Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Ar jaunpienācēju Makarovu vārtos "Dinamo" uzņems SKA

Ar jaunpienācēju Makarovu vārtos "Dinamo" uzņems SKA
Lauris Dārziņš un Koltons Gilīss. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Šovakar mājas spēli aizvadīs pārmaiņas piedzīvojušais Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas pulksten 19:30 savā laukumā uzņems Sanktpēterburgas SKA. Tiešraide kanālā TV6.

"Dinamo" trīs iepriekšējās spēles aizvadīja izbraukumā. Ja zaudējumā pret Maskavas "Dynamo" (1:4) tika parādīts konkurētspējīgs hokejs, tomēr pretinieki savus momentus izmantoja daudz labāk nekā rīdzinieki, tad turpinājumā sekoja divas izgāšanās – četri ielaisti vārti mazākumā pret Čerepovecas "Severstal" (1:6), kas nostūma "Dinamo" uz pēdējo vietu rietumos, un sezonas otrais sausais zaudējums, ar 0:4 piekāpjoties Jaroslavļas "Lokomotiv", kas iepriekšējā dienā bija atlaidusi treneri.

Galvenais treneris Ģirts Ankipāns uzrunā komandai pēc zaudējuma izteicās, ka turpmāk liekie pasažieri netiks vesti līdzi. "Paldies tiem, kuri tiešām kapāja. Ar pārējiem tiksim galā, kad aizbrauksim mājās," teica Ankipāns, kurš publiskajos komentāros pauda pretenzijas pret uzbrucējiem – notiek slidošana pa perimetru un centieni visu izdarīt skaisti, nevis līšana uz vārtu priekšu un mēģinājumi iestumt darba golu.

Tomēr lielākās izmaiņas skārušas vārtsargu līniju. Pieņemts lēmums lauzt līgumu ar Kristeru Gudļevski, kurš sāka deviņas no desmit spēlēm. Tādējādi atbrīvota vieta "Dinamo" budžetā, lai varētu parakstīt līgumu ar čehu vārtsargu Aleksanderu Salāku, kurš sezonas ievadā bija bez darba, bet pērn sargāja Jaroslavļas "Lokomotiv" vārtus. Viņš Rīgā ieradīsies šodien, kamēr krievu vārtsargs Andrejs Makarovs jau šovakar sargās vārtus spēlē pret SKA.

Viņa karjeras augstākais punkts bija vienas spēles aizvadīšana Nacionālajā hokeja līgā, sargājot Bufalo "Sabres" vārtus, bet turpinājums nebija pārāk izdevies. KHL Makarovs sargājis Pekinas "Kunlun Red Star", Ņižņekamskas "Neftekhimik" un Jekaterinburgas "Avtomobilist" vārtus, bet šo sezonu viņš sāka Krievijas Augstākajā līgā – Voroņežas "Buran" rindās.

Reizē ar Gudļevski no komandas atbrīvots zviedru uzbrucējs Jākobs Berjlunds, kurš astoņās spēlēs iemeta trīs vārtus un pievienoja vienu rezultatīvu piespēli. Pārējie ārzemnieki pagaidām palikuši ierindā, taču melnās joslas turpināšanās varētu nozīmēt arī citas izmaiņas.

Duelis pret SKA ievada četru smagu spēļu sēriju, jo turpinājumā "Dinamo" būs jātiekas pret Latvijas izlases galveno treneri Bobu Hārtliju un Omskas "Avangard", kam ir labākais vairākums līgā, kamēr rīdziniekiem mazākums ir vājā vieta. Tad sekos izbraukuma spēle pret čempioni Maskavas CSKA, bet turpinājumā savā laukumā jāuzņem Podoļskas "Vityaz", kas spēlē negaidīti pārliecinoši un atrodas Rietumu konferences vadībā.

SKA rezultatīvākais spēlētājs ir Vladimirs Tkačovs, kurš 12 spēlēs izcēlies ar sešiem vārtiem un 13 punktiem. Viņš pagājušajā sezonā pārstāvēja Ufas "Salavat Yulaev", visas sezonas garumā sakrājot 26 punktus. Vasarā Tkačovs domāja par braukšanu uz Ziemeļameriku, tomēr saņēma naudīgu SKA piedāvājumu un pārcēlās uz Sanktpēterburgu.

Viņa tuvākie sekotāji ir komandas kapteinis Sergejs Plotņikovs un somu uzbrucējs Jori Lehtere, kamēr uz zilās līnijas sešus punktus savācis zviedrs Davids Rundblads. Savukārt vārtos vietu izcīnījis tikai 21 gadu vecais Aleksejs Meļņičuks, kurš pagājušajā sezonā SKA rindās neaizvadīja nevienu spēli. Viņš septiņos mačos izcīnījis piecas uzvaras, divas reizes nospēlējis uz nulles un atvairījis 95,4% metienu.

SKA sezonu sākusi itin pārliecinoši, rietumu kopvērtējumā atrodoties tikai aiz "Vityaz". Sanktpēterburgas vienība Rīgā ieradusies ar divām 4:1 uzvarām pēc kārtas – vispirms tika pieveikta "Salavat Yulaev", bet sestdien izdevās apspēlēt arī Maskavas "Dynamo". Abos mačos ar vārtu guvumiem izcēlās Plotņikovs un Jevgeņijs Ketovs, bet pret "Dynamo" divas ripas iemeta Lehtere.

Komandu salīdzinājums

RādītājsDinamoSKA
Vieta konferencē (P)12. (6)2. (17)
Vārtu attiecība (G:Z)16-3731-25
Vairākuma realizācija (vieta līgā)15.4% (15.)15.8% (13.)
Mazākuma neitralizācija (vieta līgā)61.9% (24.)78.% (18.)
Soda minūtes (vieta līgā)109 (16.)114 (12.)
Rezultatīvākais spēlētājs (punkti)B. Makmilans 6 (4+2)V. Tkačovs 13 (6+7)

Rīgas ''Dinamo'' septembra spēļu kalendārs

DatumsLaiksVietaPretinieksRez.
2. septembris19:30MājāsMaskavas "Spartak"2:1 P
4. septembris19:30MājāsŅižņijnovgorodas "Torpedo"3:0
7. septembris16:00ViesosHelsinku "Jokerit"2:7
9. septembris19:00ViesosŅižņekamskas "Neftekhimik"0:4
12. septembris19:30ViesosMaskavas "Spartak"1:5
16. septembris19:30MājāsHabarovskas "Amur"4:3 P
18. septembris19:30MājāsJaroslavļas "Lokomotiv"2:3
21. septembris17:30ViesosMaskavas "Dynamo"1:4
23. septembris19:00ViesosČerepovecas "Severstal"1:6
25. septembris19:30ViesosJaroslavļas "Lokomotiv''0:4
30. septembris19:30MājāsSanktpēterburgas SKA

, 2019-09-30 11:28, pirms 6 gadiem
Gāzes klubam cieta drāte un pussausa baranka!
Kepkas #PaKrūmiem
Funariks, kā tas nākas, ka izlases bāzes klubā visi vorotchiki ārzemnieki?
Hartlijam Gudis būs labs ja?
#kepkuLogjika #gaaze #gagarins
, 2019-09-30 11:33, pirms 6 gadiem
Ja skatās no tuvāko trīs spēļu un pretinieku varenības skatu punkta, tad spēlēs pret "SKA", "Avangard" un "CSKA", būs lielas grūtības izkļūt no krīzes, bet ne neiespējami.
Ja Gudijs ir projām un šodien vārtos būs Makarovs, kas zin, kādā sportiskā formā ir šis vārtu vīrs. No viņa pārliecības un prasmēm šodien savā ziņā iedvesmosies visa komanda. Ir jābūt kādiem, kam tā spēle tomēr aiziet, lai arī citi atgūtu pārliecību par savu varēšanu. Tāpat nākamajās spēlēs... Ir būtiski, lai Salāks jau pirmajās savās cīņās laukumā ir uzdevuma augstumos. Ja vārtu vīru faktors Dinamo būs pozitīvs, izkļūšana no krīzes notiks jau tuvāko spēļu laikā. Pret spēcīgajiem klubiem punktus esam pratuši paņemt.

Par "Dinamo Rīga" pārbūvi un šī vakara spēli pret "SKA" kādas pārdomas arī te :

Dinamo Rīga pārbūves priekšā.Šovakar cīņa pret...
, 2019-09-30 11:39, pirms 6 gadiem
Mana dzīve ir izdevusies!Ja pērku mašīnu, tad zaporožecu, ja es dzeru alu, tad Optima līniju, ja es spēlēju NHL, tad Bufalo, bet ja spēlēju KHL, tad - tikai Rīgas Dinamo!
, 2019-09-30 11:41, pirms 6 gadiem
Paskatīsimies, ko 49 gadus vecais krabis izdarīs vārtos, kas zin mož var izšaut kaut ko?!?
, 2019-09-30 11:43, pirms 6 gadiem
Par skaistu hokeju!
Lielais caurums, vienīgais enkurs nu ir prom, tad nu gaidam rezultatīvas uzvaras!

psss..klaunu mājaslapā šim uzrādīti 49g, var redzēt, ka uzturētājs seko līdzi hoķim
, 2019-09-30 11:45, pirms 6 gadiem
Latvijas izlases kandidātam Makarovam būs Hat trick?
, 2019-09-30 11:47, pirms 6 gadiem
Jauns sākums
, 2019-09-30 11:52, pirms 6 gadiem
Žurnālist, tu kaut ko jauc. Spēle pret Maskavas dinamo tiek uzskatīta par labu spēli, RD ielaižot 4 vārtus . RD vadība vēlas, lai vairāk atzīmētu pozitīvo. Ne vienmēr var ticēt rakstam, tikai lai izdevīgi būtu RD vadībai.
, 2019-09-30 11:54, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Latvijas izlases kandidātam Makarovam būs Hat trick?
Federālais drošības dienests Savickim Makarovu izsniedza ar vienu patronu un rekomendāciju "jūsu vietā es zinātu, ko ar to darīt".

Hettriks gaidāms jau pirmajā periodā.
, 2019-09-30 11:59, pirms 6 gadiem
Beidzot no stadijas -"vienaldzīgs", kļūstu par atbalstītāju Dinamo pretiniekiem.Vācijas DEL līgas rezultatīvākais spēlētājs nevar tikt atlaists pēc dažām spēlēm ,ja galīgi nav .ko likt vietā.Bet tā vēl būtu mazākā bēda.Atlaist Gudiju ,kas varētu būt 1 vātsargs pavasarī ,jo par Elvi neko nevar zināt ,ir pilnīgi bezjēdzīga rīcība un lai vēl kāds gudrītis no Dinamo pastāsta,ka mums svarīgas ir arī izlases intereses. Kāda starpība ,kādu vietu ieņem šis bezjēdzīgais klubs-priekšpēdējo vai pēdējo.
, 2019-09-30 11:59, pirms 6 gadiem
Mēsli pēdējie krievijas līgā!😅😅😅

GG BLACKHAWKS!
, 2019-09-30 12:02, pirms 6 gadiem
jums pashiem smiekli nenak par ko jus te runajat vhl cuvaks atnaks un bus vilcejs?? mes pret lidervienibu spelejam te 1-8 bus un nekas cits, reali nolaizhaties uz zemes, ja vecs opelis skrienas ar c63 bitturbo v12, kas notiks? logiski tam vecajam opelim variantu nav tapat kaa dinamo, vienkarsi fiziskas sagatavotibas treneris pipec vajag kadu piesaistit no bijusajiem bobslejistiem, kas varetu fizisko iedzit un cilvekus, kas var izturet slodzi, kaa reiz tas bija kandavas nometnes kur sapnis bija tikt lidz gultai, tad ari bus rezultats, kad beidzot saks kapat un veidot normalu sistemu nevis nonsensu dzitx ankipanu vispar pa krumiem, kas tas par treneri, apkaunojums visam hokejam
, 2019-09-30 12:04, pirms 6 gadiem
Gruti teikt, vai pateiksana "paldies" Gudijam un Berglundam bija pareizs solis no RD vadibas puses, bet nu kaut kas jadara bija, komanda pedejas speles speleja loti neizteiksmigi, pat maigi izsakoties. Nu jacensas kapt ara no bedres, kura esam iekritusi. Pa lielam jau vel nekas nav zaudets, reguljarka vel ir 52 speles ko spelet, sivakara ieskaitot. Pret SKA mums allaz labas speles bijusas, kapec lai tada nebutu ari sovakar? Saksies ta protams no 0:0, bet ka beigsies, atbilde ap 10 vakara. Lai veicas, RD!
, 2019-09-30 12:04, pirms 6 gadiem
Jbal,par kaut kādiem urļikiem raksts,bet par mūsu zeltenēm-šķēpmetājām tiešam raksta nebūs???
, 2019-09-30 12:07, pirms 6 gadiem
inter hok rakstīja: Beidzot no stadijas -"vienaldzīgs", kļūstu par atbalstītāju Dinamo pretiniekiem.Vācijas DEL līgas rezultatīvākais spēlētājs nevar tikt atlaists pēc dažām spēlēm ,ja galīgi nav .ko likt vietā.Bet tā vēl būtu mazākā bēda.Atlaist Gudiju ,kas varētu būt 1 vātsargs pavasarī ,jo par Elvi neko nevar zināt ,ir pilnīgi bezjēdzīga rīcība un lai vēl kāds gudrītis no Dinamo pastāsta,ka mums svarīgas ir arī izlases intereses. Kāda starpība ,kādu vietu ieņem šis bezjēdzīgais klubs-priekšpēdējo vai pēdējo.
Gluži manas domas. Šorīt speciāli vēl gāju RD mājaslapā chekot sastāvu, cik tur īsti ir no lv. Ko lai saka, nekā tur nav, ko ņemt praktiski. Pareizāk, tie zēni no RD pavasarī aizpildīs vietas, ja no citām līgām mūsējie netiks dažādu iemeslu dēļ. Vienīgais, kas te priekš izlases svarīgs ir Lauris, kurš arī pagaidām izskatās nevarīgs. Un par Gudi tev taisnība. Jauks bāzes klubs. Ja atceramies pč, tad Kristers spēleja līmenī un ar Elvi dalīja spēles uz pusēm.
, 2019-09-30 12:10, pirms 6 gadiem
Ja Makarovs kādu ripu iemetīs pretinieku vārtos,tad nu,jurkas varza,uz barankas nepaliks,bet nu stabilitāti nevajadzētu lauzt.
, 2019-09-30 12:11, pirms 6 gadiem
andriic16 rakstīja: Gluži manas domas. Šorīt speciāli vēl gāju RD mājaslapā chekot sastāvu, cik tur īsti ir no lv. Ko lai saka, nekā tur nav, ko ņemt praktiski. Pareizāk, tie zēni no RD pavasarī aizpildīs vietas, ja no citām līgām mūsējie netiks dažādu iemeslu dēļ. Vienīgais, kas te priekš izlases svarīgs ir Lauris, kurš arī pagaidām izskatās nevarīgs. Un par Gudi tev taisnība. Jauks bāzes klubs. Ja atceramies pč, tad Kristers spēleja līmenī un ar Elvi dalīja spēles uz pusēm.
Lauris, Balinskis un Džera
, 2019-09-30 12:12, pirms 6 gadiem
andriic16 rakstīja: Gluži manas domas. Šorīt speciāli vēl gāju RD mājaslapā chekot sastāvu, cik tur īsti ir no lv. Ko lai saka, nekā tur nav, ko ņemt praktiski. Pareizāk, tie zēni no RD pavasarī aizpildīs vietas, ja no citām līgām mūsējie netiks dažādu iemeslu dēļ. Vienīgais, kas te priekš izlases svarīgs ir Lauris, kurš arī pagaidām izskatās nevarīgs. Un par Gudi tev taisnība. Jauks bāzes klubs. Ja atceramies pč, tad Kristers spēleja līmenī un ar Elvi dalīja spēles uz pusēm.
Sotnieks ir ļoti svarīgs! Bet par Gudiju absolūta taisnība -nu kā, jopcik, var sevi saukt par izlases "bāzes klubu" oficiāli un aiztriekt ratā izlases pieejamāko no labajiem kīperiem? Pilnīgs sviests. Jācer, ka mēneša laikā darbu atradīs kaut tajā pašā Čehijā vai DEL.
, 2019-09-30 12:15, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Sotnieks ir ļoti svarīgs! Bet par Gudiju absolūta taisnība -nu kā, jopcik, var sevi saukt par izlases "bāzes klubu" oficiāli un aiztriekt ratā izlases pieejamāko no labajiem kīperiem? Pilnīgs sviests. Jācer, ka mēneša laikā darbu atradīs kaut tajā pašā Čehijā vai DEL.
Darbs viņam būs
, 2019-09-30 12:15, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Lauris, Balinskis un Džera
Sotnieks stabila aizsardzības vērtība visus pēdējos čempjus.
, 2019-09-30 12:16, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Sotnieks stabila aizsardzības vērtība visus pēdējos čempjus.
piekrītu, pie Boba viņš ir varen labs
, 2019-09-30 12:19, pirms 6 gadiem
Tik slikti iet komandai, hahahaha ';
, 2019-09-30 12:22, pirms 6 gadiem
1:8 jau būs cienījams rezultāts!
, 2019-09-30 12:28, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Lauris, Balinskis un Džera
Es teiktu, ka arī Sotnieks un Zīle. Plus Marenis kapātāju maiņai.
, 2019-09-30 12:29, pirms 6 gadiem
es zinu labāk rakstīja: jums pashiem smiekli nenak par ko jus te runajat vhl cuvaks atnaks un bus vilcejs?? mes pret lidervienibu spelejam te 1-8 bus un nekas cits, reali nolaizhaties uz zemes, ja vecs opelis skrienas ar c63 bitturbo v12, kas notiks? logiski tam vecajam opelim variantu nav tapat kaa dinamo, vienkarsi fiziskas sagatavotibas treneris pipec vajag kadu piesaistit no bijusajiem bobslejistiem, kas varetu fizisko iedzit un cilvekus, kas var izturet slodzi, kaa reiz tas bija kandavas nometnes kur sapnis bija tikt lidz gultai, tad ari bus rezultats, kad beidzot saks kapat un veidot normalu sistemu nevis nonsensu dzitx ankipanu vispar pa krumiem, kas tas par treneri, apkaunojums visam hokejam
Pilnīgi piekrītu. Kādu vajag atrast vainīgo. Līdz ar Ankipāna ienākšanu, RD komanda slīd ar vien zemāk. Kauns jābūt vadībai, bet vēl skaitās RD izlašu bāze.
, 2019-09-30 12:30, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Es teiktu, ka arī Sotnieks un Zīle. Plus Marenis kapātāju maiņai.
Sotnieks jā, pārējie abi...nu ok ja ir, bet nav nekas neaizstājams, jaucēji tāpat pietiek, deficīts ir veidotāji
, 2019-09-30 12:32, pirms 6 gadiem
janis_silmalis_106563077329889 rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Kādu vajag atrast vainīgo. Līdz ar Ankipāna ienākšanu, RD komanda slīd ar vien zemāk. Kauns jābūt vadībai, bet vēl skaitās RD izlašu bāze.
par ko kauns? viņiem viss ok, nauda grozās, pašus neaiztiek jo visa tā lumpeņfuņu varza norej vārtsargu un neviens nevar nokomentēt taktiski "daudzveidīgo" ankipānhokeju.
, 2019-09-30 12:33, pirms 6 gadiem
nav viens vainigs, viss sakas jau ar pasu sportistu apzinu un motivaciju ka ir jabut spejigam but top fiziski.sagatavotam, lai ceretu uz kaut ko vairak par paliksanu ligas vidu
Slēpts komentārs: jbk
, 2019-09-30 12:36, pirms 6 gadiem
šodien būs makaroni
, 2019-09-30 12:50, pirms 6 gadiem
Zemapziņā gribās lai aplaužās Makarovs (problēma nav vārtsargā)
, 2019-09-30 12:51, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: Jbal,par kaut kādiem urļikiem raksts,bet par mūsu zeltenēm-šķēpmetājām tiešam raksta nebūs???
Eh, būtu vieglatlētikai tāds entuziasts, kāds ir Noviks sieviešu basītim vai Miņins regbijam...

P.S. Pat PČ vairs nevar normāli atspoguļot.
, 2019-09-30 12:58, pirms 6 gadiem
nebiju prognozējis tik ātru nonākšanu pēdējā vietā...
pēc maniem plāniem pēdējā vietā bija jānokļust pēc 2 spēlēm...

ko var gaidīt no šis sezonas?

ņemot vērā, ka atjaunots... pastiprināts sastāvs tad:
1. uzvaras gadījumā play off ir reāls...
2. zaudējuma gadījumā tiek gaidīts KHL zaudējumu rekords... vai vismaz Dinamo...
, 2019-09-30 13:05, pirms 6 gadiem
Par lielu Dinamo! Kepkas... PA KRŪMIEM!
, 2019-09-30 13:21, pirms 6 gadiem
Tā vietā lai pateiktu paldies treneru korpusam...rādās ka tiek spēlēts pokers.
Paliek neatbildēts...CIK ILGI NOTURĒSIES ANKIPĀNS UN PĀRĒJIE TRENERI(SPEČI).....
KHL eksperti netieši izdarījuši mājienus par ĀBOLA un ANKIPĀNA prasmēm un komandas vadības klusēšanu(treneru saaudzēšanas laiku)
, 2019-09-30 13:29, pirms 6 gadiem
Komanda impotenti spēlē uzbrukumā, bet atlaižam vārtsargu un vienu no uzbrucējiem, kurš var iemest.. Novēlu šajā spēlē 0:8 zāģi, priekā!!!
, 2019-09-30 13:35, pirms 6 gadiem
Papiss 0:5
Nesaprotu ko tas nepraša Ankipāns vada vēl komandu, 2 sezonu laikā nekādas izaugsmes nav
, 2019-09-30 13:43, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: par ko kauns? viņiem viss ok, nauda grozās, pašus neaiztiek jo visa tā lumpeņfuņu varza norej vārtsargu un neviens nevar nokomentēt taktiski "daudzveidīgo" ankipānhokeju.
Nezinu kā patiesībā, ja daudzi sāk aprunāt, tad nav patīkami. Varētu piekrist. Ankipāns no RD komandas neaiziet naudas dēļ. Labi draugi hokeja federācijā, kas atbalsta. Līdzinājās korupcijai. Par ko Ankipānam jāuztraucas, dzīvo lustīgi.
, 2019-09-30 13:43, pirms 6 gadiem
Funim šodien izšķirošā spēle! Ja zāģis ar jaunpirkto vorotčiku, tad viņam vajadzētu ar godu atkāpties un sadedzināt visas vecās statistikas klades.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 14:11, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: par ko kauns? viņiem viss ok, nauda grozās, pašus neaiztiek jo visa tā lumpeņfuņu varza norej vārtsargu un neviens nevar nokomentēt taktiski "daudzveidīgo" ankipānhokeju.
tur pašos pamatos ir nepareiza filozofija, ka rd spēs uzspiest pretiniekam savu spēli
pirmkārt, savas spēles rd šobrīd nemaz nav, kā mailes tipa voblerim, kas ir jāanimē, jātvīčo, lai spēlētu
tādējādi rd var spēlēt tikai tā, kā grib pretinieks
otrkārt, nav sastāva, kas, pat ja gribētu, spētu ko uzspiest
no šejienes skaidrs - kaut ko var dot tikai ābola tipa hokejs, kas balstīts uz atkāpšanos ( otkatu) , ko spēlēja šuplera laikā un pat tad ar jaudīgāku sastāvu + vārtsargs, kas ielaiž 1, max 2 pa spēli
bet, čiciks grib spēlēt boba hokeju ar forčeku
tikai rd nav izlase, motivācija cita un turnīrs arī garāks
pieļauju, ka pat izlase ilgtermiņa turnīrā boba hoķi nepavilktu, kur nu vēl rd
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 14:18, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ko šitas nozīmē, vari normālā mēlē pārtulkot?
---kā mailes tipa voblerim, kas ir jāanimē, jātvīčo---
tas nozīmē, ka savas spēles minnow tipa ēsmai nav, kā viņu rausta spiningotājs (lasi - pretinieks), tā arī spēlē
ja neesi spiningotājs, nesapratīsi
, 2019-09-30 14:18, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kandavas nometne ir stipri vien pārpsīlēta slodžu ziņā Pāris gadus atpakaļ palasīju dienas režīmu Ja salīdzina ar jebkuras armijas jebkuras karaspēka daļas ikdienas raskladu, tāds prasts lāģeris ar sporta novirzi vien sanāk Barošana pēc pilnas programmas, brokastis, pusiednas, vakariņas, viss ir stroga pēc laika Vairākas guļamstundas dienas laikā... pipec, jebkurš 90. to gadu obligātā iesaukuma štāba bataljona kareivis par ko tādu tikai sapņotu! Par nopietnākām LV karavienībām un PSRS laiku ģedovščinām es vispār klusēju Pirmkārt, Kandavā nebija problēmu ar miegu! Otrkārt, ar paiku arī nē! Treškārt, nevajadzēja tualetes ar zobu birsti līdz pilnīgam spožumam šmucēt vai ko tamlīdzīgu darīt Ceturtkārt, fiziski netika tiktāl noslogoti, kā parastie kareivji, kā jau rakstīju, jebkurā armijā Secinājums, Kandava, salīdzinot ar dienestu armijā, nebija nekāda elle!
Kādas ir Tavas labākās atmiņas no dienesta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 14:26, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Spiningotājs tik tiešām neesmu Tagad puslīdz sapratu
starp citu, ja atceries, tāda īsti sava spēle rd bijusi tikai vienu reizi, kad komandu vadīja jurzinovs sudraba sezonas beigās un nākamās sākumā
visādi citādi - tikai uz pretuzbrukumiem, pat tad, kad balderis meta izgājienus 1:1 arī , starp citu, galvenokārt no otrā numura pozīcijām - pretuzbrukumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 14:29, pirms 6 gadiem
Nekas nemainīsīs, un būs kārtējais zaudējums. Problēma ir Ankipāns, jo ātrāk atbrīvosies ,jo labāk.
, 2019-09-30 14:34, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: tur pašos pamatos ir nepareiza filozofija, ka rd spēs uzspiest pretiniekam savu spēli
pirmkārt, savas spēles rd šobrīd nemaz nav, kā mailes tipa voblerim, kas ir jāanimē, jātvīčo, lai spēlētu
tādējādi rd var spēlēt tikai tā, kā grib pretinieks
otrkārt, nav sastāva, kas, pat ja gribētu, spētu ko uzspiest
no šejienes skaidrs - kaut ko var dot tikai ābola tipa hokejs, kas balstīts uz atkāpšanos ( otkatu) , ko spēlēja šuplera laikā un pat tad ar jaudīgāku sastāvu + vārtsargs, kas ielaiž 1, maxr 2 pa spēli
bet, čiciks grib spēlēt boba hokeju ar forčeku
tikai rd nav izlase, motivācija cita un turnīrs arī garāks
pieļauju, ka pat izlase ilgtermiņa turnīrā boba hoķi nepavilktu, kur nu vēl rd
Bobs ir pratis no spēlētājiem panākt ko vēlas un Bobs ir pratis pielāgoties Latvijas hokeja īpatnībām un resursam. Un forčeks vai kā,
tapat katram trenerim ir savas taktikas īpatnības un viltības. Pēc Ankipāna izskatās ka viņam ir pagalam šaurs tas arsenāls un pretinieki viņu ir izskautojuši un atkoduši. Tu tak saproti ka viens otru pēta un meklē risinājumus pretinieku spēles stilam. Sobrīd Ankipāns izskatās iedzīts stūrī. Uz soliņa gan ir arī Ābols, kurs itka prot taktiku variēt konkrētiem pratiniekiem, bet nu ģinamkā nekā no tā neredzu, tāds tups ankipānhokejs vājā izpildījumā, un spēlētāji kā tirgus bābas, pokujs par komandu un rezultātu. Bet visi ir apmierināti ka šos drātē bez vazelīna, jo vainīgais ir atrasts. Nožēlojama komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 14:47, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Toreiz Jurzinovam BAIGI ar ķīmiju paveicās Praktiski ne no kā izveidoja supertrio, Skosirevs-Semerjaks-Froļikovs Pēc mūsdienu standartiem tas būtu apmēram Razgals-Balinskis-Meija, bet, galvenais, tas trio tik tiešām sāka ne pa jokam uguņot Pirmajā mačā pēc pārtraukuma pret CSKA izbraukmā tādus karuseļus grieza! Ne par velti Balinski pieminēju, jo Semerjaks līdz pārmaiņām komandā bija aizsargs Toreiz tak arī bija katastrofa, draudēja izkrišana no augstākšas līgas, nedaudz paveicās, neizkrita, pēc pārtraukuma kāpa augšā un izcīnija sudrabu! P.S Jurzinovam tik tiešām bija baigais čujs, netikai ar uzbrucējiem, bet arī ar vārtsargiem Irbe arī tak tieši tad parādījās
Liekas, nekāda izkrišana tur nedraudēja bet uztaisīja jaunu formātu ar playoff spēlēm, kur viņi knapi iekļuva playpff zonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 14:55, pirms 6 gadiem
artems bruvers armijai ar profesionalo sportu vispar nekada sakara, vispar divi dazadi rezimi ar atskirigiem merkiem, prosta hujnu raksti vislaik kadu pilnigu sudu
, 2019-09-30 14:56, pirms 6 gadiem
un ir cita lieta palasit par kandavas nometnem vai zinat kadu kas ari tur trenejas nevis random rakstus lasit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 14:57, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mazlietiņ savādāk Līdz pārtraukumam viņi varēja neiekļūt labvēlīgajā nosacītajā plova zonā
Ja nemaldos, izglāba Torpedo, kuri pakāsa vajadzīgajā brīdī Savādāk būtu pārspēles par vietu augstākajā līgā, Plova un Sudraba vietā
Ja nemaldos, mūs tūlīt nosauks par čekas kalpiem un padomju pabirām
, 2019-09-30 14:58, pirms 6 gadiem
nebija problemas ar miegu bet gan tikt lidz gultai, jo slodzes bija ļoti lielas
, 2019-09-30 14:59, pirms 6 gadiem
pilnigi pohuj par armiju salidzinaji dirsu ar roku
, 2019-09-30 15:00, pirms 6 gadiem
es zinu labāk rakstīja: nebija problemas ar miegu bet gan tikt lidz gultai, jo slodzes bija ļoti lielas
Man, piemēram, problēmas ar miegu nekad nav bijušas. Varu mierīgi pagulēt arī pa dienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 15:07, pirms 6 gadiem
LedusSKApis- vieta, kur iesaldēt cīsiņus
, 2019-09-30 15:08, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ko tu darītu, ja tev gulēt vispār nedod? Vairāku sutku garumā?
Kā komentē Gudļas atlaišanu?
, 2019-09-30 15:09, pirms 6 gadiem
tur jau taa problema ka tu neesi to pieredzejis un runaa sudu, iedomajies cik liela atskiriba ir starp sprinteri un maratonistu, vienkarsi abiem ir lielas slodzes, bet maratonists nekad netupsies ar tadu svaru kaa sprinteris, un viena lieta ir vienkarsi izdzivot nometnee un otra lieta ir sasniegta rezultatu, nevis prosta tur but tapec ka gribi kaut ko kadam pieradit, pieradi, ka vari iziet nometni progrsejot dienu no dienas nevis te tuksi runajot
, 2019-09-30 15:09, pirms 6 gadiem
Vajadzētu tā kā turpināt zaudējumu sēriju. Ideālā variantā atkal uz nullēm.

Kā sacīt, jāsaka - savs līmenis ir jānotur visas sezonas garumā, nevis tikai uz pirmajām spēlēm.
, 2019-09-30 15:10, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vai, ārprāc, kas tik tur nav bijis To nevar pāris teikumos izklāstīt, par to var veselu grāmatu sarakstīt Tagad tas viss šķiet ironiski, toreiz gan bija skarbi
Kā dienestā izturējāties pret visādiem čurkulēniem (uzbeki piemēram), vai pusaziātiem (teiksim kazaki)?
, 2019-09-30 15:10, pirms 6 gadiem
no franchu legiona labakajiem cuvakiem iziet tavu armijas elli butu kaa apmizt divus pirkstus, neesi tu nemirstigs smerdeli
, 2019-09-30 15:12, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kā dienestā izturējāties pret visādiem čurkulēniem (uzbeki piemēram), vai pusaziātiem (teiksim kazaki)?
uzbeki Sužos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 15:15, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: uzbeki Sužos?
Da poh kas kur, vienkāršojam: kā pret ne-baltajiem?
, 2019-09-30 15:17, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Da poh kas kur, vienkāršojam: kā pret ne-baltajiem?
cik ta nebalto bija LV armijā 90to sākumā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 15:26, pirms 6 gadiem
RINALDS94 rakstīja: Paskatīsimies, ko 49 gadus vecais krabis izdarīs vārtos, kas zin mož var izšaut kaut ko?!?
Par cik SKA vienmēr zināmā mērā ir bijuši Rīgas ''Aklo zarnu'' klienti, tad šovakar var būt visādi.
, 2019-09-30 15:28, pirms 6 gadiem
Kurš šovakar skatīsies "Saimnieks meklē sievu"?
, 2019-09-30 15:29, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kurš šovakar skatīsies "Saimnieks meklē sievu"?
Jopcik, Tu tādu sūdu arī skaties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 15:32, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Praktiski neviena, vismaz manā daļā, taču teorētiski varētu būt Lieta bij tāda, ka pirmajos LV armijas gados, iesauca VISUS, ne tikai LR pilsoņus Pietika ar veco LPSR pierakstu PSRS pasē un pastāvīgo dzīvesvietas adresi jau neatkarīgajā LV teritorijā
Uj, būšu sajaucis. Nez kāpēc likās, ka dienēji vēl PSRS laikos.
, 2019-09-30 15:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jopcik, Tu tādu sūdu arī skaties?
Jā, un? Jāskatās tikai tas, ko Tu skaties?
, 2019-09-30 15:33, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kurš šovakar skatīsies "Saimnieks meklē sievu"?
Es laikam kaut ko tikko pārlasījos...???
, 2019-09-30 15:33, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kad Lauku Sēta atsāksies? Tas ir biki interesantāks pasākums
Nezinu.
, 2019-09-30 15:33, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Es laikam kaut ko tikko pārlasījos...???
Nē.
, 2019-09-30 15:36, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kurš šovakar skatīsies "Saimnieks meklē sievu"?
Kāpēc Tu skaties tādu fīgņu?
, 2019-09-30 15:37, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāpēc Tu skaties tādu fīgņu?
1 iemesls ir tas, ka tur piedalās viena mana pazīstamā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 15:39, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, un? Jāskatās tikai tas, ko Tu skaties?
JĀ!
, 2019-09-30 15:41, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, un? Jāskatās tikai tas, ko Tu skaties?
Nē, pasarg Dievs! Skaties ko vēlies, un tici kam vēlies.
Vai Tu nepazīsti kādu, kur(a)š ir piedalījies šajā šovā?
, 2019-09-30 15:43, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 1 iemesls ir tas, ka tur piedalās viena mana pazīstamā.
Viņa Tev nestāstīja cik tajā šovā ir ticamības moments, un cik mākslīgi uzspēlēts moments?
, 2019-09-30 15:43, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, pasarg Dievs! Skaties ko vēlies, un tici kam vēlies.
Vai Tu nepazīsti kādu, kur(a)š ir piedalījies šajā šovā?
Tev nav pajāt, ko? Tev tas neinteresē, viss ok, es skatos, varbūt paliksim pie tā? Nevis tagad te šausmināsies - kā es varu skatīties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-09-30 15:46, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev nav pajāt, ko? Tev tas neinteresē, viss ok, es skatos, varbūt paliksim pie tā? Nevis tagad te šausmināsies - kā es varu skatīties?
Nē, protams!
Ir taču n-tie miljoni cilvēku, kuri skatās reslingu, un tic, ka tajā notiekošais ir pa īsto. Kāpēc gan Tu nevarētu skatīties tādu sūdu kā ''Saimnieks meklē sievu''?
Vel es Tev iesaku skatīties ekstrasensu cīņas, Tur vispār ekšens pa biezo.
, 2019-09-30 15:46, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, protams!
Ir taču n-tie miljoni cilvēku, kuri skatās reslingu, un tic, ka tajā notiekošais ir pa īsto. Kāpēc gan Tu nevarētu skatīties tādu sūdu kā ''Saimnieks meklē sievu''?
Vel es Tev iesaku skatīties ekstrasensu cīņas, Tur vispār ekšens pa biezo.
Es Tev ieteiktu nedot man padomus. Iztikšu bez tiem.
, 2019-09-30 16:32, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Toreiz Jurzinovam BAIGI ar ķīmiju paveicās Praktiski ne no kā izveidoja supertrio, Skosirevs-Semerjaks-Froļikovs Pēc mūsdienu standartiem tas būtu apmēram Razgals-Balinskis-Meija, bet, galvenais, tas trio tik tiešām sāka ne pa jokam uguņot Pirmajā mačā pēc pārtraukuma pret CSKA izbraukmā tādus karuseļus grieza! Ne par velti Balinski pieminēju, jo Semerjaks līdz pārmaiņām komandā bija aizsargs Toreiz tak arī bija katastrofa, draudēja izkrišana no augstākšas līgas, nedaudz paveicās, neizkrita, pēc pārtraukuma kāpa augšā un izcīnija sudrabu! P.S Jurzinovam tik tiešām bija baigais čujs, netikai ar uzbrucējiem, bet arī ar vārtsargiem Irbe arī tak tieši tad parādījās
Ko tu te fleitē? Par nekādu izkrišanu nebija ne runas, tik vien ka pie čempja jaunās sistēmas tikai pēdējā kārtā nodrošināja iekļūsanu TOP10 kas turpināja cīņu par TOP4 un sekojošiem play off. Jā, Irbe kā reiz sāka spēlēt sākot no sezonas otrās puses jeb top10. Vispār bija jautri: nosēdināt aktuālo olimpisko čempionu vārtsargu rezervē un vārtus pilnībā atdot zaļam debitantam
, 2019-09-30 16:33, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Praktiski neviena, vismaz manā daļā, taču teorētiski varētu būt Lieta bij tāda, ka pirmajos LV armijas gados, iesauca VISUS, ne tikai LR pilsoņus Pietika ar veco LPSR pierakstu PSRS pasē un pastāvīgo dzīvesvietas adresi jau neatkarīgajā LV teritorijā
Kādam gan bija jābūt loham lai ietu dienēt LV armijā???
, 2019-09-30 16:39, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tur arī tiku, tikai uz ļoti īsu laiku, var teikt, ka tur nedienēju vispār, jo savāca mani īsi pirms Augusta Putča, turklāt man vēl nebija pilni 18 gadi, nezināja, ko ar mani darīt, paši par saviem pagoniem trīcēja un drebēja, jo nezināja, ar ko Putčs beigsies Viss beidzās ar to, ka attransportēja mani atpakaļ no Kaļiņingradas uz Latviju, atdeva jaunās varas, proti, LR, drošajās rokās un atlaida līdz Novembrim, tipa, puisīt, tagad vari mierīgi atpūsties, Novembrī iesauca jau pareizajā armijā
Psc kas par minhauzenu...Savoku armijā neņēma nevienu kam nebija pilni 18. Ja līdz prizivam nebija, tad automātiski uz nākošo. Un visi kas 1991. augustā bija savoku armijā, pēc tam tika atlaisti mājās un viņiem ieskaitīja pilnu sroku tipa dienējis. Arī tiem kas tur pabija pāŗis mēnešus. Un Latvijas armija viņus neaiztika, pēc sovjetu iestrādnēm ņēma pie dziesmas nākošos pēc vecuma
, 2019-09-30 17:01, pirms 6 gadiem
Ja kāds vidējs KHl klubs sāk parādīt labu sneigumu tad gandrži vienmēr tas saistīts ar labu vārtsragu pamatā. Salaks pāris gadus vilka Sibir komandu un laida mazāk par 2 vārtiem vidēji spēlē. Tagad mazliet satrauc ka nav spēļu prakse.
, 2019-09-30 17:02, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, protams!
Ir taču n-tie miljoni cilvēku, kuri skatās reslingu, un tic, ka tajā notiekošais ir pa īsto. Kāpēc gan Tu nevarētu skatīties tādu sūdu kā ''Saimnieks meklē sievu''?
Vel es Tev iesaku skatīties ekstrasensu cīņas, Tur vispār ekšens pa biezo.
Nezinu nevienu cilvēku, kurš reslingu skatās ir tā tas būtu pa īsto. Gan jau kāds ir.
, 2019-09-30 18:04, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tur arī tiku, tikai uz ļoti īsu laiku, var teikt, ka tur nedienēju vispār, jo savāca mani īsi pirms Augusta Putča, turklāt man vēl nebija pilni 18 gadi, nezināja, ko ar mani darīt, paši par saviem pagoniem trīcēja un drebēja, jo nezināja, ar ko Putčs beigsies Viss beidzās ar to, ka attransportēja mani atpakaļ no Kaļiņingradas uz Latviju, atdeva jaunās varas, proti, LR, drošajās rokās un atlaida līdz Novembrim, tipa, puisīt, tagad vari mierīgi atpūsties, Novembrī iesauca jau pareizajā armijā
nu tu dirsejs esi neparspejams, nevienu nenema armija ja nebija pilni 18 ...jau par Gudija ligumu te samuldeji..........
, 2019-09-30 18:31, pirms 6 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Ko tu te fleitē? Par nekādu izkrišanu nebija ne runas, tik vien ka pie čempja jaunās sistēmas tikai pēdējā kārtā nodrošināja iekļūsanu TOP10 kas turpināja cīņu par TOP4 un sekojošiem play off. Jā, Irbe kā reiz sāka spēlēt sākot no sezonas otrās puses jeb top10. Vispār bija jautri: nosēdināt aktuālo olimpisko čempionu vārtsargu rezervē un vārtus pilnībā atdot zaļam debitantam
Tev taisnība burtam atmiņa pieklibo pie tam salīdzināt vienu no bijušajiem MD līderiem Froļikovu ar Razgali Balinski un Meiju ir smieklīgi.Man gan personīgi ptika 3-4 maiņas nevis pirmās divas tolaik.
, 2019-09-30 18:35, pirms 6 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Psc kas par minhauzenu...Savoku armijā neņēma nevienu kam nebija pilni 18. Ja līdz prizivam nebija, tad automātiski uz nākošo. Un visi kas 1991. augustā bija savoku armijā, pēc tam tika atlaisti mājās un viņiem ieskaitīja pilnu sroku tipa dienējis. Arī tiem kas tur pabija pāŗis mēnešus. Un Latvijas armija viņus neaiztika, pēc sovjetu iestrādnēm ņēma pie dziesmas nākošos pēc vecuma
Starp man pazīstamiem čomiem un radiem,kuri dzimuši pēc 1970 gada neviens vairs negāja krievos un arī no 1970 gada dzimušajiem liela daļa izvairījās.Tolaik daudzi ignorēja iesaukumu un iestājās alternatīvajā dienestā un iesaukumu reidu laikā laikā viņus slēpa gan radi ,gan darba vietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja