Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

KHL sezona sākta ar uzvaru

KHL sezona sākta ar uzvaru
"Dinamo" hokejisti
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Rīgas "Dinamo" hokejisti ar uzvaru sākuši dalību Kontinentālās hokeja līgas (KHL) turnīrā, ar rezultātu 4:2 izbraukumā pieveicot Habarovskas "Amur" vienību. Vārtus mūsu kluba labā guva Aleksandrs Ņiživijs, Marsels Hosa, Miķelis Rēdlihs un Mets Elisons.

Sezonas atklāšanas spēles sākums Juliusa Šuplera padotajiem izvērtās ne pārāk cerīgs, jo jau pirmajās minūtēs "Dinamo" komanda nokļuva lielajā skaitliskajā mazākumā - noraidīti tika Rodrigo Laviņš un Filips Novaks. Tomēr Latvijas klubam teju pusotru minūti garo "atsišanos" izdevās godam paveikt, un mača turpinājumā jau spēlē lielāku asumu pie sāncenšu vārtiem spēja radīt tieši "Dinamo".

Cīņas 13. minūtē tika atklāts spēles rezultāts. Latvijas komanda sekmīgi izmantoja divu vīru priekšrocības esot skaitliskajā vairākumā, un pēc sava kolēģa raidītā tālšāviena "Amur" vārtsarga Tailera Mosa vārtu priekšā atsisto ripu sekmīgi "būrī" iedabūja Aleksandrs Ņiživijs. Ar šādu rezultātu arī noslēdzās pirmais periods.

Otrās trešdaļas pirmo pusi acij tīkamāku hokeju demonstrēja Latvijas kluba hokejisti, kas arī vainagojās panākumiem - cīņas 30. minūtē pēc skaitliskā vairākuma realizācijas "Dinamo" pārsvaru dubultoja Marsels Hosa. Trešdaļas turpinājumā gan "Amur" atmodās no snauda, vērpdami arvien bīstamākus virpuļus ap Edgara Masaļska sargāto "cietoksni", līdz 36. minūtē tas arī tika ieņemts - Kails Vanvigs, no aizvārtes saņēmis teicamu kolēģa piespēli, samazināja atkal rezultāta starpību līdz minimumam.

Atlikušās trešdaļas minūtes aizritēja ar izteiktu mājinieku dominanci, taču "Dinamo" šo laiku izturēja godam, saglabājot vadību pirms pēdējām cīņas 20 minūtēm.

Jau nākamā perioda sākumā mūsu komanda mājiniekus "aplēja" kā ar aukstu dušu - aizsargu rupjas kļūdas dēļ vienatnē pret Mosu izgāja Lauris Dārziņš, kura raidīto ripu "Amur" vārtsargs nevērīgi atsita sev pie kājsargiem, bet pirmais pie tās tika Miķelis Rēdlihs, panākot jau 3:1 "Dinamo" labā.

Lielāko cīņas noslēdzošā perioda daļu mājinieki mēģināja vērst notikumus sev par labu, taču disciplinētā un precīzā rīdzinieku darbība aizsardzībā veiksmīgi šos sāncenšu pūliņus novērsa. Pusotru minūti pirms tiesneša beigu svilpes Peters Nīlanders tomēr vienus vārtus atguva, taču uz to Latvijas klubs momentāli atbildēja ar elegantu Meta Elisona "šāvienu" vārtu "devītniekā". Gala rezultātā 4:2 uzvara "dinamiešiem".

Jau trešdien abas komandas Habarovskā aizvadīs vēl vienu KHL turnīra maču, kuru gan nebūs iespējams vērot nedz televīzijā, nedz internetā.

KHL turnīra spēle

Habarovskas "Amur" - Rīgas "Dinamo" 2:4 (0:1, 1:1, 1:2)
Vārti: 12:15 0:1 Ņiživijs (vair.), 29:46 0:2 Hosa (Petrovickis, vair.), 35:25 1:2 Vanvigs (Krisanovs), 41:12 1:3 Rēdlihs (Dārziņš), 58:41 2:3 Nīlanders (Turkovskis, vair.), 58:55 2:4 Elisons (Hosa)
Metieni: 35:38
Soda minūtes: 18:22
Vārtsargi: Tailers Moss - Edgars Masaļskis

Video: "Dinamo" uzvar "Amur"

Izmantotie resursi:
Футбол, хоккей, баскетбол, теннис, бокс,...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-02 22:11, pirms 16 gadiem
Paldies hokejistiem,paldies treneriem paldies visiem...!

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:18, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nesaki viss - ja CSKA būs KHL finālā šinī sezonā, gluži par sensāciju to saukt nevarēs...

Manuprāt, varēs gan! Var jau būt, ka kļūdos, bet cīņā par medaļām redzu tikai 4 komandas... Un CSKA manā sarakstā nav! Protams, esmu tikai līdzjutējs un vērtēju subjektīvi... Krievijā saka, ka par pirmo vietu cīnīsies 10 komandas... Tam es pilnībā nepiekrītu!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-02 22:19, pirms 16 gadiem
symbio rakstīja: Interesanti kāpēc visur jāiejauc politika?Mani neinteresē Latvijas komanda ar citu nosaukumu!Es atceros kad bija Pārdaugava man kaut kā bija palicis neinteresanti!Kādā komandā spēlēja Balderis,Reps,Jemeļjaņenko,Vasiljevi,HATUĻEVS,Serņajevs utt.t tālāk.Un nevajag teikt,ka lielākā daļa no viņiem nebija latvieši!Bet viņi spēlēja Rīgas Dinamo!Un Viktors Tihonovs!


pirmkārt, jau tāpēc, ka KHL tika radīta ar politisko lēmumu. no Krievijas valdības struktūru puses.
Otrkārt, mūsdienās sports vairs nav nodalīts no politikas - un jo sevišķi Krievijā - šajā gadījumā vispār derētu apsvērt vai labākais Gruzijas sakarā nebūtu ignorēt šo līgu
Treškārt, atkārtošos - Dinamo ir čekistu radīts sporta klubs un, esmu pārliecināts, ka tiem tūkstošiem vēl dzīvajiem savulaik PSRS režīma izsūtītajiem, nav patīkami, ka viņiem tos laikus atgādina šādā veidā.
Ceturtkārt, tas Rīgas "Dinamo", kas bija tolaik jau ir vēsture. šobrīd ir jauna komanda, ar jaunu skatu uz dzīvu - jaukt to kopā ar iepriekšējo, vienkārši stulbi.
Piektkārt, tas ir savā ziņā mazohistisks plaģiātisms - ir Maskavas Dinamo, Minskas Dinamo, Rīgas Dinamo.... varēja jau ko oriģinālāku.

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:19, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Manuprāt, varēs gan! Var jau būt, ka kļūdos, bet cīņā par medaļām redzu tikai 4 komandas... Un CSKA manā sarakstā nav! Protams, esmu tikai līdzjutējs un vērtēju subjektīvi... Krievijā saka, ka par pirmo vietu cīnīsies 10 komandas... Tam es pilnībā nepiekrītu!



kuras 4, ja drīkst zināt?

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:21, pirms 16 gadiem
Tiko noskatijos speli, Lielspaldies Dinamo majas lapai ka vareja noskatities speli tiesi tur.

Spele bij laba man patika ka neka pirmo reiz redzeju dinamo darbibā
Masaļskis lielisks, turpina pieradīt ka ir tagad nr1.

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:22, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: kuras 4, ja drīkst zināt?

Ak Bars, Avangard, Magņitka, SJ...

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:25, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Ja būtu skatījies LNT dienas ziņas, tad būtu dzirdējis arī par to, cik ilgs bija lidojums uz Sibīriju un cik maz mūsu hokejisti dabūja atpūsties pirms mača, tāpēc arī par konkrēto spēli Tev ir grūti piekrist.

Jā,starp citu,no kurienes ir radušās šīs 17.stundas pārlidojumā???
No Rīgas līdz Maskavai ir jalido nepilna stunda plus astoņas stundas līdz Habārovskai! Pats personiski šo maršrutu esmu izlidojis sešas reizes!
Kur radās vel 9.stundas??? Būtu ļoti interesanti uzzināt!
Slēpts komentārs: Ivars77

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:35, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams prieks par uzvaru, taču "Amur" bija aizmiguši. Skatīsimies kas būs rīt...


es nezinu kurš tur varēja būt aizmidzis, kā nekā mūsējiem priekša bija 17 h garš ceļš!

  +3 [+] [-]

, 2008-09-02 22:36, pirms 16 gadiem
dinamoriga.eu: Kristaps Sotnieks - dinamoriga.lv
Kristaps Sotnieks
Aizsargs
Dz. gads: 1999
Augums: 180 cm
Svars: 80 kg
Valsts: Latvija

Info no super kluba mājas lapas!!!! Tad jau nav nekāds brīnums ka tas ir super klubs, ja jau devņgadīgi džeki rauj un sagrauj Krievu komandas!!!

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:37, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Ak Bars, Avangard, Magņitka, SJ...


Nu, krievu hokeja apskatnieki gan Avangardu pie galvenajiem favorītiem vairs neskaita, jo viens pats Jāgrs vēl nav visa komanda. Labi, ir vēl Greims, Klepis, Rosa, Čerepanovs, Svitovs - taču pārējais sastāvs ir krietni bālāks kā pagājušajā sezonā. Sankpēterburga, domāju, būs augstāk par šiem - arī CSKA, Jaroslavļa, būs līdzvērtīgi konkurenti šogad Omskai

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:42, pirms 16 gadiem
Ivar77!!!!Tu nu esi bremzēts!!Tas ir maigi teikts!
Laikam vēl nebiji piedzimis,kas Rīgas Dinamo spēlēja vecajā Sporta pilī PSRS čempī..Tur bija,ko skatīties,neskatoties uz to,ka Dinamo turējās 5-8 vietā...bet tev to nesaprast..."Latvijas patriot"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:43, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Nu, krievu hokeja apskatnieki gan Avangardu pie galvenajiem favorītiem vairs neskaita, jo viens pats Jāgrs vēl nav visa komanda. Labi, ir vēl Greims, Klepis, Rosa, Čerepanovs, Svitovs - taču pārējais sastāvs ir krietni bālāks kā pagājušajā sezonā. Sankpēterburga, domāju, būs augstāk par šiem - arī CSKA, Jaroslavļa, būs līdzvērtīgi konkurenti šogad Omskai

Kā saka... Dzīvosim, redzēsim Es jau labprāt, lai notiktu vairāk pārsteigumi... Un Avangardu šogad tomēr ievietoju topā.. Un citu komandu uzvaru pār viņiem (izņemot pārējās 3 minētās), uzskatīšu par pārsteigumu.

Par ko pats fanošu? Protams, par mūsējiem...

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:47, pirms 16 gadiem
dinamoriga.eu: Kristaps Sotnieks - dinamoriga.lv

Izrādās, ka viņam ar veselību ar nav viss ta kā grībētos! Deviņos gados un 80 kg! Traki, traki apvēlies, laikam ripo pa laukumu!!

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:48, pirms 16 gadiem
baskervils rakstīja: Ivar77!!!!Tu nu esi bremzēts!!Tas ir maigi teikts!
Laikam vēl nebiji piedzimis,kas Rīgas Dinamo spēlēja vecajā Sporta pilī PSRS čempī..Tur bija,ko skatīties,neskatoties uz to,ka Dinamo turējās 5-8 vietā...bet tev to nesaprast..."Latvijas patriot"



puisīt, bremzēts esi Tu - jā, katra RD spēle toreiz bija liels notikums Rīgā (noteikti lielāks kā tagad). Taču Ivaram taisnība - RD bij tikai 5.-8. vietas (ar 1 izņēmumu) komanda (un ar tikai ar to brīdi, kad Tihonovs to ieveda Augstākajā līgā).

Taču tur piemīt klāt teicienu "Latvijas patriots" ir pilnīgi ačgārni.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-02 22:53, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,starp citu,no kurienes ir radušās šīs 17.stundas pārlidojumā???
No Rīgas līdz Maskavai ir jalido nepilna stunda plus astoņas stundas līdz Habārovskai! Pats personiski šo maršrutu esmu izlidojis sešas reizes!
Kur radās vel 9.stundas??? Būtu ļoti interesanti uzzināt!

Domā šito ar intrigai izdomāja? Atkal sazvērestība? plānots bija 11 stundās sanāca 17. ir tādas lietas kā piespiedu nosēšanās...slikti laika apstākļi u.t.t. netā var atrast kas un kā, ja to ļoti vēlas...

     [+] [-]

, 2008-09-02 22:56, pirms 16 gadiem
opa atverta jauna Dinamo Rigas majaslapa

  +2 [+] [-]

, 2008-09-02 22:58, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: ....un ja vel ņem vērā,ka izņemot dažas spožas spēles un ,,sudraboto'' sezonu 1988. gadā,kad brīnumaini uzplauka Arča Irbe,tad Rīgas Dināmo neko spožu savā vēsturē nav sasniegusi! Stabili turējās 5.-8. vietā USSR Augstākā līgā!
Tas nav pamats,lai šo komandu apvītu ar drausmīgu leģendu oreolu,kā dažs labs te mēģina iestāstīt!

Kāda mārutka pēc Tu vislaik komentē to Dinamo ja tas tāds sūds vien ir??? man baskets besī, bet es naložņāju pa viņu rakstiem lai komentētu kārtējo nēģeri vai mūsu pašu želejgalvu un neprognozēju obligātu kāsienu Maķedonijai, vnk ignorēju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-02 23:11, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: puisīt, bremzēts esi Tu - jā, katra RD spēle toreiz bija liels notikums Rīgā (noteikti lielāks kā tagad). Taču Ivaram taisnība - RD bij tikai 5.-8. vietas (ar 1 izņēmumu) komanda (un ar tikai ar to brīdi, kad Tihonovs to ieveda Augstākajā līgā).

Taču tur piemīt klāt teicienu "Latvijas patriots" ir pilnīgi ačgārni.

Un kātad piemēram 4.vieta kad Rīdzinieki zaudēja Traktoram par 3.vietu!

     [+] [-]

, 2008-09-02 23:13, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: pirmkārt, jau tāpēc, ka KHL tika radīta ar politisko lēmumu. no Krievijas valdības struktūru puses.
Otrkārt, mūsdienās sports vairs nav nodalīts no politikas - un jo sevišķi Krievijā - šajā gadījumā vispār derētu apsvērt vai labākais Gruzijas sakarā nebūtu ignorēt šo līgu
Treškārt, atkārtošos - Dinamo ir čekistu radīts sporta klubs un, esmu pārliecināts, ka tiem tūkstošiem vēl dzīvajiem savulaik PSRS režīma izsūtītajiem, nav patīkami, ka viņiem tos laikus atgādina šādā veidā.
Ceturtkārt, tas Rīgas "Dinamo", kas bija tolaik jau ir vēsture. šobrīd ir jauna komanda, ar jaunu skatu uz dzīvu - jaukt to kopā ar iepriekšējo, vienkārši stulbi.
Piektkārt, tas ir savā ziņā mazohistisks plaģiātisms - ir Maskavas Dinamo, Minskas Dinamo, Rīgas Dinamo.... varēja jau ko oriģinālāku.

Varbūt Tu nosauksi to par kādām alpu lauvām!Lai būtu tuvāk Briselei!

  -3 [+] [-]

, 2008-09-02 23:29, pirms 16 gadiem
kāpēc spelētājiem uzvārdi uz formām rakstīti ar krievu burtiem ?!
kaut kā stulbi...mannuprāt

  -1 [+] [-]

, 2008-09-02 23:33, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Domā šito ar intrigai izdomāja? Atkal sazvērestība? plānots bija 11 stundās sanāca 17. ir tādas lietas kā piespiedu nosēšanās...slikti laika apstākļi u.t.t. netā var atrast kas un kā, ja to ļoti vēlas...

Nē, domāju,ka RD nomarinēja kādā no lidostām pārvadājot to ar kādu no lētajiem avioreisiem,par cik RD naudiņa jataupa!Visticamāk,ka Krasnojarskā,jo aiz Urāliem ir divi lieli sadales punkti avioreisiem! Krasnojarska un Habarovska!Tad paši vien vainīgi,ka nevar atļauties tiešo reisu Maskava-Habarovska!

     [+] [-]

, 2008-09-02 23:36, pirms 16 gadiem
Gunch rakstīja: kāpēc spelētājiem uzvārdi uz formām rakstīti ar krievu burtiem ?!
kaut kā stulbi...mannuprāt

Ja šito es ar ieveroju, varbut krievu burti bus tikai uz izbraukuma spelēm!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-02 23:38, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Kāda mārutka pēc Tu vislaik komentē to Dinamo ja tas tāds sūds vien ir??? man baskets besī, bet es naložņāju pa viņu rakstiem lai komentētu kārtējo nēģeri vai mūsu pašu želejgalvu un neprognozēju obligātu kāsienu Maķedonijai, vnk ignorēju...

Un atkal Tu ne pa tēmu,jo tas komentārs bija par USSR laika Dinamo,kas bija nomiris dabiskā nāvē,un nevis tagadējo,ko kādam nezināmu ambīciju dēļ sagribējās reaminēt!

     [+] [-]

, 2008-09-02 23:42, pirms 16 gadiem
symbio rakstīja: Varbūt Tu nosauksi to par kādām alpu lauvām!Lai būtu tuvāk Briselei!

Starpcitu,Rīgas Lauvas būtu sakarīgs nosaukums,jo gana latvisks,un Rīgas ģērbonī ir lauvas,kā arī Latvijas lielā ģērbonī!
Esmu ar mieru saderēt,ka lielākai daļai nav pat aptuvena nojausma no kā cēlies vārds Dinamo,un kāda ir tā nozīme!
Nav kauns atzīties,bet es arī nezinu,jo neesmu īpaši meklējis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-02 23:48, pirms 16 gadiem
martishka rakstīja: kavēšanās laika apstākļu dēļ

Kurā lidostā bija slikti laika apstākļi???
Maskavā noteikti nebija!
Jo to uzreiz būtu RU TV pateikuši,ka lidostās tiek kavēti reisi!

     [+] [-]

, 2008-09-02 23:51, pirms 16 gadiem
martishka rakstīja: tad nemuldi. man viss hokejs bērnībā saistā ar vārdu Dinamo

Man arī! Nu,un kas no tā??
Manam vectēvam labie laiki asociējās ar ,,Ulmaņlaikiem,,,bet vai tāpēc viņam tos kāds atgriezīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-02 23:54, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē, domāju,ka RD nomarinēja kādā no lidostām pārvadājot to ar kādu no lētajiem avioreisiem,par cik RD naudiņa jataupa!Visticamāk,ka Krasnojarskā,jo aiz Urāliem ir divi lieli sadales punkti avioreisiem! Krasnojarska un Habarovska!Tad paši vien vainīgi,ka nevar atļauties tiešo reisu Maskava-Habarovska!

Viņiem vispār jau pāris nedēļas ir bardags ar avio, pilnas lidostas ar pasažieriem kas nevar dažādu iemeslu dēļ nekur aizlidot, viena avio kompānija vakar liekas paziņoja par maksātnespēju. Tas ka problēmas būs ar pretīgu krievu attieksmi pret RD šaubu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja