Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Karsumam trīs vārti, "Dinamo" atspēlējas un uzvar

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Karsumam trīs vārti, "Dinamo" atspēlējas un uzvar
Mārtiņš Karsums saņem partneru apsveikumus
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Mārtiņam Karsumam gūstot trīs vārtus jeb izceļoties ar "hat trick", šovakar Latvijas Dzelzceļa kausu ar uzvaru sācis Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas atspēlēja divu vārtu deficītu un ar 4:3 uzveica Somijas ceturto spēcīgāko klubu Espo "Blues".

Pirmais bīstamais moments "Dinamo" radās jau 2. minūtē pēc Ginta Meijas izrāviena pa labo malu. Pēcāk sekoja metieni Roberta Bukarta, Krišjāņa Rēdliha un Mārtiņa Karsuma izpildījumā, kamēr "Blues" hokejisti Mikaela Telkvista sargātos vārtus pirmo reizi apdraudēja vien 6. minūtē. Taču tieši somi 9. minūtē atklāja rezultātu, izmantojot Matjē Karla noraidījumu. Viens pats pie tālā stabiņa bija Miro Āltonens, kurš bez problēmām raidīja ripu pustukšajos "Dinamo" vārtos – 1:0 Espo kluba labā.

Jau nākamajā minūtē pēc Aleksandra Ņiživija piespēles izcelties varēja Aleksandrs Žirū, tomēr ripa lidoja garām mērķim. Savukārt Elvijam Biezajam izdevās trāpīt apakšējā stūrī, bet priekšā bija somu vārtsarga Anti Ores kājsargs. 18. minūtē Andrim Džeriņam gan nekas netraucēja – Jēkabs Rēdlihs neitrālajā zonā atbruņoja pretinieku, piespēlēja Gintam Meijam, kurš izveda Džeriņu vienatnē pret vārtsargu. 24 gadus vecajam uzbrucējam problēmu nebija – pēc pirmās trešdaļas 1:1.

Otro 20 minūšu ievadā Džeimija Džonsona izprovocētais noteikumu pārkāpums "Dinamo" labumu uz tablo nedeva, jo saspēle bija pārāk statiska. 25. minūtē rīdziniekus pēc Tomija Huhtalas metiena izglāba vārtu pārliktnis. Pēc divām minūtēm palīdzēja vārtu stabiņš, taču pēc abām epizodēm mājinieki ielaida vārtus. Vispirms Telkvists starp kājsargiem izlaida Juso Ikonena raidīto ripu, pēcāk vārtu augšējā stūrī iemeta Huhtala, un 27. minūtē rezultāts bija 3:1 Espo "Blues" labā.

Tomēr jau pēc trīs minūtēm "Dinamo" deficītu samazināja. Vairākumā Džonsons un Miks Indrašis izspēlēja līdz Karsuma metienam tukšos vārtos – 2:3. Nākamajā minūtē Meija varēja izcelties jau mazākumā, bet neprata vienatnē izrēķināties ar vārtsargu. Lai gan turpinājumā labāki momenti bija "Blues", trešdaļas izskaņu apņēmīgāk aizvadīja rīdzinieki. Tas gan nepalīdzēja pirms noslēdzošajām 20 pamatlaika minūtēm panākt neizšķirtu.

Tuvu "Dinamo" trešajiem vārtiem 45. minūtē nokļuva mājinieku pirmais uzbrucēju trio, tomēr Džonsonam pēc atlēkušās ripas iegūšanas metienu izdarīt neļāva. Taču jau pēc divām minūtēm viņi savu panāca – aizsarga Matjē Karla vairākumā raidīto ripu vārtu priekšā pielaboja Karsums, gūstot savus otros vārtus spēlē un panākot neizšķirtu 3:3.

Tieši Karsums kļuva par vakara galveno zvaigzni. 57. minūtē viņš no tuvas distances raidīja ripu starp sāncenšu vārtsarga kājsargiem, izraujot "Dinamo" uzvaru Latvijas Dzelzceļa kausa izcīņas pirmajā mačā – 4:3!

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Mikaels Telkvists (Māris Jučers); Guntis Galviņš – Krišjānis Rēdlihs, Matjē Karls – Jēkabs Rēdlihs, Kristaps Sotnieks – Oskars Cibuļskis, Mārtiņš Porejs; Mārtiņš Karsums – Džeimijs Džonsons – Miks Indrašis, Aleksandrs Ņiživijs – Robs Šremps – Aleksandrs Žirū, Elvijs Biezais – Māris Bičevskis – Gints Meija, Roberts Bukarts – Andris Džeriņš – Ģirts Ankipāns, Gunārs Skvorcovs.

Latvijas Dzelzceļa kauss, 25. augusts, Rīga

Rīgas "Dinamo" – Espo "Blues" 4:3 (1:1, 1:2, 2:0)

Vārti: 8:16 Āltonens (Kuka, vair.) 0:1, 17:28 Džeriņš (Meija, J. Rēdlihs) 1:1, 25:42 Ikonens (Āltonens, Kūsela) 1:2, 26:39 Huhtala (Mietinens) 1:3, 29:42 Karsums (Džonsons, Indrašis, vair.) 2:3, 46:43 Karsums (Indrašis, Karls, vair.) 3:3, 56:27 Karsums (Indrašis, Džonsons) 4:3
Soda minūtes: 6:6
Vārtsargi: Mikaels Telkvists – Anti Ore

Latvijas Dzelzceļa kausa kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez.
25. augusts15:30Jaroslavļas Lokomotiv - Mitišču Atlant4:2
19:30Rīgas Dinamo - Espo Blues4:3
26. augusts15:30Jaroslavļas Lokomotiv - Espo Blues
19:30Rīgas Dinamo - Mitišču Atlant
28. augusts15:30Espo Blues - Mitišču Atlant
19:30Rīgas Dinamo - Jaroslavļas Lokomotiv
29. augusts15:30Spēle par vietu
19:30 Spēle par vietu ar Rīgas Dinamo līdzdalību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-08-25 21:34, pirms 13 gadiem
Skaista uzvara interesantā spēlē

 +15 [+] [-]

, 2012-08-25 21:34, pirms 13 gadiem
Dinamo visi gūtie vārti bija tiešām labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-08-25 21:35, pirms 13 gadiem
leģionāri labi izskataas šogad.... bukarts nekads ka vienmeer... uz farmu čali... pastisies ko pret krieveliem iespesim... malaciites

 +25 [+] [-]

, 2012-08-25 21:35, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Spēli neredzēju
Bet ielaisto vārtu skaits ļauj uzreiz RD pieskaitīt pie pakaļgala
p.s.
Acīs iekrita vienīgi burvīgā karsēja somu pieprasītā pārtraukuma laikā
ja neredzēji spēli,tad nedi.s

 +23 [+] [-]

, 2012-08-25 21:35, pirms 13 gadiem
IZskatas ka Indrasis, bus normals M.Redliha aizstajejs

  +5 [+] [-]

, 2012-08-25 21:35, pirms 13 gadiem
MEŽONIS !!!!
Mana un vēl kāda āksta prognoze, kurš ierēca piepildījās HAT TRICK

 +20 [+] [-]

, 2012-08-25 21:35, pirms 13 gadiem
Indrašis pārliecina.

 +13 [+] [-]

, 2012-08-25 21:35, pirms 13 gadiem
Galviņš labākais spēlētājs? Hahahahha, trenera mīlulis.

  +8 [+] [-]

, 2012-08-25 21:36, pirms 13 gadiem
Nu šitas jau bija labs mačs,ja Karsums un Indrašis šitā uguņos sezonā nu tad jābūt zirgā!

  -4 [+] [-]

, 2012-08-25 21:36, pirms 13 gadiem
Kas tur Ždanoka apbalvoja!?

 +11 [+] [-]

, 2012-08-25 21:36, pirms 13 gadiem
Pirmā maiņa izskatās zolīdi! Priecē arī Ņiživija spēle,Saša izskatās ir labā fiziskajā kondīcijā!

  +7 [+] [-]

, 2012-08-25 21:36, pirms 13 gadiem
Sotnieks kaut kā nepārliecina. Nedroši nospēlēja pirmajos divos vārtu zaudējumos.....

 +21 [+] [-]

, 2012-08-25 21:36, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Spēli neredzēju
Bet ielaisto vārtu skaits ļauj uzreiz RD pieskaitīt pie pakaļgala
p.s.
Acīs iekrita vienīgi burvīgā karsēja somu pieprasītā pārtraukuma laikā
tāds *aunis! Spēli neskatījās,bet starplaikus gan! kur tādi rodas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2012-08-25 21:36, pirms 13 gadiem
Žēl apzināties, ka šitādu Karsuma spēli neredzēsim iekš LTV7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-08-25 21:36, pirms 13 gadiem
Karsums monstrs
p.s.
Galviņš labākais spēlētājs?Rautakallio gan ir baigais jokdaris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-08-25 21:37, pirms 13 gadiem
Somi stipri

  +8 [+] [-]

, 2012-08-25 21:37, pirms 13 gadiem
Mežonis ir formā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-08-25 21:37, pirms 13 gadiem
KARSUMS zvērs, INDRAŠIS turpina plosīties. DŽERIŅAM arī sexīgs gols, ielaidām tos 2 golus ātri, bet spējām no 1:3 uzvarēt, tā kā malači. Gaidām rītdienu
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +7 [+] [-]

, 2012-08-25 21:38, pirms 13 gadiem
Edgars008 rakstīja: Somi stipri
Somijas augstakas ligas klubs kas sezonu nosledz 4 vieta nevaretu but vajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:38, pirms 13 gadiem
Nepārliecinošs sniegums aizsardzībā.Sotnieks atved ripu Laviņa vietā,Galviņš beigās savu kļūdu izglāba

  +4 [+] [-]

, 2012-08-25 21:38, pirms 13 gadiem
Tā notiek, ja zvēru rausta aiz ūsām bļ*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-08-25 21:39, pirms 13 gadiem
Eu jā,visi Džeru aizmirsuši,arī normāli nokapāja!

     [+] [-]

, 2012-08-25 21:39, pirms 13 gadiem

  -3 [+] [-]

, 2012-08-25 21:39, pirms 13 gadiem
Nu, trešo golu mums Borisovs pietiesāja. Būsim objektīvi. Principā Somu U 18 līdzīgi nospēlēja ar mūsu pamatsastāvu

  +9 [+] [-]

, 2012-08-25 21:40, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Spēli neredzēju
Bet ielaisto vārtu skaits ļauj uzreiz RD pieskaitīt pie pakaļgala
p.s.
Acīs iekrita vienīgi burvīgā karsēja somu pieprasītā pārtraukuma laikā
Ja neko neredzēji tad arī nedzēsē muti Skaidrs

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:40, pirms 13 gadiem
messibesii72 rakstīja: knapi,knapi tikai pievarējām,somu blūzmeņus.
ja nebūtu 2. perioda sākumā spēlējuši BAČ lejasgala komes līmenī un 2 golus ielaiduši, tad gan jau nebūtu tik ilgi jānovelk... Šī spēle atkal rāda kā Minska varēja pakāst Žlobinas vilkiem vakar (kurus šodien Vityaz ar 5:1 nopēra) un citi zemāki Eiropas klubi vinnēt KHL grandus... ja tu nedod two sh**s par speles iznākumu un uzskati, ka pretī ir k-kādi hokeja untermenši, tad viegli ierīt var pāris golus un beigās likumsakarīgi arī pakāst iespiežot asti kājstarpē.... Ar RD tas šodien ar varēja notikt.....

Prieks par Indraši (un reāli visu 1. maiņu), Bičevskis pa smuko... Bukarts cenšas, bet nu jau no RD 90tajiem gadiem Indrašis jau šobrīd šim ir ļooooti priekšā. Par pārējiem neko daudz nevaru pateikt, žēl otrā maiņa šodien parādīja tikai trikus, bet ne golus... Un Galviņš dažbrīd jau pa daudz safanojies no sava ''jaunā Ozo" statusa klubā...

  +2 [+] [-]

, 2012-08-25 21:40, pirms 13 gadiem
Patīk leģionāri, patīk jaunie gurķi, patīk visa komanda. Un sezona vēl nav sākusies pa īstam.
Prieks par izkapāto uzvaru, kaut arī personīgi man pārbaudes spēļu rezultāti ne tuvu nav galvenais.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:40, pirms 13 gadiem
Ja Indrasis turpinās šādā garā, tad kļūs par tādu pašu kulta zvaigzni kā Hossa.

  +4 [+] [-]

, 2012-08-25 21:40, pirms 13 gadiem
Pusei leģionāru spēle šodien gāja, otrai pusei ne īpaši. Cerams, ka rīt ies visiem. Prieks arī par latviešu spēlētājiem. Kā jau Peka-Rauta teica - jaunie ir pamatīgi pielikuši.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:41, pirms 13 gadiem
neoxeo rakstīja: Kas tur Ždanoka apbalvoja!?
sīkāk?

  +6 [+] [-]

, 2012-08-25 21:41, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Spēli neredzēju
Bet ielaisto vārtu skaits ļauj uzreiz RD pieskaitīt pie pakaļgala
p.s.
Acīs iekrita vienīgi burvīgā karsēja somu pieprasītā pārtraukuma laikā
Ja neskatijies speli, ka zini par partraukumu un burvigo karseju? Atzisties, rakari, pa durvju spraugu tomer lureji, kaut gan tev aizliedza skatities, jo nenomazgaji pusdienu skivi!

  +3 [+] [-]

, 2012-08-25 21:41, pirms 13 gadiem
teetislaacis rakstīja: Karsums monstrs
p.s.
Galviņš labākais spēlētājs?Rautakallio gan ir baigais jokdaris
iespeejams, ka labaakais speeleetaajs nav tikai tas, kursh iemet triis vaartus, bet gan, iespeejams, tas, kursh paraadiitajam stabilajam sniegumam papildus izdara svariigu darbu komandas gjeerbtuvee, uz komandas solinja etc..
Varbuut es kljuudos, bet neviens nezin peec kaadiem principiem shodien izveeleejaas labaakos!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:41, pirms 13 gadiem
Spēle pat ļoti aizraujoša.
Jučeram laba izdevība izkonkurēt telkvistu,jo patreiz viņš izskatās bezcerīgi.
Rautikalio jalūdz Dievs, lai Karsums šosezon ir visās spēlēs laukumā, jo savādak (vismaz pagaidām) nav redzams neviens kurš varētu uzņemties šīs komandas līdera godu.

  +3 [+] [-]

, 2012-08-25 21:41, pirms 13 gadiem
ha tik labs Puče tweets

Armands Puče ‏@ArmandsPuche
Ja Karsums ir Mežonis, tad Indraši būs jāsauc par Zvēru... Nu, labi - Zvērinsh... Pagaidām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-08-25 21:42, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Ja Indrasis turpinās šādā garā, tad kļūs par tādu pašu kulta zvaigzni kā Hossa.
Indrašis ir ļoti zaļš vēl. Ir labas lietas, bet ir ļoti daudz trūkumu, lai salīdzinātu ar Hossu. Būšu priecigs ja viņš savāks ap 25-30 punktus šajā sezonā.

  -3 [+] [-]

, 2012-08-25 21:42, pirms 13 gadiem
Alensan rakstīja: KARSUMS zvērs, INDRAŠIS turpina plosīties. DŽERIŅAM arī sexīgs gols, ielaidām tos 2 golus ātri, bet spējām no 1:3 uzvarēt, tā kā malači. Gaidām rītdienu
Nesaprotu kapēc visi liek mīnusus, ja raksta KARSUMS ZVĒRS ?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-08-25 21:44, pirms 13 gadiem
Indrasis un Karsums zvera Skaisti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-08-25 21:44, pirms 13 gadiem
Karsums-Mežonis
P.S Tā turpināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-25 21:45, pirms 13 gadiem
Karsums zvērā! Džeras gols un spēle laukumā arī ļoti patika... nu un Indrašis tikai turpina sevi pierādīt.

  -3 [+] [-]

, 2012-08-25 21:46, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Indrašis ir ļoti zaļš vēl. Ir labas lietas, bet ir ļoti daudz trūkumu, lai salīdzinātu ar Hossu. Būšu priecigs ja viņš savāks ap 25-30 punktus šajā sezonā.
Es vairāk ar to domājis biju to, ka viņam ir iespējas kļūt par kulta zvaigzni fanu vidū. RD viņa ģīmi varēs līmēt uz katras mājas stūra un skolnieces slapinās biksītēs ieraugot plakātu vien.
Daudzi te uztraucas, ka nepērk abonomntus un nav neviens uz ko paskatīties. Ja Indrašis noturēsies, tad uz viņu nāks skatīties ne mazāk kā uz Hossu, Ozo vai Dārziņu.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:46, pirms 13 gadiem
Skaista spēle un pelnīta uzvara. Gaidam pēcspēles intervijas no mūsu jaunieguvumiem

     [+] [-]

, 2012-08-25 21:47, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: nu kā, lai uzrakstītu 1. komentu ir jaredz rezultāts, tad nu ieslēdzu 1.30 pirms beigām ; )
skatos filmu pa lnt un iesaku Jums visiem
lielisks Nikolsons
Neparsniedz normu! Jau tresais komentars.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:48, pirms 13 gadiem
Mikstie

  -1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:48, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Viņš ir Puķe, nevis Puče, jo latgaliešu valoda nav valsts valoda, bet tikai dialekts
tas nav viņa uzvārds? nezināju
bet ir latgaliešu valoda ne dialekts, jo dialektiem nav savas rakstības
pati no tā gala nāku

  +4 [+] [-]

, 2012-08-25 21:49, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: pag pag puišel
pārbaudes spēlē pret it kā līmeni zemākas līgas komandu ielaist 3 vārtus - ļauj droši apgalvot, ka kolhozlīgā būs jācīnās par iekļūšanu 20niekā ; )
mieru mieru bērniņ, jāiet čučēt
Pag pag, puišel, ja pārbaudes spēlē Dinamo sameta piecas ripas pret Maskavas Dinamo, tad pēc tavas loģikas viņiem jau tagad kārt slidas vadzī? Cirvis.

  -4 [+] [-]

, 2012-08-25 21:49, pirms 13 gadiem
RD shara , shtanga glaba no pazora

     [+] [-]

, 2012-08-25 21:50, pirms 13 gadiem
Bostonietis rakstīja: IZskatas ka Indrasis, bus normals M.Redliha aizstajejs
Viss, kas notiek, notiek uz labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-25 21:50, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Es vairāk ar to domājis biju to, ka viņam ir iespējas kļūt par kulta zvaigzni fanu vidū. RD viņa ģīmi varēs līmēt uz katras mājas stūra un skolnieces slapinās biksītēs ieraugot plakātu vien.
Daudzi te uztraucas, ka nepērk abonomntus un nav neviens uz ko paskatīties. Ja Indrašis noturēsies, tad uz viņu nāks skatīties ne mazāk kā uz Hossu, Ozo vai Dārziņu.
Man liekas, lielaka dala perk ABONOMNTUS lai verotu speli, nevis jusmotu par kadu individu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-08-25 21:52, pirms 13 gadiem
artis12342 rakstīja: Viss, kas notiek, notiek uz labu
Rēdliha aiziešana uz Loko nekā laba nav. Kalvītim bija jāmet nauda galdā. Ar Spruktu tas pats...

  -4 [+] [-]

, 2012-08-25 21:52, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Skaista spēle un pelnīta uzvara. Gaidam pēcspēles intervijas no mūsu jaunieguvumiem
Kā nosaka pelnīta vai nepelnīta uzvara?
Vai pēc tā par kuru komandu fano?
Tad jau man laikam jāsaka,ka ''zilajiem'' nepelnīts zaudējums,jo viņi itin labi spēlēja pret komandu,kas spēlē itka otrā spēcīgākā hokeja līgā pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Martijs Maksorlijs

     [+] [-]

, 2012-08-25 21:54, pirms 13 gadiem
cony rakstīja: Nu, trešo golu mums Borisovs pietiesāja. Būsim objektīvi. Principā Somu U 18 līdzīgi nospēlēja ar mūsu pamatsastāvu
Pilnīgi piekrītu un varu tikai līdzjūtību izteikt tiem,kas uzskata,ka RD labi nospēlēja. Turklāt kļūst jau nožēlojami - Karsikam hattrix,bet Galviņš,kurš turpat vai savos vārtos iesit - labākais.Nu,ko lai saka,sava nodeva jau kapteinim jāsaņem...

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:54, pirms 13 gadiem
Žēl ka Anatolijs nekomentēja.
Prieks, ka līdzjutēji sāka himnu dziedāt.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:55, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: ko nu man vairs zaudēt ar 13 000 komentiem
Neparspile! Nedaudz parvelies 12000!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-25 21:55, pirms 13 gadiem
inis rakstīja: Pašvaki nospēlēja RD...Ko darīs pret KHL komandām ja nevar brīvi apspēlēt Somus kur spēle pārsvarā jaunie hokejisti...
nu ja ņem vērā, ka 2. trešdaļā pa lielam no RD puses tika dzīts masīvs lunis, tad tik traki nav...

  -1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:55, pirms 13 gadiem
Malači .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-25 21:56, pirms 13 gadiem
elninjo2 rakstīja: Žēl ka Anatolijs nekomentēja.
Prieks, ka līdzjutēji sāka himnu dziedāt.
Recigi, ka neturpinaja.

  +4 [+] [-]

, 2012-08-25 21:56, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā nosaka pelnīta vai nepelnīta uzvara?
Vai pēc tā par kuru komandu fano?
Tad jau man laikam jāsaka,ka ''zilajiem'' nepelnīts zaudējums,jo viņi itin labi spēlēja pret komandu,kas spēlē itka otrā spēcīgākā hokeja līgā pasaulē.
gan jau, ka arī Žlobina šodien nebija pelnījusi zaudējumu, jo itin labi spēlēja un pakāsa tikai ar 1:5 komandai, kas pēc sezonas būs pēdējā vietā it kā otrajā spēcīgākajā hokeja līgā pasaulē....

     [+] [-]

, 2012-08-25 21:57, pirms 13 gadiem
fmx1 rakstīja: RD shara , shtanga glaba no pazora
Njā... Kā vienmēr ... Veiksme tikai mūs mīl un nevienu citu, jo tik daudz uzvaru, visas ar veiksmi, bet bez cīņas

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 21:57, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Vel, jau nevajag aizmirst, ka sezonas vidū RD var pievienoties kāds no LV leģionāriem KHL. Man personīgi šaubu nav tikai Par Pujacu un Redlihu tie, es domāju, nospēlēs savā līmenī, bet Sprukts ar Dārziņu diezgan mierīgi var pievienoties sezonas vidū RD, tāpēc noteikti jālaiž vaļā tāds Luceniuss, vispār nav saprotami šie GM guru Sējēja gājieni ņemt leģionārus Karmanovus, Luceniusus cerēt un gaidīt kad un vai vispār atvērsies.
Par Spruktu mazāk uztrauktos - spējīgs aizsardzībā, var arī 3./4. maiņu vilkt. Ja uz AK Bars atnāk Kovaļčuks, un kādas citas zvaigznes... Dārziņa izredzes mazas...

     [+] [-]

, 2012-08-25 21:57, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Es gan teiktu- šoreiz uzvarēja stiprākie...
Es jau to nenoliedzu.
Manam komentaram bija zemteksts, ka nebija īsti pamatoti apgalvot,ka RD šodien uzvaru bija pelnijuši,jo burkas laida pamatīgas.

  -2 [+] [-]

, 2012-08-25 21:58, pirms 13 gadiem
Malači DR nenolaida rokas,kad zaudēja ar 1:3 un izrāva uzvaru! Pirmā maiņa laba,patika kā nospēlēja arī trešā maiņa,jaunie...Tā turpināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:00, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Skaists vārds Tev - Cirvis.
Vienmēr esmu teicies, ka no cirvja lielāka jēga nekā no kapļa
Lielisks veids kā izvairīties no apkaunojuma, ka paša salīdzinājums ir debīlisma kalngals.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:01, pirms 13 gadiem
Interesanti vai tas, ka Laviņš ar Reķi šodien nebija laukumā un kā 7. bija Porejs nozīmē to, ka tie abi pārējie brauks uz Ļepaju???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-08-25 22:03, pirms 13 gadiem
Nebūtu 3 Indraša rezultatīvas piespēles nebūtu Karsuma 3 vārti. Cepuri nost puikas kas DR sastāvā 1 KHL spēli aizvadījis!

P.S. Spiežat +, kas piekrīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-08-25 22:04, pirms 13 gadiem
man kā eiforija pēc šīs spēles
liekas pati būtu spēlējusi
p.s. prieks par Indraši

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:05, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par Spruktu mazāk uztrauktos - spējīgs aizsardzībā, var arī 3./4. maiņu vilkt. Ja uz AK Bars atnāk Kovaļčuks, un kādas citas zvaigznes... Dārziņa izredzes mazas...
Sprukts neapšaubāmi ir vērtīgs spēlētājs, bet CSKA jākunkurē ar Arhipovu, Pērsonu jauno Zubovu, nav izslēgts, ka vel kadu parakstīs, ja spēlē neaizies, tad neviens ar viņu neauklēsies. Dārziņa izredzes jebkurā gadījumā mazas, zinot, kā Ak bars maina leģionārus sezonas vidū, joprojām uzskatu, ka Dārziņu trauma noturēja sastāvā pag. sezonu, ja jau visus mietinenus aizlaida pa skuju taku, ka nograb.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:06, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Indrašis ir ļoti zaļš vēl. Ir labas lietas, bet ir ļoti daudz trūkumu, lai salīdzinātu ar Hossu. Būšu priecigs ja viņš savāks ap 25-30 punktus šajā sezonā.
ja spēlēs 1. maiņā, tad arī savāks... pašlaik tās spēles, kas ir redzētas neliek domāt, ka sezonā viņš pēkšņi apstāsies... čalis ir uz palikšanu, imho, to gan nevar īsti teikt par Bukartu, bet nu zēns cenšas... mož tiešām Liepājā jāpaspēlē, lai bik gūtu dzirkstelīti (vai kaut kur, kur nav Rautakallio un Teda forčekings...)

  -4 [+] [-]

, 2012-08-25 22:07, pirms 13 gadiem
sarkanskupats rakstīja: Skaista uzvara, troļļiem varat neatbildēt, tāpat neko sakarīgu neprot uzrakstīt.
Par uzvarām!
Indrašis ir sētas zvaigzne, bet Karsums ir Ziemeļamerikā izbrāķēts materiāls, kas met iekšā tikai pret sūdīgām komandām.

p.s.(man nenormāli skauž)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:08, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: gan jau, ka arī Žlobina šodien nebija pelnījusi zaudējumu, jo itin labi spēlēja un pakāsa tikai ar 1:5 komandai, kas pēc sezonas būs pēdējā vietā it kā otrajā spēcīgākajā hokeja līgā pasaulē....
To spēli neredzēju, bet laikam jau Žlobina nebija pelnijusi uzvaru, jo 3 minūtēs ielaida 3 golus.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-25 22:09, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Sprukts neapšaubāmi ir vērtīgs spēlētājs, bet CSKA jākunkurē ar Arhipovu, Pērsonu jauno Zubovu, nav izslēgts, ka vel kadu parakstīs, ja spēlē neaizies, tad neviens ar viņu neauklēsies. Dārziņa izredzes jebkurā gadījumā mazas, zinot, kā Ak bars maina leģionārus sezonas vidū, joprojām uzskatu, ka Dārziņu trauma noturēja sastāvā pag. sezonu sastāvā, ja jau visus mietinenus aizlaida pa skuju taku, ka nograb.
CSKA neņēma Spruktu tāpēc, ka viņš bija spīdeklis.. viņi ļoti labi zināja kam ņem Spruktu (melnais darbs) un to Sprukts arī darīs... pa viņu nesatrauktos.
Lokomotiv nav stulbi, netaisīs trādirīdi.
Aizsargi ir droši, ka paliks... līmenis atbilst tiem klubiem.
Lauris... nu tur ir jāskatās, bet pirmssezonā viņš jau ir vārtus ielicis + pirms traumas švaki nespēlēja. Bet jā, šis ir tāds interesants variants. No otras puses AK Bars šogad nebūs tas, kas pagājušogad tā, ka balstoties uz pagājušo gadu nez vai vērtīgi izdarīt secinājumus.

Plus pat ja izlidinās no šiem klubiem, nav nekur teikts, ka kāds Donbass vai Levs nepārķer, kam naudas ir vairāk un ar var sezonas vidū vajadzet izdarīt pārkārtojumus (un kur ir mūsējo kontakti).... plus tur nav leģionāru limita

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:11, pirms 13 gadiem
fmx1 rakstīja: Indrašis ir sētas zvaigzne, bet Karsums ir Ziemeļamerikā izbrāķēts materiāls, kas met iekšā tikai pret sūdīgām komandām.

p.s.(man nenormāli skauž)
Setas, ne setas. Brakets, ne nebrakets. Bet tu skaties, kaut spele pret sudigam komandam. Gaumes nav?

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:13, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādā sakarā Espoo komanda ir blūzmeņi?
tādā pašā kā kādreizējais Rīga-Stars bija ''zvaigznes'' droš vien

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:13, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Sprukts neapšaubāmi ir vērtīgs spēlētājs, bet CSKA jākunkurē ar Arhipovu, Pērsonu jauno Zubovu, nav izslēgts, ka vel kadu parakstīs, ja spēlē neaizies, tad neviens ar viņu neauklēsies. Dārziņa izredzes jebkurā gadījumā mazas, zinot, kā Ak bars maina leģionārus sezonas vidū, joprojām uzskatu, ka Dārziņu trauma noturēja sastāvā pag. sezonu, ja jau visus mietinenus aizlaida pa skuju taku, ka nograb.
Ņem vērā arī ka Putins jau uzbrauca Fjodorovam par Radulova līgumu un tēriņiem. AK Barsam ir lielāka brīvība līdzekļos.
Atceros to bildi, kur Ričardss, Lekavaljē un Kovaļčuks sēdēja uz AK Bars formā, ceru arī šosezon redzēt zvaigznes, lai būtu vismaz kāds labums no lokauta.

Zviedru lēmumu pret īstermiņa līgumiem nesaprotu. Frolundā spēlētu Lundkvists, Karlsons un Lui Eriksons... bet nē līgai to nevajag...

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:14, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Zviedru lēmumu pret īstermiņa līgumiem nesaprotu. Frolundā spēlētu Lundkvists, Karlsons un Lui Eriksons... bet nē līgai to nevajag...
līgai nevajag dažus spēlētājus, kas atbrauktu laist luni 2 mēnešus līdz ''īstās'' sezonas sākumam... Saprotams lēmums. Nedomāju, ka lokauts ieilgs uz visu sezonu kā iepriekš, nevienam to naf** nevajag...

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:15, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: CSKA neņēma Spruktu tāpēc, ka viņš bija spīdeklis.. viņi ļoti labi zināja kam ņem Spruktu (melnais darbs) un to Sprukts arī darīs... pa viņu nesatrauktos.
Lokomotiv nav stulbi, netaisīs trādirīdi.
Aizsargi ir droši, ka paliks... līmenis atbilst tiem klubiem.
Lauris... nu tur ir jāskatās, bet pirmssezonā viņš jau ir vārtus ielicis + pirms traumas švaki nespēlēja. Bet jā, šis ir tāds interesants variants. No otras puses AK Bars šogad nebūs tas, kas pagājušogad tā, ka balstoties uz pagājušo gadu nez vai vērtīgi izdarīt secinājumus.

Plus pat ja izlidinās no šiem klubiem, nav nekur teikts, ka kāds Donbass vai Levs nepārķer, kam naudas ir vairāk un ar var sezonas vidū vajadzet izdarīt pārkārtojumus (un kur ir mūsējo kontakti).... plus tur nav leģionāru limita
ir naivi iedomāties, ka kāda no komandām,kurās ir LV spēlētāji, nu tik ņems un šos atlaidīs.
Turēs kaut vai tāpēc,lai nav kompensācija jāmaksā, vai arī aizmainīs uz citu klubu līdz janvāra beigām,kad beigsies KHL spēlētāju pārejas..

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:15, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ņem vērā arī ka Putins jau uzbrauca Fjodorovam par Radulova līgumu un tēriņiem. AK Barsam ir lielāka brīvība līdzekļos.
Atceros to bildi, kur Ričardss, Lekavaljē un Kovaļčuks sēdēja uz AK Bars formā, ceru arī šosezon redzēt zvaigznes, lai būtu vismaz kāds labums no lokauta.

Zviedru lēmumu pret īstermiņa līgumiem nesaprotu. Frolundā spēlētu Lundkvists, Karlsons un Lui Eriksons... bet nē līgai to nevajag...
Radulovs vienkārši tika izvēlēts , lai kārtējo reizi mērītos ar gaiļiem. Jēgas tam visam nav nekādas.

  +5 [+] [-]

, 2012-08-25 22:15, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tādā pašā kā kādreizējais Rīga-Stars bija ''zvaigznes'' droš vien
Stars ir latviešu vārds, jeņķi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:17, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tādā pašā kā kādreizējais Rīga-Stars bija ''zvaigznes'' droš vien
Njā,te pie vainas manas bēdīgās angļu valodas zināšanas.

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:17, pirms 13 gadiem
Spēle pašlaik nepārliecina,jo uzvarēta gados jauna komanda ,pie tam Dinamo pašlaik ir labākā formā ,jo Krievijas čempionāts drīz startēs ,bet Somijas čempis vēlāk ,tā kā pašlaik sagatavotība nav vienāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:18, pirms 13 gadiem
Izdzīvotājs rakstīja: Tev taisnība, salīdzinājumā ar Arhipovu, Pērsonu un jauno Zubovu Sprukts tiešām kunkurēs pa laukumu

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:18, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ir naivi iedomāties, ka kāda no komandām,kurās ir LV spēlētāji, nu tik ņems un šos atlaidīs.
Turēs kaut vai tāpēc,lai nav kompensācija jāmaksā, vai arī aizmainīs uz citu klubu līdz janvāra beigām,kad beigsies KHL spēlētāju pārejas..
aizmainīt gan viņus ir grūtāk, jo pastāv leģionāru limits... Protams, var jau būt, ka kāds gribēs mainīt specifisku ārzemnieku pret citu specifisku ārzemnieku + līgā tagad jau ir bariņš klubu kam nav nekādu limitu u.t.t., bet nu es arī neuzskaatu īsti, ka kāds no mūsējiem bus atpakaļ RD šīs sezonas laikā... baigi unlikely... Tas, kas pa ļimonu pieradis spēlēt jau neies uzreiz atpakaļ pa kapeikām, kad būs iespēja izsist ko vairāk

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:19, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ņem vērā arī ka Putins jau uzbrauca Fjodorovam par Radulova līgumu un tēriņiem. AK Barsam ir lielāka brīvība līdzekļos.
Atceros to bildi, kur Ričardss, Lekavaljē un Kovaļčuks sēdēja uz AK Bars formā, ceru arī šosezon redzēt zvaigznes, lai būtu vismaz kāds labums no lokauta.
Zviedru lēmumu pret īstermiņa līgumiem nesaprotu. Frolundā spēlētu Lundkvists, Karlsons un Lui Eriksons... bet nē līgai to nevajag...
Es, savukārt, jēgu līgai no tā, ka atbrauks uz pusotru mēnesi paslidināties demotivēti stāri neredzu.

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:19, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: līgai nevajag dažus spēlētājus, kas atbrauktu laist luni 2 mēnešus līdz ''īstās'' sezonas sākumam... Saprotams lēmums. Nedomāju, ka lokauts ieilgs uz visu sezonu kā iepriekš, nevienam to naf** nevajag...
Skatītājiem? SEL tak ir stabila līdzjutēju bāze, nekas nenotiktu kad NHL-ieši aizbrauktu.

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:20, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Es, savukārt, jēgu līgai no tā ka atbrauks uz pusotru mēnesi demotivēti stāri neredzu.
Krievi jau pa lielam ņems tikai savējos, cik tad viņi tur pa NHL ganās, daudz vairs nav palikuši.
Slēpts komentārs: fmx1

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:21, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: aizmainīt gan viņus ir grūtāk, jo pastāv leģionāru limits... Protams, var jau būt, ka kāds gribēs mainīt specifisku ārzemnieku pret citu specifisku ārzemnieku + līgā tagad jau ir bariņš klubu kam nav nekādu limitu u.t.t., bet nu es arī neuzskaatu īsti, ka kāds no mūsējiem bus atpakaļ RD šīs sezonas laikā... baigi unlikely... Tas, kas pa ļimonu pieradis spēlēt jau neies uzreiz atpakaļ pa kapeikām, kad būs iespēja izsist ko vairāk
Var jau vel izmēģināt Hossas variantu,kurš pamanijās pat trīs komandām vienā sezonā nokāst piķi.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:21, pirms 13 gadiem
fmx1 rakstīja: Indrašis ir sētas zvaigzne, bet Karsums ir Ziemeļamerikā izbrāķēts materiāls, kas met iekšā tikai pret sūdīgām komandām.

p.s.(man nenormāli skauž)...
nečīksti atkal kā veca plate

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:21, pirms 13 gadiem
fmx1 rakstīja: Indrašis ir sētas zvaigzne, bet Karsums ir Ziemeļamerikā izbrāķēts materiāls, kas met iekšā tikai pret sūdīgām komandām.

p.s.(man nenormāli skauž)...
Setas, ne setas. Brakets, ne nebrakets. Bet tu skaties, kaut spele pret sudigam komandam. Gaumes nav?

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:21, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,te pie vainas manas bēdīgās angļu valodas zināšanas.
Nē, tev pilnīga taisnība... Espo Blues nav nekādas saistības ar blūzu.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:23, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Nē, tev pilnīga taisnība... Espo Blues nav nekādas saistības ar blūzu.
A Blues nav kas nepieklajigs somiski?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:23, pirms 13 gadiem
fmx1 rakstīja: Indrašis ir sētas zvaigzne, bet Karsums ir Ziemeļamerikā izbrāķēts materiāls, kas met iekšā tikai pret sūdīgām komandām.

p.s.(man nenormāli skauž)...
p.s. nedi.s virsū Mežonim, topošais komandas vilcējs

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:25, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: A Blues nav kas nepieklajigs somiski?
nē, tā ir vnk viņu formas krāsa, resp. ''zilie''
Sentluisā ir bues, jo pilsēta ir blūzmeņu pilsēta... par Espo (pie)pilsētu neko tādu neesmu dzirdējis, tāpēc arī pats brīnījos kāpēc gan šie savu komi par Blues nosauktu....

Tiesa, joprojām nav skaidrs kāpēc tieši angļu valodā komi vajadzēja saukt, bet nu ok.. mums jau ar ir padomju Ģinama
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:26, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: nē, tā ir vnk viņu formas krāsa, resp. ''zilie''
Sentluisā ir bues, jo pilsēta ir blūzmeņu pilsēta... par Espo (pie)pilsētu neko tādu neesmu dzirdējis, tāpēc arī pats brīnījos kāpēc gan šie savu komi par Blues nosauktu....
Jautaju tapec, ka reiz pie manis nonaca iepirkumu maisins ar uzrakstu KANGAS PISTE un uzzimetu bititi. Citi teica, ka tas esot nepieklajigs.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:26, pirms 13 gadiem
Tu tachu Speli neredzeji,ko tad Tu te stasti tad ko redzeji somu panemtaja partraukumaa?tu tikai te dirs lai kaut ko pateiktu nu kaa sudam pienakas smirdi
sasperjods rakstīja: Spēli neredzēju
Bet ielaisto vārtu skaits ļauj uzreiz RD pieskaitīt pie pakaļgala
p.s.
Acīs iekrita vienīgi burvīgā karsēja somu pieprasītā pārtraukuma laikā

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:27, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: nē, tā ir vnk viņu formas krāsa, resp. ''zilie''
Sentluisā ir bues, jo pilsēta ir blūzmeņu pilsēta... par Espo (pie)pilsētu neko tādu neesmu dzirdējis, tāpēc arī pats brīnījos kāpēc gan šie savu komi par Blues nosauktu....

Tiesa, joprojām nav skaidrs kāpēc tieši angļu valodā komi vajadzēja saukt, bet nu ok
Pamēģināju no somu valodas šo vārdu tulkot, un man atkal izmeta,ka tas ir blūzs.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:27, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: nē, tā ir vnk viņu formas krāsa, resp. ''zilie''
Sentluisā ir bues, jo pilsēta ir blūzmeņu pilsēta... par Espo (pie)pilsētu neko tādu neesmu dzirdējis, tāpēc arī pats brīnījos kāpēc gan šie savu komi par Blues nosauktu....

Tiesa, joprojām nav skaidrs kāpēc tieši angļu valodā komi vajadzēja saukt, bet nu ok.. mums jau ar ir padomju Ģinama
...name came from the dominant colour of their home jersey.

Espoo Blues - Wikipedia, the free encyclopedia

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:28, pirms 13 gadiem
Galvenais ka musmte ir paveicies ar Tevi kas ir izcila zvaigzne savos 10 kvadratmetros kur pavadi savas dienas un vakarus
fmx1 rakstīja: Indrašis ir sētas zvaigzne, bet Karsums ir Ziemeļamerikā izbrāķēts materiāls, kas met iekšā tikai pret sūdīgām komandām.

p.s.(man nenormāli skauž)...

  +3 [+] [-]

, 2012-08-25 22:29, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Jautaju tapec, ka reiz pie manis nonaca iepirkumu maisins ar uzrakstu KANGAS PISTE un uzzimetu bititi. Citi teica, ka tas esot nepieklajigs.
Somiem ir cepumu marka, kas saucās ''Mauka''.
Ar gardu muti ēdām tās maukas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:30, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamēģināju no somu valodas šo vārdu tulkot, un man atkal izmeta,ka tas ir blūzs.
Divdomigs nosaukums. Zilo bluzs.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:30, pirms 13 gadiem
RD sniegums patika. Protams ka Blues bija vājāks pretinieks kurš bija jāuzvar bet tas izdevās tikai ar lielām grūtībām un pašā spēles izskaņā. bet kā saka - labs kas labi beidzās

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:32, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamēģināju no somu valodas šo vārdu tulkot, un man atkal izmeta,ka tas ir blūzs.
domāju, ka internacionālisms vainīgs, ko somi ir pārņēmuši, viņiem gan jau nav tādu valodas normu kā mums un blues = blues somiski... un vikipēdija redz saka, ka tomēr formas krāsa.

Var jau būt, ka Espo ir Somijas blūza galvaspilsēta, jo citādi man māc šaubas, ka somi vnk paņēma randomu NHL komes nosaukumu (pie tam tik unikālu kā Blues) un pielika klāt komes nosaukumam.... Tad jau Rīga var ņemt Hurricanes un spēlēt KHL

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:32, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Somiem ir cepumu marka, kas saucās ''Mauka''.
Ar gardu muti ēdām tās maukas.
Tapec, ka tie ir cepumi par naudu. Par brivu tos nedod pat degustacijas.

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:33, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: domāju, ka internacionālisms vainīgs, ko somi ir pārņēmuši, viņiem gan jau nav tādu valodas normu kā mums un blues = blues somiski... un vikipēdija redz saka, ka tomēr formas krāsa.

Var jau būt, ka Espo ir Somijas blūza galvaspilsēta, jo citādi man māc šaubas, ka somi vnk paņēma randomu NHL komes nosaukumu (pie tam tik unikālu kā Blues) un pielika klāt komes nosaukumam.... Tad jau Rīga var ņemt Hurricanes un spēlēt KHL
Kāpēc nē,ja reiz varēja paņemt grieķu vārdu Dinamo, kas latviski tulkojas kā Spars?

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:34, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: goda vārds redzēju to pēdējo minūti
tāpēc var teikt, ka neredzēju
bet Jums skauž, ka ieslēdzu īstajā mirklī ; )
Un filmu ar Nikolsonu ari redzeji? Jeb tikai nosaukumu un titrus?

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:35, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Tapec, ka tie ir cepumi par naudu. Par brivu tos nedod pat degustacijas.
Jā, tur Tev taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:36, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Somiem ir cepumu marka, kas saucās ''Mauka''.
Ar gardu muti ēdām tās maukas.
ja mani atmiņa neviļ somiem vards mauka, bija garšīgi vai kas tāds

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:38, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc nē,ja reiz varēja paņemt grieķu vārdu Dinamo, kas latviski tulkojas kā Spars?
Uzdrošināšos teikt, ka tomēr ar blūzu komei nav nekāda sakara, jo arī uz formām tā kā mūzikas motīvs neviens netiek manīts... Parasti, ja kome sevi nosauc kādā vārdā, tad arī formas to kaut kā vairāk atspoguļo kā tikai kronis un B burts ietvarā.... Rīgai ir padomju D burts pa vidu, kas nozīmē, ka esam brālīgā sporta kluba sastāvdaļa (kaut tikai logo un dažu perversuļu domās), Sentluisai ir nots, Jokerit ir džokera cepure u.t.t., bet Blues nekas nenorāda uz mūziku....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:38, pirms 13 gadiem
dibsis rakstīja: ja mani atmiņa neviļ somiem vards mauka, bija garšīgi vai kas tāds
Gugles tulkotajs saka ka mauka ari somiski ir mauka. Nekas vairak. Bet mauka ir huora.

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:39, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: skatos joprojām
Titrus?

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:40, pirms 13 gadiem
dibsis rakstīja: ja mani atmiņa neviļ somiem vards mauka, bija garšīgi vai kas tāds
Laikam jau kaut kas cits,jo garšīgs ir herkullinen.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-25 22:41, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Eu jā,visi Džeru aizmirsuši,arī normāli nokapāja!
Džeriņš vispār varētu būt viens no līderiem, ja vien būtu lielāka pašatdeve. Kamēr džeks nesāks skriet uz visiem 100%, tikmēr max uzkāps līdz 2. maiņai, bet nu augstāk diez vai...Bet meistarība jau viņam ir, uzbrukumus viņš noslēgt māk.

  -2 [+] [-]

, 2012-08-25 22:42, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Uzdrošināšos teikt, ka tomēr ar blūzu komei nav nekāda sakara, jo arī uz formām tā kā mūzikas motīvs neviens netiek manīts... Parasti, ja kome sevi nosauc kādā vārdā, tad arī formas to kaut kā vairāk atspoguļo kā tikai kronis un B burts ietvarā.... Rīgai ir padomju D burts pa vidu, kas nozīmē, ka esam brālīgā sporta kluba sastāvdaļa (kaut tikai logo un dažu perversuļu domās), Sentluisai ir nots, Jokerit ir džokera cepure u.t.t., bet Blues nekas nenorāda uz mūziku....
Acīmredzot ka Tev būs taisnība, jo nav iznācis dzirdēt,ka Espoo būtu baigi mīlēts blūzs. Būs sievas radiem jāuzprasa, kas dzīvo šai Helsinku piepilsētā.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-25 22:43, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam jau kaut kas cits,jo garšīgs ir herkullinen.
Tiko papetiju vardnicu. Garsigs-maukas.Ari herkullinen

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:43, pirms 13 gadiem
esk8er rakstīja: Džeriņš vispār varētu būt viens no līderiem, ja vien būtu lielāka pašatdeve. Kamēr džeks nesāks skriet uz visiem 100%, tikmēr max uzkāps līdz 2. maiņai, bet nu augstāk diez vai...Bet meistarība jau viņam ir, uzbrukumus viņš noslēgt māk.
viens no lideriem pēc pārdesmit gadiem varētu būt arī Ankipāns, ja vien viņš spētu nomest 30 gadus un atkal iet hokeja skolā kā sīcis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:45, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Tiko papetiju vardnicu. Garsigs-maukas.Ari herkullinen
Acīmredzot,arī somu valodā vienam un tam pašam vārdam var būt vairāki nosaukumi.

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:46, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Acīmredzot,arī somu valodā vienam un tam pašam vārdam var būt vairāki nosaukumi.
Ja, ari zilie bluzmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:48, pirms 13 gadiem
Tikai ikrnpk nebus nekas.

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:49, pirms 13 gadiem
udrob4iks rakstīja: pelnija gan,ka minimums klases parakuma del
Protams,protams, jo kā gan savādāk.
Un tās 3 ripas Telkvista vārtos bija tikai tā,lai uzkurinātu RD spēlētāju (Karsuma) apētīti.
Viens gan ir skaidrs, ka RD jau otrā pirmssezonas spēlē parādija raksturu,kas tiem bija ierasta lieta pie Šuplera, bet nebija pagājušā sezonā pie Pekkas, jo spēja atspēlēties.
Skatīsimies,kā ar šo raksturu būs KHL sezonā.

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:49, pirms 13 gadiem
Vairāk nav ko teikt, tāpēc teikšu tikai

TOĻKA RIGA, TOĻKA ĢINAMA
... un kā sajūsminātais Krievijas hoķa žurnālists kādreiz rakstīja, ''biju pārsteigts par to, ka pēc gūtiem vārtiem skaidrā krievu valodā visa zāle vienojās saucienam "MALATSI, MALATSI!!!"

Rīgas Dinamo- Krievija ir tuvāk, nekā tev šķiet!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:49, pirms 13 gadiem
nepratis rakstīja: aizver muti glupai čiul! Latgaliski-puče, latviski-puķe. Latviešu valoda ir nožēlojams patapinājums latgaļu valodai. Latgaļu valoda ir radusies ap 5.gadsimtu, kamēr latviešu valoda - tikai 17.gadsimtā
puče- pucite. No teiciena:" Kurs palaida puciti? "
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:51, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: nuuuu
Nav lielāka komunistiskā nīdēja par manīm
Ir! Es!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-25 22:53, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: es joprojām nevaru pārdzīvot, kapēc no kuršu un zemgaļu izloksnēm ir tikai 10% latviešu valodas, lai gan tieši rietumi nosargāja Latviju, kamēr austrumi ļāva visādiem krievu, belaru un poļu ciemiem sarasties
Vislabak tika nosargata ziemelu robeza. Vistiraka etniska robez ir ar ugauniem.

     [+] [-]

, 2012-08-25 22:55, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: nu tad tādi ir 4
es
Tu
Hozē Ģirtiņš
Mr. -
Tas ir daudz. Un tas ir spex.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 23:01, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Vislabak tika nosargata ziemelu robeza. Vistiraka etniska robez ir ar ugauniem.
Šķilbēnu baznīcā jauna svētbilde
- YouTube


a to mums ir jauna svētbilde!!!!!

     [+] [-]

, 2012-08-25 23:02, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Šķilbēnu baznīcā jauna svētbilde
- YouTube


a to mums ir jauna svētbilde!!!!!
tu no tā gala? kkas zināms

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 23:04, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: īstenībā nav tik pārliecinoši šis
ir tur tāpat sajaukums, lai arī it kā svešās valodas norāda uz robežu

1/10 latviešu valodas ir no līviem
Nav ziemelos nekads sajaukums. Talak par 10km igauni nav tikusi, tapat ka musejie tai puse. Vienigais igaunis, cik es zinu, kurs bija spejis ielauzties 50km, bija valmieras teatra aktieris Janus Johansons.

     [+] [-]

, 2012-08-25 23:04, pirms 13 gadiem
Bosinjs rakstīja: tu no tā gala? kkas zināms
nu no tā gala, ja domā Latgali, bet no Škilbēniem gan ne un pat īsti nezinu kur tādi ir

     [+] [-]

, 2012-08-25 23:05, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Šķilbēnu baznīcā jauna svētbilde
- YouTube


a to mums ir jauna svētbilde!!!!!
Skaties, lai visadi pusiraioti neapgana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-25 23:07, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu viņu pazīsti?
Es jā : )
Lattelecom komercdirektore Kerli ir no Igaunijas latviskojusies ; )
ir ir - tik japarok
Atseviski individi nenorada par masveida invaziju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-25 23:08, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Vel, jau nevajag aizmirst, ka sezonas vidū RD var pievienoties kāds no LV leģionāriem KHL. Man personīgi šaubu nav tikai par Pujacu un Redlihu tie, es domāju, nospēlēs savā līmenī, bet Sprukts ar Dārziņu diezgan mierīgi var pievienoties sezonas vidū RD, tāpēc noteikti jālaiž vaļā tāds Luceniuss, vispār nav saprotami šie GM guru Sējēja gājieni ņemt leģionārus Karmanovus, Luceniusus cerēt un gaidīt kad un vai vispār atvērsies.
Luseniusam labākais lietderības koefiecients starp uzbrucējiem iepriekšējā sezonā. Ņemot vērā ka viņš neguva vārtus tad ļoti lietderīgi un labi bija iekļāvies komandas ķīmijā piepalīdzot savādāk nevis ar vārtu gūšanu.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 23:09, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu viņu pazīsti?
Es jā : )
Lattelecom komercdirektore Kerli ir no Igaunijas latviskojusies ; )
ir ir - tik japarok
nav tā, ka vnk igauniete, kas strādā Latvijā (neesmu dzidējis vai redzējis viņu tā, ka tā tik saku), jo pazīstu vairakus leišus un igauņus, kas strādā Rīgā, jo daudzām lielām starptautiskām kompānijām Baltijas birojs ir tieši Rīgā un tad nu te sēž arī mūsu baltu bāleliņi

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 23:10, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: miers virs zemes un latviešiem liels spēks
(Kursā vislielākais...)
Par Kursas un Talavas savienibu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-08-25 23:13, pirms 13 gadiem
Tas ir tas pats Mietinens, kas ir NHL kapājis?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 23:14, pirms 13 gadiem
King of Pavians rakstīja: Tas ir tas pats Mietinens, kas ir NHL kapājis?
Nea. Vina dvinubralis. Tikai 3 gadus jaunaks.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 23:15, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Vina dvinubralis. Tikai 3 gadus jaunaks.
DOES NOT COMPUTE!!! DOES NOT COMPUTE!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 23:17, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: DOES NOT COMPUTE!!! DOES NOT COMPUTE!!!
Tev "enter" taustins iekeries. Laikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 23:21, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Par Kursas un Talavas savienibu!
Al-Lembergaida grupējums, kas kontrolē valsts ziemeļrietumu apgabalus ar tā fanātiskajām kaujiniecēm pensionārēm ar ziediem rokās ir 10 reizes spēcīgāks par jebkurām citām Latvijas savienībām vai novadu federācijām...

     [+] [-]

, 2012-08-25 23:22, pirms 13 gadiem
Warriors75 rakstīja: Kas jums ,No Rūjienas uz 3pusēm ir Igaunija. Caur Ķoņiem 20km,Caur Ramatiem 27km,Caur Ipiķiem ap 30km !
Valmiera ar nav tālu,ja ņem caur naukšēniem uz Valkas pusi Igaunija 50km.
Ir,ir daudzi igauņi Valmierā.
Nav daudz. Ka es tev saku. Pat Rujiena vairak par 10 igauniem un 14 pa pusei igauniem neatradisi. Kur nu Valmiera. Pat Valka vinu nav daudz. Zinu tikai 4.

     [+] [-]

, 2012-08-25 23:22, pirms 13 gadiem
Hitlera emocijas spēles laikā:
Hitlers Skatās Rīgas Dinamo spēli
- YouTube

  +1 [+] [-]

, 2012-08-25 23:24, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Al-Lembergaida grupējums, kas kontrolē valsts ziemeļrietumu apgabalus ar tā fanātiskajām kaujiniecēm pensionārēm ar ziediem rokās ir 10 reizes spēcīgāks par jebkurām citām Latvijas savienībām vai novadu federācijām...
Ar pensionarem neko nevar nokontrolet. Piemiedz ar aci vienreiz, otreiz, un sis jau kust. Un ja vel dupsi iekniebj! Padodas bez cinas.

  -3 [+] [-]

, 2012-08-25 23:28, pirms 13 gadiem
Kurzeme - tā jau ir Latvijas Rietumu čangalija

  +3 [+] [-]

, 2012-08-25 23:29, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kurzeme - tā jau ir Latvijas Rietumu čangalija
Riga- udensgalva un kauna traips.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-08-26 01:10, pirms 13 gadiem
Šausmas, knapi uzvar kaut kādu somijas līgas 4to klubu savās mājās. KHL tak bija 2. stirpākā līga. Vai tad šādas necilas komandas nebūtu jāgrauj ar vismaz vairākus vārtu starpību?

     [+] [-]

, 2012-08-26 01:12, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Šausmas, knapi uzvar kaut kādu somijas līgas 4to klubu savās mājās. KHL tak bija 2. stirpākā līga. Vai tad šādas necilas komandas nebūtu jāgrauj ar vismaz vairākus vārtu starpību?
Indrašis ir sētas zvaigzne, bet Karsums ir Ziemeļamerikā izbrāķēts materiāls, kas met iekšā tikai pret sūdīgām komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-26 06:32, pirms 13 gadiem
..

     [+] [-]

, 2012-08-26 07:52, pirms 13 gadiem
bija labs, tik daudz jaunu speletaju

  +1 [+] [-]

, 2012-08-26 08:59, pirms 13 gadiem
Jap, Karsums būs nākamais, kuru pēc šīs sezonas par lielām naudām paņems kāds cits KHL klubs :/

  -2 [+] [-]

, 2012-08-26 09:39, pirms 13 gadiem
nepratis rakstīja: aizver muti glupai čiul! Latgaliski-puče, latviski-puķe. Latviešu valoda ir nožēlojams patapinājums latgaļu valodai. Latgaļu valoda ir radusies ap 5.gadsimtu, kamēr latviešu valoda - tikai 17.gadsimtā
čangaļu valoda jau nav valoda bet ņirgāšanās par savstarpēju komunikāciju kā tādu, un tā piederās tikai tādam atpalikušam kaktam kā Latgale

     [+] [-]

, 2012-08-26 09:41, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Šausmas, knapi uzvar kaut kādu somijas līgas 4to klubu savās mājās. KHL tak bija 2. stirpākā līga. Vai tad šādas necilas komandas nebūtu jāgrauj ar vismaz vairākus vārtu starpību?
tā "kaut kāda Somijas līga" ir viena no Eiropas TOP līgām tā kā ar to sagraušanu tā ir kā ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-26 10:19, pirms 13 gadiem
Melissa rakstīja: Tu par to jau tagad spried? Karsums katru gadu kkur iet, bet neaiziet, iespejams, daudz prasa, ja jau jadzivo citur. Bet pa KHL TV kadas speles laikaa komentetaji vislaik Indrashi piemineja...
Indrašis gan nedrīkst vazāties pa KHL, jābrauc pāri lielajai peļķei! Dinamo jau vairs nekas nav palicis, tagad tikai vēl Karsumam jābrauc prom, būs riktīga tautas komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-26 11:35, pirms 13 gadiem
TMSLR rakstīja: Ankipāns kkāds nedzīvs izksatijās
Hossa tak prom

  -1 [+] [-]

, 2012-08-26 11:40, pirms 13 gadiem
vagons savā somu pirtī atdevis galu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja