Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

U-20 saņem pērienu arī no Šveices

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

U-20 saņem pērienu arī no Šveices
Latvijas U20 hokeja izlase pasaules čempionātā četros mačos, četri sāpīgi zaudējumi.
Foto: www.iihf.com, Scanpix Sweden

Pasaules čempionātā hokejā U-20 vecuma grupā Kanādā Latvijas izlase piedzīvojusi ceturto zaudējumu, šoreiz ar 5:7 atzīstot Šveices pārākumu, lai gan pēc diviem periodiem bija vadībā 4:3. Pa diviem vārtiem Roberta Bukarta un Ronalda Ķēniņa rēķinā.

Spēli jaunie latvieši sāka tradicionāli bēdīgi – trešajā minūtē 0:1, piektajā 0:2 un Andrejs Maticins ķeras pie vārtsargu maiņas. Šoreiz maču bija uzsācis Jānis Kalniņš, kurš nu deva vietu vārtos Raimondam Ermičam. Arī vārtu zaudējumi uzdzina "dejavu", jo mūsējiem atkal neizdevās izsekot tam, kā pārvietojas sāncenši, un viņi varēja mest pa vārtiem neviena netraucēti un no tuvas distances...

Tomēr vēl dziļāks kritiens, par laimi, nesekoja. Vēl vairāk – latvieši ne vien atspēlējās, bet arī izvirzījās vadībā, turklāt jau perioda vidū. Ronalds Ķēniņš ar skaistu metienu devītnieki panāca 1:2, taču tūlīt pat arī nopelnīja divu minūšu noraidījumu. Latvija mazākumā izturēja, bet Ķēniņš, atsēdējis sodu, drīz viena arī izlīdzināja rezultātu – 2-2. Cik ātri izlīdzināja, tik pat ātri mūsējie atkal varēja nonākt zaudētājos, taču lieliski nospēlēja Alberts Iliško, apturot ripu, kas slīdēja jau tukšos vārtos.

Desmitajā minūtē Latvijas hokejisti pirmo reizi tika pie iespēja spēlēt vairākumā, kas beidzās ar lielisku kombināciju un Roberta Bukarta metienu tukšā vārtu stūrī – 3:2! Tik ātri panākuši vadību, jaunie latvieši metās nostiprināt pārsvaru, taču tas neizdevās, un pamazām spēle izlīdzinājās. Pēc 20 spēles minūtēm Maticina padotie atpūtā varēja doties, esot vadībā, un tā tas notika pirmo reizi šajā čempionātā.

Otro trešdaļu mūsējie uzsāka ar ātru noraidījumu, bet jaunie pulksteņmeistari, spēlējot piecatā, tomēr neatrada veidu, kā apspēlēt mūsu aizsardzības kvartetu un Ermiču. Kas nesanāca vairākumā, sanāca vienādos sastāvos – 25. minūtē rezultāts kļuva 3:3. Tiesa, vēl pirms tam rezultāts varēja kļūt arī 4:2, taču Bukarts , izejot vienatnē pret vārtsargu, trāpīja pa vārtu stabu... Tomēr jau pēc divām minūtēm atkal svinēt vārtu guvumu varēja Latvijas spēlētāji – Rolands Vīgners paguva pirmais pie vārtsarga atsistās ripas un nekļūdījās.

Perioda turpinājumā abām komandām bija iespējas vēl spēlēt vairākumā, šveicieši uzbruka daudz un bīstami, perioda beigās spēles atkal izlīdzinājās, bet rezultāts nemainījās – arī pēc 40 minūtēm vadībā bija mūsējie! Interesanti, ka pēc divām trešdaļām arī metienu skats bija gandrīz identisks – 22:21 šoreiz Šveices labā.

Līdzīgi, kā otrās trešdaļas sākumā, arī trešajā pirmajā minūtēs noraidījumu izpelnījās Miks Indrašis, turklāt šoreiz šveicieši vairākumu pārvērta vārtu guvumā. Tablo mača 45. minūtē atkal rādīja neizšķirtu – 4:4. Diemžēl nepagāja ne minūtē un ripa jau piekto reizi lidoja Latvijas izlases vārtos, bet vēl pēc trim – arī sesto... Nepilnu deviņu minūšu laikā mūsējo aizsardzība bija kapitulējusi trīs reizes, un bija nepieciešams liels brīnums, lai komanda attaptos arī no šāda trieciena.

Palīdzīgu roku latviešiem sniedza sāncenšu vārtsargs Bendžamins Koncs, nopelnot divas minūtes par tīšu spēles laika kavēšanu, taču mūsējie šo dāvanu neizmantoja. 55. minūtē savus otros vārtus mačā guva Bukarts, taču 14 sekundes pirms tam Šveice bija guvusi savus septītos.

Vēl viens nepatīkams zaudējums, lai gan šoreiz komanda vismaz iepriecināja ar pieciem vārtiem. Arī ielaists mazāk, nekā iepriekšējos mačos, tomēr, septiņas reizes zvejojot ripu no sava tīkliņa, cerēt uz panākumu ir grūti...

PČ U20 izlasēm, A grupa

Šveice – Latvija 7:5 (2:3, 1:1, 4:1)

Vārti: 1:0 Antonieti (Josi, Marolfs) 2:40, 2:0 Fuglisters (Nideretje, Šervejs, vair.) 4:59, 2:1 Ķēniņš (Freibergs) 6:15, 2:2 Ķēniņš (Freibergs) 9:24, 2:3 Bukarts (Cinks, vair.) 10:58, 3:3 Josi (Makgregors, Marolfs) 24:26, 3:4 Vīgners (Vilkoits) 26:29, 4:4 Nideretje (Josi, Šervejs, vair.) 44:42, 5:4 Vebers (Šapi, Gērings) 45:26, 6:4 Makgregors (Štops, Atonieti) 48:53, 7:4 Jorgs (Nideretje, Fuglisters) 54:32, 7:5 Bukarts (Ķēniņš) 54:46
Vārtsagi: Koncs - Kalniņš (Ermičs 4:49)
Metieni: 34:29
Soda minūtes: 10:12

A apakšgrupas tabula

VietaKomandaSUUPZZPVAP
1.Kanāda3300030:29
2.ASV3300022:49
3.Slovākija3102013:18 3
4.Šveice310207:143
5.Latvija400409:43 0

Izmantotie resursi
iihf.com

 +35 [+] [-]

, 2009-12-31 01:24, pirms 16 gadiem
Cerība ir mūsu uzvara jūsu

Laimīgu Jauno gadu

+115 [+] [-]

, 2009-12-31 01:24, pirms 16 gadiem
Musejos uz B grupuKalviti uz NHL

 +26 [+] [-]

, 2009-12-31 01:24, pirms 16 gadiem
Sākums drausmīgs, vidus labs, beigās vispār *****

 +47 [+] [-]

, 2009-12-31 01:24, pirms 16 gadiem
nu kā tā var spēlēt tik atbildīgā mačā

 +19 [+] [-]

, 2009-12-31 01:24, pirms 16 gadiem
Vienkaaaaarsi zb nu

 +10 [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
un atkal ,sākums daudzsološs,bet 3 periods..

  +7 [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
3. trešdaļa visu sapi*a... Žēl... Vismaz 5 golus ielika...

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
Pastastiet par rezultivitatesw punktiem musu komandaa,kam to ir ,un cik??

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
PELNITI!

 +11 [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
3. trešadaļā viss apstājās
Slēpts komentārs: Marquis

  -3 [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
Nu vismaz cīnijās.......

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
Eh.. žēl zaudēt, tādā spēlē, ko pēc rezultāta, spēles ritējuma un meistarības varēja arī vinnēt..

 +19 [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
Winu tur tresas tresdalas sakuma blitkoja?

  +4 [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
Nabaga Lipmans! Skatoties spēli pilnas bikses ar klučiem pielika!

 +18 [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
Paldies jums čaļi, ka neatdevāt šo spēli bez cīņas.
Laimīgu visiem jauno

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
Nu žēl!Puikiem vēl līdz 3.tšd.bija cerības par uzvaru!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:25, pirms 16 gadiem
Transporter rakstīja: Nabaga Lipmans! Skatoties spēli pilnas bikses ar klučiem pielika!
viņs guļ

  +7 [+] [-]

, 2009-12-31 01:26, pirms 16 gadiem
Hokeja svētki turpinās!

  +8 [+] [-]

, 2009-12-31 01:26, pirms 16 gadiem
I Kira ar Faazelu tgd sakapā

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:26, pirms 16 gadiem
Vai tiesaam fiziskaa pietruukst? Treneru viedoklis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:27, pirms 16 gadiem
kegums rakstīja: Vai tiesaam fiziskaa pietruukst? Treneru viedoklis?
Nebūs, jo Maticins LV vairs nerādīsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:27, pirms 16 gadiem
Nu ko lai saka,atstāsim to visu vecajā gadā un Jaunajā ienāksim ar citu skatienu nākotnei,Tad arī rezultāti neizpaliks.
Laimīgu jauno gadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-12-31 01:28, pirms 16 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Kāds atkal? Pirmais periods pret Kanādu 0:5, pret ASV 0:6, pret Slovākiju 0:5...
nu tas nebija domāts par šīm spēlēm
bieži gadās,ka sākums ir daudzsološs,bet tad sanāk tā kā sanāk
Slēpts komentārs: Marquis

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:28, pirms 16 gadiem
Paši norakāt spēli...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:28, pirms 16 gadiem
Sveiki. Tikai tagad atbraucu no maajaas. Kads varetu pateikt, kas no musējiem iemeta?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:28, pirms 16 gadiem
Salky rakstīja: Sveiki. Tikai tagad atbraucu no maajaas. Kads varetu pateikt, kas no musējiem iemeta?
iihf.com

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:28, pirms 16 gadiem
Jāsaka, ka redzot kādus golus ielaida Kalniņs izskatās, ka Maksis ņema nost, lai sapurinātu komandu, nevis dēļ neveiksmīgās spēles. Attaisnojās, līdz brīdim, kad Šveice mazliet uzspieda un Ermičs 3. salaida pilnīgi nekādus metienus.

Varianti vēl joprojām ir un es teiktu, ka Šveice dabūs pa zobiem no Austrijas, bet tai pat laikā variantu nav, jo nav vārtsargu.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:29, pirms 16 gadiem
mxs rakstīja: nu kā tā var spēlēt tik atbildīgā mačā
nav jau vispār nekādas atbildības - atbildības trūkums.

 +24 [+] [-]

, 2009-12-31 01:29, pirms 16 gadiem
Salky rakstīja: Sveiki. Tikai tagad atbraucu no maajaas. Kads varetu pateikt, kas no musējiem iemeta?
Sveiki. Iemeta Bukarts un Ķēniņš pa diviem, bet šovakar no mūsējiem metīs iekšā vēl daudzi, jo īpaši Maticins!

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:29, pirms 16 gadiem
Salky rakstīja: Sveiki. Tikai tagad atbraucu no maajaas. Kads varetu pateikt, kas no musējiem iemeta?
flashscore.com un skaties

  +8 [+] [-]

, 2009-12-31 01:29, pirms 16 gadiem
Marquis rakstīja: Vēl stulbāku komentāru nevarēji ierakstīt..
tas bija sarkasms ja nesapratiVai tu cereji ka vins tiesam speles NHL??

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:29, pirms 16 gadiem
pret ko jāspēlē par palikšanu?

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:29, pirms 16 gadiem
FAIL

  +6 [+] [-]

, 2009-12-31 01:29, pirms 16 gadiem
nekur nav tik labi kā mājās...

  +4 [+] [-]

, 2009-12-31 01:30, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Sveiki. Iemeta Bukarts un Ķēniņš pa diviem, bet šovakar no mūsējiem metīs iekšā vēl daudzi, jo īpaši Maticins!
visi metīs. nav šaubu.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-31 01:30, pirms 16 gadiem
Kirova siers!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:30, pirms 16 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Jāsaka, ka redzot kādus golus ielaida Kalniņs izskatās, ka Maksis ņema nost, lai sapurinātu komandu, nevis dēļ neveiksmīgās spēles. Attaisnojās, līdz brīdim, kad Šveice mazliet uzspieda un Ermičs 3. salaida pilnīgi nekādus metienus.

Varianti vēl joprojām ir un es teiktu, ka Šveice dabūs pa zobiem no Austrijas, bet tai pat laikā variantu nav, jo nav vārtsargu.
Nu atliek cereet ut Austriju un labveeliigu vaartu starpiibu. Un taa pie katras ceriibas kaa peedeejaa salminja...

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:30, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Atrodi autora kļūdu-',,..nopelnot divas minūtes par tīšu slēpes laika kavēšanu, taču mūsējie šo dāvanu neizmantoja. 55. minūtē savus otros vārtus mačā ...
slēpes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:31, pirms 16 gadiem
Tāds nu reiz ir tas junioru hokejs. Laikam šie gada puiši nebija tik labi, kā piemērām pērn, es domāju tos vecākos, kuri parasti ir līderi. Cerēsim, ka nākamie gadi ir labāki un talantīgāki.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-31 01:32, pirms 16 gadiem
Kādu vēl ''pērienu''?? PENDELI atpakaļ uz B divīziju!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:32, pirms 16 gadiem
Lai kāda būtu mūsējo individuālā meistarībā, Maticinam jākravā koferi. Ne vienmēr labs sportists var būt arī labs treneris. Zaudes vēl saprastu, bet ne jau ar tādiem rezultātiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-12-31 01:33, pirms 16 gadiem
Varam jau lamaat speletajus, bet zivs puust no galvas.
Ari skaitli runaa pashi par sevi Šveices 13000 pret muusu 1300 Junioriem
Laimigu jauno gadu.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-31 01:33, pirms 16 gadiem
Lasiiju komentus no speeles saakuma un klausiijos vaacieti. Tas ko lasiiju briiziem bija shausmas.
Mums ir divi varianti lai paliktu A grupaa:
1. Relegation Round mees uzvelam AUT un AUT uzvel SUI un mums ir labaakaa vaartu attieciiba (nav nereaali jo mums ir tikai -2). Tas darbojas pie nosaciijuma, ka visi zaudee otras grupas komandai (99% Čehija)
2. Mees kaut kaa aizkeramies arii ar otras grupas labaako komandu. HVZ cik ir lielas iespeejas kaut ko izdariit.

Pirmais variants pilniigi izsleedzas gadiijumaa ja šveica uzvelk slovakus, jo tad mums ir -5.

Ceriibu maz.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:34, pirms 16 gadiem
Nē nu tak tādas lupatas!!! uz Kanādu ir aizbraukušas, ne kadas pascienas pret sevi, treneri, vecakiem un valsti. Ko vispar brauca, butu naudu ietaupijusi

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:34, pirms 16 gadiem
Bet vispār 3 gadi elitē, tas jau bija daudz!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:34, pirms 16 gadiem
davix rakstīja: Lai kāda būtu mūsējo individuālā meistarībā, Maticinam jākravā koferi. Ne vienmēr labs sportists var būt arī labs treneris. Zaudes vēl saprastu, bet ne jau ar tādiem rezultātiem.
Nu bet varbūt mūsu vieta vienkārši nav elitē, neesam taču nekāda lielvalsts, moš mēs gribam par daudz, kā jau kārtīgiem letiņiem tas pieņemts

  +4 [+] [-]

, 2009-12-31 01:34, pirms 16 gadiem
Kā jau Bukarts teica - pirms čempja bija treniņometne ķeksītim - netika strādāts pietiekoši. Un lūk rezultāts.

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:34, pirms 16 gadiem
slepes

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:35, pirms 16 gadiem
Atrodi autora kļūdu-',,..nopelnot divas minūtes par tīšu slēpes laika kavēšanu, taču mūsējie šo dāvanu neizmantoja(teikuma beigas). 55. minūtē savus otros vārtus mačā ...

Slēpes kavēšanu ?
Slēpts komentārs: ruksisduksis

  +4 [+] [-]

, 2009-12-31 01:35, pirms 16 gadiem
ruksisduksis rakstīja: losi un pidrilas
Nav pa traku?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:36, pirms 16 gadiem
ruksisduksis rakstīja: losi un pidrilas
nevajag tač uzreiz tā

  +5 [+] [-]

, 2009-12-31 01:36, pirms 16 gadiem
Sārms96 rakstīja: Nu bet varbūt mūsu vieta vienkārši nav elitē, neesam taču nekāda lielvalsts, moš mēs gribam par daudz, kā jau kārtīgiem letiņiem tas pieņemts
Nu ja večiem būtu elite arī tikai 10 komandas tad mums ne sapņos nerādītos 14 gadus no vietas tur būt. Labi, ja kādas 5 reizites pa šiem gadiem būtu sanācis uzraut.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:36, pirms 16 gadiem
Eu mes te nerunajam par kaut kadu austriju, ta ir Sveice kuru musu liela izlase tikai sogad pirmo reizi sava pastavesanas vesture uzvareja, un paskatotie suz sveices resursiem pret musejiem, man vienkarsi nejausi sanak uzdot jautajumu ka musu zeni spej tik cienigi spelet pret sadu pretinieku, ka svar but pirmajas divas speles neguva nevienus vartus bet vini vismaz 30 neielaida, bet gan 7.

Lohu bars nevis atbalstitaji, jsu tiesam visi esat akli vai ka, nepietiek tikai ar dinamo tagad vel ar Latvijas U-20 izlasi brauc auzas.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:36, pirms 16 gadiem
ruksisduksis rakstīja: losi un pidrilas
pats taads. laikam u55 superstaars. un intereseejies par maziem puisiisiem.................

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:36, pirms 16 gadiem
vartsargi tas vispaar ir kkas nozeelojams ermics ir vispaar trageedija...met tie cilveki kur ir metusi jau no berniibas un tie arii speelee labaa limenii
bukarts kenins malaci taa turpinaat...

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:36, pirms 16 gadiem
Bija cerība žēl ka tā sanāca beigās ...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:36, pirms 16 gadiem
redz, ka pamodās un izlaboja arī Ķēniņa vārdu.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:36, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nepareizi,lasi velreiz.
skaidrs.
Nu par laimi soreiz neviens ar sleepeem nespeleeja.

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:37, pirms 16 gadiem
Sārms96 rakstīja: Nu bet varbūt mūsu vieta vienkārši nav elitē, neesam taču nekāda lielvalsts, moš mēs gribam par daudz, kā jau kārtīgiem letiņiem tas pieņemts
tam jau varētu piekrist, ja citus gadus nemaz tik traģiski nav bijis. Vienkārši citus gadus Maticins nav bijis.

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:37, pirms 16 gadiem
Pensionars rakstīja: Eu mes te nerunajam par kaut kadu austriju, ta ir Sveice kuru musu liela izlase tikai sogad pirmo reizi sava pastavesanas vesture uzvareja, un paskatotie suz sveices resursiem pret musejiem, man vienkarsi nejausi sanak uzdot jautajumu ka musu zeni spej tik cienigi spelet pret sadu pretinieku, ka svar but pirmajas divas speles neguva nevienus vartus bet vini vismaz 30 neielaida, bet gan 7.

Lohu bars nevis atbalstitaji, jsu tiesam visi esat akli vai ka, nepietiek tikai ar dinamo tagad vel ar Latvijas U-20 izlasi brauc auzas.
Piekrītu par visiem 100. Mēs par daudz gribam!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-12-31 01:38, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Varam jau lamaat speletajus, bet zivs puust no galvas.
Ari skaitli runaa pashi par sevi Šveices 13000 pret muusu 1300 Junioriem
Laimigu jauno gadu.et
bet ja tie 13000 ir tizli???

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:38, pirms 16 gadiem
Nedod dievs vel kāds cirvis tvnetā uzceps rakstu par to kā nelietderīgi tiek iztērēta valsts nauda, ja hokejisti zaudē visiem ar 0:20 un tad vesela komentāru čupa, labāk būtu pensionāriem devuši, māmiņalgām vai sazin vēl kādām hui.ņām!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:38, pirms 16 gadiem
Žēl, ka zaudējām! Tagad palikšana grupā ir uz jautājuma zīmes, jātcervienīgi, ka slovāki vinēs šveici un mēs vinēsim otras divas komandas un šveicieši vieniem no viņiem zaudēs, lai gan maz cerību! Bet vismaz puišicīnijās!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:38, pirms 16 gadiem
Sārms96 rakstīja: Piekrītu par visiem 100. Mēs par daudz gribam!!!
daudz gribam,bet īsti to neviens tā neizrāda ar darbu

  +3 [+] [-]

, 2009-12-31 01:40, pirms 16 gadiem
...Nu ko........vajag to puikām kārtīgi nosvinēt....!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:40, pirms 16 gadiem
Pilnigs kauns lai Zaudetaji brauc majas riebjas skatities!

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:41, pirms 16 gadiem
sportmen rakstīja: bet ja tie 13000 ir tizli???
Pat ļoti! Šveicei vienkārši nav tradīciju hokejā, ja mums būtu tādi resursi kā viņiem, tad medaļas mums būtu katrā PČ un spēlētāji NHL 10x vairāk un labāki!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:41, pirms 16 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Pilnigs kauns lai Zaudetaji brauc majas riebjas skatities!
Un tu noteikti cerēji uz medaļām

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:41, pirms 16 gadiem
davix rakstīja: tam jau varētu piekrist, ja citus gadus nemaz tik traģiski nav bijis. Vienkārši citus gadus Maticins nav bijis.
Nemuldi. Maticinam trešais gads - tikām elitē, noturējāmies, izkritām.

 +13 [+] [-]

, 2009-12-31 01:42, pirms 16 gadiem
voyager2000 rakstīja: ...Nu ko........vajag to puikām kārtīgi nosvinēt....!!!!!!
ar cigāriem zobos!!

  +4 [+] [-]

, 2009-12-31 01:42, pirms 16 gadiem
mdaa, ko lai saka, JāTRENēJAS

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:42, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nedod dievs vel kāds cirvis tvnetā uzceps rakstu par to kā nelietderīgi tiek iztērēta valsts nauda, ja hokejisti zaudē visiem ar 0:20 un tad vesela komentāru čupa, labāk būtu pensionāriem devuši, māmiņalgām vai sazin vēl kādām hui.ņām!
Ko tu te muldi sakarni? Ej gulet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-12-31 01:43, pirms 16 gadiem
Jaa kodīgi reitingos Latvijas izlase augstāk par šveici bet šodien tā nebija!!

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:44, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Pat ļoti! Šveicei vienkārši nav tradīciju hokejā, ja mums būtu tādi resursi kā viņiem, tad medaļas mums būtu katrā PČ un spēlētāji NHL 10x vairāk un labāki!
Ja, ja vel sac sapnot ja mums butu tad mums butu, bet mums ir tik cik ir un ar to ir jastrada nevis pec esosas Latvijas sistemas, hokejistam kuram ir potencials pasam sevi japiedava un jagruz acis lai kautkur tiktu.

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:44, pirms 16 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Ko tu te muldi sakarni? Ej gulet!
Ko es muldu? Paskaties kāda valstī šobrīd negatīva attieksme pret sportu un kultūru, atliek šādiem zaļiem gurķiem pieliet eļļu ugunij un visi ziņu portāli burtiski eksplodē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:45, pirms 16 gadiem
Sārms96 rakstīja: Un tu noteikti cerēji uz medaļām
medalas lai sadala varenie bet saturigu speli jau vareja paradit! 0:16, 3:8, 1:12, 5:7 Loti svaki ko jus teiktu ja LV olimpiade sadi nokapatu?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:45, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko es muldu? Paskaties kāda valstī šobrīd negatīva attieksme pret sportu un kultūru, atliek šādiem zaļiem gurķiem pieliet eļļu ugunij un visi ziņu portāli burtiski eksplodē!
Tas marsietis bleķa kostīmā vienmēr būs laimīgs kaut ko nogriezt sportam.

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:45, pirms 16 gadiem
Pensionars rakstīja: Ja, ja vel sac sapnot ja mums butu tad mums butu, bet mums ir tik cik ir un ar to ir jastrada nevis pec esosas Latvijas sistemas, hokejistam kuram ir potencials pasam sevi japiedava un jagruz acis lai kautkur tiktu.
Taisnība, redz Vīgners pamanās spēlējot Francijā uzspēlēt NHL09 uz PC! Tur laikam nav tik daudz jātrennējas!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:46, pirms 16 gadiem
lkrnpk rakstīja: Var daudz di*st uz Maticinu, bet gods kam gods svarìgas spèles vina komes spèlè labi... bùsim reàli pedejo 10 gadu laikà sì bija sakarigakà spele ar Sveici sì vecuma dzekiem, pat Znarokam ar karsumu, kuldu, Daugavinju nebija vispar variantu. un busim reali, tas ir ar realais spèku samèrs... ar vai bez blatnikiem un 0:16 mes saja spelè favorìti nekà nebùtu
Interesanti kurš būs pēc Makša

  +4 [+] [-]

, 2009-12-31 01:46, pirms 16 gadiem
Pensionars rakstīja: Eu mes te nerunajam par kaut kadu austriju, ta ir Sveice kuru musu liela izlase tikai sogad pirmo reizi sava pastavesanas vesture uzvareja, un paskatotie suz sveices resursiem pret musejiem, man vienkarsi nejausi sanak uzdot jautajumu ka musu zeni spej tik cienigi spelet pret sadu pretinieku, ka svar but pirmajas divas speles neguva nevienus vartus bet vini vismaz 30 neielaida, bet gan 7.

Lohu bars nevis atbalstitaji, jsu tiesam visi esat akli vai ka, nepietiek tikai ar dinamo tagad vel ar Latvijas U-20 izlasi brauc auzas.
nu bet ko vienmēr var dziedāt veco dziesmu par resursu salīdzināšunu cik kurā valstī iedzīvotāju, cik kurā valstī nauda un cik kurā valstī ir ledus hallles.

Pirmkārt labi zināms, ka sportā ar naudu vien nepietiek un bieži ir ka vinnē ne jau tie turīgākie. Trūkst gribas spēka un prāta janajiem, jo mums jau te visi gan fani gan masu mediji uzreiz kā tiek kādā izlasē tā pasludina par baigajiem "stāriem" un tur tā vaina.

Tādā Kanādā tu vari mest vārtus melnās miesās bet vienalga tu vēl nēesi nekas, kamēr netiec stabili NHL vai sevi labi paŗādi izlasē. A mums ta iedod teju izlases formu un uzreiz liekas ka teju jau viss izdarīts un gada super dzīvi.

Otrkārt vēl par tiem salīdzinājumiem, mūsdienās Latvija vairs nevar raudāt par to ka trūkst hokēja halles. Tagad tās ir gandrīz katrā lielākā pilsētā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:47, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tas marsietis bleķa kostīmā vienmēr būs laimīgs kaut ko nogriezt sportam.
Vankūvera tik pēc mēneša vēl, viss kas var notikties!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:47, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Interesanti kurš būs pēc Makša
Domā, Maksis liks nost pilnvaras, tur tā iekšējā burkšķēšana tik liela?

  -3 [+] [-]

, 2009-12-31 01:48, pirms 16 gadiem
Dzimmiy rakstīja: medalas lai sadala varenie bet saturigu speli jau vareja paradit! 0:16, 3:8, 1:12, 5:7 Loti svaki ko jus teiktu ja LV olimpiade sadi nokapatu?
A tu negribi aiziet viniem paradit ka jaspele?!? Baigais hokejists izklausies klau?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:48, pirms 16 gadiem
Dzimmiy rakstīja: medalas lai sadala varenie bet saturigu speli jau vareja paradit! 0:16, 3:8, 1:12, 5:7 Loti svaki ko jus teiktu ja LV olimpiade sadi nokapatu?
Jaa lielā izlase taa nospēlētu tas būtu kauns pār vissu pasauli!!bet tā nebūs lielā izlase kapās uz dzīvību un nāvi speles vankuvera buus smagas!!

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:49, pirms 16 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Domā, Maksis liks nost pilnvaras, tur tā iekšējā burkšķēšana tik liela?
uzdevums nav izpildīts...Kirovs noņems, es tā domāju nevis to zinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:49, pirms 16 gadiem
Dzimmiy rakstīja: medalas lai sadala varenie bet saturigu speli jau vareja paradit! 0:16, 3:8, 1:12, 5:7 Loti svaki ko jus teiktu ja LV olimpiade sadi nokapatu?
Tas gan nav iespējams! Fiziski vienkārši nav, jo pieaugušajos tas līmenis +/- izlidzinās un parādās iespējas arī tādiem kā Latvijas izlase kaut ko uzvarēt!

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:50, pirms 16 gadiem
Pensionars rakstīja: A tu negribi aiziet viniem paradit ka jaspele?!? Baigais hokejists izklausies klau?
Nomierinies Pensionar uzvilcies tads esi!!

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:50, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: uzdevums nav izpildīts...Kirovs noņems, es tā domāju nevis to zinu
Nē, tu to zini, jo tā parasti notiek pēc ļoti sliktiem startiem, kaut vai ņemsim par piemēru Olimpiādi Turīnā!

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:51, pirms 16 gadiem
Vispār mums parasti katrā čempī kads jaunais tiek pasludināts par topošo Irbi, vai vismaz Naumovu...tik pēc tam viņi pazūd. Varbūt no Kalniņa un Ermiča sanāk lietaskoki

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:51, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nemuldi. Maticinam trešais gads - tikām elitē, noturējāmies, izkritām.
saki ko gribi, bet pie tādas var'tu attiecības bilances kāda ir pēc šīm spēlēm - trenerim ir jāatkāpjas vai viņš ir jāatlaiž. Sports paliek sports.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:52, pirms 16 gadiem
huy, ieejot jaunā gadā ir jādomā pozitīvi, vēl uzdevums ir izpildāms.

Ja nost, tad jau rindas kārtība varētu nākt Tambijevam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:52, pirms 16 gadiem
Bet jha uzbrucēji bija savos uzdevumu augstumos , kpc viena no spēlēm ar vārtsargi nevar neielaist vismaz 5..

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:52, pirms 16 gadiem
davix rakstīja: saki ko gribi, bet pie tādas var'tu attiecības bilances kāda ir pēc šīm spēlēm - trenerim ir jāatkāpjas vai viņš ir jāatlaiž. Sports paliek sports.
Saki ko gribi, bet nevajag dzīvot ilūzijās.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:53, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nē, tu to zini, jo tā parasti notiek pēc ļoti sliktiem startiem, kaut vai ņemsim par piemēru Olimpiādi Turīnā!
Vnk izskanēs kritika, Kirovs to jūt...un viņam japarāda ka viņš kaut ko dara. Trenera atlaišana būtu loģisks solis, iemesls tam ir. Un vispār netišām dzirdēju ka šams Maksi gribeja atlaist jau pēc PČ Rīgā kad tikām elitē

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:53, pirms 16 gadiem
Palīdzīgu roku latviešiem sniedza sāncenšu vārtsargs Bendžamins Koncs, nopelnot divas minūtes par tīšu slēpes laika kavēšanu, taču mūsējie šo dāvanu neizmantoja. 55. minūtē savus otros vārtus mačā guva Bukarts, taču 14 sekundes pirms tam Šveice bija guvusi savus septītos.

lol par tīšu slēpes kavēšanu labs autor

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:53, pirms 16 gadiem
davix rakstīja: nu bet ko vienmēr var dziedāt veco dziesmu par resursu salīdzināšunu cik kurā valstī iedzīvotāju, cik kurā valstī nauda un cik kurā valstī ir ledus hallles.

Pirmkārt labi zināms, ka sportā ar naudu vien nepietiek un bieži ir ka vinnē ne jau tie turīgākie. Trūkst gribas spēka un prāta janajiem, jo mums jau te visi gan fani gan masu mediji uzreiz kā tiek kādā izlasē tā pasludina par baigajiem "stāriem" un tur tā vaina.

