Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Raitums: "Rīgas "Dinamo" tērē miljonus, bet nemāk izaudzināt nevienu vārtsargu"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Raitums: "Rīgas "Dinamo" tērē miljonus, bet nemāk izaudzināt nevienu vārtsargu"
Mārtiņš Raitums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas hokeja vārtsargs Mārtiņš Raitums (30) sarunā ar Latvijas Radio pauž neizpratni par Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" nespēju izaudzināt pašmāju vārtsargus.

Rīgas "Dinamo" jaunajā sezonā gatavojas likt akcentu uz ārzemju vārtsargiem - komandā no pagājušās sezonas palicis Jakubs Sedlāčeks (Čehija), savukārt jaunpienācējs ir Joakims Ēriksons (Zviedrija).

Mārtiņš Raitums: "Mani pārsteidz Rīgas "Dinamo" sistēma vārtsarga pozīcijā. KHL mēs esam septiņus gadus. Kuru vārtsargu esam izaudzinājuši? Kristers Gudļevskis, man šķiet, KHL ir nospēlējis vienu spēli. Situācija ir skumīga. Mums ir KHL klubs, kas tērē miljonus, taču nemākam izaudzināt nevienu vārtsargu! Kāpēc? Jocīgi tas ir. Un katru gadu saka, ka mums nav vārtsargu. Kur tad viņus audzinās, ja ne KHL?"

Aizvadītajā sezonā Mārtiņš Raitums spēlēja Austrijas otrās līgas klubā "Lustenau", bet pirms tam vairākas sezonas bija nodarbināts Kazahstānas līgas klubos. Dažas spēles viņš nospēlējis arī Latvijas izlasē.

Izmantotie resursi:
Latvijas Radio

     [+] [-]

, 2015-07-07 22:49, pirms 9 gadiem
Kamer Latvija nebus normalas vartsargu skolas nebus ari labu vartsargu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-07 23:08, pirms 9 gadiem
Diemžēl Martiņam jāpiekrit. Mans labs paziņa ka trešais vārtsargs piedalījās Dinamo pirmsezonas treniņnometne. Praktiski visus ledus treniņus nosēdeja aiz borta. Tadēļ neredzēja jēgu talāk turpināt hokeja gaitas, kaut klubs piedāvāja juniora līgumu. Starp citu tagad pabeidzis maģistratūru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-07 23:12, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es modelēju situāciju. Lai runātu, par kaut kādām izaudzināšanām, fārmu vajag, bet PRO komandai, no viņu puses raugoties, tas nav obligāts.

A par tiem piemēriem... tieši to es arī gaidīju, žēl, ka tik ilgi nācās.

Pēc kārtas:
Teodors - Pirms viņš nonāca MTL, viņš jau bija junioros izārdījies, bija Kanādas U-20 vārtsargs utt. Starp citu, NHL regsezonā viņš paspēja debitēt pirms AHL regsezonas. Tb nekāda lēnā iespēlēšanās nebija.
Praiss - Tā pat. Atskaitot vienu PO, kur viņam bija 22 mači AHL, Hamiltonā, Praiss faktiski uzreiz no CHL tika NHL. Viņš jau bija gatavs vārtsargs.
Runā - negribu atkārtoties, bet.... 14 mači AHL(tb pēc QMJHL sezonas tika uzsaukts uz AHL sezonas beigām) un uzreiz NHL.

Lundkvists - vot šiten vispār... tas ir triņdzecs šitā pateikt... NYR izaudzināja Viņš pirms tam jau 4 gadus spēlēja Zviedrijas Elitē, bija izlases stabils kandidāts, All-Stars izlases dalībnieks un 2x pasaules vicečempions. Ziemeļamerikā ir spēlējis TIKAI NHL.

Vienīgais, kas tavā sarakstā kaut kā vēl var atbilst stāstam par "lēno iespēlēšanu" ir Rihters, lai gan viņš līdz reālai minorlīgu sistēmai, tb NYR ietekmes zonai, tika 21 gada vecumā, pirms tam paspējot paķert NCAA labākā debitanta blavu un kkādās simboliskajās izlasēs tikt.
Jur, nabļuzņej! Tai patj itja ir tikai keponi, kas ņiko najādz nu NHL. Lobok roksti sovā blogā, tei vysmoz tīšom ir loba monta!

     [+] [-]

, 2015-07-07 23:15, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: DR dod iespēju labiem hokejistiem spēlēt savās mājās spēcīgā līgā.
Tu maz saproti atšķirību starp "dot iespēju" un "izaudzināt" ?

     [+] [-]

, 2015-07-07 23:17, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja jūs man nosauksiet kaut vienu... tad es būšu ĻOTI izbrīnīts.

Ne jau TOP līmeņa komandām tas ir jādara. TOP līmeņa komandai vajag rezultātu,
Esot tak RD baigā piramīda, kas audzina jaunatni, kāpēc Tu runā par leilo komandu, ja tēma ir par visu RD sistēmu?

     [+] [-]

, 2015-07-07 23:20, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Pokemoniem, ar bansu priekšgalā, atkal ir iemesls tukšai vāvuļošanai
Tu gan parasti par tēmu tik runā

  +1 [+] [-]

, 2015-07-07 23:21, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Neesmu Sējēja vietā. Viņa vietā es mēģinātu paskatīties kāds ir Kalniņš, bet Ungārijas līga nepārliecina. Mēs jau nezinām, varbūt Kalniņš negrib, bet kopumā es personīgi neticu ka Kalniņš ir labāks par Sedlačeku, nedomāju arī ka viņš ir tāds pats kā Sedlačeks. Cibuļskis vienkārši ir labs , pietiekoši stabils aizsargs. Vēl nav Sotnieka, Krišjāņa, Galviņa(pēdējā sezonā DR viņam bija vāja) līmenī, bet tuvu tam. Stabilitāte man patīk viņā, protams ka bieži met bez vajadzības... Metiens vi;nam normāls (nesaku ka labs vai slikts). Cibuļskis starp 8 vadošiem aizsargiem komandā iederās sezonas laikā.
Nav jau jāsalīdzina visi uz Ozo līmeņa, bet nu pēdējās sezonas Sandim DR bija pavājas (īpaši priekšpēdējā).
Sajēgas tev no "labs/slikts aizsargs" ir tikpat cik sunim no mēness fāžēm! Tu pat nesajēdz par ko iet runa! Kas attiecas uz Ozo, tad es neko nesalīdzinu tie, starp citu, nav mani vārdi vai izdomājumi par Cibuļu kā nākamo potenciālo Ozo (savā laikā tādas "prātulas" tika izteiktas) un to ir teikuši daži labi hokeja cilvēki Latvijā, kuru vārdus gan neminēšu, jo džekiem reāla laža šajā sakarā ir sanākusi! Esi kādu Ungārijas vai Austrijas EBEL līgas spēli redzējis, ka tevi tas līmenis "nepārliecina"? Kā patika, ka šogad austrieši (un ne tikai viņi vieni) pārsvarā vazāja un mīcija mūsējos KHL "stārus" pa zonu kā mazos ežus? Vai piedod! Tev jau laikam izlase kā TRTD fanam neinteresēja, tev jau ir "svētklubs" pāri visam! Ak jā, paskaties, kuram aizsargam bija viens no sūdīgākajiem lietderības koefiem šīgada PČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-07 23:29, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Visa komanda ir tāda, un es nesaprotu ieciklēšanos uz to kolhoza veidojumu, realitāte ir tā, ka tas klubs nav un nekad nav bijis Latvijas hokeja balsts (Dinamo Rīga ir jauns klubs, lūdzu nejaukt ar Rīgas "Dinamo" no PSRS laikiem).....neaudzina tie, izaudzinās pārejie, nebūs problēmu
Ir komanda KHL, ir komanda MHL, bet negribas RD saukt par klubu, jo viņi tiešām neko praktiski nav izaudzinājuši, tik ņem gatavus vai negatavus spēlētājus un tad skatās, kas sanāk vai nesanāk.

     [+] [-]

, 2015-07-07 23:40, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Esot tak RD baigā piramīda, kas audzina jaunatni, kāpēc Tu runā par leilo komandu, ja tēma ir par visu RD sistēmu?
Fakinga kungs, tu jau te mazliet laid žani. Par kādu BAIGO piramīdu var runāt 6 sezonu pastāvošam klubam.
Otrkārt, vai tas Latvijas apstākļos vispār ir nepieciešams - jo jebkurā gadījumā perspektīvie jaunie spēlētāji pusamatieru čemionātā LČ nepaliks, brauks uz ārzemēm vai nāks uz HK Rīga/RD

     [+] [-]

, 2015-07-07 23:43, pirms 9 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Fakinga kungs, tu jau te mazliet laid žani. Par kādu BAIGO piramīdu var runāt 6 sezonu pastāvošam klubam.
Otrkārt, vai tas Latvijas apstākļos vispār ir nepieciešams - jo jebkurā gadījumā perspektīvie jaunie spēlētāji pusamatieru čemionātā LČ nepaliks, brauks uz ārzemēm vai nāks uz HK Rīga/RD
Fakings ir porziņģis. Liekas ka klubs nospēlēja 7 sezonas un par to baigo sistēmu + izaudzināšanu kladzina savicki un pārējie no RD augšām, tak palasi intervijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-07 23:45, pirms 9 gadiem
Dinamo nav fermas, kur audzināt nākamo paaudzi.

     [+] [-]

, 2015-07-07 23:47, pirms 9 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Varētu padomāt, ka Latvijā ir čupām to jauno kapļu, kas kaut cik atbilst KHL līmenim un stāv rindā uz iespēju tikt RD.
Vispār ja tā paņem, tad pietiekami daudz jaunuļiem pa šīm 6 sezonām tika dota iespēja uzspēlēt un sevi parādīt RD, jautājums, cik no viņiem izmantoja iespēju pacelties augstākā līmenī. Var paskatīties, kru viņi ir tagad:

Eliteprospects.com - Sergejs Pecura
Eliteprospects.com - Janis Straupe
Eliteprospects.com - Ronalds Cinks
Eliteprospects.com - Dinamo Riga
Eliteprospects.com - Janis Andersons
Eliteprospects.com - Raimonds Vilkoits
Eliteprospects.com - Maris Jucers
Eliteprospects.com - Dinamo Riga
Eliteprospects.com - Elvijs Biezais
Eliteprospects.com - Miks Lipsbergs
Eliteprospects.com - Edgars Siksna
Eliteprospects.com - Rustams Begovs
Eliteprospects.com - Arturs Kuzmenkovs
Eliteprospects.com - Deivids Sarkanis
Eliteprospects.com - Andris Siksnis
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=52410
Katru gadu ir pa kādam potenciālam jaunajam kaplim kaut vai no tās pašas jauniešu komandas(HK Rīga), tikai cita lieta ka RD nemāk vai/un negrib tos jaunos te paturēt vai iespēlēt! Kas attiecas no tava "saraksta", tad liela daļa tur pieļauju, ka būtu gana labi 3-4 vai pat pirmo divu maiņu prospektiem (piem. Cinks, kuram bija/ir ļoti labas rokas gaiša galva slidojums, hokeja fīlings (būt īstajā vietā īstajā laikā), bet visu sačakarēja trauma un netikai trauma vien arī "svētklubs" pacentās - ā vismaz no vienas viņa intervijas varēja saprast), Straupe pie normāla spēles laika domāju mierīgi varētu palikt par 3-4 maiņas centru ( tas pats Džeriņš jau arī ne jau vienā dienā par "stabilo vērību" palika ), Kuzmenkovs kā kaplis arī galīgi nebūtu slikts 3-4 maiņai (un iespējams ne tikai, tizls viņš galīgi nebija (atšķirībā no tāda Dzeriņa, kas tik pa bortiem bakstīties māk), Jučeru pa lielam arī RD "sadir$a" un pie normāla kīperu kouča ar vārstargu Jučers varēja palikt par vismaz labu bekapu! Kas attiecas uz Andersonu, tad čalis ir vienozīmīgi viens no nenovērtētākajiem mūsu defiem! Viennozīmīgi labāks par tādu Cibuļu! Šaubos, ka piem. tāds Cibuļskis varētu kaut tādā sovāku līgā tikt nemaz par čehu līgu nerunājot!

  +1 [+] [-]

, 2015-07-07 23:50, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Katru gadu ir čupām potenciālo jauno kapļu kaut vai no tās pašas jauniešu komandas(HK R)īga, tikai cita lieta ka RD nemāk vai/un negrib tos jauos te paturēt vai iespēlēt! Kas attiecas no tava "saraksta", tad liela daļa tur pieļauju, ka būtu gana labi 3-4 vai pat pirmo divu maiņu (piem. Cinks, kuram bija/ir ļoti labas rokas gaiša galva slidojums, hokeja fīlings (būt īstajā vietā īstajā laikā), bet visu sačakarēja trauma), Straupe pie normāla spēles laika domāju mierīgi varētu palikt par 3-4 maiņas centru ( tas pats Džeriņš jau arī ne jau vienā dienā par "stabilo vērību" palika ), Kuzmenkovs kā kaplis arī galīgi nebūtu slikts 3-4 maiņai (un iespējams ne tikai, tizls viņš galīgi nebija (atšķirībā no tāda Dzeriņa, kas tik pa bortiem bakstīties māk), Jučeru pa lielam arī RD "sadir$a" un pie normāla kīperu kouča ar vārstargu Jučers varēja palikt par vismaz labu bekapu!
Ja jau tevis nosauktie ir tik labi - KAPĒC VIŅI NESPĒLĒ LABOS KLUBOS?
Un ko nozīmē - SADIR$A??? Viņiem tika dota iespēja, kuru viņi NEIZMANTOJA.

Kaut vai tas pats Kuzmenkovs - RD 25 spēles - 0 vārti, 1 piespēle
Saryarka (VHL) 44 spēles 3 vārti.
Tavuprāt superspēlētājs?
Par kuru Straupi tui domāji? Jāni vai Dāvi? Katrā ziņā abi pēc tam nav neko tādu parādījuši - lai varētu domāt, ka tār ik kļūda, neturpinot sadarbību.

     [+] [-]

, 2015-07-07 23:59, pirms 9 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Ja jau tevis nosauktie ir tik labi - KAPĒC VIŅI NESPĒLĒ LABOS KLUBOS?
Un ko nozīmē - SADIR$A??? Viņiem tika dota iespēja, kuru viņi NEIZMANTOJA.

Kaut vai tas pats Kuzmenkovs - RD 25 spēles - 0 vārti, 1 piespēle
Saryarka (VHL) 44 spēles 3 vārti.
Tavuprāt superspēlētājs?
Par kuru Straupi tui domāji? Jāni vai Dāvi? Katrā ziņā abi pēc tam nav neko tādu parādījuši - lai varētu domāt, ka tār ik kļūda, neturpinot sadarbību.
Ko tu saproti ar "labiem klubiem"? Monreālas Canadiens, Toronto Maple Leafs, SKA, Rīgas "super" Dinamo, Prāgas Sparta, Salcburgas Red Bull? To arī domāju - sadir$a! Kas tad to iespēju izmantoja Džeriņš, Meija Bukarts? Kur viņi ko izmantoja vai ko parādija? Paskaties uz šo čaļu statistiku! Man teiksim nesaprotamu iemeslu dēl tādi Džeriņš, Cibuļa, Bukarts atrodas RD, jo viņiem tur atrasties pēc loģikas un parādītās spēles nevajadzētu vismaz ne normālās komandās, kas ir tendētas uz rezultātu.... vai tad es kaut kur saku, ka Kurmenkovs ir superspēlētājs? Normāls 4. maiņas kaplis, kura uzdevums (primārais) nav gūt vārtus!

  +1 [+] [-]

, 2015-07-08 00:01, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Katru gadu ir pa kādam potenciālam jaunajam kaplim kaut vai no tās pašas jauniešu komandas(HK Rīga), tikai cita lieta ka RD nemāk vai/un negrib tos jaunos te paturēt vai iespēlēt! Kas attiecas no tava "saraksta", tad liela daļa tur pieļauju, ka būtu gana labi 3-4 vai pat pirmo divu maiņu prospektiem (piem. Cinks, kuram bija/ir ļoti labas rokas gaiša galva slidojums, hokeja fīlings (būt īstajā vietā īstajā laikā), bet visu sačakarēja trauma un netikai trauma vien arī "svētklubs" pacentās - ā vismaz no vienas viņa intervijas varēja saprast), Straupe pie normāla spēles laika domāju mierīgi varētu palikt par 3-4 maiņas centru ( tas pats Džeriņš jau arī ne jau vienā dienā par "stabilo vērību" palika ), Kuzmenkovs kā kaplis arī galīgi nebūtu slikts 3-4 maiņai (un iespējams ne tikai, tizls viņš galīgi nebija (atšķirībā no tāda Dzeriņa, kas tik pa bortiem bakstīties māk), Jučeru pa lielam arī RD "sadir$a" un pie normāla kīperu kouča ar vārstargu Jučers varēja palikt par vismaz labu bekapu! Kas attiecas uz Andersonu, tad čalis ir vienozīmīgi viens no nenovērtētākajiem mūsu defiem! Viennozīmīgi labāks par tādu Cibuļu! Šaubos, ka piem. tāds Cibuļskis varētu kaut tādā sovāku līgā tikt nemaz par čehu līgu nerunājot!
Un ieteiktu tev arī atcerēties, ka perpektīvākajiem čaļiem nav likti nekādi šķēršli doties uz ZA.
E. Kulda, K. Lipsbergs, Jevpalovs, Koļesņikovs, Golovkovs, Pelšs, tagad Čukste, Dzierkals, Ābols nezinu, ko vēl aizmirsu.

  -1 [+] [-]

, 2015-07-08 00:07, pirms 9 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Un ieteiktu tev arī atcerēties, ka perpektīvākajiem čaļiem nav likti nekādi šķēršli doties uz ZA.
E. Kulda, K. Lipsbergs, Jevpalovs, Koļesņikovs, Golovkovs, Pelšs, tagad Čukste, Dzierkals, Ābols nezinu, ko vēl aizmirsu.
Un kā tad viņiem var likt šķēršļus? RD šos izaudzināja, ka kāds sapņo par šķēršļu likšanu?

     [+] [-]

, 2015-07-08 00:08, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Ko tu saproti ar "labiem klubiem"? Monreālas Canadiens, Toronto Maple Leafs, SKA, Rīgas "super" Dinamo, Prāgas Sparta, Salcburgas Red Bull? To arī domāju - sadir$a! Kas tad to iespēju izmantoja Džeriņš, Meija Bukarts? Kur viņi ko izmantoja vai ko parādija? Paskaties uz šo čaļu statistiku! Man teiksim nesaprotamu iemeslu dēl tādi Džeriņš, Cibuļa, Bukarts atrodas RD, jo viņiem tur atrasties pēc loģikas un parādītās spēles nevajadzētu vismaz ne normālās komandās, kas ir tendētas uz rezultātu.... vai tad es kaut kur saku, ka Kurmenkovs ir superspēlētājs? Normāls 4. maiņas kaplis, kura uzdevums (primārais) nav gūt vārtus!
Tad jāsecina, ka tu VĀJI ORIENTĒJIES Latvijas hokeja resursos - mums 95% spēlētāju ir 4 maiņas kapļi un tu liec Kuzmenkovu, Skvorcovu vai kādu citu, rezultāts būs tas pats.

Un man jautājums - tu domā, ka Sējējs, RD treneri ir tādi idioti, ka speciāli tur Džeriņu, Bukartu utt. - acīmredzot tie tavi 4. maiņas kapļi ir vēl lielāki mēsli, ka nespēj pat šiem spēlētājiem sastādīt konkurenci.

     [+] [-]

, 2015-07-08 00:15, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Un kā tad viņiem var likt šķēršļus? RD šos izaudzināja, ka kāds sapņo par šķēršļu likšanu?
šos spēlētājus es pieminēju tapēc, ka viņi potenciāli varēja kļūt par 1.-2. maiņas spēlētājiem, bet notinās un Latvijā paliek tikai potenciālie 4. maiņas kapļi vai LČ kadri.

  -1 [+] [-]

, 2015-07-08 00:30, pirms 9 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: šos spēlētājus es pieminēju tapēc, ka viņi potenciāli varēja kļūt par 1.-2. maiņas spēlētājiem, bet notinās un Latvijā paliek tikai potenciālie 4. maiņas kapļi vai LČ kadri.
Nu tad Raitums pareizi pasaka, naudu tērē, nekas izaudzināts nav. Tā ir plika fakta konstatācija, nevis pārmetums, par ko jāapvainojas un jāsāk apsaukāties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-07-08 00:51, pirms 9 gadiem
Nu un! Dinamo nav jāaudzina vārtsargi!! Ar pašu audzēšanu, vairāk Hk Rīga jānodarbojas! Bikiņ nepiekrītu Raitumam!! Raitums pats varēja Dinamo uzspēlēt!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-08 09:33, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Tu maz saproti atšķirību starp "dot iespēju" un "izaudzināt" ?
Starpība ir ļoti liela. DR nav jānodarbojās ar spēlētāju izaudzināšanu. Ja tas izdodas nav slikti, bte tas nav DR uzdevums.

     [+] [-]

, 2015-07-08 09:37, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Starpība ir ļoti liela. DR nav jānodarbojās ar spēlētāju izaudzināšanu. Ja tas izdodas nav slikti, bte tas nav DR uzdevums.
Kam tad tas ir jādara, ja ne hokeja klubam? Bērnudārzā, vai tu skolā viņus gatavosi?

  +1 [+] [-]

, 2015-07-08 09:38, pirms 9 gadiem
orākuls5 rakstīja: Raitums to mierīgi var teikt par visiem Latvijas klubiem. 20 gadu laikā nav neviena laba vārtsarga. Piekrīti vai ne?
Neviens Latvijas klubs arī ar to neplātās, tikai Savickis lielās, lai ar neko nav izdarījis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-07-08 11:48, pirms 9 gadiem
[quote banss]
Kam tad tas ir jādara, ja ne hokeja klubam? Bērnudārzā, vai tu skolā viņus gatavosi?
[/quote
Hokejistus sāk trenēt no pirmsskolas vecuma. DR pāmatā spēlē hokejistui virs 20 gadiem. Ja DR būtu kārtīga piramīda sākot no 5-6 gadu vecuma un normāls farmklubs, tad var runāt par hokejistu gatavošanu. un par pirmiem hokejistiem pašu izaudzinātiem varētu sākt runāt pēc gadiem 15 kopš šāda kluba dibināšanas un sistēmas veidošanas.
DR ir profesionāls klubs kurš ņem jau pamatā gatavus hokejistus.
Kam jāgatavo jaunie hokejisti padomā pats. Tieši skolas gados ir jāaudzina jaunie hokejisti.

  -1 [+] [-]

, 2015-07-08 12:18, pirms 9 gadiem
vozā rakstīja: Nu un! Dinamo nav jāaudzina vārtsargi!! Ar pašu audzēšanu, vairāk Hk Rīga jānodarbojas! Bikiņ nepiekrītu Raitumam!! Raitums pats varēja Dinamo uzspēlēt!!
un HK Rīga nav Dinamo saastāvdaļa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja