Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pirmoreiz sezonā sausā un trešais zaudējums pēc kārtas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" pirmoreiz sezonā sausā un trešais zaudējums pēc kārtas
Pirmajās četrās spēlēs piecus vārtus guvušais Kails Vilsons bez rezultatīviem trāpījumiem jau pēdējos septiņos mačos pēc kārtas
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Četru spēļu izbraukuma sēriju ar zaudējumu šodien turpināja Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas pirmajā tikšanās reizē ar 0:3 piekāpās debitantei Vladivostokas "Admiral". Rīdzinieki pirmoreiz sezonā nespēja atslēgt sāncenšu vārtus un pirmoreiz cieta trešo neveiksmi pēc kārtas.

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" piekto reizi pēdējās sešās spēlēs nespēja gūt vārtus pirmo 20 minūšu laikā, lai gan momenti bija. Astotajā minūtē pēc čehu uzbrucēja Vojteha Polāka, kurš veselības problēmu dēļ izlaida iepriekšējos divus mačus, piespēles Vladivostokas "Admiral" vārtu stabiņa izturību pārbaudīja Miks Indrašis.

Mirkli iepriekš uzbrukuma smailē bija aizsargs Arvīds Reķis, pēcāk bīstami meta Mārtiņš Cipulis, bet Ginta Meijas izrāviens tika neitralizēts. Tomēr metienu attiecība atkal nebija glaimojoša - Rīgas "Dinamo" pirmajā trešdaļā sāncenšu vārtus otro reizi pēc kārtas apdraudēja tikai trīs reizes.

Otrās trešdaļas ievadā kļūdījās Oskars Cibuļskis, taču "Admiral" uzbrucējam Igoram Bortņikovam neizdevās realizēt izgājienu vienatnē pret Mikaelu Telkvistu - zviedrs apturēja ripu, kas slīdēja starp viņa kājsargiem. Pēc trim minūtēm viņš atvairīja arī mājinieku kapteiņa Envera Ļisina raidījumu pretuzbrukumā un tika galā arī ar atlēkušo ripu, kas uzlidoja augstu gaisā un piezemējās pie "Dinamo" vārtu līnijas.

33. minūtē no neērtā tvēriena bīstamu metienu izdarīja šosezon piecus vārtus guvušais Pols Šehura. Viņa raidīto ripu ar plecu atvairīja "Admiral" zviedru vārtsargs Joakims Lundstrēms, bet pirmais pie atlēkušas ripas bija Marsels Hosa. Šoreiz Lundstrēmam talkā nāca komandas aizsargi, neļaujot rīdziniekiem izvirzīties vadībā.

Turklāt nepilnas piecas minūtes pirms trešdaļas noslēguma 1:0 panāca Vladivostokas "Admiral" labākais vārtu guvējs Viktors Drugovs. Pēc Rīgas "Dinamo" zonā uzvarēta iemetiena viņš vārtu guvumā pārvērta Sergeja Ļesņuhina piespēli no kreisās malas. Drugovam gūt ceturtos vārtus pēdējās četrās spēlēs ļāva Aleksandra Ņiživija paviršā spēle aizsardzībā.

45. minūtē ceturtos vārtus sezonā guva arī zviedrs Niklass Bergforss, kurš dubultoja "Admiral" pārsvaru - 2:0. Uzbrucējs pretuzbrukumā ripu raidīja starp tautieša Telkvista kājsargiem. Turpinājumā mājinieki pašaizliedzīgi darbojās aizsardzībā, un viņu uzvaru neapdraudēja arī trīs minūtes pirms noslēguma nopelnītais noraidījums.

Rīgas "Dinamo" vairākuma laikā gan meta Hosa, vārtu priekšā asi cīnījās Vitālijs Pavlovs, komandas biedrus uzmundrināt mēģināja kapteinis Sandis Ozoliņš, taču neviena hokejista centieni panākumiem nevainagojās. Tādējādi rīdzinieki pirmo reizi sezonā nespēja iekarot sāncenšu cietoksni.

Turklāt pēdējā sekundē ripu tukšajos "Dinamo" vārtos raidīja Ļisins, nosakot mača gala iznākumu - 3:0. Rīgas "Dinamo" pirmo reizi zaudēja trešajā spēlē pēc kārtas un tikai otro reizi nepiekāpās ar minimālu deficītu.

Septembri Rīgas "Dinamo" hokejisti noslēguši ar 11 spēlēs sakrātiem 18 punktiem, bet oktobri viņi sāks otrdien pulksten 15:00, izbraukumā tiekoties ar Novosibirskas "Sibir". Sezonas tālākajā izbraukumā palicis mačs arī pret Novokuzņeckas "Metallurg", bet atgriešanās savā laukumā paredzēta 9. oktobrī pret Ufas "Salavat Yulaev".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Mikaels Telkvists (Rihards Cimermanis); Sandis Ozoliņš - Arvīds Reķis, Georgijs Pujacs - Mets Robinsons, Kristaps Sotnieks - Oskars Cibuļskis, Edgars Siksna; Marsels Hosa - Kails Vilsons - Vitālijs Pavlovs, Aleksandrs Ņiživijs - Artūrs Kuzmenkovs - Mārtiņš Cipulis, Gints Meija - Andris Džeriņš - Gunārs Skvorcovs, Vojtehs Polāks - Pols Šehura - Miks Indrašis, Andris Siksnis.

KHL regulārā sezona, 29. septembris, Vladivostoka

Vladivostokas "Admiral" - Rīgas "Dinamo" (0:0, 2:0,

Vārti: 35:17 Drugovs (Ļesņuhins) 1:0, 44:27 Bergforss (Šics) 2:0, 59:59 Ļisins 3:0
Soda minūtes: 12:8
Metieni: 20:24
Vārtsargi: Joakims Lundstrēms - Mikaels Telkvists

 +14 [+] [-]

, 2013-09-29 11:20, pirms 11 gadiem
Uuuuzvarēsim! Tikai Rīga, tikai Dinamo!!! Hei hei!

 +12 [+] [-]

, 2013-09-29 11:20, pirms 11 gadiem
Sabojāts garastāvoklis(:,nevaram apspēlēt sava līmeņa komandas,vieni vārti div spēlēs, loti žēl...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +33 [+] [-]

, 2013-09-29 11:20, pirms 11 gadiem
Bija vērts lidot pāri puspasaulei, lai aizvestu austrumu pastarīšiem 6 punktus ???
Varēja aizsūtīt pa pastu, un par ieekonomēto naudu nopirkt Džeriņam brilles !!!
Bet, patiesībā - nav ko stresot, sezona tiko sākusies...nevar komanda visu čempi būt top fiziskajā kondīcijā, kritumi - tas ir normāli.

  +6 [+] [-]

, 2013-09-29 11:20, pirms 11 gadiem
Vladistovokas jūrnieki neuzskrēja uz sēkļa un dodas tālāk...Veči, veiksme ir arī jānopelna . veiksmi turpmāk

  -3 [+] [-]

, 2013-09-29 11:20, pirms 11 gadiem
Cīņa par Nadeždu ir sākusies!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:20, pirms 11 gadiem
tiesam jaaizmirrst si spele jaizdara secinajumi un jagatavojas nakamajam ... jo atkal mums piertuka veiksme un pretinieku vartusargs vienkarsi bija nevainojams

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:20, pirms 11 gadiem
Ko mūsu komandā dara Polax?
GK siem monstrs

  +3 [+] [-]

, 2013-09-29 11:21, pirms 11 gadiem
Dinamo izmet enkuru juurnieku laukumaa...

  +7 [+] [-]

, 2013-09-29 11:21, pirms 11 gadiem
Vai es būtu atgriezies pagājušajā sezonā?

  -3 [+] [-]

, 2013-09-29 11:21, pirms 11 gadiem
Ar to nekas nebeidzas gadas visas komandas ir specigas bus uzvaras ! Sogad mums komanda ir laba ta ka cikstesana jamet pie miera un jabut istiem faniem kuri saprot ka zaudet ar jamak

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:21, pirms 11 gadiem
Ož pēc pagājušās sezonas, nav stabilitātes, nav vairākuma un nav kas gūst vārtus!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:21, pirms 11 gadiem
nozelojami pasparliecinati musejie spele jau otro speli

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:21, pirms 11 gadiem
jobans tas izbraukums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-09-29 11:21, pirms 11 gadiem
Vecais Dināmo diemžēl atgriežas, momenti ir, vārti nav, vairākums nekāds un pelnīts zaudējums.

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:22, pirms 11 gadiem
Viss soli pa solim nostājas savās vietās. RD sezonas sākuma burbulis sāk nolaist gaisu, un vel pēc dažām spēlēm šī komanda atkal varēs iesēsties šūpolēs cīņā par Play Off zonu.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:22, pirms 11 gadiem
Nekas ir arī jāzaudē lai kļūtu stiprākiem !
sarauj veči !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:23, pirms 11 gadiem
Reizēm ir jādabon tā kārtīgi pa biksēm lai saprastu ka uzvaru neviens tā pat neatdos,bet nu mūsējie tur austrumos izskatās tādi paguruši!!! vairākums vnk katastrofāls!!! Bet nu cerēsim ka mūsējie spēs saņemties.

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:23, pirms 11 gadiem
Kautkāds murgs tas izbrauciens, nekas, pēdējās 10min vnienkārši FORTE FORTISIMO!! Domāju ka nākošās mūsējie paņems, Tikai Tā- Tikai Rīgas Dināmo!'

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:23, pirms 11 gadiem
badža rakstīja: Ko mūsu komandā dara Polax?
GK siem monstrs
Lundstrems tiešām monstrs, bet tikai pret RD.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:23, pirms 11 gadiem
Šādi zāģi palīdz tikt pie vieglas naudiņas, pazīstot dinamo, zinam ka šī zaudējumu sērija var ievilkties 1-2 mēnešus, liekiet likmes totalizātora un izbaudiet dzīvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:24, pirms 11 gadiem
kā jau paredzēju, veiksmīgai sērijai sekos divtik gara neveiksmju sērija un tad spurosies tuvu 8tajai vietai. Plovu nebūs!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:24, pirms 11 gadiem
phKRIII rakstīja: spēli neredzēju.
pati spēle bija normāla? momenti bija?
Protams, kad rezultāts kļuva 0:2 un mūsējie aktīvāk sāka spēlēt, bet nu šodien labāka izskatījās Admiral aizsardzība, jo tādu bīstamu momentu jau nebija, lai teiktu , ka GK viņiem labāks par Telly

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:24, pirms 11 gadiem
kas ir, ka ripa nekrīt vārtos!!! Vismaz diena ir par 2h ilgāka

  +6 [+] [-]

, 2013-09-29 11:24, pirms 11 gadiem
Nadeždas kausa finālā atmaksa būs salda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:24, pirms 11 gadiem
drīz būsim pēdējie.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:26, pirms 11 gadiem
paredzams iznakums no dinamo.. kur parejas komandas drosi nem 3 punktus tur mēs tos drosi atstājam... tā nu tam buus buut

 +12 [+] [-]

, 2013-09-29 11:26, pirms 11 gadiem
Mūžīgi jauniem un perspektīvajiem spēlētājiem Cibulskim, Džeriņam un Meijam ar steigu jāliek nost hokeja nūja un tās vietā jāņem slota un jāslauka Arēnas Rīga apkārtne. Hokejista profesija nav domāta viņiem.
Ir skaidrs kāpēc Pujacs nebija vajadzīgs Avangardam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:26, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss soli pa solim nostājas savās vietās. RD sezonas sākuma burbulis sāk nolaist gaisu, un vel pēc dažām spēlēm šī komanda atkal varēs iesēsties šūpolēs cīņā par Play Off zonu.
man žēl,ka esi zaudējis sētnieka darbu ''Liepājas metalurgā'',nelej žulti virsū nevainīgajiem,un beidzot saproti,ka arī karostā ir ielas ko tīrīt!

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:27, pirms 11 gadiem
Vai tad nebija 0:3 ?

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:28, pirms 11 gadiem
Septembris tīri izcils sanācis. Šķiet,ka oktobris būs švakāks,krītam bedrē,kas ir pašsaprotami.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:29, pirms 11 gadiem
Nav jēgas dot noraidijumus pretiniekiem, ja mes tāpat tos vairākumus nemākam izmantot. Spēle garlaicīga, 3. zāģis pēc kārtas, reāli sāk vilkt uz pagājušās sezonas scenāriju

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:29, pirms 11 gadiem
Nu ko? Paskatīsimies kā Ābols savāks komandu,kurā neapšaubāmi pēc šādiem zāģiem iekšienē sāksies razborkas. Pērn viņam tas izdevās tikai Naģkas kausā.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:29, pirms 11 gadiem
Drīz būsim savā vietā - uz play off robežas 1.5 punkti/spēlē !
Sarauj, Dinamo uzbrucēji !

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:29, pirms 11 gadiem
Vot to es pazīstu, vecais labais dinamo ir atgriezies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:30, pirms 11 gadiem
AlexUSA rakstīja: Kamér citiem péc treninjiem kájas vél bij smagas, múséjie “lidoja” un lasíja uzvara. Tagad, kad visi ieiet optimálajá fiziskajá formá, més izsaktamies blávi uzbrukumá un galígi impotenti vairákumá + vél disciplína uz laukumu ar reguláriem noraidíjumiem. Pavisam dríz sáksies pármetumi, nesaskanjas, iekshéjás intrigas un komanda bús turpat, kur pagáshgad. Pietrúkst sportiská niknuma, vélme uzvarét par katru cenu. Liekas, ka víri spélé hokeju un… ká bús, tá bús - nu ko tur daudz uztraukties – parít bús atkal jauna spéle, tad jau atkal uzspélésim… LJOTI CERU, KA TIE IR TIKAI MANI MURGI UN, KA PATIESÍBÁ KOMANDA “SPÉS IZLÍST NO BEDRES”, SAPRAST TO, KA AR INDIVIDUÁLO neMEISTARÍBU IR PAR MAZ UN TURPINÁJUMS BÚS DAUDZ PATÍKAMÁKS. Vienu gan redzu – kopsh Nizhivij ir atpakalj, tá spéle ir pajukusi – nav vairs spiediena! Un ko Poláks meklé shajá komandá? Beidzot sagaidíjám arí sauso!!!!
Nebur dramu! Paradi kaut vienu komandu kura uzvar visas speles. Ir kritumi,ir kapumi sezonas laika. Viss normali!

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:31, pirms 11 gadiem
Radzinsh rakstīja: jibanators
Īstens Latvietis un hokeja fans ierunājās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:32, pirms 11 gadiem
čota krītam baigā bedrē pamazām. attapsimies tikai tad, kad būsim outsideri.

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:32, pirms 11 gadiem
Džemils rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=RRrf-z8H3lw
Apmēram tā arī es jutos, kad šodien piecēlos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss soli pa solim nostājas savās vietās. RD sezonas sākuma burbulis sāk nolaist gaisu, un vel pēc dažām spēlēm šī komanda atkal varēs iesēsties šūpolēs cīņā par Play Off zonu.
Smieklīgais sc.com manu piezīmi par vecā labā DR atgriešanos iztīrīja no komentiem. Tagad katrs otrais komentētājs izsakās līdzīgi. Vai viņu komentāri arī tiks dzēsti?!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:34, pirms 11 gadiem
Adgriežamies iepriekšējās sezonas ampluā momenti ir realizācija pakaļā.

  +4 [+] [-]

, 2013-09-29 11:35, pirms 11 gadiem
Daži vispār apzinās cik vēl spēlēs ir priekšā?
Jūs burat drāmu kur tās nav, alus vēderi paliekiet rāmi un iedzeriet.

  +5 [+] [-]

, 2013-09-29 11:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lundstrems tiešām monstrs, bet tikai pret RD.
Kā jau katru iepriekšējo gadu pretinieku vārtsargi ir supermeņi, bet mūsu uzbrucējiem it kā tikai neveicas!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:35, pirms 11 gadiem
HAOSS rakstīja: Nebur dramu! Paradi kaut vienu komandu kura uzvar visas speles. Ir kritumi,ir kapumi sezonas laika. Viss normali!
Jā, bet ir komandas,kurām šie kritumi ievelkas pussezonas (vai pat ilgāk) garumā.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-29 11:36, pirms 11 gadiem
spēle laba, cīņās spars labs, žēl, ka nerealizējām momentus !

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:37, pirms 11 gadiem
Šito es nogulēju, starp citu kāda kvalitāte tiešraidei? Kā izskatījās Feķisov arena šķūnis?

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:38, pirms 11 gadiem
Ar katru spēli paliek arvien sliktāk, ja iepriekšēja iemeta 1 golu, šodien vispār nevienu, ja nevar parādīt līdzvērtīgu spēli pret lejasdaļas komandām, tad kas būs pret grandiem? oktobrī būs krietni nopietnāki pretinieki.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-29 11:38, pirms 11 gadiem
Galveinais ,lai latviešu spēlētāji ir labā kondīcijā februāri ,bet par KHL runājot ,patīkami ,ka Zgrebas bruins jau play off zonā un beidzamajās spēlēs saspēle uzlabjas ,cerams ,ka arī fiziskā sagatavotība oktobrī viņiem uzlabosies.Bet galvenais patīkami skatīties viņu spēka hokeja spēli ,vakar pat Montadors lielo milzi Antropovu ,kā puišeli noguldīja uz ledus.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:38, pirms 11 gadiem
reali_savejais rakstīja: spēle laba, cīņās spars labs, žēl, ka nerealizējām momentus !
tas jau ir galvenais, punktus jau nafig nevajag, galvenais, ka labs cīņas spars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:39, pirms 11 gadiem
komandai meistarības vispār nav.

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:39, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Šito es nogulēju, starp citu kāda kvalitāte tiešraidei? Kā izskatījās Feķisov arena šķūnis?
Iekšā esot aukstāks kā ārā,tā vismaz Simpsons izteicās.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:40, pirms 11 gadiem
RD atgriezas kur tai jabut,nu nebus nekas labaks par 9-14 vietu sezona.taka nadeždu atkal vares izcinīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:40, pirms 11 gadiem
Ketov rakstīja: Viena labākajām KHL, trolli.
Nja skunis ar lkm knapi 6000 vietam! Tiesham varens skunis!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:41, pirms 11 gadiem
Džemils rakstīja: kofeīnam deguns gaisā, zagrebas miličiem 2 strait win jau
Ka iet, Kovitrolli?

  +5 [+] [-]

, 2013-09-29 11:41, pirms 11 gadiem
Bēdīgi izskatījās-met vai nu virsū vārtsargam,vai pat Hossa no labām pozīcijām-garām.Bet visvairāk krita acīs lērums neprecīzo piespēļu,kad labs uzbrukums noraujas tikai tāpēc ,ka piespēle slidās...Patreiz izskatās pēc pagājušā gada Dinamo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:41, pirms 11 gadiem
El.Zuša kungs pašlaik raksta apjomīgu atskaiti par rezultatīvo sniegumu Tālajos Austrumos! Gaidam!

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:41, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nja skunis ar lkm knapi 6000 vietam! Tiesham varens skunis!
toties divi hokeja laukumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:42, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Iekšā esot aukstāks kā ārā,tā vismaz Simpsons izteicās.
Ledusskapis? Interesanti.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:42, pirms 11 gadiem
Dinamo noslīd uz 5 vietu, ja šodien CSKA uzvar, krītam uz 6, ja rīt Donbas uzvar tad krītam uz 7
Cik ātri tika augšā, tik ātri arī noslīdēs.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-29 11:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet ir komandas,kurām šie kritumi ievelkas pussezonas (vai pat ilgāk) garumā.
Nu re cik aktīvs šodien, pēc RD zaudējumiem Tu arī esi atdzīvojies, apsveicu. Ja RD turpinātu uzvarēt, Tev nāktos iet copmaņu portāliem zivis lamāt.

  +4 [+] [-]

, 2013-09-29 11:42, pirms 11 gadiem
Welcome back DINAMO!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:43, pirms 11 gadiem
Es to loģiku nesaprotu, it kā pilsēta ar 600 000 tautu un uzceļ 100 x mazāku arēnu, Kauņā ar 350 000 tautu ir 15 000 arēna, kur loģika?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:43, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu re cik aktīvs šodien, pēc RD zaudējumiem Tu arī esi atdzīvojies, apsveicu. Ja RD turpinātu uzvarēt, Tev nāktos iet copmaņu portāliem zivis lamāt.
Ko par spēli un DR parādīto sniegumu vari teikt?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:43, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Es to loģiku nesaprotu, it kā pilsēta ar 600 000 tautu un uzceļ 100 x mazāku arēnu, Kauņā ar 350 000 tautu ir 15 000 arēna, kur loģika?
Kāpēc Tu Krievijā gribi meklēt loģiku?

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:44, pirms 11 gadiem
Ketov rakstīja: normalaa areena, labaak par rd ar churaino ledu jau ir
Kur tu RD arena redzi curainu ledu?
A nu visticamak vinsh tads paliek tapec ka tu nezini kur atrodas WC!
Un starp citu Feķisova skuni par arenu nevar nosaukt, drizak tada maza hallite vien ir!

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:44, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Smieklīgais sc.com manu piezīmi par vecā labā DR atgriešanos iztīrīja no komentiem. Tagad katrs otrais komentētājs izsakās līdzīgi. Vai viņu komentāri arī tiks dzēsti?!
Es tas nebiju,kas dzēsa šos komentārus.
Jebkuram kaut cik reāli domājošam hokeja līdzjutējam bija skaidrs,ka kaut kādus secinājumus varēs izdarīt ne ātrāk kā pēc 10-12 spēlēm. Visu cieņu RD, ka šosezon spēja izmantot to čempionāta nogriezni,kad daudzas komandas vel tikai iespēlējas. Tagad tas ir garām, un RD tagad katrs punkts būs ar zobiem jāizgrauž. Ja RD spēlētāji nespēs aizmirst pērnās sezonas nogali un šīs sezonas veiksmīgo sākumu, tad visai drīz tie atradīsies pie sasistas siles.

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:44, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ka iet, Kovitrolli?
Tas atkal tas pats provokātors .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:44, pirms 11 gadiem
Žēl. Tā ir, ja nevar leģionāri iemest, tad mūsējiem zaudējums.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:45, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāpēc Tu Krievijā gribi meklēt loģiku?
Es cenšos meklēt loģiku visur .

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:45, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Tas atkal tas pats provokātors .
Nu bet protams!
Vinsh tak katru menesi taisa jaunu profilu, jo bez sc.com citu vinjam nav ko dariit!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:46, pirms 11 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ģeogrāfija. Ar ko tad tu nodarbināsi to arēnu? Ok, tagad tur hokejs,bet tāpat.
Lai gan vispār no vienas puses tev taisnība, moš krievu estrādes zvaigznes uz turieni brauktu , bet ārzemju.. lai gan no citas puses skatoties, cilvēki tur ir daudz tik un tā, pirktspēja gan laikam 0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:47, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Šito es nogulēju, starp citu kāda kvalitāte tiešraidei? Kā izskatījās Feķisov arena šķūnis?
Pati translācija jau vēl neko, bet KHL operatoru, režisoru darbs vienkārši kretinē. Visās līgās TV darbinieku līmenis aug, par NHL vispār nav ko runāt, bet Krievijā kā bija kolhozs, tā arī palicis.

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tas nebiju,kas dzēsa šos komentārus.
Jebkuram kaut cik reāli domājošam hokeja līdzjutējam bija skaidrs,ka kaut kādus secinājumus varēs izdarīt ne ātrāk kā pēc 10-12 spēlēm. Visu cieņu RD, ka šosezon spēja izmantot to čempionāta nogriezni,kad daudzas komandas vel tikai iespēlējas. Tagad tas ir garām, un RD tagad katrs punkts būs ar zobiem jāizgrauž. Ja RD spēlētāji nespēs aizmirst pērnās sezonas nogali un šīs sezonas veiksmīgo sākumu, tad visai drīz tie atradīsies pie sasistas siles.
Par dzēšanu nav pārmetums Tev, tikai fakta konstatācija.

Par DR sniegumu. Kardināli jau nekas nav mainījies, pat salīdzinot ar iepriekšējo sezonu. Vairāk ir atgriezušies pie Šuplera shēmām, starpsezonā mēģināja kko pamainīt fizuhā, bet kā redzam aizsardzībā ir totāls bardaks.

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:47, pirms 11 gadiem
Iepazīstam Vladivostoku - trešais zaudējums pēc kārtas

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:47, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu re cik aktīvs šodien, pēc RD zaudējumiem Tu arī esi atdzīvojies, apsveicu. Ja RD turpinātu uzvarēt, Tev nāktos iet copmaņu portāliem zivis lamāt.
Kā to saprast-ja turpinās uzvarēt?
Vismaz šobrīd ir jau 3 zaudējumu sērija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:49, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Es cenšos meklēt loģiku visur .
Krievijā meklēt loģiku ir tā pat kā melnā istabā meklēt melnu kaķi!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tas nebiju,kas dzēsa šos komentārus.
Jebkuram kaut cik reāli domājošam hokeja līdzjutējam bija skaidrs,ka kaut kādus secinājumus varēs izdarīt ne ātrāk kā pēc 10-12 spēlēm. Visu cieņu RD, ka šosezon spēja izmantot to čempionāta nogriezni,kad daudzas komandas vel tikai iespēlējas. Tagad tas ir garām, un RD tagad katrs punkts būs ar zobiem jāizgrauž. Ja RD spēlētāji nespēs aizmirst pērnās sezonas nogali un šīs sezonas veiksmīgo sākumu, tad visai drīz tie atradīsies pie sasistas siles.
Les-bi-anist, kā Kanye West teica, DR sezonā protams neviens negaidīja, ka mēs turēsimies tabulas augšdaļā visu sezonu, bet nu turpinājumā sagaidīt, ka būs zaudējums pēc zaudējuma, domājams, arī ir muļķīgi. Katrai komandai ir uzvaru un zaudējumu sērijas, tas pats CSKA joprojām nav spējis dabūt tik punktu kā RD.

Pirms sezonas RD prognozēju cīņu par play-off un komanda arī cīnīsies. Vai izcīnīs tā ir cita lieta, bet komanda ir pietiekami laba. Vnk jāapzinās, ka ne katrā spēlē būs lielās uzvaras un, ka zaudējumu sērijas, sevišķi izbraukumā, ir neizbēgamas...

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:49, pirms 11 gadiem
Telkvists uz parejo speletaju fona izskatas loti labi

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā to saprast-ja turpinās uzvarēt?
Vismaz šobrīd ir jau 3 zaudējumu sērija.
Tapēc jau Tu esi atpakaļ.
Es nekur nerakstiju ka turpinās, bet turpinātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:51, pirms 11 gadiem
Džemils rakstīja: Latvija un Rīga ir čuhņa

man nesen draugi atbrauca no Baku un izbrīnīti kāpēc te tāda miskaste
atbrauca pie tevis uz dzīvokli/māju un paprasīja kāpēc tev tur tāda miskaste? Par ko ta Rīgu vainot tur?

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:51, pirms 11 gadiem
Ketov rakstīja: tipisks kepka domaa, ka sibiirijaa ir tikai mezhi un saadzhas, nezin, ka tur ir multimiljonu pilseetas ar debeskraapjiem un augstu infrastruktuuru. Riiga saliidzinot ar shiim pilseetam tik tiesham ir mazins miestinjs .
Pag, tu gribi man iestastit ka Vladivostoka ir debeskrapji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 11:51, pirms 11 gadiem
Lai kā to negribētos atzīt, Dinamo tiešām sāk ieiet vecajās sliedēs. Pret pastarīšiem sākam uz vienas slidas, bet pretinieki vairs neļauj nostāties uz abām... Sākam slīdēt uz leju

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:51, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: atbrauca pie tevis uz dzīvokli/māju un paprasīja kāpēc tev tur tāda miskaste? Par ko ta Rīgu vainot tur?
Neklausies vinja murgos!
Vinsh dzivo pie mates, un neviens pie vinja nekad nav braucis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:53, pirms 11 gadiem
Ketov rakstīja: Vladivastokaa laikam nee, bet nu nevajag par to pilseetu domaat kaa taalu cuhnju, kur nekas nenotiek.
Un tas ka tur dzivo multimiljonari, tas gan ir pilnigs bullshits!

  +3 [+] [-]

, 2013-09-29 11:53, pirms 11 gadiem
?

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:54, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Mieru,mieru fanelji, tagad notiek meerkjtieciigs sagatavoshanaas process Sochu OS. Tie rezultaati ir otrskjiriigi.
Tu domā, ka Sējējam interesē OS?

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:54, pirms 11 gadiem
joka121 rakstīja: Nejauc divas atšķirīgas lietas Latvija un Valdība!!!Par LV esmu ar visiem 100,pretēji valdībai un tu sakarni pievaldi mutīti ka nesabojāju viņu!!
Un tu butu tas kas vinju sabojatu?

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:55, pirms 11 gadiem
Ketov rakstīja: tipisks kepka domaa, ka sibiirijaa ir tikai mezhi un saadzhas, nezin, ka tur ir multimiljonu pilseetas ar debeskraapjiem un augstu infrastruktuuru. Riiga saliidzinot ar shiim pilseetam tik tiesham ir mazins miestinjs .
vismaz Rīga ir 21. gs. pilsēta, tur cilvēki joprojām dzīvo 90tajos ar 90to mentalitāti un izpratni par lietām. Vismaz pazīstu vienu meiteni no Kazahstānas, kas bija atbraukusi uz Rīgu un viņai bija tieši tādas pašas domas... Tajās Sibīrijās, austrumos varbūt ir pāris debesskrāpji uzcelti, bet tas nemaina to faktu, ka attieksme pret visu tur ir ur**ska, visi pīpē un staigā melnos kreklos domādami, ka Brigada varoņi kazino tas ir kruti un tas uz ko dzīvē tiekties, viesnīcas un restorāni/bāri - pilnīgs Savoks vai 90to ASV iebrauktuves interjers ar sintezatatoru priekšā dzīvajai mūzikai, kur vietējais džeks spēlē šansonus piektdienas vakarā...

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:55, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Par dzēšanu nav pārmetums Tev, tikai fakta konstatācija.

Par DR sniegumu. Kardināli jau nekas nav mainījies, pat salīdzinot ar iepriekšējo sezonu. Vairāk ir atgriezušies pie Šuplera shēmām, starpsezonā mēģināja kko pamainīt fizuhā, bet kā redzam aizsardzībā ir totāls bardaks.
Bet padomā loģiski-kas gan būtu radikāli jāmainās, ja treneru kolektīvs (izņemot Klodānu) ar šīs komandas kodolu darbojas jau sesto sezonu?
Ne par velti saka,ka jebkuram cilvēkam ik pa pieciem gadiem radikāli kaut kas jāmaina savā dzīvē, jo pretējā gadījumā nenovēršami iestāsies rutīna. RD gadījumā tas varētu būt treneru kolektīva nomaiņa par 100% ar treneriem,kas RD pat tuvu nav bijuši šais aizvadītās piecās sezonās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:55, pirms 11 gadiem
Ketov rakstīja: multimiljonu pilseeta - liela pilseeta ar augstu infrastruktūru , nevis pilseeta kur ir pilns ar miljonaariem lo.
Atvainojos, tad nebushu kartigi izlasijis!

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:55, pirms 11 gadiem
Ketov rakstīja: tipisks kepka domaa, ka sibiirijaa ir tikai mezhi un saadzhas, nezin, ka tur ir multimiljonu pilseetas ar debeskraapjiem un augstu infrastruktuuru. Riiga saliidzinot ar shiim pilseetam tik tiesham ir mazins miestinjs .
Sibīrijā un Tālajos austrumos pārsvarā meži un tundra arī ir un lielākas pilsētas pa visu to lielo teritoriju ir tikai trīs Vladivostoka,Novosibirska un Habarovska un nosaukt viņas par multmiljonu pilsētām ir smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:56, pirms 11 gadiem
INDRASIS IR PEEDEEJO SPEELJU KLUPSHANAS AKMENS

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:56, pirms 11 gadiem
KHL kontekstā Rīgas Dinamo ir laba vidusmēra komanda. Un paldies Dievam par to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:58, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tapēc jau Tu esi atpakaļ.
Es nekur nerakstiju ka turpinās, bet turpinātu.
Vispār jau Tu, ja nepamanīji, tad esi palaidis garām,ka pēc spēles ar Amur es nevienu komentāru neuzrakstīju. Šorīt tā agrāk piecēlos svētdienas dienā, un tāpēc arī kaut ko uzklimperēju. Mans atsalums pret hokeju joprojām nav pārgājis.

     [+] [-]

, 2013-09-29 11:58, pirms 11 gadiem
raimondse rakstīja: INDRASIS IR PEEDEEJO SPEELJU KLUPSHANAS AKMENS
Nu tas ka vinja sniegums ir pasliktinajies, ir fakts!
Varbut nenaktu par sliktu vinju aizsutiit uz farmu?

  +3 [+] [-]

, 2013-09-29 11:58, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet padomā loģiski-kas gan būtu radikāli jāmainās, ja treneru kolektīvs (izņemot Klodānu) ar šīs komandas kodolu darbojas jau sesto sezonu?
Ne par velti saka,ka jebkuram cilvēkam ik pa pieciem gadiem radikāli kaut kas jāmaina savā dzīvē, jo pretējā gadījumā nenovēršami iestāsies rutīna. RD gadījumā tas varētu būt treneru kolektīva nomaiņa par 100% ar treneriem,kas RD pat tuvu nav bijuši šais aizvadītās piecās sezonās.
Dīvaina histērija priekš komandas, kas ir stabili play-off zonā joprojām...
Nez kāpēc tad, kad nāca uzvaras pēc kārtas, tad tev bija doma, ka ''pagaidīsim līdz 10-15 spēlēm" u.t.t. Tagad jau uzreiz kā tik kas, tā katastrofa....

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 11:59, pirms 11 gadiem
Cīnījās, pretiniekiem haļavas, Nebūtu Telly vārtos, būtu vēl kāda ripa..aizsardzība bišķ caurums, ja tik daudz izgājieni, kā parasti bišķ veiksmes pietrūkst. Pagaidām nesāksim stresot, tas tikai sākums! Bet no nākamās spēles obligāti jāņem punkti!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:00, pirms 11 gadiem
Puiši ir malači, tomēr mēs nevar neņemt vērā to, ka spēle notika 9 no rīta & un nebija tā, ka mes padotos, mēs cīnijāmies līdz galam!
ATBALSTIET: Dinamo Rīga fanu kluba oficiālā mājas lapa -...

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:00, pirms 11 gadiem
Atvainojos ka tads jautajums beztema, - bet vai man vienigajam liekas ka te viens cilveks ir smagi slims? Precizak Kovitrollis jeb Dzemils? Ar neapbrunotu aci ir redzams ka vinsh raksta no 2 profiliem!

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:00, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet padomā loģiski-kas gan būtu radikāli jāmainās, ja treneru kolektīvs (izņemot Klodānu) ar šīs komandas kodolu darbojas jau sesto sezonu?
Ne par velti saka,ka jebkuram cilvēkam ik pa pieciem gadiem radikāli kaut kas jāmaina savā dzīvē, jo pretējā gadījumā nenovēršami iestāsies rutīna. RD gadījumā tas varētu būt treneru kolektīva nomaiņa par 100% ar treneriem,kas RD pat tuvu nav bijuši šais aizvadītās piecās sezonās.
Tracina jau arī tā muldēšana par treneru īpašībām, daļu no Šuplera, daļu no Rautakallio paņemt. Tā jau var par jebkuru treneri runāt. Kāpēc piemēros tikai šie treneri, ko citu vairāk pasaulē nav? Izklausās pēc mucas sindroma!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:01, pirms 11 gadiem
Dinamo zaudējumi dod pārliecību stumt naudu iekšā totalizātorā un vilkt ārā lielas naudas.

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:01, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tikai nemuldi. Tu taču glumais, tēloji baigo patriotu, latu aizstāvēji.

Man draugi alpīnisti pirms gada tur bija, nekas īpaši no pad-laikiem nav mainijies. Viesnīcā līdz 11.00 visiem bija jāiziet laukā, tad nāca apkopējas, kas no numuriņiem visus mēslus izslaucija koridorā, kurus pēc tam savāca, aiznesa pie miskastēm un sadedzināja.
Ja tie viņa draugi pabraukātu pa Azerbaidžānas laukiem un mazpilsētām ,tad Latvija viņiem paradīze liktos,tas pats Krievija pabraukājot pa Pleskavas novada laukiem uzreiz redzams ,ka pie mums nemaz tik slikti nav kā daļa bļauj.

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:01, pirms 11 gadiem
trīs spēles - trīs vārti (un ne pret tām augšas komandām), te vajag viagru vai ko citu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-29 12:02, pirms 11 gadiem
Abol, atkaapies! =]]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:04, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tracina jau arī tā muldēšana par treneru īpašībām, daļu no Šuplera, daļu no Rautakallio paņemt. Tā jau var par jebkuru treneri runāt. Kāpēc piemēros tikai šie treneri, ko citu vairāk pasaulē nav? Izklausās pēc mucas sindroma!
Manuprat treneri vai trenerus nevaretu tagad vainot pie shim zaudem!
Laukuma jau iet spelet speletaji nevis treneris! Un ir tikai pats sezonas sakums, tapec uztraukumam ta isti nav pamata!
Bet ja godigi, tad pec laba sezonas sakuma komanda pilnigi noteikti bija eiforija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:04, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Sibīrijā un Tālajos austrumos pārsvarā meži un tundra arī ir un lielākas pilsētas pa visu to lielo teritoriju ir tikai trīs Vladivostoka,Novosibirska un Habarovska un nosaukt viņas par multmiljonu pilsētām ir smieklīgi.
Novosibirskā dzivo 1,5 miljoni iedzīvotāji.
Pārējās gan tikai nedaudz vairāk par 0,5 miljoniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:06, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Manuprat treneri vai trenerus nevaretu tagad vainot pie shim zaudem!
Laukuma jau iet spelet speletaji nevis treneris! Un ir tikai pats sezonas sakums, tapec uztraukumam ta isti nav pamata!
Bet ja godigi, tad pec laba sezonas sakuma komanda pilnigi noteikti bija eiforija!
Neviens nevaino trenerus, tikai smieklīgi liekas, kāpēc mūsu treneriem ir jālīdzinās zaudētājiem [Šupim un Rautukālim], nevis uzvarētājiem [Znarokam un Vītoliņam]!?!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:07, pirms 11 gadiem
Ketov rakstīja: Aizbrauc uz kaadu no riigas mikrorjoniem, taads pats skats buus, tas ka centraa viss tiek ar rozaa prizmu izskaistinaats, tas ir skaidrs arii man
Sibīrijā u.t.t. tas pats ir arī centrā, atšķirībā no Rīgas. Un Rīgā jau mikrorajoni ar nav tas, kas tie bija 90tajos gados...

Un tas ko es saku jau ir loģiski, jo no Rīgas uz Stokholmu, Londonu, Romu, Parīze Ryanair lido par 20 eiro atlaižu laikā, jebkurš sīcis no Rīgas var tur aizlidot, noskatīt kaut ko foršu un ieviest to Rīgā, tāpat te ir tonnām Erasmus studentu (kaut vai pārsvarā no Spānijas vai Turcijas), skandināvi, kas vada vai brauc ciemos uz vietējiem uzņēmumiem, kas viņiem pieder u.t.t. Kamēr tās Sibījas, Kazahstānas pilsētas varbūt uzceļ pāris debesskrāpjus, bet tās ir tūkstošiem km attālumā no ''modernās'' pasaules un dabiski arī, ka jauniešiem no tām pilsētām nav tik viegli kaut kur paceļot pa Eiropu un kaut ko redzēt un ieviest arī savā dzīvē/pilsētā.

Un runa nav jau tikai par Sibīriju, Rīga kultūras ziņā ir attīstītāka arī par jebkuru Kanādas vai ASV vidus tās lieluma pilsēteli, kas arī ir kulturāli iestrēgušas pagājušajā desmitgadē, jo arī tur tā cilvēku apmaiņa nav tik liela. Ir daudzkārt vieglāk jaunam latvietim apceļot Parīzi, Londonu u.t.t. kā teiksim cilvēkam no Vaiomingas vai Kanzasas aizbraukt uz Losandželosu vai Ņujorku.

Tā, ka mēs varam priecāties par atvērtajām robežām, Ryanair un Eiropas kompaktajiem izmēriem, kas ļauj būt tuvu pasaules kultūras un modes centriem...

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:07, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Neviens nevaino trenerus. Smieklīgi liekas, ka mūsu treneriem ir jālīdzinās zaudētājiem [Šupim un Rautukālim], nevis uzvarētājiem [Znarokam un Vītoliņam]!!!
Nu Supleru par zaudetaju gan es nesauktu, tomer ar vinju mums gaja vislabak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:08, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Ja tie viņa draugi pabraukātu pa Azerbaidžānas laukiem un mazpilsētām ,tad Latvija viņiem paradīze liktos,tas pats Krievija pabraukājot pa Pleskavas novada laukiem uzreiz redzams ,ka pie mums nemaz tik slikti nav kā daļa bļauj.
Zini,pēc pabraukāšanas pa Lietuvas laukiem man Latvijas lauki arī šķiet pabriesmīgi. Pat neskatoties uz to,ka mums un leišiem bija puslīdz vienādas starta pozīcijas pēc neatkarības iegūšanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:09, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Taga notiek viens no lielaakajiem eventiem-Elite Road Race- Cycling WCH
Nezini kad Briedim bus tas boksa macs, par Starptotiskas boksa asociacijas jostu? Zinu ka to macu radis arii eurosport!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:11, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu Supleru par zaudetaju gan es nesauktu, tomer ar vinju mums gaja vislabak!
Kādi tad baigie mega sasniegumi ar Šupi bija? Iekļūšana plovos? Baigais sasniegums!!! Znaroks ar Vītoliņu jau klāt Šupim nestāv [sarkasms]. Kas tas ir divkārtējie čempji, kāpēc no viņiem mācīties!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-29 12:12, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Ja tie viņa draugi pabraukātu pa Azerbaidžānas laukiem un mazpilsētām ,tad Latvija viņiem paradīze liktos,tas pats Krievija pabraukājot pa Pleskavas novada laukiem uzreiz redzams ,ka pie mums nemaz tik slikti nav kā daļa bļauj.
Regulāri sanāk aprunāties ar tūristiem, gandrīz visi kā viens saka, pie jums viss ir zaļš, tas faktiski ir galvenais iespaids tiem ārzemniekiem kas apbraukā Latviju. Protams ir arī aizrādijumi, pamatā par mūsu urlu un viņu pakalpiņu Džemilu izmētātajām PET pudelēm.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini,pēc pabraukāšanas pa Lietuvas laukiem man Latvijas lauki arī šķiet pabriesmīgi. Pat neskatoties uz to,ka mums un leišiem bija puslīdz vienādas starta pozīcijas pēc neatkarības iegūšanas.
Man gan k-kā gribētos bļaut bulls**, jo tad tas arī kaut kā atspoguļotos IKP. Bet atšķirība IKP uz vienu iedzīvotāju nav tik liela, lai varētu samanīt būtiskas atšķirības.

Nez kāpēc man šķiet liela daļa latviešu ir nosvērti uz savas valsts un visa, kas mums ir nolikšanu. Un nu jā TVNET, Delfi u.c. raksti jau nepalīdz saskatīt neko pozitīvu šeit, tāpēc es laiku pa laikam palasu arī ''pozitīvās'' ziņas pēc kurām jārokas dziļāk- par to kā kāds attīsta lauku saimniecības par ES naudu laukos, kur ir saremontētas ielas pilsētās, atjaunotas skolas, izveidots kāds uzņēmums.

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:14, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kādi tad baigie mega sasniegumi ar Šupi bija? Iekļūšana plovos? Baigais sasniegums!!! Znaroks ar Vītoliņu jau klāt Šupim nestāv [sarkasms]. Kas tas ir divkārtējie čempji, kāpēc no viņiem mācīties!?
ieklusana plovu 2. karta pie tam 2 reizes, un kas mums ar Rautakalio bija? Iekluvam PO un tapat pirmaja karta zaudejam, un nakamaja gada ar vinju pie stures pamatiga izgashanas!

Un Znaroka bandu nav jegas piesaukt!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:15, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Sibīrijā u.t.t. tas pats ir arī centrā, atšķirībā no Rīgas. Un Rīgā jau mikrorajoni ar nav tas, kas tie bija 90tajos gados...

Un tas ko es saku jau ir loģiski, jo no Rīgas uz Stokholmu, Londonu, Romu, Parīze Ryanair lido par 20 eiro atlaižu laikā, jebkurš sīcis no Rīgas var tur aizlidot, noskatīt kaut ko foršu un ieviest to Rīgā, tāpat te ir tonnām Erasmus studentu (kaut vai pārsvarā no Spānijas vai Turcijas), skandināvi, kas vada vai brauc ciemos uz vietējiem uzņēmumiem, kas viņiem pieder u.t.t. Kamēr tās Sibījas, Kazahstānas pilsētas varbūt uzceļ pāris debesskrāpjus, bet tās ir tūkstošiem km attālumā no ''modernās'' pasaules un dabiski arī, ka jauniešiem no tām pilsētām nav tik viegli kaut kur paceļot pa Eiropu un kaut ko redzēt un ieviest arī savā dzīvē/pilsētā.

Un runa nav jau tikai par Sibīriju, Rīga kultūras ziņā ir attīstītāka arī par jebkuru Kanādas vai ASV vidus tās lieluma pilsēteli, kas arī ir kulturāli iestrēgušas pagājušajā desmitgadē, jo arī tur tā cilvēku apmaiņa nav tik liela. Ir daudzkārt vieglāk jaunam latvietim apceļot Parīzi, Londonu u.t.t. kā teiksim cilvēkam no Vaiomingas vai Kanzasas aizbraukt uz Losandželosu vai Ņujorku.

Tā, ka mēs varam priecāties par atvērtajām robežām, Ryanair un Eiropas kompaktajiem izmēriem, kas ļauj būt tuvu pasaules kultūras un modes centriem...
Vladivostokā esmu bijis 3 reizes.
Normāla pilsēta, ja ņem vērā, ka tāpat kā Liepāja, PSRS laikos bija slēgta pilsēta. Pēc PSRS sabrukuma tā pakāpeniski kļuva atvērta ārzemniekiem, un tas jau ir devis savus augļus. Lielu atspērienu Vlaģikas attīstībā deva pērn šajā pilsētā notikušais APEC samits, kad gatavojoties tam pilsēta tika ļoti sakārtota.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:15, pirms 11 gadiem
Ketov rakstīja: patiesiiba ir taada, ka puse iekaapj ryanair, aizlido liidz Egiptei vai Turcijai, nodzerstaas, veel dalja brauc shopingaa uz Vaaciju, cita dalja mekleet laimi aarzemes un tikai neliela kripatinja celjotaaju atved no eiropas kaadas zinaashanas.
Kā tad neved, mozaīka uz ielām slavina zilos, drīz bērnus sāks no ģimenēm ņemt ārā kā Norvēģijā, Francijā un Nīderlandē [piesedzoties ar bērnu tiesībām], utt.

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:16, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini,pēc pabraukāšanas pa Lietuvas laukiem man Latvijas lauki arī šķiet pabriesmīgi. Pat neskatoties uz to,ka mums un leišiem bija puslīdz vienādas starta pozīcijas pēc neatkarības iegūšanas.
Pie mums Tu apbraukā visādas vietas, arī pakalnes kuras nav izdevīgi apsēt, bet pie viņiem Tu brauc kur ir asfalts un līdzenumi.

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:16, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: ieklusana plovu 2. karta pie tam 2 reizes, un kas mums ar Rautakalio bija? Iekluvam PO un tapat pirmaja karta zaudejam, un nakamaja gada ar vinju pie stures pamatiga izgashanas!

Un Znaroka bandu nav jegas piesaukt!
Par to jau es arī runāju, ka mēs gribam līdzināties lūzeriem nevis uzvarētājiem!!!

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:18, pirms 11 gadiem
žēl , lai veicas, bet kautkā iekšēji sajūtas ka velk uz pagājušā gada dinamo
sākums tāds cerīgs , bet nu sezona vēl gara,
rokas nenolaižu, turās veči
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-29 12:20, pirms 11 gadiem
Katrai komandai būs kritumi un kāpumi!To pierādīja nupat gan SKA,gan tas pats Znaroka Dinamo.Visas spēles neuzvarēs neviena komanda.Taču cik ātri no šīs zaudējumu sērijas tiksim ārā,tas ir cits jautājums!
Un tiek Dinamo nolicēji,kas špļauj ikreiz pēc zaudētām spēlēm un ceļ debesīs pēc uzvarām un zina kā vajag spēlēt...kļūstiet vienreiz pieauguši..vai labākajā gadījumā sazinieties ar Ābolu,lai izlaiž jūs uz laukuma("profus"),lai varat parādīt kā jāspēlē!

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini,pēc pabraukāšanas pa Lietuvas laukiem man Latvijas lauki arī šķiet pabriesmīgi. Pat neskatoties uz to,ka mums un leišiem bija puslīdz vienādas starta pozīcijas pēc neatkarības iegūšanas.
ne pa ķeksi tēmai, bet- redz, lietuvā, atšķirībā no latvijas, netiek attīstīta tikai galvaspilsēta... to labi var redzēt tepat tuvajās palangā un klaipēdā (un to apkārtnē), tā tikai latvijā ir viena ūdensgalva... un krievijā arī- ja neesi no maskavas, tad neesi nekas.. bet krievijas laukos ir vel su... nekā šeit..

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:22, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Vakar skatiijos LTV1 par Trolju cietumu, ej tu nost taada PARADISE:d
Skat, mēs pat par dzīvi cietumā izrādām sajūsmu! Vergu dvēseles!

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:23, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Regulāri sanāk aprunāties ar tūristiem, gandrīz visi kā viens saka, pie jums viss ir zaļš, tas faktiski ir galvenais iespaids tiem ārzemniekiem kas apbraukā Latviju. Protams ir arī aizrādijumi, pamatā par mūsu urlu un viņu pakalpiņu Džemilu izmētātajām PET pudelēm.
Ir viena lieta,kas mums runā par labu.
Pērn izdevās pabraukāties pa Vācijas teritoriju, kas skaitās bijušā DDR. Bet pabraukājos pa to teritoriju, kas ir patālu no tūristu apmeklētām vietām, un jāsaka,ka arī tur ir gana daudz ''attīstītā sociālisma'' pēdu. Pussabrukušas mājas, lopu kompleksi u.t.t. Takā ne tikai krievi un mēs nespējam 20+ gados tikt galā ar savas pagātnes rēgiem.

  -2 [+] [-]

, 2013-09-29 12:24, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Man gan k-kā gribētos bļaut bulls**, jo tad tas arī kaut kā atspoguļotos IKP. Bet atšķirība IKP uz vienu iedzīvotāju nav tik liela, lai varētu samanīt būtiskas atšķirības.

Nez kāpēc man šķiet liela daļa latviešu ir nosvērti uz savas valsts un visa, kas mums ir nolikšanu. Un nu jā TVNET, Delfi u.c. raksti jau nepalīdz saskatīt neko pozitīvu šeit, tāpēc es laiku pa laikam palasu arī ''pozitīvās'' ziņas pēc kurām jārokas dziļāk- par to kā kāds attīsta lauku saimniecības par ES naudu laukos, kur ir saremontētas ielas pilsētās, atjaunotas skolas, izveidots kāds uzņēmums.
Kāpēc nolikšanu. Man gandrīz vai šķiet,ka mēs tieši otrādi gribām arvien vairāk izcelt savu pārākumu par citām nācijām.

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:24, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Man gan k-kā gribētos bļaut bulls**, jo tad tas arī kaut kā atspoguļotos IKP. Bet atšķirība IKP uz vienu iedzīvotāju nav tik liela, lai varētu samanīt būtiskas atšķirības.

Nez kāpēc man šķiet liela daļa latviešu ir nosvērti uz savas valsts un visa, kas mums ir nolikšanu. Un nu jā TVNET, Delfi u.c. raksti jau nepalīdz saskatīt neko pozitīvu šeit, tāpēc es laiku pa laikam palasu arī ''pozitīvās'' ziņas pēc kurām jārokas dziļāk- par to kā kāds attīsta lauku saimniecības par ES naudu laukos, kur ir saremontētas ielas pilsētās, atjaunotas skolas, izveidots kāds uzņēmums.
Galvenā atšķirība no Lietuvas un jo vairāk Igaunijas ir tas ,ka mums tā attīstība galvenokārt notika Rīgā un ap Rigu ,bet kaimiņi centās veidot vienādus spēles noteikumus visos savu valstu reģionos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:26, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Galvenā atšķirība no Lietuvas un jo vairāk Igaunijas ir tas ,ka mums tā attīstība galvenokārt notika Rīgā un ap Rigu ,bet kaimiņi centās veidot vienādus spēles noteikumus visos savu valstu reģionos.
Tieši tā, kamēr leiši ceļus būvēja uz Klaipēdu un Palangu, mūsu bāleliņi visu tik uz Rīgu, tik uz Rīgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:28, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pie mums Tu apbraukā visādas vietas, arī pakalnes kuras nav izdevīgi apsēt, bet pie viņiem Tu brauc kur ir asfalts un līdzenumi.
Tā gluži nav,ka leišos esmu braukājies tikai pa smuki sakoptiem ceļiem. Arī viņiem ir pietiekoši daudz sliktu ceļu, kas ir nomaļāk no lielām transporta maģistrālēm.
Es vairāk biju domājis leišu ciematus, kuri rada ļoti labu iespaidu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:32, pirms 11 gadiem
pikolo rakstīja: ne pa ķeksi tēmai, bet- redz, lietuvā, atšķirībā no latvijas, netiek attīstīta tikai galvaspilsēta... to labi var redzēt tepat tuvajās palangā un klaipēdā (un to apkārtnē), tā tikai latvijā ir viena ūdensgalva... un krievijā arī- ja neesi no maskavas, tad neesi nekas.. bet krievijas laukos ir vel su... nekā šeit..
Jā,zināmā mērā Tev ir taisnība, bet otrs faktors,ka leišos laukos (provincē) tomēr nekad nav valdījusi tik liela depresija kā tas bija mums šajos 20+ neatkarības gados. Un tas bija patiecoties pašu leišu tautai,un nevis valdības vai politiķu centieniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:36, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tieši tā, kamēr leiši ceļus būvēja uz Klaipēdu un Palangu, mūsu bāleliņi visu tik uz Rīgu, tik uz Rīgu.
Būsim taču godīgi,ka leiši PSRS laikos vienkārši prata app...t Maskavas partijas bonzas. Zini kā tapa foršā autotrase Kauņa-Klaipēda? Liešu partijnieki pierādija Maskavai,ka leišos vajag tādu auto trasi uz kuras var nolaisties kara aviācija. Smagos bumbvedējus ieskaitos. Un tā daudzās lietās viņi sev izsita labu kapitālu no Maskavas.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-29 12:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,zināmā mērā Tev ir taisnība, bet otrs faktors,ka leišos laukos (provincē) tomēr nekad nav valdījusi tik liela depresija kā tas bija mums šajos 20+ neatkarības gados. Un tas bija patiecoties pašu leišu tautai,un nevis valdības vai politiķu centieniem.
Salīdzinot visu 3 valstu pēcpadomijas laikus, redzam, ka gan leiši un igauņi pareizi darīja, ka laukos uzreiz neatgrieza zemes īpašniekiem viņu īpašumus un turpināja rušināties uz kolhozu un sovhozu bāzes. Latvijā visu sadalīja un daudz ko izsaimniekoja, katrs darīja pa savam. To pašu var teikt par kooperācijas veikaliem, uz kuru bāzes varētu izbūvēt savu veikalu ķēdi, kā to izdarīja Maxima un Selver. Latvieti interesē tikai viņa kabata, par valsti viņš nedomā!

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būsim taču godīgi,ka leiši PSRS laikos vienkārši prata app...t Maskavas partijas bonzas. Zini kā tapa foršā autotrase Kauņa-Klaipēda? Liešu partijnieki pierādija Maskavai,ka leišos vajag tādu auto trasi uz kuras var nolaisties kara aviācija. Smagos bumbvedējus ieskaitos. Un tā daudzās lietās viņi sev izsita labu kapitālu no Maskavas.
Teikšu atkal to pašu, latvieti neinteresē tautas un valsts problēmas, viņu interesē tikai savas.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,zināmā mērā Tev ir taisnība, bet otrs faktors,ka leišos laukos (provincē) tomēr nekad nav valdījusi tik liela depresija kā tas bija mums šajos 20+ neatkarības gados. Un tas bija patiecoties pašu leišu tautai,un nevis valdības vai politiķu centieniem.
Nepārslavē ar tos lietuviešus. Mans paziņa, daudzu nozaru uzņemējs, krīzes laikā slēdza visas (piecas) filiāles Lietuvā, tur uz mūsu krīzes beigām valdija baigā depresija. Vēl viens piemērs, mums viens vietējais džeks pagastā, kurš strādā servisā, pirms pieciem gadiem pats uz dullo aizbrauca uz Īriju meklēt darbu, viņš teica ka visur pilns ar leišiem un poļiem, esot saticis tikai pāris latviešus.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:52, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Teikšu atkal to pašu, latvieti neinteresē tautas un valsts problēmas, viņu interesē tikai savas.
Tas mums tā vēsturiski ir izveidojies, jo pārsvarā mums pagātnē viss individuāli bija pašiem saviem zobiem jāizplēš. Leiši tomēr vairāk ir bijuši kopā ar poļiem, bet igauņi daudz ko mācījušies no somiem, kas arī tagad viņiem ļoti daudz palīdz.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 12:57, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nepārslavē ar tos lietuviešus. Mans paziņa, daudzu nozaru uzņemējs, krīzes laikā slēdza visas (piecas) filiāles Lietuvā, tur uz mūsu krīzes beigām valdija baigā depresija. Vēl viens piemērs, mums viens vietējais džeks pagastā, kurš strādā servisā, pirms pieciem gadiem pats uz dullo aizbrauca uz Īriju meklēt darbu, viņš teica ka visur pilns ar leišiem un poļiem, esot saticis tikai pāris latviešus.
Nē,protams, ka arī leišiem ir milzums daudz problēmu. Tai skaitā emigrācija uz attīstītām Eiropas valstīm viņiem iespējams pat ir stipri lielāka nekā mums. Tomēr viņi ir daudz uzņēmīgāki nekā esam mēs. Šeit pat Latvijas pierobežā leiši ko tik nav sabūvējuši tūristu piesaistei. Plus tas viss ir ļoti labi nosegts ar elementāriem servisiem (ēdināšana, izguldināšana).

     [+] [-]

, 2013-09-29 12:59, pirms 11 gadiem
Austrumu konferences sāga turpinās -jau 0:4......

     [+] [-]

, 2013-09-29 13:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,protams, ka arī leišiem ir milzums daudz problēmu. Tai skaitā emigrācija uz attīstītām Eiropas valstīm viņiem iespējams pat ir stipri lielāka nekā mums. Tomēr viņi ir daudz uzņēmīgāki nekā esam mēs. Šeit pat Latvijas pierobežā leiši ko tik nav sabūvējuši tūristu piesaistei. Plus tas viss ir ļoti labi nosegts ar elementāriem servisiem (ēdināšana, izguldināšana).
Emigrācija procentuāli viņiem tiešām ir lielāka un to ka viņi ir uzņēmīgāki par mums, to ne tikai mēs, bet pat belaru paziņas ievērojuši. Viņi stāstija ka no Minskas, ļoti daudzi cilvēki brauc ar autobusiem uz Lietuvu iepirkties (nevis pie mums), jo pie belariem imports dārgāks nekā LT un LV.

     [+] [-]

, 2013-09-29 13:15, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Emigrācija procentuāli viņiem tiešām ir lielāka un to ka viņi ir uzņēmīgāki par mums, to ne tikai mēs, bet pat belaru paziņas ievērojuši. Viņi stāstija ka no Minskas, ļoti daudzi cilvēki brauc ar autobusiem uz Lietuvu iepirkties (nevis pie mums), jo pie belariem imports dārgāks nekā LT un LV.
Var vilk līdzības ar hokeju, kas būtu jāizdara, lai dzīvotu [spēlētu] kvalitatīvāk? Kādi soļi ir jāsper? Mēs saprotam, ka Latvija var kļūt bagātāka tikai tad, ja vairāk varēs pārdot uz ārzemēm [jebko, preces, pakalpojumus, resursus, utt.]. Jautājums ir cits, kā mēs to varam lētāk saražot, lai konkurētu ar esošajiem vai arī dārgāk pārdot, reklāmas vai citā ceļā? Vienkāršāk sakot, kam mēs un ko varam pārdot?

     [+] [-]

, 2013-09-29 13:16, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Emigrācija procentuāli viņiem tiešām ir lielāka un to ka viņi ir uzņēmīgāki par mums, to ne tikai mēs, bet pat belaru paziņas ievērojuši. Viņi stāstija ka no Minskas, ļoti daudzi cilvēki brauc ar autobusiem uz Lietuvu iepirkties (nevis pie mums), jo pie belariem imports dārgāks nekā LT un LV.
tas gan var vnk būt saistīts ar faktu, ka Viļņa Minskai ir daudz tuvāk un labāk kā D-pils...

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 13:22, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Var vilk līdzības ar hokeju, kas būtu jāizdara, lai dzīvotu [spēlētu] kvalitatīvāk? Kādi soļi ir jāsper? Mēs saprotam, ka Latvija var kļūt bagātāka tikai tad, ja vairāk varēs pārdot uz ārzemēm [jebko, preces, pakalpojumus, resursus, utt.]. Jautājums ir cits, kā mēs to varam lētāk saražot, lai konkurētu ar esošajiem vai arī dārgāk pārdot, reklāmas vai citā ceļā? Vienkāršāk sakot, kam mēs un ko varam pārdot?
kas jādara?
Tupi jāgrūž nauda jaunajās tehnoloģijās, jāpēta grafēns, jātaisa programmas un spēles priekš virtuālās realitātes, pamazām jāsāk iet uz saules un citu atjaunojamo resursu izpēti un lietošanu.

Pēc gadiem 10 grafēns nomainīs silikonu čipos, pēc gadiem 2-3 būs virtuālā realitāte, pēc gadiem 15 saules enerģija izmaksās lētāk kā fosilā enerģija... Uz to visu ir jāstrādā, nevis mūsu kādam tur ministram jāstāsta blēņas, ka ''saules enerģija nekad nebūs izdevīga''... Apskaties mļin saules enerģijas paneļu un fosilā kurināmā izmaksu līkni un sapratīsi, ka 2028. gadā diez vai Gazprom gāze tev šķitīs labākā ideja pasaulē.

Ir jāattīsta tehnoloģijas, kas tikai sāk parādīties, ir jāstrādā pie valsts pārvaldes modeļa, izglītības, kas būs vajadzīgs/veicinās tehnoloģiju attīstību. Ķīlis jau kaut ko tur runāja par planšetēm, kuras varēs ieviest 2020. gadā. Kungi, 2020. gadā planšetes jau būs ''old news''.

Saprotams, ka tam visam vajag naudu un Latvija nav bagāta un mēs nekad nebūsim Silikona ieleja, bet kaut ko taču var darīt? ES fondi, cilvēku izglītošana u.t.t.

     [+] [-]

, 2013-09-29 13:28, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: kas jādara?
Tupi jāgrūž nauda jaunajās tehnoloģijās, jāpēta grafēns, jātaisa programmas un spēles priekš virtuālās realitātes, pamazām jāsāk iet uz saules un citu atjaunojamo resursu izpēti un lietošanu.

Pēc gadiem 10 grafēns nomainīs silikonu čipos, pēc gadiem 2-3 būs virtuālā realitāte, pēc gadiem 15 saules enerģija izmaksās lētāk kā fosilā enerģija... Uz to visu ir jāstrādā, nevis mūsu kādam tur ministram jāstāsta blēņas, ka ''saules enerģija nekad nebūs izdevīga''... Apskaties mļin saules enerģijas paneļu un fosilā kurināmā izmaksu līkni un sapratīsi, ka 2028. gadā diez vai Gazprom gāze tev šķitīs labākā ideja pasaulē.

Ir jāattīsta tehnoloģijas, kas tikai sāk parādīties, ir jāstrādā pie valsts pārvaldes modeļa, izglītības, kas būs vajadzīgs/veicinās tehnoloģiju attīstību. Ķīlis jau kaut ko tur runāja par planšetēm, kuras varēs ieviest 2020. gadā. Kungi, 2020. gadā planšetes jau būs ''old news''.

Saprotams, ka tam visam vajag naudu un Latvija nav bagāta un mēs nekad nebūsim Silikona ieleja, bet kaut ko taču var darīt? ES fondi, cilvēku izglītošana u.t.t.
Redz te parādās tāda nianse, jāiegulda nauda, tad jautājums, kur to ņemt?

Labi naudu atradām, rūpnīcas uzbūvējām, bet vai kadri ir sagatavoti, jo Latvijā zinātni nīdē ārā kā nezāles?

Sūds ar visu, kadrus sameklējām, preci saražojām, tagad pats svarīgākais jautājums, KAM TĀ PRECE BŪS VAJADZĪGA UN KAS TO PIRKS?

     [+] [-]

, 2013-09-29 13:28, pirms 11 gadiem
Piem. Ventspilī cilvēki atvēra LCD ekrānu ražotni, ok tā nav k-kāda ūber tehnoloģija, jo tagad ir Amoled, OLED u.t.t., bet LCD ar katru gadu kļūst lētāki un nākotnē droš vien būs visur, pat uz mūsu apģērba varbūt... Tātad ir perspektīva. Kam nav perspektīvas ir daži padomju laiku strādnieki, kas skrūvē kopā autobusu vai vilcienu fabrikā... Tas varbūt padomju laikus piedzīvojušiem cilvēkiem liekas baigi kruti, ka mēs liekam kopā 3. šķiras braucošo tehniku, bet ilgi tā mēs nekonkurēsim ar Ķīnas, Indijas, Nigērijas u.t.t. 150-200 dolāru darbaspēku.... Vai nu pilnīga automatizācija vai galīgi nerentabls uzņēmums, kas tāpat ar laiku aizies uz Ķīnu prom vai kur vēl....

     [+] [-]

, 2013-09-29 13:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet ir komandas,kurām šie kritumi ievelkas pussezonas (vai pat ilgāk) garumā.
Cerams,ka sis ir neliels gibonis ka jebkurai komandai un nevis letargiskais miegs.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 13:35, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Redz te parādās tāda nianse, jāiegulda nauda, tad jautājums, kur to ņemt?

Labi naudu atradām, rūpnīcas uzbūvējām, bet vai kadri ir sagatavoti, jo Latvijā zinātni nīdē ārā kā nezāles?

Sūds ar visu, kadrus sameklējām, preci saražojām, tagad pats svarīgākais jautājums, KAM TĀ PRECE BŪS VAJADZĪGA UN KAS TO PIRKS?
Tur jau tā lieta, sākotnēji ir vispār jāinformē cilvēki, valdības vīri u.t.t. par to, kas pasaulē notiek. Gan jau, ka valdībai ir kāds jauno tehnoloģiju guru, kas sagatavo ziņojumus, bet jautājums kā šis cilvēks strādā un ko viņš prezentē, jo nesen Dienā lasot kādu ministru izsakāmies, ka ''saules enrģijai tuvākajā nākotnē neredz rentabilitāti'' es biju vnk šokā.....

Oculus Rift: The Best and Funniest Oculus Rift...

tad kad ieraudzīju šito video, tad man kļuva skaidrs kur būs pasaule pēc 2-3 gadiem... Kamēr Latvijas valdības vīri spriež par to, ka ap 2020. gadu mēs varētu skolās ieviest planšetes....

Kā jau teicu, 1) valdībai un Latvijas iedzīvotājiem jāsaprot to, kas notiek pasaulē tehnoloģiju ziņā, 2) tad skolēni jāsāk izglītot, pielietojot jaunākās metodes ( nevajag i planšetes dalīt, gandrīz katram mājās ir kompis piem.) 3) Eiropas projekti, Eiropas nauda (jo pašiem nav), 4) u.t.t.

Es nesaku, ka šajā ziņā nekas nenotiek. Tas, ka Rēzeknē ceļ jaunu inženieru fakultāti augstskolai, tas, ka RTU ceļ to savu centru (un LU arī drīzumā) norāda uz to, ka ir skaidrs, ka jāsāk strādāt ar modernām tehnoloģijām. Bet joprojām šķiet, ka var darīt daudz vairāk, sevišķi skolās... Ja man bērnībā kāds skolā būtu parādījis kādus video vai pastāstījis par jaunajiem tehnikas brīnumiem un to, kas notiek, tad iespējams es ar būtu aizgājis pa eksakto līniju.... Bet tā vietā mums skolā bija padomju fiziķis, kas stāstīja par 80to gadu PSRS tehnikas sasniegumiem un viss, kas nāca pēc tam viņam bija tumša bilde......

     [+] [-]

, 2013-09-29 13:37, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Piem. Ventspilī cilvēki atvēra LCD ekrānu ražotni, ok tā nav k-kāda ūber tehnoloģija, jo tagad ir Amoled, OLED u.t.t., bet LCD ar katru gadu kļūst lētāki un nākotnē droš vien būs visur, pat uz mūsu apģērba varbūt... Tātad ir perspektīva. Kam nav perspektīvas ir daži padomju laiku strādnieki, kas skrūvē kopā autobusu vai vilcienu fabrikā... Tas varbūt padomju laikus piedzīvojušiem cilvēkiem liekas baigi kruti, ka mēs liekam kopā 3. šķiras braucošo tehniku, bet ilgi tā mēs nekonkurēsim ar Ķīnas, Indijas, Nigērijas u.t.t. 150-200 dolāru darbaspēku.... Vai nu pilnīga automatizācija vai galīgi nerentabls uzņēmums, kas tāpat ar laiku aizies uz Ķīnu prom vai kur vēl....
Atvaino, bet lielākā daļa uzņēmumu Latvijā ir nekonkurētspējīgi, tik turas uz zemo algu līmeni, jo, ja viņiem būtu jāpalielina algas vismaz dubultā, lai kaut cik pietuvotos ES vidējam algu līmenim, tad šie uzņēmumi aizietu pa burbuli!

Kas atvēra šo LCD ražotni? Latvijas pilsoņi? Nopelnīto naudu viņi kur ieguldīs, Latvijā?

     [+] [-]

, 2013-09-29 13:39, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tur jau tā lieta, sākotnēji ir vispār jāinformē cilvēki, valdības vīri u.t.t. par to, kas pasaulē notiek. Gan jau, ka valdībai ir kāds jauno tehnoloģiju guru, kas sagatavo ziņojumus, bet jautājums kā šis cilvēks strādā un ko viņš prezentē, jo nesen Dienā lasot kādu ministru izsakāmies, ka ''saules enrģijai tuvākajā nākotnē neredz rentabilitāti'' es biju vnk šokā.....

Oculus Rift: The Best and Funniest Oculus Rift...

tad kad ieraudzīju šito video, tad man kļuva skaidrs kur būs pasaule pēc 2-3 gadiem... Kamēr Latvijas valdības vīri spriež par to, ka ap 2020. gadu mēs varētu skolās ieviest planšetes....

Kā jau teicu, 1) valdībai un Latvijas iedzīvotājiem jāsaprot to, kas notiek pasaulē tehnoloģiju ziņā, 2) tad skolēni jāsāk izglītot, pielietojot jaunākās metodes ( nevajag i planšetes dalīt, gandrīz katram mājās ir kompis piem.) 3) Eiropas projekti, Eiropas nauda (jo pašiem nav), 4) u.t.t.

Es nesaku, ka šajā ziņā nekas nenotiek. Tas, ka Rēzeknē ceļ jaunu inženieru fakultāti augstskolai, tas, ka RTU ceļ to savu centru (un LU arī drīzumā) norāda uz to, ka ir skaidrs, ka jāsāk strādāt ar modernām tehnoloģijām. Bet joprojām šķiet, ka var darīt daudz vairāk, sevišķi skolās... Ja man bērnībā kāds skolā būtu parādījis kādus video vai pastāstījis par jaunajiem tehnikas brīnumiem un to, kas notiek, tad iespējams es ar būtu aizgājis pa eksakto līniju.... Bet tā vietā mums skolā bija padomju fiziķis, kas stāstīja par 80to gadu PSRS tehnikas sasniegumiem un viss, kas nāca pēc tam viņam bija tumša bilde......
Jautāju vēlreiz, KAM TĀ PRECE BŪS VAJADZĪGA UN KAS TO PIRKS?

     [+] [-]

, 2013-09-29 14:00, pirms 11 gadiem
Sibirj drāž Levu ar 4-0, ja spēlēsim pret Sibirj kā šodien, tad mūs gaida vēl smagāka zaude, nekā pret Admirāli....

     [+] [-]

, 2013-09-29 14:04, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Var vilk līdzības ar hokeju, kas būtu jāizdara, lai dzīvotu [spēlētu] kvalitatīvāk? Kādi soļi ir jāsper? Mēs saprotam, ka Latvija var kļūt bagātāka tikai tad, ja vairāk varēs pārdot uz ārzemēm [jebko, preces, pakalpojumus, resursus, utt.]. Jautājums ir cits, kā mēs to varam lētāk saražot, lai konkurētu ar esošajiem vai arī dārgāk pārdot, reklāmas vai citā ceļā? Vienkāršāk sakot, kam mēs un ko varam pārdot?
Nedēļas sākumā ir tāds raidijums Latvija var, tur ir diezgan intresanti stāsti par mūsu uzņemējem. Jāmeklē savs augsti kvalitatīvais segments ražošanā, modernejās tehnoloģijās un tiešām nav jābūvē kaut kādas stulbas rūpnīcas, kurās kā pareizi rakstija Ikrnpk, skrūvē visādus mēslus, kurus tāpat ilgi mēs neražosim, jo mūsu cilvēks nestrādās par 200$ mēnesī, kā to ar lielāko prieku ir gatavi darīt 70-80% planētas iedzīvotāju.

Krievija aicina ārzemju auto rūpnīcas atvērt filiāles, bet tajā pat laikā bļauj, mums nevajag skrūvēšanas ražošonu, tur nav iekšā.

Mūsu daba ir fantastisks resurss, negribu bļaustīties apkārt kamēr viss ir tikai ieceru stadijā, bet man šovasar ir pieteicies viens cilvēks, kas būtu gatavs vest cilvēkus uz Latviju relaksēties. Kā viņš teica, mūsējie ieraugot tos jūsu kokus būtu svētlaimē, pie mums jākāpj augstu kalnos lai redzētu septiņus kokus, par ko jāmaksā 4000$, ptfu, ptfu, tagad tik jāurbj tālāk. Valsts par kuru ir ieceres, cilvēku resurss ir prātam neaptverams.

     [+] [-]

, 2013-09-29 14:22, pirms 11 gadiem
1. dinamo kādreiz iemācīsies ka nevienādie sastāvi ir #1 ja grib tikt tālu?
un PP nenozīmē ka var sākt bremzēt, bet tieši otrādi: jāpieliek! lai var izmantot pārsvaru. mūsējie kā dabū PP tā sāk bremzēt, turēt ripu laukuma stūros pa 10-20s, lēnām klēnām saspēlēties..par mazākumu klusēju vispār. takš iedodiet viņiem ožamo spirtu.

2.no pēdējām 3 spēlēm mēs uzvaru biljām pelnījuši..nevienā spēlē. torpedo/amur mēs pirmo spēles pusi balerīnas tēlojām un pret jūrniekiem vairakums bija tāds kāds ir "bērniem līdz 21 gadu vecumam aizliegts"

     [+] [-]

, 2013-09-29 14:23, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nedēļas sākumā ir tāds raidijums Latvija var, tur ir diezgan intresanti stāsti par mūsu uzņemējem. Jāmeklē savs augsti kvalitatīvais segments ražošanā, modernejās tehnoloģijās un tiešām nav jābūvē kaut kādas stulbas rūpnīcas, kurās kā pareizi rakstija Ikrnpk, skrūvē visādus mēslus, kurus tāpat ilgi mēs neražosim, jo mūsu cilvēks nestrādās par 200$ mēnesī, kā to ar lielāko prieku ir gatavi darīt 70-80% planētas iedzīvotāju.

Krievija aicina ārzemju auto rūpnīcas atvērt filiāles, bet tajā pat laikā bļauj, mums nevajag skrūvēšanas ražošonu, tur nav iekšā.

Mūsu daba ir fantastisks resurss, negribu bļaustīties apkārt kamēr viss ir tikai ieceru stadijā, bet man šovasar ir pieteicies viens cilvēks, kas būtu gatavs vest cilvēkus uz Latviju relaksēties. Kā viņš teica, mūsējie ieraugot tos jūsu kokus būtu svētlaimē, pie mums jākāpj augstu kalnos lai redzētu septiņus kokus, par ko jāmaksā 4000$, ptfu, ptfu, tagad tik jāurbj tālāk. Valsts par kuru ir ieceres, cilvēku resurss ir prātam neaptverams.
Nu var jau multiplicēt daudz mazus uzņēmumiņus, bet tā būs tīrākā "amatniecība" un atkal katrs pabaros tikai sevi. No tā bagāti nekļūsim! Jā, pabaroti, apģērbti, bet ne turīgi!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 14:42, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nedēļas sākumā ir tāds raidijums Latvija var, tur ir diezgan intresanti stāsti par mūsu uzņemējem. Jāmeklē savs augsti kvalitatīvais segments ražošanā, modernejās tehnoloģijās un tiešām nav jābūvē kaut kādas stulbas rūpnīcas, kurās kā pareizi rakstija Ikrnpk, skrūvē visādus mēslus, kurus tāpat ilgi mēs neražosim, jo mūsu cilvēks nestrādās par 200$ mēnesī, kā to ar lielāko prieku ir gatavi darīt 70-80% planētas iedzīvotāju.

Krievija aicina ārzemju auto rūpnīcas atvērt filiāles, bet tajā pat laikā bļauj, mums nevajag skrūvēšanas ražošonu, tur nav iekšā.

Mūsu daba ir fantastisks resurss, negribu bļaustīties apkārt kamēr viss ir tikai ieceru stadijā, bet man šovasar ir pieteicies viens cilvēks, kas būtu gatavs vest cilvēkus uz Latviju relaksēties. Kā viņš teica, mūsējie ieraugot tos jūsu kokus būtu svētlaimē, pie mums jākāpj augstu kalnos lai redzētu septiņus kokus, par ko jāmaksā 4000$, ptfu, ptfu, tagad tik jāurbj tālāk. Valsts par kuru ir ieceres, cilvēku resurss ir prātam neaptverams.
No koku rādīšanas mazam skaitam tūristu (arī miljons nav daudz) Latvijā nebūs nopietna makroekonomiska efekta. Tas ir maigi sakot.

Tās visas murgošanas par EKO kartupeļiem, EKO tūrismu un EKO groziņu pīšanu ir balstītas uz vēlmju domāšanu bez jebkādas perspektīvas uz lietām.

Tieši šī zaļā domāšana ir viena no lāpstām, kas norakusi iespējamu Latvijas rūpniecības atjaunošanu (sākot no celulozes rūpnīcām, beidzot ar cementu), decentralizētu, uz vietējiem resursiem balstītu enerģētikas sektora izveidi, utt.

     [+] [-]

, 2013-09-29 16:35, pirms 11 gadiem
Sāk izskatīties bēdīgi.Zaudējam spēles kuras jāņem.Laikam būs galvās sakāpis ar jēpi priekšgalā.Nu cerēsim cerēsim uz to labāko jo neliels handikaps vēl ir bet ar katru spēli tuvojamies pagājušā gada līmenim.

     [+] [-]

, 2013-09-29 16:36, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu var jau multiplicēt daudz mazus uzņēmumiņus, bet tā būs tīrākā "amatniecība" un atkal katrs pabaros tikai sevi. No tā bagāti nekļūsim! Jā, pabaroti, apģērbti, bet ne turīgi!!!
Protams es viens nekādu makroekonomisko efektu neradīšu, bet to jau neviens, pat lielākais Latvijas uzņēmums nevar ietekmēt. LM rūpnīcas apstāšanās, pieaugumu varbūt samazinās par kādu 0,001%.

     [+] [-]

, 2013-09-29 16:54, pirms 11 gadiem
Kabatas tukšas un domas drūmas,
Ka meitenes tagad ir jāmīlē krūmos,
Ārā ir auksts un pilnmēness vēl,
Bet ziniet par ko man visvairāk ir žēl?
Ka hokeja biļetes tā nebij lētas'
Un bieži man nācās palikt aiz sētas,
Bet tagad tās cenas padara traku
Un neiespējami atdarīt maku
Finālā skatītāju būs maz
Un Ulmanim iesauka- DIKOBRAZ
Jo visā valstī ir drumākā krīze
Pie naudām ir tikai Aivars Brīze
Bet nevar viņš viens tik par Dinamo fanot
Tāpēc bēdīgai mūzikai skanot
Lūdzu reducēt biļešu praisus
Tad es nopirkšu vairākus maisus

Pats sacereju shodien!

     [+] [-]

, 2013-09-29 16:55, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: No koku rādīšanas mazam skaitam tūristu (arī miljons nav daudz) Latvijā nebūs nopietna makroekonomiska efekta. Tas ir maigi sakot.

Tās visas murgošanas par EKO kartupeļiem, EKO tūrismu un EKO groziņu pīšanu ir balstītas uz vēlmju domāšanu bez jebkādas perspektīvas uz lietām.

Tieši šī zaļā domāšana ir viena no lāpstām, kas norakusi iespējamu Latvijas rūpniecības atjaunošanu (sākot no celulozes rūpnīcām, beidzot ar cementu), decentralizētu, uz vietējiem resursiem balstītu enerģētikas sektora izveidi, utt.
Tas ka zaļā domāšana bieži traucē ekonomikai fakts, bet pats jau tikai gudri filozofē un beigās vēl stulbības saraksti. Kas tā par jomu uz vietējiem resursiem balstītu enerģētikas sektora izveidi? Mums jau viņš attīstās, tikai cilvēki bļauj par viņu, nedod dievs vēl vairāk šis sektors attīstīsies, kas viņu spēs apmaksāt.

     [+] [-]

, 2013-09-29 17:13, pirms 11 gadiem
Gan Latvijas izlase, gan RD vairākumu jau nemāk izmantot daudzus gadus!!!
Tas laikam tomēr ir meistarības trūkums,lai kā to negribētos atdzīt....

     [+] [-]

, 2013-09-29 17:14, pirms 11 gadiem
dambis1 rakstīja: Gan Latvijas izlase, gan RD vairākumu jau nemāk izmantot daudzus gadus!!!
Tas laikam tomēr ir meistarības trūkums,lai kā to negribētos atdzīt....
Nav tik traki!
Ja nemaldos tad vai nu 2009 vai 2010 gada chempi mums bija labakais vairakums starp visam izlasem!

     [+] [-]

, 2013-09-29 18:20, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: No koku rādīšanas mazam skaitam tūristu (arī miljons nav daudz) Latvijā nebūs nopietna makroekonomiska efekta. Tas ir maigi sakot.

Tās visas murgošanas par EKO kartupeļiem, EKO tūrismu un EKO groziņu pīšanu ir balstītas uz vēlmju domāšanu bez jebkādas perspektīvas uz lietām.

Tieši šī zaļā domāšana ir viena no lāpstām, kas norakusi iespējamu Latvijas rūpniecības atjaunošanu (sākot no celulozes rūpnīcām, beidzot ar cementu), decentralizētu, uz vietējiem resursiem balstītu enerģētikas sektora izveidi, utt.
Nu un Tu būsi gatavs iet strādāt tajā celulozes rūpnīcā par 200 Ls? Beidziet vienreiz domāt tā itkā būtu 1980. gads. Mēs ne vella nevaram izkonkurēt celulozi un cementu no trešās pasaules valstīm, kur nu vēl kaimiņvalstīm. Viss beigsies ar to, ka visas tās rūpnīcas noies pa burbuli pirmajā gadā. Vienīgais, kas atliek, ir spiest uz augstajām tehnoloģijām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-09-29 18:34, pirms 11 gadiem
Bija 250 komenti, palika 200 , Visu cieņu SC administrācijai...

     [+] [-]

, 2013-09-29 18:41, pirms 11 gadiem
Lai dzīvo forečekings!Tas pats forečekings,ko pagājušo gad mūsu daiļslidotāji nespēja realizēt.Vispār čomu komandai nav nākotnes.

     [+] [-]

, 2013-09-29 18:56, pirms 11 gadiem
marks4 rakstīja: Lai dzīvo forečekings!Tas pats forečekings,ko pagājušo gad mūsu daiļslidotāji nespēja realizēt.Vispār čomu komandai nav nākotnes.
Kurbadam?

     [+] [-]

, 2013-09-29 19:18, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tas ka zaļā domāšana bieži traucē ekonomikai fakts, bet pats jau tikai gudri filozofē un beigās vēl stulbības saraksti. Kas tā par jomu uz vietējiem resursiem balstītu enerģētikas sektora izveidi? Mums jau viņš attīstās, tikai cilvēki bļauj par viņu, nedod dievs vēl vairāk šis sektors attīstīsies, kas viņu spēs apmaksāt.
Kas tā par jomu? Vai man tev ir jāstāsta, kas ir enerģētika un to cik lielus finanšu resursus mums kā Ziemeļeiropas valstij tas prieks (ne tikai tīrā elektroenerģija, bet arī siltums) izmaksā? Tas ir pietiekami liels procents no kopējās ekonomikas. Ja lielāko daļu no tā mēs ievedam, šī nauda izplūst no Latvijas ekonomikas. Alternatīvas ir un tās nebūt nav saistītas tikai ar dārgākiem risinājumiem, tieši otrādi.

Liela daļa no uzcenojuma ir visādu zaļo sūdu (tiešā un pārnestā nozīmē) balstīšanas dēļ, TEC-2 briesmoņa būves dēļ un tamlīdzīgi.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-29 19:41, pirms 11 gadiem
ovečka rakstīja: Nu un Tu būsi gatavs iet strādāt tajā celulozes rūpnīcā par 200 Ls? Beidziet vienreiz domāt tā itkā būtu 1980. gads. Mēs ne vella nevaram izkonkurēt celulozi un cementu no trešās pasaules valstīm, kur nu vēl kaimiņvalstīm. Viss beigsies ar to, ka visas tās rūpnīcas noies pa burbuli pirmajā gadā. Vienīgais, kas atliek, ir spiest uz augstajām tehnoloģijām.
Kādām trešās pasaules valstīm? Celuloze tev nav Bangladešas t-kreklu fabrika, tur ir nepieciešamas milzīgas investīcijas uz miljarda+ eiro. Tūkstošu darbaspēks nav nepieciešams.

Minerāli, koksne, upes, tranzīta infrastruktūra, ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir mūsu galvenās "salīdzinošās priekšrocības" reģionā. Protams, tā vietā var eksportēt neapstrādātus kokus un audzēt eko kartupeļus kā Centrālāfrikā, bet sapņot par augstajām tehnoloģijām un tā arī palikt pie savām 200 latu algām.

Līdzīgas reģiona attīstītās valstīs (Somija ir izcils piemērs) tieši uz celulozi un papīru tiek spiests. Tieši attīstības lēciens viņiem sākās ar rūpniecības attīstīšanu. 1970. gados puse no eksporta veidoja celuloze, papīrs. Nevar pāriet no eko kartupeļiem uz mikroprocesoriem vienā solī, dārgie draugi. Ir nepieciešams kapitāls, investīcijas.

Viegli pateikt, ka jākoncentrējas uz tehnoloģijām. Ko tu domā darīt? Ražot datorus? "Pētīt grafēnu" ir ļoti viegli pateikt. Grūtāk ir izveidot tik kvalitatīvu augstākās izglītības sistēmu ar cilvēkiem, kas šeit paliek strādāt, lai to arī reāli varētu darīt.

Tieši tādēļ ir nepieciešama pakāpeniska attīstība, neaizmirstot par rūpniecību un industrializāciju, lai mums ekonomika nebalstītos uz nocirstu koku eksportu un koku rādīšanu tūristiem.

     [+] [-]

, 2013-09-29 19:45, pirms 11 gadiem
Un, starp citu, cementu un betonu mums jau šeit ražo griezdamies. Eksportē uz Igauniju, Somiju, Krieviju, Lietuvu.

Celulozes rūpnīcas projektus sabotēja zaļie teroristi. Bija iespēja, somi vēlējās investēt. Ir diezgan daudz šādu iespēju palaists garām. Globāli auto koncerni ir vēlējušies šeit atvērt ražošanas filiāles. Paskatieties uz Čehiju, Slovākiju. Kādēļ šīs valstis ir tik tālu priekšā? Tādēļ, ka tur nav eko sapņotāji no vienas puses un grafēnu un saules enerģijas sapņotāji no otras.

     [+] [-]

, 2013-09-29 19:52, pirms 11 gadiem
Tak Ješku vajag komandā. Kas tas par RD bez Ješkas? Būs Ješka, būs uzvaras.

     [+] [-]

, 2013-09-29 19:57, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Ko tad Tu,Namej,gaidīji?Vietu 3jniekā?Nolaidies tak uz zemes!Reāli ir ap 8 vietu!
Tik tiešām,eiforija beigusies,laiks nolaisties uz zemes!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 20:38, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Kādām trešās pasaules valstīm? Celuloze tev nav Bangladešas t-kreklu fabrika, tur ir nepieciešamas milzīgas investīcijas uz miljarda+ eiro. Tūkstošu darbaspēks nav nepieciešams.

Minerāli, koksne, upes, tranzīta infrastruktūra, ģeogrāfiskā atrašanās vieta ir mūsu galvenās "salīdzinošās priekšrocības" reģionā. Protams, tā vietā var eksportēt neapstrādātus kokus un audzēt eko kartupeļus kā Centrālāfrikā, bet sapņot par augstajām tehnoloģijām un tā arī palikt pie savām 200 latu algām.

Līdzīgas reģiona attīstītās valstīs (Somija ir izcils piemērs) tieši uz celulozi un papīru tiek spiests. Tieši attīstības lēciens viņiem sākās ar rūpniecības attīstīšanu. 1970. gados puse no eksporta veidoja celuloze, papīrs. Nevar pāriet no eko kartupeļiem uz mikroprocesoriem vienā solī, dārgie draugi. Ir nepieciešams kapitāls, investīcijas.

Viegli pateikt, ka jākoncentrējas uz tehnoloģijām. Ko tu domā darīt? Ražot datorus? "Pētīt grafēnu" ir ļoti viegli pateikt. Grūtāk ir izveidot tik kvalitatīvu augstākās izglītības sistēmu ar cilvēkiem, kas šeit paliek strādāt, lai to arī reāli varētu darīt.

Tieši tādēļ ir nepieciešama pakāpeniska attīstība, neaizmirstot par rūpniecību un industrializāciju, lai mums ekonomika nebalstītos uz nocirstu koku eksportu un koku rādīšanu tūristiem.
Kokus var un vajag eksportēt, protams pēc iespējas mazāk neapstrādātus un tas jādara saprātīgi. Pirmās brīvvalsts laikā, Latvijas teritoriju klāja apmēram 30% meži, tagad 50%!!! Neatceros cik m3 katru gadu pieaug meža apjoms, bet pirms krīzes kad bija liels pieprasijums, viss gāja uz urrā, mēs izstrādājām apmēram 70% no pieauguma. Mēs nespējam izstrādāt pat pieaugumu un vienkārši aizaugam.

Nesaprotu par kādu zaļo atbalstīšanu Tu runā, bet pa šiem tarifiem ko mēs pērkam no Latvenergo, alternatīvu enerģiju neviens neražos.
Protams, es arī par to esmu aizdomājis ka varbūt tas nemaz nebūtu neizdevīgi pašiem ražot, jo tās būtu darba vietas, nauda neaizplūstu, bet vai tā drīkst darīt, nezinu, jo mēs esam visādās starptautiskās organizācijās, kuras varbūt uzliek mums kādus ierobežojumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-29 21:01, pirms 11 gadiem
Keep off rakstīja: Neieteiktu izplatīt melīgu informāciju!

Meži aizņem 45% no Latvijas teritorijas!
50% no tiem ir privātie!
20% aizsargājamie!

Matemātiski rēķinot tikai 30% no mežiem var izmantot kokapstrādē!
Ieteiktu nerakstīt ekonomiskas muļķības.
Nu un ka tie ir privātie?
Kāda starpība, kas rada IKP pieaugumu! Privātie īpašnieki arī izstrādā mežus, pat vairāk un nepareizāk kā to drīkst darīt.

20% aizsargājamie? Var jau būt, bet izklausās baigi daudz, es gan būtu par tādu ciparu, lai ierobežo, jo manā apkārtnē pirms gadiem 7-8 redzēju pāris reizes melno stārķi, tagad kad sāka zāģēt, vairs nemanu, tas protams sarūgtina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-29 21:30, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Un, starp citu, cementu un betonu mums jau šeit ražo griezdamies. Eksportē uz Igauniju, Somiju, Krieviju, Lietuvu.

Celulozes rūpnīcas projektus sabotēja zaļie teroristi. Bija iespēja, somi vēlējās investēt. Ir diezgan daudz šādu iespēju palaists garām. Globāli auto koncerni ir vēlējušies šeit atvērt ražošanas filiāles. Paskatieties uz Čehiju, Slovākiju. Kādēļ šīs valstis ir tik tālu priekšā? Tādēļ, ka tur nav eko sapņotāji no vienas puses un grafēnu un saules enerģijas sapņotāji no otras.
Pļā, ekonomists - drukātās produkcijas apjoms samazinās katru gadu, skandināvi savas ražotnes pārceļ pie dienvidamerikas aborigēniem un citur un Jēkabpils ražotne būtu piegānijusi Daugavu uz ilgiem gadiem...

     [+] [-]

, 2013-09-29 21:36, pirms 11 gadiem
saaku atpaziit pagaajushaa gada Dinamo!!!!!!!! Bety nu cerams, ka slotas kaats neshauj tikai reizi gadaa. Vechi!!!!! SOliijaat peec pagaajushaas speelees kost un pleest!!!!! kur rezultaats???? ja jau shiem lunjiem nevar iemest ripu!!!

     [+] [-]

, 2013-09-29 23:32, pirms 11 gadiem
Bez kritumiem neviena komanda neiztiks. Ļoti ceru, ka Dinamo šie kritumi nebūs ilgi un to būs maz, un jau nākamajā spēlē tiks uzsākta jaunu uzvaru sērija!

     [+] [-]

, 2013-09-29 23:36, pirms 11 gadiem
gaisma2 rakstīja: saaku atpaziit pagaajushaa gada Dinamo!!!!!!!! Bety nu cerams, ka slotas kaats neshauj tikai reizi gadaa. Vechi!!!!! SOliijaat peec pagaajushaas speelees kost un pleest!!!!! kur rezultaats???? ja jau shiem lunjiem nevar iemest ripu!!!
Šie "luņi" pirms 2 dienām paņēma priekšā arī CSKA. Attaisnojums vai nē, bet tomēr pārlidojums uz otru pasaules malu noteikti arī savu ritmu izjaucis. Protams, jāpieskaņojas, jāstrādā. Bet ideāls neviens nav unnevar būt. Un šajā mačā arī veiksme bija "Admiral" pusē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja