Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Roberts Bukarts atgriežas Rīgas "Dinamo"

Agris Suveizda

Roberts Bukarts atgriežas Rīgas "Dinamo"
Roberts Bukarts. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" oficiāli paziņojis par 30 gadus vecā uzbrucēja Roberta Bukarta pievienošanos komandai, kurā uz pārbaudes laiku spēlē arī viņa brālis Rihards. Līguma detaļas nav atklātas.

Bukarts savulaik jau no 2009. līdz 2015. gadam spēlēja Rīgas "Dinamo", Kontinentālajā hokeja līgā aizvadot 206 mačus un tiekot pie 50 (25+25) punktiem, 50 soda minūtēm un negatīvas lietderības -15. Pēcāk Bukarts pārcēlās uz Čehiju, kur Zlīnas PSG, Tršinecas "Ocelari", Prāgas "Sparta" un "Vitkovice" kreklā aizvadīja 230 spēles un nopelnīja 185 (82+103) punktus.

Iepriekšējā sezonā Čehijas Ekstralīgā 47 spēlēs izcēlies ar 42 (16+26) punktiem, Bukarts starpsezonā atgriezās Kontinentālajā hokeja līgā. Viņa posms "Severstal" komandā gan nebija ilgs – 13 spēlēs sakrāti četri (3+1) punkti, divas soda minūtes un negatīva lietderība -5. Interesanti, ka Bukarts "Severstal" pameta tieši pirms spēles Rīgā, toties "Severstal" no atteikumu drafta paņēma rīdzinieku uzbrucēju Zeku Mičelu.

Pirms pieciem gadiem Bukarts intervijā Sportacentrs.com komentēja šķiršanos no "Dinamo" komandas: "Pirmssezonas pirmajā pārbaudes spēlē guvu traumu, no kuras jau biju atguvies līdz Dzelzceļa kausam, taču maiņas, kādā komanda spēlēja pārbaudes mačos un sezonas sākumā, jau bija izveidotas, pirms komanda devās uz ledus pirmssezonas treniņos. Bija saruna ar treneriem, kuri man pateica, ka jādodas uz Liepāju. Es teicu, ka nevēlos doties uz Liepāju un vaicāju, vai ir iespēja lauzt līgumu pēc abpusējas vienošanos. Kluba vadība un ģenerālmenedžeris bija ļoti pretimnākoši, un paldies viņiem par to, jo viņi saprata manu situāciju, un ātri varējām vienoties par līguma laušanu pēc abpusējas vienošanās. Papīri netika uzreiz parakstīti, jo tas tomēr prasa laiku, lai tos sagatavotu, bet vienojušies mēs bijām jau sarunas dienā."

Latvijas izlasē Bukarts ir piedalījies septiņos pasaules čempionātos, ieskaitot piecus iepriekšējos, un 2018. gada bija arī valstsvienības kapteinis. Bukarts 45 spēlēs ticis pie 20 (10+10) punktiem un neitrālas lietderības.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

  -3 [+] [-]

, 2020-12-07 13:07, pirms 4 gadiem
Krasava!

Varbūt arī varēs paskatīties, ja Robi liks top2 maiņās...

  +7 [+] [-]

, 2020-12-07 13:11, pirms 4 gadiem
Cik mums tur pietrūkst plejofiem?

  +4 [+] [-]

, 2020-12-07 13:13, pirms 4 gadiem
Nav nekas pret to, ka Robertam tagad būs darbs RD.

Tikai tā mazliet dīvaini šķiet, ka tādam Karsumam RD vietu neredzēja, bet šim spēlētājam redz. Varbūt īstais iemesls tomēr Karsuma gadījumā bija cits - naudas cipari un/vai Guņa pa vidu?

  +2 [+] [-]

, 2020-12-07 13:16, pirms 4 gadiem
Siltumnīca atdzimst
Vienīgais attaisnojums -dot spēļu praksi nekam nevajadzīgiem slaistiem pirms pč rīgā, ja tas vispār notiks
Citādi aizmirsīs , kā slidot
Sīkajam jau 6 spēles cauri, 0+0
Jātrenc prom, bet, gan jau atstās

  +4 [+] [-]

, 2020-12-07 13:25, pirms 4 gadiem
Nezinu vai ko spēs? Čehijā viņam gāja spēle, būtu tur ar palicis.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-07 13:25, pirms 4 gadiem
zzk rakstīja: Nav nekas pret to, ka Robertam tagad būs darbs RD.

Tikai tā mazliet dīvaini šķiet, ka tādam Karsumam RD vietu neredzēja, bet šim spēlētājam redz. Varbūt īstais iemesls tomēr Karsuma gadījumā bija cits - naudas cipari un/vai Guņa pa vidu?
Visticamāk ka Karsums gribēja labu naudu!

  -1 [+] [-]

, 2020-12-07 13:34, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Visticamāk ka Karsums gribēja labu naudu!
Karsums jau pats nīd, ka Skudra neesot viņu gribējis. Tad vienīgais, Karsumam bail atzīt ka prasa par daudz. Tieši Skudra caur puķēm (vai Paste) teica, ka Karsums 150k prasa, kamēr gatavi dot 100k

  +1 [+] [-]

, 2020-12-07 13:36, pirms 4 gadiem
Karsums tak pats izstāstija, kas par miskasti dinamo ir

https://sportacentrs.com/hokejs/khl...

  +1 [+] [-]

, 2020-12-07 13:37, pirms 4 gadiem
Klau, atgādini vasaras stāstu par Rīgas "Dinamo". Daudzi jau uzskatīja, ka tu tur spēlēsi!
Arī es domāju, ka spēlēšu Rīgā. Cilvēks (Pēteris Skudra – aut.) mani neredzēja sastāvā, un tas arī bija pagrieziena punkts. Toreiz biju ar Pēteri aprunāties, bet viņš norādīja, ka neredz mani pamatsastāvā – pirmajās četrās maiņās. Kāda jēga tad vispār kaut ko piedāvāt? Mūsu saruna bija kādas piecas minūtes. Tā bija ļoti jocīga – šķita, bez maz vai kāds Pēteri spiedis, ka viņam ir man jāpiedāvā līgums.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-07 13:37, pirms 4 gadiem
Tātad līdz Skudra parādījās pie Rīgas "Dinamo" stūres, sarunas ar klubu bija pozitīvas?
Biju jau tuvu līguma parakstīšanai, bet atnāca Skudra, kurš izdarīja savu izvēli. Pirms tam budžets klubam vēl nebija noteikts, tāpēc nemaz neko nevarēju parakstīt. Viss bija tikai mutiski.

Miķelis Rēdlihs un Gints Meija arī ir "bezdarbnieku klubiņa" treniņos?
Protams.

Abi bija Rīgas "Dinamo" vērtības, tāpēc nedaudz pārsteidza, ka viņiem neļāva nospēlēt kaut vai līdz sezonas beigām.
Jocīgākais, ka Miķelis vai Gints jau nemaz nekrita ārā no kopējās spēles. Es pat teiktu, ka viņi bija labāki par pusi no leģionāriem. Tas, ka abi tika padzīti no Rīgas "Dinamo", bija liels šoks.

Dzirdēts, ka ne jau sniegums laukumā esot galvenā vaina, bet gan izdarības ārpus tā.
To varu pateikt uzreiz – šīs runas ir pilnīgas muļķības, ar viņiem abiem esmu par to runājis.

  +5 [+] [-]

, 2020-12-07 13:38, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Siltumnīca atdzimst
Vienīgais attaisnojums -dot spēļu praksi nekam nevajadzīgiem slaistiem pirms pč rīgā, ja tas vispār notiks
Citādi aizmirsīs , kā slidot
Sīkajam jau 6 spēles cauri, 0+0
Jātrenc prom, bet, gan jau atstās
Šis ir tieši tas par ko reizēm sanāk smiekli - pilna komanda ar latviešiem - siltumnīca.
Lielāko daļu latviešu patriec un vietā paņem leģus - ārzemnieku varza, nah latviešus nelaiž
Sāk patriekt leģus un vietā ņem latviešus - atkal siltumnīca.
Kā teiktu krievi "opreģiļeķes požalusta"
Es, personīgi daudz labprātāk Rīgā redzu brāļus Bukartus, kā 3. šķiras ārzemniekus. Vienīgais - vēl labāk būtu ja dotu iespēju max daudz HKR špīleriem - bet tad taču tā būtu vēl lielāka siltumnīca...

  -1 [+] [-]

, 2020-12-07 13:41, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Karsums tak pats izstāstija, kas par miskasti dinamo ir

https://sportacentrs.com/hokejs/khl/30112020-karsums_esmu_noilgojies_pec_hokeja_speles
Nu, tā intervija arī nav 100% ticama. Ne jau tikai čekisti un Skudra var melot, arī Karsums var melot, piepušķot, izdomāt deraļas. Kaut vai 1 ļoti svarīgs aspekts - ja ar Dinamo problēma bija tikai Skudrā - kāpēc viņš, joprojām bez darba? Jau tad, kad pirms sezonas teica, ka Skudra negrib viņu stāstīja, ka ir varianti Čehijā un Vācijā, pēc tam variants ar 1 khl klubu, kur beigās "viss neiet tik ātri kā gribētos"... Ka tikai nav tā, ka patiesība ir kaut kur pa vidu.

  +9 [+] [-]

, 2020-12-07 13:42, pirms 4 gadiem
Mēs Jelgavā Tevi gaidam Bukij.welcome.
Šoreiz ceļš tuvāks nekā uz Liepāju..

     [+] [-]

, 2020-12-07 13:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šis ir tieši tas par ko reizēm sanāk smiekli - pilna komanda ar latviešiem - siltumnīca.
Lielāko daļu latviešu patriec un vietā paņem leģus - ārzemnieku varza, nah latviešus nelaiž
Sāk patriekt leģus un vietā ņem latviešus - atkal siltumnīca.
Kā teiktu krievi "opreģiļeķes požalusta"
Es, personīgi daudz labprātāk Rīgā redzu brāļus Bukartus, kā 3. šķiras ārzemniekus. Vienīgais - vēl labāk būtu ja dotu iespēju max daudz HKR špīleriem - bet tad taču tā būtu vēl lielāka siltumnīca...
Komanda bez sportiskiem mērķiem apriori ir siltumnīca
Visiem
Tikai legiem lielāka iespēja ātrāk dabūt vilka pasi
Savējie varēja atļauties ilgāk bikses pa ledu vizināt, jo, redz, bāzes klubs
A pie petjkas vispār neko nevar saprast
Viņa rīcība definējama kā iracionāla

  +4 [+] [-]

, 2020-12-07 13:56, pirms 4 gadiem
Nu neko jau sev Robis gan dārgs spēlētājs, ja bija jāatlaiž pieci leģionāri, lai atbrīvotu vienu vietu letiņam..
Bet jebkurā gadījumā, labāk, lai zaudē šāda komanda, kurā ir vairāk savējie spēlētāji, nekā leģionāri, kuri atslido un komanda tāpat zaudē..

  +3 [+] [-]

, 2020-12-07 13:57, pirms 4 gadiem
ģinamkas glābējs ir klāt!!!

  -1 [+] [-]

, 2020-12-07 14:10, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Komanda bez sportiskiem mērķiem apriori ir siltumnīca
Visiem
Tikai legiem lielāka iespēja ātrāk dabūt vilka pasi
Savējie varēja atļauties ilgāk bikses pa ledu vizināt, jo, redz, bāzes klubs
A pie petjkas vispār neko nevar saprast
Viņa rīcība definējama kā iracionāla
Paradoksālākais, ka no brīža, kad ieguva oficiālo nosaukumu bāzes klubs siltumnīca ir bijusi pavisam simboliski. Pirms šī nosaukuma RD bija krietni "siltumnīciskāka"
Un piekrītu, ka Skudra šosezon rīkojas iracionāli - kā mērkaķis ar granātu rokā vai mazs bērns, kam iedota kaste ar krāsām.
Par siltumnīcu - kā to ņem. Ja sūta uz to Zemgali (simboliski gan) un ir pamanījušies arī 3 letiņus atlaist - īsti tad siltumnīca šosezon nesanāk.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-07 14:30, pirms 4 gadiem
sinajs rakstīja: Visticamāk ka Karsums gribēja labu naudu!
Nav īsti skaidrs, kas tur par lietu, bet ir diezgan droša infa, ka tā nav nauda...Karsums esot nolaidis ciparu, bet...

  +2 [+] [-]

, 2020-12-07 15:05, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Paradoksālākais, ka no brīža, kad ieguva oficiālo nosaukumu bāzes klubs siltumnīca ir bijusi pavisam simboliski. Pirms šī nosaukuma RD bija krietni "siltumnīciskāka"
Un piekrītu, ka Skudra šosezon rīkojas iracionāli - kā mērkaķis ar granātu rokā vai mazs bērns, kam iedota kaste ar krāsām.
Par siltumnīcu - kā to ņem. Ja sūta uz to Zemgali (simboliski gan) un ir pamanījušies arī 3 letiņus atlaist - īsti tad siltumnīca šosezon nesanāk.
Kas un kā saprot vārdu "siltumnīca" hokejā ko nozīmē. redzu , ka ne parāk...
pirmais - siltumnīca galīgi neattiecas uz tautību vai pilsonību.
kas tagad savākts ģinamo un tiek ņemts klāt ir totāla siltumnīca atslidot sezonu vai pārziemot kovidu jau izveidotiem hokejistiem, no kuriem lielākā daļa ripo lejā no sava pīķa!
protams tās tik manas domas par siltumnīcu, citi var domāt savādāk

un otrais vai nav vienalga , kas tur un kā ģinamā atslido? komandelei tak nav ne vīzijas , ne mērķu. apgūs naudu savickijs un varēs kļančīt nākošai sezonai koferi!

a spēlētājam ta, kas? iedot naudu un atslido. nafig tirsu plēst kaut kur par leģionāru, ja var tepat neslikti pārziemot?

es labprāt gribētu , lai izmestu visus tos pensionārus ārā izņemot Dārziņu un Indraši, lai jaunie mācās . bet nu ne man lemt. pilna komanda atslidotāju, bet jaunie beņķi deldē. kad vēl dod praksi jaunajiem ja ne tagad varbūt kāds lietaskoks sanāk nākotnē. piemēram no Švanenberga vai Zabusova, dotu vairākumā maukt ar Dārzu un /vai Indraši, nebūtu tak sliktāk vai vārtos jaunos likt Vītolu un Brūveri, tāpat katru spēli apēd vismaz pa 3 ripām tie krievi.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-07 15:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Kas un kā saprot vārdu "siltumnīca" hokejā ko nozīmē. redzu , ka ne parāk...
pirmais - siltumnīca galīgi neattiecas uz tautību vai pilsonību.
kas tagad savākts ģinamo un tiek ņemts klāt ir totāla siltumnīca atslidot sezonu vai pārziemot kovidu jau izveidotiem hokejistiem, no kuriem lielākā daļa ripo lejā no sava pīķa!
protams tās tik manas domas par siltumnīcu, citi var domāt savādāk

un otrais vai nav vienalga , kas tur un kā ģinamā atslido? komandelei tak nav ne vīzijas , ne mērķu. apgūs naudu savickijs un varēs kļančīt nākošai sezonai koferi!

a spēlētājam ta, kas? iedot naudu un atslido. nafig tirsu plēst kaut kur par leģionāru, ja var tepat neslikti pārziemot?

es labprāt gribētu , lai izmestu visus tos pensionārus ārā izņemot Dārziņu un Indraši, lai jaunie mācās . bet nu ne man lemt. pilna komanda atslidotāju, bet jaunie beņķi deldē. kad vēl dod praksi jaunajiem ja ne tagad varbūt kāds lietaskoks sanāk nākotnē. piemēram no Švanenberga vai Zabusova, dotu vairākumā maukt ar Dārzu un /vai Indraši, nebūtu tak sliktāk vai vārtos jaunos likt Vītolu un Brūveri, tāpat katru spēli apēd vismaz pa 3 ripām tie krievi.
Manā izpratnē siltumnīca ir kad tu spēlē cik sūdīgi vien iespējams un tevi tāpat tur sastāvā/paraksta kārtējo līgumu un tā kā parasti to attiecināja tieši uz latviešiem - nu uz šo gadu to grūti attiecināt pagrūti, jo krietni mazāk latviešu, kā parasti, turklāt atlaistie arī bijuši.
Par to, ka labāk jaunie kā vecie vai ārzemnieki - pilnīgi piekrītu. Jo īpaši ja runa par tādiem ārzemniekiem, kā šogad. Bet ja jāizvēlās starp 3. šķiras ārzemnieku vai latviešu veterānu - došu priekšroku otrajam. Nebūs jaunais, bet vismaz savējais. Un patiesībā no latviešiem jau to pensionāru daudz nav palicis. Dārziņš, Sotnieks. 30 gadniekus es par pensionāriem hokejā neuzskatu. 1 pensionāru jau atlaida - Rēdlihu. Ja skatāmies uz pensionāru, kā spēlētāju, kam iespējams progresa vairs nebūs - nu pēc tādas loģikas ārā jālido gandrīz visiem sastāvā esošajiem latviešiem, arī abiem Bukartiem, Bērziņam, Skvorcovam, Zīlem utt jo vismaz skatoties šo sezonu nespīd īpaši liels progress pat gados jauniem/spēka gados esošiem hokejistiem, tajā skaitā Dzierkalam, kuram jau 3. sezonu neizdodās pro hokejā nospēlēt visu sezonu puslīdz stabili. Ja turpinātu sezonu, kā sāka Skudra nevarētu nosēdināt 4. maiņā...

  -1 [+] [-]

, 2020-12-07 15:20, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Manā izpratnē siltumnīca ir kad tu spēlē cik sūdīgi vien iespējams un tevi tāpat tur sastāvā/paraksta kārtējo līgumu un tā kā parasti to attiecināja tieši uz latviešiem - nu uz šo gadu to grūti attiecināt pagrūti, jo krietni mazāk latviešu, kā parasti, turklāt atlaistie arī bijuši.
Par to, ka labāk jaunie kā vecie vai ārzemnieki - pilnīgi piekrītu. Jo īpaši ja runa par tādiem ārzemniekiem, kā šogad. Bet ja jāizvēlās starp 3. šķiras ārzemnieku vai latviešu veterānu - došu priekšroku otrajam. Nebūs jaunais, bet vismaz savējais. Un patiesībā no latviešiem jau to pensionāru daudz nav palicis. Dārziņš, Sotnieks. 30 gadniekus es par pensionāriem hokejā neuzskatu. 1 pensionāru jau atlaida - Rēdlihu. Ja skatāmies uz pensionāru, kā spēlētāju, kam iespējams progresa vairs nebūs - nu pēc tādas loģikas ārā jālido gandrīz visiem sastāvā esošajiem latviešiem, arī abiem Bukartiem, Bērziņam, Skvorcovam, Zīlem utt jo vismaz skatoties šo sezonu nespīd īpaši liels progress pat gados jauniem/spēka gados esošiem hokejistiem, tajā skaitā Dzierkalam, kuram jau 3. sezonu neizdodās pro hokejā nospēlēt visu sezonu puslīdz stabili. Ja turpinātu sezonu, kā sāka Skudra nevarētu nosēdināt 4. maiņā...
njā. Dzierkals izskatās nebūs lietaskoks nākotnē, tāpat kā mazais Bukijs no mana skatu punkta. aizpildīt robus izlasē traumu un netikšanas gadījumā tik. neredzu spēlēs veidotājus ! jau laiks būtu veidot spēli.

     [+] [-]

, 2020-12-07 15:27, pirms 4 gadiem
zzk rakstīja: Nav nekas pret to, ka Robertam tagad būs darbs RD.

Tikai tā mazliet dīvaini šķiet, ka tādam Karsumam RD vietu neredzēja, bet šim spēlētājam redz. Varbūt īstais iemesls tomēr Karsuma gadījumā bija cits - naudas cipari un/vai Guņa pa vidu?
Nu Bukarts ir labākā formā kā Karsums, tomēr, Bukijs kā leģis tika KHL paņemts, Karsums nē.

     [+] [-]

, 2020-12-07 16:14, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: njā. Dzierkals izskatās nebūs lietaskoks nākotnē, tāpat kā mazais Bukijs no mana skatu punkta. aizpildīt robus izlasē traumu un netikšanas gadījumā tik. neredzu spēlēs veidotājus ! jau laiks būtu veidot spēli.
Ar uzbrucēju audzināšanu Dinamo nesokas, vienīgais pa visiem gadiem Indrašis. Par aizsargiem tā nevar teikt, tur kaut kas sanāk Sotnieks, Cibuļskis, Balinskis, Zīle, Mamčiks , tagad Ošenieks. Galviņš arī no Ungārijas tika pacelts KHL un bija viens no labākajiem. Vārtsargi, atkal bēdu ieleja, Kalniņu no Ungārijas pacēla, tas arī viss. Bija taču mums uzbrucēju talanti, Jeļisejevs, Kulda, Jevpalovs, Lipsbergs, bet nu diemžēl nekā. Dzierkals arī liela vilšanās. Atcerējos, vecais Bukarts tak arī dinamo produkts, kaut ko ir Latvijas izlasē iemetis, tā kā audzināts ir.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-07 16:27, pirms 4 gadiem
Pelmenis iz back, tas i pipec, njemiet 2-3 jaunos, tāpāt no bedres ārā ar šādiem GM un treneri tālu netiksiet, nožēlojami.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-07 17:10, pirms 4 gadiem
Te jau nav runa par pastiprinashanu, vnk vins par kapeikam speles, jo Severstal jau laimigo lozi izcela, tad jasaglaba khl pieraksts shogad un pec shis sezonas tkal vaks punktus sava limenja ligas. Robis malacis, izspieda maximumu no shis sezonas.

Par mazo Bukartu un Dzierkalu tiesham zhel, shajaa vecumaa jau bija jasak kartigi spelet, tad jau laikam vairs ari nebus. Vares kopaa ar Robi vakt punktus Chehijaa.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-07 17:14, pirms 4 gadiem
Varētu Liponu un Levinu atbrīvot.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-07 17:16, pirms 4 gadiem
Viss ir naudas jautājums cik prasa Karsums (ne jau viņš ir nevajadzīgs DR), pie tam pieņemu, ka Bukartu vecāko tagad paņēma par salīdzinoši kapeikām, krieviem viņu izmetot, normāls % no līguma summas iebira Robim kabatā, tā kā skaidrs, ka nekādu naudas čupu neprasīja no TRTD, galvenais, lai ir kur spēlēt un vēl pāris centi kabatā.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-07 17:31, pirms 4 gadiem
Karsiku vēl varēja paņemt!

     [+] [-]

, 2020-12-07 22:38, pirms 4 gadiem
Laura Dārziņa statistika 23 gadu vecumā KHL - 54GP 8+8
Mārtiņa Dzierkala statistika 23 gadu vecumā KHL -
23GP 3+6

31 spēļu starpība, 7 punktu starpība EXPI JŪS