Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš rezultatīvs OHL čempionātā

Daugaviņš rezultatīvs OHL čempionātā
Kaspars Daugaviņš

Ar vārtu guvumu un rezultatīvu piespēli aizvadītajā naktī Ontario Hokeja līgas (OHL) čempionāta spēlē izcēlās latviešu uzbrucējs Kaspars Daugaviņš, taču viņa klubs Misisogas "St. Michaels Majors" cieta neveiksmi savā laukumā pret Niagāras "Ice Dogs" (2:6).

Daugaviņš piedalījās abos savas komandas vārtu guvumos. Vispirms pirmā perioda piektajā minūtē pēc latvieša un Kamerona Gonca piespēlēm skaitlisko vairākumu realizēja Džesē Mesjērs, izvirzot mājiniekus vadībā (1:0), bet pēdējā perioda vidusdaļā Daugaviņš pats guva vārtus, vēl vienu reizi izmantojot viena vīra skaitlisko pārsvaru.

Mūsu hokejists spēli beidza ar negatīvu lietderības koeficentu -2, taču, pateicoties savai rezultatīvajai darbībai, tika atzīts par mača trešo zvaigzni.

Aizvadītajā naktī bija paredzēta spēle arī starp Artūra Kuldas Pīterboro "Petes" un Ovensaundas "Attack", bet šis mačs tika pārcelts.

Izmantotie resursi:
www.ontariohockeyleague.com

1 2 39 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2008-01-31 09:16, pirms 17 gadiem
Kopā nopelnījis jau 57 punktus (29 +28), kas ļauj ieņemt 21 vietu starp rezultatīvākajiem, taču pirmajai vietai - Maklīnam ir jau 98 punkti. Katrā ziņā ir kur augt.

  +8 [+] [-]

, 2008-01-31 09:21, pirms 17 gadiem
Nu spēlētu viņš iekš Oshawa Generals vai Kitchener Rangers tad viņam noteikti būtu par punktiem 10-15 vairāk noteikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-01-31 09:31, pirms 17 gadiem
Edgars,

Piekrītu, izskatās ka Daugava velk savus partnerus un apgādā ar labām epizodēm, būtu normāli līdzvilcēji, būtu cita rezultativitāte. Bet nav slikti arī šādi, ka viņš ir stabils komandas līderis un kapteinis no kura var mācīties citi.

  -1 [+] [-]

, 2008-01-31 09:32, pirms 17 gadiem
Būt visu laiku līderim - tas norūda, lai tik rūdās

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 09:33, pirms 17 gadiem
@clone

Kopumā piekrītu, izņemot tajā, ka viņš ir kapteinis.

     [+] [-]

, 2008-01-31 09:39, pirms 17 gadiem
Ontario līgas mājas lapā viņa profila statistikā ir divi fakti, kas vismaz man šķit ļoti interesanti - pirmais- ka viņš ir sācis spēlēt hokeju 9 gadu vecumā, kas, manuprāt, ir salīdzinoši vēlu un otra lieta, ka viņš zina 4 valodas - droši vien latviešu, angļu, krievu...vai trešā būtu franču?

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 09:47, pirms 17 gadiem
GSH

Man gan liekas, ka viņš ir kapteinis, vismaz kkur bija tā rakstīts, ka viņš ir kapteinis MĀJAS spēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2008-01-31 09:51, pirms 17 gadiem
@Juris

Nop, mājas spēlēs kapteiņa asistents {A}

  -1 [+] [-]

, 2008-01-31 09:54, pirms 17 gadiem
Malacīno
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-01-31 10:28, pirms 17 gadiem
standartaa jau mums ir vaacu valoda kaa nakmaa aiz ieprieks trim mineetajaam... bet kanaadaa dzivojot var but ari francu. domaju ka tris valodu zinasana ir normala paradiba - musu platuma graados it seviski - tas ir štatos viņi ir tik tupi ka nav spejigi iemacities neko vairak par what's up dude, tapec ari vinjiem lielie briinumi ka kaads zin 3+ valodas.

     [+] [-]

, 2008-01-31 10:42, pirms 17 gadiem
Neapshaubaams liideris, taads kaa vinam patiik buuut, bet redzees kaa vinam veiksies augstaakaa liimenii!!??

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 10:46, pirms 17 gadiem
henrijz

Latvijas nostūros ir izaugusi paaudze (līdz 20 gadiem), kas knapi
dzimtajā runā, nemaz nepieminot krievu vai angļu valodu.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 10:57, pirms 17 gadiem
henrijz
Drīzāk jau vācu, jo par cik Daugaviņš dzīvo Toronto (vai vismaz kkur tur), tad viņam franču valoda nav aktuāla.

Krisons_is_back
Kuros tad nostūros ir tādi, kas DZIMTAJĀ valodā knapi runā?

     [+] [-]

, 2008-01-31 10:58, pirms 17 gadiem
Krisons --> katraa valstii un naacijaa ir dumi cilveeki - galvenokaart jau slinki pret sevi - mes jau neesam nekads iznjemums, bet ja runaa par kopumu tad gribeetos domat ka tomer vairakums prot normali runat dzimtajaa, plus vel divas citas zin vismaz tadaa limenii lai ieietu pabaa un alu paprasiitu

     [+] [-]

, 2008-01-31 11:02, pirms 17 gadiem
un starp citu - tie cilveeki kas tagad ir 20 plus minus 2 - tos kurus pazistu - vinji runaa lidz piecaam valodaam - tur ieksaa jau ir espanol un francois, turklaat ne vienmeer sarakstaa ir krievu valoda...lai vai kaa valdoas jaazin - jo vairaak jo labaak! man gan patik taa teeze par pamatvalodaam - ka pietiek ar kautkaadaam septinjaam valodaam lai vareetu komuniceet visaa pasaulee - spaanju - prieks latinjamerikas/eiropas, vaacu - visai germaanju skanei - skjiet bija mandarinu chinese, kkas no arabic - nu kautkaa taa - un beigaas sanaaca ka vismaz kautko mazliet vareetu sarunaat jebkuraa valstii

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 11:06, pirms 17 gadiem
henrijz -

mana piebilde vien attiecas uz tiem apnīkošajiem stereotipiem,
tipa, amerikāņi - stulbi, krievi - dzērāji, latvieši - čakli un mīļi, u.t.t.

Tev taisnība, ka valodas jāzina.

     [+] [-]

, 2008-01-31 11:10, pirms 17 gadiem
henrijz -

izskatās, ka sen neesi bijis dziļākos apvidos tur tu tādus filologus
varēsi sastapt...ja cilvēku galīgi nekas neinteresē, kāpēc lai interesētu
apgūt valodas. Angļu valodas zināšanu līmenis pie mums arvien ir zems,
kamēr krievu valodu zina aizvien mazāka daļa.

  +2 [+] [-]

, 2008-01-31 11:26, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back,

krievi- dzērāji nav stereotips. Stereotips ir nepareizs priekšstats par kaut ko nezināmu...krievi ir ļoti labi pazīstami un dzeršana kā viņu mīļākā nodarbe ir vairāk nekā taisnība ne tikai šeit LV, bet arī lielajā Krievijā.

henrijz,

Līdz piecām valodām ir arī viena, divas. Zināt piecas valodas ir diezgan nopietni. 5 valodās runā vēstnieki ( un mazākā daļa noteikti), vai arī citi īpaši apdāvienātie cilvēki, vai arī tādi kas visu laiku klejo apkārt pasaulei. Principā nepazīstu nevienu cilvēku, kas zinātu vairāk par 4 valodām (LV ieksaitot)...bet tiešām zinātu, nevis vienkārši - pateikt labdien, manis sauc...

Domāju, ka Latvijā lielākā daļa runā tikai 2 valodās...kas pēc būtības nav tik traģiski.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 11:29, pirms 17 gadiem
Straka

Krievi-dzērāji ir stereotips... man ir bijusi iespēja salīdzināt gan krievus gan latviešus (kopā) šajā rādītāja... neteiktu, ka krievi dzer vairāk nekā latvieši...

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 11:32, pirms 17 gadiem
juri, es jau neteicu, ka latvieši nav dzērāji...tie ir tādi paši, diemžēl.

  +4 [+] [-]

, 2008-01-31 11:50, pirms 17 gadiem
Latviesiem ar to dzersanu ir sudigi vismaz maniem vienaudziem toc ap 32 +- 4 gadi jaunakiem varbut ir mazak (mana pieredze )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 12:18, pirms 17 gadiem
Par to valodu zināšanu ir tā, ka viens otrs tikko, kā iemācās pateikt Ich habe keine ahnung bez stostīšanās, tā raksta, ka zin vācu val., kā iemācās uzrakstīt This is a pencil, raksta ka english ir bez maz dzimtā valoda. Tā ka ar tiem poliglotiem jābūt uzmanīgiem. Reāli vairāk par 3 valodām labā līmenī zināt nav iespējams, jo labā līmenī val. var zināt tikai to lietojot ikdienā - cik daudziem cilvēkiem ikdienā jālieto 4,5,6 valodas? Aber Toronto dzīvojot franču val. , var lieti noderēt un ir iespējas tajā ielauzīties, tomēr Monreāla nav pārāk tālu (priekš Kanādas mērogiem), un franču val. tur daudzi zin (māca skolā). Dzīvojot B.C. vai Albertā točna par franču val. var aizmirst, tur bez anglo-kanādiešiem var sastapt tikai lāčus un amerikāņus.

     [+] [-]

, 2008-01-31 13:08, pirms 17 gadiem
carlito, 2008-01-31 12:18 -->Reāli vairāk par 3 valodām labā līmenī zināt nav iespējams...
Hmm... nu kaa lai tev to pasaka - ir iespeejams! es pats runaaju labi triis valodaas - lat, eng, rus... darba ipatniba ir tada ka deretu vel est un swe - vai vismaz viena no taam - zinu daudzus cilveekus( tiesa ne latvijaa), kas pie siim veel liek klaat spaanju - pilniigi piekriitu protams ka lai valodaa labi runaatu, taa ir jaakopj - resp, jaalieto!
Starp citu - lai vai kaa mees varbut nenovertejam vienu latvijaa dziivojosu minoritaati - vinji tomer uz valodaam ir diezgan naski - cigaani! triis valodas runaa lielakaa dalja - ne tas ka gluzi komuniceet sanaak ikdienaa ar cigaaniem - tomer cik nu vien ir bijusi saskare tad saveejaa, latviesu un krievu vinjiem ir liimenii!
Tas ka laukos valodas mazaak maacaas ir skaidrs - prieks kam tev anglju valodu ja tu straadaa gaterii pie baljkju cilaasanas! vai govis slauc ikdienaa...

  +2 [+] [-]

, 2008-01-31 13:10, pirms 17 gadiem
tas taa pie teemas - esports.lv hokeja sadaljaa

  +2 [+] [-]

, 2008-01-31 13:21, pirms 17 gadiem
nedžeks89

Nu jā Vaira zināja franču angļu utt. valodas, bet nu krievu valodu viņa toč nebija iemācījusies. Tas ka viņa varēja izlasīt (vai arī no galvas iemācīties?) pasaku par "Koloboku", nav valodas zināšana, bet gan tas variants ko carlito minēja.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-31 13:33, pirms 17 gadiem
he he...re kā par Daugaviņa valodu zināšanām ieminējos un viss šādi te aizgāja.

Cien. Freibergas kundzei ir labas zināšanas angļu valodā, latviešu, franču, spāņu un vācu valodā...un kā pati norāda - pasīvas zināšanas portugāļu un itāļu valodās...viņa ir izglītota humanitārajās zinātnēs, un ļoti ļoti talantīga.

     [+] [-]

, 2008-01-31 13:46, pirms 17 gadiem
Cita starpā ātri vien jau pienāks OHL "ALL-Stars" spēle, kurā Kasparam ar būs jāpiedalās

     [+] [-]

, 2008-01-31 14:06, pirms 17 gadiem
Nu Droši vien Daugaviņš prota Latviešu, angļu, vācu un krievu, jo skolā mācījies iespējams vācu un angļu, bet krievu valodu jau nav problēmu iemācīties, ja tu dzīvo rīgā.
Un daži te nepareiz teica. Latvijā ir viena obligātā svešvaloda: Angļu valoda un divas otrās svešvalodas: Vācu, vai krievu. Franču valodas māca tikai atsevišķās skolās un atsevišķās klasēs, jo to franču val. skolotāju nemaz nav tik daudz.

Vispār Latvija ir nekur neredzēts fenomens, varbūt tagad jau tas drusku mainās, bet vienu laiku tā tiešām bija ( 90tajos), ka valsts valodu zina tikai 90% iedzīvotāju, bet 100% zina vienu svešvalodu - krievu valodu. Atšķirībā no īrijas, kur paši īrī ir "atteikušies" no savas valodas, Latvijā vienk. viesstrādniekiem bija problēmas iemācīties valsts valodu un mēs tāpēc iemācījāmies viņu valodu.

Ja nezina vēsturi un visu rusifikācijas politiku, tad ārzemniekiem tav var tiešām šķist dīvaini un pat ironiski.

     [+] [-]

, 2008-01-31 14:10, pirms 17 gadiem
Vispār labākie sportisti ir teicami mācījušies skolā.

     [+] [-]

, 2008-01-31 16:49, pirms 17 gadiem
Tieši tā, jo laukumā vien nepietiek ar talantu un fizisko, vajag arī pielotot savas pelēkās šūniņas
1 2 39 komentāri