Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Enlunds un "Sibir" pārbaudes spēlē sagrauj "Dinamo"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Enlunds un "Sibir" pārbaudes spēlē sagrauj "Dinamo"
Peka Rautakalio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" pirmajā pārbaudes spēlē pirms Kontinentālās Hokeja līgas ceturtās sezonas šodien "Inbox.lv" hallē ar 2:6 kapitulēja Latvijas izlases aizsarga Georgija Pujaca pārstāvētajai Novosibirskas "Sibir". Uzvarētāju labā četrus vārtus guva somu uzbrucējs Jonass Enlunds, bet "Dinamo" rindās abus vārtus guva Gints Meija. Pujacs šodienas spēlē nepiedalījās.

Pilnu spēli 18:00 varēsiet noskatīties Lattelecom Interaktīvās TV 411.kanālā - Sportacentrs TV.

Spēles sākums aizkavējās aptuveni pusstundu, jo "Sibir" komanda nebija laicīgi ieradusies Piņkos. Mača sākumā aktīvāki uzbrukumā bija Novosibirskas hokejisti, taču reālus vārtu gūšanas momentus izveidot neprata. Spēles rezultātu 8. minūtē atklāja rīdzinieki. Bernds Brikners vārtu priekšā atsita Roberta Bukarta no asa leņķa raidīto ripu. Pie tās pirmais piesteidzās Gints Meija – 1:0.

16. minūtē "Dinamo" bija skaitliskais vairākums. Bīstami no zilās līnijas meta Oskars Cibuļskis, labs moments bija arī Miķelim Rēdliham, taču realizēt vairākumu mūsējiem neizdevās. Neilgi pēc tā noslēguma "Sibir" panāca izlīdzinājumu. Ripu starp Krisa Holta kājsargiem raidīja Jonass Elunds -1:1. Ar šādu rezultātu noslēdzās pirmais periods.

Otrās trešdaļas septītajā minūtē viesus vadībā izvirzīja tas pats trijnieks, kas pirmajā – 2:1 panāca Enlunds. Drīzumā "Sibir" bija divi vairākumi pēc kārtas. "Sibir" izdarīja pamatīgu spiedienu, taču vārtus gūt neprata. Perioda vidū abās komandās notika vārtsargas maiņas – Holtu nomainīja Nauris Enkuzens, bet Briknera vietā stājās Jurijs Kļučņikovs. 36. minūtē mazākumā 2:2 panāca Meija. Ginta pirmo metienu Kļučņikovs tvēra, taču ar otro raidījumu galā netika. Arī pēc otrās trešdaļas neizšķirts.

Pekas Rautakalio vadītā komanda izgāza pēdējās trešdaļas sākumu. Sešu minūšu laikā Enkuzena vārtos ielidoja četras ripas, rezultātam kļūstot 2:6. Divas ielaistās ripas bija uz Enkuzena sirdsapziņas. Atgūties no starta šoka mūsējie neprata, un mačs noslēdzās ar nepatīkamu 2:6.

Pārbaudes spēle hokejā

Rīgas Dinamo – Novosibirskas Sibir 2:6 (1:1, 1:1, 0:4)
Vārti: 8:30 Meija (Bukarts, Luseniuss) 1:0, 18:20 Enlunds (Lehtera, Tarasenko) 1:1, 26:50 Enlunds (Tarasenko, Lehtera) 1:2, 35:19 Meija (maz.) 2:2, 40:13 Belovs (Tarasenko, Petrašeks) 2:3, 43:09 Enlunds (Petrašeks) 2:4, 44:17 Kutuzovs 2:5, 46:10 Enlunds (Lehtera, Tarasenko) 2:6
Soda minūtes: 10:12
Vārtsargi: Holts (Enkuzens no 30:46) – Brikners (Kļučņikovs no 30:46)

"Dinamo" sastāvs

Holts (Enkuzens)
Laviņš – Andersons, Kr. Rēdlihs – Galviņš, J. Rēdlihs – Cibuļskis
Pelšs – Varjs – M. Rēdlihs, Karsums – Sprukts – Ankipāns, Ņiživijs – Džeriņš – Cipulis, Meija – Luceniuss – Bukarts
Rezervē: Bērziņš, Podziņš

"Dinamo" pirmssezonas pārbaudes spēles

DatumsVietaSpēleRezultāts
03.08.PiņkiDinamo – Sibir2:6
13.08.LiepājaDinamo – CSKA
19.08.LapēnrantaDinamo – Saipa
20.08.LapēnrantaSpēle par vietu turnīrā
24.08.RīgaDinamo – Neftekhimik
26.08.RīgaDinamo – Saipa
27.08.RīgaSpēle par vietu turnīrā
01.09.DoņeckaDinamo – SKA
02.09.DoņeckaDinamo – Donbass
03.09.DoņeckaDinamo – Minskas Dinamo

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

 +25 [+] [-]

, 2011-08-03 15:34, pirms 13 gadiem
nu šo to vajadzēs pārdomāt pēc spēles, piem. 2.nr vārtsargu līnijā! Bet nu pirmā spēle nav rādītājs! rez. traks!!!
Slēpts komentārs: YeTii
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-08-03 15:37, pirms 13 gadiem
Gan jau pārdzīvosim, priekšā vēl skaistas uzvaras, kas šo spēli liks aizmirst.

 +42 [+] [-]

, 2011-08-03 15:38, pirms 13 gadiem
Tā ir tikai pārbaudes spēle. Nav iemesls pārāk lieliem uztraukumiem

 +53 [+] [-]

, 2011-08-03 15:38, pirms 13 gadiem
YeTii rakstīja: kruti kruti, pat īsti nav ko teikt nedaudz šoks
ak dievs, tikko ir sākusies sagatavošanās! Vēl pasaki ka Peka nekam neder.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-03 15:39, pirms 13 gadiem
principā to varēja gaidīt, jauns treners tomēr - tā īsti nepazīst mūsu spēlētājus, domāju, ka paies vēl labs laiks līdz Dinamieši tiks pie kāda panākuma.
Un jā, nu enkuzēns ir jāmet laukā no kluba. Lai iet uz Liepāju kapāt!

  +4 [+] [-]

, 2011-08-03 15:39, pirms 13 gadiem
LV_hokiplay rakstīja: nu šo to vajadzēs pārdomāt pēc spēles, piem. 2.nr vārtsargu līnijā! Bet nu pirmā spēle nav rādītājs! rez. traks!!!
Tā bija tikai pirmā pārbaudes spēle, nav jeģas kādam kaut ko pārmest.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 15:40, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,trešā periodā Sibir ātri visu nolika pie vietas.
Ja pareizi sapratu,tad vārtos bija Nauris Enkūzēns?
sākumā Holts,no 32.minūtes Nauris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-08-03 15:40, pirms 13 gadiem
Nav ,ko te vertēt spēlētāju sniegumu ,tā ir tikai pirmā spēlē...

  +4 [+] [-]

, 2011-08-03 15:40, pirms 13 gadiem
Shed rakstīja: principā to varēja gaidīt, jauns treners tomēr - tā īsti nepazīst mūsu spēlētājus, domāju, ka paies vēl labs laiks līdz Dinamieši tiks pie kāda panākuma.
Un jā, nu enkuzēns ir jāmet laukā no kluba. Lai iet uz Liepāju kapāt!
Pats ej uz Liepāju, tikai pirmā spēle šosezon, neveiksmīgi, bet gan jau būs labāk.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-03 15:41, pirms 13 gadiem
naw nemaz tix traki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 15:42, pirms 13 gadiem
Shed rakstīja: principā to varēja gaidīt, jauns treners tomēr - tā īsti nepazīst mūsu spēlētājus, domāju, ka paies vēl labs laiks līdz Dinamieši tiks pie kāda panākuma.
Un jā, nu enkuzēns ir jāmet laukā no kluba. Lai iet uz Liepāju kapāt!
Varbūt visi aizsargi arī jāsūta uz Liepāju?

  +4 [+] [-]

, 2011-08-03 15:43, pirms 13 gadiem
Nu,par cik SIBIRJ tieši trešā periodā visu salika pa plauktiņiem,tad tas varētu liecināt, ka RD ir bijis pasmags fizisko slodžu posms, kas pagaidām vel neļauj pilnībā vilkt visus trīs periodus.

  +7 [+] [-]

, 2011-08-03 15:43, pirms 13 gadiem
Paldies puišiem par spēli! Pekkam būs daudz darba. Te mums parādījās kandidāts snaipera amatam ... Meija! Kāpēc gan ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-08-03 15:43, pirms 13 gadiem
Gaidu brīnumus šogad no Meijas!
Slēpts komentārs: Number 0

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 15:44, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Paldies puišiem par spēli! Pekkam būs daudz darba. Te mums parādījās kandidāts snaipera amatam ... Meija! Kāpēc gan ne?
Tie, kuri pirmssezonas spēlēs bombardē, laikam reti kad to turpina arī sezonas laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-08-03 15:45, pirms 13 gadiem
Harington rakstīja: ak dievs, tikko ir sākusies sagatavošanās! Vēl pasaki ka Peka nekam neder.
Smiekligs gan tu esi,

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 15:45, pirms 13 gadiem
Number 0 rakstīja: Varbuut tomeer iegaadaasimies komandai pieklaajiigaaku 2. gk, nevis kkaadu dirku no somijas 4. liigas???????
TU jau pēc vienas, pietam, neredzētas spēles uzdrīksties spriest?

     [+] [-]

, 2011-08-03 15:45, pirms 13 gadiem
taadi zaudeejumi noder..lai dzive paaraak salda neliktos..un nolaisties no maakonjiem..sibirj objektiivi ir speeciigaaks par dinamo..taapeec nekas traks nav noticis..buus viela paardomaaam!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 15:45, pirms 13 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Tie, kuri pirmssezonas spēlēs bombardē, laikam reti kad to turpina arī sezonas laikā.
Jauns treneris, jaunas paražas

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 15:46, pirms 13 gadiem
No Somijas 4 liigas uz KHL, manupraat nedaudz par augstu..
Redzees kaa ies Jučeram.

  +5 [+] [-]

, 2011-08-03 15:47, pirms 13 gadiem
Bažas par mūsējo jauno vārtsargu kvalitāti apstiprinājās... Ceru, ka Sējējs nav muļķis un viņam ir kādi Pruseka/Telkvista līmeņa varianti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-08-03 15:47, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,trešā periodā Sibir ātri visu nolika pie vietas.
Ja pareizi sapratu,tad vārtos bija Nauris Enkūzēns?
Vou, kāds pārsteigums Izrādās ka tu arī kaut ko nezini?

  +4 [+] [-]

, 2011-08-03 15:48, pirms 13 gadiem
Pirmkārt Enkuzens nav nr2 RD sastāvā, par tādu tika ņemts Jurčers, tāpēc nesaprotu pamatu satraukumam, ka čalim pret KHL klubu notrīcēja iekšas un tika ielaisti četri vārti. Viss normāli, pirmā pārbaudes spēle, sagatavošanās posms vēl priekšā. Latvijas dzelzceļas kausā jau varēs spriest par komanda gatavību sezonai.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 15:48, pirms 13 gadiem
Spēle bija laba, nevajag satraukties. Pirmā pārbaudes spēle, tas pats, kas pirmā skolas diena
Būs jau labi, veiksmi RD!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-03 15:48, pirms 13 gadiem
nullo4ka rakstīja: Gaidu brīnumus šogad no Meijas!
no Ginta būs brīnumi tikai, ja viņš uzaudzēs masu. Priekš veču hoķa viņam gaļas pamaz

  -4 [+] [-]

, 2011-08-03 15:48, pirms 13 gadiem
elninjo2 rakstīja: Varbūt visi aizsargi arī jāsūta uz Liepāju?
pričom te aizsargi. Spēlei nesekoji līdzi? Kad Holts bija vārtos, tad viss bija kārtībā, tikko zaļknābi enkuzēnu ielika, tā uzreiz viss pa pieskari aizgāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-03 15:50, pirms 13 gadiem
Shed rakstīja: pričom te aizsargi. Spēlei nesekoji līdzi? Kad Holts bija vārtos, tad viss bija kārtībā, tikko zaļknābi enkuzēnu ielika, tā uzreiz viss pa pieskari aizgāja.
Ja nemaldos holtam statistika arī nav rožaina... Laikam holta valdīšanas laikā bija maz metienu. Mainot vārtsargu, varbūt laukuma spēlētāji sāka sliktāk spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 15:51, pirms 13 gadiem
Ko te zīlēt? Būs video, tad varēsim visu paši redzēt

  +4 [+] [-]

, 2011-08-03 15:51, pirms 13 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Šodien, atšķirībā no vakardienas bbola, tam pat varētu piekrist.
Un kāda tad ir atšķirība? 2:6 hokejā ir identiski -30 basī. Un 6 ielaistas bankas nozīmē spēli bez aizsardzības. Varbūt vienkārši nevajag pļūtīt pa pasauli uzreiz pēc pirmajām pārbaudes spēles, ko, umņik?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-03 15:52, pirms 13 gadiem
IceHockey81 rakstīja: Nav ,ko te vertēt spēlētāju sniegumu ,tā ir tikai pirmā spēlē...
pilnīgi piekritu! Nevajag stresot pec pirmas parbaudes spēles. Tāču es domāju ka Dinamo vajag papildinājumu meklēt arī vartsargu posteni! Ka arī visiem iesāku apmeklēt Bet For Fan, lai izdarītu prognozes par nakamiem hokeja un basketbola pārbaudes spēlem

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 15:52, pirms 13 gadiem
Kpc nespēlēja Ozo?

