Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Pieteikumus hokeja Virslīgai gatavo 12 klubi

Rolands Eliņš

Pieteikumus hokeja Virslīgai gatavo 12 klubi
Kirovs Lipmans pasniedz Latvijas čempionu kausu "Rīgai/Prizma"
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) sapulcē ar hokeja klubu pārstāvjiem, lai pārrunātu jautājumus nākamo sezonu, un interesi par dalību Virslīgā izrādījušas 12 komandas, savukārt "Rīga/Prizma" apstiprinājusi pieteikšanos IIHF rīkotajam Kontinentālajam kausam.

Lai arī pagājušajā hokeja Virslīgas sezonās piedalījās sešas komandas, šodien notikušajā LHF sapulcē interesi par dalību nākamajā sezonā izrādīja divkāršs komandu skaits, proti, 12. Pagaidām gan tā ir tikai interese, un klubiem jāpierāda sava varēšana visas sezonas garumā pilnvērtīgi aizvadīt Latvijas spēcīgākās hokeja līgas spēles, kā arī jāizpilda vairāki organizatoriskie kritēriji.

Šo 12 komandu skaitā ir visas sešas pagājušajā sezonā startējušās komandas - "Rīga/Prizma", "Kurbads", "Zemgale/LLU", "Ozolnieki/Monarch", "Dinamo/Juniors" un "Daugavpils", kā arī "Liepāja", "SK Rīga 97", "Tukums", "Ogre/Juniors", Jūrmalas HASC un "Mogo.lv" (agrāk pazīstama ar "SMScredit.lv" nosaukumu).

Vēl nekad Latvijas hokeja čempionātā nav piedalījušās vairāk nekā 10 komandas, līdz ar to visu interesi izrādījušo komandu dalība radītu ļoti plašu turnīru. Komandām ir jāiesniedz rakstiski pieteikumi dalībai Virslīgā līdz šī gada pirmajam augustam.

LHF un klubu pārstāvju sapulcē arī tika paziņots, ka jaunus spēlētājus pieteikt varēs līdz 2015. gada 13. februārim, bet pēc šī datuma komandu pieteikumos nevarēs būt vairāk nekā 30 hokejisti. Sezonas sākums paredzēts sestajā septembrī, savukārt sezonai jānoslēdzas martā (datumi ir provizoriski).

Sapulcē pagājušās sezonas čempione "Rīga/Prizma" paziņoja, ka ir pieteikusies nākamās sezonas IIHF Kontinentālā kausa izcīņai. Pagājušajā sezonā Latviju šajā kausā pārstāvēja "Juniors", jo čempione "SMScredit.lv" bija atteikusies no līdzdalības. Savā apakšgrupā "Juniors" palika otrajā vietā, piekāpjoties Notingemas "Panthers" no Lielbritānijas.

Virslīgas 2014./15. gada izspēles kārtība, komandu skaits un spēļu kalendārs tiks apstiprināts Virslīgas direktorāta sēdē augusta sākumā.

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

  -1 [+] [-]

, 2014-05-28 19:47, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Volx jau paspējis nopludināt HK Liepāja sastāvu, vismaz ja ne sezonai, tad gaidāmajai savstarpējai pārbaudes spēlei gan.
https://twitter.com/Volx2/status/47...
Iespaidīgi, lai neteiktu vairāk, ņemot vērā, ka komanda spēlēs LAČ. Principā LM/LM2.
labākie no šiem diez vai spēlēs Liepājā šosezon. Paņem nost kaudzi ar labākajiem un čiks vien paliek

     [+] [-]

, 2014-05-28 20:22, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Traucē gan, piemēram, ko aldaris iegulda DR varētu ieguldīt LAČ utt.
Godīgi sakot, pareizākais risinājums būtu, ja DR par spēlēšanu KHL pieteiktu LČ 2 (divas) profesionālas komes un nekādus tur jauniešu+juniorus, bet večus!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-28 20:32, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Gribu zināt kāds man ir sakars ar urļuku, ja fanoju par DR. Kuras urlas pazīmes piemīt man kā DR fanam. Lūdzu konkrēti pa punktiem.
tajā brīdī, kad kādā no KHL līgām (KHL, VHL, MHL) sāks spēlēt Sevastopoles komanda, Tu AUTOMĀTISKI paliksi par urļiku.

     [+] [-]

, 2014-05-28 20:45, pirms 11 gadiem
pie tik liela komandu skaita mēs noteikti sagaidīsim spēles, kur būs padsmit vārtu pārsvaru uzvaras. jēga? nu nekad nebūs tā, kad knaps amatieri attīstīsies, ja netiks pie ripas pret kaut cik profesionāļiem. par to jau sūdzas bērnu treneri, ka uztaisot vienu spēcīgu komandu, kura masē pārējas, nekādu labumu nedod, jo ne attīstās tie spēcīgie, ne tie vājie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-28 20:51, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: labākie no šiem diez vai spēlēs Liepājā šosezon. Paņem nost kaudzi ar labākajiem un čiks vien paliek
Kur tad viņi ies? Kuzmenkovs, Siksna, Kalniņš jā, bet par pārējiem neticu, ka viņi kādam tagad kā imports ir vajadzīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-28 21:02, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Kur tad viņi ies? Kuzmenkovs, Siksna, Kalniņš jā, bet par pārējiem neticu, ka viņi kādam tagad kā imports ir vajadzīgi.
ēst ta gribās. piemēram, Vācijas Oberlīgā viņi saņems (citi jau saņem, ja neesi pamanījis) vairāk nekā Liepājā.
Bez tam, piemēram, Zolmanis takš studēt ASV taisījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-28 21:14, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Pirmkārt hokeju negrib atbalstīt un kas saistās ar cukuru, tad tur jāsaka paldies ZZS, jo eiropa neprasīja slēgt cukurfabrikas, viņas varēja saglabāt, tikai tā laika zemkopības ministrs Roze izvēlējās necīnīties pret akcionāriem......KHL nav varena, līga ir radīta kā pakaļdarinājums
nu par Jelgavas cukurfabrikas slēgšanu jau "paldies" jāsaka Kalvīti & Co - akcionāriem, kam vilinošāk bij saņemt ātro naudu no ES...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-28 21:32, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Nekad neesmu noliedzis ne savas tautas zīmes ne okupāciju. Tieši otrādi mūsu zīmes mums jāgodā un par okupācijas faktu jau runāju PSRS norietā. Šie argumenti ir garām, gaidu no dale citus argumentus.
Mēs ļoti labi atceramies kā tu (speciāli rakstu ar mazo ''t'', jo neesi tādu pelnijis lai rakstītu ar lielo) noliki mūsu nacionālās zīmes, kad bija skandāls ap Ugunskrustu.
Pat par urļiku nevar nosaukt, jo viņi nelaipo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-05-28 21:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēs ļoti labi atceramies kā tu (speciāli rakstu ar mazo ''t'', jo neesi tādu pelnijis lai rakstītu ar lielo) noliki mūsu nacionālās zīmes, kad bija skandāls ap Ugunskrustu.
Pat par urļiku nevar nosaukt, jo viņi nelaipo.
Un atkal tu centies sagrozīt manu teikto. Nekad nekur neesmu nolicis mūsu nacionālās zīmes. Jautājums ir kad, kur to rādīt. Es nekad neatbalstīšu ka Latvijas himnai jāskan visos paškumos. Vai tas arī skaitās himnas noliegšana. Kāpēc mēs nevaram Latvijas pilsētās dažādi izlikt mūsu nacionālās zīmes, kāpēc mēs nevaram kultūras ceļā arī Krievijas pilsētās un citās valstīs rādīt, demonstrēt, izskaidrot mūsu zīmes. Lūk pie kā latviešiem jāpiestrādā. Uzskatu ka mums noteikti tās ir daudz vairāk jārāda Eiropai un arī pašiem sev Latvijā.
Tev skaitās labi, ka atbrauc krievi, parāda no visām zīmēm viņiem ugunskrustu, zinot ka vismaz 90-95% no krieviem noteikti nezina šīs zīmes vēsturi. Glavenais , lai citus pakaitinātu.
Man patiktu , ja mēs reklamētu, skaidrotu , rādītu šīs zīmes arī paši sev.
Bet tu jau nocenties saprast.
Katram ir sava vieta. Lūdzu gaidu pamatojumu, kādā veidā es kaut kad esmu noniecinājis latviešu tautas zīmes.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-28 21:48, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: tajā brīdī, kad kādā no KHL līgām (KHL, VHL, MHL) sāks spēlēt Sevastopoles komanda, Tu AUTOMĀTISKI paliksi par urļiku.
Nekādu loģiku neatradu šajā domā. Gaidu argumentus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-28 22:27, pirms 11 gadiem
Nav bišķi pa daudz to komandu? Liekas, ka kādas 8-10 būtu ok, un arī līmenis būtu augstāks. Tukumu& Jūrmalu, abas Ogres, Rīgas bērnus nevar kaut kā apvienot un savākt tur labākos?

     [+] [-]

, 2014-05-28 22:33, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Kāpēc mums jāskaidro savas zīmes citiem? Mēs tās rādām te pat Latvijā + tāda zīmē ir daudzām tautām, tostarp Krievijas federācijā esošajām.....mums nekas nav jāskaidro un rādīt savā valstī varam visur, kur vēlamies
Nesapratu kas slikts, ja savas tautas kultūru popularizējam, skaidrojam saviem kaimiņiem. Pilnībā piekrītu , ka Latvijā vajadzētu biežāk un vairāk tās rādīt, demonstrēt. Nepiekrītu ka varam Latvijā tās rādīt kad un kur to vēlamies. Neko nevar darīt kad un kur gribam.
Piemērs. Kāds sagribēs kādā privātskolā, privātbērnudārzā katru rītu sākt ar valsts himnu. Tas nonivelēs tās vērtību. Un absurds piemērs. Himna sāk skanēt pirms katra kinoseansa Latvijā.
Mēs pārprotam demokrātiju. Daži domā tā: tad es varu darīt visu ko vien vēlos, īpaši savā teritorijā.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-28 22:33, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Nekādu loģiku neatradu šajā domā. Gaidu argumentus.
kā Tev šķiet - kāds ir Sevastopoles statuss un zem kāda karoga viņi startēs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-28 22:36, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: tajā brīdī, kad kādā no KHL līgām (KHL, VHL, MHL) sāks spēlēt Sevastopoles komanda, Tu AUTOMĀTISKI paliksi par urļiku.
Un ja mēs lietojam krievu energo resursus, tad tiešā veidā finansējam Ukrainas okupāciju.
Katru dienu Latvijā notiek tūkstošiem darijumi ar Krieviju, bet daži nez kapēc piečakarējās sūda hokejam.

     [+] [-]

, 2014-05-28 22:37, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Nesapratu kas slikts, ja savas tautas kultūru popularizējam, skaidrojam saviem kaimiņiem. Pilnībā piekrītu , ka Latvijā vajadzētu biežāk un vairāk tās rādīt, demonstrēt. Nepiekrītu ka varam Latvijā tās rādīt kad un kur to vēlamies. Neko nevar darīt kad un kur gribam.
Piemērs. Kāds sagribēs kādā privātskolā, privātbērnudārzā katru rītu sākt ar valsts himnu. Tas nonivelēs tās vērtību. Un absurds piemērs. Himna sāk skanēt pirms katra kinoseansa Latvijā.
Mēs pārprotam demokrātiju. Daži domā tā: tad es varu darīt visu ko vien vēlos, īpaši savā teritorijā.
kopumā par zīmēm un himnām piekrītu. Taču katram drīkst būt sava personīgā izpratne un himnas lietošanas paradumi (ja vien tas neaizskar pārējos!).

  +1 [+] [-]

, 2014-05-28 22:37, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Un ja mēs lietojam krievu energo resursus, tad tiešā veidā finansējam Ukrainas okupāciju.
Katru dienu Latvijā notiek tūkstošiem darijumi ar Krieviju, bet daži nez kapēc piečakarējās sūda hokejam.
ar piebildi, Krievijas nevis Krimas!

  -1 [+] [-]

, 2014-05-28 22:45, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: kā Tev šķiet - kāds ir Sevastopoles statuss un zem kāda karoga viņi startēs?
Ja mēs atceramies cccp laiku praksi, tad par nodevību, atzīšanu var runāt ja mūsu politiķi tur dotos, bet ne jau ja parasti cilvēki to dara. Krievu laikā uz Latviju nebrauca rietumu politiķi, jo neatzina Latviju kā cccp sastāvdaļu, bet tie paši klaida latvieši un rietumu tūristi šeit ieradās diezgan daudz.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-28 22:45, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: kā Tev šķiet - kāds ir Sevastopoles statuss un zem kāda karoga viņi startēs?
Sevastopole ir okupēta un anektēta, ko de iure nav atzinušas pasaules valstis. Startēs viņi kā Krievijas komanda. Un ko tas maina. Kāpēc es būšu urla , ja tāda komanda būtu KHL. Tad sanāk ka visi kas sekoju līdzi PSRS čempionātā komandām (arī ārpus PSRS) arī bija urlas, jo skatījās kā komandas ,kuras pārstāv PSRS okupētās teritorijas spēlē PSRS čempionātā. Joprojām tava doma nav skaidra.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-28 22:46, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Un atkal tu centies sagrozīt manu teikto. Nekad nekur neesmu nolicis mūsu nacionālās zīmes. Jautājums ir kad, kur to rādīt. Es nekad neatbalstīšu ka Latvijas himnai jāskan visos paškumos. Vai tas arī skaitās himnas noliegšana. Kāpēc mēs nevaram Latvijas pilsētās dažādi izlikt mūsu nacionālās zīmes, kāpēc mēs nevaram kultūras ceļā arī Krievijas pilsētās un citās valstīs rādīt, demonstrēt, izskaidrot mūsu zīmes. Lūk pie kā latviešiem jāpiestrādā. Uzskatu ka mums noteikti tās ir daudz vairāk jārāda Eiropai un arī pašiem sev Latvijā.
Tev skaitās labi, ka atbrauc krievi, parāda no visām zīmēm viņiem ugunskrustu, zinot ka vismaz 90-95% no krieviem noteikti nezina šīs zīmes vēsturi. Glavenais , lai citus pakaitinātu.
Man patiktu , ja mēs reklamētu, skaidrotu , rādītu šīs zīmes arī paši sev.
Bet tu jau nocenties saprast.
Katram ir sava vieta. Lūdzu gaidu pamatojumu, kādā veidā es kaut kad esmu noniecinājis latviešu tautas zīmes.
Mācīt un skaidrot vajag, bet tikai ad, ja ir kāds,kas vēlās, lai viņiem paskaidro un izskaidro.
Kolorādo vabolēm tika izskaidrots, un viņi pat sākumā teica, ka visu ir sapratuši, bet tas viņiem netraucēja RD iegriez naudas sodu.

     [+] [-]

, 2014-05-28 22:47, pirms 11 gadiem
viss pgd ir labi vrb, tomēr serbi un bosņāki nededzina savas arēnas,bet domā kā spodrināt valsts tēlu/ izvirzīšu kā Gada cilvēku in LV: Nolans, Sasha, Ozo, Zvirgzdiņš vai arī piem., asais nazis

     [+] [-]

, 2014-05-28 22:50, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Neko nenonievelēs! Tu šito piemēram pamēģini pateikt ASV, kur katru dienu skolās karogam šķiet izteica uzticību
Jā tev taisnība. Ir arī skolas ASV , kurās katru rītu spēlē himnu. Viņiem skaitās arī normāli (bez ironijas), ja karogu apsien ap apakšbiksēm un tā skaraida apkārt. Cita mentalitāte. Man darbā iznāk tieši saskarties un lemt , kad atskaņot Latvijas himnu un kad ne. Lai valsts himna būtu kaut kas īpašs, tā nevar būt pārāk bieži. Valsts svētkos, izlaidumos, svinīgos pasākumos, kad ciemojas ārzemju viesi. Ir reizes, kad himnai nav jāskan.

     [+] [-]

, 2014-05-28 22:54, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mācīt un skaidrot vajag, bet tikai ad, ja ir kāds,kas vēlās, lai viņiem paskaidro un izskaidro.
Kolorādo vabolēm tika izskaidrots, un viņi pat sākumā teica, ka visu ir sapratuši, bet tas viņiem netraucēja RD iegriez naudas sodu.
DR sodu drīzāk saņēma,kad nāca "pasūtījums no augšas" , iespējams pat no maza neliela auguma vīriņa Kremlī. Doma varētu būt, lai tie latvieši par daudz ko neiedomājās, atļaus vienu reizi, tad sekos nākošās. Sods tā jau bija politika. Sapartuši it kā bija KHL šefi, bet Krievijā bez KHL ir citi spēki, kuri diktē politiku. Pats to visu labi zini.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-28 22:54, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Sevastopole ir okupēta un anektēta, ko de iure nav atzinušas pasaules valstis. Startēs viņi kā Krievijas komanda. Un ko tas maina. Kāpēc es būšu urla , ja tāda komanda būtu KHL. Tad sanāk ka visi kas sekoju līdzi PSRS čempionātā komandām (arī ārpus PSRS) arī bija urlas, jo skatījās kā komandas ,kuras pārstāv PSRS okupētās teritorijas spēlē PSRS čempionātā. Joprojām tava doma nav skaidra.
Tad Tu uzskati, ka tas būtu Tev pilnīgi pieņemami apmeklēt Sevastopoles (kā Krievijas pārstāvju!) komandas spēli?

p.s. labi - nav vērts diskusiju turpināt: redzu, ka esi atradis sev izdevīgu "dīlu" ar savu sirdsapziņu... (sīkākas atbildes meklē Gētes "Faustā").

     [+] [-]

, 2014-05-28 22:56, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Nav bišķi pa daudz to komandu? Liekas, ka kādas 8-10 būtu ok, un arī līmenis būtu augstāks. Tukumu& Jūrmalu, abas Ogres, Rīgas bērnus nevar kaut kā apvienot un savākt tur labākos?
ir par daudz. Atkal čempja līmenis tiek degradēts - gan jau 2ciparu uzvaras gana regulārs pasākums...