Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Landmarks debitē ar vārtiem, ''Dinamo'' zaudē Kazaņā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Landmarks debitē ar vārtiem, ''Dinamo'' zaudē Kazaņā
Neskatoties uz vārtu guvumu, arī Mārtiņam Karsumam sezona sākusies ar vilšanos
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Ceturto Kontinentālās hokeja līgas sezonu ar zaudējumu sākusi Rīgas ''Dinamo'', kas viesos ielaida piecus vārtus un ar 2:5 piekāpās divkārtējās Gagarina kausa ieguvējas Kazaņas ''Ak Bars'' ar uzbrucēju Lauri Dārziņu ierindā priekšā. Vārtus rīdzinieku labā guva Džeimijs Landmarks un Mārtiņš Karsums.

Sezonas pirmajā spēlē pret divas reizes Gagarina kausu ieguvušo Kazaņas ''Ak Bars'' vietu Rīgas ''Dinamo'' vārtos ieņēma gaidāmais stabilais pirmais numurs šosezon Kriss Holts. Aizsardzības virknējumos lielu pārsteigumu nebija, ierindā arī kapteinis Sandis Ozoliņš. Laukumā devās arī pārbaudes spēlēs savainojumu ieguvušais centra uzbrucējs Jānis Sprukts. Savukārt traumētā Aleksandra Ņiživija vietu pirmajā maiņā ieņēma ''Dinamo'' jaunieguvums kanādiešu uzbrucējs Džeimijs Landmarks.

Spēles ievads mūsējiem bija pagalam šokējošs - jau 37. sekundē ''Ak Bars'' izvirzījās vadībā. Lielisku piespēli no savas aizvārtes izdarīja labākais kazaņiešu aizsargs Iļja Ņikuļins, un ''Ak Bars'' kapteinim Aleksejam Morozovam nebija problēmu atklāt spēles rezultātu izgājienā vienatnē pret Holtu - 1:0. Jāatzīmē, ka rupji kļūdījās mūsējo pirmais aizsargu pāris ar Ozoliņu priekšgalā. Arī turpinājumā ''Dinamo'' lielākās problēmas sagādāja sāncenšu pirmais virknējums, bet situāciju sliktāku padarīja Kristapa Sotnieka noraidījums - aizsargs par sitienu ar celi saņēma 5+20 soda minūtes un devās uz ģērbtuvēm.

Sekojošajā vairākumā ar aktīvām darbībām izcēlās arī Lauris Dārziņš, tomēr nedz pašam, nedz partneriem neizdevās dubultot ''Ak Bars'' pārsvaru. Toties to paveica uzbrucējs Nikolajs Ļemtjugovs, kurš pēc filigrānas un acīgas Jevgēņija Medvedeva piespēles pēc Gunta Galviņa kļūdas raidīja ripu Holta sargātā cietokšņa augšējā stūrī - diemžēl 2:0. Trešdaļas izskaņā pie skaitliskā vairākuma tika arī rīdzinieki, taču bija tikai Ozoliņa uzmetiens no distances, kas problēmas nesagādāja. Tādējādi pēc 20 minūtēm 2:0. Par nospiedošo Kazaņas kluba pārsvaru vēstīja arī metienu attiecība – 17 pret sešiem.

Otrās trešdaļas ievadā Rīgas ''Dinamo'' atkal uzspēlēja mazākumā, šoreiz izturot. Diemžēl pēc tā beigām pozicionālu Galviņa kļūdu izmantoja ''Ak Bars'' jaunpienācējs Kirils Petrovs, veikli izrēķinoties ar Holtu un panākot 3:0. Tomēr tūdaļ mūsējiem bija lieliska izdevība samazināt deficītu, bet Sprukts no vārtu priekšas aizmeta garām. Rīdzinieki turpināja uzbrukumā spēlēt aktīvi, taču aizsardzība kliboja. Paveicās, ka izglāba Holts.

Tomēr arī viņš bija bezspēcīgs pēc ilgstošas spēles mazākumā un Petrova metiena no pašas vārtu priekšas - 0:4. Tiesa, soģi vārtu guvumu atzina tikai pēc atkārtojuma noskatīšanās. ''Dinamo'' sausā nevēlējās palikt, un vislabāk to saprata Landmarks, kurš pēc individuāliem centieniem no neērtā tvēriena raidīja ripu starp ''Ak Bars'' vārtsarga Petri Vehanena kājsargiem, gūdams debijas vārtus un panākdams 1:4. Turpinājumā mūsējie neizmantoja pretuzbrukumu, un rezultāts vairs nemainījās.

Noslēdzošās trešdaļas ievadā pēc pārkāpuma pret Landmarku Rīgas ''Dinamo'' ieguva iespēju spēlēt lielajā skaitliskajā vairākumā. Mārtiņam Karsumam vajadzēja tikai 13 sekundes, lai to izmantotu un panāktu 2:4. Par šādu iznākumu viņš varēja pateikties zviedru darba zirgam Fredrikam Varjam, kurš nebaidījās un aizveda ripu līdz sāncenšu vārtu priekšai. Sajutuši lielo iespēju, rīdzinieki uzbrukumos devās arvien aktīvāk, bet ar iespēju izmantošanu nesekmējās.

Tostarp tika aizmirsts par saviem vārtiem. Tomēr Daniss Zaripovs brīnumainā kartā neprata izmantot pretuzbrukumu divatā ar partneri pret Holtu, jo ripa slīdēja vārtiem secen. 50 sekundes pirms mača beigu sirēnas ''Dinamo'' ieguva vairākumu, sekoja Pekas Rautakallio pieprasītais pusminūtes pārtraukums un Holta nomaiņa pret sesto laukuma spēlētāju. Tomēr viss beidzās nepatīkami - aizsargs Medvedevs no centra raidīja ripu tukšajos rīdzinieku vārtos, noteikdams mača gala rezultātu, - 5:2 ''Ak Bars'' labā.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs:

Kriss Holts (Māris Jučers); Sandis Ozoliņš – Oskars Cibuļskis, Arvīds Reķis – Guntis Galviņš, Rodrigo Laviņš(2) – Kristaps Sotnieks(25), Jānis Andersons; Džeimijs Landmarks – Fredriks Varjs – Miķelis Rēdlihs, Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Ģirts Ankipāns(2), Bjerns Melīns(2) – Niklass Luseniuss – Mārtiņš Cipulis, Ainārs Podziņš(2) – Andris Džeriņš – Gints Meija(2)

KHL regulārā sezona, 13. septembris, Kazaņa

Kazaņas ''Ak Bars'' - Rīgas ''Dinamo'' 5:2 (2:0, 2:1, 1:1)

Vārti: 0:37 Morozovs (Ņikuļins) 1:0, 11:08 Ļemtjugovs (Medvedevs, vair.) 2:0, 24:06 Petrovs (Paņins, Obuhovs) 3:0, 31:57 Petrovs (Paņins, Obuhovs, vair.) 4:0, 33:18 Landmarks (Ozoliņš, Cibuļskis) 4:1, 42:22 Karsums (Ozoliņš, Varjs, vair.) 4:2, 59:36 Medvedevs (maz., tukšos vārtos) 5:2
Soda minūtes: 12:37
Metieni: 43:34
Iemetieni: 30:34
Vārtsargi: Petri Vehanens - Kriss Holts

  +3 [+] [-]

, 2011-09-13 20:41, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Laikam pirmo reizi, bet pilnīgi piekrītu. Zaudēt ar lielāko rezultāta starpību šo komandu tikšanās vēsturē, gadā, kad AK Bars ir visvājākais gads... Komentārus tur vairāk nevajag.


Pērle pēc pērles, "apkaunojoši zaudēja", "AK Bars ir visvājākais gads".

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:42, pirms 13 gadiem
Savu spēli un sajūtas droši vien noķersim uzsākot mājas spēļu sēriju, bet kaut kā pietrūkst... Pārāk maz momenti pie pretinieku vārtiem, kad pierāvos kājās un sašutumā korekti nolamājos. Šis sastāva modelis man neradīja sajūtas, ka tas ir mans Dinamo, komanda man kļuvusi svešāka, bet kad pieradīšu pie jaunajām personālijām, tad gan jau atgriezīsies lielā fanošana. Lai izdodas!

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:42, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tā ir sāpe, moš mužiks pa sezonu bik noliks uz īstajām sliedēm
Vai arī noņems no sliedēm, nešaubos, ka Ak Bars ir ko vietā likt.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:42, pirms 13 gadiem
Skaidrs ir tas, ka AK Bars pie Krikunova vairs nav tas AK Bars, kas bija pie Biļaļetdinova, un tāpēc šobrīd šodienas spēle nevar īsti kalpot par mērauklu RD varējumam uz šo brīdi.
Jāpagaida kas notiks spēlēs pret tādām komandām kā Spartak vai tas pats MnD,kas ir RD līmeņa komandas.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:43, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Ozoliņam kā labajos NHL gados, pirmā spēle un jau 0+2 Malacs!
Un vispār, nebija jau tik slikti.
Tāda sajūta,ka Tu spēli neesi skatījies-un cik rupju kļūdu-pie kam 1.minūtē jau zaudētie vārti un kronis visam 2 pretinieku izgājiens pret Holtu un Ozoliņa nespēja atgriezties aizsardzībā...
Loģiski,ka pie 4:0 AK Bars sāka spēlēt mierīgāk un tāpēc jau 3.trešdaļa jau mums izskatījās cerīgāka.Ja 1.un 2.maiņa vēl kaut ko veidoja,4.arī sitās -tad ko laukumā dara 3.maiņa ar 2 leģionāriem???Galīgi nulles.Visvājākā no visām 1.sezonas spēlēm-pat Rīgā pret Ufu aizpagājušajā sezonā cienīgi līdz spēles vidum turējāmies.Pozitīvā ziņa-Lundmarks būs labs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:43, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja:

Pērle pēc pērles, "apkaunojoši zaudēja", "AK Bars ir visvājākais gads".
Uz soliņa noteikti visvājākais gads.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:44, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Vai es tos pieminēju, šmurguli.
Vai tad es teicu ka Tu pieminēji? ja būtu pieminējis tad man nebūtu jajautā. Necepies, loģiku ieslēdz. Un pasmaidi

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:44, pirms 13 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Vai arī noņems no sliedēm, nešaubos, ka Ak Bars ir ko vietā likt.
Domāsim pozitīvi

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:45, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skaidrs ir tas, ka AK Bars pie Krikunova vairs nav tas AK Bars, kas bija pie Biļaļetdinova, un tāpēc šobrīd šodienas spēle nevar īsti kalpot par mērauklu RD varējumam uz šo brīdi.
Jāpagaida kas notiks spēlēs pret tādām komandām kā Spartak vai tas pats MnD,kas ir RD līmeņa komandas.
MnD skatījies? šogad ir vērts dēļ viņiem laiku tērēt?

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:45, pirms 13 gadiem
Landmarks bija ok, neskatoties uz komentāros esošo skepsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:46, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: nu Tev ideja vēl tālāk nekā man sanāca, diez gan labi, Krok!
Paturpinot ideju, gan jau ka viss būs labi, diemžēl konkurence šogad rietumos vairs nebūs tik pilnīga kāda tā varēja būt, diemžēl.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:47, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tā ir sāpe, moš mužiks pa sezonu bik noliks uz īstajām sliedēm
Par Toļiku.

Viņa biedrs saka (otrā perioda beigas, mums skaitliskais mazākums): "Mūsējiem derētu izturēt un iemest kādus vārtus."

Toļiks: "Nē, lai iztur mazākumu, vārtus nevajag, vēl ir viens periods."

Man liekas visi zina, cik nozīmīgs ir "gol v razdevalku" un uzsākt 3.periodu ar 2:4 būti labak nekā 1:4. Vai es kļūdos?

Par treneriem. Nezin, kad ņemt taimaitu un nezina, kad vērts nemt vārtsargu8 no vārtiem un kad nav vērts... Treneri...

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:47, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: MnD skatījies? šogad ir vērts dēļ viņiem laiku tērēt?
Jā,vakar MnD Avangar trešās trešadaļā vienkārši saplosija. Es gan redzēju tikai trešo periodu, bet iespaids palika labs.
Jāskatās kā šiem ies turpinājumā.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:47, pirms 13 gadiem
saturīga spēle visā visumā. Bet noraidījumi, noraidījumi...

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:47, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Īstais jo...? Viņš ir viduvējs treneris ar skaļu spēlētāja uzvārdu.
Ieteiktu nesteigties ar pārgalvīgiem apgalvojumiem! Sezona parādīs kurš ir vairāk pieredzējis, kurš viduvējs utt! Mēs šodien spēlējām pret reāliem pretendentiem uz Gagarina kausu, pie tam vēl izgāzām spēles sākumu, kamēr Šuplers knapi tika galā ar Jugru! Tas protams ir gaumes jautājums, taču man personīgi Rautakalio spēles filozofija patīk daudz labāk nekā Šuplera!

  +4 [+] [-]

, 2011-09-13 20:48, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Par Toļiku.

Viņa biedrs saka (otrā perioda beigas, mums skaitliskais mazākums): "Mūsējiem derētu izturēt un iemest kādus vārtus."

Toļiks: "Nē, lai iztur mazākumu, vārtus nevajag, vēl ir viens periods."

Man liekas visi zina, cik nozīmīgs ir "gol v razdevalku" un uzsākt 3.periodu ar 2:4 būti labak nekā 1:4. Vai es kļūdos?

Par treneriem. Nezin, kad ņemt taimaitu un nezina, kad vērts nemt vārtsargu8 no vārtiem un kad nav vērts... Treneri...
Protams. Es esmu iemanījies skatīties ka Toļika balss skan, bet es viņu nedzirdu

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:49, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,vakar MnD Avangar trešās trešadaļā vienkārši saplosija. Es gan redzēju tikai trešo periodu, bet iespaids palika labs.
Jāskatās kā šiem ies turpinājumā.
Man viņi interesēja tad kad bija kaut cik savējo, kad sākās tā "rotācija" tik palasīju, bet īpaši neskatījos. šis gads varētu būt tas kad ir vērts skatīties, nez kapēc tā liekas.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:49, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja:

Pērle pēc pērles, "apkaunojoši zaudēja", "AK Bars ir visvājākais gads".
Tev smadzenes nestrādā vai. Nemāki 2+2 saskaitīt. Jā šis ir apkaunojošs zaudējums, jo AK Bars pēc līdz šim parādītā snieguma ir vājāka nekšā iepriekšejos trīs gadus, kur tev kaut kas nesaprotams? Un neskatoties uz toi mēs zaudējām smagāk nekā jebkad (šai komandai (un ne tikai pēc rezultāta))

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:50, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Man viņi interesēja tad kad bija kaut cik savējo, kad sākās tā "rotācija" tik palasīju, bet īpaši neskatījos. šis gads varētu būt tas kad ir vērts skatīties, nez kapēc tā liekas.
Kas skaitās savējie?

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:50, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Ieteiktu nesteigties ar pārgalvīgiem apgalvojumiem! Sezona parādīs kurš ir vairāk pieredzējis, kurš viduvējs utt! Mēs šodien spēlējām pret reāliem pretendentiem uz Gagarina kausu, pie tam vēl izgāzām spēles sākumu, kamēr Šuplers knapi tika galā ar Jugru! Tas protams ir gaumes jautājums, taču man personīgi Rautakalio spēles filozofija patīk daudz labāk nekā Šuplera!
Nu beidz Krikunovam vilkt līdz Biļaļetdinova slavas laikus.
Pats Zinatula izteicās, ka jau pirmssezonas spēles redzot pamatīgas izmaiņas AK Bars spēles stilā. Būdams taktisks pret savu kolēģi Krikunovu nepateica uz kuru pusi.Labo vai slikto.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:52, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Vai tad es teicu ka Tu pieminēji? ja būtu pieminējis tad man nebūtu jajautā. Necepies, loģiku ieslēdz. Un pasmaidi
+1 no manis, esmu impulsīvs bet pāriet. (+ jau pieliku)

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:52, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Kas skaitās savējie?
Vienubrīd bija diezgan daudz belaru, gribējās redzēt kā šiem klāsies KHL. Līdzīgi kā nezināmie KHL kontekstā bija mūsējie paša sākumā, atceries, nebija nekādas poņas ko šie varēs...tik minējumi

  -1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:53, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Ieteiktu nesteigties ar pārgalvīgiem apgalvojumiem! Sezona parādīs kurš ir vairāk pieredzējis, kurš viduvējs utt! Mēs šodien spēlējām pret reāliem pretendentiem uz Gagarina kausu, pie tam vēl izgāzām spēles sākumu, kamēr Šuplers knapi tika galā ar Jugru! Tas protams ir gaumes jautājums, taču man personīgi Rautakalio spēles filozofija patīk daudz labāk nekā Šuplera!
Rautakalio filozofija pagaidām ir tikai viņa preses konferencēs, nevis uz laukuma. Tad, kad mūsējie spēlēja to, ko viņi patiešām prot un saprot, kaut kas sāka veidoties. Pārējais bija bezsakarīga skraidelēšana.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:53, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: +1 no manis, esmu impulsīvs bet pāriet. (+ jau pieliku)
Paldies

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:54, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Tev smadzenes nestrādā vai. Nemāki 2+2 saskaitīt. Jā šis ir apkaunojošs zaudējums, jo AK Bars pēc līdz šim parādītā snieguma ir vājāka nekšā iepriekšejos trīs gadus, kur tev kaut kas nesaprotams? Un neskatoties uz toi mēs zaudējām smagāk nekā jebkad (šai komandai (un ne tikai pēc rezultāta))
Ak dievs...

Tad jau tev pagajušā RD sezona bija kārtīgs aplauziens, ne? Jo nu, pēc iepriekš parādītā snieguma (kuru mūsējie rādija pārbaudes spēlēs) mūsējiem kā minimums bija Gagarina kausa finālā jāspēlē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 20:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu beidz Krikunovam vilkt līdz Biļaļetdinova slavas laikus.
Pats Zinatula izteicās, ka jau pirmssezonas spēles redzot pamatīgas izmaiņas AK Bars spēles stilā. Būdams taktisks pret savu kolēģi Krikunovu nepateica uz kuru pusi.Labo vai slikto.
Pričom te Zinetulas slavas laiki? Šis tas ir pamainījies, taču kodols ir tas pats vecais! Tas kā Krikunovs to izmantos ir cits jautājums, bet pat ar visu to AK Bars tāpat ir spēcīga blice, katrā ziņā pietiekoši lai reāli cīnītos par GC!

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:56, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Ak dievs...

Tad jau tev pagajušā RD sezona bija kārtīgs aplauziens, ne? Jo nu, pēc iepriekš parādītā snieguma (kuru mūsējie rādija pārbaudes spēlēs) mūsējiem kā minimums bija Gagarina kausa finālā jāspēlē...
Nu, un kas tad bija tai sezonas sākumā?

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:59, pirms 13 gadiem
=Jāatzīmē, ka rupji kļūdījās mūsējo pirmais aizsargu pāris ar Ozoliņu priekšgalā=

=''Ak Bars'' ar uzbrucēju Lauri Dārziņu ierindā priekšā=

parunasim par "rupji kludijas" ?

  +1 [+] [-]

, 2011-09-13 20:59, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Vienubrīd bija diezgan daudz belaru, gribējās redzēt kā šiem klāsies KHL. Līdzīgi kā nezināmie KHL kontekstā bija mūsējie paša sākumā, atceries, nebija nekādas poņas ko šie varēs...tik minējumi
Vakar mazliet parunājos ar vienu no Ņeman treneriem,un speciāli uzprasiju ko viņš domā par to ka MnD nokomplektēts ar tādu lērumu leģionāru.
Viņa atbilde bija īsa, ja reiz MnD spēles pērn bija apmeklētākās KHL, tad viss ir normāli, bet tie kas neseko KHL var doties uz BAČ spēlēm. Cilvēkiem ir izvēles iespējas.
Un viņi necer,ka MnD būs īstā BLR izlases kadru kalve.
Tas joprojām ir BAČ komandu rokās. Ja katru sezonu izdodās izaudzināt BAČ komandās 3-5 BLR izlases kandidātus, tad esot grēks žēloties. Un pēc katras BAČ sezonas kāds belaru spēlētājs aizceļo uz kādu no KHL komandām.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:59, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu, un kas tad bija tai sezonas sākumā?
Nu mēs pārbaudes spēlēs gandrīz vai visas spēles uzvarējām.

     [+] [-]

, 2011-09-13 20:59, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Rautakalio filozofija pagaidām ir tikai viņa preses konferencēs, nevis uz laukuma. Tad, kad mūsējie spēlēja to, ko viņi patiešām prot un saprot, kaut kas sāka veidoties. Pārējais bija bezsakarīga skraidelēšana.
Man acīmredzami ir tas, ka spēle ir kļuvusi ātrāka, spēlētāji mobilāki, kustīgāki! Nevar apgalvot, ka izmaiņu nav! Par bezsakarīgu skraidelēšanu arī nepiekrītu, tieši pateicoties tam tika norauti daudzi AK Bars uzbrukumi, kad mūsējie skrēja šamiem virsū neļaujot uzsākt uzbrukumu tā kā viņi to vēlas!

     [+] [-]

, 2011-09-13 21:00, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Laikam pirmo reizi, bet pilnīgi piekrītu. Zaudēt ar lielāko rezultāta starpību šo komandu tikšanās vēsturē, gadā, kad AK Bars ir visvājākais gads... Komentārus tur vairāk nevajag.
tu ar to rezultāta starpību nomierināsies?
Šis saka ka bijis stulbi ņemt nost vārtsargu,jo 4:2 ir cien;ig;ak par 5:2