  +2 [+] [-]

, 2011-08-03 15:52, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Holts ierakstījis savus dziesmu diskus un tik dod vaļā! vecim jānāk pie prāta, vai spēlēt hoķi vai dziedāt savus nevajadzīgos hītus, kas vajadzīgi tikai sc trakajiem, psihiski nenoturīgajiem dročpirksteļiem

sarauj! RD!
biš aizrāvies un iegāji telā
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2011-08-03 15:53, pirms 13 gadiem
countdown rakstīja: Ja nemaldos holtam statistika arī nav rožaina... Laikam holta valdīšanas laikā bija maz metienu. Mainot vārtsargu, varbūt laukuma spēlētāji sāka sliktāk spēlēt
ko tu man te pūt, redzku pat autors ir pieminējis, ka 2 šaibas ir zaļknābja sirdsapziņas...pietiek nejēgam ielaist pāris stulbas ripas, ka komanda sāk spēlēt nestabili...

  +2 [+] [-]

, 2011-08-03 15:53, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu... vēl jau Jučers nav iemēģināts, tomēr šis pagājušogad BAČ spēlēja, nevis somu 4.līgā kā Enkuzēns...
Varbūt esmu pesimists, bet šaubos vai kas labāks būs. RD nav tā komanda, kura var vilkt vārtusargu. Sevišķi ja Rautakalio domā spēlēt atklātāku hokeju kā Šuplers.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 15:54, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Vou, kāds pārsteigums Izrādās ka tu arī kaut ko nezini?
Gada koments !!!!!Cepums Tev !!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 15:54, pirms 13 gadiem
Iesaku naivajiem faniem būt pacietīgiem - viss vēl ir priekšā, šī spēle neko nenozīmēja, jo:
1) Tā ir pārbaudes spēle
2) Mums nespēlēja OZO
3) Šī ir 1. spēle pie jauna trenera un pilnīgi jauna hokeja stila
4) Pusi spēles mēs nospēlējām ar Enkuzenu, kurš arī ielaida 4 bankas. Ceru, ka nākamreiz 2. vārtsarga lomu ieņems Jučers.
5) Pieņemu, ka bez OZO un Sotnieka un esošajiem Dinamo spēlētājiem Sējējs vēl noskatīs kādu labu leģionāru.

Biju Piņķos un man ir pāris secinājumi:
*Jāstrādā daudz ar aizsardzību, jo tā bija paslikta.
*Mums ir labi leģionāri un ar uzbrukumu atkal problēmas nebūs, visvairāk iepriecināja Luceniuss, Wargs arī nebija slikts.
*Meija ļoti iepriecināja. Ja 1. banka bija tāda nekāda, tad 2. viņš tīri izcīnīja ar cīņassparu un šodien bija viens no aktīvākajiem spēlētājiem dinamiešu rindās.
*Holts priekš 1. numura likās drusciņ nepārliecinošs, bet nu uz sezonu gan jau atgūs pārliecību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-03 15:55, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Varbūt esmu pesimists, bet šaubos vai kas labāks būs. RD nav tā komanda, kura var vilkt vārtusargu. Sevišķi ja Rautakalio domā spēlēt atklātāku hokeju kā Šuplers.
Precīzi.
Kaut kā tā ir sagadijies,ka iepriekšējās sezonās RD sniegums pat ļoti bija atkarīgs no tā kā spēlēja šīs komandas vārtsargi.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 15:56, pirms 13 gadiem
esk8er rakstīja: Iesaku naivajiem faniem būt pacietīgiem - viss vēl ir priekšā, šī spēle neko nenozīmēja, jo:
1) Tā ir pārbaudes spēle
2) Mums nespēlēja OZO
3) Šī ir 1. spēle pie jauna trenera un pilnīgi jauna hokeja stila
4) Pusi spēles mēs nospēlējām ar Enkuzenu, kurš arī ielaida 4 bankas. Ceru, ka nākamreiz 2. vārtsarga lomu ieņems Jučers.
5) Pieņemu, ka bez OZO un Sotnieka un esošajiem Dinamo spēlētājiem Sējējs vēl noskatīs kādu labu leģionāru.

Biju Piņķos un man ir pāris secinājumi:
*Jāstrādā daudz ar aizsardzību, jo tā bija paslikta.
*Mums ir labi leģionāri un ar uzbrukumu atkal problēmas nebūs, visvairāk iepriecināja Luceniuss, Wargs arī nebija slikts.
*Meija ļoti iepriecināja. Ja 1. banka bija tāda nekāda, tad 2. viņš tīri izcīnīja ar cīņassparu un šodien bija viens no aktīvākajiem spēlētājiem dinamiešu rindās.
*Holts priekš 1. numura likās drusciņ nepārliecinošs, bet nu uz sezonu gan jau atgūs pārliecību.
Starpcitu par Holtu runājot, Holts mani vairāk uztrauc, kā pirmais vārtsargs nekā Jurčers/Enkuzens, kā otrie. Nezinu kāpēc, bet tā ir. Kaut kā Holta spēle pagājušajā sezonā nepārliecināja.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-03 15:56, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Svin dzimeni.
Jau piekto šampi pogā vaļā.
Bezalkoholisko

     [+] [-]

, 2011-08-03 15:56, pirms 13 gadiem
Faktiski RD ir jāmeklē 1. vārtusargs. Holts saņem 2. numura algu, un divi otrie numuri nav labs variants.

Pascal Leclaire?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 15:57, pirms 13 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: TU jau pēc vienas, pietam, neredzētas spēles uzdrīksties spriest?
arii peec nevienas speeles es to teicu, saku, un teikshu!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 15:59, pirms 13 gadiem
Ooopiits rakstīja: Starpcitu par Holtu runājot, Holts mani vairāk uztrauc, kā pirmais vārtsargs nekā Jurčers/Enkuzens, kā otrie. Nezinu kāpēc, bet tā ir. Kaut kā Holta spēle pagājušajā sezonā nepārliecināja.
tieši tā. Bez spēcīga konkurenta Holts dzenās luni

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:00, pirms 13 gadiem
Pēdējais _ Lietuvietis rakstīja: Aisardziba - 0 ,vartsargi - holts un parejie - 0 ,uzbrukums nav snaiperi ..
Nu tā neteiktu, uzbrukums ir salīdzinoši labs, šoreiz pievīla aizsardzība un vārtsargs.

Manuprāt apšaubāmi ir aizsargi Rēdlihi, kuri būtībā ir KHL margināļi, kas traucē komandas attīstību, liedzot spēles laiku, Andersonam, Sotniekam.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 16:00, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Varbūt esmu pesimists, bet šaubos vai kas labāks būs. RD nav tā komanda, kura var vilkt vārtusargu. Sevišķi ja Rautakalio domā spēlēt atklātāku hokeju kā Šuplers.
Es jau ceru ka varbūt Jučers būs tīri normāls un neizgāzīsies jau pirmajās spēlēs KHL(pieņemot to ka nebūs jaunu vārtsargu viņam iespējas spēlēt KHL tiks dotas). Bet ļoti iespējams ir variants, ka Sējējs jau Oktobrī, Novembrī sāks uz ātru roku meklēt vēl vienu vārtsargu, ja rezultāti nebūs īpaši apmierinoši.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 16:02, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Es jau ceru ka varbūt Jučers būs tīri normāls un neizgāzīsies jau pirmajās spēlēs KHL(pieņemot to ka nebūs jaunu vārtsargu viņam iespējas spēlēt KHL tiks dotas). Bet ļoti iespējams ir variants, ka Sējējs jau Oktobrī, Novembrī sāks uz ātru roku meklēt vēl vienu vārtsargu, ja rezultāti nebūs īpaši apmierinoši.
Ja Sējējam nav variantu ar vārtusargiem, kurus nedēļas - divu laikā var parakstīt, viņš ir idiots.

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:03, pirms 13 gadiem
Tas ir labi ka zaudē,jo vislabāk sevi parādīt no labās puses ir kad jau ir sagrauts,un spēlētājs,kam ir motivācija var nenormāli izlikties sādās spēlēs ar visiem 100 %,jo tomēr vairs nav ko zaudēt un Tu mēģini darīt visu vēl labāk!
Piesardzīgam vairs nav jābūt,ir tikai jāmočī!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 16:04, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja Sējējam nav variantu ar vārtusargiem, kurus nedēļas - divu laikā var parakstīt, viņš ir idiots.
Ļoti iespējams ka viņam tiešām nav variantu un atkal būs jāgrābj kaut kādi Sperles.

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:04, pirms 13 gadiem
un ska zaudēja kaut kādam čehijas beigu galu klubam...

tās spēles ir pārbaudes, kad tad vēl redzēt kurš vārtsargs nekam neder utt. principā 4a maiņa sameta visu, kas ir labi, laika vēl daudz, pārbaudes spēlēs pēdējais uz ko jāskatās ir rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-08-03 16:04, pirms 13 gadiem
Ooopiits rakstīja: Starpcitu par Holtu runājot, Holts mani vairāk uztrauc, kā pirmais vārtsargs nekā Jurčers/Enkuzens, kā otrie. Nezinu kāpēc, bet tā ir. Kaut kā Holta spēle pagājušajā sezonā nepārliecināja.
Gluži manas domas! Holts nav slikts, taču pagājušajā sezonā tie trakie seivi, ar lauvas varenajiem lēcieniem, norādija tikai uz to, ka Kriss kaut kur aizgulējās vai nepareizi nolasīja spēli, tādējādi ieņemot sliktu pozīciju vārtos! Telkvists, pēc manām domām, bija stabilāks kā arī demonstrēja vārtos tehniskāku sniegumu!

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:04, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu tā neteiktu, uzbrukums ir salīdzinoši labs, šoreiz pievīla aizsardzība un vārtsargs.

Manuprāt apšaubāmi ir aizsargi Rēdlihi, kuri būtībā ir KHL margināļi, kas traucē komandas attīstību, liedzot spēles laiku, Andersonam, Sotniekam.
Es nevarētu piekrist vairāk. Ja Jēkabs vēl var spēlēt kā 6. aizsargs un piespēlēt policista lomu, turklāt viņa spēks un agresija aizsardzībā vēl noder, tad Krišjānis man galīgi nepatīk un no viņa tiešām jēgas maz.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-03 16:04, pirms 13 gadiem
Nu _Sporta Centrs_... comon... ja nu reiz rādat spēli vēlāk.. tad vismaz TV šo ziņu varēja nelikt.

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:05, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Ļoti iespējams ka viņam tiešām nav variantu un atkal būs jāgrābj kaut kādi Sperles.
Peka varbūt ko sarunās no izslavētās somu vārtuvīru kalves?

  +2 [+] [-]

, 2011-08-03 16:06, pirms 13 gadiem
atkal idinji kko spriezh par paarbaudes spelem. laikam visas speles zaudeesim tagad ne????...

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:07, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Šuplers ķip spēlēja k-kādu aizsardzības hokeju... paskaties uz iesisto/ielaisto vārtu attiecību un salīdzini kaut vai ar finālistu "Atlantu", to pašu "Sibirj".
Nekur nav teikts, ka Rautakallio laidīs vaļā atklāto hokeju... fiziska cīņa par katru laukuma centimetru nenozīmē atklāto hokeju, tas nozīmē tikai to, ka tiks maksimāli traucets pretiniekam veidot savu uzbrukumu, presingojot to pa visiem laukuma stūriem un veidojot asus un ātrus savus uzbrukumus...

Rautakallio nav lo**, lai ar RD laistu atklāto hokeju...
Paši spēlētāji intervijās teica, ka pie Jūļa bija attieksme, ka tik kaut kas nenotiek un nezaudējam vārtus , tad pie Pekas esot savādāk.

  +9 [+] [-]

, 2011-08-03 16:08, pirms 13 gadiem
ATLAIST SAEIMU

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 16:08, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Ļoti iespējams ka viņam tiešām nav variantu un atkal būs jāgrābj kaut kādi Sperles.
Nu bet pēc Sperles nāca Pruseks, kas spēlēja perfekti.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 16:09, pirms 13 gadiem
Nu ko lai saka - zāģis pelnīts un lielā mērā par to ir atbildīgs, protams, megaeNHeLovecs Sprukts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:11, pirms 13 gadiem
Redzēju pirmos divus periodus. Džeki labi kapāja. Kas notika trešajā lai komentē Peka.

  +5 [+] [-]

, 2011-08-03 16:12, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Holts ierakstījis savus dziesmu diskus un tik dod vaļā! vecim jānāk pie prāta, vai spēlēt hoķi vai dziedāt savus nevajadzīgos hītus, kas vajadzīgi tikai sc trakajiem, psihiski nenoturīgajiem dročpirksteļiem

sarauj! RD!
Ui, kur precīzi Tu sevi raksturoji

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 16:12, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Varbūt esmu pesimists, bet šaubos vai kas labāks būs. RD nav tā komanda, kura var vilkt vārtusargu. Sevišķi ja Rautakalio domā spēlēt atklātāku hokeju kā Šuplers.
Jucers pagajusaja sezona sevi loti labi paradija BACa, izkonkureja Zabotinski. Enkuzens teiksim ka ir, ir aiz matiem pievilkts perspektivs vartsargs kuram vel ir jaatveras. vins junioru laikos sevi loti labi paradija, bet pieauguso hokeja vinam ta pa istam sevi nav sanacis paradit. kautvai tapec vien, ka Latvija vienkarsi bez LM nav neviena cita profesionala kluba. spelesana junioru komanda BACa tomer nav tas pats kas spelet pie lielajiem puikam.
Enkuzenam vel pieauguso hokeja ir jaatveras, beidzot ir janostabilizejas profesionala komanda, potencials spelet KHL vinam butu, bet to nevar sakt ta uzreiz.
vinam ta pareja no junioriem uz pieauguso hokeju ir sanakusi tada samocita, jo vienkarsi latvija nav kur spelet, bet arzemes nevajag 20 gadigu legionaru vartsargu bez pieredzes.
Ar Juceru noteikti bus daudz labak.

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:13, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu bet pēc Sperles nāca Pruseks, kas spēlēja perfekti.
Pruseks zināmā mērā bija haļava, jo tādu vārtsargu sezonas vidū ir grūti, pat neiespējami atrast, tā bija tiešām veiksme, ka Sējējs viņu savāca.

  +4 [+] [-]

, 2011-08-03 16:14, pirms 13 gadiem
AIR rakstīja: Ui, kur precīzi Tu sevi raksturoji
Savā ziņā, vācietis runā patiesību, Holtam īsti prioritātes nav sakārtotas, ja dienu pirms PO spēles iet padziedāt vakarā pie Stībeļa.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 16:14, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Jucers pagajusaja sezona sevi loti labi paradija BACa, izkonkureja Zabotinski. Enkuzens teiksim ka ir, ir aiz matiem pievilkts perspektivs vartsargs kuram vel ir jaatveras. vins junioru laikos sevi loti labi paradija, bet pieauguso hokeja vinam ta pa istam sevi nav sanacis paradit. kautvai tapec vien, ka Latvija vienkarsi bez LM nav neviena cita profesionala kluba. spelesana junioru komanda BACa tomer nav tas pats kas spelet pie lielajiem puikam.
Enkuzenam vel pieauguso hokeja ir jaatveras, beidzot ir janostabilizejas profesionala komanda, potencials spelet KHL vinam butu, bet to nevar sakt ta uzreiz.
vinam ta pareja no junioriem uz pieauguso hokeju ir sanakusi tada samocita, jo vienkarsi latvija nav kur spelet, bet arzemes nevajag 20 gadigu legionaru vartsargu bez pieredzes.
Ar Juceru noteikti bus daudz labak.
Tomēr neaizmirsti,ka Žaba sezonas beigās Māri atkal izspieda no vārtiem.
Vai Māris bija pielicis pie spēles pērn? Noteikti, bet Žaba sezonas sākumā bija pamatīgi atlaidis savu formu..

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:16, pirms 13 gadiem
Pēdējā periodā Sibirj 4 golus salika 6 min. laikā pašā perioda sākumā!

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:20, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Ar Juceru noteikti bus daudz labak.
Iespējams, bet mani šokē Sējēja pārliecība uzsākot nometni ar šiem kā otrā vārtsarga kandidātiem, sevišķi, pēc pieredzes ar Lūsiņu un Muštukovu.

Holts nav slavens ar noturību spēlējot 45-50 spēles sezonā. viņš tikai vienreiz ir nospēlējis vairāk par 40- pirms pieciem gadiem ECHL.
Slēpts komentārs: NoIQ

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 16:23, pirms 13 gadiem
Kur Melins?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-08-03 16:25, pirms 13 gadiem
dinamo klaunada
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-03 16:26, pirms 13 gadiem
Sprukts šodien tāds saguris izskatījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-08-03 16:27, pirms 13 gadiem
NoIQ rakstīja: Peka ar savu krievu hokeju lai brauc atpakal uz Slovakiju!
Mums to padomju speli nevaig, lai dod surp kadu kanadieti par treneri L.....
Luzeri...
Zaudeja kkadam tur Sibirj!
No kurienes tas klubs vispar? Ukrainas?
Vispar butu Hossa vai Troters, uzvaretu ar 7;6, bet ja Sotniekam akla zarna nebutu jagriez ar 9;6....
Koroc, LIpmans vainigs....
Vispār saprati ko tikko uzrakstīji?

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 16:27, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: Kur tu šajā spēlē redzi labu uzbrukumu, ja pirmās trīs maiņas neguva nevienus vārtus?
Pirmā pārbaudes spēle, nav labākā uzbrūkošā aizsarga.
Bija 2:2, bet tad spēle dēļ vārtsarga kļūdām salūza.

  -3 [+] [-]

, 2011-08-03 16:28, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Vispār saprati ko tikko uzrakstīji?
Vai ta seit neiet runa par florbolu?

  +2 [+] [-]

, 2011-08-03 16:28, pirms 13 gadiem
A kur Melins
?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:33, pirms 13 gadiem
man piemeram interesantak par vartsargu lamasanu skiet mainu virknejumi. Ja, tas ir tikai pirmas parbaudes speles, bet taka Peka teica, ka vins grib maksimali atri tik skaidriba ar mainjam un maksimali daudz speles nospelet ar tadiem sakartojumiem kadi speles sezona, jadoma, ka kautko jau var sakt vilkt kopa.
1. Meija - Lucenius - Bukarts. Sada mainja speleja jau pirmaja spele ar HK Rigu un jadoma, ka pastav loti reals variants, ka nekas netiks mainits(ja jau Peka pec pirmas speles neizjauca so mainju, tad izskatas, ka varetu ari nejaukt, jo visas citas mainjas ir pamainitas). taka tur ir legionars uz ko Sejejs noteikti liek lielas ceribas, jadoma, ka sada mainja varetu tikt pie solida speles laika. vai tiesam beidzot nenormalais darba rukis un kapatajs un tehnikis ar snaipera ozu dabus uzspelet vairak ka 5 minutes spele?
2. Peka teica, ka vins mainjas veidojot saliekot kopa divus un piemeklejot klat treso. abas speles kopa spelejusi Cipulis un Dzerins.
3. Pelss, parsteigums, bet abas speles vins ir spelejis itka nominali(parbaudes speles tas ir loti nosaciti) pirmajas mainjas. Izskatas, ka Pelss varetu but Pekam patiesam loti iepaticies, ka tik nesanak, ka Pelss tik tiesam paliek RD nevis atgriezas WHL.

  +6 [+] [-]

, 2011-08-03 16:34, pirms 13 gadiem
Arī es ļoti skeptiski skatos uz LV jauno vartsargu atbilstību KHL līmenim, un nav svarīgi vai tas ir Enkuzēns, vai Jučers, vai vel kāds. Domāju, ka KHL neviens no viņiem nav gatavs, pirmāmkārtām, jau psiholoģiski.

Var, jau protams cerēt, ka Holts nostāvēs 48-50 spēlēs un atlikušās var daļēji norakstīt ieliekot kādu no jaunajiem kastē un viss būs kārtībā. Bet tas ir naivi, ko darīt, ja Holts dabūn traumu? Spēlēt ar Jučeru un Enkuzēnu kā otro, sorry, bet tā būtu katastrofa. Vai arī sezonas vidū meklēt kaut ko, kas ir dabūnams, tas arī ir milzīgs risks.

+ vel tam pašam Holtam arī spēle var neaiziet

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:36, pirms 13 gadiem
te jau varētu ko teikt, ja šāds rezultāts būtu teiksim LDZ kausā..
bet tākā..

  +4 [+] [-]

, 2011-08-03 16:41, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Arī es ļoti skeptiski skatos uz LV jauno vartsargu atbilstību KHL līmenim, un nav svarīgi vai tas ir Enkuzēns, vai Jučers, vai vel kāds. Domāju, ka KHL neviens no viņiem nav gatavs, pirmāmkārtām, jau psiholoģiski.

Var, jau protams cerēt, ka Holts nostāvēs 48-50 spēlēs un atlikušās var daļēji norakstīt ieliekot kādu no jaunajiem kastē un viss būs kārtībā. Bet tas ir naivi, ko darīt, ja Holts dabūn traumu? Spēlēt ar Jučeru un Enkuzēnu kā otro, sorry, bet tā būtu katastrofa. Vai arī sezonas vidū meklēt kaut ko, kas ir dabūnams, tas arī ir milzīgs risks.

+ vel tam pašam Holtam arī spēle var neaiziet
Piekrītu. Vienīgas, kurš kaut cik varēja iet kā otrais, vai vismaz meginājumam, ir Raitums no LV varočikiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 16:41, pirms 13 gadiem
Redzēju spēli Piņķos:
Uzbrukums labs,pietrūkst precīza noslēguma.
Aizsardzība pašvaka.
Vairākums,mazākums ir ko darīt.
Enkuzēns vēl nav gatavs šim līmenim.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 16:43, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Savā ziņā, vācietis runā patiesību, Holtam īsti prioritātes nav sakārtotas, ja dienu pirms PO spēles iet padziedāt vakarā pie Stībeļa.
nu un? tas ir sliktāk, nekā mājās luņot pie tv vai internetā?

  -3 [+] [-]

, 2011-08-03 16:44, pirms 13 gadiem
Mīkstie!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:45, pirms 13 gadiem
Redzēju spēli Dinamo galīgi švaki.

  +5 [+] [-]

, 2011-08-03 16:47, pirms 13 gadiem
Viss ir OK, pietiek buut parbaudes spelju karaljiem ar vajprata sliktu sezonas sakumu, Pekka gan visu saliks pa plauktiem

  +6 [+] [-]

, 2011-08-03 16:55, pirms 13 gadiem
Dažiem čīkstuļiem, sorry, bet vēmekļi galvā!!! Kiššššš uz tvnetu!

     [+] [-]

, 2011-08-03 16:58, pirms 13 gadiem
Bļ** kurš bija tas muļķis, kas par visu varu aizstāvēja Enkuzēnu un teica, ka ķipa kur aizsargi jeb kkā tā....
"Divas ielaistās ripas bija uz Enkuzena sirdsapziņas." ar to pietiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-03 17:01, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Par Pelšu tiešām interesanti, jo nav jau īsti neviena cita wingera, ko tur varētu viņa vietā likt... visi pārējie jau ir pa maiņām sakārtoti. Var jau būt, ka Pogu ar tur iemēģinās, hvz...
sodien vel bez malejiem ari Melins un Stals nespeleja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-03 17:14, pirms 13 gadiem
HOSSA123 rakstīja: Bļ** kurš bija tas muļķis, kas par visu varu aizstāvēja Enkuzēnu un teica, ka ķipa kur aizsargi jeb kkā tā....
"Divas ielaistās ripas bija uz Enkuzena sirdsapziņas." ar to pietiek!
Holts būtu divas ņemamas ripas ielaidis, tad arī bļautu, ka nav gatavs KHL līmenim. Pēc pirmās pārbaudes spēles vēl neko nevar spriest.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 17:27, pirms 13 gadiem
Nu īsa spēles analīze-par vārtsargiem-Holts jau ar to pirmo ripu tādu šaubīgu ielaida,bet nu Enkhuzens laikam bija drusku pārmandražējies,kaut gan daļa vainas jāuzņemas arī aizsargiem,katrā ziņā pēc samērā līdzīgajām pirmajām 2 trešdaļām trešajā kaut kas saplīsa.Interesanti būtu redzēt aizsargu plus mīnus koeficientus .Uzbrukums-Karsums-Sprukts-Ankipāns-nu ļoti nepārliecinoši izskatās Ankipāns-katra otrā piespēle neprecīza,palēns,tūlīt jau gudrinieki sāks bļaut,ka viņš taču ir labs mazākumos-nu tad lai spēlē 4.maiņā un iet uz mazākumiem no tās,bet nu reāli viņš velk to maiņu uz leju.Arī 5 pret 3 pavāji maiņa nospēlēja diezgan primitīvi metot.Patīkami pārsteidza Bukarts-Luceniuss-Meija-sevišķi pēdējie 2,Meija vispār riktīgi sitās un bija neapšaubāmi labākais,Bukarts gan pie bortiem pavājš.Ņiživijs-Džeriņš-Cipulis-nu ātra jau ir tā maiņa,bet reālus momentus izveidoja ļoti maz,arī vairākumos,man bija lielākā vilšanās tieši par šo maiņu.Pelšs-Varjs-M.Rēdlihs -nu laikam jau tomēr Pelšs vēl nevelk šo līmeni,nopelnīja 2 mazākumus(arī 1 vairākumu),bet ja viņu testē salīdzinot ar Podziņu-nu nez vai ir labāks.Līdz ar to visas maiņas spēle bija tāda nekāda,nu nez arī kā Miķelim ies bez Dārziņa pleca blakus.

  -2 [+] [-]

, 2011-08-03 17:31, pirms 13 gadiem
OOO krievu projekts stragglo

  +2 [+] [-]

, 2011-08-03 17:37, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Precīzi.
Kaut kā tā ir sagadijies,ka iepriekšējās sezonās RD sniegums pat ļoti bija atkarīgs no tā kā spēlēja šīs komandas vārtsargi.
Kurā komandā tā tas nav?
KHL pērn bija viens piemērs, Salavats! Pēc pus sezonas šķiet viņi bija visvairāk ielaiduši, bet vienalga kūlās pa augšu.

     [+] [-]

, 2011-08-03 17:43, pirms 13 gadiem
Tikmēr Novosibirskas «Sibirj» galvenais treneris Andrejs Tarasenko norādīja, ka rezultātam nav lielas nozīmes.

«Uzvarējām, taču spēle bija līdzīga. Rezultātam nav nozīmes. Ar šo spēli mēs noslēdzām treniņnometni Latvijā. Saku paldies pretiniekiem, kuri parādīja labu spēli,» piebilda Tarasenko.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 17:46, pirms 13 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu īsa spēles analīze-par vārtsargiem-Holts jau ar to pirmo ripu tādu šaubīgu ielaida,bet nu Enkhuzens laikam bija drusku pārmandražējies,kaut gan daļa vainas jāuzņemas arī aizsargiem,katrā ziņā pēc samērā līdzīgajām pirmajām 2 trešdaļām trešajā kaut kas saplīsa.Interesanti būtu redzēt aizsargu plus mīnus koeficientus .Uzbrukums-Karsums-Sprukts-Ankipāns-nu ļoti nepārliecinoši izskatās Ankipāns-katra otrā piespēle neprecīza,palēns,tūlīt jau gudrinieki sāks bļaut,ka viņš taču ir labs mazākumos-nu tad lai spēlē 4.maiņā un iet uz mazākumiem no tās,bet nu reāli viņš velk to maiņu uz leju.Arī 5 pret 3 pavāji maiņa nospēlēja diezgan primitīvi metot.Patīkami pārsteidza Bukarts-Luceniuss-Meija-sevišķi pēdējie 2,Meija vispār riktīgi sitās un bija neapšaubāmi labākais,Bukarts gan pie bortiem pavājš.Ņiživijs-Džeriņš-Cipulis-nu ātra jau ir tā maiņa,bet reālus momentus izveidoja ļoti maz,arī vairākumos,man bija lielākā vilšanās tieši par šo maiņu.Pelšs-Varjs-M.Rēdlihs -nu laikam jau tomēr Pelšs vēl nevelk šo līmeni,nopelnīja 2 mazākumus(arī 1 vairākumu),bet ja viņu testē salīdzinot ar Podziņu-nu nez vai ir labāks.Līdz ar to visas maiņas spēle bija tāda nekāda,nu nez arī kā Miķelim ies bez Dārziņa pleca blakus.
Šī bija pirmā spēle šosezon un pēc reālām slodzēm – pagaidām ir pilnīgi pohui, kāds rezultāts un par Ankipānu arī spriest ir pāragri, galvenais kāds viņš un pārējie būs uz sezonas sākumu...Un enivej, viens leģionārs-skoreris tomēr vēl prasās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-03 17:54, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Anna nelaida!
Vai aizlaida pa kreisi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-03 18:00, pirms 13 gadiem
Man jau pagājušajā gadā likās, ka Ankipāns čakarē to maiņu. Cerams, ka Peka viņu nežēlos un mainīs pret, piem. Štālu. Un tie varētu būt kapātāji pret pretinieku vadošajām maiņām.
Pēc stila Miķeli varētu ielikt Bukarta vietā, ja jau tas izskatās nepārliecinošs. Tādejādi visa maiņa ļoti izskatītos pēc nomināli otrās-trešās maiņas.

     [+] [-]

, 2011-08-03 18:11, pirms 13 gadiem
LEdgars rakstīja: Man jau pagājušajā gadā likās, ka Ankipāns čakarē to maiņu. Cerams, ka Peka viņu nežēlos un mainīs pret, piem. Štālu. Un tie varētu būt kapātāji pret pretinieku vadošajām maiņām.
Pēc stila Miķeli varētu ielikt Bukarta vietā, ja jau tas izskatās nepārliecinošs. Tādejādi visa maiņa ļoti izskatītos pēc nomināli otrās-trešās maiņas.
Vēl gana spēļu, lai visi parādītu, uz ko ir spējīgi.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 18:11, pirms 13 gadiem
Cik daudz emociju par nesvarīgu pārbaudes spēli.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 18:16, pirms 13 gadiem
Ir takaa jau 18:00 kaa lai skataas to speeli pa live? p.s esmu Anglijaa!

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 18:17, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Cik daudz emociju par nesvarīgu pārbaudes spēli.
Vo vo. Te jau tiek jauktas maiņas, atlaisti un pieņemti spēlētāji, uzburtas drūmākās ainas no viena štrunta vasaras hokeja mača

  -1 [+] [-]

, 2011-08-03 18:19, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Šī bija pirmā spēle šosezon un pēc reālām slodzēm – pagaidām ir pilnīgi pohui, kāds rezultāts un par Ankipānu arī spriest ir pāragri, galvenais kāds viņš un pārējie būs uz sezonas sākumu...Un enivej, viens leģionārs-skoreris tomēr vēl prasās...
Ankipans nebus pirmajas 3 mainjas.

     [+] [-]

, 2011-08-03 18:27, pirms 13 gadiem
negaidiiti

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 18:28, pirms 13 gadiem
Pēc shaada snieguma trenerim jaatkaapjas no amata!

  -2 [+] [-]

, 2011-08-03 18:30, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Pēc shaada snieguma trenerim jaatkaapjas no amata!
tieshi taa

     [+] [-]

, 2011-08-03 18:39, pirms 13 gadiem
pašlaik skatos pa šito ....varēsiet noskatīties Lattelecom Interaktīvās TV 411.kanālā - Sportacentrs TV..... bilde, traki skāba, liekas ka ar vebkameru viņi filmē un atkārtojumu nav, bet paldies vismaz par to pašu! biju traki noilgojies atkal dinamiešus uz ledus redzēt.....

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 18:41, pirms 13 gadiem
būtu dīvaini, ja komanda pat pārbaudes spēlē negribētu uzvarēt, bet man nepielec, ko te visi tā cepās? šī mums ir tikai pirmā spēle, domājat, ka viņiem šodien jau bija jābūt savā top formā un, ka treneri ir tādi muļķi, ka nezinās ko darīt? tak nomierinās!

     [+] [-]

, 2011-08-03 18:43, pirms 13 gadiem
riat80 rakstīja: pašlaik skatos pa šito ....varēsiet noskatīties Lattelecom Interaktīvās TV 411.kanālā - Sportacentrs TV..... bilde, traki skāba, liekas ka ar vebkameru viņi filmē un atkārtojumu nav, bet paldies vismaz par to pašu! biju traki noilgojies atkal dinamiešus uz ledus redzēt.....
nu nav jau tā kvalitāte tik traka, tad jau citās KHL arēnās Krievijā filmē caur 2pixeļu mobilo...

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 18:54, pirms 13 gadiem
Biju uz spēli!!! Sākums tāds saraustīts, bet uzbruka ok! Tikai nesapratu to dīvaino maiņu Miķelis - Vargs(vai kā tur pareizi) - Pelšs!!!!
Nu Enkuzens neizturēja spiedienu un aizsargi sagura.... nekas, tagad Pekka zin ko darīt!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 18:58, pirms 13 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Pats ej uz Liepāju, tikai pirmā spēle šosezon, neveiksmīgi, bet gan jau būs labāk.
Naivi ir cerēt ka Enkuzēns var spēlēt RD...ļoti grūti ir ilekt no somijas 4. līgas kur knapi spēlēja KHl klubā par 2. vārtsargu

  +8 [+] [-]

, 2011-08-03 19:03, pirms 13 gadiem
Vispār nesaprotu kāpēc nav piesaistīts RD Raitums......vienīgais no Lv vārtsargiem, bez Masaļska kurš tiešām varētu spēlēt KHL

     [+] [-]

, 2011-08-03 19:22, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Cik daudz emociju par nesvarīgu pārbaudes spēli.
Vairākus mēnešus nekas nav noticis, tāpēc arī puikas tagad atraduši par ko parunāt...

     [+] [-]

, 2011-08-03 19:23, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Kolchozniece čakla meita
ciemā stāda papelīti
viensētniece nebēdniece
tikmēr sūca .......
Šitais ir riktīgi labs !!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-03 19:34, pirms 13 gadiem
P.S. A kāpēc Melins nespēlēja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-03 19:51, pirms 13 gadiem
Ceru, ka šo spēli izteica vārtusargu faktors - Enkuzens, bet ko var pārmest, ja forwardi nevar iemest vairāk par 2 !
Nekas,viss vēl priekšā !

     [+] [-]

, 2011-08-03 20:13, pirms 13 gadiem
Nav gan vēl redzēts Jučers darbībā, bet pagaidām izskatās, ka ar potenciālajiem "otrajiem kīperiem" tagad var būt čābīgi.... Enkuzens galīgi vēl neizskatās pēc KHL līmeņa kīpera... skumji, bet fakts! Ka tik Normim pēc pārbaudes spēlēm nav jāmeklē vēl viens kaut cik jēdzīgs kādu zviedru/ somu līgu "bekaps" aiz Holta muguras....

  +4 [+] [-]

, 2011-08-03 20:19, pirms 13 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Pazors ! Enlundam Pokers
Enkuzēnam arī pokers!

  +3 [+] [-]

, 2011-08-03 20:22, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Biju uz spēli, speciāli izprasiju brīvdienu, bet pēc tās iznākuma, tā piedzēros, ka nupat tikai pamodos.
vakar tu biji uz speli krievija kur speleja HK Riga, sodien jau Pinkos uz RD speli, es ar gribetu tadu dzivi ka tev, celot pa pasauli un hokeju skatities, vai drizak sedet pie datora un izgudrot visadas pasacinas

     [+] [-]

, 2011-08-03 20:25, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nav gan vēl redzēts Jučers darbībā, bet pagaidām izskatās, ka ar potenciālajiem "otrajiem kīperiem" tagad var būt čābīgi.... Enkuzens galīgi vēl neizskatās pēc KHL līmeņa kīpera... skumji, bet fakts! Ka tik Normim pēc pārbaudes spēlēm nav jāmeklē vēl viens kaut cik jēdzīgs kādu zviedru/ somu līgu "bekaps" aiz Holta muguras....
nem vera, ka Enkuzenam ir tikai try out, bet Juceram reals ligums, lidz ar to skaidrs kurs tur tika nemts ka otrais numurs.
Un nav jau ar tas KHL limenis tik arpratigi augsts, pagajusaja sezona sedesosa suna auguma Lusins nospeleja savas speles loti normali, ja nem vera, ka vins gandriz gadu bija bez spelu prakses. un vins jau nu absoluti nebija pirmstam spelejis neviena top liga, tik LACa un vacijas 2 liga.

     [+] [-]

, 2011-08-03 20:32, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: nem vera, ka Enkuzenam ir tikai try out, bet Juceram reals ligums, lidz ar to skaidrs kurs tur tika nemts ka otrais numurs.
Un nav jau ar tas KHL limenis tik arpratigi augsts, pagajusaja sezona sedesosa suna auguma Lusins nospeleja savas speles loti normali, ja nem vera, ka vins gandriz gadu bija bez spelu prakses. un vins jau nu absoluti nebija pirmstam spelejis neviena top liga, tik LACa un vacijas 2 liga.
Var jau būt, ka čalim šodien nebija "ķeramā diena", bet 4 vārti 6 minūtēs ir padaudz.... protams ņemt dikti nopietni šo spēli arī tagad nevajadzētu... kā nekā tā bija parasta pārbaudes spēle + vēl čaļi tagad ir pēc pamatīgām slodzēm, nav lāga saspēlējušies u.t.t. utjp....

     [+] [-]

, 2011-08-03 20:36, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: nem vera, ka Enkuzenam ir tikai try out, bet Juceram reals ligums, lidz ar to skaidrs kurs tur tika nemts ka otrais numurs.
Un nav jau ar tas KHL limenis tik arpratigi augsts, pagajusaja sezona sedesosa suna auguma Lusins nospeleja savas speles loti normali, ja nem vera, ka vins gandriz gadu bija bez spelu prakses. un vins jau nu absoluti nebija pirmstam spelejis neviena top liga, tik LACa un vacijas 2 liga.
Piekrītu arī Muštukovs sev atvēlētajā laikā pie Šuplera nospēlēja labi,un Irbe nekļūtu par zvaigzni,ja viņam Jurzinovs neuzticētos.

     [+] [-]

, 2011-08-03 20:36, pirms 13 gadiem
nē, nu es jau neko nepārmetu - kā nekā tā jau ir tikai pārbaudes spēle, taču rezultāts ir diezgan nesmuks....
Peka, turi buru!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-03 22:51, pirms 13 gadiem
6-2 tā nu pavisam noteikti nav sagrāve! Ja būtu 7 tad jav sāktos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-04 01:54, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: interesanti, kurš būs pirmais, ko izmetīs no RD? Lucinusu?
ieteiktu iemācīties lasīt...

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 14:48, pirms 13 gadiem
Tarasenko laba forma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-06 13:59, pirms 13 gadiem
Nekas!