Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Mikušs atkal Rīgā - "Dinamo" uzņems "Spartak"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Mikušs atkal Rīgā - "Dinamo" uzņems "Spartak"
Miķelis Rēdlihs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" šovakar plkst. 19:30 "Arēnā Rīga" turpinās Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārās sezonas čempionātu, tiekoties ar Maskavas "Spartak".

Rīgā "Spartak" vadīs Andrejs Jakovenko, kurš ieņēmis Igora Pavlova vietu. Latvijas hokeja treneris slimības dēļ (bronhīts) paņēmis pauzi uz divām nedēļām - tāda ir kluba oficiālā versija par to, kāpēc Pavlovs nevada komandu. Jakovenko galvenā trenera postenī darbojās pēc Miloša Ržihas padzīšanas, "Spartak" trīs mačos savāca septiņus punktus un arī šoreiz Jakovenko vadībā tika pie punktiem.

Maskavieši Latvijas galvaspilsētā ieradušies labā noskaņojumā, jo pēdējā spēlē tika izcīnīta dramatiska uzvara pret Astanas "Barys" – 3:2. Uzvaras vārtus desmit sekundes pirms mača beigām guva "tikko" no "Dinamo" pieņemtais slovāks Jurajs Mikušs, kurš Rīgā 22 mačos iespēja piecus rezultativitātes punktus (3+2).

"Dinamo" ar "Spartak" šosezon jau divreiz tikusies. Abas spēles notika Maskavā, komandām uzvaras dalot uz pusēm. Abos gadījumos rezultāts bija 3:2. Interesanti, ka pēdējās četras šo komandu savstarpējās spēles noslēgušās ar 3:2 kādas vienības labā. Mūsējie guvuši trīs panākumus. Šīs sezonas pirmajā tikšanās reizē "Dinamo" labā vārtus guva Aleksandrs Ņiživijs un Marks Hartigans, bet uzvarētajā mačā pa vienai ripai Ginta Meijas, Arvīda Reķa un Mārtiņa Karsuma kontā. Vai šoreiz atkal būs 3:2?

"Dinamo" uzvarētajā mačā "Spartak" vārtos stāvēja leģendārais Dominiks Hašeks. "Spartak" pēdējā spēlē pret "Barys" Hašeks nostāvēja pēdējos divus periodus. Bez diviem mēnešiem 46 gadus vecais čehu vārtsargs šosezon 26 spēlēs ielaidis vidēji 2.77 ripas un atvairījis 90.1% metienu. To, vai Hašeku redzēsim šovakar uz "Arēnas Rīga" ledus, zina tikai Jakovenko.

Rīdzinieki šim mačam gatavojas nopietni. Un nebūt ne Hašeka vai Mikuša dēļ. Stāsts par pastiprinātu drošību "Arēnā Rīga". Parīt Slovākijā notiks UEFA Čempionu līgas mačs (futbols) starp vietējo "Zilina" un "Spartak" komandu. Mēļo, ka uz Slovākiju caur Rīgu dosies ap 500 "Spartak" futbola komandas fanu, kuri braucienā iekļaus hokeja spēles apmeklējumu. Zinot "Spartak" fanu vēsturi, "Dinamo" un "Arēna Rīga" šīvakara mačam gatavojas nopietni, ieviešot vairākas drošības normas. Plašāk šeit.

"Dinamo" izcīnījusi četras uzvaras pēc kārtas. Vai būs piektā, atbilde kļūs zināma pēc plkst. 19:30. "Spartak" nezaudēt ir būtiski, jo šī komanda ir "Dinamo" konkurente par iekļūšanu "play off". Pašreiz "Dinamo" ar 49 punktiem ieņem 5. vietu Rietumu konferencē. Maskaviešiem par desmit punktiem mazāk. Mačs tiešraidē LTV7.

Izmantotie resursi:
khl.ru

Vai Jurajs Mikušs šodien gūs vārtus?

  • 134

  • 465


Slēpts komentārs: barcix19
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2010-12-06 09:45, pirms 14 gadiem
Būs smagi, bet vajadzētu tiem agresīvajiem faniem aizvērt mutes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: biiiskaps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: biiiskaps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +41 [+] [-]

, 2010-12-06 09:54, pirms 14 gadiem
Nu ceturtā maiņa noteikti dos iekšā mikušam,par to ka šo bāza visur kur nevajag!

 +17 [+] [-]

, 2010-12-06 09:54, pirms 14 gadiem
Rolllton : Būs smagi !!! Baidies , ka mūsējo būs daudz un netiksi klāt , iekrāmēt Spartaka līdzjutējam ? Neuztraucies, visi mūsējie aizmuks un pametīs Tevi vienu ! Kļūsi par varoni . Atceries , bija gadījums , kad 3 iebraucēji piesita mūsu līdzjutējus . Šovakar viņējo būs 500 . Labāk uz arēnu neej

 +14 [+] [-]

, 2010-12-06 09:55, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Ну,за Спартак!
Pašol ti,pac jau zini kur!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 09:59, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Ну,за Спартак!
(fubar)
Mēs par Dinamo (fani)

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 10:01, pirms 14 gadiem
bimbambolisms rakstīja: Seit vieta butu citats no raksta ''Kads tad ir tipisks Dinamo lidzjutejs''.

Muļķīša(RD lidzjuteja) galvā ir sajūta, ka ir patriots. Čekistu un krievu ārpolitikas galvenā instrumenta „Gazprom” atbalstīšana gan vairāk iet roku rokā ar Krievijas interešu atbalstīšanu. Kārtīgs Rīgas Dinamo līdzjutējs divu gadu laikā ir labāk nostiprinājis krievu valodas zināšanas, naktīs aizmieg, ausīs joprojām dunot PSRS un Krievijas himnas melodijai, lieliski orientējas Krievijas ģeogrāfijā- Habarovska, Novokuzņecka, Maskava, Mitišķi, Kazaņa un Ufa dažu gadu laikā ir pienākusi cieši klāt pie mūsu namdurvīm''

Tadi mes esam...
Tāds muļķis esi,tas ka tu esi gazmjaz fans un tagad beidzot zini kur ir Maskava,nenozīmē ka Dinamo fani ir tādi paši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: biiiskaps

 +30 [+] [-]

, 2010-12-06 10:13, pirms 14 gadiem
Man liekas, ka Rīgas Dinamo vidējais aritmētiskais fans ir pietiekoši gudrs, lai saprastu, no kurienes nāk tas finansējums, bet tai pat laikā pietiekoši saprātīgs, lai distancētos no tā visa un vnk priecātos par šo iespēju! Dāvinātam zirgam zobos neskatās!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: Tervetnieks

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 10:19, pirms 14 gadiem
virsraksts sper.
Man jau sirds salēcās (un es neesmu Mikuša nīdējs).

