Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Debitants Vasiļonoks

Andrejs Siliņš

Debitants Vasiļonoks
Oļegs Znaroks
Foto: R.Kokšarovs, SA

Latvijas hokeja valstsvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks par vienu no saviem palīgiem izvēlējies vārtsargu treneri Mihailu Vasiļonoku, kuram šī būs debija valstsvienības treneru štābā.

Debiju Vasiļonoks piedzīvos pārbaudes turnīrā Polijas pilsētā Sanokā, kas risināsies no 7. līdz 9. februārim. 4. februārī valstsvienība Znaroka vadībā aizvadīs pirmo pirms Polijas turnīra paredzēto treniņu. Jāatgādina, ka Znaroka pirmais asistents joprojām būs Harijs Vītoliņš.

"Iemācīt kaut ko pilnīgu jaunu Žabotinskim, Masaļskim un Naumovam es vairs nevaru - kā vārtsargi viņi jau ir izveidojušies," savus darba pienākumus ar ironiju stāsta Vasiļonoks. "Dima un Edžus ir ilgi spēlējuši Liepājā, bet Serjožu pazīstu vēl no Rīgas laikiem. Viens otrs internetā raksta, ka Žabotinskim esot par vēlu klauvēt pie izlases vārtiem, bet 27 gadi vārtsargam ir stabila brieduma sākums. Visi trīs uz Polijas tūri uzaicinātie ir labi vārtsargi, bet – kurš no viņiem būs pirmais vārtsargs pasaules čempionātā Kanādā? Masaļskim un Žabotinskim jābūt gataviem uzņemties atbildību, ka viņiem priekšā vairs nav Artūra Irbes."

"Bet tā Latvijas hokejā jau ir bijis," turpina treneris. "Kad no "Dinamo" prom gāja Anatolijs Micītis, aizstājēja loma tika man, kad beidzu spēlēt es, arī cilvēki uztraucās, ka nebūs kam stāvēt vārtos, bet tukša vieta nekad nepaliek. Nāca Vitālijs Samoilovs, Irbe, pēc tam Naumovs..."

Latvijas izlasei turnīrā Polijā stāsies pretī pasaules rangā turpat blakus esošās Polijas, Austrijas un Itālijas izlases.

Izmantotie resursi:
NRA

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-01-29 12:55, pirms 17 gadiem
Reaktors,
Par ko pēc Tavām domām jāraksta sūdzīb? Un kas ir LHF augšējie?

     [+] [-]

, 2008-01-29 14:19, pirms 17 gadiem
Reaktors,

un kāpēc man būtu jāraksta sūdzība???? un par ko? par to, ka mans viedoklis atšķiras no Lipmana?

un, starp citu, par LHF jau augstāku nav LHF ir sabiedriska organizācija, ko dibinājuši ar hokeju saistīti cilvēki un organizācijas.

     [+] [-]

, 2008-01-29 14:29, pirms 17 gadiem
ministrs

nu biski parteicos
es nebiju domajis ka jaunie vinu nerespekte bet ka vecie buki uz vinu skatas savadak ka jaunie

  -1 [+] [-]

, 2008-01-29 15:06, pirms 17 gadiem
Nu Latvijā ir divi augsta līmeņa treneri: Beresņevs un Vasiļjevs.
Domāju, ka tā, kā tagad Vasiļjevam nebūs jātrenē tie ar kuriem viņam bija tās nesaskaņas un tagad jau lielākā daļa spēlētāju ir latvieši un prot latviešu valodu ( jo ar to tieši viņam tās problēmas sākās), tad Vasiļjevs kādreiz varētu atgriezties pie izlases stūres. Protams Znaroks par otro treneri viņu neņems.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-29 15:16, pirms 17 gadiem
lvhockey,
Kādi ir Vasiļjeva panākumi trenera karjerā? Viņa trenētās PIEAUGUŠO komandas?

     [+] [-]

, 2008-01-29 15:23, pirms 17 gadiem
Tik pat labi varētu arī parunāt par citiem U-18 izlases spēlētājiem... Vai tiešām visi ir pelnījuši vietu tajā???!! Varbūt, ka kāds tomēr ir aizmirsts?
Kaut vai apskatīsimies lhf.lv: Lhf Domāju,ka daudzi man piekritīs, ne jau visus spēlētājus esam redzējuši klātienē..vai dzirdējuši,ka viņi ir aicināti...
Vai nebūtu pienācis VIŅU laiks??!! Šie ārzemēs spēlējošie ir tādā pašā, ja ne pat labākā līmenī...Vai kāds man var atbildēt, kāpēc Latvijā pastāv ''vietu uzpirkšana jeb kastas'' (ja tu mums nepatīc, tad mēs tevi atsēdināsim), bet īstie dūži netiek pat pie uzaicnājuma piedalīties atlases treniņos??
Vēl tikai mazliet padomāsim... par to,ka ar šadu attieksmi var gadīties tā,ka tiek nepielaists pie izlases dažs talantīgs, spējīgs vārtusargs..pāris spēlētaju...

     [+] [-]

, 2008-01-29 15:28, pirms 17 gadiem
kasagrande: viņš savulaik ir bijis Krēfeldē arī pieaugušo komandas - DEL "Pinguine" - vecākais treneris.

     [+] [-]

, 2008-01-29 15:37, pirms 17 gadiem
zzk

Tiešām pret Maksi ar ir liels respekts jaunajiem?

     [+] [-]

, 2008-01-29 15:38, pirms 17 gadiem
zzk,
zinu, un diezgan īsu brīdi, lai varētu teikt, ka viņš ir nopietni trenējis pieaugušo komandas, Vasiļjeva vienīgais pluss laikam ir latviešu valoda, tas arī viss

     [+] [-]

, 2008-01-29 15:46, pirms 17 gadiem
Starp citu diezgan daudz par hoķi ir šodienas SA! Interesants raksts par "krievu atbildi NHL"! Tik cik saprotu ta viņi paši vēl lāga neko nezin(nesaprot)... tb vai būs vai nebūs, būs bet ne tagad(šogad)...

     [+] [-]

, 2008-01-29 15:51, pirms 17 gadiem
als,
man jau bišku zb šitie krievu mega projekti, jau gadus 10 dzirdu kā būs un kas būs un mēs tue iesim un iesaistīsimies un nu tik būs un davai, vēl tikai pēdējās formalitātes un atkal nekā, varbūt nākamajā sezonā un tā katru gadu gandrīz viens un tas pats un aizmirstiet karoče

     [+] [-]

, 2008-01-29 16:04, pirms 17 gadiem
als,

izskatās, ka Matulis ļoti pavirši ir apkopojis patreiz Krievijā notiekošo - palasot šad tad Krievijas portālus, aina ir drusku cita - tobiš bardaks tur patreiz mērenais - taču abas karojošās puses: KHF(Tretjaks) un jaunās līgas veidotāji tagad jau runā par tīru krievu līgu, kurā piedalītos tās pašas 20 komandas, kas patreiz ir Krievijas Superlīgā (un visiem uzkāst, ka vēl vasarā Augstākās līgas uzvarētājam tika solīta vieta Superlīgā).

  +1 [+] [-]

, 2008-01-29 16:18, pirms 17 gadiem
>kasagrande
hvz kas ir (būtu) labāk... nīkulīgs pašmāju čempis kam nākot klāt pāris labiem spēlētājiem līmenīs bišķiņ bišķiņ (pa mata tiesu) katru gadu paceļas(un arī līdz noteiktam līmenim) vai arī viena Superkomanda pēc spēka 2. labākajā līgā pasaulē (kādā līmenī mēs jau esam savā laikā spēlējuši pirms turpat 20 gadiem).... man kā vēl (toreiz gan pajaunam) PSRS Augstākās līgas skatītājam protams, ka būtu patīkami skatīties kā piem. tāds Rīgas Dinamo atkal sadod pa pakaļu Maskavas u.c. krievu un ne tikai krievu klubiem... bet SA bija labs jautājums... ok, uz 1.sezonu (vai vienu pirmo sezonu) moš pat tāds Gazproms varētu katram klubam pa 20M$ iedot iesākumam tā teikt PR-am un "razkrutkai" (viņiem naudas ir vairāk kā spaļu mums visiem pakaļās), bet kas notiks nākamājās sezonās kur tādi Rīgas slovāku vai ukraiņu klubi ņems tālāk naudu nakamajām sezonām...?! Tb vienu sezonu nokapāt jau varētu un moš pat lielāko daļu finanšu tepat varētu sagrabināt, bet šaubos vai tā saucamie kluba saimnieki/sponsori būs ar mieru praktiski katru gadu izmest uz neatgriešanos pāris līdz pārdemsit miljonus "zaļo"... jo šaubos vai te būs daudz saktīties gribētāju, ja biļetes būs "sāļākas" par tiem pašiem 5-10 Ls.... un reāli klubi vairāk strādas ar zaudējumiem...
Tik viena lieta, kur es Matulim ne visai piekrītu... ok, belari pa lielai daļai pasūtija krievus nah... ar visu viņu līgu lai varētu veidot tālāk stipru savu čempi...ok, bet mēs NEESAM belari!!!! Mums viņu piemērs galīgi neder, jo:
1) belariem hoķi atbalsta baķķa(lasi: valsts) ar savu piķi mums valsts hoķi nekādi neatbalsta un pa lielai daļai visiem ir uz visu poh...j! ;
2) viņiem ir vairāk tautas(pa kādām 4-5 reizēm) nekā mums un arī hokejā...tb ir vairāk hokejistu.
Un es nebrīnīšos, ja jau tiešām belari Eiropas kontekstā spēles kvalitātes ziņā būs apsteiguši vai tuvākajā laikā apsteigs tagad arī slovāku čempi...

     [+] [-]

, 2008-01-29 16:20, pirms 17 gadiem
als

Toč - iesaku neiedziļināties tais krievu projektos. tur kā kjau Abrags rakstīja ir karš un kaut kāda skaidrība būs tik tad kad kāda no pusēm uzvarēs

Negribu apbēdināt, bet izskatās ka kādu Tev būs jāiztiek ar SPL

     [+] [-]

, 2008-01-29 16:28, pirms 17 gadiem
Eu! A moš mēs no slovēņiem (Acroni) varam "latviešu izcelsmes" spēlētāju Džerodu Skaldi uz LAČ atvilināt...?! Tak piem. tāds LM vai ASK vai R 2000 (ar Viesīti atkal pie stūres+ viņa finansēm) domāju nav sliktāks par tādu slovēņu Acroni...

     [+] [-]

, 2008-01-29 16:32, pirms 17 gadiem
als

Nedomāju ka arī šobrīd ir daudz sliktāks LM par Acroni

     [+] [-]

, 2008-01-29 16:44, pirms 17 gadiem
>huy
Nu a es ko saku?! Vecis pa NHL farmiem savā laikā tīri labi ir nodauzijies.... gan jau arī te uz playoffiem kādam pa skādi nenāktu...

     [+] [-]

, 2008-01-29 16:49, pirms 17 gadiem
als

Nu lai kāds paķer uz ponta, paapelē pie nacionālajām jūtām, moš izdodas sašņorēt par nelielu naudu - es domāju ka būtu super un tauta ar saskrietu uz to brīnumu skatīties

     [+] [-]

, 2008-01-29 16:57, pirms 17 gadiem
als,

Tik viena lieta, kur es Matulim ne visai piekrītu... ok, belari pa lielai daļai pasūtija krievus nah... ar visu viņu līgu lai varētu veidot tālāk stipru savu čempi...ok, bet mēs NEESAM belari!!!! Mums viņu piemērs galīgi neder, jo:
1) belariem hoķi atbalsta baķķa(lasi: valsts) ar savu piķi mums valsts hoķi nekādi neatbalsta un pa lielai daļai visiem ir uz visu poh...j! ;
2) viņiem ir vairāk tautas(pa kādām 4-5 reizēm) nekā mums un arī hokejā...tb ir vairāk hokejistu.
Un es nebrīnīšos, ja jau tiešām belari Eiropas kontekstā spēles kvalitātes ziņā būs apsteiguši vai tuvākajā laikā apsteigs tagad arī slovāku čempi...


1) a mums kas hokeju atbalsta??? gribi teikt, ka sponsori rindā stāv? tāpat lielākie ir valsts iestādes: Rīgas dome, Aizsardzības ministrija, Daugavpils dome u.t.t. nu i ir arī pa kādam sponsoram no privātā biznesa (tāpat kā belariem - McDonalds)
2) nu un ka tautas 2x vairāk? halles ta viņiem ir pat mazāk kā Latvijā. viņiem katrā hallē ir meistarkomanda, kamēr Latvijā reāli tādas ir tikai 4.

Starp citu, un tieši kādā jomā tad viņi apsteigs slovākus? Un kā tad mēra Tevis augstāk minēto spēles kvalitāti?

     [+] [-]

, 2008-01-29 17:04, pirms 17 gadiem
huy - vismaz tā dažs labs no viņiem izsakās... es pats jau treniņos klāt neesmu bijis

     [+] [-]

, 2008-01-29 17:07, pirms 17 gadiem
zzk

Paldies!
nu treniņos jau visu neredz, ticamāk jau ir ko čaļi paši pasaka, bet esmu bik pārsteigts ka Maksis ieguvis čaļu uzticību, tad iespējams ierāvis pareizajās sliedēs. Es vnk biju diezgan skeptisks pret viņu un Tava ziņa ir patīkams pārsteigums

     [+] [-]

, 2008-01-29 17:23, pirms 17 gadiem
>Abrags
Salīdzināji gan... CIK mums valsts (AM, RD u.c.) liek iekšā piķi un cik to liek iekšā belariem...?! Tur jau tā lieta ka katrā hallē viņiem ir Meistarkomanda vai vismaz puslīdz normāla komanda... a kas mums te ir... Rīga+ Liepāja + Daugavpils...+ no AM budžeta ēdošie Ogres "bebri".... "Masu slidotavas" + treniņ(tirliņ)halles vai labākajā gadījumā "laukos" (sorry manu Rīgas šovinismu) pa kādai NAHL vai reģionālā čempja komandai... vot i viss!
A par spēles kvalitāti es domāju tieši labākus apstākļus pašiem klubiem + finanses par(ar) kurām, savukārt, varēs labākus kadrus savām komandām piesaistīt... arī no pašmāju audzēkņu puses(tb neatlaist viņus uz ārzemēm, bet nodrošināt ar nesliktu algu arī piem. ja šis paliks Minskā) ... un līdz ar to arī pacelt kopējo līgas līmeni! A spēles kvalitāti var pacelt vienkārši - piesaistot pēc iespējas labākus spēlētājus (arī ārzemniekus - piem. mūsu Dārziņš u.c.)... A labi spēlētāji par "šišiem" nenāks spēlēt...

     [+] [-]

, 2008-01-29 17:28, pirms 17 gadiem
als,

nuu, bet kāpēc domā, ka belari varētu apdzīt slovākus??? kautkā neesmu dzirdējis par hokeja pagrimumu Slovākijā... tur tomēr ir stiprāks vietējais čempis, lielākas halles, vairāk skatītāju spēlēs, u.t.t.

     [+] [-]

, 2008-01-29 17:35, pirms 17 gadiem
Manšķiet, ka šī tēma jau nesen apspriesta tika, un tāpat pie koksaucēja nenonāca. Nenonāks arī šorteiz.
Piekrītu als tēzēm, par augsta hokeja līmeņa atgriešanos Latvijā. Uzvarēt latgaļus vai bebrus, nav viens un tas pats, kas CSKA vai Spartak.

     [+] [-]

, 2008-01-29 17:39, pirms 17 gadiem
kastasir,

varam piesaukt kaut vai CSKA, Spartak vai Colorado Avalanche, taču mūs TUR NEVIENS NEGAIDA.

     [+] [-]

, 2008-01-29 17:53, pirms 17 gadiem
To jau es saprotu, abrag, bet nevienam pasapņot jau nav liegts.
Tu gribi teikt, ka tu nevēlētos, lai hokeja līmenis Latvijā būtu vismaz pēdējo Padomju laiku līmenī?
Protams, tā ir utopija.

     [+] [-]

, 2008-01-29 17:55, pirms 17 gadiem
Bet utopija kādreiz bija arī sociālisms, beigās realitāte. Ticība un cerība mirst pēdējā.

     [+] [-]

, 2008-01-29 17:55, pirms 17 gadiem
>Abrags
Neiet runa par slovāku līgas(kaut kādu) pagrimumu, bet drīzāk par to, ka belari domā diezgan labi "pielikt"(ielikt) pašu līgā, lai viņa plauktu un attīstītos... un ka šitā turpinot viņi arī slovākus attīstības ziņā (kā krievi teiktu) daģoņat i peregoņat! Katrā ziņā to pašu kadru un spēles kvalitātes ziņā domāju tālu belaru līga no slovāku līgas neatpaliek arī tagad... paskaties ja jau šie pat tādu Hlubnu (kas Rīgā KK finālā R 2000 sastāvā bija bez maz vai meistarīgākais+ rezultatīvākais vecis) paņem un nahrenizē (iespējams, lai labāk dotu vietu kādam vietējam jaunajam)... tad par ko te vēl var būt runa...?! Par hallēm un tautas nākšanu gan es Tev varētu piekrist, bet domāju šajā gadijumā tas nav galvenais kas liek uz hallēm nākt vairāk tautai (tb komandu vai spēlētāju meistarības rādītājs)... slovākiem hokejs ir apmēram kā leišiem basis! Tā teikt... reliģija... tik finanšu arī viņiem nav bezizmēra (kaut Slovnafta kā gen. sponsors gan jau arī nav no tiem nabadzīgākajiem)... un labākie tāpat kapā citur kaut vai tajā pašā Čehijā... par Eiropas top līgām nemaz nerunājot!

     [+] [-]

, 2008-01-29 22:37, pirms 17 gadiem
3. Par „Samsung premjerlīgas” 26. janvāra spēles starp „ASK/Ogre” un „LSPA/Rīga ” tiesneša R. Gardas ziņojumu par „LSPA/ Rīga” trenera Oļega Znaroka publisku pārmetumu izteikšanu arbitram.ar necenzētiem vārdiem.
Nolēma:
3.1. Neizskatīt šo jautājumu un atlikt to uz nākamo komisijas sēdi, pieaicinot abas konfliktā iesaistītās puses un papildus lietas apstākļu noskaidrošanai.

  +1 [+] [-]

, 2008-01-29 23:24, pirms 17 gadiem
als, 2008-01-29 17:55
>Abrags
Neiet runa par slovāku līgas(kaut kādu) pagrimumu, bet drīzāk par to, ka belari domā diezgan labi "pielikt"(ielikt) pašu līgā, lai viņa plauktu un attīstītos... un ka šitā turpinot viņi arī slovākus attīstības ziņā (kā krievi teiktu) daģoņat i peregoņat! Katrā ziņā to pašu kadru un spēles kvalitātes ziņā domāju tālu belaru līga no slovāku līgas neatpaliek arī tagad... paskaties ja jau šie pat tādu Hlubnu (kas Rīgā KK finālā R 2000 sastāvā bija bez maz vai meistarīgākais+ rezultatīvākais vecis) paņem un nahrenizē (iespējams, lai labāk dotu vietu kādam vietējam jaunajam)... tad par ko te vēl var būt runa...?! Par hallēm un tautas nākšanu gan es Tev varētu piekrist, bet domāju šajā gadijumā tas nav galvenais kas liek uz hallēm nākt vairāk tautai (tb komandu vai spēlētāju meistarības rādītājs)... slovākiem hokejs ir apmēram kā leišiem basis! Tā teikt... reliģija... tik finanšu arī viņiem nav bezizmēra (kaut Slovnafta kā gen. sponsors gan jau arī nav no tiem nabadzīgākajiem)... un labākie tāpat kapā citur kaut vai tajā pašā Čehijā... par Eiropas top līgām nemaz nerunājot!
----------
slovaakiem pluss ir tas, ka vinji maak izmantot dziives dotaas iespeejas un smagi straadaa liidz galam, lai kko sasniegtu, kaa arii atbalsta viens otru. slovaakiem daudz hokeja attiistiibaa ir dariijushi bijushie un esoshie NHl hokejisti, kas brauc atpakalj uz savu valsti speeleet (Bratislavas Slovan), kaa arii iegulda (neguustot peljnju pat iespeejams) hokeja infrastruktuuras attiistiiibaa- Shtasnijs ir halli uzceelis Bratislavaa(laikam Bratislava), Gaboriks Zhilinaa un veel un veel. es nebuut nedomaaju, ka Slovaakijas liiga(arii chehu, lai cik tas smiekliigi neizklausiitos) ir baigi nenormaali speeciigaaka par baltkrievu, jo pat aarzemju treneri (Shuplers un Ogres treners- aizmirsu uzvaardu aatrumaa) atziist, ka LV triis top komandas Chehijaa buutu stabili desmitniekaa un Slovaakijaa augstaak.........vienkaarshi vinji piekopj taktiku aktiivi eksporteet jaunos speeleetaajus uz aarzemeem, tapeec vinjiem ir Zamerikas augstaakajaas liigaas ap 40 purnu.
ar mums vienaa maajaa tagad dziivo viens slovaaks(vins gan driiz speelees Anglijaa kaadaa liigaa futbolu un hokjis vinjam pie astes) n vins man diezgan daudz ir izstaastiijis par to, kaa tur lieta sastaav. uzskats nedaudz atshkjiriigaaks no vienveidiigaas un virspuseejaas informaacijas Lv sporta medijos un nedaudzo "speciaalistu" pashizdomaatajaam bet neredzeetajaam lietaam. Un veel kas- hokeja attiiistiiba iet kopsolii ar kopeejo valsts attiistiibu- piemeeram Slovaakijaa Zhilinaa atveera KIA motors ruupniicu, kas nodarbina 30 k iedziivotaaju vieeejo(ja es no vinja pareizi sapratu), liidz ar to vieteejiem ir izveidojies diezgan maksaatspeejiigs vidusslaanis, kas var atljauties aiziet paskatiities kvalitatiivu vieteejaas pilseetas hokeju un arii futbolu. taa luuk

     [+] [-]

, 2008-01-30 11:43, pirms 17 gadiem
>HTR
Starp citu... es pirms gadiem etak pieciem, sešiem biju Žilinā... normāla mazpilsēta ~ Cēsis... hokeja hallē gan tad nebiju, bet tas futbola laukums tad viņiem bija apmēram kā LU stadions Rīgā.... kopumā diezgan paliels grausts, bet vīriņi tur bumbu dzenāja... nezinu moš kaut kas tur tagad ir mainijies (uz labo pusi protams), bet tad tā bija tāda post socreālisma pusidustriāla mazpilsēta kur tolkom nekas lāga nenotiek... iespējams ar iestāšanos ES viņiem tur kaut kas ir mainijies, ienākuši kaut kādi sponsori un rietumu brendi tipa KIA ar savu zavodu, kas loģiski paceļ arī kopējo dzīves līmeni (biš) tajā miestā... bet domāju tādu hokeju(pie vēlmes) šie arī tad varēja aiziet (un gāja) paskatīties...