Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" zaudē un palaiž garām CSKA

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" zaudē un palaiž garām CSKA
Rezultatīvākais CSKA hokejists Sergejs Širokovs šoreiz palika sausā, taču vārtus spēja gūt partneri
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Astoņas minūtes pirms beigām ielaižot vārtus mazākumā, zaudējumu Kontinentālās hokeja līgas regulāras sezonas svarīgā spēlē piedzīvoja Rīgas "Dinamo", kas ar 1:2 piekāpās Maskavas CSKA, tādējādi sāncenšus palaižot garām arī Rietumu konferences kopvērtējumā.

Ļoti svarīgo spēli labāk sāka "Dinamo" – jau pirmajā minūtē pēc aizsarga Gunta Galviņa metiena viesus izglāba vārtu stabiņš. Turpinājumā pārsvaru izdevās pārvērst vairākumā. Lai gan CSKA ir līgas trešā labākā komanda mazākumā, rīdziniekiem izdevās atklāt rezultātu.

Pēc Krišjāņa Rēdliha metiena maskaviešu vārtsargs Rastislavs Staņa ripu atvairīja priekšā, un Jānis Sprukts to iemeta tukšajos sāncenšu vārtos – 1:0! Tādējādi viņš izcēlās pēc divu spēļu pārtraukuma un kļuva par otro "dinamieti" šosezon ar 10 gūtajiem vārtiem.

Pirmā reālā iespēja viesiem radās vien 13. minūtē, kad vārtu priekšā aizmirstā 18 gadus vecā uzbrucēja Ņikitas Kučerova metienu ar grūtībām atvairīja "Dinamo" vārtsargs Kriss Holts. Tūdaļ noraidījumu nopelnīja Marsels Hosa, bet mazākumā viesiem bīstamu momentu nebija.

Pēcāk brīnumainu reakciju nodemonstrēja Staņa – pēc Oskara Cibuļska metiena ripas trajektoriju mainīja kanādietis Džeimijs Lundmarks, taču CSKA izglāba vārtsargs. Savukārt pretuzbrukumā rīdziniekiem pēc Denisa Paršina metiena palīdzēja vārtu stabiņš.

Trešdaļas izskaņā "raķete" Miķelis Rēdlihs mazākumā aizskrēja vienatnē pret Staņu, taču duelī bija spiests zaudēt, nespējot pārtraukt 10 sauso spēļu sēriju. Tādējādi pēc pirmajām 20 minūtēm rezultāts bija 1:0 "Dinamo" labā.

Pirms otrās trešdaļas CSKA galvenais treneris Juliuss Šuplers bija mainījis uzbrucēju virknējumus, un tas uz viņa vadītās komandas spēli bija atstājis labu iespaidu. Jau pirmajos uzbrukumos Maskavas hokejisti sagādāja grūtības mājinieku aizsardzībai, reizi "Dinamo" izglāba vārtu stabs.

Taču 19 gadus vecajam Ņikitam Gusevam gūt pirmos vārtus šosezon 26. minūtē netraucēja nekas – pēc Aleksandra Guskova piespēles viņš ar metienu starp Holta kājsargiem realizēja izgājienu vienatnē un panāca neizšķirtu 1:1.

Tiesa, tūdaļ moments bija Mārtiņam Karsumam, taču "Dinamo" labākais vārtu guvējs, kurš pirmajās trīs spēlēs pret CSKA nebija guvis ne punkta, no vārtu priekšas meta krietni garām.

Pēc jaunā Aināra Podziņa nevajadzīga noraidījuma iniciatīva atkal bija CSKA, turklāt rīdzinieku vārti neieņemti palika, tikai pateicoties krietnai veiksmes devai. Holts bija uz ledus, vārtu priekšā – vairāki nokrituši "Dinamo" hokejisti, taču mestās ripas allaž palika burzmā.

Trešdaļas izskaņā "Dinamo" neizmantoja 24 sekundes lielajā skaitliskajā vairākumā, bet noslēdzošās 20 minūtes bija spiesta sākt mazākumā Galviņa noraidījuma dēļ.

Atkal mazākums tika izturēts, bet dārgi maksāja neprasme nomainīties – tiesneši piefiksēja sešus laukuma spēlētājus un kārtējā mazākuma "piebeigšanai" nācās patērēt tik dārgos spēka resursus.

Disciplīnas trūkums maksāja trīs punktus. Pret Spruktu netika fiksēta bloķēšana, viņš nolēma atriebties ar rupju spēka paņēmienu un atstāja "Dinamo" mazākumā. Šoreiz spēka pietrūka – aizsargs Igors Ožiganovs no zilās līnijas guva savus pirmos vārtus līgā un panāca 2:1 CSKA labā.

Atspēlēties rīdziniekiem nebija lemts – zaudējums un Rietumu konferences kopvērtējumā jāsamierinās ar 8. vietu, jo CSKA vairāk uzvaru pamatlaikā (abām komandām pa 62 punktiem). Tiesa, maskaviešiem pa divām aizvadītajām spēlēm vairāk.

Jāpiezīmē, ka spēli klātienē noskatījās 10220 skatītāju, kas ir jauns sezonas rekords.

Tagad "Dinamo" četru spēļu izbraukums. Pirmais mačs pirmdien 17:00 pret Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenēto Maskavas "Dynamo".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Kriss Holts (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs – Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš – Oskars Cibuļskis, Arvīds Reķis – Kristaps Sotnieks, Jānis Andersons; Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs, Aleksandrs Ņiživijs – Frēdriks Varjs – Džeimijs Lundmarks, Marsels Hosa – Niklass Luseniuss – Ģirts Ankipāns, Gints Meija – Māris Bičevskis – Mārtiņš Cipulis, Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 28. janvāris, Rīga

Rīgas "Dinamo" – Maskavas CSKA 1:2 (1:0, 0:1, 0:1)

Vārti: 08:22 Sprukts (K. Rēdlihs, Karsums, vair.) 1:0, 25:10 Gusevs (Guskovs) 1:1, 52:13 Ožiganovs (Buravčikovs, Kučerovs, vair.) 1:2
Soda minūtes: 26:10
Metieni: 26:28
Vārtsargi: Kriss Holts – Rastislavs Staņa

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 21:06, pirms 13 gadiem
Es vēl biku ceru,ka Peka ir treneris,kas domā pāris soļus uz priekšu...varbūt šobrīd ir fiziskā bedre,kas ļauj mums labi nospēlēt tikai fragmentāri un iespējams uz PO atvērsies...jācer...galu galā tas pats Ludmarks,Wargs māk spēlēt,ko ir pierādījuši!

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:10, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Kopumā Tev piekrītu, bet ne par šo spēli. Šoreiz bija pašu kļūdas, jeb, ja vēlies, sauc to par ''nenoskaņošanos''.
Nu it kā jau bija noskaņojušies, sākumā tīri labi uzspieda, kamēr arī gols atnāca. Turpinājumā pēkšņi vēl vairāk uzspieda ACSK, un tur vairs kaut kā nepietika ar sākotnējo ''skaņojumu''. CSKA vispār (kā jau tāda gandrīz junioru komanda) ir kā tas zināmais ''mērkaķis ar granātu'', nekad nevar saprast, kā nospēlēs. Šoreiz nospēlēja gandrīz labi un ar to pietika.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 21:12, pirms 13 gadiem
gregors rakstīja: Nu bet tad tie, kas ir astotie būtu devītie un PO netiktu...
A Dinami ir tie 8ie!!!!

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:13, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Es ceru, ka tu tikai izliecies, ka nesaproti, nevis esi ... Es nerunāju par to ko tu redzi statistikas ailēs (lai gan tas protams galarezultātā ir svarīgākais), es runāju par to kā komanda spēlē, kā ''izskatās'' no malas tās prasmes cīņasspars, uzvaras griba, mērķtiecība. Tas, ka gūtas uzvaras neskatāmās, un/vai haotioskās spēlēs, tas nebūt nerunā par labu komandas sniegumam, jo, kā zināms ''haļava'' neturpinās.
Tu rakstīji ka pēdējā mēnesī Automobilist, Vitjaz, Sibirj pēc spēles ir galavas tiesu paŗāki par mums-nu neticu ka esi redzējis nosauktām komandām pēdējā mēnesī vairāk par vienu spēli. Nezinu uz kā balstoties Tu izdari tik kategorisku secinājumu-pie tam ka pat galvas tiesu pārāki. Tālāk pēdējo 12 spēļu laikā DR ir parādījusi vairākas ļoti labas spēles-Čeļabisnkā, Rīgā ar Maskavas Dinamo, patika spēle Astanā, bija palabas vismaz normālas spēles, bija spēles kas nepatika, vai atsevišķi periodi, piemēram pret automobilist patika 1 un 2 periods-kā vajag dominēt spēlēt izbraukumā pret pēdējo vietu(1.periods), kā vajag turēt rezultātu , nosist tempu-kā klasika(2.periods) un kā nevajag spēlēt kā var galīgi palaisties (3.periods). Kopumā spēlējam atbilstoši savai vietai - PO zonā esam un cīnamies lai neesam 8 vietā.
Neredzu nekādu vājumu vai nespēlēšanu laukumā. Kā galveno mīnusu saskatu Pekas mēģinājumus mūsu spēlētājiem spēlēt tādu hokeju kurš mums nav piemērots lielākai daļai hokejistu, bet aizsardzība ir nostādīta līmenī kaut kur pēdējās 20 spēlēs. Protams ir kļūdas bet hokejs sastāv no kļūdām. Tāpēc arī saku ja šī ir slikta spēle-tik slikta ka esam stabili vājāki par autsaideriem tad no hokeja neko nesaprotu un nevajag jaukt - esnesaku ka spēlējam ļoti labi-mēs spēlējam normālā līmenī-nu noteikti labāk kā pirmajā mēnesī-septembrī.

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:13, pirms 13 gadiem
Erikovič rakstīja: Es vēl biku ceru,ka Peka ir treneris,kas domā pāris soļus uz priekšu...varbūt šobrīd ir fiziskā bedre,kas ļauj mums labi nospēlēt tikai fragmentāri un iespējams uz PO atvērsies...jācer...galu galā tas pats Ludmarks,Wargs māk spēlēt,ko ir pierādījuši!
Es ar bik ceru, tomēr šķiet fiziskā bedre ilgst jau drusku vairāk nekā mēnesi, savulārt Lundmarkam un Varjam šķiet tām ilghst gandrīz visu sezonu... Un tas nav iepriecinoši. Arī Maskavas Dinamo par to jau otro gadu sūkstās, tomēr, tā teikt, mums vioņu problēmas. Ja RD būtu MD vietā, tad tas mani tik ļoti neuztrauktu (lai gan, zinot mūsu nenoskaņošanos uz vājākiem pretiniekiem, varbūt tieši uztrauktos par izslēgšanas spēļu pirmo kārtu).

  -2 [+] [-]

, 2012-01-28 21:13, pirms 13 gadiem
Man šķiet, ka Dinamo šī būs pirmā sezona, kad play off aprausies jau pirmajā kārtā

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:16, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Tu rakstīji ka pēdējā mēnesī Automobilist, Vitjaz, Sibirj pēc spēles ir galavas tiesu paŗāki par mums-nu neticu ka esi redzējis nosauktām komandām pēdējā mēnesī vairāk par vienu spēli. Nezinu uz kā balstoties Tu izdari tik kategorisku secinājumu-pie tam ka pat galvas tiesu pārāki. Tālāk pēdējo 12 spēļu laikā DR ir parādījusi vairākas ļoti labas spēles-Čeļabisnkā, Rīgā ar Maskavas Dinamo, patika spēle Astanā, bija palabas vismaz normālas spēles, bija spēles kas nepatika, vai atsevišķi periodi, piemēram pret automobilist patika 1 un 2 periods-kā vajag dominēt spēlēt izbraukumā pret pēdējo vietu(1.periods), kā vajag turēt rezultātu , nosist tempu-kā klasika(2.periods) un kā nevajag spēlēt kā var galīgi palaisties (3.periods). Kopumā spēlējam atbilstoši savai vietai - PO zonā esam un cīnamies lai neesam 8 vietā.
Neredzu nekādu vājumu vai nespēlēšanu laukumā. Kā galveno mīnusu saskatu Pekas mēģinājumus mūsu spēlētājiem spēlēt tādu hokeju kurš mums nav piemērots lielākai daļai hokejistu, bet aizsardzība ir nostādīta līmenī kaut kur pēdējās 20 spēlēs. Protams ir kļūdas bet hokejs sastāv no kļūdām. Tāpēc arī saku ja šī ir slikta spēle-tik slikta ka esam stabili vājāki par autsaideriem tad no hokeja neko nesaprotu un nevajag jaukt - esnesaku ka spēlējam ļoti labi-mēs spēlējam normālā līmenī-nu noteikti labāk kā pirmajā mēnesī-septembrī.
1) Es to piebildi pierakstīju iekavās pie Vityaz (tas arī bija domāts tikai par šo komandu),

2) Tas bija domāts kā hiperbola (ir tāds termins ne tikai ģeometrijā bet arī literatūrā, kas nozīmē pārspīlētu tēlainu salīdzinājumu)...

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:22, pirms 13 gadiem
AlmostFamous rakstīja: Man šķiet, ka Dinamo šī būs pirmā sezona, kad play off aprausies jau pirmajā kārtā
Vai tad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 21:27, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā pati problēma pavasarī būs redzama LV izlasē, kad nejūtot konkurentu elpu pakausī, un līgumu nav jaizplēš gandrīz ar zobiem ledu graužot, mūsējie kārtējo reizi atslidos savu nodevu LV karogam.
Jā tieš i tā! Dēļ RD kas ir garantējusi vienvirziema līgumus visiem nešķirojot jauni, veci bet galvenais latvijas pilsoņi, Latviijas izlase nenoturesies elites grupā!!! ir atrasts grekāzis urrrāāā!!! pārejais pofig......

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 21:28, pirms 13 gadiem
epavl rakstīja: nop, šī būs otrā.
Un vēl tīri teorētiski iespējams tāds savdabīgs ''de ja vu''- pirmajā kārtā smagi atraujamies no MD, CSKA savukārt uzvar kaut ko un pēc tam vēl smagāk atraujas no MD.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 21:29, pirms 13 gadiem
Diezgan bēdīga aina bija laukumā-un,ja kaut kas neiet uzbrukumā-tad taču trenerim vajadzētu kaut ko pamainīt un tos trijniekus pajaukt!

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:36, pirms 13 gadiem
Apsolu, ka ne šogad, ne nākošajā gadā nevienu DR spēli mājas arēnā neapmeklēšu. Bļ...dj..kur tik bezzobaini un neprecīzi var spēlēt((. Annuška Ozo roku nogulējusi vai izdrāzusi pa trako...gan uzņemšanā, gan piespēlēs ar nūju un ripu rīkojas kā es, kas knapi slido((.
ŽĒl izmestās naudas((, es tāpat daudz nepelnu, bet hokeju mīlu, tagad esmu sadusmojies, bet savus solījumus turu vienmēr. SKATĪŠÕS PA TV(((

     [+] [-]

, 2012-01-28 21:55, pirms 13 gadiem
arch122 rakstīja: Jā tieš i tā! Dēļ RD kas ir garantējusi vienvirziema līgumus visiem nešķirojot jauni, veci bet galvenais latvijas pilsoņi, Latviijas izlase nenoturesies elites grupā!!! ir atrasts grekāzis urrrāāā!!! pārejais pofig......
Jā, taisnība, tādēļ vēl jo vairāk, uzskatu, ka komplektējot sastāvu nākamajai sezonai, komandas GM uz treniņnometni jāaicina tieši tik pat daudz ārzemnieku (kādus nu varēs atļauties) cik būs latvijiešu un izvēloties sastāvu nav jāņem vērā nacionalitāte, bet parādītais sniegums. Uzskatu, ka daudz labāk (ja tādi izrādīsies reālie spēku samēri), lai RD nespēlē neviens Latvijietis, nekā tagad, kad puikas zina, ka viņiem vieta sastāvā garantēta un būs garantēta, kā arī liela alga (ja vien par vēl lielāku nepāries uz citu klubu), un līdz ar to spēlē kā sanāk. Te arī paradokss - parasti saka, ka leģionāri pārāk neplēš pakaļu, tikai atspēlē savu līgumu, bet šī RD situācija ir radījusi tādus kā ''pašmāju leģionārus'', kuriem ar nav jāplēš pakaļa, jo ja esi stabils izlases kandidāts vai pat vairāk RD (ja citi neņem) spēlēsi tāpat, neskatoties uz rezultātu. Daudz labāk būtu, ja būtu konkurence, un viņiem sava vērtība būtu jāpierāda, bet ja nevar, tad ar kāju pa pakaļu, lai spēlē sev atbilstošā līgā... un pēc tam paši izsalkuši un priecīgi brauks uz izlasi, lai sevi apliecinātu un atkal tiktu treknajā RD maizē...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 22:02, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Jā, taisnība, tādēļ vēl jo vairāk, uzskatu, ka komplektējot sastāvu nākamajai sezonai, komandas GM uz treniņnometni jāaicina tieši tik pat daudz ārzemnieku (kādus nu varēs atļauties) cik būs latvijiešu un izvēloties sastāvu nav jāņem vērā nacionalitāte, bet parādītais sniegums. Uzskatu, ka daudz labāk (ja tādi izrādīsies reālie spēku samēri), lai RD nespēlē neviens Latvijietis, nekā tagad, kad puikas zina, ka viņiem vieta sastāvā garantēta un būs garantēta, kā arī liela alga (ja vien par vēl lielāku nepāries uz citu klubu), un līdz ar to spēlē kā sanāk. Te arī paradokss - parasti saka, ka leģionāri pārāk neplēš pakaļu, tikai atspēlē savu līgumu, bet šī RD situācija ir radījusi tādus kā ''pašmāju leģionārus'', kuriem ar nav jāplēš pakaļa, jo ja esi stabils izlases kandidāts vai pat vairāk RD (ja citi neņem) spēlēsi tāpat, neskatoties uz rezultātu. Daudz labāk būtu, ja būtu konkurence, un viņiem sava vērtība būtu jāpierāda, bet ja nevar, tad ar kāju pa pakaļu, lai spēlē sev atbilstošā līgā... un pēc tam paši izsalkuši un priecīgi brauks uz izlasi, lai sevi apliecinātu un atkal tiktu treknajā RD maizē...
Un kur tad ir tie daudzie pārspējošie leģionāri? Un no kurienes viņi radīsies?

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 22:06, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kur tad ir tie daudzie pārspējošie leģionāri? Un no kurienes viņi radīsies?
Jautā GM. Bet tādam 100% vajadzētu būt atlases procesam, jo tikai tad tas būs objektīvs. Līdz šim tas nekad tāds nav bijis, tādēļ arī ir tas kas ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 22:21, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Jautā GM. Bet tādam 100% vajadzētu būt atlases procesam, jo tikai tad tas būs objektīvs. Līdz šim tas nekad tāds nav bijis, tādēļ arī ir tas kas ir...
Ha, pietika ar vienu Mikušu, lai pamostos svētais sašutums par mūsējo nepelnītu atstāšanu malā. Un Tu te gribi izdzīt visu Dinamo. Nu, nu...

Otrkārt, nekādu nespēlēšanu PČ vēl nekad neesmu pamanījis, ja nu vienīgi klasiskos zaudējumus vājajām komandām. Mīts un pasakas.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-28 22:28, pirms 13 gadiem
Sāksim ar to ka tāda galvenā trenera Dinamo komandai vispār nav. Ir tikai blatņiku bars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-28 22:38, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ha, pietika ar vienu Mikušu, lai pamostos svētais sašutums par mūsējo nepelnītu atstāšanu malā. Un Tu te gribi izdzīt visu Dinamo. Nu, nu...

Otrkārt, nekādu nespēlēšanu PČ vēl nekad neesmu pamanījis, ja nu vienīgi klasiskos zaudējumus vājajām komandām. Mīts un pasakas.
1) Es nevienu negribu izdzīt, neliec manā mutē savus vārdus. Es esmu par to lai būtu konkurence un par savu vietu sastāvā drebētu visi - sākot ar kapteini un beidzot ar rezervistu, sākot ar miljonāru un beidzot ar to, kurš spēlē par paldies, lai tikai spēlētu; UN lai tas nenotiek tikai ''sboros'' sezonas sākumā, bet līdz pēdējai sezonas spēlei. Ja šajā konkurences cīņā pārākie izrādītos Latvijieši (kam gan neticu), tad man nav nekas pret, lai RD iztiek pilnīgi bez leģionāriem.

2) Es gan neteicu, ka Latvijas izlases spēlētāji PČ nespēlē (atkal ''izdomā'' manus vārdus), tomēr piekrītu tiem speciālistiem, kas pamatoti novērojuši, ka pēdējos gados izlases prestižs hokejistu acīs krities un spēlēšana izlasē vairs nav tāds stimuls un prioritāte, kāda tā bija, teiksim, pirms KHL izveidošanas. (arī man kā līdzjutējam tagad ir daudz interesantāk sekot līdzi klubam nevis reizi gadā divas nedēļas, vai bieži mazāk, izlasei - izņēmums ir olimpiskās spēles).

  -1 [+] [-]

, 2012-01-28 23:00, pirms 13 gadiem
spriezot pec totjika likmem var saprast kad te salasijusies vieni totjika papiseji un tik izliek visas negacijas uz dinamo, jaa spele negaja jaa parak maz varti kas ir siis sezonas lielaka problema, bet nevajag jau nolikt savu komandu taa kaa taa butu pretinieku komanda...

  +3 [+] [-]

, 2012-01-28 23:03, pirms 13 gadiem
Kas te vispār notiek? 1. periods - OK, bet pēc tam? Spēka nav?! Jeb gribasspēka?! Vienkārši pļurkt...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-28 23:18, pirms 13 gadiem
denebs rakstīja: Kas te vispār notiek? 1. periods - OK, bet pēc tam? Spēka nav?! Jeb gribasspēka?! Vienkārši pļurkt...
DINAMO jau gatavojas pļiujofiem...

  -2 [+] [-]

, 2012-01-28 23:30, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: 1) Es nevienu negribu izdzīt, neliec manā mutē savus vārdus. Es esmu par to lai būtu konkurence un par savu vietu sastāvā drebētu visi - sākot ar kapteini un beidzot ar rezervistu, sākot ar miljonāru un beidzot ar to, kurš spēlē par paldies, lai tikai spēlētu; UN lai tas nenotiek tikai ''sboros'' sezonas sākumā, bet līdz pēdējai sezonas spēlei. Ja šajā konkurences cīņā pārākie izrādītos Latvijieši (kam gan neticu), tad man nav nekas pret, lai RD iztiek pilnīgi bez leģionāriem.

2) Es gan neteicu, ka Latvijas izlases spēlētāji PČ nespēlē (atkal ''izdomā'' manus vārdus), tomēr piekrītu tiem speciālistiem, kas pamatoti novērojuši, ka pēdējos gados izlases prestižs hokejistu acīs krities un spēlēšana izlasē vairs nav tāds stimuls un prioritāte, kāda tā bija, teiksim, pirms KHL izveidošanas. (arī man kā līdzjutējam tagad ir daudz interesantāk sekot līdzi klubam nevis reizi gadā divas nedēļas, vai bieži mazāk, izlasei - izņēmums ir olimpiskās spēles).
1. Nu, un no kurienes Tu esi izzīdis, ka visus te vienkārši tāpat tur, tā, par neko? Kur tas parādās? Kaut kādos iedomātos konkurentos, kuri te bariem stāv, tādi talantīgi kapātāji, naudu arī neviens neprasa, bet šos, nabagus neņem, diskriminē ar ''latvijiešiem''?

2.Zini, tos ''speciālistus''...Kā tad parādās tas prestiža kritums, KO?
2006.-10.vieta
07.-13.vieta
08.-11.vieta - tas ir, pirms KHL

2009.-7.vieta
10.-11.vieta
11.-13.vieta

Nu, un kur ir atšķirība par sliktu KHL?

