Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Uga Dumpis par Savicka aicinājumu doties uz Arēnu: "Tas ir mārketinga triks"

Uga Dumpis par Savicka aicinājumu doties uz Arēnu: "Tas ir mārketinga triks"
Uga Dumpis. Foto: arsts.lv

Vakardien publicētajā prezentācijas video Rīgas "Dinamo" valdes priekšsēdētājs Juris Savickis sacīja, ka līdzjutēji Arēnā Rīga būs gaidīti arī nākamsezon. Portāls Sportacentrs.com aicināja izteikt viedokli par Savicka aicinājumu Veselības ministrijas galvenajam infektologam Ugam Dumpim un SPKC (Slimību profilakses un kontroles centra) komunikācijas nodaļas vadītājai Ilzei Arājai.

Ņemot vērā neziņu par KHL nākamo sezonu, pastāv iespēja, ka "Dinamo" savas mājas spēles varētu aizvadīt Krievijā. Šādu lēmumu jau pieņēmusi Pekinas "Kunlun". Šobrīd līgas sezonas sākums nav pārcelts, un atklāšanas spēli paredzēts aizvadīt jau 2. septembrī. Tikmēr šodien preses konferencē Savickis sacīja: "Spēlēsim tur, kur dzīve liks mums spēlēt. Spēlēsim Beļģijā, Amerikā, Ķīnā vai Krievijā – pilnīgi vienalga, galvenais, lai varētu spēlēt un visas komandas būtu veselas. Covid-19 situācijā visi esam ķīlnieki. Veselība ir prioritāte."

Pieņemot, ka "Dinamo" izdotos aizvadīt savas mājas spēles Rīgā, visticamāk, klubam būs jārēkinās ar tukšām tribīnēm ierobežojumu dēļ. Ministru kabineta noteikumi, kas stājās spēkā 21. jūlijā, paredz, ka pašlaik ārtelpās pasākumu laikā var pulcēties līdz 1000 cilvēkiem, paredzot, ka vienai personai tiek nodrošināti ne mazāk kā četri kvadrātmetri platības. Tomēr "Dinamo" gadījumā jāņem vērā, ka hokejs tiek aizvadīt iekštelpās, kur ierobežojumi ir vēl striktāki. Tomēr situācija līdz septembrim varētu uzlaboties.

"Viņam ir bizness, un viņš aicina. Protams, viss ir atkarīgs no epidemioloģiskās situācijas. Ļoti grūti pateikt, kādai jābūt situācijai, lai atļautu skatītājus iekštelpās," savu vērtējumu dod Veselības ministrijas galvenais infektologs Uga Dumpis. "Krievija nav tā valsts, kur tagad būtu droši braukt."

Lielākā daļa KHL komandu ir no Krievijas, tāpēc iebraukšana Latvijā varētu sagādāt lielas problēmas, ņemot vērā arī Covid-19 saslimušo skaitu Omskas "Avangard" (vakar tika ziņots par 20 inficētajiem, skaitot personālu un spēlētājus), Maskavas "Spartak", kur pirms dažām dienām tika ziņots par 13 inficētajiem, un Maskavas CSKA (inficēti septiņi hokejisti). Tomēr līdzīga situācija var būt arī citās komandās, kas vēl nav ziņojušas par inficēšanās gadījumiem.

"Nezinu, vai šobrīd kādās arēnās notiek sporta spēles skatītāju klātbūtnē. Varbūt rudenī epidemioloģiskā situācija mainīsies, un teorētiski ar attālu sēdēšanu tas varētu būt iespējams. Bet tas, ko viņš [Savickis] aicina, pilnīgi neko nenozīmē tādā ziņā. Noteikti, ka būs kārtība, kā tas viss notiks," vērtējumu dod Dumpis.

Infektologs minēja Serbijas piemēru, kur jūnija beigās sākās uzliesmojums. Tobrīd Balkānu valstīs tika aizvadīta Adrijas tūre tenisā, ko klātienē vēroja skatītāji, tomēr turnīru neizdevās pabeigt, jo pozitīvas Covid-19 analīzes tika atklātas Novakam Džokovičam un viņa sievai, kā arī vairākiem citiem augsta līmeņa tenisistiem.

"Skaidrs, ka šobrīd Arēnā Rīga sacīkstes nenotiks. Iekštelpās ir noteikti noteikumi, un, vai viņi laidīs Arēnā dažus simtus cilvēku, grūti teikt. Jāsaprot, ka ne jau viņi ["Dinamo"] noteiks, kā šeit Latvijā notiks. Jā, sportistiem ir darbs un kaut kādām sacīkstēm jānotiek, bet par to, vai tas notiks, ir pāragri runāt. Katrs gadījums būs individuāls."

Dumpis turpina: "Domāju, ka tas ir mārketinga triks. Pieļauju, ka sacīkstes varētu notikt, bet ne jau pilnās tribīnēs. Nezinu nevienu valsti, kur šobrīd notiek sacensības iekštelpās ar skatītājiem. NBA arī būs bez skatītātjiem. Domāju, ka KHL spēles notiks, bet ne pie pilnām tribīnēm. To būtu naivi iedomāties, skatoties uz situāciju Balkānos. Es neesmu pret sportu. Kamēr nebūs vakcīnas, nespēju iztēloties sporta sacensības iekštelpās pie pilnām tribīnēm. Ārā varbūt. Risks iekštelpās ir nenormāls," savu viedokli pauž Dumpis.

Tikmēr SPKC (Slimību profilakses un kontroles centra) komunikācijas nodaļas vadītāja Ilze Arāja izsakās, ka šobrīd uz iespējamo situāciju rudenī ir pāragri skatīties. "Iepriekšējās nedēļās Latvijā bija vairāki uzliesmojumi, un pieaugums dažās dienās bija līdzvērtīgs marta mēneša sākumam."

"Šobrīd Krievija ir sarkanajā sarakstā. Ierodoties no Krievijas, ir jāievēro 14 dienu pašizolācija. Jāskatās arī cits aspekts, kas būtu jājautā robežsardzei par attiecīgo valsts robežas šķērsošanas iemeslu. Ceļošana un pasažieru pārvadājumi no sarkanajām valstīm šobrīd nenotiek," teic Arāja.

"Pirmkārt, ir jāskatās tobrīdējā epidemioloģiskā situācija. Nevaram pārnest pašreizējo situāciju uz septembri. Protams, iekštelpās ir lielāks risks nekā ārtelpās," Dumpja viedokli apstiprina Arāja. "Lai spētu nodrošināt distancēšanos, jārēķina kvadrātmetri uz vienu cilvēku. Šobrīd situāciju monitorē, un skatās uz nākamo periodu. Nesen vēl bija uzliesmojumi izklaižu vietās, kas tika pārskatīti."

Vai Rīgas Dinamo nākamsezon mājas spēles aizvadīs Arēnā Rīga?

  • 108

  • 289


 +16 [+] [-]

, 2020-07-23 10:25, pirms 5 gadiem
Pēdējās sezonās tāpat iekš arēnas bija social distancing

  +3 [+] [-]

, 2020-07-23 10:37, pirms 5 gadiem
uzcepa baigo palagu par neko, tak skaidrs ir ka robeža ar vatastānu ir un ceru ka vēl ilgi būs ciet.
būtu OHL klubus apzvanījis un uzrakstījis jēdzīgi rakstu par Latvijas hokeju nevis mēģinājis ar šo puņķi piezīsties pie ģinamas pupa. autorelis
Slēpts komentārs: Edison

  +6 [+] [-]

, 2020-07-23 10:52, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Pēdējās sezonās tāpat iekš arēnas bija social distancing
Pieļauju, ka par Skudras vadīto komandu līdzjutēju interese būtu bijusi lielāka.

  +7 [+] [-]

, 2020-07-23 10:59, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: uzcepa baigo palagu par neko, tak skaidrs ir ka robeža ar vatastānu ir un ceru ka vēl ilgi būs ciet.
būtu OHL klubus apzvanījis un uzrakstījis jēdzīgi rakstu par Latvijas hokeju nevis mēģinājis ar šo puņķi piezīsties pie ģinamas pupa. autorelis
Hokejā tikai Matuļu Janka ik pa laikam paziņo par aktualitātēm pašmāju hoķī jeb kaut ko kaut cik nopietni analizē.
Futenē ir Novickis, Birjuks, Suveizda, Toļiks ik pa laikam. Plus vēl Delfu Strautmanis.. Tas tā, salīdzinājumam.
Švaki hoķī ar tiem žurnālistiem, tā kā rēķinies ar kopīpeistiem no RU arī turpmāk
Slēpts komentārs: Banss
Slēpts komentārs: vivo89

 +11 [+] [-]

, 2020-07-23 11:27, pirms 5 gadiem
smieklīgi, ārsts Dumpis pat sportu nokomentē sakarīgāk un kompetentāk nekā pajoliņš jurčiks

  -4 [+] [-]

, 2020-07-23 11:39, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: jā, balto cilvēku sporti nav cieņā
Tik rusņas hoķis, pindosu bimbambols un cirks kurā pērtiķi latvijciem māca pa bumbu pareizi spert
Kā ta nav?!
Podkāsti,Tarkšķi,Matuļa garās videointervijas...
100x nopietnāka attieksme pret LAČ nekā pret reni...
Slēpts komentārs: Kārlis Urtāns

  -3 [+] [-]

, 2020-07-23 11:45, pirms 5 gadiem
Un, raksta jeega ? Uzturet spriedzi kamer 2 cilveki visa valsti arstejas ??
Slēpts komentārs: Skudriniekss

  +4 [+] [-]

, 2020-07-23 11:48, pirms 5 gadiem
maz raksta par ģinamo un jaunumu nekādu, ka bada laikos pat ārsti jāizjautā
gaidu galvenā robežsarga un ārlietu ministra komentārus par ģinamo

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 11:57, pirms 5 gadiem
Par Dinamo pilnīgi pofig, bet žēl, ka PČ Rīgā ies gar degunu
Slēpts komentārs: tads

  -4 [+] [-]

, 2020-07-23 12:27, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: uzcepa baigo palagu par neko, tak skaidrs ir ka robeža ar vatastānu ir un ceru ka vēl ilgi būs ciet.
būtu OHL klubus apzvanījis un uzrakstījis jēdzīgi rakstu par Latvijas hokeju nevis mēģinājis ar šo puņķi piezīsties pie ģinamas pupa. autorelis
Kāds personiski tev būtu labums no tā, ka robežas ar Krieviju būtu ciet uz ilgu laiku?
Pat ja Koronka beigsies?
Slēpts komentārs: Eddys

  +4 [+] [-]

, 2020-07-23 12:37, pirms 5 gadiem
rediss77 rakstīja: Un, raksta jeega ? Uzturet spriedzi kamer 2 cilveki visa valsti arstejas ??
Kāpēc ārstējas 2 cilvēki, nevis 2000, redīsa kungs divi septītnieki?

  +7 [+] [-]

, 2020-07-23 12:38, pirms 5 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Manuprāt te notiek klasiskā mērīšanās. Kurš spēcīgāks? Čekists vai epidemiologs? Gan Savicka bravūrīgie komentāri, gan arī šī Uga Dumpas "uz karstām pēdān" sacerētā atbilde. It kā tas epidemiologs nevarēja vienkārši paklusēt un atstāt bez komentāriem.
Kurš beigās izrādīsies spēcīgāks? Šobrīd 1:1, ničag!
Ne jau Dumpis pats skrēja kaut ko atbildēt.
SC viņam pajautāja (izlasi raksta ievadu), viņš arī atbildēja.

     [+] [-]

, 2020-07-23 12:38, pirms 5 gadiem
Kārlis Urtāns rakstīja: Nolinčot derētu to sorosistu!!!
Kuru tieši tu ierosini nolinčot?

  +8 [+] [-]

, 2020-07-23 12:38, pirms 5 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Manuprāt te notiek klasiskā mērīšanās. Kurš spēcīgāks? Čekists vai epidemiologs? Gan Savicka bravūrīgie komentāri, gan arī šī Uga Dumpas "uz karstām pēdān" sacerētā atbilde. It kā tas epidemiologs nevarēja vienkārši paklusēt un atstāt bez komentāriem.
Kurš beigās izrādīsies spēcīgāks? Šobrīd 1:1, ničag!
Portāls Sportacentrs.com aicināja izteikt viedokli par Savicka aicinājumu Veselības ministrijas galvenajam infektologam Ugam Dumpim un SPKC (Slimību profilakses un kontroles centra) komunikācijas nodaļas vadītājai Ilzei Arājai.

cilvēkiem paprasīja, viņi atbildēja
kāda te vēl mērīšanās
Slēpts komentārs: norins

  +7 [+] [-]

, 2020-07-23 12:55, pirms 5 gadiem
norins rakstīja: Šis purns ir visu to aizlieguma organizētajs LV?
Ej ārā un kaut naglas bāz sev acīs, kamēr tu neapdraudi citus, tikmēr nevienam nav nekādas daļas. Bet ja tu ar savu punķaino degunu krekšķini apkārt un aplipini citus, jo tev nav saprāta uzlikt masku vai palikt mājās - tad valstij jārīkojas un jāpasargā pārējie cilvēki, kuriem ir vairāk par vienu smadzeņu kroku.

  +5 [+] [-]

, 2020-07-23 12:58, pirms 5 gadiem
tads rakstīja: paceļ roku kuram interesē un ir nozīmīgs Uga Dumpja viedoklis. ?
Pavisam noteikti daudz vairāk interesē, nekā debloīda Mīkstā Jura viedoklis.

  +4 [+] [-]

, 2020-07-23 13:00, pirms 5 gadiem
purva_velns rakstīja: Portāls Sportacentrs.com aicināja izteikt viedokli par Savicka aicinājumu Veselības ministrijas galvenajam infektologam Ugam Dumpim un SPKC (Slimību profilakses un kontroles centra) komunikācijas nodaļas vadītājai Ilzei Arājai.

cilvēkiem paprasīja, viņi atbildēja
kāda te vēl mērīšanās
Tieši tā!
Varētu padomāt, ka Dumpim interesē samērīties ar kaut kādu čekas veco marasmātiķi.
Slēpts komentārs: norins

  +9 [+] [-]

, 2020-07-23 13:14, pirms 5 gadiem
norins rakstīja: Pilnīgi nozombēts dzenis esi? Kur..kas..ko apdraud? Panorāmu neesi pārskatījies?
Varbūt tavā sādžā viss ir ok, bet citur Eiropā situācija bija ļoti slikta. Latvijas valdība reaģēja ļoti ātri, lai samazinātu vīrusa izplatīšanos un nostrādāja ļoti labi. Es tev vēlreiz saku - kamēr tu rubini savu degunu tikmēr viss ir ok, kad tu sāc smērēt savus punķus apkārt pārējiem, tad man parādās pretenzijas un es ceru uz valdību un ekspertiem, lai risinātu problēmu.

  +4 [+] [-]

, 2020-07-23 13:15, pirms 5 gadiem
Es nesaprotu, kur problēma uzlik masku, vai tikties mazākās grupās? Pavadīt laiku ar savu otru pusīti. Ja visa dzīve balstās uz dzerstiņu bārā katru wīkendu, tad jau laikam ir grūti...

  -3 [+] [-]

, 2020-07-23 13:20, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es nesaprotu, kur problēma uzlik masku, vai tikties mazākās grupās? Pavadīt laiku ar savu otru pusīti. Ja visa dzīve balstās uz dzerstiņu bārā katru wīkendu, tad jau laikam ir grūti...
Neesmu nekāds ķīnietis, masku principiāli nevilkšu, pat ja piedraudēs ar naudas sodu.

  +5 [+] [-]

, 2020-07-23 13:22, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Varbūt tavā sādžā viss ir ok, bet citur Eiropā situācija bija ļoti slikta. Latvijas valdība reaģēja ļoti ātri, lai samazinātu vīrusa izplatīšanos un nostrādāja ļoti labi. Es tev vēlreiz saku - kamēr tu rubini savu degunu tikmēr viss ir ok, kad tu sāc smērēt savus punķus apkārt pārējiem, tad man parādās pretenzijas un es ceru uz valdību un ekspertiem, lai risinātu problēmu.
Ko tu tam pajolim ko skaidro?
Atliek paskatīties uz ASV un Brazīlju, kur valsts līderi arī teica, ka COVID-19 nav nekas. Tāpat uz Zviedriju.

  +5 [+] [-]

, 2020-07-23 13:23, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tu tam pajolim ko skaidro?
Atliek paskatīties uz ASV un Brazīlju, kur valsts līderi arī teica, ka COVID-19 nav nekas. Tāpat uz Zviedriju.
Uzvelk, tā pat kā tu mani par dažiem topikiem

  +8 [+] [-]

, 2020-07-23 13:24, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Varbūt tavā sādžā viss ir ok, bet citur Eiropā situācija bija ļoti slikta. Latvijas valdība reaģēja ļoti ātri, lai samazinātu vīrusa izplatīšanos un nostrādāja ļoti labi. Es tev vēlreiz saku - kamēr tu rubini savu degunu tikmēr viss ir ok, kad tu sāc smērēt savus punķus apkārt pārējiem, tad man parādās pretenzijas un es ceru uz valdību un ekspertiem, lai risinātu problēmu.
Par tādiem senie latvieši teica - mucā audzis un pa spundi barots. Muļķi nesaprot, ka salīdzinoši labā situācija Latvijā ir tieši valdības savlaicīgās rīcības un stingro ierobežojumu dēļ. To, ka koronavīruss joprojām plosās citās valstīs, viņi nesaprot. Domā, ka tas ir tālu uz uz viņiem neattiecas, lai gan vīrusu var ātri atvest 1 cilvēks un pāris nedēļās var inficēties simti.
Slēpts komentārs: Klavulapa-1

  +2 [+] [-]

, 2020-07-23 13:33, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kā ta nav?!
Podkāsti,Tarkšķi,Matuļa garās videointervijas...
100x nopietnāka attieksme pret LAČ nekā pret reni...
Tos podkāstus lūdzu nepieskaiti, jo 90% no viņiem ir prasta pamuldēsana, kas diži neatšķiras no tā, ko savā starpā te drukājam, tas pats par tarkšķiem. Vienīgais matuļa intervijas...

  +5 [+] [-]

, 2020-07-23 13:33, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bija histēriķi, kas runāja par pasaules galu vēl martā. Tiesa gan, to var piedot, jo tad vēl nezinājām, kāda figņa galu galā viss šis kovids bija/ir
Nesaprotami ir tas, kā tagad nepielec?
Jā, tiešām bija dažādas figņas, jo zinātne un mediķi īsti nezināja kas par zvēru ir COVID-19, un tāpēc reakcija bija atbilstoša. Labāk mazliet vairāk drošības pasākumu, nekā palaist visu pašplūsmā, un pēc tam nespēt visu pakļaut kontrolei.
Kā jau rakstīju, tad ASV, Brazīlija un Zviedrija ir spilgti piemēri, kā noteikti nevajadzēja darīt, jo šobrīd viņi absolūti vairs nekontrolē situāciju.
Slēpts komentārs: Klavulapa-1
Slēpts komentārs: rediss77
Slēpts komentārs: norins

  -4 [+] [-]

, 2020-07-23 13:41, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ej ārā un kaut naglas bāz sev acīs, kamēr tu neapdraudi citus, tikmēr nevienam nav nekādas daļas. Bet ja tu ar savu punķaino degunu krekšķini apkārt un aplipini citus, jo tev nav saprāta uzlikt masku vai palikt mājās - tad valstij jārīkojas un jāpasargā pārējie cilvēki, kuriem ir vairāk par vienu smadzeņu kroku.
Tavi tie smadzeņu kroki ir īpaši advancēti jeb alternaīvi apdāvināti, ja reiz tu spēj noticēt visam tam farsam un cirkam saistībā ar Koronku, karantīnam, izolācijām un maskām Kaspars Dimiters tomēr ir ģeniāls dzejotājs, gabals, kuru viņi uzcepa kopīgi ar Zigmāru Liepiņu vēl dziļos LPSR gados, izrādās aktuāls tieši tagad Veltījums visiem trulajiem "glābējmasku" nēsātājiem https://www.youtube.com/watch?v=Tyi...

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 13:43, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tavi tie smadzeņu kroki ir īpaši advancēti jeb alternaīvi apdāvināti, ja reiz tu spēj noticēt visam tam farsam un cirkam saistībā ar Koronku, karantīnam, izolācijām un maskām Kaspars Dimiters tomēr ir ģeniāls dzejotājs, gabals, kuru viņi uzcepa kopīgi ar Zigmāru Liepiņu vēl dziļos LPSR gados, izrādās aktuāls tieši tagad Veltījums visiem trulajiem "glābējmasku" nēsātājiem https://www.youtube.com/watch?v=Tyi-ZHz6hJY
Franku zemē tagad kā ar ierobežojumiem? Atcelti?

  +2 [+] [-]

, 2020-07-23 13:46, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tos podkāstus lūdzu nepieskaiti, jo 90% no viņiem ir prasta pamuldēsana, kas diži neatšķiras no tā, ko savā starpā te drukājam, tas pats par tarkšķiem. Vienīgais matuļa intervijas...
es būtu priecīgs,ja arī par reni kādu stundiņu pamuldētu...vismaz kkas

  -3 [+] [-]

, 2020-07-23 13:50, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Varbūt tavā sādžā viss ir ok, bet citur Eiropā situācija bija ļoti slikta. Latvijas valdība reaģēja ļoti ātri, lai samazinātu vīrusa izplatīšanos un nostrādāja ļoti labi. Es tev vēlreiz saku - kamēr tu rubini savu degunu tikmēr viss ir ok, kad tu sāc smērēt savus punķus apkārt pārējiem, tad man parādās pretenzijas un es ceru uz valdību un ekspertiem, lai risinātu problēmu.
Citur Eiropā arī ir tas pats vien cirks! Karantīna praksē bija tikai TV kastē, realitātē katrs darija ko gribēja, Koronka pati par sevi pazuda Otrais vilnis būs atkarigs no politiķiem, ja gribēs, to ātri organizēs un jo vairāk par to visādi varenie eksperti papagaiļos, jo reālāk ir, ka tomēr sagribēs

  -4 [+] [-]

, 2020-07-23 13:54, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Franku zemē tagad kā ar ierobežojumiem? Atcelti?
Komiskie ierobežojumi Slēgtajās telpās obligāti vajag ienākt ar masku uz purna Praktiski visi to dara smejoties, tipa, nado, značit nado, un uzreiz ņem to masku nost Ierēc arī apsargi un telpu pārvaldītāji, nevies to neuztver nopietni, bet arī tas īpaši arī netraucē Atgādina Padomju laikus, kad gāja uz demonstrācijam darbakolektīvi, un obligātā kārtībā nesa transporentus un visi ņirdza tos nēsājot

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 13:56, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: es būtu priecīgs,ja arī par reni kādu stundiņu pamuldētu...vismaz kkas
Kas pašam neļauj izveidot un piesaistīt visus renes sportistus?
Pat renē jāgaida, ka viens izveidos

  -2 [+] [-]

, 2020-07-23 13:57, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Citur Eiropā arī ir tas pats vien cirks! Karantīna praksē bija tikai TV kastē, realitātē katrs darija ko gribēja, Koronka pati par sevi pazuda Otrais vilnis būs atkarigs no politiķiem, ja gribēs, to ātri organizēs un jo vairāk par to visādi varenie eksperti papagaiļos, jo reālāk ir, ka tomēr sagribēs
Ne tikai varenais eksperts regulāri papagaiļo muļķības par kovidu, ar viņu vienā līmenī ir arī bocmans

     [+] [-]

, 2020-07-23 14:04, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kas pašam neļauj izveidot un piesaistīt visus renes sportistus?
Pat renē jāgaida, ka viens izveidos
tas tiešām ir krimināli,ka 4. populārākajam sporta veidam pa 30 gadiem nav nevieNS renei veltīts TV,radio raidījums vai podkāsts bijis
Zinča
LTV
TV3
LR1
SWH
esports/SC

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 14:06, pirms 5 gadiem
Uga Dumpis varētu ar vienu stingru skatienu noturēt karantīnā Čaku Norisu, Betmenu, Supermenu un superbokseri Zuti!

  +2 [+] [-]

, 2020-07-23 14:08, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: es būtu priecīgs,ja arī par reni kādu stundiņu pamuldētu...vismaz kkas
Neviens neliedz tev pašam veidot podkāstus, live stream utt par šo tēmu ar saviem domubiedriem. Lai to darītu nav jābūt profam un žurnaļugam (būsim reāli - puse ja ne vēl lielāka daļa SC žurnālistu līdz žurnalistam kā līdz mēnesim). Platformu, iespēju to mūsdienās darīt netrūkst, jo īpaši ja vēlmes apmierina kaut vai šādi fanu spriedelējuma līmeņi "tarkšķi un podkāsti"

  +2 [+] [-]

, 2020-07-23 14:08, pirms 5 gadiem
tads rakstīja: paceļ roku kuram interesē un ir nozīmīgs Uga Dumpja viedoklis. ?
Paceļu. Un?

  +2 [+] [-]

, 2020-07-23 14:09, pirms 5 gadiem
norins rakstīja: Pilnīgi nozombēts dzenis esi? Kur..kas..ko apdraud? Panorāmu neesi pārskatījies?
Nav man jāskatās Panorāma. Biju bērēs. Vīrietim ap 50. COVID-19.

     [+] [-]

, 2020-07-23 14:12, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: tas tiešām ir krimināli,ka 4. populārākajam sporta veidam pa 30 gadiem nav nevieNS renei veltīts TV,radio raidījums vai podkāsts bijis
Zinča
LTV
TV3
LR1
SWH
esports/SC
Zinu, zinu metīsi atkal to savu pētījumu, tacu jau toreiz izbrāķēju viņu, jo daļa sporta veidu bija apvienoti (piemēram, skriešanas, atseviškas vieglatlētikas disciplīnas un daļa renes), un ir negodīgi salīdzināt popularitāti pēc masveidības nefanu vidū, jo gluži vienkārsi skriet vai futeni ir daudz vieglāk kā spēlēt hokeju, braukt rallijā, mest šķēpu vai kaut vai braukt ar bobu.
Reāli skatoties rene ne tuvu nav 4. sports lv - rene ir aiz klasiskā trio - futbols, hoķis, baskets, tāpat arī aiz florbola, abiem volejboliem, roķenes, vieglatlētikas (ja to ņemam kā kopumu nevis atsevišķās disciplīnās), tenisa, lielas daļas motorsporta un orientēšanās. Parēķini pats, kura tā vieta ir + turpat blakus ir biatlons un bokss. Ir jāsaprot, ka studijās aicinās pārsvarā to sporta veidu pārstavjus, kas lielāko masu piesaista visu gadu vai maksimāli ilgi. Rene pat sezonas laikā piesaista salīdzinoši (ar to pašu lielo trio) mazu auditoriju, kur nu vasarā, kad rene interesē tikai "hardcore" renes fanus.

  -2 [+] [-]

, 2020-07-23 14:14, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tiešām bija dažādas figņas, jo zinātne un mediķi īsti nezināja kas par zvēru ir COVID-19, un tāpēc reakcija bija atbilstoša. Labāk mazliet vairāk drošības pasākumu, nekā palaist visu pašplūsmā, un pēc tam nespēt visu pakļaut kontrolei.
Kā jau rakstīju, tad ASV, Brazīlija un Zviedrija ir spilgti piemēri, kā noteikti nevajadzēja darīt, jo šobrīd viņi absolūti vairs nekontrolē situāciju.
Tu tak esi ampālis. PAKĻAUT KONTROLEI? Jo vīrusa mirstības % ir ap 99.7? Lai gan visticamāk ap 99.99, jo ir simtiem tūkstošu kas ir pārslimojuši nemaz nezinot vai vienkārši nospļaujoties? Un tie paši 0.3% ir tie, kas nomirst no Alzheimera, vēža, demences vai hz vēl kā. Izslēdz "TRAKOS" ciparus covid sekošanas lapā un palasi gan par to, ka maskas reāli neko nedod, bet drīzāk vēl pasliktina veselību - rada izcilu mikrovidi sēnēm un mikrobiem, gan par mirušo statistiku ar dažādām slimībām un, ja vēl dirsīsi, ka LV cipars ir iegūts ar nenormālajiem ierobežojumiem, Tu esi vienkārši dunduks - neskaitot dažus ampāļus veikalos un seniorus uz ielām, un tādi kā Tu - vakcīnas gaidītājs - visi gan Eiropā, gan Latvijā ierēc par šo, jo redz kāds farss tas ir. Ar katru dienu aizvien vairāk cilvēku saprot cik liels joks tas ir. Izslēdz delfi.lv un palasi ko citu, "Dzīvnieku Fermu" vai "1984", ja nē..tad gaidi vien vakcīnu un aizslēdz durvis.

  -2 [+] [-]

, 2020-07-23 14:15, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nav man jāskatās Panorāma. Biju bērēs. Vīrietim ap 50. COVID-19.
Funis?

  -3 [+] [-]

, 2020-07-23 14:16, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nav man jāskatās Panorāma. Biju bērēs. Vīrietim ap 50. COVID-19.
Neticēsi. Atvičaju, ka neticēsi. Es arī biju bērēs, vēzis. Bet man šķita, ka tas ir atcelts uz Covida laiku...

  +6 [+] [-]

, 2020-07-23 14:20, pirms 5 gadiem
evil11 rakstīja: Neticēsi. Atvičaju, ka neticēsi. Es arī biju bērēs, vēzis. Bet man šķita, ka tas ir atcelts uz Covida laiku...
Tu tiešām nesaproti atšķirību? Viens ir lipīgs, otrs nav. Esmu bijis konaktā ar vēža slimnieku, man nav vēzis.

  +4 [+] [-]

, 2020-07-23 14:21, pirms 5 gadiem
rediss77 rakstīja: Nez ko gudrie komentetaji daris ziema, staigas skafandros apkart, kad katrs otrais klepos/skaudis un apkart labs bars ar gripu slimos.
Es tev varu pateikt priekšā, ka arī citi vīrusi izplatās tāpat kā ķovis

Ja ķovis neizplatās, daudz mazāka saslimstība ir arī ar pārējiem vīrusiem.

  +4 [+] [-]

, 2020-07-23 14:24, pirms 5 gadiem
evil11 rakstīja: Neticēsi. Atvičaju, ka neticēsi. Es arī biju bērēs, vēzis. Bet man šķita, ka tas ir atcelts uz Covida laiku...
P.S. Ok. Izlasīju tavu komentāru Namejam un saprotu, ka nav jēgas neko rakstīt. Pret tavu kaiti vakcīnas nebūs, visticamāk. Varētu pasmieties un/vai ignorēt, bet diemžēl šādi dumekļi kā tu apdraud arī citus. Un tas jau nav labi.

     [+] [-]

, 2020-07-23 14:26, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Zinu, zinu metīsi atkal to savu pētījumu, tacu jau toreiz izbrāķēju viņu, jo daļa sporta veidu bija apvienoti (piemēram, skriešanas, atseviškas vieglatlētikas disciplīnas un daļa renes), un ir negodīgi salīdzināt popularitāti pēc masveidības nefanu vidū, jo gluži vienkārsi skriet vai futeni ir daudz vieglāk kā spēlēt hokeju, braukt rallijā, mest šķēpu vai kaut vai braukt ar bobu.
Reāli skatoties rene ne tuvu nav 4. sports lv - rene ir aiz klasiskā trio - futbols, hoķis, baskets, tāpat arī aiz florbola, abiem volejboliem, roķenes, vieglatlētikas (ja to ņemam kā kopumu nevis atsevišķās disciplīnās), tenisa, lielas daļas motorsporta un orientēšanās. Parēķini pats, kura tā vieta ir + turpat blakus ir biatlons un bokss. Ir jāsaprot, ka studijās aicinās pārsvarā to sporta veidu pārstavjus, kas lielāko masu piesaista visu gadu vai maksimāli ilgi. Rene pat sezonas laikā piesaista salīdzinoši (ar to pašu lielo trio) mazu auditoriju, kur nu vasarā, kad rene interesē tikai "hardcore" renes fanus.
https://twitter.com/MekijsNazis/sta...

  -2 [+] [-]

, 2020-07-23 14:28, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: P.S. Ok. Izlasīju tavu komentāru Namejam un saprotu, ka nav jēgas neko rakstīt. Pret tavu kaiti vakcīnas nebūs, visticamāk. Varētu pasmieties un/vai ignorēt, bet diemžēl šādi dumekļi kā tu apdraud arī citus. Un tas jau nav labi.
Beidz te pļerkstēt, neviens nevienu neapdraud! Vienkārši ir kreitīni, kuri grib visiem uzlikt uzpurnus

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 14:28, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: [pats, kura tā vieta ir + turpat blakus ir biatlons un bokss. Ir jāsaprot, ka studijās aicinās pārsvarā to sporta veidu pārstavjus, kas lielāko masu piesaista visu gadu vai maksimāli ilgi. Rene pat sezonas laikā piesaista salīdzinoši (ar to pašu lielo trio) mazu auditoriju, kur nu vasarā, kad rene interesē tikai "hardcore" renes fanus.
[/quote]
https://twitter.com/MekijsNazis/status/1229112759855480834
LTV galvenāko raidījumu pat pensionāri neskatās

  +2 [+] [-]

, 2020-07-23 14:33, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Beidz te pļerkstēt, neviens nevienu neapdraud! Vienkārši ir kreitīni, kuri grib visiem uzlikt uzpurnus
Par tevi man jau sen viss skaidrs. Tu esi kaut kas līdzīgs antivakserim. Kamēr pļūtī komentāros, man tas netraucē, drīzāk pat otrādi - ir par ko ieņirgt. BET. Problēma sākas tur, ka, piemēram, tu savus bērnus sūti vienā bērnudārzā ar maniem. Tad jau tas kļūst man personīgi bīstami.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 14:35, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Par tevi man jau sen viss skaidrs. Tu esi kaut kas līdzīgs antivakserim. Kamēr pļūtī komentāros, man tas netraucē, drīzāk pat otrādi - ir par ko ieņirgt. BET. Problēma sākas tur, ka, piemēram, tu savus bērnus sūti vienā bērnudārzā ar maniem. Tad jau tas kļūst man personīgi bīstami.
Francijā dzīvo un arī "jumts" esi?
Slēpts komentārs: Klavulapa-1

     [+] [-]

, 2020-07-23 14:39, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Francijā dzīvo un arī "jumts" esi?
Teikumā ir vārds "piemēram". Un tādi lohi jau nedzīvo tikai Francijā.

     [+] [-]

, 2020-07-23 14:40, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu savus bērnus centies uzaudzināt par liberastiem vai konservatīviem?
Liberastiem (pēc tavas terminoloģijas).

  +2 [+] [-]

, 2020-07-23 14:41, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tiešām bija dažādas figņas, jo zinātne un mediķi īsti nezināja kas par zvēru ir COVID-19, un tāpēc reakcija bija atbilstoša. Labāk mazliet vairāk drošības pasākumu, nekā palaist visu pašplūsmā, un pēc tam nespēt visu pakļaut kontrolei.
Kā jau rakstīju, tad ASV, Brazīlija un Zviedrija ir spilgti piemēri, kā noteikti nevajadzēja darīt, jo šobrīd viņi absolūti vairs nekontrolē situāciju.
ASV BLM visu sačakarēja bet ar to visu pēc statistikas uz 1 milionu ASV ir tikai 11 vietā

     [+] [-]

, 2020-07-23 14:41, pirms 5 gadiem
Mani favorīti sposnorē gan republikāņus, gan demokrātus!
Svarīgi ir cilvēki, ne partijas kopumā!

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 14:44, pirms 5 gadiem
Vispār LV arī derētu tikai 2 partijas un tālāk uzskati varētu mainīties katrā pašvaldībā!

  -3 [+] [-]

, 2020-07-23 14:46, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Liberastiem (pēc tavas terminoloģijas).
Tad teiktu, ka tavējie visdrīzāk tur būs kaitīgie.
Vēlāk tīņu gados sāks likt visādus auskarus ausīs, ar visādām hipsterisma un emo stiliem aizrausies, ar varavīksnes karogiem staigāt kā jau liberastiem ierasts, piedalīsies blm-veidīgos protestos, utt...

     [+] [-]

, 2020-07-23 14:46, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār LV arī derētu tikai 2 partijas un tālāk uzskati varētu mainīties katrā pašvaldībā!
Šeit gan es tev piekrītu. Es labprāt redzētu vienā flangā JV/A-PAR/PRO un otrā - JK/NA/Saskaņa.

     [+] [-]

, 2020-07-23 14:47, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad teiktu, ka tavējie visdrīzāk tur būs kaitīgie.
Vēlāk tīņu gados sāks likt visādus auskarus ausīs, ar visādām hipsterisma un emo stiliem aizrausies, ar varavīksnes karogiem staigāt kā jau liberastiem ierasts, piedalīsies blm-veidīgos protestos, utt...
Un? p.s. ar emo stiliem diez vai aizrausies. es esmu liberasts plus melomāns un emo nav manā sarakstā. bet, ja gribēs - lūdzu.
Slēpts komentārs: asteus

  +3 [+] [-]

, 2020-07-23 14:54, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tādus paranoiķus kā tu, es ar dresēju, principa pēc! Piemēram, pārpildītajā lielveikalā, kur pie kasēm ir garas rindas, es teatrāli noņemu masku un ieklepojos, arābu babuļkas hidžabos un uzpurnos mērkaķa ātrumā noskrien malā, es ar savu Eksportu tieku pirmas pie kases, kasieres un Poļu apsargi tik iesmīkņā līdzās ar manīm
Dresē, dresē. Tikai tad, kad pašam vajadzēs ārstu palīdzību, neaizmirsti savu dresēšanu, lielībniek.

  +6 [+] [-]

, 2020-07-23 14:55, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tādus paranoiķus kā tu, es ar dresēju, principa pēc! Piemēram, pārpildītajā lielveikalā, kur pie kasēm ir garas rindas, es teatrāli noņemu masku un ieklepojos, arābu babuļkas hidžabos un uzpurnos mērkaķa ātrumā noskrien malā, es ar savu Eksportu tieku pirmas pie kases, kasieres un Poļu apsargi tik iesmīkņā līdzās ar manīm
Atradis ar ko lepoties

  -4 [+] [-]

, 2020-07-23 14:56, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tādus paranoiķus kā tu, es ar dresēju, principa pēc! Piemēram, pārpildītajā lielveikalā, kur pie kasēm ir garas rindas, es teatrāli noņemu masku un ieklepojos, arābu babuļkas hidžabos un uzpurnos mērkaķa ātrumā noskrien malā, es ar savu Eksportu tieku pirmas pie kases, kasieres un Poļu apsargi tik iesmīkņā līdzās ar manīm

  -3 [+] [-]

, 2020-07-23 14:58, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Dresē, dresē. Tikai tad, kad pašam vajadzēs ārstu palīdzību, neaizmirsti savu dresēšanu, lielībniek.
Ja kādreiz arī vajadzēs, tas točna nebūs dēļ Koronkas! Taču dēļ paranojas ar un ap Koronku, tik iešām varētu rasties problēmas, kā tas jau ir noticis vairākkārt Cik daudz PATIESO slimnieku tika rupji atšūti "karantīnas" laikā, jo redz, Koronka ir prioritāte

  -4 [+] [-]

, 2020-07-23 15:00, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Atradis ar ko lepoties
Tas nostrāda bezotkazno, gluži tāpat, kā cūciņgaļas šašliks, kura smaka atbiedē čortus visā tuvākajā apkārtnē

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 15:10, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tavi tie smadzeņu kroki ir īpaši advancēti jeb alternaīvi apdāvināti, ja reiz tu spēj noticēt visam tam farsam un cirkam saistībā ar Koronku, karantīnam, izolācijām un maskām Kaspars Dimiters tomēr ir ģeniāls dzejotājs, gabals, kuru viņi uzcepa kopīgi ar Zigmāru Liepiņu vēl dziļos LPSR gados, izrādās aktuāls tieši tagad Veltījums visiem trulajiem "glābējmasku" nēsātājiem https://www.youtube.com/watch?v=Tyi-ZHz6hJY
Man nav jātic, ja es redzu, kas notika Šveicē un it īpaši Itālijā. Kolēģim Milānas priekšpilsētā radinieki gāja bojā, jo slimīcā nebija vietas.

  +2 [+] [-]

, 2020-07-23 15:12, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Komiskie ierobežojumi Slēgtajās telpās obligāti vajag ienākt ar masku uz purna Praktiski visi to dara smejoties, tipa, nado, značit nado, un uzreiz ņem to masku nost Ierēc arī apsargi un telpu pārvaldītāji, nevies to neuztver nopietni, bet arī tas īpaši arī netraucē Atgādina Padomju laikus, kad gāja uz demonstrācijam darbakolektīvi, un obligātā kārtībā nesa transporentus un visi ņirdza tos nēsājot
Žēl, ka tādi neizglītoti cilvēki kā tu un tev līdzīgie uzskata maskas uzvilkšanu par kaut kādu nenormālu apspiešanu. Man nav problēmu uzvilkt masku, ja tas kādam var paglābt dzīvību. Ja arī tas nevienu nepaglābs, tad nekādu sliktumu man tes nebūs nodarījis.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 15:15, pirms 5 gadiem
SteveDavis rakstīja: ASV BLM visu sačakarēja bet ar to visu pēc statistikas uz 1 milionu ASV ir tikai 11 vietā
Un neviena no tām 10. valstīm nav 1.pasaules valsts vai normāla izmēra valsts...

     [+] [-]

, 2020-07-23 15:15, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Žēl, ka tādi neizglītoti cilvēki kā tu un tev līdzīgie uzskata maskas uzvilkšanu par kaut kādu nenormālu apspiešanu. Man nav problēmu uzvilkt masku, ja tas kādam var paglābt dzīvību. Ja arī tas nevienu nepaglābs, tad nekādu sliktumu man tes nebūs nodarījis.
Tu sarunājies ar cilvēku, kura informācijas avots ir pāris histēriķes feisbukā bez JELKĀDĀM zināšanām ne tikai medicīnā un farmakoloģijā, bet arī elementārā fizikā un ķīmijā.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 15:18, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tādus paranoiķus kā tu, es ar dresēju, principa pēc! Piemēram, pārpildītajā lielveikalā, kur pie kasēm ir garas rindas, es teatrāli noņemu masku un ieklepojos, arābu babuļkas hidžabos un uzpurnos mērkaķa ātrumā noskrien malā, es ar savu Eksportu tieku pirmas pie kases, kasieres un Poļu apsargi tik iesmīkņā līdzās ar manīm
Var jau pēc tava fesbuka redzēt kādi cilvēki ir tavā draugu lokā - visādi slāvi, poļi, lietuvieši, kuri vārās savā sulā. Dzīvo savā mazajā pasaulītē un mācā, kā vietējiem rietumeiropiešiem būtu jādzīvo.

     [+] [-]

, 2020-07-23 15:19, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Ja kādreiz arī vajadzēs, tas točna nebūs dēļ Koronkas! Taču dēļ paranojas ar un ap Koronku, tik iešām varētu rasties problēmas, kā tas jau ir noticis vairākkārt Cik daudz PATIESO slimnieku tika rupji atšūti "karantīnas" laikā, jo redz, Koronka ir prioritāte
Redz kur pats atbildēji, kāpēc labāk uzlikt to masku. Ja nebūs koronkas slimnieki tik daudz, tad PATIESIE slimnieki tiks pie vietas slimnīcā. Paskaties, kad nedaudz smadzeņu podu pakustini, tad arī izdomā pareizi kaut ko.

     [+] [-]

, 2020-07-23 15:28, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Tu sarunājies ar cilvēku, kura informācijas avots ir pāris histēriķes feisbukā bez JELKĀDĀM zināšanām ne tikai medicīnā un farmakoloģijā, bet arī elementārā fizikā un ķīmijā.
Duraciņ. Ja jau Tev patīk statistika un oficiālie avoti.. tad palasi cik daudz cilvēki ir pakļauti nabadzībai TIKAI covid ierobežojumu dēļ. Rupji 45x vairāk, kā tie, kas nomiruši ar covid ķermenī, protams, nevis no vīrusa.

     [+] [-]

, 2020-07-23 15:32, pirms 5 gadiem
evil11 rakstīja: Duraciņ. Ja jau Tev patīk statistika un oficiālie avoti.. tad palasi cik daudz cilvēki ir pakļauti nabadzībai TIKAI covid ierobežojumu dēļ. Rupji 45x vairāk, kā tie, kas nomiruši ar covid ķermenī, protams, nevis no vīrusa.
Atkal. Man nav jālasa, jo es pats strādāju sfērā, kas ir ĻOTI cietusi dēļ COVID19 krīzes. Bet man ir arī veselais saprāts, lai saprastu, ka cilvēku dzīvības ir svarīgākas. Kaut kā jāiztur. Tieši tāpēc es vēlētos, lai visi to uztver nopietni, jo pretējā gadījumā ierobežojumi ne tikai netiks atcelti, bet tiks pastiprināti. Un to es negribētu.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 15:40, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Atkal. Man nav jālasa, jo es pats strādāju sfērā, kas ir ĻOTI cietusi dēļ COVID19 krīzes. Bet man ir arī veselais saprāts, lai saprastu, ka cilvēku dzīvības ir svarīgākas. Kaut kā jāiztur. Tieši tāpēc es vēlētos, lai visi to uztver nopietni, jo pretējā gadījumā ierobežojumi ne tikai netiks atcelti, bet tiks pastiprināti. Un to es negribētu.
To dzīvības nav svarīgas, kas mirst no bada un bez variantiem ķeras pie kredītiem, lai izdzīvotu?

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 15:42, pirms 5 gadiem
evil11 rakstīja: To dzīvības nav svarīgas, kas mirst no bada un bez variantiem ķeras pie kredītiem, lai izdzīvotu?
Beidz te lietot savu "whataboutismu", tas, ka ir citas problēmas, nenozīmē ka mēs varam risināt tikai to, kas ir pati lielākā.

  +3 [+] [-]

, 2020-07-23 15:46, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kā ta nav?!
Podkāsti,Tarkšķi,Matuļa garās videointervijas...
100x nopietnāka attieksme pret LAČ nekā pret reni...
Olsens noslēdzis karjeru bobos un esot pievienojies USA treneru sastaāvam

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 15:50, pirms 5 gadiem
comon88 rakstīja: Olsens noslēdzis karjeru bobos un esot pievienojies USA treneru sastaāvam
aha,nesen izlasīju

     [+] [-]

, 2020-07-23 15:51, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Var jau pēc tava fesbuka redzēt kādi cilvēki ir tavā draugu lokā - visādi slāvi, poļi, lietuvieši, kuri vārās savā sulā. Dzīvo savā mazajā pasaulītē un mācā, kā vietējiem rietumeiropiešiem būtu jādzīvo.
Kas vainas slāviem, leišiem un poļiem?
Pats droši vien čupojies multikulturālā lgbt kopienā, un pats savā prātiņā izdomājis, ka jūs tie gudrie un zolīdie
Teikšu kā ir - tā nav pravda

     [+] [-]

, 2020-07-23 15:56, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Kāds personiski tev būtu labums no tā, ka robežas ar Krieviju būtu ciet uz ilgu laiku?
Pat ja Koronka beigsies?
Neticu ka tur ātri beigsies. Jā beidzas, lai ver vaļā.

     [+] [-]

, 2020-07-23 16:03, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kas vainas slāviem, leišiem un poļiem?
Pats droši vien čupojies multikulturālā lgbt kopienā, un pats savā prātiņā izdomājis, ka jūs tie gudrie un zolīdie
Teikšu kā ir - tā nav pravda
Nav nekādas vainas, bet ja tu tikai čupojies ar a-eiropiešiem un runā cik slikti un nepareizi r-eiropieši dzīvo, kamēr pats dzīvo r-eiropā tad tas nav pareizi. Pats pēctam spiedz par musulmaņiem un āfrikāņiem, kuri neintegrējas un kačā savas pravas. Man arī nepatīk daži vietējo paradumi un uzskati, bet es neeju čikstēt un stāstīt cik nepareizi viņi visu dara, jo es esmu ciemiņš viņu valstī. Man draugi ir no visām pasaules malām, visi izglītoti cilvēki, tāpēc neskatos vai viņš musļiks, melnais, slāvs vai vienradzis. Neizglītotus idiotus var atrast jebkurā valstī, relifģijā un ādas krāsā.
Slēpts komentārs: Ndeki

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 16:06, pirms 5 gadiem
Ndeki rakstīja: Noriebusies tas pretīgais feis.Labāk lai pasaka cik viņš dabū no Sorosa par šo panikas sēšanu?
Cilvēks visu dzīvi veltījis zinātnei, pētot un rakstot zinātniskos darbus, bet tu tirliņ labāk saproti situāciju...

     [+] [-]

, 2020-07-23 16:13, pirms 5 gadiem
Es atvainojos, bet varētu kaut vienu dienu bez Dumpja kunga pārgudrajiem spriedumiem? Citādi drīz sāks likties, ka neviens cits šajā valstī neko nezina, izņemot viņu. Čalis uz Covid-19 rēķina normālā staru gaismā ticis pats vairs nezina, kur ielīst pagudrēties. Visās jomās viszinošs.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 16:45, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Es atvainojos, bet varētu kaut vienu dienu bez Dumpja kunga pārgudrajiem spriedumiem? Citādi drīz sāks likties, ka neviens cits šajā valstī neko nezina, izņemot viņu. Čalis uz Covid-19 rēķina normālā staru gaismā ticis pats vairs nezina, kur ielīst pagudrēties. Visās jomās viszinošs.
Viņam par to maksā lai viņš visur līstu un baidītu cilvēkus paskaties uz to seju,pajoliņš vis ticamāk ka no vīrusiem neko nesaprot bet tikai saka to ko liek.Tāpat kā mūsu padumjie politiķi

  -2 [+] [-]

, 2020-07-23 16:46, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nav nekādas vainas, bet ja tu tikai čupojies ar a-eiropiešiem un runā cik slikti un nepareizi r-eiropieši dzīvo, kamēr pats dzīvo r-eiropā tad tas nav pareizi. Pats pēctam spiedz par musulmaņiem un āfrikāņiem, kuri neintegrējas un kačā savas pravas. Man arī nepatīk daži vietējo paradumi un uzskati, bet es neeju čikstēt un stāstīt cik nepareizi viņi visu dara, jo es esmu ciemiņš viņu valstī. Man draugi ir no visām pasaules malām, visi izglītoti cilvēki, tāpēc neskatos vai viņš musļiks, melnais, slāvs vai vienradzis. Neizglītotus idiotus var atrast jebkurā valstī, relifģijā un ādas krāsā.
Eiropa ir viena, gan Austrumeiropa, gan Rietumeiropa un es neesmu nekāds tur "ciemiņš", jo esmu savā zemē, Baltās Rases teritorijā!

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 16:46, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Cilvēks visu dzīvi veltījis zinātnei, pētot un rakstot zinātniskos darbus, bet tu tirliņ labāk saproti situāciju...
Nemuldi trolli . Viņš ir muļķis kurš saka to ko liek viņa saimnieki

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 16:59, pirms 5 gadiem
Ndeki rakstīja: Nemuldi trolli . Viņš ir muļķis kurš saka to ko liek viņa saimnieki
Ok, uzklausīsim tevi viņa vietā. Tā saprotu, ka esi studējis medicīnu un/vai farmakoloģiju 6+ gadus?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 17:04, pirms 5 gadiem
Forši, ka savicksi ir gatavs spēlēt Beļģijā, krievijā, pat Ķīnā, bet tikai ne Rīgā vīruss paveica to, ko jau sen vajadzēja izdarīt - aizrotēt krievu komandu atpakaļ uz krieviju
Slēpts komentārs: norins

     [+] [-]

, 2020-07-23 17:12, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Eiropa ir viena, gan Austrumeiropa, gan Rietumeiropa un es neesmu nekāds tur "ciemiņš", jo esmu savā zemē, Baltās Rases teritorijā!
Pasaule ir viena

     [+] [-]

, 2020-07-23 17:16, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pasaule ir viena
Taču sastāv no kontinentiem
Katram sava vieta, šī te jaukšanās un masu imigrācijas man tā, ne pārāk.

     [+] [-]

, 2020-07-23 17:26, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Taču sastāv no kontinentiem
Katram sava vieta, šī te jaukšanās un masu imigrācijas man tā, ne pārāk.
Man arī nekontrolēta un nelegāla masu migrācija nepatīk. Bet es pats esmu izdzīvojies arī ārpus Eirāzijas, tā kā ne man kritizēt globalizāciju.

     [+] [-]

, 2020-07-23 17:31, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Man arī nekontrolēta un nelegāla masu migrācija nepatīk. Bet es pats esmu izdzīvojies arī ārpus Eirāzijas, tā kā ne man kritizēt globalizāciju.
Nu sanāk, ka biji īslaicīgs ciemiņš kurš tur neilgi uzturējās un vēlāk no turienes aiztinās.
Tie, kas šķērso vidusjūru, lai tiktu uz mūsu kontinentu, brauc uz palikšanu (vismaz tāds mērķis) un tā jau ir liela problēma.

     [+] [-]

, 2020-07-23 17:41, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad teiktu, ka tavējie visdrīzāk tur būs kaitīgie.
Vēlāk tīņu gados sāks likt visādus auskarus ausīs, ar visādām hipsterisma un emo stiliem aizrausies...
Ak šis neizsakāmais ļaunums!!
Jopt, man liekas ka mēs apmēram vienas paaudzes, bet pat visi man zināmie opji un omes ir mūsdienīgāki par tevi

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 17:49, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Ak šis neizsakāmais ļaunums!!
Jopt, man liekas ka mēs apmēram vienas paaudzes, bet pat visi man zināmie opji un omes ir mūsdienīgāki par tevi
Man ir vairāki radinieki tīneidžeru vecumā. Visiem normāli mati, ģērbjās normāli - krekls, džinsi, apavi... Un tādi Latvijā ir vairākums no tīneidžeriem.
Topošie liberasti un lgbt grupējumi, visādi hipsteri un tiri piri - izteikts mazākums! Uz ielām var manīt, krīt uz nerviem, bet mierina fakts, ka mazākums

  +3 [+] [-]

, 2020-07-23 17:51, pirms 5 gadiem
Tad nu gan diskusija.Vieni jūtās gudrāki par Latvijas labākajiem virusologiem,citi uztraucas par sorosiem un liberālismu.Tādiem gribas teikt neskatieties un bērniem nerādiet varavīksni,ka tik par gejiem pēc tam nepaliksiet.

     [+] [-]

, 2020-07-23 17:56, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Man ir vairāki radinieki tīneidžeru vecumā. Visiem normāli mati, ģērbjās normāli - krekls, džinsi, apavi... Un tādi Latvijā ir vairākums no tīneidžeriem.
Topošie liberasti un lgbt grupējumi, visādi hipsteri un tiri piri - izteikts mazākums! Uz ielām var manīt, krīt uz nerviem, bet mierina fakts, ka mazākums
Varu tikai vēlreiz atkārtot sava iepriekšējā komentāra otro teikumu

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:01, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Varu tikai vēlreiz atkārtot sava iepriekšējā komentāra otro teikumu
Atkārtojies cik vien vēlies un lai tā būtu

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:09, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Tad nu gan diskusija.Vieni jūtās gudrāki par Latvijas labākajiem virusologiem,citi uztraucas par sorosiem un liberālismu.Tādiem gribas teikt neskatieties un bērniem nerādiet varavīksni,ka tik par gejiem pēc tam nepaliksiet.
Tu labāk pastāsti, kā savienība 70tajos būdams, sekoji Edmontonas Oileru gaitām NHL

     [+] [-]

, 2020-07-23 18:14, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu labāk pastāsti, kā savienība 70tajos būdams, sekoji Edmontonas Oileru gaitām NHL
Nevis 70,bet 80 gados,jo 70 biju par Flyers. Tu laikam par NHL un krievu supersērijām neko neesi dzirdējis un noteikti nezini tādu čehu sporta žurnālu tolaik kā Stadion un to ,ka NHL apskati skanēja Amērikas balss sporta apskatā krievu valodā.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:19, pirms 5 gadiem
Tak tas viss kovids ir pilnīgs fuflo! Cilvēkiem tik acis mālē ciet. Un dažs laba kurš te pa masku valkāšanu runā,tad lai valkā to bezjēdzīgo lupatu tālāk. Pa lielam tāds kovids nepastāv! Ja nu vienīgi iesnas un klupu var nosaukt kovida vardā lohatronu bars

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:19, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Nevis 70,bet 80 gados,jo 70 biju par Flyers. Tu laikam par NHL un krievu supersērijām neko neesi dzirdējis un noteikti nezini tādu čehu sporta žurnālu tolaik kā Stadion un to ,ka NHL apskati skanēja Amērikas balss sporta apskatā krievu valodā.
Čehu žurnālu nezinu gan. Kādā valodā bija un kur viņu varēja dabūt?
Supersērijas zinu taču, es runāju par gaitām konkrēti NHL!

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:21, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Atkārtojies cik vien vēlies un lai tā būtu
Nezinu tavus draugus un radus (visticamāk), bet es strādāju un dzīvoju ar jaunākiem par mani (25-30), NEVIENS nav konservs. Negribu tevi sāpināt, bet tieši jaunieši, lielākoties, ir "liberasti".

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:26, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Čehu žurnālu nezinu gan. Kādā valodā bija un kur viņu varēja dabūt?
Supersērijas zinu taču, es runāju par gaitām konkrēti NHL!
Es tev atbildēju,jo gan Stadionā,gan balsu apskatā bija gan tabulas ,gan rezultatīvākie spēlētāji.Protams tolaik visam bija grūti sekot ,jo trūka informācijas,bet bija tak cilvēki kuri sekoja arī dažādu Eiropas klubu sekmēm un fanoja gan par Real,gan Liverpool un citiem klubiem,lai gan reāli šos kubos redzēja tikai tad ja Eirokausos tie tikās pret psrs klubiem.Tāpat dažādi cilvēki sekoja Formula 1 to neredzot tv.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:30, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nezinu tavus draugus un radus (visticamāk), bet es strādāju un dzīvoju ar jaunākiem par mani (25-30), NEVIENS nav konservs. Negribu tevi sāpināt, bet tieši jaunieši, lielākoties, ir "liberasti".
Protams ,ka tā ir jo vecuma grupā līdz 35 gadi noteikti tuvākas ir liberālisma idejas un konkrēti cilvēka personiskā brīvība.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:39, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Protams ,ka tā ir jo vecuma grupā līdz 35 gadi noteikti tuvākas ir liberālisma idejas un konkrēti cilvēka personiskā brīvība.
Tā ir.

     [+] [-]

, 2020-07-23 18:39, pirms 5 gadiem
Skudra ir kartigs vecis,bet-bet nonakot meslu bedre-visadi var noiet-cekas iznirelis komandes-vinu komandes cits-pie kajas sabaka-nu un cauri-zel,bija Latvija hokejs ciena-cekista darbibu rezultata viss ir pagaisis-kur pazudis krateklis-vai nav loza nospradzis...

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:43, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nezinu tavus draugus un radus (visticamāk), bet es strādāju un dzīvoju ar jaunākiem par mani (25-30), NEVIENS nav konservs. Negribu tevi sāpināt, bet tieši jaunieši, lielākoties, ir "liberasti".
Nezinu, kādās hipsteru un liberastu kojās tu mitinies savos +30 gados un kādās hipsteriestādēs tusē... bet starp jaunatni 25-30 gados, majoritāte Latvijā noteikti ir konservatīvi noskaņota. Liberasti ir, taču nekāds vairākums, vismaz pagaidām

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:48, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Atkārtojies cik vien vēlies un lai tā būtu
Tas it kā nebija domāts kā uzbrauciens, bet vnk novērojums
Kas attiecas uz tevis piesauktajiem ļaunumiem, nez, es pusaudžu gados riktīgi iztrakojos - pašdurti pīrsingi, zili mati un panku pričenes, traki tusiņi un ālēšanās utt., Dabūju to visu ārā no sistēmas un tagad varu pilnībā pievērsties dabiskajam skaistumam - matus nekrasoju, liekos nagus/skropstas nelieku un varu iziet no mājas izskatoties pietiekami labi tikko no gultas izkapusi un spoguli neieskatoties. Nez, man tas liekas tāds sakarigaks ceļš, nekā būt "normālam" tīnim un tad 70 gados staigāt ar lillā matiem (ir konkrēti piemēri )
Un kas vispār ir "normāli"? Saki, džinsi ir normāli, bet kā ar saplēstiem džinsiem? Un kur ir robeža, ka tik spalesti jau vairs nav normāli? Kāpēc popkultūra ir normāla, bet dažādas subkultūras, kā panki, emo, rokeri utt., ne? Šie ir retoriski jautājumi vairāk, ko pie sevis padomāt, protams, tas ir tad, ja gribas un patīk domāt. Bet tā vispār, izskatās, ka tev patiktu tāda copy-paste sabiedrība - visi vienādi pēc izskata, pēc stila, pēc gaumes, nekādu "krāsainību", nekādu dažādību, visiem viedokļi sakrīt utt. Var jau, bet izklausās baisi garlaicīgi.

P.s. sorry par palagu, doma aizlidoja, man reizēm tā gadās

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:49, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu savus bērnus centies uzaudzināt par liberastiem vai konservatīviem?
Priekš kam tev to zināt, jo tāpat nerubī, kas mūsdienu pasaulē ir liberālisms, un kas ir konservatīvisms. Šai sakarā vari tikai blēt kā dumja aita līdz dažiem saviem tupajiem guru, kā, piemēram, aburts.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:51, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad teiktu, ka tavējie visdrīzāk tur būs kaitīgie.
Vēlāk tīņu gados sāks likt visādus auskarus ausīs, ar visādām hipsterisma un emo stiliem aizrausies, ar varavīksnes karogiem staigāt kā jau liberastiem ierasts, piedalīsies blm-veidīgos protestos, utt...
Kādam idiotam jābūt, lai domātu, ka jaunieši tīņu vecumā baigi domātu kuram politiskam virzienam tie ir piederīgi-liberāliem, vai konservatīviem?

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:55, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja:
Un,protams, tev baigais prieks lasot aburta debīlības.
Pasaki man par ko tu priecājies, un es pateikšu kas tu esi. Tu esi trīsdesmit gadīgs zābaks!

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:55, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Tas it kā nebija domāts kā uzbrauciens, bet vnk novērojums
Kas attiecas uz tevis piesauktajiem ļaunumiem, nez, es pusaudžu gados riktīgi iztrakojos - pašdurti pīrsingi, zili mati un panku pričenes, traki tusiņi un ālēšanās utt., Dabūju to visu ārā no sistēmas un tagad varu pilnībā pievērsties dabiskajam skaistumam - matus nekrasoju, liekos nagus/skropstas nelieku un varu iziet no mājas izskatoties pietiekami labi tikko no gultas izkapusi un spoguli neieskatoties. Nez, man tas liekas tāds sakarigaks ceļš, nekā būt "normālam" tīnim un tad 70 gados staigāt ar lillā matiem (ir konkrēti piemēri )
Un kas vispār ir "normāli"? Saki, džinsi ir normāli, bet kā ar saplēstiem džinsiem? Un kur ir robeža, ka tik spalesti jau vairs nav normāli? Kāpēc popkultūra ir normāla, bet dažādas subkultūras, kā panki, emo, rokeri utt., ne? Šie ir retoriski jautājumi vairāk, ko pie sevis padomāt, protams, tas ir tad, ja gribas un patīk domāt. Bet tā vispār, izskatās, ka tev patiktu tāda copy-paste sabiedrība - visi vienādi pēc izskata, pēc stila, pēc gaumes, nekādu "krāsainību", nekādu dažādību, visiem viedokļi sakrīt utt. Var jau, bet izklausās baisi garlaicīgi.

P.s. sorry par palagu, doma aizlidoja, man reizēm tā gadās
Zili mati, panku frizūras.. Ārprāts
Bet labi, ka esi nākusi pie prāta
Kādēļ džinsi būtu jāplēš? Tas varbūt skaitās moderni, bet de facto, tas ir debīli

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:55, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pasaki man par ko tu priecājies, un es pateikšu kas tu esi. Tu esi trīsdesmit gadīgs zābaks!

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:57, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zili mati, panku frizūras.. Ārprāts
Bet labi, ka esi nākusi pie prāta
Kādēļ džinsi būtu jāplēš? Tas varbūt skaitās moderni, bet de facto, tas ir debīli
Saprotu vēl par politku uztraucies, bet kā tevi traucē kāds, kurš izdur pīrsingu vai velk saplēstus džinsus? Mode mainās un jaunieši grib izskatīties citādāk nekā viņu vecāki.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:58, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Priekš kam tev to zināt, jo tāpat nerubī, kas mūsdienu pasaulē ir liberālisms, un kas ir konservatīvisms. Šai sakarā vari tikai blēt kā dumja aita līdz dažiem saviem tupajiem guru, kā, piemēram, aburts.
Penčuks bocmans mani mēģinās izglītot, kas ir kas mūsdienu pasaulē.. Ej labāk pie kanāla apsēdies un pamakšķerē

     [+] [-]

, 2020-07-23 18:59, pirms 5 gadiem
A kā vispār var zināt, kuram politiskajam virzienam pieder, ja uz ideoloģijām kā tādam a posteriori ir riebums?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 18:59, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un,protams, tev baigais prieks lasot aburta debīlības.
Pasaki man par ko tu priecājies, un es pateikšu kas tu esi. Tu esi trīsdesmit gadīgs zābaks!
Stāsts bija smieklīgs, bet vispārīgi, šajā portālā lielākā hohma esi tu, par ko attiecīgi regulāri ierēcu

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 19:00, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: A kā vispār var zināt, kuram politiskajam virzienam pieder, ja uz ideoloģijām kā tādam a posteriori ir riebums?
Rozā matus uzkrāsojis pederasts ar varavīksnes karogu.. Redzot tādu tipu, Tu pieļauj domu, ka varētu būt konservatīvi noskaņots NA vai JKP elektorāts? Vai tomēr, pa lielam viss skaidrs?

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:03, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Saprotu vēl par politku uztraucies, bet kā tevi traucē kāds, kurš izdur pīrsingu vai velk saplēstus džinsus? Mode mainās un jaunieši grib izskatīties citādāk nekā viņu vecāki.
Japānā bērniem un jauniešiem ļauj iztrakoties līdz 18 gadiem, un pēc tam ieliek melnbaltos rāmjos. Tad jaunieši līdz tiem astoņpadsmit tad iztrakojas uz pilnu klapi. mati krāsoti visās iespējamās krāsās, un tāpat apģērbs. Pēc 18 melnbaltas (konservatīvas) formas vienmēr un visur

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:03, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Saprotu vēl par politku uztraucies, bet kā tevi traucē kāds, kurš izdur pīrsingu vai velk saplēstus džinsus? Mode mainās un jaunieši grib izskatīties citādāk nekā viņu vecāki.
Robežām jābūt. Tu taču negribētu, ka tev sīkais pa ielu lielpilsētas centrā staigātu apenēs un gumijas zābakos, jo redziet modē un lai neizskatītos pēc fātera?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 19:05, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Penčuks bocmans mani mēģinās izglītot, kas ir kas mūsdienu pasaulē.. Ej labāk pie kanāla apsēdies un pamakšķerē
Nu, tad gudriniek, pastāsti man, citiem arī būs interesanti uzzināt, kas mūsdienu pasaulē ir liberālisms, un kas konservatorisms?

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:06, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: A kā vispār var zināt, kuram politiskajam virzienam pieder, ja uz ideoloģijām kā tādam a posteriori ir riebums?
Tev to tāpat nevajag zināt, jo esi apolitiska.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:09, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, tad gudriniek, pastāsti man, citiem arī būs interesanti uzzināt, kas mūsdienu pasaulē ir liberālisms, un kas konservatorisms?
Tev n-tās reizes to esmu stāstījis. Zin kas tev varētu būt kopīgs ar štatu prez. kandidātu Bidēnu? Demence. Tā nav laba lieta, tāpēc aizskrien pie ārsta.
Ja primitīvas lietas nezini, davaj pašizglītojies. Sāc ar klasisko vikipēdiju un googli, vai grāmatām. Tev līdz tuvākai biblenei cik tālu?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 19:10, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Robežām jābūt. Tu taču negribētu, ka tev sīkais pa ielu lielpilsētas centrā staigātu apenēs un gumijas zābakos, jo redziet modē un lai neizskatītos pēc fātera?
Njā, visiem sīkiem nav tik dumji vecāki, ka dažiem citiem.
Ir vecāki, kuri saprot, ka bērniem, vispirms, ir jāuzticas, otrkārt, bērnam jādod iespēju pašam saprast, kas ir labi, un kas ir slikti.
Ja bērns redz, ka viņa draugiem ir normāli vecāki, bet pašam iesīkstējušies paranoiķi, tad bērns, visticamāk, daudz ko darīs par spītu saviem vecākiem.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:12, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tev n-tās reizes to esmu stāstījis. Zin kas tev varētu būt kopīgs ar štatu prez. kandidātu Bidēnu? Demence. Tā nav laba lieta, tāpēc aizskrien pie ārsta.
Ja primitīvas lietas nezini, davaj pašizglītojies. Sāc ar klasisko vikipēdiju un googli, vai grāmatām. Tev līdz tuvākai biblenei cik tālu?
Neko sakarīgu neesi rakstījis ne reizi. Ir tikai kaut kādas debīlas, tieši tavā stilā, atrunas.
Tieši tāpat kā šoreiz.

Un es tev speciāli uzsvēru-liberālisms un konservatorisms MŪSDIENU izpratnē, un nevis kāds tas bija, kad abi šie virzieni radās.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 19:13, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, visiem sīkiem nav tik dumji vecāki, ka dažiem citiem.
Ir vecāki, kuri saprot, ka bērniem, vispirms, ir jāuzticas, otrkārt, bērnam jādod iespēju pašam saprast, kas ir labi, un kas ir slikti.
Ja bērns redz, ka viņa draugiem ir normāli vecāki, bet pašam iesīkstējušies paranoiķi, tad bērns, visticamāk, daudz ko darīs par spītu saviem vecākiem.
Uz gada fātera titulu pretendē?
Padomu tev nekad netrūkst, lai arī kāds būtu temats

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:15, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Zili mati, panku frizūras.. Ārprāts
Bet labi, ka esi nākusi pie prāta
Kādēļ džinsi būtu jāplēš? Tas varbūt skaitās moderni, bet de facto, tas ir debīli
Haha, atceros, kā cilvēki atskatījās pat Rīgā nez, manī vienmēr ir bijis protests pret "normālo" un "pareizo", pusaudžu gados to darīju ar ziliem matiem un tēlaini sakot, uzspļaujot autoritātei (kā vari iedomāties, nebiju daudzu skolotāju mīļākais skolēns , bet tā kā biju gudra un vienmēr visur bija labas sekmes, tad īsti nebija par ko piesieties ), tagad pret to visu protesteju citādāk, ārišķības tam vairs nav vajadzīgas.
Par plestajiem džinsiem peasi dizaineriem un veikalu ķēdēm, kas tādus saražo un normālajiem cilvēkiem, kas tādus valkā
Ieinteresēja - tev kā konservatīvam cilvēkam, saki, cik daudz mākslīgā skaistuma sievietei ir normāli?

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:16, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Uz gada fātera titulu pretendē?
Padomu tev nekad netrūkst, lai arī kāds būtu temats
Ne uz ko nepretendēju, jo man abi bērni izauguši, un savu dzīvi nokārtojuši.
Meitai labs darbs tepat Latvijā, bet dēls ''baltās apkaklītes'' darbā UK. Un par savu bērnību un tīņu gadiem tie nekad nav žēlojušies.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:18, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Es tev atbildēju,jo gan Stadionā,gan balsu apskatā bija gan tabulas ,gan rezultatīvākie spēlētāji.Protams tolaik visam bija grūti sekot ,jo trūka informācijas,bet bija tak cilvēki kuri sekoja arī dažādu Eiropas klubu sekmēm un fanoja gan par Real,gan Liverpool un citiem klubiem,lai gan reāli šos kubos redzēja tikai tad ja Eirokausos tie tikās pret psrs klubiem.Tāpat dažādi cilvēki sekoja Formula 1 to neredzot tv.
Man pašam nāca čehu motosporta žurnāls ''Svet motor''. Tur iekšā bija superīgi lieli un krāsaini plakāti.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:20, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Haha, atceros, kā cilvēki atskatījās pat Rīgā nez, manī vienmēr ir bijis protests pret "normālo" un "pareizo", pusaudžu gados to darīju ar ziliem matiem un tēlaini sakot, uzspļaujot autoritātei (kā vari iedomāties, nebiju daudzu skolotāju mīļākais skolēns , bet tā kā biju gudra un vienmēr visur bija labas sekmes, tad īsti nebija par ko piesieties ), tagad pret to visu protesteju citādāk, ārišķības tam vairs nav vajadzīgas.
Par plestajiem džinsiem peasi dizaineriem un veikalu ķēdēm, kas tādus saražo un normālajiem cilvēkiem, kas tādus valkā
Ieinteresēja - tev kā konservatīvam cilvēkam, saki, cik daudz mākslīgā skaistuma sievietei ir normāli?
tak kāds konservatīvs?
sovjetiks viņs

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 19:22, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Haha, atceros, kā cilvēki atskatījās pat Rīgā nez, manī vienmēr ir bijis protests pret "normālo" un "pareizo", pusaudžu gados to darīju ar ziliem matiem un tēlaini sakot, uzspļaujot autoritātei (kā vari iedomāties, nebiju daudzu skolotāju mīļākais skolēns , bet tā kā biju gudra un vienmēr visur bija labas sekmes, tad īsti nebija par ko piesieties ), tagad pret to visu protesteju citādāk, ārišķības tam vairs nav vajadzīgas.
Par plestajiem džinsiem peasi dizaineriem un veikalu ķēdēm, kas tādus saražo un normālajiem cilvēkiem, kas tādus valkā
Ieinteresēja - tev kā konservatīvam cilvēkam, saki, cik daudz mākslīgā skaistuma sievietei ir normāli?
Uzkrāsoties vajadzētu izejot ielās, taču saprāta robežās
Visāda veida operācijas un botoksus gan neatbalstu.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:22, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Robežām jābūt. Tu taču negribētu, ka tev sīkais pa ielu lielpilsētas centrā staigātu apenēs un gumijas zābakos, jo redziet modē un lai neizskatītos pēc fātera?
Kurš tās robežas nosaka? Tu?

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:23, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tak kāds konservatīvs?
sovjetiks viņs
Es? Jo?

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:23, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kurš tās robežas nosaka? Tu?
Neesmu diktators kurš kaut ko var noteikt. Taču man ir tiesības uz savu viedokli.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 19:24, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neesmu diktators kurš kaut ko var noteikt. Taču man ir tiesības uz savu viedokli.
Tieši tā! Tā pat kā tam pusaudzim ir tiesības izpausties/izskatīties kā viņš vēlas.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:25, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tieši tā! Tā pat kā tam pusaudzim ir tiesības izpausties/izskatīties kā viņš vēlas.
Protams. Vai tad es to apstrīdu?

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:26, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es? Jo?
Tu propagandē pelēcību, kā neputns raksta copy-paste visiem jābūt...
un vates propagandu ar te postē un atbalsti!

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 19:26, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Protams. Vai tad es to apstrīdu?
Tu tikko teici, ka ir robežas.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:29, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rozā matus uzkrāsojis pederasts ar varavīksnes karogu.. Redzot tādu tipu, Tu pieļauj domu, ka varētu būt konservatīvi noskaņots NA vai JKP elektorāts? Vai tomēr, pa lielam viss skaidrs?
Vai viņš man bažas virsū ar savām pārliecībām? Ja nē, tad man patīk, ka viņš tāds ir, ja nekas cits, tad citējot vienu komiķi "they are fukcing funny" tieši tā pat, ka man netraucē ārkārtīgi reliģiozi cilvēki, kamēr viņi mājās lasa.savu bibeli ašpadsmito reizi un kaut katru dienu apmeklē baznīcu, bet ja man kāds tusina vakarā pie galda sāks stāstīt par dieva varenumu vienīgo taisnību un kā bibele viss esot uzrakstīts, arī par kovidu (kā noproti pavisam nesena un reāla pieredze ), tad es viņu automātiski ienidisu. Un man poh, vai tas ir baznīcēns, pederasts vai Tjoma, bazisies man tupa virsū ar savu ideoloģiju, neveidojot diskusiju, neuzklausot, nedomājot, tad automātiski nonāc nīstamo sarakstā. Tad kas es esmu - liberaste?

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 19:30, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu propagandē pelēcību, kā neputns raksta copy-paste visiem jābūt...
un vates propagandu ar te postē un atbalsti!
Pirmkārt, neko es nepropagandēju, otrkārt, copy-paste visiem nav jābūt un tas nemaz nav iespējams. Taču veselam saprātam jābūt, tu taču neietu uz operu gumijas zābakos? Un ierēktu/aizrādītu kadram, kurš tāds ierastos operā?
Nekādu vatņiku propagandu es nepostēju, šis pārmetums ir galīgi nevietā!

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:30, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu tikko teici, ka ir robežas.
Neteicu gan, tieši otrādi, izskatās, ka robežu nav

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:32, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pirmkārt, neko es nepropagandēju, otrkārt, copy-paste visiem nav jābūt un tas nemaz nav iespējams. Taču veselam saprātam jābūt, tu taču neietu uz operu gumijas zābakos? Un ierēktu/aizrādītu kadram, kurš tāds ierastos operā?
Nekādu vatņiku propagandu es nepostēju, šis pārmetums ir galīgi nevietā!
Var redzēt, ka sen neesi bijis teātrī vai operā, jo savādāk zinātu, ka uz turieni sen jau lielākā daļa neiet uzvalkos, un neviens par to nebūt nešausminās.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:33, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Vai viņš man bažas virsū ar savām pārliecībām?
Bāzties, bāžās. Kaut vai praidojoties katru gadu.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var redzēt, ka sen neesi bijis teātrī vai operā, jo savādāk zinātu, ka uz turieni sen jau lielākā daļa neiet uzvalkos, un neviens par to nebūt nešausminās.
Baletā biju pirms pusgada. Rīgas operā. Visi zolīdi saģērbušies.
Teātrī biju pag. g. uz skroderdienām. Visi uzvalkos nenāk, bet samērā zolīdi saģērbušies gan. Gumijas zābakos vai trenuškās tur nevienu neredzēju.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:38, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Uzkrāsoties vajadzētu izejot ielās, taču saprāta robežās
Visāda veida operācijas un botoksus gan neatbalstu.
Kas ir saprāta robežas? Kā redzi, mums te katram savs saprāts līdz ar to arī savas robežas.

Krūtis taču tev patīk? Un ko darīt, ja meičai daba tik zirnisus devusi un viņa uztaisa operāciju un tagad ir, kur acis piesiet? Tas iet zem normāli vai tomēr nav atbalstāmi?

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:40, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Kas ir saprāta robežas? Kā redzi, mums te katram savs saprāts līdz ar to arī savas robežas.

Krūtis taču tev patīk? Un ko darīt, ja meičai daba tik zirnisus devusi un viņa uztaisa operāciju un tagad ir, kur acis piesiet? Tas iet zem normāli vai tomēr nav atbalstāmi?
Skaidrs, katram mums sava gaume.
Krūtis patīk, bet ne mākslīgās.
Vēlreiz uzsveru - aizliegt es neko nevaru, taču man ir tiesības izteikt viedokli, ka manuprāt, tas ir slikti/izskatās pretīgi/neatbalstu, utt.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:41, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Baletā biju pirms pusgada. Rīgas operā. Visi zolīdi saģērbušies.
Teātrī biju pag. g. uz skroderdienām. Visi uzvalkos nenāk, bet samērā zolīdi saģērbušies gan. Gumijas zābakos vai trenuškās tur nevienu neredzēju.
Ja tu iedomājies, ka kāds uz operu, vai teātri nāks gumijniekos, vai trenušķās, tad tev būs javiļās, jo tā nebūs, bet nebūs arī tā ka visi būs uzvalkos.
Es,piemēram, eju uz teātri klasiskos džinsos un žaketē. Dažreiz uzlieku šlipsi, bet dažreiz arī nē. Gana daudz cilvēku nāk džemperos, vai pat sportiska tipa jakās ar kapuci. Nemaz nerunājot par to, ka nevienam nav laķenes, bet sporta botas kājās gana daudziem.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:43, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Skaidrs, katram mums sava gaume.
Krūtis patīk, bet ne mākslīgās.
Vēlreiz uzsveru - aizliegt es neko nevaru, taču man ir tiesības izteikt viedokli, ka manuprāt, tas ir slikti/izskatās pretīgi/neatbalstu, utt.
Nu tu pasteidzies jo Melnie Nacisti Matracis , ir pirmais solis lai pilnīgi anulētu vārda brīvību

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:45, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tu iedomājies, ka kāds uz operu, vai teātri nāks gumijniekos, vai trenušķās, tad tev būs javiļās, jo tā nebūs, bet nebūs arī tā ka visi būs uzvalkos.
Es,piemēram, eju uz teātri klasiskos džinsos un žaketē. Dažreiz uzlieku šlipsi, bet dažreiz arī nē. Gana daudz cilvēku nāk džemperos, vai pat sportiska tipa jakās ar kapuci. Nemaz nerunājot par to, ka nevienam nav laķenes, bet sporta botas kājās gana daudziem.
Skatoties uz jaunajām modēm, tendencēm, ģerbšanas paradumiem un visatļautībai, nebrīnītos, ka starp patreizējiem tīņiem būs tādi, kas nākotnē uz operu iet gumijniekos. Es runāju par veselo saprātu, un jūtu, ka tas trūkst jaunajai paaudzei. Varbūt būs kā ar neputni - nāks pie prāta ar laiku. Cerēsim.
Pirms gada kā jau teicu, biju skroderdienās. Tur viss daudz maz zolīdi, sporta apavos vai kreklos, goda vārds, neredzēju nevienu. Varbūt vējpilsētā uz oranžo ēku cilvēki iet sporta apavos. Zolīdi tas nav.

  -1 [+] [-]

, 2020-07-23 19:50, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bāzties, bāžās. Kaut vai praidojoties katru gadu.
Kurš tev bāžas virsū? Esmu apmeklējis 2 praida pasākumus un tie ir bijuši vieni no jautrākajiem tusiņiem ar draudzību un mīlestību virspusē. Man kā hetero pat patika labāk, jo nebija neviens apdzēries mūlis, kas velk uz kašķi vai "copē" meitenes, lai gan labi zina, ka nestāvēs.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 19:52, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Kurš tev bāžas virsū? Esmu apmeklējis 2 praida pasākumus un tie ir bijuši vieni no jautrākajiem tusiņiem ar draudzību un mīlestību virspusē. Man kā hetero pat patika labāk, jo nebija neviens apdzēries mūlis, kas velk uz kašķi vai "copē" meitenes, lai gan labi zina, ka nestāvēs.
Ai jomajo.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:53, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Skatoties uz jaunajām modēm, tendencēm, ģerbšanas paradumiem un visatļautībai, nebrīnītos, ka starp patreizējiem tīņiem būs tādi, kas nākotnē uz operu iet gumijniekos. Es runāju par veselo saprātu, un jūtu, ka tas trūkst jaunajai paaudzei. Varbūt būs kā ar neputni - nāks pie prāta ar laiku. Cerēsim.
Pirms gada kā jau teicu, biju skroderdienās. Tur viss daudz maz zolīdi, sporta apavos vai kreklos, goda vārds, neredzēju nevienu. Varbūt vējpilsētā uz oranžo ēku cilvēki iet sporta apavos. Zolīdi tas nav.
Tu runā tā pat kā iepriekšējās paaudzes par jauniešiem. Citāts bieži piedēvēts Sokrātam:
“The children now love luxury; they have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their households. They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers.”

Tu izklausies pilnīgi tāpat, nez kādēļ domājot, ka tieši tagadējā jaunā paaudze ir tā kas nu beidzot neko nemāk un nesaprot.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:54, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Skatoties uz jaunajām modēm, tendencēm, ģerbšanas paradumiem un visatļautībai, nebrīnītos, ka starp patreizējiem tīņiem būs tādi, kas nākotnē uz operu iet gumijniekos. Es runāju par veselo saprātu, un jūtu, ka tas trūkst jaunajai paaudzei. Varbūt būs kā ar neputni - nāks pie prāta ar laiku. Cerēsim.
Pirms gada kā jau teicu, biju skroderdienās. Tur viss daudz maz zolīdi, sporta apavos vai kreklos, goda vārds, neredzēju nevienu. Varbūt vējpilsētā uz oranžo ēku cilvēki iet sporta apavos. Zolīdi tas nav.
Nejauc elementāru pieklājību (atrasties konkrētā iestādē apģērbā, kāds ir ieteicams) ar apspiestību. Divas dažādas lietas.

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:57, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu runā tā pat kā iepriekšējās paaudzes par jauniešiem. Citāts bieži piedēvēts Sokrātam:
“The children now love luxury; they have bad manners, contempt for authority; they show disrespect for elders and love chatter in place of exercise. Children are now tyrants, not the servants of their households. They no longer rise when elders enter the room. They contradict their parents, chatter before company, gobble up dainties at the table, cross their legs, and tyrannize their teachers.”

Tu izklausies pilnīgi tāpat, nez kādēļ domājot, ka tieši tagadējā jaunā paaudze ir tā kas nu beidzot neko nemāk un nesaprot.
Skatos Sokrāts labi pārvaldija angleni

     [+] [-]

, 2020-07-23 19:59, pirms 5 gadiem
SteveDavis rakstīja: Skatos Sokrāts labi pārvaldija angleni
Aha. Vajadzēja uzrakstīt grieķu valodā, tad lielākā daļa SC komentētāju saprastu. Lai gan... droši vien arī tulkojums angliski būs problēmas.

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:01, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Kurš tev bāžas virsū? Esmu apmeklējis 2 praida pasākumus un tie ir bijuši vieni no jautrākajiem tusiņiem ar draudzību un mīlestību virspusē. Man kā hetero pat patika labāk, jo nebija neviens apdzēries mūlis, kas velk uz kašķi vai "copē" meitenes, lai gan labi zina, ka nestāvēs.
Es personiski uz praidu neietu, un šādu izrādīšanos no LGBT puses arī neatbalstu, jo skaidri zinu, ka tā ir naudas atmazgāšana.
Tomēr man nav nekas pret sexminoritātēm, jo mani tas absolūti neskar. Dažus gejus pazīstu, bet man pret viņiem nav nekas, jo normāli cilvēki. Ko un ar ko viņi pavada laiku gultā mani absolūti neinteresē.
Man brīžiem šķiet taisnība, ka vislielākie bļāvēji par gejiem ir paši slēptie geji, kuri baidās iznākt no skapja. Tā vismaz apgalvo daži psihologi, kuri to visu apraksta dažādos žurnālos.

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:08, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man brīžiem šķiet taisnība, ka vislielākie bļāvēji par gejiem ir paši slēptie geji, kuri baidās iznākt no skapja. Tā vismaz apgalvo daži psihologi, kuri to visu apraksta dažādos žurnālos.
Pēc tavas un tavējo psihologu teorijas, sanāk, ka tādiem kadriem kā Viktors Orbans no Ungārijas, vai jaunievēlētajam Polijas preizidentam Duda, būtu abiem jābūt pederastiem. Redziet, neatbalsta viendzimumu laulības, turklāt skaļi uzsver pretestību, tāpēc gan jau paši tādi. Kur loģika šajā visā, man to nesaprast

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:10, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Skaidrs, katram mums sava gaume.
Krūtis patīk, bet ne mākslīgās.
Vēlreiz uzsveru - aizliegt es neko nevaru, taču man ir tiesības izteikt viedokli, ka manuprāt, tas ir slikti/izskatās pretīgi/neatbalstu, utt.
Nu mani personīgi daba ir apveltijusi, bet teiksim manai radinieci nekā tur nebija, trīs operācijas un pēc skata tagad ir kā konča, taustījusi neesmu, bet vari derēt, kā arī tu uz viņas krūtīm 'pasiekalotos' i nemaz nenojaušot, ka tas ir pretīgi viņai vēl bijušas divas plastiskās - piesuva atlikušo ausi un iztaisnoja līko degunu, man personīgi tas viss likās lieki, jo man viņa likās skaista tāda kāda bija, bet es arī saprotu, kāpēc sievietes to visu sev dara (tas ir sasodīti dārgi un sāpīgi), jo tas normālais (vai drīzāk nerealistiski perfektas) sievietes tēls tiek bazts mums virsū kur vien paskaties. Un vīriešiem tā problēma ir tieši tāda pati, ja ne vēl smagāka reizēm. Normāls vecis ir tāds un tāds, bet ja nu tu esi citādāks, ar citādākām kvalitātēm. Tad neko, slēpies sevī, lauž sevi, izliecies par kko, kas neesi, lai būtu "normāls" un galu galā uztaisi pašnāvību (statistika šajā ziņā ir diezgan nežēlīga - vīrieši to izdara 5x biežāk, kā sievietes). Tad nu i nah ar tādu "normālību".

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 20:12, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Nu mani personīgi daba ir apveltijusi, bet teiksim manai radinieci nekā tur nebija, trīs operācijas un pēc skata tagad ir kā konča, taustījusi neesmu, bet vari derēt, kā arī tu uz viņas krūtīm 'pasiekalotos' i nemaz nenojaušot, ka tas ir pretīgi viņai vēl bijušas divas plastiskās - piesuva atlikušo ausi un iztaisnoja līko degunu, man personīgi tas viss likās lieki, jo man viņa likās skaista tāda kāda bija, bet es arī saprotu, kāpēc sievietes to visu sev dara (tas ir sasodīti dārgi un sāpīgi), jo tas normālais (vai drīzāk nerealistiski perfektas) sievietes tēls tiek bazts mums virsū kur vien paskaties. Un vīriešiem tā problēma ir tieši tāda pati, ja ne vēl smagāka reizēm. Normāls vecis ir tāds un tāds, bet ja nu tu esi citādāks, ar citādākām kvalitātēm. Tad neko, slēpies sevī, lauž sevi, izliecies par kko, kas neesi, lai būtu "normāls" un galu galā uztaisi pašnāvību (statistika šajā ziņā ir diezgan nežēlīga - vīrieši to izdara 5x biežāk, kā sievietes). Tad nu i nah ar tādu "normālību".
Nu, jā. gaume laikam katram sava. Bet man kā vīrietim, kuram patīk mazas krūtis, šādi stāsti sāp.

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:13, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Nu mani personīgi daba ir apveltijusi, bet teiksim manai radinieci nekā tur nebija, trīs operācijas un pēc skata tagad ir kā konča, taustījusi neesmu, bet vari derēt, kā arī tu uz viņas krūtīm 'pasiekalotos' i nemaz nenojaušot, ka tas ir pretīgi viņai vēl bijušas divas plastiskās - piesuva atlikušo ausi un iztaisnoja līko degunu, man personīgi tas viss likās lieki, jo man viņa likās skaista tāda kāda bija, bet es arī saprotu, kāpēc sievietes to visu sev dara (tas ir sasodīti dārgi un sāpīgi), jo tas normālais (vai drīzāk nerealistiski perfektas) sievietes tēls tiek bazts mums virsū kur vien paskaties. Un vīriešiem tā problēma ir tieši tāda pati, ja ne vēl smagāka reizēm. Normāls vecis ir tāds un tāds, bet ja nu tu esi citādāks, ar citādākām kvalitātēm. Tad neko, slēpies sevī, lauž sevi, izliecies par kko, kas neesi, lai būtu "normāls" un galu galā uztaisi pašnāvību (statistika šajā ziņā ir diezgan nežēlīga - vīrieši to izdara 5x biežāk, kā sievietes). Tad nu i nah ar tādu "normālību".
Varbūt i pasiekalotos
Par pašnāvību runājot, nu ja dzīve apnikusi, tad uz priekšu, kur problēma?

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:14, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pēc tavas un tavējo psihologu teorijas, sanāk, ka tādiem kadriem kā Viktors Orbans no Ungārijas, vai jaunievēlētajam Polijas preizidentam Duda, būtu abiem jābūt pederastiem. Redziet, neatbalsta viendzimumu laulības, turklāt skaļi uzsver pretestību, tāpēc gan jau paši tādi. Kur loģika šajā visā, man to nesaprast
Nepazīstu personiski ne Orbanu, ne Dudu, bet tas ka viņi dara/runā to ko vēlās dzirdēt viņu vēlētāji ir vairāk kā skaidrs pat maziem bērniem. Normāls politisks process.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 20:15, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pēc tavas un tavējo psihologu teorijas, sanāk, ka tādiem kadriem kā Viktors Orbans no Ungārijas, vai jaunievēlētajam Polijas preizidentam Duda, būtu abiem jābūt pederastiem. Redziet, neatbalsta viendzimumu laulības, turklāt skaļi uzsver pretestību, tāpēc gan jau paši tādi. Kur loģika šajā visā, man to nesaprast
Tjoma točna pederasts

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:16, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nepazīstu personiski ne Orbanu, ne Dudu, bet tas ka viņi dara/runā to ko vēlās dzirdēt viņu vēlētāji ir vairāk kā skaidrs pat maziem bērniem. Normāls politisks process.
Vēlētāji jauzrunā, protams.
Bet pēc tevis teiktā, noprotu, ka tavuprāt, tas viss no viņu puses ir teātris vēlētāju priekšā un nekas vairāk?

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:16, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Varbūt i pasiekalotos
Par pašnāvību runājot, nu ja dzīve apnikusi, tad uz priekšu, kur problēma?
Tu vienkārši turpināsi postēt stulbumus jeb tev nav arī sajēgas par psiholoģiskām problēmām, kuras mūsdienas var novērst?

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:17, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tjoma točna pederasts
Par to gan stipri šaubos..

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:18, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Tu vienkārši turpināsi postēt stulbumus jeb tev nav arī sajēgas par psiholoģiskām problēmām, kuras mūsdienas var novērst?
Ja cilvēkam dzīve apnikusi, tātad apnikusi. Savu psiholoģiju vari zini kur iebāzt

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:18, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Varbūt i pasiekalotos
Par pašnāvību runājot, nu ja dzīve apnikusi, tad uz priekšu, kur problēma?
Problēmu nekādu, man kā mizantropei vispār uz to visu pajāt. Es te vairāk par cēloņseku likumsakarībām.

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:21, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja cilvēkam dzīve apnikusi, tātad apnikusi. Savu psiholoģiju vari zini kur iebāzt
Ok. Man ir paveicies, esmu 3 reizes izglābts pēc pašnāvības mēģinājuma. Bet paskatīšos, ko tu teiksi, kad kaut kas tāds notiks tavā ģimenē.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 20:24, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vēlētāji jauzrunā, protams.
Bet pēc tevis teiktā, noprotu, ka tavuprāt, tas viss no viņu puses ir teātris vēlētāju priekšā un nekas vairāk?
Kas tavuprāt ir vēlēšanas, ja ne teātris zināmā mērā? Savā laikā Repše pat nekautrējās atzīt-kā var nesolīt?!
Īsti nezinu, kas ir Orbana elektorāts, bet Dudas gadījumā viss ir absolūti skaidrs u.t.i., ka tas pārsvarā ir lauku elektorāts ar salīdzinoši zemu izglītības līmeni, bet ļoti augstu katolicisma līmeni ar visām katoliskās baznīcas dogmām. Duda lielajās pilsētās savam oponentam zaudēja vienos vārtos.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 20:25, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Ok. Man ir paveicies, esmu 3 reizes izglābts pēc pašnāvības mēģinājuma. Bet paskatīšos, ko tu teiksi, kad kaut kas tāds notiks tavā ģimenē.
Es skatos tev ar galvu problēmas, tāpēc nebrīnos, ka pie šādām izdarībām esi nonācis. Man i prātā neienāktu sev dzīvību atņemt, lai arī kādi sūdi būtu savārīti

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:26, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas tavuprāt ir vēlēšanas, ja ne teātris zināmā mērā? Savā laikā Repše pat nekautrējās atzīt-kā var nesolīt?!
Īsti nezinu, kas ir Orbana elektorāts, bet Dudas gadījumā viss ir absolūti skaidrs u.t.i., ka tas pārsvarā ir lauku elektorāts ar salīdzinoši zemu izglītības līmeni, bet ļoti augstu katolicisma līmeni ar visām katoliskās baznīcas dogmām. Duda lielajās pilsētās savam oponentam zaudēja vienos vārtos.
Parasti cilvēkam iesaistoties politikā ir vēlme kaut ko mainīt/lietas ietekmēt sev vēlamajā virzienā..

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:32, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Parasti cilvēkam iesaistoties politikā ir vēlme kaut ko mainīt/lietas ietekmēt sev vēlamajā virzienā..
Neesi naivs! Praktiski neviens normāls cilvēks neiet politikā ar vēlmi kaut ko manīt, jo ļoti labi apzinās, kas tā par dubļu bedri.
Parasti cilvēki iesaistoties politikā vadās pēc vienas vēlmes-iegūt varu.
Protams, ir cilvēki, kuri caur atrašanos politikā risina vien sev zināmas lietas, vai uzskata to par iespēju labi nopelnīt. Latvijas gadījumā iesaistās politikā, lai risinātu šauru grupu politiskās intereses.

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:33, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Īsti nezinu, kas ir Orbana elektorāts, bet Dudas gadījumā viss ir absolūti skaidrs u.t.i., ka tas pārsvarā ir lauku elektorāts ar salīdzinoši zemu izglītības līmeni, bet ļoti augstu katolicisma līmeni ar visām katoliskās baznīcas dogmām. Duda lielajās pilsētās savam oponentam zaudēja vienos vārtos.
Precīzi. Man kolēģis, kurš strādā tieši pie ārzemju ziņām, bija savācis tādu statistiku. Tas pats arī ASV. Neprasos uz konkrētu korelāciju, bet interesanti, ka tieši mazizglītotie visvairāk atbalsta konservus un radikāļus.

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:37, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es skatos tev ar galvu problēmas, tāpēc nebrīnos, ka pie šādām izdarībām esi nonācis. Man i prātā neienāktu sev dzīvību atņemt, lai arī kādi sūdi būtu savārīti
Jā, man ir problēmas. Jau sen ir diagnoze. Tāpēc es esmu sliktāks? vm.gov.lv

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:38, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Precīzi. Man kolēģis, kurš strādā tieši pie ārzemju ziņām, bija savācis tādu statistiku. Tas pats arī ASV. Neprasos uz konkrētu korelāciju, bet interesanti, ka tieši mazizglītotie visvairāk atbalsta konservus un radikāļus.
Tur jau tā problēma, ka mūsdienu politikā vairs nedarbojas liberālisms un konservatorisms klasiskās šo ideoloģiju izpratnē, bet ir tikai abu šo ideoloģiju sajaukums no kuras katrs varas pretendents izvelk kādu kārdinošu kumosu savam elektorātam. Atrod kādā sabiedrības slānī kādu sāpīgu punktu, un uz to pareizi uzspiež. Un viss notiek.

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:46, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas tavuprāt ir vēlēšanas, ja ne teātris zināmā mērā? Savā laikā Repše pat nekautrējās atzīt-kā var nesolīt?!
Īsti nezinu, kas ir Orbana elektorāts, bet Dudas gadījumā viss ir absolūti skaidrs u.t.i., ka tas pārsvarā ir lauku elektorāts ar salīdzinoši zemu izglītības līmeni, bet ļoti augstu katolicisma līmeni ar visām katoliskās baznīcas dogmām. Duda lielajās pilsētās savam oponentam zaudēja vienos vārtos.
Tas tik ir pierādījums tam, ka mūsdienu akadēmiskā izglītība bojā un samaitā, nevis attīsta personu! Tie, kuri nav sazombēti ar mūsdienu pseidozināšanām, iegūtām pārsvarā megapolišu "mācību" būros, ir krietni adekvātāki savā izvēlē, tāpēc arī balso par adekvātiem cilvēkiem, nevis liberastiem-gudrimeļiem

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:47, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: mūsdienu akadēmiskā izglītība bojā un samaitā, nevis attīsta personu!
Aplausi studijā!

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:52, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Aplausi studijā!
Jā, aburtveidīgiem primātiem labi izglītoti cilvēki tiešām varētu būt zināma problēma, jo tos nevar tik viegli čakarēt un apčakarēt. Tie var viņus pašus apčakarēt un atstāt jaņos.

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:56, pirms 5 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Precīzi. Man kolēģis, kurš strādā tieši pie ārzemju ziņām, bija savācis tādu statistiku. Tas pats arī ASV. Neprasos uz konkrētu korelāciju, bet interesanti, ka tieši mazizglītotie visvairāk atbalsta konservus un radikāļus.
Nevis mazizglītotie, bet maznozombētie! Gudrs nav tas, kurš zina daudz, bet gan tas, kurš zina vajadzīgo un lietderīgo priekš savām vajadzībām Staigājošās enciklopēdijas reti kad savā dzīvē ir veiksminieki, krietni vairāk veicas attapīgajiem un atjautīgajiem, spējiegiem izrullēties no grūtām situācijām un tā ir dzīvesskola, nevis koledža vai universitāte, kura dod šādas te iemaņas

     [+] [-]

, 2020-07-23 20:57, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tas tik ir pierādījums tam, ka mūsdienu akadēmiskā izglītība bojā un samaitā, nevis attīsta personu! Tie, kuri nav sazombēti ar mūsdienu pseidozināšanām, iegūtām pārsvarā megapolišu "mācību" būros, ir krietni adekvātāki savā izvēlē, tāpēc arī balso par adekvātiem cilvēkiem, nevis liberastiem-gudrimeļiem
Vispār jau Eiropeiska tendence ir tāda, ka labēji-konservatīvās partijas tikai aug. To zin visi, tikai ne bocmans.
Pluss, masu imigrācija pasliktina izredzes labēji-konservatīvajiem uzvarēt vēlēšanās, jo ne jau pasi ieguvušie migranti par viņiem balsos...

  +2 [+] [-]

, 2020-07-23 20:59, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Nevis mazizglītotie, bet maznozombētie! Gudrs nav tas, kurš zina daudz, bet gan tas, kurš zina vajadzīgo un lietderīgo priekš savām vajadzībām Staigājošās enciklopēdijas reti kad savā dzīvē ir veiksminieki, krietni vairāk veicas attapīgajiem un atjautīgajiem, spējiegiem izrullēties no grūtām situācijām un tā ir dzīvesskola, nevis koledža vai universitāte, kura dod šādas te iemaņas
uz krustojuma diedelēt naudu no rietumu pensionāriem koledža nav jābeidz, piekrītu

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:00, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es skatos tev ar galvu problēmas, tāpēc nebrīnos, ka pie šādām izdarībām esi nonācis. Man i prātā neienāktu sev dzīvību atņemt, lai arī kādi sūdi būtu savārīti
Dārgā lapa, ne jau savārītu sūdu dēļ lielākā daļa taisa pašnāvības, bet gan tāpēc, ka ir nodarīts pāri. Vai to pāri darīšanu ir darījis kāds indivīds, grupa vai visa sabiedrība, tam jau pat nav tik liela nozīme. Kā noproti, pāri nodarīšana ir ļoti plašs jēdziens šajā kontekstā. Man pāri nodarīja bērnībā, kā rezultātā pusaudžu gados spelejos ar pašnāvības ideju, un vidus 20 gados izgāju cauri ļoti smagai depresijas, pašnāvība vairs nebija aktuāla, bet vienu brīdi vienalga gan bija dzīvot vai mirt. Izlīst no tā ir nereāli smagi un īpaši smagu to procesu padara tas, cik liela stigma par to sabiedrībā valda. Īpaši jau attiecībā uz vīriešiem.
Tu esi ārkārtīgi naivs, nepieredzējis un diemžēl arī ignorants, jo pat nevelies uzzināt to, par ko tev nav zināšanu. Ar visu to, es ļoti ceru, ka nekad nepiedzīvosi tādu pāri darījumu (teiksim, ja trīs melni onkuli tevi nolaupīti, paverdzinātu un valetu pēcpuse mēnesi no vietas, man ir aizdomas, ka tas būtu paridarijums, kas nedaudz apslāpētu arī tavu bravūru ), lai būtu jāsāk domāt visādas tumšas domas. Depresiju nenovelu nevienam, Tad jau labāk atmet pekas no kovida

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:01, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, aburtveidīgiem primātiem labi izglītoti cilvēki tiešām varētu būt zināma problēma, jo tos nevar tik viegli čakarēt un apčakarēt. Tie var viņus pašus apčakarēt un atstāt jaņos.
Nosauc kaut vienu piemēru, kur kāds profesors vai akadēmiķis mani būtu atstājis jāņos? Tieši otrādi, izglītotie ir izklaidīgi, viņus čakarēt un ar viņiem veikt manipulācijas ir visai vienkārši Rūdītie fiziskā darbarūķi ir krietni gudrāki, tos tik virnkārši uz muļķi nepaķersi

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:04, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Dārgā lapa, ne jau savārītu sūdu dēļ lielākā daļa taisa pašnāvības, bet gan tāpēc, ka ir nodarīts pāri. Vai to pāri darīšanu ir darījis kāds indivīds, grupa vai visa sabiedrība, tam jau pat nav tik liela nozīme. Kā noproti, pāri nodarīšana ir ļoti plašs jēdziens šajā kontekstā. Man pāri nodarīja bērnībā, kā rezultātā pusaudžu gados spelejos ar pašnāvības ideju, un vidus 20 gados izgāju cauri ļoti smagai depresijas, pašnāvība vairs nebija aktuāla, bet vienu brīdi vienalga gan bija dzīvot vai mirt. Izlīst no tā ir nereāli smagi un īpaši smagu to procesu padara tas, cik liela stigma par to sabiedrībā valda. Īpaši jau attiecībā uz vīriešiem.
Tu esi ārkārtīgi naivs, nepieredzējis un diemžēl arī ignorants, jo pat nevelies uzzināt to, par ko tev nav zināšanu. Ar visu to, es ļoti ceru, ka nekad nepiedzīvosi tādu pāri darījumu (teiksim, ja trīs melni onkuli tevi nolaupīti, paverdzinātu un valetu pēcpuse mēnesi no vietas, man ir aizdomas, ka tas būtu paridarijums, kas nedaudz apslāpētu arī tavu bravūru ), lai būtu jāsāk domāt visādas tumšas domas. Depresiju nenovelu nevienam, Tad jau labāk atmet pekas no kovida
Ja kāds tev nodara pāri, depresijas vietā labāk jādomā, kā atriebties

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:05, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Nevis mazizglītotie, bet maznozombētie! Gudrs nav tas, kurš zina daudz, bet gan tas, kurš zina vajadzīgo un lietderīgo priekš savām vajadzībām Staigājošās enciklopēdijas reti kad savā dzīvē ir veiksminieki, krietni vairāk veicas attapīgajiem un atjautīgajiem, spējiegiem izrullēties no grūtām situācijām un tā ir dzīvesskola, nevis koledža vai universitāte, kura dod šādas te iemaņas
Ko nozīmē veiksminieks? Tas, kuram daudz naudas un mantas?

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:06, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: uz krustojuma diedelēt naudu no rietumu pensionāriem koledža nav jābeidz, piekrītu
Tak ir man tā izglītība, tikai ko viņa man reāli dod? Esmu mūzikas producents un filologs, veselas divas man sanāk tās izglītības, taču reāli tas viss nekam nav derīgis

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:09, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tak ir man tā izglītība, tikai ko viņa man reāli dod? Esmu mūzikas producents un filologs, veselas divas man sanāk tās izglītības, taču reāli tas viss nekam nav derīgis
Atkarībā ko mācās. Dakteris bez atbilstošām studijām nevarētu pacientu operēt.
Bet mūsdienās ir visādas pseidoizglītības, kā piemēram reklāma un mārketings, filozofija, utt. No tādiem diplomiem tiešām, tolka nekāda.

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:10, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Ko nozīmē veiksminieks? Tas, kuram daudz naudas un mantas?
Tas, kurš dzīvē jūtas komfortabli, gan fiziski, gan arī garīgi un emocionāli Te bija runa par pašnāvībām, personiski man ir tikai viens variants, pie kura es varētu izlemties uz kaut ko tādu, proti, tie ir ciešanu, gūsta vai apcietinājuma draudi! Nekad labbrātīgi neziedošu savu brīvību, tā ir dārgāka par dzīvību, vismz manā uztverē!

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:11, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tas tik ir pierādījums tam, ka mūsdienu akadēmiskā izglītība bojā un samaitā, nevis attīsta personu! Tie, kuri nav sazombēti ar mūsdienu pseidozināšanām, iegūtām pārsvarā megapolišu "mācību" būros, ir krietni adekvātāki savā izvēlē, tāpēc arī balso par adekvātiem cilvēkiem, nevis liberastiem-gudrimeļiem
Ja tu domā visādus komunikāciju speciālistus ,menedžerus ,sociologus tad jā zināma taisnība tev ir

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:11, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja kāds tev nodara pāri, depresijas vietā labāk jādomā, kā atriebties
Es no dēmoniem tiku vaļā tad, kad pieņēmu un piedevu, bet tā pa īstam līdz kaulam, nevis tik ar vārdiem. Labi, par šo tēmu parunāsim, kad tie trīs onkuli būs tevi apstradajusi
Un vēl viena lieta - depresija ir slimība, to nevar izvēlēties, vēža slimniekam taču tev neienākru prātā pateikt, lai vēža vietā labāk izdomā kādu vaļasprieku, ar ko nodarboties?

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:12, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Atkarībā ko mācās. Dakteris bez atbilstošām studijām nevarētu pacientu operēt.
Bet mūsdienās ir visādas pseidoizglītības, kā piemēram reklāma un mārketings, filozofija, utt. No tādiem diplomiem tiešām, tolka nekāda.
Tieši par tāda veida izglītībām es arī runāju

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:12, pirms 5 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ja tu domā visādus komunikāciju speciālistus ,menedžerus ,sociologus tad jā zināma taisnība tev ir
Pareizi!

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:14, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vispār jau Eiropeiska tendence ir tāda, ka labēji-konservatīvās partijas tikai aug. To zin visi, tikai ne bocmans.
Pluss, masu imigrācija pasliktina izredzes labēji-konservatīvajiem uzvarēt vēlēšanās, jo ne jau pasi ieguvušie migranti par viņiem balsos...
Tu redzi tikai to ko tu gribi redzēt, bet tam visam pamaz ir sakara ar realitāti.

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:21, pirms 5 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ja tu domā visādus komunikāciju speciālistus ,menedžerus ,sociologus tad jā zināma taisnība tev ir
Cilvēkam nepietiek tikai ar labu izglītību, bet jābūt arī līdz kaulam iekšā jomā, kurā tas izglītojas.
Protams, ka nekad nebūs pieprasīts kāds no tavās profesijās nosauktajiem, ja tie izglītību būs ieguvuši tikai tāpēc ka bija kaut kur jāiegūst augstāko izglītību, un reālas intereses par šiem jomām nav. Tādus kadrus var atrast bez gala jebkurā studiju grupā pilnīgi visās LV augstskolās.

  +1 [+] [-]

, 2020-07-23 21:23, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tas, kurš dzīvē jūtas komfortabli, gan fiziski, gan arī garīgi un emocionāli Te bija runa par pašnāvībām, personiski man ir tikai viens variants, pie kura es varētu izlemties uz kaut ko tādu, proti, tie ir ciešanu, gūsta vai apcietinājuma draudi! Nekad labbrātīgi neziedošu savu brīvību, tā ir dārgāka par dzīvību, vismz manā uztverē!
Mums katram ir kkas dēļ kā mēs būtu gatavi ziedot savu dzīvību. Bet tā piekrītu, arī man brīvība ir pašā vērtību skalas augšā. Man gan ir sajūta, ka mūsu izpratne par vārda 'brīvība' nozīmi atsevišķos aspektos diezgan būtiski atšķiras

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:29, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu redzi tikai to ko tu gribi redzēt, bet tam visam pamaz ir sakara ar realitāti.
Tu neko nezini

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:30, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu neko nezini
Man prieks, ka tu vismaz šeit tas gudrākais.

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cilvēkam nepietiek tikai ar labu izglītību, bet jābūt arī līdz kaulam iekšā jomā, kurā tas izglītojas.
Protams, ka nekad nebūs pieprasīts kāds no tavās profesijās nosauktajiem, ja tie izglītību būs ieguvuši tikai tāpēc ka bija kaut kur jāiegūst augstāko izglītību, un reālas intereses par šiem jomām nav. Tādus kadrus var atrast bez gala jebkurā studiju grupā pilnīgi visās LV augstskolās.
Ja tavs hobijs ir tavs darbs ,tad tu viennozīmīgi ielec visiem tiem kam ir augstākā izglītība tikai papīra pēc .Augstākā izglītība ir vajadzīga tikai tad ,ja tā dod zināšanas par tavu hobiju-darbu

     [+] [-]

, 2020-07-23 21:45, pirms 5 gadiem
SteveDavis rakstīja: Ja tavs hobijs ir tavs darbs ,tad tu viennozīmīgi ielec visiem tiem kam ir augstākā izglītība tikai papīra pēc .Augstākā izglītība ir vajadzīga tikai tad ,ja tā dod zināšanas par tavu hobiju-darbu
Par to arī bija mans stāsts. Nu, un,protams, daudz kur arī prasa izglītības dokumentus. Īpaši, ja uz kādu amatu ir konkurss.