Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pirmo reizi Horvātijā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" pirmo reizi Horvātijā
Zagrebas "Medveščak" debijā izrēķinājās ar Maskavas CSKA
Foto: medvescak.com

Sestā Kontinentālās hokeja līgas sezona uzņem arvien straujākus apgriezienus. Šovakar otro maču aizvadīs Rīgas "Dinamo", kas pirmo reizi vēsturē viesosies Horvātijā un spēkosies ar debitanti Zagrebas "Medveščak". Spēles sākums pulksten 20:30, tās tiešraide būs pieejama "Viasat Sport Baltic" un KHL TV kanālos.

"Pagaidām nezinu neko," nākamo pretinieku Zagrebas "Medveščak" pēc pirmās uzvaras jaunajā Kontinentālās hokeja līgas sezonā komentēja Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Gints Meija. 26 gadus vecais hokejists guva "Dinamo" pirmos vārtus sezonā, ripu Minskas "Dinamo" cietoksnī raidot 89. sekundē. Uzvaras metiens 10. minūtē kanādieša Kaila Vilsona, kurš realizēja skaitlisko vairākumu, kontā.

Lai gan rīdzinieki aizvadīja varenu pirmo trešdaļu, panākums nenāca viegli -, esot vadībā ar minimālu pārsvaru (2:1), izskaņā nācās izturēt Minskas "Dinamo" spiedienu. "Aizsardzības zonā pārāk bieži pazaudējām spēlētājus. Tāpat ripa ātrāk jādabū ārā," uzlabojamos rādītājus komentēja Meija. Pēc hokejista domām, neizteiksmīgais noslēgums skaidrojams ar psiholoģisko faktoru.

Taču 16 metienus atvairījušajam zviedram Mikaelam Telkvistam grūtāka izvērtās spēles pirmā puse. "Vienmēr ir vieglāk, ja ir daudz metienu. Nācās gaidīt piecas minūtes līdz vienam metienam, tad atkal piecas," atzina pieredzējušais vārtsargs. Pret "Medveščak" Telkvistam par metienu daudzumu nebūs jāsatraucas - Horvātijas komandu pārstāv Nacionālajā un Amerikas Hokeja līgā spēlējuši hokejisti, turklāt Zagrebā mači notiek uz mazā laukuma.

Debijas spēlē "Medveščak" savā laukumā ar 7:1 sagrāva Maskavas CSKA, kas pagājušajā sezonā ierindojās otrajā vietā Rietumu konferencē, bet vasarā piesaistīja divkārtējo Gagarina kausa čempionu Alekseju Morozovu. Vēsturiskos pirmos vārtus 5. minūtē guva Džonatans Čīču - uzbrucējs, kurš 2006. gadā Sanhosē "Sharks" rindās guva 56 vārtus, kļūstot par NHL labāko snaiperi. Pēdējās četras sezonas 33 gadus vecais kanādietis gan pavadījis līmeni zemāk - AHL.

Ar diviem vārtiem izcēlās arī Raiens Veske, taču amerikānis pievienoja arī divas rezultatīvas piespēles. 2011. un 2012. gadā viņš pārstāvēja Ņižņijnovgorodas "Torpedo", pirmajā sezonā 51 spēlē sakrājot 48 punktus. Ar to bija gana, lai ieņemtu 11. vietu KHL rezultatīvāko spēlētāju sarakstā, bet četras vietas zemāk ierindojās kanādietis Čārlzs Linglets, kurš pret CSKA nopelnīja vārtus un piespēli.

"Tā bija komanda ar otro lielāko budžetu? Rezultāts par to neliecina," tiešs bija ar 27 metieniem galā tikušais "Medveščak" vārtsargs Marks Dekaničs. 2011. gadā kanādietis AHL atvairīja 93,1% pretinieku metienu, uzrādot labāko rādītāju visā līgā.

"Mans mērķis ir jau no sākuma parādīt, ka esam izveidojuši cienīgu komandu un ka KHL ienesam jaunas vēsmas - Ziemeļamerikas komandu, kas katru vakaru aizvadīs atraktīvas spēles. Mums jāpierod pie līgas, spēles stila, spēlēšanas ārpus Zagrebas. Neizvirzām augstus uzdevumus," pauda Horvātijas kluba galvenais treneris kanādietis Marks Frenčs. Viņš pēdējās sešas sezonas pavadīja kā AHL vienības Hēršijas "Bears" galvenais treneris, 2010. gadā aizvedot komandu līdz uzvarai. Starp vadošajiem uzbrucējiem bija Vilsons no Rīgas "Dinamo".

"Medveščak" aizsardzību cementē pērn "Dinamo" rindās 35 spēles aizvadījušais un piecus punktus guvušais kanādiešu aizsargs Matjē Karls. Viņam palīdz NHL 571 spēli aizvadījušais Stīvs Montadors un Kērtiss Fosters, kura kontā ir 405 mači. Bet vienības kapteinis ir 38 gadus vecais Alans Letangs, kurš Zagrebā spēlē kopš 2009. gada. Kanādiešu aizsargs 2013. gadā bija Horvātijas valstsvienības ģenerālmenedžeris.

Rīgas "Dinamo" pirmo reizi vēsturē ar Zagrebas "Medveščak" tiksies šovakar pulksten 20:30. Spēli tiešraidē translēs gan "Viasat Sport Baltic", gan KHL televīzija. "Laukumā devāmies, lai iegūtu trīs punktus un lai parādītu, ka varam būt vienotāka komanda nekā iepriekšējā sezonā," pēc pirmās uzvaras teica Telkvists.

Sezonas pirmā izbraukuma ietvaros rīdzinieki spēlēs arī pret Maskavas "Spartak" un CSKA un Doņeckas "Donbass". Savukārt nākamais mačs savā laukumā būs 17. septembrī, uzņemot Kazaņas "Ak Bars".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Vārtsargi: Mikaels Telkvists, Jakubs Sedlāčeks un Rihards Cimermanis.
Aizsargi: Sandis Ozoliņš, Krišjānis Rēdlihs, Georgijs Pujacs, Mets Robinsons, Kristaps Sotnieks, Arvīds Reķis, Oskars Cibuļskis, Rodrigo Laviņš, Edgars Siksna un Mārtiņš Porejs.
Uzbrucēji: Marcels Haščāks, Pols Šehura, Miks Indrašis, Aleksandrs Ņiživijs, Kails Vilsons, Marsels Hosa, Roberts Bukarts, Andris Džeriņš, Gints Meija, Juris Upītis, Artūrs Kuzmenkovs, Mārtiņš Cipulis, Vitālijs Pavlovs, Gunārs Skvorcovs un Deivids Sarkanis.

 +10 [+] [-]

, 2013-09-08 00:17, pirms 11 gadiem
Veiksmi! Jāturpina iesāktais. par 6pt tabulā

 +17 [+] [-]

, 2013-09-08 00:19, pirms 11 gadiem
Medveģakam nav varianti pret mūsu Dinamo!

     [+] [-]

, 2013-09-08 00:21, pirms 11 gadiem
Būs grūti, jo mazais laukums, nepierasti būs. Bet jācer uz to labāko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2013-09-08 00:24, pirms 11 gadiem
RILEY. rakstīja: Stulbais Viasat.. atkal pusi spēļu neredzēšu..
To sū..u ignorē... Rīt pa KHL TV ir tiešraide!

 +12 [+] [-]

, 2013-09-08 00:24, pirms 11 gadiem
Es loti atvainojos,bet sini spele bus zaudejums vismaz ar 4 golu parsvaru...zagrebai ir fantastiska,pieredzejusa komanda, pie tam mazais laukums viniem ir prieksrociba...vini nopera CSKA ka mazus puishelus un diemzhel ta bus ari ar Rigas Dinamo...bet protams esmu par Rigu vnk esmu godigs un liekas ceribas neloloju...bet kas zin musejiem patik paradit labu sniegumu kad tas liekas pilnigi neiespejami.. PAr Dinamo,lai veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 00:24, pirms 11 gadiem
tegan būs zāģis...mazajā laukumā mūsējie varētu diezgan patizli izskatīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2013-09-08 00:30, pirms 11 gadiem
RILEY. rakstīja: Opā, paldies par info.
21 gadsimtā maksāt naudu par hokeja skatīšanos ir noziegums! Lielākā Dinamo kļūda 6 gadu laikā ir tieši tas, ka vairs nav spēļu pa LTV7

     [+] [-]

, 2013-09-08 00:32, pirms 11 gadiem
dinamietis92 rakstīja: Es loti atvainojos,bet sini spele bus zaudejums vismaz ar 4 golu parsvaru...zagrebai ir fantastiska,pieredzejusa komanda, pie tam mazais laukums viniem ir prieksrociba...vini nopera CSKA ka mazus puishelus un diemzhel ta bus ari ar Rigas Dinamo...bet protams esmu par Rigu vnk esmu godigs un liekas ceribas neloloju...bet kas zin musejiem patik paradit labu sniegumu kad tas liekas pilnigi neiespejami.. PAr Dinamo,lai veicas
Kas tu par dinamieti? Vienmēr novēli mūsējiem uzvaru. Iespējams medveščaka spēlētājiem sakāps un liksies ka varēs tagad visus izlikt, bet mūsējie tāpēc varētu viņus pārsteigt. Kaut vai tāpat kā pret Minsku iemetot pašā sākumā,un turpināt spēlēt kā tajā spēlē pirmos 2 periodus.
Šī solās būt viena no aizraujošākajām spēlēm priekš Dinamo,lieliska iespēja paskatīties uz ko esam spējīgi!
Par uzvaru veči!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-08 00:37, pirms 11 gadiem
dinamietis92 rakstīja: Es loti atvainojos,bet sini spele bus zaudejums vismaz ar 4 golu parsvaru...zagrebai ir fantastiska,pieredzejusa komanda, pie tam mazais laukums viniem ir prieksrociba...vini nopera CSKA ka mazus puishelus un diemzhel ta bus ari ar Rigas Dinamo...bet protams esmu par Rigu vnk esmu godigs un liekas ceribas neloloju...bet kas zin musejiem patik paradit labu sniegumu kad tas liekas pilnigi neiespejami.. PAr Dinamo,lai veicas
Nekā tur nav no viņiem, pēc sastāva mūsējie daudz labāki...franči arī PČ uzvarēja krievus, bet no mūsējiem dabūja pa muguru...tā ka esmu 100% pārliecināts, ka Medveģaku sagaida tāds pats liktenis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-09-08 00:39, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Nu nav gan jaaraada krievijas chempionaatu valsts kanaalaa.
Sports paliek sports...tad nevar ne Eiropas, ne pasaules, nekādus čempionātus rādīt pa Latvijas kanāliem? Un ja Latvijas komanda spēle krievu čempionātā, kāpēc gan nevarētu rādīt?

  +4 [+] [-]

, 2013-09-08 00:40, pirms 11 gadiem
Mūsējiem mazais laukums nav svešs, aizvadīja 2 pārbaudes spēles mazajā laukumā, tīri labi izskatījās Dinamo (lai gan bija vāji pretinieki).
Neuzskatu, ka mūsējos sagraus. Tas, ka sameta 7 ripas ciskai, nenozīmē, ka tā notiks arī pret dinamo, varbūt pat paliks sausā.
Rīgai patīk spēlēt izbraukumos, tāpēc ceru uz skaistu uzvaru un 3 punktiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 00:42, pirms 11 gadiem
Medvebas Zagreščak!

  +5 [+] [-]

, 2013-09-08 00:43, pirms 11 gadiem
stipra komanda, būs ļoti grūta spēle. Bet jāuzvar. Par Dinamo!

  +2 [+] [-]

, 2013-09-08 00:44, pirms 11 gadiem
elvels rakstīja: 26 gadus vecais hokejists guva "Dinamo" pirmos vārtus sezonā, ripu Minskas "Dinamo" cietoksnī raidot 89. sekundē.

Viņam manliekas tik 23 gadi..
Ir ir 26 gadi, Daugavas gads manuprāt.
Man arī vēl šogad likās, ka viņš nav tik vecs. Baigi jaunais izskatās, tāpat kā Džera.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 00:44, pirms 11 gadiem
Redzēs,kā Medvesčak klāsies uz lielajiem laukumiem.

     [+] [-]

, 2013-09-08 00:49, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Medveģakam nav varianti pret mūsu Dinamo!
Heh,gribētos jau tā domāt,bet ja tomēr skatās objektīvi,visi varianti ir horvātu lāčiem. Lielākoties jau dēļ laukuma izmēriem,mēs katru dienu uz tādiem nespēlējam,kaut gan cik ir spēlēts tad sekmes nav bijušas sliktas,anyway,par uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-09-08 01:07, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: 21 gadsimtā maksāt naudu par hokeja skatīšanos ir noziegums! Lielākā Dinamo kļūda 6 gadu laikā ir tieši tas, ka vairs nav spēļu pa LTV7
Maksāt par profesionālā klubu sporta skatīšanos ir vispārpieņemta prakse. Tas, ka tu esi izlutināts, jau ir cita runa. Rietumeiropā futbola līgas rāda maksas kanālos. Ja tev tāda nav, jāiet uz tuvējo bāru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 02:25, pirms 11 gadiem
nukinsh rakstīja: Kas tu par dinamieti? Vienmēr novēli mūsējiem uzvaru. Iespējams medveščaka spēlētājiem sakāps un liksies ka varēs tagad visus izlikt, bet mūsējie tāpēc varētu viņus pārsteigt. Kaut vai tāpat kā pret Minsku iemetot pašā sākumā,un turpināt spēlēt kā tajā spēlē pirmos 2 periodus.
Šī solās būt viena no aizraujošākajām spēlēm priekš Dinamo,lieliska iespēja paskatīties uz ko esam spējīgi!
Par uzvaru veči!
taksh skaties reali nevis teelo baigo faninju naivo...

     [+] [-]

, 2013-09-08 03:17, pirms 11 gadiem
Sandis Ozolins 560000ls
Marcel Hossa 350000ls
Georgijs Pujacs 280000ls
Mikael Tellqvist 280000ls
Paul Szczechura 245000ls
Krisjanis Redlihs 210000ls
Kyle Wilson 210000ls
Aleksandrs Nizivijs 200000ls
Matt Robinson 150000ls
Miks Indrasis 140000ls
Marcel Hascak 140000ls
Jakub Sedlacek 100000ls
Gints Meija 100000ls
Arvids Rekis 100000ls
Roberts Bukarts 100000ls
Andris Dzerins 100000ls
Rodrigo Lavins 70000 ls
Oskars Cibulskis 70000 ls
Martins Cipulis 70000ls
Maris Bicevskis 70000ls
Kristaps Sotnieks 70000ls
Edgars Siksna 70000ls
Martins Porejs 70000ls
Arturs Kuzmenkovs 70000ls
Gunars Skvorcovs 70000ls
Vitalijs Pavlovs 70000ls
Juris Upitis 70000ls

info 100%

  +5 [+] [-]

, 2013-09-08 03:19, pirms 11 gadiem
profesorsk rakstīja: Sandis Ozolins 560000ls
Marcel Hossa 350000ls
Georgijs Pujacs 280000ls
Mikael Tellqvist 280000ls
Paul Szczechura 245000ls
Krisjanis Redlihs 210000ls
Kyle Wilson 210000ls
Aleksandrs Nizivijs 200000ls
Matt Robinson 150000ls
Miks Indrasis 140000ls
Marcel Hascak 140000ls
Jakub Sedlacek 100000ls
Gints Meija 100000ls
Arvids Rekis 100000ls
Roberts Bukarts 100000ls
Andris Dzerins 100000ls
Rodrigo Lavins 70000 ls
Oskars Cibulskis 70000 ls
Martins Cipulis 70000ls
Maris Bicevskis 70000ls
Kristaps Sotnieks 70000ls
Edgars Siksna 70000ls
Martins Porejs 70000ls
Arturs Kuzmenkovs 70000ls
Gunars Skvorcovs 70000ls
Vitalijs Pavlovs 70000ls
Juris Upitis 70000ls


info 100%
malacis

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 05:28, pirms 11 gadiem
profesorsk rakstīja: Sandis Ozolins 560000ls
Marcel Hossa 350000ls
Georgijs Pujacs 280000ls
Mikael Tellqvist 280000ls
Paul Szczechura 245000ls
Krisjanis Redlihs 210000ls
Kyle Wilson 210000ls
Aleksandrs Nizivijs 200000ls
Matt Robinson 150000ls
Miks Indrasis 140000ls
Marcel Hascak 140000ls
Jakub Sedlacek 100000ls
Gints Meija 100000ls
Arvids Rekis 100000ls
Roberts Bukarts 100000ls
Andris Dzerins 100000ls
Rodrigo Lavins 70000 ls
Oskars Cibulskis 70000 ls
Martins Cipulis 70000ls
Maris Bicevskis 70000ls
Kristaps Sotnieks 70000ls
Edgars Siksna 70000ls
Martins Porejs 70000ls
Arturs Kuzmenkovs 70000ls
Gunars Skvorcovs 70000ls
Vitalijs Pavlovs 70000ls
Juris Upitis 70000ls


info 100%
Kuriem no viņiem ir divpusējie līgumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-09-08 08:20, pirms 11 gadiem
Medveschak vartsargs : šitābija komanda ar 4. mazako budzhetu ? nehu*a nesaprotu !!!

     [+] [-]

, 2013-09-08 08:29, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Nu nav gan jaaraada krievijas chempionaatu valsts kanaalaa.
un spīdvejs ir jārāda? Lielākā daļa skatītāju pat noteikti nezin,kas tas ir par zvēru,kamēr ziņkārības dēļ neuzslēdz apskatīties.

     [+] [-]

, 2013-09-08 08:32, pirms 11 gadiem
Par abām komandām ,par Dinamo tikai tamdēķ ,ka daļa spēlē izlasē,bet par ZA blici tamdēļ ,ka viņi spēlē hokeju ,kas man patīk.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 08:36, pirms 11 gadiem
večukiņš rakstīja: un spīdvejs ir jārāda? Lielākā daļa skatītāju pat noteikti nezin,kas tas ir par zvēru,kamēr ziņkārības dēļ neuzslēdz apskatīties.
Atšķirībā no pasaules mērogā otršķirīgā Krievijas hokeja, spīdvejā, ko rādīja, sacensībās pašu mājās notika cīņa par pasaules čempiona nosaukumu. Tas, ka rādīja nākamajā dienā, ir cita tēma

     [+] [-]

, 2013-09-08 09:00, pirms 11 gadiem
elvels rakstīja: 26 gadus vecais hokejists guva "Dinamo" pirmos vārtus sezonā, ripu Minskas "Dinamo" cietoksnī raidot 89. sekundē.

Viņam manliekas tik 23 gadi..
Trī gadi cietums,tas darba stāžā neiet iekšā...

  -3 [+] [-]

, 2013-09-08 09:16, pirms 11 gadiem
Очень надеюсь что нашу Динамо сегодня в Хорватии отимеют по полной программе. A то уже на плэй-офф намылились. Не тут то было.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 09:17, pirms 11 gadiem
No kurienes info ?
profesorsk rakstīja: Sandis Ozolins 560000ls
Marcel Hossa 350000ls
Georgijs Pujacs 280000ls
Mikael Tellqvist 280000ls
Paul Szczechura 245000ls
Krisjanis Redlihs 210000ls
Kyle Wilson 210000ls
Aleksandrs Nizivijs 200000ls
Matt Robinson 150000ls
Miks Indrasis 140000ls
Marcel Hascak 140000ls
Jakub Sedlacek 100000ls
Gints Meija 100000ls
Arvids Rekis 100000ls
Roberts Bukarts 100000ls
Andris Dzerins 100000ls
Rodrigo Lavins 70000 ls
Oskars Cibulskis 70000 ls
Martins Cipulis 70000ls
Maris Bicevskis 70000ls
Kristaps Sotnieks 70000ls
Edgars Siksna 70000ls
Martins Porejs 70000ls
Arturs Kuzmenkovs 70000ls
Gunars Skvorcovs 70000ls
Vitalijs Pavlovs 70000ls
Juris Upitis 70000ls


info 100%

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 09:21, pirms 11 gadiem
Pašlaik KHL TV rāda ciskas spēles atkārtojumu pret lāčiem.Prieks skatīties kā ziemeļamerikāņi mizo krievus un publika fantastiska Zagrebā ,dzied visu laiku ,nevis kā dinamo fani blēj to MD futbola saukli ģi--na---mo.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 09:24, pirms 11 gadiem
Info sapnii noredzeeta.
Kaa tad - Sotniekam tik pat cik Porejam !!!

  +7 [+] [-]

, 2013-09-08 09:28, pirms 11 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Очень надеюсь что нашу Динамо сегодня в Хорватии отимеют по полной программе. A то уже на плэй-офф намылились. Не тут то было.
ļoti ceru, ka tevi "отымеют по полной программе" tavi kameras biedri

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 09:29, pirms 11 gadiem
viliiijs rakstīja: tegan būs zāģis...mazajā laukumā mūsējie varētu diezgan patizli izskatīties
Nedomāju,jo mūsējie diezgan daudz trenējās Piņķos,un tur ar ir mazais laukums.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 09:45, pirms 11 gadiem
brg1 rakstīja: Nedomāju,jo mūsējie diezgan daudz trenējās Piņķos,un tur ar ir mazais laukums.
Turklāt jau Popradā bija mazais laukums, Liepājā arī.

     [+] [-]

, 2013-09-08 09:48, pirms 11 gadiem
Dēļ viasat eju pirkt televizoru un abonet viasat baltic,paldies atkal lieki izdevumi

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 09:48, pirms 11 gadiem
Nu ar bažām jāskatās, jā, bet mūsējie Piņķos trenējas, kur tā halle ir mazāka un vienmēr labas spēles Liepājā aizvada, kur arī mazāka... labi, šodien KHL tv rādīs tiešraidi, varēs redzēt

     [+] [-]

, 2013-09-08 09:50, pirms 11 gadiem
Profesok, pilnīgs bullshit Piesēdies un sadalīji ar kalkulatoru ? Siksnim ir prospekta līgums, kā 70000 ? Sedlačekam 100k ? Sandim 1/2 miljons, Tu ar galvu draudzējies ? Summa no iepriekš minētā RD budžeta tupa izdalīta uz galviņām līdz pēdējam latam Treneri paši sev algas maksā ? Hokejisti sametās fizioterameitiem un pirms braukšanas izbraukumā paši arī biļetes lidmašīnai pērk un par autobusa bendžu sametās ?

Noce try trolli

     [+] [-]

, 2013-09-08 09:52, pirms 11 gadiem
Brg1 - RD pārsvarā trenējas Piņķos

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 09:53, pirms 11 gadiem
Vai nevarētu būt, ka mūsējiem ne pārāk laba fiziskā sagatavotība? Jo kā lai citādi izskaidro to, ka spēles pirmo pusi skrien kā vējiņi, iespiež baltkrievus zonā, bet pēdējā trešdaļā pat nevar ieiet pretinieka zonā, pilnīgā bezspēkā. Varbūt es kļūdos, bet ar psiholoģiju šo izskaidrot īsti nevar, jo var noslinkot aizsardzībā, bet to, ka vairs nevar uzbrukt, ieiet zonā- manuprāt vairs nav spēka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-09-08 10:00, pirms 11 gadiem
labi ka pa khl tv tiešraide...Viaasat vnk atkal iesukā ...

  +2 [+] [-]

, 2013-09-08 10:01, pirms 11 gadiem
Rīga uz Horvātiju ir aizbraukusi pēc 3 punktiem. Maskavieši tur aizbrauca atpūsties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:07, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Par abām komandām ,par Dinamo tikai tamdēķ ,ka daļa spēlē izlasē,bet par ZA blici tamdēļ ,ka viņi spēlē hokeju ,kas man patīk.
Par Dinamo tikai, bet tā, protams, citās spēlēs par lācīšiem. Kopumā gaidu neprognozējamu spēli.

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:08, pirms 11 gadiem
stulbais viasats ar saviem debīlajiem ierakstiem, ja nespēj nodrošināt lai vairums ...

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:09, pirms 11 gadiem
Cik Medvescak bija koeficients pret CSKA?

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:10, pirms 11 gadiem
profesorsk rakstīja: Sandis Ozolins 560000ls
Marcel Hossa 350000ls
Georgijs Pujacs 280000ls
Mikael Tellqvist 280000ls
Paul Szczechura 245000ls
Krisjanis Redlihs 210000ls
Kyle Wilson 210000ls
Aleksandrs Nizivijs 200000ls
Matt Robinson 150000ls
Miks Indrasis 140000ls
Marcel Hascak 140000ls
Jakub Sedlacek 100000ls
Gints Meija 100000ls
Arvids Rekis 100000ls
Roberts Bukarts 100000ls
Andris Dzerins 100000ls
Rodrigo Lavins 70000 ls
Oskars Cibulskis 70000 ls
Martins Cipulis 70000ls
Maris Bicevskis 70000ls
Kristaps Sotnieks 70000ls
Edgars Siksna 70000ls
Martins Porejs 70000ls
Arturs Kuzmenkovs 70000ls
Gunars Skvorcovs 70000ls
Vitalijs Pavlovs 70000ls
Juris Upitis 70000ls


info 100%
Haščaks pa sviestmaizi.
Ņiživijam bik tā kā pa daudz.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 10:10, pirms 11 gadiem
A-BURTS atgriezas rakstīja: nezinu,man personigi,atrodoties arpus LV,ar VIASAT nav nekadu problemu ( uzinstalets viltiga veida uz kompja ) kad bija LTV7,nenormali raustijas, galvenokart pateicoties tam,ka daudzi idioti,kuri atrodas LV, tai vieta lai luretu speli pa teliuku,noslogoja netu ar savu nevajadzigo klatbutni VIASAT,paldies HokejDievam,masveida neta nav pieejams,tapec tagad skatos bez raustisanam
Nu daudzi (tapat ka ari es ) pieraduši skatities hokeju uz TV ,jo daudziem majas ir lielie plakanie TV !!! Kompī skatos tad kad vairs nav izveles !!! Necel Viasatu makoņos ,ja vienam ir labi ar visasatu tad 1000 ir sudigi ar viasatu un es esmu starp tiem 1000
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:15, pirms 11 gadiem
A-BURTS atgriezas rakstīja: nezinu,man personigi,atrodoties arpus LV,ar VIASAT nav nekadu problemu ( uzinstalets viltiga veida uz kompja ) kad bija LTV7,nenormali raustijas, galvenokart pateicoties tam,ka daudzi idioti,kuri atrodas LV, tai vieta lai luretu speli pa teliuku,noslogoja netu ar savu nevajadzigo klatbutni VIASAT,paldies HokejDievam,masveida neta nav pieejams,tapec tagad skatos bez raustisanam
o, izrādās arī man ir šis tas aizķeries šajā jautājumā .

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:16, pirms 11 gadiem
canuks20 rakstīja: Nu daudzi (tapat ka ari es ) pieraduši skatities hokeju uz TV ,jo daudziem majas ir lielie plakanie TV !!! Kompī skatos tad kad vairs nav izveles !!! Necel Viasatu makoņos ,ja vienam ir labi ar visasatu tad 1000 ir sudigi ar viasatu un es esmu starp tiem 1000
ir daudzu lielo tv ipasniekiem iespēja kompi saslēgt ar tv....

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:17, pirms 11 gadiem
Te jau var saukt šos pretiniekus par kanadiešu komandu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:20, pirms 11 gadiem
King of Pavians rakstīja: Haščaks pa sviestmaizi.
Ņiživijam bik tā kā pa daudz.
normali, tad jau Ozo dolaros joprojam virs miljona sanem =] Dzerins gan parmaksats

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 10:23, pirms 11 gadiem
A-BURTS atgriezas rakstīja: nezinu,man personigi,atrodoties arpus LV,ar VIASAT nav nekadu problemu ( uzinstalets viltiga veida uz kompja ) kad bija LTV7,nenormali raustijas, galvenokart pateicoties tam,ka daudzi idioti,kuri atrodas LV, tai vieta lai luretu speli pa teliuku,noslogoja netu ar savu nevajadzigo klatbutni VIASAT,paldies HokejDievam,masveida neta nav pieejams,tapec tagad skatos bez raustisanam
Es esmu pārsteigts ka tu ar savu intelekta līmeni esi spējigs kaut ko 'viltīgi uzinstalēt'. Patiesībā pārsteidz ka tu spēj atrast pogu ar ko datoru ieslēgt. Atzīsties, tev kāds palīdzēja.

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:25, pirms 11 gadiem
A-BURTS atgriezas rakstīja: Kafija! ja tu doma,ka ZAG-MED spele izteikti Z-Amrikanisku hokeju,tad tu stipri maldies skatijos speli pret Ciskam,4etri guti varti bija identiski vairakums,uzmetiens no zilas ,pielikta nuja, BANKA! perejie goli bija skaitsi izkombineti, nebija nekadas bakstisanas,grustisanas,ripas stumsana ar visu vartsargu,kas ir raksrurigi Z-A hokejam
Nezinu ko tu tur skatījies ,es pašlaik skatos un redzu tipisku ZA hokeju ,problēma tā ka tu seko klišejām un uzskati ,ka NHL spēlē hokeju skrien un met,arī PČ ne Kanāda ,ne ASV tādu hokeju nespēlē sen.

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:32, pirms 11 gadiem
Nu jābūt vispār uzmanīgiem - CSKA viņi sasita 7:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-08 10:38, pirms 11 gadiem
janijs56 rakstīja: Vai nevarētu būt, ka mūsējiem ne pārāk laba fiziskā sagatavotība? Jo kā lai citādi izskaidro to, ka spēles pirmo pusi skrien kā vējiņi, iespiež baltkrievus zonā, bet pēdējā trešdaļā pat nevar ieiet pretinieka zonā, pilnīgā bezspēkā. Varbūt es kļūdos, bet ar psiholoģiju šo izskaidrot īsti nevar, jo var noslinkot aizsardzībā, bet to, ka vairs nevar uzbrukt, ieiet zonā- manuprāt vairs nav spēka.
Ja tu redzēji pārbaudes spēles un to, ka pēc zaudētajiem vārtiem pēdējā trešdaļā RD atkal pārņēma iniciatīvu un būtībā (ja neskaita pēdējās sekundes) neko vairs neļāva Minskai izveidot, kaut arī Minska bija uz viļņa pēc gūtajiem vārtiem, tad nedomāju, ka tā ir tiesa.

RD neuzbruka, jo viņi 3. trešdaļā jau klaji spēlēja uz rezultāta noturēšanu, kas protams nav labi, bet nu tāda bija situācija. Bet pēc Minskas iesistā gola jau nekādas Minskas tālākas ofensīvas vairs nebija. Bija divi momenti pēc tam vēl Minskai, bet ne jau tāpēc, ka viņi mūsu mūsu zonā spiestu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:52, pirms 11 gadiem
Slinkums meklēt,tāpēc jautājums-vai horvātu lācīšu komandā spēlē kaut viens HORVĀTS??? Ja uz vienas rokas pirkstiem skaitīti Horvātijas pilsoņi,tad tā komanda ir ''neīsta'' !

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:55, pirms 11 gadiem
dinamietis92 rakstīja: Es loti atvainojos,bet sini spele bus zaudejums vismaz ar 4 golu parsvaru...zagrebai ir fantastiska,pieredzejusa komanda, pie tam mazais laukums viniem ir prieksrociba...vini nopera CSKA ka mazus puishelus un diemzhel ta bus ari ar Rigas Dinamo...bet protams esmu par Rigu vnk esmu godigs un liekas ceribas neloloju...bet kas zin musejiem patik paradit labu sniegumu kad tas liekas pilnigi neiespejami.. PAr Dinamo,lai veicas
Es arī nelolotu lielas cerības uz mūsējo uzvaru, vismaz ne Medvesčak laukumā, jo viņu salasītajiem Ziemeļamerikāņiem tur jājūtas kā zivīm ūdenī. Uzmetu aci tādam rādītājam kā NHL experience: 2529 GP, lielāks ir tikai SKA 2612 GP, savukārt Medvesčak komandā 19 spēlētāji ir NHL aizvadījuši vismaz 1 spēli un tas ir labākais rādītājs KHL, kas liecina par to, ka komanda nesastāv tikai no prastiem AHL spēlētājiiem, bet gan no pietiekoši labiem meistariem, kuri savā laukumā sagādās grūtības jebkurai KHL komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 10:57, pirms 11 gadiem
RILEY. rakstīja: Un es kaut kā negribu ticēt, ka vārdu `Charles Linglet` izrunā kā `Šārls Linglets`..
tā kā viņš ir kanādietis no Monreālas un obviously franču izcelsmes, tad Šarls Linglē varētu būt normāls veids kā izrunāt šo vārdu...

Tāpat man patīk kā Marku Popoviču izrunā pēc ZA modes par ''Popoviku'', bet tur protams jāņem vērā, ka čalis ir dzimis un uzaudzis Ziemeļamerikā un ģimenē acimredzot par horvātu saknēm un to kā viņu uzvārds skan jau sen ir aizmirsuši....

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:01, pirms 11 gadiem
A-BURTS atgriezas rakstīja: nezinu,man personigi,atrodoties arpus LV,ar VIASAT nav nekadu problemu ( uzinstalets viltiga veida uz kompja ) kad bija LTV7,nenormali raustijas, galvenokart pateicoties tam,ka daudzi idioti,kuri atrodas LV, tai vieta lai luretu speli pa teliuku,noslogoja netu ar savu nevajadzigo klatbutni VIASAT,paldies HokejDievam,masveida neta nav pieejams,tapec tagad skatos bez raustisanam
Kāpēc tev vienmēr tik ļoti patīk apvainot citus? Internetā skatās, piemēram, studenti, kuriem vai nu nav televīzijas vai nav vajadzības pēc tv, taču reizēm ir kāda pārraide, ko gribas vērot. Datorā ir ērti skatīties, arī, ja paralēli jādara kaut kas.

Tas, ka tev ir problēmas, ir tevis paša vaina, jo pārraides bija paredzētas tikai tiem, kas atrodas Latvijas teritorijā (LTV7 bija tikai tāda licence).

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:03, pirms 11 gadiem
Tīģeris2 rakstīja: Es arī nelolotu lielas cerības uz mūsējo uzvaru, vismaz ne Medvesčak laukumā, jo viņu salasītajiem Ziemeļamerikāņiem tur jājūtas kā zivīm ūdenī. Uzmetu aci tādam rādītājam kā NHL experience: 2529 GP, lielāks ir tikai SKA 2612 GP, savukārt Medvesčak komandā 19 spēlētāji ir NHL aizvadījuši vismaz 1 spēli un tas ir labākais rādītājs KHL, kas liecina par to, ka komanda nesastāv tikai no prastiem AHL spēlētājiiem, bet gan no pietiekoši labiem meistariem, kuri savā laukumā sagādās grūtības jebkurai KHL komandai.
Jā, bet tas NHL experience lielākajai daļai tur ir jau 4-5 gadu pagātne... Protams, mums ir spilgts piemērs Ozo, kam arī ir NHL experience, bet nu tur Ozo lieluma kadri ir vienu sezonu Čīčo tikai bijis.... lai gan protams Ozo jau ir galīgs veterāns arī.

Grūti jau spriest kaut ko par komandu, jāredz normālās spēlēs (tā kā šodien pret Rīgu, Slovan un līdzīgām komandām, kas kapājas), lai saprastu ko viņi šogad varēs. Pie tam liels faktors ir izbraukumi pa Sibīriju un austrumiem in general, jo tās komes ir sīkstas un pagājušogad Slovan jau ar izbaudīja to, ka rezultāti gāja uz leju kā sākās tālie izbraukumi.... Tur Sibīrijas veči punktus ar nevienam nedala.

Bet nu komanda jau nav nemaz slikta, vnk Rietumos ir ļoti daudzas komandas, kas var teikt to pašu...

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:04, pirms 11 gadiem
Būs interesanti.

Šodien laikam trīs spēles,kas vairāk pievērš uzmanību

Авангард — Локомотив

Ак Барс — Салават Юлаев

Медвешчак — Динамо Р

Kaut gan vesela virkne.

Šodien palasīju kārtējās Larionova pērles,nu dikti viņam kaut kas kremt. Velns kur neielaida,ko neiedeva
Aizvainojums nu milzīgs cilvēkam.

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:08, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Būs interesanti.

Šodien laikam trīs spēles,kas vairāk pievērš uzmanību

Авангард — Локомотив

Ак Барс — Салават Юлаев

Медвешчак — Динамо Р

Kaut gan vesela virkne.
Latviešu līdzjutējam vēl interesanta varētu būt:

Torpedo - Traktor

Donbass - LEV (abas komandas ievērojami papildinājušas budžetus un cīnīsies par augstām vietām šogad domājams)

Minska - CSKA (redzot to kā CSKA spēlēja pie horvātiem un Minska pret mums, interesanti paskatīties vai Minska savā laukumā k-ko CSKAi izdarīs)

Spartak - Slovan (Pret Atlant Spartak parādīja, ka ja Glasam ir zvaigžņu stunda, viņi var vinnēt labas komandas, Slovan gribēs pirmos punktus)

Karoč tur pa katru spēli var k-kādu intrigu atrast

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:09, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Medveščak fani labākie. Nekas viņus nepārspēs, Slovan fani atpaliek. Rīga ar saviem bēru maršiem vienkārši sūkā....
http://www.youtube.com/watch?v=N3RRACzVJrE&feature=youtu.be
Vakar lasīju komandas prezidenta interviju. Jāsaka čaļi nu ļoti noskaņoti.
Viņš teica,ka pirms KHL gadījās,ka zaudē 10 spēles pēc kārtas,bet fani tāpat atbalsta. Paliek pēc spēles un sveic utt.
Tur tā fanošana pavisam savādāka. Es pat teikti fanātiska kaut kur.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:09, pirms 11 gadiem
elvels rakstīja: 26 gadus vecais hokejists guva "Dinamo" pirmos vārtus sezonā, ripu Minskas "Dinamo" cietoksnī raidot 89. sekundē.

Viņam manliekas tik 23 gadi..
Meijam ir 87 numurs ne tikai tāpēc, ka viņš fanotu par Krosbiju, bet arī tāpēc, ka tas sakrīt ar Ginta paša szimšanas gadu

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:10, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Slinkums meklēt,tāpēc jautājums-vai horvātu lācīšu komandā spēlē kaut viens HORVĀTS??? Ja uz vienas rokas pirkstiem skaitīti Horvātijas pilsoņi,tad tā komanda ir ''neīsta'' !
Pasaulē ir tik daudz "neīstu" sporta komandu. Un kāda galu galā ir tava darīšana par komandas politiku. Ja viņi grib arī kādu uzvaru sezonas laikā, skaidrs, ka vāks leģionārus.

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:11, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Latviešu līdzjutējam vēl interesanta varētu būt:

Torpedo - Traktor

Donbass - LEV (abas komandas ievērojami papildinājušas budžetus un cīnīsies par augstām vietām šogad domājams)

Minska - CSKA (redzot to kā CSKA spēlēja pie horvātiem un Minska pret mums, interesanti paskatīties vai Minska savā laukumā k-ko CSKAi izdarīs)

Spartak - Slovan (Pret Atlant Spartak parādīja, ka ja Glasam ir zvaigžņu stunda, viņi var vinnēt labas komandas, Slovan gribēs pirmos punktus)

Karoč tur pa katru spēli var k-kādu intrigu atrast
Piekrītu. Pazemotais CSKA būs ninks
Man patika,kā Radulovu uz vietas lika Medvešak spēlētāji. Džeks bija apjucis. Bet nu viņš vienīgais arī spēlēja - kaut arī daudzviet ar savām pārgalvīgajām piespēlēm kosjačīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-09-08 11:15, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Slinkums meklēt,tāpēc jautājums-vai horvātu lācīšu komandā spēlē kaut viens HORVĀTS??? Ja uz vienas rokas pirkstiem skaitīti Horvātijas pilsoņi,tad tā komanda ir ''neīsta'' !
Vai nešķiet, ka vēl neīstāka un neloģiskāka ir Horvātijas komandas spēlēšana Krievijas hokeja čempionātā?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:15, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Vai nešķiet, ka vēl neīstāka un neloģiskāka ir Horvātijas komandas spēlēšana Krievijas hokeja čempionātā?
Viņi aizmirsa tev pajautāt. Tev nešķiet aplami,ko tādu teikt,pie tādas ažiotāžas,kāda valda Zagrebā ?

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 11:21, pirms 11 gadiem
par Zagrebu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:23, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņi aizmirsa tev pajautāt. Tev nešķiet aplami,ko tādu teikt,pie tādas ažiotāžas,kāda valda Zagrebā ?
Nekādas īpašas ažiotāžas Zagrebā nav. Horvātu avīžu saitos - Jutarnji list sporta sadaļā un Zagrebas sporta avīzē Sportske novosti redzamākajā vietā šodien joprojām futbols Tokijas uzvara, kā arī US Open teniss, un lai tiktu līdz Medveščakam vairāki papildus klikšķi vajadzīgi.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:23, pirms 11 gadiem
Kovi rakstīja: Krievijas hokeja klubi ir spēcīgākie pasaulē, tāpēc rodas iespaids ka tā ir Krievijas līga, bet patiesībā tā ir Kontinenta un starptautiskā līga un Horvātijas kluba spēlēšana tur ir pilnīgi saprotama
muterīte tevi pie -30 grādiem kupenā piedzemdēja?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:24, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jā, bet tas NHL experience lielākajai daļai tur ir jau 4-5 gadu pagātne... Protams, mums ir spilgts piemērs Ozo, kam arī ir NHL experience, bet nu tur Ozo lieluma kadri ir vienu sezonu Čīčo tikai bijis.... lai gan protams Ozo jau ir galīgs veterāns arī.

Grūti jau spriest kaut ko par komandu, jāredz normālās spēlēs (tā kā šodien pret Rīgu, Slovan un līdzīgām komandām, kas kapājas), lai saprastu ko viņi šogad varēs. Pie tam liels faktors ir izbraukumi pa Sibīriju un austrumiem in general, jo tās komes ir sīkstas un pagājušogad Slovan jau ar izbaudīja to, ka rezultāti gāja uz leju kā sākās tālie izbraukumi.... Tur Sibīrijas veči punktus ar nevienam nedala.

Bet nu komanda jau nav nemaz slikta, vnk Rietumos ir ļoti daudzas komandas, kas var teikt to pašu...
Par izpraukumiem piekrītu, tur viņiem vajadzētu būt problēmām, gan tāpēc, ka tiem daudzajiem Ziemeļamerikāņiem būs jāpierod pie lielajiem laukumiem, gan tāpēc, ka tādi izbraukumi uz Sibīriju Ziemeļamerikāņiem varētu būt pilnīgi jauna pasaule, bet nu savā laukumā šai komandai būtu jābūt cietam riekstam un es arī ar interesi gaidu šī vakara spēli, redzēs kas un kā būs, ganjau nekādi 7:1 nebūs, tas manuprāt vairāk bija negadījums nevis likumsakarība, bet nu lai Dinamo aizķertu kādu punktu, es domāju šiem nāksies pamatīgi pacensties.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:24, pirms 11 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Pasaulē ir tik daudz "neīstu" sporta komandu. Un kāda galu galā ir tava darīšana par komandas politiku. Ja viņi grib arī kādu uzvaru sezonas laikā, skaidrs, ka vāks leģionārus.
Darīšana man protams nekāda,un protams bez leģionāriem arī nevar,bet vai es gribētu just līdz Latviešu komandai,kurā nespēlē neviens Latvietis(?),visticamāk ka nē! Bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis...

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 11:26, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Vai nešķiet, ka vēl neīstāka un neloģiskāka ir Horvātijas komandas spēlēšana Krievijas hokeja čempionātā?
Tajā pašā laikā tā ir kontinentāla līga

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:26, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Darīšana man protams nekāda,un protams bez leģionāriem arī nevar,bet vai es gribētu just līdz Latviešu komandai,kurā nespēlē neviens Latvietis(?),visticamāk ka nē! Bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis...
Latvijai, atšķirībā no Horvātijas, ir vismaz KHL līmeņa spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-08 11:28, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: vai es gribētu just līdz Latviešu komandai,kurā nespēlē neviens Latvietis(?),visticamāk ka nē! Bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis...
Protams, ka tikai tavs subjektīvais viedoklis. Skat, cik šeit daudz cilvēku, kas fano PRET komandu, kurā lielais vairums ir LV izlases kandidātu! Un nekas, viņiem tas liekas pilnīgi normāli.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:30, pirms 11 gadiem
A-BURTS atgriezas rakstīja: pec tavas logikas sanak,ka hokejs ari ir domats tikai tiem,kas atrodas LV ? un tas ka es neesmu LV ,ir "manis pasa vaina"? intresants un savdabigs domu gajiens! kas attiecas uz LTV 7,tad pa TV kasti tas ir piejams JEBKURAM BOMZIM, bet tu te par studentiem runa ja jau nauda pietiek datoram un internetam,tad +- 5 lati atradisies ari prieks leta teliuka,ko var nopirkt par sadu cenu jebkura tirgus baraholka sliktakaja gadijuma var noskatities pie draugiem,radiem,kaiminiem,vai jebkura leta stura kroga,kau Riga ir parilns savukart,arzemes dzivojosiem,neviens no pieminetajiem variantiem nav realizejams tu par to padomaji?
LTV7 bija licence pārraidīšanai Latvijas teritorijā. Tā kā fu. Ar televizoru vien nepietiek, jāpieslēdz arī televīzija, un kāpēc to vispār darīt, lai noskatītos hokeja spēli reizi nedēļā vai divās? Un nekatru reizi skatīšanās ir plānota, lai dotos kaut kur ciemos or something.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:33, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Tajā pašā laikā tā ir kontinentāla līga
Par kontinentālo to paralēli nosauca, lai pārāk nepieklājīgi neizskatītos vārdu salikums ''Krievijas atklātais čempionāts''.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:33, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Nekādas īpašas ažiotāžas Zagrebā nav. Horvātu avīžu saitos - Jutarnji list sporta sadaļā un Zagrebas sporta avīzē Sportske novosti redzamākajā vietā šodien joprojām futbols Tokijas uzvara, kā arī US Open teniss, un lai tiktu līdz Medveščakam vairāki papildus klikšķi vajadzīgi.
Nu ja avīzē,tad gan
Nu muļķi tak tie Horvāti,tāpat kā Latvieši (izņemot tevi un vēl daži) + vēl kāds lērums valstu,kas piedalās tajā Krievijas čempionātā.
Tumsoņas un nejēgas,atšķirībā no tevis. Tu viens zini,ka pareizi ir fanot par Ziemeļamerikas hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:34, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Protams, ka tikai tavs subjektīvais viedoklis. Skat, cik šeit daudz cilvēku, kas fano PRET komandu, kurā lielais vairums ir LV izlases kandidātu! Un nekas, viņiem tas liekas pilnīgi normāli.
Līdz CILVĒKIEM viņiem vēl ir jāpaaugas

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:34, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Par kontinentālo to paralēli nosauca, lai pārāk nepieklājīgi neizskatītos vārdu salikums ''Krievijas atklātais čempionāts''.
Kāpēc ''Krievijas atklātais čempionāts'' būtu nepieklājīgi ? Pats to izdomāji ?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:37, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Līdz CILVĒKIEM viņiem vēl ir jāpaaugas
Vai no troļļa var kļūt par Cilvēku - tāds ir jautājums.

Var - ja maina attieksmi un ja pazūd tie, kas viņu pazina kā Trolli.

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:39, pirms 11 gadiem
badijs4 rakstīja: No kurienes info ?
neticas, kad Cipulim un Sotniekam vienāda alga ar jaunajiem

  -4 [+] [-]

, 2013-09-08 11:39, pirms 11 gadiem
ingars31 rakstīja: Slinkums meklēt,tāpēc jautājums-vai horvātu lācīšu komandā spēlē kaut viens HORVĀTS??? Ja uz vienas rokas pirkstiem skaitīti Horvātijas pilsoņi,tad tā komanda ir ''neīsta'' !
О проснулся. Вся КХЛ не настоящая. Россия же всем доет денег чтобы ее периферия играла в чемпионате России. Динамо Р бы тоже тогда не было.
Так что сиди тихо, шестой твой номер.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:41, pirms 11 gadiem
RILEY. rakstīja: Stulbais Viasat.. atkal pusi spēļu neredzēšu..

Un es kaut kā negribu ticēt, ka vārdu `Charles Linglet` izrunā kā `Šārls Linglets`..
Šarls Linglē

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:44, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Nekādas īpašas ažiotāžas Zagrebā nav. Horvātu avīžu saitos - Jutarnji list sporta sadaļā un Zagrebas sporta avīzē Sportske novosti redzamākajā vietā šodien joprojām futbols Tokijas uzvara, kā arī US Open teniss, un lai tiktu līdz Medveščakam vairāki papildus klikšķi vajadzīgi.
Pagājušogad uz Medveščak mājas spēlēm Austrijas EBEL līgā gāga pāri 7000 skatītāju.... Cik bija uz RD??

Līdz ar to maz man intereses par to kas darās avīzēs. Tas gan ir fakts, ka uz Medvečšak līdzjutēji šogad nāks. Uz pirmo spēli bija 7500 (faktiski pārpildīta Dom Sportova) un tā būs arī uz priekšu.... Būs arī pāris spēles iekš Arena Zagreb (15,200) tā, ka tad redzēsim cik Zagreba var savākt hoķa fanu...

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:46, pirms 11 gadiem
A-BURTS atgriezas rakstīja: redzi lielaka dalia LV ir izlutinati ar tiem plakaniem TV ekraniem! arpus LV dzivojosiem,sadas iespejas verot hoki NAV UN NEVAR BUT! vieniga iespeja ir internets,un esmu priecigs par JEBKURU bildi bez raustisanas,ko LTV 7 nodrosinat nevareja
Kapeec nav??
Arpus Lv nevienam nav LCD TV?
Man ir 119cm LG Smart 3D TV un draugiem ir LCD TV.. UN rada gan Viasat, KHL gan ukrainu Hokey tv.

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:52, pirms 11 gadiem
gravitons rakstīja: Kapeec nav??
Arpus Lv nevienam nav LCD TV?
Man ir 119cm LG Smart 3D TV un draugiem ir LCD TV.. UN rada gan Viasat, KHL gan ukrainu Hokey tv.
viņš laikam domāja to, ka ārzemēs uz LCD (vai vispār TV) nevar dabūt Viasat??? Bet tas jau ar ir WTF, jo ja vari strīmot uz datora, tad uz TV ar vari uzlikt......

Un vispār zinu cilvēkus Norvēģijā, kam nav nekādu problēmu dabūt tur mūsu Latvijas Viasat un skatīties (ok tā ir Norvēģija, mož citur savādāk)...

Vēl jau ir KHL maksas serviss, piķo cik tur tos rubļus un skaties RD spēles... var nopirkt atsevišķi visas komandas paku vai atsevišķas spēles

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 11:55, pirms 11 gadiem

     [+] [-]

, 2013-09-08 11:58, pirms 11 gadiem
šodien KHL ļoti daudz neprognozējamu spēļu, būs interesanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 12:09, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: Ikrnpk, 11:03, pirms stundas

ja z-amerekani aizvada speles naktsargu liga tad tas ir kaut kads raditajs un zagraba tadu speletaju kas aizvadijusi speles nhl ir visvairak no khl klubiem. no pagajusas speles sastava speleja 15. bet tas ka vini ir spelejusi pirms 4-5 gadi diezvai mazina vinu limeni, jo piemeram sprukts un karsums nhl iir aizvadijusi tikai dazas speles pirms 4- 5 gadi, bet visiem ir skaidrs ka gan karsums gan sprukts ir jedzigaki speletaji par dogovinu kurs tur ir aizvadijis 80 un speje tur vel sobrid
Nav tur daudz ko prātot, šodien redzēsim viņus uz RD fona
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 12:15, pirms 11 gadiem
DinAaaaaaamoooooo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 12:19, pirms 11 gadiem
Es brinos, ka horvāti fano par komandu, kur nav neviena horvāta(dazhi ar dubultpaseem un dazhi sloveeni). Acimredzot cilveeki veelas izbaudit- top limeni, jo futbola un basketbola liigas ir vaajas. EBEL liigaa- horvāti tomer bija.
Domāju, ka dazhi no shiem leģionariem- pec paris gadiem varetu spelet Horvātijas izlasee.

     [+] [-]

, 2013-09-08 12:23, pirms 11 gadiem
Pirmās horvātu spēles rezultāts nerada optimismu no DR viedokļa. Vēl mazais laukums, horvāti uz emocijām savā laukumā.
Centos atrast ko nomierinošu priekš mums. Metieni 30-28 līdzīgi, no tā varētu spriest ka nospiedošs Medvescak pārsvars nav bijis (spēli neesmu redzējis, tikai lasījis aprakstus par spēli). Medvescak vārtsargs bija daudz labāks par CSKA Staņu. Tas rada cerību,jo daudz ko izšķīra vārtsargu spēle. Mēs nedrīkstam aizmirst ka 4 no 7 vārtiem horvāti (zinu ka komandā maz īstu horvātu, bet esmu pieradis komandas saukt pēc tautībām no kurienes ir klubs) guva vairākumā.
Bukmeikeri arī tikai nedaudz vairāk tic horvātu klubam nekā mūsējam. Neatceros bet bija aptuveni 2,2 pret 2,6 likmes horvātu labā.
Tas nenozīmē ka mēs uzvarēsim. Favorīti tomēr ir horvāti un mūsu pirmā spēle kopumā nebija tik laba kā gribētos (var teikt ka Minska bija ļoti vāja pirmajā spēles pusē). Rezultāts 7-1 nav tik biedējošs kā sākumā varētu likties. Var jau būt ka mūs sagaida kas līdzīgs, visādi var būt. Bet ja būtu jāprognozē tad iespējams zaudēsim līdzīgā cīņā.
Protams kā līdzjutējs ceru ka mūsējie uzvarēs, bet kā skatītājs no malas neitrāls varētu būt sāpīgs zaudējums ar 1-2 vārtiem.
Ir cerība ka viņi vēl nav tā īsti saspēlējušies. Pirmajā spēlē izvirzījās vadībā un pakāpeniski rezultāts pieauga, bet kā būs ja spēle līdzīga vai viņi nokļūst zaudētājos sākumā. Katrā ziņā 1.periodā gaidu spēcīgu spiedienu no horvātiem. Ja Telkvists izturēs un nepelnīsim mazākumus tad spēli varētu izlīdzināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 12:26, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Pirmās horvātu spēles rezultāts nerada optimismu no DR viedokļa. Vēl mazais laukums, horvāti uz emocijām savā laukumā.
Centos atrast ko nomierinošu priekš mums. Metieni 30-28 līdzīgi, no tā varētu spriest ka nospiedošs Medvescak pārsvars nav bijis (spēli neesmu redzējis, tikai lasījis aprakstus par spēli). Medvescak vārtsargs bija daudz labāks par CSKA Staņu. Tas rada cerību,jo daudz ko izšķīra vārtsargu spēle. Mēs nedrīkstam aizmirst ka 4 no 7 vārtiem horvāti (zinu ka komandā maz īstu horvātu, bet esmu pieradis komandas saukt pēc tautībām no kurienes ir klubs) guva vairākumā.
Bukmeikeri arī tikai nedaudz vairāk tic horvātu klubam nekā mūsējam. Neatceros bet bija aptuveni 2,2 pret 2,6 likmes horvātu labā.
Tas nenozīmē ka mēs uzvarēsim. Favorīti tomēr ir horvāti un mūsu pirmā spēle kopumā nebija tik laba kā gribētos (var teikt ka Minska bija ļoti vāja pirmajā spēles pusē). Rezultāts 7-1 nav tik biedējošs kā sākumā varētu likties. Var jau būt ka mūs sagaida kas līdzīgs, visādi var būt. Bet ja būtu jāprognozē tad iespējams zaudēsim līdzīgā cīņā.
Protams kā līdzjutējs ceru ka mūsējie uzvarēs, bet kā skatītājs no malas neitrāls varētu būt sāpīgs zaudējums ar 1-2 vārtiem.
Ir cerība ka viņi vēl nav tā īsti saspēlējušies. Pirmajā spēlē izvirzījās vadībā un pakāpeniski rezultāts pieauga, bet kā būs ja spēle līdzīga vai viņi nokļūst zaudētājos sākumā. Katrā ziņā 1.periodā gaidu spēcīgu spiedienu no horvātiem. Ja Telkvists izturēs un nepelnīsim mazākumus tad spēli varētu izlīdzināt.
Lieku uz RD uzvaru šodien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 12:35, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Es brinos, ka horvāti fano par komandu, kur nav neviena horvāta(dazhi ar dubultpaseem un dazhi sloveeni). Acimredzot cilveeki veelas izbaudit- top limeni, jo futbola un basketbola liigas ir vaajas. EBEL liigaa- horvāti tomer bija.
Domāju, ka dazhi no shiem leģionariem- pec paris gadiem varetu spelet Horvātijas izlasee.
Tā tas ir pasaulē ka fani ir katram klubam. Padomā par Maskavas CSKA basketbolā vai Krievijas futbolā. Var minēt kaut vai arī Anglijas futbola līgu. Ja Rīgas Dinamo būtu tikai leģionāri arī tad ta'būtu mana komanda un justu līdzi, fanotu par to, jo tā pārstāv Latviju. Tāpat Medvescak manās acīs pārstāv Horvātiju, kaut vai tur 100% spēlētu leģionāri un nauda nāktu tikai no Krievijas. Visa lieta ir uztverē. Kam obligāti vajag lai klubā būtu tikai savēji vai lielākā daļa savējie, tiem vairāk jājūt līdzi izlasei. Klubu sports ir visā pasaulē tāds , ka tur var būt pilns ar leģionāriem. Ja tas nepatīk , tad jāmeklē sportā kas cits.
Un DR nīdējiem būtu jāriecājas ka leģionāri mūsu klubā ir daudz, jo tad mazāk ir latvieši. Ja būtu tikai leģionāri, tad nevarētu gaudot katru dienu ka grauj Latvijas čempionātu vai izlasi , jo klubā latvieši vai izlases spēlētāji vienkārši nav.
Protams es pats vēlos lai mums būtu vairāk savējie klubā (5-6 leģionāri būtu labākais variants). Bet ja kādreiz lavieši būs mazākumā man tik un tā DR būs komanda par ko fanošu, par laviešiem varu fanot izlases spēlēs.

     [+] [-]

, 2013-09-08 12:37, pirms 11 gadiem
paldies khl tv par to ka arI Latvija cilvēki redzēs šo spēli slavenais viasat sūds tomēr nav piejams tik daudziem Latvijas iedzīvotājiem kā khltv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 12:45, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Es brinos, ka horvāti fano par komandu, kur nav neviena horvāta(dazhi ar dubultpaseem un dazhi sloveeni). Acimredzot cilveeki veelas izbaudit- top limeni, jo futbola un basketbola liigas ir vaajas. EBEL liigaa- horvāti tomer bija.
Domāju, ka dazhi no shiem leģionariem- pec paris gadiem varetu spelet Horvātijas izlasee.
Vārtsargs Dekanič, aizsargi Katič, Popovič, Martinovič, uzbrucēji: Glumač, Kostovič, Perkovič
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 12:47, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Lieku uz RD uzvaru šodien.
Harļik,kas tad nu? SC nemaz neciena tādus izcilus krievu provokatorus kā Tu?
Uzliec uz RD uzvaru reālu naudu. Nu,piemēram, 1000 Eiro.
Es prognozēju RD kāsienu ar 2:4. Tas tāpēc,ka arī šosezon RD sastāvā neredzu tos spēlētājus, kas regulāri spētu realizēt pašu radītos momentus. RD arī šosezon gūto vārtu standarts būs 2-3 vārti vidēji spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 12:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: RD arī šosezon gūto vārtu standarts būs 2-3 vārti vidēji spēlē.
tu zini to, ka pagājušogad vidēji zem 3 vārtiem spēlē palika gan Avangard, gan Maskavas Dinamo, gan CSKA, gan Traktors u.t.t.

Pāri 3 vārtiem spēlē pagājušogad bija tikai SKA, AK Bars, Magņitka un Barys (??!)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 12:53, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tu zini to, ka pagājušogad vidēji zem 3 vārtiem spēlē palika gan Avangard, gan Maskavas Dinamo, gan CSKA, gan Traktors u.t.t.

Pāri 3 vārtiem spēlē pagājušogad bija tikai SKA, AK Bars, Magņitka un Barys (??!)
Jā, tā tas varētu būt, bet tikai šīs komandas tajā pašā laikā spēja arī vidēji zem 2-3 ripām spēlē ielaist savos vārtos.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 12:55, pirms 11 gadiem
Beidzot mūsu faneļi redzēs kādi ir normāli sporta fani. Medveščak - CSKA - YouTube

     [+] [-]

, 2013-09-08 12:59, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Vārtsargs Dekanič, aizsargi Katič, Popovič, Martinovič, uzbrucēji: Glumač, Kostovič, Perkovič
Tikai Kostovics ir dzimis Horvātijaa un kopaa rosterii ir 3, kuri ir dzimushi horvātijaa, bet neviens nav izgaajis laukumaa- machaa pret CSKA.

Ja nebutu Medvescak kur var labu naudu nopelnit un var satikt radiniekus, tad gandriz neviena sheit nebutu.

     [+] [-]

, 2013-09-08 13:00, pirms 11 gadiem
beidzot kolhozā ir klubs, par kuru fanot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-09-08 13:05, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kas gan tur mainās? Visur, kur Znaroks, tur arī es, tādēļ nekas nemainās, bet horvāti tagad mani favorīti, jo viņu hokejs ir tuvāks man, tādēļ Kombuli nemuldi, ja neko nesaproti.
kombulis, vālējot Inesi, nopis*s lejā no sienaugšas un smagi apdauzīja savu tā jau tupo pauri, tapēc piedosim viņam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 13:12, pirms 11 gadiem
Labs video,mūsu keponiem nopietni konkurenti,šķiet Rīgā nav redzēts,ka publika pēc spēles izsauc komandu no ģērbtuvēm.....http://www.youtube.com/watch?v=N3RRACzVJrE&feature=youtu.be

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 13:12, pirms 11 gadiem
Dr.med.Mengele rakstīja: Beidzot mūsu faneļi redzēs kādi ir normāli sporta fani. http://www.youtube.com/watch?v=N3RRACzVJrE&feature=youtu.be
Neredzēju neko īpašu ... Latvijas futbola izlases spēles fanu ziņā, tas gan ir kauns...

     [+] [-]

, 2013-09-08 13:13, pirms 11 gadiem
Kovi rakstīja: serbu klubu gan nevajadzētu KHL, tad to Zagrebas halli nodedzinātu beigās

ja starp latviešiem un krieviem nav un nekad nav bijis razborku tad starp horvātiem un serbiem oj oj oj
Serbiem nav hokeja, tāpēc tas nedraud.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 13:15, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Neredzēju neko īpašu ... Latvijas futbola izlases spēles fanu ziņā, tas gan ir kauns...
Tu beigas redzēji? Rīgā jau ir tikai - dinaaamooo, dinaaamooo! Diezgan nožēlojami.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-08 13:19, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: galvā iztrahātais draudziņ, tev tās favorītkomandas mainās, kā apenes...
Tev liekas, ka bez mammas atgādinājuma, viņš līdz tam spēs aizdomāties?

     [+] [-]

, 2013-09-08 13:23, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tu esi tizls, lai neteiktu vairāk. Pašsaprotamas lietas pat nespēj saprast. Kāds te tagad sakars ar horvātu hokeju? Komanda ir nokomplektēta no ex-NHLiešiem un AHL spēlētājiem, tādēļ spēles stils ir ziemeļamerikānisks, kāds man arī visvairāk patīk. Reizēm liekas, ka Tu īsti nedraudzējies ar to burbuli, kas Tev virs pleciem atrodas.
tevi tiešām vakar laikam kāds niga caur ausi paņēma, palasi pats ko rakstīji: ''...horvāti tagad mani favorīti, jo viņu hokejs ir tuvāks...'',
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 13:25, pirms 11 gadiem
A-BURTS atgriezas rakstīja: nesaprotu,kada jega fanot par pliku logo un nosaukumu vien? man,personigi,ir svarigs cilvecisks faktors,proti KAS mana kluba spele,nevis tikai kluba krasas,vesture un tradicijas
Man arī svarīgi kas manā klubā spēlē un galvenais KĀ SPĒLĒ. Hossa, Hartigans, Holts-tie man ir pilnībā kā savējie, tagad arī Šehuru uztverupilnībā kā savējo. Paskaties ir klubi kur pilns ar leģionāriem un tik un tā fani stāv un krīt par savu klubu.
Latviešiem vēl ilgs laiks ejams lai līdz tam tiktu. Piekrītu ka lielai daļai latviešu ir ļoti svarīgi lai būtu visi vai gandrīz visi savējie klubā.
Es fanoju par savu klubu. Vai tad Minskā nefano ja puse vai vairāk kā puse bija leģionāri. DR pārstāv Latviju (manā uztverē) , es jau nevaru neko mainīt savā uztverē un arī nevēlos mainīt. TāpĒC cienu leģionārus , kuri ar visu sirdi ir iekšā DR un dara visu lai klubs startētu sekmīgi.
Labāk centīgs leģionārs nekā slinks savējais. Pirma dažām sezonām salīdzini Bukartu un Holtu. Man Holts bija vairāk savējais DR nekā Bukarts (atvainojos Bukartam, pēdējā sezonā domas par viņu ir mainūjušās uz labo pusi).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 13:26, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: tevi tiešām vakar laikam kāds niga caur ausi paņēma, palasi pats ko rakstīji: ''...horvāti tagad mani favorīti, jo viņu hokejs ir tuvāks...'',
tu pilnīgi debils esi? tas bija domāts tā, ka klubs, kas bāzējas Horvātijā , ir viņa favorīti ? nopērc smadzenes, pāķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 13:30, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Šodien pārsteigšu jūs! Būšu par Dinamo, jo Medveščakā ir vēl vairāk pabiras kā Dinamo!!!
vieglas uzvedības vecene tu esi! morozovs un pļegurs raduļiks ir superpabiras

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 13:40, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: vēlviens galvā iztrahātais parādījies . Ko tu lien, es tev vispār pajoli neko neprasīju, advokāts atradies
uzvedies normāli, tā tu savā ģervņā vari lamāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 13:44, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Vispār jau Radulovs ir viens no labākajiem pasaulē
samagona tempšanā ? nešaubos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-08 13:48, pirms 11 gadiem
Prikwans rakstīja: Un? a kas tu tads vispar esi? Nozviedzos paamtigi! Atradies pestitajs Løshara
nomierinies, kepka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-08 13:55, pirms 11 gadiem
Prikwans rakstīja: Ej izdari akutko albu sabiedribai. Pargriezt neta vadu un pakaries nulle! Pretigi no tadiem cilvekiem ka tu!

Kovi - Tu bomzi vispar stavi mala klusi. To ka tu esi viens no titrlinju padomes visi zin! Iesaku sekot ldizi Howardam, gana r vadu gana r virvi! Pabira... Jus bijat pelnijushi pabiru kausu, zhel ka DR jums to atnjema!
TĀDS IDIOTS! pats atzīst, ka Dinamo izcīnīja nevis Cerību, bet Pabiru kausu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 13:56, pirms 11 gadiem
9thGOLD4RUSSIA rakstīja: Dwaight_Howard ir jauns super kepka pokemonucentrā?
tevi vispār nekomentēsim, niks jau izsaka visu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 14:02, pirms 11 gadiem
Dwaight_Howard - vēl viens līdzvērtīgs pajolis zutim, zuti uzmanies, ka tevi neizstumj no SC pajoļu TOP 5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 14:03, pirms 11 gadiem
rY87z rakstīja: Visi skatamies SKA spēli, visiem hokeja gardēžiem ir jāredz kā SKA sagrauj Genādija Bukina pabiras.
davaj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 14:04, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Dwaight_Howard - vēl viens līdzvērtīgs pajolis zutim, zuti uzmanies, ka tevi neizstumj no SC pajoļu TOP 5
labak uztraucies, ka tevi kāds no stulbeņu hall of fame neizstumj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 14:06, pirms 11 gadiem
vai būs divciparu skaitlis uz tablo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-08 14:13, pirms 11 gadiem
Fu*k off! Troļļi nu jau pilnībā pārņēmuši Sportacentru!
Labi, ka ir opcija "ignorēt". Tagad no šī raksta 35 jaunākajiem komentiem redzu tikai vienu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-09-08 14:26, pirms 11 gadiem
Ilgi te neesmu neko rakstījis un izskatās, ka arī nerakstīšu turpmāk. Šis portāls ir pilnībā sačakarēts. Agrāk varēja izlasīt interesantus komentārus un diskutēt, bet kas tagad te notiek? Pilnīgākā miskaste. Vai tiešām sportacentram ir nospļauties? Veco labo e-sportu ar šo nesalīdzināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 14:55, pirms 11 gadiem
sodien gaida loti interesanta un sparaiga cina...nevaru sagaidit
medvescak ir uz emociju vilni jo parspeja vienu no ligas lideriem....un loti labs sezonas sakums, bet diemzel bus jaapbedina medvescak jo Riga parupesies par to

TIKAI RIGA TIKAI DINAMO!!!!!!

     [+] [-]

, 2013-09-08 15:10, pirms 11 gadiem
Kur netā varēs skatīties spēli?

     [+] [-]

, 2013-09-08 15:13, pirms 11 gadiem
psixoo rakstīja: Kur netā varēs skatīties spēli?
visas khl speles var redzet seit OnHockey.TV | Прямые трансляции хоккейных...

     [+] [-]

, 2013-09-08 16:12, pirms 11 gadiem
SVIESTS!SPĒLES RĪGĀ RĀDA DIVI KANĀLI IZBRAUKUMU NEVIENS NORMĀLS KANĀLS!!!

     [+] [-]

, 2013-09-08 16:24, pirms 11 gadiem
Kāds var lūdzu iemest linku,kur rādīs spēli šovakar?

     [+] [-]

, 2013-09-08 16:32, pirms 11 gadiem
Absurts rakstīja: Kāds var lūdzu iemest linku,kur rādīs spēli šovakar?
Grūti divus ierakstus uz augšu pabraukt?

  -3 [+] [-]

, 2013-09-08 16:55, pirms 11 gadiem
Ko var ņemties ar tām translācijām dažu latu žēl priekš viasat, beidziet dzert optimas alu, tad sanāks

     [+] [-]

, 2013-09-08 18:13, pirms 11 gadiem
St_Germain rakstīja: Ko var ņemties ar tām translācijām dažu latu žēl priekš viasat, beidziet dzert optimas alu, tad sanāks
Liels procents,tieši principa pēc to viasat neņems...pagātnes sacūkojumus pret LAT sportu aizmirst nevar!!!

     [+] [-]

, 2013-09-08 18:14, pirms 11 gadiem
Nu daudzi nemaz neatrodas Latvija , tapec jau skatas caur linkiem , es piemeram ari dzivoju Kanada un man nav citas iespejas ka verot speli caur linkiem . taka beidz pats dzert optimas alu un padoma ar galvu .
St_Germain rakstīja: Ko var ņemties ar tām translācijām dažu latu žēl priekš viasat, beidziet dzert optimas alu, tad sanāks

     [+] [-]

, 2013-09-08 19:07, pirms 11 gadiem
fedorexlv rakstīja: taksh skaties reali nevis teelo baigo faninju naivo...
pec pirmas speles jau spriež
nu beigsies spele un tad bus ka buss

     [+] [-]

, 2013-09-08 19:15, pirms 11 gadiem
Kurā komandā tagad Sprukts spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-08 19:19, pirms 11 gadiem
Par cik vēlāk būšu aizņemts, tad izmantošu iespēju un laicīgi apsveicu Meģveģaka fanus ar pirmo zaudējumu savā laukumā!

     [+] [-]

, 2013-09-08 19:34, pirms 11 gadiem
kur var skatīties online?? TIKAI RĪGA ,TIKAI DINAMO

     [+] [-]

, 2013-09-08 19:58, pirms 11 gadiem
sekot rakstīja: kur var skatīties online?? TIKAI RĪGA ,TIKAI DINAMO
livetv.ru vai onhockey.ru gan jau būs...

     [+] [-]

, 2013-09-08 20:06, pirms 11 gadiem
vai nerādīs tv3play? man nav ne viasat sport baltic ne khl tv.. negribas maksāt par to, ka reizi mēnesī gribas paskatīties hokeju...sakat,, ja ir kaut kur internetā...
ps
žēl, ka nav ltv7

     [+] [-]

, 2013-09-08 20:06, pirms 11 gadiem
KHL RADIS

     [+] [-]

, 2013-09-08 20:08, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: vai nerādīs tv3play? man nav ne viasat sport baltic ne khl tv.. negribas maksāt par to, ka reizi mēnesī gribas paskatīties hokeju...sakat,, ja ir kaut kur internetā...
ps
žēl, ka nav ltv7
INTERNETA VARI MEKLET Livetv.ru vai onhockey.ru

     [+] [-]

, 2013-09-08 20:12, pirms 11 gadiem
Ir iespēja kaut kur online redzēt šo speli????

     [+] [-]

, 2013-09-08 20:13, pirms 11 gadiem
linku lūdzu?

     [+] [-]

, 2013-09-08 20:15, pirms 11 gadiem
stiflers22 rakstīja: linku lūdzu?
livetv.ru

     [+] [-]

, 2013-09-08 20:28, pirms 11 gadiem
SPORT LIVE :: Allsport-live.net
-
stopstream.tv

Tūlīt sāksies pareizā spēle

     [+] [-]

, 2013-09-08 20:32, pirms 11 gadiem
hah fani himnu nodziedāja