  +6 [+] [-]

, 2012-01-28 23:38, pirms 13 gadiem
Sūdabrāļi nevis hokejisti... Visi grib palikt bagāti, bet hokeju spēlēt negrib... easy money? miķeli, sandi? Mērkaķi!

  +4 [+] [-]

, 2012-01-28 23:50, pirms 13 gadiem
Dinamo līdzjutēji! Noņemiet, lūdzu, tās savas rozā brilles un sāciet apmeklēt Latvijas čempionāta spēles. Ticiet man, tas jums sniegs daudz pozitīvakas emocijas. Beidziet sevi mānīt, jūtot līdzi pseidokomandai

  +4 [+] [-]

, 2012-01-28 23:52, pirms 13 gadiem
10220 skatītāāju atstāja halli skandējot Dinamo !!!!
...vienalga zaudē vai uzvar...
TO SAPROT arī hokejisti!
Zaudējam vai uzvaram - tāpat mūs slavina!!!!
Nahren uzvarēt , ja Mūsu strīpainie fani auro pie jebkura iznākuma!

     [+] [-]

, 2012-01-28 23:58, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: 10220 skatītāāju atstāja halli skandējot Dinamo !!!!
...vienalga zaudē vai uzvar...
TO SAPROT arī hokejisti!
Zaudējam vai uzvaram - tāpat mūs slavina!!!!
Nahren uzvarēt , ja Mūsu strīpainie fani auro pie jebkura iznākuma!
Vai tad vismaz puse no skatītājiem nav skolnieki, kas par velti apmeklē spēles?

     [+] [-]

, 2012-01-29 00:02, pirms 13 gadiem
Pirmdienas avīzēs tiks raxtīts , ka UFO ar savu humoru notreilēja Latvijas Himnu un izsita komandu no dinamisma spēles....
============================================
Un vispār vajadzētu ar Likumu aizliegt visādiem tur ######## ziņģot Latvijas Himnu vismaz Arena Riga!...klubos privātajos, parkos un skvēros lai vāvuļo....kamēr policisti savaņģo!
Bet Arena Riga ir atļauts aicinat visādus tur aizlaiztos un nolauztos bebroīdus......

  -2 [+] [-]

, 2012-01-29 00:03, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: 10220 skatītāāju atstāja halli skandējot Dinamo !!!!
...vienalga zaudē vai uzvar...
TO SAPROT arī hokejisti!
Zaudējam vai uzvaram - tāpat mūs slavina!!!!
Nahren uzvarēt , ja Mūsu strīpainie fani auro pie jebkura iznākuma!
Pēc šīs loģikas šosezon faniem vajadzētu būt tikai Salavata spēlēs, pārējie nodurtām galvām spēlē klusumā pie tukšām tribīnēm.
Patērētāju paaudze. ''es taču nopirku biļeti, kā viņi drīkstēja neuzvarēt''
Tad jāpaliek pie kompīša NHL, jāuzliek easy līmenis un jāmočī visi ar divciparu skaitli.

     [+] [-]

, 2012-01-29 00:06, pirms 13 gadiem
k44 rakstīja: Vai tad vismaz puse no skatītājiem nav skolnieki, kas par velti apmeklē spēles?
Tev taisnība...par šo kontingentu pat nepadomaju...madoniešiem vien ir prieks atbraukt uz galvaspilsētu..un vēl hockejs pavakarē!....

  +2 [+] [-]

, 2012-01-29 00:16, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Pēc šīs loģikas šosezon faniem vajadzētu būt tikai Salavata spēlēs, pārējie nodurtām galvām spēlē klusumā pie tukšām tribīnēm.
Patērētāju paaudze. ''es taču nopirku biļeti, kā viņi drīkstēja neuzvarēt''
Tad jāpaliek pie kompīša NHL, jāuzliek easy līmenis un jāmočī visi ar divciparu skaitli.
Grūti Tev oponēt...bet varbūt vajadzētu vienreiz FANIEM izsvilpt komandu pēc kārtējā zudējuma savās mājās - lai saņemas (ne tikai naudu saņem)..........................................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja