Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

papildināts Liepājā vairs nebūs profesionālas hokeja komandas

Jānis Celmiņš

Liepājā vairs nebūs profesionālas hokeja komandas
"Liepājas Metalurgs"
Foto: Aigars Prūsis

Pārstājis pastāvēt hokeja klubs "Liepājas Metalurgs", šodien pavēstījis SK "Liepājas metalurgs" direktors Ilgvars Šēns. Lēmums likvidēt komandu pieņemts finansiāla rakstura problēmu dēļ.

"Uzreiz pēc Latvijas čempionāta beigām spēlētājiem tika pateikts paldies, izmaksātas algas un atvaļinājuma naudas un visi hokejisti atbrīvoti. Kā zināms, kluba galvenais atbalstītājs ir uzņēmums "Liepājas metalurgs", kas jau vairākus gadus strādā ar zaudējumiem. Šādā situācijā hokeja komandu uzturēt nav iespējams, bet futbola komanda, paldies Dievam, vēl pastāv un cerams aizvadīs labu sezonu," sacīja Ilgvars Šēns.

"Liepājas metalurgs" šogad startēja Baltkrievijas atklātajā hokeja čempionātā, kur regulārajā turnīrā izcīnīja sesto vietu, bet izslēgšanas turnīra pirmajā kārtā ar 0-3 sērijā piekāpās Žlobinas "Metallurg".

Latvijas čempionātā komanda startēja ar nosaukumu "Liepājas metalurgs 2", izslēgšanas mačos piedaloties ar vadošajiem spēlētājiem no galvenās komandas. Liepājnieki pārliecinoši triumfēja Latvijas čempionāta finālsērijā, kur ar 4-0 sakāva "Ozolnieki/Monarch". Par Latvijas čempioniem liepājnieki kopumā kļuvuši sešas reizes.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-03-29 17:14, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Paldies par atbalstu, pacelsim glāzes!Karalis ir miris lai dzīvo karalis!
Es tevi saprotu, bet HDK Monarch nav Latvijas hokeja nākotnes.

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:15, pirms 14 gadiem
Kas notiek ar hokeju Latvijā ?

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:17, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: Kas notiek ar hokeju Latvijā ?
Visu laiku jau ir hui... tikai aiz Dinamo,kas notiek taalaak neviens neskataas un nepieveersh uzmaniibu!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-29 17:18, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: Kas notiek ar hokeju Latvijā ?
Principā-notiek lieli sūdi, kas slēpjās aiz dažādiem lozungiem par hokeja lielvalsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-29 17:19, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nu tas jau ir pī... Dinamo tagad ir vienīgais profesionālais hokeja klubs Latvijā... Sākusies Latvijas hokeja agonija?
Ja esi paskatījies sev apkārt un pamanījis, tad agonija ir ne tikai hokejam, bet Latvijai kā valstij.
Dinamo arī nebūtu, ja nebūt krievu nauda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:21, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tomēr runas par LM pro hokeja komandas likvidēšanu kā tādu vel runas nebija.
Tieši par to nē,bet ja visus kas tiešām atbilst šim statusam kā saka nodod likteņa rokās,kā citādi to saprast?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 17:24, pirms 14 gadiem
dīvaini, ka LM ar to nāk klajā nedēļu pēc notikušā...

Un zinot to, ka... varianti ir. Iespējams, ka drīz būs kādas labākas ziņas.

Bet pagaidām, protams, vainosim visā RD.

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:26, pirms 14 gadiem
Nu luuk draugi cik taalu kira novedis latvijas hokeju.

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:26, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Precīzi. Šeit vaina jāuzņemas arī vadībai. Marketings zem katras kritikas, mājaslapa traģiska utt. Arī sportiskie rezultāti nevar neatstāt sekas, jo var saprast naudasdevēja stāvokli, kad viņš saņem ziņu par zāģi poļiem. Vieta jau tukša nepaliks un varbūt, ka liepājnieki šo padsmit gadu laikā patiešām ir biku atēdušies hokeju, tāpēc varbūt sekos ''rotācija'' uz vietu, kur cilvēkiem tas interesē vairāk-piemēram, Dpili.
Par marketinga trūkumu piekrītu. Pamatā viss balstijās uz vairāku LM entuziastu pleciem.
Tomēr ne jau pie vainas ir zāģi KK, jo LM vadība ar LM hokeja komandas rādīto sniegumu visas sezonas garumā ir ļoti apmierināti, jo sanāca pat labāk nekā bija cerēts,pamatojoties uz klubā ieguldītiem līdzekļiem.Nevienam taču nebija noslēpums,ka LM pat uz BAČ fona bija salīdzinoši mazas algas.
Vienkārši šobrīd LM rūpnīcas modernizācijas periodā ar naudu ir tā kā ir. nevar rasties līdzekļi rūpnīcai,kas šobrīd principā nedod savu pamatprodukciju.
Un kādā sakarā tagad D-pili sāks attīstīties hokejs? Vai tur būtu manīts kāds liels sponsors? Cik zinu,tad HK,,Latgale'' eksistence arī ir uz lielas jautājumzīmes,jo šīs komandas galvenais sponsors Tenis ir aiz ,,ķīniešu gardīnēm'' par kukuļošanu.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-29 17:27, pirms 14 gadiem
Jā vainosim, jo kādam tak vajadzēja iedomāties, ka galvenais LM brukšanas iemesls tak ir tas, ka nebija paredzēs ka RD sērijā uzvarēs maskavas dinamo. tika sasolītas TĀDAS prēmijas, ka nepietika naudas fārmam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:30, pirms 14 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: dīvaini, ka LM ar to nāk klajā nedēļu pēc notikušā...

