Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Daugaviņa debijā "Dinamo" ielaiž trīs vārtus pirmajā trešdaļā un zaudē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Daugaviņa debijā "Dinamo" ielaiž trīs vārtus pirmajā trešdaļā un zaudē
Kaspara Daugaviņa debija nenotika uz priecīgas nots
Foto: championat.com

Šovakar zaudējumu Kontinentālās hokeja līgas (KHL) regulārās sezonas spēlē piedzīvoja Rīgas "Dinamo", kas Kaspara Daugaviņa debijā, pirmajā trešdaļā ielaižot trīs bezatbildes vārtus, ar 2:5 piekāpās Mitišču "Atlant" priekšā. Rīdzinieku labā ar 1:14 minūtes intervālu no vārtu priekšas izcēlās Mārtiņš Karsums un Aleksandrs Žirū.

"Dinamo" iedzinējos nonāca jau 2. minūtē. Kaspars Daugaviņš zaudēja pirmajā iemetienā "Dinamo" rindās, un neilgi pēc tam zviedru uzbrucējs Junass Andersons pēc slaidas virāžas tika labā metiena pozīcijā un trieca ripu Mikaela Telkvista sargātajos vārtos – 0:1. Vēlāk tieši vārtsargs glāba "Dinamo" no vēl vienu vārtu zaudējuma – netraucēts no vārtu priekšas meta "Atlant" labākais vārtu guvējs Nikolajs Ļemtjugovs.

Pēc biklā sākuma 11. minūtē Miks Indrašis aizsāka "Dinamo" ofensīvu. Pusminūtes laikā rīdzinieki vēl četras reizes bīstami apdraudēja mājinieku vārtus. Tomēr vislabākā epizode vēl tikai tuvojās – nākamajā minūtē Andris Džeriņš nespēja realizēt izgājienu vienatnē pret "Atlant" vārtsargu. Par izšķērdību rīdzinieki samaksāja ļoti dārgi, pēc pirmajām 20 minūtēm atrodoties iedzinējos ar 0:3…

Vispirms somu aizsargs Janne Niskala beidzot guva savus pirmos vārtus sezonā, realizējot Raita Ivanāna neitrālajā zonā nopelnīto noraidījumu. Savukārt 17. minūtes izskaņā raženais Aleksejs Mihnovs vārtu priekšā pielaboja partnera no zilās līnijas raidītās ripas trajektoriju, panākdams 3:0 mājinieku labā.

Pēc neveiksmīgā mača ievada "Dinamo" hokejisti otrās trešdaļas izskaņā ar minūtes un 14 sekunžu starpību atspēlēja divus vārtus un samazināja deficītu līdz minimumam. Vispirms Indrašis piespēlēja Džeimijam Džonsonam, kurš ripu tālāk pāradresēja Mārtiņam Karsumam. Viņam problēmu ar ripas raidīšanu tukšajos "Atlant" vārtos neradās – 1:3.

Savukārt 38. minūtē Aleksandrs Ņiživijs nopelnīja savu pirmo punktu sezonā, bet Aleksandrs Žirū izcēlās otro spēli pēc kārtas. Ņiživijs piespēlēja no aizvārtes, vārtu priekšā netraucētais Žirū ieturēja pauzi, apspēlēja "Atlant" vārtsargu un panāca 2:3 pirms noslēdzošās trešdaļas.

To daudz apņēmīgāk sāka tieši "Dinamo" hokejisti, tomēr kārtējo reizi sezonā kliboja momentu realizācija. Labākā iespēja 46. minūtē bija Žirū, taču pēc viņa individuālā reida "Atlant" glāba vārtsargs. Tikmēr mājinieki momentus nešķērdēja.

Pretuzbrukumā pēc partnera piespēles ripu starp Telkvista kājsargiem raidīja Andersons, gūstot savus otros vārtus mačā un atjaunojot "Atlant" divu vārtu handikapu – 4:2. Savukārt 30 sekundes pirms beigām punktu mačam ar metienu tukšajos "Dinamo" vārtos pielika Ļemtjugovs – Mitišču klubam piektā uzvara pēc kārtas (5:2).

Rīdziniekiem, kuriem pārtrūkusi divu uzvaru sērija, nākamā spēle svētdien pulksten 16:00 Jaroslavļā pret "Lokomotiv" un bijušo "Dinamo" uzbrukuma līderi Miķeli Rēdlihu.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Mikaels Telkvists (Māris Jučers); Guntis Galviņš – Krišjānis Rēdlihs, Matjē Karls – Arvīds Reķis, Oskars Cibuļskis – Kristaps Sotnieks, Mārtiņš Porejs; Mārtiņš Karsums – Džeimijs Džonsons – Miks Indrašis, Robs Šremps – Andris Džeriņš – Gints Meija, Aleksandrs Ņiživijs – Kaspars Daugaviņš – Aleksandrs Žirū, Raitis Ivanāns – Māris Bičevskis – Elvijs Biezais, Miks Lipsbergs.

KHL regulārā sezona, 21. septembris, Mitišči

Mitišču "Atlant" – Rīgas "Dinamo" 5:2 (3:0, 0:2, 2:0)

Vārti: 1:40 Andersons 1:0, 13:24 Niskala (Žerdevs, vair.) 2:0, 16:53 Mihnovs (Nurislamovs) 3:0, 36:31 Karsums (Džonsons, Indrašis) 3:1, 37:45 Žirū (Ņiživijs) 3:2, 49:45 Andersons (Niskala, Gluhovs) 4:2, 59:30 Ļemtjugovs (Višņevskis, Žerdevs, tukšos vārtos) 5:3
Soda minūtes: 2:6
Metieni: 20:41
Vārtsargi: Staņislavs Gaļimovs (no 12:21 Antons Hudobins) – Mikaels Telkvists

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Bogey
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2012-09-21 20:43, pirms 12 gadiem
Paldies par cīņas sparu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-09-21 20:44, pirms 12 gadiem
Žēl ka mums spēle sākās pie 0:3, bet kopumā laba spēle Rīgai un lieliska Atlantam.
Žerģevs plēsa visu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +48 [+] [-]

, 2012-09-21 20:44, pirms 12 gadiem
spēle jau nebija slikta, realizācija mums slikta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kasha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-09-21 20:45, pirms 12 gadiem
Nu tad jau acīmredzams, ka nebija pelnijuši! Jāprot realizēt savas izdevības.
Slēpts komentārs: Guntars 19
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2012-09-21 20:45, pirms 12 gadiem
Troļļi agri nāk iekomentēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:45, pirms 12 gadiem
Spēle bija laba,aizsardzībā varējām nospēlēt labāk,bet bija ātrs,ass hokejs, gribējās jau vismaz to vienu punktu,bet nu nekas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:46, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tā steidzos no Rīgas un paspēju uz galotni
Laba spēle Rīgas nabagmājai, kas tā vien laužas pie krievu miljardieru spalvainajām mugurām, jo 2 vārtī ne katrā spēlē padevušies
p.s.
Lincoln Navigator Super Stretch WT dodas Lielā Galda komandas virzienā, lai dotos nelielā izbraucienā līdz Jūrmalai un atpakaļ uz Vecrīgas lepnākajiem restorāniem
Speeles laikaa saraksta komentaarus, tad copy-paste..Kur var buut taads idiots?
Slēpts komentārs: Ralfinolv

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:46, pirms 12 gadiem
2 goli standartā, jau pēc 3:0 varēja droši visu savu mantību ķīlā likt uz Atlant uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:46, pirms 12 gadiem
Tad kad spēs iesist vairāk kā 3 vārtus,tad arī varēs cerēt uz uzvaru. Ko dod tas,ja gandrīz visu spēli mums bija pārsvars,bet beigās vienalga ielaižam vārtus un ar to spēle beidzas.
Slēpts komentārs: sport80

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:46, pirms 12 gadiem
Cīnījās mūsējie labi, bet 4. vārti neveiksmīgi un viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: D.Wade#3

 +16 [+] [-]

, 2012-09-21 20:47, pirms 12 gadiem
Kopumā spēle nebija slikta, Žirū vārti vienkārši konča, tāpat arī Indraša piespēle.
Metienu starpība mums par labu skaista, bet ko tas dod....realizācija, realizācija un vēlreiz realizācija.
Lai ko te daudzi neteiktu, Telkvists spēlē nepārliecinoši, lai neteiktu vairāk, joprojām nesaprotu šo starpssezonā Dinamo veikto vārtsargu rokādi.
Daugaviņam bija divas teicamas iespējas izcelties, vislabākā pašās spēles beigās, kad varēja gūt skaistus vārtus bet pietrūka pavisam nedaudz, priekš pirmās spēles nebija slikti, bet varēja būt labāk.
Nākamajā spēlē visas trešdaļas tādās kā šajā trešo un tad jau tie vārti kritīs un būs uzvara

 +13 [+] [-]

, 2012-09-21 20:47, pirms 12 gadiem
Pedejais_krievs rakstīja: prom rautakallio. momenti 100,realizacija 0
no 30 metieniem visi bezjedzigi. kad ir iespeja iemest seko piespele vai garam vartiem
Treneris tur nepričom, ja hokejisti nerubī iemest. Treneris jau ar taktiku tos momentus saorganizē.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:47, pirms 12 gadiem
Pedejais_krievs rakstīja: prom rautakallio. momenti 100,realizacija 0
no 30 metieniem visi bezjedzigi. kad ir iespeja iemest seko piespele vai garam vartiem
tā ir, kad nevajag mest, bombardē no visiem stūriem, bet kad atrodas tīri pret vārtiem, tad izmisīgi meklē kam adot piespēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 20:48, pirms 12 gadiem
sport80 rakstīja: Pēc kara jau visi gudri,bet pēc trešās ripas vajadzēja Telkvistu mainīt.
pēc otrās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2012-09-21 20:48, pirms 12 gadiem
Loģika aizmirsa ierasties uz spēli Mistišču arēnā...
Vienīgais, kurš komandā jau no sezonas sākuma nesimpatizē, ir Ņiživijs. Bremzē viņš jebkurus partnerus, diemžēl. Vārbūt laiks uzspēlēt pakāpienu zemāk?

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:49, pirms 12 gadiem
Dinamo.. spēlētāji bija- ātrāki, aktīvāki , labāki ,BET vēl labāki bija TIESNEŠI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2012-09-21 20:49, pirms 12 gadiem
63 metieni un 2 goli. OMFG.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-09-21 20:49, pirms 12 gadiem
Telkvists noraka spēli.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:49, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Loģika aizmirsa ierasties uz spēli Mistišču arēnā...
Vienīgais, kurš komandā jau no sezonas sākuma nesimpatizē, ir Ņiživijs. Bremzē viņš jebkurus partnerus, diemžēl. Vārbūt laiks uzspēlēt pakāpienu zemāk?
Tas jau pārbaudes spēlēs bij redzams, ka Ņiživijs nevelk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 20:50, pirms 12 gadiem
Ja nevar iemest pretinieku vārtos vairāk par 2 ripām, tad pret ''Atlant'' līmeņa komandām uz uzvaru var necerēt.

  -4 [+] [-]

, 2012-09-21 20:50, pirms 12 gadiem
zel ka snaiperis ivanans neiemeta hetriku, gan jau iemetis nakamaja spele pret monarhiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-09-21 20:50, pirms 12 gadiem
Telkvistam haļava beidzās, Jučers ir Nr1.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-21 20:50, pirms 12 gadiem
visi 7 `goli` vienos vārtos...

     [+] [-]

, 2012-09-21 20:50, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tā steidzos no Rīgas un paspēju uz galotni
Laba spēle Rīgas nabagmājai, kas tā vien laužas pie krievu miljardieru spalvainajām mugurām, jo 2 vārtī ne katrā spēlē padevušies
p.s.
Lincoln Navigator Super Stretch WT dodas Lielā Galda komandas virzienā, lai dotos nelielā izbraucienā līdz Jūrmalai un atpakaļ uz Vecrīgas lepnākajiem restorāniem
Palaidi garam tiesam interesantu speli! Metieni 63:37, bet rezultats 2:5. Doma pats!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:50, pirms 12 gadiem
Pedejais_krievs rakstīja: da labi vins pats teica ka RD hokejs sastaves no daudziem metieniem pa vartiem. no siem metieniem nav nekadas jegas. ka ari virknejumus vins galigi nemak salikt normalus. ar vartusargu izveli vel sudigak. ka ari nemak noskanot komandu spelem. (ja,to jadara kapteinim bet galvins ir vel sudigaks) sitas pieradijas Spenglera kausa kad finalspele nospeleja ka kaut kadi lopi un nabagi
Saproti, tu pats pateici, ka ir momenti. Momentos jāmet un jāiemet. Mūsējie tikai met. Neredzu Rautakalio vainu.

  +9 [+] [-]

, 2012-09-21 20:51, pirms 12 gadiem
Buutu Pekka peec 3.gola aizsuutijis to Telkvistu uz gjeerbtuvi... Kad komanda ir uz viljnja un "vaartsargs"
ielaizh taureniiti, saprotams, ka tas apchuraa komandas dzirksteliiti. Redzams, ka potenciaals komandai ir, bet nevar nekaadi to ripu dabuut vaartos. 3. perioda saakumaa izskatiijaas, ka muuseejie pret kkaadu jaunieshu komandu speelee, bet tas neliidzeeja

     [+] [-]

, 2012-09-21 20:51, pirms 12 gadiem
Tāpat Dinamo labākie, sezonas sākums, ganjau bus okey ! turas

  +7 [+] [-]

, 2012-09-21 20:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja nevar iemest pretinieku vārtos vairāk par 2 ripām, tad pret ''Atlant'' līmeņa komandām uz uzvaru var necerēt.
Kāda tur līmeņa...spēli skatījies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-09-21 20:51, pirms 12 gadiem
Ļoti nepatīkams un nepelnīts zaudējums, saspēle un atdeve no mūsu spēlētājiem bija baudāma. Bet Šamais tomēr visu veiksmi bij atvēlējis mājiniekiem...

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:51, pirms 12 gadiem
mazais racējs sastāvā,tātad zāģīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja nevar iemest pretinieku vārtos vairāk par 2 ripām, tad pret ''Atlant'' līmeņa komandām uz uzvaru var necerēt.
ne jau Atlants tur baigo līmeni rādīja, tam tu piekritīsi, bet nu lai kā arī negribētos jābrūk Telkvistam, nevis jāslavē Atlants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:52, pirms 12 gadiem
īpatnis rakstīja: Palaidi garam tiesam interesantu speli! Metieni 63:37, bet rezultats 2:5. Doma pats!
Var kaut vai 100 metienus izdarīt, bet ja tos dara uz dullo jeb aklo, tad tam visam nav nekādas nozīmes.

     [+] [-]

, 2012-09-21 20:52, pirms 12 gadiem
Vāks, mūsējiem ļoti labas vārtu iespējas gūšanas vairāk kā Atlantam metienu. 3. periodā šķita ka spēlējam pret kaut kādu Elektrēnu Enerģiju!
Kā tā ripa neiet vārtos tā neiet (ar šitik daudz iespējām 2 goli ir krietni pa maz).
Priecē tas, ka šādi spēlējot (ātrumi mūsējiem bija traki), arī Malkina un Ovečkina maiņām nāksies kārtīgi pasvīst aizsardzībā.
Ivanānam ir jābūt tur, kur viņš ir patreiz - ievieš mūsējiem lielāku pārliecību spēka spēlē - tie šogad ir asāki un jaudīgāki!
Slēpts komentārs: D.Wade#3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-21 20:52, pirms 12 gadiem
tufijs1984 rakstīja: ielaizh taureniiti, saprotams, ka tas apchuraa komandas dzirksteliiti.
Par šito tev plus, bet ģērbtuves Telkvistam - nepiekrītu. Vnk nepaveicās čalim ar to metienu, tas arī viss.

  +6 [+] [-]

, 2012-09-21 20:52, pirms 12 gadiem
(sasperjods) tu dzīvē lajkam bajgajs mēsls esi! Kā tev šī zeme pacieš?!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:53, pirms 12 gadiem
nu pof kad pakāsām, bet toties kāā Indrašis atmeta ripu neskatoties Karsumam un kā Žirū smuki apspēlēja, tas bija SUPER

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:53, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var kaut vai 100 metienus izdarīt, bet ja tos dara uz dullo jeb aklo, tad tam visam nav nekādas nozīmes.
Pa buri bija 45. Vienkarsi vartsargam bija liela diena.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:53, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Kā tad Daugavvavaņins izstījās?
nekā īpaši, kaut kad jau pazibēja pa TV ekrānu, bet reti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-09-21 20:54, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ag die
kur tādi rodas
viņš jau pirms 2 gād nevilk
vnk Šūpis uzcēla bullīšu karaļa oreolu
Ņiživijs ir labs kaplis, neredzu viņa kļūdas aizsardzībā, un uzbrukumā ik pa laikam izceļas. Tikai viņš ir jāliek kopā ar lieliem čaļiem, savādāk daudzi punduri kopā neko nepadarīs.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:54, pirms 12 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Priekš kam parakstija Ivanānu???pie 2:4 bija jāiziet un jāizkaujas jāsapurina komanda.Kauns par Rautakalio stilu,ceru uz drīzu atlaišanu
es ari to pasu iedomajos,ka Ivananam vajadzeja ar kadu izkauties, iespejams ka lauztu speles gaitu.

     [+] [-]

, 2012-09-21 20:54, pirms 12 gadiem
Pedejais_krievs rakstīja: ka var but normali ja ir nospeletas tikai 40 no 60 minutem? ar galvu doma?
Pirmajā periods jau ar biaj labs, tikai goli par daudz iebira..

     [+] [-]

, 2012-09-21 20:54, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Kāda tur līmeņa...spēli skatījies?
Skatijos.
Nu un ,ka Ģinamka uzbruka kā traki, ja neko no tā visa izveidot nespēj, kas dotu pozitīvu rezultātu?
Varbūt vajag spēlēt mazliet lēnāk, ja reiz tik strauji uzbrūkot trūkst koncentrācijas pēdējam metienam.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:54, pirms 12 gadiem
Kopumā divejādas sajūtas ,rūgtums par zaudējumu,bet komanda lielāko spēles daļu spēlēja ļoti labi .Arī Daugaviņš priekš pirmās spēles sezonā bija pietiekami labs.Un var redzēt ,ka arī leģionāri sāk iespēlēties,jo sevišķi Žiru,kurš ar katru spēli izskatās arvien labāks.Man Žiru spēle simpatizē,masīvs ,labi sev izkārto metiena momentus un ja vajag arī bortā var pretinieku iemest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-09-21 20:54, pirms 12 gadiem
Interesanti, priekš kā ņēma Daugaviņu - lai viņš dotu rezultātu vai lai aizlāpītu Opuļska darbības radītos CAURUMUS . Jau pirmajā spēlē nabaga Kasparu iebāž centrā .

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:55, pirms 12 gadiem
Man liekas, ka ir divas problēmas - vājš galvenais treneris un pieredzējušas, vienlaicīgi meistarīgas un harismātiskas personības trūkums, kura spētu sapurināt komandu un vest aiz sevis brīžos kad treneris nespēj kontrolēt komandu.

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 20:55, pirms 12 gadiem
drīzumā publicēšu savu eksperta viedokli... gaidiet!

  +3 [+] [-]

, 2012-09-21 20:55, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Lai ko te daudzi neteiktu, Telkvists spēlē nepārliecinoši, lai neteiktu vairāk, joprojām nesaprotu šo starpssezonā Dinamo veikto vārtsargu rokādi.
Kārtējie klauni, pēc 2. spēlēm tellqvists, tika celts dieva statusā, tagad jau pilns ar heiteriem, skaidrs, ka nepārliecinoši nospēlēja, bet nu jām, pec 1 spēles viss tiek vērtēts.

  +8 [+] [-]

, 2012-09-21 20:55, pirms 12 gadiem
kadas pretenzijas pret Tellquistu iznjemot varbut 4 golu?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:55, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: ag die
kur tādi rodas
viņš jau pirms 2 gād nevilk
vnk Šūpis uzcēla bullīšu karaļa oreolu
Pirs gadiem 2 bij ok, bet nu kopš Pekkas pie Dinamo stūres #17 galīgi izkritis.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:56, pirms 12 gadiem
DidzisLV rakstīja: Vāks, mūsējiem ļoti labas vārtu iespējas gūšanas vairāk kā Atlantam metienu. 3. periodā šķita ka spēlējam pret kaut kādu Elektrēnu Enerģiju!
Kā tā ripa neiet vārtos tā neiet (ar šitik daudz iespējām 2 goli ir krietni pa maz).
Priecē tas, ka šādi spēlējot (ātrumi mūsējiem bija traki), arī Malkina un Ovečkina maiņām nāksies kārtīgi pasvīst aizsardzībā.
Ivanānam ir jābūt tur, kur viņš ir patreiz - ievieš mūsējiem lielāku pārliecību spēka spēlē - tie šogad ir asāki un jaudīgāki!

Hokejā viss ir samērā loģiski, jo parasti uzvar nevis tas, kas skrien kā traks, bet tas kas prot izmantot savus momentus. Pat ja tie ir tikai daži.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:56, pirms 12 gadiem
shogad PO mums neredzet ka savas ausis.... izskatamies tik bespeeciigi.... ka var buut komanda, kurai nav vismaz 1 mainja, kura iznaak uz ledus un visu nokaarto?

     [+] [-]

, 2012-09-21 20:56, pirms 12 gadiem
Hudobins vakar na ASv atlidojis, nav ne trenejies isti ne akklimatizejies, bet musejie met vai nu tam vedera vai garam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:58, pirms 12 gadiem
Kā ta! Prom to Rautakalio, šim tādas izdevības gūt vārtus, bet šis nekā...
Īstenībā nebija tā sliktākā spēle, turpina klibot vārtu gūšana pie labām izdevībām, un laikam tomēr Jurčers šobrīd ir labāks par zviedru, cerams nākamajā spēlē to pierādīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 20:58, pirms 12 gadiem
pēc komentiem izskatās, ka sasperjods ir lielākais ģinamas fans, nabags nevar saprast kā Dinamo zaudēja arī puika nabags nokavēja spēli (laikam trolejbuss nenāca). ehh nu nekas, tavs mīļākais klubs jau pēc 2 dienām spēlē pret LOKO. tā kā tu esi viens no lojālākajiem Dinamo faniem, tad gaidīšu arī pēc nākamās spēles tavu viedokli komentāros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 20:58, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Sveiks!!!
Tas jau tik tā pusnopietni, ka steidzos
metienu attiecība labā, ko tad viņi meta no savas zonas jau pa vārtiem???
Hi!
Meta un bakstija, bakstija un meta, un meta un uzbruka un meta, un uzbruka... Bet vartu tiklinieks Hudobins-bezpoden, vilka visu ara. Nevezuha rizajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-09-21 20:59, pirms 12 gadiem
MigelsElo rakstīja: Kārtējie klauni, pēc 2. spēlēm tellqvists, tika celts dieva statusā, tagad jau pilns ar heiteriem, skaidrs, ka nepārliecinoši nospēlēja, bet nu jām, pec 1 spēles viss tiek vērtēts.
Kurš idiots iņu tur cēla, arī pēc 2 viņa spēlēm teicu, ka tikai haļava, tā arī kā šodien redzams arī bij Nu nevelk galīgi Telly, diemžēl, bet tā ir.
Runājot par ŅI Živoju- BRIESMAS

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:00, pirms 12 gadiem
LVArturs rakstīja: Ņiživijs ir labs kaplis, neredzu viņa kļūdas aizsardzībā, un uzbrukumā ik pa laikam izceļas. Tikai viņš ir jāliek kopā ar lieliem čaļiem, savādāk daudzi punduri kopā neko nepadarīs.
nu nē, 90% viņa darbībnas uzbrukumā beidzas ar to ka aizsargs viņu aptur un atdod ripu savējam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:00, pirms 12 gadiem
Nu kā tā var, ar tādu spēli un tā zaudēt!
Paldies, Ņiživij par tavu lēnumu aizsardzībā! Paldies, Cibuļski par tavu tizlumu savu vārtu priekšā, turpini vārnas skaitīt! Telkvists arī īsti nebija šodien glābējs. Tracina, ka joprojām nevienam aizsargam nav kārtīga metiena no zilās līnijas, nu nekāda, ne laba, ne slikta, tik vieni uzmetieni! Uzbrucējiem, tik daudz metienu, bet vai nu garām, vai virsū vārtsargam, kā noburti, vai nu nevar, vai neprot, īsāk, Cipuļa un Meijas sindroms! Visiem jaunajiem vietējiem spēlētājiem jāaudzē muskuļu masa, savādāk pie bortiem un vispār fiziskā spēlē nav ne p!sēj!, ne karognesēji! Par cīņas sparu 10.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-09-21 21:01, pirms 12 gadiem
Nu nepatīk man tas Džeriņš un Meija.. Spēlē jau sakarīgi, momentus veido, spēlē spēka spēli, bet trūkst tas pats galvenais kas uzbrucējam nepieciešams - vārtu gūšanas instinkts.. vienu jau pa 10-20 spēlēm iemetīs, bet vai tas ir pietiekami no 2-3 maiņas uzbrucējiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:01, pirms 12 gadiem
Nesanāca!!! It kā liekas, ka Ivanānam derētu kādā no nākošajām spēlēm atrast kādu urļiku hokeja laukumā, atskaldīt tā, ka pat šitam būtu bail paskatīties rietumu virzienā un tad, varbūt, ledus zem krieveļu slidām sāktu drebēt, Raitim izejot uz maiņu!!! Sarauj, Latvija!!!

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:02, pirms 12 gadiem
bendix rakstīja: °man,piemēram,prieks,ka lm šovakar uzvarēja,jo arī tā komanda pārstāv manu valsti.
Tu esi nožēlojams ar to,ka katru izdevīgu momentu centies izgāzt savu žulti pār rd.
apmierinies,arī Tev,iespējams,dzīvē viss nokārtosies!
Kurš ir tas komentārs, vai teikums, kurā es Ģinamku nolieku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:03, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: gramātā paslīdēja garām kā ripas šodien
bet re ku vēl viens šo piedēvē Šveikam : )
http://meeting.oho.lv/meeting.php?cmd=dienasgr_pub&did=379700&kid=198754
Var jau but ka es kludos.Bet pamekle, ja atradisi uzsauksu alu.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:03, pirms 12 gadiem
Spēle bija ļoti laba. 2. trešdaļas beigās un visu 3. trešdaļu Atlant izskatījās galīgi švaki, šoreiz paveicās, ka iemeta 3 vārtus 1. periodā.

  +6 [+] [-]

, 2012-09-21 21:03, pirms 12 gadiem
Sasperjod, Vai tev ir meitene? Nopietni. Pievērsies dzīvei. Kāds tev bauda iegriezt mazajiem anonīmajiem keponiem? Tas ir tavs aicinājums mainīt kāda domas?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:04, pirms 12 gadiem
Asweld rakstīja: Man liekas, ka ir divas problēmas - vājš galvenais treneris un pieredzējušas, vienlaicīgi meistarīgas un harismātiskas personības trūkums, kura spētu sapurināt komandu un vest aiz sevis brīžos kad treneris nespēj kontrolēt komandu.
tieši tā kā to darija OZO, kad spēlēja Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:05, pirms 12 gadiem
O, bet Aldonis sola, atkal, ka daris visu kas viņa spēkos, lai cīnītos par Latvijas sportu, pilnīgi asara nobira ;(

  +4 [+] [-]

, 2012-09-21 21:05, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš ir tas komentārs, vai teikums, kurā es Ģinamku nolieku?
Kaut vai šis pats teikums? Kāpēc vajag izķēmot Dinamo Rīga nosaukumu? Kaut kāds krievs esi, ka jāsaka "Ģinamka"?

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:06, pirms 12 gadiem
Noslidoja labi, it īpaši 1trešdaļu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:06, pirms 12 gadiem
Viss jau ir ok,tikai vadiba nesaprot ka vajag labu vartsargu,ar siem talu netikt.visu cienu Juceram un Telli bet tie nau play off vartu viri.Realizacija vaja ipasi 1 uz 1 tur ar veiksmi neka,to jamak izmantot. cik es atceros vel nessam iemetus tadas epizodes un ar to iet punkti veja,kuru mums ta jau nau

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:06, pirms 12 gadiem
Nospeletas 7 speles un man vel joprojam nav nekada viedoklja par Karlu-kas vinsh ir, prieksh kam vinsh te un vai ir labaks par vietejiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-09-21 21:07, pirms 12 gadiem
+ Žirū ir atvēries, cerams uz ilgu laiku! Tiešām prieks bija skatīties, kā šodien spēlēja!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:08, pirms 12 gadiem
MigelsElo rakstīja: Kārtējie klauni, pēc 2. spēlēm tellqvists, tika celts dieva statusā, tagad jau pilns ar heiteriem, skaidrs, ka nepārliecinoši nospēlēja, bet nu jām, pec 1 spēles viss tiek vērtēts.
Telkvistam tas sniegums īstenībā ir kā pa kalniem, kad viņam gribas viņš ļoti labi stāv vārtos, kad nēgrib ripas krīt!
Manuprāt, Sotnieks ar sācis nepārliecinoši spēlēt. :S

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:08, pirms 12 gadiem
Liquid rakstīja: Nospeletas 7 speles un man vel joprojam nav nekada viedoklja par Karlu-kas vinsh ir, prieksh kam vinsh te un vai ir labaks par vietejiem...
Tik vien, ka kreisais nūjas satvēriens, pagaidām nekā vairāk nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:09, pirms 12 gadiem
Interesanti kā izskatītos Meija-Džeriņš-Giroux... Meija un Džeriņš ar savu aktivitāti un spēka spēli var izcīnīt momentus, bet vajag kādu, kas tos var noslēgt.. Šremps tomēr ir vairāk piespēlētājs, nevis vārtu guvējs.

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:09, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tik vien, ka kreisais nūjas satvēriens, pagaidām nekā vairāk nav!
ne metiena ne piespeles, njemts ka uzbrukosha tipa aizsargs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:10, pirms 12 gadiem
Liquid rakstīja: ne metiena ne piespeles, njemts ka uzbrukosha tipa aizsargs...
DR menedžments!

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:11, pirms 12 gadiem
Ne nu sezona ir beigusies ko tur vairs

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:12, pirms 12 gadiem
Būtu uzvarējuši, turnīra tabulā vieta 5niekā garantēta būtu uz pāris dienām

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:12, pirms 12 gadiem
Treneri spēli zaudēja,ka izlaida Telkvistu.Vai tad nav redzams,ka divas spēles pēc kārtas viņš nevar nospēlēt.

  +6 [+] [-]

, 2012-09-21 21:12, pirms 12 gadiem
es negribu but kretins ja! bet šitie dinamo anti fani la izaudziet no pamperiem un noperciet tv ! speli vispar redzeejat izskatas ka ne 50 min musu ripa paveicas ar pars metieniem un rikoshetem atlantam tas arii viss

  +5 [+] [-]

, 2012-09-21 21:13, pirms 12 gadiem
Rasmus rakstīja: Ne nu sezona ir beigusies ko tur vairs
Sezona tikai sākusies! Vienkārši vajag saņemties un spēlēt vel aktīvāk un censties izmantot savas izdevības!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:13, pirms 12 gadiem
Sakiet ko gribat,bet Telkvists ir vājais posms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:16, pirms 12 gadiem
madmatixx rakstīja: Interesanti kā izskatītos Meija-Džeriņš-Giroux... Meija un Džeriņš ar savu aktivitāti un spēka spēli var izcīnīt momentus, bet vajag kādu, kas tos var noslēgt.. Šremps tomēr ir vairāk piespēlētājs, nevis vārtu guvējs.
Daugava- Čičiks (nomaina nedzīvo)- Žirū

  +5 [+] [-]

, 2012-09-21 21:16, pirms 12 gadiem
Lai arī zaudējām, šodien tika parādīts ļoti augstas kvalitātes spēle, atdeve un ātrumi bija traki no mūsējo puses (2.un 3.periodā).

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:18, pirms 12 gadiem
Kurš nokomplektēja šādu Dinamo? Tiešām jādomā ka to speciāli Sējējs uz atvadām paveica.

  -4 [+] [-]

, 2012-09-21 21:18, pirms 12 gadiem
Paldies par naudu luzeri, liku pie 3-2 , 400 Ls uz 1.12 kef D

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:18, pirms 12 gadiem
blitkotajs rakstīja: es negribu but kretins ja! bet šitie dinamo anti fani la izaudziet no pamperiem un noperciet tv ! speli vispar redzeejat izskatas ka ne 50 min musu ripa paveicas ar pars metieniem un rikoshetem atlantam tas arii viss
kritika no manas puses nenozīmē, ka esmu antifans. un ja tādi te tiešām ir- tad kāda jēga viņiem te atrasties, izrādīt riebumu pret Dr, kas atņēmsi Vefiņam un Futbolam līdzjutējus?

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:19, pirms 12 gadiem
Paldies par naudu luzeri, liku pie 3-2 , 400 Ls uz 1.12 kef D

Optibet owned

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:19, pirms 12 gadiem
ja neskaita saakuma 0:3,tad muuseejie buut uzvareejushi 2:1

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 21:20, pirms 12 gadiem
Patikami skatities shadus kasienus un naudu no totika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-21 21:21, pirms 12 gadiem
madmatixx rakstīja: Interesanti kā izskatītos Meija-Džeriņš-Giroux... Meija un Džeriņš ar savu aktivitāti un spēka spēli var izcīnīt momentus, bet vajag kādu, kas tos var noslēgt.. Šremps tomēr ir vairāk piespēlētājs, nevis vārtu guvējs.
Meija un Džeriņš spēlē spēli???Tu joko-viņus pašus pie bortiem līmē visu laiku...Un nav viņi 2.maiņas spēlētāji,sorry!

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 21:21, pirms 12 gadiem
Labi izdupaja kepkas? mosh vel vajadzeja ? bikses jau slapjas sagrave totalaka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:23, pirms 12 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Meija un Džeriņš spēlē spēli???Tu joko-viņus pašus pie bortiem līmē visu laiku...Un nav viņi 2.maiņas spēlētāji,sorry!
Meija met ieksha videji reizi gada, tapec jau pec speles ar Kuznju sho vareja mierigi sutit uz LM

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 21:23, pirms 12 gadiem
ATKAL (es atvainojos) no pirksta izzīsti nieka divi vārti...

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 21:24, pirms 12 gadiem
totalaka sagrave ta ie RD tradicija

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:24, pirms 12 gadiem
Melissa rakstīja: Piekrītu, tikai kā to 2 vārtu lāstu noņem?
Man šķiet tur tie psihologi, masieri, treneru asistenti, kā arī pats treneris visus prātus sapisuši. Tā vien šķiet, ka tur ir tikai jāuzsit uz pleca un jāpasaka večiem, lai beidzot met iekšā!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-21 21:24, pirms 12 gadiem
Stabili savā līmenī. 2 vārti,itkā skatāms hokejs, bet skaidrs, ka iemest nevarēs. Tā nav nejaušība, bet likumsakarība, ka Dinamo nespēj iemest vairāk par 2 vārtiem. Tur ir tā meistarība.

  -4 [+] [-]

, 2012-09-21 21:24, pirms 12 gadiem
nesaplesat vienu vietu no parslodzes? kauns skatities baletu uz ledus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:26, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Stabili savā līmenī. 2 vārti,itkā skatāms hokejs, bet skaidrs, ka iemest nevarēs. Tā nav nejaušība, bet likumsakarība, ka Dinamo nespēj iemest vairāk par 2 vārtiem. Tur ir tā meistarība.
Shogad priekshpedeja vieta uz jautajumu zimes, reali pec pedejas iskatas, tur baletdejotajiem vieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:28, pirms 12 gadiem
kr4 vargulji, 3tajms -. vnk no fizuxa chaljiem uzpipet vajadzeja, amatieriem jadod ik pa 15 min atpustie savadak nevelk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:32, pirms 12 gadiem
RD nevairak par 1- 2 goliem, kluvusi par toto 100% likmi
un ielaisti vismaz 3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:41, pirms 12 gadiem
RD pagrudiena skatishanas TV ir Latvijas nacionalais sportaveids

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:42, pirms 12 gadiem
veči nospēlēja labu spēli,piekrītu kad problēmas ir ar realizāciju,momentu bija kā dubļi,tikai.......diemžēl.Atlants iemeta savus golus,4.uz Telkvista sirdsapziņas(perpulis)vālējām viņus kā jaungada eglītes,būs ok un sāks krist.Ļoti ceru,bet tie kacinātāji ar saviem komentiem,metiet mutē,ne viņi skatās ne viņus interesē,uzzina rez. un tad kaut ko tupu pagoņīt.

     [+] [-]

, 2012-09-21 21:47, pirms 12 gadiem
mans vienīgajam nerāda KHL izveidoto video youtube? vai arī suki MTG vainīgi?

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 21:55, pirms 12 gadiem
RD uz Baču un LM uz KHL!!!!

     [+] [-]

, 2012-09-21 22:01, pirms 12 gadiem
Pirmais periods pilnīgi izgāzts.Atlant spēlētājs viens pats apspēlē visu Daugaviņa maiņu(1 vārti).Nevajadzīgs noraidījums (Ivanāns).Neveiksmīga spēle aizsardzībā Karsuma maiņai un Telkvists neveiksmīgi spēlē(3 vārti).Varonīgi atspēlējamies otrajā periodā un trešā perioda sākumā.Tad atkal muļķīgi ielaista ripa,liekas Telkvists nav formā šodien.Tādas ripas pat jauniešu komandu vārtsargi viegli atsit.Dinamo uzbrūk vairs inerces pēc un nekas prātīgs vairs pēdējās 7 minūtēs nesanāk nevienam.Atlant viegli iemet ripu tukšos vārtos!Beigas 5:2 Atlant.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 22:12, pirms 12 gadiem
nhl superzvaigznei daugavinam labs koifs - 2, ta turpinat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 22:31, pirms 12 gadiem
Pilnīgi piekrītu,bija laba spēle,2 un 3 per.ATLANTS NO SAVAS ZONAS NEIZGĀJA,a tiem kuriem nepatīk,lai paši pamēģina paslidot,pie teļļuka viegli gudri spriest!!!

     [+] [-]

, 2012-09-21 22:34, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem3 rakstīja: Ļoti laba spēle RD izpildījumā - tikai atšķirība, ka Atlant nejauši iekrita bankas, RD neveicās, diemžēl
Jā spēle RD izpildījumā bija labāka kā MA bet nejaušs gan nekas nebija, Telly ir foršs čalis Bet nav viņš šobrīd RD vārtsargs nr1. Nebija drošības par savu vārtu drošību jau no pirmajām minūtēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-21 23:03, pirms 12 gadiem
Komandas pareizais nosaukums ir Атлант (Московская область) nevis Мытищи. Neesmu vēl redzējis piemēram, ka Colorado Avalanche sauktu Denver Avalanche.

  -3 [+] [-]

, 2012-09-21 23:10, pirms 12 gadiem
LVArturs rakstīja: Par šito tev plus, bet ģērbtuves Telkvistam - nepiekrītu. Vnk nepaveicās čalim ar to metienu, tas arī viss.
Nu Telkvists nebija paarliecinoshs shodien! Tie visi metieni bija njemami. Ne tikai njemami, bet tie bija jaanjem. Telkvists vareetu teikt, ka ne reizi neizglaaba komandu. Ok, Labi vienreiz izglaaba pie 2:4, kad jau bija viss beidzies. Labaak likt Jucheru vaartos, tas vismaz saveejais, lai treneejas!!!

  -2 [+] [-]

, 2012-09-21 23:14, pirms 12 gadiem
Telkvists atkal neparliecina, itka majas speleja labi, bet tagat atkal salaiz daudz, nezinu vai mums buus labs playoff vartusargs, mums neder labs playoff vartusargs tikai majas, mums vajag arii izbraukuma uzvareet!!
Slēpts komentārs: Jordis

  +1 [+] [-]

, 2012-09-21 23:18, pirms 12 gadiem
Jordis rakstīja: Vai tiešām rezultāts ir jāieliek tik ātri internetā, pa TV tik tagad spēli rāda!
Vai tiešām jālūr sporta portāli un vispār internets, ja skaties atkārtojumu?

     [+] [-]

, 2012-09-21 23:42, pirms 12 gadiem
Jordis rakstīja: Vai tiešām rezultāts ir jāieliek tik ātri internetā, pa TV tik tagad spēli rāda!
lol, u make my day

     [+] [-]

, 2012-09-22 00:27, pirms 12 gadiem
viens no tiem zaudējumiem ,kurš bija sāpīgs. Mēs uzbrūkam, esam labāki, pretinieki iemet.

  -2 [+] [-]

, 2012-09-22 00:30, pirms 12 gadiem
komentētāji ir vienkārši šausmīgi, no zahārova vervelēšanas vienkārši vēmiens nāk, es būtu priecīgs pat ja kāds no varenajiem SC troļļiem komentētu, bet ne zahārovs...

  -2 [+] [-]

, 2012-09-22 00:38, pirms 12 gadiem
Tas naff speli a dailslidotaju balle,galvenas lomas tudaliņi no latwanijas>

     [+] [-]

, 2012-09-22 00:49, pirms 12 gadiem
Puišiem visu cieņu.... bija prieks baudīt spēli, vārtsardzības līnija Telkvista izpildījumā nekāda.... no 4 riem vārtiem vismaz divi jāvelk.... lai uzvarētu, pietiek ar vieniem vārtiem.... bet nedrīkst ielaist. Skatījos KHL TV , pat komentātori bija sajūsmā par mūsējo spēli no 0:3, bet vārtos caurums... tad nu tā un tā... rokas nolaižas.

     [+] [-]

, 2012-09-22 01:10, pirms 12 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Buutu Pekka peec 3.gola aizsuutijis to Telkvistu uz gjeerbtuvi... Kad komanda ir uz viljnja un "vaartsargs"
ielaizh taureniiti, saprotams, ka tas apchuraa komandas dzirksteliiti. Redzams, ka potenciaals komandai ir, bet nevar nekaadi to ripu dabuut vaartos. 3. perioda saakumaa izskatiijaas, ka muuseejie pret kkaadu jaunieshu komandu speelee, bet tas neliidzeeja
Vari precizēt, kurs gols bija taurenīts ?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-22 01:16, pirms 12 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu Telkvists nebija paarliecinoshs shodien! Tie visi metieni bija njemami. Ne tikai njemami, bet tie bija jaanjem. Telkvists vareetu teikt, ka ne reizi neizglaaba komandu. Ok, Labi vienreiz izglaaba pie 2:4, kad jau bija viss beidzies. Labaak likt Jucheru vaartos, tas vismaz saveejais, lai treneejas!!!
Visi metieni jāņem losis
Petakā iespēlēts teicams metiens izrausta gk un gols, metiens atsitiens pret slidu un gols no rikošeta, metiens spēcīgs devene... sorry taču šie metieni ir ņemami tikai ja paspīd. 4 bija ņemams.

Ar tādu haosu aizsardzībā, kad izvēlētas tiek nepareizas pozīcijas, nokavēti pretspēlētaji, paši aizsedzam vārtsargam skatu. Vai saskaitīji, cik izspēles izgaja cauri uz petaku? Iesaku paskaitīt, un paprasi dzīvē kādam vārtsargam, tam pašam Naumovam, ko nozīmē izspēles uz petaku!

Uzbrucēji - kuri met vien divas ripas spēlē, Džeriņš, kur nespētu iemest pat 1 pret 0 (bez vārtsarga) izniekotas daudzās iespējas, par piespēļu neprecizitāti nerunāsim! Un mudīšanās savā zonā? Bet nu jā laukumā jau spēlē tikai vārtsargs

     [+] [-]

, 2012-09-22 01:37, pirms 12 gadiem
catcorpse rakstīja: komentētāji ir vienkārši šausmīgi, no zahārova vervelēšanas vienkārši vēmiens nāk, es būtu priecīgs pat ja kāds no varenajiem SC troļļiem komentētu, bet ne zahārovs...
vienigais ko daudz maz var klaus;ities ir kreipāns un ābols. krievi komente daudz labak un atraktivak, Континентальная Хоккейная Лига - КХЛ Видео :...

  +1 [+] [-]

, 2012-09-22 02:20, pirms 12 gadiem
blabla... tik to dzird par cinas sparu cinas sparu... juuu mums bija baigais cinas spars Pasaules chempii un jeega?! Tas pats pagaisgad ar Dinamo un sogad taa pati lapa, ak muusu skaistais ciinjas spars, ko gan mees daritu bez vina.. tas protams ir labi un vajag, bet kaada jeega no taa saucamaa ciinjas sparam ja vartus guut nevaram?! Tad jau labak slidojam daislidotaji bet metam vismaz 4-5ripas.. nevis 1 vai 2, jo hokeja ar 1 vai 2 ripam uzvaret ir looti gruuti
Slēpts komentārs: rutor

     [+] [-]

, 2012-09-22 04:01, pirms 12 gadiem
rutor rakstīja: kr4 vargulji, 3tajms -. vnk no fizuxa chaljiem uzpipet vajadzeja, amatieriem jadod ik pa 15 min atpustie savadak nevelk
trollošana izraisa vēzi. 4x ātrāk nekā smēķēšana. pierādīts zinātniski. Tāpēc izbeidz vēl kamēr nav par vēlu

  -4 [+] [-]

, 2012-09-22 04:09, pirms 12 gadiem
Martini12 rakstīja: trollošana izraisa vēzi. 4x ātrāk nekā smēķēšana. pierādīts zinātniski. Tāpēc izbeidz vēl kamēr nav par vēlu
to man iesaka keponu tandema parstavi kura drīm team kartejos pazorniku piedzivoja Khla 5-2 ?

a kad iemacisieties iemest vairak pa 2 goli jeb vispar tukshiem nemest garam, btw tadiem nemakuljiem KHLa nav lemts ja vienigi pa 50 Ls menesi dushas zheleju pienest

par laimi 3 sezonu laika neesu nereizi bijis un netaisos iet shito balerinu shovu skatities arena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-22 09:22, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem3 rakstīja: Katrā ziņā bija redzams pēc šīs spēles, ka RD ir pa spēkam paņemt gan Loko, gan Torpedo - kaut vai zaudējums, bet es esmu gandarīts par RD spēli, jo, ja ne tiesnešu neprofesionālā darbība un pusmilimetru neveiksmes, tad RD būtu stabila uzvara!
Jā,jā teorētiski mēs arī Gagarina kausu varam paņemt...Un,kur tad tiesneši tā kļūdījas?Ivanānam pelnītu noraidījumu iedeva pēc kā mēs zaudējām vārtus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-22 10:13, pirms 12 gadiem
Pedejais_krievs rakstīja: prom rautakallio. momenti 100,realizacija 0
no 30 metieniem visi bezjedzigi. kad ir iespeja iemest seko piespele vai garam vartiem
vai tad treneris izdara tos metienus, veido momentus un nerealizē?

     [+] [-]

, 2012-09-22 11:02, pirms 12 gadiem
Kapec sauc par granda macu , ja to nav ieinteresjusi televizja , mulkibas

  +1 [+] [-]

, 2012-09-22 11:12, pirms 12 gadiem
Ja uzspiež,ignorēt visus tos sc lietotājus kuriem dzīve nodarījusi pāri,tad te ir ļoti daudz labu komentu,un te var redzēt ka mūsu fani ir labākie... P.S es isti nesapratu kāpēc Telkvists palika vārtos pēc trešās bankas?!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-22 11:26, pirms 12 gadiem
ievērojāt ka vārti tika gūti tikai vienos vārtos?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-22 11:34, pirms 12 gadiem
Vārtsargi mums...Telkvists pēc atvairītiem metieniem 31 vietā, Jučers 34 vietā no 49 vārtsargiem kopumā. Jāņem vēl vērā ka pa mūsu vārtiem izdara maz metienus-aizsardzība ir laba(kļūdas gadās, bet tās ir visās komandās-aizsardzība šogad ir labāka kā iepriekš), bet realizācija ir katastrofāla-6,34% metienu tiek realizēta. Komandas tiecas sasniegt 10% realizāciju. Mums ir 25 realizācija no 26 komandām. Sliktāk tikai Amur. 6 spēlēs no 7 metam vairāk par pretiniekiem. Skaita tikai nopietnus metienus kas trāpa vārtos.

     [+] [-]

, 2012-09-22 14:00, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem3 rakstīja: Sistemātiski izlikās neredzam Atlant pārkāpumus...
Ko tu tagad tos tiesnešus "apcel"? Es tač teicu, ja nebūs vairāk par diviem vārtiem( šajā spēlē pat 4 pietrūktu līdz uzvarai), tad zaudējums garantēts. Ja treneris nemaina vārtsargu pēc 3 ielaistiem vārtiem 1. periodā, tad tā ir problēma.Treniņos spēcīgi jāatstrādā metieni pa VĀRTIEM, ne uz vārtu pusi. Skaisti vārti Giroux izpildījumā. Tas parādīja leģu meistarību un viņš ir īstajā vietā...

     [+] [-]

, 2012-09-22 14:02, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Vai tiešām Telkvists nebija janomaina????
Atkal kkādi idiņi sasprauduši - par labu jautājumu.... Brīnums, ka vēl nekliedz pakaļ, ka viss ir ok, viss velk uz uzvaru.... jampampiņi

     [+] [-]

, 2012-09-22 14:39, pirms 12 gadiem
Janne Karlsons atzina, ka uzvara nākusi grūti. "Mums Zviedrijā ir kāda hokeja gudrība, jeb kāsaka, nav nekas sliktāks, ja tava komanda pēc pirmā perioda uzvar ar 3:0. Jo īpaši tad, ja šādu rezultātu nav pelnījusi," teica zviedrs.
Izšķirošie bija ceturtie vārti, jo līdz tiem mums bija ļoti grūti. Trīs punktus mums šodien deva hokeja dievi un mūsu vārtsargi," sacīja "Atlant" treneris.
Ko lai piebilst ?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-22 14:40, pirms 12 gadiem
Kvalitāte ļoti laba bija, bet 1. periods visu izšķīra.

     [+] [-]

, 2012-09-22 17:56, pirms 12 gadiem
pagaidiet kad nāks Malkins,Avečkins tad būs ne tikai 2-5 !