Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

"Dinamo" šķiras no Mikuša

"Dinamo" šķiras no Mikuša
Jurajs Mikušs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Atlikušajā sezonas daļā Rīgas "Dinamo" vienībā vairs nespēlēs slovāku uzbrucējs Jurajs Mikušs, kurš turpinās karjeru citā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubā Maskavas "Spartak".

"Dinamo" vienojies ar "Spartak", par to, ka slovāku uzbrucējs turpmāk pārstāvēs šo Krievijas galvaspilsētas klubu. Mikušs maskaviešu sastāvā aizvadīja pirmssezonas treniņnometni, tomēr leģionāru skaita ierobežojuma dēļ nespēja iekļūt pamatsastāvā un septembra otrajā pusē pievienojās Rīgas "Dinamo". Tomēr spēle Latvijas komandas sastāvā Jurajam īpaši labi nesekmējās, un tagad pēc abu klubu savstarpējās vienošanās viņš atkal atgriezīsies Maskavā. Iespējams, jau 6. decembrī Arēnā Rīga Mikušu redzēsim "Spartak" formas kreklā.

Jurajs Mikušs pirmo maču Rīgas "Dinamo" sastāvā aizvadīja 23. septembrī pret "Avtomobilist" (1:2). Pavisam KHL regulārajā čempionātā "Dinamo" sastāvā Mikušs piedalījās 22 spēlēs, kurās guva trīs vārtus un atdeva divas rezultatīvas piespēles, nopelnot lietderības koeficientu -3 un 12 soda minūtes, vidēji laukumā mačā pavadot 12 minūtes un četras sekundes.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv


, 2010-11-29 21:25, pirms 15 gadiem
Nedaudz pat žēl džeka. Neko darīt. Tāds ir sports.
, 2010-11-29 21:26, pirms 15 gadiem
Jāaaaaaaaa! (party)
, 2010-11-29 21:26, pirms 15 gadiem
Izaudzinājām un palaidām plašajā krievzemē!
, 2010-11-29 21:26, pirms 15 gadiem
sen jau bija laiks
, 2010-11-29 21:26, pirms 15 gadiem
Šuplers par to zina?
, 2010-11-29 21:26, pirms 15 gadiem
Tiešām negaidīti. Bet nu domājams ka labāk vien tā būs. Ievilkām jau braucošā vilcienā viņu un pēc tam nezinājām kur likt.
, 2010-11-29 21:26, pirms 15 gadiem
Gandrīz no laimes apraudājos!!!!
Slēpts komentārs: balkons
, 2010-11-29 21:27, pirms 15 gadiem
labi ir,nebojaas mikroklimatu
, 2010-11-29 21:27, pirms 15 gadiem
varbūt citā komandā būs lietderīgāks, veiksmi turpmāk.
RD viņam īsti nebij vietas.
, 2010-11-29 21:27, pirms 15 gadiem
Briinumi
, 2010-11-29 21:27, pirms 15 gadiem
man viņš patika, cīņasspars un piespēļu došana viņa lielākie plusi, bet latviešiem arī tādu daudz !
, 2010-11-29 21:27, pirms 15 gadiem
Neticu savām acīm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:28, pirms 15 gadiem
negaidiiti,bet patiikama zinja....
beidzot troters varees atveerties taa pa iistam....
, 2010-11-29 21:28, pirms 15 gadiem
Viena laba ziņa šodien !!!
Slēpts komentārs: W W E
, 2010-11-29 21:28, pirms 15 gadiem
Ceru,ka peedeejais shaads ''izdeviigais pirkums'',beidzot prom!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:28, pirms 15 gadiem
Nu tad beidzot ir prom! Varēs beidzot Štāls uzspēlēt es viamaz tā ceru, vai varbūt cits leģionārs, laiks rādīs.
, 2010-11-29 21:29, pirms 15 gadiem
(party) Maucam uz krogu, es lieku !
Slēpts komentārs: James.Karalis James
Slēpts komentārs: TROTTERlove
, 2010-11-29 21:29, pirms 15 gadiem
nu tas vien nozīmē, ka dinamieši sāks spēlēt labāk, jo vairāk nevajadzēs nevienam čīkstēt kāpēc Mikuša mēneša čeks bija mērāms 20,000 EUR apmērā, bet jaunajiem gurķiem tikai 3,000 EUR!
, 2010-11-29 21:30, pirms 15 gadiem
tad jau domaajams ka naaks kkas jauns klaat, taapat diez vai viss paliks
, 2010-11-29 21:30, pirms 15 gadiem
Pēc tās intervijas nedaudz žēl, ka palaida vaļā. Pēdējās spēlēs jau nebija tas sliktākais, bet nu tomēr labi ka tā.
, 2010-11-29 21:30, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nesaprotu, ko jūs priecājaties???? Tagad nabagiem vairs nebūs kam uzkarināt visas RD problēmas. Esat vismaz izdomājuši, kurš būs nākamais ienaidnieks nr. 1???
Kandidatūras: Ozo, Sprukts, Laviņš, Troters, Karamnovs, Telkvists, Galviņš????
ŠUPLERS ŠUPLERS ŠUPLERS !!!!!!!!
, 2010-11-29 21:30, pirms 15 gadiem
Nu ko gaidam papildinājumi , tjipa :]
, 2010-11-29 21:30, pirms 15 gadiem
Tik slikts jau nemaz nebija, centās, bet nesanāca. Lai veicas turpmāk.
, 2010-11-29 21:31, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nesaprotu, ko jūs priecājaties???? Tagad nabagiem vairs nebūs kam uzkarināt visas RD problēmas. Esat vismaz izdomājuši, kurš būs nākamais ienaidnieks nr. 1???
Kandidatūras: Ozo, Sprukts, Laviņš, Troters, Karamnovs, Telkvists, Galviņš????
Tu
, 2010-11-29 21:31, pirms 15 gadiem
Ja nemaldos, tas Arnasonam nav vel noslēgts līgum.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:31, pirms 15 gadiem
skaidrs ka drīz Dinamo būs jauns spēlētājs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:31, pirms 15 gadiem
AnYwaY- rakstīja: Šuplers par to zina?
Tas bij labi teikts, Laba smieklu deva visam vakaram +1 no manis !

Domaju pareizi dariits, buus HK Riga hokejistiem lielaka iespeja tikt uz lielo komandu !
, 2010-11-29 21:32, pirms 15 gadiem
krish679 rakstīja: Ja nemaldos, tas Arnasonam nav vel noslēgts līgum.
A man tas sliņķis patika .
, 2010-11-29 21:33, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: A man tas sliņķis patika .
man ar
, 2010-11-29 21:33, pirms 15 gadiem
Lai čalim veicas, bet sen jau bija laiks!
Ceru, ka tagad Troteram būs vairāk laika spēlēt!
, 2010-11-29 21:33, pirms 15 gadiem
Itkā jau nebija slikts špīleris, tikai ļoti reti izmantoja savas izdevības. Veiksmi nākotnē
, 2010-11-29 21:33, pirms 15 gadiem
brīdinājums Šuplera kungam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:34, pirms 15 gadiem
Nabaga Jūlis...
, 2010-11-29 21:34, pirms 15 gadiem
Cerams, ka tas nozīmē, ka Štāls tiks laukumā.
, 2010-11-29 21:35, pirms 15 gadiem
Ar motivāciju mačā pret Dinamo Mikušam nebūs problēmu,nebrīnīšos ,kad iemetīs vismaz vienus vārtus .

Kapēc nevarēja pēc mača ar Spartak viņu palaist ????????
, 2010-11-29 21:35, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka šis būs viens no visvairāk komentētajem rakstiem sportacentrā
, 2010-11-29 21:35, pirms 15 gadiem
nu nebijaa viņš slikts,bet mums kā lielbritānijai nav draugu, tikai savas mazās stratēģiskās intereses,mums jāiespēlē mūsējie
, 2010-11-29 21:35, pirms 15 gadiem
Izlasot virsrakstu bija tāda sajūsma un pārsteigums,JĀ!!!! Man pret Mikušu nekas nav,bet Dinamo nebija viņa komanda.Lai puisim veicas!!!
, 2010-11-29 21:36, pirms 15 gadiem
Būtu uz LM sūtījuši, lai cenšās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:36, pirms 15 gadiem
Negaidīts lēmums. Vismaz tik laicīgi es to negaidīju.
, 2010-11-29 21:37, pirms 15 gadiem
Le Saint rakstīja: Cerams, ka tas nozīmē, ka Štāls tiks laukumā.
nē tas to nenozīmē
, 2010-11-29 21:37, pirms 15 gadiem
nu šito gan negaidīju!
, 2010-11-29 21:38, pirms 15 gadiem
Derētu vēl Šupleu iemainīt pret Znaroku un Vītoliņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:38, pirms 15 gadiem
kristaps24 rakstīja: Izaudzinājām un palaidām plašajā krievzemē!
tieši tā, pareklamējām un pārdevām, tālāk viss viņa paša rokās un nūjā
, 2010-11-29 21:38, pirms 15 gadiem
Gan jau Trotters būs starp Karsumu un Ankipānu...
, 2010-11-29 21:38, pirms 15 gadiem
Kaut ko tādu negaidīju
Slēpts komentārs: NIPEM
, 2010-11-29 21:39, pirms 15 gadiem
hu.jova, toč žēl
, 2010-11-29 21:39, pirms 15 gadiem
kalvis00 rakstīja: Izskatās, ka šis būs viens no visvairāk komentētajem rakstiem sportacentrā
Komentāri birst kā no pārnpilnības raga
, 2010-11-29 21:39, pirms 15 gadiem
AnYwaY- rakstīja: Šuplers par to zina?
Spēcīgi! bet daži rakstija Par Arnasonu man viņš arī patika!
, 2010-11-29 21:40, pirms 15 gadiem
Šuplers ar savu dēlu šovakar ritīgi pieliesies...
, 2010-11-29 21:41, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Interesanti,ko tagad Gada Rīdzinieks liks starp Karsumu un Ankipānu?
Jā,to ir ļoti grūti izdomāt...varbūt....nezz BROKU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:42, pirms 15 gadiem
Šodien svinam!
, 2010-11-29 21:42, pirms 15 gadiem
Gada gaidītākais raksts ir klāt!
, 2010-11-29 21:43, pirms 15 gadiem
Alen rakstīja: nu tas vien nozīmē, ka dinamieši sāks spēlēt labāk, jo vairāk nevajadzēs nevienam čīkstēt kāpēc Mikuša mēneša čeks bija mērāms 20,000 EUR apmērā, bet jaunajiem gurķiem tikai 3,000 EUR!
viņš pats nemaz nav tik vecs
Man pat liekas, ka Spartakā viņš varētu iederēties, jo tur slovāku arī netrūkst. Lai veicas viņam
, 2010-11-29 21:43, pirms 15 gadiem
sportforever rakstīja: man viņš patika, cīņasspars un piespēļu došana viņa lielākie plusi, bet latviešiem arī tādu daudz !
Nu nezinu,nezinu.....Tad jau Tev laikam patika arī Arnasons.
, 2010-11-29 21:43, pirms 15 gadiem
mjaa, neko iipashu labu vinsh nespeja paraadiit, dazhi vaarti, neizteiksmiga speele... nu redzees, ko vinsh raadiis Spartak rindas...
tag jaadod iespeeja Štālam!!!
, 2010-11-29 21:44, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Domājat, kaut kas mainīsies? Ja RD spēlētāji nesāks spēlēt diciplinētāk, mazāk noraidīties, agresīvāk spēlēt aizsardzībā, nāksies meklēt nākamo grēkāzi....
MIKROKLIMATS MAINĪSIES!!!!!
, 2010-11-29 21:44, pirms 15 gadiem
Šuplers uzzināja ,ka mikušs tomēr nav viņa dēls!!!!!!
, 2010-11-29 21:44, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: MIKROKLIMATS MAINĪSIES!!!!!
Cik daudz vienkāršs sportacentrs.com lietotājs var zināt par Dinamo mikroklimatu?
, 2010-11-29 21:45, pirms 15 gadiem
Nu cerams vismaz tagad iedos Štālam uzspēlēt.
, 2010-11-29 21:45, pirms 15 gadiem
Žel nav jo legionāriem ir jābut parākiem par vietējiem un ja viņš tāds nav tad ir jāizmanto vietējie, tikai mazliet smīdina daži komentētāli kuri priecājas - nu tik tagad bus..., atlaists Mikuss visu ļaunumu sakne un tagad aizies spēle un visus močīsiem... It kā viens spēlētājs tur kautko ietekmē
, 2010-11-29 21:45, pirms 15 gadiem
Gaidu papildinājumu no HK Rīga
, 2010-11-29 21:46, pirms 15 gadiem
Lai jau veicas čalim.Centās jau viņš darīt ko spēj.Nu nesanāca.Ne jau viņš vainīgs ka Šuplers tā ar viņu"drātelējās".
, 2010-11-29 21:47, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: tad no hokeja nekā nesaproti.. Jūs, pavasara hokeja fani, laikam nesaprotat, ka spēlētāji netiek izvēlēti pēc smuks/nesmuks.
No hokeja saprotu diezgan daudz .Zinu ka tur izmanto laikam slidas un to spēlē ziemā uz ledus ....,bet Arnasons baigi labi redzēja laukumu , rokas viņam nav sliktākas par Dārziņu un piespēles viņš dalīja ne sliktāk par Ozoliņu , tikai kustējās viņš vislēnāk no visas komandas .
, 2010-11-29 21:47, pirms 15 gadiem
Atvadas no Mikuša nozīmē to, ka Rīgas Dinamo varētu meklēt jaunu centra uzbrucēju - pārmaiņas sastāvā iespējamas jau drīz, liecina ICEBOX rīcībā esošā informācija.
vot tā
, 2010-11-29 21:47, pirms 15 gadiem
naninoi rakstīja: Šuplers uzzināja ,ka mikušs tomēr nav viņa dēls!!!!!!
Šuplers meklēs jaunus slovāku dēlus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:48, pirms 15 gadiem
Nevajag vairs nekādus leģionārus,jāaudzina jaunie...
, 2010-11-29 21:49, pirms 15 gadiem
naninoi rakstīja: Šuplers uzzināja ,ka mikušs tomēr nav viņa dēls!!!!!!
Atnāca DNS tests .
, 2010-11-29 21:51, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Interesanti,ko tagad Gada Rīdzinieks liks starp Karsumu un Ankipānu?
Hartigan varētu pie šiem. Trotter pie Saškas un Surovy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:53, pirms 15 gadiem
Šupleram FAIL
, 2010-11-29 21:54, pirms 15 gadiem
Tad kad saak radiit kcik sakariigu speli vinu atdod... pfff bet labi vien ir varbuut trotter varees speleet vairaak un paradiits kur gurki aug,... ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:56, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nav Troters pirmās maiņas centrs, viņš vispār nav īsti centrs...
pirmā maiņa jau kādu laiku ir cita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 21:57, pirms 15 gadiem
No sākuma biju ļoti skeptisks par šito čali un baigais vilcējs jau nebija, bet savu laiku atkapāja un redzot kādas problēmas ir ar traumām, ik pa laikam kāds izkrīt, tad neizprotams lēmums!
Lai čalim veicas!
, 2010-11-29 21:57, pirms 15 gadiem
Tagad derētu Fosters Eliteprospects.com - Adrian Foster viņš ir centrs , un tad jau bija labs , cik pie mums paspēlēja, 1 karta nhl drafta kā nekā :p
, 2010-11-29 21:58, pirms 15 gadiem
Mēs dodam Spartakm Mikušu viņi mums kko pretī
, 2010-11-29 21:58, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Manuprāt šeit ārpus konkurences būs telkvists
Ar ko Telgvists tevi neapmierina? Labi staav. Ne sliktaak par visu glorificeeto Masalski. Turklaat peedeejais vairaak pa ledu vaartiijaas, nekaa speeleeja. Tamdeelj arii likaas, ka Masalskis glaabj ne tikai savus vaartus bet arii teevzemi. Kad sezonas saakumaa Holts un Telkvists staaveeja vienliidz labi, tad visi Mikaelu un Krisu ceela debesiis. Ko tad neviens neblauj ka Kriss ir galiigi garaam? Kaa nekaa zaudeeja speeli pret Traktor (ar sho es nedomaaju ka Kriss slikti speelee, manaas aciis vinjsh ir viens no labaakajiem shii gada ieguvumiem un Krisa zvaigzne veel pamatiigi spiidees naakamgad)
, 2010-11-29 21:59, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Kādā veidā??? RD viss bija saulaini un pūkaini un tad vienā dienā atnāca ļaunais bubulis Mikušs un mikroklimats izmainijās līdz nepazīšanai. Spēlētāji sāka slikti spēlēt, debesis apmācās, uzbrucēji vairs nespēja iemest šaibas, aizsargi aizsargājās, kā tizleņi utt... .
Tu vispār saproti, ko raksti??? viens Mikušs pēkšņi izmainīja visu komandu
Ja to uztver bez pārspīlēšanas, tad 1 spēlētājs var izmainīt mikroklimatu. Atnāca Mikuš, Šuplers ielika viņu 1 maiņā ar Miķeli un Lauri, bez nekādas iespēlēšanas, un re - Troters izkonkurēts, arī pārējie jaunie redz, ka viņš vienkārši tiek sastāvā "pa blatu" mikroklimats no tā izmainās tas tā, aptuveni, piemērs.
, 2010-11-29 21:59, pirms 15 gadiem
Tu kaut ko tik ilgi gaidi, bet kad tas brīdis beidzot ir pienācis, tu to nespēj vairs izbaudīt...
, 2010-11-29 21:59, pirms 15 gadiem
Nu nebija nemaz tik slikts tas viņa devums komandai. Paldies par to, ko izdarīja!
, 2010-11-29 22:01, pirms 15 gadiem
un Mikušs atbrauks uz Rīgu (nu jau Spartak sastāvaā) un ielidinās 3 ripas muusu vārtos haha
, 2010-11-29 22:02, pirms 15 gadiem
longbear rakstīja: Hartigan varētu pie šiem. Trotter pie Saškas un Surovy
Surovijs ir pa lēnu priekš Trotera .Sūro vajadzētu pie Karsuma un Ankipāna un Troteru kopā ar Ņiževiju un Hartiganu .Ja visas kārtis ir sajaucis Sprukts , baigi labi šim aizgāja ar Dārznieku un Dinamītu .
, 2010-11-29 22:02, pirms 15 gadiem
žel ka taa,Niživiju ari varetu jau prom pardot!
, 2010-11-29 22:02, pirms 15 gadiem
Siikais117 rakstīja: Mēs dodam Spartakm Mikušu viņi mums kko pretī
Hmm, it kā Radivojevičs nesadzīvo ar Pavlovu...
, 2010-11-29 22:03, pirms 15 gadiem
Vai ta nebija jadod mums pretim kadu speletaju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:05, pirms 15 gadiem
Pečuru uz RD
, 2010-11-29 22:05, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Kādā veidā??? RD viss bija saulaini un pūkaini un tad vienā dienā atnāca ļaunais bubulis Mikušs un mikroklimats izmainijās līdz nepazīšanai. Spēlētāji sāka slikti spēlēt, debesis apmācās, uzbrucēji vairs nespēja iemest šaibas, aizsargi aizsargājās, kā tizleņi utt... .
Tu vispār saproti, ko raksti??? viens Mikušs pēkšņi izmainīja visu komandu
tu esi pastulbs.. Ja es trenējos 2, 3 mēnešus, cenšos sevi pierādīt katrā treniņā, guļos zem ripām, bet tad atbrauc NOŽĒLOJAMAS KVALITĀTES leģionārs un nebūdams ne formā, ne adaptējies jaunajā komandā, pēkšņi tiek iespēlēts vairākumā utt. Kamēr 2x labāks uzbrucējs spēlē 5min spēlē, tikmēr Mikušs skraida padsmit minūtes. Un te nav jābūt ekspertam, lai to saprastu. To nesaprot vienīgi kkādi tirliņi, kas kā meitenes samīlās spēlētājos dēļ izskata vai rakstura (kr4 ar hokeju tur nav sakara) un tad mēģina ieborēt kādam, ka viņš ir ahūnais spēlētājs. Leģionāram, kuram bija tāda trenera uzticība, 22 spēlēs guva 5 rez. punktus. Āleluja, 1 slovāks ir prom, derētu nomest vēl gnomu.
, 2010-11-29 22:05, pirms 15 gadiem
Ta beidzot , jo mikušs sevi nevar pieradīt AHL zvaigzne ar 99 punktiem , bet dinamo neko nevar pieradiit
, 2010-11-29 22:05, pirms 15 gadiem
Svjatoje mesto pusto nebivajet!!!
, 2010-11-29 22:05, pirms 15 gadiem
Redz, Jurajs pats paaris dienas atpakalj intervijaa teica, ka saprot un juut ka komandaa iisti prieciigi par vinju nav. Tas vien liecina, ka mikroklimats tika sachakareets ar sho Mikusha kaarti. Uz laukuma iisti saskanju starp virkneejumiem neredzeeju kuros vinjsh speeleeja, bet Troters savukaart daudz labaak ar partneriem komuniceeja. Man pat uzreiz praataa ienaak Laura iemestie vaartu, kur trotrs aiz pretinieku vaartiem atnjeema ripu un iedeva elegantu piespeeli Laurim vaartu priekshaa. Kaa toreiz Lauris uzgaazaas virsuu Troteram, kaa abi priecaajaas, peec tam arii komandas biedri piebiedrojaas. Kas ir noticis peec Mikusha vaartiem? Tikai apsveikshana. Pati komanda nepienjeema Mikushu, liidz ar to bija taa kaa bija. Dzeks nedabuuja paraadiit visu savu potenciaalu, lai gan iespeejas vinjam tika dotas visvairaak no visiem.
, 2010-11-29 22:06, pirms 15 gadiem
Nedomāju, ka viņš bija tik slikts kā daudzi te mālē...

Būs interesanti pavērot, kā Jurajs iejutīsies Spartak komandā, un kādas būs viņa sekmes.

Būtu baigi "abidna", ja čalis pēkšņi atvērtos pa īstam...
, 2010-11-29 22:06, pirms 15 gadiem
krishpe rakstīja: Tagad derētu Fosters Eliteprospects.com - Adrian Foster viņš ir centrs , un tad jau bija labs , cik pie mums paspēlēja, 1 karta nhl drafta kā nekā :p
Pie sevis padomaajot, liekas laba ideja. Savaa iisajaa laikaa, tas ir, 10 speelees guva 4 punktus. Mikush aizvadiija 22 speles un tikai 5 punktus guva. Ir liela starpiba, tikai vai Dinamo vadiiba Adrianu atceresies. Parbaudits variants, butu japamegjina
, 2010-11-29 22:08, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Hmm, it kā Radivojevičs nesadzīvo ar Pavlovu...
Pa MIkuša cenu nebūtu slikti .
, 2010-11-29 22:08, pirms 15 gadiem
dzeki sodien dzeram
, 2010-11-29 22:09, pirms 15 gadiem
aaaaw..
pat žēl palika
';
, 2010-11-29 22:10, pirms 15 gadiem
Un kuru tagad hokeja "eksperti", lai kritizē?
, 2010-11-29 22:10, pirms 15 gadiem
Gan jau peec sii gadjuma Suplers tagad sturiitii raud Tomer Mikush vinam bij kaa deels...
, 2010-11-29 22:10, pirms 15 gadiem
Antimaniax rakstīja: Nedomāju, ka viņš bija tik slikts kā daudzi te mālē...

Būs interesanti pavērot, kā Jurajs iejutīsies Spartak komandā, un kādas būs viņa sekmes.

Būtu baigi "abidna", ja čalis pēkšņi atvērtos pa īstam...
Jurajam ir visas iespeejas atveerties Spartakaa, jo kaa jau raxtiiju ieprieksh. Dinamo kolektiivs vinju nepienjeema. Bija vinjsh autsaiders un taa arii palika. Ja komandaa ir shaads cilveeks, tad vinjsh var buut kaut Staals, bet rezultaats izcils nebuus. Spartakam savukaart jaunas asinis vajadziigas. Veiksmi vinjam tur.
, 2010-11-29 22:10, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Kādā veidā??? RD viss bija saulaini un pūkaini un tad vienā dienā atnāca ļaunais bubulis Mikušs un mikroklimats izmainijās līdz nepazīšanai. Spēlētāji sāka slikti spēlēt, debesis apmācās, uzbrucēji vairs nespēja iemest šaibas, aizsargi aizsargājās, kā tizleņi utt... .
Tu vispār saproti, ko raksti??? viens Mikušs pēkšņi izmainīja visu komandu
Tu gribi teikt,ka tad kad Mikušs ieradās nesākās problēmas ar mikroklimatu-kā Tu domā-kāda sajūta ir pārējiem spēlētājiem,kad ierodas Šuplera tautietis un uzreiz tiek pie liela spēles laika,acīmredzami arī sliktāks par Troteru(neatceries,ka Troters tika ielikts 4.maiņā nevis Mikušs),mūsējiem-Džeriņam -jāsēž malā,tas,ka pa centru viņam diez ko neveicās-tika likts malā-līdz ar to arī Štālam vairs vieta neatradās Ankipāna traumas laikā?Kaut kā komandas spēle arī pajuka,jo liec kurā maiņā Mikušu gribi(atceries,ka viņš dabūja uzspēlēt arī starp Dārziņu un Rēdlihu un uzreiz arī tā maiņa bija nekāda... Piedod,bet es skatījos statistiku Mikušam visu KHL leģionāru griezumā-tik sliktus status bija grūti atrast jau pēc 17 spēlēm,kur tad vēl pēc 22...Un man ir prieks par to,ka tomēr skatītāju un žurnālistu spiedienam kaut kāda reakcija no īpašniekiem seko.Un, starp citu Arnasons bija par Mikušu stipri labāks!
, 2010-11-29 22:10, pirms 15 gadiem
Tikai kam tagad līdzjutēji klups virsū-pagaidām divarpussezonās nav bijis brīdis ka ka kādu arī bez pamata visu laiku lamātu.
zoLaikam tagda varētu lamāt Laviņu,Ozo, Galviņu, varbūt kāds lamās Spruktu vai Troteru, Telkvistu.
Skumīgi ka vienmēr meklējam komandā kādu kuru ,,noēst,,.
, 2010-11-29 22:11, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: tu esi pastulbs.. Ja es trenējos 2, 3 mēnešus, cenšos sevi pierādīt katrā treniņā, guļos zem ripām, bet tad atbrauc NOŽĒLOJAMAS KVALITĀTES leģionārs un nebūdams ne formā, ne adaptējies jaunajā komandā, pēkšņi tiek iespēlēts vairākumā utt. Kamēr 2x labāks uzbrucējs spēlē 5min spēlē, tikmēr Mikušs skraida padsmit minūtes. Un te nav jābūt ekspertam, lai to saprastu. To nesaprot vienīgi kkādi tirliņi, kas kā meitenes samīlās spēlētājos dēļ izskata vai rakstura (kr4 ar hokeju tur nav sakara) un tad mēģina ieborēt kādam, ka viņš ir ahūnais spēlētājs. Leģionāram, kuram bija tāda trenera uzticība, 22 spēlēs guva 5 rez. punktus. Āleluja, 1 slovāks ir prom, derētu nomest vēl gnomu.
Tu esi reālists un par to tevi es tagad cienu
, 2010-11-29 22:12, pirms 15 gadiem
Nespēju noticēt.NESPĒJU vnk!!!
, 2010-11-29 22:13, pirms 15 gadiem
Pēdējā laika priecīgākā ziņa no Dinamo nometnes.
, 2010-11-29 22:15, pirms 15 gadiem
Ek, atgriezt Petrovicki Mikuša vietā... joprojām nesaprotu, kāpēc viņu nepaturēja. Un piekritīšu daudziem pārējiem, Arnasons nebija tik slikts, kā par viņu runā.
, 2010-11-29 22:15, pirms 15 gadiem
Beidzot tas notika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:16, pirms 15 gadiem
Nu es jau tā domāju, uz to jau gāja, neiedzīvojās viņš mūsu komandā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:18, pirms 15 gadiem
Dievs tomēr ir!!!
, 2010-11-29 22:18, pirms 15 gadiem
Tagad beidzot Troteram atradīsies normāla vieta komandā. Cerams.
, 2010-11-29 22:18, pirms 15 gadiem
Visiem hokeja skatītājiem rīt oficiālā ''pohu'' diena!!!
, 2010-11-29 22:19, pirms 15 gadiem
Elisonu vajag atpakaļ !!!!
, 2010-11-29 22:20, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Tikai kam tagad līdzjutēji klups virsū-pagaidām divarpussezonās nav bijis brīdis ka ka kādu arī bez pamata visu laiku lamātu.
zoLaikam tagda varētu lamāt Laviņu,Ozo, Galviņu, varbūt kāds lamās Spruktu vai Troteru, Telkvistu.
Skumīgi ka vienmēr meklējam komandā kādu kuru ,,noēst,,.
Jā, gan jau atradīsies jauns grēkāzis. Bet Mikuša aizlaišana tautiņās pie pašreizējā traumu skaita nav labākais variants, vienīgi, ja TŪLĪT nāks k-kas vietā. Kā enerģisks 4 maiņas spēlētājs viņš , protams, varētu kapāt, bet tā nav vieta ļeģionāram. Tātad nāks kāds, kas spēlēs pa pirmajām maiņām, turklāt centrs. Radivojevičs ir RW.
, 2010-11-29 22:21, pirms 15 gadiem
Es biju pārliecināts,ka Troteru drīzāk palūgs nekā Mikušu aizmainīs,bet viss ir loģiski.
, 2010-11-29 22:22, pirms 15 gadiem
alternativve rakstīja: Visiem hokeja skatītājiem rīt oficiālā ''pohu'' diena!!!
Nu nu vaitad Latvijas neatdzīto zvaigzni --- CIPULI negribi redzēt .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:26, pirms 15 gadiem
Es neticu savām acīm, Mikušs ir prom!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:27, pirms 15 gadiem
Mērfija likums- Spartakā šis sāks ārdīties.
, 2010-11-29 22:28, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Jā, gan jau atradīsies jauns grēkāzis. Bet Mikuša aizlaišana tautiņās pie pašreizējā traumu skaita nav labākais variants, vienīgi, ja TŪLĪT nāks k-kas vietā. Kā enerģisks 4 maiņas spēlētājs viņš , protams, varētu kapāt, bet tā nav vieta ļeģionāram. Tātad nāks kāds, kas spēlēs pa pirmajām maiņām, turklāt centrs. Radivojevičs ir RW.
Dinamo ja vajag Holts var būt par centru .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:29, pirms 15 gadiem
Beidzot!!!! vismaz troters tiks spelet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:32, pirms 15 gadiem
Nu tagad troters ar Karsumu un Ankipanu vares saut ugunus vala..
, 2010-11-29 22:32, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Arnasons bija labāks par visiem mūsu vietējajiem bāleliņiem, tikai viņa poh..jisms un sliktā fiziskā forma bija problēma, bet savādāk visiem Dārziņiem, Rēdlihiem, Karsumiem vēl augt un augt līdz Arnasona līmenim, kāds viņš bija savās labākajās sezonās. Arī statistika viņam noteikti būtu bijusi labāka, ja Bukarts, Meija u.c. būtu spējīgi izmantot viņa elegantās piespēles un nav spējīgs nevien no mūsu spēlētājiem tā apmudī uz vietas stāvot 2-3 pretiniekus un vēl atdot precīzu piespēli....
Nu tur Tev taisnība par visiem 100% , bet kas tulīt nāks pār Tavu galvu ! Patīkamu Tev vakaru !
, 2010-11-29 22:33, pirms 15 gadiem
Svinam!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:38, pirms 15 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Gan jau Trotters būs starp Karsumu un Ankipānu...
Tikai Ankipāns sheit kaut kaa neiederaas!Un troters arii nav iists centrs!
, 2010-11-29 22:42, pirms 15 gadiem
2 Volx
Dinamo vadībai, domājams, gribētos kaut ko labāku.
, 2010-11-29 22:46, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Arnasons bija labāks par visiem mūsu vietējajiem bāleliņiem, tikai viņa poh..jisms un sliktā fiziskā forma bija problēma, bet savādāk visiem Dārziņiem, Rēdlihiem, Karsumiem vēl augt un augt līdz Arnasona līmenim, kāds viņš bija savās labākajās sezonās. Arī statistika viņam noteikti būtu bijusi labāka, ja Bukarts, Meija u.c. būtu spējīgi izmantot viņa elegantās piespēles un nav spējīgs nevien no mūsu spēlētājiem tā apmudī uz vietas stāvot 2-3 pretiniekus un vēl atdot precīzu piespēli....
atbildi uz manu komentāru, pamuļķi. gribēji, lai tev uzraksti tekstu, tad izlasi un pretargumentē.
, 2010-11-29 22:51, pirms 15 gadiem
pag, pag, jautājums vēl, kas spēlēs viņa vietā- skat, ka nebūs vēl kāds leģionārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:52, pirms 15 gadiem
Pēdējā spēle Mikušam nebija slikta . Bija sajūta , ka džeks sāk iespēlēties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:53, pirms 15 gadiem
Mana sirds gavilē. Jūtos kā bērnībā, kad vecāki uzdāvināja tieši to, ko visvairāk vēlējos, bet neticēju, ka tas jebkad piepildīsies ... ';
, 2010-11-29 22:53, pirms 15 gadiem
Pareizi ir, tādus kā Arnasonu,Mikušu nevajag. Tad lai labāk spēlē jaunie vai vecie LV puikas
, 2010-11-29 22:53, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: SĀKSIM AR TO, TU, MUDAK, es tevi personīgi neaizskāru! Bet mudakiem jau tādas lietas laikam nesaprast...
Mīkstais aizej pamasē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:57, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vēl viens cirvis parādijās
tu jau te esi vienīgais cirvis, kas samīlējies kkādā slovākā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 23:12, pirms 15 gadiem
Ja RD krāj naudu kam biezākam un meistarīgākam, tad var sparast, bet ja nē, tad tad man šis solis ir nesaprotams, jo Mikušs ar katru spēli izskatijās arvien labāk.
, 2010-11-29 23:13, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nu tad vienkārši jaunajiem un Troteram jāparāda, ka viņi ir labāki... Tā nav nekāda pionieru nometne vai čomu kompānija, bet profesionāla komanda un jebkuram ir jābūt gatavam, ka viņu var rotēt, nosēdināt malā utt.
Tas pats atiecas uz Mikušu.
, 2010-11-29 23:13, pirms 15 gadiem
Jā,jā un labi spēlētāji sezonas vidū ka biezs mētājas apkārt bez darba...
, 2010-11-29 23:15, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Muļķīti, man vienalga vai ir Mikušs komandā vai nav, bet ja uzbrucēji nejēdz iemest vārtus un aizsargi spēlē, brīžiem kā tizleņi un vēl Telkvists taisa lažas, pie tā nav vainīgs Mikušs, bet spēlētāju nespēja koncentrēties visai spēlei...Nekas jau nemainīsies ar Mikuša aiziešanu, ja nu vienīgi paņems tiešām labu centru, jo Džeriņam augstāk par 4. maiņu nav ko darīt un arī Trotera ņemšana par centru bija kļūda, RD ir tikai 2 normāli centri, Hartigans un Sprukts...
tu jau nu neesi tas, kas noteikt spēlētāju potenciālus.. tici man.
, 2010-11-29 23:16, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja RD krāj naudu kam biezākam un meistarīgākam, tad var sparast, bet ja nē, tad tad man šis solis ir nesaprotams, jo Mikušs ar katru spēli izskatijās arvien labāk.
tev arī nav jāsaprot. Neesi mums tu hokeja eksperts nekāds
, 2010-11-29 23:17, pirms 15 gadiem
, 2010-11-29 23:20, pirms 15 gadiem
Bet reali mani interese viena lita!!! Ko dod Spartaks preti???? Un vai vispar dod??? ja vinju atdod par velti, nu tad RD vadíbai kaut kas nav kaartiba!!! Tad vismaz varetu kaut kadu drafta vietu atdot1!!!!!! Nu ne jau pa velti....
, 2010-11-29 23:21, pirms 15 gadiem
vinjiem ir jau 17 legionari, labi baltkrievi speelee

NAMEJS 9999 rakstīja: MnD arī šādi tādi janumi,ja vel nezini:
ХК «Динамо-Минск» подписал контракт ... / 29...
http://hcdinamo.by/news/dynamo/490.html
, 2010-11-29 23:23, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Mērfija likums- Spartakā šis sāks ārdīties.
Te vel par MnD
Новости. Хоккей - кхл. СЭ: "Торонто" отдал...
, 2010-11-29 23:24, pirms 15 gadiem
nu es jau isteniba biju krietni izbrinits ka vinju vispar panjeema. jo tajaa laikaa mums gaaja ideaali un jebkadas izmainjas vareeja tikai komandu pagriezt uz slikto pusi. Bet nu lai veicas Maskavā
, 2010-11-29 23:25, pirms 15 gadiem
girtssss rakstīja: vinjiem ir jau 17 legionari, labi baltkrievi speelee
Viņi exportam MnD var nokomplektēt tikai ar leģionāriem, jo ir labs iekšējais čempis.
, 2010-11-29 23:27, pirms 15 gadiem
serz007 rakstīja: Bet reali mani interese viena lita!!! Ko dod Spartaks preti???? Un vai vispar dod??? ja vinju atdod par velti, nu tad RD vadíbai kaut kas nav kaartiba!!! Tad vismaz varetu kaut kadu drafta vietu atdot1!!!!!! Nu ne jau pa velti....
visticamāk, nav jāizpērk līgums! un tas ir visai ok, varētu būt kaut kas ap 50-100K Eur.
, 2010-11-29 23:32, pirms 15 gadiem
nu ja, ja izperk ligumu tad ari labi, vismaz kompensacijas nauda par liguma laushanu nebud jamaksa. Ari labi.....
, 2010-11-29 23:33, pirms 15 gadiem
Kautko takaa vietaa vajadzētu , Džeriņsh tak nevelk KHL
, 2010-11-29 23:40, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Pirmkārt nekorekti ir salīdzināt ar citiem leģionāriem Mikušu, kurš iemests komandā jau sezonas laikā, nevis izgājis pilnu sagatavošanās posmu ar komandu, ieskaitot pārbaudes spēles utt.
Būtu viņš komandā jau no jūlija, neko īpaši neatšķirtos viņa sniegums no Iguldena pagājušāgada snieguma...
Un ja par Džeriņa sniegumu, tad viņš aiz matiem pievikts 4. maiņas spēlētājs, nekas vairāk, tad jau labāk Vilkoitu paņemt viņa vietā, būt daudz lielāks vihlops ar skatu nākotnē...
Un ja par Štālu runājam, tad viņam ir jāpierāda, ka ir labāks par Meiju, Bukartu, Karamnovu, Mikušs viņam nebija konkurents, jo Štāls tomēr ir malējais....
Nu Šuplers jau Mikušu uzreiz iemeta komandā,parasti tādu spēles laiku uzreiz nedod-ar domu,ka iespēlēsies kaut kad,par Vilkoitu piekrītu-liekas,ka no jaunajiem noteikti vajadzētu iespēlēt,bet Štālu pieminēju,jo Mikušu taču vairākas spēles lika spēlēt arī pa malu,Štāls ir RW,bet vispār ir spēlējis Amerikā arī centrā-nu,bet viņam vispār netika dota pat iespēja -kā gan es varu salīdzināt-kurš ir labāks neredzot viņu laukumā?
, 2010-11-29 23:42, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā es smiešos, ja Mikušs spēlē pret RD ieliks kādu smuku goliņu Un ja tas būs uzvaras gols, tad manai sajūsmai nebūs robežu.
Un kas tur būs tik smieklīgs? Stulbi pats papriecāsies un pēc tam 20 kadri notirsīs LM un tā vislaik uz riņķi...Tu jau taka tāds pieaugušāks tip esi....
, 2010-11-29 23:42, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Te vel par MnD
http://news.sport-express.ru/2010-11-28/402958/
Šitās baumas jau kādu laiku plivinās gaisā, tad jau redzēs vai čalis pāries uz Minsku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 23:44, pirms 15 gadiem
Tak nav šodien pirmais aprīlis ne?
, 2010-11-29 23:46, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Un tu mums būtu tas lielais hokeja eksperts
Un ja par Džeriņu runājam, tad viņš jau tāds Mikušs ir 3. gadu un kaut kādu īpašu izaugsmi ir grūti saskatīt. Arī Kanādā CHL spēlējot viņš bija viduvējība, pat būdams vēl komandā vecākais viņš nebija līderis...
Es ar no Andra gaidu jau vairāk, bet Sējējs izteicās ka čalim ir visi dotumi un talants lai spēlētu...tas tā, speca viedoklis
, 2010-11-29 23:46, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Un kas tur būs tik smieklīgs? Stulbi pats papriecāsies un pēc tam 20 kadri notirsīs LM un tā vislaik uz riņķi...Tu jau taka tāds pieaugušāks tip esi....
Smieklīgs ir tas,ka RD iedod čalim papildus motivāciju riktīgi kapāt pret šo komandu.
Ko var darīt,ja daļai RD līdzjutēju tik švaki ar humora izjūtu?
Šeit turpmāk rakstīt tikai nopietnas lietas???
, 2010-11-29 23:47, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko var darīt,ja daļai RD līdzjutēju tik švaki ar humora izjūtu?
Šeit turpmāk rakstīt tikai nopietnas lietas???
pričom te humors?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 23:49, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: pričom te humors?
Neiespringsti, jo tas ir tikai hokejs.
Tās nav gladiātoru cīņas Romas Kolizejā, kur Tev un taviem līdzpilsoņiem jalemj kam dzīvot un kam mirt.
, 2010-11-29 23:51, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neiespringsti, jo tas ir tikai hokejs.
Tās nav gladiātoru cīņas Romas Kolizejā, kur Tev un taviem līdzpilsoņiem jalemj kam dzīvot un kam mirt.
es neesmu iesprindzis....
, 2010-11-29 23:52, pirms 15 gadiem
Lai vecas, busim reaali - Shuplers jaanist nevis Mikush. Kada jaega vinju turet ja Troters spele ceturtaja mainjaa? Suplers ir idiots.
, 2010-11-29 23:54, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: es neesmu iesprindzis....
Redzēji Spartak:Jugra spēli?
1.Spartak riktīgi muļļas, jo tik īsā laikā pašās 3 perioda beigās ielaida divus golu. zaudēja faktiski uzvarētu spēli;
2.Sen nebiju redzējis tik daudz bullīšus metot.
, 2010-11-29 23:56, pirms 15 gadiem
Nu laimīgi tagad esat
, 2010-11-29 23:57, pirms 15 gadiem
ja neesi iesprindzis, ko tad visu laiku atbildi????? uzrakstiji vienu reiz un pietiek!!! A tu ka mazs zens sac kaut ka izgrozities.......... Varbut tu ari esi mazs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 23:59, pirms 15 gadiem
zabaks rakstīja: Nu laimīgi tagad esat
Ko nu RD līdzjutēji lamās?
, 2010-11-29 23:59, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Un kas tur būs tik smieklīgs? Stulbi pats papriecāsies un pēc tam 20 kadri notirsīs LM un tā vislaik uz riņķi...Tu jau taka tāds pieaugušāks tip esi....
Ivars ir interneta trollis (štata vai no sirds tāds, nevar saprast). tam nav sakara ar vecumu
troļla apraksts šeit Kas ir trollis un ko viņš ēd?
, 2010-11-29 23:59, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Redzēji Spartak:Jugra spēli?
1.Spartak riktīgi muļļas, jo tik īsā laikā pašās 3 perioda beigās ielaida divus golu. zaudēja faktiski uzvarētu spēli;
2.Sen nebiju redzējis tik daudz bullīšus metot.
nē, es pats bumbu spārdīju
, 2010-11-30 00:01, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: nē, es pats bumbu spārdīju
Ja ir iespējams rīt paskaties KHl TV atkārtojumā.
Pie viena ir tāds raidijums ,,Kluba diena''.Šoreiz par Jugra. interesanti uzzināt daudz ko jaunu par šo klubu.
, 2010-11-30 00:17, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņi exportam MnD var nokomplektēt tikai ar leģionāriem, jo ir labs iekšējais čempis.
BAČ ir mēsls, kur spēlē tikai tie, kuri netiek normālā līgā
, 2010-11-30 00:21, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko nu RD līdzjutēji lamās?
atradis nakamo 100 % ta bus , to nevar izmacit , vini rej ka suni un viss !
, 2010-11-30 00:24, pirms 15 gadiem
Nepagaaja ne pus gads!
, 2010-11-30 00:32, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Tu gribi teikt,ka tad kad Mikušs ieradās nesākās problēmas ar mikroklimatu-kā Tu domā-kāda sajūta ir pārējiem spēlētājiem,kad ierodas Šuplera tautietis un uzreiz tiek pie liela spēles laika,acīmredzami arī sliktāks par Troteru(neatceries,ka Troters tika ielikts 4.maiņā nevis Mikušs),mūsējiem-Džeriņam -jāsēž malā,tas,ka pa centru viņam diez ko neveicās-tika likts malā-līdz ar to arī Štālam vairs vieta neatradās Ankipāna traumas laikā?Kaut kā komandas spēle arī pajuka,jo liec kurā maiņā Mikušu gribi(atceries,ka viņš dabūja uzspēlēt arī starp Dārziņu un Rēdlihu un uzreiz arī tā maiņa bija nekāda... Piedod,bet es skatījos statistiku Mikušam visu KHL leģionāru griezumā-tik sliktus status bija grūti atrast jau pēc 17 spēlēm,kur tad vēl pēc 22...Un man ir prieks par to,ka tomēr skatītāju un žurnālistu spiedienam kaut kāda reakcija no īpašniekiem seko.Un, starp citu Arnasons bija par Mikušu stipri labāks!
Ja Arnosonu (tehnika) ar Mikušu (enerģija) apvienotu vienā, tad domāju, labs spēlētājs sanāktu.
, 2010-11-30 00:35, pirms 15 gadiem
Sen jau bija laiks
, 2010-11-30 00:57, pirms 15 gadiem
Es jau domāju, ka tas nekad nenotiks.

Varbūt labs čalis, ja viņš tiktu īstajā vietā, RD sastāvā viņa vietu neviens neatrada!

Good luck
, 2010-11-30 01:36, pirms 15 gadiem
Žēl, bija jau iepaticies.
, 2010-11-30 02:23, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Mērfija likums- Spartakā šis sāks ārdīties.
Stupeņkova likums - nē.
, 2010-11-30 04:46, pirms 15 gadiem
m.ruu rakstīja: Nu nezinu,nezinu.....Tad jau Tev laikam patika arī Arnasons.
JA Arnasonam dotu vairāk spēles laika, viņš spētu uz laukuma parādīt tādas lietas,ka tu kādu laiku nerunātu, un to jau viņš mazliet rādīja arī pagājušo sezonu ar savu mazo spēles laiku, un trenera neticību!
Vienīgi otra lieta, kāpēc viņam beidzās NHl karjēra un tagad nevar noturēties klubos(pat ar labu spēli un rezultivitāti), ir tas ka viņš ir slinks, tāpēc arī treneri bieži viņam neuzticās, bet tur jau viņš pats vien ir vainīgs
, 2010-11-30 04:57, pirms 15 gadiem
Nu cerams, ka Mikuš paspēs iespēlēties, līdz sezonas beigām tomēr nav palicis nemaz tik daudz

Pozitīvi ir tas, ka tagad Troters tiks pie lielāka spēles laika, bet varbūt būs papildinājums? Kas zina, vai Sējejam piedurknē nav paslēpts vēl kāds slovāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-30 07:06, pirms 15 gadiem
Nu tad beidzot laimes maisam gals vaļā. Tagad kā sāks visi, kuri nav Mikušs, mest katrā spēlē pa diviem, trijiem goliem...Visiem, visiem būs spēles laiks cik tik grib..Un kas par mikroklimatu būs! Tas jau būs makroklimats, mega, gigaklimats tas būs! Latvijā vairs nebūs trūcīgo, pasaulē vairs nebūs kara, piena upes, ķīseļa krasti...
, 2010-11-30 08:53, pirms 15 gadiem
Tomēr vadība tr doto vārdu, ja neparādīs labu sniegumu tad atā!!!
, 2010-11-30 09:15, pirms 15 gadiem
Ja komanda turpmākajās spēlēs vairāk uzvarēs nevis zaudēs, tad tas būs ozoliņa vai Mikuša nespēlēšanas iemesls?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-30 09:22, pirms 15 gadiem
Paldies. visai dienai garastavolis uzlabots
, 2010-11-30 09:34, pirms 15 gadiem
Žēl normals speeleetajs bija pret speeciigam komandam meta ieksa! Piem Ufai 1gols pret severstalj 2gols un 3gols pret torpedo zhel
, 2010-11-30 09:58, pirms 15 gadiem
Lai puikam veicās,bet žēl noteikti nav;1)slidošanas tehnika-nekāda.2)piespēles neprecīzas regulāri.3)cīnās vārtu priekšā,bet ripu negaida.
, 2010-11-30 09:59, pirms 15 gadiem
Mainīs Mikušu pret Radivojeviču?
Vairāki avoti vēsta, ka Pavlovs grib no šamējā tikt vaļā...
Nebūtu jau sliktākais variants. Kā nekā Spartaka līderis.
, 2010-11-30 10:01, pirms 15 gadiem
Paldies un vsu labu! Nevilka džeks reāli. Tādi mums pašiem ir kaudzēm.
, 2010-11-30 10:12, pirms 15 gadiem
Diena iesākusies labi!!! Vēl labāk būtu, ja arī slovāku virsvadonis ceļotu uz mājām vai uz kādu citu "spēcīgāku" klubu....
, 2010-11-30 10:26, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Manuprāt šeit ārpus konkurences būs telkvists
Tellīti neaiztiec! Viņam tagad kaska smuka!
, 2010-11-30 10:34, pirms 15 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Mainīs Mikušu pret Radivojeviču?
Vairāki avoti vēsta, ka Pavlovs grib no šamējā tikt vaļā...
Nebūtu jau sliktākais variants. Kā nekā Spartaka līderis.
Mikušs ir centrs,bet Radivojevičs malējais un vēl arī alga Radivojevičam priekš RD būs par lielu.
, 2010-11-30 10:51, pirms 15 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Mainīs Mikušu pret Radivojeviču?
Vairāki avoti vēsta, ka Pavlovs grib no šamējā tikt vaļā...
Nebūtu jau sliktākais variants. Kā nekā Spartaka līderis.
Tik šaubos vai ģinamka tāda Radivojeviča algu varētu pavilkt..... cik atceros Spartakā viņš bija (ir?) pat kapteinis (Ržihas laikā) un gana rezultatīvs 1. maiņas spēlētājs un ja arī Radivojeviču kaut kur mainīs ta pa 99% var pateikt diezgan droši, ka tas nebūs RD..... RD Mikušu visdrīzākais vienārši pārdeva (atdeva?) atpakaļ Spartakam bez kādiem citiem "labumiem" pretī, jo laužot ar Mikušu līgumu viņam nāktos izmaksāt gana labu daļu no viņa tagadējā (cik saprotu pat 2 gadu) līguma....
, 2010-11-30 11:07, pirms 15 gadiem
Iemācījām spēlēt HOKEJU un atdevām KRIEVIEM! - Gluži kā 1946 gadā, kad latvieši mācīja krievu L"ACI spēlēt HOKEJU ar ripu, nevis ar bumbiņu- (bendiju) Nu, lai veicas MIKU"SAM Metropolē, kur viņš būs OTR"AS šķiras iedzīvotājs!
, 2010-11-30 11:18, pirms 15 gadiem
Patīkama ziņa.
, 2010-11-30 11:50, pirms 15 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Mainīs Mikušu pret Radivojeviču?
Vairāki avoti vēsta, ka Pavlovs grib no šamējā tikt vaļā...
Nebūtu jau sliktākais variants. Kā nekā Spartaka līderis.
kāda maiņa?? pēc Pučes rakstītā sanāk, ka RD Mikušu ir ieguvuši ne visai likumīgā ceļā (respektīvi, KHL grāmatvedības kļūdas dēļ tas ir bijis iespējams) un tagad Spartak ir panākuši savu taisnību un dabūjuši Mikušu atpakaļ:
...Stāsts amizants: pēc visiem priekšnoteikumiem tiesības uz Juraju Mikušu piederēja minētajam Maskavas klubam. Kad noskaidrojās, ka uzbrucējs nav izturējis konkurenci par vietu pamatsastāvā, Šuplers pirmoreiz mudināja Sējēju „parunāt ar maskaviešiem”. Krieviem nekas nebija pret, taču viņi aiz gara laika nosauca ciparu, kas Sējēju atsēdināja un viņš, savukārt, varēja atsēdināt arī idejā iekarsušo Šupleru. Taču Jurajs Mikušs hokeja pasaulē nav viens. Tādi ir divi! Abi Juraji, abi Mikuši. Tas mums zināmais ir dzimis 1987. gadā un ir uzbrucējs, savukārt – viņpus okeāna NHL apritē mēģina sevi apliecināt vēl viens Jurajs Mikušs – dzimis 1988. gadā, bet – aizsargs. Kad Rīgas Dinamo menedžeris iegāja sev pieejamajā KHL hokejistu datu bāzē, lai pārbaudītu spēlētāja statusu un padomātu, ko ar to visu iesākt – viņš dīvainā kārtā atklāja, ka Maskavas Spartak uz papīra spēlē viens Jurajs Mikušs, bet dabā pie viņiem atrodas pavisam cits. Droši vien kāda izklaidīga sekretāre bija aizpildījusi hokejista anketu, vadoties pēc principa – ierakstīšu interneta meklētājā „Juraj Mikus” un visu sakārtošu. Vēl podīgāk, ka komanda to nebija ielāgojusi un sapratusi. Kad Sējējs pie KHL atbildīgajām amatpersonām griezās ar lūgumu, vai viņš var parakstīt līgumu ar slovāku Juraju Mikušu, kas dzimis 1987. gadā, atbilde bija skaidra – ierobežojumu nav. Jo datu bāzē tāda hokejista pie citām komandā nebija. Tāpēc var izskaidrot Dinamo azartu, kuri tik zibenīgi izmantoja šo melno caurumu, ne tikai piedāvājot Mikušam līgumu (Šuplers par pārbaudes laiku i’ ne dzirdēt negribēja, jo tas taču „mans cilvēks, es viņu zinu, viņš pie manis spēlējis izlasē”), bet arī automātiski iegūstot uz šo spēlētāju tiesības KHL apritē. Ko Spartaks? Tajā brīdī viņiem bija viss vienalga, jo mainījās treneri, bardaks administrācijā bija lielāks nekā Centrāltirgū pie krutkas pārdevējiem, bet viena tehniska nepilnība, kas viņus atstāj bez kaut kad savulaik noskatīta uzbrucēja, kas neizturēja konkurenci par vietu pamatsastāvā, vispār nebija aktualitāte. Tagad mēs zinām, ka nu jau mūsu Jurajs Mikušs karjeru turpinās... Maskavas Spartak sastāvā.

Tā ir Rīgas Dinamo oficiālā versija.

...

