Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" vadība piedāvā Šupleram jaunu līgumu

Jānis Celmiņš

"Dinamo" vadība piedāvā Šupleram jaunu līgumu
Juliuss Šuplers
Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien notikušajā AS „Dinamo Rīga” apvienotā padomes un valdes sēdē tika izvērtēts Rīgas „Dinamo” un HK „Rīga” sniegums aizvadītajās KHL un MHL sezonās. Sēdē piedalījās arī Rīgas „Dinamo” galvenais treneris Juliuss Šuplers, kuram tika izteikts piedāvājums par sadarbības turpināšanu, un atbilde no slovāku speciālista tiek gaidīta jau tuvākajā laikā.

AS „Dinamo Rīga” padomes un valdes locekļi novērtēja Rīgas „Dinamo” sniegumu KHL regulārajā čempionātā un „play-off” kā pozitīvu, jo komanda regulārajā čempionātā nodrošināja vietu izslēgšanas spēļu kārtā, kā arī otro sezonu pēc kārtas pārvarēja „play-off” pirmo kārtu. Līdz ar to KHL sezonas kopvērtējuma tabulā Rīgas „Dinamo” ierindosies 8. vietā, kas uzskatāms par labu sasniegumu.

AS „Dinamo Rīga” padomes un valdes locekļi, izvērtējot HK „Rīga” sasniegto rezultātu MHL regulārajā čempionātā (otrā vietā Ziemeļu–Rietumu divīzijā) un „play-off” pirmajā kārtā („Rīga” atzina „Mitiščenskije Atlanti” pārākumu), novērtēja HK „Rīga” pirmo sezonu Jaunatnes hokeja līgā (MHL) pozitīvi.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv

Rīgas "Dinamo":

  • 404

  • 386


     [+] [-]

, 2011-03-21 22:06, pirms 14 gadiem
Ir OK...kamēr ir rezultāts,kāpēc ne un atalaist,ja nu gadījumā,kas sāk buksēt,jau vienmēr var uzspēt...!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-21 22:06, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Ak, šie gudrie " ekspertiņi " būs sastāvs, kas spēj cīnīties lai tiktu trešā kārtā, būs ar rezultāts neko pielikt, neko noņemt!
Piekrītu, palasi komentārus par šito tēmu kaut vai Tvneta vai Delfos, es Tev saku -slikti paliks!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-21 22:19, pirms 14 gadiem
Cerams ka Lūsiņš nepaliks kā trešais vartsargs tad... par spēlēšanu un izaugsmi tad jāaizmirst ...

     [+] [-]

, 2011-03-21 22:26, pirms 14 gadiem
Edge36 rakstīja: Nu bet kas tu gribi kkādu kreiso treneri kurš mūs neieved pat PO vai arī Šupleru, kurš jau 3. sezonu mūs ieved PO ?
aha,kad turnira tabula ir jaapsteidz tikai 3 komandas,nu labi 2vas jo Vitjazi knapi savac pusi no parejo komandu punktiem..tad gan gruts uzdevums Supleram,iedabut RD PO..deretu jaunu treneri kurs piekopj kko no ZA hokeja,jo nakamgad spelesim uz mazajiem laukumiem majas speles !

  -2 [+] [-]

, 2011-03-21 22:28, pirms 14 gadiem
aa un vel tikai 2vas komandas jaapsteidz un ieklustam knapi ar pedejam spelem vnm,un ari ka beidzamie,nav stabila PO...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-21 22:31, pirms 14 gadiem
Protams,ka Šuplers ir lēts un kluba īpašnieki grib ietaupīt-tikai negribētos,ka turpinās slovāku lobēšana(vienīgais no 3 slovākiem,kas kaut cik,attaisnoja cerības bija Surovijs,)šogad neesam spēruši soli uz priekšu,bet esam turpat,kur pagājušogad-pat esam pakāpušies atpakaļ,jo tomēr Lokomotīvei zaudējām bez variantiem.Un tie 2 izcilie vārtsargi parādīja,ka arī nemaz tik izcili nav!Man jau liekas,ka vajadzēja treneri pamainīt,citādi izskatās,ka Ņiživijs,Ankipāns un vēl viens otrs spēlēs tajās pašās maiņās un tajā pat stilā līdz līdz pensijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-21 23:09, pirms 14 gadiem
cskagoal rakstīja: Izskatijas loti labi- pagruda izskirosas speles CSKA 18 gadigiem chaljiem

tik tiesam RD ir loti laba komanda



Bet neparto ir stasts, shogad bratislava busiet augstak ka 12 vieta?
Toties kopumā bijām augstāk par CSKA!
Skatos balsojumā daudzi grib jaunu trenneri- atkal trennerim vajadzīgs laiks, lai aprastu ar komandu, blāblā blā, komanda būs spēcīga nākošgad, blā blā blā... kam tas ir vajadzīgs? manuprāt Šupis ir ideāli piemērots Dinamo!
Lai turpina strādāt un progresēt. Tie, kam vajadzīgs kkas jauns-mums katru gadu mainās leģionāri!
Ja kautkas labi strādā, tad saprātīgāk būtu mainīt tās lietas, kas nedarbõjas, nevis jāmaina prom kkas labs mainīšanas pēc

  -1 [+] [-]

, 2011-03-21 23:30, pirms 14 gadiem
basketbols atkal paliks populars

  +2 [+] [-]

, 2011-03-21 23:52, pirms 14 gadiem
bīdītājs rakstīja: aha,kad turnira tabula ir jaapsteidz tikai 3 komandas,nu labi 2vas jo Vitjazi knapi savac pusi no parejo komandu punktiem..tad gan gruts uzdevums Supleram,iedabut RD PO..deretu jaunu treneri kurs piekopj kko no ZA hokeja,jo nakamgad spelesim uz mazajiem laukumiem majas speles !
Tu piesakies par nākamo DR treneri?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-22 00:01, pirms 14 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Jaunās paaudzes izaugsmei šis ir negatīvs lēmums. šuplers netic jaunajiem.

Es tomēr uzskatu ka komandu šos gadus ir vadījis Sandis, ja viņš paies malā, mēs redzēsim ka šupleram nav nekādas autoritātes vai kompetences.
pat ja komandu ir vadījis Sandis - kas tur slikts? Visi pieauguši cilvēki, zin, kas un kad jādara - komandas ķīmija - ieliksi citu, sajuks ķīmija... Vienmēr var riskēt, bet vai vajag? Ar šo budžetu Gagarinu izcīnīt... nja - optimisti...
Paskatieties kā iet LV izlasei ar Znaroku - pavelciet paralēles

  -4 [+] [-]

, 2011-03-22 00:14, pirms 14 gadiem
nezinu par šupleru, bet ceru ka nākošsezon ltv7 nāks pie prāta un kreipāna bals pazudīs...

  -1 [+] [-]

, 2011-03-22 00:19, pirms 14 gadiem
nu nez labak jau patiesam supleru! ko zin ka bus ja buss cits,mums nau finanses !

     [+] [-]

, 2011-03-22 01:32, pirms 14 gadiem
Harington rakstīja: Protams bik uz joku, bet ja ari Dinamo butu izcinijusi sogad Kausu, gribetos jaunu treneri. Tomer apnicis nedaudz visu laiku viens un tas pats, gribas kautko jaunu.
Tad aizej nomaini savas zeķes 3gadu laikā, būs tev kkas jauns !
Ja tu ej skatīties uz treneri nevis uz spēli tad gan tev kkas nav kārtībā !
Padomā ar galvu, lielākā daļa spēlētāju paliks, un tie ir 3gadus jau spēlējuši ar šupleru, a kas notiks kad būs jauns treneris ?
tas ir tāpat kā no divriteņa pārkāpt uz vienriteni, laiks paies kamēr pieradīs un varu derēt ka netiks pat PO, labi ja tikai nākamajā gadā !
Un padomā vai ir vispār kandidāti ko RD budžets var pavilkt !

  -1 [+] [-]

, 2011-03-22 02:38, pirms 14 gadiem
sāļā_zebiekste rakstīja: nezinu par šupleru, bet ceru ka nākošsezon ltv7 nāks pie prāta un kreipāna bals pazudīs...
nezinu vai Kreipāns kkur pazudīs, bet man patīk kā viņš komentē sporta spēles! tpc ka var ierēkt par viņu! un man personīgi ļoti nepatikā ka vienā no PO spēlēm pret Lokomativ viņš nekomentēja spēli, jo man likās, ka tas otrs komentētājs, kas bija Kreipāna vietā vnk s***

     [+] [-]

, 2011-03-22 08:35, pirms 14 gadiem
Eu Kniifs jeb zilais Matiis kaa tevi tur sauc, redzu ka no sporta neko nerubii, varbuut ej paraudi stuurii, un izspied pienu no luupaam un tad naac ar viiriem runaa...! peec teksta redzu ,k asportaa neko neesi sasniedzis un nekad nesasniegsi, jo esi runaataajs nevis dariitaajs...! Tapeec vicini savas mazaas liikaas kaajeles un deso uz interneta salonu atkal kaut ko debiilu uzrakstiit...

     [+] [-]

, 2011-03-22 08:43, pirms 14 gadiem
Archii rakstīja: Nu tad jau Znarokam nekas nespīd, bet cilvēks teica, ka strādātu ar Dinamo pat par minimālo algu..
Tā nu gan viņš neteica!!! Runa gāja par to, ka pat par uz pusi mazāku algu viņš būtu gatavs strādād RD nekā viņam maksā Maskava! Tas jau nenozīmē, ka tā tagad ir minimālā alga,gudriniek! Varbūt ja viņa algu apcerp par pusi tad tāpat sanāk 3 reizes lielāka kā Šupleram!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-22 08:53, pirms 14 gadiem
A kāds ir paprasijis ko paši spēlētāji grib ? Lai uztaisa anonīmo aptauju par Šuplera palikšanu , tad tas būs viss objektīvāk .

  +2 [+] [-]

, 2011-03-22 09:07, pirms 14 gadiem
Īstenībā varēja iedot Šupleram vienu gadu atvaļinājumu, lai lielo ilūziju cienītājiem realitāte iebliež pierē. Citādi jau laikam nekad nesapratīs, ka augstajiem mērķiem vajadzīgi citi izpildītāji.

Gribētos arī konsekvenci attiecībā uz izlasi. Ja jau Šupleram jāiekļūst vismaz četriniekā, tad Znarokam (ar praktiski šo pašu sastāvu) PČ arī. Piedevām Znaroks taču ''viņus pazīst''. Un nestāstiet, ka kaut kāda Baltkrievijas izlase ir spēcīgāka par, piemēram, Jugru, vai Somijas - par AkBars vai Atlantu (kuru, pēc daudzu domām, sezonā RD būtu bijis mierīgi jāapsteidz).

     [+] [-]

, 2011-03-22 09:10, pirms 14 gadiem
Labāk zināma nelaime, nekā kaķis maisā. Ābolam jau neviens Galveno tik un tā nepiedāvās. vacie krabji, jau janajiem neuzticas.

     [+] [-]

, 2011-03-22 09:22, pirms 14 gadiem
Tas izsaka visu par komandu un tās mērķu nopietnību...
Tā jau runā, ka Zagta nauda grūtāk tērējas nekā godīgi noplenīta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-22 10:24, pirms 14 gadiem
chitaju tut kommenti,takoj bred...chem ne nravitsa Shupler??Chem?deshevij,mnogo deneg ne prosit, 3 god podrjad, s ochen srednimi igrokami v Play off, v proshlom sezone SKA opustili,v etom Dinamo moskovskoe,chto vam ne nravitsa?A samoe glavnoe,chto sdelal iz nasih rebjat,kotorije igrali na urovne BACH,nastojashih masterov KHL!Darzinsh,Redlihs (M), Galvinsh,Cibulskis im doverajet shuplet i est rezultat..neuzeli vi dumajete,chto s nashim sostavom,mozno ppodnjatsa vishe?8 mesto,eto ochen horosho

     [+] [-]

, 2011-03-22 10:36, pirms 14 gadiem
Semjonovs rakstīja: chitaju tut kommenti,takoj bred...chem ne nravitsa Shupler??Chem?deshevij,mnogo deneg ne prosit, 3 god podrjad, s ochen srednimi igrokami v Play off, v proshlom sezone SKA opustili,v etom Dinamo moskovskoe,chto vam ne nravitsa?A samoe glavnoe,chto sdelal iz nasih rebjat,kotorije igrali na urovne BACH,nastojashih masterov KHL!Darzinsh,Redlihs (M), Galvinsh,Cibulskis im doverajet shuplet i est rezultat..neuzeli vi dumajete,chto s nashim sostavom,mozno ppodnjatsa vishe?8 mesto,eto ochen horosho
Pēc kaut kādām spēlēm LTV7 pie arēnas jauniem hokejistiem uzdeva jautājumus, kapēc patīk Dinamo. Viens pateica, ka tapēc, ka viņi arī pie zaudējuma vienmēr cīnoties līdz galam un esot neatlaidīgi. Lieki piebilst, ka tas mūsu kompānijā izraisīja patiesu smieklu vilni, jo laukumā tas minētais ir tikpat reti redzams, kā mežacūkas sķērsojot brauktuvi...
3 gadus skatīties muļāšanos, un nespēju koncentrēties uz sava līmeņa vai zemāka līmeņa pretinieku ir vairāk kā pietiekami. Latvija ir zinoša hokeja tauta. Skatītāji saprot hokeju, ir samērā izglītoti šai jautājumā, mums nepietiek ar slidināšanos un punktiem tabulā. Mums vajag spēli, skatāmu spēli, vai taktiski gudru spēli. Šuplers to mums neatnesīs.

     [+] [-]

, 2011-03-22 10:49, pirms 14 gadiem
Eu puisiit atdziesti, mums nav taada liimenja speeleetaaji, lai speeleetu taktiski gudru vai skataamu speeli... pa lielam, speeleejam taadu speeli, kaadu mums ljauj pretinieks... pameegjini pret Salavatu uzraut skaistu speeli...

     [+] [-]

, 2011-03-22 10:53, pirms 14 gadiem
tomis82 rakstīja: Eu puisiit atdziesti, mums nav taada liimenja speeleetaaji, lai speeleetu taktiski gudru vai skataamu speeli... pa lielam, speeleejam taadu speeli, kaadu mums ljauj pretinieks... pameegjini pret Salavatu uzraut skaistu speeli...
Salavata nav vienīgā koamnda pret kuru Dinamo jāspēlē. Turklāt pret tiem stiprajiem jau arī pārsvarā tās skatāmaš spēles ir, bet nez kapēc savējo līmeni vienkārši izmuļā.
Un tāds izsmiekls kā spēle pret Vitjaz savās mājās ir vienkārši spļāviens sejā visiem arēnā esošajiem skatītājiem.

     [+] [-]

, 2011-03-22 11:22, pirms 14 gadiem
Nepiekritu par speletajiem!! Paskaties uz Atlant! Vini nav specigaki pec sava sastava. Atklati sakot, mani nepamet sajuta, ka RD ar tiem speletajiem , kuri ir, neparada visu savu potencialu. Vini noteikti var vairak un otra izslegshanas spelu karta nav griesti!
Tik vajaga specigakos likt sastava. Ja Dzerinsh parada, ka va iemest, tad jadod vinam spelet, nevis tam, kam iemest nesanak!
#49rubijs rakstīja: nu par spēlētājiem jau nekas vel nav teikts kas būs nakošgad pa to arī tad parunāsim.

     [+] [-]

, 2011-03-22 11:42, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Pēc kaut kādām spēlēm LTV7 pie arēnas jauniem hokejistiem uzdeva jautājumus, kapēc patīk Dinamo. Viens pateica, ka tapēc, ka viņi arī pie zaudējuma vienmēr cīnoties līdz galam un esot neatlaidīgi. Lieki piebilst, ka tas mūsu kompānijā izraisīja patiesu smieklu vilni, jo laukumā tas minētais ir tikpat reti redzams, kā mežacūkas sķērsojot brauktuvi...
3 gadus skatīties muļāšanos, un nespēju koncentrēties uz sava līmeņa vai zemāka līmeņa pretinieku ir vairāk kā pietiekami. Latvija ir zinoša hokeja tauta. Skatītāji saprot hokeju, ir samērā izglītoti šai jautājumā, mums nepietiek ar slidināšanos un punktiem tabulā. Mums vajag spēli, skatāmu spēli, vai taktiski gudru spēli. Šuplers to mums neatnesīs.
ne tut ne soglasen, Cinas Spars eto kak raz to,chto bilo u Dinamo v 80 tie godi i est seichas..nikogda ne bilo u nas masterov mirovogo klassa (nu mozet ranshe Irbe, Balderis,Frolikov),no vsegda bil duh k pobede.Dinamo komanda s harakterom..Igri protiv Lokomitva pokazali,chto vsjo taki individualno silneje oni,realno eto fakt,ne nado parspileet..No komandnij duh u nas ochen na horoshem urovne..Edinstvennoje chto igroki takije ochen "miikstie" ne mogut normalno pi...di datj soperniki,esli oni ne pravi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-22 13:16, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Pēc kaut kādām spēlēm LTV7 pie arēnas jauniem hokejistiem uzdeva jautājumus, kapēc patīk Dinamo. Viens pateica, ka tapēc, ka viņi arī pie zaudējuma vienmēr cīnoties līdz galam un esot neatlaidīgi. Lieki piebilst, ka tas mūsu kompānijā izraisīja patiesu smieklu vilni, jo laukumā tas minētais ir tikpat reti redzams, kā mežacūkas sķērsojot brauktuvi...
3 gadus skatīties muļāšanos, un nespēju koncentrēties uz sava līmeņa vai zemāka līmeņa pretinieku ir vairāk kā pietiekami. Latvija ir zinoša hokeja tauta. Skatītāji saprot hokeju, ir samērā izglītoti šai jautājumā, mums nepietiek ar slidināšanos un punktiem tabulā. Mums vajag spēli, skatāmu spēli, vai taktiski gudru spēli. Šuplers to mums neatnesīs.
Ha, ha, ha... izņirdzos par eksperta "kompāniju"... Tur jau tā lieta, ka tauta ir vairāk bļāvēju, nekā pamatīgu hokeja analizētāju. Tas viens. Otrs - par necīnīšanos - nu, kā var tādu nepatiesību rakstīt, it sevišķi atceroties mūsu brīnumainās izglābšanās sērijas pag. sezona otrajā pusē. Un tas, ka mēs zaudējam vājākiem klubiem - vecīt, sezonā ir 60 SPĒLES, nav iespējams automobīļus un amūrus skaldīt visās spēlēs, it īpaši, ja tā līmeņa starpība ir smieklīga. Te jautājums, kas tad ir mūsu līmenis? Paskatamies uz budžetu - vops, esam kkur pie pašām beigām. Paskatamies sastāvu - te mēs varētu pretendēt uz vietu Play OFF max. Saliekam kopā šos aspektus, kas mums sanāk? Sanāk tas, ka divas sezonas esam uzlekuši augstāk par pakaļu - 2. kārta play off. KO MĒS VĒL GRIBAM?

  +2 [+] [-]

, 2011-03-22 13:20, pirms 14 gadiem
Semjonovs rakstīja: ne tut ne soglasen, Cinas Spars eto kak raz to,chto bilo u Dinamo v 80 tie godi i est seichas..nikogda ne bilo u nas masterov mirovogo klassa (nu mozet ranshe Irbe, Balderis,Frolikov),no vsegda bil duh k pobede.Dinamo komanda s harakterom..Igri protiv Lokomitva pokazali,chto vsjo taki individualno silneje oni,realno eto fakt,ne nado parspileet..No komandnij duh u nas ochen na horoshem urovne..Edinstvennoje chto igroki takije ochen "miikstie" ne mogut normalno pi...di datj soperniki,esli oni ne pravi..
Vecīt, dažam labam te grūti ko ieskaidrot! Vienīgā mācība varētu būt trīs sezonas pēc kārta bez play off cita trenera vadībā. Tad gribētu redzēt kā te lūgtos Jūli atpakaļ. Jo tas būtu pat ļoti reāli, ja paskatamies kādi klubi Rietumos netiek labāko astotniekā. Par cīņas sparu tiešām negribas piekrist, bez tā izslēgšanās spēlēs ar kapeikām kluba budžetā netikt.

     [+] [-]

, 2011-03-22 13:33, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vecīt, dažam labam te grūti ko ieskaidrot! Vienīgā mācība varētu būt trīs sezonas pēc kārta bez play off cita trenera vadībā. Tad gribētu redzēt kā te lūgtos Jūli atpakaļ. Jo tas būtu pat ļoti reāli, ja paskatamies kādi klubi Rietumos netiek labāko astotniekā. Par cīņas sparu tiešām negribas piekrist, bez tā izslēgšanās spēlēs ar kapeikām kluba budžetā netikt.
kapeec negribas piekriit par cinas sparu?es tachu peteicu ka tieshi "cinas spars" ir viens no muusu galvenaaiem ierochiem?

     [+] [-]

, 2011-03-22 13:50, pirms 14 gadiem
sāļā_zebiekste rakstīja: nezinu par šupleru, bet ceru ka nākošsezon ltv7 nāks pie prāta un kreipāna bals pazudīs...
Es toties atkal ļoti ceru, ka nepazudīs. Kreipāns komentē lieliski, interesanti.Un ja arī kādreiz kļūdās - kas tur tik īpašs?Galvenais, ka ir interesanti klausīties, nevis kā viens otrs komentētājs bezkaislīgi kaut ko purpina (jā, nekļūdidamies un precīzi, nenovirzoties no temas) ka miegs uznāk gribot negribot.

     [+] [-]

, 2011-03-22 13:51, pirms 14 gadiem
Semjonovs rakstīja: kapeec negribas piekriit par cinas sparu?es tachu peteicu ka tieshi "cinas spars" ir viens no muusu galvenaaiem ierochiem?
Es piekrītu Tev. Tas attiecas uz Raičas komentu