Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" vadība liek pastiprināt sastāvu

Andrejs Siliņš

"Dinamo" vadība liek pastiprināt sastāvu
"Dinamo" galvenajam trenerim Jūliusam Šupleram jādomā, kā uzlabot komandas sniegumu.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pirmdien notikušajā AS "Dinamo Rīga" akcionāru pilnsapulcē komandas ģenerālmenedžerim Normundam Sējējam kopā ar komandas galveno treneri Jūliusu Šupleru dots uzdevums sagatavot un iesniegt akcionāriem priekšlikumus par komandas snieguma uzlabošanu un sastāva pastiprināšanu ar jauniem spēlētājiem.

Deputāta Ulmaņa vietā Savickis

Akciju sabiedrība saņēmusi sabiedrības padomes priekšsēdētāja Gunta Ulmaņa iesniegumu, par to, ka sakarā ar ievēlēšanu Latvijas Republikas 10. Saeimā, viņam ir jāatstāj ieņemamais amats organizācijā. Kopsapulces dalībnieki par jauno padomes priekšsēdētāju ievēlēja līdzšinējo padomes priekšsēdētāja vietnieku Juri Savicki. Savukārt pēc Savicka ierosinājuma veiktas izmaiņas arī AS "Dinamo Rīga" valdes sastāvā - valdes priekšsēdētāju tika apstiprināts līdzšinējais padomes loceklis Aigars Kalvītis.

Liek uzlabot sniegumu

Akcionāru pilnsapulce uzklausīja Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžera Normunda Sējēja ziņojumu par komandas un katra atsevišķa spēlētāja sniegumu sezonas pirmajā daļā. Uzklausot ziņojumu, tika izdarīts secinājums, ka ne visi komandas hokejisti attaisnojuši uz viņiem liktās cerības.

Līdz ar to Normundam Sējējam kopā ar komandas vecāko treneri dots uzdevums sagatavot un iesniegt akcionāriem priekšlikumus par komandas snieguma uzlabošanu un sastāva pastiprināšanu ar jauniem spēlētājiem. Kā pozitīvs tika novērtēts "Dinamo" sniegums sezonas sākumā, bet kā neapmierinošs tika novērtēts komandas sniegums pirmā etapa pēdējās spēlēs, kad tika piedzīvoti vairāki nepatīkami zaudējumi.

Savukārt jauniešu komandas HK "Rīga" startu MHL čempionātā akcionāri novērtējuši kā teicamu.

Pēc 23 aizvadītām spēlēm "Dinamo" izcīnījusi 34 punktus, kas ir 14. labākais rezultāts līgā, bet Rietumu konferencē, kurā, lai nodrošinātu vietu izslēgšanas spēlēs, jāiekļūst labāko astoņu komandu pulkā, rīdzinieki šobrīd ieņem septīto vietu. Komandas rezultatīvākais spēlētājs ir pieredzējušais aizsargs un kapteinis Sandis Ozoliņš - trīs vārti un 18 piespēles jeb 21 punkts. Labākais vārtu guvējs ir Marks Hartigans, kurš pretinieku vārtsargus pārspējis desmit reižu.

     [+] [-]

, 2010-11-09 20:00, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sikoru MnD dabūja tikai viena iemesla dēļ,jo šo komandu trenē viņa uzvārda brālis Sikora,kas ar spēlētāju Sikoru jau agrāk ir strādājis.
Un tāpat jautājums ir atklāts-cik RD ir spējīgi atplēst paši savu maciņu.
Jebkurā gadījumā tu kļūdijies. Jo tirgū ir spēlētāji, kuri ir pieredzējuši un var krietni labi pastiprināt komandu.

     [+] [-]

, 2010-11-09 20:32, pirms 14 gadiem
Teniss rakstīja: Jebkurā gadījumā tu kļūdijies. Jo tirgū ir spēlētāji, kuri ir pieredzējuši un var krietni labi pastiprināt komandu.
Nosauc kādu pārīti.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-09 20:34, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nosauc kādu pārīti.
Godīgi sakot es nezinu, kur to var aplūkot, būtu pateicīgs, ja kāds pateiktu, bet runa iet par to, ka tu kļūdijies. Sikora ir labs un ir pieejams (tātad ir tirgū).

     [+] [-]

, 2010-11-09 20:37, pirms 14 gadiem
Sējējs var būt uzaicinās Zetebergu vai Lindrosu,bet labāk abus kopā ja jau nauda papildinājumiem tomēr ir klubam. Nav ko ņemt visādus 3 šķiras spēlētājus,ja ņem tad riktīgos lai visi baidās.

     [+] [-]

, 2010-11-09 20:39, pirms 14 gadiem
Teniss rakstīja: Godīgi sakot es nezinu, kur to var aplūkot, būtu pateicīgs, ja kāds pateiktu, bet runa iet par to, ka tu kļūdijies. Sikora ir labs un ir pieejams (tātad ir tirgū).
Velreiz rakstu,ka Sikora nebija spēlētāju tirgū. Nezinu cik MnD samaksāja Sikoras klubam,bet viņu dabūja tikai tāpēc,ka MnD trenē Mareks Sikora.

     [+] [-]

, 2010-11-09 20:40, pirms 14 gadiem
Veči,kas ir?! dodam iespeeju jaunajiem HK Riga!! tie ir labi un arii leeti..Seejeejs priecasies..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-09 20:47, pirms 14 gadiem
HK Rīga pseeleetajiem pashiem ir savs klubs un savs chempis, kuraa vinjiem itin labi iet, tagad vinjus tur jaukt ara, vai likt lielajaa komanda, manupraat, nebuutu praata darbs un ka jau te 3 vai kura lapaa rakstiju HK Rīga ir lielas iespeejas tikt pie MHL kausa vai vismaz pirmajam vietam...
kaa arii piekriitu, ka shij debatei isti nav jegas, jo Sejejam tapat ir vienalga, ko fani raksta kkaada portala un vinsh izvelies un daris to, kas vinjam shkitis par labu komandai.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-09 20:55, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9191
Kur Tu rāvi,ak viņš ir bez līguma??
Viņam skaidri norādīts,ka 10/11 sezonā spēlē Monreāl Canadien.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-09 21:00, pirms 14 gadiem
Šupleram jau jādomā par slovāku izlases startu PČ , nevis par jauno hkr spēlētāju iespēlēšanu lielajā klubā .

  +4 [+] [-]

, 2010-11-09 21:05, pirms 14 gadiem
kristapstabu rakstīja: Tadus speletajus ka K.Redlihs, Dzerins, Meija, Sotnieks,Galvins sen jau vajadzeja patriekt no sastava,jo viniem tika regulari dotas iespejas sevi apliecinat,bet diemzel vinu limenis ir tik zems,ka pretigi jau ap dusu.
atradies te eksperts lohs k-kads!
sotnieks ir labs, galvins rezultativs 7+18 pag. sezon un vel pa vidu trauma!
meija ar dzerinu nav tie labakie, bet nav ari sliktakie ka 4 maina vini savu uzdevumu pilda labi!

     [+] [-]

, 2010-11-09 21:10, pirms 14 gadiem
Es domāju vajadzīgs kāds spēcīgs leģionārs...

  +3 [+] [-]

, 2010-11-09 21:18, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Karsumam noteikti jāsāk labāk spēlēt Bet nu Bērziņš no Somijas būtu tieši tas,kas vajadzīgs,riktīgs triecienieks RD 1maiņai,Suroviju uz 2ro maiņu. Bērzs parādījis,ka prot spēlēt,mest Somijā,tad kāpēc to nedarīt RD sastāvā? skaidrs,ka būs viņam piedāvājumi arī no NHL,bet RD būs paši vainīgi,ka kārtējo talantu iznieko,gluži kā GW savulaik palaida mega zvaigznes prom, tāpat arī RD-Jekimovs,Astašenko,Muštakovs,Bērzs,Saulietis ar noderētu,snaiperis Brahmanis-tie ir potenciāli NHL veči.

Tas ir jautrākais, ko pēdējā laikā esmu komentāros lasījis. Reāli uzlaboja garīgo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-09 21:53, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Štāls vai Meija labāks par Suroviju-nu kaut ko labāku samurgot ir grūti.
Laviņu noteikti vēl vajag-kaut arī drīz viņa laiks beigsies, bet pagaidām viņš vēl spēlē KHL līmenī
Wot ta ja Surovijs lielais komandas vilcejs, ko vins budams 1.maina tadu lielisku dara. Seit nav jautajums cik vins ir slikts, bet kapec nedot iespeju latviesu speletajiem ar potecialu, nevis suroviju, kurs nav labak par viniem, protams spelejot ar Niziviju un Ozo vins vairak iemet neka tas pats Meija vai Bukarts spelejot 4.maina un tas ari viss, Bet nu piedod Slovaku milniek!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-09 21:59, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kāpēc kļūda? Kāpēc vispār pastāv tāds klubs, kā RD? Kādi mērķi ir šim klubam? Tērēt naudu?! Taisīt pašreklāmu?! utt.
Daļa no Tevis nosauktajiem veicamajiem darbiem ,būtu LHF tiešie pienākumi.Tādam privātam pasākumam kā RD ,teorētiski drīkstētu būt pofig hokeja attīstība valstī.Un izskatās ,ka uz to arī iet.

     [+] [-]

, 2010-11-09 22:02, pirms 14 gadiem
kadu zvaigzni ta nems hosa bij nebij sudigs bet aizsardziba ar jaspele panems te superstaru kas treninjos mosk slidinasies ar rokam kabata nahren tadus

     [+] [-]

, 2010-11-09 22:52, pirms 14 gadiem
Zhel, butu DR lielaks budžets, tad jau butu savadak, varetu pretendet uz kadu no labiem NHL vechiem , tiem tgd labs priekstats par Rigu ir, ka te mil hokeju, un ka te viss notiek.

     [+] [-]

, 2010-11-10 00:20, pirms 14 gadiem
Labprāt redzētu kādu labu uzbrucēju-slovāku vai skandināvu, bet nav naudas un nav kur viņu likt! 1. Maiņa ir iespēlējusies, 2. pāris Karsums-Sprukts ir nejaucams un Ankipāns ir kapātājs, 3. maiņā notiek visādi brīnumi, bet es domāju, ka tur jāspēļē Dārziņam, Miķelim un Karamnovam, 4. Meija, Bukarts patīk un 4. var variēt!
Ja ņemt, tad aizsargu, da tādu ar kuru pārī OzO visu līgu iznīcinās!
+Mums tagad jaunie HK rīgā rūdās, domāju, ka ja tā turēs pēc gadiem 2 Dinamo varēs novākt tādu ražu... ka pat SKA ar saviem miljoniem varēs spēlēties kā ar gurķi
P.S Sastāvs jāpastiprina, bet vai tas nozīmē arī mistisku papildus finansējumu, vai arī jāmeklē zvaigzne 100latnieku programmā?

     [+] [-]

, 2010-11-10 00:28, pirms 14 gadiem
andris2010 rakstīja: PFF KADA JEGA PASTIPRINAT SASTAVU JA PAT KAUTKADU SETAS VITYAZ UZVARET NEVAR TUR PUSE JAATLAIZ XOKEISTU IT IPASI TO MIKUSU
1)Neuzvarēt un nevarēt nav 1 un tas pats
2)Sastāvs jāpastiprina, lai būtu labāks
3)Sētas komanda? KHL protams nav NHL (vēl ir patālu), bet sētas komandu te nav! Tas pats Viķaz pēdējā laikā ir rādījis pietiekami labu spēli! Ja nemaldos Magņitku ar uzvarēja
4)Nenovelsim visas komandas sistēmas impotenci uz 1 Mikušu! Ne viņš viens tos visus mačus paiiirsa!
5)LŪŪŪDZU beidz gvelzt muļķības!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-10 00:37, pirms 14 gadiem
NHL...KHL nu tā šķirba ir nosacīta... vienīgais ko es redzu labāku NHL - profesionalitāte uz laukuma...minimums nevajadzīgu kļūdu, ieeļļots komandas mehānisms, bet ja Dinamo ir uz viļņa lielākā daļa NHL komandu nervozi pīpētu maliņā....

     [+] [-]

, 2010-11-10 02:27, pirms 14 gadiem
arvids1991 rakstīja: Labprāt redzētu kādu labu uzbrucēju-slovāku vai skandināvu, bet nav naudas un nav kur viņu likt! 1. Maiņa ir iespēlējusies, 2. pāris Karsums-Sprukts ir nejaucams un Ankipāns ir kapātājs, 3. maiņā notiek visādi brīnumi, bet es domāju, ka tur jāspēļē Dārziņam, Miķelim un Karamnovam, 4. Meija, Bukarts patīk un 4. var variēt!
Ja ņemt, tad aizsargu, da tādu ar kuru pārī OzO visu līgu iznīcinās!
+Mums tagad jaunie HK rīgā rūdās, domāju, ka ja tā turēs pēc gadiem 2 Dinamo varēs novākt tādu ražu... ka pat SKA ar saviem miljoniem varēs spēlēties kā ar gurķi
P.S Sastāvs jāpastiprina, bet vai tas nozīmē arī mistisku papildus finansējumu, vai arī jāmeklē zvaigzne 100latnieku programmā?
5)LŪŪŪDZU beidz gvelzt muļķības!

     [+] [-]

, 2010-11-10 06:56, pirms 14 gadiem
Varbūt es vienīgais tā domāju,bet nu izteikšu savu viedokli. Mani nevisai pārliecina Surovy darbība laukumā,viņš ir pirmās maiņas spēlētājs,bet nu diez ko pamanāms laukumā viņš nav,ja pie Hartigana un Ņiživija spēlētu kāds cits spēlētājs varbūt būtu labāk,protams varbūt arī nebūtu))) Manuprāt labākais variants būtu Surovy ārā,viņa vietā Trotters, trešajā maiņā lai Mikuš ar Karamnovu izskaidro kurš labāk iederas starp Lauri un Miķeli (Džeriņš pēdējās spēlēs bija nekāds). Otrā maiņa lai paliek nemainīga,kamēr Ankipāns traumēts lai dod iespēju Bukartam parādīt savas vārtu gūšanas iemaņas,nu un ceturtajā maiņā likt tos kas labākā fiziskā formā atrodas uz doto brīdi. IMHO

     [+] [-]

, 2010-11-10 08:18, pirms 14 gadiem
Lieka runāšana neviens jau atlaists netika vīri gribēja parādīt kurš te priekšnieks.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-10 08:36, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Daļa no Tevis nosauktajiem veicamajiem darbiem ,būtu LHF tiešie pienākumi.Tādam privātam pasākumam kā RD ,teorētiski drīkstētu būt pofig hokeja attīstība valstī.Un izskatās ,ka uz to arī iet.
Es piekrītu, ka RD var darīt ko un kā grib. Bet vēlreiz gribu noprecizēt RD šeftmaņu mērķus, kāpēc ir radīts projekts "RD2".
Lai pelnītu naudu, Eiropā tas nav iespējams. Lai taisītu sev pašreklāmu, piekāst tos mudakus. Lai atmazgātu naudu, viens no reālajiem variantiem.
KĀPĒC???

P.S.
Tikai nepiesauciet cēlus mērķus, piem, glābt Latvijas hokeju no sabrukuma, u.c. muļķības.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-10 09:54, pirms 14 gadiem
KHL kluba Rīgas «Dinamo» ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs otrdien Latvijas Televīzijas raidījumā «Sporta Studija «sacīja, ka novembra pārtraukumā lielas izmaiņas sastāvā nav plānotas, taču uz lielas jautājuma zīmes ir slovāku uzbrucēja Juraja Mikuša palikšana komandā.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-10 10:18, pirms 14 gadiem
rikki rakstīja: Veči,kas ir?! dodam iespeeju jaunajiem HK Riga!! tie ir labi un arii leeti..Seejeejs priecasies..
Baidos, ka tiem HK Rīga čaliem vēl ir savs gadiņš vai divi (citam trīs) jāpaaug un jāpamācās pirms viņi varēs KHL kapāt.... nesalīdzini MXL un KXL..... tās ir divas stipri dažādas līgas arī pēc meistarības līmeņa un ja mūsējie jaunie "zibeņo" MXL tas vēl nenozīmē, ka viņi varēs tagad tāpat te KHL ņemties....

     [+] [-]

, 2010-11-10 10:23, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur Tu rāvi,ak viņš ir bez līguma??
Viņam skaidri norādīts,ka 10/11 sezonā spēlē Monreāl Canadien.
Nu var tak mēgināt šamo no Monreālas uz Rīgu pārvilināt.... Kas viņš ir Monreālā? Baldera vārdiem runājot - "peška"! Rīgā Normis viņam "kinga" statusu varētu piesolīt....

     [+] [-]

, 2010-11-10 11:51, pirms 14 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Wot ta ja Surovijs lielais komandas vilcejs, ko vins budams 1.maina tadu lielisku dara. Seit nav jautajums cik vins ir slikts, bet kapec nedot iespeju latviesu speletajiem ar potecialu, nevis suroviju, kurs nav labak par viniem, protams spelejot ar Niziviju un Ozo vins vairak iemet neka tas pats Meija vai Bukarts spelejot 4.maina un tas ari viss, Bet nu piedod Slovaku milniek!!!
Tu kaut ko jauci-to ka Surovijs ir komandas vilcējs es neesmu rakstījis, es rakstīju ka Surovijs ir labāks par Štālu vai Meiju. Ja Tu vēlies lai pirmā maiņa spēlē latviešu jaunie puikas - OK, bet tad neprasi rezultātu, vietas , uzvaras no Dinamo tik daudz. Visu laiku ir jautājums ko mums vairāk vajag -lai Dinamo spēlē latvieši vai vairāk gribam labāku vietu. Es vēlos lai Dinamo kāptu augstāk un komandā spēlē tikai īsti latviešu puikas kuri ir spējīga šādā līmenī spēlēt LABI, var būt iebildes par 4 maiņu-tur ik pa brīdim var iemest kādu jauno zaļo-Bukarts, Meija, Džeriņš-jau centās un labi spēlēja , bet ar to ir par maz -vajag rezultātu. Dzēriņš pēdējās spēles vispār ir ļoti vājš-vienīgais viņa pluss ir ļoti centīgs.

     [+] [-]

, 2010-11-10 12:04, pirms 14 gadiem
Lobite rakstīja: tu neesi galvu saspiedis..? kaadi potenciaalie NHL veci..? pats saproti ko runaa..?
EJ UZ FUTENI, cilvēk bez humora izpratnes!

     [+] [-]

, 2010-11-10 16:39, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Es piekrītu, ka RD var darīt ko un kā grib. Bet vēlreiz gribu noprecizēt RD šeftmaņu mērķus, kāpēc ir radīts projekts "RD2".
Lai pelnītu naudu, Eiropā tas nav iespējams. Lai taisītu sev pašreklāmu, piekāst tos mudakus. Lai atmazgātu naudu, viens no reālajiem variantiem.
KĀPĒC???

P.S.
Tikai nepiesauciet cēlus mērķus, piem, glābt Latvijas hokeju no sabrukuma, u.c. muļķības.
Šeftmaņu mērķus gan jau prokuros precizēs,bet tas jau ir cits stāsts.

     [+] [-]

, 2010-12-28 09:58, pirms 14 gadiem
lai ņem miroslavu šatanu

     [+] [-]

, 2010-12-28 23:08, pirms 14 gadiem
Mikušu nost!