Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Ivanāns karjeru turpinās Rīgas "Dinamo"

Jānis Celmiņš

Ivanāns karjeru turpinās Rīgas "Dinamo"
Raitis Ivanāns
Foto: Kalgari "Flames"

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" vadība noslēgusi līgumu uz divām sezonām ar 33 gadus veco latviešu uzbrucēju Raiti Ivanānu, vēsta kluba oficiālā mājas lapa.

Raitis Ivanāns (augums – 193 cm, svars – 109 kg) dzimis 1979. gada 3. janvārī Salaspilī, un ar hokeju viņš sāka nodarboties „Latvijas bērzs” sporta skolā trenera Jevgēņija Linkēviča vadībā.

Deviņdesmito gadu otrajā pusē liela daļa no šī trenera 1979. gadā dzimušajiem audzēkņiem – Raitis Ivanāns, Arvīds Reķis, Aleksandrs Andrejevs u.c., kopā ar treneri devās uz Ziemeļameriku, kur sāka spēlēt dažādās līgās. Sākotnēji Raitis Ivanāns spēlēja aizsarga pozīcijā, bet 2002. gadā Ziemeļamerikā treneri piedāvāja viņam kļūt par uzbrucēju, un no tā brīža viņa karjera sāka iet uz augšu.

Raitis Ivanāns savu Ziemeļamerikas karjeru sāka spēlējot UHL (kopā 143 spēles, 9 vārti un 13 piespēles, 498 soda minūtes) un CHL (kopā 48 spēles, trīs vārti un astoņas piespēles, 59 soda minūtes) līgu klubos, bet pēc pusotras sezonas pārcēlās uz ECHL (kopā 117 spēles, deviņi vārti un 14 piespēles, 385 soda minūtes). Vēl pēc sezonas viņš pirmo reizi izmēģināja spēkus arī AHL komandas Heršijas "Bears" sastāvā. 2002/2003. gada sezonā Ivanāns pievienojās AHL komandai Milvokī "Admirals", kuras sastāvā aizvadīja divas sezonas, 2004. gadā kļūstot arī par Kaldera kausa ieguvēju (AHL čempionu). 2004. gada vasarā Raitis Ivanāns pievienojās AHL komandai Hamiltonas "Bulldogs", kas ir NHL kluba Monreālas "Canadiens" fārmklubs, un šīs komandas sastāvā nākamajā sezonā 2005. gada oktobrī debitēja NHL, aizvadot kopā 4 mačus. Pēc šīs sezonas 2006. gada vasarā Raitis Ivanāns parakstīja līgumu ar citu NHL klubu Losandželosas "Kings", un šīs komandas sastāvā aizvadīja nākošās 4 sezonas. 2010. gada vasarā viņu kā neierobežotu brīvo aģentu uz 2 sezonām parakstīja cits NHL klubs Kalgari "Flames", taču jau pirmajā sezonas spēlē Raitis guva smagu smadzeņu satricinājumu, kura dēļ nācās izlaist visu sezonu.

Ierindā viņš atgriezās tikai pirms 2011/2012. gada sezonas, taču NHL nospēlēja tikai vienu maču (5. janvārī pret Bostonas "Bruins"), bet sezonas lielāko daļu aizvadīja AHL fārmkluba Abotsfordas "Heat" sastāvā, kur gan veterānu ierobežojuma dēļ piedalījās tikai 27 spēlēs (2 vārti un 3 piespēles, 37 soda minūtes). Pavisam savas karjeras laikā Raitis Ivanāns ir piedalījies 228 AHL spēlēs (7 vārti un 17 piespēles, kā arī 620 soda minūtes), bet NHL triju dažādu komandu sastāvā ir aizvadījis 283 spēles, kurās guva 12 vārtus un atdeva 6 rezultatīvas piespēles, kā arī nopelnīja 569 soda minūtes.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: huy
Slēpts komentārs: Shmidzis

 +89 [+] [-]

, 2012-05-22 13:40, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Jā! Visus rausim, klapēsim un šķaidīsim! Tikai Rīga, tikai Vitjaz!
Ne nu raus, ne nu klapēs. Bet vārtu priekšā cīkstonis būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +90 [+] [-]

, 2012-05-22 13:40, pirms 13 gadiem
Žēl, ka NHL karjera viņam noslēdzās tik neveiksmīgi.

 +68 [+] [-]

, 2012-05-22 13:41, pirms 13 gadiem
Beidzot būs spēka uzbrucējs... pie tam ceru, ka savāks sakarīgu daudzumu punktu! Nevaru sagaidīt jauno sezonas sākumu

 +20 [+] [-]

, 2012-05-22 13:41, pirms 13 gadiem
NICE

 +31 [+] [-]

, 2012-05-22 13:41, pirms 13 gadiem
Malacis Raitis, kontraktus aģents prot labus izsist

 +68 [+] [-]

, 2012-05-22 13:41, pirms 13 gadiem
Vo super! Labs papildinājums. Īsts letiņu ozols.
Slēpts komentārs: huy

  +4 [+] [-]

, 2012-05-22 13:42, pirms 13 gadiem
Tā bija taisnība, ka Ivanāns negribēja spēlēt PČ, lai neizblamētos un nepazaudētu iespēju spēlēt DR? Telegraf tā rakstīja

 +50 [+] [-]

, 2012-05-22 13:42, pirms 13 gadiem
Ideāli - žēl, ka izlasē nebija. Kā jūs nesaprotat, neko viņš neklapēs, bet citām komandām būs respekts, neprovocēs zinās, ka var atrauties. Otŗkārt vai pat pirmkārt būs kārtīgs vecis vārtu priekšā, kas mums nekad nav bijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Fedorov91

 +19 [+] [-]

, 2012-05-22 13:43, pirms 13 gadiem
Ja ne labāk, tad vismaz savādāk būs.))))))))))))

+102 [+] [-]

, 2012-05-22 13:43, pirms 13 gadiem
Ko jūs te visi bļaujat par Vitjaz-2 utt.? Ivanāns NHL netika mācīts sist vārtsargus un fiziski vājākus spēlētājus kā to dara Jablonskis, Mirastijs, Tarnanskis, Brennans un pārējie atsaldētie...! Aiztiks mūsu komandas līderus... tad būs jārēķinās ar 193 cm un 109 kg zvēru!!!

 +13 [+] [-]

, 2012-05-22 13:44, pirms 13 gadiem
Viss būs labi!

  +6 [+] [-]

, 2012-05-22 13:44, pirms 13 gadiem
Labais, 2 sezonas un ganjau tada Cipulja punktu normu savaks, uz neko dizi vairak protams neceru.

 +61 [+] [-]

, 2012-05-22 13:45, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: cik ir sakarīgs?
Pie mūsu parastajiem 2-1 0+2 sezonā varētu būt ļoti sakarīgi.
Domāju, ka viņš gūs vairāk vārtu un punktu nekā Cipulis un Podziņš pēdējā sezonā!
Slēpts komentārs: Fedorov91
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Tu saki?

  +6 [+] [-]

, 2012-05-22 13:46, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Ko Zeļonijs dara?
Skolu atvēris.

 +20 [+] [-]

, 2012-05-22 13:46, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Neko Raita klātbūtne pretinieku spēlē nemainīs, vienīgi vārtsargiem būs jāpieskata nūjas
Beidziet, visu mūžu tagad to atgādināsiet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2012-05-22 13:46, pirms 13 gadiem
Ar atgriešanos mājās

Raitis Ivanans - Highlights
- YouTube

  +5 [+] [-]

, 2012-05-22 13:47, pirms 13 gadiem
Maarketinga zinjaa ljoti speeciigs solis uz priekshu! Sportiskajaa jomaa prieksh 4. mainjas kaa chekeris noderees.

  +4 [+] [-]

, 2012-05-22 13:49, pirms 13 gadiem
A Vityaz vispār spēlēs nākamsezon?

 +41 [+] [-]

, 2012-05-22 13:49, pirms 13 gadiem
Ar atrgiešanos mājās pēc 15 gadiem welcome home BIG GUY!

 +22 [+] [-]

, 2012-05-22 13:51, pirms 13 gadiem
Kurš no Jums ir redzējis un cik daudz spēles ar Raiti sastāvā? domāju lielākie runātāji kādu highlightu youtubee ar kādu kautiņu. Minūtes ko viņš atstrādāja laukumā spēlējot 4.maiņā viņš nokāpā nenormāli labi, kārtīgs presingspa vis laukumu, līdz ar to uzdevums izpildīts. Petakā uzbrukumā vairākumā viņš ļoti labi varēs iestāties. Peka jau zinās kā izmantot.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 13:53, pirms 13 gadiem
Yēs būs kas sadod Vitjazam pa muti!

 +15 [+] [-]

, 2012-05-22 13:53, pirms 13 gadiem
Arī mums būs policists. Gaidām tikšanos ar Vitjaz!

 +38 [+] [-]

, 2012-05-22 13:53, pirms 13 gadiem
Kāpēc jūs domājat,ka Raitis nemāk spēlēt hokeju,viņš jau var arī nekauties,ja tas nav viņa uzdevums. Nav jau tā,ka viņš izejot uz ledus pārslēdzās par terminatoru un visus dauza,domāju,ka RD viņam būs citi uzdevumi.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 13:54, pirms 13 gadiem
Ivanans vs Chara pirmā spēle NHL Raičam - Zdeno Chara vs Raitis Ivanans Oct 11, 2005
...

  -3 [+] [-]

, 2012-05-22 13:54, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par pārsteigumu to nevar nosaukt.
Par cik Vitjaz, visticamāk, nākošā sezonā KHL nespēlēs, tad būs ļoti interesanti pavērot kādiem mērķiem tika nopirkts Ivanāns.
Varbūt Svitovam vajag boksa maisu?
Svitovs nespēlē Austrumos? Turklāt vai viņš kautos ar Raiti un dotu RD priekšrocības? Svitovs ir labāks spēlētājs par jebkuru RD spēlētāju.

  +9 [+] [-]

, 2012-05-22 13:54, pirms 13 gadiem
lilion23 rakstīja: Ar atgriešanos mājās

http://www.youtube.com/watch?v=A6crlpCiQ2c
Video pats sākums vienkārši graujošs. Ja ar tādu purnu viņš vārtu priekšā ar pretiniekiem runās, būs ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 13:56, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pofig Ivanāns - vairāk mani interesē potenciālie līderi, kas aizstās Spruktu, Hossu, Miķeli...
kam mums viņi,ja aizsardzībā spēlēs Laviņš,Sotnieks,Reķis,tāpat būs auzas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 13:56, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Ko Zeļonijs dara?

Trenē jaunos cīkstoņus savā sporta klubā.
Eu, bet tas būtu jautri,ja Ivanāns kādu noliktu parterī (termins cīņu sportā) vai arī izdarītu pārmetienu. Un vel lauzītu tā pretinieku, ka tas sāktu sist ar plaukstu pa ledu,atzīstot savu sakāvi.

     [+] [-]

, 2012-05-22 13:56, pirms 13 gadiem
ezic rakstīja: Skolu atvēris.
Tad cīkstoņu mums netrūks Bet Raitim lai veicas

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 13:57, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Neko Raita klātbūtne pretinieku spēlē nemainīs, vienīgi vārtsargiem būs jāpieskata nūjas
Tu tak esi riebeklis!

     [+] [-]

, 2012-05-22 13:58, pirms 13 gadiem
Tach vitjaz nebus realakais nakamsezon KHL
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-05-22 13:59, pirms 13 gadiem
JĀĀAAAAA. Šodienas labākā ziņa. Sen gaidīju šādu ziņu! Īsts vīrs beidzot dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Fedorov91

  -4 [+] [-]

, 2012-05-22 14:02, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tu tak esi riebeklis!
Jautrība sit augstu vilni.
Nav nekas personīgi pret Ivanānu, bet domāju,ka viņam jāatgriežas tajā spēlētāju pozīcijā ar kuru viņš sāka savas spēlētāja gaitas u.t.i. jāpārkvalificējas par aizsargu.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:02, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ņemot vērā, ka Raitim pretinieku zonā nepieciešama karte... nebūtu tik pārliecināts.
Pārāk nežēlīgi.

  +7 [+] [-]

, 2012-05-22 14:03, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Svitovs spēlē Salavat.
Nē,protams, ka Svitovs ir arī kā uzbrucējs ļoti labs, bet tas ka no viņa baidījās visi Vitjaz kaušļi arī par kaut ko liecina.
Man šķiet, ka no Svitova diez vai baidījās kāds no Vitjaz kaušļiem kauties. Mirastijs šim tak bietē iedeva vēl reg. sezonai nesākoties - Свитов VS Мирасти HotIce.ru
- YouTube

  +5 [+] [-]

, 2012-05-22 14:03, pirms 13 gadiem
Labs Raiti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-05-22 14:06, pirms 13 gadiem
Galigi nesaprotu, kadel visi tik loti negativi noskanoti pret Raiti!

1.kart, DR neviena normala auguma dzeka nav, vai nu gara shpala vai ari zema shasija. Vienigi kas bija - Karsums un Spruksstss kurs savu augumu neprot izmantot!
2.kart kads vsp bija Raitim uzdevums ieksh NHL? Vinsh bija tough guy nevis scorers

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 14:06, pirms 13 gadiem
archy0 rakstīja: Man šķiet, ka no Svitova diez vai baidījās kāds no Vitjaz kaušļiem kauties. Mirastijs šim tak bietē iedeva vēl reg. sezonai nesākoties - http://www.youtube.com/watch?v=6qtQiVUHAnM
Neatceros tieši kad, bet Jablonskis vienā no intervijām izteicās, ka vienīgais no KHL spēlētājiem kuru viņš cienot un respektējot esot Svitovs.
Slēpts komentārs: Gids Gideons

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:07, pirms 13 gadiem
ezic rakstīja: Pārāk nežēlīgi.
Cmon, es jau varēju pateikt, ka Raitis varētu atstāt nūju uz soliņa, tikai lieks svars, ko vizināt

     [+] [-]

, 2012-05-22 14:07, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Jā! Visus rausim, klapēsim un šķaidīsim! Tikai Rīga, tikai Vitjaz!
Es arī mazliet nesaprotu RD vadību.... tak ne jau visas spēles ar Vitjaz tagad būs jāspēlē!!! Jēga dēļ divām- trim spēlēm ņemt izteiktu spēka uzbrucēju -tafgaju...?? Var jau protams runāt par Raičas lietderību spēka spēlē, pie bortiem vai vārtu priekšā (droši vien tā arī ir), bet RD pagaidām izskatās, ka vairāk derētu un būtu vajadzīgs kāds saspēles veidotājs un vārtu guvējs, jo Raiča (visu cieņu viņam!) tāds tomēr nebūs!

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 14:08, pirms 13 gadiem
žirga rakstīja: Beidzot vartu priekša bus kas staav .....Ar atgriešanos Raicha ....
Stāv?
Drīzāk sēž, bet ne vārtu priekšā. Uz noraidīto soliņa.

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 14:09, pirms 13 gadiem
Tas ir uiņa. Ozo kož jau nedēļu.

  +4 [+] [-]

, 2012-05-22 14:10, pirms 13 gadiem
Ar atgriešanos !!!!! Sen bija vajadzīgs spēka uzbrucējs RD !

     [+] [-]

, 2012-05-22 14:11, pirms 13 gadiem
J.L. rakstīja: Tas ir uiņa. Ozo kož jau nedēļu.
Tev nav PO*** ?

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 14:12, pirms 13 gadiem
Ja paņēma Ivanānu...tad tas nozīmē, ka būs kāds lielāks stārs starp legiem Lai nu tā būtu

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:13, pirms 13 gadiem
Ambrē rakstīja: Ko jūs te visi bļaujat par Vitjaz-2 utt.? Ivanāns NHL netika mācīts sist vārtsargus un fiziski vājākus spēlētājus kā to dara Jablonskis, Mirastijs, Tarnanskis, Brennans un pārējie atsaldētie...! Aiztiks mūsu komandas līderus... tad būs jārēķinās ar 193 cm un 109 kg zvēru!!!
Kur tad tie muusu komandas liideri ir...???
Slēpts komentārs: mvp222

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 14:14, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Stāv?
Drīzāk sēž, bet ne vārtu priekšā. Uz noraidīto soliņa.
Tev tak Dinamo neinteresējot, tad ko tā uztraucies?

  +9 [+] [-]

, 2012-05-22 14:15, pirms 13 gadiem
Es jau biju satraucies, ka bez OZO vairs nebūs kam Cibuļski aizstāvēt.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:15, pirms 13 gadiem
nullo4ka rakstīja: Tev tak Dinamo neinteresējot, tad ko tā uztraucies?
Jautājums vietā!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 14:15, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jautrība sit augstu vilni.
Nav nekas personīgi pret Ivanānu, bet domāju,ka viņam jāatgriežas tajā spēlētāju pozīcijā ar kuru viņš sāka savas spēlētāja gaitas u.t.i. jāpārkvalificējas par aizsargu.
Zinot KHL specifiku (pārāk daudz klopju viņam tāpat te nespīd), tad tas nav nemaz tik nereāli un varētu pat būt diezgan loģisks solis arī no Pekas puses.... ko nu ko, bet aizsargāties un spēli jaukt pretinieku līderiem Raiča māk diezgan labi!

 +16 [+] [-]

, 2012-05-22 14:16, pirms 13 gadiem
bla tādi komenti
tad kad Rīgu dauza tad visi bļauj kad vajag Raiti, a tagad kad ir, tad noraksta.
nu sūdigāks par ripuli jau nebūs

     [+] [-]

, 2012-05-22 14:17, pirms 13 gadiem
bembists rakstīja: Tā bija taisnība, ka Ivanāns negribēja spēlēt PČ, lai neizblamētos un nepazaudētu iespēju spēlēt DR? Telegraf tā rakstīja
Nu bet protams ka tā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 14:20, pirms 13 gadiem
Ambrē rakstīja: Ko jūs te visi bļaujat par Vitjaz-2 utt.? Ivanāns NHL netika mācīts sist vārtsargus un fiziski vājākus spēlētājus kā to dara Jablonskis, Mirastijs, Tarnanskis, Brennans un pārējie atsaldētie...! Aiztiks mūsu komandas līderus... tad būs jārēķinās ar 193 cm un 109 kg zvēru!!!
A kurš mums ir līderis?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:20, pirms 13 gadiem
Skatos komentārus un nesaprotu, tiešām jaunatne tik tupa vai te kādi 50% salietojušies lētu brāgu ?

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 14:20, pirms 13 gadiem
Ozo jāglābj no zaļā pūķa

  +4 [+] [-]

, 2012-05-22 14:21, pirms 13 gadiem
aizietiņās, viss nožēlojamais izlases sniegums ir aizmirsts un nu varam saukt TIKAI RĪGA TIKAI DINAMO! Mūsu tēvs un ceļrādis uz dzīvi DINAMO

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:22, pirms 13 gadiem
vo!Tagad vitjaz baidīsies no mums

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:23, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Zinot KHL specifiku (pārāk daudz klopju viņam tāpat te nespīd), tad tas nav nemaz tik nereāli un varētu pat būt diezgan loģisks solis arī no Pekas puses.... ko nu ko, bet aizsargāties un spēli jaukt pretinieku līderiem Raiča māk diezgan labi!
Bingo.
Zinot to,ka KHL pret visādiem kautiņiem attiecās daudz stingrāk nekā NHL, tad nevajag baigi sasapņoties, ka Ivanāns nu tik visus rubīs ārā. RD nevar atļauties spēlētāju, kas diskābeļu dēļ n-tās spēles sēž tribīnēs.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:23, pirms 13 gadiem
ļoti labs papildinājums!!!

Respeck

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 14:23, pirms 13 gadiem
Kurš no Jums ir redzējis un cik daudz spēles ar Raiti sastāvā? domāju lielākie runātāji kādu highlightu youtubee ar kādu kautiņu. Minūtes ko viņš atstrādāja laukumā spēlējot 4.maiņā viņš nokāpā nenormāli labi, kārtīgs presingspa vis laukumu, līdz ar to uzdevums izpildīts. Petakā uzbrukumā vairākumā viņš ļoti labi varēs iestāties. Peka jau zinās kā izmantot..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 14:25, pirms 13 gadiem
Man ir info,
ka, jā!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:25, pirms 13 gadiem
Vai Ivanāns būs labs Dinamo rādīs laiks. Personīgi par šo pirkumu īpaši nepriecājos, jo nevienu sezonu Raitis nav sevi parādījis kā labu 1 via 2 maiņas uzbrucēju(ja kāds iebilst nosauciet sezonu un klubu kad bija labs). Kā 3-4 maiņas spēlētājs Raitis ir labs tikai tāpēc ka ir vietējais.
Lielai daļai patīk hokejā kautiņi, pat rupjības un tagad priecājās ka Raitis aizstāvēs komandas biedrus-ceru ka tas nebūs vienīgais pluss Raitim. Ir cilvēki kuri neatšķir kad ir rupjība kad spēka paņēmiens, kad vajag kauties kad ne-ir līdzjutēji kuri grib lai katrā epizodē dod par muti. Galvenais vai raitis spēs spēlēt savādāk kā līdz šim.
Man arī interesē kas būs tie komandas līderi komandā - 1 un 2 maiņas uzbrucēji.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 14:25, pirms 13 gadiem
Skaidrs, ka Raitis nebūs galvenais vārtu guvējs, tomēr arī tie nedaudzie iesistie goli NHL, lielākajam vairumam mūsu spēlētāju ir Absolūti Nesasniedzams sapnis!!!
3-4 maiņa RD ir viņa vieta un patiešām nedomāju, ka būs sliktāks par...

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 14:26, pirms 13 gadiem
Kož kā dulls mājās jau nedēļu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:28, pirms 13 gadiem
var beigties traki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:29, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bingo.
Zinot to,ka KHL pret visādiem kautiņiem attiecās daudz stingrāk nekā NHL, tad nevajag baigi sasapņoties, ka Ivanāns nu tik visus rubīs ārā. RD nevar atļauties spēlētāju, kas diskābeļu dēļ n-tās spēles sēž tribīnēs.
Nu nav jau arī tā, kā Tu to tagad "mālē", ka Raiča tagad tikai uz noraidīto soliņa vien sēdēs... Arī tafgaji dara tieši to pašu ko pārējie spēlētāji - klausa treneri un pilda viņa spēles uzdevumu, tikai viņu "darbam" ir sava specifika, kas paredz diezgan bieži viesoties uz nopraidītro soliņa! Un gan jau Peka mācēs viņu (cerams) izmantot arī tieši ne pēc viņa "tiešās profesijas"!

     [+] [-]

, 2012-05-22 14:30, pirms 13 gadiem
Nekādu līgumu viņš ne ar vienu nenoslēgs, metīs naher to kļušku ar visām lupatām.

  +8 [+] [-]

, 2012-05-22 14:30, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Zinot KHL specifiku (pārāk daudz klopju viņam tāpat te nespīd), tad tas nav nemaz tik nereāli un varētu pat būt diezgan loģisks solis arī no Pekas puses.... ko nu ko, bet aizsargāties un spēli jaukt pretinieku līderiem Raiča māk diezgan labi!
Klau, visi jau zin kas jadara, bet pamatā neviens īsti nav redzējis kā Raitis spēlē, tik kaut kādi momenti no Halifaksas Būs interesanti salīdzināt esošos stereotipus un realitāti. Bet manuprāt, tas par aizsargu nav nopietni.

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 14:32, pirms 13 gadiem
Atceroties, cik maz Znaročkas "Dinamo" patiesībā mācēja palīdzēt pats Kriss Saimons (kas hokejā ir Saimons un kas - Ivanāns), esmu ļoti, ļoti skeptisks. Tur nekas labs nav gaidāms, izņemot varbūt vienu vai divām klopēm, kas izraisīs ilgu un iespaidīgu diskābeli. Pēc tam Peka Raiti nosēdinās dziļā, dziļā rezervē un ar to viss būtībā arī beigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:35, pirms 13 gadiem
ko visi priecājas, vēl nezin vai tāds vytjaz vispar bus nakamaja sezona un nazarovs jau aizgājis uz citu komandu

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:38, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: ideāli, vēl tikai Kobu dabūt un tad saturās, vitjazi un arī pārējie...
bet ko tu gribi no sastāva tāpat mums spīd 9 vai 10 vieta, līdz ar to tiešām jāvāc sastāvs, lai varam ar Vitjaz cīnīties un palikt 11 vietā

  +4 [+] [-]

, 2012-05-22 14:38, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Klau, visi jau zin kas jadara, bet pamatā neviens īsti nav redzējis kā Raitis spēlē, tik kaut kādi momenti no Halifaksas Būs interesanti salīdzināt esošos stereotipus un realitāti. Bet manuprāt, tas par aizsargu nav nopietni.
Kings spēles diezgan daudz redzēju savā laikā arī pa tālrādi (ja pateikšu televīzija, tad droši vien dabūšu pa mizu no šejienes "valodniekiem"! )! Spēle čalis labi tieši kā pretinieku spēles jaucējs - presingotājs var arī aizskriet pretuzbrukumā un iemest golu var pie petaka "paganīties"! Nav jau arī tā kā daži te iedomājas, ka čalis tik kauties vien māk! Re ku starp citu savam jaunajam komandas biedram iemeta!
Raitis Ivanans scores on Mikael Tellqvist
...

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:38, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nu nav jau arī tā, kā Tu to tagad "mālē", ka Raiča tagad tikai uz noraidīto soliņa vien sēdēs... Arī tafgaji dara tieši to pašu ko pārējie spēlētāji - klausa treneri un pilda viņa spēles uzdevumu, tikai viņu "darbam" ir sava specifika, kas paredz diezgan bieži viesoties uz nopraidītro soliņa! Un gan jau Peka mācēs viņu (cerams) izmantot arī tieši ne pēc viņa "tiešās profesijas"!
Es jau nerakstu ka viņš visu laiku sēdēs tribīnēs. Arī Vitjaz bosiki visu laiku nesēdēja tribīnēs. Tomēr ieradumam ir liels spēks.
Droši vien ka Pekam būs jāatrod Ivanānam pielietojums, bet es personiski uzskatu ka tas šobrīd no RD puses vairāk bija/ir kā mārketinga pasākums.
Līdz ar Ozo aiziešanu RD vajag kādu mārketinga rozīnīti, kas skatītājus varētu pievilkt šai komandai. Cik ilgi šis mārketinga triks būs vilinošs laiks rādīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-05-22 14:42, pirms 13 gadiem
Nedomāju ka viņam būs daudz vairāk kā 2-3 kautiņi sezonā, bet respektu daudzos noteikti iedzīs, domāju savas 6-10 min spēlē 4. maiņā aizvadīs godam. Varbūt beidzot ar tiks veidot normāla 4. maiņa ar atbilstošiem uzdevumiem laukumā, piemēram, Ivanāns - bērziņš - meija, nevis spēlēs tur bezjēgā mūžīgi jaunie un perpspektīvie Džeriņi, Bukarti, podziņi

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 14:43, pirms 13 gadiem
Tikai dēļ Tevis reģistrējos rakstīja: Galigi nesaprotu, kadel visi tik loti negativi noskanoti pret Raiti!

1.kart, DR neviena normala auguma dzeka nav, vai nu gara shpala vai ari zema shasija. Vienigi kas bija - Karsums un Spruksstss kurs savu augumu neprot izmantot!
2.kart kads vsp bija Raitim uzdevums ieksh NHL? Vinsh bija tough guy nevis scorers
karsums ir 173 , tas tev skaitās gara auguma?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 14:44, pirms 13 gadiem
labais , beidzot būs komandas vīrs un aizstāvis Vityaz baidaties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-05-22 14:45, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau nerakstu ka viņš visu laiku sēdēs tribīnēs. Arī Vitjaz bosiki visu laiku nesēdēja tribīnēs. Tomēr ieradumam ir liels spēks.
Droši vien ka Pekam būs jāatrod Ivanānam pielietojums, bet es personiski uzskatu ka tas šobrīd no RD puses vairāk bija/ir kā mārketinga pasākums.
Līdz ar Ozo aiziešanu RD vajag kādu mārketinga rozīnīti, kas skatītājus varētu pievilkt šai komandai. Cik ilgi šis mārketinga triks būs vilinošs laiks rādīs.
Nu bet kas slikts, ja ģinamka to arī ir darijusi tīri no mārketinga viedokļa? Katrs pelna kā var! Nešaubos, ka Raičas krekliem tas notiets varētu nebūt īpaši sliktāks par tiem pašiem Ozo krekliem! Parādi man te kādu, kas interesējas par hoķi, bet Raiču nezin!

  +7 [+] [-]

, 2012-05-22 14:49, pirms 13 gadiem
Super! Esmu priecīgs ka Raitis spēlēs Rīgā. Un tie kas pie jebkura notikuma bļauj ka nav labi - būtu labāk ēduši! Tā jau nets no jums smird!

     [+] [-]

, 2012-05-22 14:49, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Nedomāju ka viņam būs daudz vairāk kā 2-3 kautiņi sezonā, bet respektu daudzos noteikti iedzīs, domāju savas 6-10 min spēlē 4. maiņā aizvadīs godam. Varbūt beidzot ar tiks veidot normāla 4. maiņa ar atbilstošiem uzdevumiem laukumā, piemēram, Ivanāns - bērziņš - meija, nevis spēlēs tur bezjēgā mūžīgi jaunie un perpspektīvie Džeriņi, Bukarti, podziņi
Starp citu šitie Tevis nosauktie tiešām varētu būt gana labi ceturtie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: raimondse

  +5 [+] [-]

, 2012-05-22 14:58, pirms 13 gadiem
beidzot vairs nebusim līgas kajslauķi numur 1 ! prieks par Raita karjeras turpinājumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 15:04, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nu bet kas slikts, ja ģinamka to arī ir darijusi tīri no mārketinga viedokļa? Katrs pelna kā var! Nešaubos, ka Raičas krekliem tas notiets varētu nebūt īpaši sliktāks par tiem pašiem Ozo krekliem! Parādi man te kādu, kas interesējas par hoķi, bet Raiču nezin!
Nē, tas ir skaidrs, ka doma nav slikta no mārketinga puses, bet ........
Sen jau ir pierādīts, ka jebkuras komandas labākais mārketings ir tās labais sniegums laukumā. Ja RD sniegums šosezon nebūs vismaz iepriekšējo sezonu līmenī, tad nekādi mārketinga triki ar Ivanānu nespēs arēnā iemānīt skatītājus.
Nedomāju, ka Ivanāns saņems daudz mazāk (drīzāk otrādi) kā tas pats Saulietis gribēja saņemt, un no kura RD varētu būt (tīri mans viedoklis) lielāks labums nekā no Ivanāna.

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:05, pirms 13 gadiem
Kāda jēga no viņa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-05-22 15:07, pirms 13 gadiem
Ja pat AHL spēlējot sezonā ir tikai 3 kautiņi, tad nu šeit jau nebūs vairāk! Jo AHL ir netīra bedre, kur tafgaji ir pāri pārēm, kuri grib kaut ko pierādīt, tākā neutraucaties. Par Raiču, lai veicās!

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:07, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Kolhozā darbosies Maskavas labā, acīm redzot, no savas un vecāku pagātnes nav mācījies, lai gan domas dalās, ir , kas uzskata, ka tie bija labāki laiki, vismaz ēduši un dzēruši bija
Ko viņš darīs maskavas labā ??! Dēls, kāds sakars PSRS laikiem ar KHL, kur būs Prāgas un Bratislavas klubi? Ko Tu vispār zini par tā laika dzīvi un sportu?!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 15:07, pirms 13 gadiem
Kalvītis sāk komplektēties kompakti, iespraužot kārtējo kotleti un gaidot pirmos signālus, lai dotos uz toaleti

  +8 [+] [-]

, 2012-05-22 15:07, pirms 13 gadiem
Aizmugure rakstīja: Skatos komentārus un nesaprotu, tiešām jaunatne tik tupa vai te kādi 50% salietojušies lētu brāgu ?
Pāris tirliņi parāda savu sapratni par hokeju! Nav jēga ar tādiem diskutēt!
Raiča būs labs papildinājums Pekas piekoptajam hoķim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 15:09, pirms 13 gadiem
Nu švakāks par Cipuli nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:11, pirms 13 gadiem
Šitāda ziņa bija jau pirms pusotra mēneša, ja nemaldos. Kāpēc jāraksta tas vēlvien reiz? Rakstīt nav ko?

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:12, pirms 13 gadiem
jā esmu klāt, cerams, ka noderēšu

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 15:12, pirms 13 gadiem
Iemetam blakus Kobi, vēl kādu, jau smiekli vairs nemaz nenāk, tāds enerdži lains ka tik turies

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:13, pirms 13 gadiem
Kaut gan šī ziņa man patiesi priecē, ka vēlviens letiņš piekritis spēlēt Rīgas komandā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 15:14, pirms 13 gadiem
Kalvīti par prezidentu!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:14, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Ja Tu runā par valodniekiem un terminiem, tad nereti viņi iebrauc auzās.
Piemēram televīzija nav nekāda tālrāde, bet gan tālredze (vision ir redze, arī vīzija <= no latīņu vārda vidēre- video= redzēt- es redzu).
es nezinu, bet minu, ka iespeejams tas kalks no anglju valodas broadcasting...

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 15:18, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: ārprāc.. Kuda mir kaķica? Nu kam viņš tāds vajadzīgs bija Dinamo?
kam Tu vispār tāds nah esi vajadzīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 15:19, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: KHL aka kolhozs ir kā Second hand, ja nesanāk NHL tad uz kolhozu
To nu gan tu jauc! DEL ir visīstākais Ziemeļamerikāņu second hand...Uzlasa visus atkritumus un pensionārus...

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:19, pirms 13 gadiem
Audio rakstīja: A ko juus gribeejaat ??? ja nevar atlauties vartu guveju ta vizmaz kas pa purnu sadot bus !!! Ne Hosu ne Mikeli var noturet kas cits atliek !!!
Arī Vero un Jablonskis šobrīd ir brīvie aģenti

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:19, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Trenē jaunos cīkstoņus savā sporta klubā.
Eu, bet tas būtu jautri,ja Ivanāns kādu noliktu parterī (termins cīņu sportā) vai arī izdarītu pārmetienu. Un vel lauzītu tā pretinieku, ka tas sāktu sist ar plaukstu pa ledu,atzīstot savu sakāvi.
Labais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-05-22 15:21, pirms 13 gadiem
Žēl ka nespēlēs Komarovs Maskavā... varētu par saviem izgājieniem pāris reizes no Ivanāna atrauties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:22, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kalvītis sāk komplektēties kompakti, iespraužot kārtējo kotleti un gaidot pirmos signālus, lai dotos uz toaleti
Tev tik bērnišķīgus tekstus augstkolā māca? mūsu Latvijas PR nākotne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 15:25, pirms 13 gadiem
Audio rakstīja: a kas gibi teikt nav taa ka pierakstiju ????? kuru tad bombardieri notureja ?
Es gribēju teikt, ka tie tur ir brīvi. Nē Raičam, objektīvi 100-150 USD uz ķepas, tas, ka RD bija vajadzīgs Tafgajs, sezonas laikā to redzējām.

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:26, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: pēc ķildas starp Kirovu un Savicki, nezinu, cik daudz vispār būs izlasē no dynamskas. 4 spēlētāji?!
Tāpat viņi vienā katliņā vārās – līdz OS atlasei un PČ atkal būs draugi

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 15:26, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Svitovs spēlē Salavat.
Nē,protams, ka Svitovs ir arī kā uzbrucējs ļoti labs, bet tas ka no viņa baidījās visi Vitjaz kaušļi arī par kaut ko liecina.
Baidijās? Konkrēti kurš?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 15:29, pirms 13 gadiem
Vajadzēja Komarovu,soms uzkasītos,Raitis ieviestu kārtību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 15:32, pirms 13 gadiem
Sievai i,nteresanti, atļauju paprasīja??

Var jau būt, ka nebūs slikti, bet man personīgi, šogad PČ esošo RD spēlētāju attieksme izbesīja pamatīgi((
vAR JAU BŪT, KA VĒŽI KULĪTĒS NAV JĀJAUC, BET RD projekts iecirta nepatīkamu robu un esmu pārliecināts, ka nākošajā gadā uz RD spēlēm klātienē noteikti neiešu - vismaz tādā veidā boikotējot un parādot savu attieksmi pret mūsu PROFESIONĀĻIEM(( (SMIETIES GRIBĀS) Bet vienalga - puišiem veiksmi un izaugsmi un galvenais PRĀTIŅU. Un kā Tambijevs teica - mēs nespēlējam par to, kas rakstīts uz muguras, bet par to, kas krekla priekšpusē. Un agrāk vīri uz laukuma neizgāja tikai tad, kad NEVARĒJA, nevis kā tagad- zažraļisj(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:33, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: pēc ķildas starp Kirovu un Savicki, nezinu, cik daudz vispār būs izlasē no dynamskas. 4 spēlētāji?!
ja kira tiks iihf valdē tad izlasē būs visi čaļi no rd.savadāk būs podi.tagad kiram ir viņiem jāpakļaujās bet tad viņi dabūs klanīties

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:34, pirms 13 gadiem
Ari labs papildinaajums

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 15:35, pirms 13 gadiem
bars161 rakstīja: Sievai i,nteresanti, atļauju paprasīja??

Var jau būt, ka nebūs slikti, bet man personīgi, šogad PČ esošo RD spēlētāju attieksme izbesīja pamatīgi((
vAR JAU BŪT, KA VĒŽI KULĪTĒS NAV JĀJAUC, BET RD projekts iecirta nepatīkamu robu un esmu pārliecināts, ka nākošajā gadā uz RD spēlēm klātienē noteikti neiešu - vismaz tādā veidā boikotējot un parādot savu attieksmi pret mūsu PROFESIONĀĻIEM(( (SMIETIES GRIBĀS) Bet vienalga - puišiem veiksmi un izaugsmi un galvenais PRĀTIŅU. Un kā Tambijevs teica - mēs nespēlējam par to, kas rakstīts uz muguras, bet par to, kas krekla priekšpusē. Un agrāk vīri uz laukuma neizgāja tikai tad, kad NEVARĒJA, nevis kā tagad- zažraļisj(
Tu ej skatīties RD spēlētājus? Es gan KHL zvaigznes. Četru sezonu laikā esmu bijis tikai uz vienu spēli lai apskatītos klātienē Ozoliņa un Jāgra spēli, paliku apmierināts, jo Omska uzvarēja 4:3 un Jaro iemeta Hat-trick. Tas lūk ir gandarījums par spēli un ko ir vērts skatīties.

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:35, pirms 13 gadiem
aizermans rakstīja: A kurš mums ir līderis?
Rezultatīvākais izlases spēlētājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 15:35, pirms 13 gadiem
Audio rakstīja: ne visam komandam khl tadi ir !!! bet es ne par to vini tagad megina kompenset mikeli hosu ozolinu , atvaino bez viniem rigai nokrit reitings un dinamo vadiba megina ar ivanana talantu celt sev apmekleetibu , visi tak skries paskatiities ka iespeejams ivanans kadam sadot !!!!
Atbrīvojās Ozo, Sprukta, Miķeļa nauda, vēl Hossas, Varga, Lundmarka, nav jau tik traki, iet ta viņam īsti nav kur, pat AHL vecuma dēļ viņu vairs neviens negaida – tā ka tiešām nedomāju, ka viņa paņemšana ļoti ietekmēs budžetu, vai pat ietekmēs uz labo pusi, jo daudzi gribēs paskatīties uz Ivanānu... Tā ka nauda uzbrucējiem gan jau ka ir

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:36, pirms 13 gadiem
tagad rakstīja: ko visi priecājas, vēl nezin vai tāds vytjaz vispar bus nakamaja sezona un nazarovs jau aizgājis uz citu komandu
Kāpēc tad galveno treneri jau iecēla?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 15:39, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, tas ir skaidrs, ka doma nav slikta no mārketinga puses, bet ........
Sen jau ir pierādīts, ka jebkuras komandas labākais mārketings ir tās labais sniegums laukumā. Ja RD sniegums šosezon nebūs vismaz iepriekšējo sezonu līmenī, tad nekādi mārketinga triki ar Ivanānu nespēs arēnā iemānīt skatītājus.
Nedomāju, ka Ivanāns saņems daudz mazāk (drīzāk otrādi) kā tas pats Saulietis gribēja saņemt, un no kura RD varētu būt (tīri mans viedoklis) lielāks labums nekā no Ivanāna.
Tad ir jājautā,kas ir sniegums laukumā?Uz Vitjaz ir pilnākas tribīnes nekā uz komandām kuras prot spēlēt hokeju.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 15:42, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Man ar karsiku vienādi auguma parametri, domāju, ka arī es varētu Dinamo kapāt.
Man svars un augums vienāds ar Mirasti ,tad es jau varu VITJAZ rubīt!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 15:43, pirms 13 gadiem
Laba ziņa. Tādam vīram komandā ir vieta.
Vienīgi žēl, ka te atkal daudzi nesaprot - vārtu guvējs viņš nav un nebūs. Nevajag cerēt. Viņam būs pavisam citi uzdevumi.
Tagad tikai jāgaida kādi 3 snaiperi tiks uzaicināti.
Slēpts komentārs: roma202
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 15:46, pirms 13 gadiem
naninoi rakstīja: Tad ir jājautā,kas ir sniegums laukumā?Uz Vitjaz ir pilnākas tribīnes nekā uz komandām kuras prot spēlēt hokeju.
Sniegums laukumā ar vietu KHL tabulā.
Jā, uz Vitjaz spēlēm tiešām nāca spēlētāji, bet vai LV hokeja līdzjutēji būtu gatavi uz tādu sniegumu kādu rādija Vitjaz, smagi apšaubu.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 15:47, pirms 13 gadiem
Audio rakstīja: [quote wilde1]
No kā tu izrāvi, ka RD cenšas kompensēt Miķeli un Hasu ar Ivanānu?!
Miķeli un Hosu aizstājēji būs leģionāri- vingeri, kuri, vizticamākais, tika nolīgti tuvāko 2 mēnešu laikā. Ivanānam jau nebūs nekāda lielā alga, KHL lielu naudu tafgajiem maksāja tikai Vityaz.
Bet par Ozo aizstājēju jau ir nolīgts uzbrūkošais aizsargs Matjē Karls.
[/quote
a uz ko tu iesi skatiities uz cipuli kurs varbut 1 vartus gus ????? vai uz bukartu ?????? nu pasaki kurs mums var tadu atrumu un speli paradit ka mikelis un ja ozolina nebus kurs mums ir un bus "zvaigzne" ,tad tadag vismaz ar ivananu publiku pievilks !!!! nedomaju ka ir verts pirkt biletes kuras ir dargakas khl un skatiities uz vienu no komandam kura ar katru gadu palaiz savus liderus un cer uz indrasi kur vel nav zinams ka speles khl
Tu laikam neko nesaprati, ko tev mēģināja pateikt, neesi mazliet igaunis Ivanāns NAV ŅEMTS KĀ AIZSTĀJĒJS ne Spruktam, ne Ozo, ne Miķelim... Ir vēl 2 mēneši sastāva komplektācijai....
Un tas mūsu apstākļiem ir tikai normāli, ka izaudzina kādu spēlētāju un palaiž uz labākām komandām un audzinā nākamo... Varbūt tas pats Bukarts pēc 3-4 gadiem būs kā Miķelis un Indrašis labāks par Dārziņu utt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 15:49, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sniegums laukumā ar vietu KHL tabulā.
Jā, uz Vitjaz spēlēm tiešām nāca spēlētāji, bet vai LV hokeja līdzjutēji būtu gatavi uz tādu sniegumu kādu rādija Vitjaz, smagi apšaubu.
Ja es nemaldos ,tad kādā sezonā tika atzīts ka Dinamo ir labākais mārketings KHL.Vieta tabulā neizšķir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 15:54, pirms 13 gadiem
priecīga ziņa!!!
būs kas tāv priekšā vārtiem, būs kas aizstāvēs parējos, un par cipuli jau vairāk iemetīs arī

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:55, pirms 13 gadiem
naninoi rakstīja: Tad ir jājautā,kas ir sniegums laukumā?Uz Vitjaz ir pilnākas tribīnes nekā uz komandām kuras prot spēlēt hokeju.
Ja Tava komanda spēle'pret līgas rupekļiem tad daudzi iet vienkārši atbalstīt savējos grūtā brīdī. Grūts brīdis ir tad ja Tev darba vietā ir jādara kaut kas cits - tikai ne pats darbs. Vitjaz grib spēlēt rupji un kauties-tas nav tiešais hokejistu darbs-spēlēt hokeju, tāpēc arī atbalsta savējos cīņā pret atsaldētām smadzenēm. Nezinu vai es spētu pieņemt Dinamo komandu ja tā spēlētu Vitjaz stilu-lai cik tuva man ir Dinamo bet tādā gadījumā domāju es zaudētu interesi par komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 15:55, pirms 13 gadiem
kā var nebūt ieguvums, jūs rakstu, cien. komentētāji, lasījāt? paskatiet viņa spēles AHL,NHL. reti kurš latvietis vispār ar ko tādu karjerā var lepoties. spēlēt viņš māk, ne tikai sist...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 16:01, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Ja Tava komanda spēle'pret līgas rupekļiem tad daudzi iet vienkārši atbalstīt savējos grūtā brīdī. Grūts brīdis ir tad ja Tev darba vietā ir jādara kaut kas cits - tikai ne pats darbs. Vitjaz grib spēlēt rupji un kauties-tas nav tiešais hokejistu darbs-spēlēt hokeju, tāpēc arī atbalsta savējos cīņā pret atsaldētām smadzenēm. Nezinu vai es spētu pieņemt Dinamo komandu ja tā spēlētu Vitjaz stilu-lai cik tuva man ir Dinamo bet tādā gadījumā domāju es zaudētu interesi par komandu.
Es jau nerakstu ,ka man oatīk,bet uz Vitjaz daudzi gāja ne jau atbalstīt DR,bet paskatīties kautiņus,gāja tie kuri parasti uz hokeju neiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-05-22 16:02, pirms 13 gadiem
Audio rakstīja: aga ceres!!!!! bet kops kura laika dinamai dod krievi gazes naudu ?
No kurienes tavuprāt nauda?

     [+] [-]

, 2012-05-22 16:03, pirms 13 gadiem
Audio rakstīja: aga ceres!!!!! bet kops kura laika dinamai dod krievi gazes naudu ?
Kopš pirmsākumiem, 60-70% no gada budžeta ir Iteras piķis...

     [+] [-]

, 2012-05-22 16:04, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Raitim būs iespēja pierādīt, ka NHL ir kļūdījušies, un ka viņš labi prot arī iemest.

ja būs pts, un labas spēles, tad no KHL uz DEL un tad uz NHL.
no khl uz del made my day, varbut vel uz LAC?! DUMBASS!

Ar atgriesanos raicha! Visu to labako! Un kadam vityazietim pa seju!

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 16:04, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: par kādām kapeikām tu runā Ozo sakarībā?! Spēlēt Dinamo par 1 miljonu dolāru sezonā Tavuprāt ir labdarība.
Ivanāns varbūt ir ņemts ar domu par publikas piesaistīšanu, bet vairāk gan lai komandā būtu pretspēks Vityaz un dažu citu komandu kaušļiem+ vārtu priekšas notīrīšanai.
Domā reāli un saproti, ka neko daudz RD Ivanānam nemaksās- ja šosezon viņš uz rokas saņēma ~ 250 k $$, tad +/- tas pats būs arī Rīgā.
Domājams, ka mazāk, jo NHL līgums viņam beidzies un pie jauna tāpat viņš netiktu

     [+] [-]

, 2012-05-22 16:08, pirms 13 gadiem
naninoi rakstīja: Es jau nerakstu ,ka man oatīk,bet uz Vitjaz daudzi gāja ne jau atbalstīt DR,bet paskatīties kautiņus,gāja tie kuri parasti uz hokeju neiet.
Tu jau pats arī atbildēji- tāds kā Vitjaz iebrauc reizi gadā un ir cilvēki kuriem patīk kaut kas rupjš un primitīvs. Via tad tas ir normāli ka cilvēkiem nepatīk hokejs bet patīk Vitjaz. Protams arī tādi bija ir un būs-lai jau skatās Vitjaz stilu. Vēl viena lieta ka tieši tādā valstī kā Krievija vairāk patīk kaušļi, rupjības, kaut kas brutāls un krievi dzīvo arī Latvijā. Es teiktu ka tāda komanda kā Vitjaz vislabāk var patikt krieviem pēc mentalitātes un uzvedības kultūras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 16:14, pirms 13 gadiem
jā !!! īsts Latviešu Ozols un būs interesanti ar ko viņu saliks kopā!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 16:15, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: ārprāc.. Kuda mir kaķica? Nu kam viņš tāds vajadzīgs bija Dinamo?
priekš kam tāds Dinamo vispār vajadzīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 16:24, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Tu iebilsti manis teiktajam? drosi vari oponeet.
Viņš nemāk oponēt, viņš māk tikai kāda jēlību uzrakstīt, vai kādu pastulbu testiņu par kolhozu līgu iepļūtīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 16:26, pirms 13 gadiem
Ārprāc šitie ideoti, ka sāk salīdzināt ar Vityaz, OMG viens policists un uz reiz iesim un visus sitīsim. LoL. Vismas pretinieki vairāk respektēs mūsējos un, ja vajadzēs, tad arī Raitis iedos kādam.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 16:26, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Are you f*cking kidding me?
Pastāsti "dižais ekspert" - ko tad tu te lien, rakstos par RD, ja jau KHL tev ir kolhozu līga?
Nabadziņš laikam nevari nociesties ne dienu nepatroļļojis, normāli cilvēki, ja viņam tā lieta neinteresē, tad viņš par to neliekas ne zinis - idioti un pamuļķi lien troļļot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 16:29, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Kad Ivanāns kaut ko klapēs visi kliegs , ka šis malacis , kad Vityaz klapēja visi kliedza ''prom viņus no KHL!'' latvieši
Ir atšķirība Vityaz uziet uz laukuma ar domu izkauties. Bet ir savādāk uziet uz laukuma ar domu spēlēt, un ja vajaga lauzt spēles gaitu var iedot kādam tāfelē vai arī asāk nospēlēt(Panerot, pabakstīt)

     [+] [-]

, 2012-05-22 16:30, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: ārprāc.. Kuda mir kaķica? Nu kam viņš tāds vajadzīgs bija Dinamo?
Ej paspēlē savus pokemonus siersmadzene.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-05-22 16:37, pirms 13 gadiem
Lieliska ziņa! Kā gan daudzi te nesaprot,ka hokeju viņš arī prot spēlēt,vārtu priekšā viņš savāks vairāk punktus kā cipulis.
Respekts citiem arī būs,vārdu sakot ļoti labs papildinājums!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 16:38, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Tu esi Ozoliņa personīgais grāmatvedis, ka zini precīzi, cik lielu algu RD maksāja Ozo šajās 3 sezonās? Tas cipars= 1 mio $$= nāk no Pučes, kurš, atšķirībā no Tevis, ir Ozo draugs.
Es nesaprotu šitos čīkstētājus - oficiālā nometne sākas jūlija 20tajos datumos, sezonā - septembra sākumā, tad arī redzēs, kāda būs komanda - bet nē, miķelis un sprukts aizgājuši - viss RD gals klāt

     [+] [-]

, 2012-05-22 16:39, pirms 13 gadiem
Es šiem vārdiem piekrītu..!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 16:40, pirms 13 gadiem
Cerams, ka dēļ šī līguma Rīgas Dinamo nebūs otrie Vitjaz. Pagājušajā sezonā Baltkrievijas izlases galvenais trenneris, ja nemaldos, jau minēja šādu teikumu.

     [+] [-]

, 2012-05-22 16:41, pirms 13 gadiem
BRAVO,BRAVO ! VINS NETIKA PANEMTS LAI TAGAD VISUS SISTU NOST UZ LAUKUMA,BET LAI SPELETU SPEKA HOKEJU! GADIJUMA JA VAJADZES KADU AIZSTAVET TAD ARI ZINAS KAM TAS IR JADARA! LAI RAITIM VEICAS NAKOSAJA SEZONA!

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 16:45, pirms 13 gadiem
Sīs dienas hokeja labākā ziņa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 16:54, pirms 13 gadiem
bembists rakstīja: Tā bija taisnība, ka Ivanāns negribēja spēlēt PČ, lai neizblamētos un nepazaudētu iespēju spēlēt DR? Telegraf tā rakstīja
telegraf jau nu ir istaa vieta kur precizu unformaciju izlasiit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 16:56, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: A Vityaz vispār spēlēs nākamsezon?
Cik Lielam muļķim ir jābūt! 1000 % ka spēlēs! Paskaties kas notiek Arēnā kad atbrauc Vitjaz! Visi zin kas tas ir, mārketings vairs tur nav 100 gadi vajadzīgs!
Emocijas nenopērkamas, intriga līdz spēles beigām pie vienalga kāda rezultāta, tribīnes pilnas! Ko vēl tev vajag?
Tādu komandu nevar un nedrīkst izslēgt no Līgas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 17:01, pirms 13 gadiem
Gaidu RD Vitjaz pirmssezonas spēli, Raiča daudzīs jablonski un mirasti katru ar savu roku.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 17:04, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Gaidu RD Vitjaz pirmssezonas spēli, Raiča daudzīs jablonski un mirasti katru ar savu roku.
Mirasti un Jablonskis māk uzbrukt tikai vājākiem no muguras.
Tā kā ar Raiču viņi nomīzīs kauties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 17:10, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Tad jau redzēs, spēlētājiem individuāli tas nāks, varbūt nenāks par labu, izlasei kopumā nē, tas pats Dārziņš - bez problēmām kapā play offos bet , lai spēlētu pēc mēneša izlasē, a vot man ārsts neatļāva, lai gan patiesībā klubs neatļāva, tas pats ar pārējiem, kas naudas dzīti aiztrauksies uz kolhoza pilsētelēm - sliktākajā gadījumā roka sāpēs, ārsts neatļaus vai labākajā gadījumā spēlēs izlasē ar 50% atdevi.
Kāpēc visādi Malkini un Ovečkini spēlē savās izlasēs vismaz ar 90% atdevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 17:11, pirms 13 gadiem
Viena no labākajām policistu statistikas mājaslapām
dropyourgloves.com
Priecājos, ka beidzot būs komandā īsts vecis , citādi bija kauns skatīties uz tādām lupatām, kā piem Spruksta kungs!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 17:14, pirms 13 gadiem
hehe, būs interesanti tagat skatīties spēles pret vityaz !
bet nu es tik un tā domāju, ka Ivanāns būs labs ieguvums Dinamo, jo tomēr uz NHL jau neņem tādus, kas nemāk spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 17:16, pirms 13 gadiem
Westyys rakstīja: hehe, būs interesanti tagat skatīties spēles pret vityaz !
Pēc Nazarova aiziešanas Vityaz spēlēs diezgan labi un varbūt pat tiks play-off.

     [+] [-]

, 2012-05-22 17:20, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: No kā tu izrāvi, ka RD cenšas kompensēt Miķeli un Hosu ar Ivanānu?!
Miķeļa un Hosas aizstājēji būs leģionāri- vingeri, kuri, vizticamākais, tika nolīgti tuvāko 2 mēnešu laikā. Ivanānam jau nebūs nekāda lielā alga, KHL lielu naudu tafgajiem maksāja tikai Vityaz.
Bet par Ozo aizstājēju jau ir nolīgts uzbrūkošais aizsargs Matjē Karls.
Vajag "na francuzskij maņer" a ļa Kreipāns - Matjē Karlē!

     [+] [-]

, 2012-05-22 17:20, pirms 13 gadiem
Man jau liekas ka ta ir laba zina.. Nebutu slikti ja dinamo 3.maina butu Ivanans,Saulietis,Berzins ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 17:25, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: zinu, esmu mācījies vēsturi un lasījis dažādus viedokļus. Tu?
Es dzīvoju tajā laikā, ar tēvu braucu uz Dinamo spēlēm, skatījos hoķi, šo to pasportoju, gāju skolā...
Nu vienalga nevaru saprast, kā Ivanāns var palīdzēt Maskavai un kāds sakars KHL un padomju varai??!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 17:29, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Raitim jāspēlē 1 maiņā kopā ar Karsumu, būs neapstādināms spēks.
Smejies vai ne, bet NHL nav (vismaz nebija) retums, kad tafgajs spēlē kopā ar vadošajiem spēlētājiem kaut vai tikai tapēc, lai pasargātu komandas zvgaiznes no pretinieku čīpšotiem vai rupjībām pret viņiem.... tam pašam Greckim savulaik diezgan bieži kā viens no maiņas partneriem nāca blakus tafgajs Maksorlijs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 17:31, pirms 13 gadiem
Bring Vityaz in studio!

     [+] [-]

, 2012-05-22 17:31, pirms 13 gadiem
Njā satāvcs pildā stikai kas sargās vārtus un metīs golus ? Kāds nopietns pretendents ir ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 17:32, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pofig Ivanāns - vairāk mani interesē potenciālie līderi, kas aizstās Spruktu, Hossu, Miķeli...
Vai ta Spruktu vajag aizstāt. Caurumu neaizlāpīsi.

     [+] [-]

, 2012-05-22 17:33, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Varbut vinji nekapa uz 90 prochiem pat,varbut vnk meistaribas atskiriba ir parak liela neiedomajies?
Neskaitot punktus, salīdzini kā skrēja pakaļ ripai Malkins, un kā Miķelis vai Sprukts rāpoja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-05-22 17:35, pirms 13 gadiem
Eu, c'mon! Tie, kas salīdzina RD ar Vytjaz tagad, nu saņemās. Esat vispār pavērojuši Raita spēli AHL? Man pat šķiet, ka tepat sportacentrs.com var izrakt video ar viņa spēli. Nav viņš ne Jablonskis, ne Mirasti, kas knapi nu jau slidot māk, tik bietē kādam dot un viss.
Otrkārt, diez vai pats Raitis slēdza līgumu ar domu, ka būs tikai kādam bietē jādod. Gan AHL prata vārtus gūt, gan labi pacīnīties pie vārtiem. Otrkārt respektu jau vien iedzīs pretiniekos, ja kāds nodomās, ka var izrādīt spēku pret mūsējiem.
Trešām kārtām Raiča ir mazliet cita svara kategorija atšķirībā no Jablonska, nerunājot jau par Mirasti. Ar Mirasti vispār otrpus okeāna īstie policisti negribēja rokas smērēt - Steve Macintyre (Raiča liktenīgais pretinieks) pat cimdus nemeta nost un ignorēja mazo Mirasti, kur nu vēl kauties.
Skaidrs ir viens smagsvara policisti NHL ir vērture, tādēļ KHL izvēle Raičam ir tikai par labu. Un, ja RD pareizi izmantos Raičas prasmes, domājot plašāk atšķirībā no daļas komentētāju, tad komandas spēle tikai iegūs.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 17:36, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Tāpēc, ka viņi ir malači un īsteni savas zemes patrioti.
Nu tik nevajag, visi atcerās kā Pēterburgā Krievi ar savām zvaigznēm izgāzās un katru gadu (arī šogad) nerimst runas ķipa viņi atbrauks, bet vai kārtīgi spēlēs! Ovečkini ir tādi paši cilvēki kā pārējie un tikai tādi Kastieli tic ka tur kaut kas ir savādāk.

     [+] [-]

, 2012-05-22 17:46, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: ārprāc.. Kuda mir kaķica? Nu kam viņš tāds vajadzīgs bija Dinamo?
cerams, ka Sprukts skatīsies kā viņš pa centru spēlē, lai arī kautko iemācītos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 17:56, pirms 13 gadiem
Zin kas man nāk prātā - tas ir kā puiši trenējās. Acu priekšā stāv treniņš, Cibuļskis ar Andersonu kaut kur zālē griež riteni, bet turpat netālu Raiča AR DŪRI SIT PA MAISU - BAM, BAM, BAM. Vai... tas nav maiss?

     [+] [-]

, 2012-05-22 18:00, pirms 13 gadiem
Tomēr Pekka būs brīvs savā izvēlē, kā izmantot Raiti, varbūt viņam būs jākoncentrējas uz uzbrukumu un nevajadzēs tik daudz trenēt tieši kaušļiem nepieciešamās lietas.

     [+] [-]

, 2012-05-22 18:04, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Nē, Carle= Karls; ja būtu Carles vai Carlet, tad gan= Karlē.
Man vienalga, kā šī defa vārdu raksta Toļiks vai Juris Miņins, es palikšu pie versijas= 'Matjē Karls
jo viņš ir Mathieu, nevis Matthew= kā Mets (Metjū) Karls - Filadelfijas aizsargs.
Nu es jau tikai smejos par to Karlē! Protams, ka pareizi ir Karls! Toļikam arī Lalands ilgu laiku bija Lalandē....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 18:15, pirms 13 gadiem
Ooooo o gaļāa!!!

  +7 [+] [-]

, 2012-05-22 18:18, pirms 13 gadiem
Labākais tas ka daudzi ņaud ka Ivanāns jau neko neparādīs. Nu cilvēkus kas nemāk spēlēt hokeju vienalga kada lomā, aizsardzībā, uzbrukumā, vai policists būdams, neņem ne NHL ne AHL..

  +7 [+] [-]

, 2012-05-22 18:22, pirms 13 gadiem
Īstenībā mums letiņiem ir asinīs kādu apkakāt vēl pirms kāds vaigā un darbā skatīts. Bet pesimisms - o, jā, tas ir šūpulī jau likts.....Varbūt tāpēc arī nevaram labi nospēlēt PČ, jo galvās tak ņud, mēs tak nevaram, mēs esam saguruši utt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-22 18:37, pirms 13 gadiem
bEIdzot musu komandu saks respektēt pa nopietno pretinieki /:

     [+] [-]

, 2012-05-22 18:40, pirms 13 gadiem
prieks par papildinaju RD un to ka tas ir specigs latvietis!! bet man ari isteniba interese, liguma nosacijumi un par kādām naudiņām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 18:51, pirms 13 gadiem
Pilnveidos savu sportisko formu, pie vārtien būs vietā, ja vajadzēs kādu izslēgs, be ttas nebūs galvenais un būs labs uzbrucējs nākamajam čempim - Raiti būs ok, labi pastrādāsi, atgūsi formu, pieskalpēsi skilus!!!! Welcome to Latvia!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 18:58, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: es bushu labs klauns
Super!

     [+] [-]

, 2012-05-22 19:21, pirms 13 gadiem
raivons rakstīja: NICE
Double Nice!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 20:30, pirms 13 gadiem
Vai Ivanāns iekļūs ģinamkas pamatsastāvā? Un, ja iekļūs, vai noturēsies? Or- more simple - "to be, or not to be- this is a question"!

     [+] [-]

, 2012-05-22 20:48, pirms 13 gadiem
te visi runā par to kāpēc Malkins un Ovečkins tik ļoti cenšas PČ, bet mūsu labakie ne...
atbilde ir pavisam vienkārša, Krievijas izlasei ir jāpiepūlas, lai uzvarētu čempī, bet Latvijas izlasei ir jāpārkāpj savām galvām pāri un jācer uz nenormāli lielu veiksmi, lai trāpītu kaut 3.vietā un tā jau būtu sensācija pasaules mērogā!
Tas ir pavisam skaidrs, ko tur censties ja tāpat medaļas nebūs un viņi to saprot.
Skarbi teikts? Jā, varbūt, bet kamēr mums nebūs izlasē divi vai trīs NHL pirmās drafta kārtas spēlētāji nav ko bimbāt par to ko mēs nevaram izdarīt!! Mūsu vieta ir no 8 līdz 12... pagaidām ar to jāsamierinās.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 21:00, pirms 13 gadiem
Ko jus te noliekat Raiti,dzeks pelnis vairak naudu te pat majas,un expertu viedoklim NHL nevajag tvaika masinas kas tikai pa gurki liek,tur jamak slidot un cinieties,ja paveicas ripas iemest ar,te vins pelnis vairak punktus jo dzeku respektes vairak ka Amerika,tikai plus Dinamo,labaks par Cipuli toc bus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 21:14, pirms 13 gadiem
luusisok rakstīja: te visi runā par to kāpēc Malkins un Ovečkins tik ļoti cenšas PČ, bet mūsu labakie ne...
atbilde ir pavisam vienkārša, Krievijas izlasei ir jāpiepūlas, lai uzvarētu čempī, bet Latvijas izlasei ir jāpārkāpj savām galvām pāri un jācer uz nenormāli lielu veiksmi, lai trāpītu kaut 3.vietā un tā jau būtu sensācija pasaules mērogā!
Tas ir pavisam skaidrs, ko tur censties ja tāpat medaļas nebūs un viņi to saprot.
Skarbi teikts? Jā, varbūt, bet kamēr mums nebūs izlasē divi vai trīs NHL pirmās drafta kārtas spēlētāji nav ko bimbāt par to ko mēs nevaram izdarīt!! Mūsu vieta ir no 8 līdz 12... pagaidām ar to jāsamierinās.
Arī to 8-12 vietu kādam ir jāizcīna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 21:17, pirms 13 gadiem
Esmu mieriigs.
Domaaju, ka Ivanaana piesaistishana komandai ir gudrs solis - un ne jau kaushanaas deelj. Nedomaaju, ka Dinamo vinju njemtu, lai sistu kaadu. Paraadiet man kaut vienu Latvijas speeleetaaju, kas bezbailiigi iet uz vaartu priekshu, kas tur izstumda visu ar galju? Nu nav taada. Tagad buus. Kad Ozo bija komandaa, tas bija nenoveerteejams paraugs jaunajiem aizsargiem. Tagad laiks uzbruceejiem maaciities bezbailiibu, ciinjassparu un niknumu. Protams, Raitis nebuus veiklaakais, meistariigaakais vai gudraakais speeleetaajs komandaa, bet katram savi uzdevumi. Un Raita uzdevums nebuus kauties. Jaa, ja nepiecieshams, vinjsh ar savu smaidu vien var kaadu nolikt pie vietas, bet nedomaaju, ka Raitis ar lielaako prieku dauziitu kaadu, jo peec smagaas traumas pasham jaauzmanaas nedabuut pa tauri. Taapat... nu nebuus shis tas daargaakais speeleetaajs un nespees nospeeleet visas sezonas speeles fiziski, bet... BUUS LABI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-22 21:28, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Rupjš un spēka spēles hokejs arī ir hokejs
Spēka spēles hokejs ir, bet rupjš hokejs vairs nav hokejs jo tas jau ir ar lielu procentuālu iespējamību notraumēt kādu savu kolēģi-pretinieku komandas hokejistu. Rupjš spēka paņēmiens vai rupjš spēles elements ir jāsoda ne tikai ar minūtēm bet arī ar palielām spēļu diskvalifikāciju. Hokejisti iet laukumā lai spēlētu hokeju nevis lai domātu kā mani kāds tīši nenotraumē.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-22 21:32, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Kāpēc pirms gada, kad Dārziņam pa kāju trāpīja ripa, viņš vairs nepiedalījās nevienā izlases spēlē, lai gan doks Jānis Kvēps skaidri pateica - Dārziņš ir spējīgs spēlēt, tu spēj iztēloties situāciju, ka Malkins nespēlētu, lai gan ārsti saka, ka var to darīt?Par Karsumu - viņš jau 2 gadus cenšās saārstēt savu vēderu, vai nu kas viņam tur, nesanāk, katru gadu tas pats, es uz viņu lielas cerības neliktu jebkurā gadījumā.
Dārziņš noteikti ietu laukumā lai spēlētu par medaļām, bet nav pārliecības ka Malkins tā rautos uz izlasi ja Krievijas sapnu kalngals būtu ceturtdaļfināls, bet reālā vieta 9-13 vai arī tikai tāpēc lai Krievija neizkristu no elites.
Pirms kritizē ir jāpadomā par motivāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 22:33, pirms 13 gadiem
nu vityaz dabūs trūkties !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 22:38, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: es domaju,ka ta ari nevienu nesavainos! tas nebus vinia uzdevums! vinia uzdevums bus papildinajums 3.jai vai 4.tajai mainiai ar attiecigiem uzdevumiem,no DR Vitjazj nekad neanaks,un tas ir tikai labi! es pat nebrinitos,ja Ivanana peksni atvertos ari VARTU GUVEJA POTENCIALS,jo atskiriba no Kobas Jasa un Stala vins var ari GUT VARTUS! labs piemers ir Kevins Delmans no Baris,kas vins bija pirms nokliusanas KHL? uzreiz kliuva par ligas REZULTATIVAKO AIZSARGU!praktiski NE NO KA! tad kapec Raitis nevaretu kliut par REZULTATIVAKO TAFGAJU? es neredzu iemeslus,kapec ne!
vecīt piekrītu1

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 22:52, pirms 13 gadiem
Šī ir ļoti patīkama ziņa.
1) Būs kas pacīnās vārtu priekšā.
2) Būs kas cīnās pie bortiem un izpilda spēka paņēmienus.
3) Būs kas aizstāv savējos. (Nevajadzēs, kā pagājušo sezonu Ozo iet kauties (ja Ozo spēlēs))
4) Nedz Svitovs, nedz Artjuhins vairs nevarēs atļauties būt nekaunīgi pret mūsējiem.

P.s. Es nebūt negaidu no viņa baigo rezultativitāti, bet gan attieksmi.

Raiti Ivanān nākamsezon esi kā Kalējs par ko dzied šajā dziesmā. Vārdi veltīti tev.
SKYFORGER- Kalejs Kala Debesis (KILKIM ZAIBU...
Slēpts komentārs: britiw_h-side

  +3 [+] [-]

, 2012-05-22 23:22, pirms 13 gadiem
labs marketinga gajiens atkal no DR ... OZO sevi par nozelu ir izsmelis, RD vajag jaunas asinis

  +2 [+] [-]

, 2012-05-22 23:35, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: ārprāc.. Kuda mir kaķica? Nu kam viņš tāds vajadzīgs bija Dinamo?
vecīt, ja viņš izlasītu šito.... diez vai mēs vēl kādreiz šeit redzētu tavus komentārus!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-23 00:29, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Žēl, ka NHL karjera viņam noslēdzās tik neveiksmīgi.
tāpat kā viņa pirmais matčs NHL - lauzts žoklis Zdeno Čaras izpildijumā

     [+] [-]

, 2012-05-23 02:00, pirms 13 gadiem
Ambrē rakstīja: Beidzot būs spēka uzbrucējs... pie tam ceru, ka savāks sakarīgu daudzumu punktu! Nevaru sagaidīt jauno sezonas sākumu
Liec naudu zeķē un ieņem rindu pēc abonementa:-----)

  -4 [+] [-]

, 2012-05-23 08:40, pirms 13 gadiem
Pēc atteikuma spēlēt izlasē -- spļauju visrsū uz tādu HOKEJISTU ((.
spēlēs RD - OK , lai spēlē. Bet cieņas noteikti nekādas. Ceru, ka pussezonu nenosēdēs DSQ dēļ.

     [+] [-]

, 2012-05-23 09:34, pirms 13 gadiem
Pareizi darīja DR valda. Skatītāji vairāk pēc šā soļa nāks! Un naudiņas vairāk, tā, ka neizdevīgi točna nav...
Un mēs visi pasūtīsim enerģiju un Raitis gūs daudz punktus!

     [+] [-]

, 2012-05-23 11:45, pirms 13 gadiem
Labs! Baidzot varbut bus viens, kuram mislitis neraustisies!

     [+] [-]

, 2012-05-23 12:55, pirms 13 gadiem
bars161 rakstīja: Pēc atteikuma spēlēt izlasē -- spļauju visrsū uz tādu HOKEJISTU ((.
spēlēs RD - OK , lai spēlē. Bet cieņas noteikti nekādas. Ceru, ka pussezonu nenosēdēs DSQ dēļ.
Galīgi saspiedies esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-23 13:22, pirms 13 gadiem
Liels + par Raiti.
Ļoti optimistiski skatos uz viņu, būs mums vārtu priekšā, pie bortiem un kā komandas spēka balsts.

Ja tā padomā, punktus gus vairāk nenā Cipulis, vai tas pats Meija, kas sezona gūst 4 vārtus un cita uzdevuma viņam nav kā 3 maiņas spēlētāja. Tik pat labi varētu runāt par viņu lietderību RD

Good Luck, Raiti

     [+] [-]

, 2012-05-23 13:22, pirms 13 gadiem
Labs papildinājums!Būs vismaz kas uzmet pa kasti/uzšķeļ/,vārtsargu aizstāv.Būs respekts,tādu ,kāds bija Ozo,komandai ļoti vajag.Protams ar Ozo viņu nevar salīdzināt.Galvenais lai nesekotu nevajadzīgas klopes,lielie sodi,un diskābeļi,tādu Raiti mums nevajag.Arī viņam ir liela pieredze,pāri "dīķim " ir nospēlēts diezgan.Lai RAITIM [Dinamo] !

  +1 [+] [-]

, 2012-05-23 13:35, pirms 13 gadiem
Kaut vai, ja paņem tos pašus Svitovu un Artķuhinu, varbūt ne tie baigākie policisti, bet NHL no viņiem tādus gribēja uztaisīt. Tagad iekš KHL, viņi normāli spelē un vāc ap ~25 punktiem sezonā. Protams, šiem abiem meistarība ir augstāka nekā mūsu Raičam, bet tomēr tikuntā.. kaut vai kā policistam, lai spēlētu NHL, tev vajag kaut kāda līmeņa meistarību, ka ne tikai māku vicināt dūres.
Tāpēc pieļauju un piekrītu tiem, kas saka, ka raiča varētu pat spēlēt 2-3 maiņa, bet nu redzēsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-23 14:17, pirms 13 gadiem
Nesaprotu ,ko te daudzi šikst!!!

Ivanans labs papildinajums Dinamo !!!! Pietam labak jau,lai vairak musejie Latvieši spele Dinamo

es tikai par !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-24 11:19, pirms 13 gadiem
200 %, ka iemetīs vairāk vārtus nekā Cipulis šosezon

  -1 [+] [-]

, 2012-05-24 15:10, pirms 13 gadiem
Nabagie vityaz tuff guy's vins tachu nogalinas vinus..

     [+] [-]

, 2012-05-24 19:29, pirms 13 gadiem
kruifs14 rakstīja: Man patīk Kalvīša menedžments....,gaidu Širokovu un Jassu.....Ja nopietni tad savējais jau vien ir,lai papelna naudu,jo NHL laikam ir beidzies!Apskatīsies kas no viņa īsti ir,un tad sapratīs kāpēc uz izlasi nebrauca!Ceru ka neuzvedīsies kā tie lošaras no Vitjam!Pirmie trīsi ir nopirkti,gaidu ka parādīsies kāds ,kam būs jātaisa rezultāts,jo par to no it kā Canadiens,nav ne mazākās poņas,kā spēlē!
Pēdējiem pirkumiem ar KAlvīti maz sakara, gandrīz visi Sējēja izloloti un atstāti mantojumā

     [+] [-]

, 2012-05-24 21:48, pirms 13 gadiem
yeeh!! Beidzot! Raica,lai veicas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja