Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Sējējs: "Meklēsim pieredzējušu treneri, Ābols vēl nav gatavs"

Jānis Celmiņš

Sējējs: "Meklēsim pieredzējušu treneri, Ābols vēl nav gatavs"
Normunds Sējējs
Foto: Elmārs Rudzītis, f64

„Šobrīd nezinu nevienu vietējo treneri, kurš varētu stāties komandas galvenā trenera amatā,” pēc tam, kad kļuva zināms, ka Juliuss Šuplers Rīgas „Dnamo” komandu turpmāk nevadīs, sarunā ar portālu Sportacentrs.com pauda komandas ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs. Viņš apstiprināja, ka arī turpmāk Rīgas komandu, visticamāk, vadīs kāds ārzemju hokeja speciālists.

Jau ziņojām, ka slovāku speciālists Juliuss Šuplers, kurš trīs sezonas bija Rīgas "Dinamo" galvenais treneris, pieņēmis lēmumu nepagarināt līgumu ar Rīgas "Dinamo"

Komandas ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs noliedza, ka par jauno Rīgas „Dinamo” komandas galveno treneri varētu kļūt Artis Ābols un pauda, ka komandu arī turpmāk, visticamāk, vadīs kāds ārzemju hokeja speciālists. „Ābolam vēl jākrāj pieredze. Uzskatu, ka viņam kā galvenajam trenerim sākotnēji būtu jāpastrādā kādā citā komandā. Tā uzreiz ielēkt KHL klubā nav vienkārši. Domāju, ka tas varētu notikt pēc kāda laika, šobrīd – nē. Galvenajam trenerim tomēr nepieciešama lielāka pieredze. Nevēlamies likt Arti zem sitiena, izskatīsim pieredzējušāku treneru kandidatūras,” pauda Sējējs.

„Laika vēl ir pietiekami. Komplektēsim sastāvu un meklēsim arī jaunu galveno treneri,” sarunas noslēgumā pauda Sējējs, piebilstot, ka kandidāti ir vairāki, taču konkrētus uzvārdus pagaidām nevēlējās nosaukt.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +81 [+] [-]

, 2011-03-29 13:43, pirms 14 gadiem
Bet ĀBOLU komandaa kaa treneri 100% atstāt!

 +17 [+] [-]

, 2011-03-29 13:44, pirms 14 gadiem
Lai veicas laba trenera meklējumos
Slēpts komentārs: Nemiroff

+164 [+] [-]

, 2011-03-29 13:44, pirms 14 gadiem
"Ābols vēl nav gatavs"

 +11 [+] [-]

, 2011-03-29 13:44, pirms 14 gadiem
njaa, shitais buus intresanti..

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 13:45, pirms 14 gadiem
Nu es jau neteiktu,ka viņam nav pieredzes kā nekā 3.gadi jau ar Dinamo un turklāt uz soliņa Ābols ir daudz aktīvāks par Šupleru...

 +14 [+] [-]

, 2011-03-29 13:45, pirms 14 gadiem
Es par HARI.
Slēpts komentārs: Montesuma1

 +24 [+] [-]

, 2011-03-29 13:45, pirms 14 gadiem
vecākais no Hosām tb tēvs

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 13:46, pirms 14 gadiem
3 gadi KHL ir ļoti normāla pieredze. Drīzāk pats Norča vēl joprojāv nav gatavs būt par ģenerālmenedžeri, kas ir redzams viņa darbībās spēlētāju tirgū.

 +18 [+] [-]

, 2011-03-29 13:47, pirms 14 gadiem
Koneens rakstīja: Es par HARI.
Harim jau ir līgums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 13:47, pirms 14 gadiem
Pēc kā viņš secina, ka vēl nav gatavs???
Slēpts komentārs: archa000
Slēpts komentārs: garais83

  +9 [+] [-]

, 2011-03-29 13:49, pirms 14 gadiem
Kuvalds rakstīja: "Ābols vēl nav gatavs"
"ābols" vēl pazaļš

garais83
Znarokam ir līgums ar MD! Tāpat kā Harim!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 13:50, pirms 14 gadiem
Kuvalds rakstīja: "Ābols vēl nav gatavs"
labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-29 13:51, pirms 14 gadiem
garais83 rakstīja: Varbūt beidzot Znarokam piedāvāt trenēt Rīgas Dinomo,tad nebūs nekādu nesaskaņu arī ar izlasi saistītos jautājumos!
kurš maksās kompensāciju Maskavas Dinamo par līguma laušanu? Pieļauju, ka kompensācija varētu būt lielāka kā Šuplera visa gada alga
Slēpts komentārs: bimbix
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 13:52, pirms 14 gadiem
Koneens rakstīja: Es par HARI.
Taisi savu komandu un ņem kaut vai 5 Harus

P.S. Harim līgums ar Maskavas Dinamo uz nāķamo sezonu - tā ka šamais nemaz tā nevar pamest Maskavu

  +6 [+] [-]

, 2011-03-29 13:56, pirms 14 gadiem
Ābols ļoti labs otrais treneris īpaši Dinamo, bet jā, butu labi ja viņš pavada to pašu HK Rīga, kā galvenais!

  +7 [+] [-]

, 2011-03-29 13:56, pirms 14 gadiem
Starp citu pagájušo gadu Bengts Gustafssons, ļoti gribēja strādāt KHL, bet laikam jau Dinamo viņu nepavilktu.

  +6 [+] [-]

, 2011-03-29 13:57, pirms 14 gadiem
Ftoreks, kuru jau gribēja uz pašu pirmo sezonu RD sarunāt? Hanlons, kurš tukš. Kādu zviedru vai čehu, tikai dieva dēļ lai Beresņevu nesavāc beigu beigās, ja visi vadži plīst...

 +25 [+] [-]

, 2011-03-29 13:57, pirms 14 gadiem
Baumo jau ka Sējējs pagājušajā nedēļā medījis Hossu vecāko pa Slovākiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Abrags

 +17 [+] [-]

, 2011-03-29 13:59, pirms 14 gadiem
Ko Beļavskis labu dara?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-29 13:59, pirms 14 gadiem
Starp citu, izskatās ka Šuplers varētu tikt pie Jaroslavļas Lokomotiv stūres!!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 14:00, pirms 14 gadiem
Sējējs pats vēl ir par zaļu, bet tēlo visgudrāko. Kāpēc nevar ielikt Ābolu, vai tad obligāti jāmeklē par superalgu kāds ārzemnieks, kas jau ir bijis kādās 10 vietās, bet Rīga būs īstā kur viņš derēs !

  +9 [+] [-]

, 2011-03-29 14:00, pirms 14 gadiem
žirga rakstīja: Tu pilnigs tapars esi ????
Tu varbūt, ja tev atmiņa slikta, to pašu Znaroku kā galveno treneri bez KHL pieredzes MVD savāca jau pirmajā sezonā.

 +16 [+] [-]

, 2011-03-29 14:00, pirms 14 gadiem
backdor rakstīja: Starp citu, izskatās ka Šuplers varētu tikt pie Jaroslavļas Lokomotiv stūres!!
Drīzāk jau pie ārlaulības dēla uz Spartaku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 14:01, pirms 14 gadiem
Montesuma1 rakstīja: vecākais no Hosām tb tēvs
Frantiseku domā?

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 14:03, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Ivars no Liepājas jau sen ir gatavs.
++
Slēpts komentārs: Koļa:D

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:03, pirms 14 gadiem
Belavskis!!!!!!!!!!

P.S. Tad jau krisjanis paliks , jo pie suplera negribeja vins palikt.

 +15 [+] [-]

, 2011-03-29 14:03, pirms 14 gadiem
Tagad tikai tādu kas patīk absolūti visiem ļoti zinošajiem latvijas līdzjutējiem un kurš uz sitienu ieliks rokās Gagārina kausu.
Slēpts komentārs: edgar21

  -2 [+] [-]

, 2011-03-29 14:06, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Aleksandrs Revva arī ir diezgan reāls kandidāts.
Man patīk tava izvēle!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-29 14:09, pirms 14 gadiem
Kerču par spēlējošo treneri!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 14:09, pirms 14 gadiem
edgar21 rakstīja: Treneru ir pietiekami daudz, kas ir bez kluba, mani favorīti būtu "bijušie"Kanareikins no Atlanta un Mihaļovs no Salavata.
Kanareikins, ja atmiņa neviļ, ir "veixmīgākais" krievu treneris KHL līmenī - tb viņa vadībā komandas ieguvušas visvairāk uzvaras procentuāli no iespējamām. Šito KHL studijā pirms kāda mēneša runāja, un vēl brīnijās, ka džeks bez līguma.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 14:10, pirms 14 gadiem
gabrans1994 rakstīja: Bet ĀBOLU komandaa kaa treneri 100% atstāt!
A.Ābols Rīgas "Dinamo" paliks, jo viņam ir jau līgums uz vēl vienu gadu.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 14:10, pirms 14 gadiem
nemaz jau nav jābrīnās ka Abola un Ignatjeva tā teikt krēsls arī līdz ar to ir sašūpojies. jo nākot jaunam trenerim var nākt līdzi visa treneru brigāde
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 14:13, pirms 14 gadiem
Tikai ne Krievu!!!!!!!
Vrb old Hossa veel...

  +9 [+] [-]

, 2011-03-29 14:15, pirms 14 gadiem
Cilvēki ta ieciklējušies ka trenerim jabūt kādai saistībai ar Rīgu un tad te viļā pavlovus, tihonovus, vorobjovus. tak pilna pasaule treneriem, neviens no minētajiem visticamāk nebūs.

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:16, pirms 14 gadiem
Tad jājautā Sējējam, kur Ābolam iegūt galvenā trenera pieredzi?! Normālā klubu sistēmā, tas būtu farmklubs, bet pārgudrais Savickis ar Sējēju par to pat nedomā, vismaz nekas par to nav dzirdēts.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-29 14:17, pirms 14 gadiem
Z-amerikānis nebūtu slikts variants, jo nākamgad Dinamo uz mazajiem laukumiem aizvadīs vairak ka pusi no sezonas

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 14:21, pirms 14 gadiem
mxs rakstīja: Z-amerikānis nebūtu slikts variants, jo nākamgad Dinamo uz mazajiem laukumiem aizvadīs vairak ka pusi no sezonas
Tad jau drīzāk kādu somu, jo tieši somu izmērs būšot Rīgā

  +5 [+] [-]

, 2011-03-29 14:21, pirms 14 gadiem
PUČE NO LIMBAŽIEM TELEVĪZIJĀ TEICA KA ŠUPLERS TĀDS VIDUVĒJS TRENERELIS VIEN ESOT UN KA ĀBOLS SEN ESOT GATAVS.MAN TAS PIRKSTENIEKS JAU SEN IR IZBESĪJIS.

 +10 [+] [-]

, 2011-03-29 14:22, pirms 14 gadiem
Aizmirsāt pieminēt arī Kurtu Lindstrēmu!

Lindström is known as one of the finest motivators in international levels. Some critics say that he is not as tactically talented as he is verbally.

Curt Lindström - Wikipedia, the free encyclopedia
';

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:23, pirms 14 gadiem
Tad jau skaidrs. Jaunais treneris būs kāds no Jūrmalā dzīvojošiem pensionētajiem krieviem- hokeja guru. Redzēsiet. Ābolam gan varēja dot iespēju. Interesanti gan zināt, kurš izdomāja, ka Ābols nav gatavs? Hokeja, tenisa un visu citu sporta veidu superspeciālists kgbešņiks Savickis? Vai varbūt Rumpītis? Vai moš tenisists Priede? Varbūt vēl kāds...? Ne velti daudzi ir teikuši, ka pie Dinamo vadības stūres trūkst cilvēku, kas patiešām pilnībā sajēdz, ko dara. Lai jau izdodas.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-29 14:24, pirms 14 gadiem
Pēc neoficiāliem avotiem, par Dinamo galveno treneri tiks iecelts pieredzējušais franču speciālists: 3.bp.blogspot.com

  +5 [+] [-]

, 2011-03-29 14:24, pirms 14 gadiem
jocīgi sanāk - komandu komplektē, otrais treneris arī ir, kas tad tiks galvenajam? Nostādīs fakta priekšā un prasīs rezultātu???? Vai tad tagad primāri nav atrast galveno?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 14:25, pirms 14 gadiem
Bikars manuprāt ir ļoti laba kandidatūra
Abrags tikai priecāts,jo uzstāja,ka jauniešus viņš vairāk trenēt nedrīkstot

  +4 [+] [-]

, 2011-03-29 14:26, pirms 14 gadiem
Žēl ,ka Haris piesiets Znarokam un jau ir līgums,viņam jau piedzimstot bija lemts kļūt par hokejistu un pēc tam par treneri,kā ne kā jau trešajā paaudzē Vitoliņš ir treneris.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 14:26, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Zviedrs mums nav vajadzīgs!
Klau, ne tev lemt! Kad būsi kāda kluba ģenerālmenedžeris, par treneri varēsi iecelt savu mammu!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 14:27, pirms 14 gadiem
Gnash rakstīja: Aizmirsāt pieminēt arī Kurtu Lindstrēmu!

Lindström is known as one of the finest motivators in international levels. Some critics say that he is not as tactically talented as he is verbally.

http://en.wikipedia.org/wiki/Curt_Lindstr%C3%B6m
Kurre nebūtu no sliktākajiem variantiem. Jo viņs arī esot mēdzis izteikt daudzus pī, pī, pī vārdus ģerbtuvēs un lauzst nūjas. bet katram ir savi plusi un mīnusi.

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:28, pirms 14 gadiem
archa000 rakstīja: Ko šobrīd dara Vasīlijs Tihonovs?
Omskas Avangard viens no trenneriem

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:29, pirms 14 gadiem
Calvin rakstīja: jocīgi sanāk - komandu komplektē, otrais treneris arī ir, kas tad tiks galvenajam? Nostādīs fakta priekšā un prasīs rezultātu???? Vai tad tagad primāri nav atrast galveno?
Nav jau gluži vairs daudz laika visu darīt pareizā secībā. Spēlētāji pamazām sāk pieraxtīties jaunajās komandās. Bet arī pagrābt pirmo pagadījušos treneri nebūtu prāta darbs...

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:29, pirms 14 gadiem
Koļa rakstīja: Voroblovu no Ladas vajaga;D
ko ta vorobjovs ar muusu briivdomaataajiem dariis ?

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:31, pirms 14 gadiem
jakinnens rakstīja: Ābols ļoti labs otrais treneris īpaši Dinamo, bet jā, butu labi ja viņš pavada to pašu HK Rīga, kā galvenais!
HK Rīgā jav ļoti labi sevi parādījis Leonīds Tambijevs, ja būs vajadzīga pieredze, tad uz ārzemēm tik..

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 14:31, pirms 14 gadiem
Vorobjovs MHL klubu Loko trenē, bet izlidoja no PO pirmajā kārtā! Secinājumi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 14:33, pirms 14 gadiem
Gnash rakstīja: Aizmirsāt pieminēt arī Kurtu Lindstrēmu!

Lindström is known as one of the finest motivators in international levels. Some critics say that he is not as tactically talented as he is verbally.

http://en.wikipedia.org/wiki/Curt_Lindstr%C3%B6m
Lindstrēms pa vecu, pietam vajag kādu, kas būtu arī taktiski zinošs. Lindstrēma laikā izlases spēlētaji bija naski pārkāpt skaitlisko sastāvu, jo Lindstrēms nejēdza maiņas veikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 14:34, pirms 14 gadiem
Hokeja pasaule pilna ar kvalitatīviem treneriem tajā skaitā bez līgumiem uz nākamo sezonu,bet te viļā 3-4 uzvārdus kurus zin vai kādreiz redzējuši.
Bez trenera RD nepaliks un nav ko te fantazēt par kandidatūrām kuras tāpat nebūs treneri RD.
Gaidiet un smaidiet gan jau Sējējs kādu atradīs kurš būs ar mieru par 150000 eiro sezonā aizvest RD līdz finālam.

 +13 [+] [-]

, 2011-03-29 14:34, pirms 14 gadiem
ir vajadzīgs tautas vēlēts treneris

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 14:35, pirms 14 gadiem
jautājums ir arī par budžetu trenerim- ja tie ir tie paši 12-15 000 mēnesī, neko labāku par Tambijevu vai Ābolu Dinamo neatradīs. Františeks gribēs vismaz 30 000, nerunājot par kanādieti ar NHL pieredzi!
Starp citu, bijušais Zviedrijas izlases treneris gribēja trennēt kādu KHL komandu pirms pagājušās sezonas, Bents Ole Gustafsons. Kandidatūra, manuprāt, ideāla!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-29 14:35, pirms 14 gadiem
Da abolu kā galveno un astašenko kā paligu

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 14:36, pirms 14 gadiem
Smukais Saimons Bruņinieks rakstīja: Ko ņaudi, nodevēj?
tu nēesi mazliet sapīpējies jaunēkli

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:37, pirms 14 gadiem
Vairāk ne. Šis uz Šveici devies. Pat SKA nesanāca šo pievākt, kas tad mūsējiem spīd!

 +18 [+] [-]

, 2011-03-29 14:38, pirms 14 gadiem
gintars rakstīja: ir vajadzīgs tautas vēlēts treneris
ta jau droshi ka trenees Raimonds Pauls vai Sandra Kalniete

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 14:39, pirms 14 gadiem
Calvin rakstīja: jautājums ir arī par budžetu trenerim- ja tie ir tie paši 12-15 000 mēnesī, neko labāku par Tambijevu vai Ābolu Dinamo neatradīs. Františeks gribēs vismaz 30 000, nerunājot par kanādieti ar NHL pieredzi!
Starp citu, bijušais Zviedrijas izlases treneris gribēja trennēt kādu KHL komandu pirms pagājušās sezonas, Bents Ole Gustafsons. Kandidatūra, manuprāt, ideāla!
Domā Gustafsons neplēsīs lielu piķi? Tad jau tāds Hossa mazāk varētu paprasīt, zin kā, vecais čoms Jūlis te strādājis, dēls kļuva beidzot slavens, tuvu līdz Slovākijai.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-29 14:39, pirms 14 gadiem
ninzulis rakstīja: ta jau droshi ka trenees Raimonds Pauls vai Sandra Kalniete

  +5 [+] [-]

, 2011-03-29 14:41, pirms 14 gadiem
Atliek vien novēlēt jaunajam RD trenerim sasniegt vismaz tik daudz cik sasniedza Šuplers.

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:45, pirms 14 gadiem
Mans variants būtu soms Suikanens (tās, kurš veiksmīgi Loko trenēja sezonas sākumā)

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 14:47, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu varbūt, ja tev atmiņa slikta, to pašu Znaroku kā galveno treneri bez KHL pieredzes MVD savāca jau pirmajā sezonā.
Ko tu šoreiz esi salietojies? Kāda vēl KHL pieredze, ja tā bija pirmā KHL sezona.

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:48, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:49, pirms 14 gadiem
krabathor rakstīja: Mans variants būtu soms Suikanens (tās, kurš veiksmīgi Loko trenēja sezonas sākumā)
Veiksmīgi trenēja??
Vuiteks ar to pašu sastāvu 3 reizes veiksmīgāk strādā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:58, pirms 14 gadiem
Gadījumā ne Darius Kasparaitis?

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:58, pirms 14 gadiem
Nu ja labāk paņemt kādu pārgatavojušos bumbieri...
Arča, pacel cepuri un ej prom, šitie tev parādīja uzticības līmeni.
Ābols ir gatavāks par gatavu, to viņš ir pierādījis gan ar vārdiem, gan ar darbiem. Varētu padomāt, ka Sējējs bija pārgatavojies ģenerālmenedžera amatam, nemaz nerunājot par galvenā trenera pienākumiem pirms tam.
FAIL šitā pateikt par gudrāko džeku sūna ciemā

  +5 [+] [-]

, 2011-03-29 14:59, pirms 14 gadiem
archa000 rakstīja: Domā Gustafsons neplēsīs lielu piķi? Tad jau tāds Hossa mazāk varētu paprasīt, zin kā, vecais čoms Jūlis te strādājis, dēls kļuva beidzot slavens, tuvu līdz Slovākijai.
domāju, ka ir starpība, vai treneri jāpierunā, vai viņš pats vēlas debitēt kādā līgā. Nav jau tik daudz to brīvo trenera vietu KHL. Rīga zviedram nevarētu būt sliktākais variants, mājas nav tālu, var arī uz piķi ieekonomēt. Un var slēgt vairāku gadu līgumu - pirmajā, teiksim, 20 000 EUR, ja sasniedz konferences finālu - nākamajā sezonā
40 000, utt.
Skaidrs, ka tās ir fantāzijas par tēmu, nekas vairāk, taču mēs te visi vairāk vai mazāk to daram

     [+] [-]

, 2011-03-29 14:59, pirms 14 gadiem
Montesuma1 rakstīja: Hosa
Pēc brīvdieenām smadzenes vēl vitā?????? Vispār aicinu šeit izteikties domājošāk i par dinamo spēlēm un arī citiem sporta veidiem! Vai tad nav apnicis tikai vienu otru noriet bet ja saprotiet no kautkāda sporta veida izteikt konkrētas domas un priekšlikumus/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-29 15:13, pirms 14 gadiem
ninzulis rakstīja: ta jau droshi ka trenees Raimonds Pauls vai Sandra Kalniete
Ne Dzintars ar Paradnieku......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-03-29 15:14, pirms 14 gadiem
No Sējējs jau pats nemaz nav tik vecs un ar tik milzīgu pieredzi, lai šādi runātu par Ābolu...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 15:15, pirms 14 gadiem
Visi tik gudri un zinosi, bet kapec neviens nemin Starkova kandidaturu?
Vins ka specialists ir pietiekami zinoss....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-03-29 15:18, pirms 14 gadiem
Varbūt kāds zina uz cik ilgu laiku Znaroks ir parakstījis līgumu ar MD ?! Znaroks jau ļoti grib trenēt RD un , ja viņš trenēs RD , tad varbūt tas nāks arī par labu Latvijas izlasei !! Tāpēc varētu līgumu ar jauno treneri neparakstīt uz vairākiem gadiem , bet tas ir ja skatās ne tikai uz RD vēlmēm ! Nu, bet es jau nezinu kā būtu ja būtu !!

     [+] [-]

, 2011-03-29 15:18, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: kada putra?gribetos paskatities,cik pilna bus arena riga nakossezon,ja LV izlase noklius B grupa? un ja klubs DR atgadinas minskas dinamo,ar 10 legionariem-lideriem,un "augstas klases" arzemju treneri-specialistu ja pienemot nerealu domu,ka DR tiks sponsoreta abramovica limenia miljardera persona latvijas izlases un DR lidzjuteji ir VIENI unTIE PASI.lidz sim tas bija NEATDALAMAS LIETAS. ja ne tagad,tad ar laiku visi saks saprast,ka DR vairak KAITE neka PALIDZ latvijas hokejam,ja reiz vadosie speletaji ignore izlasi.galu gala,uzdosu jautajumu.KAS,MUMS,LATVIJAS HOKEJA LIDZJUTEJIEM IR SVARIGAKS?klubs DR jeb VALSTS NACIONALA IZLASE?domaju,parsvara butu otra atbilde
Minska, kā esmu dzirdējis, sāks veidot to pašu sistēmu kā mūsējie pirms trim gadiem, t.i., sāks veidot Baltkrievijas bāzes klubu. Trenēs arī baltkrievijas izlases galvenais treneris.
Globālajā tīmeklī daudz interesantu lietu un rakstu var sameklēt!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 15:19, pirms 14 gadiem
Nu joka pēc iedosim darbu ,dīkstāvē esošajām ''ēzeļa ausīm'' - Borisam Mihailovam!

     [+] [-]

, 2011-03-29 15:20, pirms 14 gadiem
AJweenz rakstīja: Varbūt kāds zina uz cik ilgu laiku Znaroks ir parakstījis līgumu ar MD ?! Znaroks jau ļoti grib trenēt RD un , ja viņš trenēs RD , tad varbūt tas nāks arī par labu Latvijas izlasei !! Tāpēc varētu līgumu ar jauno treneri neparakstīt uz vairākiem gadiem , bet tas ir ja skatās ne tikai uz RD vēlmēm ! Nu, bet es jau nezinu kā būtu ja būtu !!
Uz vienu sezonu gan Znaroks, gan Vītoļiņš.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-29 15:20, pirms 14 gadiem
Cik var saprast pēc .ru komentiem, pietiekami liela daļa komentu ir no sērijas "Beidzot CSKA kāds sakarīgs treneris". Šobrīd Šupim tur reputācija ir līmenī.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 15:22, pirms 14 gadiem
My name Is Hilton rakstīja: un Puče par vietnieku ?
jaa, abi ar V. Valteru.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-03-29 15:22, pirms 14 gadiem
ai man tas sejejs besi.....
kada sakara abols nav gatavs....
ar dinamo stradajis jau tris gadus zin visus speletajus visas takstiskas shemas....
tagad atradis kadu jaunu kurs par dinamo neko nezin un viis pajuks....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-29 15:26, pirms 14 gadiem
Cipanz rakstīja: Cik var saprast pēc .ru komentiem, pietiekami liela daļa komentu ir no sērijas "Beidzot CSKA kāds sakarīgs treneris". Šobrīd Šupim tur reputācija ir līmenī.
ta reputacija var ilgi nepalikt taja limeni....
Suplers pie izlases stures neko neparadija, sie pavaditie gadi Latvija nu ar vel neko ipasu neizsaka, ta ka tad jau redzes, kas vins pa specuku.....
Ka nesanak ka dazam labam musu trenerim no citiem sporta veidiem, kad skreja preti liela kluba trenesanai, bet izradijas, ka Latvijas kluba nav Krievijas augstako ligu klubs....

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 15:26, pirms 14 gadiem
A varbūt tad Saeimai atdosim to godu "rullēt" ar RD. Prezidijs-galvenais treneris, bet pārējie-vietnieki!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 15:28, pirms 14 gadiem
..man gan liekas ka GirtValdis varetu but istais !!

     [+] [-]

, 2011-03-29 15:28, pirms 14 gadiem
Eizha rakstīja: ai man tas sejejs besi.....
kada sakara abols nav gatavs....
ar dinamo stradajis jau tris gadus zin visus speletajus visas takstiskas shemas....
tagad atradis kadu jaunu kurs par dinamo neko nezin un viis pajuks....
Acīmredzot, Sējēja sacītais ir no sērijas padod tālāk. Šaubos vai viņš pats sirds dziļumos ko tādu var pateikt, jo būtībā tas ir neloģiski. Ļoti ticams, ka Ābols kā galvenais treneris būtu kā gara un asa skabarga vienā mīkstā vietā visiem Dinamo siles turētājiem un it īpaši pašam galvenajam KGBšņikam.

Nu tagad gaidāms atkārtots starts ar komandas veidošanu un iepazīšanu divu-trīs gadu garumā, visiem zināmais aklimatizācijas periods

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 16:14, pirms 14 gadiem
Cerams, ka nebūs kāds slovāks, tad jau labāk kādu skandināvu vai kanādieti.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 16:27, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: ta reputacija var ilgi nepalikt taja limeni....
Suplers pie izlases stures neko neparadija, sie pavaditie gadi Latvija nu ar vel neko ipasu neizsaka, ta ka tad jau redzes, kas vins pa specuku.....
Ka nesanak ka dazam labam musu trenerim no citiem sporta veidiem, kad skreja preti liela kluba trenesanai, bet izradijas, ka Latvijas kluba nav Krievijas augstako ligu klubs....
Tur gan arī daudz figūrē "Sliktāk par Ņemčinovu tik un tā tāpat nevar būt" CSKA faniem vēl šīs sezonas izgāšanās prātā

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 16:28, pirms 14 gadiem
Bet kā būtu ar, manuprāt, nenovērtēto Vasiļjevu, kas aizveda Latvijas izlasi līdz 7. vietai vietai PČ un veda pretī uz leģendāro uzvaru pār Krieviju ?

  +5 [+] [-]

, 2011-03-29 16:30, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: a kas vainas Beresņevam? Kā treneris - viens no labākajiem Latvijā.
Tur jau, tas sāls "viens no labākajiem Latvijā"!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 16:49, pirms 14 gadiem
Ceru, ka paņems tādu treneri, kura taktiskajā zīmējumā nebūs iekļauts mīcīties gar bortiem un lauzties uz priekšu ar masu gar tiem pašiem bortiem! Kaut arī sastāvs nav tik spēcīgs, lai spēlētu atklātu hokeju kā to darīja kaut vai CSKA 1. maiņa, griežot skaistus karuseļus.

Kgan nebūtu pretī, ja stātos trenera amatā Vorobjovs Vismaz izdresētu kārtīgi kā visu komandu, tā arī 4. maiņu.

     [+] [-]

, 2011-03-29 16:50, pirms 14 gadiem
Montesuma1 rakstīja: vecākais no Hosām tb tēvs
z-pii ar tiem slovakiem... nu tochna , es jau nezinu... b-pii un novaciet tos pikstulus nost es b-pii tochna pats nedzirdu ko es runaju...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 16:52, pirms 14 gadiem
Latvijā vēl nav tāda trenera kas varētu trenēt Dinamo (Znaroks aizņets) bet pārējie salagas. Tāpēc esu tikai par ārzemju treneri, varētu kādu labu kanādiešu speciālistu paaicināt vai zviedru. BET es biju par to, lai Šuplers paliek!

 +14 [+] [-]

, 2011-03-29 16:53, pirms 14 gadiem
Runas klīstot, ka Sējējs ved pārrunas ar: ';

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 16:54, pirms 14 gadiem
ew, neesmu jau nekāds eksperts bet .. kas šobrīd notiek ar to ''kurtu'' vai kā tur bija, nu tas zviedrs kas vadīja izlasi kādu laiku

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 17:03, pirms 14 gadiem
bobiits rakstīja: ew, neesmu jau nekāds eksperts bet .. kas šobrīd notiek ar to ''kurtu'' vai kā tur bija, nu tas zviedrs kas vadīja izlasi kādu laiku
Jau sen pensijā vai lasa lekcijas psiholoģijā.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 17:29, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu varbūt, ja tev atmiņa slikta, to pašu Znaroku kā galveno treneri bez KHL pieredzes MVD savāca jau pirmajā sezonā.
tu laikam lohs esi kuram vispaar trenerim 1 khl gadaa bija khl pieredze? cik skatos tu loti gudrs esi!

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:36, pirms 14 gadiem
Hossa vecākais vai Tihonovs vidējais. Tā dažs labs "zinātājs" mēdās

  -2 [+] [-]

, 2011-03-29 17:39, pirms 14 gadiem
Varetu Viktoru Tihonovu pierunat patranet Dinamo!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 17:43, pirms 14 gadiem
sorry! baroju sici,tape ar kludam.

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:44, pirms 14 gadiem
tr00 rakstīja: Hossa vecākais vai Tihonovs vidējais. Tā dažs labs "zinātājs" mēdās
Tikkai ne Hossa vecākais,vinjs man liekas,ka ir veel zinoshaaks par Shupleru,sliktaa noziimee!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 17:50, pirms 14 gadiem
Nesaprotu kāpēc neviens no šeit komentējušajiem nemin savu kandidatūru. Tak sezonaslaikā un arī tagad tādi speci, tādi speci bija/ir ka nezin par kur glābties ko ķert.

     [+] [-]

, 2011-03-29 18:11, pirms 14 gadiem
Raiteens rakstīja: Nesaprotu kāpēc neviens no šeit komentējušajiem nemin savu kandidatūru. Tak sezonaslaikā un arī tagad tādi speci, tādi speci bija/ir ka nezin par kur glābties ko ķert.
Beidz lietot narkotikas...
Nesaprotami raksti.....

     [+] [-]

, 2011-03-29 18:12, pirms 14 gadiem
fon Dambis rakstīja: Ko Beļavskis labu dara?
Savulaik ar Zviedru klubu, ko viņš vadīja, nemaz tik labi neveicās.

     [+] [-]

, 2011-03-29 18:17, pirms 14 gadiem
Ābols vēl ir zaļš.

Vēl nav pienākusi Ābola sezona.

Jābut pacietīgiem un jāgaida kamēr Ābols ienāksies.

U.t.t.

     [+] [-]

, 2011-03-29 18:19, pirms 14 gadiem
Huks rakstīja: Savulaik ar Zviedru klubu, ko viņš vadīja, nemaz tik labi neveicās.
Tāpat arī no VHL kluba Molot- Prikajme viņu atlaida sezonas vidū...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 18:25, pirms 14 gadiem
Dīvaini likās rakstā augstāk minētā Sējēja frāze:"Komplektēsim sastāvu un meklēsim arī jaunu galveno treneri." Ja jaunais HC ir no malas, tad normāli būtu no sākuma vispirms tikt skaidrībā ar viņu un pēc tam, ar viņa tiešu līdzdalību, komplektēt sastāvu! Savādāk, darot abus reizē, nekas prātīgs nevar sanākt. Protams, nevar jau zināt kādas aprises ieņems nākošās sezonas RD sastāvs, varbūt ka nomainās puse komandas, tad viss augstāk minētiais iegūst otršķirīgu nozīmi!
Nepiekrītu Sējējam par to, ka Artis nav gatavs ieņemt galvenā trenera amatu! Manuprāt vajadzētu dot iespēju! Tik "zaļš" tas Ābols tomēr nav!

     [+] [-]

, 2011-03-29 18:40, pirms 14 gadiem
Man gan gribētos redzēt pie RD stūres pirmo Atlant treneri, F.Kanareikinu, starp citu labs speciālists bija, bet tas tā, mans subjektīvais viedoklis, jo Zna4oku jau vairs nedabūt!

     [+] [-]

, 2011-03-29 18:46, pirms 14 gadiem
lai vai kas,mana nostaja ka kadu no ZA,jo majas mums mazaki laukumi bus ka tagad...vismaz varbut tad butu kadas prieksrocibas ta teikt.
beet nu gaidis pazinojumu par jauno treneri galveno un tad spriedis talak pec darbiem cik labs vins bus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-29 19:03, pirms 14 gadiem
Labi skan- Ābols vēl nav gatavs!

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 19:06, pirms 14 gadiem
Varētu K.Lindstrēms! Ko viņs vsp dara tagad? Bet krievu gan nevajag!

     [+] [-]

, 2011-03-29 19:06, pirms 14 gadiem
Kapono rakstīja: Pēc neoficiāliem avotiem, par Dinamo galveno treneri tiks iecelts pieredzējušais franču speciālists: http://3.bp.blogspot.com/_llNudmxaw-I/SmotYZG5GSI/AAAAAAAABIY/B3L0TkfEJJI/s400/fantomas2.jpg
Labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 19:18, pirms 14 gadiem
Grecki,bet Dinamo nepavilks...

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 19:19, pirms 14 gadiem
bīdītājs rakstīja: lai vai kas,mana nostaja ka kadu no ZA,jo majas mums mazaki laukumi bus ka tagad...vismaz varbut tad butu kadas prieksrocibas ta teikt.
beet nu gaidis pazinojumu par jauno treneri galveno un tad spriedis talak pec darbiem cik labs vins bus!
Man jau ar tīk ZA demonstrētais hokejs, taču kas attiecās uz RD, tad manuprāt šāds treneris te vienkārši nederēs! Kamēr viņš "ierubīsies", kas te un kā, tikmēr paies visa sezona! Un kas notiks ja viņš "neiebrauc"? Visa sezona pa pieskari un labuma nekāda! Vajadzētu kādu kas labi orientējas, tā sauktajā, "krievu hokejā"! Versiju šeit varētu būt visai daudz! Pagaidīsim, un tad jau redzēsim, kas un kā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 19:55, pirms 14 gadiem
interesanti, ka pirmit Sport Studija Sejejam prasija kadi ir RD galvena trenera kandidati, vins tur konkreti neko neteicia, be tikko ka ieraudzija ka ekrana rada Znaroku, ta pasmaidija un pameta majienu vina virziena Ernstreits uzreiz ieblavas - ahaaa...

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 20:16, pirms 14 gadiem
Kuvalds rakstīja: "Ābols vēl nav gatavs"
Rudenī būs

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 20:16, pirms 14 gadiem
Gagarina kauss rokas ';

     [+] [-]

, 2011-03-29 20:21, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: interesanti, ka pirmit Sport Studija Sejejam prasija kadi ir RD galvena trenera kandidati, vins tur konkreti neko neteicia, be tikko ka ieraudzija ka ekrana rada Znaroku, ta pasmaidija un pameta majienu vina virziena Ernstreits uzreiz ieblavas - ahaaa...
Dinamo un izlasei viens un tas pats treneris būtu fail. Vaig dažādus. Ja Znaroks nāk uz Dinamo, tad lai iet prom no izlases (es personīgi domāju, ka viņam no izlases jau pirms kāda laiciņa bij jāpazūd un būtu jāņem kāds ārzemnieks...skandināvs varbūt, nu bet pagaidīs čempionāta beigas - varbūt mans viedoklis mainīsies )

Par Dinamo - ceru, ka drīz atradīs kādu labu ārzemnieku. Vēlu veiksmi!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-29 20:30, pirms 14 gadiem
No Suplers no party, neinteresee vairs Dinamo. Vins bija sitaas komandas seja!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-29 20:35, pirms 14 gadiem
Ozoliņu varētu likt par treneri.....

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 20:39, pirms 14 gadiem
Dude88 rakstīja: No Suplers no party, neinteresee vairs Dinamo. Vins bija sitaas komandas seja!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-29 20:47, pirms 14 gadiem
Kalvīts nolaida valsti,nolaidīs ari Rīgas Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 20:51, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: 3 gadi KHL ir ļoti normāla pieredze. Drīzāk pats Norča vēl joprojāv nav gatavs būt par ģenerālmenedžeri, kas ir redzams viņa darbībās spēlētāju tirgū.
nu ti dajoš,ar tadam finansem kads ir RD,Normim jacelj piemineklis jo tik daudz špīlerus izracis....ta ka ludzu paklusē
Harijam Vītoliņam uz maskavu jāzvana

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 20:56, pirms 14 gadiem
lasko rakstīja: Ozoliņu varētu likt par treneri.....
Kur jūs raujat tās idejas par Ozo kā treneri? Kas teica, ka viņš vispār pats grib trenēt? Es daudz cerīgāk uz viņu skatos, kā uz reālu kandidātu, kas tuvā nākotnē Lipmanu varētu nomainīt (viņš tajā krēslā ir nu jau vismaz vairākus gadus par ilgu!!!).

  +5 [+] [-]

, 2011-03-29 21:01, pirms 14 gadiem
Jūļa vairs nav. Liepājas Metalurga arī vairs nav ...vienai dienai par daudz. Mazliet bēdīgi..jāieteš kāds aliņš

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 21:03, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka arī SA+ tagad būs krīze, 80% no visiem rakstiem bija par Šupleru, mosh tagad būs kautkādas pārmaiņas?

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 21:13, pirms 14 gadiem
Skotij Boumen, kur tu esi?

     [+] [-]

, 2011-03-29 21:41, pirms 14 gadiem
Jurzinovs vecākais arī ir izspļāvis ka varētu atgriesties trenera statusā .

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 21:48, pirms 14 gadiem
Dude88 rakstīja: Izskatās, ka arī SA+ tagad būs krīze, 80% no visiem rakstiem bija par Šupleru, mosh tagad būs kautkādas pārmaiņas?
Jā, pārmaiņas būs, to avīzelislēgs ar visiem + un -

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 21:50, pirms 14 gadiem
Sējējs daudzs lietas RD ir darijis labi, un vienu ļoti, ļoti stulbu, bet par tik mazu piķi kādu piesolija Šupleram, viņš varēs dabūt veco Kerču par treneri. Visi redzēja ka Šuplers atdeva sevi visu, puiši un līdzjutēji arī viņu cienija, bet visa LV ierēca par mērķi KHL fināls. Bet varbūt piesaistīt kādu no smtlatnieku programas, vienkārši - profesionālim ir sava cena.....no mals izskatās stulbi- Sējēj!!!!!

     [+] [-]

, 2011-03-29 21:51, pirms 14 gadiem
your_ufo rakstīja: Kaut gan Vasiljevs Riigas Dinamo izmaksaatu krietni leetaak un play offaa Riidzinieki tiktu.
Jā, kapēc gan ne? un Herbi arī atsaukt...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 21:53, pirms 14 gadiem
Šodien Jēkabam dzimene! Sveicam!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 22:25, pirms 14 gadiem
bļin** KURTS LINDSTRĒMS ARĪ VĒL IR DZĪVS!!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-29 22:29, pirms 14 gadiem
Mums taču ir arī tāds vīrs kā Artūrs Irbe!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-29 22:29, pirms 14 gadiem
Oi, ku kruta tagad būs!...ģinama ņems pilnīgi visus...

     [+] [-]

, 2011-03-29 22:46, pirms 14 gadiem
Dude88 rakstīja: No Suplers no party, neinteresee vairs Dinamo. Vins bija sitaas komandas seja!!!!!!
blaviens kur jus varat cikstet katrai komandai ir nepieciesamas parmainas!!! un Supleramarii busim aukstaka vieta priecasimies

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 22:49, pirms 14 gadiem
Norča ir riktīgs vecis,un ar prātu viņam viss ir kārtībā.
Par Ābolu - es gan noriskētu ielikt vinu par galveno. RD var arī noziedot vienu sezonu. Varbūt risks atmaksāsies nākotnē. Būs mums vēl viens labs treneris.
Komandā arī kaut kas jāmaina. Vecie buki sāk ierūsēt. Domāju nākamā sezona daudziem būs kaut as jauns.

     [+] [-]

, 2011-03-29 23:15, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ja kāds ir s.ūds, tad tas esi Tu
Man liekas tu esi riktīgi slims.
Tu pamēģini vismaz padročīt , varbūt palīdzēs atslēgties no trakajām sporta ziņām.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 23:22, pirms 14 gadiem
bigpupa rakstīja: Man liekas tu esi riktīgi slims.
Tu pamēģini vismaz padročīt , varbūt palīdzēs atslēgties no trakajām sporta ziņām.
slims esi Tu, ja Tev dročīšana vien prātā - aizej pie daktera

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 23:30, pirms 14 gadiem
nu kad Koziols pirmajā sezonā veidoja kommandu,viņam bija divi varianti-Šuplers vai Kevins Konstantīns(neesu drošs vai ir pareizi),kas senāk trenēja Pitsburgu NHL,Koziols teica ka esot ideāls,bet Šupleru paņēma jo pazīstot kommandu un spēli lielajos laukumos,moška tagad var piedāvāt,manuprāt labāks variants par Kurri

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 23:36, pirms 14 gadiem
realais vecis, 21:41, pirms 2 stundām
Jurzinovs vecākais arī ir izspļāvis ka varētu atgriesties trenera statusā .

Jā, protams! Īpaši jau pēc viņa komentāriem KHL TV par HK Rīga spēlēšanu MHL.... Viņš noteikti būs tas gaidītākais.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 23:53, pirms 14 gadiem
Gribētos kādu somu speciālistu, liekas, ka tie prot trenēt labi. Šuplera darbībā nepatika tikai tas, ka sauca uz RD "savējos" no Slovākijas pat, ja viņi bija nekādi, bet kādu skandināvu spēlētāju RD jau sen prasījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-30 01:12, pirms 14 gadiem
jāizķer Tihonovs vecākais

  -1 [+] [-]

, 2011-03-30 01:27, pirms 14 gadiem
AlexTheGreat rakstīja: Gribētos kādu somu speciālistu, liekas, ka tie prot trenēt labi. Šuplera darbībā nepatika tikai tas, ka sauca uz RD "savējos" no Slovākijas pat, ja viņi bija nekādi, bet kādu skandināvu spēlētāju RD jau sen prasījās.
Telkvists no kurienes nāk?... no Āfrikas vai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 05:45, pirms 14 gadiem
Harals Vasilevs ! ko juus domaajat ???

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 05:46, pirms 14 gadiem
Atvainojos par neprecizitaati !!! HARALDS

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 07:07, pirms 14 gadiem
ZATLERS tūlīt atbrīvosies....

     [+] [-]

, 2011-03-30 09:39, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nu kad Koziols pirmajā sezonā veidoja kommandu,viņam bija divi varianti-Šuplers vai Kevins Konstantīns(neesu drošs vai ir pareizi),kas senāk trenēja Pitsburgu NHL,Koziols teica ka esot ideāls,bet Šupleru paņēma jo pazīstot kommandu un spēli lielajos laukumos,moška tagad var piedāvāt,manuprāt labāks variants par Kurri
Konstantains tagad trenē Šveicē. Pieredze rāda, ka virziens Šveice-KHL nepastāv, tikai KHL-Šveice.

     [+] [-]

, 2011-03-30 09:55, pirms 14 gadiem
Seejeejs veel nav gatavs seejai! kaavar runaat par ražas novaakšanu..

     [+] [-]

, 2011-03-30 09:59, pirms 14 gadiem
Haralds labs! mums taču būs tikai krievi jāsit..viņš to prot!

     [+] [-]

, 2011-03-30 10:01, pirms 14 gadiem
Piekrītu par 100% KROKODILIM!!!

     [+] [-]

, 2011-03-30 10:03, pirms 14 gadiem
guncars rakstīja: Harals Vasilevs ! ko juus domaajat ???
Tur tad starp RD un Maskavas Dinamo būtu vēl lielākas plēšanās un savstarpējās, atvainojos, dir*anās, nekā bija starp Šupleru un Znaroku!

     [+] [-]

, 2011-03-30 10:21, pirms 14 gadiem
Seanu Simpsonu par treneri

     [+] [-]

, 2011-03-30 10:22, pirms 14 gadiem
Žēl, ka Šuplers ir prom, jau pieradām pie viņa un labs treneris viņš ir, lai veicas CSKA, nu netikai pret Mums

     [+] [-]

, 2011-03-30 14:51, pirms 14 gadiem
Ja Ābols pats ir pateicis, ka nav gatavs uzņemties šo amatu, tad ok, bet, ja tie kārtējie valdes + Sējēja subjektīvie viedokļi..,tad man jautājums, kā viņi zin, ka Ābols nav gatavs, pēc kā spriež, kritēriji? Sirmi mati, krunkaina seja, līdzība rūķim? Jā pēc šādiem kritērijiem Ābols tiešām nav gatavs! Bet, ja padomā, ka viņš DR ir trenējis 3 gadus +viņa skats uz komandu ir savādāks nekā Jūlim un Ābolam ir labi palīgi - Ignjatevs, Ozo un ar vienu vakantu vietu trenera palīgam, tad es domāju, ka Ābols ir gatavs un pelnījis šādu iespēju. Protams, ja valde meklē kādu, kam no pieredzes jau birst smiltis, tad "ābols" vēl gatavosies gadus 30

  +1 [+] [-]

, 2011-03-30 16:47, pirms 14 gadiem
Sējējs taču zina, ka āboli ātrāk par vasaras vidu nav gatavi... Pienāks rudens, būs Ābols.

     [+] [-]

, 2011-04-01 11:34, pirms 14 gadiem
Beresņevs ---- RD vēl nav pabijis ,,,,,