Varam ticēt, varam neticēt, jo šis stāsts jau sen kā ir balstīts uz mītiem un izdomājumiem, kas domāti tikai publiskajiem gremošanas orgāniem. Fabula vienkārša: ja Sējējam tagad izdevies Mikušu iesmērēt atpakaļ Spartak, kas patiesībā bija hokejista tiesību turētājs, tad varam uzteikt mūsu menedžementu par apķērību. Taču aizdomas rada, ka tas ir tieši Spartak. Te drīzāk tuvāk patiesībai ir versija, ka KHL tomēr nolēmis sakārtot savu datu bāzi. Proti, Rīgai tika palūgts tomēr samaksāt maskaviešiem par Mikuša paņemšanu – juridiski jau it kā viss ir mūsu pusē, bet, ja šo lietu iztiesātu, tad pēc likuma gara mūsu puse nebūtu vinnētāja. Fiziski taču Spartak treniņnometnē piedalījās uzbrucējs Mikušs, nevis viņa vārda brālis, kura dati figurēja KHL papīros. Tāpat, nebūtu grūti pierādīt, ka pirms diviem gadiem Maskavas klubs KHL draftā ieguva tiesības uz uzbrucēju, nevis aizsargu. Kā tas vēlāk tika iegrāmatots – nu, par to vienam otram droši vien skalps jau paņemts... Tātad – droši vien versija par Spartak pretenzijām uz Mikuša tiesībām ir tuvāk patiesībai, nekā mūsu formālais paziņojums, ka „esam savstarpēji vienojušies”.
no: sportaavize.lv .
, 2010-11-30 12:50, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kāda maiņa?? pēc Pučes rakstītā sanāk, ka RD Mikušu ir ieguvuši ne visai likumīgā ceļā (respektīvi, KHL grāmatvedības kļūdas dēļ tas ir bijis iespējams) un tagad Spartak ir panākuši savu taisnību un dabūjuši Mikušu atpakaļ:
...Stāsts amizants: pēc visiem priekšnoteikumiem tiesības uz Juraju Mikušu piederēja minētajam Maskavas klubam. Kad noskaidrojās, ka uzbrucējs nav izturējis konkurenci par vietu pamatsastāvā, Šuplers pirmoreiz mudināja Sējēju „parunāt ar maskaviešiem”. Krieviem nekas nebija pret, taču viņi aiz gara laika nosauca ciparu, kas Sējēju atsēdināja un viņš, savukārt, varēja atsēdināt arī idejā iekarsušo Šupleru. Taču Jurajs Mikušs hokeja pasaulē nav viens. Tādi ir divi! Abi Juraji, abi Mikuši. Tas mums zināmais ir dzimis 1987. gadā un ir uzbrucējs, savukārt – viņpus okeāna NHL apritē mēģina sevi apliecināt vēl viens Jurajs Mikušs – dzimis 1988. gadā, bet – aizsargs. Kad Rīgas Dinamo menedžeris iegāja sev pieejamajā KHL hokejistu datu bāzē, lai pārbaudītu spēlētāja statusu un padomātu, ko ar to visu iesākt – viņš dīvainā kārtā atklāja, ka Maskavas Spartak uz papīra spēlē viens Jurajs Mikušs, bet dabā pie viņiem atrodas pavisam cits. Droši vien kāda izklaidīga sekretāre bija aizpildījusi hokejista anketu, vadoties pēc principa – ierakstīšu interneta meklētājā „Juraj Mikus” un visu sakārtošu. Vēl podīgāk, ka komanda to nebija ielāgojusi un sapratusi. Kad Sējējs pie KHL atbildīgajām amatpersonām griezās ar lūgumu, vai viņš var parakstīt līgumu ar slovāku Juraju Mikušu, kas dzimis 1987. gadā, atbilde bija skaidra – ierobežojumu nav. Jo datu bāzē tāda hokejista pie citām komandā nebija. Tāpēc var izskaidrot Dinamo azartu, kuri tik zibenīgi izmantoja šo melno caurumu, ne tikai piedāvājot Mikušam līgumu (Šuplers par pārbaudes laiku i’ ne dzirdēt negribēja, jo tas taču „mans cilvēks, es viņu zinu, viņš pie manis spēlējis izlasē”), bet arī automātiski iegūstot uz šo spēlētāju tiesības KHL apritē. Ko Spartaks? Tajā brīdī viņiem bija viss vienalga, jo mainījās treneri, bardaks administrācijā bija lielāks nekā Centrāltirgū pie krutkas pārdevējiem, bet viena tehniska nepilnība, kas viņus atstāj bez kaut kad savulaik noskatīta uzbrucēja, kas neizturēja konkurenci par vietu pamatsastāvā, vispār nebija aktualitāte. Tagad mēs zinām, ka nu jau mūsu Jurajs Mikušs karjeru turpinās... Maskavas Spartak sastāvā.

Tā ir Rīgas Dinamo oficiālā versija.

...

Varam ticēt, varam neticēt, jo šis stāsts jau sen kā ir balstīts uz mītiem un izdomājumiem, kas domāti tikai publiskajiem gremošanas orgāniem. Fabula vienkārša: ja Sējējam tagad izdevies Mikušu iesmērēt atpakaļ Spartak, kas patiesībā bija hokejista tiesību turētājs, tad varam uzteikt mūsu menedžementu par apķērību. Taču aizdomas rada, ka tas ir tieši Spartak. Te drīzāk tuvāk patiesībai ir versija, ka KHL tomēr nolēmis sakārtot savu datu bāzi. Proti, Rīgai tika palūgts tomēr samaksāt maskaviešiem par Mikuša paņemšanu – juridiski jau it kā viss ir mūsu pusē, bet, ja šo lietu iztiesātu, tad pēc likuma gara mūsu puse nebūtu vinnētāja. Fiziski taču Spartak treniņnometnē piedalījās uzbrucējs Mikušs, nevis viņa vārda brālis, kura dati figurēja KHL papīros. Tāpat, nebūtu grūti pierādīt, ka pirms diviem gadiem Maskavas klubs KHL draftā ieguva tiesības uz uzbrucēju, nevis aizsargu. Kā tas vēlāk tika iegrāmatots – nu, par to vienam otram droši vien skalps jau paņemts... Tātad – droši vien versija par Spartak pretenzijām uz Mikuša tiesībām ir tuvāk patiesībai, nekā mūsu formālais paziņojums, ka „esam savstarpēji vienojušies”.
no: sportaavize.lv .
Njā raksts amizants un es vairāk sliecos domāt, ka Pučes versija varētu būt īstāka/ pareizāka par to kā tad īstenībā bija.... Skaidrs ir viens, ka ja arī Spartak tagad beidzot sakārtoja savu grāmatvedību un konstatēja Mikuša "iztrūkumu" un izdomāja jamo tagad atprasīt (vai paprasīt samaksu par viņu), tad skaidrs, ka Sējējs i divas sekundes nedomājot bija gatavs "Mikimausi" viņiem atdot atpakaļ kaut tūlīt par nekādu samaksu nemaz nedomājot un pat nemaz ar savu veco čomu Jūli "nepakonsultējoties".... Domāju, Jūlis šodien būs ne visai labā "garīgajā" .....
, 2010-11-30 13:02, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Njā raksts amizants un es vairāk sliecos domāt, ka Pučes versija varētu būt īstāka/ pareizāka par to kā tad īstenībā bija.... Skaidrs ir viens, ka ja arī Spartak tagad beidzot sakārtoja savu grāmatvedību un konstatēja Mikuša "iztrūkumu" un izdomāja jamo tagad atprasīt (vai paprasīt samaksu par viņu), tad skaidrs, ka Sējējs i divas sekundes nedomājot bija gatavs "Mikimausi" viņiem atdot atpakaļ kaut tūlīt par nekādu samaksu nemaz nedomājot un pat nemaz ar savu veco čomu Jūli "nepakonsultējoties".... Domāju, Jūlis šodien būs ne visai labā "garīgajā" .....
Mēs vēl viņiem kādus 3 Ozoliņus varētu piemest, ij Spartakam būtu prieks, gan mūsējo vairāk KHLā
, 2010-11-30 13:32, pirms 15 gadiem
Es "apčurājos "šito visu lasīdams. Varu piebilst tikai vienu, kamēr RD Latvijas puses akcionāri nebūs spējīgi maksāt kaut cik normālas algas, kā arī ar naudu atbildēt par noslēgtajiem līgumiem, tikmēr mēs , latviešu tauta , šķirsimies no saviem "mikušiem ".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-30 16:46, pirms 15 gadiem
beidzot Sējējs pierādīja, ka viņam ir p.a.u.t.i
, 2010-11-30 17:06, pirms 15 gadiem
Šī bija pirmā ziņa ko ieslēdzot TV dzirdēju! Tātad rīts izvērsās labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-30 20:45, pirms 15 gadiem
Nu moins kas suplers stulbs? Mikusu atlaida vins taads es nezinu...vienkaarsi vins domaa ar galvu? bet vienkaarsi tas ir mikuss vins labs speelmanis nu bet suplers nepareizu gaajienu izdariija del taa arii ir iespeejams ka mees netiekam playoff