Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" zaudē un palaiž garām CSKA

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" zaudē un palaiž garām CSKA
Rezultatīvākais CSKA hokejists Sergejs Širokovs šoreiz palika sausā, taču vārtus spēja gūt partneri
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Astoņas minūtes pirms beigām ielaižot vārtus mazākumā, zaudējumu Kontinentālās hokeja līgas regulāras sezonas svarīgā spēlē piedzīvoja Rīgas "Dinamo", kas ar 1:2 piekāpās Maskavas CSKA, tādējādi sāncenšus palaižot garām arī Rietumu konferences kopvērtējumā.

Ļoti svarīgo spēli labāk sāka "Dinamo" – jau pirmajā minūtē pēc aizsarga Gunta Galviņa metiena viesus izglāba vārtu stabiņš. Turpinājumā pārsvaru izdevās pārvērst vairākumā. Lai gan CSKA ir līgas trešā labākā komanda mazākumā, rīdziniekiem izdevās atklāt rezultātu.

Pēc Krišjāņa Rēdliha metiena maskaviešu vārtsargs Rastislavs Staņa ripu atvairīja priekšā, un Jānis Sprukts to iemeta tukšajos sāncenšu vārtos – 1:0! Tādējādi viņš izcēlās pēc divu spēļu pārtraukuma un kļuva par otro "dinamieti" šosezon ar 10 gūtajiem vārtiem.

Pirmā reālā iespēja viesiem radās vien 13. minūtē, kad vārtu priekšā aizmirstā 18 gadus vecā uzbrucēja Ņikitas Kučerova metienu ar grūtībām atvairīja "Dinamo" vārtsargs Kriss Holts. Tūdaļ noraidījumu nopelnīja Marsels Hosa, bet mazākumā viesiem bīstamu momentu nebija.

Pēcāk brīnumainu reakciju nodemonstrēja Staņa – pēc Oskara Cibuļska metiena ripas trajektoriju mainīja kanādietis Džeimijs Lundmarks, taču CSKA izglāba vārtsargs. Savukārt pretuzbrukumā rīdziniekiem pēc Denisa Paršina metiena palīdzēja vārtu stabiņš.

Trešdaļas izskaņā "raķete" Miķelis Rēdlihs mazākumā aizskrēja vienatnē pret Staņu, taču duelī bija spiests zaudēt, nespējot pārtraukt 10 sauso spēļu sēriju. Tādējādi pēc pirmajām 20 minūtēm rezultāts bija 1:0 "Dinamo" labā.

Pirms otrās trešdaļas CSKA galvenais treneris Juliuss Šuplers bija mainījis uzbrucēju virknējumus, un tas uz viņa vadītās komandas spēli bija atstājis labu iespaidu. Jau pirmajos uzbrukumos Maskavas hokejisti sagādāja grūtības mājinieku aizsardzībai, reizi "Dinamo" izglāba vārtu stabs.

Taču 19 gadus vecajam Ņikitam Gusevam gūt pirmos vārtus šosezon 26. minūtē netraucēja nekas – pēc Aleksandra Guskova piespēles viņš ar metienu starp Holta kājsargiem realizēja izgājienu vienatnē un panāca neizšķirtu 1:1.

Tiesa, tūdaļ moments bija Mārtiņam Karsumam, taču "Dinamo" labākais vārtu guvējs, kurš pirmajās trīs spēlēs pret CSKA nebija guvis ne punkta, no vārtu priekšas meta krietni garām.

Pēc jaunā Aināra Podziņa nevajadzīga noraidījuma iniciatīva atkal bija CSKA, turklāt rīdzinieku vārti neieņemti palika, tikai pateicoties krietnai veiksmes devai. Holts bija uz ledus, vārtu priekšā – vairāki nokrituši "Dinamo" hokejisti, taču mestās ripas allaž palika burzmā.

Trešdaļas izskaņā "Dinamo" neizmantoja 24 sekundes lielajā skaitliskajā vairākumā, bet noslēdzošās 20 minūtes bija spiesta sākt mazākumā Galviņa noraidījuma dēļ.

Atkal mazākums tika izturēts, bet dārgi maksāja neprasme nomainīties – tiesneši piefiksēja sešus laukuma spēlētājus un kārtējā mazākuma "piebeigšanai" nācās patērēt tik dārgos spēka resursus.

Disciplīnas trūkums maksāja trīs punktus. Pret Spruktu netika fiksēta bloķēšana, viņš nolēma atriebties ar rupju spēka paņēmienu un atstāja "Dinamo" mazākumā. Šoreiz spēka pietrūka – aizsargs Igors Ožiganovs no zilās līnijas guva savus pirmos vārtus līgā un panāca 2:1 CSKA labā.

Atspēlēties rīdziniekiem nebija lemts – zaudējums un Rietumu konferences kopvērtējumā jāsamierinās ar 8. vietu, jo CSKA vairāk uzvaru pamatlaikā (abām komandām pa 62 punktiem). Tiesa, maskaviešiem pa divām aizvadītajām spēlēm vairāk.

Jāpiezīmē, ka spēli klātienē noskatījās 10220 skatītāju, kas ir jauns sezonas rekords.

Tagad "Dinamo" četru spēļu izbraukums. Pirmais mačs pirmdien 17:00 pret Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenēto Maskavas "Dynamo".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Kriss Holts (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš – Oskars Cibuļskis, Arvīds Reķis – Kristaps Sotnieks, Jānis Andersons; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs, Aleksandrs Ņiživijs – Frēdriks Varjs – Džeimijs Lundmarks, Marsels Hosa – Niklass Luseniuss – Ģirts Ankipāns, Gints Meija – Māris Bičevskis – Mārtiņš Cipulis, Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 28. janvāris, Rīga

Rīgas "Dinamo" – Maskavas CSKA 1:2 (1:0, 0:1, 0:1)

Vārti: 08:22 Sprukts (K. Rēdlihs, Karsums, vair.) 1:0, 25:10 Gusevs (Guskovs) 1:1, 52:13 Ožiganovs (Buravčikovs, Kučerovs, vair.) 1:2
Soda minūtes: 26:10
Metieni: 26:28
Vārtsargi: Kriss Holts – Rastislavs Staņa

 +28 [+] [-]

, 2012-01-28 19:05, pirms 13 gadiem
lai Peka pēc spēles uzjautā Jūlim, kā jāspēlē, lai noturētu pārsvaru pēdējā periodā.

 +39 [+] [-]

, 2012-01-28 19:07, pirms 13 gadiem
Kārtējo reizi sabojāts garīgais...

  +5 [+] [-]

, 2012-01-28 19:07, pirms 13 gadiem
Pelnīts zaudējums!
Holts - ne spēli bez kļūdas!
Aizsardzība - mūžīgās pozicionālās kļūdas!
Uzbrukums - spēle bez vārtiem, ar muguru pret vārtiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2012-01-28 19:07, pirms 13 gadiem
KAS notiek garderobes pirms 3. periodiem????

 +18 [+] [-]

, 2012-01-28 19:07, pirms 13 gadiem
Grūti to teikt kā komandas uzticīgam līdzjutējam, bet tomēr patiesība jāsaka, nevis jāuzvelk rozā brilles. Rīgas Dinamo, visu janvāri (patiesēbā jau agrāk jo pēdējā normālā spēle bija decembra zaudējums pret Minsku) spēlē kā idioti - neatkarīgi vai spēle uzvarēta vai zaudēta - spēles stils ir traģisks - sliktāks nekā septembrī / oktobrī, sliktāks nekā tagad rāda Automobilists, Sibirj un Vityaz (tie ir galvas tiesu pārāki - es nedomāju kautiņus (lai gan spēka spēlē arī Vityaz pārāki), bet arī normālā spēlē, aizvakar 2 periodus šie pret AK Bars spēlēja līdzīgi). Bet kas notiek ar debīlajiem rīdziniekiem - nevienā spēlē nespēj neko parādīt, māk nospēlēt tikai pirmo periodu un izsēt pārsvaru, kustēties nemāk, ātruma nav, precīzu piespēļu (īpaši pirmās) nav, vairākumā uzmet vienreiz pa vārtiem, slidojums un tehnika nav, fiziskās sagatavotības nav (idiots A.Puče, atsaucoties uz V.Kluci teica, ka R.D. pēc 15.janvāra ''lidošot'' - lai viņš aizrijas ar šādu ''lidošanu'')... tik slikti kā šajā janvārī RD nav izskatījusies NEKAD. Tās pāris uzvaras, kas bijušas, tāpat tika gūtas uz haļavu. RD nav spējīga aizvadīt pienācīgā līmenī vairāk nekā vienu periodu.... Nožēlojami!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:07, pirms 13 gadiem
ar PEku shaja sezona ir nozhelojmi skatiities speeles..reti tiek guts vairak pa 1-2 vaartiem..ta tak neuzvareet..

     [+] [-]

, 2012-01-28 19:07, pirms 13 gadiem
vnk WTF ar viniem notiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-01-28 19:07, pirms 13 gadiem
Jāsaka, ka ļoti tipiska spēle priekš šīs sezonas Dinamo modeļa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-01-28 19:08, pirms 13 gadiem
Malači.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-01-28 19:08, pirms 13 gadiem
Riga nevar noturet 2,3 periodu

  +5 [+] [-]

, 2012-01-28 19:08, pirms 13 gadiem
Dinamo nemāk vnk spēlēt 6:5

  +6 [+] [-]

, 2012-01-28 19:08, pirms 13 gadiem
VCanucksFan rakstīja: KAS notiek garderobes pirms 3. periodiem????
Anna nāk ar saldumiem.

 +41 [+] [-]

, 2012-01-28 19:09, pirms 13 gadiem
Shuplers piesmeeja Rautakalio Izskataas, ka vieniigajiem, kam kko vajag ir Hossa, Nizivijs un jaunie chalji. Paareejie jau ir chempioni. Mikelis braukaa sasapnjojies par naakamaa gada miljoniem, tikai katik sitaa neaizsapnjojas liidz LM
Sanjemaas, dzeki, tak!!!

  +7 [+] [-]

, 2012-01-28 19:09, pirms 13 gadiem
Pēdējais _ Lietuvietis rakstīja: Kāda jēga iet skatītājiem uz arēnu rīgu ka Dināmo tikai spēlē izbaukumos
iet jau tikai parsvara fanu klubs un skolnieki,studenti,pensionari
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2012-01-28 19:09, pirms 13 gadiem
Šitā izbojāt cilvēkiem vakaru!

  -3 [+] [-]

, 2012-01-28 19:09, pirms 13 gadiem
Kas man patīk - ja uzvaram ir liels prieks, bet ja zaudējam, kā šodien arī prieks,patīkamas emocijas neizpaliek, patīk skatīties spēcīgu līgu, labu hokeju un savu komandu. Tieši tas nepatīk visādiem namejiem, zušiem, vilcieniem un tamlīdzīgiem. Viņi grib lai mēs justos slikti, bet dusmojās ka tā nav. Viņiem gan ir slikti - visu laiku jāskatās uz riebīgu nepatīkamu komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-01-28 19:10, pirms 13 gadiem
Nožēlojami....Sprukts lupata,par tādiem gājieniem komandas biedriem jādod pa purnu+ Holts......Ko dara komandā Miķelis nav saprotami,laikam vadība lūdz treneri paturētsastāvā-daudz kas nesaprotams.........

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:10, pirms 13 gadiem
Sliktākais ir tas,ka šī bija 6p spēle un mēs it nemaz vairs droši neesam play-off zonā!

Tgd arēnā hokejs tik pēc 3nedēļām!

Veiksmi čaļiem izbraukumā!

P.S. Hossa ļoti aktīvs bija un Holtam ar nebija nemaz tik slikta spēle,bet piespēles bija galīgi neprecīzas!

  +5 [+] [-]

, 2012-01-28 19:10, pirms 13 gadiem
Pirms spēles kāds vel kaut ko rakstīja par play off 3.kārtu

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:11, pirms 13 gadiem
drausmas, kas tas pa murgu

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:11, pirms 13 gadiem
visus apsveicu !!! Play-off 1.kārta - Dinamo - SKA . ... un Dinamo sasit KHL labāko komandu

 +11 [+] [-]

, 2012-01-28 19:12, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Soča normāli pateica- nav svarīgi ar ko spēlēs play-off jo pirmās 3 komandas ir spēkos līdzīgas. Tieši tā arī ir, šādām spēlēm īsti vairs nav nozīmes jo Dinamo tāpat ir play-off. 6,7,8 vieta, tam vairs nav nozīmes.
SKA ir galvastiesu pārāki par citām komandām....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-01-28 19:12, pirms 13 gadiem
Vienīgais kas tur cīnījās bija Bičevskis..varbūt vēl kāds. Bet pārsvarā-lupatas uz laukuma!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:12, pirms 13 gadiem
nu beediigi nu ...

  +5 [+] [-]

, 2012-01-28 19:12, pirms 13 gadiem
Ja Peka lamājās, tad komandai noteikti ir ausu aizbāžņi!
Slēpts komentārs: DainixDT

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:12, pirms 13 gadiem
Īstenībā- vienalga, pret ko tiksimies play-off.. Kā- atbildīga spēlē- tā zāģis. Nespējam saņemties. Kā spēle bez atbildības- tā varam vinnēt arī Ufu. Izskatās, ka katru spēli mēģinam noturēt rezultātu 1:0. Godīgi sakot- nožēlojami. Pekka- beidz degradēt LV izlases spēlētājus.

  -2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:13, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: SKA ir galvastiesu pārāki par citām komandām....
Tad tu to zini labāk par Soču kurš diendienā spēlē KHL? Ne jau es to teicu, bet gan viņš.

  +9 [+] [-]

, 2012-01-28 19:13, pirms 13 gadiem
Pēc šādām spēlēm sajūtas ir bēdīgas un ne mazākā optimisma ar skatu uz playofiem...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:14, pirms 13 gadiem
njaaa.... sestdienas vakars sabojaats...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:14, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Grūti to teikt kā komandas uzticīgam līdzjutējam, bet tomēr patiesība jāsaka, nevis jāuzvelk rozā brilles. Rīgas Dinamo, visu janvāri (patiesēbā jau agrāk jo pēdējā normālā spēle bija decembra zaudējums pret Minsku) spēlē kā idioti - neatkarīgi vai spēle uzvarēta vai zaudēta - spēles stils ir traģisks - sliktāks nekā septembrī / oktobrī, sliktāks nekā tagad rāda Automobilists, Sibirj un Vityaz (tie ir galvas tiesu pārāki - es nedomāju kautiņus (lai gan spēka spēlē arī Vityaz pārāki), bet arī normālā spēlē, aizvakar 2 periodus šie pret AK Bars spēlēja līdzīgi). Bet kas notiek ar debīlajiem rīdziniekiem - nevienā spēlē nespēj neko parādīt, māk nospēlēt tikai pirmo periodu un izsēt pārsvaru, kustēties nemāk, ātruma nav, precīzu piespēļu (īpaši pirmās) nav, vairākumā uzmet vienreiz pa vārtiem, slidojums un tehnika nav, fiziskās sagatavotības nav (idiots A.Puče, atsaucoties uz V.Kluci teica, ka R.D. pēc 15.janvāra ''lidošot'' - lai viņš aizrijas ar šādu ''lidošanu'')... tik slikti kā šajā janvārī RD nav izskatījusies NEKAD. Tās pāris uzvaras, kas bijušas, tāpat tika gūtas uz haļavu. RD nav spējīga aizvadīt pienācīgā līmenī vairāk nekā vienu periodu.... Nožēlojami!
Tādā gadījumā mums ir milzīgs potenciāls jo pēdējās 12 spēlēs kad mēs it kā esam slikti tikai vienā spēlē esam zaudējuši vairāk kā ar 1 vārtiem-SKA 2-4. No 12 sliktām spēlēm ņemam punktus 9 spēlēs - zaidējam 2 spēles pret CSKA un vienu SKA.
Kā mēs dodam vaļā - ja jau esam sliktāki pat par Automobilist, bet 12 spēlēs tikai 3 reiz zaudējam pamatlaikā.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:14, pirms 13 gadiem
Pilnīgi piekrītu+ sastāva izvēle - Bičevskis kaut kad savā karjerā ir bijis labāks par Bukartu , Meiju ,Indraši .Vēl arī sastāvā Cipulis, Podiņš.bez viņiem spējām pat uzvarēt.
PuLVeris rakstīja: Pelnīts zaudējums!
Holts - ne spēli bez kļūdas!
Aizsardzība - mūžīgās pozicionālās kļūdas!
Uzbrukums - spēle bez vārtiem, ar muguru pret vārtiem!

     [+] [-]

, 2012-01-28 19:14, pirms 13 gadiem
R.C rakstīja: drausmas, kas tas pa murgu
Kāds murgs? Tabulas kaimiņu spēle, zaudējums a r vienu vārtu starpību, normāls iznākums, vieniem paveicās vairāk, tiesnesis ar mazliet palīdzēja...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:14, pirms 13 gadiem
problēma ir tā ka ir pa daudz brīvu dienu..nevajag mums atpuutu.. ielaizt ir viegli bet kad jaatspelējas tad tikai atliek uz beigām un visulaiku tas neizdodas..

  +4 [+] [-]

, 2012-01-28 19:14, pirms 13 gadiem
Cik spēļu RD ir uzvarējuši,kad tiesā Naļivaiko?Nevienu.Šādiem acsk aktieriem jāspēlē teātris,nevis hokejs.Tādu tēlošanu nebiju sen redzējis-pie mazākā pieskāriena-kritieni,vāļāšanās pa ledu.Vispretīgākā komanda visā KHL ir acsk.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-28 19:15, pirms 13 gadiem
Tiesneši!
Spēle bija nopirkta no ceskas puses!4 noraidījumu mūsējiem nebija.Jeb tika iedoti paskatoties formas,savukārt ceskām, tur tos noraidījumus varēja salasīt pat pirmajā minūtē tik pat daudz cik RD visā mačā nozīmēja!Maitas tiesneši, ne ar ko neriskē!Un kas tad viņus mūlāpus atminēsies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:16, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tu esi kaut kāds mazohists! Godīgi, jo kā var patikt tik jēla spēle? Vecīt, nu beidz. Te nebija labs hokejs no Dinamo puses.
Labs hokejs nozīmē ka CSKA varbūs spēlē labi un ar vārdu labu es domāju KHL līmeni kā tādu-vienmeŗ patīk KHL līmeņa spēles-ir tikai ļoti reti izņēmumi.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:16, pirms 13 gadiem
Būtu tikkai labāk ja dinama pati labprātīgi atteiktos no play off
KirmansLipovs rakstīja: Grūti to teikt kā komandas uzticīgam līdzjutējam, bet tomēr patiesība jāsaka, nevis jāuzvelk rozā brilles. Rīgas Dinamo, visu janvāri (patiesēbā jau agrāk jo pēdējā normālā spēle bija decembra zaudējums pret Minsku) spēlē kā idioti - neatkarīgi vai spēle uzvarēta vai zaudēta - spēles stils ir traģisks - sliktāks nekā septembrī / oktobrī, sliktāks nekā tagad rāda Automobilists, Sibirj un Vityaz (tie ir galvas tiesu pārāki - es nedomāju kautiņus (lai gan spēka spēlē arī Vityaz pārāki), bet arī normālā spēlē, aizvakar 2 periodus šie pret AK Bars spēlēja līdzīgi). Bet kas notiek ar debīlajiem rīdziniekiem - nevienā spēlē nespēj neko parādīt, māk nospēlēt tikai pirmo periodu un izsēt pārsvaru, kustēties nemāk, ātruma nav, precīzu piespēļu (īpaši pirmās) nav, vairākumā uzmet vienreiz pa vārtiem, slidojums un tehnika nav, fiziskās sagatavotības nav (idiots A.Puče, atsaucoties uz V.Kluci teica, ka R.D. pēc 15.janvāra ''lidošot'' - lai viņš aizrijas ar šādu ''lidošanu'')... tik slikti kā šajā janvārī RD nav izskatījusies NEKAD. Tās pāris uzvaras, kas bijušas, tāpat tika gūtas uz haļavu. RD nav spējīga aizvadīt pienācīgā līmenī vairāk nekā vienu periodu.... Nožēlojami!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:17, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pelnīts zaudējums!
Holts - ne spēli bez kļūdas!
Aizsardzība - mūžīgās pozicionālās kļūdas!
Uzbrukums - spēle bez vārtiem, ar muguru pret vārtiem!
Kura bija Holta kļūda,tad,kad pret viņu izgāja viens spēlētājs,vai otrajos vārtos,kad pretiniekam bija vairākums un visa redzamība bija var teikt nosegta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:17, pirms 13 gadiem
daiļslidošanā ir vairāk ko redzēt

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:18, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tad tu to zini labāk par Soču kurš diendienā spēlē KHL? Ne jau es to teicu, bet gan viņš.
Protams, tas ir mans subjektīvais viedoklis, bet SY pagājušogad parādīja, ka ja visas maiņas ir gandrīz vienlīdz stipras un katrā ir lieliski izpildītāji, tad Gagarinu var svilpojot paņemt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-28 19:18, pirms 13 gadiem
spēlēt mēs jau spēlējam labi bet trūkst ticības sev.. ja tiksim playoff tad noteiktu buus daudz kas jamaina

  +3 [+] [-]

, 2012-01-28 19:19, pirms 13 gadiem
tiesnesis arii... nu nez spele iet uz beigām rezultāts 1:1, nu tur nebija no Jāņa puses tāda rupjiība, pretspēlētājs arī spēlēja ar galvu uz leju. nu nez tomēr liekas, ka tiesneši šajā spēlē bija galvenās "zvaigznes".
Protams arī mūsējie varēja spēlēt daudz agresivāk pret jaunajiem, tehniskajiem krieviem...... nu taa tas ir manas domas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:20, pirms 13 gadiem
fanotājs a rakstīja: kaut ko no hokeja vispār jēdz?Ļoto laba spēle ar labu rezultātu.
jaa tiesam super =] tik aizraujos hokejs un muusu dr gust vienus vartus kartejo reizi

  -3 [+] [-]

, 2012-01-28 19:21, pirms 13 gadiem
stulbi noraidījumi iegāž spēli

  +6 [+] [-]

, 2012-01-28 19:21, pirms 13 gadiem
Izskatās, ka RD sajauca laukumus. Viņiem vajadzēja būt daiļslidošanas čempionātā, bet šie kaut ko dara Arēnā. Zaudēt ciskas tīņiem ir jāprot. Dinamietes to arī māk, kas ne vienreiz vien ir pierādījies.

     [+] [-]

, 2012-01-28 19:21, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Stipri šaubos, jo SKA ir viens liels pluss! Viņiem ir izcils treneris, kurš spēs šo komandu aizvest līdz pat finālam.
jābūt stipri aprobežotam, lai neredzētu manā prognozē SARKASMU !!!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:22, pirms 13 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Kura bija Holta kļūda,tad,kad pret viņu izgāja viens spēlētājs,vai otrajos vārtos,kad pretiniekam bija vairākums un visa redzamība bija var teikt nosegta?
Redzamība nebija nosegta! Vārtu priekšā pat RD spēlētāja nebija!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:22, pirms 13 gadiem
Labi ka ir tāds Igors, kurš uzdod jautājumus, savādāk būtu bēdīgi

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:22, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: tiesnesis arii... nu nez spele iet uz beigām rezultāts 1:1, nu tur nebija no Jāņa puses tāda rupjiība, pretspēlētājs arī spēlēja ar galvu uz leju. nu nez tomēr liekas, ka tiesneši šajā spēlē bija galvenās "zvaigznes".
Protams arī mūsējie varēja spēlēt daudz agresivāk pret jaunajiem, tehniskajiem krieviem...... nu taa tas ir manas domas
No Sprukta tas bija rupjš pārkāpums un viņam visticamāk būs vēl kādas spēles jāizlaiž

     [+] [-]

, 2012-01-28 19:23, pirms 13 gadiem
PUČE ir vislabākais "" viņš spēj nolikt komandu tā, it kā viņi pat slidot nemācētu. Ēterā pateikt, ka mūsiem nav tāda talanta -vienkārši odziņa.
Manuprāt zaudam vai vinnam vienmēr par savējiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-28 19:24, pirms 13 gadiem
Lohi bļat - nu nav te komandas, kā 6 punktu spēle tā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-28 19:26, pirms 13 gadiem
eiss rakstīja: PUČE ir vislabākais "" viņš spēj nolikt komandu tā, it kā viņi pat slidot nemācētu. Ēterā pateikt, ka mūsiem nav tāda talanta -vienkārši odziņa.
Manuprāt zaudam vai vinnam vienmēr par savējiem
Tu mūsu komandā mēmos talantus redzi??? Pilnīgi objektīvs Pučes viedoklis! Sen ir zināms,ka RD spēks ir komandas spēle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:27, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Dinamo leģionāru pienesums ir "ļoti" iespaidīgs! Neizprotu jēgu tādus loderus turēt komandā. Ikviens LV jaunais hokejists būtu labāks par viņiem.
Kāda jēga tagad viņus dzīt prom ,ja jāsamaksā 100% algas,triekt vajadzēja pirms jaungada,kā "Lev".....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:28, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Izskatās, ka RD sajauca laukumus. Viņiem vajadzēja būt daiļslidošanas čempionātā, bet šie kaut ko dara Arēnā. Zaudēt ciskas tīņiem ir jāprot. Dinamietes to arī māk, kas ne vienreiz vien ir pierādījies.
mīļie, vecie labie plīša lācīši ir atgriezušies

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:28, pirms 13 gadiem
Speka spele Dinamo R pati labaka
Uzbrukums Izcils
Taktika vnk di..a
Pedejas speles speljam pec Suplera Plana Peka neko nav jaunu ieviesi viss ir ka agrak (Speles kopeja izmaina ir ta ka uzmet uzvartiem vairak neka 20 reizes un Vis .Ar to ari Peka no suplera atskiras vairak metieniem un viss)Te tev bija somu speles stils Laba viduszona Daudz metienu un agresiva spele ar daudz speka panemieniem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-01-28 19:28, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: No Sprukta tas bija rupjš pārkāpums un viņam visticamāk būs vēl kādas spēles jāizlaiž
Krieviem ir tāds teiciens besbašennij hokej. Uz laukuma jāieslēdz smadzenes. 19 gadīgi, talantīgi, bet nepieredzējuši hokejisti salauza spēli un uzvarēja. Sāpīgi, bet kārtējo 6 punktu spēli - ar cisku, ar Severataļ esam pajājuši. Sotnieka bērna šļupsti par to, ka visas pirmās trīs komandas ir vienādas, ir apbrīnas vērti. Visi sajūt diferenci starp ASK un pārējo Rietumu konferenci, viņš to nejūt. Ja nu vienīgi ar domu, ka vienalga, kam pazaudēt. Tad jā.

     [+] [-]

, 2012-01-28 19:29, pirms 13 gadiem
liela zvaigzne Sprukstins !!!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:30, pirms 13 gadiem
Sprukts MALACIS,parādīja,ka māk atbildēt uz spēka paņēmienu...pie psihologa....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:31, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: mīļie, vecie labie plīša lācīši ir atgriezušies
Aha. Kā viens mazs armijnieks iebrauca Elektronikam sānos, tā šis uzreiz kļuva varens un gāja atriebties,. Nu un dabūja otro golu savos vārtos. Bet kā pacēla pašapziņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:33, pirms 13 gadiem
ralfino rakstīja: Nu jopic, sudja, spēlētāji saskrienas, mazākais nokrīt un Spruktam par to 2 min iedod!
Uzmanīgi pārlasi hokeja noteikumus. Nedrīkst taranēt pretspēlētāju iebraucot tam galvā ar uz priekšu izliktu plecu.
Bet CSKA atkal nospēlēja godam. Jaunie puiši ierādija kam nākotnes RU hokejs būs jastutē.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:34, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Krieviem ir tāds teiciens besbašennij hokej. Uz laukuma jāieslēdz smadzenes. 19 gadīgi, talantīgi, bet nepieredzējuši hokejisti salauza spēli un uzvarēja.
Spēlējot bez trenera!

     [+] [-]

, 2012-01-28 19:36, pirms 13 gadiem
pilnīgs bezskars
kārtējo reizi pa*irš izskaņā. noraidījumi vnk debīli.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:36, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Spēlējot bez trenera!

Arī tevi Puče ir iespaidojis.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:38, pirms 13 gadiem
vai nu vecmeistars pats tās baumas par trīs citroniem izplata vai magņitkas fīrers uz smagām pohām sarunājis pēc stāru spēles banketa..vērojot viņa šīvakara izdarības uz laukuma (vecmeistara) jau pēc pirmā perioda vajadzēja spēlēt andersonam , bet sandim pasēdēt malā...

  +4 [+] [-]

, 2012-01-28 19:39, pirms 13 gadiem
Bravo, Sprukt, bravo...

  +3 [+] [-]

, 2012-01-28 19:40, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Arī tevi Puče ir iespaidojis.
Protams

 +10 [+] [-]

, 2012-01-28 19:44, pirms 13 gadiem
Skatos tagad kā Lev kapājas ar Minsku. Pārdeva līderus, bet spēlē mierīgi un ne sliktāk tālāk. Tāpat Spartaks ņem punktus bez hosām un kasutiniem. . Dinamiešu problēma ir tā, ka jūtas pārāk neaizstājami un atļaujas rupjus disciplīnas pārkāpumus. Nu un, protams, meistarības trūkums skaudri duras acīs. Bet finansiāli ir labi strādāt par latvieti Dinamo komandā.Ko vairāk?

  -4 [+] [-]

, 2012-01-28 19:46, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Skatos tagad kā Lev kapājas ar Minsku. Pārdeva līderus, bet spēlē mierīgi un ne sliktāk tālāk. Tāpat Spartaks ņem punktus bez hosām un kasutiniem. . Dinamiešu problēma ir tā, ka jūtas pārāk neaizstājami un atļaujas rupjus disciplīnas pārkāpumus. Nu un, protams, meistarības trūkums skaudri duras acīs. Bet finansiāli ir labi strādāt par latvieti Dinamo komandā.
spartak šodien nu gan baigi punktus ņēma..kad mūsējie nesen Traktoru uzvilka tas jau tā..pierasta lieta vai ne?...man vienmēr ir fascinējuši sūrie teorētiķi..tāpēc še tev kukurūzas vālīte..

  -2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:50, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Skatos tagad kā Lev kapājas ar Minsku. Pārdeva līderus, bet spēlē mierīgi un ne sliktāk tālāk. Tāpat Spartaks ņem punktus bez hosām un kasutiniem. . Dinamiešu problēma ir tā, ka jūtas pārāk neaizstājami un atļaujas rupjus disciplīnas pārkāpumus. Nu un, protams, meistarības trūkums skaudri duras acīs. Bet finansiāli ir labi strādāt par latvieti Dinamo komandā.Ko vairāk?
Priekš īsteniem latviešiem nav RD farma, kur sisties ar večiem. No HK Rīga junioru hoķa lielajā, stulbums!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-28 19:50, pirms 13 gadiem
Ne spēlēt māk, ne ledu grauzt un arī izkauties baidās! Vai tie ir tie īstie vīri , kas spēlē hokeju! Pilnas tribīnes, sezonas apmeklētības rekords, ļoti svarīga spēle un....nekā. Izskatās , ka diezin vai Pekka paliks pie stūres, jo - takoj hockej nam nenuzhen!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:51, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Tādā gadījumā mums ir milzīgs potenciāls jo pēdējās 12 spēlēs kad mēs it kā esam slikti tikai vienā spēlē esam zaudējuši vairāk kā ar 1 vārtiem-SKA 2-4. No 12 sliktām spēlēm ņemam punktus 9 spēlēs - zaidējam 2 spēles pret CSKA un vienu SKA.
Kā mēs dodam vaļā - ja jau esam sliktāki pat par Automobilist, bet 12 spēlēs tikai 3 reiz zaudējam pamatlaikā.
Es ceru, ka tu tikai izliecies, ka nesaproti, nevis esi ... Es nerunāju par to ko tu redzi statistikas ailēs (lai gan tas protams galarezultātā ir svarīgākais), es runāju par to kā komanda spēlē, kā ''izskatās'' no malas tās prasmes cīņasspars, uzvaras griba, mērķtiecība. Tas, ka gūtas uzvaras neskatāmās, un/vai haotioskās spēlēs, tas nebūt nerunā par labu komandas sniegumam, jo, kā zināms ''haļava'' neturpinās.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-28 19:51, pirms 13 gadiem
Smacee nost rakstīja: vai nu vecmeistars pats tās baumas par trīs citroniem izplata vai magņitkas fīrers uz smagām pohām sarunājis pēc stāru spēles banketa..vērojot viņa šīvakara izdarības uz laukuma (vecmeistara) jau pēc pirmā perioda vajadzēja spēlēt andersonam , bet sandim pasēdēt malā...
Jā, par Ozo tādu naudu maksāt ir bezjēdzīgi.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 19:53, pirms 13 gadiem
Kāpēc visi tik pesimistiski vērtē spēli? Vajag vainot tiesnešus, neiedeva noraidījumu ACSK spēlētājam,par augsti paceltu KĀJU ,pret Bičevski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-01-28 19:57, pirms 13 gadiem
Kapēc Meija bija malā, kads zin? Visadu čuģiki pofigā slidinās, bet cilvēks kurš parasti cenšas un nav vienaldzīgs sēž malā....

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:58, pirms 13 gadiem
pilna arēna bija, bet mums jāzaudē. nekas gan jau nākamajā mājas spēle būs gan pilna arēna, gan skaista uzvara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 19:59, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Kapēc Meija bija malā, kads zin? Visadu čuģiki pofigā slidinās, bet cilvēks kurš parasti cenšas un nav vienaldzīgs sēž malā....
Spēlē labākie, gribi iet strādāt par treneri, ej patrenē Monarhu vai kādu citu sētas līgas komandu, KHL treneru korpusā nav neviena amatiera.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 20:00, pirms 13 gadiem
Brinums kaa sprukts garam nepasita, bet nu kopumaa mes jau laikam ka parsti izskatijamies soreiz tik nevis visu pirmo periodu labi spelejam, bet puse.. nu nekas ska tapat dabuus pa *irsu!!! Liidz tam jau ganjau buus mums zelta komanda

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 20:01, pirms 13 gadiem
Malači!!!!Treneri super,ar tādiem treneriem tālu tiksim....Kā var nenoskaņoties uz tik svarīgu spēli?vienīgais Hossa skrēja un cīnijās,neskatoties uz to nevajadzīgo noraidījumu,kuru dabūja cīnoties par ripu.Kas par vairākuma brīnumiem?kpc netika laista Luča maiņa laikumā,bet tika izlaista mūsu triecien maiņa-Wargs,Lundmarks,Niživijs,kuru pienesums sezonas laikā ir vnk super vārtu gūšanas ziņā...
Ozo ar var droši braukt uz magņitku,nez cik ilgi viņš tur būs vajadzīgs.Cilvēks ar tik lielu NHL pieredzi un komandas līderis vnk nevar apstrādāt vairākārt ripu,tas jau nu uzreiz parādija Dinamo "varīgumu".Ja mēs nevaram paņemt uz tehniku,meistarību,tad jāņem spēles fiziski,bet mums nav nekā no tā...pat noskaņoties uz spēli nevaram,sanākusi pilna arēna,bet mūsējie kā nedēļū neēduši spēlē....

     [+] [-]

, 2012-01-28 20:04, pirms 13 gadiem
Vienīgais labums no Dinamo ir viņu pretiniekiem! Ja ļoti vajag punkti un spēle pret Dinamo - skaitam iekšā trīs punktus.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-28 20:04, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Spēlē labākie, gribi iet strādāt par treneri, ej patrenē Monarhu vai kādu citu sētas līgas komandu, KHL treneru korpusā nav neviena amatiera.
Cilvēks pajautāja, kas ar Meiju un tev viņam obligāti vajag piekasīties. Ir tāds teiciens - nesaki, kas man jādara un es tev neteikšu, kur tev jāiet.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-28 20:05, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Cilvēks pajautāja, kas ar Meiju un tev viņam obligāti vajag piekasīties. Ir tāds teiciens - nesaki, kas man jādara un es tev neteikšu, kur tev jāiet.
Jautāiens bija par Meiju, bet konteksts bija pa visam par ko citu, tātad tu man nesaki kur man iet un es neteikšu uz kurieni tu vari aiziet.

     [+] [-]

, 2012-01-28 20:08, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Jautāiens bija par Meiju, bet konteksts bija pa visam par ko citu, tātad tu man nesaki kur man iet un es neteikšu uz kurieni tu vari aiziet.
Nu re, esi dzīve k-ko iemācījies

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 20:10, pirms 13 gadiem
owen rakstīja: Malači!!!!Treneri super,ar tādiem treneriem tālu tiksim....Kā var nenoskaņoties uz tik svarīgu spēli?vienīgais Hossa skrēja un cīnijās,neskatoties uz to nevajadzīgo noraidījumu,kuru dabūja cīnoties par ripu.Kas par vairākuma brīnumiem?kpc netika laista Luča maiņa laikumā,bet tika izlaista mūsu triecien maiņa-Wargs,Lundmarks,Niživijs,kuru pienesums sezonas laikā ir vnk super vārtu gūšanas ziņā...
Ozo ar var droši braukt uz magņitku,nez cik ilgi viņš tur būs vajadzīgs.Cilvēks ar tik lielu NHL pieredzi un komandas līderis vnk nevar apstrādāt vairākārt ripu,tas jau nu uzreiz parādija Dinamo "varīgumu".Ja mēs nevaram paņemt uz tehniku,meistarību,tad jāņem spēles fiziski,bet mums nav nekā no tā...pat noskaņoties uz spēli nevaram,sanākusi pilna arēna,bet mūsējie kā nedēļū neēduši spēlē....
Ko tur treneris var izdarīt pieaugušiem cilvēkiem? Kas viņi kaut kādi mazi bērni, kuriem jāsaka: "davai šodien paspēlējām nopietnāk?"sviests...
Pa km var redzēt, ka pus komanda pa debesīm lidinās...ar visu miķeli priekšgalā!
pareizi jau Peka atbildēja uz jautājumu, kapēc pēc 1.perioda viss pajūk. Vis slēpjas galvā un diemžēl lielākajai daļai tur ir kokteilis, nekas vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 20:10, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Skatos tagad kā Lev kapājas ar Minsku. Pārdeva līderus, bet spēlē mierīgi un ne sliktāk tālāk. Tāpat Spartaks ņem punktus bez hosām un kasutiniem. . Dinamiešu problēma ir tā, ka jūtas pārāk neaizstājami un atļaujas rupjus disciplīnas pārkāpumus. Nu un, protams, meistarības trūkums skaudri duras acīs. Bet finansiāli ir labi strādāt par latvieti Dinamo komandā.Ko vairāk?
Tieši tā pati problēma pavasarī būs redzama LV izlasē, kad nejūtot konkurentu elpu pakausī, un līgumu nav jaizplēš gandrīz ar zobiem ledu graužot, mūsējie kārtējo reizi atslidos savu nodevu LV karogam.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-28 20:12, pirms 13 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Ko tur treneris var izdarīt pieaugušiem cilvēkiem? Kas viņi kaut kādi mazi bērni, kuriem jāsaka: "davai šodien paspēlējām nopietnāk?"sviests...
Pa km var redzēt, ka pus komanda pa debesīm lidinās...ar visu miķeli priekšgalā!
pareizi jau Peka atbildēja uz jautājumu, kapēc pēc 1.perioda viss pajūk. Vis slēpjas galvā un diemžēl lielākajai daļai tur ir kokteilis, nekas vairāk.
Laikam Kolka cool uzņemta, ņemot par prototipiem RD hokejistus. Šoreiz bez ironijas.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 20:18, pirms 13 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Ko tur treneris var izdarīt pieaugušiem cilvēkiem? Kas viņi kaut kādi mazi bērni, kuriem jāsaka: "davai šodien paspēlējām nopietnāk?"sviests...
Pa km var redzēt, ka pus komanda pa debesīm lidinās...ar visu miķeli priekšgalā!
pareizi jau Peka atbildēja uz jautājumu, kapēc pēc 1.perioda viss pajūk. Vis slēpjas galvā un diemžēl lielākajai daļai tur ir kokteilis, nekas vairāk.
Nu lai nosēdina malā,lai apdomā...da Peka neko pateikt nevar,vnm viņam atrunas,būtu Ržiha vai Znaroks tur jau sen galvas lidotu...ar ko viņam piem patīk Warga maiņas spēle?visu sezonu neko iemest īšit nevar,bet te visu laiku vairākumā laida,bet Hossa malā sēdēja,kaut arī pēdējās spēlēs viņi meta iegšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-28 20:22, pirms 13 gadiem
Kā parasti, ja zaudē kādam no nelīderiem, vienmēr ''tizlāki nav redzēti'' utt. Vai tiešām nekad neienāk prātā doma, ka pretinieks vienkārši neļāva spēlēt mums to labo, skaisto spēli, kuru mēs tā gribējām redzēt? Un piekāst, ko tur treneris lika darīt, otrai komandai arī ir savs spēles plāns, abas divas nevar vienādi veiksmīgi to realizēt.

     [+] [-]

, 2012-01-28 20:22, pirms 13 gadiem
owen rakstīja: Nu lai nosēdina malā,lai apdomā...da Peka neko pateikt nevar,vnm viņam atrunas,būtu Ržiha vai Znaroks tur jau sen galvas lidotu...ar ko viņam piem patīk Warga maiņas spēle?visu sezonu neko iemest īšit nevar,bet te visu laiku vairākumā laida,bet Hossa malā sēdēja,kaut arī pēdējās spēlēs viņi meta iegšā.
A ko viņam likt vietā???? Nav jau tādu resursu kā CSKA, kuri var mierīgi no jaunajiem paņemt veselu maiņu.
Protams, ir arī dažbrīd neprecizitātes spēles vadīšānā(kaut vai vairākuma izspēlē ko laist, bet ko nē),be tas nemaina faktu, ka mūsējie spēlē mīksti un nepārliecinoši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-28 20:27, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Spēlē labākie, gribi iet strādāt par treneri, ej patrenē Monarhu vai kādu citu sētas līgas komandu, KHL treneru korpusā nav neviena amatiera.
Blin, kroksi, vai tas tik apšaubīts? es jautāju vai kāds zin kapēc Meija nespēlē, tu izlasi kas jautāts un tad bārsti savas ūbergudrības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-28 20:39, pirms 13 gadiem
Hellrevenger rakstīja: A ko viņam likt vietā???? Nav jau tādu resursu kā CSKA, kuri var mierīgi no jaunajiem paņemt veselu maiņu.
Protams, ir arī dažbrīd neprecizitātes spēles vadīšānā(kaut vai vairākuma izspēlē ko laist, bet ko nē),be tas nemaina faktu, ka mūsējie spēlē mīksti un nepārliecinoši.
Nu lai tak liek jaunos,kāda starpība ar ko zaudēt?
Da nav jau runa tikai tajā,pirms sezonas nav jau sagatavota komanda.Nesaprotu arī pēc kādiem kritērijiem ņemam leģionārus,KHL ir pilns ar krievu spēlētājiem,kuri nu nez vai ir sliktāki par mūsējiem un daudziem leģionāriem,kpc tiem uzmanību nepievēršam?algas Krievu spēlētājiem nez vai ir tādas kā somiem,zviedriem,bet mēs paņemam skandināvus,maksājam viņiem sazin cik un neko viņi nerāda,jo savus labākos gadus ir nospēlējuši,izņemot Luci,kurš tiešām ir perspektīvs...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 20:40, pirms 13 gadiem
special agent ozo rakstīja: Būtu tikkai labāk ja dinama pati labprātīgi atteiktos no play off
8.vietas ieguvējiem tikai tas būtu pieklājīgi - galu galā viņi būtu Loko vietā

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 20:42, pirms 13 gadiem
owen rakstīja: Nu lai nosēdina malā,lai apdomā...da Peka neko pateikt nevar,vnm viņam atrunas,būtu Ržiha vai Znaroks tur jau sen galvas lidotu...ar ko viņam piem patīk Warga maiņas spēle?visu sezonu neko iemest īšit nevar,bet te visu laiku vairākumā laida,bet Hossa malā sēdēja,kaut arī pēdējās spēlēs viņi meta iegšā.
Es domāju, ka Peka baidās par radikāliem soļiem, jo St. Juris (tas kurš savickis) somu treneri ne īpaši ieredz. Tādēļ, ja pēc šāda soļa veikšanas RD zaudētu un, nedod dievs, tas notiktu svarīgā spēlē, vai vājam pretiniekam, mvai lielu vārtu starpību, tad Juris izmantotu to, lai Peku padzītu - sak, atstāji svarīgā spēlē mūsu prīmas malā, tātad visa vaina tev arī jāuzņemas. Tā kā, cik saprotu, Peka vēlas darbu turpināt, viņa rokas , tik radikālu lēmumu pieņemšanai, ir nosacīti sasietas. Jā var nosēdināt vienu no vadošajiem (vai kāds šajā spēlē pamanīja Zvaigžņu spēles dalībnieku Karsumu??? - pēc šādas spēles viņš tiešām būtu jānosēdina, lai gan esmu drošs, ka tas nenotiks) vai kaut vai divus no 4.maiņas, tomēr tik radikālus soļus ko vajadzētu, Peka nespers, kamēr RD vadīs Sv. Juris & Co, kā arī Normis ''Bremze-Muģila'' Sējējs.

     [+] [-]

, 2012-01-28 20:44, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kā parasti, ja zaudē kādam no nelīderiem, vienmēr ''tizlāki nav redzēti'' utt. Vai tiešām nekad neienāk prātā doma, ka pretinieks vienkārši neļāva spēlēt mums to labo, skaisto spēli, kuru mēs tā gribējām redzēt? Un piekāst, ko tur treneris lika darīt, otrai komandai arī ir savs spēles plāns, abas divas nevar vienādi veiksmīgi to realizēt.
Kopumā Tev piekrītu, bet ne par šo spēli. Šoreiz bija pašu kļūdas, jeb, ja vēlies, sauc to par ''nenoskaņošanos''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 20:48, pirms 13 gadiem
gregors rakstīja: 8.vietas ieguvējiem tikai tas būtu pieklājīgi - galu galā viņi būtu Loko vietā
Es gan domāju (pēc LDzK parādītā), ka Lokomatīve būtu pirmie vai otrie nevis astotie.

     [+] [-]

, 2012-01-28 20:49, pirms 13 gadiem
owen rakstīja: Nu lai tak liek jaunos,kāda starpība ar ko zaudēt?
Da nav jau runa tikai tajā,pirms sezonas nav jau sagatavota komanda.Nesaprotu arī pēc kādiem kritērijiem ņemam leģionārus,KHL ir pilns ar krievu spēlētājiem,kuri nu nez vai ir sliktāki par mūsējiem un daudziem leģionāriem,kpc tiem uzmanību nepievēršam?algas Krievu spēlētājiem nez vai ir tādas kā somiem,zviedriem,bet mēs paņemam skandināvus,maksājam viņiem sazin cik un neko viņi nerāda,jo savus labākos gadus ir nospēlējuši,izņemot Luci,kurš tiešām ir perspektīvs...
Krievu spēlētāji ir pulka dārgāki. Labi spēlētāji. Pastāvot leģionāru limitam, viņi līdzīgi kā mūsējie, "strādā" par krieviem savos klubos.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 20:49, pirms 13 gadiem
uh vismaz prieks, ka bija laba priekšnojauta un pēc 1.perioda labāk aizbraucu izkustēties.

     [+] [-]

, 2012-01-28 20:51, pirms 13 gadiem
Dažs labs centrs gan butu pelnījis pasedet mala, vai nu motivācijas trukums vai fiziska bedre, bet pilnīgi nekāds sodien.

     [+] [-]

, 2012-01-28 20:55, pirms 13 gadiem
karliss rakstīja: Dažs labs centrs gan butu pelnījis pasedet mala, vai nu motivācijas trukums vai fiziska bedre, bet pilnīgi nekāds sodien.
Pareizi,žēl,ka cska nav Vero -ierādītu Spruktam vietu-oi kā derētu...

     [+] [-]

, 2012-01-28 20:55, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Es gan domāju (pēc LDzK parādītā), ka Lokomatīve būtu pirmie vai otrie nevis astotie.
Nu bet tad tie, kas ir astotie būtu devītie un PO netiktu...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 21:06, pirms 13 gadiem
Es vēl biku ceru,ka Peka ir treneris,kas domā pāris soļus uz priekšu...varbūt šobrīd ir fiziskā bedre,kas ļauj mums labi nospēlēt tikai fragmentāri un iespējams uz PO atvērsies...jācer...galu galā tas pats Ludmarks,Wargs māk spēlēt,ko ir pierādījuši!

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:10, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Kopumā Tev piekrītu, bet ne par šo spēli. Šoreiz bija pašu kļūdas, jeb, ja vēlies, sauc to par ''nenoskaņošanos''.
Nu it kā jau bija noskaņojušies, sākumā tīri labi uzspieda, kamēr arī gols atnāca. Turpinājumā pēkšņi vēl vairāk uzspieda ACSK, un tur vairs kaut kā nepietika ar sākotnējo ''skaņojumu''. CSKA vispār (kā jau tāda gandrīz junioru komanda) ir kā tas zināmais ''mērkaķis ar granātu'', nekad nevar saprast, kā nospēlēs. Šoreiz nospēlēja gandrīz labi un ar to pietika.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 21:12, pirms 13 gadiem
gregors rakstīja: Nu bet tad tie, kas ir astotie būtu devītie un PO netiktu...
A Dinami ir tie 8ie!!!!

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:13, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Es ceru, ka tu tikai izliecies, ka nesaproti, nevis esi ... Es nerunāju par to ko tu redzi statistikas ailēs (lai gan tas protams galarezultātā ir svarīgākais), es runāju par to kā komanda spēlē, kā ''izskatās'' no malas tās prasmes cīņasspars, uzvaras griba, mērķtiecība. Tas, ka gūtas uzvaras neskatāmās, un/vai haotioskās spēlēs, tas nebūt nerunā par labu komandas sniegumam, jo, kā zināms ''haļava'' neturpinās.
Tu rakstīji ka pēdējā mēnesī Automobilist, Vitjaz, Sibirj pēc spēles ir galavas tiesu paŗāki par mums-nu neticu ka esi redzējis nosauktām komandām pēdējā mēnesī vairāk par vienu spēli. Nezinu uz kā balstoties Tu izdari tik kategorisku secinājumu-pie tam ka pat galvas tiesu pārāki. Tālāk pēdējo 12 spēļu laikā DR ir parādījusi vairākas ļoti labas spēles-Čeļabisnkā, Rīgā ar Maskavas Dinamo, patika spēle Astanā, bija palabas vismaz normālas spēles, bija spēles kas nepatika, vai atsevišķi periodi, piemēram pret automobilist patika 1 un 2 periods-kā vajag dominēt spēlēt izbraukumā pret pēdējo vietu(1.periods), kā vajag turēt rezultātu , nosist tempu-kā klasika(2.periods) un kā nevajag spēlēt kā var galīgi palaisties (3.periods). Kopumā spēlējam atbilstoši savai vietai - PO zonā esam un cīnamies lai neesam 8 vietā.
Neredzu nekādu vājumu vai nespēlēšanu laukumā. Kā galveno mīnusu saskatu Pekas mēģinājumus mūsu spēlētājiem spēlēt tādu hokeju kurš mums nav piemērots lielākai daļai hokejistu, bet aizsardzība ir nostādīta līmenī kaut kur pēdējās 20 spēlēs. Protams ir kļūdas bet hokejs sastāv no kļūdām. Tāpēc arī saku ja šī ir slikta spēle-tik slikta ka esam stabili vājāki par autsaideriem tad no hokeja neko nesaprotu un nevajag jaukt - esnesaku ka spēlējam ļoti labi-mēs spēlējam normālā līmenī-nu noteikti labāk kā pirmajā mēnesī-septembrī.

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:13, pirms 13 gadiem
Erikovič rakstīja: Es vēl biku ceru,ka Peka ir treneris,kas domā pāris soļus uz priekšu...varbūt šobrīd ir fiziskā bedre,kas ļauj mums labi nospēlēt tikai fragmentāri un iespējams uz PO atvērsies...jācer...galu galā tas pats Ludmarks,Wargs māk spēlēt,ko ir pierādījuši!
Es ar bik ceru, tomēr šķiet fiziskā bedre ilgst jau drusku vairāk nekā mēnesi, savulārt Lundmarkam un Varjam šķiet tām ilghst gandrīz visu sezonu... Un tas nav iepriecinoši. Arī Maskavas Dinamo par to jau otro gadu sūkstās, tomēr, tā teikt, mums vioņu problēmas. Ja RD būtu MD vietā, tad tas mani tik ļoti neuztrauktu (lai gan, zinot mūsu nenoskaņošanos uz vājākiem pretiniekiem, varbūt tieši uztrauktos par izslēgšanas spēļu pirmo kārtu).

  -2 [+] [-]

, 2012-01-28 21:13, pirms 13 gadiem
Man šķiet, ka Dinamo šī būs pirmā sezona, kad play off aprausies jau pirmajā kārtā

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:16, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Tu rakstīji ka pēdējā mēnesī Automobilist, Vitjaz, Sibirj pēc spēles ir galavas tiesu paŗāki par mums-nu neticu ka esi redzējis nosauktām komandām pēdējā mēnesī vairāk par vienu spēli. Nezinu uz kā balstoties Tu izdari tik kategorisku secinājumu-pie tam ka pat galvas tiesu pārāki. Tālāk pēdējo 12 spēļu laikā DR ir parādījusi vairākas ļoti labas spēles-Čeļabisnkā, Rīgā ar Maskavas Dinamo, patika spēle Astanā, bija palabas vismaz normālas spēles, bija spēles kas nepatika, vai atsevišķi periodi, piemēram pret automobilist patika 1 un 2 periods-kā vajag dominēt spēlēt izbraukumā pret pēdējo vietu(1.periods), kā vajag turēt rezultātu , nosist tempu-kā klasika(2.periods) un kā nevajag spēlēt kā var galīgi palaisties (3.periods). Kopumā spēlējam atbilstoši savai vietai - PO zonā esam un cīnamies lai neesam 8 vietā.
Neredzu nekādu vājumu vai nespēlēšanu laukumā. Kā galveno mīnusu saskatu Pekas mēģinājumus mūsu spēlētājiem spēlēt tādu hokeju kurš mums nav piemērots lielākai daļai hokejistu, bet aizsardzība ir nostādīta līmenī kaut kur pēdējās 20 spēlēs. Protams ir kļūdas bet hokejs sastāv no kļūdām. Tāpēc arī saku ja šī ir slikta spēle-tik slikta ka esam stabili vājāki par autsaideriem tad no hokeja neko nesaprotu un nevajag jaukt - esnesaku ka spēlējam ļoti labi-mēs spēlējam normālā līmenī-nu noteikti labāk kā pirmajā mēnesī-septembrī.
1) Es to piebildi pierakstīju iekavās pie Vityaz (tas arī bija domāts tikai par šo komandu),

2) Tas bija domāts kā hiperbola (ir tāds termins ne tikai ģeometrijā bet arī literatūrā, kas nozīmē pārspīlētu tēlainu salīdzinājumu)...

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:22, pirms 13 gadiem
AlmostFamous rakstīja: Man šķiet, ka Dinamo šī būs pirmā sezona, kad play off aprausies jau pirmajā kārtā
Vai tad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 21:27, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā pati problēma pavasarī būs redzama LV izlasē, kad nejūtot konkurentu elpu pakausī, un līgumu nav jaizplēš gandrīz ar zobiem ledu graužot, mūsējie kārtējo reizi atslidos savu nodevu LV karogam.
Jā tieš i tā! Dēļ RD kas ir garantējusi vienvirziema līgumus visiem nešķirojot jauni, veci bet galvenais latvijas pilsoņi, Latviijas izlase nenoturesies elites grupā!!! ir atrasts grekāzis urrrāāā!!! pārejais pofig......

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 21:28, pirms 13 gadiem
epavl rakstīja: nop, šī būs otrā.
Un vēl tīri teorētiski iespējams tāds savdabīgs ''de ja vu''- pirmajā kārtā smagi atraujamies no MD, CSKA savukārt uzvar kaut ko un pēc tam vēl smagāk atraujas no MD.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 21:29, pirms 13 gadiem
Diezgan bēdīga aina bija laukumā-un,ja kaut kas neiet uzbrukumā-tad taču trenerim vajadzētu kaut ko pamainīt un tos trijniekus pajaukt!

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:36, pirms 13 gadiem
Apsolu, ka ne šogad, ne nākošajā gadā nevienu DR spēli mājas arēnā neapmeklēšu. Bļ...dj..kur tik bezzobaini un neprecīzi var spēlēt((. Annuška Ozo roku nogulējusi vai izdrāzusi pa trako...gan uzņemšanā, gan piespēlēs ar nūju un ripu rīkojas kā es, kas knapi slido((.
ŽĒl izmestās naudas((, es tāpat daudz nepelnu, bet hokeju mīlu, tagad esmu sadusmojies, bet savus solījumus turu vienmēr. SKATĪŠÕS PA TV(((

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:55, pirms 13 gadiem
arch122 rakstīja: Jā tieš i tā! Dēļ RD kas ir garantējusi vienvirziema līgumus visiem nešķirojot jauni, veci bet galvenais latvijas pilsoņi, Latviijas izlase nenoturesies elites grupā!!! ir atrasts grekāzis urrrāāā!!! pārejais pofig......
Jā, taisnība, tādēļ vēl jo vairāk, uzskatu, ka komplektējot sastāvu nākamajai sezonai, komandas GM uz treniņnometni jāaicina tieši tik pat daudz ārzemnieku (kādus nu varēs atļauties) cik būs latvijiešu un izvēloties sastāvu nav jāņem vērā nacionalitāte, bet parādītais sniegums. Uzskatu, ka daudz labāk (ja tādi izrādīsies reālie spēku samēri), lai RD nespēlē neviens Latvijietis, nekā tagad, kad puikas zina, ka viņiem vieta sastāvā garantēta un būs garantēta, kā arī liela alga (ja vien par vēl lielāku nepāries uz citu klubu), un līdz ar to spēlē kā sanāk. Te arī paradokss - parasti saka, ka leģionāri pārāk neplēš pakaļu, tikai atspēlē savu līgumu, bet šī RD situācija ir radījusi tādus kā ''pašmāju leģionārus'', kuriem ar nav jāplēš pakaļa, jo ja esi stabils izlases kandidāts vai pat vairāk RD (ja citi neņem) spēlēsi tāpat, neskatoties uz rezultātu. Daudz labāk būtu, ja būtu konkurence, un viņiem sava vērtība būtu jāpierāda, bet ja nevar, tad ar kāju pa pakaļu, lai spēlē sev atbilstošā līgā... un pēc tam paši izsalkuši un priecīgi brauks uz izlasi, lai sevi apliecinātu un atkal tiktu treknajā RD maizē...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 22:02, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Jā, taisnība, tādēļ vēl jo vairāk, uzskatu, ka komplektējot sastāvu nākamajai sezonai, komandas GM uz treniņnometni jāaicina tieši tik pat daudz ārzemnieku (kādus nu varēs atļauties) cik būs latvijiešu un izvēloties sastāvu nav jāņem vērā nacionalitāte, bet parādītais sniegums. Uzskatu, ka daudz labāk (ja tādi izrādīsies reālie spēku samēri), lai RD nespēlē neviens Latvijietis, nekā tagad, kad puikas zina, ka viņiem vieta sastāvā garantēta un būs garantēta, kā arī liela alga (ja vien par vēl lielāku nepāries uz citu klubu), un līdz ar to spēlē kā sanāk. Te arī paradokss - parasti saka, ka leģionāri pārāk neplēš pakaļu, tikai atspēlē savu līgumu, bet šī RD situācija ir radījusi tādus kā ''pašmāju leģionārus'', kuriem ar nav jāplēš pakaļa, jo ja esi stabils izlases kandidāts vai pat vairāk RD (ja citi neņem) spēlēsi tāpat, neskatoties uz rezultātu. Daudz labāk būtu, ja būtu konkurence, un viņiem sava vērtība būtu jāpierāda, bet ja nevar, tad ar kāju pa pakaļu, lai spēlē sev atbilstošā līgā... un pēc tam paši izsalkuši un priecīgi brauks uz izlasi, lai sevi apliecinātu un atkal tiktu treknajā RD maizē...
Un kur tad ir tie daudzie pārspējošie leģionāri? Un no kurienes viņi radīsies?

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 22:06, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kur tad ir tie daudzie pārspējošie leģionāri? Un no kurienes viņi radīsies?
Jautā GM. Bet tādam 100% vajadzētu būt atlases procesam, jo tikai tad tas būs objektīvs. Līdz šim tas nekad tāds nav bijis, tādēļ arī ir tas kas ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 22:21, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Jautā GM. Bet tādam 100% vajadzētu būt atlases procesam, jo tikai tad tas būs objektīvs. Līdz šim tas nekad tāds nav bijis, tādēļ arī ir tas kas ir...
Ha, pietika ar vienu Mikušu, lai pamostos svētais sašutums par mūsējo nepelnītu atstāšanu malā. Un Tu te gribi izdzīt visu Dinamo. Nu, nu...

Otrkārt, nekādu nespēlēšanu PČ vēl nekad neesmu pamanījis, ja nu vienīgi klasiskos zaudējumus vājajām komandām. Mīts un pasakas.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 22:28, pirms 13 gadiem
Sāksim ar to ka tāda galvenā trenera Dinamo komandai vispār nav. Ir tikai blatņiku bars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-28 22:38, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ha, pietika ar vienu Mikušu, lai pamostos svētais sašutums par mūsējo nepelnītu atstāšanu malā. Un Tu te gribi izdzīt visu Dinamo. Nu, nu...

Otrkārt, nekādu nespēlēšanu PČ vēl nekad neesmu pamanījis, ja nu vienīgi klasiskos zaudējumus vājajām komandām. Mīts un pasakas.
1) Es nevienu negribu izdzīt, neliec manā mutē savus vārdus. Es esmu par to lai būtu konkurence un par savu vietu sastāvā drebētu visi - sākot ar kapteini un beidzot ar rezervistu, sākot ar miljonāru un beidzot ar to, kurš spēlē par paldies, lai tikai spēlētu; UN lai tas nenotiek tikai ''sboros'' sezonas sākumā, bet līdz pēdējai sezonas spēlei. Ja šajā konkurences cīņā pārākie izrādītos Latvijieši (kam gan neticu), tad man nav nekas pret, lai RD iztiek pilnīgi bez leģionāriem.

2) Es gan neteicu, ka Latvijas izlases spēlētāji PČ nespēlē (atkal ''izdomā'' manus vārdus), tomēr piekrītu tiem speciālistiem, kas pamatoti novērojuši, ka pēdējos gados izlases prestižs hokejistu acīs krities un spēlēšana izlasē vairs nav tāds stimuls un prioritāte, kāda tā bija, teiksim, pirms KHL izveidošanas. (arī man kā līdzjutējam tagad ir daudz interesantāk sekot līdzi klubam nevis reizi gadā divas nedēļas, vai bieži mazāk, izlasei - izņēmums ir olimpiskās spēles).

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 23:00, pirms 13 gadiem
spriezot pec totjika likmem var saprast kad te salasijusies vieni totjika papiseji un tik izliek visas negacijas uz dinamo, jaa spele negaja jaa parak maz varti kas ir siis sezonas lielaka problema, bet nevajag jau nolikt savu komandu taa kaa taa butu pretinieku komanda...

  +3 [+] [-]

, 2012-01-28 23:03, pirms 13 gadiem
Kas te vispār notiek? 1. periods - OK, bet pēc tam? Spēka nav?! Jeb gribasspēka?! Vienkārši pļurkt...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 23:18, pirms 13 gadiem
denebs rakstīja: Kas te vispār notiek? 1. periods - OK, bet pēc tam? Spēka nav?! Jeb gribasspēka?! Vienkārši pļurkt...
DINAMO jau gatavojas pļiujofiem...

  -2 [+] [-]

, 2012-01-28 23:30, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: 1) Es nevienu negribu izdzīt, neliec manā mutē savus vārdus. Es esmu par to lai būtu konkurence un par savu vietu sastāvā drebētu visi - sākot ar kapteini un beidzot ar rezervistu, sākot ar miljonāru un beidzot ar to, kurš spēlē par paldies, lai tikai spēlētu; UN lai tas nenotiek tikai ''sboros'' sezonas sākumā, bet līdz pēdējai sezonas spēlei. Ja šajā konkurences cīņā pārākie izrādītos Latvijieši (kam gan neticu), tad man nav nekas pret, lai RD iztiek pilnīgi bez leģionāriem.

2) Es gan neteicu, ka Latvijas izlases spēlētāji PČ nespēlē (atkal ''izdomā'' manus vārdus), tomēr piekrītu tiem speciālistiem, kas pamatoti novērojuši, ka pēdējos gados izlases prestižs hokejistu acīs krities un spēlēšana izlasē vairs nav tāds stimuls un prioritāte, kāda tā bija, teiksim, pirms KHL izveidošanas. (arī man kā līdzjutējam tagad ir daudz interesantāk sekot līdzi klubam nevis reizi gadā divas nedēļas, vai bieži mazāk, izlasei - izņēmums ir olimpiskās spēles).
1. Nu, un no kurienes Tu esi izzīdis, ka visus te vienkārši tāpat tur, tā, par neko? Kur tas parādās? Kaut kādos iedomātos konkurentos, kuri te bariem stāv, tādi talantīgi kapātāji, naudu arī neviens neprasa, bet šos, nabagus neņem, diskriminē ar ''latvijiešiem''?

2.Zini, tos ''speciālistus''...Kā tad parādās tas prestiža kritums, KO?
2006.-10.vieta
07.-13.vieta
08.-11.vieta - tas ir, pirms KHL

2009.-7.vieta
10.-11.vieta
11.-13.vieta

Nu, un kur ir atšķirība par sliktu KHL?

  +6 [+] [-]

, 2012-01-28 23:38, pirms 13 gadiem
Sūdabrāļi nevis hokejisti... Visi grib palikt bagāti, bet hokeju spēlēt negrib... easy money? miķeli, sandi? Mērkaķi!

  +4 [+] [-]

, 2012-01-28 23:50, pirms 13 gadiem
Dinamo līdzjutēji! Noņemiet, lūdzu, tās savas rozā brilles un sāciet apmeklēt Latvijas čempionāta spēles. Ticiet man, tas jums sniegs daudz pozitīvakas emocijas. Beidziet sevi mānīt, jūtot līdzi pseidokomandai

  +4 [+] [-]

, 2012-01-28 23:52, pirms 13 gadiem
10220 skatītāāju atstāja halli skandējot Dinamo !!!!
...vienalga zaudē vai uzvar...
TO SAPROT arī hokejisti!
Zaudējam vai uzvaram - tāpat mūs slavina!!!!
Nahren uzvarēt , ja Mūsu strīpainie fani auro pie jebkura iznākuma!

     [+] [-]

, 2012-01-28 23:58, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: 10220 skatītāāju atstāja halli skandējot Dinamo !!!!
...vienalga zaudē vai uzvar...
TO SAPROT arī hokejisti!
Zaudējam vai uzvaram - tāpat mūs slavina!!!!
Nahren uzvarēt , ja Mūsu strīpainie fani auro pie jebkura iznākuma!
Vai tad vismaz puse no skatītājiem nav skolnieki, kas par velti apmeklē spēles?

     [+] [-]

, 2012-01-29 00:02, pirms 13 gadiem
Pirmdienas avīzēs tiks raxtīts , ka UFO ar savu humoru notreilēja Latvijas Himnu un izsita komandu no dinamisma spēles....
============================================
Un vispār vajadzētu ar Likumu aizliegt visādiem tur ######## ziņģot Latvijas Himnu vismaz Arena Riga!...klubos privātajos, parkos un skvēros lai vāvuļo....kamēr policisti savaņģo!
Bet Arena Riga ir atļauts aicinat visādus tur aizlaiztos un nolauztos bebroīdus......

  -2 [+] [-]

, 2012-01-29 00:03, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: 10220 skatītāāju atstāja halli skandējot Dinamo !!!!
...vienalga zaudē vai uzvar...
TO SAPROT arī hokejisti!
Zaudējam vai uzvaram - tāpat mūs slavina!!!!
Nahren uzvarēt , ja Mūsu strīpainie fani auro pie jebkura iznākuma!
Pēc šīs loģikas šosezon faniem vajadzētu būt tikai Salavata spēlēs, pārējie nodurtām galvām spēlē klusumā pie tukšām tribīnēm.
Patērētāju paaudze. ''es taču nopirku biļeti, kā viņi drīkstēja neuzvarēt''
Tad jāpaliek pie kompīša NHL, jāuzliek easy līmenis un jāmočī visi ar divciparu skaitli.

     [+] [-]

, 2012-01-29 00:06, pirms 13 gadiem
k44 rakstīja: Vai tad vismaz puse no skatītājiem nav skolnieki, kas par velti apmeklē spēles?
Tev taisnība...par šo kontingentu pat nepadomaju...madoniešiem vien ir prieks atbraukt uz galvaspilsētu..un vēl hockejs pavakarē!....

  +2 [+] [-]

, 2012-01-29 00:16, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Pēc šīs loģikas šosezon faniem vajadzētu būt tikai Salavata spēlēs, pārējie nodurtām galvām spēlē klusumā pie tukšām tribīnēm.
Patērētāju paaudze. ''es taču nopirku biļeti, kā viņi drīkstēja neuzvarēt''
Tad jāpaliek pie kompīša NHL, jāuzliek easy līmenis un jāmočī visi ar divciparu skaitli.
Grūti Tev oponēt...bet varbūt vajadzētu vienreiz FANIEM izsvilpt komandu pēc kārtējā zudējuma savās mājās - lai saņemas (ne tikai naudu saņem)..........................................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-29 09:10, pirms 13 gadiem
kāda velna pēc cilvēki tērē naudu,klusumā izbraukumos spēlē labāk atbalsts viņiem nav vajadzīgs!kāpēc nespēlē Upītis ???džeks dažās spēlēs 3vārtus iemeta CIPULIS NULLE IR UN PALIEK!!!

     [+] [-]

, 2012-01-29 10:25, pirms 13 gadiem
k44 rakstīja: Vai tad vismaz puse no skatītājiem nav skolnieki, kas par velti apmeklē spēles?
Nē. Skolnieki (un es nezinu, vai vīņi pilnīgi par velti nāk) ir tikai vienā galā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-29 14:58, pirms 13 gadiem
KONSULTANTS rakstīja: kāda velna pēc cilvēki tērē naudu,klusumā izbraukumos spēlē labāk atbalsts viņiem nav vajadzīgs!kāpēc nespēlē Upītis ???džeks dažās spēlēs 3vārtus iemeta CIPULIS NULLE IR UN PALIEK!!!
arī Upītis cūceņu limitu ir izsmēlis un lai kā Tu gribētu -nebūs viņš mesija RD,jo tāds ļoti maziņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-29 21:00, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: 1. Nu, un no kurienes Tu esi izzīdis, ka visus te vienkārši tāpat tur, tā, par neko? Kur tas parādās? Kaut kādos iedomātos konkurentos, kuri te bariem stāv, tādi talantīgi kapātāji, naudu arī neviens neprasa, bet šos, nabagus neņem, diskriminē ar ''latvijiešiem''?

2.Zini, tos ''speciālistus''...Kā tad parādās tas prestiža kritums, KO?
2006.-10.vieta
07.-13.vieta
08.-11.vieta - tas ir, pirms KHL

2009.-7.vieta
10.-11.vieta
11.-13.vieta

Nu, un kur ir atšķirība par sliktu KHL?
1) Konkurentu pūļu nav, jo tie nekad nav tikuši ne meklēti, nedz aicināti, tā vietā sastāvā liekot savējos, pat ja pēc sava līmeņa spēlētājs neatbilst KHL līmenim. Kā nerakstīts likums paliek tas, ka komanda neņem vairāk par 5-6 leģionāriem (vienlaicīgi komandā), lai gan varētu, jo leģionāru ierobežojums uz DR neattiecas.

2) Tu te atkal bāz skaitļus, bet es runāju par attieksmi, kas ir (sa)jūta. To, jaunskung, tik vienkārši tikai ar skaitļiem, grafikiem un vietām tabulā izmērīt nevar!