Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" gadu sāk ar uzvaru Minskā

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" gadu sāk ar uzvaru Minskā
Pirmo vārtu autors Oskars Cibuļskis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

2013.gada pirmo spēli aizvadījis Rīgas "Dinamo", kas šovakar Kontinentālās hokeja līgas spēlē viesojās pie Minskas "Dinamo". Rīdzinieki pirmo trešdaļu noslēdza ar divu vārtu pārsvaru, bet spēles 51.minūtē minskieši spēja panākt izlīdzinājumu. Rīgas "Dinamo" ilgi kabatā pēc atbildes nebija jāmeklē, un Pols Šehura pēc nepilnas minūtes guva uzvaras vārtus - 3:2.

Abas komandas šosezon jau trīs reizes bija tikušās. Pirmajā mačā Rīgā mājinieki uzvarēja pagarinājumā (2:1, vārtus guva Džeimijs Džonsons), savukārt pārējās spēlēs pārāki bija baltkrievi - 2:0 Rīgā un 2:1 Minskā. Rīdziniekiem šovakar vēl nevarēja palīdzēt Miks Indrašis, kurš atgriezās sastāvā, taču uz Minsku nedevās slimības dēļ. Spēlei tika pieteikti seši no izbraukumā aizbraukušajiem astoņiem aizsargiem - malā palika Kristaps Sotnieks un Rodrigo Laviņš. Diskvalifikāciju izcieta uzbrucējs Raitis Ivanāns.

Spēle sākās diezgan līdzīgā cīņā. Nelielus periodus aktīvāk darbojās minskieši, taču 14.minūtē rezultātu atklāja rīdzinieki. Ripa pie zilās līnijas nonāca pie Oskara Cibuļska, kurš nedaudz pietuvojās vārtiem un ar spēcīgu metienu neatvairāmi raidīja ripu augšējā vārtu stūrī (1:0). Jāatzīmē, ka Cibuļskim šī bija pirmā spēle kopš savainojuma sadziedēšanas. Desmit sekundes pirms trešdaļas beigām rīdzinieki dubultoja pārsvaru. Aleksandrs Žirū apspēlēja vārtsargu, ripa gan uzreiz neielidoja vārtos, taču pēc nelielas cīņas vārtu priekšā tā tomēr šķērsoja vārtu līniju (2:0).

Cik ātri "Dinamo" ieguva divu vārtu pārsvaru, tik ātri tas tika zaudēts. "Dinamo" hokejists mēģināja gar bortu izmest ripu no zonas, bet tā nonāca pie Vladimira Deņisova, kurš ar lielisku metienu trāpīja pašā augšējā vārtu stūrī (1:2). Drīz pēc tam Rīgas "Dinamo" varēja vairāk nekā minūti spēlēt piecatā pret trijiem. Mājinieki izturēja lielo mazākumu un uzreiz aktivizējās - minskieši radīja vairākus bīstamus momentus pēc kārtas, taču Mikaels Telkvists kopā ar aizsargiem tika ar tiem galā.

Minskieši turpināja veidot momentus un spēles 51.minūtē beidzot panāca izlīdzinājumu. Lukāšs Krajīčeks meta no zilās līnijas, bet Tims Stepltons vārtu priekšā ļoti veiksmīgi pielaboja ripas lidojumu (2:2). Mājinieku prieki gan bija ļoti īsi, jo Artis Ābols pieprasīja pusminūtes pārtraukumu un mazāk nekā pēc minūtes rīdzinieki atkal bija vadībā. Rīdzinieki izveidoja ātru pretuzbrukumu, Pols Šehura atrāvās no aizsarga, iegāja zonā un spēcīgi meta tālajā vārtu stūrī - 3:2! Spēles izskaņā minskieši vēl nomainīja vārtsargu Lāšu Haugenu pret sesto laukuma spēlētāju, bet nespēja izglābties.

Rīgas "Dinamo" 40 spēlēs ir 42 punkti, un rīdzinieki Rietumu konferencē 14 komandu konkurencē pacēlās uz 12.vietu. Tikpat punktu ir Čehovas "Vityaz", kas gan ir aizvadījis par divām spēlēm mazāk. Minskiešiem 39 spēlēs ir 51 punkts, kas Rietumu konferencē dod devīto vietu. Rīgas "Dinamo" nākamo spēli aizvadīs svētdien, kad "Arēnā Rīga" uzņems Oskara Bārtuļa pārstāvēto un Jūliusa Šuplera trenēto Doņeckas "Donbass".

Rīgas "Dinamo" sastāvs

Mikaels Telkvists (Kristers Gudļevskis); Guntis Galviņš - Krišjānis Rēdlihs, Matjē Karls - Mārtiņš Porejs, Arvīds Reķis - Oskars Cibuļskis; Mārtiņš Karsums - Džeimijs Džonsons - Ģirts Ankipāns, Aleksandrs Ņiživijs - Andris Džeriņš - Gints Meija, Kaspars Daugaviņš - Pols Šehura - Aleksandrs Žirū, Roberts Bukarts - Vitālijs Pavlovs - Gunārs Skvorcovs, Māris Bičevskis

Kontinentālā hokeja līga, 3.janvāris

Minskas "Dinamo" - Rīgas "Dinamo" 2:3 (0:2, 1:0, 1:1)
Vārti: 13:52 Cibuļskis (Meija, Džeriņš) 0:1, 19:50 Žirū 0:2, 20:16 Deņisovs 1:2, 50:39 Stepltons (Laine, Krajīčeks) 2:2, 51:35 Šehura (Kr.Rēdlihs) 2:3
Metieni: 35:26
Soda minūtes: 6:4
Vārtsargi: Lāšs Haugens - Mikaels Telkvists

Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +26 [+] [-]

, 2013-01-03 20:05, pirms 12 gadiem
Labi iesākts gads!

 +24 [+] [-]

, 2013-01-03 20:05, pirms 12 gadiem
labāk nesmuka uzvara, nekā skaists zaudējums...

  +8 [+] [-]

, 2013-01-03 20:05, pirms 12 gadiem
Forši!!!

 +39 [+] [-]

, 2013-01-03 20:05, pirms 12 gadiem
Kā gadu iesāksim, tā to arī pabeigsim. Tuvojamies Gagarina Kausam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2013-01-03 20:05, pirms 12 gadiem
Tad beidzot. Apsveicu. Šekura labi ielika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Raimonds Ļitviņenko

 +18 [+] [-]

, 2013-01-03 20:06, pirms 12 gadiem
Rīdzinieki spēlēja zem katras kritikas, bet uzvara paliek uzvara

  -3 [+] [-]

, 2013-01-03 20:06, pirms 12 gadiem
Šosezon zaudējums RD tiek uztverts kā trauksmes signāls, ka kaut kas iet galīgā grīstē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-01-03 20:06, pirms 12 gadiem
5. sezonas Gagarina kausa ieguveejiem tas ir tikai normaali.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:06, pirms 12 gadiem
pēdējās spēles: uzvara, zaudējums, uzvara, zaudējums, uzvara..

  +5 [+] [-]

, 2013-01-03 20:06, pirms 12 gadiem
rullējam

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:06, pirms 12 gadiem
Tā turpināt!

 +13 [+] [-]

, 2013-01-03 20:06, pirms 12 gadiem
Nu uzvara paliek uzvara,bet spēle diezgan atbilstoša Ābola taktikai - neinteresanta,maz metienu,momentu,spēka spēle arī ne visai priecē,par vairākumu vispār nerunāsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 20:07, pirms 12 gadiem
labāk nesmuka uzvara nekā skaists zaudējums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-01-03 20:07, pirms 12 gadiem
oleeeeeeeeeeeee!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:07, pirms 12 gadiem
paveicas naturali
Slēpts komentārs: bārda un sifons

 +11 [+] [-]

, 2013-01-03 20:07, pirms 12 gadiem
Ja dinamo zaudes Donbass tad nekam vairs nav jega.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:07, pirms 12 gadiem
rezgalis007 rakstīja: JĀĀĀĀĀ!!!!!!!!!!!!
Un tagad visi nīkuļi un d.irsēji mutes ciet nahren!!!!!!!!!!!!!!!!!
tev jau PO paljubomu radas

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:08, pirms 12 gadiem
murziks rakstīja: labāk nesmuka uzvara, nekā skaists zaudējums...
ups

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:08, pirms 12 gadiem
samss rakstīja: Kā gadu iesāksim, tā to arī pabeigsim. Tuvojamies Gagarina Kausam!
Žēl tik, ka Gagarina kausu iegūst gada "vidū"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:09, pirms 12 gadiem
Sapņu komanda šodien bija līmenī

  -3 [+] [-]

, 2013-01-03 20:09, pirms 12 gadiem
Laba realizācija! Bez tās gan būtu šodien pavisam švaki... Cerams, ka lielie d.rsēji uz brīdi pieklusīs.

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:09, pirms 12 gadiem
Pie Pekas atkal varētu teikt labi spēlējam , bet zaudējam. Es bieži pie Pekas tā rakstīju, jo bija septembrī, oktobrī daudzas pat ļoti labas spēles kurās zaudējam. Pie Ābola jau vairākas ne īpaši skatāmās spēles ir uzvaras. Jautājums kas labāk.

  +7 [+] [-]

, 2013-01-03 20:09, pirms 12 gadiem
ja Raitis nav laukumā RD uzvarām nav nekādas nozīmes!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:09, pirms 12 gadiem
labi,ka tā,līdz 2.ielaistajiem,vnk mūs močīja,it kā mēs maz.spēlētu,Shehura labs,aizskrēja un ielika,piekrītu labāk nesmuka uzvara,tā turpināt,bet 3.periods vnk PAKAĻĀ,cerams pret Donbass tādas lažas nebūs

  +4 [+] [-]

, 2013-01-03 20:09, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Viss jau skaidrs, Minska gatavojas Play - Off un spēlē uz taktikām un pusspēku, kamēr Dinaburgieši paņem nekam nevajadzīgos 3 punktus.

ir komentāru?
Sorry ka sabojaju tavus sapnus, bet Minska vel nav play-off zona taka vel neko nevar sapnot vinji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-03 20:10, pirms 12 gadiem
nu tad beidzot!

  +8 [+] [-]

, 2013-01-03 20:10, pirms 12 gadiem
Šis pēdējās spēlēs ir īstais Telkvists ,kas uzvarēja Olimpiskajās!

Ar pašaizliedzību un veiksmi vēl varam kaut ko panākt
Beidzot arī uzvarējām trenera dzimšanas dienā,cienijamā Jūliusa laikā parasti pa viņa dzimšanas dienām parasti kāsām

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 20:10, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Viss jau skaidrs, Minska gatavojas Play - Off un spēlē uz taktikām un pusspēku, kamēr Dinaburgieši paņem nekam nevajadzīgos 3 punktus.

ir komentāru?
Ja nemaldos,tad Minska ir tieši aiz play off robežas (9 vietā),tā kā uzvara viņiem bija vairāk,kā vajadzīga...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:10, pirms 12 gadiem
Vai mēs dabūjām 3p? Jā. Ko var spraidelēt par to kurš kuru tajā brīdī pārmētāja vai sazin ko. 3 punkti kabatā. Uz priekšu!

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāda sajūta,ka RD uzvarēja paši to nemaz īsti negribot.
Tu esi jocīgs čali, rodas iespaids ka tu gremdē liepājas reputāciju komentējot spēles.

 +14 [+] [-]

, 2013-01-03 20:10, pirms 12 gadiem
beidzot tellijs parāda iemeslu kāpec viņš spēlēja tās sezonas NHL

 +11 [+] [-]

, 2013-01-03 20:10, pirms 12 gadiem
cibļa labi iecirta-nu kā īsts aizsargs
galvins lo...sss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:10, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Tádá spélé, kurá més spéléjam tikai vienu periodu un vél uzvaram... Tas tikai ráda, ka daudzas komandas ir vienlídz vájas un visu izshkir líderi. Shodien mums tádi bija Labi aizvadítais 1. periods, Cibulska metiens, Zhirú viltíba, Shcehuras metiens un Telkvista sniegums!
Aizmirsi piebilst visas komandas pašaizliedzību. Metienu bloķēšana ļoti labā līmenī.

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:11, pirms 12 gadiem
Un misters Galviņš atkal за грубость... UZVARA, īsāk sakot, tas ir tas, kas svarīgs.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:11, pirms 12 gadiem
Gads sakts labi malaci

 +13 [+] [-]

, 2013-01-03 20:11, pirms 12 gadiem
Konferences tabula ja skatās tikai pēdējās 5 komandu spēles.
Pēdējās 5 spēles esam labā līmenī.. Kaut tā būtu arī sezonas kopvērtējuma tabulā
';

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:11, pirms 12 gadiem
simeks2 rakstīja: zvaniet psihenei! Noķeram kārtējo tilta lēcēju pirms viņš nodara sev pāri !
Tu to par sevi?

  +5 [+] [-]

, 2013-01-03 20:11, pirms 12 gadiem
Ziru uznemis apgriezienu.Prieks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-01-03 20:12, pirms 12 gadiem
rezgalis007 rakstīja: JĀĀĀĀĀ!!!!!!!!!!!!
Un tagad visi nīkuļi un d.irsēji mutes ciet nahren!!!!!!!!!!!!!!!!!
Un ko tu gribēji ar to pateikt?? baigi pārliecinošā uzvara utt? knapi knapi.. vizināja kā mazus bērnus brīžiem.. nomierinies! Veiksme vnk bija mūsu pusē, nekas vairāk, jāskatās kā nākamās spēles spēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:12, pirms 12 gadiem
Malači

  +6 [+] [-]

, 2013-01-03 20:12, pirms 12 gadiem
Skaista spēle, paldies Telkvistam!

Pie trešajiem vārtiem gandrīz aizrijos ar maizīti!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:12, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Viss jau skaidrs, Minska gatavojas Play - Off un spēlē uz taktikām un pusspēku, kamēr Dinaburgieši paņem nekam nevajadzīgos 3 punktus.

ir komentāru?
jā man. tu vari iet dambreti komentēt un neticu,ka pat to prastu. Turi ciet un ej komentē .....es nez...kaa sieva zekjes ada.

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:13, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: ja Raitis nav laukumā RD uzvarām nav nekādas nozīmes!
nav Indrašis ir uzvaras...

  +8 [+] [-]

, 2013-01-03 20:13, pirms 12 gadiem
antihokejs Dinamo Rīga izpildijumā šoreiz nesa augļus

  +7 [+] [-]

, 2013-01-03 20:13, pirms 12 gadiem
karsuma un daugavas klusums turpinaas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:14, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: šausmas, kā Rīgai noveicās.. Cik bija metienu attiecība, un nevis kkādu zilo metienu, bet reālu vārtu gūšanas momentu attiecība 2/3 periodā? Manuprāt kādi 3 :20 varētu būt. Pēc loģikas vajadzēja būs rezultātam 1 : 7 apmēram, tā.
Dinamo sniegums vēljoprojām drausmīgs.
Šupja hokejs ir atpakaļ, atvairam 30 metienus, vienreiz uzbrūkam, moš iekritīs
Metienu attiecība Minskai par labu 35-26, 1per 8-8 , 2per 15-12 mums par labu, 3per 15-3 Minskas labā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:14, pirms 12 gadiem
nebūtu Indrašis daži ultraoptimisti jau tagad sēdētu mierīgi un vienīgais par ko RD cīnītos būt punkts punktā ar avtomobiliem

sapnis20 rakstīja: nav Indrašis ir uzvaras...

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:15, pirms 12 gadiem
Šī spēle liek man skatīties Zvaigžņu karu triloģijas sesto daļu- Force is strong with you!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:15, pirms 12 gadiem
simeks2 rakstīja: visa dzīve nav hokejs...lūdzu ...negriez vēnas!
Tev ar galvu viss kartiba?? Par kadu lekshanu no vantinieka un venu graizishanu tu te visu laiku runa?

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāda sajūta,ka RD uzvarēja paši to nemaz īsti negribot.
un tev vienmēr sanāk ierakstīt kaut ko sliktu par Dinamo nemaz īsti negribot

  -4 [+] [-]

, 2013-01-03 20:16, pirms 12 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Šis pēdējās spēlēs ir īstais Telkvists ,kas uzvarēja Olimpiskajās!

Ar pašaizliedzību un veiksmi vēl varam kaut ko panākt
Beidzot arī uzvarējām trenera dzimšanas dienā,cienijamā Jūliusa laikā parasti pa viņa dzimšanas dienām parasti kāsām
Principā šī spēle bija tik pat nožēlojama DinamoR izpildījumā, kā tā spēle Rīgā O:2 , Minska pilnībā kontrolēja spēli un Rīgas vārtos bija jābūt vismaz 7 šaibām, bet šī Rīgas uzvara ir apmēram, tas pats, kad Latvija uzvar kkādus Zviedrus reizi pa 10 gadiem, kad mūs nelaiž no zonas ārā, bet paveicās, un mums iekrīt 2 vārti no 4 metieniem, kamēr pretiniekiem ir 50 metieni 30 no tiem ļoti bīstami, bet vārti vieni. Tāds lūk skatījums.

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:16, pirms 12 gadiem
expert_dzinis rakstīja: un tev vienmēr sanāk ierakstīt kaut ko sliktu par Dinamo nemaz īsti negribot

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:16, pirms 12 gadiem
Vienmer ir jacer-un uzveiksim ari specigakus,zel tik ka serija ar Dinamo Minsku ir 1-3.Bet nu jau ir labak-esam prieksa Spartakam,Amuram-kura sezonu iesaka sokejosi labi,Avtomobilistam,vienadi jau ar Vityaz-un te pat jau ir ari Novokuzneckas Metallurgs un vel dazi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:16, pirms 12 gadiem
rezgalis007 rakstīja: JĀĀĀĀĀ!!!!!!!!!!!!
Un tagad visi nīkuļi un d.irsēji mutes ciet nahren!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tu esi gandarits par spēli?

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:16, pirms 12 gadiem
samss rakstīja: Kā gadu iesāksim, tā to arī pabeigsim. Tuvojamies Gagarina Kausam!
nepatīk DR? diezvi kāds priecāsies pēc gada atkal ar -10 no play-off

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:17, pirms 12 gadiem
Solis23 rakstīja: Vienmer ir jacer-un uzveiksim ari specigakus,zel tik ka serija ar Dinamo Minsku ir 1-3.Bet nu jau ir labak-esam prieksa Spartakam,Amuram-kura sezonu iesaka sokejosi labi,Avtomobilistam,vienadi jau ar Vityaz-un te pat jau ir ari Novokuzneckas Metallurgs un vel dazi...
Nu serija ir 2-2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:17, pirms 12 gadiem
Kā citādi vispār iespējams uzvarēt spēli, ja nav vairāk vārtu un veiksmīga vārtusarga spēle?
AlexUSA rakstīja: Tádá spélé, kurá més spéléjam tikai vienu periodu un vél uzvaram... Tas tikai ráda, ka daudzas komandas ir vienlídz vájas un visu izshkir líderi. Shodien mums tádi bija Labi aizvadítais 1. periods, Cibulska metiens, Zhirú viltíba, Shcehuras metiens un Telkvista sniegums!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:18, pirms 12 gadiem
sajauci vārdus vietām un neieliki komatu - pareizi ir "uzvara, nožēlojami!"

huidimdirdim rakstīja: nožēlojama uzvara

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:18, pirms 12 gadiem
Un nevar ieklut katru gadu play off-ir ari tadi kuriem nepaveicas...Nu sogad sastava-ir lieli robi-bet nu ir jaspele talak...

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:18, pirms 12 gadiem
Kaa RD speeleja 2-3 puslaiku,esmu paarliecinaats Abolu jaatlaizz,tuliit nevis peec naakamajaam speeleem

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 20:19, pirms 12 gadiem
PATS MUTI CIET!!! Un pasaki tikai, ka muuseejie speeleeja ok!

JĀĀĀĀĀ!!!!!!!!!!!!
Un tagad visi nīkuļi un d.irsēji mutes ciet nahren!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:19, pirms 12 gadiem
A pareiz-daudzi zagi-tapec sajuka-vel labak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:22, pirms 12 gadiem
murziks rakstīja: labāk nesmuka uzvara, nekā skaists zaudējums...
pilnīgi piekrītu un nemaz tik nesmuka jau tā mūsējo spēle nebija, šai sezonā ir bijuši daudz s..... mači RD izpildījumā.lai tur kā, prieks par katru uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:24, pirms 12 gadiem
GIROUX ON FIRE!

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:24, pirms 12 gadiem
Viss labs, kas labi beidzas! Lai gan jāsaka, ka vairākums ir vienkārši briesmīgs, lai neteiktu, ka nožēlojams. Spēlēt 5:3 un pat nespēt normāli nostāties zonā, bēdīgi... Lai nu kā, apsveicu komandu! Svarīga uzvara. Žirū smuks gols.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:25, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Metienu attiecība Minskai par labu 35-26, 1per 8-8 , 2per 15-12 mums par labu, 3per 15-3 Minskas labā
Da labi, kādi tikai tie metieni...cik reizes DinamoR uzmet no centra, lai ietu nomainīties, atpūsties...sausā statistika ir nekam nederīga. Tak neesi liekulis, pats redzēji, ka Minska uz Rīgas fona izskatījās, apmēram, kā Kanāda uz Latvijas fona, tikai ļoti lielas veiksmes dēļ izdevās atsisties. Tieši tāpēc vienmēr esmu uzskatījis, ka futbols, hokejs, tās ir pa lielam bieži vien laimes spēles, jo daudz daudz vājāka komanda var vienreiz pa spēli uzmest un uz pretinieka vārtsarga aukstuma rēķina iekritīs, bet potenciāli stiprākais var mest , sist, uzbrukt, bet nepaveicās, un neiekrīt.
Turpretī basketbolā, handbolā tādas nejaušības nevar notikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 20:25, pirms 12 gadiem
Labi izkapāta uzvara. Labāk retu reizi aiziet uzbrukumā un iemest, nekā visu spēli skaldīt vārtsargam grudakā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:26, pirms 12 gadiem
kobebryant33 rakstīja: Viss ir labs kas labi beidzās.
Paldies Dievam uzvara.
pie 2-2 domaju ka cauri buus, bet nepagaja pat 20 sekundes ka jau atkal esam vadiba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-01-03 20:27, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kepka, beidz sapņot! Šī gada nožēlojamākā KHL komanda šo sezonu pabeigs vēl sliktāk kā iesāka. Kepkām šis būs traģisks gads, mazajām meitenītem un vēl lielajiem Rižaņinu atbalstītājiem FUNS, Shmidzis, Āris utt. nebūs iespēja tikt pie krekliņa par brīvu. Sapnis par jaunu krekliņu, ko uzvilkt pirms gulēt iešanas ir izsapņots. Skumji.
Šausmas kā ers bez krekliņa iztikšu. Bet uzraksti vienreiz kaut ko jēdzīgu, savādāk jau nemaz nespēju noticēt ka esi pieaudzis cilvēks.
Kāpēc nožēlojamākā KHL komanda nav pēdējā vietā. Kas ir tās 3 komandas kuras mēs esam apdzinuši. Kaut kas bnav kārtībā visnožēlojamākai komandai ir jābūt pēdējiem. Aizraksti KHL ka mums ir jābūt 26 vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:27, pirms 12 gadiem
samss rakstīja: Kā gadu iesāksim, tā to arī pabeigsim. Tuvojamies Gagarina Kausam!
tas nozīmē, ka tagad jāgaida gada beigas līdz nākošajai uzvarai ! :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:27, pirms 12 gadiem
fcliverpool rakstīja: ,jus veljoprojam ticat,ka iekljus kkada playof?
JĀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:27, pirms 12 gadiem
Kad sezonas sākumā spēlējām kaut cik skatāmi, bet nevācām punktus - slikti! Par skaistām acīm(epizodēm) punktus nedod. Tagad spēlējam pašu vienkāršāko hokeju, kādu var spēlēt, vācam punktus - slikti, nesmuki spēlējam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:28, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Principā šī spēle bija tik pat nožēlojama DinamoR izpildījumā, kā tā spēle Rīgā O:2 , Minska pilnībā kontrolēja spēli un Rīgas vārtos bija jābūt vismaz 7 šaibām, bet šī Rīgas uzvara ir apmēram, tas pats, kad Latvija uzvar kkādus Zviedrus reizi pa 10 gadiem, kad mūs nelaiž no zonas ārā, bet paveicās, un mums iekrīt 2 vārti no 4 metieniem, kamēr pretiniekiem ir 50 metieni 30 no tiem ļoti bīstami, bet vārti vieni. Tāds lūk skatījums.
Vai kaut ko līdzīgu Tu rakstiji arī pēc RD spēlēm sezonas sākumā, kad mēs pamatā dominējām laukumā??? Jeb vienkārši liekulība ir RD nīdēju galvenais dzīves princips???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:30, pirms 12 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: JĀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kalvis - 14 gadi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:30, pirms 12 gadiem
dzagans rakstīja: Labi izkapāta uzvara. Labāk retu reizi aiziet uzbrukumā un iemest, nekā visu spēli skaldīt vārtsargam grudakā!
Piekriitu,ka izskraapeta uzvara,bet labaak ciiniities nevis gaidiit kad tev iemetiis,jo ar taadu speeli 2-3 puslaikaa,tas bija neizbeegami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:32, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Da labi, kādi tikai tie metieni...cik reizes DinamoR uzmet no centra, lai ietu nomainīties, atpūsties...sausā statistika ir nekam nederīga. Tak neesi liekulis, pats redzēji, ka Minska uz Rīgas fona izskatījās, apmēram, kā Kanāda uz Latvijas fona, tikai ļoti lielas veiksmes dēļ izdevās atsisties. Tieši tāpēc vienmēr esmu uzskatījis, ka futbols, hokejs, tās ir pa lielam bieži vien laimes spēles, jo daudz daudz vājāka komanda var vienreiz pa spēli uzmest un uz pretinieka vārtsarga aukstuma rēķina iekritīs, bet potenciāli stiprākais var mest , sist, uzbrukt, bet nepaveicās, un neiekrīt.
Turpretī basketbolā, handbolā tādas nejaušības nevar notikt.
Metienus skaita tos kas ir precīzi vārtos un vieglus uzmetienus uz vārtiem neskaita statistikā arī tad ja tie iet vārtos. Tad jautājums cik reizes Dinamo uzmeta no centra spēcīgi un precīzi vārtos, es neatceros, drīzāk jau visi bija no zonas un 2 periods nebija slikts.
Ja iet runa par to kura koma
nda potenciāli ir stiprāki tad protams Minska pēc sastāva ir stipri pārāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:32, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vai kaut ko līdzīgu Tu rakstiji arī pēc RD spēlēm sezonas sākumā, kad mēs pamatā dominējām laukumā??? Jeb vienkārši liekulība ir RD nīdēju galvenais dzīves princips???
Neatceros, kad Dinamo Rīga sezonas sākumā būtu pārsvarā dominējusi laukumā .. Tas, ka Ņiživijs ar Daugaviņu un co bakstījās, gar bortiem pretinieku zonā lielu spēles daļu, tev skaitās dominēšana...
P.s. Un paldies, ka vienmēr atbildi uz maniem komentāriem, jūtos īpašs. Tātad cieni mani, jauki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:33, pirms 12 gadiem
Prieks,ka šoreiz kļūdījos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:34, pirms 12 gadiem
Sekuram skaists gols. Atkal riebjas Galvins, viena piespele un ta pati pie Minskas, gola! Bet nu uzvara paliek uzvara, un noveelu veiksmi un speeku Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:35, pirms 12 gadiem
Man nav vēl neviena izslegšanas spēļu krekliņa. bet ja šogad viņi tiks es noteikti aiziešu! Un vēl es aiziešu pie lektriskā zuša un pateikšu viņa mammai ka viņs ir slikts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:36, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: nepārsprāgsti no laimes
šī uzvara ir statistiska likumsakarība
ne velti mēs ar Mr- bērnu toto likām uz RĢ
Kāda nu tur laime, PO tāpat nespīd, vienīgais prieks ka RD spēles vēl joprojām skatās tie kam hokejs nepatīk un RD ciest nevar, tātad ar reitingu viss ir kārtībā.
Takā man Latvijas vietējais futbols riebjas, es Tev palīdzēt nevarēšu.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:36, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Metienus skaita tos kas ir precīzi vārtos un vieglus uzmetienus uz vārtiem neskaita statistikā arī tad ja tie iet vārtos. Tad jautājums cik reizes Dinamo uzmeta no centra spēcīgi un precīzi vārtos, es neatceros, drīzāk jau visi bija no zonas un 2 periods nebija slikts.
Ja iet runa par to kura koma
nda potenciāli ir stiprāki tad protams Minska pēc sastāva ir stipri pārāka.
Nē man patīk, b.ljin ne es viens tā runāju. Viasat sport baltic komentētāji ļoti bieži pieminēja, ka nu šodien Minska laukumā dominē, un tikai pateicoties Telkvista lieliskajam sniegumam izdodas būt vadībā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 20:39, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis, Nesaprotu-ko tu tad mekle saja sadala-laikam tadi ka tu nerubi-ka nevar iet visas sezonas-ok-sogad ir sniegums katrastrofals-bet pasties kas tur nespele-salidzinot ar ieprieksejam sezonam...nolaidies uz zemi-ka ir ta ir-tads ir hokejs...no kludam macas.Ta ka doma ko runa...

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:39, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Neatceros, kad Dinamo Rīga sezonas sākumā būtu pārsvarā dominējusi laukumā .. Tas, ka Ņiživijs ar Daugaviņu un co bakstījās, gar bortiem pretinieku zonā lielu spēles daļu, tev skaitās dominēšana...
P.s. Un paldies, ka vienmēr atbildi uz maniem komentāriem, jūtos īpašs. Tātad cieni mani, jauki
Sezonas sākumā mēs izteiktio pat dominējam laukumā. No pirmām 23 spēlēm 18 mēs vairāk metām pa vārtiem. Daudzās no tām mūsu pārsvars metienos bija nospiedošs. Pēc metienu realizācijas mēs bijām 23-25. vietā līgā. Momenti bijaļoti daudz. Labi atceros kā mēs Ufu spiedām savā laukumā ar izciliem momentiem, kā Doņeckā bija 2 dažādas komandas-ļoti vājš Donbass un mēs viņus vazājam pa zonu , bet zaudējam 2-4. Tagad pie Ābola mēs atkal nedominējam laukumā ,bet spēlējam ar galvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:41, pirms 12 gadiem
jā ej prom zuti tu nevienam nepatīc!

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:41, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Žēl tik labu dziesmu viņam piedēvēt, kaut gan arī tās abas nav sliktas. Neticās, ka tāds tipiņš kā Āris spēj panest Metallicas mūziku.
O Metallica arī ir viena no manām mīļakajām grupām, dziesma Fuel gan nav tā labākā, man labāk 84 vai 86 gadu

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:41, pirms 12 gadiem
Prieks pa vienu tikai ,kad atņemam punktus tiem kam pašiem vajag kā ēst!!!!
P.s.Spēlējam tā- ''NE PAŠAM,NE SAŠAM!!!!''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 20:43, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nē man patīk, b.ljin ne es viens tā runāju. Viasat sport baltic komentētāji ļoti bieži pieminēja, ka nu šodien Minska laukumā dominē, un tikai pateicoties Telkvista lieliskajam sniegumam izdodas būt vadībā...
Es arī skatījos Viasat un piekrītu ka Minska dominēja laukumā(būtu jocīgi ja tā nebūtu), bet 1-2 periodā tā bija dominēšanā, 3 bija spiediens, bet uz pēdējām 6-7 minūtēm bija redzams ka Minskai vairs nav spēka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 20:45, pirms 12 gadiem
man jau liekas ka neviens t enav nozombēts. un neviens nav arī tik ļoti negatīvi noskaņots pret šo visnotāl jauko projektu.. vnk viena daļa saka melns otra balts! lai būtu par ko strīdēties. nu tā kā visi mazi bērni to dara!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 20:46, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Neatceros, kad Dinamo Rīga sezonas sākumā būtu pārsvarā dominējusi laukumā .. Tas, ka Ņiživijs ar Daugaviņu un co bakstījās, gar bortiem pretinieku zonā lielu spēles daļu, tev skaitās dominēšana...
P.s. Un paldies, ka vienmēr atbildi uz maniem komentāriem, jūtos īpašs. Tātad cieni mani, jauki
Slikti skatijies, tik daudz spēles kur mums bija nospiedošs pārsvars laukumā kā šīs sezonā sākumā, iespējams vispār nevienu gadu nav bijis, bet tā taktika nestrādāja. Metām daudz, vārtu gūšanas iespēju bija jūra, tikai to metēju galīgi nebija.
Atbildu tapēc ka man nepatīk sporta veidu pretnostatīšana un līdz tādām padibenēm kā zutis vai negative arī nenolaidies, vismaz vari argumentēt arī bez keponiem un citām nodrāstām jēlībām.

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:46, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: king nothing
Pēc nosaukuma neatceros, bet Master of Puppets titiuldziesma ļoti patīk .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:48, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: tik skaties, ka izlases spēlēs nav janoskatās uz dažiem no virslīgas ; )
protams nebiju domājis izlasi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:49, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis, Un tu turpini dir.. un domat negativo-vel pie reizes patelo ahuno hokejistu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 20:51, pirms 12 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Ieteiktu noskatīties vienu koncertu, ja neesat redzējuši, kur čaļi močī kopā ar Sanfrancikso (ja nemaldos) simfonisko orķestri. Bauda ko tādu skatīties.
Koncertos nav tā kvalitāte, bet šo koncertu zinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:01, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: oi veciit. es to konceru pirmo reizi redzeju ja nemaldos, jau vismaz 8 gadus atpakalj.
labaks nekas muzika vel nav bijis!
Bijam ari Polija uz ,Metallica konci
es tev vaecīt iesaku noklausīties Amaranthe-Call Out My Name

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:02, pirms 12 gadiem
Imitācija ka dominē

šito es kkur pierakstiišu

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:06, pirms 12 gadiem
sidarovs rakstīja: tā bija nevis dominēšana, bet imitācija ka dominē. jo plika skriešana un trula mešana virsu vartsargam nav nekāda dominēšana. tā ka šodien spēlē rd, līdzīgi spēlē arī čehi un viņi arī daudz seskrien un nemet. ja rd vēl mācētu prasmīgāk spēli novilkt uz apmalēm tad nebūtu tādas stresošanas un uzvaras nāktu daudz mierīgāk
Kāda tur imitācija, tāds bija Pekas izvēlētais modelis, tas nav nekas jauns, bet viņš galīgi nederēja šim sastāvam.

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:06, pirms 12 gadiem
Drausmīga spēle no RD puses, hokeja Dievs bij ar mums .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 21:09, pirms 12 gadiem
Par to nesmuko uzvaru protams ir Ok nekā smuku zāģī - BET SPĒLE DRAUSMĪGA. Reāli paveicās, ka nebija 8-3 un tas vel ir VISMAZ(( Visas divcīņas pakāstas vienos vārtos. Atkal jābaidās no katra metiena no zilās līnijas((
Karoče - LABI KA TĀ)) Apsveicu puikas! Bet kaut kas ir jāuzlabo, bet par to galvu, lai lauza Jēpis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 21:14, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Viss jau skaidrs, Minska gatavojas Play - Off un spēlē uz taktikām un pusspēku, kamēr Dinaburgieši paņem nekam nevajadzīgos 3 punktus.

ir komentāru?
Kam minnska taupas??Minska vel nav play off zona azi tu?Un skatas ka minska kartejo reizi pati nepaliek aiz borta.Man patik cilveki kas no hokeja saprot vel mazak neka Savickis un Co.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 21:16, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: uzmetu atri Juutube.izklausas pec smaga Nightwish pakaljdarinajuma
nav viss pakaļdarinājums palūri šito bildi
';

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:17, pirms 12 gadiem
Ja dinamo zaudēs bārtulim, uz ze4mes vairs nebūs jēgas dzīvot un arēna būs jāšauj gaisā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:18, pirms 12 gadiem
re kur ir paskaties manu iepriekšējo komentāru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 21:19, pirms 12 gadiem
Sensacija,nekas vairak 10 punkti lidz play off un vell ja nemaldos 16 speles , max 48 punkti un No tiem 48 punktim vismaz 30 punkti jadabut(10 uzvaras no 16 spelem), tad play off bus , bet varbut es kludos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:22, pirms 12 gadiem
gembird rakstīja: Ziru uznemis apgriezienu.Prieks!
Žēl,ka to pašu nevar teikt par Karsumu

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:22, pirms 12 gadiem
satann rakstīja: Sensacija,nekas vairak 10 punkti lidz play off un vell ja nemaldos 16 speles , max 48 punkti un No tiem 48 punktim vismaz 30 punkti jadabut(10 uzvaras no 16 spelem), tad play off bus , bet varbut es kludos
man liekas 12 speeles, bet matemātika nemainās. saglabājam cerības,ja ņemam 30pnkt,

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:22, pirms 12 gadiem
Žirū atvēries
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:27, pirms 12 gadiem
kad bus video?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:30, pirms 12 gadiem
nu tad palūri šito viņas ir no Somijas
INDICA - Precious Dark - YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 21:35, pirms 12 gadiem
Vispār veči jūs te baigi spamojat, ir taču draugiem.lv, var pāriet uz PM, piezvanīt vai izvēlēties kādu pagājušā gada rakstiņu kur apspriest kur apspriest savas gaumes. Šobrīd tas izskatās pēc pusaudžu izrādīšanās mums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 21:38, pirms 12 gadiem
mister_negative_3 rakstīja: diemzel nepakjer.
man pedeja laikie shie cali patiik
http://www.youtube.com/watch?v=a5Hx3aFiXdM
nav nekāda vaina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 21:41, pirms 12 gadiem
Spēle pabriesmīga,gribu JAU nākošo sezonu ar jaunu sastāvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-03 21:43, pirms 12 gadiem
sidarovs rakstīja: somi pa īstam dominē, bet rd nevis dominēja, bet tikai kepkām sapņos dominēja. pirms katras spēles jau bija droši zināms ka vartsargam uzlabos statistiku - 55 metieni un visi tieši pa nabu. baigā dominēšana
Vēl viens papagailis kurš atkārto vācieša izdomāto kepku.

Par to jau es rakstiju, šis modelis nederēja, viņš šādam sastāvam nebija piemērots, bija skaistas spēles, bet par to jau punktus nedod. Itāļi bieži spēlē neskatāmu antifutbolu, bet panāk pozitīvu rezultātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-03 21:48, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: pats vainīgs, ka zaudē iniciatīvu
šis flašmobs vai kā to sauc pret Projektu, kamēr tas izgaisīs : DDDDDDDDD
Kas izgaisīs? No portāla ies prom cilvēki?
RD jau no tā ne silts, ne auksts, hokeja fani vienkārši pārcelsies uz citiem portāliem. Ja kas tad sc.com žēlabas vecajā gadā par to arī liecina.

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:51, pirms 12 gadiem
Tiko pastijos tocna 12 speles taka 10 uzvaras ta vai ta
90 % ka netks ,10 % paliek max 5 uzvaras

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:54, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas izgaisīs? No portāla ies prom cilvēki?
RD jau no tā ne silts, ne auksts, hokeja fani vienkārši pārcelsies uz citiem portāliem. Ja kas tad sc.com žēlabas vecajā gadā par to arī liecina.

Kukaiņu salidojumu viņi tagad sauc par flashmobu!!! ir nu gan ākstu bars. Neņem viņus pierē. Tie pārsvarā ir liepājas tirliņi....uzliec ignorēt un viss bumbās, nav vairs jālasa tas sviests....

     [+] [-]

, 2013-01-03 21:59, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: ja Raitis nav laukumā RD uzvarām nav nekādas nozīmes!
Kapēc?

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 22:00, pirms 12 gadiem
Jāuzteic Tellys,cepuri nost viņam,džekam laikam bija pagarāka melnā līnija,bet tagad,ja nebūtu viņa mēs pakāstu visas spēles.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 22:17, pirms 12 gadiem
Vismaz pēc šīs sezonas, gazītes vīriem būs jāatver maciņs, jo tauta uz šiem antihokejistiem vairs skatīties negribēs..

     [+] [-]

, 2013-01-03 22:18, pirms 12 gadiem
kastasir rakstīja: Kukaiņu salidojumu viņi tagad sauc par flashmobu!!! ir nu gan ākstu bars. Neņem viņus pierē. Tie pārsvarā ir liepājas tirliņi....uzliec ignorēt un viss bumbās, nav vairs jālasa tas sviests....
atliek tikai piekrist!
Bet vispār komentāru sadaļa drīz būs delfu līmeni, ja tā turpināsies!

     [+] [-]

, 2013-01-03 22:24, pirms 12 gadiem
Kāds sākums tādas beigas

     [+] [-]

, 2013-01-03 22:24, pirms 12 gadiem
suriks77 rakstīja: Jāuzteic Tellys,cepuri nost viņam,džekam laikam bija pagarāka melnā līnija,bet tagad,ja nebūtu viņa mēs pakāstu visas spēles.
Bet ja nebuutu sitaa dzzeka,nebuutu taada zaudeejuma serija."Tellys-forssais dzzeks"

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 22:26, pirms 12 gadiem
Ne nu nereāli tikt PO , bet ja tas izdosies tad es toč piekraušu bikses aiz pārsteiguma !!!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-03 22:40, pirms 12 gadiem
gģe videjo

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 23:35, pirms 12 gadiem
KHL nekad nebūst tāda rezultivitāte spēlētājiem kā NHL, ja viņi tā turpinās skaitīt spēlētājiem punktus kā šodien pie mūsējo otrajiem vārtiem! Nu kāpēc neiedot Žiru partneriem pa piespēlei!? Tas nekas ka paši MD iemeta!!! NHL punktu par piespēli nepažēlos pat aizsargam ja tas izdarijis piespēli no savas zonas!!! Man liekas būtu interesantāk!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-03 23:38, pirms 12 gadiem
Kā gads iesākrs ar uzvaru tā arī jāturpina!

  -2 [+] [-]

, 2013-01-03 23:48, pirms 12 gadiem
Celerons rakstīja: Malači rīdzinieki, bija pelnījuši uzvarēt tos Minskas salašņas! Parādija buļbašu pabirām vietu
davai, nes miermīlīgo un draudzīgo latviešu vārdu pasaulē

     [+] [-]

, 2013-01-03 23:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāda sajūta,ka RD uzvarēja paši to nemaz īsti negribot.
IVAR!!!! BEIDZ MULDET!!! LABAK A-BURTU ATBLOKE!!!! PIETIEK JUMS AR BLOKESANAS BEZBREGELIEM NODARBOTIES, AUTORI GRIOBANNYJIE!!!

     [+] [-]

, 2013-01-04 11:00, pirms 12 gadiem
tikai Rīga, tikai Dinamo tā tik turpināt un skauģiem un rējējiem mutes lai būtu ciet!