Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

"Dinamo" - "Lada" 2:1 P (spēle galā)

"Dinamo" - "Lada" 2:1 P (spēle galā)
Koltons Gilīss
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Rīgas "Dinamo" sezonas priekšpēdējā mačā tiekas ar Arta Ābola vadīto Toljati "Lada", kuras vārtus sargā Edgars Masaļskis, bet pirmo aizsargu pāri veido Kristaps Sotnieks. Savukārt laukuma saimnieku vārtos Jānis Kalniņš. Rīdzinieki ir pēdējie rietumos, bet "Lada" ir priekšpēdējā austrumos.

Rīgas "Dinamo" – Toljati "Lada"

Vārti: 13:32 Korjagins (Valuiskis, Streļcovs) 0:1, 59:43 Dārziņš (K. Rēdlihs) 1:1, 64:56 Dārziņš 2:1
Soda minūtes: 12:16
Vārtsargi: Jānis Kalniņš – Edgars Masaļskis

65` Vārti! Pašās pēdējās papildlaika sekundēs viens pret vārtsargu paspēj izskriet Dārziņš. Viņš duelī ar Masaļski vēlreiz uzvar, ieraksta savā rēķinā otro vārtu guvumu šodien un pasniedz "Dinamo" laimīgu uzvaru sezonas priekšpēdējā spēlē.

64` Tims Sestito neizmanto izgājienu viens pret vienu. Masaļskis izrādās pārāks šajā duelī.

61` Sācies papildlaiks

60` Pamatlaiks beidzas neizšķirti, sekos papildlaiks.

60`Vārti! "Dinamo" pēdējo minūšu spiediens tomēr vainagojas ar sekmēm, un Lauris Dārziņš izrauj neizšķirtu, sabojājot Masaļskim gandrīz jau iegūto sauso spēli. Rīdzinieki vārtus guva, spēlējot jau tukšiem vārtiem.

58' Ralfs Freibergs, Guntis Galviņš un Filips Toluzakovs met garām, Ginta Meijas metienu atvaira Edgars Masaļskis, bet Laura Dārziņa un Mika Indraša metieni tiek bloķēti. Rīgas "Dinamo" nespēj izmantot vairākumu.

56' Ātrs pretuzbrukums, Lauris Dārziņš piespēlē Mikam Indrašim un saņem ripu atpakaļ, bet pēc viņa netraucētā metiena Toljati "Lada" fantastiskā stilā glābj Edgars Masaļskis. Cīņā vārtu priekšā pārkāpums pret Dārziņu, Rīgas "Dinamo" vairākums un iespēja panākt izlīdzinājumu.

56' Pēc Andreja Ivanova un Kristapa Sotnieka metieniem komandu glābj Jānis Kalniņš, tādējādi Rīgas "Dinamo" izdodas izturēt mazākumus un paturēt pretiniekus tikai vienas ripas attālumā.

54' Laurim Dārziņam noraidījums par nūjas mešanu spēles virzienā, un laukuma saimnieki uz minūti un 24 sekundēm paliek trijatā pret pieciem.

53' Krišjānim Rēdliham divas minūtes par ripas izmešanu ārpus laukuma robežām. Rīgas "Dinamo" ceturtais mazākums, bet vairākumā spēlēts tikai vienu reizi. Līdz pamatlaika beigām septiņas minūtes.

43' Piespēle no aizvārtes, un Tims Sestito nonāk lieliskā metiena pozīcijā, tomēr ripa līdz Edgara Masaļska vārtiem nemaz neaizlido, jo metienu pašaizliedzīgi bloķē Vasīlijs Streļcovs, kurš ilgāku laiku paliek guļot uz ledus, līdz ārstu pavadībā viņš pamet laukumu.

41' Sākusies beidzamā trešdaļa, un Rīgas "Dinamo" ir 20 minūtes, lai pārtrauktu zaudējumu sēriju. Metienos Toljati "Lada" joprojām minimāls pārsvars, bet iemetienos viesi pārsvaru palielinājuši līdz plus pieci.

40' Noslēgusies otrā trešdaļa, kuras beigās daudz vairāk uzbruka Rīgas "Dinamo", tomēr panākt izlīdzinājumu laukuma saimniekiem neizdevās.

38' Neprecīzs metiens no zilās līnijas un bloķēts Mika Indraša metiens no labā iemetiena apļa ir viss, kas vairākumā pa spēkam laukuma saimniekiem.

36' Krišjānis Rēdlihs mēģina ielauzties pretinieku zonā, taču pie zilās līnijas viņu ar pārkāpuma palīdzību aptur Maksims Ribins. Rīgas "Dinamo" pirmā iespēja spēlēt vairākumā.

34' Neizmantota paliek kārtējā lieliskā iespēja. Apjukums aiz Toljati "Lada" vārtiem ļauj vienam palikt Ralfam Freibergam. Edgars Masaļskis dodas viņam pretī, rīdzinieku aizsargs mēģina spēlēt viltīgi un izdarīt metienu, kuru sāncenšu vārtsargs nevarētu piespiest. Cīņa vārtu priekšā, taču ripa lido garām "Lada" vārtiem.

27' Laukuma saimnieki pārņēmuši iniciatīvu un metas uz priekšu, vairākas reizes iespiežot pretiniekus zonā. Miks Indrašis no aizvārtes atrod Georgu Golovkovu, kurš pats atrodas metiena pozīcijā, taču izvēlas piespēlēt Laurim Dārziņam. Viņa priekšā ir tukši vārti, tomēr metienu pēdējā brīdī kritienā bloķē Kristaps Sotnieks.

22' Rīgas "Dinamo" izdodas izturēt vēl vienu mazākumu, lai gan Georgijs Belousovs nonāca vienatnē pret Jāni Kalniņu. Izgājiens netika realizēts, tāpat rezultātu nedeva metieni no distances.

21' Sākusies otrā trešdaļa. Pirmajās 20 minūtēs viesi izdarīja par vienu metienu vairāk nekā rīdzinieki un arī uzvarēja vienu iemetienu vairāk. Ņikitam Filatovam par incidentu piespriestas 2+10 soda minūtes, bet Mārim Bičevskim - divas minūtes.

20' Pirmā trešdaļa noslēgusies ar asumiem. Līdz ar beigu sirēnu Ņikita Filatovs izdara metienu no laukuma centra, un Rīgas "Dinamo" spēlētāji nelaiž garām iespēju viņam mesties virsū. Līnijtiesnešiem izdodas izjaukt Filatova un Māra Bičevska saķeršanos.

20' Lieliska iespēja laukuma saimniekiem, tomēr Koltonam Gilīsam no tuvas distances neizdodas iebakstīt ripu Edgara Masaļska vārtos. Pēc tiesneša svilpes saķeršanās, kanādietis atbrīvojas no viena cimda, taču sitienu neizdara, tomēr tiesnesis viņam piešķir noraidījumu par rupjību deviņas sekundes līdz trešdaļas beigām.

18' Mazākums izturēts bez jebkādām problēmām, taču arī pēc tā beigām Rīgas "Dinamo" jādomā par aizsardzību. Neizdodas aizskriet pat pretuzbrukumos.

16' Pēc nonākšanas iedzinējos Rīgas "Dinamo" problēmas iegūt ripu, un nomācošā situācija beidzas ar noraidījumu - Ralfs Freibergs izcieš divu minūšu piespiedu atpūtu par pretinieka bloķēšanu.

14' Toljati "Lada" izmanto ilgu uzbrukumu un izvirzās vadībā ar 1:0. Rīdzinieki piespiedušies vārtiem, tas ļauj netraucētu metienu no distances izdarīt trešā pāra aizsargam Gļebam Korjaginam, kurš trāpa tālajā stūrī. Viņam pirmie vārti sezonā un pirmie kopš 2015. gada 1. februāra.

13' Pēc Vitālija Pavlova metiena no zilās līnijas pie atlēkušās ripas tiek Oskars Cibuļskis, bet pretiniekus glābj Edgars Masaļskis. Izturētais mazākums spārnojis rīdziniekus iniciatīvas pārņemšanai, izdevies radīt vairākus momentus, tomēr ne izvirzīties vadībā.

9' Rīgas "Dinamo" iztur mazākumu un spēlē pilnā sastāvā, lai gan klājās grūti. No distances meta Georgijs Belousovs un Teilors Aronsons, tāpat viesi daudz kontrolēja ripu un neļāva sūtīt laukumā svaigus spēkus, tomēr Jānis Kalniņš cietoksnī darbojās pārliecinoši.

7' Uzvarēts iemetiens pretinieku zonā, Krišjānis Rēdlihs viens pats pie vārtiem. Aizsargam izdodas noguldīt Edgaru Masaļski, seko piespēle vārtu priekšā, taču Mikam Indrašim un Mārim Bičevskim neizdodas atrast ripu spēlētāju burzmā un raidīt to sāncenšu vārtos. Atgriežoties aizsardzībā, Oskars Cibuļskis nopelna divu minūšu noraidījumu par klupināšanu, rīdziniekiem pirmais mazākums.

4' Pirmā iespēja rodas laukuma saimniekiem. Vitālijs Pavlovs sasniedz pretinieku zonu pa labo malu, bet tiek apturēts. Talkā nāk Gunārs Skvorcovs, kurš ripu nogādā kreisajā malā, tomēr Krišjāņa Rēdliha metiens tiek iztraucēts un lido garām tālajam stūrim.

1' Spēle ir sākusies, un pirmajā iemetienā Andrejs Ivanovs pārspēj Timu Sestito.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Jānis Kalniņš (Jakubs Sedlāčeks); Oskars Cibuļskis – Krišjānis Rēdlihs, Guntis Galviņš – Ralfs Freibergs, Kristaps Zīle – Aleksandrs Jerofejevs, Jēkabs Rēdlihs; Lauris Dārziņš – Māris Bičevskis – Miks Indrašis, Filips Toluzakovs – Koltons Gilīss – Gints Meija, Gunārs Skvorcovs – Tims Sestito – Vitālijs Pavlovs, Roberts Lipsbergs – Georgs Golovkovs – Edgars Kulda, Frenks Razgals.


, 2017-02-16 19:10, pirms 8 gadiem
Tikai Rīga Tikai Dinamo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ';
, 2017-02-16 19:16, pirms 8 gadiem
šaibu-šaibu, tomēr maisam gals jāraisa, ja vēlies trasē braukt ar Bobu
, 2017-02-16 19:18, pirms 8 gadiem
Teicami! Lielais hokejs ir atpakaļ! Par Dinamiešiem!
Slēpts komentārs: pernambucano
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: valdinjshh
, 2017-02-16 19:33, pirms 8 gadiem
Sējējs pēc Hitlera izskatās ar to frizūru.
, 2017-02-16 19:33, pirms 8 gadiem
Novēlu Edžam sauso spēli!
, 2017-02-16 19:40, pirms 8 gadiem
dinamo pelavi vēl mokās.
, 2017-02-16 19:43, pirms 8 gadiem
Par Latvijas komandas uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 19:45, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Par Latvijas komandas uzvaru.
Rīgas dinamo nav Latvijas komanda
, 2017-02-16 19:46, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Par Latvijas komandas uzvaru.
Ūūūūūūzzzz vvvvāāāāāā rrrrrēēēēēē sssssīīīīīīīmmmmmmm !!!!!!!!!
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 19:51, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Par kuru tu kausa izcīņā,Kurbadu vai Mogo?
Latvijas čempionātos , kausa izcīņās jebkurā sporta veidā neesmu ne par ne pret kādu komandu. Man visas pasaules komandas dalās - Latvijas un pārējās komandas un ir liela interese, ja Latvijas komanda tiekas ar citas valsts komandu. Divu Latvijas komandu cīņā esmu neitrāls.
, 2017-02-16 19:51, pirms 8 gadiem
Skatos,ka visi urlas klāt un atbalsta krievijas klubu ģinama ryžskoje!
, 2017-02-16 19:52, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Nu ko, kepkas, sezonas pēdējie Aldarīši aiziet!
Aldarīši ir Arēnā, mājās gaumes lieta.
';
, 2017-02-16 19:52, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Rīgas dinamo nav Latvijas komanda
Tu tā vari domāt, ja vēlies.
, 2017-02-16 19:52, pirms 8 gadiem
Sāniņš rakstīja: Novēlu Edžam sauso spēli!
Novēlu abiem letiņu vārtsargiem sauso spēli!
, 2017-02-16 19:56, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Latvijas čempionātos , kausa izcīņās jebkurā sporta veidā neesmu ne par ne pret kādu komandu. Man visas pasaules komandas dalās - Latvijas un pārējās komandas un ir liela interese, ja Latvijas komanda tiekas ar citas valsts komandu. Divu Latvijas komandu cīņā esmu neitrāls.
Jūs to nacionālo brīnumu, latviešu superklubu nevarējāt nosaukt cienīgākā vārdā? Teiksim, Daugava? Nu, tā lai nebūtu redzamas saistības ar čekistiem.
, 2017-02-16 19:58, pirms 8 gadiem
AbiDabu rakstīja: Novēlu abiem letiņu vārtsargiem sauso spēli!
Jā lai būtu, bet Kalniņam tāda točna nebūs! Tomēr arī Artis kā treneris pelnījis vairāk šo uzvaru!
, 2017-02-16 20:00, pirms 8 gadiem
Kā es par šo sasmējos:
NEWSru.com :: Bloomberg: Кремль дал команду...

Vatņikiem tāāāddssss aplauziens.
, 2017-02-16 20:01, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Jūs to nacionālo brīnumu, latviešu superklubu nevarējāt nosaukt cienīgākā vārdā? Teiksim, Daugava? Nu, tā lai nebūtu redzamas saistības ar čekistiem.
Tur visu kontrolē ietekmīgi gāzes veči no krievijas! Kā viņi teiks tā būs, latviešiem te nekāda teikšana! Atceries kā bija ar skaisto priekšnesumu uz 18 novembri!
, 2017-02-16 20:03, pirms 8 gadiem
Sāniņš rakstīja: Tur visu kontrolē ietekmīgi gāzes veči no krievijas! Kā viņi teiks tā būs, latviešiem te nekāda teikšana! Atceries kā bija ar skaisto priekšnesumu uz 18 novembri!
Teiksim, ja Izraēlā nodibinātu futbola klubu Telavivas ''Sonderkommando'', tur arī tādi fuņi atrastos?
, 2017-02-16 20:06, pirms 8 gadiem
Necerēju, ka Kremlis ar Trampu aplauzīsies tik ātri
, 2017-02-16 20:06, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā es par šo sasmējos:
NEWSru.com :: Bloomberg: Кремль дал команду...

Vatņikiem tāāāddssss aplauziens.
Nu, bet kā tad savādāk - ko gan viņš atļaujas...pieprasa atdot, godīgi okupētu, citas valsts teritoriju. Protams, ka nedrīkst slavēt!
, 2017-02-16 20:09, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Teiksim, ja Izraēlā nodibinātu futbola klubu Telavivas ''Sonderkommando'', tur arī tādi fuņi atrastos?
Pilnīgi noteikti
, 2017-02-16 20:09, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Nu, bet kā tad savādāk - ko gan viņš atļaujas...pieprasa atdot, godīgi okupētu, citas valsts teritoriju. Protams, ka nedrīkst slavēt!
Vatņikiem cerība izrādījās tik īsa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 20:12, pirms 8 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Necerēju, ka Kremlis ar Trampu aplauzīsies tik ātri
Te ir spilgti vērojama atšķirība pasaules uztverē- vatēm valsts prezidents ir tas pats, kas vecais ģenseks, cars vai ordas hans vai pats Dievs. Vārdu sakot, neierobežots patvaldnieks pār savu zemi un dzimtcilvēkiem. Bet gejropā un pindosijā tā tās lietas nenotiek.
, 2017-02-16 20:14, pirms 8 gadiem
Never Ending Story
, 2017-02-16 20:14, pirms 8 gadiem
Secinājumi pēc pirmā perioda:1)Lada īpaši nesteidzās 2)Masaļskis-augstākā klase 3)Kalniņam vienu no ļoti retajiem metieniem iemet spēlētājs,kas vārtos nav trāpījis divas sezonas 4)3 noraidījumi pret gandrīz uz vietas stāvošiem pretiniekiem 5)ko Sējējs tur nesaprata par noraidījumu,sitiens vārtsargam pa rokām(starp cit-Masaļskim)un tikai...
, 2017-02-16 20:19, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Teiksim, ja Izraēlā nodibinātu futbola klubu Telavivas ''Sonderkommando'', tur arī tādi fuņi atrastos?
Jā, latvju tauta ar baiļu trīsām un žagošanos uztver čekas nagu maucēju Baldera un Vasiļonoka vārdu pieminēšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 20:21, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vatņikiem cerība izrādījās tik īsa.
Es Tev teicu ka ar Trampu viss bus kartibaa, nekalpos vins nekadam Kremlim.
Toties muhamedu izolaciju ir uzsacis!
, 2017-02-16 20:30, pirms 8 gadiem
Skaisti meiteņu un bērnu spiedzieni areenaa
, 2017-02-16 20:31, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es Tev teicu ka ar Trampu viss bus kartibaa, nekalpos vins nekadam Kremlim.
Toties muhamedu izolaciju ir uzsacis!
Nekas, šie dzīvos pie Nameja.
, 2017-02-16 20:35, pirms 8 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Nekas, šie dzīvos pie Nameja.
Tak visur Eiropaa vini bus ja ES steidzami nemainis savu migracijas politiku.
, 2017-02-16 20:37, pirms 8 gadiem
"Lada" ir klasi augstāka komanda, daudz meistarīgāka. Bet tāpat šovakar varam aizķerties, protams, grūti spēlēt pret spēcīgām komandām, bet veiksmes gadījumā varam arī aizķerties.
Lai vai kā, mūsu ģimene atbalsta un tur īkšķus par mūsu varoņiem.

Tikai Rīga, Tikai Dinamo...

Paldies jums puiši ka mums esat!!!
, 2017-02-16 20:39, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tak visur Eiropaa vini bus ja ES steidzami nemainis savu migracijas politiku.
ES jau tāds ''jumts'' vien ir, ka tik vairāk tādus Namejus saražot, lai ir kas piķo un tic visām pasaciņām.
, 2017-02-16 20:40, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es Tev teicu ka ar Trampu viss bus kartibaa, nekalpos vins nekadam Kremlim.
Toties muhamedu izolaciju ir uzsacis!
Ja atmiņa mani neviļ, tad es apmēram to pašu rakstīju, jeb precīzāk-es rakstīju par ASV politisko konjuktūru, kura ir veidojusies gadsimtiem, un to nekādam Trampam neizdosies tā uzreiz pakļaut.
, 2017-02-16 20:42, pirms 8 gadiem
Smieklīgi, ka ir idioti, kuri domā ka LV no ES smels naudu, bet kopīgās politikas īstenošanā paliks pieticīgi maliņā.
, 2017-02-16 20:44, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Smieklīgi, ka ir idioti, kuri domā ka LV no ES smels naudu, bet kopīgās politikas īstenošanā paliks pieticīgi maliņā.
Smieklīgi, ka ir idioti, kuri domā, ka LV no ES smeļ naudu.
, 2017-02-16 20:44, pirms 8 gadiem
Ladas komandā mūsu labākais vārtusargs! Pateicoties Masaļskim mēs joprojām spēlējam elitē!
Mūsu mūris!
Otrs labākais vārtusargs pēc Irbes, divi mūsu mūri!
, 2017-02-16 20:45, pirms 8 gadiem
Dinamo Dinamo Dinamo Dinamo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, 2017-02-16 20:47, pirms 8 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Dinamo Dinamo Dinamo Dinamo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagaidām tīri skatāms hokejs!
Ticam un ceram ka mūsu puiši šovakar mūs iepriecinās.
, 2017-02-16 20:48, pirms 8 gadiem
Daudz neprecīzu piespēļu, bet FUNS par Hārtlija padomu saka,ka nepareizi ir apturēt treniņu pēc katras neprecīzās piespēles. Kā tad tā!?
, 2017-02-16 20:48, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: "Lada" ir klasi augstāka komanda, daudz meistarīgāka. Bet tāpat šovakar varam aizķerties, protams, grūti spēlēt pret spēcīgām komandām, bet veiksmes gadījumā varam arī aizķerties.
Lai vai kā, mūsu ģimene atbalsta un tur īkšķus par mūsu varoņiem.

Tikai Rīga, Tikai Dinamo...

Paldies jums puiši ka mums esat!!!
Kas pa idiotu Tu esi
, 2017-02-16 20:48, pirms 8 gadiem
Jā Masaļskis ir Masaļskis. Tas izsaka daudz, mūsu mūris! Arī savā ziņā prieks par viņu, ka spēlē klasi augstākā komandā!
, 2017-02-16 20:50, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Daudz neprecīzu piespēļu, bet FUNS par Hārtlija padomu saka,ka nepareizi ir apturēt treniņu pēc katras neprecīzās piespēles. Kā tad tā!?
Tas ir tik bēdīgi, ka trenerim atbraucot uz valsts LIELO izlasi ir jāmāca večiem, kur turēt nūju, kā izdarīt spēka paņēmienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 20:54, pirms 8 gadiem
jenota atraugas var uztvert tikai kā šova sastāvdaļu, kopumā spēle- pabriesmīga
, 2017-02-16 20:55, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Smieklīgi, ka ir idioti, kuri domā ka LV no ES smels naudu, bet kopīgās politikas īstenošanā paliks pieticīgi maliņā.
Tapec jastaajaas aaraa. #LATEXIT
Kas attiecas uz naudas smelsanu tad vini no mums njem biedru naudas (un tas nav kapeikas), mes visadas fondu naudas no viniem.
, 2017-02-16 20:55, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Jā Masaļskis ir Masaļskis. Tas izsaka daudz, mūsu mūris! Arī savā ziņā prieks par viņu, ka spēlē klasi augstākā komandā!
Cik zinu Masaļskis ir precējies, Tev viņu nedabūt.
, 2017-02-16 20:56, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Daudz neprecīzu piespēļu, bet FUNS par Hārtlija padomu saka,ka nepareizi ir apturēt treniņu pēc katras neprecīzās piespēles. Kā tad tā!?
Pēc KATRAS. Treniņā spēlē 5 pret 5 un pēc katras neprecīzas piespēles apturēt treniņu... esmu pilnīgi 100% pārliecināts ka tā nedara neviens treneris. To ka bieži vajag trenēt piespēles - piekrītu, ka ir jāatkārto
kāds uzdevums treniņā pat 10 un vairāk reizes piekrītu. Man patīk ka Hārtlijs lielu vērību veltī precīzām piespēlēm treniņos.
Runāju par to ka treniņš jāapstādina un jāsāk no jauna ja ir neprecīza piespēle - VIENMĒR , KATRU REIZI.
, 2017-02-16 20:58, pirms 8 gadiem
1.periods DR izpildījumā ne visai labs, otrais ļoti labs. Par pirmo periodu liktu 5 no 10 ballēm, par otro 8 varbūt pat 9. Ļoti labi patika 2.periods DR izpildījumā.
, 2017-02-16 21:00, pirms 8 gadiem
augšējās tribīnes pustukšas
, 2017-02-16 21:01, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: 1.periods DR izpildījumā ne visai labs, otrais ļoti labs. Par pirmo periodu liktu 5 no 10 ballēm, par otro 8 varbūt pat 9. Ļoti labi patika 2.periods DR izpildījumā.
Ja vēl drusku pieliktu,būtu pat desmit balles...bez rezultāta-protams!
, 2017-02-16 21:01, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: augšējās tribīnes pustukšas
5471 skatītāji
, 2017-02-16 21:03, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: 5471 skatītāji
Ņemot vērā ka mēs esam pēdējā vietā un ir jau sezonas beigas, Dinamo Rīga atbalstītāju ir pat ļoti daudz.
';
, 2017-02-16 21:03, pirms 8 gadiem
cepums70 rakstīja: Ja vēl drusku pieliktu,būtu pat desmit balles...bez rezultāta-protams!
2.periods pēc kvalitātes man patīkami pārsteidza. Tik labu DR spēli negaidīju. īpaši jau ņemot vērā diezgan vājo 1.periodu. Komanda pilnībā mainījās. Varēja jau gūt baudu no DR spēles vien.
, 2017-02-16 21:04, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tapec jastaajaas aaraa. #LATEXIT
Kas attiecas uz naudas smelsanu tad vini no mums njem biedru naudas (un tas nav kapeikas), mes visadas fondu naudas no viniem.
Kā tad!
Tās naudas ko mēs iemaksājam ES ir smieklīgas salīdzinot ar tām, kuras caur dažādiem fondiem saņemam mēs.
, 2017-02-16 21:05, pirms 8 gadiem
vai Bobs cien. sirmumā ieradies uz kārtējo pasējēju sauso spēli ?
, 2017-02-16 21:08, pirms 8 gadiem
Minska pirms 2 dienām iemeta Ladai 8 golus ..
, 2017-02-16 21:09, pirms 8 gadiem
Mūsējo cīņasspars virmo Arēnas gaisā. Ģērēšana atlikta uz 3. periodu.
, 2017-02-16 21:10, pirms 8 gadiem
Nesaprotu tikai vienu, kādi bezsmadzeņu radījumi šeit apgrozās, kuri pat jēdzīgi domāt nespēj.
Mēs spēlējam tik augstā līmenī ar tādām pasaules hokeja zvaigznēm vienā līgā! Apskatamies visu komandu budžetus, tie ir divreiz, citiem pat desmit reizes lielāki nekā mums.
Mēs spēlējam Krievijas hokeja līgā, izlase, kura IIHF rangā atrodās otrajā vietā aiz Kanādas, izlase, kura katru gadu cīnās par medaļām visās vecuma grupās!
KHL viennozīmīgi ir Eiropas spēcīgākā hokeja līga un jābūt naidam pilnam nacionālistam, vai arī retam pamuļķim, atvainojos, lai apstrīdētu to.
Paskatamies kādi spēlētāji spēlē KHL klubos, šajā līgā ir daudz spēlētāju no jauniešu izlasēm, kuri ir bijuši pasaules čempioni, pasaules čempionātu medaļnieki utt.
Kādas zvaigznes pievienojās KHL līgai no NHL! Daudzi NHL spēlētāji atgriežas no NHL Krievijā un daudzi aiz pašu gribas. Labi daudzi atbrauc, jo redz nav izdevusies karjera NHL sistēmā, bet tāpat viņi tur ir bijuši, viņus noskatīja un uzaicināja.
Un kā jau KHL izpildirektors minēja, tad gandrīz katram trešajam, ceturtajam KHL hokejistam ir piedāvāts līgums NHL, protams, par mazām naudiņām, bet tāpat. Tas tāpat daudz ko izsaka.
Bet kas mums mazajai Latvijai ir? Mums retais tiek NHL un tad viens pa vienu desmitgadi. Krieviem katru gadu vairāki aizbrauc uz NHL! Mūsējie par to tik sapņot var. Un mēs ar šīm zvaigznēm sitamies plecu pleca. Esam pat uzvarēši tādas komandas kā SKA, kurai pēc neilga laika vairāki hokejisti aizbrauc uz NHL un tur kļūst par zvaigznēm. Tas pats Panarins, atceros kā mūsējie ar viņu spēlēja, bet visi tagad zinam kas viņš ir!
Saprotu, ka daudziem ir naids un skaudība pret krieviem, tāpēc arī tāds negatīvisms pret šo līgu. Bet tāpat lielākā daļa skatās un fano par rīdziniekiem.
Jo pateicoties Dinamo mēs parastie mirstīgie varam skatīties klātienē šāda līmeņa hokeju, kas notiek pie mums Rīgā.
Saprotami ka mums neiet un esam līgas pastarīte, bet tas arī bija gaidāms. Apskatamies pretinieku komandu sastāvus un budžetus, ko tur vēl var vēlēties! Nevaram cerēt uz augstiem sasniegumiem.
Khl līmenis gadiem ejot aug, bet mēs esam pārāk maza valsts, lai spētu tam tikt līdzi.
Lai vai kā, es lepojos ka mums ir šāda līmeņa hokejs.
Un es priecājos ka arēnā Rīga mūsu Latvieši varēja kopā uzspēlēt hokeju ar tādām pasaules superzvaigznēm kā Datsjuks un Kovaļčuks!
Domāju visa Eiropa to var apskaust!
, 2017-02-16 21:11, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: Minska pirms 2 dienām iemeta Ladai 8 golus ..
Un mēs Minsku šosezon esam uzvarējuši punktu ziņā 7-5.
, 2017-02-16 21:14, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Nesaprotu tikai vienu, kādi bezsmadzeņu radījumi šeit apgrozās, kuri pat jēdzīgi domāt nespēj.
Mēs spēlējam tik augstā līmenī ar tādām pasaules hokeja zvaigznēm vienā līgā! Apskatamies visu komandu budžetus, tie ir divreiz, citiem pat desmit reizes lielāki nekā mums.
Mēs spēlējam Krievijas hokeja līgā, izlase, kura IIHF rangā atrodās otrajā vietā aiz Kanādas, izlase, kura katru gadu cīnās par medaļām visās vecuma grupās!
KHL viennozīmīgi ir Eiropas spēcīgākā hokeja līga un jābūt naidam pilnam nacionālistam, vai arī retam pamuļķim, atvainojos, lai apstrīdētu to.
Paskatamies kādi spēlētāji spēlē KHL klubos, šajā līgā ir daudz spēlētāju no jauniešu izlasēm, kuri ir bijuši pasaules čempioni, pasaules čempionātu medaļnieki utt.
Kādas zvaigznes pievienojās KHL līgai no NHL! Daudzi NHL spēlētāji atgriežas no NHL Krievijā un daudzi aiz pašu gribas. Labi daudzi atbrauc, jo redz nav izdevusies karjera NHL sistēmā, bet tāpat viņi tur ir bijuši, viņus noskatīja un uzaicināja.
Un kā jau KHL izpildirektors minēja, tad gandrīz katram trešajam, ceturtajam KHL hokejistam ir piedāvāts līgums NHL, protams, par mazām naudiņām, bet tāpat. Tas tāpat daudz ko izsaka.
Bet kas mums mazajai Latvijai ir? Mums retais tiek NHL un tad viens pa vienu desmitgadi. Krieviem katru gadu vairāki aizbrauc uz NHL! Mūsējie par to tik sapņot var. Un mēs ar šīm zvaigznēm sitamies plecu pleca. Esam pat uzvarēši tādas komandas kā SKA, kurai pēc neilga laika vairāki hokejisti aizbrauc uz NHL un tur kļūst par zvaigznēm. Tas pats Panarins, atceros kā mūsējie ar viņu spēlēja, bet visi tagad zinam kas viņš ir!
Saprotu, ka daudziem ir naids un skaudība pret krieviem, tāpēc arī tāds negatīvisms pret šo līgu. Bet tāpat lielākā daļa skatās un fano par rīdziniekiem.
Jo pateicoties Dinamo mēs parastie mirstīgie varam skatīties klātienē šāda līmeņa hokeju, kas notiek pie mums Rīgā.
Saprotami ka mums neiet un esam līgas pastarīte, bet tas arī bija gaidāms. Apskatamies pretinieku komandu sastāvus un budžetus, ko tur vēl var vēlēties! Nevaram cerēt uz augstiem sasniegumiem.
Khl līmenis gadiem ejot aug, bet mēs esam pārāk maza valsts, lai spētu tam tikt līdzi.
Lai vai kā, es lepojos ka mums ir šāda līmeņa hokejs.
Un es priecājos ka arēnā Rīga mūsu Latvieši varēja kopā uzspēlēt hokeju ar tādām pasaules superzvaigznēm kā Datsjuks un Kovaļčuks!
Domāju visa Eiropa to var apskaust!
Labi, ka tā ir tikai saujiņa virtuālu neveiksminieku, kuri tā dara. Reālajā dzīvē vēl neesmu sastapis nevienu neadekvātu indivīdu, kurš teiktu kaut ko sliktu par Dinamo. Turklāt jāņem vērā, ka Dinamo nīdējiem ir n-tie profili, tā ka patiesais viņu skaits ir uz roku pirkstiem mērāms.
, 2017-02-16 21:14, pirms 8 gadiem
Šodien Minska tikai vienus Ņeftehimik iemeta. Maisam gals ciet.
, 2017-02-16 21:15, pirms 8 gadiem
Esmu bijis uz vietējā čempionāta spēli. Precīzāk uz pagāša gada fināla maču.
Būšu godīgs pēc puses spēles, es piecēlos un devos mājās, jo piedodiet, bet tas nav hokejs, tā ir hokeja parodija.
Un ko mēs darītu, ja mums nebūtu Dinamo? Ko mēs skatītos? Par ko mēs fanotu. Tā vismaz mums ir Dinamo.
, 2017-02-16 21:15, pirms 8 gadiem
Tīrs spēka paņēmiens!
, 2017-02-16 21:17, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Labi, ka tā ir tikai saujiņa virtuālu neveiksminieku, kuri tā dara. Reālajā dzīvē vēl neesmu sastapis nevienu neadekvātu indivīdu, kurš teiktu kaut ko sliktu par Dinamo. Turklāt jāņem vērā, ka Dinamo nīdējiem ir n-tie profili, tā ka patiesais viņu skaits ir uz roku pirkstiem mērāms.
Zini kā viņus tautā sauc?
"Žurkas".
Viņš tev realitātē stāstīs, cik lielisks ir Dinamo, bet mājās pie savas leijerkastes drukās, ka Dinamo ir mēsls!
, 2017-02-16 21:18, pirms 8 gadiem
pernambucano rakstīja: Mūsējo cīņasspars virmo Arēnas gaisā. Ģērēšana atlikta uz 3. periodu.
Ģērēšana ir sākusies,atskrēja Gilliss aš no otra laukuma gala,lai gan tur jau divi Rīdzinieki pret vienu pretinieku jau priekšā,trešais nekad nav lieks...
, 2017-02-16 21:19, pirms 8 gadiem
ja tā turpināsies, tad Edža varēs atcerēties, ka viņš bija Mūra pēcnācējs izlasē
, 2017-02-16 21:20, pirms 8 gadiem
Pagaidām DR 3.periodu spēlē tāpat kā 1.periodu..diemžēl. Gaidu 2.perioda turpinājumu DR izpildījumā.
, 2017-02-16 21:21, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: ja tā turpināsies, tad Edža varēs atcerēties, ka viņš bija Mūra pēcnācējs izlasē
Bet Masaļskis ir Latvijas labākais vārtusargs uz doto brīdi. Protams, gadi iet un viņš labāks nepaliek, bet tāpat. Atcerētos kādus brīnumus viņš ir rādījis vārtos, tad cepuri nost.
Tāda vārtusarga mums vairāk nav bijis!
, 2017-02-16 21:21, pirms 8 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Tīrs spēka paņēmiens!
ja tevi tāpatnoguldīs, vai tu arī domāsi tāpat, ja vēl varēsi padomāt galvas/kakla raronā
, 2017-02-16 21:22, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Esmu bijis uz vietējā čempionāta spēli. Precīzāk uz pagāša gada fināla maču.
Būšu godīgs pēc puses spēles, es piecēlos un devos mājās, jo piedodiet, bet tas nav hokejs, tā ir hokeja parodija.
Un ko mēs darītu, ja mums nebūtu Dinamo? Ko mēs skatītos? Par ko mēs fanotu. Tā vismaz mums ir Dinamo.
Lielākas parodijas par KHL un Dinamo hokeju nav trollēn.
, 2017-02-16 21:24, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Šodien Minska tikai vienus Ņeftehimik iemeta. Maisam gals ciet.
Bet vienalga vinnēja spēli...
, 2017-02-16 21:27, pirms 8 gadiem
Latvijas cempis nav garlaicigaks par DR spelem!
, 2017-02-16 21:28, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Un mēs Minsku šosezon esam uzvarējuši punktu ziņā 7-5.
Fuņa, kad Krievu Huiņa Latvijā sezonā ir izcīnijuši vairāk par 95 pkt?
MnD to šosezon ir iespējuši vairāk par 100 pkt..
, 2017-02-16 21:28, pirms 8 gadiem
Rīt LATVIJAS KAUSA IZCĪŅAS FINĀLS! Par LATVIJAS HOKEJU!
LHF | Piektdien „Arēnā Rīga” startē „Optibet...
, 2017-02-16 21:30, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Rīt LATVIJAS KAUSA IZCĪŅAS FINĀLS! Par LATVIJAS HOKEJU!
http://lhf.lv/lv/article/4922/piektdien-arena-riga-starte-optibet-sporta-bars-latvijas-kausa-izcinas-finals


Un šis nav trollisms?

Vai tad tas ir hokejs.. Ha ha.
, 2017-02-16 21:30, pirms 8 gadiem
lāb lāb, mūsējie iet uz jaunu khl rekord - visvairāk spēles sezonā, kurās nav guti vārti ! Lieliski !
, 2017-02-16 21:30, pirms 8 gadiem
cepums70 rakstīja: Bet vienalga vinnēja spēli...
Malači - Minska ceturto reizi iekļūst PO. Pēc gada šajā rādītājā var panākt DR. Pirmo kārtu gan Minska nekad nav pārvarējusi.
, 2017-02-16 21:31, pirms 8 gadiem
Nu vēl pēdējo zāğīti un būs viss ok sasietais āpsis normundiñš būs savu darbiñu izdarījis godam pēdiñās cepuri nost savicka biedram sliktā ziñā kuram bija prāts turēt tādu ērmu par galveno trenerri
, 2017-02-16 21:31, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja:

Un šis nav trollisms?

Vai tad tas ir hokejs.. Ha ha.
Lielāks hokejs kā Dinamo trollēn.
, 2017-02-16 21:31, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Fuņa, kad Krievu Huiņa Latvijā sezonā ir izcīnijuši vairāk par 95 pkt?
MnD to šosezon ir iespējuši vairāk par 100 pkt..
Minskai 4 sezonas PO , DR 5 sezonas.
, 2017-02-16 21:32, pirms 8 gadiem
Elmars Egle rakstīja: Latvijas cempis nav garlaicigaks par DR spelem!
Tātad tu neko no hokeja nesaproti!
Ja tu Latvijas čempionātu spēj salīdzināt ar Dinamo, tad acīmredzami tev process uz poda arī tīri iet pie sirds!
, 2017-02-16 21:34, pirms 8 gadiem
Nav ar jasaprot, ja miegs nenak, tatad spele laba!
, 2017-02-16 21:34, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Tātad tu neko no hokeja nesaproti!
Ja tu Latvijas čempionātu spēj salīdzināt ar Dinamo, tad acīmredzami tev process uz poda arī tīri iet pie sirds!
Normāli cilvēki to dara uz poda, jenoti biksēs.
, 2017-02-16 21:35, pirms 8 gadiem
Masaļskis nes Latvijas vārdu plašajā Krievijā, priecē!
, 2017-02-16 21:36, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Malači - Minska ceturto reizi iekļūst PO. Pēc gada šajā rādītājā var panākt DR. Pirmo kārtu gan Minska nekad nav pārvarējusi.
Viņi atšķirībā no funistiem dzīvo realitātē, un nevis atmiņās.
, 2017-02-16 21:37, pirms 8 gadiem
Process uz poda ir svets!
, 2017-02-16 21:39, pirms 8 gadiem
Šausmas nervi beigti
, 2017-02-16 21:40, pirms 8 gadiem
GGGGGOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!

Ābols krieviski labājas
';
, 2017-02-16 21:40, pirms 8 gadiem
JĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ ĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ A

LĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀTVIJAAAAAA UZVARA

LAĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀVIJA
, 2017-02-16 21:40, pirms 8 gadiem
VALIDOLU STUDIJĀ!
, 2017-02-16 21:41, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: VALIDOLU STUDIJĀ!
Varu tevi aizvest uz vetklīniku. Uz iemidzināšanu.
, 2017-02-16 21:41, pirms 8 gadiem
Kas par p isak! Fuņam pammpers pilns
, 2017-02-16 21:42, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: JĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ ĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ A


LĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀTVIJAAAAAA UZVARA

LAĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀVIJA
Īpaši smirdīgais jenots beidzot izspieda apēsto cieti kūpināto desu.
, 2017-02-16 21:42, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Masaļskis nes Latvijas vārdu plašajā Krievijā, priecē!
Kā tas izpaužas un kāds no tā labums?
, 2017-02-16 21:42, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņi atšķirībā no funistiem dzīvo realitātē, un nevis atmiņās.
Fakti ir fakti un Minska nekad vēl tālāk par PO pirmo kārtu nav tikusi.
Tas labi ka tu nedzīvo atmiņās-tātad čekisti nav.
, 2017-02-16 21:43, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Fakti ir fakti un Minska nekad vēl tālāk par PO pirmo kārtu nav tikusi.
Tas labi ka tu nedzīvo atmiņās-tātad čekisti nav.
Ir, ir čekisti. Lai kā Tev to negribētos atcerēties.
, 2017-02-16 21:44, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir, ir čekisti. Lai kā Tev to negribētos atcerēties.
Tad vajag vai nevajag dzīvot atmiņās?
, 2017-02-16 21:45, pirms 8 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Ņemot vērā ka mēs esam pēdējā vietā un ir jau sezonas beigas, Dinamo Rīga atbalstītāju ir pat ļoti daudz.
Nav jau tik traki, ir jau Latvijā arī pietiekami daudz cilvēku ar veselo saprātu! Nav jau tikai vienu muļķu.
, 2017-02-16 21:46, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir, ir čekisti. Lai kā Tev to negribētos atcerēties.
Tad jau gandrīz labāk tādi čekisti, nekā tādi latvieši kā tu.
';
, 2017-02-16 21:47, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kā tas izpaužas un kāds no tā labums?
Tev nekāds, viņam gan!
, 2017-02-16 21:47, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad!
Tās naudas ko mēs iemaksājam ES ir smieklīgas salīdzinot ar tām, kuras caur dažādiem fondiem saņemam mēs.
Fondu zelta gadi beigusies. Turpmak fondu naudas bus krietni mazakas
Un pat ja fondos ienaktu lielakas summas nekaa biedru naudu izdevumos - ES lielvalstis iegust maigo varu. Un komandees vini mus ka pasi gribees. Tads jedziens un vertiba ka briiviiba - pazuud!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 21:48, pirms 8 gadiem
Labu vārtusargu KHL sistēma mums būs sniegusi.
Paldies KHL!
, 2017-02-16 21:49, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Tev nekāds, viņam gan!
Tad vińš nes Latvijas vai savu vārdu? Kārtējo reizi jenots ir sapi...s meistarībā.
, 2017-02-16 21:50, pirms 8 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tad vińš nes Latvijas vai savu vārdu? Kārtējo reizi jenots ir sapi...s meistarībā.
Narkomānam to nesaprast!
, 2017-02-16 21:51, pirms 8 gadiem
Paldies Padomju sporta skolai, par hokeju ko varam vērot arī mūsdienās!
Super!
, 2017-02-16 21:52, pirms 8 gadiem
GGGGGOOOOOOOOLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!

UZVARĀĀĀĀĀĀĀĀĀ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
';
, 2017-02-16 21:52, pirms 8 gadiem
JĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ ĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ ĀĀĀĀĀĀĀĀ

LATVIJĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ ĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ ĀĀĀĀĀĀĀĀ ĀĀĀĀĀĀA
, 2017-02-16 21:52, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Narkomānam to nesaprast!
Nu re. Atkal nav normālas atbildes. Pats ar sevi sarakstīties var, kā jāatbild citiem tā tik ārā nāk putinasosa murgi un klucis biksēs.
, 2017-02-16 21:52, pirms 8 gadiem
DĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀRZIŅŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ MŪSU VARONIS.
, 2017-02-16 21:53, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Fondu zelta gadi beigusies. Turpmak fondu naudas bus krietni mazakas
Un pat ja fondos ienaktu lielakas summas nekaa biedru naudu izdevumos - ES lielvalstis iegust maigo varu. Un komandees vini mus ka pasi gribees. Tads jedziens un vertiba ka briiviiba - pazuud!
Kā būs ar fondu naudu ne es, ne Tu nezinām un šobrīd to nevaram zināt. Nebūs vieni fondi, tad būs citi.
Zini, Tu ar savu leksiku man atgādini tos letiņus, kuri savulaik kliedza-kaut pastalās, bet brīvā Latvijā. Kas viss notika pēc tam es domāju nav jāatstāsta.
Es nezinu kā Tu, bet es patreiz jūtos tā kā katrs normāls cilvēks jūtas dzīvojot brīvā, demokrātiskā valstī.
, 2017-02-16 21:54, pirms 8 gadiem
Kāpēc Dārziņš nav NHL?!
Zemgus, kurš jēdzīgi slidot neprot tur spēlē, bet lielmeistars ne!
Nav godīgi.
, 2017-02-16 21:55, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Kāpēc Dārziņš nav NHL?!
Zemgus, kurš jēdzīgi slidot neprot tur spēlē, bet lielmeistars ne!
Nav godīgi.
Kāpēc Īpaši smirdīgais jenots nav dievinātajā Parašā, bet smird viņš Latvijā?
, 2017-02-16 21:56, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Fondu zelta gadi beigusies. Turpmak fondu naudas bus krietni mazakas
Un pat ja fondos ienaktu lielakas summas nekaa biedru naudu izdevumos - ES lielvalstis iegust maigo varu. Un komandees vini mus ka pasi gribees. Tads jedziens un vertiba ka briiviiba - pazuud!
Tu zini kāda šogad lielākā problēma, fondu naudas apguvē? Cilvēku trūkums!
Ja gribi makaronus karināt, tad vismaz painteresējies par tematu.
, 2017-02-16 21:58, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu zini kāda šogad lielākā problēma, fondu naudas apguvē? Cilvēku trūkums!
Ja gribi makaronus karināt, tad vismaz painteresējies par tematu.
Ir arī problēma ar līdzfinansējumu.
, 2017-02-16 21:59, pirms 8 gadiem
Piekrītu Sorokinam - Kurbads pret Mogo - tur būs vairāk vārti.
, 2017-02-16 21:59, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā būs ar fondu naudu ne es, ne Tu nezinām un šobrīd to nevaram zināt. Nebūs vieni fondi, tad būs citi.
Zini, Tu ar savu leksiku man atgādini tos letiņus, kuri savulaik kliedza-kaut pastalās, bet brīvā Latvijā. Kas viss notika pēc tam es domāju nav jāatstāsta.
Es nezinu kā Tu, bet es patreiz jūtos tā kā katrs normāls cilvēks jūtas dzīvojot brīvā, demokrātiskā valstī.
Demokrātiskā valstī par loga izsišanu nedod 5-8 gadus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 22:00, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Demokrātiskā valstī par loga izsišanu nedod 5-8 gadus.
Arī Latvijā nedod.
, 2017-02-16 22:00, pirms 8 gadiem
Invalīdi beigās izmocīja uzvaru..pat nekādu pozitīvu emociju no tā nav...cerams nākamgad KHL Rīgai vietas nebūs...
, 2017-02-16 22:01, pirms 8 gadiem
aivo50 rakstīja: Invalīdi beigās izmocīja uzvaru..pat nekādu pozitīvu emociju no tā nav...cerams nākamgad KHL Rīgai vietas nebūs...
Ja zaudētu tad tev kā saprotu būtu pozitīvas emocijas? Mja, kaut kas, kaut kam nav kārtībā............
, 2017-02-16 22:02, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Čau namej. Ko tu domā par šito? Kā gan var runāt par okupācijām ja latviešu tauta ir bijusi vienkārši lišķīga zābaku laizītāju tauta visos laikos.

http://www.delfi.lv/news/national/politics/velas-atteikties-no-asv-karaviru-sodisanas-latvijas-teritorija.d?id=48522353
Redzi, ja Tu paskatītos tālāk par savu degungalu, tad noteikti zinātu, ka tādi līgumi ASV ir ar visām valstīm, kurās atrodas tās armijas kontingenti. Un tā ir normāla prakse, ka ASV, GBR utt. pašas soda savus karavīrus par nodarījumiem ārzemēs.
, 2017-02-16 22:03, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā būs ar fondu naudu ne es, ne Tu nezinām un šobrīd to nevaram zināt. Nebūs vieni fondi, tad būs citi.
Zini, Tu ar savu leksiku man atgādini tos letiņus, kuri savulaik kliedza-kaut pastalās, bet brīvā Latvijā. Kas viss notika pēc tam es domāju nav jāatstāsta.
Es nezinu kā Tu, bet es patreiz jūtos tā kā katrs normāls cilvēks jūtas dzīvojot brīvā, demokrātiskā valstī.
Es esmu par to lai Latvijaa latvietis butu saimnieks! Ne Merkele, ne Junkers vai kads cits ES ierednis, ne Putins ne kads Kremla cilveks, bet lettins! Ja Tev ir okay ka par Tevi kads arzemnieks komandee tad ko lai saka... vairums latviesu laikam ta ari domaa.. Tas tiesam ir zel..
Kad aizsutis Merkele kadus 80 muhamedus uz Tavu Liepajas galu un kad padzivosi ar viniem kadu laicinu, varbut sapratisi.. (protams to nenovelu)

Salidzini cik lettinu no LV izbrauca pirms ES un cik tagad izbrauc. Un ES piedavatais risinajums? -Nemiet muhamedus!
, 2017-02-16 22:03, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī Latvijā nedod.
Viss ir atkarīgs no tā, kam tu izsit to logu. 13.01.2009.
, 2017-02-16 22:06, pirms 8 gadiem
Rīt LTV7 19:20 - 22:05 Latvijas Kausa fināls hokejā. ';
, 2017-02-16 22:07, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es esmu par to lai Latvijaa latvietis butu saimnieks! Ne Merkele, ne Junkers vai kads cits ES ierednis, ne Putins ne kads Kremla cilveks, bet lettins! Ja Tev ir okay ka par Tevi kads arzemnieks komandee tad ko lai saka... vairums latviesu laikam ta ari domaa.. Tas tiesam ir zel..
Kad aizsutis Merkele kadus 80 muhamedus uz Tavu Liepajas galu un kad padzivosi ar viniem kadu laicinu, varbut sapratisi.. (protams to nenovelu)

Salidzini cik lettinu no LV izbrauca pirms ES un cik tagad izbrauc. Un ES piedavatais risinajums? -Nemiet muhamedus!
Beidz šitos stulbos stāstus!
Latvija ir pārāk maza un ģeogrāfiski neizdevīgā stāvoklī, lai tagad domātu par kaut kādu utopisku brīvību.
Par cik atceros, kā reiz teica viens gudrs cilvēks, ka lielākā daļa cilvēku nemaz īsti nezin kas tā patiesā brīvība tāda ir un ko ar viņu darīt, tad mani neizbrīna šādi muļķīgi tekstiņi no tavas puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 22:10, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Viss ir atkarīgs no tā, kam tu izsit to logu. 13.01.2009.
Esi vismaz godīgs pats pret sevi, jo tur nebija tikai logu sišana. Tas viss gāja jau pēc daudz smagāka KL panta (masu nekārtības), un nevis prasts huligānisms, kuru citos apstākļos varētu sodīt arī tikai ar APL.
, 2017-02-16 22:10, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es esmu par to lai Latvijaa latvietis butu saimnieks! Ne Merkele, ne Junkers vai kads cits ES ierednis, ne Putins ne kads Kremla cilveks, bet lettins! Ja Tev ir okay ka par Tevi kads arzemnieks komandee tad ko lai saka... vairums latviesu laikam ta ari domaa.. Tas tiesam ir zel..
Kad aizsutis Merkele kadus 80 muhamedus uz Tavu Liepajas galu un kad padzivosi ar viniem kadu laicinu, varbut sapratisi.. (protams to nenovelu)

Salidzini cik lettinu no LV izbrauca pirms ES un cik tagad izbrauc. Un ES piedavatais risinajums? -Nemiet muhamedus!
Absolūta neatkarība, mūsdienu pasaulē vispār nav iespējama. Z-koreja kas tiek uzskatīta par pašu neatkarīgāko valsti pasaulē, vienalga ir atkarīga no Ķīnas.
, 2017-02-16 22:10, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beidz šitos stulbos stāstus!
Latvija ir pārāk maza un ģeogrāfiski neizdevīgā stāvoklī, lai tagad domātu par kaut kādu utopisku brīvību.
Par cik atceros, kā reiz teica viens gudrs cilvēks, ka lielākā daļa cilvēku nemaz īsti nezin kas tā patiesā brīvība tāda ir un ko ar viņu darīt, tad mani neizbrīna šādi muļķīgi tekstiņi no tavas puses.
Patiesaa briviba ir loti plass jedziens. Protams ka labak ir tagad neka pirms 91. gada. Bet vai tapec ar esoso situaciju butu jasamierinaas?
, 2017-02-16 22:11, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: '' kā reiz teica viens gudrs cilvēks, ka lielākā daļa cilvēku nemaz īsti nezin kas tā patiesā brīvība tāda ir un ko ar viņu darīt''
Būtu interesanti uzzināt, kas tad īsti ir tā BRĪVĪBA. Jo, nezinkāpēc vienmēr ir licies, ka brīvība ir tad, kad neviens neliek tev darīt to, kas ir pret tavām interesēm un vēlmēm.
, 2017-02-16 22:12, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Heh un kā sodīja to Uk karavīru kurš iedeva purnā pastalniekam? Uk prese tikai uzrakstīja ka tā tikai Krievijas provokacija un viss beidzās.
Par cik es to puišeli, kurš dabūja pa muti no britiem, zinu personiski, jo viņš ir liepājnieks, tad uzreiz pateikšu-viņš par maz dabūja.
, 2017-02-16 22:15, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Patiesaa briviba ir loti plass jedziens. Protams ka labak ir tagad neka pirms 91. gada. Bet vai tapec ar esoso situaciju butu jasamierinaas?
Es personiski nezinu ar ko Tu esi neapmierināts, bet es zinu to, ka neesot ES mēs būtu daudz lielākā pakaļā nekā esam jebkad bijuši.
Ja kas, tad es referendumā par iestāšanos ES balsoju pret, bet tagad es redzu, ka tad es biju smagi kļūdījies.
, 2017-02-16 22:15, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Absolūta neatkarība, mūsdienu pasaulē vispār nav iespējama. Z-koreja kas tiek uzskatīta par pašu neatkarīgāko valsti pasaulē, vienalga ir atkarīga no Ķīnas.
To es saprotu. Bet no organizacijaam kuras musu valsti megina piesarnot, butu jaatdalaas.
Par visiem svarigiem jautajumiem (imigracija, valuta, valsts prezidents utml.) butu jariko tautas nobalsosana lidzigi ka Sveicee. Un balsstiesibas tikai tautiesiem! Ja, tautiesiem! Nevis pilsoniem vai nepilsoniem. Tikai Latvijas tautiesiem! Ka ari vajadzetu stingraku sadarbibu ar NATO.
, 2017-02-16 22:16, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es personiski nezinu ar ko Tu esi neapmierināts, bet es zinu to, ka neesot ES mēs būtu daudz lielākā pakaļā nekā esam jebkad bijuši.
Ja kas, tad es referendumā par iestāšanos ES balsoju pret, bet tagad es redzu, ka tad es biju smagi kļūdījies.
Varbut konkretak, kas tiesi butu dzilaakaa pakalaa un kapec?
Balsoji pareizi!
, 2017-02-16 22:19, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu zini kāda šogad lielākā problēma, fondu naudas apguvē? Cilvēku trūkums!
Ja gribi makaronus karināt, tad vismaz painteresējies par tematu.
Un ko Tu piedava?
Davaj Merkele suti muhamedus???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 22:21, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik es to puišeli, kurš dabūja pa muti no britiem, zinu personiski, jo viņš ir liepājnieks, tad uzreiz pateikšu-viņš par maz dabūja.
Ko tad vins ir izdarijis?
, 2017-02-16 22:24, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Varbut konkretak, kas tiesi butu dzilaakaa pakalaa un kapec?
Balsoji pareizi!
Piemēram, Liepājā nebūtu ne salabotu ielu, ne n-to sporta celtņu, ne koncertzāles utt. Priekš tā LV valstij un Liepājas pašvaldībai vel n-tos gadu desmitus neatrastos naudu. Un tā daudz kur Latvijā.
, 2017-02-16 22:24, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un ko Tu piedava?
Davaj Merkele suti muhamedus???
Kāpēc uzreiz muhamedāņus?
Jāturpina strādāt pie tautiešu atgriešanas programmas. Lielākā daļa neatgriezīsies, bet kādi procenti noteikti atbrauks.
, 2017-02-16 22:25, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Būtu interesanti uzzināt, kas tad īsti ir tā BRĪVĪBA. Jo, nezinkāpēc vienmēr ir licies, ka brīvība ir tad, kad neviens neliek tev darīt to, kas ir pret tavām interesēm un vēlmēm.
Es jau iepriekš atvainojos par piemēru, bet ir taču cilvēki, kuriem interesē mazi bērni un ir teju nepārvarama vēlme viņus pakļaut savām "vēlmēm". Tad aizliedzot viņiem to darīt ar likumu un sodot, ja viņi savas intereses un vēlmes ir piepildījuši ir viņu brīvības ierobežošana. Protams, absurds piemērs, bet ar to gribēju pateikt, ka man jau liekas, ka tāda pilnīga brīvība nav iespējama un nekad arī nekur tā īsti nav bijusi.
Man vienas no svarigākajām šķiet vārda un izvēles brīvība, kas mums it kā būtu, bet tajā pašā laikā ir vārdi, kurus pasakot, var iesēsties un, kas tā par izvēles brīvību, ja es izvēlos braukt ar Ferrari, bet man nav naudas, par ko viņu iegādāties. Viss ir relatīvs
, 2017-02-16 22:26, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Protams, tu jau visus zini personīgi.
Tev jau tā pati zābaku laizītāju daba. Iedos pa tāfeli tavam fāteram un tu būsi tas kurš teiks ka viņš to bija pelnījis. Heh
Smieklīgi pieprasīt,lai briti soda savus karavīru, ja mēs savus huligānus par prastu iedošanu pa muti reti kad nopietni sodām.
, 2017-02-16 22:27, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ko tad vins ir izdarijis?
Tas lai paliek uz viņa sirdsapziņas.
, 2017-02-16 22:27, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piemēram, Liepājā nebūtu ne salabotu ielu, ne n-to sporta celtņu, ne koncertzāles utt. Priekš tā LV valstij un Liepājas pašvaldībai vel n-tos gadu desmitus neatrastos naudu. Un tā daudz kur Latvijā.
Pirmkart, kaa isteniibaa butu ja mes nebutu iestajusies ES nezinam ne Tu ne es. Man teiksim ir preteja teorija, celi butu vel labaki Bet taas ir tuksas spekulacijas.
Par celiem runajot, arii Liepaajaa vietaam celi ir kritiskaa stavoklii. Par parejo Latviju varam pat nerunat. Kur tad ir ES?
Par Liepajas oranzo kruto koncertzali esmu daudz ko dzirdejis. Paskaidro man ludzu kaa ES pielauj tadu korupciju un zagsanu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 22:31, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kāpēc uzreiz muhamedāņus?
Jāturpina strādāt pie tautiešu atgriešanas programmas. Lielākā daļa neatgriezīsies, bet kādi procenti noteikti atbrauks.
Atbrauks kamer uzkratie lidzekli beigsies. Un sekos one-way-ticket atpakal.
Ta atgriezsanas programma ir hu*na Vajag citas metodes
, 2017-02-16 22:31, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kāpēc uzreiz muhamedāņus?
Jāturpina strādāt pie tautiešu atgriešanas programmas. Lielākā daļa neatgriezīsies, bet kādi procenti noteikti atbrauks.
Tā ir tāda iedoma, kura mūsos ir iesakņojusies PSRS laiku iespaidā, ka neviens nekur nebrauc, un visi rātni strādā uz vietas.
Pasaulē vienmēr ir notikusi cilvēku migrācija visos virzienos, un nekad neviena valsts par to nav žēlojusies, ka viena daļa tās pilsoņu aizbrauc uz neatgriešanos, jo nevar valsts sev ar varu piesaistīt cilvēkus kuri sevi neasociē ar kādu konkrētu valsti,kurā tie ir dzimuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 22:34, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Heh kas tev tur atbrauks?? Līdz ar brehitu visi paņems UK pases un pēc viena gada Latvijā oficiāli kļūs par 100 tūkstošiem iedzīvotāju mazāk. Pārējie vēl ieleks pēdējā vagonā.
Tu runā citu cilvēku vārdā?
Neaizmirsti, bija laiks kad īri bija pasaules lielākie klejotāji, no tiem laikiem visā pasaulē pat svin svētā Patrika dienu. Pēc kāda laika liela daļa atgriezās.
Ja viņiem būs cita pilsonība, tas jau neliedz atgriezties mājās.
, 2017-02-16 22:36, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pirmkart, kaa isteniibaa butu ja mes nebutu iestajusies ES nezinam ne Tu ne es. Man teiksim ir preteja teorija, celi butu vel labaki Bet taas ir tuksas spekulacijas.
Par celiem runajot, arii Liepaajaa vietaam celi ir kritiskaa stavoklii. Par parejo Latviju varam pat nerunat. Kur tad ir ES?
Par Liepajas oranzo kruto koncertzali esmu daudz ko dzirdejis. Paskaidro man ludzu kaa ES pielauj tadu korupciju un zagsanu?
Es ļoti labi atceros cik ''bagāta'' bija Latvija pirms iestājās ES, cik forši bija mūsu ceļi, cik bija uzceltas sabiedriskās celtnes utt.
Un attiecībā uz korupciju es pavisam noteikti zinu, ka ja mēs nebūtu ES un NATO, tad šī korupcija būtu daudz,daudz lielākos apmēros. Tieši šīs institūcijas Latvijai piespieda izveidot KNAB,kas nevienam nav noslēpums. Tas ka mūsu bāleliņi pamanījās šo iestādi novest līdz tam kas tā šobrīd ir, tad tas jau ir cits stāsts.
Ja, kas pat neitrālai Šveicei ir daudz un dažādi līgumi ar ES, kuri stipri nosaka toni šai valstī.
, 2017-02-16 22:37, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Atbrauks kamer uzkratie lidzekli beigsies. Un sekos one-way-ticket atpakal.
Ta atgriezsanas programma ir hu*na Vajag citas metodes
Paņemt aiz čupra un ar varu vilkt atpakaļ?
Var runāt par to vai programma laba, slikta, ja Tu vēlies, viņu var nosaukt savādāk, bet ideja jau nemainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 22:39, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā ir tāda iedoma, kura mūsos ir iesakņojusies PSRS laiku iespaidā, ka neviens nekur nebrauc, un visi rātni strādā uz vietas.
Pasaulē vienmēr ir notikusi cilvēku migrācija visos virzienos, un nekad neviena valsts par to nav žēlojusies, ka viena daļa tās pilsoņu aizbrauc uz neatgriešanos, jo nevar valsts sev ar varu piesaistīt cilvēkus kuri sevi neasociē ar kādu konkrētu valsti,kurā tie ir dzimuši.
No PSRS jau nekur nevarēja aizbraukt, tāpēc cilvēkiem ir tāda domāšana.
, 2017-02-16 22:39, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Atbrauks kamer uzkratie lidzekli beigsies. Un sekos one-way-ticket atpakal.
Ta atgriezsanas programma ir hu*na Vajag citas metodes
Nevis jādomā,kas jādara lai atgrieztos, bet jādomā, lai nebrauktu prom.
, 2017-02-16 22:40, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: No PSRS jau nekur nevarēja aizbraukt, tāpēc cilvēkiem ir tāda domāšana.
Par to arī ir šis stāsts.
, 2017-02-16 22:42, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Irus nepiemini. Labāk nosauc kādu latvieti kurš ir atgriezies?
Nu, mans labākais draugs pēc 14 gadu strādāšanas GBR ir atgriezies uz palikšanu. Tādu cilvēku nav maz. Jā viņi pat dažreiz aizlaiž uz dažiem mēnešiem atkal pastrādāt ārzemēs, jo viņiem tur ir labi kontakti, bet palicēji tur viņi noteikti nav.
, 2017-02-16 22:43, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Irus nepiemini. Labāk nosauc kādu latvieti kurš ir atgriezies?
Nepaliec jau smieklīgs! Tādu ir ļoti daudz, tajā skaitā viens mans kolēģis!
Aizbrauca, strādāja kā vergs, sešos gados nopelnīja naudu labai mājai un tagad dzīvo Baldonē. Tāda māja kā viņam, GB maksā 3-4 reizes vairāk.
, 2017-02-16 22:51, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es ļoti labi atceros cik ''bagāta'' bija Latvija pirms iestājās ES, cik forši bija mūsu ceļi, cik bija uzceltas sabiedriskās celtnes utt.
Un attiecībā uz korupciju es pavisam noteikti zinu, ka ja mēs nebūtu ES un NATO, tad šī korupcija būtu daudz,daudz lielākos apmēros. Tieši šīs institūcijas Latvijai piespieda izveidot KNAB,kas nevienam nav noslēpums. Tas ka mūsu bāleliņi pamanījās šo iestādi novest līdz tam kas tā šobrīd ir, tad tas jau ir cits stāsts.
Ja, kas pat neitrālai Šveicei ir daudz un dažādi līgumi ar ES, kuri stipri nosaka toni šai valstī.
Neviena valsts kas atguva neatkaribu no PSRS nebija bagata valsts, viss bija jaasaak no nulles un Tu pats to loti labi zini.
KNAB bija/ir tikai keksitis. Tu tiesam uzskati ka KNAB ir tiira organizacija? Kas tik par to pasu Strelcenoku nav dzirdets, par citiem darbiniekiem nerunajot...
Un kaa tad iisti izspauzaas ES tona noteiksana Sveicee?
, 2017-02-16 22:51, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevis jādomā,kas jādara lai atgrieztos, bet jādomā, lai nebrauktu prom.
Gan gan!
, 2017-02-16 22:52, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Lielākai daļai kas tur dzīvo jau sen ir savas mājas un sīkie kas runā tikai angliski. Kuš tad tur brauks atpakaļ? Mani pašu 7 gadus veca brālēna meita mācīja runāt angliski.
Tas ir tragiski
Un viss saakaas peec iestaasanaas ES!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 22:53, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: No PSRS jau nekur nevarēja aizbraukt, tāpēc cilvēkiem ir tāda domāšana.
Pirms ES laikiem neviens tapat vien ari nekur nevareja aizbraukt. Runaju par briivaas Latvijas laikiem.
, 2017-02-16 22:54, pirms 8 gadiem
Starp citu, sadarbojos ar vienu lielu Latvijas lieltirgotāju, viņi saviem labākajiem darbiniekiem, regulāri izkārto 2-3 mēnešu darbu Norvēģijā, Vācijā, bet līdz šim nezinu nevienu gadījumu kad kāds tur būtu palicis.
Nopelnīt tur var ļoti labi, bet īre un visi citi pakalpojumi ir 2-3 reizes dārgāki.
Tikai nevajag pieminēt lupatas, tas nav pakalpojums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 22:55, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tas ir tragiski
Un viss saakaas peec iestaasanaas ES!
Ka tik nē ar.
Jau 90-tos gados letiņi GBR un īpaši Īrija strādāja uz pilnu klapi. Jā, daudzi to darīja nelegāli, bet darīja to. Dublinā bija pat vesels latviešu kvartāls, kur katru rītu mastā pacēla Latvijas karogu.
Man pamatotas aizdomas, ka Tu kaut kādu utopisku vēlamo patreiz uzdod par faktisko.
, 2017-02-16 22:57, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Ja jau nopelnīja naudu mājai, tad nebūs gluži pareizi teikt, ka strādāja kā vergs. Tāpat ir arī Latvijā cilvēki, kuri daudz un smagi strādā. Tad tie arī par vergiem jāsauc?
Viņš strādāja lielveikalu tīkla, aukstajā noliktavā un tāpēc bieži slimoja.
, 2017-02-16 22:57, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Starp citu, sadarbojos ar vienu lielu Latvijas lieltirgotāju, viņi saviem labākajiem darbiniekiem, regulāri izkārto 2-3 mēnešu darbu Norvēģijā, Vācijā, bet līdz šim nezinu nevienu gadījumu kad kāds tur būtu palicis.
Nopelnīt tur var ļoti labi, bet īre un visi citi pakalpojumi ir 2-3 reizes dārgāki.
Tikai nevajag pieminēt lupatas, tas nav pakalpojums.
Lidz 04-gadam sadu izkartosanu nebija. Labakajiem darbiniekiem pacela algas, paaugstinaja amatos utt.
, 2017-02-16 22:58, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ka tik nē ar.
Jau 90-tos gados letiņi GBR un īpaši Īrija strādāja uz pilnu klapi. Jā, daudzi to darīja nelegāli, bet darīja to. Dublinā bija pat vesels latviešu kvartāls, kur katru rītu mastā pacēla Latvijas karogu.
Man pamatotas aizdomas, ka Tu kaut kādu utopisku vēlamo patreiz uzdod par faktisko.
Ne tados daudzumos ka tagad/lidz ES laikiem!
Un ja reiz nelegali stradajusi tad loti zel ka UK policija un robezsardze slikti veikusi savus darba pienakumus.
, 2017-02-16 23:00, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Nepaliek smieklīgs Agri. Es dzīvoju Leičestera kur liela masa ir latviši. Lielākai daļai ar kuriem es saskaros mājas uz kredītiem kurus viņi cītīgi maksa, bērni pat teikumu nevar pateikt latviski. Norakstīts variants, aizgājēji.
Un kāds vispār ir sausais atlikums no 10 gadiem eirokolhoza. Lielā māsa aizbrauceju, 10 miljardi parads svf, sagrautas ražotnes un vecā pensionāru populacija. Pēc eirokolhoza nogrimšanas Latvijai vajadzēs vismaz 100 gadus lai atkoptos no tā kas ir izdarīts nieka 10 gados.
Šis jau man atgādinā tādu vatņiku trollēnu komentāru, kurā par visu varu cenšās mūs pārliecināt cik mēs šeit LV sūdīgi dzīvojam.
Tikai paskatoties ar kādām mašīnām mēs braucam, kādos veikalos un ko mēs tur pērkam nekas par to neliecina. Kāda mājas un dzīvokļus pērkam utt.
Un tas kurš šeit nemācēja dzīvot, tas arī tur nemāk dzīvot pēc viņu standartiem. Tas nu ir nenoliedzams fakts.
, 2017-02-16 23:00, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Nepaliek smieklīgs Agri. Es dzīvoju Leičestera kur liela masa ir latviši. Lielākai daļai ar kuriem es saskaros mājas uz kredītiem kurus viņi cītīgi maksa, bērni pat teikumu nevar pateikt latviski. Norakstīts variants, aizgājēji.
Un kāds vispār ir sausais atlikums no 10 gadiem eirokolhoza. Lielā māsa aizbrauceju, 10 miljardi parads svf, sagrautas ražotnes un vecā pensionāru populacija. Pēc eirokolhoza nogrimšanas Latvijai vajadzēs vismaz 100 gadus lai atkoptos no tā kas ir izdarīts nieka 10 gados.
Lielās ražotnes ir sagrautas visā pasaulē, jo Ķīna visiem izgrieza pogas. Cerams zini ka Ķīna nav ES?
, 2017-02-16 23:00, pirms 8 gadiem
Ja nepatik hokejs neskaties ko jus visu laiku idat ka nemak spelet pasi esat cekisti parbaudat labak savu dzimtas koku
, 2017-02-16 23:03, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Lielās ražotnes ir sagrautas visā pasaulē, jo Ķīna visiem izgrieza pogas. Cerams zini ka Ķīna nav ES?
Lielās ražotnes LV?
Cik no tām, kuras bija uzceltas PSRS laikos, vispār bija ekonomiski izdevīgas pie tirgus apstākļiem? Principā neviena, jo PSRS socplānošanas laiki galīgi negāja kopā ar kapitālisma tirgus ekonomiku.
, 2017-02-16 23:05, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Lielās ražotnes ir sagrautas visā pasaulē, jo Ķīna visiem izgrieza pogas. Cerams zini ka Ķīna nav ES?
Tu tagad runaa it ka nekur pasaulee neviens neko nerazotu, iznemot Kina...
, 2017-02-16 23:06, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Lidz 04-gadam sadu izkartosanu nebija. Labakajiem darbiniekiem pacela algas, paaugstinaja amatos utt.
Arī tagad tas notiek! Regulāri to redzu!

Problēma jau ir tā, ka mūsdienu jaunatne negrib mācīties un nav ne mazākās vēlmes apgūt kādu profesiju.
GB viņi strādā nekvalificētu darbu, kuru briti paši nevēlas darīt. Ja cilvēkam ir profesija, arī Latvijā var labi dzīvot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 23:09, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu tagad runaa it ka nekur pasaulee neviens neko nerazotu, iznemot Kina...
Kaut ko jau ražo, bet 90% lielražošana ir koncentrēta Ķīnā.
Mēs taču nevaram konkurēt ar ķīnieti, kurš gatavs strādāt par pāris simtiem $.
, 2017-02-16 23:09, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Arī tagad tas notiek! Regulāri to redzu!

Problēma jau ir tā, ka mūsdienu jaunatne negrib mācīties un nav ne mazākās vēlmes apgūt kādu profesiju.
GB viņi strādā nekvalificētu darbu, kuru briti paši nevēlas darīt. Ja cilvēkam ir profesija, arī Latvijā var labi dzīvot.
Ne jau profesija/izglitiba ir atslega uz labu dzivi.
Tiesam neesi dzirdejis nevienu stastu ka latviesi ar bakalaura/magistra papiriem sez pie RIMI kases vai strada darbu zem 600€ uz rokas?
Lai labi dzivotu Riigaa vai Pieriigaa, manuprat vajag vismaz 1000€ uz rokas. Vismaz!
Citur Latvijaa savadak jo NI cenas ir niecigas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 23:11, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kaut ko jau ražo, bet 90% lielražošana ir koncentrēta Ķīnā.
Mēs taču nevaram konkurēt ar ķīnieti, kurš gatavs strādāt par pāris simtiem $.
Ne vienmer bus izdevigak razot Kiinaa jo preces eksportet no turienes nemaz nav tik izdevigi Loti atkarigs no ta ko razo
, 2017-02-16 23:13, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Un ar kādām mašīnām tad mēs braucam? Uk nevar redzēt nevienu mašīnu vecāku par 2000 gadu un tas maksa labi ja 500 paundus. Lv 1995 gadā kļačsas maksā ne mazāk kā 1000 eiriku un tādas ir lielākai daļai iedzīvotāju. Tu dzīvo misenē un priecajies.
Tad uzreiz pastāsti par apdrošināšanu un citiem izdevumiem par auto!
Man ir vairāki paziņas kas tur strādājuši, bet tā uz sitiena nevaru atcerēties nevienu, kuram pilnīgi noteikti tur bija mašīna.
Un lietotie auto tur ir lēti, jo īsti viņus nekur citur nedrīkst lietot.
, 2017-02-16 23:13, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Un ar kādām mašīnām tad mēs braucam? Uk nevar redzēt nevienu mašīnu vecāku par 2000 gadu un tas maksa labi ja 500 paundus. Lv 1995 gadā kļačsas maksā ne mazāk kā 1000 eiriku un tādas ir lielākai daļai iedzīvotāju. Tu dzīvo misenē un priecajies.
Ja es nekad nebūtu bijis GBR, tad Tu protams man varētu ko tādu iestāstīt.
Arī viņiem tur ir problēmu vairāk kā vajag, un nav tur paradīze zemes virsū. Ne par velti viņi cerībā uz labāku dzīvi BREXIT nobalsoja par. Kā tas uz viņiem atsauksies to viņi pamazām jūt jau tagad. Protams, ka to nejūt tie, kuri pie viņiem strādā mazkvalificētus darbus. To ļoti labi izjūt tie, kuri darbojas Volstrītā.
, 2017-02-16 23:16, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Un lietotie auto tur ir lēti, jo īsti viņus nekur citur nedrīkst lietot.
Man starp citu ir pazina kurs pirms kada gada-pusotra tiesi no Anglijas bija atstiepis tiri normalu 2008-gada E60, 5-serijas BMW. Zem stukas izmaksaja stures&visa paareejaa nomainisana no vienas puses uz otru. TA izgaja, viss kartibaa. Teica ka labu piki esot ietaupijis.
Lietot var, tikai mazliet jaiegulda!
, 2017-02-16 23:16, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ne jau profesija/izglitiba ir atslega uz labu dzivi.
Tiesam neesi dzirdejis nevienu stastu ka latviesi ar bakalaura/magistra papiriem sez pie RIMI kases vai strada darbu zem 600€ uz rokas?
Lai labi dzivotu Riigaa vai Pieriigaa, manuprat vajag vismaz 1000€ uz rokas. Vismaz!
Citur Latvijaa savadak jo NI cenas ir niecigas..
Protams, ka bez uzņēmības augstākai izglītībai ir salīdzinoši maza nozīme, bet arī uzņēmībai bez labas izglītības arī ir maza nozīme. Ne par velti daudzi uzņēmēji pat ar normāli attīstītu biznesu turpina aktīvi izglītoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 23:20, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ne vienmer bus izdevigak razot Kiinaa jo preces eksportet no turienes nemaz nav tik izdevigi Loti atkarigs no ta ko razo
Tad kad nebūs izdevīgi, dzīve manīsies, bet pagaidām var tikai apbrīnot, kā viņi var tik lēti saražot preci, iepakojumu sūtīšanai, pēc tam iepakot un atsūtīt pa tām cenām.
Mūsu cilvēks par tādām cenām, bieži pat atteiktos no pakošanas darba.
, 2017-02-16 23:21, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka bez uzņēmības augstākai izglītībai ir salīdzinoši maza nozīme, bet arī uzņēmībai bez labas izglītības arī ir maza nozīme. Ne par velti daudzi uzņēmēji pat ar normāli attīstītu biznesu turpina aktīvi izglītoties.
Protams. Dzive biezi piespiez izglitoties un manuprat ar pasizglitosanos jau vien talu tiksi, vai ar kursiem/seminariem. Nav obligati jabut augstskolas dokumentam
, 2017-02-16 23:22, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tad kad nebūs izdevīgi, dzīve manīsies, bet pagaidām var tikai apbrīnot, kā viņi var tik lēti saražot preci, iepakojumu sūtīšanai, pēc tam iepakot un atsūtīt pa tām cenām.
Mūsu cilvēks par tādām cenām, bieži pat atteiktos no pakošanas darba.
Tad jau pilnigi visu razotu Kiinaa..
Nezin kapec seit kads kaut ko vel tomer razo Nesen somu Lindstrom normalu piki investeja tiesi Latvijaa. Un viss notiekot!
, 2017-02-16 23:26, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Uk pa 2 tūkstošiem var nopirkt tādas mašīnas kuras Latvijā maksa 5 tūkstošus. Apdrošināšana ir tūkstotis, un ļoti dārgs ir arī auto remonts, ja tikai pats neprot remontēt. Taču 3 tūkstošus uk katrs var nopelnīt 2 mēnešu laikā,bet Latvijā lielākā daļa tādu summu pelna gadā.
Nopelnīt divos mēnešos un tad dzīvot uz ielas un pārtikt no svaiga gaisa!
Tu runā tā, it kā mēs te nezinātu kādas UK, ir tās pašas īres maksas.
, 2017-02-16 23:30, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad jau pilnigi visu razotu Kiinaa..
Nezin kapec seit kads kaut ko vel tomer razo Nesen somu Lindstrom normalu piki investeja tiesi Latvijaa. Un viss notiekot!
Lēto galu ražo Ķīnā, mēs varam ražot salīdzinoši dārgas, kvalitatīvas preces, kaut kādus nišu produktus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-02-16 23:43, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Cik zinu tad tikai Latviā rimi strādnieces dzīvo uz ielas un dzīvo no svaiga gaisa, bet uk es nedēļā maksājumu 65 paundus par īri.
Jo dzīvo vienā istabā trīsistabu dzīvoklī, kur divas citas istabas īrē vel divi letiņi vai leiši.
Piedod, bet es zinu šīs letiņu dzīves realitātes GBR ne pēc nostāstiem. Cits stāsts, ka viņi to ne vienmēr grib atzīt stāstot par dzīvi tur.
, 2017-02-16 23:44, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Cik zinu tad tikai Latviā rimi strādnieces dzīvo uz ielas un dzīvo no svaiga gaisa, bet uk es nedēļā maksājumu 65 paundus par īri.
Ja sievieti, viens mudaks vīrs izmetis uz ielas, tas nenozīmē ka arī citas Rimi strādnieces dzīvo uz ielas.
Ja Tu maksā tik maz, tad es droši saku, Tu dzīvo nekomfortablāk, kā 90% Latvijas iedzīvotāju, jo par tādu naudu UK, var noīrēt labi ja gultas vietu kādā midzenī.
, 2017-02-17 00:01, pirms 8 gadiem
Topshop, nevajag domāt ka mēs šeit neko nezinām. Ja pat kādam nav paziņas UK, jebkuram ir internets un var apskatīties turienes latviešu portālus.
Pirmais īres sludinājums no jūsu portāla ko atvēru, tikai istaba, nedēļā 90 paundi, mājā dzīvo vēl 4 tādi paši bēdu brāļi. Nu i nafig tādu dzīvi! Back to USSR komunalka!
, 2017-02-17 00:02, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Baltkrievija joprojām ražo traktorus un vēl viskaut ko. Vienīgais kas viniem traucē attīstīties ir Eirokolhozs ar jūru sankcijām.
Uzpūsts burbulis. Vajag parunāt ar pašiem baltkrieviem, sevišķi jauno paaudzi.
, 2017-02-17 00:04, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Topshop, nevajag domāt ka mēs šeit neko nezinām. Ja pat kādam nav paziņas UK, jebkuram ir internets un var apskatīties turienes latviešu portālus.
Pirmais īres sludinājums no jūsu portāla ko atvēru, tikai istaba, nedēļā 90 paundi, mājā dzīvo vēl 4 tādi paši bēdu brāļi. Nu i nafig tādu dzīvi! Back to USSR komunalka!
Jā, kopā ar bulgāru celtniekiem LV vismaz bija savs dzīvoklis Zoļikā, kaut ar vecākiem dalīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja