Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Video: KHL kautiņš: Jēkabs Rēdlihs pret Maksimu Ribinu

Ļoti agresīvā spēlē Dinamiešu izpildījumā tika pieveikta SKA komanda ar rezultātu 4:1, viena no līdervienībām KHL. Vairkkārtēji spēlē bija asumi, neliela ''paplūkšanās'', līdz tas viss noveda arī līdz kautiņam 1 pret 1, nepārliecinoši, bet tomēr gribās atzīt, ka uzvarēja Rīgas dinamietis Jēkabs Rēdlihs.
Vērtējums: +41

  -3 [+] [-]

, 2009-10-31 10:27, pirms 15 gadiem
I.M 79 rakstīja: Gluži otrādi-man besī ārā kā Kreipāns komentē Vitjazu spēli-ka tie tikai māk kauties!Vēlreiz atkārtošos-hokejs ir spēka spēle,nevis balets uz ledus!Un domāju nevienam arī nebūs jaunums,ka daudzi iet skatīties NHL līgā spēli tikai dēļ kautiņiem!Protams RD nav tāda kalibra spēlētājs kurš varētu izkauties ar Saimonu!Bet sevi un komandas biedrus ir jāaizstāv!Nevis iegrūž mūsējo bortā un pārējie tikai noskatās!
Vakar tas Kreipāns galīgi laikam sapīpējies bij, nosauca Pēterburgu par Ļeņingradu un vēl bij kad galīgi šķērsām komentēja, gribētos klausītie labāk Ābolu vai lai atrod kādu citu runāt mākošu izbijušu neseno spēlētāju, tie vismaz kaut ko vairāk pastāstīs par mūsdienām, nevis visulaiku par 70. un 80. gadiem runā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 10:30, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kaut kādu asumu spēlei vajag, bet mani izbrīna, ka RD fani,kas visu laiku noliek Vitjaz, tagad baigi slavē RD par šiem sīkajiem kautiņiem. Ar ko RD ir labāks par Vitjaz?
Ar to ka parastās spēles epizodēs nebrauc ar elkoni sejā apzināti un negrūž ar galvu bortā, bet runājot par Ješkas kautiņu tur viss bij vairāk nekā korekti, normāli palūcās, vai ko tu gribēji redzēt kā uz nestuvēm kādu nones, nu labi Ozoliņš tur drusku pa ilgu to Čajniku pa zemi mocīja kā MMA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 10:30, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: news.sportbox.ru: КХЛ. "Амур" - "Ак Барс" -...

Amur vs AK Bars tiešraide,ja kādam interesē.
O paldies tieši nav ko darīt, citreiz ar ieliec ja ir kāda spēle un tu zini, vēlreiz thanx, tu normāls 4uvaks Pastāsti kas notiek ar Barsu, vēl svin vai kas?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 10:31, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, arī Ribins tur neuzvarēja, bet katrā ziņā tas nebija tāds kautiņš, lai no tā taisītu baigo sensāciju.
Piekrītu vienīgi tam, ka uz RD iepriekšējo jēlo spēļu fona šī jau bija vismaz kaut kas.
Par Petrovicki vel neko neteikšu, jo viņš vel nav tā iespēlējies komandā, lai šo varētu sākt baigi slavēt vai kritizēt. Ir labi momenti, bet tas vel nedod iemeslu par viņu ko secināt. Pagaidīsim,kad viņš būs vairāk spēļu nospēlējis.
nu ja tu būtu Ribina vietā, tad domāju mēs te pāris nedēļas iztiktu bez taviem komentāriem.. kamēr tu ar salauztu gurķi čīkstētu mājās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 10:39, pirms 15 gadiem
nevajag jaukt asu spēli ar netīru... kautiņi un spēka paņēmieni ir vairāk kā ok... Vitjaz jau pierāda, ka ar šādu spēli arī viduvējas komandas var sasniegt rezultātu... Čajaneka "uzkrišana" Edžam no aizmugures gan bija vairāk kā zemiska, un par to ir jāsoda... dažkārt ir žēl ka tiesnešiem nevar pieprasīt skatīties video kā pēc goliem... jā - Ozo bija jānoraida, taču arī Čajaneks par nesportisku uzvedību (šinī gadījumā bloķēšana laikam visatbilstošākā būtu)

     [+] [-]

, 2009-10-31 10:40, pirms 15 gadiem
No Jekaba ko tadu vareja gaidit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 11:04, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Prieks protams par mūsējo cīņas sparu un neatlaidību,bet gribētu redzēt vai jūs būsiet tik pat stāvā sajūtā,kad Vitjaz bokseri mūsējiem metīs štangā. SKA komanda spēlēja,cīnijās,bet mūsējie bija labāki. Bija samērā korekta spēka spēle abu komandu izpildījumā. Izņemot Čejaneku,bet viņš visu laiku tā spēlē provacējot pretiniekus,tāds Jarko Rutu 2 . Nekad nesapratu un nesapratīšu tos cilvēkus kas jūsmo par mordoboju uz ledus.
.
Hokejs tomēr nav daiļslidošana un arī kautiņi ir hokeja sastāvdaļa .... tapēc es piem.neredzu kapēc KHL neravētu darīt tāpat kā NHL un tas ir dot katram tikai pa 5. min un miers vai sliktākajā gadijumā tiešām noraidīt abus kaušļus līdz spēles beigām bez kādām citām sankcijām! Var jau protams tagad bļaut "takoj hokej nam ņenužen", bet citreiz tieši tāds hokejs ir vajadzīgs (epizodiski pēc situācijas, kad kādi divi vīriņi smuki 1 pret 1 izvillojas) un attiecīgi komandām paceļas "kaujas gars"!

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:07, pirms 15 gadiem
nee nu laba speele labs kautinsh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:14, pirms 15 gadiem
isti kuraa periodaa un minuute kautinsh bija skatots atgkartojumu pa tv 3 perioodaa ? vienk nevareju redzeet vakar

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:18, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Hokejs tomēr nav daiļslidošana un arī kautiņi ir hokeja sastāvdaļa .... tapēc es piem.neredzu kapēc KHL neravētu darīt tāpat kā NHL un tas ir dot katram tikai pa 5. min un miers vai sliktākajā gadijumā tiešām noraidīt abus kaušļus līdz spēles beigām bez kādām citām sankcijām! Var jau protams tagad bļaut "takoj hokej nam ņenužen", bet citreiz tieši tāds hokejs ir vajadzīgs (epizodiski pēc situācijas, kad kādi divi vīriņi smuki 1 pret 1 izvillojas) un attiecīgi komandām paceļas "kaujas gars"!
Tāpēc, ka KHL spēlētāji nav tik disciplinēti kā NHL (tieši kautiņu ziņā) NHL ir mazāk cheapshotu, tādu kā Dārziņš, kad iejaucās divu citu spēlētāju duelī no ar grūdienu mugurā (NHL ir pat speciāls sods par to ). Nav izstrādāts, tā sauktais goda kodekss. 5 min par kautiņu radītu pilnīgu bezpriģelu.

Bez tam KHL ir obligāti aizsargstikli līdz 34 gadiem, kas arī ir kautiņiem traucējoši, savukārt atrašanās laukumā bez ķiveres arī sods.

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:19, pirms 15 gadiem
Malacis! Tā vajag! Rēdlihs uzvarēja!

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:20, pirms 15 gadiem
malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:21, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē, arī Ribins tur neuzvarēja, bet katrā ziņā tas nebija tāds kautiņš, lai no tā taisītu baigo sensāciju.
Piekrītu vienīgi tam, ka uz RD iepriekšējo jēlo spēļu fona šī jau bija vismaz kaut kas.
Par Petrovicki vel neko neteikšu, jo viņš vel nav tā iespēlējies komandā, lai šo varētu sākt baigi slavēt vai kritizēt. Ir labi momenti, bet tas vel nedod iemeslu par viņu ko secināt. Pagaidīsim,kad viņš būs vairāk spēļu nospēlējis.
Neviens jau arī netaisa baigo sensāciju... bet kautiņs nemaz nebija sūdīgs. paskaties hockeyfight.com NHL tur ne katru dienu šitādi kautiņi ir ..ir protams bet ne katru dienu. Priekš KHL un RD šis bij labs kautiņš!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:28, pirms 15 gadiem
Vienozimig uzvara!!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-31 11:31, pirms 15 gadiem
Domāju, ka KHL spēles būtu vēl apmeklētākas un skatāmākas, ja varētu izplūkties un par to nedotu tik bargus sodus. Ar to NHL ir priekšā KHL.

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:35, pirms 15 gadiem
brinijos ka tiesneši skatijas no malas ka nhl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 11:38, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Arī NHL jau soli pa solim iet pret šiem kautiņiem spēles laikā.
Tici man NHL nekad to pilnībā neatcels! Viņi jau vienubrīd par to domāja, bet tad atčohņijās, ka liela daļa burgerēdāju iet uz hoķi tieši dēļ kautiņiem.... Es nebūt nesaku, ka KHL tagad būtu jāpārņem NHL un jākopē visa NHL "policistu būšana", bet iespējams, ka ir jāpadomā kā viņi varētu normālāk reglamentēt un iespējams atrast kaut kādu vidusceļu starp tagadējām KHL normām attiecībā uz kautiņiem, kad viņi praktisi ir aizliegti.... tas arī nav tomēr normāli! Domāju noraidijums līdz spēles beigām (abiem) būtu normāls "vidusceļš"....

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:38, pirms 15 gadiem
redlihs kā ēvele norāva ribinam pa tāsi!

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:44, pirms 15 gadiem
Spēle pēc agresivitātes bija OK , bet tomēr pāris epizodēs mūsējie tomēr pāršāva pār strīpu . Jēkabs malacis , bet vai kāds pateiktu kā tas sākās ? Jo abi divi jau nav no tiem "lecīgākajiem"

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:53, pirms 15 gadiem
malacis jeecis, paraadiija, ka muuseejie nav nekaadi vakareejie..