Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" lauž līgumu ar Dārziņu un vēl trim latviešiem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" lauž līgumu ar Dārziņu un vēl trim latviešiem
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas regulāro čempionātu noslēdza 14 punktu attālumā no Rietumu konferences astotās vietas un trešo reizi četru gadu laikā palika bez izslēgšanas spēlēm, lauzis līgumus ar četriem no septiņiem spēlētājiem, ar kuriem vienošanās paredzēja sadarbību līdz 2017. gadam. Starp viņiem ir arī bijušais kapteinis Lauris Dārziņš, kurš guva vārtus tikai vienā no pēdējiem 24 mačiem.

Kad Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" galvenā trenera pienākumus pārņēma ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs, izdevās izcīnīt četras uzvaras septiņās spēlēs, kopā ielaižot vien 12 vārtus. Tomēr enerģijas lādiņš bija īss - sekoja zaudējumi ar 0:3, 0:5 un 0:7. Lai gan pēdējā nedēļā mājās tika pieveikts Maskavas "Dynamo" un Sanktpēterburgas SKA, tas bija vājš mierinājums, jo komanda ar 75 punktiem ierindojās Rietumu konferences 12. vietā un trešo reizi četros gados palika bez cīņās par Gagarina kausu.

Preses konferencēs Sējējs neskopojās ar pārmetumiem līderu virzienā, un likumsakarīgi notikusi šķiršanās no vairākiem latviešiem. Lauzts līdz nākamās sezonas beigām noslēgtais līgums ar uzbrucēju Lauri Dārziņu, kurš līdz decembra vidum bija Rīgas "Dinamo" kapteinis. Ar 28 punktiem viņš kļuva par komandas otro rezultatīvāko spēlētāju, taču vārtus guva tikai vienā no pēdējiem 24 mačiem - pret Vladivostokas "Admiral" (4:2), kad atklāja rezultātu un arī raidīja ripu tukšajā sāncenšu cietoksnī.

31 gadu vecais uzbrucējs Rīgas "Dinamo" atgriezās 2014. gada ievadā pēc 19 mačiem Čeļabinskas "Traktor" rindās. "Trīs gadu līgums bija gan mana, gan kluba vēlme. Nekāda ilgā runāšana nebija - par termiņu bija vienāda nostāja," Dārziņš sacīja laikrakstam Latvijas Avīze. Pirms tam divas sezonas tika pavadītas Kazaņas "Ak Bars", taču tehnisko pēcspēles metienu virtuozu vajāja veselības likstas un savainojumi - Dārziņš laukumā devās tikai 43 no 106 spēlēm, izceļoties ar 19 rezultativitātes punktiem.

2015. gada pasaules čempionātā Dārziņš septiņās spēlēs savāca desmit punktus un kļuva par Latvijas izlases rezultatīvāko spēlētāju. Viņš pirmo maiņu veidoja kopā ar Ņižņijnovgorodas "Torpedo" uzbrukuma līderi Kasparu Daugaviņu un Andri Džeriņu. Arī centra uzbrucējam bija spēkā līgums ar Rīgas "Dinamo" līdz 2017. gadam, tomēr tas ticis lauzts.

28 gadus vecais Džeriņš ar diviem mazākumā gūtajiem vārtiem bija komandas līderis, plus pirmoreiz sasniedza desmit rezultatīvo metienu slieksni. 15 punktus sakrājušais hokejists laukumā pavadīja 15:09 minūtes, centra uzbrucēju vidū atpaliekot tikai no Tima Sestito. Beidzamajās spēlēs Džeriņš, kurš Rīgas "Dinamo" pārstāv kopš 2009. gada, kad atgriezās mājās no Ziemeļamerikas junioriem, spēlēja pirmajā maiņā.

Vienošanās lauztas arī ar aizsargu Oskaru Cibuļski un centra uzbrucēju Māri Bičevski. Cibuļskis, kurš 39 spēlēs laukumā vidēji pavadīja 18 minūtes un 23 sekundes, izcēlās ar vieniem gūtajiem vārtiem, trim punktiem un negatīvu lietderības koeficientu -4. Pagājušajā sezonā 27 gadus vecais aizsargs, kurš Rīgas "Dinamo" pārstāvējis 236 regulārā čempionāta spēlēs, sakrāja 17 punktus, latviešu vidū atpaliekot tikai no pieredzējušā Krišjāņa Rēdliha.

Tikpat nesekmīgu sezonu aizvadīja arī Bičevskis - ja pērn izdevās savākt 16 punktus, tad šajā sezonā, 36 spēlēs laukumā pavadot desmit ar pusi minūtes, centra uzbrucējs guva vienus vārtus un pievienoja vienu piespēli, bet ar lietderības koeficientu -11 bija sliktākais starp uzbrucējiem. 24 gadus vecais hokejists Rīgas "Dinamo" debitēja 2012. gada janvārī, tomēr ir vienīgais no atlaistās četrotnes, kas nav spēlējis pasaules čempionātā.

Līgumi līdz 2017. gada aprīlim spēkā palikuši 18 gadus vecajam aizsargam Kristapam Zīlem, kurš kopā ar hokeja klubu "Rīga" atrodas izbraukumā pa Sahalīnu un Habarovsku, komandas rezultatīvākajam spēlētājam Mikam Indrašim un krievu leģionāram Filipam Toluzakovam, kurš 11 mačos sakrāja trīs vārtus un četrus punktus.

Tāpat kā Dārziņš, arī Toluzakovs pēdējās divas ripas iemeta pret Vladivostokas "Admiral". Abos vārtu guvumos, kad identiskā stilā tika realizēti pretuzbrukumi, Toluzakovam rezultatīvi asistēja Miķelis Rēdlihs. Portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija liecina, ka Rīgas "Dinamo" negrasās pagarināt līgumu ar M. Rēdlihu, jo Sējējs neesot apmierināts ar 31 gadu vecā uzbrucēja attieksmi.

"Galvā bija tikai viena komanda, kurai gribu pievienoties - Rīgas "Dinamo". Uzreiz aģentam pateicu, ka gribu spēlēt mājās. Un uzreiz piekritu pirmajam rīdzinieku piedāvājumam - nekādu garu sarunu nebija. Ko piedāvāja, to arī paņēmu," pēc līguma laušanas ar Jaroslavļas "Lokomotiv" un atgriešanās Latvijā intervijā portālam Sportacentrs.com pauda uzbrucējs, kurš šosezon savāca 25 punktus un ar 15 gūtajiem vārtiem kļuva par labāko snaiperi starp latviešiem. Tomēr kopš Ziemassvētkiem 18 spēlēs izdevās savākt vien piecus punktus.

Sezonas gaitā Rīgas "Dinamo" atbrīvojās no čehu aizsarga Tomāša Kundrāteka (13 punkti 40 spēlēs), kurš pārcēlās uz Bratislavas "Slovan", somu uzbrucēja Villes Leino (12 punkti 39 mačos), kurš janvāra vidū devās uz Zviedriju un pievienojās "Vaxjo Lakers", vācieša Fēliksa Šica (divi punkti 11 spēlēs), kurš paviesojās Ņižņijnovgorodas "Torpedo", bet tagad spēlē zviedru "Rogle", un Roberta Bukarta (divi vārti septiņos mačos), kurš ātri kļuva par Čehijas kluba "Zlin" līderi un pagarinājis līgumu uz diviem gadiem.

No spēlētājiem, kas kopā ar Rīgas "Dinamo" noslēdza sezonu, līdz 30. aprīlim līgums ir spēkā vārtsargiem Jakubam Sedlāčekam un Jūakimam Ēriksonam, aizsargiem Uvim Balinskim, Krišjānim Rēdliham, Mārim Jasam, Guntim Galviņam, Aleksandram Jerofejevam, Stīvenam Saigo, Kristapam Sotniekam un Ērikam Ševčenko, uzbrucējiem Armandam Bērziņam, Nikolajam Jeļisejevam, Edgaram Kuldam, Gintam Meijam, Vitālijam Pavlovam, Kasparam Saulietim, Timam Sestito un Gunāram Skvorcovam.

Rīgas "Dinamo" laika posmā no 29. februāra līdz 4. martam un no 7. līdz 11. martam rezervēts ledus Inbox.lv hallē Piņķos, kur komanda turpinās treniņus. Laukumā varētu doties arī ārzemnieki.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:36, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Horvāti pierādīja, ka var nolasīt, bet nestāv rindā tie AHL/NHL hokejisti, kā te mēģina minēt!
Hokeja tirgus ir mazs un labi uzbrucēji- apkārt nemētājas!
Kamēr Dinamo turpinās leģionārus lasīt pa kaktiem, bet labos eksemplārus - tirgot tālāk, nekas nemainīsies. Dinamo vispirms sagrābsta sastāvu, tad atrod treneri, bet vispirms derētu atrast treneri, un tad meklēt spēlētājus kas atbilst trenera vēlmēm.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:36, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Sagrauts-varētu būt no manas puses par skaļu pateikts. Teiksim tā - morāli sagrauts daļēji šajā sezonā.Ir cilvēki kuri pārdzīvo ka spēle neiet un no tā pārdzīvojuma sāk spēlēt arvien sliktāk, atkal pārdzīvo un vēl sliktāk. Pats apzinās ka nespēj izpildīt ko treneris prasa.
Ja pat Dārziņš neder DR komandai,tad kurš vietējais spēlēs. Es ceru, ka tomēr varbūt Dārziņam DR iedod jaunu līgumu uz gadu par mazāku algu.
Cerības ir mazas, bet vēl dzīvas...
Katram var būt kritumi, bet kopumā vājie hokeju nespēlē. Tagad ir laiks sakartot galvu un turpināt spēlēt, sezonas galvenie mači vēl priekšā. Gan jau sev darbu atradīs, ja gribēs spēlēt.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:39, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: hah, izrādās, ka tu, Funi, saklausies, ko stāsta vai raksta krievijas experti, un tad te to atreferē it kā savu īpašo viedokli, kas īstenībā tāds atgremojošs spriedelējums vien ir.
Tu to tagad tikai uzzināji?? Tas ka viņš atgremo citu domu graudus bija zināms jau sen.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-23 16:41, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: viņam tik viena sezona 5 gadi atpakaļ bija punkts spēlē, pēc kuras viņu pārdeva uz Krieviju. pārējais viss aptuveni 0,5 punkti spēlē. hokejists varbūt ir nospēlējis savu labāko sezonu KHL un vairāk no viņa sezonas garumā nevar un nevajag gaidīt. puisim jau pāri 30 gadi...nez vai te var gaidīt kādu progresu. Savu marku tur 0.5 robežas un normāli...
Tieši tā..Šī Dārziņam ir pat tīri ok sezona. Bet Dinamo ar savām vēlmēm ir diezgan interesanta komanda. Arī tad, kad paņēma Ivanānu - īsti negribēja ļaut pildīt policista funkcijas, bet cerēja sagaidīt rezultātu. Ja nemaldos, tad arī Puče jau vienā raidījumā izteicās, ka šis sniegums reāli atbilst tam, kādi ir spēlētāji. Tikai komandas vadība nez kādēļ cer no vidusmēra spēlētājiem sagaidīt nez kādus brīnumus. Dārziņam tikai vienu sezonu bija vairāk kā 32 punkti. Tākā apgalvot, ka šis degradējies īsti nevar.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:41, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Katram var būt kritumi, bet kopumā vājie hokeju nespēlē. Tagad ir laiks sakartot galvu un turpināt spēlēt, sezonas galvenie mači vēl priekšā. Gan jau sev darbu atradīs, ja gribēs spēlēt.
Papēti Dārziņa statistiku. Eliteprospects.com - Lauris Darzins vai šo sezonu var tiešām uzskatīt par baigo kritumu?

  -1 [+] [-]

, 2016-02-23 16:42, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Sagrauts-varētu būt no manas puses par skaļu pateikts. Teiksim tā - morāli sagrauts daļēji šajā sezonā.Ir cilvēki kuri pārdzīvo ka spēle neiet un no tā pārdzīvojuma sāk spēlēt arvien sliktāk, atkal pārdzīvo un vēl sliktāk. Pats apzinās ka nespēj izpildīt ko treneris prasa.
Ja pat Dārziņš neder DR komandai,tad kurš vietējais spēlēs. Es ceru, ka tomēr varbūt Dārziņam DR iedod jaunu līgumu uz gadu par mazāku algu.
Cerības ir mazas, bet vēl dzīvas...
šitāds Dārziņš fig kam vajadzīgs, spēlēt gribošs gan. ej nu zini vai gribēs nākamsezon, varbūt. pats vainīgs ka izpelnījies līguma laušanu.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-23 16:43, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu to tagad tikai uzzināji?? Tas ka viņš atgremo citu domu graudus bija zināms jau sen.
Tātad nedrīkst šeit rakstīt to ko ir teicis kāds cits, ja es šīm domām piekrītu. Tev ir tā-atkārto ko teica citi-tas ir nepareizi, uzraksti kaut ko pats -tie ir tikai tādi tavi spriedelējumi. Es atkārtoju citu domas, ja tām piekrītu.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:44, pirms 9 gadiem
jurixxx rakstīja: šitāds Dārziņš fig kam vajadzīgs, spēlēt gribošs gan. ej nu zini vai gribēs nākamsezon, varbūt. pats vainīgs ka izpelnījies līguma laušanu.
Kāds tieši? Viņa sniegums atbilst viņa spējām. Vienu vienīgu gadu viņš savāca vairāk kā +/- 30 punktus.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:45, pirms 9 gadiem
lsdd rakstīja: Stapr citu Lv līgā taču arī maksā naudu un vienā intervijā Cinks teica ka dažiem pat esot pie tūkstoša
Un tā būtu alga, ar kuru uzturēt ģimeni un nodrošināt dzīvi pēc 40 gadu vecuma?
Pie tam, minētais cipars tiešām ir tikai atsevišķiem kadriem, nevis kaut kāda vidējā alga.

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:50, pirms 9 gadiem
Skaisti būtu ja Slovans šodien armijniekiem izjauktu svētkus

     [+] [-]

, 2016-02-23 16:52, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Papēti Dārziņa statistiku. Eliteprospects.com - Lauris Darzins vai šo sezonu var tiešām uzskatīt par baigo kritumu?
Es tak jau uzrakstīju, ka esmu informēts, ka viņam ši ir bijusi praktiski standarta sezona. Pats maz ko redzēju, bet cik palasījos, radās iespaids, ka šamo šogad vairāk lamā, ka citus gadus, bet VV izlasot Matuļa rakstu par RD kopsavilkumu, vispār izrādījās, ka no latviešiem, kritums ir praktiski tikai Bičevskim.

     [+] [-]

, 2016-02-23 17:05, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tātad nedrīkst šeit rakstīt to ko ir teicis kāds cits, ja es šīm domām piekrītu. Tev ir tā-atkārto ko teica citi-tas ir nepareizi, uzraksti kaut ko pats -tie ir tikai tādi tavi spriedelējumi. Es atkārtoju citu domas, ja tām piekrītu.
Neko neteiktu, ja Tu norādītu, ka Tu kādu citē,kas starp citu ir labs tonis, bet Tu visus šos citu vārdus mēģini iesmērēt kā savus domu graudus.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 17:09, pirms 9 gadiem
Stulbā saukļa -DinĀĀĀmo, DinĀĀĀmo izcelsmes vēsture. Šis ir zaudējumu galvenais iemesls -) Citēju: Ārēnā visi bija ekstāzē un ik pa laikam skanēja jauns iepriekš nedzirdēts sauklis – izstieptais: DinĀĀĀmo, DinĀĀĀmo, ko starp citu uzsāka grupiņa tūristu no Vācijas, bet ar lielu entuziasmu paķēra līdzi visa Arēna Rīga. http://dinamofans.eu/…/dinamo-riga-%E2%80%93-metalurg-novo…/

     [+] [-]

, 2016-02-23 17:21, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Es tak jau uzrakstīju, ka esmu informēts, ka viņam ši ir bijusi praktiski standarta sezona. Pats maz ko redzēju, bet cik palasījos, radās iespaids, ka šamo šogad vairāk lamā, ka citus gadus, bet VV izlasot Matuļa rakstu par RD kopsavilkumu, vispār izrādījās, ka no latviešiem, kritums ir praktiski tikai Bičevskim.
Tas pats attiecas arī uz leģionāriem. Lielākā daļa nekur, un nekad nav bijuši komandas līderi. Arī tas pats Hartigans - viņam statistika atbilda tam, ko viņš parādīja Dinamo. Vienīgais spēlētājs kurš Dinamo ir parādījis savai statistikai neatbilstošu sniegumu ir Marsels Hossa, jo viņam tik daudz punkti nekad nebija bijuši.
Reāli papētiet tā laika spēlētāju statistiku, kuri bija 2011. gadā, tad salīdziniet ar to spēlētāju statistiku kas ir šogad. Divi pilnīgi pretēji sastāvi ar atbilstošu rezultātu.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 17:29, pirms 9 gadiem
Reāli statistika ir tā, pēc kuras diezgan objektīvi var paredzēt komandas sniegumu. Protams, vāja statistika nebūt nenozīmē, ka spēlētājs ir slikts, bet nevajag arī domāt, ka viņš pēkšņi kļūs par komandas līderi. Tas pats Girgensons - labs spēlētājs, bet statistika vāja, un nebūs tas, kas būs uzbrukuma līderis. Viņš var veidot spēli, bet nebūs tas, kas veidos rezultātu. Komanda no 10 Girgensoniem gluži nesanāks, jo klāt vajag kādu, kas to rezultātu tomēr spēj veidot.

Dinamo spītīgi cer sagaidīt, ka matemātika tomēr samelos, un 2+2=10, nevis 4. Nu no 2 Dārziņiem neiznāks viens Crosbijs, nu nekādi.

     [+] [-]

, 2016-02-23 17:31, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Tieši tā..Šī Dārziņam ir pat tīri ok sezona. Bet Dinamo ar savām vēlmēm ir diezgan interesanta komanda. Arī tad, kad paņēma Ivanānu - īsti negribēja ļaut pildīt policista funkcijas, bet cerēja sagaidīt rezultātu. Ja nemaldos, tad arī Puče jau vienā raidījumā izteicās, ka šis sniegums reāli atbilst tam, kādi ir spēlētāji. Tikai komandas vadība nez kādēļ cer no vidusmēra spēlētājiem sagaidīt nez kādus brīnumus. Dārziņam tikai vienu sezonu bija vairāk kā 32 punkti. Tākā apgalvot, ka šis degradējies īsti nevar.
Tieši tā. Dārziņa noliešana ar mēsliem tikai parāda Sējēja kliedzošo nekompetenci.

Paskatāmies uz izdarīto metienu skaitu pa sezonām. Tas ir praktiski identisks, ja skatāmies uz pagājušo sezonu. Savukārt metienu realizācijas procents, kura variācijas sezonas ietvaros visvairāk nosaka nejaušība, Dārziņam viņa veiksmīgākajā sezonā bija akurāt DIVAS reizes augstāks nekā šajā sezonā. Vēlreiz atkārtoju - to nosaka nejaušība.

Tātad, kādam muļķim ir jābūt, lai salīdzinātu spēlētāja karjeras veiksmīgāko sezonu ar nedaudz neveiksmīgu sezonu un atšķirības norakstītu uz kaut kādu mistisku 'attieksmi'?

Kā no Dārziņa var prasīt punktu/spēlē? Tāpat jautājums, kādā sakarā Dārziņam 30-31 gadu vecumā šosezon KHL bija viņa karjeras laikā vislielākais spēles laiks? 25-26 gados spēlēja 15-16 minūtes, šosezon 18.

Skaidrs, ka problēmu cēlonis ir neadekvātas prasības no komandas vadības, kas viņu mēģināja izspiest kā citronu, nevis kritums Dārziņa sniegumā.

     [+] [-]

, 2016-02-23 17:34, pirms 9 gadiem
Dažiem jau pasakas patīk ,jo vajadzējis noturēt Robinsonu ,Elisonu ,ja tāda līmeņa 4-5 leģionārus dinamo algotu ,tad pārējiem būtu jābūt no HK Rīga ,kuri spēlētu par pāris simtiem mēnesī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-23 18:04, pirms 9 gadiem
nakom gada vinu vieta speles savickis cekists ,cetra ulmanis komunists un resnulis kalvitis krutais tinieks bus un tad gagarins bus musu

     [+] [-]

, 2016-02-23 18:12, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Tas pats attiecas arī uz leģionāriem. Lielākā daļa nekur, un nekad nav bijuši komandas līderi. Arī tas pats Hartigans - viņam statistika atbilda tam, ko viņš parādīja Dinamo. Vienīgais spēlētājs kurš Dinamo ir parādījis savai statistikai neatbilstošu sniegumu ir Marsels Hossa, jo viņam tik daudz punkti nekad nebija bijuši.
Reāli papētiet tā laika spēlētāju statistiku, kuri bija 2011. gadā, tad salīdziniet ar to spēlētāju statistiku kas ir šogad. Divi pilnīgi pretēji sastāvi ar atbilstošu rezultātu.
Es tā baigi neiedziļinājos, varu kļūdīties, bet liekas ka Matulis līdzināja pret pagājušo gadu un tad golos pamatīgs zudums ir no aizsargiem.
Laikam jau sezonas kontekstā tumšās krāsas varēja rasties, jo vairāk tika zāģēts mājās. Uzvaru 13:00 pa dienu Habarovska var ar tā nepamanīt, bet zāģi Arēnā uzreiz rada mītus par slinkām balerīnām, kas nu spēlē uz pusi sliktāk, ka laikā kad alga bija maza

     [+] [-]

, 2016-02-23 18:18, pirms 9 gadiem
oho! visus uz slovakiju!

     [+] [-]

, 2016-02-23 18:26, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neko neteiktu, ja Tu norādītu, ka Tu kādu citē,kas starp citu ir labs tonis, bet Tu visus šos citu vārdus mēģini iesmērēt kā savus domu graudus.
Jau sezonas sākumā sapratu ka izdomu, improvizāciju var gaidīt tikai no 4 uzbrucējiem, tad pāris reizes dzirdu ka to saka arī KHL komentātāji pāris reizes un nosauc tos pašus ko es domāju. Vai tadtā pēkšņi nav mana doma?
Ja es saku ka Ābols ir labs treneris, tadto pasaka lkāds cits, tad man obligāti tas cits ir jācitē. Tās ir manas domas un paliek manas domas neatkarīgi no tā kāds to ir teicis pirms vai pēc tam.
Ja es rakstīšu ka Raimonds Pauls ir izcils komponists, vai man obligāti jāuzraksta kurš pirmais to ir teicis un tas būtu citu cilvēku atreferējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-23 18:49, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Tikmēr Bukartam kārtēji vārti Tikai nesaprotu, kāpēc Zlin mājaslapā norādīti tikai 28 rezultativitātes punkti, ja līdz šodienas spēlei, vadoties pēc sportacentra informācijas, bija jau 30?
pirms šīs spēles jau ar bija 30 Statistiky hráčů: Tipsport Extraliga | Hokej.cz... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-23 19:04, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Es šeit skatījos Злин live-результаты, расписание, Злин -... Varbūt pēcspēles uzvaras buļļus neskaita?
Atradis kreiso lapu, kur oficiālo līgas statistiku skatīties!

Tu toč esi no plaukta šodien novēlies kopš kura laika, tad pēcspēles bullīšos skaita pie rezultativitātes punktiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-23 19:12, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Kāda vēl kreisā lapa, pa to kreiso lapu iet spēles teksta tiešraide, ja kas
loģiski, ka kreisā lapa!
Baigā jau nu teksta tiešraide!
tur tikai goli un noraidījumi atzīmēti šitām lapām ne vienmēr informācija sakrīt ar oficiālo.

Kas ar Tevi - poha šodien, ka pauris nešancē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-23 19:19, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Tieši tā. Dārziņa noliešana ar mēsliem tikai parāda Sējēja kliedzošo nekompetenci.

Paskatāmies uz izdarīto metienu skaitu pa sezonām. Tas ir praktiski identisks, ja skatāmies uz pagājušo sezonu. Savukārt metienu realizācijas procents, kura variācijas sezonas ietvaros visvairāk nosaka nejaušība, Dārziņam viņa veiksmīgākajā sezonā bija akurāt DIVAS reizes augstāks nekā šajā sezonā. Vēlreiz atkārtoju - to nosaka nejaušība.

Tātad, kādam muļķim ir jābūt, lai salīdzinātu spēlētāja karjeras veiksmīgāko sezonu ar nedaudz neveiksmīgu sezonu un atšķirības norakstītu uz kaut kādu mistisku 'attieksmi'?

Kā no Dārziņa var prasīt punktu/spēlē? Tāpat jautājums, kādā sakarā Dārziņam 30-31 gadu vecumā šosezon KHL bija viņa karjeras laikā vislielākais spēles laiks? 25-26 gados spēlēja 15-16 minūtes, šosezon 18.

Skaidrs, ka problēmu cēlonis ir neadekvātas prasības no komandas vadības, kas viņu mēģināja izspiest kā citronu, nevis kritums Dārziņa sniegumā.
par tādu naudu, kādu saņem Dārziņš, ir pamats prasīt punktu spēlē. Piedod, bet nav ko žēlot... Ir jābūt profesionālim... Protams, žēl, ka atlaiž latviešus, bet skaidrs, ka viņi bija vispār bez dzirksteles acīs... to varēja redzēt..

     [+] [-]

, 2016-02-23 19:19, pirms 9 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Tai, vietā lai lamātos, varētu iemest PAREIZO lapu, vēlams ar video tiešraidi!
varbūt Tevi vēl uz rociņām uz Ostravu aiznest, lai klātienē vari skatīties?

     [+] [-]

, 2016-02-23 19:56, pirms 9 gadiem
.............. rakstīja: par tādu naudu, kādu saņem Dārziņš, ir pamats prasīt punktu spēlē. Piedod, bet nav ko žēlot... Ir jābūt profesionālim... Protams, žēl, ka atlaiž latviešus, bet skaidrs, ka viņi bija vispār bez dzirksteles acīs... to varēja redzēt..
Tava loģika ir ģeniāla. Nosauc kaut vienu spēlētāju, kurš pēķšņi ir mainījies? Dārziņa robeža ir tie savi 30 punkti sezonā. Vairāk viņam ir bijs tikai 1 sezonu.
Ja ķirurgam palielina algu 2x, tas nozīmē viņš kļūs automātiski par pasaules klases ķirurgu? Bet ja samazina, tad viņš varēs netīšām nepareizajā vietā iegriezt?

     [+] [-]

, 2016-02-23 22:11, pirms 9 gadiem
Dinamo nakamgad trenes Vitolins.Butu jau sosezon trenejis ,kad vinu atlaida no Maskavas ,bet toreiz Krievijas izlase neatlava.