Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

3600 skatītāji...kas notiek???

3600 skatītāji...kas notiek???
Mēs par Dinamo

Kas īsti notiek???

Sveiki fani...Kas ar jums notiek???Uz spēli atnāk 3600 skatitāji,atbalsts 0...Es un mani draugi,kā arī daudzi klātesošie bija šokā par to ka bija tik mazs atbalsts...Saprotu ka viss arī pateicoties sankcijām,bet gribu atgādināt,nejauksim sportu ar politiku...Galu galā tur spēlē mūsu speletāji,kas spēlē arī Latvijas izlasē...Atbalstam Dināmo un ejam aktīvāk uz hokeju...Jo tā ir mūsu komanda,mūsu Dinamo...

Daudzi jau te atkal pateiks:"ko viņš te mūld u.t.t." Bet esmu īsts fans,un ticu,ne tapēc ka Savickis teica ka būs,bet gan tapec,ka mēs domājam ka Dinamo bus...

     [+] [-]

, 2014-09-09 17:20, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Pirmkārt, kas tieši nav saistīts ar VEF, tad tas ir pati organizācija, kas daļēji nosaka toni par dalību līgā, jo kā esmu jau minējis, tad VTB un KHL ir pilnīgi pretējas līgas, ar attieksmi, noteikumiem utt.

Tagad atbildod uz tavu jautājumu: Es zinu cilvēkus, kuri skatīsies un sekos līdzi VEF tikai tām spēlēm, kuras nebūs VTB, piemēram, man arī attieksme pret spēlēšanu VTB ir noraidoša un visticamāk skatīšos tikai spēles pret EL komandām un tām, kuras nav no krievijas - Kalev, Minsk utt.

Bet es uzdošu sekojošu jautājumu: Kādu atbildi ceri Tu sagaidīt? Un kā to centīsies sasiet ar ģinamu?
Sāksim jau ar to - Tu vari stāstīt man ko vien vēlies, ka VTB spēles neskatīsies utt, bet es tam reāli neticu. Es jau to nekādīgi nevarēšu pārbaudīt un arī to nemaz netaisos darīt, es vienkārši zinu, ka būs.

Otrkārt, manuprāt ir muļķīgi teikt, ka redz VTB esot labāka par KHL (protams tā gluži tu neteici, bet domā ta pati).
Te jāsaka, ka katram savs ir tuvāks, proti Tev tāds ir baskets, un tāpēc tu par katru cenu centies savu pusi aizstāvēt.

Nobeigumā jāsaka, ka es jau skatos hokeju, latviešu čaļus spēlējam, bet tev ka tik notirst.
No otrras puses skatoties - Tu nevari neko teikt tiem kas atbalsta Dinamo, JO nezini, ko Tu darītu situācija, ja VEF piederētu krieviem.
Protams stāsti visādas pasakas, bet tam es vienkārši neticēšu!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-09 17:27, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Sāksim jau ar to - Tu vari stāstīt man ko vien vēlies, ka VTB spēles neskatīsies utt, bet es tam reāli neticu. Es jau to nekādīgi nevarēšu pārbaudīt un arī to nemaz netaisos darīt, es vienkārši zinu, ka būs.

Otrkārt, manuprāt ir muļķīgi teikt, ka redz VTB esot labāka par KHL (protams tā gluži tu neteici, bet domā ta pati).
Te jāsaka, ka katram savs ir tuvāks, proti Tev tāds ir baskets, un tāpēc tu par katru cenu centies savu pusi aizstāvēt.

Nobeigumā jāsaka, ka es jau skatos hokeju, latviešu čaļus spēlējam, bet tev ka tik notirst.
No otrras puses skatoties - Tu nevari neko teikt tiem kas atbalsta Dinamo, JO nezini, ko Tu darītu situācija, ja VEF piederētu krieviem.
Protams stāsti visādas pasakas, bet tam es vienkārši neticēšu!
Ko Tu tāds satraucies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-09 17:30, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Ko Tu tāds satraucies?
Nē, nē man viss ok.
Wnk kaut kā kaitina, ka noliek Dinamo kaut gan Vef nav ne kripatiņu labāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-09 17:32, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Ir gan labāks un to ignorēt ir mazliet muļķīgi ne?
Sirds nesāp, ka VEF ģenerālsponsors ar nodokļiem kko krāpjas?
Laikam kkas tāds bija.

     [+] [-]

, 2014-09-09 17:33, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nē, nē man viss ok.
Wnk kaut kā kaitina, ka noliek Dinamo kaut gan Vef nav ne kripatiņu labāks.
Kapēc Tevi tas kaitina? Kāda starpība, kas patīk citiem mūsu virtuālajiem kolēģiem?

     [+] [-]

, 2014-09-09 17:35, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: VTB ir labāka par KHL, ja vēlies es pat varu pateikt faktus, kas uz to norāda....Un otrs, pats galvenais - Latvijā nebūs Krievijas miljonāram piederošs basketbola klubs, jo tur publiku ir mazāk iespējams nozombēt, un ja būtu, tad es par to nefanotu un neatbalstītu, punkts!

Ja kas, tad es nerakstu kā basketbola fans, ka VTB ir labāka, bet vienkārši no neitrāla skatupunkta
Tu raksti kā basketa fans, tas ir acim redzams.
Kā jau teicu - savs ir tuvāks.

OK, lai ko tu neteiktu, bet Dinamo es atbalstīšu. Starp citu interesants fakts - vakardien Dinamo sastāvā bija mazāk leģi neka LOKO.
Bet tikmēr Vafeļi rukās ar melņiem sastāvā. 3 vai 4 melņi bija laikam.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-09 17:36, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nē, nē man viss ok.
Wnk kaut kā kaitina, ka noliek Dinamo kaut gan Vef nav ne kripatiņu labāks.
VEF kā reiz ir par kripatiņu labāks, jo paralēli piedalās Latvijas čempionātā.

Bet tā jau lielos vilcienos skaidrs, ka abu klubu darbība ir pret valsts interesēm.

     [+] [-]

, 2014-09-09 17:37, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Kapēc Tevi tas kaitina? Kāda starpība, kas patīk citiem mūsu virtuālajiem kolēģiem?
Jā, laikam Tev taisnība.
Man jau pēc spēles gribās ar kādu hokeja cilvēku parunāt par spēli, bet vienigais ko es ieraugu, ir tupie Dinamo nolicēji.
Tāpēc kaut kā kaitina.

     [+] [-]

, 2014-09-09 17:37, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu raksti kā basketa fans, tas ir acim redzams.
Kā jau teicu - savs ir tuvāks.

OK, lai ko tu neteiktu, bet Dinamo es atbalstīšu. Starp citu interesants fakts - vakardien Dinamo sastāvā bija mazāk leģi neka LOKO.
Bet tikmēr Vafeļi rukās ar melņiem sastāvā. 3 vai 4 melņi bija laikam.
Vai tu esi rasists?

     [+] [-]

, 2014-09-09 17:40, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Vai tu esi rasists?
Nē!
OK, ja Tev likās divains mans koments, tad vārdu "melņi" aizvieto ar "leģionāri".
Bet nē, man pret menādainajiem nekas nav. Ka reiz mans elks ir melnādains, tāpēc rasists nēesmu nemaz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-09 17:44, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: aksel atdziesti,VEF ir klubs kurā nevajag ieguldīt astronomiskas summas,pat valsts ja gribētu varētu vilkt,a Dinamo 10-15milj ir tikai izdzīvošanai,a gribi rezultātu tad tur vajag 30-50 citronus vismaz
OK.
Pa ilgiem laikiem sanāca garāka diskusija.
Nu, bet basketa komanda ari uz pusi mazāk cilvēku, logīski ka nauda mazāk vajadziga.
Un visa ledus uzturēšana utt. Viss taču maksā.
Lab, es off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-09 17:47, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nē!
OK, ja Tev likās divains mans koments, tad vārdu "melņi" aizvieto ar "leģionāri".
Bet nē, man pret menādainajiem nekas nav. Ka reiz mans elks ir melnādains, tāpēc rasists nēesmu nemaz.
Man prieks. Tad jau galīgi stulbs neesi, lai gan dīvaini, ka neredzi Dinamo negatīvo ietekmi gan uz sabiedrību, gan arī hokeja nozari atsevišķi.

Tajā pašā laikā saprotu tos, kuriem galvenā prioritāte ir iespēja skatīties augstas kvalitātes hokeju klātienē, ja hokeja piramīda vai valsts drošība un politiskie jautājumi liekas mazsvarīgi, taču tas nenozīmē, ka ļaudis ar citām prioritātēm būtu "tupi". Tev tā neliekas?

  +1 [+] [-]

, 2014-09-09 17:50, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, laikam Tev taisnība.
Man jau pēc spēles gribās ar kādu hokeja cilvēku parunāt par spēli, bet vienigais ko es ieraugu, ir tupie Dinamo nolicēji.
Tāpēc kaut kā kaitina.
Nu ja SC nav visa Tava dzīve, tad tev ir kur parunāt par RD

  +1 [+] [-]

, 2014-09-09 17:51, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: mazliet piebildīšu to, ko esmu jau vairākkārt teicis, VEF ir pavisam pretējs atjaunošanas iemesls kā ģinamas dibināšanas iemesls, respektīvi jau pašu klubu saknē ir atšķirīgi mērķi un vērtības + VEF vadība ir pateikusi, ka Ukrainā notiekošais ir ļoti slikti utt.
Piedalīšanās Krievijas atklātajā čempionātā ir krasā pretrunā Latvijas interesēm.

Nav svarīgi, ko saka vadība, svarīga ir ietekme uz cilvēkiem, kam jāklausās Krievijas himna 3x nedēļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-09 18:02, pirms 10 gadiem
nu tas ir tapec kad mums sez viens ziiids pie sprices jau entos gadus un gaida izlases sniegumu 8nieka vienmer, kas tad notiks ja likvides dinamo B grupa pa tadam lietam neviens neiedomajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-09-09 18:34, pirms 10 gadiem
Īsti fani vienmēr bija , ir un būs kopā ar komandu. Fani nav zuduši , ko pierādīja dzelzceļa kauss. Skatītāju apmeklējums vienmēr svārstīsies . 3600 protams ir ļoti maz, bet kopumā DR ir 30 mājas spēles un ja ģimene iet uz spēli divatā pa 18 eiro tas ir 36 kopā plus vēl kaut kas , ja nopērk. Neteikšu ka tas ir maz parastam vidusmēra cilvēkam. Uzliktu biļešu cenu 5-8 eiro - redzētu ka skatītāji būtu.
Fani nepamet komandu nekad.