Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Maticins: "Ar tādu statistiku uzbrucējiem vajag nošauties!"

Maticins: "Ar tādu statistiku uzbrucējiem vajag nošauties!"
Andrejs Maticins.
Foto: Romualds Vambuts,
eSports.lv

Skarbos vārdos par Latvijas hokeja izlases sniegumu aizvadītajā pasaules čempionātā Kanādā izteicies mūsu valsts U-20 valstsvienības treneris Andrejs Maticins, otrdien vēsta laikraksts "Sporta Avīze".

Pēc trenera domām Latvijas izlase šajā čempionātā bijusi stipri pārvērtēta. " Nezinu, kurš izdomājis, ka esam 10. vietas cienīgi. Es visas komandas dalītu trijās grupās. Krievija, Kanāda, Somija, Zviedrija, Čehija un ASV. Tad Slovākija, kas, pateicoties Šupleram, aizbrauca varbūt ne uz to grupu, bet potenciāls viņiem ir milzīgs, un tas, kas ar slovākiem notika Kanādā, mēdz gadīties arī citiem, kā Krievijai Pēterburgā, kad tā nokrita uz 11. vietu. Otrajā grupā ir arī Šveice un Vācija. Un tad – trešā grupa, kur esam mēs, itālieši, franči, norvēģi, dāņi... Tas ir mūsu līmenis, un mums visu laiku spēlētājiem jāatgādina, ka mēs vēl neko neesam sasnieguši un ka tikai ar lielu darbu un pareizu attieksmi varam kaut ko izdarīt," sacīja Maticins.

Asus izteikumus viņš veltīja arī Latvijas izlases uzbrucēju darbībai. " Ja runājam par visas komandas spēli, tad, sešās spēlēs iemetot deviņas ripas uzbrucējiem vajag nošauties. Komanda pirms un pēc spēles ar Vāciju neesot bijusi apmierināta ar treneru izvēlēto taktiku. Tas viss – nieki, murgs un treneru necienīšana. Un sava tēla spodrināšana. Es tas labiņais, bet jūs tieciet galā, kā gribat. Bet vajag paskatīties statistiku," piebilda Maticins.

Pilnu interviju lasiet šodienas "Sporta Avīzē".

Izmantotie resursi:
Sporta Avīze

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 07:30, pirms 16 gadiem
Ar tādu iesisto golu atarpiibu mees buutu 4daljfinaalaa. Vainiiga bija aizsardziiba, kas periodaa 3 golus pret ger ielaida.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-27 07:37, pirms 16 gadiem
Lacis rakstīja: Normāls spēlētājs, nu un ka nepārmeta pāri Bekstrēma rokai, priecājies, ka viņš vismaz tur tajā vārtu priekšā bija un cīnījās un pat dabūja ripu, nevis vienkārši sēdēja stūrī un no tā mēģināja gūt vārtus, kā to darīja vecā gvarde!

Labi Bērziņš varbūt individuāli nav spēcīgs, taču manuprāt viņš ļoti labi izskatās kopā tieši ar Miķeli un Lauri!

ar šādu domāšānu,ka priecājies,ka vispār kaut ko darīja,mēs tālu netiksim.Jādomā ir augstāk,.tad arī būs progressBez kritikas spēlētājs var ieslīgt pašapmierinātībā.Citās valstīs par tām neiemestajām ripām no vārtu priekšas,viņs tiktu kārtīgi presē noriets,bet mūsu domāšana ir šāda:aij,nekas.gan jau nākamreiz.
Ja tu paliktu uz otru gadu,tev mamma arī teiktu - aij,nekas bērniņ.Gan jau nākamgad pabeigsi šo klasi.
Jā,Bērziņš ir arī daudzās spēlēs uzspīdējis,bet nedrīkst tā runāt kā tu to izdarīji.

     [+] [-]

, 2008-05-27 07:38, pirms 16 gadiem
!Marca! rakstīja: Ar tādu iesisto golu atarpiibu mees buutu 4daljfinaalaa. Vainiiga bija aizsardziiba, kas periodaa 3 golus pret ger ielaida.

vainīga ir komanda ar treneri priekšgalā.neaizmirsti,ka aizsardzībā spēlē komanda,uzbrukumā arī spēlē komanda,nevis tikai tie trīs uzbrucēji.

     [+] [-]

, 2008-05-27 07:41, pirms 16 gadiem
a kur Baltkrievija???

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 07:42, pirms 16 gadiem
Tas, ka mēs šajā čempī iemetām 11 ripas nav nekas ārkārtējs un pārsteidzošs un te nevienam nav jānošaujas. 11 - tas ir par vienu ripu mazāk nekā 2007. un 2006. gadā. Tātad tendence iezīmējās jau pie Vorobjova, kad vēl spēlēja Tambijevs, Semjonovs, Panteļejevs...
Bet par taktiku, kas izvēlēta spēlē ar Vāciju, jo īpaši trešajā puslaikā, gan varētu daudz un dikti diskutēt. Un te nu es piekrītu Kiram, kuram par Vācijas spēli ir lielas pretenzijas pret treneriem.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 07:45, pirms 16 gadiem
Faktiski šis intervijas fragments ir tīrākā aizstāvība Znarokam, ko, redz, treneris nabadziņš var izdarīt, ja spēlētāji neprot iemest. Par lielām simpātijām pret Znaroku liecina arī uzbrauciens Šupleram, kurš ieņēmis Znaroka cerēto vietu "Dinamo"...

  +7 [+] [-]

, 2008-05-27 07:46, pirms 16 gadiem
Vēl šobrīd atceros TV komentētāja teikto: "Maticins ir tik lēns, ka nepaspēj uz nomaiņu........."

  +4 [+] [-]

, 2008-05-27 07:51, pirms 16 gadiem
h. vasiljevs savaa laikaa teica ko lidziigu,nu apmeram taa-nav vajadziigi uzbruceejis,kas var iemest tikai kko podaa...

  +3 [+] [-]

, 2008-05-27 08:19, pirms 16 gadiem
Atceros, kad čempis bija Sanktpēterburgā tad Krievijas izlases hokejisti Balderim bija teikuši: Skatos Jums komandā arī Maksis spēlē!!?? Vai tad ārsts viņam atļauj vēl to darīt!

     [+] [-]

, 2008-05-27 08:32, pirms 16 gadiem
Ko jūs tE varat strīdētēs draUgi! Laukā notiek orientieru meistarsacīkstes. TUR TIK TIEŠĀM IR PAR KO PARUNĀT!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-27 08:47, pirms 16 gadiem
Bet nu viņam ir taisnība! Visām komandām bija līderis, kurš iemeta vismaz 5-6 ripas, mums pat tik daudz punktu neviens nesavāca! Ko var prasīt no trenera, ja uzbrucējs izskrien 1 pret 1 un neiemet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-27 08:54, pirms 16 gadiem
Šoreiz pilnīgi piekrītu Maksim, mums bija viszemākā realizācija un tā ir uzbrucēju nemākulība.

     [+] [-]

, 2008-05-27 09:02, pirms 16 gadiem
Lacis rakstīja: Ja jau Bērziņš ir tik slikts, kāpēc viņš patstāvīgi tiek izlasē, vai tad visi bijušie izlases treneri ir pilnīgi idiņi, ka ņem nevajadzīgu un nemākulīgu spēlētāju komandā?

Ka tev saka, Bērziņš varbūt nav tehnisks, taču viņš labi saprotas ar maiņas biedrriem, labi cīnās vārtu priekšā un viņš noteikti pagaidām ir ļoti vajadzīgs Latvijas izlasei, turklāt viņš nemaz tik vecs nav, 83. gads ja nemaldos, tātad viņam vēl ir iespējas progresēt...

Nu viņu iespēlēja Berja kā perspektīvo un izskatās ka Tu viņu par tādu arī uzskati (teikums par 83. gadu) Pie Znaroka viņš spēlē jo, "labi izskatās kopā ar Lauri un Miķeli" - tam varētu piekrist, māsa teica ka visi esot smuki puiši.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-27 09:03, pirms 16 gadiem
Pietiek cilvēkam pateikt skaļi taisnību,kas protams daudziem ultrapatriotiem nepatīk,tad tūdaļ viņš tiek aptaisīts no galvas līdz kājām.Šis raksts nav par
Maticinu spēlētaju,ne arī par Maticinu treneri.Viņš vienkarši pateica savas domas par Latvijas vietu šobrīd pasaules hokejā.
P.S. Baltkrieviju Maksis vai nu aizmirsa vai žurnālisti palaida garam,bet tas jau arī nav tik būtiski.Domāju ,ka baltkrievu vieta Maticina dalījumā būtu otrā grupa kopā ar Šveici un Vāciju.Īstos spēku samērus redzēsim Vankuveras olimpiādē,kur komandas vārēs spēlēt stiprākos sastāvos.Tad arī redzēsim kas ir kas.Tagad izlašu līmeņu galvenais kritērijs var būt manupŗāt cik stiprās līgās un komandās spēlē izlašu kandidāti.Un šeit gan vacieši,gan baltkrievi mums priekšā stabili.Tiesa arī reitingā jau garām.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 09:11, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Nu esam mēs augstāk par to 10. vietu...


Pēc Tava paša "ranga" sanāk, ka tomēr mēs neesam augstāk par 10.vietu... Paskaiti pats... Priekšā lielais 8-nieks + vēl belari un friči! Un reāli gan friči gan belari arī ir biš spēcīgāki... bišķi, bet ir....

     [+] [-]

, 2008-05-27 09:15, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Pēc Tava paša "ranga" sanāk, ka tomēr mēs neesam augstāk par 10.vietu... Paskaiti pats... Priekšā lielais 8-nieks + vēl belari un friči! Un reāli gan friči gan belari arī ir biš spēcīgāki... bišķi, bet ir....

Neesi tak tik sīkumains

  -1 [+] [-]

, 2008-05-27 09:21, pirms 16 gadiem
Maticinam gan nevajadzēja muti vērt vaļā...pats savā laikā arī neko nevarēja iemest vārtos!!!

     [+] [-]

, 2008-05-27 09:21, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Neesi tak tik sīkumains


Kārtībai jābūt!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 09:25, pirms 16 gadiem
massbeat rakstīja: Bet nu viņam ir taisnība! Visām komandām bija līderis, kurš iemeta vismaz 5-6 ripas, mums pat tik daudz punktu neviens nesavāca! Ko var prasīt no trenera, ja uzbrucējs izskrien 1 pret 1 un neiemet?


mums lideris bija Karsums

  -2 [+] [-]

, 2008-05-27 09:26, pirms 16 gadiem
Maticins jau varēja citus vārdus izvēlēties, lai pievērstu uzmanību uzbrukuma problēmai. 2.divīzijā mūsējie 6 spēlēs samestu 109 vārtus - uzbrukums ir tāds, kāds tas ir, taču pretinieki šeit tomēr ir pasaulē spēcīgākie.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-27 09:30, pirms 16 gadiem
eerglis...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 09:32, pirms 16 gadiem
Ticiet Maticinam - viņš ir liels speciālists, kā iemest ripu kanādiešu un amerikāņu vārtos. Tas notiek tā - Maticins kā pēdējais ieslido pretinieka zonā, apstājas, saņem piespēli un lēni, lēni virzās uz vārtiem. Jo lēnāk viņš virzās, jo vairāk apmulst Hītlijs, Nešs un visi pārējie... un tad Maksis met...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-27 09:35, pirms 16 gadiem
A Max visu pareizi pateicis ! Paskatities kaut vai divus raadiitaajus: metienu realizaacijas un vairaakumaaizaacis koeficentus.... Ja nebuutu viena no divaa ripaam iemesta vairaakumaa, kad pretinieks nonjeemis vaartsargu, tad peedeejaas vietas... Beerzinjsh,Shtaals,Bljinovs,Macijevkis,Daugavnjsh,Ivanaans briivi

  -1 [+] [-]

, 2008-05-27 09:42, pirms 16 gadiem
Max veel tagad vairaakumaa vareetu speeleet! Nosauciet kaut vienu speeli, kuru vinjsh buutu taa iegaazis komandu kaa kapteinis Lavinjsh pret Vaaciju. Hokejs nav aatrslidoshana! Taada speeles izpratne, laukuma paaredzeeshana, piespeelju kvalitaate un savlaiciigums, poziicijas izveele kaa Maksim, shajaa izlasee reti kuram aizsargam ir... Mazliet paarspiileeju, bet tie jaunieshi, kuri noniecina Maticinu, kaa speeleetaaju, no hokeja saprot tikpat daudz, cik cuukas no kosmosa!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-27 09:49, pirms 16 gadiem
jomojo rakstīja: Max veel tagad vairaakumaa vareetu speeleet! Nosauciet kaut vienu speeli, kuru vinjsh buutu taa iegaazis komandu kaa kapteinis Lavinjsh pret Vaaciju. Hokejs nav aatrslidoshana! Taada speeles izpratne, laukuma paaredzeeshana, piespeelju kvalitaate un savlaiciigums, poziicijas izveele kaa Maksim, shajaa izlasee reti kuram aizsargam ir... Mazliet paarspiileeju, bet tie jaunieshi, kuri noniecina Maticinu, kaa speeleetaaju, no hokeja saprot tikpat daudz, cik cuukas no kosmosa!

Spēles izpratne un pirmā piespēle Maksim bija augstā līmenī, bet gadījās arī īstas ābečnieka kļūdas, ka mati cēlās stāvus - bija viņam niķis taisīt diogonālās piespēles caur savu zonu, kas šad tad tika pārtvertas...

     [+] [-]

, 2008-05-27 09:55, pirms 16 gadiem
Maticins ir stulbs! Viņš laikam nezin kā ir tad kad tev pazīstamu cilvēku nošuj! Tādus kā viņu vajadzētu aizsūtīt kaut kur Kamčatkā. Latvijai tādi lohi nav vajdzīgi!

     [+] [-]

, 2008-05-27 10:00, pirms 16 gadiem
Lacis rakstīja: Kas tu pilnīgi Dieva nepieņemts esi? Ko vari visu laiku nolikt Bērziņu? Normāls spēlētājs, nu un ka nepārmeta pāri Bekstrēma rokai, priecājies, ka viņš vismaz tur tajā vārtu priekšā bija un cīnījās un pat dabūja ripu, nevis vienkārši sēdēja stūrī un no tā mēģināja gūt vārtus, kā to darīja vecā gvarde!

Labi Bērziņš varbūt individuāli nav spēcīgs, taču manuprāt viņš ļoti labi izskatās kopā tieši ar Miķeli un Lauri!

Cik tad mums tādu centru kas vārtu priekšā var izcīnīt to vietu un pakapāties par ripu? Hmmm... es teiktu viens - Sprukts, un tas ir viss! Labi vēl ir Ivanāns, Štāls, bet viņi ir malējie... tāpat kā Herberts un Širokovs! Ozols jau bija chempionātā! Ko viņš tur parādīja? Es tev pateiskšu - pilnīgi neko!


a tu kaadu citu esi redzeejis ar viniem speeleejam!?

  -1 [+] [-]

, 2008-05-27 10:05, pirms 16 gadiem
Huy, ja nebuutu sho kljuudu, vinjsh buutu labaakais aizsargs pasaulee Nekljuudaas tie, kuri neko nedara. Paskatiisimies, cik nepreciizas piespeeles sadeva muusu esoshie aizsargi. Taas diagnaalaas piespeeles ir padomju skola, uzskatu ka taas ir efektiivaakas, nekaa kanaadieshu (tikai gar bortu). Piemeeram, Pujacs speelee pret Vaaciju, kad vajadzeeja izmest no zonas, novilcinaajaas un tika iespestas stuurii, ripa aizsliideeja uz otru stuuri, Lavinjh gribeeja iegruust vaacieti bortaa, bet pietruuka speecinja, kaa nekaa treshais periods un n-taa speele iisaa laika posmaa, bet pats nokrita, tikmeer vaacietis no stuura ieslidoja vaartu priekshaa un uzmeta uz vaartu pusi.. Masaljskis arii nebija glaabeejs.Tikai diagnaalo piespeelju izpildiijuma kvalitaate atkariga no individuaalaas meistariibas. Maksi shajaa gadiijumaa nevar saliidzinaat ar Fetisovu vai Lidstreemu

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 10:08, pirms 16 gadiem
katrā ziņā eSports ir atkal radījis "vētru ūdensglāzē" izraudams tikai vienu mazu fragmentu no apjomīgās intervijas ar Maksi šodienas Sporta Avīzē. Nu, ko - strādājam pēc labākajiem dzeltenās preses paraugiem

     [+] [-]

, 2008-05-27 10:15, pirms 16 gadiem
Īstais eksperts ierunājās!! Labāk būtu sēdējis savās mājās un mazāk muti virinājis - saņēmis gatavu izlasi un tagad jūtas kā varonis!!! Ko tad šis hokeja ģēnijs ir izdarījis tādu valsts hokeja labā, lai sniegtu savu "eksperta" viedokli? Varbūt Mazpisānu Ontūns arī pateiks savu viedo vārdu?

     [+] [-]

, 2008-05-27 10:15, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: katrā ziņā eSports ir atkal radījis "vētru ūdensglāzē" izraudams tikai vienu mazu fragmentu no apjomīgās intervijas ar Maksi šodienas Sporta Avīzē. Nu, ko - strādājam pēc labākajiem dzeltenās preses paraugiem

Es neesmu lasījis jauno SA, bet par šito jau man bija skaidrs ka tā tas ir

     [+] [-]

, 2008-05-27 10:16, pirms 16 gadiem
Viesulis rakstīja: Īstais eksperts ierunājās!! Labāk būtu sēdējis savās mājās un mazāk muti virinājis - saņēmis gatavu izlasi un tagad jūtas kā varonis!!! Ko tad šis hokeja ģēnijs ir izdarījis tādu valsts hokeja labā, lai sniegtu savu "eksperta" viedokli? Varbūt Mazpisānu Ontūns arī pateiks savu viedo vārdu?

Žurnāls uzaicina uz interviju un cilvēks to sniedz....tad kad Ontūnam prasīs, šis ar varēs izteikties

     [+] [-]

, 2008-05-27 10:21, pirms 16 gadiem
Viesuli, vinjs (Maticins) ir bijis PSRS otrajaa izlasee, ja kas. Vinjsh bija vadoshais Riigas Dinamo aizsargs. Latvijas izlases 90-to saakums - vidus stabili pirmaa-otraa mainja.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 10:21, pirms 16 gadiem
wildo rakstīja: Maticins ir stulbs! Viņš laikam nezin kā ir tad kad tev pazīstamu cilvēku nošuj! Tādus kā viņu vajadzētu aizsūtīt kaut kur Kamčatkā. Latvijai tādi lohi nav vajdzīgi!


Tu esi stulbs!!! Žurnālists: "... uzbrucējiem vajag nošauties!
Maticins: "Vai arī trenerim viņus nošaut."

Tā ka našaušanas ideja nav Maticinam , Jānim Matulim. Izlasi kārtīgi interviju Sporta Avīzē. Un viss ko Maticins saka ir 100% taisnība! Ja mūsu spēlētāji nesāks normāli trenēties, bet tikai brauks ar muti kādi viņi ir ērgļi, nekādus labus rezultātus mēs nesagaidīsim.
Varbūt kāds vēl atceras kā intervijā Sorokins lielijās cik viņi ar Laviņu ir lieliski aizsargi, labākis pāris superlīgā!!! Tikai treneris idiots (bijušais aizsargs) viņus nenovērtē. Pasaules čempis pierādija , cik Laviņš ir labs.