(Žēl, ka atkal sākusies tupa gvelšana. Rodas klusas aizdomas, ka pāriešu tikai uz SA+)
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Tervetnieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2010-12-06 10:28, pirms 14 gadiem
nesparotu, kas jums RD un tās līdzjutējos tā nepatīk? man jau liekas,ka šo komentāru indīgums saistīts ar kādiem negatīviem procesiem jūsu pašu personīgajās dzīvēs - kāds mokās ar kredītu nastu un noguris no kredītu piedzinēju zvaniem, kāds mokās darbā, kurš viņam riebjas utt Beigās tā bezspēcība un aizvainojoms tiek izmests šeit, sak pabojāšu citiem garīgo
PSRS himna man uzden zosādu, tāpat kā čekisti RD valdē, taču skatos un jūtu līdz RD, un nejūtu, ka man pa šiem gadiem būtu sācis simpatizēt Putins un viņa režīms, nesmu sācis lasīt krievu avīzes vai weblapas vai sajutis vismazākās simpātijas pret lielo brāli lāci sportisti uz laukuma spēlē sev un līdzjutējiem, nevis Putinam, tas ir tas, kā vērts skatīties spēli - no pārēja normāls, izglītots un pašpietiekams cilvēks mācēs norobežoties, bet viegli manipulējamus un aprobežotu cilvēku prātus pat RD komandas izformēšana un hokeja aizliegšana mūsu informācijas laikmetā no demagoģijas ietekmes neglābs, tad vienīgā izeja ir tādus cilvēkus izķert, salikt kuģos un aizvest uz kādu tālu, neapdzīvotu salu (tas mūsu genofondam tiešām nāktu par labu). Resumējot- neesiet auni, domājiet paši un izbaudiet spēli!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +6 [+] [-]

, 2010-12-06 10:30, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vecīt, tā šajā pasaulē nenotiek.
Atbalstot RD Tu atbalsti arī tās akcionārus, un Krievijas gāzes monopolstāvokli Latvijā. Tu atbalsti arī Kalvīti, kas mūsu valsti ar savu bezdarbību noveda tur kur tā ir patreiz.
Lai kā arī tev negribētos, bet visas sīs lietas ir neatdalāmas.
Gribētos dzirdēt, ko tieši Tu un citi gudrie spriedelētāji eksperti esat darījuši gan valsts, gan hokeja labā, lai kaut kas uzlabotos? Šķiet, ka izņemot anonīmu gudru spriedelēšanu īsti NEKO.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 10:34, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vecīt, tā šajā pasaulē nenotiek.
Atbalstot RD Tu atbalsti arī tās akcionārus, un Krievijas gāzes monopolstāvokli Latvijā. Tu atbalsti arī Kalvīti, kas mūsu valsti ar savu bezdarbību noveda tur kur tā ir patreiz.
Lai kā arī tev negribētos, bet visas sīs lietas ir neatdalāmas.
Tas nozīmē, ja mēs atbalstīsim RD, Itera mums būs sponsors mūžīgi-mūžos??? Pastāsti pie reizes, no kurienes mēs varētu lētāk gāzi iepirkt, protams zem tirgus cenām???

     [+] [-]

, 2010-12-06 10:36, pirms 14 gadiem
Starp citu, Mikušu izvēlējos savas Dinamo Fantasy komandas sastāvā šīs dienas spēlē, ja nu samet vārtus!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 10:39, pirms 14 gadiem
Vai tad par to vel kadam ir shaubas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-06 10:47, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tas nozīmē, ja mēs atbalstīsim RD, Itera mums būs sponsors mūžīgi-mūžos??? Pastāsti pie reizes, no kurienes mēs varētu lētāk gāzi iepirkt, protams zem tirgus cenām???
Negribu te izplūst garos monologos, bet tas ka pat ES Padome mums norāda/aizrāda, ka mēs paši pārāk cenšanies būt pārāk atkarīgi no RU gāzes (lasi-politiskās) ietekmes ir nenoliedzams fakts.
Visa Eiropa cenšas maksimāli pāriet uz dažāda veida alternatīvo kurināmo, bet tikai mūsu ,,gāzes mafija'' dara visu, lai mestu sprunguļus riteņos šīs alternatīvās enerģijas izmantošanas attīstībā pie mums.
Pārāk stipri mūsu politiskās aprindās (līdz ar to arī valdībā) ir dažādi lobiji-zviedru banku,RU gāzes u.t.t.
P.S.Nezinu, kā RD varētu eksistēt bez Iteras, bet tas ir fakts,ka šī komanda bez kārtīga investora no ārzemēm nevar pastāvēt pat mēnesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 10:47, pirms 14 gadiem
Un pec kaa tu to spried?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 10:54, pirms 14 gadiem
Vispar jau,ja tev vel nav pielecis,tad - Sports un Politika iet roku rokaa!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 10:54, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Bez tam, šis urbis nesaprot. Sports no politikas ir atdalāmas. Tieši tāpēc mēs ejam vērot to, ko rāda RD spēlētāji laukumā, jūtam līdzi viņiem. Tajā brīdī mēs aizmirstam par kkādiem blakusapstākļiem.
Tu esi ļoti labs materiāls tiem,kas nodarbojas ar politikas veidošanu.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 10:55, pirms 14 gadiem
gascoigne rakstīja: Pa lielam pilnīgi pajāt ko domā "normāli" cilvēki un ko domā "nenormāli" Esmu bijis rupeklis un palikšu arī 53 gados
53 gadi un pumpē Burn? Kā tev ar nierēm?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 10:58, pirms 14 gadiem
Nu nekas,gan jau,kad paliks 18,ta varesi balsot uz nebeedu

     [+] [-]

, 2010-12-06 10:58, pirms 14 gadiem
Tervetnieks rakstīja: Cik tev gadu āzi ? viņi netaisīs nekādas nekārtības,savādāk uz fūzi netiks,kāda jēga dauzīt resnos hokeja fanus,kuri vien alus pudeli māk cilāt ! Bet ja jau jūs viņus izprovicēsiet,tad ticiet man jūs ar saviem 9k skatītājiem pret viņiem neko neizdarīsiet !
Un cik tev, āzi ir gadu? alu oficiāli jau pārdod, vai arī jāprasa lai onkas nopērk? forši būtu ja Rīgas menti visus tos 500 urļikus arestētu un viņi netiktu uz savu cūku spēli.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:00, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Varu pateikt vienu - šis jaunskungs domā vai nu ar pakaļu vai nedomā nemaz.
Namejam vispār vieta ir psihenē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:00, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Par agru spried!?
Neesmu par nevienu sūda gabalu nobalsojis. Ne par Kalvīti ne par jebkuru citu mērkaķi.
Atbalstīšana nenozīmē tikai nobalsot par viņiem vai nenobalsot.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:00, pirms 14 gadiem
Vel viens pargudrits. Bez MP iejaukshanas neviens Rigas ments viniem klat nekersies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:02, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Ok jautājums, kāpēc tu atbalsti LM un kāpēc citi pēc tavām domām RD?
Kaut kā nav iznācis dzirdēt,ka belari SK LM hokeja komandā pumpētu iekšā belaru naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:05, pirms 14 gadiem
Putninj,tas par to velvienu gudrinieku nebij tev domats.
Diemzel sen jau tie gadi,kad bij jaiet uz skolu ir pagajusi.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-06 11:06, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Negribu te izplūst garos monologos, bet tas ka pat ES Padome mums norāda/aizrāda, ka mēs paši pārāk cenšanies būt pārāk atkarīgi no RU gāzes (lasi-politiskās) ietekmes ir nenoliedzams fakts.
Visa Eiropa cenšas maksimāli pāriet uz dažāda veida alternatīvo kurināmo, bet tikai mūsu ,,gāzes mafija'' dara visu, lai mestu sprunguļus riteņos šīs alternatīvās enerģijas izmantošanas attīstībā pie mums.
Pārāk stipri mūsu politiskās aprindās (līdz ar to arī valdībā) ir dažādi lobiji-zviedru banku,RU gāzes u.t.t.
P.S.Nezinu, kā RD varētu eksistēt bez Iteras, bet tas ir fakts,ka šī komanda bez kārtīga investora no ārzemēm nevar pastāvēt pat mēnesi.
Neviens mums neliedz pāriet uz alternatīviem enerģijas ieguves veidiem, tikai cik tas maksās! Vai Tu esi gatavs maksāt 20 santīmus par kilovatu, vai cilvēki ir gatavi Latvijā to pavilkt. Viegli ir bazūnēt par alternatīvu enerģijas ieguvi! Pagājušajā ziemā zviedri pirka no mums enerģiju, kapēc, tapēc ka viņa saražota no krievijas lētajiem energoresursiem.
Latvenergo jau iepērk pašmāju saražoto enerģiju, precīzi nezinu kā cena ir šobrīd, bet pirms dažiem gadiem viņa maksāja 3 reizes dārgāk nekā tika piegādāta klientiem.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-06 11:06, pirms 14 gadiem
bimbambolisms rakstīja: Es ceru, ka tribines sodien labak vares dzirdet Spartak, Spartak,jo ''tipiskam RD lidzjutejam'' bus nostradajusi intuicija sodien uz ledinu labak neiet,sak, var jau ari, kadu speli noskatities majas - gimenes loka ar majsaimnieci Ilzi un mazo delenu Paulu Dominiku Kristoferu....
Vēl viens stulbenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-06 11:06, pirms 14 gadiem
mikus speles kopa ar Branko Radivojevic un Oleg Gubin

  -3 [+] [-]

, 2010-12-06 11:07, pirms 14 gadiem
mikus iemetis sodien rigas dinamo vardos spartaks uzvares

  +4 [+] [-]

, 2010-12-06 11:08, pirms 14 gadiem
es domaju, ka nebus ipasas problemas ar spartaka faniem, jo vnu merkis ir futbols. un ja sataisiis sudus netiks uz futbolu :d

  +2 [+] [-]

, 2010-12-06 11:08, pirms 14 gadiem
bimbambolisms rakstīja: Es ceru, ka tribines sodien labak vares dzirdet Spartak, Spartak,jo ''tipiskam RD lidzjutejam'' bus nostradajusi intuicija sodien uz ledinu labak neiet,sak, var jau ari, kadu speli noskatities majas - gimenes loka ar majsaimnieci Ilzi un mazo delenu Paulu Dominiku Kristoferu....
Nepiepildīsies tavas cerības- idiņ.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-06 11:09, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izskatās, ka RD slēptie mērķi ir jau atraduši savus upurus.
Nē, bet tu pastāsti man par to politiku.

Trīs gadus Dinamo spēlē KHL - un? Varbūt kāds, kā te viens norādīja, uzlabojis ģeogrāfijas zināšanas, par pārējo, vismaz pagaidām,
ir bijušas tīrākās spekulācijas, pat blēņas, jo es arvien neredzu nevienu latvieti, kurš vicinātu virs galvas Krievijas karogu... taisni otrādi, Saeimā pie varas tikuši labējie un sabiedrībā jūtams patriotisma bums.

Ja RD projekts ir bijis kā instruments kkādu Krievijai tīkamu politisku mērķu sasniegšanai, tad galīgi švaks, nauda vējā, kā mēdz teikt.

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:09, pirms 14 gadiem
Nekas,ir ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:12, pirms 14 gadiem
Fkselga,berniiba pagalmaa vietejie puikas izsmeja tevi,ka tik loti patik lamaties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:15, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Neviens mums neliedz pāriet uz alternatīviem enerģijas ieguves veidiem, tikai cik tas maksās! Vai Tu esi gatavs maksāt 20 santīmus par kilovatu, vai cilvēki ir gatavi Latvijā to pavilkt. Viegli ir bazūnēt par alternatīvu enerģijas ieguvi! Pagājušajā ziemā zviedri pirka no mums enerģiju, kapēc, tapēc ka viņa saražota no krievijas lētajiem energoresursiem.
Latvenergo jau iepērk pašmāju saražoto enerģiju, precīzi nezinu kā cena ir šobrīd, bet pirms dažiem gadiem viņa maksāja 3 reizes dārgāk nekā tika piegādāta klientiem.
Vai zini kāpēc Latvenergo no alternatīvās enerģijas ražotājiem tā ir japērk par 3 dārgāku cenu??
Tāpēc ka lielākā daļa mazo HES pieder TP biedriem, un likumu par šo samaksu ļoti veikli izbīdija cauri ekonomikas ministrs Kalvītis Šķēles kunga valdībā. Un šo termiņu Kalvīša kungs ļoti veikli pagarināja savas ministru prezidentēšanas pēdējās dienās.
Tas ka mums visur pastāv politiskā ietekme ekonomikā nebūt nenozīmē, ka ir tā jābūt kā ir patreiz.
Labs piemērs ir mūsu pašvaldības, kur dažs labs pilsētas mērs savu politisko piederību maina atkarībā no tā kāds politiskais spēks ir pie varas, jo savādāk viņa pašvaldībai pie valsts naudas siles tikt ir stipri apgrūtinoši.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-06 11:16, pirms 14 gadiem
tikai jurajs,tikai spartak!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:17, pirms 14 gadiem
Vai Pavlovs vēl ir Latvijas Treneris!Pa ausu galam dzirdēju , viņš ir Vācijas pilsonis.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:17, pirms 14 gadiem
Izlasījis virsraksta pirmo daļu es jau nobijos
Tad tikai pielēca, kāpēc Mikušs atpakaļ uz Rīgu.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:20, pirms 14 gadiem
UN atkal demagogi saak savu tautas vispaareejo izgliitoshanu. Vai jums nav dzilji pie kaajas, kam cilveeki velta savu uzmaniibu? Tak lai atbalsta kaut Zimbabves maratonskreejeeju komandu. Ne jums buus noraadiit, vai cilveekam atbalstiit DR projektu. Ivars ar kaa veca nodreijaata plate. Ja jau DR ir tik ljoti atkariigs no Iteras, tad ko tu pats atbalsti LM un savu miiljaako KHL komandu MnD? Vai tad MnD neatnjem naudu tai pashai tautai? Vai tad Batjka nav atkariigaaks no Krievijas nekaa Latvija?
Redz, taadi iisteni DR fani ir tikai paaris simti. Bet tuukstoshiem ir taadu, kuriem DR speeles ir lielisks veids kaa atpuusties. Maajaas pie TV vai areenaa, bet ir iespeeja lieliski pavadiit laiku vienam, ar draugiem. Paraadi man kaadu citu alternatiivu, kas buutu kaut nedaudz pieliidzinaama tam emociju kokteilim ko sniedz speeles ar DR piedaliishanos? Es piemeeram neesmu nekaads DR akcionaaru fans, bet es saprotu, ka vechi biida biznesu. Ne man daljas ne interese par to, kaa vinji to dara un ar ko. Ja saaksims skatiities tagad, kursh kuram kaajas bucho, tad mees paliksim vieni ar savu nekam nevajadziigo LV. Varm buut ceeli un neliekties nevienas valsts priekshaa, bet ko mees LV varam sniegt? Pilniigi neko, bet izmantot lielvalstu nestos labumus gan mees varam un arii vajag. LV ir tikai ieguveeja, ka mees esam aareejaas robezhas valsts kur gan Krievijai, AsV un EU ir vajadziiga sava ietekme. Ar to tad arii mums vajadzeetu straadaat, nevis tagad raudaat un pleest matus

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:20, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: za Spartak
za druzhbu

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:21, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nē, bet tu pastāsti man par to politiku.

Trīs gadus Dinamo spēlē KHL - un? Varbūt kāds, kā te viens norādīja, uzlabojis ģeogrāfijas zināšanas, par pārējo, vismaz pagaidām,
ir bijušas tīrākās spekulācijas, pat blēņas, jo es arvien neredzu nevienu latvieti, kurš vicinātu virs galvas Krievijas karogu... taisni otrādi, Saeimā pie varas tikuši labējie un sabiedrībā jūtams patriotisma bums.


Ja RD projekts ir bijis kā instruments kkādu Krievijai tīkamu politisku mērķu sasniegšanai, tad galīgi švaks, nauda vējā, kā mēdz teikt.
Tu arī esi klasiskais latvietis,kas domā, ka varen izdarīgie latvieši ir piečakarējuši savus naudas devējus.
Gribi tici,gribi netici, bet mēs šo RD ieguldīto naudu atstrādāsim/atdosim krieviem līdz pēdējam centam. Un ne tikai pērkot no viņiem gāzi.
Ne velti šo RD naudas plūsmu apgroza čekisti, kurus neviens pasaulē nav atļāvies nosaukt par muļķiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:22, pirms 14 gadiem
kas vispar par stulbu jautajumu, vareja izdomat kaut ko originalaku, vai Mikusu noedis LV fani vai ne?? tas ka nahalavu guva spartak vartus, neko nedod

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:23, pirms 14 gadiem
Mikuš atkal Rīgā bet Foto ielikta Miķeļa")
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:25, pirms 14 gadiem
spartak fani izardis visu arenu, jo tie nav cilveki un kadel jaatceras par kaut kadu mikusu, lai spele uz labpatiku taja spartaka, kas vinjs ir mums =0

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:27, pirms 14 gadiem
Monopolists rakstīja: spartak fani izardis visu arenu, jo tie nav cilveki
Nevajag pārspīlēt.
Spartak faniem dziļi po kaut kādi RD līdzjutēji, jo viņi vēlas nonākt līdz savam gala mērķim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:28, pirms 14 gadiem
Tas,ka stripinjaa saliks pasvaldibas policistus nenozime,ka izdotos aizkavet potencialaas nekartibas. Aizkavet varetu Militara Policija,bet taadaa gadijumaa Kremlim atkal butu iemesls mus zaakat par fasistiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:29, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai zini kāpēc Latvenergo no alternatīvās enerģijas ražotājiem tā ir japērk par 3 dārgāku cenu??
Tāpēc ka lielākā daļa mazo HES pieder TP biedriem, un likumu par šo samaksu ļoti veikli izbīdija cauri ekonomikas ministrs Kalvītis Šķēles kunga valdībā. Un šo termiņu Kalvīša kungs ļoti veikli pagarināja savas ministru prezidentēšanas pēdējās dienās.
Tas ka mums visur pastāv politiskā ietekme ekonomikā nebūt nenozīmē, ka ir tā jābūt kā ir patreiz.
Labs piemērs ir mūsu pašvaldības, kur dažs labs pilsētas mērs savu politisko piederību maina atkarībā no tā kāds politiskais spēks ir pie varas, jo savādāk viņa pašvaldībai pie valsts naudas siles tikt ir stipri apgrūtinoši.
Labi metu mieru, šeit pēdējā replika.
Apmēram pirms mēneša Vējonis kaut ko vāvuļoja, īpaši viņu neklausijos un šis pēkšņi pasaka : "viņa plāns esot padarīt Latviju par zaļāko valsti pasaulē, enerģiju iegūt tikai no atjaunojamajiem resursiem, traļi, vaļi", es šito izdzirdot gandrīz vai ar cepumu aizrijos.
Muldēt jau ir viegli, tikai cik tas maksā, nav šobrīd lētākas enerģijas kā tā ko iegūst no gāzes. Uz Latviju savu trubu neviens nebūvēs un gāzi kas kačāta nez no kurienes mums neviens lētāk nepārdos.

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:29, pirms 14 gadiem
bimbambolisms rakstīja: Neplano pielikt seju pirms speles?
Foršas ūsas un džempers tev!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-06 11:31, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Labi metu mieru, šeit pēdējā replika.
Apmēram pirms mēneša Vējonis kaut ko vāvuļoja, īpaši viņu neklausijos un šis pēkšņi pasaka : "viņa plāns esot padarīt Latviju par zaļāko valsti pasaulē, enerģiju iegūt tikai no atjaunojamajiem resursiem, traļi, vaļi", es šito izdzirdot gandrīz vai ar cepumu aizrijos.
Muldēt jau ir viegli, tikai cik tas maksā, nav šobrīd lētākas enerģijas kā tā ko iegūst no gāzes. Uz Latviju savu trubu neviens nebūvēs un gāzi kas kačāta nez no kurienes mums neviens lētāk nepārdos.
beidz pizdjet, baudi ziemu

  +5 [+] [-]

, 2010-12-06 11:38, pirms 14 gadiem
Mikuš iemetīs savējos vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 11:44, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Labi metu mieru, šeit pēdējā replika.
Apmēram pirms mēneša Vējonis kaut ko vāvuļoja, īpaši viņu neklausijos un šis pēkšņi pasaka : "viņa plāns esot padarīt Latviju par zaļāko valsti pasaulē, enerģiju iegūt tikai no atjaunojamajiem resursiem, traļi, vaļi", es šito izdzirdot gandrīz vai ar cepumu aizrijos.
Muldēt jau ir viegli, tikai cik tas maksā, nav šobrīd lētākas enerģijas kā tā ko iegūst no gāzes. Uz Latviju savu trubu neviens nebūvēs un gāzi kas kačāta nez no kurienes mums neviens lētāk nepārdos.
Dāņi ir pierādijuši,ka alternatīvā enerģija ir daudz lētāks produkts nekā mūsu patreizējie tradicionālie enerģijas iegūšanas veidi.
Neklausies ko mūs politiķi gvelž, bet palasi labāk ko par to raksta tā pati dāņu prese.

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:45, pirms 14 gadiem
Monopolists rakstīja: beidz pizdjet, baudi ziemu
rupji bet pareizi aizrādiji . Izmetīšu labāk līkumu pa meža takām, tagad svaigā sniegā var redzēt zvēriņu pēdas.

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:46, pirms 14 gadiem
Eu, kāds nezina, kādi slidošanas laiki ir Majoru slidotavai??
internetā nevaru atrast!!!

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:52, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Dāņi ir pierādijuši,ka alternatīvā enerģija ir daudz lētāks produkts nekā mūsu patreizējie tradicionālie enerģijas iegūšanas veidi.
Neklausies ko mūs politiķi gvelž, bet palasi labāk ko par to raksta tā pati dāņu prese.
nezinu ko raksta dāņi un cik pie viņiem maksā enerģija, bet zinu ka daļu enerģijas tiešām iegūst no vēja un tā kā pūš tur, ohoho. Tagad paliek tik tāds sīkums sapirkties vēja ģenerātorus un atvilkt šurp dāņu vēju .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 11:55, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: nezinu ko raksta dāņi un cik pie viņiem maksā enerģija, bet zinu ka daļu enerģijas tiešām iegūst no vēja un tā kā pūš tur, ohoho. Tagad paliek tik tāds sīkums sapirkties vēja ģenerātorus un atvilkt šurp dāņu vēju .
Jā un plusā vēl Dāņi šobrīd cīnās ar 1 problēmu, kur likt naktīs no vēju ģeneartoriem saražoto enerģiju, kad elektrības patēriņš ir ļoti zems, kur uzkrāt!!!
Ta ka nemaz tik vienkārši tas nav!

     [+] [-]

, 2010-12-06 12:01, pirms 14 gadiem
Nabaga Mikušs!Kā netiek tā netiek no viņa vaļā

     [+] [-]

, 2010-12-06 12:05, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Negribu te izplūst garos monologos, bet tas ka pat ES Padome mums norāda/aizrāda, ka mēs paši pārāk cenšanies būt pārāk atkarīgi no RU gāzes (lasi-politiskās) ietekmes ir nenoliedzams fakts.
Visa Eiropa cenšas maksimāli pāriet uz dažāda veida alternatīvo kurināmo, bet tikai mūsu ,,gāzes mafija'' dara visu, lai mestu sprunguļus riteņos šīs alternatīvās enerģijas izmantošanas attīstībā pie mums.
Pārāk stipri mūsu politiskās aprindās (līdz ar to arī valdībā) ir dažādi lobiji-zviedru banku,RU gāzes u.t.t.
P.S.Nezinu, kā RD varētu eksistēt bez Iteras, bet tas ir fakts,ka šī komanda bez kārtīga investora no ārzemēm nevar pastāvēt pat mēnesi.
kapēc jaapastaav bez,ja var pastaaveet ar?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 12:08, pirms 14 gadiem
bimbambolisms rakstīja: Neplano pielikt seju pirms speles?
Kas tev ir pret sejas pielicējiem? Laikam kaut kāds atturībnieks esi

     [+] [-]

, 2010-12-06 12:10, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Par Mikušu un RD!!!
Kā tu vari būt par Mikušu un vienlaicīgi par RD, ja Mikušs spēlē pret RD ? Sakars 0

     [+] [-]

, 2010-12-06 12:10, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tagad paliek tik tāds sīkums sapirkties vēja ģenerātorus un atvilkt šurp dāņu vēju .
Kurzemes pusē un piejūrā vēja maz....?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 12:18, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: nezinu ko raksta dāņi un cik pie viņiem maksā enerģija, bet zinu ka daļu enerģijas tiešām iegūst no vēja un tā kā pūš tur, ohoho. Tagad paliek tik tāds sīkums sapirkties vēja ģenerātorus un atvilkt šurp dāņu vēju .
Mums pašiem vēja gana,jo mums jūras robeža ir vairāk kā 500 kilometri.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-06 12:18, pirms 14 gadiem
MIKUŠS ar visu savu Spartaku dabūs pa dirsu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 12:23, pirms 14 gadiem
jus padomajiet viniem tur ir 4 slovaki kad vini visi speles vairakuma tad mums bus sudi vaka mikus speles kopa ar Branko Radivojevic un Oleg Gubin

  -2 [+] [-]

, 2010-12-06 12:23, pirms 14 gadiem
jus padomajiet viniem tur ir 4 slovaki kad vini visi speles vairakuma tad mums bus sudi vaka

     [+] [-]

, 2010-12-06 12:24, pirms 14 gadiem
Šovakar varēs pārbaudīt bals saites!

     [+] [-]

, 2010-12-06 12:24, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Skatoties, no kā viņi iegūst, piemēram Islandei ar saviem geizeriem ir dziļi pie kājas Krievijas gāze, viņi vēl ceļ elektrostaciju, kur ar elektrības palīdzību iegūs ūdeņradi ar kuru darbosies sabiedriskais transports, bet Latvijā tiešām ir situācija, ka no gāzes iegūtā elektroenerģija būs vislētākā jebkurā gadījumā un jo vairāk ieviesīs zaļos enerģijas avotus, jo dārgāka elektrība būs...Cita lieta ir apkure, kur pamazām lauku rajonos pāriet uz šķeldu, niedrēm salmiem u.c. visādu zaļo kurināmo...
Bet kur mums ir vislielākie rēķini?
Tieši par apkuri.
Nemaz neunājot par to MILZĪGI garo termiņu ko LG noslēdz ar GAZPROM par gāzes piegādi. Mēs nezinām,kas pēc 5 gadiem būs jauns enerģijas jomā, bet mūsējie noslēdz līgumu,ja nemaldos,līdz 2025 gadam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-12-06 12:45, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet kur mums ir vislielākie rēķini?
Tieši par apkuri.
Nemaz neunājot par to MILZĪGI garo termiņu ko LG noslēdz ar GAZPROM par gāzes piegādi. Mēs nezinām,kas pēc 5 gadiem būs jauns enerģijas jomā, bet mūsējie noslēdz līgumu,ja nemaldos,līdz 2025 gadam.
Atmars, kurš nevar atcerēties savas komandas spēlētājus pēc numuriem un regulāri aizmirst viena izlases aizsarga uzvārdu kaut ko folozofē par gāzes politiku. LOL
LM jau nu vismazāk vajadzētu čīkstēt par gāzes cenām. Lielie rūpnieciskie patērētāji to no sliktajiem krieviem pērk krietni zem pasaules tirgus cenas!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 12:49, pirms 14 gadiem
ziniet kapec musejie sates jo hossa skaistie vardi pred spartaku bija labakie kad hossa butu tad musejie uzvaretu ticiet man

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 13:05, pirms 14 gadiem
Ūzvaresim Ūzvaresim TIKAI RĪGA TIKAI RĪGAS DINAMO!!!

     [+] [-]

, 2010-12-06 13:05, pirms 14 gadiem
Ko te ņemas ar to Mikušu un to ultru sasitīs to Spartaku un nobļaus tās ultras un sametīs Hašekam un Mikuš neiemetīs.

     [+] [-]

, 2010-12-06 13:18, pirms 14 gadiem
Man čoms atbrauca no VĀCIJAS ciemos protams aizvedu uz RĪGAS DINAMO maču un zin ko viņš teica (trakie LETIŅI tādu atmosfēru viņš nebija izbaudījis un tagad regulāri seko spēlēm no BERLĪNES)

     [+] [-]

, 2010-12-06 13:23, pirms 14 gadiem
gascoigne rakstīja: Neticu, ka viņi brauks uz Liepāju
Vinji buus visur, arii Dobelee un Aluksnee

  +3 [+] [-]

, 2010-12-06 13:24, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vecīt, tā šajā pasaulē nenotiek.
Atbalstot RD Tu atbalsti arī tās akcionārus, un Krievijas gāzes monopolstāvokli Latvijā. Tu atbalsti arī Kalvīti, kas mūsu valsti ar savu bezdarbību noveda tur kur tā ir patreiz.
Lai kā arī tev negribētos, bet visas sīs lietas ir neatdalāmas.
Un visas šis parādes priekšgalā ir aktīvākais sc komentu rakstītājs RD jautājumos - Ivars no Liepājas!

     [+] [-]

, 2010-12-06 13:29, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mums pašiem vēja gana,jo mums jūras robeža ir vairāk kā 500 kilometri.
Es būšu tikai priecīgs par jebkuru alternatīvo enerģijas ieguves veidu, bet šobrīd tas nav iespējams, baigi dārgi. Ir daudz raidijumi, tai skaitā Oltes veidotais vides fakti, kur par to daudz stāstīts.

     [+] [-]

, 2010-12-06 13:32, pirms 14 gadiem
Kriminālā konfliktā pirmdienas naktī Maskavā nošauts vietējā futbola kluba "Spartak" fanu organizācijas biedrs, kurš nākamajā dienā plānoja doties uz Čempionu līgas spēli Slovākijā.

Vairāku cilvēku konfliktā Maskavas ziemeļos 28 gadus vecajam Jegoram Sviridovam iešāva galvā ar traumatisko ieroci.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 13:32, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā, kaut kā maz ticams, ka tie agresīvie Spartak fani kaut ko pasāks te, jo nav jau Maskava, kur viņi jūtas vareni.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-06 13:33, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Un visas šis parādes priekšgalā ir aktīvākais sc komentu rakstītājs RD jautājumos - Ivars no Liepājas!
Ja būtu kaut kāds mēraparāts ar ko noteikt kas ko ir izdarijis RD labā, tad PR jomā, ar nelielu % noteiktu tiktu arī Ivars.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 13:36, pirms 14 gadiem
Mikušs normāls čalis. Jau pirmajā spēlē "Spartak" labā guva vārtus.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-06 13:47, pirms 14 gadiem
Taa atskiriba starp viniem un taa saucamajiem "dinamo faniem" ir taa,ka vinju speks ir vienotiibaa un organizeetiibaa. Nav nekadu shaubu,ka visi dinamo faninji pamuktu,kur nu kurais ieraugot Spartak logo vien!

     [+] [-]

, 2010-12-06 13:53, pirms 14 gadiem
Es te galigi nesaprotu tad sanāk fans kad iekrauj otras puses fanam jebalā tad ir mužiks stipri maldies(tas ir huligānisms un pa to var dabūt sroku kad vienreiz tur pasēdēsi uz pāris dienām domāsi savādak)
biiiskaps rakstīja: Taa atskiriba starp viniem un taa saucamajiem "dinamo faniem" ir taa,ka vinju speks ir vienotiibaa un organizeetiibaa. Nav nekadu shaubu,ka visi dinamo faninji pamuktu,kur nu kurais ieraugot Spartak logo vien!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 14:07, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: aha cietums, tiesa, parada dinamo fanu mikstumu
speletaji ne labaki, ar iznemumiem (jekabs, OZO), sodien bus liela iespeja pret Mikusu apris reizes bortaa, netiishaam

  +3 [+] [-]

, 2010-12-06 14:09, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mums pašiem vēja gana,jo mums jūras robeža ir vairāk kā 500 kilometri.
vai tā nebija Liepājas apkārtne, kur iedzīvotāji stingri iebilda pret vēja ģeneratoru uzstādīšanu? Runāt jau "vidējais" latvietis māk skaisti, bet kad jādara...

     [+] [-]

, 2010-12-06 14:13, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Taa atskiriba starp viniem un taa saucamajiem "dinamo faniem" ir taa,ka vinju speks ir vienotiibaa un organizeetiibaa. Nav nekadu shaubu,ka visi dinamo faninji pamuktu,kur nu kurais ieraugot Spartak logo vien!
Ja tie ir tie paši kas aiziet uz spēli lai pa četriem, pieciem kādu atspārdītu, tad viņiem ar sporta faniem nav nekāda sakara, viņi drīzāk pielīdzināmi tiem kas no lielveikala jumta izklaidējas šaujot pa veikala apmeklētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 14:15, pirms 14 gadiem
Piton,tu gribi teikt,ka situacijaa(vnk piemers),kad Spartak fani saks ardities un sist vietejos fanelus,kas neko vairak par "tikai riga,tikai dinamo" nejeedz,tu nevis aizbegsi,kaa visi parejie,bet stavesi un staastisi Latvijas kriminalkodeksu?

     [+] [-]

, 2010-12-06 14:17, pirms 14 gadiem
Martini12 rakstīja: Katrā ziņā, kaut kā maz ticams, ka tie agresīvie Spartak fani kaut ko pasāks te, jo nav jau Maskava, kur viņi jūtas vareni.
Drīzāk jau daži Latvijas žurnālisti uzpūšot šādu ziņu tagad jūtas Pulicera balvas cienīgi. Un pat ja kāda provokācija būs, tad visticamāk ka tā nāks no kāda vietējā ērglēna.

     [+] [-]

, 2010-12-06 14:18, pirms 14 gadiem
Babaj,bet parasti jau ir taa,ka tas viens pret 4iem,5iem paliek tikai tapec,ka vinja taa saucamie "draugi",kas pirms tam dzerot 2litrigo stastija,ka ies un sitisies,vnk aizbeg un pamet vinju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 14:24, pirms 14 gadiem
bimbambolisms rakstīja: Jaa, esmu atturibnieks, ja ,nu, paris reizes gada ar draugu izdzeram,kadu glazi vīna.
Tu gan laikam esi kartigs metejs..
Tu pēc tāda arī izklausies kas ar DRAUGU ( vienu draugu) iedzerat vīnu!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-06 14:25, pirms 14 gadiem
spele pus8 tadjau krutie bezsmadzenju spartak "fani" buus pielikushi muuljus un aardisies

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 14:26, pirms 14 gadiem
tuesilohs rakstīja: pēc bildes saprotams ka redlihs ieraudzija pliku čiksu lkm mastur.be.t sagribejas
aizej pie psihologa tev ir debilas noslieces
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 14:51, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Fkselga,berniiba pagalmaa vietejie puikas izsmeja tevi,ka tik loti patik lamaties?
Ok, lamāties nav solīdi, turpmāk būšu korektāks

     [+] [-]

, 2010-12-06 14:56, pirms 14 gadiem
Kad smadzeņu pods tew izaugs sapratīsi par saviem draugiem esmu patstāvējis mūžīgi varbūt tapēc arī samaksāju savā dzivē kad biju tāds aunu piere kā tu jo tādi kā viņi spartak fani vel tik uz provokācijāmlai būtu iemesls izdemolēties!!!!!!
biiiskaps rakstīja: Piton,tu gribi teikt,ka situacijaa(vnk piemers),kad Spartak fani saks ardities un sist vietejos fanelus,kas neko vairak par "tikai riga,tikai dinamo" nejeedz,tu nevis aizbegsi,kaa visi parejie,bet stavesi un staastisi Latvijas kriminalkodeksu?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 15:04, pirms 14 gadiem
Cerams ka Spartak fani ar garu degunu aizbrauks uz Pragu . un tas ari viss

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:04, pirms 14 gadiem
Tervetnieks rakstīja: Cik tev gadu āzi ? viņi netaisīs nekādas nekārtības,savādāk uz fūzi netiks,kāda jēga dauzīt resnos hokeja fanus,kuri vien alus pudeli māk cilāt ! Bet ja jau jūs viņus izprovicēsiet,tad ticiet man jūs ar saviem 9k skatītājiem pret viņiem neko neizdarīsiet !
Pastasi,kapec lai mes viniem kko daritu,ir atiecigas iestades kas tiks gala ar viniem,tad vares futbolu skatities ieraksta,kkad pec nedelas kad bus atnemtas shengena vizas un bus liegta iebraukshana eiropa!

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:05, pirms 14 gadiem
Nu Spartaka futbola fanu grupeejums, kuri sevi pozicionee arii kaa iistenaakie ultras, tikai jautaajums paliek pie taa, ka diez vai vinji aardiisies jau sheit, jo vinju galvenais meerkjis ir futbola speele. Bet kaa visi zinaam, domaaju ka arii vinji zin, ka LV kaa nekaa ir EU valsts, turklaat robezhvalsts un Krievijas pilsonim ir nepiecieshama viiza. Viiza savukaart var tikt uz reiz anuleeta, ja cilveeks paarkaapj likumu, turklaat futbola fani, paarkaapjot likumu uz reiz tiek izraidiiti no valsts, bet tas noziimee, ka shengenas zonas valstiis vinjsh kaadu laiku arii netiks.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-06 15:06, pirms 14 gadiem
museji zaudes sodien spartakam jo slovaki ir viena maina

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:07, pirms 14 gadiem
Nesapratu tava teksta jeegu,iemacies lietot pieturzimes,lai viss nav viena liela putra.
Var jau buut,ka esmu aunapiere,bet ne jau tev par to spriest!

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:07, pirms 14 gadiem
Vispār jau Spartakam nav vairs kur atkāpties-ja viņi šodien neuzvar-tad reāli jau būs tik daudz atpalikuši,ka nez vai spēs tikt play-offos-tā kā cīņa būs nikna!Pie tam Ržiga ar Atlantu ir pamatīgi ieskrējušies un bija interesanti palasīt viņa interviju,kurā viņš stāsta,ka visa vaina bija tikai mobilizācijā.Jāsāk domāt,ka Spartaks atlaižot treneri pieļāva rupju kļūdu!

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:10, pirms 14 gadiem
Jāņem 3 punkti!

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:10, pirms 14 gadiem
sodienas sastavs Branko Radivojevic juraij mikuss Stefan Ruzicka Ivan Baranka spartaka pirma maina cetri slovaki un viens kreivsDenis Makarov

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:13, pirms 14 gadiem
Tātad domāšana ,tew ir īstā vietā ja palabo par pieturzīmēm vēl pāris gadiņus un būsi zolīdts vecis.(neviens ar kautiņiem neko nav sasniedzis)
biiiskaps rakstīja: Nesapratu tava teksta jeegu,iemacies lietot pieturzimes,lai viss nav viena liela putra.
Var jau buut,ka esmu aunapiere,bet ne jau tev par to spriest!

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:22, pirms 14 gadiem
Es ari neesmu teicis,ka var,vnk man reeka naak par tiem,kas tagad te stasta,ka nu tik sitis un vel sazin kadas pasacinjas. Vienkarshi patiesiba ir tada,ka ja vinji kautko gribetu darit,tad vietejie(tie pasi,kas tagad te izsmej Spartakiesus) pabeegtu,kur nu kurais.

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:22, pirms 14 gadiem
GirtissimoX rakstīja: Jāņem 3 punkti!
ka viens idinjs te nesen rakstija janem vismaz 3 punkti

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:28, pirms 14 gadiem
einarssitka@inbox.lv rakstīja: sodienas sastavs Branko Radivojevic juraij mikuss Stefan Ruzicka Ivan Baranka spartaka pirma maina cetri slovaki un viens kreivsDenis Makarov
Nu bet vinjiem taa ir tikai viena mainja. Truklaat neticu, ka Jurajs, aizvadiijis tikai vienu speeli, nu buus saspeeleejies ar mainjas biedriem.

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:40, pirms 14 gadiem
bus gan pec stam jus gribesit mikusu apakal rigas dinamo pa doma vini ir spelejusi kopa slovakijas komada

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:50, pirms 14 gadiem
einarssitka@inbox.lv rakstīja: bus gan pec stam jus gribesit mikusu apakal rigas dinamo pa doma vini ir spelejusi kopa slovakijas komada
Cik speeles? Un cik no taam vinjiem sanaaca vienaa mainjaa? Dzekam bija 22 speeles Dinamo sastaavaa, krietni vairaak nekaa slovaakijas izlases rindaas vinjsh ir aizvadiijis, bet saskanju ar partneriem taa arii neatrada.

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:50, pirms 14 gadiem
Es godīgi nebiju pamodies apskatīju virsrakstu un sabijos ka Dinamo atkal piedavaja mikusham liigumu...

     [+] [-]

, 2010-12-06 15:55, pirms 14 gadiem
Es jau domāju ka Mikuš atgriežas Dinamo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-12-06 16:04, pirms 14 gadiem
atkal izlasot visrakstu - Mikušs atkal Rīgā - gandrīz trieku pieķēru! visu cieņu čalim, bet nu nebija viņa komanda

     [+] [-]

, 2010-12-06 16:04, pirms 14 gadiem
RD fani vs Spartak fani + protams baudāms hokejs = izdevies vakars!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 16:15, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vecīt, tā šajā pasaulē nenotiek.
Atbalstot RD Tu atbalsti arī tās akcionārus, un Krievijas gāzes monopolstāvokli Latvijā. Tu atbalsti arī Kalvīti, kas mūsu valsti ar savu bezdarbību noveda tur kur tā ir patreiz.
Lai kā arī tev negribētos, bet visas sīs lietas ir neatdalāmas.
Atblastot Dinamo es atbalstu tūkstošiem cilvēkus Latvijā, kuriem Dinamo nes prieku. Ja Dinamo ir viens no prieka avotiem , tad man nav žēl atbalstīt tos cilvēkus grupējumus kuri atbalsta Dinamo, lai arī viņiem tas ir izdevīgi. Altruisms mūsu dz'ivē ir reta parādība un biznesā tuvu 0, tāpēc prieks ka Gazprom, Kalvītis lai kā man nepatiktu viņi rada kaut ko tādu kas man patīk.

     [+] [-]

, 2010-12-06 16:30, pirms 14 gadiem
nu ko strelkas starp līdzjutējiem?
Slēpts komentārs: einarssitka@inbox.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 17:04, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vecīt, tā šajā pasaulē nenotiek.
Atbalstot RD Tu atbalsti arī tās akcionārus, un Krievijas gāzes monopolstāvokli Latvijā. Tu atbalsti arī Kalvīti, kas mūsu valsti ar savu bezdarbību noveda tur kur tā ir patreiz.
Lai kā arī tev negribētos, bet visas sīs lietas ir neatdalāmas.
Būtu jau labi, ja boikotējot RD mēs varētu kļūt enerģētiski neatkarīgi

     [+] [-]

, 2010-12-06 17:04, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Skaties,ka vinji tev pasam neizdauza zobus.
ko 500 urliki var izdarīt apmēram 10 000 faniem

     [+] [-]

, 2010-12-06 17:17, pirms 14 gadiem
No tiem 10k faniem 90% uzreiz aizbegs ieraugot spartakieshus. Latvieshi vnk nav organizeeti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 17:48, pirms 14 gadiem
Nu ko, aiziesim uz Areenu un paraadiisim tiem Spartak faniem, kaa jaafano par hokeju! Un galvenais, lai RD izciina 3p.

     [+] [-]

, 2010-12-06 17:48, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: No tiem 10k faniem 90% uzreiz aizbegs ieraugot spartakieshus. Latvieshi vnk nav organizeeti.
nu varētu būt kad liela daļa tiešām izvairītos no kaušanās , jo uz hokeju nāk arī diezgan daudz bērni ( it īpaši dēļ tā skolu konkursa) , sievietes , veci cilvēki , tie īstie latvju urļiki ,kaušļi , varoņi saucamie , jau nemaz nevar atļauties biļeti nopirkt , vienīgi varbūt viņi varētu gaidīt pie arēnas durvīm , kad nāks āŗā tie spartakieši ......

  +2 [+] [-]

, 2010-12-06 17:51, pirms 14 gadiem
Es kaut kā šaubos ka būs tie 500 spartakieši jāņem jebkurā gadijumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:11, pirms 14 gadiem
valdinjshh rakstīja: nu ko strelkas starp līdzjutējiem?
Liecies taču mierā. Pie manis bārā arī šobrīd ir "Spartak" fani, neesmu ne apzagts, ne piekauts Ļoti normāli aprunājāmies par hokeju, viņi paši uzsvēra, ka saprot ažiotāžu, bet viņi esot hokeja nevis futbola kluba fani, tāpēc Tev neesot pamata uztraukties.

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:14, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Liecies taču mierā. Pie manis bārā arī šobrīd ir "Spartak" fani, neesmu ne apzagts, ne piekauts Ļoti normāli aprunājāmies par hokeju, viņi paši uzsvēra, ka saprot ažiotāžu, bet viņi esot hokeja nevis futbola kluba fani, tāpēc Tev neesot pamata uztraukties.
jā, bet runa iet par futbola komandas Spartak faniem. šamie veseli 500 būšot šodien

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:14, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Liecies taču mierā. Pie manis bārā arī šobrīd ir "Spartak" fani, neesmu ne apzagts, ne piekauts Ļoti normāli aprunājāmies par hokeju, viņi paši uzsvēra, ka saprot ažiotāžu, bet viņi esot hokeja nevis futbola kluba fani, tāpēc Tev neesot pamata uztraukties.
vienkārši mūsu tauta ir debīla un tic visam,ko saka žurnālisti !

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:17, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: jā, bet runa iet par futbola komandas Spartak faniem. šamie veseli 500 būšot šodien
Vispār es tieši to pašu teicu, bet šie teica, ka neko neesot dzirdējuši par futbola faniem un viss būšot čikiniekā. Ja godīgi es mazliet vairāk uztraucos par mūsu iedzērušajiem bāleliņiem un pastiprināto apsardzi, kas "būs gatavi "Spartak" fanu provokācijām".

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 18:17, pirms 14 gadiem
Tervetnieks rakstīja: vienkārši mūsu tauta ir debīla un tic visam,ko saka žurnālisti !
Pats Tu esi debīls, ja sauc savu tautu par tādu.

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:18, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Pats Tu esi debīls, ja sauc savu tautu par tādu.
čalīt palasi komentārus !

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:24, pirms 14 gadiem
Tie Spartak ultras ir kā labi organizēta armija, ja pavēro youtube video, kur šie iet uz klapi.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 18:37, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tie Spartak ultras ir kā labi organizēta armija, ja pavēro youtube video, kur šie iet uz klapi.
neesi saskatījies filmas par daudz? :O

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:43, pirms 14 gadiem
Onass rakstīja: neesi saskatījies filmas par daudz? :O
Taču paskaties tos video, kā viņi organizējas, tas nav mans izdomājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:53, pirms 14 gadiem
Kam to kautiņus vajag? Tas tak ir traumatiski, ne jau visi prot kauties, bet man tāpat nepatīk un cenšos no tā izvairīties!

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:53, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Vispār es tieši to pašu teicu, bet šie teica, ka neko neesot dzirdējuši par futbola faniem un viss būšot čikiniekā. Ja godīgi es mazliet vairāk uztraucos par mūsu iedzērušajiem bāleliņiem un pastiprināto apsardzi, kas "būs gatavi "Spartak" fanu provokācijām".
nu atvaino, iepriekšējos komentus nelasīju
besī tie mūsu "bāliņi" aka alus pļumpētāji.vai tad tiešām nevar sēdēt mājās un lūtēt pie Tv ekrāna, nevis atrasties arēnā un bojāt gaisu ?!

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:54, pirms 14 gadiem
Onass rakstīja: Kam to kautiņus vajag? Tas tak ir traumatiski, ne jau visi prot kauties, bet man tāpat nepatīk un cenšos no tā izvairīties!
nu a ko Tu zini, kas citiem ienāk prātā?! nemaz ij' dzert nevajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:55, pirms 14 gadiem
Tas, ka Mikušam šovakar 1+1 ir skaidrs. Bet vai jau 1.periodā? Vai kāds jau zina?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 18:56, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: esmu saēdies gribat zināt,ko?
Atkal mandarīnus?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-06 18:57, pirms 14 gadiem
Vienīgā intriga šajā spēlē-cik vārtus gūs Broks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-12-06 19:01, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Vienīgā intriga šajā spēlē-cik vārtus gūs Broks
Par vieniem mazāk nekā Mikušs.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 19:02, pirms 14 gadiem
Matteo rakstīja: Par vieniem mazāk nekā Mikušs.
Ahhh,tu kļūdies

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 19:04, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: prieks,ka kāds tomēr sadzirdēja šo jautājumu, nē, ceptus dārzeņus,iesaku nopirkt,tur vēl garšvielas klāt nāk + kefīrs,krējums=ļoti garšīgs ēdiens, mandarīnus gribēju,bet paņēmu veikalā vafeles.
tev ir mandarīni mājās?
Phē,nerunā par neko neko saldu,vemt gribās.Apēdu to mēslu zefīru

  -2 [+] [-]

, 2010-12-06 19:05, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Ahhh,tu kļūdies
1+1 lietderības koef. Mikušam šovakar.
Tāpat kā Rodžeram.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-06 19:06, pirms 14 gadiem
Nu, ja Mikušam būs vieni vārt vairāk kā Brokam, apsoli izēst zefīru visu!

     [+] [-]

, 2010-12-06 19:07, pirms 14 gadiem
Matteo rakstīja: 1+1 lietderības koef. Mikušam šovakar.
Tāpat kā Rodžeram.
Tu gribi teikt,ka Trottiņš vārtus neiesitīs?Tas jau pierāda to,ka ar tevi nav vērts sarunāties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-06 19:08, pirms 14 gadiem
Matteo rakstīja: Nu, ja Mikušam būs vieni vārt vairāk kā Brokam, apsoli izēst zefīru visu!
Bļ* ja tā būs es tev zefīru paku aizsūtīšu

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 19:09, pirms 14 gadiem
Troters jau tik podaa var kautko iemest,nevis vartos.

     [+] [-]

, 2010-12-06 19:10, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Troters jau tik podaa var kautko iemest,nevis vartos.
Negribās noraut brīdinājumu,tu mēsls tāds

     [+] [-]

, 2010-12-06 19:11, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Tu gribi teikt,ka Trottiņš vārtus neiesitīs?Tas jau pierāda to,ka ar tevi nav vērts sarunāties.
Iesiīs jau iesitīs, tikai trešajā periodā.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-06 19:12, pirms 14 gadiem
Ko tu taa satrakshkijies? Pa galinju dabuji?

     [+] [-]

, 2010-12-06 19:17, pirms 14 gadiem
Tā. Dominators...

  +2 [+] [-]

, 2010-12-06 19:20, pirms 14 gadiem
gascoigne rakstīja: Nu ko- lai šķist asinis un uzvar labākie (proti Dinamo) Bet Spartak faneļi lai ar salauztām rokām mēģina pacelt izsistos zobus
Jā, tagad tiešām var redzēt kads šeit ir līmenis,ja par šādiem slima suņa murgiem var salikt 47+!!!

     [+] [-]

, 2010-12-06 19:21, pirms 14 gadiem
kas mums vārtos?

     [+] [-]

, 2010-12-06 19:24, pirms 14 gadiem
UZ kurieni pantinjsh konkursam jaasuuta?

     [+] [-]

, 2010-12-06 19:24, pirms 14 gadiem
Kur var sekot macham teksta versijā, kaut kāds boxscores vai tml? Paldies jau iepriekš!