.
Dum spiro spero(kamēr dzīvo tici. latīn.)!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 17:31, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Klubam ir tikai nākotne tad ja viņam ir tradīcijas un Vilki ir spilgts apliecinājums tam.
Par kādām tradīcijām Tu te runā/raksti?
HDK (Hokeja Draugu Kopa) Monarch ir vistīrākais projekts X bez jebkāda pamatseguma savā attīstībā. Tikpat labi jebkura NAHL komanda atrodot normālu sponsoru var pieteikt dalību LAČ, un pat ļoti veiksmīgi tur nostartēt. Atliek vien pierunāt šai komandā uzspēlēt dažus bijušos LV Top spēlmaņus.

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:32, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Tieši par to nē,bet ja visus kas tiešām atbilst šim statusam kā saka nodod likteņa rokās,kā citādi to saprast?
Mans info avots teica, ka notiek gana aktīva darbība,lai piesaistītu sponsorus no malas.
Nu,atliek vien vel pagaidīt kādu laiku, tad jau manīs,kas un kā.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-29 17:36, pirms 14 gadiem
Mhh, būtu labāk uzturējuši hokeja, ne futbola klubu...

  +4 [+] [-]

, 2011-03-29 17:38, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mans info avots teica, ka notiek gana aktīva darbība,lai piesaistītu sponsorus no malas.
Tevi nebaida, ka sponsors no malas varētu būt no austrumiem?

Kā tu pārdzīvotu, ja tavu komandu ARĪ stutētu austrumu nauda?

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:39, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Dum spiro spero(kamēr dzīvo tici. latīn.)!
Un ir arī pamats, jo gan jau LM rūpnicai atkal būs šie līdzekļi,lai pastutētu hokeja klubu.
Zināmā mērā šībrīža situācija varētu būt par labu, jo dažs labs sarastu (varbūt), ka pasaule (arī sports) nebalstās uz viena vaļa, bet priekš tā vajag vismaz trīs.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-29 17:39, pirms 14 gadiem
Izsaku dziļu līdzjūtību NAMEJS 9999, Liepājas Metalurga hokeja līdzjutēju saimei un visiem Latvijas nhokeja līdzjutējiem!!! Un kurš tur no valdības vēl smirdēs par ekonomiskās krīzes beigām!!!??? Lai cik skumji arī nebūtu, viss vēl tikai sākas.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-29 17:40, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par marketinga trūkumu piekrītu. Pamatā viss balstijās uz vairāku LM entuziastu pleciem.
Tomēr ne jau pie vainas ir zāģi KK, jo LM vadība ar LM hokeja komandas rādīto sniegumu visas sezonas garumā ir ļoti apmierināti, jo sanāca pat labāk nekā bija cerēts,pamatojoties uz klubā ieguldītiem līdzekļiem.Nevienam taču nebija noslēpums,ka LM pat uz BAČ fona bija salīdzinoši mazas algas.
Vienkārši šobrīd LM rūpnīcas modernizācijas periodā ar naudu ir tā kā ir. nevar rasties līdzekļi rūpnīcai,kas šobrīd principā nedod savu pamatprodukciju.
Un kādā sakarā tagad D-pili sāks attīstīties hokejs? Vai tur būtu manīts kāds liels sponsors? Cik zinu,tad HK,,Latgale'' eksistence arī ir uz lielas jautājumzīmes,jo šīs komandas galvenais sponsors Tenis ir aiz ,,ķīniešu gardīnēm'' par kukuļošanu.
Nu marketinga ziņā man škiet, ka Tu pēdejā pusgada laikā ar saviem(kvalitatīvajiem) pirmsspēļu topikiem izdarīji vairāk kā LM vadība.
Par Dpili- manuprāt, daudz kas balstās uz entuziasmu un Liepājai tas ir trūcis pēdejā laikā. Es to skaidroju ar rutīnu. Daugavpils finansialo pusi neparzinu, bet entuziasma tur ir krietni vairāk. Skat. kaut vai Mackeviča sižetu par reklāmām tramvajos utt. Nebrīnīšos, ka tur kkādu naudu Bačam sakasīs.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 17:41, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Ļoti interesants viedoklis Respektīvi, ja nav vairs hokeja tad es ar lielu entuziasmu sākšu skatīties rokasbumbu ...
Tici man- sāksi. Daugavpilī atbalsta spīdeju, Gulbenē basketbolu un Zilupē zemūdens elpas aizturēšanu ne tāpēc, ka līdzjutēji neko citu negrib skatīties. Ir tradīcijas.
Nāks jauni sporta veidi- veidosies jaunas tradīcijas. Vieta tukša nepaliks.

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:43, pirms 14 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tevi nebaida, ka sponsors no malas varētu būt no austrumiem?

Kā tu pārdzīvotu, ja tavu komandu ARĪ stutētu austrumu nauda?
Atkarībā kāds sponsors?
Ja tā būtu kāda kompānija (lai arī kā viņu nenosauksim), kura nav RU politikas bīdītāji Rietumeiropā, tad kāpēc gan nē. Tam pašam LM RU ir gana daudz sadarbības partneri.
RU nauda kā tāda nav sliktāka par jeņķu naudu,bet tikai jaskatās,kas komplektā šai naudai nāk līdz.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 17:45, pirms 14 gadiem
KĀ TEICA VIENS FANS: "LATVIJAS HOKEJS TAGAD IR LĪDZĪGS "ŪDENSGALVAI" UZ MĀLA KĀJĀM " (piez. "ūdensgalva" - Rīgas Dinamo )

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:45, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: Izsaku dziļu līdzjūtību NAMEJS 9999, Liepājas Metalurga hokeja līdzjutēju saimei un visiem Latvijas nhokeja līdzjutējiem!!! Un kurš tur no valdības vēl smirdēs par ekonomiskās krīzes beigām!!!??? Lai cik skumji arī nebūtu, viss vēl tikai sākas.
[/quote]
[quote kastasir]
Izsaku dziļu līdzjūtību NAMEJS 9999, Liepājas Metalurga hokeja līdzjutēju saimei un visiem Latvijas nhokeja līdzjutējiem!!! Un kurš tur no valdības vēl smirdēs par ekonomiskās krīzes beigām!!!??? Lai cik skumji arī nebūtu, viss vēl tikai sākas.
Speciāli Tev:
Vietā, ko fizikā un arī ekonomikā saucam par trough, ir zemākais punkts. Pēc tam- augšupeja, bet zināmu laiku augšupejas stadijā vēl esam 'zem ūdens'.
';

  -2 [+] [-]

, 2011-03-29 17:48, pirms 14 gadiem
Tas ir visai smieklīgi, ka raksta, ka obligāti jāslavē LV hokeju, jo redz bieži vien esam PČ desmitniekā... nu tad moš visu naudu aizgrūst uz florbolu? Tur esam arī 6niekā bieži vien! Izlases panākumus ar LV hokeja saimniecības finansiālo pusi nevajadzētu saistīt, ne jau nauda nosaka kāda atsevišķa sporta veida popularitāti

  +1 [+] [-]

, 2011-03-29 17:54, pirms 14 gadiem
Sūdīgi, bet ne jau RD vainīgs, ka LM beidz pastāvēt. Ko tad RD izdarīja atņēma LM naudu vai finansējumu? tāpat pa lielam RD turās tik uz krievu naudu.
Un LAČ jau vairākus gadu pirms RD izveidošanas nebija skatāms, tā kā tas ir tikai likumsakarīgi. Ja LAČ būtu augsts līmenis būtu skatītāji un viss pārējais, bet tā kā tas nav, tad vainīgie jāmeklē tur, ka mums pašiem nav līdzekļu ar ko uzturēt komandas, sporta halles utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-29 17:55, pirms 14 gadiem
Kurš ir lasījis šodienas SA?
Kas tur ir par to LM un CSKA iespējamo sadarbību?
Pieļauju,ka pērnās vasaras CSKA viesošanās Liepājā nebūs palikusi bez sekām.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 17:56, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: Es taču tev teicu, ka būs liels sponsors no austrumiem...
Jā paša varenā hokeja kluba CSKA izskatā.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-29 17:58, pirms 14 gadiem
TURPINU SAVU DOMU: "MĀLA KĀJAS" IR LATVIJAS HOKEJA FEDERĀCIJA.
SECINĀJUMUS IZDARIET PAŠI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja