Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvija bez variantiem zaudē Zviedrijai

Latvija bez variantiem zaudē Zviedrijai
Roberts Jekimovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pasaules čempionātā hokejā junioriem trešo zaudējumu trijās spēlēs šodien piedzīvoja Latvijas hokejisti, kas ar rezultātu 1:10 piekāpās Zviedrijas izlasei. Latvijas labā vienīgos vārtus guva Roberts Jekimovs.

Pirmais periods Latvijas izlases hokejistiem īsti neizdevās, jo laukumā dominēja zviedri, kuri guva piecus vārtus. Interesanti, ka vārtus sargāja nevis Nauris Enkuzens, bet gan Raimonds Ermičs. Jau perioda trešajā minūtē Matiass Tedenbijs, izejot viens pret Ermiču, atklāja spēles rezultātu, pie tam, izmantodams vairākumu. Arī perioda turpinājumā zviedriem piederēja spēles iniciatīva, kas izpaudās vēl vienā vārtu guvumā septiņas minūtes vēlāk, kad Svensons rezultātu dubultoja - 2:0. Pēc šiem ielaistajiem vārtiem Latvijas izlases galvenais treneris Andrejs Maticins pieprasīja minūtes pārtraukumu, bet tas šajā periodā nelīdzēja. Sākot no trešdaļas trīspadsmitās minūtes zviedri guva vēl trīs vārtus, praktiski salaužot Latvijas hokejistu pretestību. Vispirms izcēlās Andre Petersons, bet vēlāk otros vārtus guva Svensons, kā arī Niklass Lasu, panākot jau graujošu rezultātu 5:0. Pēc treša vārtu guvuma vārtos Raimonda Ermiča vietā stājās Nauris Enkuzens. Lai arī likās, ka šajā spēlē praktiski uzvarētājs ir zināms, Latvijas izlasei trešdaļas noslēgumā izdevās atspēlēt vienus vārtus, ko skaisti paveica Roberts Jekimovs, panākot 5:1, kas bija pirmās trešdaļas beigu rezultāts. Interesanti, ka pirmo divdesmit minūšu laikā Latvijas jaunie hokejisti meta tikai vienu reizi pa pretinieku vārtiem, pie tam, precīzi. Toties zviedri izpildīja 26 metienus, kas vien pierāda Zviedrijas izlases nospiedošo pārsvaru pirmajā trešdaļā.

Otrais periods jau aizritēja daudz līdzīgākā cīņā, tomēr varēja pamanīt, ka zviedri ir nedaudz nomierinājušies. Lai arī Latvijas hokejistiem parādījās iespējas gūt vārtus, tomēr rezultātu palielināja Zviedrija. Roberts Jekimovs nespēja izmantot ļoti labu izdevību samazināt starpību, ko pretuzbrukumā izmantoja Simons Hjalmarsons, raidot sesto ripu Enkuzena vārtos. Savukārt perioda desmitajā minūtē Latvija palika mazākumā, kad noraidījumu par turēšanu izpelnījās Alberts Iliško. Tas gan netika izmantots, tādējādi rezultāts palika nemainīgs - 6:1 Zviedrijas izlases labā. Kad Latvijas izlase atradās kārtējā mazākumā, Robertam Jekimovam radās iespēja iziet vienam pret vārtsargu, tomēr viņš netrāpīja, jo zviedru hokejists izmeta nūju viņa virzienā, traucējot gūt vārtus. Latvijas hokejisti, izlases treneru štābs, kā arī līdzjutēji pieprasīja tiesnesim piešķirt bullīti, tomēr tas aprobežojās vien ar divu minūšu noraidījumu. Līdz perioda beigām spēles gaita būtiski nemainījās, tādējādi pirms pēdējām divdesmit minūtēm rezultāts bija 6:1 Zviedrijas labā.

Trešā trešdaļa iesākās Latvijas izlasei ar divu vārtu zaudējumu. Jau perioda 33 sekundē vārtus guva Joakims Andersons, bet nedaudz vēlāk 8:1 panāca Eriks Karlsons. Rezultāts varēja kļūt vēl lielāks, ja ne Nauris Enkuzens nebūtu glābis dažās situācijās. Trešdaļas vidū zviedri guva vēl divus vārtus, panākot 10:1. Vispirms, skaisti izspēlējot kombināciju, vairākumā vārtus guva Davids Ulstroms, bet vēlāk ar metienu no zilās līnijas Enkuzenu pārspēja Niklass Lasu, padarot rezultātu jau graujošu. Līdz perioda beigām līdzīgi kā visā spēle Latvijas jaunie hokejisti nespēja neko mainīt spēles gaitā vai rezultātā, līdz ar to tika piedzīvots zaudējums ar 1:10.

Latvijas izlasē par spēles labāko spēlētāju tika atzīts Edgars Lipsbergs.

U20 Pasaules čempionāts

B grupa

Latvija - Zviedrija 1:10 (1:5, 0:1, 0:4)
Vārti: 2:13 0:1 Tedenbijs (Petersons, Karlsons, vair.), 9:15 0:2 Svensons (Hjalmarsons, Andersons), 13:42 0:3 Petersons (Tedenbijs, Eriksons), 17:39 0:4 Svensons (Hjalmarsons), 19:10 0:5 Lasu (Gustafsons), 19:53 1:5 Jekimovs (Ozoliņš, Straupe), 26:31 1:6 Hjalmarsons (Andersons, Svensons), 40:33 1:7 Andersons (Svensons, Karlsons), 41:33 1:8 Karlsons (Mollers, Hedmans, vair.), 48:31 1:9 Ulstroms (Torps, vair.), 49:18 1:10 Lasu (Rundblads)
Metieni: 11:61
Soda minūtes: 20:12

Izmantotie resursi:
iihf.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: nikijs10

 +36 [+] [-]

, 2008-12-29 23:55, pirms 16 gadiem
Nekas, aiznākamgad atkal spēlēsim starp stiprākajiem

 +17 [+] [-]

, 2008-12-29 23:55, pirms 16 gadiem
mana prognoze bija 1:11...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 23:56, pirms 16 gadiem
mazliet pietrūka līdz uzvarai

     [+] [-]

, 2008-12-29 23:56, pirms 16 gadiem
Vnk bez komentāriem.
Pēdējā cerība rīt, pret somiem..Lai gan pēc šādas spēles vajadzētu braukt mājās un sākt gatavoties nākamajam gadam.

 +18 [+] [-]

, 2008-12-29 23:57, pirms 16 gadiem
Labi, ka naw kā Kazahiem!
Jekimovs kaut mazdrusciņi lika pasmaidīt.
Somus bez variantiem jāapēd!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 23:57, pirms 16 gadiem
Mani tikai interesee tas, kas buus kad sie chali skaitiisies muusu pieauguso izlase, tad arii buus tikai zaagji un BYE BYE A grupa vai kaa??????.......

  +2 [+] [-]

, 2008-12-29 23:57, pirms 16 gadiem
njā, smagi gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-29 23:58, pirms 16 gadiem
Vai mūsējiem maz bija 10 metienu pa pretinieku vārtiem lai varētu kaut teorētiski uzvarēt.
Slēpts komentārs: Superhuman

  -2 [+] [-]

, 2008-12-29 23:58, pirms 16 gadiem
visus vārtus guva zwiedri

  +1 [+] [-]

, 2008-12-29 23:58, pirms 16 gadiem
Nekas, bija gaidaams!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-29 23:58, pirms 16 gadiem
Vienīgais, kas šinī visā bija kvalitatīvs, zviedru hokējs un viņu translācija i-netā!
Latvijas puikām parādija kā jāspēlē hokējs! Cerams viņi ņems to vērā un mācīsies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-12-29 23:58, pirms 16 gadiem
nikijs10 rakstīja: Žēl
Bet pelmīti.

  +8 [+] [-]

, 2008-12-29 23:59, pirms 16 gadiem
Nu nekāds pārsteigums jau šis zaudējums nav!!!!!! Žēl protams....tā kā spēle mūsējo izpildījumā tāda nekāda domājams ka spēku daudz neiztērēja un rīt viņi vēl parādīs...SARAUJ!!!!

  -3 [+] [-]

, 2008-12-29 23:59, pirms 16 gadiem
Superhuman rakstīja: njaa, waaja izlase.. es ar wienu slidu wisus apkapaatu
Tāpat, kā ar vienu stīgu apspēletu Superhuman

  -4 [+] [-]

, 2008-12-29 23:59, pirms 16 gadiem
Nu nekas, tas arī bija gaidāms, tagad tikai atlikušās spēlēs jācīnās un jāpaliek A grupā.

     [+] [-]

, 2008-12-30 00:01, pirms 16 gadiem
masalskis123 rakstīja: tas jau bija gaidāms..!! laikam augstākā divizija nav mūsu vieta vismaz pagaidām!!
Veel mums ir 3 speeles, un nevareetu teikt, ka ar galvenajiem favoriitiem. Tapeec nevajag paarsteidziigi norakt muuseejos. Riit ljoti svariiga speele ar somiem!!! Redzeejju speeli Zviedrija Somija, protams, somi izskatiijaas laabaak par mums, vinji noteikti ir aatraaki, bet muusu pluss vareetu buut, tas ka somi muus nenoveertees peec sodienas zaudeejuma, un arii tas, ka
sodien muuseejie nespeeleeja par 100%.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:02, pirms 16 gadiem
nu tas ir pilnigi logisks iznakums,izvertejot visus faktorus (speletaju skaits,hallu skaits,sagatovasanas limenis,hokeja attiistibas programma ka tada!! musejie ari kaut ko censas darit,bet nu lidz tadam limenim mums loti,jo loti talu!! ta realitate,diemzel!japriecajas,ka musu dzeki vispar var uzspelet taja a grupa!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:02, pirms 16 gadiem
ja jau visas maiņas laistu virsū ari 3.periodā tad nebutu tik liels rezultats bet Re ka treners uztaisa kaut kadu Super mainju kad visu laiku sit ieksa paskatoties uz 3. mainjas rezultatiem neviens gols nav vinju kontaa kas butu ielaists
ja trenera galvenais uzdevums nebuutu biidiit noteiktus speeleetaajus, tad vinji vareetu veel paciiniities.
...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:02, pirms 16 gadiem
nu neko darit,reali swe bija paris solus prieksaa musejiem,it visa,atruma,individualaja meisteriba,un musejie izskatijas nevarigi!nekada jedziga uzbrukuma swe nebijvienkarsi vinji meta!musejei neuzmeta gandriz nemaz!

     [+] [-]

, 2008-12-30 00:02, pirms 16 gadiem
nu ja diezgan svaki lai neteiktu kautko vairak!
diemzel cik es vakar un sodien ieveroju ka musu vartu virs diemzel neielaiz tikai tas ripas kuras vinam uzmet virsu!
Bet nav jau ari ko kert krenki vismaz cali ir apostijusi gaisu kads tur ir un varbut sapratis ka viniem vel daudz un smagi jatrenejas lai butu daudz maz normali hokejisti un ari ne jau visi tadi klus

 +11 [+] [-]

, 2008-12-30 00:04, pirms 16 gadiem
he hee un pagaajusogad visi veel kumaariija CUBAS cigaarus he hee, taadi teevi naaa.....

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:04, pirms 16 gadiem
Tā kā mēs spēlējām pret vismaz sudraba medaļu ieguvējiem bija ok, galvenais tagad atgūt spēkus un atcerēties ka savulaik Tukumā šitie somi kas rītā nāks pretī ir uzvarēti.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:04, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Nekas, aiznākamgad atkal spēlēsim starp stiprākajiem
nemurgo

     [+] [-]

, 2008-12-30 00:05, pirms 16 gadiem
es nekad neesu redzejis lidz sim speli, kura par visu speli met tikai 4 reizes....... ari periodu, kad nemet nevienu reizi.... ( lv pret slovakiju), te nav vainiga (ne) sistema, bet kaut kas cits..........

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:06, pirms 16 gadiem
Fubar rakstīja: he hee un pagaajusogad visi veel kumaariija CUBAS cigaarus he hee, taadi teevi naaa.....
visi jau ne. ja nemaldos, Kulda atteicās, kad Daugaviņš piedāvāja. Un pats lielākais cigārotājs šai U-20 jau par vecu...

     [+] [-]

, 2008-12-30 00:07, pirms 16 gadiem
kivi rakstīja: Vienīgais, kas šinī visā bija kvalitatīvs, zviedru hokējs un viņu translācija i-netā!
Latvijas puikām parādija kā jāspēlē hokējs! Cerams viņi ņems to vērā un mācīsies!
kur macisies ?

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 00:07, pirms 16 gadiem
Nu zaudējums ,jau bij gaidāms .
Jekimovs malacis cīnijās puisisvismaz mums ripas krīt iekšā
Galvenais mačš ir rīt ,un tur jāizplosās riktīgi.
VISU VAI NEKO.........

 +10 [+] [-]

, 2008-12-30 00:08, pirms 16 gadiem
vismaz tiesnešiem bija haļava uz otru pusi nebija jāslido ,varēja stāvēt pie vieniem vārtiem

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:09, pirms 16 gadiem
Ja nemet pa vārtiem, uzvarēt nevar...

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 00:09, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Tā kā mēs spēlējām pret vismaz sudraba medaļu ieguvējiem bija ok, galvenais tagad atgūt spēkus un atcerēties ka savulaik Tukumā šitie somi kas rītā nāks pretī ir uzvarēti.
tikai tie "Tukumā uzvarētie somi" pa šiem 2 gadiem ir krietni labāk sagatavoti kā mūsējie... reāli skatoties, laikam mūsu vienīgie pretinieki šeit ir kazahi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-30 00:10, pirms 16 gadiem
Labi i! Malači zviedri, uzkačājuši hokeju. Mums Lipmanis šodien visas Latvijas priekšā vien zvērīgi nosola, ka izlasēm būs finansējums.. a par jaunatnes hokeju- klusums.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:10, pirms 16 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: ja mēs rīt somus uzvelkam, ar TO PIETIEK, lai mēs saglabātu vietu augstākajā divīzijā...
saja emocionalaja kondicija????nav variantu!!!musu limena komandas ir vacija un kazahstana!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 00:12, pirms 16 gadiem
Ermiča karjera beigusies tā arī nesākusies, drafts nu noteikti nespīd. Andri, ko tu to puiku moki, vai tad tiešām neredzi, kam Tev tā izlase bija vajadzīga, deguni jau nu abiem spici un gaisā, bet ko tad nu, būtu tak Ančam vietu atdevis, kurš reāli labāks, arī Vasiļjevs tak labāks. Tu tak to puiku tikai čakarē, visu laiku ar maku pa priekšu jau no Sāgas laikiem, redz ASV tā nevarēja, Miļunam tas nu ļoti patīk, arī Maksis nepeļ.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:13, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Labi i! Malači zviedri, uzkačājuši hokeju. Mums Lipmanis šodien visas Latvijas priekšā vien zvērīgi nosola, ka izlasēm būs finansējums.. a par jaunatnes hokeju- klusums.
ok,piekritu par finansejumu! a ko dos kaut vai nereali liels finasejums,ja mums to hokejistu ir tik,cik ir!!!hallu ir tik cik ir!!u.t.t iedos baigo piki un tagad mes visus pec kartas uzvilksim!!???protams,ka ne!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:13, pirms 16 gadiem
ievux999 rakstīja: Nu zaudējums ,jau bij gaidāms .
Jekimovs malacis cīnijās puisisvismaz mums ripas krīt iekšā
Galvenais mačš ir rīt ,un tur jāizplosās riktīgi.
VISU VAI NEKO.........
diezvai galvenais... neticās, ka slovāki vinnēs somus... domāju, ka rītdienas spēlei ir tikai formāla vērtība - īstās spēles būs pret kazahiem un vāciešiem (vai arī čehiem) - kaut arī pa zobam ir tikai kazahi...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:14, pirms 16 gadiem
Paredzami

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:14, pirms 16 gadiem
Roberts malacis! Tā turpināt! Galvenais, ka pats no Zviedru komandas un Zviedriem dabūji ielikt! rock on!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:15, pirms 16 gadiem
sakiet ko griebiet,bet - nožēlojami..Es saprotu,ka zaudē,bet cienīgi nevis 1-10!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:15, pirms 16 gadiem
Grundmanis reāli traumēts, nav spēlējis praktiski nemaz šosezon, Freibergs 91. gads un vēl pavājš, fāters maksātspējīgs un no Miļuna komandas. Noteikti varēja atrast 1-2 labākus aizsargus

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:16, pirms 16 gadiem
marciss77 rakstīja: ok,piekritu par finansejumu! a ko dos kaut vai nereali liels finasejums,ja mums to hokejistu ir tik,cik ir!!!hallu ir tik cik ir!!u.t.t iedos baigo piki un tagad mes visus pec kartas uzvilksim!!???protams,ka ne!
Prikols ne jau finansējumā. Prikols tur, ka biedrs Lipmanis kārtējo reizi skatās tur, kur vairāk varēs sabiedrībā izcelties un degunteli paspodrināt, tb- uz izlasēm. Vienmēr viņš mums atvedis Kanādu un sarīkojis čempionātu un ko vēl ne, bet to ir daudz vieglāk izdarīt nekā klusītēm sakārtot jauniešu sistēmu.

     [+] [-]

, 2008-12-30 00:16, pirms 16 gadiem
persik rakstīja: sakiet ko griebiet,bet - nožēlojami..Es saprotu,ka zaudē,bet cienīgi nevis 1-10!
pret šo zviedru izlasi arī 1:10 ir cienījami. Līmeņu atšķirība tomēr bij pārāk acīmredzama...

  -3 [+] [-]

, 2008-12-30 00:17, pirms 16 gadiem
Raibais rakstīja: Grundmanis reāli traumēts, nav spēlējis praktiski nemaz šosezon, Freibergs 91. gads un vēl pavājš, fāters maksātspējīgs un no Miļuna komandas. Noteikti varēja atrast 1-2 labākus aizsargus
ar grundamni ir ta ka vinjsh visu laiku gaja uz treninjiem Riga- ta ka nezinot neko nevajag raxtiit
un a ko tad pa aizsargu Apeli nemt?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:18, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Prikols ne jau finansējumā. Prikols tur, ka biedrs Lipmanis kārtējo reizi skatās tur, kur vairāk varēs sabiedrībā izcelties un degunteli paspodrināt, tb- uz izlasēm. Vienmēr viņš mums atvedis Kanādu un sarīkojis čempionātu un ko vēl ne, bet to ir daudz vieglāk izdarīt nekā klusītēm sakārtot jauniešu sistēmu.
fakts!

  +6 [+] [-]

, 2008-12-30 00:18, pirms 16 gadiem
Lģiskis iznākums. ko atkal pierādās mūsu bērnu hokeja saimniecība!
pirmkārt nav treneru,ja tie ir tad tikai liekēži, lai domātu par savu algu tas ir paņem 4-5gadīgos bērnus un nodrošina sev darbu vismaz uz 8-10 gadiem,tad ņem nākošos un aiziet atkal. protams kad skaitīsies nopelniem bagātais treners,reāli treneri ne izglītojās, ne veic kādus konspektus visiem ir po.Ja sanāks kāds hokejists tas būs tikai vecāku nopelns,kuri vedīs uz starptautiskām nometnēm un mācībām.Reāli tikai bērnus sačakarē nekādas federācijas kontroles? da vispār viss ir pilnīgā paka-ā.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:19, pirms 16 gadiem
Jekimovs iemetis. Ne velti vienīgais, kurš SWE maizi ēd! Iesaku pārāk nesatraukties, jo no šīs izlases max 3-5 spēlētāji tivākajos gados priecēs mūs gaidāmajos pavasaros

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:19, pirms 16 gadiem
Fubar rakstīja: Mani tikai interesee tas, kas buus kad sie chali skaitiisies muusu pieauguso izlase, tad arii buus tikai zaagji un BYE BYE A grupa vai kaa??????.......
Es arī esmu par to domājis. BET...
Parasti pieaugušo izlasē nespēlē viena vecuma grupa, gadu starpība pat var būt 10 un vairāk. Tas nozīmē, ka pietiek ar vismaz 2 labiem spēlētājiem katrā U20 vai U18. Atšķirība ir tikai tāda, ka uz izlasi ir mazāka konkurence, nekā piem. Zviedrijā, varbūt arī meistarībair zemāka, bet tā starpība nav tik jūtama kā junioros.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:19, pirms 16 gadiem
Kamēr nebūs L A T V I J Ā, NORMĀLAS HOKEJA SISTĒMAS , TĀDI REZULTĀTI ARĪ BŪS................

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:19, pirms 16 gadiem
tauta,ko jus cepaties!!?? viss ir likumsakarigi!!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:24, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Es arī esmu par to domājis. BET...
Parasti pieaugušo izlasē nespēlē viena vecuma grupa, gadu starpība pat var būt 10 un vairāk. Tas nozīmē, ka pietiek ar vismaz 2 labiem spēlētājiem katrā U20 vai U18. Atšķirība ir tikai tāda, ka uz izlasi ir mazāka konkurence, nekā piem. Zviedrijā, varbūt arī meistarībair zemāka, bet tā starpība nav tik jūtama kā junioros.
Tā ir, mēs tos 2 varam izkasīt un pārējie ir 0, bet zviedriem paliek TĀDAS rezerves noteikti Resp uzspēlētu Latvijas 3. izlase ar Zviedrijas 3. izlasi būtu 0:11 arī

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:24, pirms 16 gadiem
Lai sapņotu par labiem rezultātiem, ir daudz kas jāmaina, piemēram jau no vismaz 12 , gadiem visus labākos jau vākt kopā un protams labs treneris, kas a tiem strādā............varbūt arī kļūdos.........

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:25, pirms 16 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: ja mēs rīt somus uzvelkam, ar TO PIETIEK, lai mēs saglabātu vietu augstākajā divīzijā...
Ar to galiigi nepietiek.

Ja somi zaudee slovaakiem tad mees un somi speeleejam par paliksanu ar otras grupas divaam vaajaakajaam komandaam(visticamaak vaaciju un kazakstaanu). Ar saadu razkladu vareetu pietikt ar vienu uzvaru(reaali pret kazakstaanu). Ja somi uzvar slovaakus tad ljoti iespeejams, ka slovaaki speelees par paliksanu un tad ir vajadziigas 2 uzvaras. Bet iespeeja palikt ir!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:25, pirms 16 gadiem
ingars2525 rakstīja: Kamēr nebūs L A T V I J Ā, NORMĀLAS HOKEJA SISTĒMAS , TĀDI REZULTĀTI ARĪ BŪS................
tik labi nebus.mes nekad vairs nespelesim TOP divizija...........

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:27, pirms 16 gadiem
1:10 nav cienījami pret jebkuru izlasi, je vien sevi uzskatām par hokeja lielvalsti.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 00:30, pirms 16 gadiem
Par hokeja LIELvalsti muus var saukt tie, kam salmi galvaa.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:31, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Es arī esmu par to domājis. BET...
Parasti pieaugušo izlasē nespēlē viena vecuma grupa, gadu starpība pat var būt 10 un vairāk. Tas nozīmē, ka pietiek ar vismaz 2 labiem spēlētājiem katrā U20 vai U18. Atšķirība ir tikai tāda, ka uz izlasi ir mazāka konkurence, nekā piem. Zviedrijā, varbūt arī meistarībair zemāka, bet tā starpība nav tik jūtama kā junioros.
Tur jau taa lieta, ka zviedri katraa vecuma grupaa var uztaisiit 7 izlases, bet mums no katra gada sanaak 2-3 augsta liimenja speeleetaaji. Chehi arii kanaadai pagruuda 1-8 un kazakstaana vaacijai 0-9, pieaugusho konkurencee saadus rezultaatus varat ar maisu gaidiit - nebuus!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:31, pirms 16 gadiem
Nav jau ko šūmēties, viss ir tā kā tam jābūt:
1. Federācijai pofigs, jo vairāk jaunajiem zaudējumu, jo mazāk izdevumu
2. Treneri lohi absolūti - visi tādi pazīstu personīgi gandrīz visus, nav neviena ar speciālo trenera augstāko izglītību kādā no pasaules treneru augstskolām.
3. Bernu hokejam atbalsta praktiski nav (no valsts)
4. Izlasē U-20 20% naudu maksājošie. Ja kāds vēl nezina varu atkārtoti nosaukt. Kāpēc nepaņemt nedaudz naudiņas, jo nākamgad tāpat šie ūsainie muļķi - treneri tur nebūs, tā kā vajag ņemt kamēr var.
Interesanti ko Miļuns gadus 6-7 katrā spēlē arī Latvijā raksta tajā blociņā, visi par to jau gadiem ņirdz, izliekas, ka strādā, klauns gatavais.
Tādi nu esam, visu sasummējot rezultātu redzam. Nākotne, tieši tā, B grupa pieaugušo izlasei tuvākajā nākotnē, U-18, U-20 stabila vieta B līmenī vismaz tuvākajos 5 gados.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:33, pirms 16 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Ar to galiigi nepietiek.

Ja somi zaudee slovaakiem tad mees un somi speeleejam par paliksanu ar otras grupas divaam vaajaakajaam komandaam(visticamaak vaaciju un kazakstaanu). Ar saadu razkladu vareetu pietikt ar vienu uzvaru(reaali pret kazakstaanu). Ja somi uzvar slovaakus tad ljoti iespeejams, ka slovaaki speelees par paliksanu un tad ir vajadziigas 2 uzvaras. Bet iespeeja palikt ir!!!
teorētiski pagaidām vēl ir viss kas iespējams - gan palikt Elites divīzijā uzvarot tikai 1 spēli, gan arī izkrist uzvarot pat visās 3 nākamajās spēlēs...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:34, pirms 16 gadiem
katastrofāli! Kādi rezultāti... Saprotu junioros ir lieli rezultāti, bet šitas nav nopietni.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:34, pirms 16 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Tur jau taa lieta, ka zviedri katraa vecuma grupaa var uztaisiit 7 izlases, bet mums no katra gada sanaak 2-3 augsta liimenja speeleetaaji. Chehi arii kanaadai pagruuda 1-8 un kazakstaana vaacijai 0-9, pieaugusho konkurencee saadus rezultaatus varat ar maisu gaidiit - nebuus!!!
nevis 7 izlases, bet pat 77 izlases - tici man, kadru viņiem pietiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:46, pirms 16 gadiem
sarauj

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:47, pirms 16 gadiem
skābi.... dzirdot par tādu rezultātu sāku domāt, cik labai ka neredzēju spēli.... nepatīka kad par mums ņirgājās, jūtos personiski aizskarts.... šitiem puikiem vēl ļoti smagi jāstrādā, lai vismaz uz pusi mazāks rezultāts būtu un iemestu kādas 3 pa spēli nevis vienu....

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 00:49, pirms 16 gadiem
Man jau liekas šitādām kāvienam nav ne vainas ja tiek izdarīti pareizie secinājumi, bet mums jau labāk patīk tīksmināties par 14gadīgo uzvarām Tretjaka vai Grecka kausos, un cerēt uz gaišo nākotni, esošos juniorus norakstot.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 00:57, pirms 16 gadiem
rītdienas spēli rādīs pa tv vai nē?

  +4 [+] [-]

, 2008-12-30 00:59, pirms 16 gadiem
Priecēja, ka arī kanādieši atbalstīja mūsējos!
Par spēli. - Aizsardzība. Brīžiem izskatījās, ka savā vietā tiekot līdzi, pareizi nospēlē 2 spēlētāji, tālāk darbs vārtsargam...kur paliek pārējo 3 darbs aizsardzībā? Tad atkal līdzīgi, bet 3 pareizi, kur palika pārējie 2... atkal uzgrūž visu vārtsargam, lai tas pacīnās, lai gan normāli būtu nemaz neļaut tik brīvi spēlēt zviedriem un tikt līdz pašam vārtu laukumam, kad jādod pa galvu tiem...ja neatpaliktu slidošanā, tad mazāk būtu jāčakarē pašiem nervi ar to grūšanu (vēl labāk tas, ka zviedrus tas neiespaido, viņi tāpat gūst vārtus pēc vārtiem). Pieminēšu arī to, ka galīgi neapmierināja konkrēti 3 aizsargu sniegums - Freibergs, Pizāns, Grundmanis. Bet kopumā visi jau cenšas un grib sevi parādīt no labākās puses, tāpēc cīņasspars manāms.
- Uzbrukums. Nu, tas jau laikam tāds ieradums LV izlasēm izdarīt pēc iespējas mazāk metienus pa vārtiem. Tas jau ir runāts ļoti daudz - ja nebūs metienu, nebūs gūto vārtu!!!
Nauris Enkuzens gan ir malacis. Jā vārti ielaisti ļoti daudz, bet cik gan no tiem bija "uz viņu" ? Ja aizsargi nepalīdz un ļauj spēlēt pretiniekam, tad vārtsargs, spiests atvairīt vairāk kā 40 metienus 3. spēli pēc kārtas nedarīs brīnumus!!! Taču, Naurim ieteiktu uzbļaut aizsargiem un uzbrucējiem, dažreiz tas arī palīdz, galu galā jāciena sevi...
Visbeidzot, neko patīkamu negribas teikt Maticinam Andrejam. Pats savulaik bija (tak nesen īstenībā) izlases aizsargs, un visvairāk mūsu džeki kļūdas pieļauj aizsardzībā.
BET, tās ir tikai manas, skatītāja no malas, domas. Ja skatāmies reāli, kāpēc ir šādi zaudējumi, tad jāaprunā un jāapskata ir ne tikai tās sekas, kas redzamas graujošajos rezultātos, bet arī CĒLONIS tam visam. Un kā katrā sportā, katrā valstī, viss sākas... Federācijā.

     [+] [-]

, 2008-12-30 01:04, pirms 16 gadiem
galvenokārt zaudēja slidošanā,ja tās nav,tad neko arī izdarīt hokejā nevar, tas ir tas pats kas2+2ir 4,Vai bērnu hokejā kāds skatās slidošanas tehniku-neviens.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 01:05, pirms 16 gadiem
Robis malacis bija pelnijis iemest savu golu cerams ka ne pedejo

  +6 [+] [-]

, 2008-12-30 01:11, pirms 16 gadiem
ingars2525 rakstīja: Lai sapņotu par labiem rezultātiem, ir daudz kas jāmaina, piemēram jau no vismaz 12 , gadiem visus labākos jau vākt kopā un protams labs treneris, kas a tiem strādā............varbūt arī kļūdos.........
Kļūdies kļūdies tas ir tas ko nedrīkst darīt,jo Sāga to izdarīja un sačakarēja visu 89-90 gadiem,jo pēc šīs labāko kopā vākšanas nebija ar ko konkurēt(bet tas varbūt Tēva jūtu vadīts Bukarts vilka aiz ausīm dēlu,laiks kā redzam visu saliek vietās)Labāk 4-6 līdzīgas komandas un paņem pa maiņai no katras,30 izlases kandidāti ar normālu spēļu praksi.Viens otrs jaunietis nobriest vēlāk tīri fizioloģiski.
Slēpts komentārs: Vasiil
Slēpts komentārs: Vasiil
Slēpts komentārs: Muzikants123

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 01:21, pirms 16 gadiem
Vasiil rakstīja: piemeeram aafrikas kont. valstis komandas pat netaisa jo zina taapat ka nav veerts
a shitie te kko meegina pieraadiit
smiekligi te vsp pieminēt afrikas valstis!
tur visi badā mirst, a tu gribi lai vini hokeju kapaatu

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 01:24, pirms 16 gadiem
Nu kādus somus mēs vilksim, tur ir bezceris. Jā, ar Vāciju varam pacīnīties un pie veiksmes paņemt, kazahus būtu jāvinnē pa ļubomu. Nu un tur tā pruha var nogriezties un A grupā aizķerties. Vai no tā liela jēga, cits jautājums.
U-20 ir normāls jaunatnes hokeja spogulis un tas parāda, kur mēs esam. Ir vecāki, kas gatavi laist puikas hokejā, ieguldīt naudu, ir visādi (sūdīgi un normāli) fani, kas gatavi aizpildīt Arēnu Dinamo spēļu laikā, bet te mēs redzam, kāds fufelis ir visa LV hokeja kopējā saimniecība. Varbūt nāks jauni prezidenti un labāki laiki, bet šodien nav jāraud - ja mums katru gadu no U-20 sanāks divi-trīs profesionāli hokejisti, Latvijas izlasi no A grupas neizstums vēl ilgi. Nu un Zviedrija šajā čempī ir viens no galvenajiem favorītiem, kam pirmo reizi pa n-tajiem gadiem ir potenciāls izkniebt Kanādu vai Krieviju. Iegaumējiet šos svensonu uzvārdus un paskatieties nākamo NHL draftu, cik no viņiem būs pirmajā 20-niekā. Ticiet man, tādu būs ļoti daudz.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 01:25, pirms 16 gadiem
Vasiil rakstīja: da ko vinji piedalaas taados turniiros kur nav vinu vieta
pazoraa tikai dzen latviju
un naudu teeree...
Un tu noteikti pagājušajā gadā laidi biksēs aiz laimes, kad vinnēja B grupu. Tad bija labi, tagad slikti. Bišķin iebrauc, kas vispār notiek hokejā un tad kādam pārmet.

     [+] [-]

, 2008-12-30 01:33, pirms 16 gadiem
jbk rakstīja: Nu kādus somus mēs vilksim, tur ir bezceris. Jā, ar Vāciju varam pacīnīties un pie veiksmes paņemt, kazahus būtu jāvinnē pa ļubomu. Nu un tur tā pruha var nogriezties un A grupā aizķerties. Vai no tā liela jēga, cits jautājums.
U-20 ir normāls jaunatnes hokeja spogulis un tas parāda, kur mēs esam. Ir vecāki, kas gatavi laist puikas hokejā, ieguldīt naudu, ir visādi (sūdīgi un normāli) fani, kas gatavi aizpildīt Arēnu Dinamo spēļu laikā, bet te mēs redzam, kāds fufelis ir visa LV hokeja kopējā saimniecība. Varbūt nāks jauni prezidenti un labāki laiki, bet šodien nav jāraud - ja mums katru gadu no U-20 sanāks divi-trīs profesionāli hokejisti, Latvijas izlasi no A grupas neizstums vēl ilgi. Nu un Zviedrija šajā čempī ir viens no galvenajiem favorītiem, kam pirmo reizi pa n-tajiem gadiem ir potenciāls izkniebt Kanādu vai Krieviju. Iegaumējiet šos svensonu uzvārdus un paskatieties nākamo NHL draftu, cik no viņiem būs pirmajā 20-niekā. Ticiet man, tādu būs ļoti daudz.
bet kas ir teicis, ka LV izlasei vispār būs jāspēlē pret Vāciju? a ja nu friči izkniebj arī čehus, tad pretī būs čehi nevis friči

par NHL draftu '2009 - uz patreizējo brīdi pirmajā kārtā tiek prognozēti 6 zviedri. (kopumā šis būšot zviedriem visu labākais NHL drafts)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-30 01:42, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: bet kas ir teicis, ka LV izlasei vispār būs jāspēlē pret Vāciju? a ja nu friči izkniebj arī čehus, tad pretī būs čehi nevis friči

par NHL draftu '2009 - uz patreizējo brīdi pirmajā kārtā tiek prognozēti 6 zviedri. (kopumā šis būšot zviedriem visu labākais NHL drafts)
es tomēr liktu uz čehiem...

bet to zviedru skaitu draftā var pakoriģēt šīs izlases sniegums

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 01:44, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: bet kas ir teicis, ka LV izlasei vispār būs jāspēlē pret Vāciju? a ja nu friči izkniebj arī čehus, tad pretī būs čehi nevis friči

par NHL draftu '2009 - uz patreizējo brīdi pirmajā kārtā tiek prognozēti 6 zviedri. (kopumā šis būšot zviedriem visu labākais NHL drafts)
Nu labi, Tu tak hokejā neesi muļķis un saproti, ka vācieši čehus nepaņems. Un ja paņems, tad nu mums cerību nekādu.
Žetons par zviedriem - vēl viens apliecinājums tam, ka Tu hoķī kaut ko rubī. Tavu niku kaut kad un kaut kur normālu komentu sakarā atceros

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 01:51, pirms 16 gadiem
Kadel pusi ir janoraksta.Ta pat ir skaidrs un tas ir visos sporta veidos,ka no jauniesu izlasem lielaja izlase velak speles labi ja 2-3cilveki.Un ko jus gribiet lai visi butu khl vai nhl limeni.Bus jau labi,ja kaut vai Baltkrievija regulari speles paris cilveki no sis izlases,jo visi par elites hokejistiem nevar klut,tadel jau ari nhl ir tik gruti un prestizi spelet,jo tur tiek neliels procents no visiem hokejistiem Pasaule.
Taka priecasimies ja kaut vai 3speletaji speles loti laba limeni kaut vai KHL vai Sveices klubos,Cehijas,Zviedrijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-30 02:10, pirms 16 gadiem
Žēl puikas, bet neko darīt! Jāpaceļ galvas un jāturpina spēlēt. Viņi ir labākie kādi mums ir, tāpēc ar tiem ar jālepojas!

Galvenais, lai katrā spēlē izdara maksimumu uz ko ir spējīgi, lai cīnās no 1. līdz pēdējai minūtei, tad viss būs ok! turās čaļi!

     [+] [-]

, 2008-12-30 02:32, pirms 16 gadiem
Iggijs rakstīja: Robis malacis bija pelnijis iemest savu golu cerams ka ne pedejo
Pumpuru vidusskola rullē

  +2 [+] [-]

, 2008-12-30 03:50, pirms 16 gadiem
bombex rakstīja: vinikem ir komandas ! tik biki vairak painteresejies pa hoki! jautajums kura grupa vini spele!
Āfrikāņus šķiet pārstāv Dienvidāfrikas republika PČ zemākajā (3) grupā. Švakrākie pagājušogadu bija Mongoļi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 07:35, pirms 16 gadiem
Ko satraucamies?Nu nespēlējām īpaši sliktāk ,kā divus gadus atpakaļ.Tad rezultāts pret Zviedriju bija 2:10,tikai tad mums komanda skaitījās nedaudz stiprāka,bet zviedri bija it kā nedaudz vājāki.Un vēl.U-20 spēlē 10 pasaules labāko komandu konkurencē.Vai kāds ir aizdomājies,ja vīru izlasēm augstākajā divīzijā spēlētu desmit komandas,vai mēs vēl šajā kompānijā būtu.?10-13 VIETA IR PAGAIDĀM MŪSU, PASAULES HOKEJĀ.Gan u-20,gan pieaugušo izlasei.Varbūt spēlēšana KHL,ja arī tajā sistēmā tiks iesaistīti u-20 sāks dot augļus,bet arī tas vēl pacietīgi jāgaida.Atliek cerēt,ka sadarbība ar krieviem hokejā nebūs īslaicīgs
process.Cita ceļa mums pagaidām nav,ja gribam pasaules hokejā atrasties pirmajā desmitniekā.

     [+] [-]

, 2008-12-30 07:44, pirms 16 gadiem
Ja godīgi,tad LV hokejam šobrīd nespīd spoža nākotne,jo šie puiši jau ir mūsu pašu neatkarīgās Latvijas laikā audzināti hokejisti! Krievu laikā audzinātie špīleri jau izauguši no junioru vecuma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 08:48, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Ivar, beidz murgot!Kāda starpība krievu, nekrievu laikā? Droši vien nebiji LM hallē uz jauniešu PČ spēlēm kad bez ierunām kāsām austriešiem un citām līdzīgas raudzes komandām
Nebiju gan,bet šobrīd itkā jauniešu komandām rezultātiem pēc likumsakarības vajadzētu būt labākiem,jo jauniešu komandas ir n-tās reizes vairāk nekā tas bija vel 90-to gadu vidū!
Labi,nestrīdēšos,jo neesmu lietas kursā,kas patiesībā šobrīd darās mūsu jauniešu hokejā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-30 08:59, pirms 16 gadiem
Fubar rakstīja: Mani tikai interesee tas, kas buus kad sie chali skaitiisies muusu pieauguso izlase, tad arii buus tikai zaagji un BYE BYE A grupa vai kaa??????.......
njaa tu tagad ary redzi kad visi straumeem pluust uz muusu pieaugušo izlasi nejau tagad viņi uzreiz būs pieaugušo izlasē domā lōģiski čaļi vēl pieredzi gūs klubos un nejau visus ary njems izlasē bērziņš dārziņš u.tml paliks redz kā saša ņiživijs ary vēl ir izlasē un nau no tiem jaunākajiem spēlētājiem takā padomā lōģiski kā jaunie naaks pa vienam diviem izlasee..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 09:15, pirms 16 gadiem
pilnīgi likumsakarīgi tas visss..un nav ko bēdāties un brīnīties...jauniesiem nav vēl tāds līmenis,lai izrādītu pienācīgu pretestību vadošajām lielvalstīm.. un arī nebūs nekads pārsteigums mums visiem,ja komanda atstās augstāko divīziju....jāpienjem tak realitāte...bet ja komanda noturēsies augstākajā divīzijā..tad mēs gan vinjus varēsim apsveikt, priecāties un ar palepoties, kad vinji būs paveikusi lielu darbu..saglabājot vietu augstākajā divīzijā..un izdarījuši pat mazliet vairāk,kā no tiem prasīts bij...un neviens arī nepārmetīs un nedrīkstēs pārmest,ja nepaveiksies, un atstās augstāko divīziju....nav jau pieauguso chempis,kur 14 komandas parasti saglabā savu vietu, a jauniesiem tik 8nas komandas, ta jau mūsējie jaunie ar būtu vislaik augstākajā divīzijā, kā vecie, ja būtu tāda pati sistēma ar 16 komandam ne 10 kā jaunajiem.. un nav viegli būt un noturēties 8niekā, prieks Latvijas līmeni..lai saglabātu savu vietu elitē...kā mēs zinām, pat pieaugusho izlase regulāri, un pēc reitinga, netiek tajā 8niekā...tādēļ jauniešiem tas viss ir daudz grūtāk, kā večiem-buut elitee..tas būs liels notikums, ja būsim 8niekā, un vairāk sagādās prieku nekā pieaugušo izlase ar savām regulārajām 9,12,..14 vietu un cīņām par palikšanu A gr...jo tai vienmēr pietrūkst kkas lai tiktu 8niekā...līmeņi ļoti krasi atšķiras šajos abos čempos starp izlasēm, bet vieta, reitings ir viens

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 09:15, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Man jau liekas šitādām kāvienam nav ne vainas ja tiek izdarīti pareizie secinājumi, bet mums jau labāk patīk tīksmināties par 14gadīgo uzvarām Tretjaka vai Grecka kausos, un cerēt uz gaišo nākotni, esošos juniorus norakstot.
un tā gadu no gada... visi tik liek uz 12-14 gadīgiem "talantiem", kuri nu tik noteikti tagad izaugs par labiem spēlētājiem (kads noteikti arī izaugs), bet reāli lielākā daļa no viņiem tāpat būs apmēram šitāda paša līmeņa "lielgabalu gaļa".... un tad atkal visi gaidīs nākamos 12-14 gadīgos "talantus" no kuriem atkal izaugs tikai labi, ja 2-3 "lietaskoki", kuri arī tad spēlēs Krievijā, Zviedrijā vai CHL.... šitāds "riņķadancis" nav jau pirmo gadu.... un domāju nebūs arī pēdējo.... tāda ir tā saucamā Latvijas jaunatnes hokeja sistēma! Šaubos vai šajā saucamajā "krīzes laikā" mums to jauno talantu tagad paliks vairāk.... drīzāk varētu vēl mazāk palikt....

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 09:17, pirms 16 gadiem
Kāpēc Maticis centra uzbrucēja vietā nelaida vārtos papildus otru vārtsargu??!!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 09:19, pirms 16 gadiem
Tā ir,kad nav jēgas par taktiku,stratēģiju....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 09:23, pirms 16 gadiem
Būtu mums izlasē kādi pieci Jekimovi, varētu pat tīri normāli pacīnīties ar zviedriem! Bet tas tā, kā būtu ja būtu!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 09:25, pirms 16 gadiem
Metieni: 11:61

nabaga vārtsargs!!! Bet malacis!

     [+] [-]

, 2008-12-30 09:40, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Bet ko tad Tu gribi? Skatos tagad kā mūsējie spēlē KHL un man nemaz nav kauns kā viņi tajā fonā izskatās. Tas mazumiņš ko mēs varam izaudzināt tomēr ir un mazumā noteikti neiet. Par to, cik procentu no puikām, kas nodarbojas ar hokeju, kļūst par meistariem, runā statistika un tā mums nemaz nav tik slikta.Nevajag iedomāties, ka mēs tūlīt sitīsim hokeja lielvalstu izlases
Es nebūt nesaku, ka mums tūlīt būtu jāsit hokeja lielvalstis! Vienkārši mēs esam tur kur esam! Protams lielajā izlasē mēs šito labu jauno kadru trūkumu mazāk izjutīsim, jo reāli katru gadu labi ja 1-3 no labākajiem junioriem/ex-junioriem dabū arī biš lielās izlases "gaisu apostīt" piem. kaut dažās pārbaudes spēlēs vai turnīros... švakāk ir ar U- izlasēm.... tur kaut cik vienmērīgi labu komandu nokomplektēt (mūsu apstākļos) pagaidām izksatās, ka ir nereāli.... "Programma maksimums" - vietas saglabāšana A divīzijā! Pēc tā, ka friči kazahus ar 9:0 salika liekas, ka arī šajā čempī mēs pēdējie nepaliksim.... būtu labi, ja mēs arī priekšpēdējie nepaliktu....

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 09:49, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Bet ko tad Tu gribi? Skatos tagad kā mūsējie spēlē KHL un man nemaz nav kauns kā viņi tajā fonā izskatās. Tas mazumiņš ko mēs varam izaudzināt tomēr ir un mazumā noteikti neiet. Par to, cik procentu no puikām, kas nodarbojas ar hokeju, kļūst par meistariem, runā statistika un tā mums nemaz nav tik slikta.Nevajag iedomāties, ka mēs tūlīt sitīsim hokeja lielvalstu izlases
Esi godīgs pats pret sevi,jo ja RD spēlētu pēc tiem pašiem noteikumiem,kas ir pārējām RU komandām,kad vārtsargiem leģionāriem pastāv spēles laika ierobežojumi,leģionāru limiti komandā,tad es gribētu palūkoties cik augstu RD būtu KHL tabulā!
Tieši šis mazais talantīgo jauno hokejistu trūkums ir vislielākā problēma LV hokejā,jo paši talantīgākie jaunie hokejisti,kas nonāk LV pieaugušo izlasē,nejūtot konkurences elpu sev pakausī apstājas savā izaugsmē! Visspilgtākais piemērs ir Bērziņš kam daudzi hokeja speci solija spožu nākotni,tagad ir strauji regresējis savā attīstībā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 10:31, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Esi godīgs pats pret sevi,jo ja RD spēlētu pēc tiem pašiem noteikumiem,kas ir pārējām RU komandām,kad vārtsargiem leģionāriem pastāv spēles laika ierobežojumi,leģionāru limiti komandā,tad es gribētu palūkoties cik augstu RD būtu KHL tabulā!
Tieši šis mazais talantīgo jauno hokejistu trūkums ir vislielākā problēma LV hokejā,jo paši talantīgākie jaunie hokejisti,kas nonāk LV pieaugušo izlasē,nejūtot konkurences elpu sev pakausī apstājas savā izaugsmē! Visspilgtākais piemērs ir Bērziņš kam daudzi hokeja speci solija spožu nākotni,tagad ir strauji regresējis savā attīstībā!
Tu varbūt kādreiz vispirms pats noskaidro pirms runā! Cik ta RD to leģionāru ir komandā? 5 + vēl 1 vārtsargs leģonārs! Akurāt kā "pēc ābeces" (lasi: KHL normas krievu komandām, tik šiem laikam vēl varotčiks -leģionārs pa diviem skaitijās)...., jo kopumā šiem arī vairāk par 5 leģionāriem komadā uz spēlēm pieteikt nevar!
Cita lieta ir Baris un Minskas Dinamo, kur to leģionāru ir uz pusi (ja ne pat vairāk) nekā RD! Bet tāpat vieni ir blakus RD turnīra tabulā un otri ir līgas autsaideri arī ar visiem saviem leģonāriem....
Par Bērziņu arī ... galīgi garām! Ok sezonas sākumā šis bija nekāds, bet ja nu kur un kad šis ir kaut bišķi progresējis, tad tieši šogad (pēdējā laikā) šis pievilcis bišķi pie tā KHL līmeņa un skaties vēl uz OS kavlifikāciju vai PČ būs mums izlasē vēl viens gana labs centrs! Katrā ziņā maiņa Dārziņš - Bērziņš - Rēdlihs RD sastāvā ir vieni no labākajiem un bieži vien vilka spēles smagumu uz saviem pleciem (uzņēmās iniciatīvu), kad leģionāriem negāja vai šie bija traumēti/ diskavlificēti! Protams lai no BAČ uz KHL "pāslēgtos" vajag laiku, jo neviens no viņiem agrāk tādā līmenī nav spēlējis... bet izskatās, ka šie tagad (beidzot!) jau ir vairāk vai mazāk uz to KHL "pārslēgušies"!

     [+] [-]

, 2008-12-30 10:33, pirms 16 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2008-12-30 10:39, pirms 16 gadiem
Eh, latviesi... Bet vispar jau gandriz neviena padomju tauta nav labaka. Kuram planpratinam ir ienakusi prata doma ka apliekot noniecinot var panakt labakus rezultatus??? Bet aptauretie apliceji to sauc par objektivo realitati. Vinu planajas pierites nekad neiesausies doma ka vini pasi veido ta saucamo objektivo realitati ari ar savu apliksanu. Mes esam apliceju nacija kas slimo ar pamatigiem mazvertibas kompleksiem. Ieliekiet hokejistu vieta piem. politikus un sapratisiet kas notiek. Da seit var likt visu ko grib. Kapec esam gandriz visur sliktakie eiropa? Tapec ka mes esam luzeru nacija kas viens otru bez mitas apliek, bet luzeri esam tapec ka viens otru apliekam. Un jo vairak apliksim , jo lielaki luzeri paliksim. Kurs ir spelejis hoki arzemes zin ka tur ir 1000 un 1000 daudz vajaka limena hokejistu par musejiem, bet vini spele, priecajas un uzmundrina viens otru, uzslave. Ari augstakaja limeni cali nekad neapliek kadu ja kautkas nesanak visi palidz uzmundrina. Bet pie mums... . Bet jus esat ka traki suni. Musu juniori ir apm 10 vieta pasaule, jus to nesaprotat, kas ar jums notiek??? Latvija ir 2 milj iedzivotaju( un n-tie sportaveidi ko attistam), ne parak biezs naudas maks, padomju pagatne un mes esam 10 vieta. Stulbeni raudat aiz laimes vajadzeja! So rakstot es negribu teikt ka esam hokeja paveikusi visu un esam geniali, ne ir pie ka stradat un daudz vel jaizdara. Mums ir loti labi hokejisti. Gandriz katrs no junioros spelejosiem varetu spelet hokeju lielvalstu labakajas junioru komandas apm 3-4 maina un pie attieciga darba cinities uz augsu. Bet tur jau prieksa ir savejie, tapec jaatistas pasiem!!! Puisi turieties!!! Jus ar grutu darbu (es zinu ko saku)esat tiesam loti daudz sasniegusu un vel sasniegsiet.

     [+] [-]

, 2008-12-30 10:59, pirms 16 gadiem
Kāda ir LHF? - ko dod, to ņem!
Mums ir pagalma hokeja izlase, vai jūs nesaprotat, ka Latvija ir pavisam maziņa? Un tiešām katrs trešais zēns nevar būt dzimis hokejists un pat, ja ir, tad katrs trešais nevar tikt nosponsorēts dārgajiem treniņiem utt. mums visi nav tādi zelta gabali kā zviedrijas komandā - 6 draftoti (..)
UN ja mēs nebūtu sakauti ar desmit goliem vai tad Zviedriju sauktu par vienu no galvenajiem favorītiem un vai mēs zīlētu par palikšanu A grupā ??
Ja rezultāts būtu kaut mazlietiņ savādāks jūs, gudrīši, sadomātos, ka Latvija var kļūt par hokeja lielvalsti tikai, protams, ja mums nebūtu tāds sliktais, tāds sliktais un vēl tāds sliktais spēlētājs. Kā ir tā ir!
Es domāju, ka 2 un 3 periods jau bija ar spēku un centību. pirmais periods... nu, statistika runā pati. ( protams liels prieks par 100% precizitāti) un Enkuzens ir malacis! kā arī visi pārēji puiši Nebrīnīšos, ja viņi mus pārsteigs ar palikšanu grupā! bet to mēs redzēsim jau tuvākajā nākotnē.

     [+] [-]

, 2008-12-30 10:59, pirms 16 gadiem
jana rakstīja: Eh, latviesi... Bet vispar jau gandriz neviena padomju tauta nav labaka. Kuram planpratinam ir ienakusi prata doma ka apliekot noniecinot var panakt labakus rezultatus??? Bet aptauretie apliceji to sauc par objektivo realitati. Vinu planajas pierites nekad neiesausies doma ka vini pasi veido ta saucamo objektivo realitati ari ar savu apliksanu. Mes esam apliceju nacija kas slimo ar pamatigiem mazvertibas kompleksiem. Ieliekiet hokejistu vieta piem. politikus un sapratisiet kas notiek. Da seit var likt visu ko grib. Kapec esam gandriz visur sliktakie eiropa? Tapec ka mes esam luzeru nacija kas viens otru bez mitas apliek, bet luzeri esam tapec ka viens otru apliekam. Un jo vairak apliksim , jo lielaki luzeri paliksim. Kurs ir spelejis hoki arzemes zin ka tur ir 1000 un 1000 daudz vajaka limena hokejistu par musejiem, bet vini spele, priecajas un uzmundrina viens otru, uzslave. Ari augstakaja limeni cali nekad neapliek kadu ja kautkas nesanak visi palidz uzmundrina. Bet pie mums... . Bet jus esat ka traki suni. Musu juniori ir apm 10 vieta pasaule, jus to nesaprotat, kas ar jums notiek??? Latvija ir 2 milj iedzivotaju( un n-tie sportaveidi ko attistam), ne parak biezs naudas maks, padomju pagatne un mes esam 10 vieta. Stulbeni raudat aiz laimes vajadzeja! So rakstot es negribu teikt ka esam hokeja paveikusi visu un esam geniali, ne ir pie ka stradat un daudz vel jaizdara. Mums ir loti labi hokejisti. Gandriz katrs no junioros spelejosiem varetu spelet hokeju lielvalstu labakajas junioru komandas apm 3-4 maina un pie attieciga darba cinities uz augsu. Bet tur jau prieksa ir savejie, tapec jaatistas pasiem!!! Puisi turieties!!! Jus ar grutu darbu (es zinu ko saku)esat tiesam loti daudz sasniegusu un vel sasniegsiet.
Par to nolikšanu piekrītu,jo Tev ir taisnība!
Par to ka LV izlase ir desmitā vietā pasaulē nav iemesls lepoties, jo jaņem vērā cik valstīs vispār nopietnā līmenī spēlē hokeju,un ņemot vērā LV hokeja tradīcijas mums itkā ir jabūt daudz augstākā vietā!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 11:03, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tu varbūt kādreiz vispirms pats noskaidro pirms runā! Cik ta RD to leģionāru ir komandā? 5 + vēl 1 vārtsargs leģonārs! Akurāt kā "pēc ābeces" (lasi: KHL normas krievu komandām, tik šiem laikam vēl varotčiks -leģionārs pa diviem skaitijās)...., jo kopumā šiem arī vairāk par 5 leģionāriem komadā uz spēlēm pieteikt nevar!
Cita lieta ir Baris un Minskas Dinamo, kur to leģionāru ir uz pusi (ja ne pat vairāk) nekā RD! Bet tāpat vieni ir blakus RD turnīra tabulā un otri ir līgas autsaideri arī ar visiem saviem leģonāriem....
Par Bērziņu arī ... galīgi garām! Ok sezonas sākumā šis bija nekāds, bet ja nu kur un kad šis ir kaut bišķi progresējis, tad tieši šogad (pēdējā laikā) šis pievilcis bišķi pie tā KHL līmeņa un skaties vēl uz OS kavlifikāciju vai PČ būs mums izlasē vēl viens gana labs centrs! Katrā ziņā maiņa Dārziņš - Bērziņš - Rēdlihs RD sastāvā ir vieni no labākajiem un bieži vien vilka spēles smagumu uz saviem pleciem (uzņēmās iniciatīvu), kad leģionāriem negāja vai šie bija traumēti/ diskavlificēti! Protams lai no BAČ uz KHL "pāslēgtos" vajag laiku, jo neviens no viņiem agrāk tādā līmenī nav spēlējis... bet izskatās, ka šie tagad (beidzot!) jau ir vairāk vai mazāk uz to KHL "pārslēgušies"!
Joprojām apgalvoju,ka šībrīža RD panākumu sērija ir tīrais Pruseka nopelns,un tas ir tīri nosacīti arī laukuma spēlētāju nopelns,jo kā mūsējie kā no oktobra nemet vairāk par vidēji mazliet virs divām ripām vārtos tā nemet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 11:18, pirms 16 gadiem
Ar nakamo paaudzi mums bus ta pasvaki

     [+] [-]

, 2008-12-30 11:26, pirms 16 gadiem
čop-čop rakstīja: ja jau visas maiņas laistu virsū ari 3.periodā tad nebutu tik liels rezultats bet Re ka treners uztaisa kaut kadu Super mainju kad visu laiku sit ieksa paskatoties uz 3. mainjas rezultatiem neviens gols nav vinju kontaa kas butu ielaists
ja trenera galvenais uzdevums nebuutu biidiit noteiktus speeleetaajus, tad vinji vareetu veel paciiniities.
...
tie6i merķii , man arii taa liekaas

     [+] [-]

, 2008-12-30 11:30, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Ļoti patika N4 Kauss darbība aizsardzībā,N16 Ozoliņs uzbrukumā un arī N27Lipsbergs.Domāju ka siem puisiem ir perspektīva parejiem rabotatj,rabotj un velreiz rabotatj.Sevisķi lažoja aizsardzība N26Grundmanis un N29Freibergs(vai nevarēja labakus aizsargus paņemt?)
no aizsargiem Canada bija arii Apelis ,bet vinu aizsutiija maajas

     [+] [-]

, 2008-12-30 11:37, pirms 16 gadiem
Zviedri vienmēr būs stiprāki, bet ja mums būtu normāla jauniešu sagatavošanas sistēma, tad arī nebūtu tāds rezultāts.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 11:56, pirms 16 gadiem
Raibais rakstīja: Nav jau ko šūmēties, viss ir tā kā tam jābūt:
1. Federācijai pofigs, jo vairāk jaunajiem zaudējumu, jo mazāk izdevumu
2. Treneri lohi absolūti - visi tādi pazīstu personīgi gandrīz visus, nav neviena ar speciālo trenera augstāko izglītību kādā no pasaules treneru augstskolām.
3. Bernu hokejam atbalsta praktiski nav (no valsts)
4. Izlasē U-20 20% naudu maksājošie. Ja kāds vēl nezina varu atkārtoti nosaukt. Kāpēc nepaņemt nedaudz naudiņas, jo nākamgad tāpat šie ūsainie muļķi - treneri tur nebūs, tā kā vajag ņemt kamēr var.
Interesanti ko Miļuns gadus 6-7 katrā spēlē arī Latvijā raksta tajā blociņā, visi par to jau gadiem ņirdz, izliekas, ka strādā, klauns gatavais.
Tādi nu esam, visu sasummējot rezultātu redzam. Nākotne, tieši tā, B grupa pieaugušo izlasei tuvākajā nākotnē, U-18, U-20 stabila vieta B līmenī vismaz tuvākajos 5 gados.
par tiem procentiem tu kludies ,man sanak 30 .varetu jau nosaukt uzvardus,bet puikas jau nav vainigi,vini spele ka mak................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-30 11:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Joprojām apgalvoju,ka šībrīža RD panākumu sērija ir tīrais Pruseka nopelns,un tas ir tīri nosacīti arī laukuma spēlētāju nopelns,jo kā mūsējie kā no oktobra nemet vairāk par vidēji mazliet virs divām ripām vārtos tā nemet!
Klau, pēc kādiem kritērijiem Tu vērtētu RD ši gada startu KHLā kā veiksmīgu? Vieta playoffā, vieta pusfinālā, Gagarina kauss? Vai pienesums izlasei viena vai divu līdz šim A grupā izlasē nespēlējušu spēlētāju izskatā? Jo turpināt diskusiju kaut kādā "RD sūkā, jo viņi ir RD" stilā nav jēgas, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-30 12:17, pirms 16 gadiem
diemžēl paredzami Zviedri mums ir klasi priekšā, bet labi zināms kāpēc...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 13:00, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: man arii sen jau besii ka visu laiku gvelzh - re kaa igaunjiem tur lietas notiek un lietuvieshiem , bet mees... Tiiraakais luuzeru sindroms, to vajag izskaust. Kapeec nekad netiek runaats par to kur mees vinjiem esam priekshaa, bet nee - tikai par to negatiivo. Tad jau visu laiku arii seedeesim bimbaajot re cik vinjiem tur labi bet mums...
tu nesapno gadijuma ? kurs te ko salidzina ar leisiem vai igauniem ?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 13:17, pirms 16 gadiem
beatles rakstīja: tu nesapno gadijuma ? kurs te ko salidzina ar leisiem vai igauniem ?
Tas jau nav domāts par hokeju, bet kopumā.
Vispār latviešiem tā ir tradīcija - skumt/grimt pesimismā. Pat svētkos tiek dziedātas tautasdziesmas par bārenīšiem un jūrā slīkušiem bāleliņiem

     [+] [-]

, 2008-12-30 13:29, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: Klau, pēc kādiem kritērijiem Tu vērtētu RD ši gada startu KHLā kā veiksmīgu? Vieta playoffā, vieta pusfinālā, Gagarina kauss? Vai pienesums izlasei viena vai divu līdz šim A grupā izlasē nespēlējušu spēlētāju izskatā? Jo turpināt diskusiju kaut kādā "RD sūkā, jo viņi ir RD" stilā nav jēgas, vai ne?
Es vērtēju cik stabili RD spēlē,pēc tā cik paši iemet un cik ļauj citiem iemest! Pagaidām secinājums ir tikai viens-kā pa viļņiem un bez likumsakarības!

     [+] [-]

, 2008-12-30 13:53, pirms 16 gadiem
Fubar rakstīja: Mani tikai interesee tas, kas buus kad sie chali skaitiisies muusu pieauguso izlase, tad arii buus tikai zaagji un BYE BYE A grupa vai kaa??????.......
cik tad puiši spēlēs no šīs izlases lielajā viens,divi varbūt trīs.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 13:55, pirms 16 gadiem
Tā jau tam bij jābūt (1:10). Brīnos tik par treneru sastāvu, ne Maxis ne Miļūns nav trenējuši nevienu no U-20 izlases (blatņikus neskaitu un tie arī neko nerāda)...
Jekimovs,Iljiško,Enkuzens,Lipsbergs,Ozoliņš - spēlē labi
Straupe,Bukarts - gaidīju no viņiem labāku sniegumu (vismaz pagāšgada līmenī)
Pārējie diezgan vājš sniegums...
Ceru, ka pret Somiju mūsējie pakapāsies...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 14:02, pirms 16 gadiem
Bet visā tajā ir arī saulainā puse - mēs vismaz nezaudējām ar trīsciparu skaitli. Un tas ir labi pie tādas spēles, kad vārtos lidoja visi metieni pēc kārtas.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 14:48, pirms 16 gadiem
Aizsardzība ir ļoti vajā līmenī, bet kād var paskaidrot kādēļ netika ņemti Birziņš un A. Ozoliņš? Birziņš spēlē LSPA kopā ar ģipteri, noteikti labāks par Freibergu, Grundmani, Šmitu un Pizānu. Ozoliņš spēlē Rīgā-2000, kur Grundmanis sēž uz bankas un arī noteikti ir labāks par tiem ko nosaucu. Maxis varētu paskaidrōt kādēļ šie aizsargi vispār netika izmēģināti?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-30 15:05, pirms 16 gadiem
Vecitis rakstīja: Aizsardzība ir ļoti vajā līmenī, bet kād var paskaidrot kādēļ netika ņemti Birziņš un A. Ozoliņš? Birziņš spēlē LSPA kopā ar ģipteri, noteikti labāks par Freibergu, Grundmani, Šmitu un Pizānu. Ozoliņš spēlē Rīgā-2000, kur Grundmanis sēž uz bankas un arī noteikti ir labāks par tiem ko nosaucu. Maxis varētu paskaidrōt kādēļ šie aizsargi vispār netika izmēģināti?
kapec aizmirsi uzbrucejus ? indrasis,latvija viens no labakajiem,Kenins ,vienigais drafta kandidats spele Sveice pie veciem. varetu jau turpinat ,tikai kada tam visam jega ?

     [+] [-]

, 2008-12-30 17:04, pirms 16 gadiem
Jopis25 rakstīja: cik tad puiši spēlēs no šīs izlases lielajā viens,divi varbūt trīs.
nu ja es ja to ary teicu

     [+] [-]

, 2008-12-30 17:31, pirms 16 gadiem
labi ka sausa nepalika

  -1 [+] [-]

, 2008-12-30 17:36, pirms 16 gadiem
Nesaprotu, kā var būt tāda prasmju atšķirība.

     [+] [-]

, 2008-12-30 18:08, pirms 16 gadiem
Kurš tur par Ķēniņu raksts, pagājušā pavasarī viņš bija ārprāts gatavais, viņam jāsāk ar svara vērotājiem, par kādu draftu tur var būt runa, viņa meistarība bija sen, bet šodien viņš uz tā fona ir nulle apaļa, Indrašs jā, bet arī īsti ar savu individuālo tur nav ko darīt, jo viņš jau īsti nezina kas ir vārds piespēle un nekad nav spēlējis komandas spēli, bet tik meistarīgs viņš nav noteikti, kā zviedri vai tas pats Jekimovs un Bukarts