Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Cipruss nākamajā sezonā trenēs Baltkrievijas čempioni "Neman"

Rolands Eliņš

Cipruss nākamajā sezonā trenēs Baltkrievijas čempioni "Neman"
Aigars Cipruss
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Bijušais Latvija hokeja izlases uzbrucējs un aizvadītās sezonas Virslīgas vicečempiones "Kurbads" treneris Aigars Cipruss nākamajā sezonā vadīs Baltkrievijas komandu Grodņas "Neman".

Ziņas par varbūtēju Latvijas trenera parādīšanos Grodņas "Neman" sastāvā baltkrievu medijos uzvirmoja jau pirms pāris dienām, bet šodien Aigars Cipruss sarunā ar Sportacentrs.com apstiprināja, ka noslēdzis līgumu ar "Neman", kuras galvenais treneris būs nākamajā sezonā.

Cipruss pagājušo sezonu uzsāka Lietuvas komandā Viļņas "Baltica", taču janvārī pārcēlās pie hokeja kluba "Kurbads" Latvijā. Ar šo komandu tika sasniegts Latvijas Virslīgas fināls, kurā nedaudz pārsteidzoši tika atzīts HS "Rīga/Prizma" pārākums.

Cipruss strādāja ar Lietuvas izlasi kā galvenā trenera palīgs pirmās divīzijas B grupā, kurš šogad notika Viļņā. Lietuva piecās spēlēs uzvarēja trīs reizes un palika trešajā vietā, kas ir līdzvērtīga 25. vietai pasaulē.

Grodņas "Neman" ir piecas reizes triumfējusi Baltkrievijas čempionātā, ieskaitot pēdējos divus gadus. Iepriekšējais komandas treneris Sergejs Puškovs darbu atstājis, jo nespējis vienoties ar kluba vadību par jauna līguma nosacījumiem. Tiesa, no "Neman" čempionu komandas neviens hokejists netika iekļauts Baltkrievijas izlasē šajā valstī nesen notikušajā pasaules čempionātā.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2014-05-31 16:53, pirms 11 gadiem
Apsveicu!

     [+] [-]

, 2014-05-31 17:13, pirms 11 gadiem
Jācer, ka solis uz augšu profesionālajā karjerā, un ar gadiem Latvijai būs vēl viens labs treneris.

  +6 [+] [-]

, 2014-05-31 18:23, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi,tad diezgan pārsteidzošs fakts. Līdz šim šķita, ka ''Ņeman'' ir pietiekoši nopietns klubs, un viņi uz šāda veida avantūrām neparakstītos. Ar ko Cipruss viņiem iekritis acīs nav īsti saprotams.
b*ed, kur var but nemitigi tik zultains un igns cilveks? kas tev ir? ikdiena kurpes nesa, kuras tev ir 5 izmerus par mazu? apenes rive sudbedriti? pa nakti prostata moka?
nemitigi d*rs beztolka! ta tik liekas, ka tavs kosmosa kugis tevi aizmirsis savakt un tev nemitigi zud realitates izjuta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-05-31 18:44, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: bet domu saproti taču! kādas apenes, Ciprusam 5x lielākas?

draugs, lieta tāda, ka Cipruss neko vēl iespaidīgu nav sasniedzis kā treneris, tāpēc arī tāds brīnums, kā Ņemaņi šamo paņēmuši, gandrīz kā kaķi maisā!

tā kā nameja ideja ir saprotama.
Tieši tā, jo man nav saprotama tā mēraukla pēc kuras ir vadijusies ''Neman'' vadība, kad uzaicināja Ciprusu par galveno treneri. Kuri ir tie rādītāji, ka viņš varētu labā līmenī nākošajā sezonā vadīt BLR pašreizējos čempionus.
Man personiski pret Ciprusu nav nekādu pretenziju.

  +4 [+] [-]

, 2014-05-31 18:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi,tad diezgan pārsteidzošs fakts. Līdz šim šķita, ka ''Ņeman'' ir pietiekoši nopietns klubs, un viņi uz šāda veida avantūrām neparakstītos. Ar ko Cipruss viņiem iekritis acīs nav īsti saprotams.
Tu daudz zini par BLR treneru spējām, jeb vienkārši ikdienas caureja?
BLR treneriem ir nesalīdzināmi lielāki cilvēku un naudas resursi, bet rezultāti visos līmeņos zemāki kā Latvijai. Tas arī visu izsaka.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 19:07, pirms 11 gadiem
PČ 2014 izsmiekls! rakstīja: Tu daudz zini par BLR treneru spējām, jeb vienkārši ikdienas caureja?
BLR treneriem ir nesalīdzināmi lielāki cilvēku un naudas resursi, bet rezultāti visos līmeņos zemāki kā Latvijai. Tas arī visu izsaka.
Ikdienas caureja ir Tev.
Jā, es par BLR čempi zinu daudz vairāk nekā par LV, un pavisam droši varu apgalvot,ka tas ir galvas tiesu pārāks par LV čempionātu.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-31 19:14, pirms 11 gadiem
Asais_Nazis rakstīja: bet domu saproti taču! kādas apenes, Ciprusam 5x lielākas?

draugs, lieta tāda, ka Cipruss neko vēl iespaidīgu nav sasniedzis kā treneris, tāpēc arī tāds brīnums, kā Ņemaņi šamo paņēmuši, gandrīz kā kaķi maisā!

tā kā nameja ideja ir saprotama.
Ne,nesaprotu. Esmu tik pamanijis to,ka vinam ir tieksme nemitigi visu no*irst. Un ko tadu Skudra bija sasniedzis? Katrs ir pelnijis iespeju.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-31 19:27, pirms 11 gadiem
Pizonis rakstīja: Ne,nesaprotu. Esmu tik pamanijis to,ka vinam ir tieksme nemitigi visu no*irst. Un ko tadu Skudra bija sasniedzis? Katrs ir pelnijis iespeju.
Cipruss taču ir spēlējis un trenējis Dinamo sistēmā, skaidrs, ka automātiski Nameja acīs slikts treneris... Būtu kāds LM pārstāvis, būtu baltkrievi malači, tagad muļķi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 19:30, pirms 11 gadiem
Cik gan stulbam jābūt,lai nesaprastu,ka Skudra bija iekšā KHL treneru sistēmā būdams Kvartaļnova palīgs, un tieši tāpēc nebija nekāds īpašais pārsteigums, ka viņu apstiprināja par kāda KHL kluba galveno treneri. Atšķirībā no Ciprusa, kuram ar BLR čempionātu nekāda īpašā saikne kā trenerim nav bijusi.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 19:33, pirms 11 gadiem
fanotājs a rakstīja: Tāpat kā nevaru saprast, kā šis portāls varēja atļaut komentēt spēles tev galīgam analfabētam un neprofesionālim, tavas komentētāja dotības ir galīgs ānuss.
Vai Tev kāds lika manī klausīties? Ja tā ir, tad man Tevis patiesi žēl, jo es vienmēr esmu cienijis katra cilvēka brīvu izvēli.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-31 19:35, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Cipruss taču ir spēlējis un trenējis Dinamo sistēmā, skaidrs, ka automātiski Nameja acīs slikts treneris... Būtu kāds LM pārstāvis, būtu baltkrievi malači, tagad muļķi.
Tev acīm redzot ir kādi argumenti, kuri pierāda, ka ''Ņeman'' izvēle ir gluži loģiska, un nekas negaidīts tur nav.
Ja Tev šādu argumentu nav, tad tā Tavs komentārs ir tīrākā verbālā caureja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-31 20:06, pirms 11 gadiem
fanotājs a rakstīja: Ja tu būtu cienījis katra izvēli, tad sen būtu jau nošāvies, jo vēl neesmu redzējis nevienu komentāru vai arī dzirdējis no kāda , kurš par tavām komentētāja dotībām būtu pateicis , kaut ko labu Ivar.
Nekādā mērā netaisos attaisnoties.
Man pašam personiski ir teikuši tā-zinot, ka tu un pārējie šī pasākuma (SC tiešraižu organizētāji) esat stāvējuši no šīs lietas profesionalitātes lielgabala šāviena attālumā, tad var paciest un saprast tikai tāpēc,ka jūs to darat sava entuziasma pēc.
Nekad neesmu pretendējis uz super pro sporta komentētāja lauriem, un vienīgā vēlme bija, lai par Liepājas hokeju uzzin pēc iespējas lielāka auditorija LV un arī BLR.

Bet zinot,ka ļoti daudzi arī Kreipānu uzskata par sliktu sporta komentētāju (manā skatījumā labākais LV), tad es atmetu ātri domu,ka jācenšas izpatikt auditorijai.

     [+] [-]

, 2014-05-31 20:08, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: "Eksperti" Namejs un Nazis atkal bārstās ar savām pērlēm
Toties Tu esi savā ''nepārspējamā elementā'', jo kārtējo reizi izrādi savu tupumu, ka vienkārši nesaproti elementāru lietu par ko cilvēki raksta.
Bet par cik man Tavs tupums nav nekas jauns, tad īpaši neņemu to vērā .

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 20:11, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ikdienas caureja ir Tev.
Jā, es par BLR čempi zinu daudz vairāk nekā par LV, un pavisam droši varu apgalvot,ka tas ir galvas tiesu pārāks par LV čempionātu.
Es jau Tev minēju argumentu, Latviešu treneri ar mazākiem cilvēku un naudas resursiem sasniedz labākus rezultātus, nekā BLR amata brāļi. Kas viņiem tie par treneriem, ja lielajā izlasē (laikam jau vienīgajiem pasaulē) puse sastāva ir citu valstu audzēkņi?

     [+] [-]

, 2014-05-31 20:20, pirms 11 gadiem
Nedomāju.ka belari ņemtu kaķi maisā.kaut kāda info viņiem ir.Veiksmi Aigaram.

     [+] [-]

, 2014-05-31 20:20, pirms 11 gadiem
PČ 2014 izsmiekls! rakstīja: Es jau Tev minēju argumentu, Latviešu treneri ar mazākiem cilvēku un naudas resursiem sasniedz labākus rezultātus, nekā BLR amata brāļi. Kas viņiem tie par treneriem, ja lielajā izlasē (laikam jau vienīgajiem pasaulē) puse sastāva ir citu valstu audzēkņi?

Ja LV starptautiskā arēnā ir solīti priekšā LV, tad tas nebūt nenozīmē, ka viņiem tagad būtu jāņem jebkurš treneris no LV. Es vel saprastu, ja tas būtu sevi pilnībā apliecinājis kā komandas galvenais treneris (piemēram,Beresņevs vai vel kāds no plašāk pazīstamajiem LV treneriem), bet Ciprusam pat LV vel nav sevi pilnībā sevi izdevies apliecināt. Šī gada LČ fināls tam bija labs piemērs.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 20:28, pirms 11 gadiem
Vispār jau Nameja sašutums ir ļoti pamatots, jo tas tomēr ir savā ziņā diezgan liels pārsteigums. Nekādā ziņā negribu spriest par Ciprusa trenera spējām, bet nevar teikt, ka viņam būtu bijuši kādi nopietni panākumi vai pieredze pieaugušo trenera darbā. Dažas sezonas MHL-B galvenā trenera amatā un pabūšana pie izlašu vadības. Neman tomēr ir diezgan nopietns klubs ar pietiekamiem finanšu resursiem (Baltkrievijas un arī Latvijas mērogā), lai spētu piesaistīt vismaz pieredzējušus speciālistus. Tā tomēr nav Ļida, vai Vitebska. Ciprusa nozīmēšana par galveno treneri tādā klubā noteikti ir negaidīts, bet patīkams pārsteigums.

     [+] [-]

, 2014-05-31 20:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Ja LV starptautiskā arēnā ir solīti priekšā LV, tad tas nebūt nenozīmē, ka viņiem tagad būtu jāņem jebkurš treneris no LV. Es vel saprastu, ja tas būtu sevi pilnībā apliecinājis kā komandas galvenais treneris (piemēram,Beresņevs vai vel kāds no plašāk pazīstamajiem LV treneriem), bet Ciprusam pat LV vel nav sevi pilnībā sevi izdevies apliecināt. Šī gada LČ fināls tam bija labs piemērs.
Tev taisnība, viņi ir stulbi un nesaprot ko dara.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-31 21:03, pirms 11 gadiem
itry rakstīja: Vispār jau Nameja sašutums ir ļoti pamatots, jo tas tomēr ir savā ziņā diezgan liels pārsteigums. Nekādā ziņā negribu spriest par Ciprusa trenera spējām, bet nevar teikt, ka viņam būtu bijuši kādi nopietni panākumi vai pieredze pieaugušo trenera darbā. Dažas sezonas MHL-B galvenā trenera amatā un pabūšana pie izlašu vadības. Neman tomēr ir diezgan nopietns klubs ar pietiekamiem finanšu resursiem (Baltkrievijas un arī Latvijas mērogā), lai spētu piesaistīt vismaz pieredzējušus speciālistus. Tā tomēr nav Ļida, vai Vitebska. Ciprusa nozīmēšana par galveno treneri tādā klubā noteikti ir negaidīts, bet patīkams pārsteigums.
Kurš Tev teica,ka es esmu sašutis?
Es tikai un vienīgi esmu izbrīnīts, ka tā tas ir noticis. Man patiešām nav nekas pret Ciprusu, un es viņam pat novēlu panākumus pie ''Ņeman'' stūres.

     [+] [-]

, 2014-05-31 21:06, pirms 11 gadiem
PČ 2014 izsmiekls! rakstīja: Tev taisnība, viņi ir stulbi un nesaprot ko dara.
Par to stulbību Tu diezgan precīzi trāpiji, jo ar katru sezonu belari ļoti centīgi soli pa solim gremdē paši savu čempionātu, kurš vel ne tik senā pagātnē bija pat ļoti laba līmeņa pasākums.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-31 21:34, pirms 11 gadiem
Pādejais Latgaļs rakstīja: Cipruss pījama pareizū variantu ka izvieliejous Baltkrīveju.

Cipruss kai spielitojs beja lobs man patika jo snīgums, bet kai treners jis ir daudz loboks i jam ir dauz lilokis ambīcejis.
oi, čangaļu Jūda atkal pārklonējies... laiks atkal IGNORE, man plānprātiņu komentātri nav jālasa.