Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Zembergs uz pārbaudi Somijā, Cibuļskis – Austrijā

Lauris Bērziņš
Lauris Bērziņš

Zembergs uz pārbaudi Somijā, Cibuļskis – Austrijā
Mārcis Zembergs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Divi Latvijas hokejisti uzbrucējs Mārcis Zembergs un aizsargs Oskars Cibuļskis nolēmuši izmēģināt spēkus ārpus savas valsts robežām. Zembergs devies uz Somiju, kur pievienojies Vāsas "Sport", bet Cibuļskis ieradies Austrijā, kur centīsies izkarot vietu Zalcburgas "Red Bull" sastāvā.

Gan Zembergs, gan Cibuļskis iepriekšējo sezonu aizvadīja "LSPA/Rīga" vienībā. Zembergs 44 spēlēs nopelnīja 38 rezultativitātes punktus (20 vārti, 18 rezultatīvas piespēles), bet Cibuļskis 43 spēlēs iekrāja 32 punktus (8+24).

Vāsas "Sport" ir Somijas otrās spēcīgākās līgas klubs un aizvadītajā sezonā regulāro čempionātu noslēdza 6. vietā. Pirmo pārbaudes spēli "Sport" aizvadīs 30. jūlijā pret Oulu "Karpat" hokejistiem, un tajā, visticamāk, piedalīsies arī Zembergs.

Zalcburgas klubs "Red Bull" 2007./08. gada sezonā kļuva par Austrijas hokeja līgas čempioniem, play-off finālā ar 4:2 pieveicot Ļubļanas "Olimpija". Savukārt Zalcburgas vienības fārmklubs ar tādu pašu nosaukumu "Nationalliga" play-off finālā piedzīvoja zaudējumu pret Dornbirnes "EC TREND".

Abi mūsu spēlētāji komandām pievienojušies uz pārbaudes laiku.

Izmantotie resursi:
www.vaasansport.fi
www.redbulls.com

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 16:47, pirms 16 gadiem
Un ja jau runājam par tiem muļķīgajiem reitingiem tad:
149 Aalborg DAN un Rīga 205 vietā
to spēli es vēl atceros.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 16:47, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Daudz jau,protams, var teikt par attīstīto red bull kluba infrastruktūru un par reitingiem, bet tas ir līdzīgi kā nepasen Vītoliņš teica, ka Šveicē klubos negrib redzēt latviešus, tur grib redzēt pārstāvjus no nopietnām hokeja valstīm - Kanādas utt.
Tāpat arī šajā gadījumā hokejista cv ieraksts austrija neizklausās pārāk nopietni. Pie tam vienam no perpektīvākajiem jaunajiem spēlētājiem.



nepiekritīšu par Austriju - Red Bull ir gana nopietns ieraksts leģionāra CV. Leģionāri no EBEL līgas bieži pāriet uz Vācijas, Šveices, Somijas vai Zviedrijas līgām, kamēr no tā paša BAČa tikai daži...

     [+] [-]

, 2008-07-29 16:47, pirms 16 gadiem
archy0 rakstīja: No Latvijas klubu puses BAČ līmenis nekritīsies, jo Dinamo piesaistīti ārzemnieki un "ārzemju" latvieši. Ja nu vienīgi Latgale pazeminās līmeni. Bet Dārziņa, Širokova, Masaļska, Cipuļa zaudējums buļbašu komandām ir krietns robs.

vnk pavērojot spēlētāju plūsmu no/uz BAČ secinājums ir ka aizgājēji (arī Tevis minētie) ir augstāka līmeņa nekā pienācēji

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 16:50, pirms 16 gadiem
archy0 rakstīja: No Latvijas klubu puses BAČ līmenis nekritīsies, jo Dinamo piesaistīti ārzemnieki un "ārzemju" latvieši. Ja nu vienīgi Latgale pazeminās līmeni. Bet Dārziņa, Širokova, Masaļska, Cipuļa zaudējums buļbašu komandām ir krietns robs.


tāds pats robs ir no tiem belariem, kas aizgāja uz Minskas Dinamo. Arī pagaidām izskatās, ka leģionāru tur šobrīd ir mazāk... bez tam, kā jau minēji, arī Latgale (un iespējams, arī Bebri) BAČa līmeni necels. Arī R'2000 līmenis nebūt nebūs augsts, lai runātu par BAČa līmeņa celšanos...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 16:55, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: tāds pats robs ir no tiem belariem, kas aizgāja uz Minskas Dinamo. Arī pagaidām izskatās, ka leģionāru tur šobrīd ir mazāk... bez tam, kā jau minēji, arī Latgale (un iespējams, arī Bebri) BAČa līmeni necels. Arī R'2000 līmenis nebūt nebūs augsts, lai runātu par BAČa līmeņa celšanos...

un pienākušais Šiņiks ar ir švakāks par aizgājušo Dinamo

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 16:56, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Daudz jau,protams, var teikt par attīstīto red bull kluba infrastruktūru un par reitingiem, bet tas ir līdzīgi kā nepasen Vītoliņš teica, ka Šveicē klubos negrib redzēt latviešus, tur grib redzēt pārstāvjus no nopietnām hokeja valstīm - Kanādas utt.
Tāpat arī šajā gadījumā hokejista cv ieraksts austrija neizklausās pārāk nopietni. Pie tam vienam no perpektīvākajiem jaunajiem spēlētājiem.

Nu pie mums varbūt Austrijas ieraksts hokejista CV arī neizklausās pārāk nopietni, bet Rietumeiropas hokeja tirgū tas tā nav. Uz Austrijas līgu spēlētāji regulāri kursē no DEL, Somijas, Zviedrijas līgām un Ziemeļamerikas līgām un otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-29 17:06, pirms 16 gadiem
Nu tak beidzot kāda info!!! Tik slikti neizskatas. Lai veicas! Cibuļskim meistarība steidzami jāpaaugstina, Zembergam arī jāaug.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 17:10, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Es atkal tieshi nodomaju ka Zembergs uz tadu viduveju variantu a Cibuljskis gan laba kluba tiktu ja noveiktos.Parasti labakie no austrijas chempja pariet uz DEL bet no Vasas Sport arzemniekam uz Somijas augstako gan gruti tikt.
Pie tam Red Bull baigo pikji tur gruzh ieksha un organize visadus turnirus ar kanadieshiem,piedalas kontinentala kausa utt.


Nuu, bet Cibuļskis tomēr ir augstāka līmeņa kā Zembergs. Tāpēc diezgan loģiski. Un starp, teiksim ASK/Ogre un Mestis līgu, izvēle ir diezgan loģiska.

A par Red Bulls - ieskaku paskatīties, kādi šiem leģionāri - BAČā tāda līmeņa leģionāru tomēr nav: eliteprospects.com: Eliteprospects.com - EC Salzburg
Tiesa gan, Cibuļskim nebūs viegli tikt Zalcburgas kluba sastāvā uz aizsargu vietām konkurence ir ļoti nopietna... jācer, ka izdosies sevi parādīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-29 17:20, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: tāds pats robs ir no tiem belariem, kas aizgāja uz Minskas Dinamo. Arī pagaidām izskatās, ka leģionāru tur šobrīd ir mazāk... bez tam, kā jau minēji, arī Latgale (un iespējams, arī Bebri) BAČa līmeni necels. Arī R'2000 līmenis nebūt nebūs augsts, lai runātu par BAČa līmeņa celšanos...


Skaidrs, ka Metalurgs un Ogre paliek tādi paši un Latgale arī reāli maz mainās meistarības ziņā. Rīgai 2000 Štāls, Hlubna, Bērziņš, Ābols, Žaltkovskis, R. Ozoliņš no meistarīgā gala aiziet prom. Nāk vietā M.Širokovs, M.Jass, Apelis, Cipruss, Skuška, Gricinskis, Muštukovs (ne jau deldēs soliņu), Enkuzens, Grundmanis, Straupe. Nu , nez, nez vai Rīga paliek švakāka. ... un jaunie 20-23 gadīgie attīstās

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 17:30, pirms 16 gadiem
archy0 rakstīja: Skaidrs, ka Metalurgs un Ogre paliek tādi paši un Latgale arī reāli maz mainās meistarības ziņā. Rīgai 2000 Štāls, Hlubna, Bērziņš, Ābols, Žaltkovskis, R. Ozoliņš no meistarīgā gala aiziet prom. Nāk vietā M.Širokovs, M.Jass, Apelis, Cipruss, Skuška, Gricinskis, Muštukovs (ne jau deldēs soliņu), Enkuzens, Grundmanis, Straupe. Nu , nez, nez vai Rīga paliek švakāka. ... un jaunie 20-23 gadīgie attīstās


redz, R'2000 pagājušajā sezonā bija tikai 3.v. SPL... un komandas spēks virtuāli patreiz ir apmēram tāds pats (vienīgi vārtusargu postenis uzlabots). Vienīgi, Sējēja vietā tagad ir Vasiļjevs, kas reāli varētu pacelt komandas sniegumu augstākā līmenī.

     [+] [-]

, 2008-07-29 17:47, pirms 16 gadiem
Abi uzbrucēji ar Pasaules junioru U-18 Čempionāta, OHL, WHL pieredzi
Canada U18 WJC-18 7 0 0 0 Ryan McDonough
Canada U18 WJC-18 6 2 0 2 Colton Yellow Horn (? kas tas par vārdu)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-29 19:13, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Reali nav saprotams ka arzemnieki izruna tadu vardu ka Vasaraudzis

Summergrown

  -1 [+] [-]

, 2008-07-29 20:03, pirms 16 gadiem
Nu nez, man jau izskatās, ka Enkuzēns izkonkurēs Muštukovu. Kaut gan, neviens no R2000 spelētēajiem (vorotchiki un špīleri) nav gatavi Baltkrieijas līgai.

     [+] [-]

, 2008-07-29 20:14, pirms 16 gadiem
sysadmin02 rakstīja: Nu nez, man jau izskatās, ka Enkuzēns izkonkurēs Muštukovu. Kaut gan, neviens no R2000 spelētēajiem (vorotchiki un špīleri) nav gatavi Baltkrieijas līgai.


Nu jau Tu par traku laid - pirmkārt, Cipruss, M.Jass, Brancis, Želubovskis un M.Širokovs ir BAČa līmeņa labi spēlētāji. Otrkārt, R'2000 būs papildinājums arī no RD.
A par vārtsargiem - tur konkurence ir īpaši asa - bez Tevis minētajiem ir arī Lūsiņš un Avotiņš. Ja vēl Muštukovu var prognozēt kā Nr.1, tad Lūsiņš un Avotiņš ir, iespējams, labāki par Enkuzenu (Lūsiņš tomēr gana stabili aizvadīja sezonu R'2000; savukārt, Avotiņš izkonkurēja sezonas beigās Enkuzenu LSPA rindās).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 20:54, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Abrag Ciprus,Jass ir stabili BAC speletaji bet kur tad Brancis ar Zhelubovski iespejams nemaz Baltkrievija sava muzha vel nav bijushi.Shirokovs nav redzets kads ir tapec ar neko nevar apgalvot.


Brancis, Želubovskis un Širokovs ir pārbaudes spēlēs lielajā izlasē pie Znaroka spēlējuši, tas tomēr nav rādītājs? (jeb teiksi, ka Latvijas izlase ir s#$s salīdzinājumā ar BAČu?

bez tam vēl jau arī ir Ankipāns un Meija.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 21:04, pirms 16 gadiem
Nu, nu, nevajag jau pārspīlēt Baltkrievijas hokeja spēku. Nav mūsu spēlētāji ne par kapeiku sliktāki par viņējiem, vienkārši viņu čempim ir labāka organizācija, ir vairāk piķa un vairāk Krievijas leģionāru, tas arī viss. Pie mums tomēr kaut kāds mazvērtības komplekss - arī attiecībā uz RD (lai gan esmu šī projekta pārliecināts pretinieks, tāpat kā spēlēšanai BAČā), nu neies viņiem tik švaki KHLā, kā tiek prognozēts, nav jau bijušās Superlīgas līmenis kaut kādos kosmiski neaizsniedzamos augstumos, kaut kur tabulas vidusdaļā RD mierīgi kulsies.

     [+] [-]

, 2008-07-29 21:05, pirms 16 gadiem
Protam, varam jau nu skatīties, kā katram patīk, bet iepriekšējo sezonu ar Enkuzēnu vārtos LSPA latgalei garām tika... bet ne šo sezonu. Piekrītu, varbūt iepriekš komanda bija stiprāka.
Man ļoti patīka abi - gan Avotiņš gan Enkuzēns... gan jau viņi masaļskim un Naumovam ar laiku dos iespeju pacīnīties par savu vietu vārtos...

     [+] [-]

, 2008-07-29 21:07, pirms 16 gadiem
sysadmin02 rakstīja: Protam, varam jau nu skatīties, kā katram patīk, bet iepriekšējo sezonu ar Enkuzēnu vārtos LSPA latgalei garām tika... bet ne šo sezonu. Piekrītu, varbūt iepriekš komanda bija stiprāka.


Tikai tajā (2006/2007) sezonā lielāko daļu LSPA vārtos stāvēja Stiģis, Enkuzens nomainīja Stiģi, dažus mēnešus pirms U18 PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 21:17, pirms 16 gadiem
Stiģis stāvēja pirms jaunā gada U-20 Dānijā , pēc ta jaunā gada un playoffos visos vārtos bija Nauris un tika pāri latgalei. un Oļegs nedeva Naurim stāvēt pec U-20 Rīgā. Apvainojās, ka pēc U-20 pār Baltkrieviju Nauris salaida ripas no pirmās spēles pret Metalurg, kas bija uz pohaino LSPA spēlētaju rēķina... bet tā ir vēsture.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 21:38, pirms 16 gadiem
sysadmin02 rakstīja: Stiģis stāvēja pirms jaunā gada U-20 Dānijā , pēc ta jaunā gada un playoffos visos vārtos bija Nauris un tika pāri latgalei. un Oļegs nedeva Naurim stāvēt pec U-20 Rīgā. Apvainojās, ka pēc U-20 pār Baltkrieviju Nauris salaida ripas no pirmās spēles pret Metalurg, kas bija uz pohaino LSPA spēlētaju rēķina... bet tā ir vēsture.


tā nu tas ir - tā jau ir vēsture.
Patreiz mums ar SPL līmeņa vārtsargiem ir gandrīz vai pārprodukcija, uz U18 izlasi vispār pretendē 7(!) vorotčiki, taču pēc Muštukova neviens neko vairāk nav sasniedzis (ar to domāju, ka Ervīns ir vienīgais, kas uzspēlējis CHL junioru līgās). Varbūt Jansons Čehijā izsitīsies?

  +1 [+] [-]

, 2008-07-29 22:06, pirms 16 gadiem
Patiešām, nēesmu redzējis Jansonu darbībā, bet ... nu nezinu... intuīcija nav protams, nekas, bet man liekas, ka Enkuzēns ir šobrīd ir reālākais vorotčiks pēc Masalas un Naumova... neprasiet, kāpēc... izskatās ... un viss...

     [+] [-]

, 2008-07-30 08:31, pirms 16 gadiem
sysadmin02 rakstīja: Patiešām, nēesmu redzējis Jansonu darbībā, bet ... nu nezinu... intuīcija nav protams, nekas, bet man liekas, ka Enkuzēns ir šobrīd ir reālākais vorotčiks pēc Masalas un Naumova... neprasiet, kāpēc... izskatās ... un viss...


Domaaju,ka Nauris starp jaunajiem viennoziimiigi ir labaakais. Lai gan Jansons bija labaa liimenii, tikai nav zinaams kaa shim Chehijaa gaajis peedeejaas sezonas... Un jaaatceras ,ka Jansonam bija veel Latvijaa diezgan lielas probleemas ar veseliibu. Ja pareizi atceros,tad bija dzhekam smadzenju satricinaajumi vairaaki... Ceru,ka tagad viss Maartinjam ir kaartiibaa!

     [+] [-]

, 2008-07-30 21:11, pirms 16 gadiem
kurš var pateikt kur palicis samoilova audzēknis vasiļjevs?

     [+] [-]

, 2008-07-31 01:40, pirms 16 gadiem
viens jaunais no u-18 , Dobreņkijs aizbrauca uz MoDo pirmo komandu , vai ari parakstija līgumu... tieši neatceros.. Man liekas kā viņš tomēr parakstija līgumu uz 2 gadiem... Nu tas ir daudz labak neka uz Somiju kur ir devies Martiņš Zembergs.. tomēr lai abiem veicas