Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

papildināts Šuplers: "Neizteikšu savas domas par tiesāšanu, jo tas maksā daudz..."

Šuplers: "Neizteikšu savas domas par tiesāšanu, jo tas maksā daudz..."
Juliuss Šuplers
Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēles, kurā Rīgas ''Dinamo'' viesos ar 1:3 piekāpās Jaroslavļas ''Lokomotiv'', komentārus sniedza abu komandu treneri un "Dinamo" uzbrucējs Aleksandrs Ņiživijs.

''Laimīgu Jauno gadu. Vēlu jums veselību un veiksmi. Bija patīkami šeit atgriezties un uzspēlēt ar jūsu komandu,'' preses konferenci iesāk Juliuss Šuplers. ''Domāju, ka spēle bija interesanta. Esmu pateicīgs puišiem par parādīto spēli. Pirmie divi periodi bija ļoti labi, taču žēl, ka nevarējām gūt vārtus. Spēles beigās mazākumā ielaidām divus vārtus. Neizteikšu savas domas par tiesāšanu, jo tas ir aizliegts un maksā ļoti daudz (smīņā). Beigās noņēmām vārtsargu. Lai arī momentu bija, ripa lēkāja un nevarējām gūt vārtus. Tikmēr "Lokomotiv" nosargāja šo uzvaru līdz galam, ar ko arī es viņus apsveicu.''

''Ko es teicu tiesnesim? Parasti esmu mierīgs, jo katrs mēdz kļūdīties, bet, ja skatoties uz ekrāna, redzu, ka man ir taisnība, tad man ir tiesības izteikt savu viedokli, taču neko sīkāk negribu komentēt,'' tā Šuplers.

''Šo spēli sadalītu trīs periodos,'' iesāk "Lokomotiv" treneris Vladimirs Vujteks. ''Pirmais periods piederēja mums, jo trīs reizes netrāpījām tukšos vārtos. Otrā trešdaļa, kā jau Šuplers pieminēja, piederēja Rīgai, par ko arī liecina metienu attiecība – 16:4. Trešajā trešdaļā izpaudās mūsu piecinieka prasme spēlēt vairākumā, jo guvām divus skaistus vārtus. Beigās "Dinamo" mūs iespieda, jo viņi spēlēja 6 pret 5. Esmu priecīgs, ka pirms izšķirošā perioda mēs saņēmāmies un beigās izcīnījām uzvaru.''

"Tas, ka "Lokomotiv" šobrīd ir līgas līdervienība, izsaka daudz. Komanda šobrīd spēlē ļoti labi, taču mums nav jāskatās uz pretiniekiem, bet gan jāvāc punkti un jāiekļūst "play-off" spēlēs. Jau trešo sezonu spēlējam ļoti nestabili. Stabilitātes mums tiešām pietrūkst, traucē arī daudzie savainojumu, tāpēc nespējam rādīt to sniegumu, kuru rādījām sezonas sākumā. Ir jāuzvar pāris spēles un viss mainīsies," pārliecināts ir Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Aleksandrs Ņiživijs.

Izmantotie resursi:
www.hclokomotiv.ru

Slēpts komentārs: alternativve

  +2 [+] [-]

, 2011-01-06 23:12, pirms 14 gadiem
Cik redzēju tik tiesneši ko gļukoja ;(

Tāds ir tas KHL

  +8 [+] [-]

, 2011-01-06 23:14, pirms 14 gadiem
Šuplet būtu priecājis,ka nav 1:6 un pie zaudējumiem vien tu pats esi vainīgs.
Slēpts komentārs: Norbis

  -3 [+] [-]

, 2011-01-06 23:25, pirms 14 gadiem
mja atradis soreiz uz ko vainu grust-pasiem vajag spelet un tad runat par citiem.Diez kura bija ta stridigaa situacija?kad RD ar kaaju iespera vartus?Tak labak pats butu piecelies un pateicis ka nedaudz iebuksee

  -4 [+] [-]

, 2011-01-06 23:34, pirms 14 gadiem
alternativve rakstīja: UN šoreiz jau tiesneši vainīgi
Es par to pašu iedomājos, kad lasīju virsrakstu, nākamreiz vainīgs būs Sandis Prūsis.

 +12 [+] [-]

, 2011-01-06 23:35, pirms 14 gadiem
juus ljautinji paaraak daudz gribat no RD, ozo hartigans naw ierindaa un juus veelaties jau uzreiz lai apspeelee LOk../... saakat vienreiz saprast kas ir sorts un pasi to izmeegginat normaalaa liimeni.. ja dinamo buutu budzets 3x lielaaks kaa tgd tad vareetu taadas prasiibas izpiests lai uutu uzvara katraa macaa

 +62 [+] [-]

, 2011-01-06 23:36, pirms 14 gadiem
Ui kadi noliceji! Cerat ar citu treneri labak butu? Ko uberkrutais znaroks luzero? A,pareiz,garneta nav . Neaizmirstat ka supis 2reiz Dinamo ir dabujis playoffos! Un speleja komanda labi,tik nejau supis vainigs,ka speletaji iemest nevar! Tik daudz sc ir pajolisu kuri doma ka irlabaki par treneri,bet reali to vien zin ka pie datora pukstet

  +7 [+] [-]

, 2011-01-06 23:37, pirms 14 gadiem
Un Supim taisniba,reali otrie varti jaskaita nebija un vins jau nevaino tiesnesus pie speles iznakuma auni jus!
Slēpts komentārs: tobymac

     [+] [-]

, 2011-01-06 23:43, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Un Supim taisniba,reali otrie varti jaskaita nebija un vins jau nevaino tiesnesus pie speles iznakuma auni jus!
Kāpēc otrie nebija jāskaita ?
Slēpts komentārs: egils34
Slēpts komentārs: biiiskaps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-01-06 23:56, pirms 14 gadiem
Vismaz numerologu lai nomaina...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 00:06, pirms 14 gadiem
Gizi, pagasa sezona pret mums tiesi Garnets izvilka pret mums mvd un ari tiesnesi. Diemzel musu komanda nav tadu rezervju lai ilgu traumu laika varetu nekristies sniegums. Bet dazkart izskatas to nesaprot komentetaji! Pasi laikam doma ka spetu dinamo vadit ta ka uzvaras vien butu! Lai paskatas kvai komandas budzetus un speletaju resursus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-07 00:21, pirms 14 gadiem
Gizis rakstīja: Ak,cik smieklīgi.
Tas nebija domāts smieklīgi (diemžēl).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: korratek

  +5 [+] [-]

, 2011-01-07 02:29, pirms 14 gadiem
smiekli nāk. Pēc uzvaras sērijām cēlāt viņu debesīs, tagad ar sūdiem nomētājiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Daukis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 10:37, pirms 14 gadiem
Domāju, ka problēma ir trenerī un nepareizā komandas komplektācijā - akmens Sējēja dārziņā! Neveiksmīga leģionāru izvēle - pa draugam paņemtie labie cilvēki no Slovākijas neattaisnoja uz sevi liktās cerības- Mikušs, Petrovickis, neprasme izmantot Troteru , Kamnovs un Podziņs nepavisam nav KHL līmeņa spēlētāji- nav jēgas viņus tur mocīt, lai paaugas HK Rīga rindās, bezjēdzīga aizsargu rotācija ir radījusi bailes kļūdīties un no tā izrietošu nedrošību. Trenera autoritāte balstās uz Ozo, tikko viņš nav sastāvā, tā trenera ietekme noslīd līdz 0. Vēl Šuplera spītība un aizspriedumi pret spēlētājiem - Štāls, Meija, nerada to kolektīvo gaisotni komandā !

  -1 [+] [-]

, 2011-01-07 10:58, pirms 14 gadiem
Sliktai dejotājai arī apenes traucē......
Šupleram zem dibena jau ir pielaista uguns, vēl pāris zāģi un būs jāpošās....

  +7 [+] [-]

, 2011-01-07 11:18, pirms 14 gadiem
Nu isteniba jau Dinamo zaudee tapec,ka Mikusu palaida prom - re kaa tgd Spartakam iet

  +3 [+] [-]

, 2011-01-07 11:53, pirms 14 gadiem
medne rakstīja: Domāju, ka problēma ir trenerī un nepareizā komandas komplektācijā - akmens Sējēja dārziņā! Neveiksmīga leģionāru izvēle - pa draugam paņemtie labie cilvēki no Slovākijas neattaisnoja uz sevi liktās cerības- Mikušs, Petrovickis, neprasme izmantot Troteru , Kamnovs un Podziņs nepavisam nav KHL līmeņa spēlētāji- nav jēgas viņus tur mocīt, lai paaugas HK Rīga rindās, bezjēdzīga aizsargu rotācija ir radījusi bailes kļūdīties un no tā izrietošu nedrošību. Trenera autoritāte balstās uz Ozo, tikko viņš nav sastāvā, tā trenera ietekme noslīd līdz 0. Vēl Šuplera spītība un aizspriedumi pret spēlētājiem - Štāls, Meija, nerada to kolektīvo gaisotni komandā !
Piekrītu pa visiem 100%! Prieks, ka starp pokemonu "slavas dziesmām" sevi jau sen izsmēlušam trenerim atrodas arī kāds reāli un loģiski domājoš cilvēks!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-07 12:04, pirms 14 gadiem
piekritu jusim, te biski vajadzetu aukstakas klases tiesasanu!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-07 13:02, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Nu isteniba jau Dinamo zaudee tapec,ka Mikusu palaida prom - re kaa tgd Spartakam iet
Spartakam ta iet,bet Mikušan nabagam joprojām neiet...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-07 13:55, pirms 14 gadiem
vieniigais kas RD mani vairs neapmierina llegjionaaru piesaiste, ja pirmajaa sezonaa bij ok tad ar katru naakamo gadu arvien trakaak

labi ka katru gadu ir vismaz 1 labs uzbruceejs, bet ja nu naakamgad pat 1 taads nebuus kursh nevar iemest entaas speeles tad mees buusim tur kur tagad seezh vitjaz, jo vieteejie puishii uzticaas legjionaariem un pashi visu arii nevar samest

     [+] [-]

, 2011-01-07 13:59, pirms 14 gadiem
lilion23 rakstīja: vieniigais kas RD mani vairs neapmierina llegjionaaru piesaiste, ja pirmajaa sezonaa bij ok tad ar katru naakamo gadu arvien trakaak

labi ka katru gadu ir vismaz 1 labs uzbruceejs, bet ja nu naakamgad pat 1 taads nebuus kursh nevar iemest entaas speeles tad mees buusim tur kur tagad seezh vitjaz, jo vieteejie puishii uzticaas legjionaariem un pashi visu arii nevar samest
nu jau Tu brauc auzās - Vitjazā vienīgais rezultatīvais uzbrucējs ir Saimons. skat.: Континентальная Хоккейная Лига - Статистика :... .

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 14:00, pirms 14 gadiem
Daukis rakstīja: treneris ir jāatlaiž tāpēc, ka bezjēgā velk visādus KHL līmenim neatbilstošus leģionārus un ņirgājas par latviešu hokejistiem.

ja komanda biežāk uzvarētu, uz to varētu skatīties caur pirstiem, ja komanda ar šādu sastāva komplektāciju zaudē biežāk nekā uzvar - trenerim jāiet prom, menedžerim droši vien arī!
Menedžers ir ok. Trenerim ir jāiet prom, bet ne jau tagad, kad līdz ofiem ir palikušas padsmit spēles. Lai novelk sezonu līdz galam un tad arī baltā zirgā aizjāj atpakaļ nah...j uz Slovākiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-07 14:17, pirms 14 gadiem
Vienkarsifans,bet komanda uzvar,tatad Mikuss ir tads kaa talismans

  +2 [+] [-]

, 2011-01-07 14:17, pirms 14 gadiem
fkselga rakstīja: Menedžers ir ok. Trenerim ir jāiet prom, bet ne jau tagad, kad līdz ofiem ir palikušas padsmit spēles. Lai novelk sezonu līdz galam un tad arī baltā zirgā aizjāj atpakaļ nah...j uz Slovākiju!
pagājušajā gadā viņam iedeva neizpildāmu uzdevumu(uzvarēt SKA pirmajā kārtā), lai tiktu no viņa vaļā. Bet viņš to izdarīja- uzvarēja SKa. Šogad var gadīties tāpat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-07 14:22, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nu jau Tu brauc auzās - Vitjazā vienīgais rezultatīvais uzbrucējs ir Saimons. skat.: Континентальная Хоккейная Лига - Статистика :... .
es runaaju vnk peec vietas turniira tabulaa

     [+] [-]

, 2011-01-07 14:23, pirms 14 gadiem
Ir viens atslēgas vārda - OZOLIŅŠ!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-07 14:29, pirms 14 gadiem
Jūli nevar atlaist, jo viņš pirms vēlēšanām reklamēja cūkmenu partiju.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-07 14:30, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: (Holts gan luni nolaida... Es domāju šīs pēdējās 2 spēles vajadzēja likt Lūsiņu. Komandai būtu stilmus nedaudz vairāk piestrādāt aizsardzībā, izvērstos cita spēle)
Tur drīzāk nevis "Holts luni nolaida", bet tieši pats Jūlis, kas pēc traumas knapi atlabušu vārtsargu jau uzreiz liek iekšā kastē jau pirmajā spēlē..... piekrītu, ka ar Lūsiņu vārtos iespējams, ka pret Torpedo nebūtu bijis īpaši sliktāk + vēl tāds Holts pamanītos vēl bišķi vairāk atlabt..... jo var redzēt, ka čalis vēl nespēlē pa visiem 100%.....

  -1 [+] [-]

, 2011-01-07 14:34, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Vienkarsifans,bet komanda uzvar,tatad Mikuss ir tads kaa talismans
Spartaks noteikti var kādu lētāku talismanu nopirkt-nu piemēram kādu rūķi ,ko uzlikt uz spēlētāju soliņa!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-07 14:38, pirms 14 gadiem
Tadus "talismanus" viniem diez vai vajag - vinji tak tomer grib ieklut Gagarina kausa izciinjaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-07 15:11, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Tu jocīgs esi? Domā, Holts ietu stāvēt kastē, ja nebūtu par sevi 100% pārliecināts. Treneris visticamāk arī prasīja. Varēsi? Jā! Nu tad ko viņam neļaut spēlēt?
Jocīgs esi Tu ja domā, ka spēlētājs, kas ir vairāk par pusmēnesi nespēlējis + knapi atlabis pēc traumas sadziedēšanas varēs uzreiz atkal pa visiem 100% "ielekt" spēles ritmā..... Un protams, ka pats spēlētājs teiks "Yes! I'm ready!!!", jo kurš gan normāls spēlētājs negrib spēlēt? Kaut iespējams, ka viņš pats saprot, ka nav vēl pa visiem 100% atkopies.... un tieši trenerim bija jāsaprot, ka iespējams tieši ar šādu "sasteigšanu" bāzt Holtu "kastē" viņš drīzāk var sataisīt sūdus nekā gūt kādu labumu un iespējams vēl kādu spēli (pirmo pret Torpedo) vajadzēja vēl uzticēt vārtus sargāt Lūsiņam....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 15:31, pirms 14 gadiem
Edge36,un ari tikai tada gadijuma,ja nevares kadu slovaku vartsargu steidzami atrast!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-07 15:58, pirms 14 gadiem
Gizis rakstīja: Domā ar galvu!Tad kad MD arī ir pilna lazarete(šobrīd 6 spēlētāji,Garnetam vakar pirmā spēle kopš 08.1.2),tad Značokam zāģi viens pēc otra.
Nav jau liela māksla ar milzu budžetu un pilnu sastāvu gāzt kalnus!
Māksla ir, jo vidēji tajā sastāvā nav nekādu lielo zvaigžņu, bet līdz tai lielajai zaudējumu sērijai spēlēja stabili

  +2 [+] [-]

, 2011-01-07 15:59, pirms 14 gadiem
krievu videotiesneši met ogu augšā, jo domā kad nevajdzēs strādāt un strīdīgās epizodes izpaliks, nereti arī uzvelk pa dūmam, tad ekrānā visa tā štelle savādāka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-07 18:06, pirms 14 gadiem
neizsaki savas domas par tiesaashanu, bet PASTAASTI PAR SAVAAM KLJUUDAAM !!!!! Diemzheel, iespaids ir taads, ka Shupis paljaujas uz labu laimi...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 18:23, pirms 14 gadiem
beiziiters rakstīja: neizsaki savas domas par tiesaashanu, bet PASTAASTI PAR SAVAAM KLJUUDAAM !!!!! Diemzheel, iespaids ir taads, ka Shupis paljaujas uz labu laimi...
Viņam kļūdu nav! Viņš pats ir ideāls, jo dara tak visu saskaņā ar numerologa ieteikumiem...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-07 18:40, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Ui kadi noliceji! Cerat ar citu treneri labak butu? Ko uberkrutais znaroks luzero? A,pareiz,garneta nav . Neaizmirstat ka supis 2reiz Dinamo ir dabujis playoffos! Un speleja komanda labi,tik nejau supis vainigs,ka speletaji iemest nevar! Tik daudz sc ir pajolisu kuri doma ka irlabaki par treneri,bet reali to vien zin ka pie datora pukstet
Malacis,Es ar nevaru ciest tos Jūļa nolicējus ,piem. 1.ajā sezonā visp. daudzi brīnijās ,ka Dinamo tika play -offos ,pagājušo gadu uzvarējām konferences līdervienību,kad beigsies sezona un ,ja mums nebūs vieta play-offos -nebūs izpildīti nosacījumi ,tad varēs kaut ko viņam pārmest,jo pagaidām nosacījums ir iekļūt izslēgšanas spēlēs!!!!!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-07 20:58, pirms 14 gadiem
Šupler, turies! Tev pārāk daudz nolicēju, pat teiktu, ļoti nepamatotu iemeslu pēc. Pagājušo sezonu bija daudz ilgāka zaudējumu sērija, tad ar daudzi bija metuši plinti krūmos un meklēja vainīgos gan treneru, gan spēlētāju sastāvā.
Par spēli - interesanta un skatāma. Jā, 1. periodā mums paveicās, bet tikpat labi var teikt, ka Loko paveicas 2. perioādā. Priecē, ka bija līdzvērtīga cīņa.
Johaidī, būsim tak tajos Playofos.! Atbalstam!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-07 21:01, pirms 14 gadiem
Tas būtu tas pats, kas teikt" :Znarok, ej prom, Tu zaudē!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja