Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" kapteinis - Ozoliņš

Andrejs Siliņš

"Dinamo" kapteinis - Ozoliņš
Sandis Ozoliņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Par Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" kapteini komandas spēlētāju balsojumā ievēlēts aizsargs Sandis Ozoliņš, eSports.lv uzzināja klubā.

Sandis Ozoliņš pievienojās "Dinamo" klubam jūlija vidū pēc vairāk nekā gadu ilgas pauzes no hokeja. 36 gadus vecais Ozoliņš, kuru 1991. gada Nacionālās Hokeja līgas (NHL) drafta ar 30. kārtas numuru izvēlējās Sanhosē "Sharks", karjeras laikā septiņas reizes piedalījies NHL Visu zvaigžņu spēlēs, reizi iekļauts līgas sezonas simboliskajā pieciniekā, ka arī izcīnījis Stenlija kausu.

"Dinamo" šobrīd aizvada treniņnometni Valmierā. Rīt līdzjutēji aicināti uz atklāto koptreniņu, pēc kura beigām notiks Rīgas "Dinamo" fanu kluba Vidzemes filiāles dibināšana un jauno biedru uzņemšana. Pavisam paredzēts dibināt piecus reģionālos "Dinamo" fanu klubus, un tieši Valmierā tiks dibināts pirmais no tiem, kas aptvers visu Vidzemi.

Ozoliņa kā "Dinamo" kapteiņa reālākā kandidatūra izskanēja pat vēl pirms līguma parakstīšanas, un tagad spēlētāji šos minējumus apstiprinājuši ar vienbalsīgu balsojumu. Ozoliņa asistenti būs divi uzbrucēji – Aleksandrs Ņiživijs un Martins Karija, ziņo kluba mājaslapa.

Sandis Ozoliņš būs trešais Rīgas Dinamo kapteinis, kopš kluba atjaunošanas. Pagājušās sezonas sākumā par kapteini izvēlēts uzbrucējs Aleksejs Širokovs, bet novembrī viņu šajā atbildīgajā postenī nomainīja aizsargs Rodrigo Laviņš (laikā, kad viņš savainojuma dēļ nevarēja spēlēt, komandas kapteiņa pienākumus pildīja viens no asistentiem – Aleksandrs Ņiživijs).

+110 [+] [-]

, 2009-07-27 13:29, pirms 16 gadiem
kurš gan cits

 +21 [+] [-]

, 2009-07-27 13:29, pirms 16 gadiem
Apsveicu!

 +61 [+] [-]

, 2009-07-27 13:29, pirms 16 gadiem
liels prieks par Sandi , Dinamo patieshaam uzticaas vinam

 +12 [+] [-]

, 2009-07-27 13:29, pirms 16 gadiem
Likumsakarīgi!
Apsveicu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-07-27 13:30, pirms 16 gadiem
Malacis, ir tiešām pelnījis un lai viss izdodas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2009-07-27 13:30, pirms 16 gadiem
nopelnijs ar dzivi un pieredzi so godu!
Slēpts komentārs: evert21

     [+] [-]

, 2009-07-27 13:30, pirms 16 gadiem
diezgan logjiski, jo protams ka tiesneshi tieshaam visvairaak respektees tieshi sho speeleetaaju ar vaardu.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-27 13:30, pirms 16 gadiem
PAgājušā sezonā tāda līdera nemaz nebija!

  +8 [+] [-]

, 2009-07-27 13:31, pirms 16 gadiem
Taa tam vaidzeja ari buut
Turies Ozo

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 13:31, pirms 16 gadiem
kurs gan cits ja ne OZO

  -3 [+] [-]

, 2009-07-27 13:33, pirms 16 gadiem
es jau paredzēju ... pelnīti ...

interesanti, kas būs asistenti ...
Slēpts komentārs: Reinis00
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-27 13:33, pirms 16 gadiem
Lōģiski?
PROTAMS!!!

 +47 [+] [-]

, 2009-07-27 13:34, pirms 16 gadiem
VNK hokeja fans rakstīja: Mīnusu licēji sīkie ejat prom no esporta jūs te tik vien to darat kā visiem pēc kārtas leikat mīnusus !
Tu gan liecies liels un nobriedis, ka par tādiem sīkumiem satraucies

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 13:34, pirms 16 gadiem
nu un buus arii pasham stimuls ciitiigaak treneeties un nenoiet uz nepareizaa celja, kaa nekaa jaaraada priekshziime!
Slēpts komentārs: pimpambrachka

  -2 [+] [-]

, 2009-07-27 13:36, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Rodrigo palika bez pagoniem
laikam pa asistentu pazemināts!

 +16 [+] [-]

, 2009-07-27 13:37, pirms 16 gadiem
Apsveicu OZO,tas ir likumsakariigi un pelniiti!

  +9 [+] [-]

, 2009-07-27 13:37, pirms 16 gadiem
pimpambrachka rakstīja: Cerams, ka Dulevskis vispaar netiks sastaava, nemaz nerunaajot par pagonu neesaashanu. Kas vinjsh par kapteini un ciinjaa sauceeju? Leenais divplaaksnis ar enkuru peecpusee. Veel tagad atceros, kaa pirma pagaajushaas sezonas raudaaja, ka buus ljoti gruuti un ka play-offos jau nu Dinamo netiks. Veelaak teica, ka pret Maskavas Dinamo neesot nekaadu ceriibu... Kas taa par attieksmi!? Lai naak un ddara tie, kas var!
Sanāk ka nav tādu kas var, ja reiz lēno divplāksni ar enkuru aizmugurē nevar izkonkurēt

  +3 [+] [-]

, 2009-07-27 13:38, pirms 16 gadiem
Jaunie varēs mācīties ,kas ir līderis uz laukuma un ārpus tā. Dīvaini,bet šodien rīta treniņā Ozo neredzēju.

  -3 [+] [-]

, 2009-07-27 13:38, pirms 16 gadiem
mīnusiņi uzdarbojās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-07-27 13:39, pirms 16 gadiem
pimpambrachka rakstīja: Cerams, ka Dulevskis vispaar netiks sastaava, nemaz nerunaajot par pagonu neesaashanu. Kas vinjsh par kapteini un ciinjaa sauceeju? Leenais divplaaksnis ar enkuru peecpusee. Veel tagad atceros, kaa pirma pagaajushaas sezonas raudaaja, ka buus ljoti gruuti un ka play-offos jau nu Dinamo netiks. Veelaak teica, ka pret Maskavas Dinamo neesot nekaadu ceriibu... Kas taa par attieksmi!? Lai naak un ddara tie, kas var!
Ko irs? Rodžers labi spēlē. Kurš ir bez grēka, lai pirmais met akmeni.

  +8 [+] [-]

, 2009-07-27 13:40, pirms 16 gadiem
Galvenais, lai tas Ozo netraucetu
Slēpts komentārs: padibenis

  +3 [+] [-]

, 2009-07-27 13:40, pirms 16 gadiem
Diezgan loģiski. Rodrigo kā kapteinim nav ne vainas, bet domāju, ka komandas saikni starp leģionāriem Ozo uzturēs daudz labāk, nekā jebkurš cits. Savs respekts ar tur ir Un tieši šā iemesla dēl jau viņš ir tai komandā, ne jau lai rezultātu baigo taisītu...

  -4 [+] [-]

, 2009-07-27 13:43, pirms 16 gadiem
Nu ir ok, galvenais lai viņam tas netraucētu spēlēt, tomēr papildus slogs, gadās ka traucē.
Rīt starp citu atklatais treniņš Valmierā, varbūt esports var translēt, bet bez komentāriem, lai var redzēt?
dinamoriga.eu: Rīgas Dinamo aizvadīs atklāto treniņu Valmierā...

  -2 [+] [-]

, 2009-07-27 13:44, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Diezgan loģiski. Rodrigo kā kapteinim nav ne vainas, bet domāju, ka komandas saikni starp leģionāriem Ozo uzturēs daudz labāk, nekā jebkurš cits. Savs respekts ar tur ir Un tieši šā iemesla dēl jau viņš ir tai komandā, ne jau lai rezultātu baigo taisītu...
100% piekrītu.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-27 13:45, pirms 16 gadiem
mellene rakstīja: kurš gan cits
Šlesers gan jau ka arī gribēja

     [+] [-]

, 2009-07-27 13:45, pirms 16 gadiem
To jau varēja paredzēt!

  +9 [+] [-]

, 2009-07-27 13:48, pirms 16 gadiem
sengo rakstīja: Šlesers gan jau ka arī gribēja
Šlesers būs vicekapteinis.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-27 13:49, pirms 16 gadiem
pelniiti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 13:54, pirms 16 gadiem
mellene rakstīja: kurš gan cits
Šlesers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 13:55, pirms 16 gadiem
Dž.Dž. Džilindžers rakstīja: smiekliigi
kas smiekligs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-07-27 14:05, pirms 16 gadiem
of course- mums defensmeņiem jabut catptan

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 14:09, pirms 16 gadiem
taa tam buut

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 14:14, pirms 16 gadiem
Yuri rakstīja: Šuplers nav kā Znaroks, kurš "deva uzdevumu" iekapāt šņabi ar Irbi! (Tas viss, protams, ir joks no Znaroka parodijsērijas "Savādi gan")
vispār jau kira deva uzdevumu ne jau znaroks

     [+] [-]

, 2009-07-27 14:14, pirms 16 gadiem
paliigi Njizhivijs un Karija
nedaudz paarsteidzoshi ka legjionaars ielikts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-27 14:23, pirms 16 gadiem
Nu gan Sandis saņēmis uzticības kredītu visai atlikušajai dzīvei. Tagad tikai darboties!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-27 14:25, pirms 16 gadiem
Sim puisim pieredzes netrukst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-07-27 14:43, pirms 16 gadiem
ozoliņš-kurš gan cits

  -2 [+] [-]

, 2009-07-27 14:45, pirms 16 gadiem
VNK hokeja fans rakstīja: Mīnusu licēji sīkie ejat prom no esporta jūs te tik vien to darat kā visiem pēc kārtas leikat mīnusus !
parasti liek minusus tiem kas liek stulbus komentarus...

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 14:54, pirms 16 gadiem
Loģiska izvēle. Lai veicas!

     [+] [-]

, 2009-07-27 14:56, pirms 16 gadiem
Pēc intervijām un rakstiem, kas lasītas jau izklausījās kā viens no potenciālajiem līderiem ģērbtuvē un ne tikai! Biežāk jāizsakās būs, bet LAI VEICAS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 14:58, pirms 16 gadiem
Vēl tik Ozoliņam jāiemet pirmais šīs sezonas gols un tad varēs teikt atgriešanās ir izdevusies par visiem 100%

  +4 [+] [-]

, 2009-07-27 15:04, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Personīgi es uzskatu, ka tas ir kārtējais PR gājiens, jo Ozo nekad un nekur nav izcēlies ar līdera lomu komandā. Viņš ir no tiem spēlētājiem, kas klusām dara savu darbiņu laukumā.
Mans personīgais viedoklis, ka Sašu Ņiževiju vajag par C.
Ja nemaldos kad viņš spēlējā Floridā viņš bija kapteiņa asistents un uz to brīdi Floridai praktiski nebija kapteiņa un visa kateiņa atbildība gūlās uz Ozo pleciem, tā ka nevajag teikt , ka viņš nelad nav bijis līderis un kapteinis.

     [+] [-]

, 2009-07-27 15:05, pirms 16 gadiem
Laviņš palika bez burtiem

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 15:10, pirms 16 gadiem
Viņš būs labs kapteinis, manuprāt.

     [+] [-]

, 2009-07-27 15:14, pirms 16 gadiem
Kapitan kapitan.....ulibnites! Tas pagons jau nav galvenais,galvenais ka calim uzticas. Esmu paarliecinaats-Sandis attaisnos sho uzticiibu!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 15:19, pirms 16 gadiem
Nu Ozo ir džeks ar lielu pieredzi. izgājis cauri dažādām grūtībām, protams, ne bez sasišanās, un domāju ka viņš ir pietiekami daudz iemācījies, lai būtu līderis ne tikai laukumā, bet arī ārpus tā. Viņš mācēs sapurināt vecos un piebremzēt jaunos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-27 15:31, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu kā bija Floridā, bet zinu, ka LV izlasē viņš nekad nav bijis tāds garīgais iedvesmotājs kādi ir bijuši teiksim Skrastiņš vai Irbe.
Bet es principā saprotu, kāpēc Ozo ir kļuvis par RD kapteini. Es drīzāk būtu ļoti izbrīnīts, ja tā nebūtu.
Jau tājums ir tikai,kas notiks, ja Ozo nespēs realizēt daudzo RD līdzjutēju sapņus un komandas funkcionāru grandiozos plānus.
Ja nezini tad nākošreiz pirms kaut ko apgalvo painteresējies vai tā ir

  +4 [+] [-]

, 2009-07-27 15:31, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu kā bija Floridā, bet zinu, ka LV izlasē viņš nekad nav bijis tāds garīgais iedvesmotājs kādi ir bijuši teiksim Skrastiņš vai Irbe.
Bet es principā saprotu, kāpēc Ozo ir kļuvis par RD kapteini. Es drīzāk būtu ļoti izbrīnīts, ja tā nebūtu.
Jau tājums ir tikai,kas notiks, ja Ozo nespēs realizēt daudzo RD līdzjutēju sapņus un komandas funkcionāru grandiozos plānus.
Ja jau visaadi Redlihi, Berzini KHL var speeleet, tad par Ozo izgashanos, te buutu vismazaak jaarunaa. Ozo ir galvu paaraaks ari shobrid par visiem RD spelejoshiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 15:34, pirms 16 gadiem
Par Ozoliņa asistentiem tika ievēlēti divi uzbrucēji - Aleksandrs Ņiživijs un Martins Karija.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-27 15:34, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu kā bija Floridā, bet zinu, ka LV izlasē viņš nekad nav bijis tāds garīgais iedvesmotājs kādi ir bijuši teiksim Skrastiņš vai Irbe.
Bet es principā saprotu, kāpēc Ozo ir kļuvis par RD kapteini. Es drīzāk būtu ļoti izbrīnīts, ja tā nebūtu.
Jau tājums ir tikai,kas notiks, ja Ozo nespēs realizēt daudzo RD līdzjutēju sapņus un komandas funkcionāru grandiozos plānus.
Var piekrist tam ka NHL nekad no Sanda nav prasijuši līdera funkijas, tāpat izlasē. Bija Sakiks, Brindamūrs, Znaroks. u.c. līderi.
Attiecībā uz Dinamo, tas ir vienbalsīgs spēlētāju lēmums, visiem pret Sandi ir respekts, un tā ir nozīmiga īpašība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-27 15:42, pirms 16 gadiem

     [+] [-]

, 2009-07-27 15:44, pirms 16 gadiem
viennozimigi !

  +2 [+] [-]

, 2009-07-27 15:46, pirms 16 gadiem
pins19 rakstīja: Nezinu tas ir blefs ka VASKA RiGAS DINAMO?..
championat.ru: КХЛ. Таблица переходов - Чемпионат.ру
http://4period.ru/index.php?mod=news&a=sa&id=6725
Nebūs Vasiļjevs šosezon, kaut kāda kļūda viņiem. Plus viņi nemaz nav pierakstijuši Sweattu

     [+] [-]

, 2009-07-27 15:49, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ja atšķirībā no Tevis minētiem hokejistiem mēs +/- zinām ko gaidīt, tad Ozo šobrīd ir tumša bilde.
Nesteigsimies ar secinājumu izdarīšanu, jo pat Ozo ir ļoti piesardzīgs attiecībā uz savu varējumu hokeja laukumā.
Viņš pret sevi vienēr ir piesardzīgs, ja jau pats saka, ka nevienu perfektu spēli nav aizvadījis nekad. Ja pat ar visu savu paškritiku viņs piekrita spēlēt, tātad zin, ka ir spējīgs to darīt. Un kapēc gan lai nebūtu (vecums te nav šķērslis)

     [+] [-]

, 2009-07-27 15:50, pirms 16 gadiem
TU apskties ari otru saiti!tur ir swiits

     [+] [-]

, 2009-07-27 15:58, pirms 16 gadiem
Nu viss, tagad jau tieshaam- depresijaam attaaa!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 16:10, pirms 16 gadiem
rubiins rakstīja: pelniiti!
nez ar ko tad vinjsh to izpelnijas!!!Nav jau vel sevi pieradijis Dinamo!!!
Vnk vinja vecuma un pieredzes del iedeva!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-27 16:19, pirms 16 gadiem
Spiegs08 rakstīja: nez ar ko tad vinjsh to izpelnijas!!!Nav jau vel sevi pieradijis Dinamo!!!
Vnk vinja vecuma un pieredzes del iedeva!!!
To izlēma spēlētāji, nevis kāds kaut ko iedeva. Viņu izvēlējās tāpēc, ka viņš ir liela autoritāte un spēlētāji viņu respektē.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-27 16:22, pirms 16 gadiem
Dž.Dž. Džilindžers rakstīja: smiekliigi
Kas tur smieklīgs??? Manuprāt OZO būs lielisks kapteinis.
Aiziet OZO!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 16:25, pirms 16 gadiem
tagad čaļiem būs respekts no sava kapteiņa

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 16:27, pirms 16 gadiem
eu nu juus te drusku pa traku vinju slaveejat nebijusi redzeet kaa vinjs ir aizvadiijis kaut paris speeles rd...

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 16:31, pirms 16 gadiem
Nuu, Ozo uz bodi prom, jaapierakstaas!

  -2 [+] [-]

, 2009-07-27 16:32, pirms 16 gadiem
Laikam balsošana bija aptuveni tada -

Kurš speletajs bus kapteinis?:
a.Sandis Ozoliņš
b.Sandis Ozoliņš
c.Sandis Ozoliņš
d.Sandis Ozoliņš

un tas ir pilniigi pareizi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-07-27 16:55, pirms 16 gadiem
noFANTASY rakstīja: APSVEICU OZO! PIEKRĪTU, CILVĒKS AR PIEREDZI UZ LAUKUMA UN ĀRPUS TĀS, PAREDZU, KA SPĒS SALIEDĒT KOMANDU JAU NO PIRMAJIEM MAČIEM
gribi teikt ka pagasajaa sezonaa rd nebija saliedeeti ?!
paskaties patiesiibai aciis - tu nebuusi redzeejis nevienu speeli liidz 5dienai ar ozolinju,taa kaa spriest pa agru cik labs vinjs ir...peec tava un dazu citu rakstiitaa var saprast,ka rd pirms ozolinja bija vaaja komanda... + veel izskatas ka jums liekas ka paareejie nav ne su.uda verti saliidzinot ar ozolinju...beidziet sapnjot un atveriet acis un 5dien redzees cik tiesaam noderiigs komandas labaa vinjs ir _

peace !!!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 16:55, pirms 16 gadiem
Tas protams ir feini. NEviens nezin, kas ar Karsumu?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 16:56, pirms 16 gadiem
likumsakariigi

  +2 [+] [-]

, 2009-07-27 17:19, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: jo Ozo nekad un nekur nav izcēlies ar līdera lomu komandā. Viņš ir no tiem spēlētājiem, kas klusām dara savu darbiņu laukumā.
Mans personīgais viedoklis, ka Sašu Ņiževiju vajag par C.
Te nu Tu Ivar izgāzies kā veca sēta. Sandis praktiski vienmēr bijis starp neformālajiem līderiem ar respektu komandās kurās spēlē. Nav viņš nekāds klusais, pelēkais rušinātājs.

     [+] [-]

, 2009-07-27 17:19, pirms 16 gadiem
pins19 rakstīja: Nezinu tas ir blefs ka VASKA RiGAS DINAMO?..
championat.ru: КХЛ. Таблица переходов - Чемпионат.ру
http://4period.ru/index.php?mod=news&a=sa&id=6725
Par Vasiljevu-taa ir ljoti veca neizdzeesta zinja! (ka it kaa)

  -2 [+] [-]

, 2009-07-27 17:23, pirms 16 gadiem
kurs gan cits?

     [+] [-]

, 2009-07-27 17:29, pirms 16 gadiem
Sandi vnk nevarēja neizvirzīt par kapteini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-27 17:44, pirms 16 gadiem
ko lai saka,viss tikai uz labu::

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 17:44, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Varbūt es nezinu,kas notiek izlases ģerbtuvēs, bet publiskā telpā runas par līdera dotībām, kādas savā laikā bija Žoltokam, Irbem, Skrastiņām, es par Ozo esmu ļoti reti dzirdējis. Vairāk par viņa sniegumu tieši laukumā.
Un viņa paša izteicieni, ka viņš simtreiz labāk jūtās spēles laikā, nekā diskutējot ar presi, vien liecina, ka viņam grūti būs uzņemties šo kapteiņa lomu, jo kapteinim-līderim tā ir neatņemama sastāvdaļa komunikācija ar presi.
Manuprāt svarīgāk un vairāk vērā ņemams ir tas kas notiek reālā dzīvē, nevis tas, kas izskan publiskā telpā.
Ozo ir pietiekami nospēlējis aiz dīķa lai būtu pieradis pie komunikācijas ar presi un uztvertu to kā darba sastāvdaļu nevis traucēkli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-27 17:54, pirms 16 gadiem
Kurš tad cits varēja būt!

     [+] [-]

, 2009-07-27 17:55, pirms 16 gadiem
Asistenti ņiživijs un Kariya

     [+] [-]

, 2009-07-27 17:57, pirms 16 gadiem
Tie kas sekojuši Sanda gaitām pat no publiskās telpas zin pietiekoši daudz, un arī par lampu drudzi šai gadījumā uztraukumam nav pamata

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 18:04, pirms 16 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kurs gan cits?
tava omiite

     [+] [-]

, 2009-07-27 18:07, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Varbūt es nezinu,kas notiek izlases ģerbtuvēs, bet publiskā telpā runas par līdera dotībām, kādas savā laikā bija Žoltokam, Irbem, Skrastiņām, es par Ozo esmu ļoti reti dzirdējis. Vairāk par viņa sniegumu tieši laukumā.
Un viņa paša izteicieni, ka viņš simtreiz labāk jūtās spēles laikā, nekā diskutējot ar presi, vien liecina, ka viņam grūti būs uzņemties šo kapteiņa lomu, jo kapteinim-līderim tā ir neatņemama sastāvdaļa komunikācija ar presi.
Te jau Fedorov91 minēja, ka tieši tāpēc, ka izlasē visu laiku ir bijuši tādi līderi, kā Tevis minētie, no Ozo neprasīja uzņemties līdera lomu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-27 18:08, pirms 16 gadiem
Bet esmu pārliecināts, ka viņš bija gatavs vajadzības gadījumā uzņemties atbildību vienmēr

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 18:13, pirms 16 gadiem
FelQ rakstīja: To izlēma spēlētāji, nevis kāds kaut ko iedeva. Viņu izvēlējās tāpēc, ka viņš ir liela autoritāte un spēlētāji viņu respektē.
eu chaliit tev gadiijumaa nav cirvis pieree ?!

svariigus uzdevumus nedod pildiit cilveekiem,kurus respektee un kuriem ir laba autoritaate,tur ir jaabuut kkam vairaak par atpaziistamiibu un pagatnes sasniegumiem !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 18:14, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Citāts no Ozo intervijas SA, ko katrs var tukot pa savam prātam:
,,...Ceru, ka viss trakums ir pārgājis un tagad mierīgi varēšu gatavoties sezonai un nepārdzīvot par preses konferencēm. Turklāt vēl tiešajā ēterā, no kā man ir bail......''
Es lasīju to interviju un sapratu tā kā sapratu, katrā ziņā ne tik burtiski kā Tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 18:20, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Līderis pat Āfrikā ir līderis, un šī loma cilvēkam nav jauzņemās pēc kāda īpaša aicinājuma, bet gan tā visu dzīvi viņu pavada jebkurā situācijā.
Un, protams, katram jau var būt sava izpratne, kas ir līderis. Cits skatās uz darbiem, un vadās pēc tiem nosakot sev paraugu, bet cits skatās līderim mutē, un gaida,kas no tās nāks ārā.
Ozo gadijumā varētu vairāk vadīties pēc viņa darbiem.
Šajā gadījumā ar līderi biju domājis tādu kuram burts C uz pleca

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 18:23, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es vadijos pēc personiskās pieredzes, jo arī man kameras priekšā ceļi kļūst ļengani, un skudras pēkšņi sarodās uz visa ķermeņa.
Tas gan, no manis ar kinozvaigzne nesanāktu.
Par Sandi gan šai plāksnē nevajag uztraukties, viņam plaša pieredze interviju sniegšanā un kapteinis no viņa būs labs - skatītāju, hokejistu, ieredzēts, domājams savs respekts arī pie tiesnešiem un pretspēlētājiem (pat kauslis Oliva uzreiz atslāba, kad Ozo pieslidoja, lai Bērziņu izvilktu no piekaušanas), kā arī būs starposms lai savilktu leģionārus un vietējos vienotā dūrē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-27 18:32, pirms 16 gadiem
Ko nu katrs izprot ar vārdu "vilcējs".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-07-27 19:03, pirms 16 gadiem
1. Kapteinis ne vienmēr ir komandas līderis, vai vilcējs.
2. Liekas, ka puse te OZO piešķir uzbrucēja uzdevumus.
3. Viņš būs labs kapteinis, jo ne jau priekš mums viņš vajadzīgs, bet priekš savas komandas, un ja spēlētāji grib viņu redzēt kā savu kapteini, tad mums nav pilnīgi nekādas tiesības apstrīdēt viņu lēmumu.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-27 19:09, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Gan ar labu reultātu laukumā, gan brīžos, kad vajag pateikt uzmundrinošu (pareizu) vārdu, ja komandas biedriem nolaižās rokas un nemirdz acīs azartiskas uguntiņas.
Senos laikos škiet sporta studijā runāja, ka tieši Ozo bija tas kurš "sauca kaujā" un nepadevās slavenajā spēlē 2005. pret Belariem pie rezultātā 2:4 , btw viņš tajā spēlē bija arī kapteiņa asistents un arī NHL A burtu nedod gluži par skaistām acīm

Bet nu protams ar Ozo neko nevar zināt jo pirmais jautajums ir kā viņš vispār spēlēs, bet nu to mēs diezgan drīz redzēsim...

     [+] [-]

, 2009-07-27 19:20, pirms 16 gadiem
Ar vai bez šī C burtiņa, Ozoliņš būtu kapteinis, jo viņš tomēr ir izteikts līderis. Un lai būtu par līderi, nebūt nav jābūt šim C burtiņam. To arī pats Sandis teica. Nedomāju, ka tādai zvaigznei tas būs slogs.

  +4 [+] [-]

, 2009-07-27 19:20, pirms 16 gadiem
viņam kāds prasija - gribi vai nē?...
Atbrauc puisis ...un še tev -> krauj vezumu pēc vezuma uz pleciem -žurnālisti , viedie, fani un pat Skanstes ielas sētnieks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-27 19:47, pirms 16 gadiem
Tas ari bija sagaidams, apsveicu!

     [+] [-]

, 2009-07-27 20:15, pirms 16 gadiem
Ozoliņš - kurš gan cits! Apsveicu!

     [+] [-]

, 2009-07-27 20:42, pirms 16 gadiem
erred rakstīja: viņam kāds prasija - gribi vai nē?...
Atbrauc puisis ...un še tev -> krauj vezumu pēc vezuma uz pleciem -žurnālisti , viedie, fani un pat Skanstes ielas sētnieks...
Domāju gan ka prasīja vai viņš vispār grib būt par kapteini, nav jau spiesta lieta
Un tāds piespiedu kārtā ielikts kapteinis pat Skanstes ielas sētniekam nav vajadzīgs

     [+] [-]

, 2009-07-27 20:49, pirms 16 gadiem
Kaut OZO sevi pierādītu no labās puses
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-27 21:59, pirms 16 gadiem
Manuprāt, loģisks spēlētāju lēmums. RD spēlētājs ar vislielāko pieredzi NHL un hokejā vispār, arī pēc gadiem visvecākais.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-27 22:23, pirms 16 gadiem
Protams,ir patīkami,ka Sandis iecelts par RD komandas kapteini - par viņa nopelniem un sasniegumiem hokejā vispār te nav ko diskutēt! Tādēļ šāda izvēle ir tikai loģiska,pamatota un protams apsveicama!
Un tomēr,manuprāt koks ar 2 galiem,kā saka. Zinot,ka Sandis pats nekad nav rāvies vai "uzprasījies" būt par komandas kapteini,tas tomēr viņam varētu būt traucēklis parādīt savu labāko spēli. Tā tomēr ir zināma atbildība,kas jāuzņemas (to Sandis arī pats uzsvēra preses konferencē,kad viņam jautāja,vai negribētu būt RD kapteinis). Un ja neko nejaucu, Sandis NEKAD nevienai komaindai nav bijis kapteiņa amatā (ir bijis asistents vienīgi),līdz ar to viņam nav attiecīgās pieredzes...
Bet nu, ja spēlētāji viņu ir ievēlējuši,tad tas varētu nozīmēt vienu - viņi Sandim tic! Un tas ir būtiski. Atliek viņam vien novēlēt veiksmi,kapteiņa pienākumus pildot! Nu un labi spēlēt - tas pats par sevi! Lai Tev Sandi veicas!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-27 23:06, pirms 16 gadiem
Par lielu OZo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-28 10:56, pirms 16 gadiem
Kurš tad cits!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-28 11:32, pirms 16 gadiem
gliemezis007 rakstīja: eu chaliit tev gadiijumaa nav cirvis pieree ?!

svariigus uzdevumus nedod pildiit cilveekiem,kurus respektee un kuriem ir laba autoritaate,tur ir jaabuut kkam vairaak par atpaziistamiibu un pagatnes sasniegumiem !!!
Apgaismo mani, par kādiem svarīgiem specuzdevumiem iet runa ???

  -1 [+] [-]

, 2009-07-28 11:51, pirms 16 gadiem
Ar kapteini viss ir skaidrs,bet uzbrucēja nav joprojām kurš tika solīts jau pagājušā nedēļā. Treniņnometne rit pilnā sparā tikai nepilnā sastāvā kā noprotu.

     [+] [-]

, 2009-07-28 22:25, pirms 16 gadiem
Kurš gan cits kā superstars Sandis!!!

===========================================
lvhokejs.lv - Tavs hokeja portāls!
Reģistrējies vēl šodien.

     [+] [-]

, 2009-07-28 22:25, pirms 16 gadiem
Kurš gan cits kā superstars Sandis!!!

===========================================
lvhokejs.lv - Tavs hokeja portāls!
Reģistrējies vēl šodien.

     [+] [-]

, 2009-07-28 22:25, pirms 16 gadiem
Kurš gan cits kā superstars Sandis!!!

===========================================
lvhokejs.lv - Tavs hokeja portāls!
Reģistrējies vēl šodien.