Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pēdējā iespēja piecu mājas spēļu sēriju nepabeigt bez punktiem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" pēdējā iespēja piecu mājas spēļu sēriju nepabeigt bez punktiem
Miks Indrašis pirms 13 dienām Astanas "Barys" vārtos iemeta divas ripas
Foto: hcbarys.kz

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" savā laukumā joprojām atrodas pirmās uzvaras meklējumos – zaudētas četras spēles pēc kārtas, kopā iemetot tikai četrus vārtus. Šovakar pulksten 19:30 pretiniekos Astanas "Barys" – komanda, kuru sezonas ievadā jau izdevies apspēlēt. Tiešraide kanālā TV6.

Rīgas "Dinamo" no sezonas pirmā izbraukuma, kas ilga četras spēles, atveda piecus punktus. Diviem zaudējumiem sekoja divas uzvaras, un pirmā tika izcīnīta pret Astanas "Barys" – komandu, kas pretī stāsies arī šovakar. Lielā mērā uzvara tika nokārtota pirmajās 15 minūtēs, gūstot trīs vārtus pēc kārtas. Beigās rīdzinieki svinēja panākumu ar 5:3, visus vārtus ielaižot pēdējās 21 minūtes laikā.

Rīdzinieku rindās sezonas rezultatīvāko maču aizvadīja Miks Indrašis, kurš pretinieku vārtos raidīja divas ripas un izdarīja rezultatīvu piespēli. Pie diviem punktiem tika amerikānis Denijs Kristo un kanādietis Brendons Makmilans, kurš šovakar palīdzēt nevarēs un ierindā atgriezīsies tikai pirms izbraukuma tūres. Tikmēr Džastins Pīterss atvairīja 31 no 34 metieniem, bet viņa sniegums mājas sērijā nav bijis pārliecinošs.

Savā laukumā Rīgas "Dinamo" klājies ļoti pieticīgi – četri zaudējumi pēc kārtas, turklāt visās spēlēs gūti tikai vieni vārti. Divos mačos – pret Maskavas "Spartak" un Jaroslavļas "Lokomotiv" – pirms noslēdzošās trešdaļas rezultāts bija neizšķirts, bet tas nepalīdzēja paņemt punktus. Pret Maskavas "Dynamo" tika piedzīvota smaga sakāve, bet pret Sanktpēterburgas SKA izdevās nodemonstrēt lielisku cīņassparu un nepiekāpību, taču ar to bija par maz.

Tikmēr Astanas "Barys" pēc zaudējuma rīdziniekiem izcīnījis trīs uzvaras četrās spēlēs, bet vienīgā neveiksme piedzīvota bullīšos pret Magņitogorskas "Metallurg". Kazahstānas komanda ar 13 punktiem ieņem trešo vietu Austrumu konferencē, un zaudējums pret Rīgas "Dinamo" bijis vienīgais pamatlaikā.

Pirms trim dienām izdevās viesos ar 5:3 apspēlēt Ufas "Salavat Yulaev", un teicams bija komandas kapteinis Naidžels Douss, kurš guva trīs vārtus, sasniedzot jaunu Kontinentālās hokeja līgas rekordu – astotais hat-trick karjerā. Jāizceļ, ka kanādietis divus vārtus iemeta pēdējā minūtē.

Duelis ar Rīgas "Dinamo" bija vienīgais, kurā Douss palika sausā. Ar 11 punktiem viņš ir līgas rezultatīvākais spēlētājs, kamēr kanādiešu aizsargs Derens Dītss ar astoņiem punktiem ir labākais starp zilās līnijas pieskatītājiem. 24 gadus vecajam Dītsam tā ir pirmā sezona ārpus Ziemeļamerikas, bet Douss pārstāvējis Kazahstānas izlasi divos pasaules čempionātos.

Astanas "Barys" filozofiju nav mainījis – lielāko vezumu velk leģionāri. Vārtus sargā zviedrs Henriks Kārlsons, kurš atvairījis 91,9% metienu, aizsardzībā ir Dītss un Kevins Dalmens (2+6), bet uzbrukumā līdzās Dousam ir vēl četri kanādieši – Mets Fratins (0+3), Martins Senpjērs (3+3), Korijs Trivīno (0+1) un Lindens Vejs (0+5). Starp vietējiem rezultatīvākais ir Talgats Žailaulovs, kurš guvis divus vārtus.

Vai Rīgas "Dinamo" vismaz izdosies mājas spēļu sēriju pabeigt uz pozitīvas nots? Sākums pulksten 19:30, tiešraide kanālā TV6. Laika posmā no 12. līdz 20. septembrim rīdzinieki aizvadīs piecu spēļu izbraukumu, piestājot Ufā, Sočos, Helsinkos, Kazaņā un Ņižņekamskā. Savukārt nākamā mājas spēle būs 25. septembrī pret Pekinas "Kunlun Red Star" un Artūru Kuldu.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-09-08 12:43, pirms 7 gadiem
andris_usans_5470542 rakstīja: Piedāvājam aizdevumu līdz pat 500 eiro arī ar sabojātu kredītvēsturi. Ātra izskatīšana un nauda būs Tavā kontā jau pēc 15 minūtēm.
P.S. Salabotas tehniskās problēmas ar to, ka daudzi nevarēja pieteikties kredītam uz iepriekšējās platformas.

---> gecredit.cf <---
Sapikjo un iemet baneri ko spamo ka auns, neviens tapat never valjaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-09-08 12:45, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tak tā kā mazs bērns-vienu grāmatu dzīvē izlasījis,tad nu bļaustāses arī esmu viņu lasījis un neapstrīdu neko no tur rakstītā!!!Tev tas pielec?Esi spējīgs to sapras?Toties tu nepārtraukti novērsies no ASV līdzatbildības Latvijas okupācijā savu interešu vārdā!!!
Da neko neesi izlasījis,jo secinājumi tur bija kategoriski -PSRS bija Planētas lielākais agresors,nav un nebūs nekādas līdzdalības,jo ASV NEKAD nav atzinusi psrs tiesības uz okupēto Baltiju,Poliju,Čehoslovākiju,ar Japānu joprojām ir teritoriāls strīds! PSRS bija tikpat fašistisks režīms kā Hitlera Vācijā un nekas daudz nav mainījies - Čečenija Karabaha Ukraina Sīrija Gruzija Moldova - visur Putlers ielīda,visur tūkstoši nogalināto,bombardēšana un drupas!!! Tev neizdosies samelot , pārāk labi zinu faktus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-08 12:50, pirms 7 gadiem
Vieglatlētika - populārākais sporta veids pasaulē
Hokejs pat nav top 20
Kamer baskets ir godpilna 6. Vietaa, taka pa krumiem basketa heiteri

     [+] [-]

, 2017-09-08 12:51, pirms 7 gadiem
Bet es atzistu ari hokeju par labu esam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-09-08 12:57, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: ko tas dod ,ka ASV atzina vai neatzina????ASV darbības nnoveda pie Latvjas okupācijas!!Kāpēc??Tāpēc,ka ASV rūpējās tikai par savu ekonomisko labumu,nevis domāja par Latviju!Parastā valodā tas saucas-ASV pārdeva Latviju!!!
Pat nemēģinu tev melot,jo vienu grāmatu tiešām esi izlasījisviena grāmata dzīvē-nav tā kā par maz?
Esmu izlasījis vairākas bibliotēkas no A-Z,pirmo vēl lpsr laikos,esmu ticis zombēts politinformācijās un pionieru pulciņā,esmu piedzīvojis mācību trauksmi atomuzbrukumam un krusteniski aizlīmētus logus visai pilsētai,biju strēlnieku pulciņā un jau 7klasē jaucu kalašņikovu uz laika ieskaiti - pēc tā visa tāds siekalains poļitruks kā tu mani nepiejās,viss jums meli,jūs tikai ziniet - kas taisnība! Haha,nesanāca. Tava krievija jau tagad peld sūdos,noziedzībā,korupcijā un vesela rinda veidojas uz Hāgas tribunālu. Un ar tādiem sabiedrotajiem kā ziemeļkoreja,ķīna un čečenija deru,ka izjums paraša pa visām šuvēm tuvākajos 25gados! Ne psrs izdevās,ne tagad izdodies

  -3 [+] [-]

, 2017-09-08 12:58, pirms 7 gadiem
valjero rakstīja: Vieglatlētika - populārākais sporta veids pasaulē
Hokejs pat nav top 20
Kamer baskets ir godpilna 6. Vietaa, taka pa krumiem basketa heiteri
tev ir ļoti apšaubāma statistika- 1. vietā ir futbols un tālākajās vietās kopā ar vieglatlētiku gozējas teniss, beisbols, regbijs, box, F-1, baskets, riteņbraukšana u.tml.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-08 12:58, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: ohohohoho!Sīrijā kau uzs;aka ASV,mēģinot ar teroristu palīdzību gāzt krievu sabiedroto ASAdu,Gruziju arī sponsorēja un apmācīja aSV.lai ar tās rokā iegūtu kontroli pār rokkas tuneli...paskati kartē,kas tas tāds...Tāpat ASV organizēja apvērsumu Ukrainā,kā rezltātā ,protams,Krievija iesaistījās un pievāca sev vajadzīgo krimu un resursiem bagāto Donbasu!Vēl jau ir ASV iebrukums Lībijā Irākā afganistānā Panamā Dienvidslāvij!Un tas vis ir tikai šinī gadsimtā...bet ASv bļodlaižas jau to neredz
Jājājā - citi citi citi,ASV ASV ASV , bļodlaižas,pendosi,sorosi. Kaut kur dzirdēts viss,ne?

     [+] [-]

, 2017-09-08 12:59, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: tev ir ļoti apšaubāma statistika- 1. vietā ir futbols un tālākajās vietās kopā ar vieglatlētiku gozējas teniss, beisbols, regbijs, box, F-1, baskets, riteņbraukšana u.tml.
- nr 1 ir golfs,kriketu piemirsi,am. futbolu

  +3 [+] [-]

, 2017-09-08 13:00, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: ohohohoho!Sīrijā kau uzs;aka ASV,mēģinot ar teroristu palīdzību gāzt krievu sabiedroto ASAdu,Gruziju arī sponsorēja un apmācīja aSV.lai ar tās rokā iegūtu kontroli pār rokkas tuneli...paskati kartē,kas tas tāds...Tāpat ASV organizēja apvērsumu Ukrainā,kā rezltātā ,protams,Krievija iesaistījās un pievāca sev vajadzīgo krimu un resursiem bagāto Donbasu!Vēl jau ir ASV iebrukums Lībijā Irākā afganistānā Panamā Dienvidslāvij!Un tas vis ir tikai šinī gadsimtā...bet ASv bļodlaižas jau to neredz
Nezināju ,ka tev tik primitīvi uzskati.Piemēram Dienvidslāviju vispār varēji nepieminēt jo no visām tautām tikai serbiem smagi ,ka vairs nav kundziņi pār pārējām tautām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-09-08 13:02, pirms 7 gadiem
Lonja pat nezina, kas ir vasalis

  +3 [+] [-]

, 2017-09-08 13:03, pirms 7 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Jājājā - citi citi citi,ASV ASV ASV , bļodlaižas,pendosi,sorosi. Kaut kur dzirdēts viss,ne?
Ko darīt ja cilvēkam galva iebāzta kiseļov tv.Bet ģinamkas fani arī labie uzgavilē čekistam virs galvas tur krievu simbolu ķeburašku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-08 13:03, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: labi,sportist,nav vairs laika!
Secinājumi no mūsu diskusjas-
1.Es nekur un nekad neesmu noliedzis ne PSS ne Krievijas militāros varoņdarbus9ja tā var teikt),bet tajā pat laikā redzu arī ASV īsto seju,kas paslēpta zem cilvēktiesību un demokrātijas maskas!Tātad šobr'd Latvija ir okupēta ASV vasaļvalsts!!
2.Tu aptuveni orientējies krievu varoņdarbos(tas vien ir daudz cilvēkam ar zemu intelektu )bet diemžēl nespēj novērtēt un analizēt tādas pat(vai pat vēl briesmīgākas )ļaunuma impērijas darbības...
tātad Tev ir kur augt!!lasi grāmatas un mēģini domāt līdzi,kad lasi
3.principā patīkami,ka izrādījies nevis tups tirsējs,bet tomēr kaut ko esi lasījispaldies par diskusiju
.tikai pateicoties ASV ir iespējama brīva Latvija - zem krievijas - nekad. Tad kurš ir īstais ļaunums te..

  +3 [+] [-]

, 2017-09-08 13:04, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Ko darīt ja cilvēkam galva iebāzta kiseļov tv.Bet ģinamkas fani arī labie uzgavilē čekistam virs galvas tur krievu simbolu ķeburašku.
Ojaaa,paretam ieslēdzu krievu politislo diskusiju šovus. Tas ir ×=_##!=%&;!**@!#;; tāds ×#;&%÷××* nu nereāli kā zombē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-09-08 13:06, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Es tikai nosaucu faktus...mums jau latvijā arī krieviņi bļauj,ka viņiem ir smagi?Vai tāpēc ASV tagad rīgu bombardēs?
Primītīvi ir tad,ja cilvēks uzskata,ka ASV ja bombardē,tad viss pareizi,a ja kāds cits,tad uzreiz nepareizi
vai,piem,ja ASV izmēģina raķetes,tad viss pareizi,ja kāds cits,tad uzreiz nepareizi
Tu taču saproti, ka līderim ir visu laiku jāvelk!
Līderim nav laika buhāt, bet viena valsts uzskata, ka var gan strādāt, gan buhāt un būt vēl līderis(domāšanas atšķirība)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-09-08 13:08, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Es tikai nosaucu faktus...mums jau latvijā arī krieviņi bļauj,ka viņiem ir smagi?Vai tāpēc ASV tagad rīgu bombardēs?
Primītīvi ir tad,ja cilvēks uzskata,ka ASV ja bombardē,tad viss pareizi,a ja kāds cits,tad uzreiz nepareizi
vai,piem,ja ASV izmēģina raķetes,tad viss pareizi,ja kāds cits,tad uzreiz nepareizi
Tāds nieks,ka ASV nobombardē Asada lidlauku tā aizkavējot kārtējo uzlidojumu civilajiem ar gāzi,kamēr krievu čečeni uc pabiras metodiski iznīcina visu dzīvo aplenktās pilsētās un vēl uzdo pa med. konvoju,procesā nonesot lidmašīnu ar civilajiem. Ūuuuuuu kāds ļaunums ASV,labi gan ka ir labā rašija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-08 13:09, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tādu Tv pat dzirdējis neesmuja kas....Tikai nesapratu,pa kuru krievijas TV stāsta,ka bez ASV palīdzības krievi būtu aiz Volgas aiztriekti?tajā kiseļov.tv?kur to rāda?Es arī paskatīšo
Būtu aiztriekti jo bez ASV bruņojuma un paikas būtu ļoti smagi

  +1 [+] [-]

, 2017-09-08 13:10, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Esmu pārliecināts, ka šodien Arēnā valdīs patiesi sportiski-tautiska atmosfēra! Uzskatu, ka jau šobrīd abonementa iegāde ir nesusi teicamus augļus to īpašniekiem!
Nosauc vismaz vienu augli, ko tā ir nesusi???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-08 13:11, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: brīva Latvija?šodien?vai tik te neatrodas okupantu karaspēks?vai tik ne Latvijas valstsvŗi joņo kā pakalpiņi uz ASV vēstniecību pēc instrukcijām?
drīzāk Latvija pati ir kluvusi par okupantu(ši vārda patiesajā nozīmē),kas ASV rindās Latvijas armijas karavīri uztur okupācijas režīmus Afganistānā un Irāka!vai ne tā?vai arī tu īsti nezini,ko nozīmē vārd okupants??
ak ,jā,piedod,aizmirsu,ka ASV atbrīvo un nes demokrātiju un cilvēktiesībasnu gluži kā PSRS kādreiz
Latvijas valdībā ir spēcīgs aivara lobijs un viņš tak NATO neieredz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-08 13:12, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: brīva Latvija?šodien?vai tik te neatrodas okupantu karaspēks?vai tik ne Latvijas valstsvŗi joņo kā pakalpiņi uz ASV vēstniecību pēc instrukcijām?
drīzāk Latvija pati ir kluvusi par okupantu(ši vārda patiesajā nozīmē),kas ASV rindās Latvijas armijas karavīri uztur okupācijas režīmus Afganistānā un Irāka!vai ne tā?vai arī tu īsti nezini,ko nozīmē vārd okupants??
ak ,jā,piedod,aizmirsu,ka ASV atbrīvo un nes demokrātiju un cilvēktiesībasnu gluži kā PSRS kādreiz
Sapratu tavu sāpi - būtu pa jūsējam - es,ganss jobans,sēdētu 23 kvm un turētu muti atlikušo dzīvi,bet kad atvērtu muti,tad čista pa russkij,dzīvotu pļutina ielā aber Tu jaaa,TU būtu izpildkomitejas 3 vietnieka vietnieks un drāztu 13 tādus kā es dienā,par neizdarību.Jā,tas ir tas ko mums vajag,aga kaņešna

  +2 [+] [-]

, 2017-09-08 13:13, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tātad Tu atzīsti ASV kā līderi,tātad esi gatavs,ka Latvija ir ASV pakalpiņš...lai tā ir!Bet es tam nepiekrītu!tātad pa lielam atzīsti,ka nav brīvas Latvijas,bet ir ASV vasalis..nu re,bet es esmu par reāli brīvu,neatkarīgu latviju..bet ja nu būt atkarīgam,tad no tiem,kas dod lielāku ekonomisku labumu man!
Sanāk, ka jebkurš darba ņēmējs ir pakalpiņš darba devējam?
Ir nu gan tev jocīga izpratne par pasauli!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-08 13:13, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tātad Tu atzīsti ASV kā līderi,tātad esi gatavs,ka Latvija ir ASV pakalpiņš...lai tā ir!Bet es tam nepiekrītu!tātad pa lielam atzīsti,ka nav brīvas Latvijas,bet ir ASV vasalis..nu re,bet es esmu par reāli brīvu,neatkarīgu latviju..bet ja nu būt atkarīgam,tad no tiem,kas dod lielāku ekonomisku labumu man!
Diezgan slima tev tā galviņa izrādās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-08 13:14, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Tātad Tu atzīsti ASV kā līderi,tātad esi gatavs,ka Latvija ir ASV pakalpiņš...lai tā ir!Bet es tam nepiekrītu!tātad pa lielam atzīsti,ka nav brīvas Latvijas,bet ir ASV vasalis..nu re,bet es esmu par reāli brīvu,neatkarīgu latviju..bet ja nu būt atkarīgam,tad no tiem,kas dod lielāku ekonomisku labumu man!
Kādi tev pakalpiņi jo rietumu pasauli saista kopējā ekonomika un politiskie uzskati.Tagad pat strādāju ražotnē kurai izdevās noslēgt testa līgumu ar ASV un ja izdosies ,tad darbs un nauda uz ilgu laiku.