Tādā Kanādā tu vari mest vārtus melnās miesās bet vienalga tu vēl nēesi nekas, kamēr netiec stabili NHL vai sevi labi paŗādi izlasē. A mums ta iedod teju izlases formu un uzreiz liekas ka teju jau viss izdarīts un gada super dzīvi.

Otrkārt vēl par tiem salīdzinājumiem, mūsdienās Latvija vairs nevar raudāt par to ka trūkst hokēja halles. Tagad tās ir gandrīz katrā lielākā pilsētā.
Kada va rbut motivacija jaunajiem ja valts par viniem nedoma? Kas par motivaciju va rbut ja sistema nevis atista hokejista potencialu bet nolaiz vinu grunti? Paskaties ka citas valstis sistema ir iestradata, viss ir ta sakarotts lai labakie tiktu virspuse utt. Paskaties uz musu Latvijas Cempionatu(ja to ta va rvispar nosaukt) Komandas spele Baltkrievu cempionata (ja jo viniem redz ir sakarota sistema, un apreizi dara ka met ara nakamgad Latvieus komandas).
Latvija ir tikai viena hokej skola (Vai ta snav smiekligi?)
Vecakiem no savam kabatam jaapmaksa visi izdevumi lai dels varetu aiztavet latvijas godu hokeja, KADA JEL TE MOTIVACIJA, PAMOSTIES DRAUGS.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 01:53, pirms 16 gadiem
machumbi rakstīja: pazors Latvijai
Da labi kads pazors šitais u-20 mums galvenais Vankūvera!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:54, pirms 16 gadiem
Pensionars rakstīja: Eu mes te nerunajam par kaut kadu austriju, ta ir Sveice kuru musu liela izlase tikai sogad pirmo reizi sava pastavesanas vesture uzvareja, un paskatotie suz sveices resursiem pret musejiem, man vienkarsi nejausi sanak uzdot jautajumu ka musu zeni spej tik cienigi spelet pret sadu pretinieku, ka svar but pirmajas divas speles neguva nevienus vartus bet vini vismaz 30 neielaida, bet gan 7.

Lohu bars nevis atbalstitaji, jsu tiesam visi esat akli vai ka, nepietiek tikai ar dinamo tagad vel ar Latvijas U-20 izlasi brauc auzas.
Jūs cienītais laikam nesaprotat ko rakstāt, jo 1/3 komandas ir Jūsu minētie lohu bars un alkoholiķi un komanda bez vārtsargiem. Daudzmaz eeālas ir 1,5-2 maiņas, to tak visi saprot un redz. Daži no šiem superstāriem būtu jāpadzen tieši tāpat kā to izdarīja basketā. Un vēl Kalvītis!!! Komentāru nav par šo TALANTU.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:54, pirms 16 gadiem
Nu no šī modeļa aizsargi ir čau, uzbrucēji vēl tā nekas, bet arī ir kur pielikt, bet Ermičš un Kalniņš vispār rauj nost jumtu!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:54, pirms 16 gadiem
davix rakstīja: saki ko gribi, bet pie tādas var'tu attiecības bilances kāda ir pēc šīm spēlēm - trenerim ir jāatkāpjas vai viņš ir jāatlaiž. Sports paliek sports.
To tu Kiram saki

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:55, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu no šī modeļa aizsargi ir čau, uzbrucēji vēl tā nekas, bet arī ir kur pielikt, bet Ermičš un Kalniņš vispār rauj nost jumtu!
Aizsargi daudzmaz Iļiško un Freibergs, Šmits varbūt arī, pārējie - o

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:56, pirms 16 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: huy, ieejot jaunā gadā ir jādomā pozitīvi, vēl uzdevums ir izpildāms.

Ja nost, tad jau rindas kārtība varētu nākt Tambijevam.
Sacepies neesmu....pēc 0:16 bik uzvilkos, bet sapratu ka nav par ko. Vēl divas spēles, gan būs labi.

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:57, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Sacepies neesmu....pēc 0:16 bik uzvilkos, bet sapratu ka nav par ko. Vēl divas spēles, gan būs labi.
Tu jau runa ka u-20 izlases līderis!!

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:58, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu no šī modeļa aizsargi ir čau, uzbrucēji vēl tā nekas, bet arī ir kur pielikt, bet Ermičš un Kalniņš vispār rauj nost jumtu!
laiks rādīs...vārtsargus ar nevajag norakstīt, vismaz Kalniņu ne

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 01:58, pirms 16 gadiem
Beļavski vajadzētu paprovēt, bet šis jau Zviedrijā ar kājām bezmazvai ieaudzis tur būs daudz jauno talantu!

     [+] [-]

, 2009-12-31 01:59, pirms 16 gadiem
Ozolinsh #8 rakstīja: Tu jau runa ka u-20 izlases līderis!!
es vairāk velku uz U30...

  -3 [+] [-]

, 2009-12-31 01:59, pirms 16 gadiem
Ja neskaita Bukartu, tad pārējie nemaz nezin ko nozīmē spēles un trenniņi tādā līmeni, kāds šeit bija lielākajai daļai no komandām.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 02:00, pirms 16 gadiem
skumnjji ...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 02:01, pirms 16 gadiem
xvalchax rakstīja: Ja neskaita Bukartu, tad pārējie nemaz nezin ko nozīmē spēles un trenniņi tādā līmeni, kāds šeit bija lielākajai daļai no komandām.
Cinks un kauss arī normāli kapā viņi ar bukartu izteikti līderi!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:01, pirms 16 gadiem
Tas diemžēl ir atkarīgs no trenneriem un klubiem kuros tie spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:02, pirms 16 gadiem
Ozolinsh #8 rakstīja: Cinks un kauss arī normāli kapā viņi ar bukartu izteikti līderi!!
Komandā ir 4 maiņas nevis 4 spēlētāji.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 02:03, pirms 16 gadiem
Cinks dinamo riga taa pat ka bukarts bet kauss dinamo juniors!!dinamo juniors slikta sezona bet kauss viens no komandas lideriem!!

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:04, pirms 16 gadiem
Tas viens gols vispar krimināls...šveicietis ar ripu slido, nomaucas, apveļas ap savu asi, pieceļas saglabājot ripu, apčakarē Indraši un iedod rezultatīvu piespēli...

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:04, pirms 16 gadiem
xvalchax rakstīja: Komandā ir 4 maiņas nevis 4 spēlētāji.
Katra komanda jabut vismaz vienam liderim!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:04, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tas viens gols vispar krimināls...šveicietis ar ripu slido, nomaucas, apveļas ap savu asi, pieceļas saglabājot ripu, apčakarē Indraši un iedod rezultatīvu piespēli...
Ocehkina gājiens!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:05, pirms 16 gadiem
Ozolinsh #8 rakstīja: Katra komanda jabut vismaz vienam liderim!!
Protams, bet ja pārējiem 16 līmenis nekāds, rezultāta nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:06, pirms 16 gadiem
xvalchax rakstīja: Protams, bet ja pārējiem 16 līmenis nekāds, rezultāta nebūs.
Piekrītu!!Nestrīdēšos!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:07, pirms 16 gadiem
Mani pārsteidza Maticins, neviena minūtes pārtraukuma, lai vismaz beigās savāktu.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:08, pirms 16 gadiem
Jaa vareja vismaz panemt vienreiz un sapurinat puishus!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:08, pirms 16 gadiem
Pensionars rakstīja: A tu negribi aiziet viniem paradit ka jaspele?!? Baigais hokejists izklausies klau?
Piedod draugs ka aizskaru jutas Kalvitis neesi?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:10, pirms 16 gadiem
Ozolinsh #8 rakstīja: Jaa lielā izlase taa nospēlētu tas būtu kauns pār vissu pasauli!!bet tā nebūs lielā izlase kapās uz dzīvību un nāvi speles vankuvera buus smagas!!
luk tas ari pietruka siem exkursantiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:10, pirms 16 gadiem
Puišeļi vēl ir galīgi jauni ,bez pieredzes, ja redz, ka spēle tiek izlaista no rokām un tu neko gudru nevari pateikt, tad vismaz ir lieka minūte atelpai

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:12, pirms 16 gadiem
Ozolinsh #8 rakstīja: Nomierinies Pensionar uzvilcies tads esi!!
Tev dels butu 4 manas aizsargs ari uzceptos =)

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:12, pirms 16 gadiem
Kaads Baartulja speeli skataas? Vai Daugavinja?

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 02:14, pirms 16 gadiem
Inga777 rakstīja: Kaads Baartulja speeli skataas? Vai Daugavinja?
Iej NHL.COM tu paradits rezultats!!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-31 02:14, pirms 16 gadiem
Viens ir skaidrs- kādi 15 no šiem jaunēkļiem savu mūža lielāko turnīru jau ir nospēlējuši.

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:16, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Viens ir skaidrs- kādi 15 no šiem jaunēkļiem savu mūža lielāko turnīru jau ir nospēlējuši.
Turpinās amatieru līgā tā pat kā raitums!!bet raitums spele tur pec ilgi arstetas traums nepanjema komanda atpakal isti nezinu!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:16, pirms 16 gadiem
Inga777 rakstīja: Kaads Baartulja speeli skataas? Vai Daugavinja?
Kautkā tur kur parasti rāda neatradu.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:18, pirms 16 gadiem
bartula komanda 1-0 uzvar rangerus!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-31 02:18, pirms 16 gadiem
xvalchax rakstīja: Kautkā tur kur parasti rāda neatradu.
atdhe.net: Watch Live Philadelphia Flyers vs New York Rangers

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:19, pirms 16 gadiem
Daugavinjsh: atdhe.net: Watch Live

  -3 [+] [-]

, 2009-12-31 02:19, pirms 16 gadiem
labak pieriģistrejie nhl.com un skaties!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:20, pirms 16 gadiem
"Palīdzīgu roku latviešiem sniedza sāncenšu vārtsargs Bendžamins Koncs, nopelnot divas minūtes par tīšu slēpes laika kavēšanu"
Autor,palabo!

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:21, pirms 16 gadiem
Inga777 rakstīja: http://www.atdhe.net/11382/watch-philadelphia-flyers-vs-new-york-rangers
Ir ir arī te

allsport-live.ru: Прямая онлайн видео трансляция матча Рейнджерс...

  -4 [+] [-]

, 2009-12-31 02:22, pirms 16 gadiem
Kads skatas tagad nba speli orlando pret bucks!!??

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:23, pirms 16 gadiem
Ozolinsh #8 rakstīja: labak pieriģistrejie nhl.com un skaties!
Tur nav jaamaksaa?

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:25, pirms 16 gadiem
Inga777 rakstīja: Tur nav jaamaksaa?
Priekškam jāmaksā ?

Вы смотрите матч Рейнджерс - Филадельфия

allsport-live.ru: Прямая онлайн видео трансляция матча Рейнджерс...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 02:26, pirms 16 gadiem
Maksat nevajag tikai gruti registreties čakars!!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-31 02:28, pirms 16 gadiem
Taapeec arii skatos pa justin.tv
xvalchax rakstīja: Priekškam jāmaksā ?

Вы смотрите матч Рейнджерс - Филадельфия

http://www.allsport-live.ru/tv.php?channel=5329&num=2

  -4 [+] [-]

, 2009-12-31 02:29, pirms 16 gadiem
mulkji

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:30, pirms 16 gadiem
SMUKKIIii!!! 2-0

  +3 [+] [-]

, 2009-12-31 02:30, pirms 16 gadiem
Macabi rakstīja: mulkji
wtf??

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:30, pirms 16 gadiem
FRiJJJ rakstīja: SMUKKIIii!!! 2-0
Izcili apspeeleeja

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:32, pirms 16 gadiem
WOW 3-0 jauu!!

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:32, pirms 16 gadiem
3:0 Flyers jau vadiibaa

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:32, pirms 16 gadiem
kaa tur bartulim iet??

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 02:33, pirms 16 gadiem
Ozolinsh #8 rakstīja: kaa tur bartulim iet??
Pagaidaam tuksaa - punktu zinjaa, koefs arii 0, bet speelee stabili

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:34, pirms 16 gadiem
Inga tu daugavinja speli ar skaties!!??

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:35, pirms 16 gadiem
Ozolinsh #8 rakstīja: Inga tu daugavinja speli ar skaties!!??
kad pauziites Flyers speelee, bet tur Daugava zaudee 1:3, pats arii tukshaa - visi raadiitaaji pa nulleem

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:36, pirms 16 gadiem
daugavinjam sogad vispar laba sezona!!!

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:37, pirms 16 gadiem
Ozolinsh #8 rakstīja: daugavinjam sogad vispar laba sezona!!!
no saakuma bija kaa bija, bet peedeejaa laikaa - tieshaam labi speelee, ir rezultatiivs - viss kaa vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-12-31 02:44, pirms 16 gadiem
Neredzēju tikai spēli pret USA... Tomēr nākas atzīt, ja citās spēlēs, nosacīti, mūsu uzbrucēji (varbūt 3 vai 4) k-ko var darīt, tad nu aizsargi un... neviens centrs - NEKO. Skumji, likumsakarīgi, bet nu tā tas ir. Var nonievāt trenneri, bet nu esam tur, kur esam. Personīgi es uzsakatu, ka trennera loma jaunākās izlasēs ir vēl lielāka nekā "Superznaroks" jebkur, tomēr... Reāli varēja, ja ne vairāk, tad labāk jau noteikti. Žēl ir vārtsarga Kalniņa, jo Ermičs... šajā čempī bija pelnijis labi ja 3. vārtsarga titulu, žēl bukarta, kaut gan vienīgais manāmais... bat nu, jaunatnati mums hokejā tiešām vajag uzlabot takā cerams, ka šis belzies pēc pārīša haļavām būs tā lieta, kas liks aizdomāties jaunatnes hokeja atbildīgajiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:45, pirms 16 gadiem
Un tiesnesis tajaa speelee ir kaut kaads putns

atdhe.net: Watch Live

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:45, pirms 16 gadiem
Puslaiks tā arī beidzās 3:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:46, pirms 16 gadiem
A man puslaiks

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:48, pirms 16 gadiem
porToss rakstīja: Trešdaļa, ne puslaiks
0,5 L

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:48, pirms 16 gadiem
porToss rakstīja:
Meitene 3os naktī skatās hokeju?
Buus noteikti vairaakas februaarii

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:49, pirms 16 gadiem
Kljuuda - laboju - Daugavinjam koefs miinuss 1 un 1 metiens pagaidaam, peec 1.per. zaudee ar 1:3

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:49, pirms 16 gadiem
Inga777 rakstīja: Buus noteikti vairaakas februaarii
Asini slidiņas ???

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:50, pirms 16 gadiem
xvalchax rakstīja: Asini slidiņas ???
Nee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:51, pirms 16 gadiem
porToss rakstīja: Nu cepuri nost
Man jau patīk daiļā dzimuma pārstāves, kas interesējas par sportu (it sevišķi no sirds, nevis "jā man patik hokejs, tikai nepatīk ka viņi viens otru sit ar nūjām nost" tips).

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:53, pirms 16 gadiem
porToss rakstīja: Nu cepuri nost
Man jau patīk daiļā dzimuma pārstāves, kas interesējas par sportu (it sevišķi no sirds, nevis "jā man patik hokejs, tikai nepatīk ka viņi viens otru sit ar nūjām nost" tips).
Jeb pēc tam, kad salasās "Privāto dzīvi"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-12-31 02:54, pirms 16 gadiem
Ozolinsh #8 rakstīja: wtf??
Dubult muļķis

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:54, pirms 16 gadiem
porToss rakstīja: Bārtulis šodien daudz laukumā ticis?
Neskatījos pirmo periodu, un pagaidām nevaru atrast labu kanālu.
Speeleejis 6:44, arii mazaakumaa bija laukumaa. Katraa zinjaa pagaidaam izskataas labi!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:54, pirms 16 gadiem
porToss rakstīja: Bārtulis šodien daudz laukumā ticis?
Neskatījos pirmo periodu, un pagaidām nevaru atrast labu kanālu.
justin.tv: Justin.tv - Live Streaming Video

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 02:57, pirms 16 gadiem
porToss rakstīja: Bārtulis šodien daudz laukumā ticis?
Neskatījos pirmo periodu, un pagaidām nevaru atrast labu kanālu.
3 linki sheit:
myp2pforum.eu

     [+] [-]

, 2009-12-31 02:59, pirms 16 gadiem
ko tu švakiem padarīsi

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:02, pirms 16 gadiem
Rangers maina vartssargu un Johnsonam pirma speele NHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:02, pirms 16 gadiem
4:0

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:03, pirms 16 gadiem
4-0!!!! bus liels rezultaats es juutu!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 03:04, pirms 16 gadiem
Bartulim tagad deretu uzmest... tas vartssargs pasvaks...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:06, pirms 16 gadiem
Nu tikko vārtiņš izvilka, a žēl

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:08, pirms 16 gadiem
Daugavinja tiims zaudee jau 1:4, par nelaimi arii Daugava bija laukumaa, kad ielaida 4os, taapeec vinja koefam vajadzeetu buut jau -2 shodien

  +3 [+] [-]

, 2009-12-31 03:10, pirms 16 gadiem
Inga777 rakstīja: Daugavinja tiims zaudee jau 1:4, par nelaimi arii Daugava bija laukumaa, kad ielaida 4os, taapeec vinja koefam vajadzeetu buut jau -2 shodien
Nebojā garīgo skaties Bārtuli

     [+] [-]

, 2009-12-31 03:12, pirms 16 gadiem
Kas par momentu

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:12, pirms 16 gadiem
Koburns izgllaabaa !!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:13, pirms 16 gadiem
Ej tu nost kā Filadelfijai tikko paveicās ....uh

  +7 [+] [-]

, 2009-12-31 03:15, pirms 16 gadiem
xvalchax rakstīja: Nebojā garīgo skaties Bārtuli
Man DUBULTKINO
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 03:21, pirms 16 gadiem
Vaartsargs Flyeriem shodien vnk lielisks!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:21, pirms 16 gadiem
Abam komandam paris labas iespeejas...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:22, pirms 16 gadiem
Inga777 rakstīja: Vaartsargs Flyeriem shodien vnk lielisks!!!
Flyers vinees, bez variantiem

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:23, pirms 16 gadiem
Viennoziimiigi

xvalchax rakstīja: Flyers vinees, bez variantiem

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:25, pirms 16 gadiem
Kā parasti.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:26, pirms 16 gadiem
Nu vārtiņi dod ....abi

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:28, pirms 16 gadiem
5:0

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:28, pirms 16 gadiem
Yeess 5:0

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:28, pirms 16 gadiem
Ir >>>

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 03:36, pirms 16 gadiem
Pixxdec kaut kāds! Paldies Kalvītim nu arī par hokeja menedžēšanu!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 03:39, pirms 16 gadiem
Hamster milk it tastes gooodd...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 03:40, pirms 16 gadiem
Par ko mīnuss? Vai tad tā nav?

     [+] [-]

, 2009-12-31 03:56, pirms 16 gadiem
Bus interesanti skatities Winter classic... Bostona ari uzvar shonakt bet ar 4:0

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 04:00, pirms 16 gadiem
Visur, kur Aigucis jebkad ir pieskāries, ir reāli s''di. Sākot ar Lipmana apstrā'dāšanu par izlases sastāvu un beidzot ar dēla iekļaušanu izlasē.

     [+] [-]

, 2009-12-31 04:02, pirms 16 gadiem
Bartulim 2 min

     [+] [-]

, 2009-12-31 04:03, pirms 16 gadiem
Lai nu iztureetu

     [+] [-]

, 2009-12-31 04:13, pirms 16 gadiem
ir 6-0 Gagne Hat-trick
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 04:26, pirms 16 gadiem
Spele beidzas, 6-0 Flyers uzvara un Bartulim 18:22 minutes speles laiks un 2 min penalty...

     [+] [-]

, 2009-12-31 04:56, pirms 16 gadiem
Cetras speles,ielaisti 43 goli,musejie to nav pelnijushi,bet kapec ta notiek???
Man ta zel musu jaunos speletajus!

     [+] [-]

, 2009-12-31 07:06, pirms 16 gadiem
Loģisks iznākums ar šādu izlases sniegumu, nožēlojami izņemot dažus spēlētājus

     [+] [-]

, 2009-12-31 07:54, pirms 16 gadiem
Man ****!!! Viņi tāpat nemāk spēlēt!

     [+] [-]

, 2009-12-31 07:55, pirms 16 gadiem
Hey, tagad īstais laiks, lai trenējas uz dīķiem, kamēr ārā auksts, vismaz uz kaut kā ieekonomēs

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 08:28, pirms 16 gadiem
Nu pēriens TAS NEBIJA!!!!! Līdzīga spēle!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 08:31, pirms 16 gadiem
Par visu šo izgāšanos atbildīgs ir KIRA, jo viņš ielika Maksi vietā, kur ir jābūt Trenerim! Kas tas mums ir par lāstu uzlikts Kiras izskatā?

  +4 [+] [-]

, 2009-12-31 08:42, pirms 16 gadiem
Kamēr hokejs būs bagāto cilvēku bērnu sports šajā valstī, tikmēr arī ņuņņas un bezmugurkaulnieki spēlēs....Lipmanam vai vienalga kuram tur tajā hokeja saimniecībā pirmkārt jāpanāk tas, lai hekejā varētu trenēties talantīgie nevis tie, kas var atļauties. Tad arī būs viss vairāk vai mazāk ar cieņu!

     [+] [-]

, 2009-12-31 08:46, pirms 16 gadiem
Trifolio rakstīja: Kamēr hokejs būs bagāto cilvēku bērnu sports šajā valstī, tikmēr arī ņuņņas un bezmugurkaulnieki spēlēs....Lipmanam vai vienalga kuram tur tajā hokeja saimniecībā pirmkārt jāpanāk tas, lai hekejā varētu trenēties talantīgie nevis tie, kas var atļauties. Tad arī būs viss vairāk vai mazāk ar cieņu!
taisnība

     [+] [-]

, 2009-12-31 08:57, pirms 16 gadiem
5:7 NAV pēriens!

Žēl, ka tā.

     [+] [-]

, 2009-12-31 09:15, pirms 16 gadiem
Pirms 3. perida droši vien Kirovs saņēma zvanu no Fāzela, un savukārt tālāk Matīcins no Lipmana jaunu spēles plānu pēdējam 20 minūtēm, savādāk 3. periodu es izskaidrot nespēju.

     [+] [-]

, 2009-12-31 09:17, pirms 16 gadiem
vnk zab musu fani un liidzjuteji!!!juus esat kolosali

     [+] [-]

, 2009-12-31 09:19, pirms 16 gadiem
Trifolio rakstīja: Kamēr hokejs būs bagāto cilvēku bērnu sports šajā valstī, tikmēr arī ņuņņas un bezmugurkaulnieki spēlēs....Lipmanam vai vienalga kuram tur tajā hokeja saimniecībā pirmkārt jāpanāk tas, lai hekejā varētu trenēties talantīgie nevis tie, kas var atļauties. Tad arī būs viss vairāk vai mazāk ar cieņu!
Pilnībā piekrītu

     [+] [-]

, 2009-12-31 09:25, pirms 16 gadiem
Latviju iegāž BAČ visus jasut uz AJHL vismaz tad butu citrs rezultaats un cita speele... Nesaprotu ko visi te sēž Latvija ja te normalu pieredzi neguusi

     [+] [-]

, 2009-12-31 09:25, pirms 16 gadiem
Kalvītis laikam domā ka ar šito savam dēlam ir palīdzējis!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 09:26, pirms 16 gadiem
Palasot komentārus rodas pārliecība ka šeit ir basketbolistu vai idiotu tikšanās vieta

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 09:31, pirms 16 gadiem
Par vietu pirkšanu domāju ka tas ir pārspīlēts, bet tas ka tā sistēma ir sapuvusi gan ir fakts.

90 gadu labākie spēlētāji no 16 gadu vecuma tika savākti Sagā un trenējās pie Lubkina un Metalurgā pie Cicurska. Tiktāl viss bija normāli šīs komandas pārējos apsēlēja ar lieliem rezultātiem Tie kam dievs nebija devis talantu spēlēt hokeju trenējās pie Miļuna veselības grupā "Prizma"

Kaut kādu perturbāciju un intrigu rezultātā Lipmanim tuvās aprindās veselības grupas dalībnieki tādi kā Šmits, Maziņš, Freibergs nu kļuvuši par "stāriem" jo Maticinam visi esot pazuduši, Miļūns savējos caur veciem sakariem vienīgos var dabūt rokā savas veselības grupas dalībniekus

     [+] [-]

, 2009-12-31 09:38, pirms 16 gadiem
No sērijas 'Tagad vai nekad!"! Nākamie basketbolisti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 09:58, pirms 16 gadiem
Artis4000 rakstīja: Musejos uz B grupuKalviti uz NHL
Ciest nevaru, kad uz bērniem uzveļ vecāku grēkus. Padomājiet taču par to!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 10:24, pirms 16 gadiem
мда.. прав был Садиков

Krievijas mediji: Latvijas U-20 viesnīcā...

     [+] [-]

, 2009-12-31 10:27, pirms 16 gadiem
Pelniiti! Jaaspeelee visas speeles, tad nebuus probleemu ar peedeejo

     [+] [-]

, 2009-12-31 10:31, pirms 16 gadiem
to Teachers
Nu par tiem grēkiem -bībelē viss ir pateikts, ko nevajag darīt, lai līdz 7 paaudzei bērniem ciest nevajag

     [+] [-]

, 2009-12-31 10:33, pirms 16 gadiem
ha.. tas bija pelniti..

     [+] [-]

, 2009-12-31 10:36, pirms 16 gadiem
Artis4000 rakstīja: Musejos uz B grupuKalviti uz NHL
vo vo :lol:

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 10:37, pirms 16 gadiem
Es domāju, ka tie puikas nospēlēja SAVU iespēju robežās. Te ir daļa komentātoru, kuri noliek puikas tāpēc, ka viņi nav labāk satrenējušies. Tad acīmredzot uz doto brīdi labāku hokejistu mums nav, jo mājās neviens superstārs nepalika. Vai tiešām puikas pie tā ir vainīgi, ja viņi tā ir mācīti un trenēti, es nezinu.
Hokejs nebūt NAV ELITĀRS un dārgs sporta veids. Liepāja, D-pils - bez maksas (ja tā vairs nav, palabojiet), Rīgā arī var atrast 20-30 Ls mēnesī. Forma pietiek 1 - 2 sezonām. Lietotas cena sākot no 30-50 Ls+slidas.

     [+] [-]

, 2009-12-31 10:39, pirms 16 gadiem
Beigas - Tas visu izsaka!

     [+] [-]

, 2009-12-31 10:40, pirms 16 gadiem
to lapsēns
tavs nosauktais ceiņiks ar lētā gala izmaksām nav pa spēkam 75% Lavijas iedzīvotāju.

     [+] [-]

, 2009-12-31 10:43, pirms 16 gadiem
I need beer! Lai paliktu elitē pietiek ar divām uzvarām, bet lai atgrieztos no 1. divīzijas vajag 4 uzvaras

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 10:44, pirms 16 gadiem
lai gan zaude -apsveicu čaļus ar normālu hokeja cienīgu zaudējumu un spēli. daži džeki ir lieliski - Pārējiem testos, īpaši vārtsargiem vajag pārbaudīt reakciju un fiziskos dotumus -vai nav zem vidējā. Slidot jau 10 gados ir iemācījušies, bet izlasei tas būs par maz

  +3 [+] [-]

, 2009-12-31 10:46, pirms 16 gadiem
Viss ir loģiski un ar divām maiņām nevar gūt uzvaras!Paldies treneriem par sapratni!

     [+] [-]

, 2009-12-31 10:48, pirms 16 gadiem
Vakar gaidīju ko sakarīgāku no džekiem! nu nekas.. vēl jau paliek Austrija, kas ar negribēs pazaudēt vietu A divīzijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 11:14, pirms 16 gadiem
pašas beigas nod.rsa. spēle kurā bija iespējams un vajadzēja uzvarēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 11:25, pirms 16 gadiem
priecīgus visiem svētkus un 43 ielaisti vārti 3 spēlēs

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 11:26, pirms 16 gadiem
Miļuna bizness plaukst un zeļ!
Kāpēc majā atstāti tādi spēlētāji?
Dobreņkijs - Dinamo/Juniors
Jass - Dinamo/Juniors
Biezais - Dinamo/Juniors
Bičevskis - Dinamo/Juniors
Porejs - Dinamo/Juniors(aizsags)
Dīķis - Zviedrija(aizsags)
Ragoza - LM (aizsags)
Zabis - LM
J.Bullītis - Dinamo/Juniors(aizsags)
Esmu pāriecināta,ka šie spēlētāji ir galvas tiesu pārāki par Miļūna tūristiem!

     [+] [-]

, 2009-12-31 11:28, pirms 16 gadiem
Nedojāju, ka ir ļoti jāpārdzīvo, pēdējos divus gadus Latvijā hokeja sakarā valdīja nepamatoti augsta eiforija. Šie rezultāti mums tomēr liek padomāt, ka viss nav tik labi, kā daudziem šķita.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 11:28, pirms 16 gadiem
vārtsargi vispār nejēgas!

  -2 [+] [-]

, 2009-12-31 11:59, pirms 16 gadiem
SAWLE rakstīja: 3. trešadaļā viss apstājās
Vaitad bija kam apstāties?

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 12:11, pirms 16 gadiem
tine, Tavā sarakstā nav neviena vārtusarga . Nav stāsta par Jansonu, kuru izčakarēja Latvijas hokeja bezsistēma, nav Žurkovs . Tu neapskati arī labāko 1992.g.uzbrucēju Pelšu .
Taču- par to vajadzēja braukt virsū Maticinam ar Miļūnu tad , kad notika pārbaudes spēles ar poļiem, nevis patreiz .

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 12:16, pirms 16 gadiem
Internetā ir video no 3.trešdaļas. Paskatieties, kā Šmits atlaiž savu pretinieku pie borta ! Ar to sākas....otrā laukuma pusē šveicietis pagūst nokrist , apgriezties ap savu asi , piecelties un saglabāt ripu Indraša degungalā , seko kustība uz vārtiem , metiens , gols...
Nedaudz vēlāk Indrašis iznāk laukumā . pretinieku zonā BEZ KADAS VAJADZĪBAS nopelna noraidījumu, kuru šveicieši realizē . Un Maksis pat neizmanto NEVIENU ( ! ) pārtraukumu , lai dotu čaļiem , kuri spēlē 3 maiņās - atpūsties. Lai viņus psiholoģiski noskaņotu turpināt cīnīties , uzvarēt !

     [+] [-]

, 2009-12-31 12:18, pirms 16 gadiem
ko iepriekšējā izlase ar jekimovu priekšgalā sasniedza, to šitie salagas pazaudēja (vietu augstākajā divīzijā)....tādi salagas nevis hokejisti, te no sitiem tikai Bukarts, varbut ari Cinks kaut ko sasniegs hokeja, parejie var beigt spelet un nesmidinat pasauli, tapat tolka no ta nav.

     [+] [-]

, 2009-12-31 12:20, pirms 16 gadiem
un tas jobanais maksis man jau zb sen, tas klauns lai brauc atpakal uz savu krieviju un pazudina hokeju tur, latvija vinam nav ko darit vins jau te visu ir sagravis. kads vins treneris? vins tak nmak vadit speles. vins ka treneris ir nulle, pietam vel krieviski visu stasta, kad visa komanda ir no vieniem latviesiem. klauns ne treneris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 12:45, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: jobanais maksis man jau zb, vins jau te visu ir sagravis
Labs Varbūt konkretizē, ko viņš te ir sagrāvis?

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 12:57, pirms 16 gadiem
Maksis novācis sūkātājus.

     [+] [-]

, 2009-12-31 13:00, pirms 16 gadiem
ka mazinjus bebishus. iedeva ledeni un tuliit pat to ari atnjeema

     [+] [-]

, 2009-12-31 13:20, pirms 16 gadiem
U-20 pasaules hokeja čempionāta...statuss-PERAMIE ZĒNI-> Latvijas izlase<-......ko tur vairs lieki cepties vislaik..Šim sastāvam elitē nav ko darīt
Žēl tik Bukarta un Cinka...
Jābrīnās ko tur dara izlasē puse no sastāva..sākot ar Kalvīti beidzot ar vārtsargiem...vai tad tiešām U-20..NAV Latvijā labāku čuvaku,kas varētu būt ?!..
Ja tā tad, Latvijas hokeja nākotnē var būt liels caurums un tukšums pāris gadus....jo tie jau savaadaak kkaada vietējā dīķa hokejisti...kuri tikai atšķiras ar to, kad tiem iedotas LV izlases formas..

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 13:26, pirms 16 gadiem
Kas tai U-20 tur vartsargs piedzeries vartos katru speeli? 16,8,12 un 7 ripas salaistas. Vartsargam ,,ir jabut" nevis vnk simboliski jastav. Ja taa butu ari lielajai izlasei,tad mes sogad veel sveicei butu pc zaudejusi 1:6 un tadai Zviedrijai 2:6. Nu nevar but,ka aizsardziba tiesam blitko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 13:35, pirms 16 gadiem
Veel nekas nav zaudeets. Uzvareet čehus un austriešus nav neiespējami, tikai vaartsargiem beidzot ir jaaglaabj.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 13:49, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Veel nekas nav zaudeets. Uzvareet čehus un austriešus nav neiespējami, tikai vaartsargiem beidzot ir jaaglaabj.
Es domāju, ka ar šādu spēli, uz panākumu varam necerēt.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 13:51, pirms 16 gadiem
tine rakstīja: Miļuna bizness plaukst un zeļ!
Kāpēc majā atstāti tādi spēlētāji?
Dobreņkijs - Dinamo/Juniors
Jass - Dinamo/Juniors
Biezais - Dinamo/Juniors
Bičevskis - Dinamo/Juniors
Porejs - Dinamo/Juniors(aizsags)
Dīķis - Zviedrija(aizsags)
Ragoza - LM (aizsags)
Zabis - LM
J.Bullītis - Dinamo/Juniors(aizsags)
Esmu pāriecināta,ka šie spēlētāji ir galvas tiesu pārāki par Miļūna tūristiem!
vartsargi Jansons,Pels,Zurkovs,Broks visi labaki par Ermicu. uzbrucejs Leitans kur ?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 13:53, pirms 16 gadiem
mīzalgalvas

     [+] [-]

, 2009-12-31 14:02, pirms 16 gadiem
Nakamgad vajag aizsutit shaadu izlasi -
Treneris: V. Zatlers.
Generalmenedzeris: A. Shlesers.
Arsts: V.Kalnberzs. Masieris: H. Demakova.

Vartsargi : Godmanis, Kargins, Krasovickis.

Aizsargi : Kalvitis - Dombrovskis, Kristovskis - Grutups, Birks - Bojars, Leishkalns - Abiķis.

Uzbruceji : Skele - Rimshevics - Pabriks, Repshe - Maizitis - Vashkevich, Dobelis - Grinblats - Straume, Lidaka - Lembergs - Birkavs, Seglinsh - Daudze - Sonchiks.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 14:04, pirms 16 gadiem
Pensionars rakstīja: Kada va rbut motivacija jaunajiem ja valts par viniem nedoma? Kas par motivaciju va rbut ja sistema nevis atista hokejista potencialu bet nolaiz vinu grunti? Paskaties ka citas valstis sistema ir iestradata, viss ir ta sakarotts lai labakie tiktu virspuse utt. Paskaties uz musu Latvijas Cempionatu(ja to ta va rvispar nosaukt) Komandas spele Baltkrievu cempionata (ja jo viniem redz ir sakarota sistema, un apreizi dara ka met ara nakamgad Latvieus komandas).
Latvija ir tikai viena hokej skola (Vai ta snav smiekligi?)
Vecakiem no savam kabatam jaapmaksa visi izdevumi lai dels varetu aiztavet latvijas godu hokeja, KADA JEL TE MOTIVACIJA, PAMOSTIES DRAUGS.
Padomju savienība ir beigusies, jūsu zināšanām, līdz ar to Valstij nekas nav par velti jādod. Valstij ir jādod iespēja, ne nauda. Vai tādas iespējas tiek dotas - manuprāt jā. Ir gan halles, treneri un arī jaunieši tiek vesti uz čempionātiem.

Pārējais ir pašu jauno čaļu ziņā. Arī sportistam jādomā kā visiem paŗējiem, kur ņemt naudu un ka sports ir arī naudas pelnīšana ar grūtu darbu. Kāpēc visi domā ka parastam cilvēkam lai dzīvotu ir jāstrādā no rīta līdz vakaram, bet sportistam vajadzētu visu pasniegt uz paplātes no Valsts??????

     [+] [-]

, 2009-12-31 14:08, pirms 16 gadiem
9:43 lielisks vārtsargs un aizsardzība

     [+] [-]

, 2009-12-31 14:08, pirms 16 gadiem
Da ladno uspokojtes,u nashih parnej uroven namnogo nizhe chem nuzen dlja togo,chtob vistupat v Elite...trener ne pri chem,esli nekotorije nazad katajutsa ploho..mozhete stavit mne minusi,no eto realnij fakt

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 14:10, pirms 16 gadiem
Ko var gribēt, ja vārtos stāv tūristi un aizsardzībā spēlē Kalvītis...Labi, Kalniņš vēl kaut cik rāvās, bet nu Ermičam būtu jāsāk tirgot mašīnas tāpat kā viņa sencim.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 14:22, pirms 16 gadiem
davix rakstīja: Padomju savienība ir beigusies, jūsu zināšanām, līdz ar to Valstij nekas nav par velti jādod. Valstij ir jādod iespēja, ne nauda. Vai tādas iespējas tiek dotas - manuprāt jā. Ir gan halles, treneri un arī jaunieši tiek vesti uz čempionātiem.

Pārējais ir pašu jauno čaļu ziņā. Arī sportistam jādomā kā visiem paŗējiem, kur ņemt naudu un ka sports ir arī naudas pelnīšana ar grūtu darbu. Kāpēc visi domā ka parastam cilvēkam lai dzīvotu ir jāstrādā no rīta līdz vakaram, bet sportistam vajadzētu visu pasniegt uz paplātes no Valsts??????
Kāds sakars ar Padomju valsti. Vismaz ledu jau nu gan varētu segt. Jūs zinat kas notiek dziļi Krievijā, kāda tur ir sistēma?
Man gan liekas ar tiem kas palika mājās varētu mierīgi apspēlēt tos kuri aizbrauca uz izlasi.
Nav mums nemaz daudz to treneru, kuriem rūp patiešām Latvijas hokeja attīstība.

     [+] [-]

, 2009-12-31 14:24, pirms 16 gadiem
Skumji...beet nu ar patiesību jāsamierinās. 43 ielaisti vārti 4 spēlēs, tas ir vairāk kā traģiski, domājams "leilajiem" vīriem kas sēž pie LHF sistēmas stūres derētu vienu vakaru apsēsties un padomāt par to, kāda ir nozīme Latvijas jaunajiem hokejistiem, ko darīt lietas labā un kuram vispār ir vieta Latvijas hokeja attīstībā, un šeit iet runa gan par spēlētājiem (tieši jaunajiem) gan arī treknajiem biznesmeņiem...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 14:24, pirms 16 gadiem
nākamais kāsiens tikai 3. janvārī!
Tas tiešām priecē!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 14:51, pirms 16 gadiem
Lavrenty rakstīja: Itālijas, Francijas un Dānijas 2-3 līgām aug labs papildinājums
Labs!!!!...tieshi tā
+1

     [+] [-]

, 2009-12-31 14:56, pirms 16 gadiem
Blues rakstīja: vartsargi Jansons,Pels,Zurkovs,Broks visi labaki par Ermicu. uzbrucejs Leitans kur ?
Kur spēlē Jansons?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 15:24, pirms 16 gadiem
Mazis13 rakstīja: Kāds sakars ar Padomju valsti. Vismaz ledu jau nu gan varētu segt. Jūs zinat kas notiek dziļi Krievijā, kāda tur ir sistēma?
Man gan liekas ar tiem kas palika mājās varētu mierīgi apspēlēt tos kuri aizbrauca uz izlasi.
Nav mums nemaz daudz to treneru, kuriem rūp patiešām Latvijas hokeja attīstība.
Pieminēju padomju savienību, jo komentētajs kuru citēju sāka kārtējo reizi gausties, ka redz valsts nepalīdz un nedomā par sportistiem, un šāda cilvēku domāšana ka valstij viss ir jānodrošina nāk no Padomju savienības.

Un davai nevajag salīdzināt te ar Krievijas hokēja sistēmām un ņemt tās par paraugu. Jo labi zināms, ka tur sportu atbalsta dabas resursu uzņēmumi, kuriem nauda var teikt "krīt no gaisa" un viņi var to naudu grūzt sportā bez domāsanas.

Redz mana doma, ka nevienmēr vainīga ir valsts vai sporta federācija. Pie šādām sagrāvēm vaian ir jāmeklē arī pašos sportistos. Lai katrs pats sportist pārdoā, cik nopietni viņš trenējas, cik viņš ir gatavs sevi ziedot sportam un cik viņš tērē laiku un savu veselību bojā izklaidējoties, jo redz sportisti jau arī esot cilvēki, tik patiesībā viņi ir paši lielākie tusētāji.

Bet kad sūdīgi rezutlāti tad redz valsts vainīga, kas nedomā par viņiem.

Neredzu iemeslu īpaši šajos krīzes apstākļos, kāpēc valstij par kādu jauno sportistu kas neko vēl nav pierādījis, būtu jārūpējas vairāk kā par policistum pensionāru vai kādu citu iedzīvotāju!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-31 15:34, pirms 16 gadiem
LM-93 šodien Šveicē uzvarēja turnīrā ,finālā ar 5-2!!!Lūk,funkcionāri,ņemiet vērā !

     [+] [-]

, 2009-12-31 15:38, pirms 16 gadiem
sagibach.ch ; kam interesē

  +3 [+] [-]

, 2009-12-31 16:04, pirms 16 gadiem
Artis4000 rakstīja: Musejos uz B grupuKalviti uz NHL
Fāterīts mēģinās iefīrēt kādā NHL komandā!

     [+] [-]

, 2009-12-31 16:35, pirms 16 gadiem
kur vares redzet usa-kanada

  +2 [+] [-]

, 2009-12-31 16:55, pirms 16 gadiem
davix rakstīja: Padomju savienība ir beigusies, jūsu zināšanām, līdz ar to Valstij nekas nav par velti jādod. Valstij ir jādod iespēja, ne nauda. Vai tādas iespējas tiek dotas - manuprāt jā. Ir gan halles, treneri un arī jaunieši tiek vesti uz čempionātiem.
Beigusies, tas ir fakts. Bet valsts nedod neko, arii iespeeju. Paraadi idinj kaadu valsts halli un apmaksaatu treneri? Visas halles ir privaatas ( nu laikam iznemot 55.vsk). Paraadi kaadu valsts centu par kuru kaads kur tiek vests? Viss notiek par sponsoru naudu. Par sponsoru kuriem saakot no 2010 ir nogrieztas nodoklju atlaides ja vini sponsoree sportu. Taa kaa ko dzeki par savu vecaaku un sponsoru naudu dara Jums vismazaak vajadzetu uztraukties. Kaa jau tu rakstiiji sportistam nav viss jaapasniedz uz paplaates, bet piebildiisu ka vinju sasniegumi ir vinju personiigais bizness. Latvijas izlase? Piedraazt vinju, vieniigais kam vinja der ir atraadiit sevi starptautiskajaa darba tirguu, un tur nav nekaa sakara ar siekalainu ultrapatriotu gaudosanu.

Laimiigu 2010 paargudro profesionaalo nodirseeju bars

P.S Sorry valsts tomeer dod iespeejas. Piemeeram suuda politikaaniem Kokei, Dombrovskim, Zatleram aizbraukt uz olimpiaadi paluureet hoki pa velti. Es to muusu sportistu vietaa Kanaadaa siem giimii iespljautu ja pietuvotos splaaviena ataalumaa

     [+] [-]

, 2009-12-31 17:26, pirms 16 gadiem
m2tv rakstīja: Beigusies, tas ir fakts. Bet valsts nedod neko, arii iespeeju. Paraadi idinj kaadu valsts halli un apmaksaatu treneri? Visas halles ir privaatas ( nu laikam iznemot 55.vsk). Paraadi kaadu valsts centu par kuru kaads kur tiek vests? Viss notiek par sponsoru naudu. Par sponsoru kuriem saakot no 2010 ir nogrieztas nodoklju atlaides ja vini sponsoree sportu. Taa kaa ko dzeki par savu vecaaku un sponsoru naudu dara Jums vismazaak vajadzetu uztraukties. Kaa jau tu rakstiiji sportistam nav viss jaapasniedz uz paplaates, bet piebildiisu ka vinju sasniegumi ir vinju personiigais bizness. Latvijas izlase? Piedraazt vinju, vieniigais kam vinja der ir atraadiit sevi starptautiskajaa darba tirguu, un tur nav nekaa sakara ar siekalainu ultrapatriotu gaudosanu.

Laimiigu 2010 paargudro profesionaalo nodirseeju bars

P.S Sorry valsts tomeer dod iespeejas. Piemeeram suuda politikaaniem Kokei, Dombrovskim, Zatleram aizbraukt uz olimpiaadi paluureet hoki pa velti. Es to muusu sportistu vietaa Kanaadaa siem giimii iespljautu ja pietuvotos splaaviena ataalumaa
ko tik vulgāri nikns,nestāv vai,varbūt gribi pa purnu,vieglāk paliks?!izej laukā un uzdirs kādam iereibušam krievu baram-paliks vieglāk,bet te savus sūdus negāz,jo mums nav nekāda sakara ar to ,ka tevi kāds uzmetis vai savādāk neiet........

     [+] [-]

, 2009-12-31 17:37, pirms 16 gadiem
kad nākamā LV spēle?

     [+] [-]

, 2009-12-31 17:39, pirms 16 gadiem
3.janvari

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 17:49, pirms 16 gadiem
Kāpēc daudzi nepievērsa uzmanību kad Maticins vairākkārt apgalvoja ka šai izlasei nav normālu vārtsargu-tur arī slēpjās galvenā vaina.

     [+] [-]

, 2009-12-31 18:42, pirms 16 gadiem
un vai tad visus vārtsargus pārbaudīja?nē jo kāpēc pārbaudīt ja izlasē vietas jau sadalītas,viens ar fātera piķi,otrs vasiļonoka bīdīts blatņiks.

     [+] [-]

, 2009-12-31 18:46, pirms 16 gadiem
Normāls sniegums, neko labāku nemaz nevarēja gaidīt. Cienīgi pret Šveices vienaudžiem. Žēl, ka daudzi te ir aizmirsuši, ka mums ne tuvu nav nekāda superkomanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-31 19:06, pirms 16 gadiem
Lapsēns rakstīja: Es domāju, ka tie puikas nospēlēja SAVU iespēju robežās. Te ir daļa komentātoru, kuri noliek puikas tāpēc, ka viņi nav labāk satrenējušies. Tad acīmredzot uz doto brīdi labāku hokejistu mums nav, jo mājās neviens superstārs nepalika. Vai tiešām puikas pie tā ir vainīgi, ja viņi tā ir mācīti un trenēti, es nezinu.
Hokejs nebūt NAV ELITĀRS un dārgs sporta veids. Liepāja, D-pils - bez maksas (ja tā vairs nav, palabojiet), Rīgā arī var atrast 20-30 Ls mēnesī. Forma pietiek 1 - 2 sezonām. Lietotas cena sākot no 30-50 Ls+slidas.
Īpaši pie pilna saprāta laikam tu neesi
Tu laikam būsi tēvs, kādam no šiem PUIKĀM???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-12-31 19:54, pirms 16 gadiem
Kada portala izlasiju viena jauna dzheka domas. Lai cik tas ari nebutu pretigi taisniba vinam ir.

Правда о сборной по хоккею Латвии U20 Вот вторая игра против сборной U20 Словакии сыграна, если это можно назвать игрой... Я сам, 1990 года рождения (как раз сверстник сборной и почти всех ребят хорошо знаю и играл с ними)... Так вот, я занимался хоккеем 15 лет, много где был, и немного знаю про молодёжный хоккей в Латвии. Скажу вам честно - я был в шоке от состава сборной Латвии. Такого блата вы не увидите нигде в мире, и я готов ответить за эти слова. Одно дело - Динамо Рига, где каким-то образом играет 19-летний Рональдс Цинкс (отец продаёт дорогостоящие картины), совсем другое дело - СБОРНАЯ страны, которая должна защищать честь страны, показывать своё молодое поколение, своих талантов, а вместо этого в Канаду полетели не хоккеисты, а туристы в прямом смысле - посмотреть на город, поиграть с канадцами на Чемпионате мира. А ведь согласитесь, что многие бы отдали деньги за такое! Так вот, можете звонить и узнавать (может на след. год остались места в сборную). Это мне напомнило передачу - Звёзды на льду, где любой может научится фигурному катанию за недели. Так вот, если упомянутый Рональд Цинкс действительно должен был играть в сборной, то у меня вопрос, что там делает в защите сын бывшего премьер-министра господина Калвитиса? Или 2 из 3-ёх вратарей - Раймонд Эрмичс и Дайнис Васильев? У первого отец владелец Autofavorits, у второго - бизнесмен. Вы думаете наверно, что мне просто завидно? - Нет, мне запретили врачи играть, поэтому я бы никак уже не попал-бы. (слава Богу). Мне больше всего жалко ребят, достойных сборной, но которые не прошли "отбор"... Ведь очень трудно достичь в спорте чего-то если нигде не проявить себя на турнирах, таких, как чемпионат мира. Ребята, знайте, вы лучше тех, кто там! Так вот, продолжим список... Ралфс Фрейбергс - достаточно знать кто его родители, и всё становится ясно. Я вообще молчу про Робертса Мазиньша, который курил, пил, забросил хоккей на пару лет, а затем в сборной оказался. Янис Шмит - что может быть лучше, чем общий бизнес с одним из тренеров сборной. (покрайней мере был). Микс Липсберг - явно в школе питался икрой, однако гол свой заковырял. Эдгар Улещенко - не знаю как сейчас - раньше встречался с дочкой Знарка. (Знарок знает, с кем надо дружить)

     [+] [-]

, 2009-12-31 20:18, pirms 16 gadiem
RinGoLoL rakstīja: 3.janvari
pret ko??

     [+] [-]

, 2009-12-31 21:16, pirms 16 gadiem
nezinu skaties iihf.com: STATISTICS
vel nav ielikts

     [+] [-]

, 2009-12-31 21:21, pirms 16 gadiem
Gaid;am spēli RUS-CZE , tad jau varēs pateikt, ar ko...Patlaban sākas SWE-FIN , ja somi aizķer kaut 1 p un pēkšņi CZE vinnē, tad mums pret RUS spēle garantēta .

  +1 [+] [-]

, 2009-12-31 21:39, pirms 16 gadiem
swe-Fin 1-0 16:52 1.per.

     [+] [-]

, 2009-12-31 21:55, pirms 16 gadiem
par ko tu esi jan,maien
es par zviedriju

     [+] [-]

, 2009-12-31 21:55, pirms 16 gadiem
jan,maien rakstīja: swe-Fin 1-0 16:52 1.per.
Metienu attiecība pēc 1. perioda 26:3 pa labu somiem.

     [+] [-]

, 2009-12-31 21:57, pirms 16 gadiem
labais

     [+] [-]

, 2009-12-31 21:59, pirms 16 gadiem
Kur tu skaties

     [+] [-]

, 2009-12-31 22:01, pirms 16 gadiem

     [+] [-]

, 2009-12-31 22:02, pirms 16 gadiem
es tur pat

     [+] [-]

, 2009-12-31 22:32, pirms 16 gadiem
Nu ārkārtīgi skaista spēle. Var par mācību līdzekli izmantot šito video .Pēc 2.per. 4-o zviedri ved. Tagad vēl ja čehi aizķer krievus , kurš tad pēdējais ? Jāsāk rēķināt...

     [+] [-]

, 2009-12-31 22:38, pirms 16 gadiem
Zviedri tik skaisti spēlē , ka jāpriecājās par viņiem . Es jau Latvijas fans .

     [+] [-]

, 2009-12-31 23:16, pirms 16 gadiem
viens vards maticins kalvits un ko//////

     [+] [-]

, 2009-12-31 23:18, pirms 16 gadiem
swe-Fin 7-1 Game over