Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Masaļskis: "Dinamo" nebiju vajadzīgs

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Masaļskis: "Dinamo" nebiju vajadzīgs
Edgars Masaļskis
Foto: Romualds Vambuts

Februāra sākumā Latvijas hokeja izlasei paredzēta piedalīšanās olimpisko spēļu hokeja atlases turnīrā. Uz izlasi uzaicinājumu ir saņēmis arī bijušais Rīgas "Dinamo" vārtsargs Edgars Masaļskis, kurš šobrīd spēlē Vācijā. Masaļskis atzīst, ka aiziešanu no "Dinamo" gaidījis savādāku.

- Kā radās Vācijas kluba Dīsburgas ''Fusche'' piedāvājums? Un vai bija kādi citi piedāvājumi?
- Nē, citu piedāvājumu nebija, arī neko nemeklēju, jo cerēju atgriezties ''Dinamo''. Tad es sapratu, ka šogad man ''Dinamo'' spēlēt izredzes nav. Satiku hokeja aģentu un teicu, lai viņš mani dabū prom no Latvijas. Pēc kāda laika viņš man zvanīja un teica, ka ir variants. Padomāju pāris dienas un pieņēmu šo Duisburgas kluba piedāvājumu.

- Pirms došanās uz Vāciju trenējies individuāli vai ar kādu klubu?
- Trenējos ar ''Rīga 2000'', jo ar ''Dinamo'' man trenēties neatļāva. Sākumā trenējos pēc individuālā plāna pa 20 minūtēm, pakāpeniski palielinot treniņa laiku. Regulāri arī apmeklēju svaru zāli. Tāpat katru dienu apmeklēju fizioterapijas nodarbības.

- Kā notika šķiršanās no ''Dinamo''?
- Patiesībā nekā. Cik es saprotu, mans aģents piezvanīja ''Dinamo'' ģenerālmenedžerim un pateica, ka es taisos braukt prom. No viņu puses nebija nekādas reakcijas. Es gan gribēju dzirdēt viņu domas par manu aizbraukšanu, bet neviens nebija sazvanāms.

- Ar bijušajiem ''Dinamo'' komandas biedriem kontaktējies?
- Jā, ar čaļiem ļoti bieži sazvanāmies un sarakstāmies. Ar bijušajiem komandas biedriem jau viss ir normāli. Esmu viņiem pateicīgs par sniegto atbalstu - gan morālo, gan materiālo.

- Un ar ''Dinamo'' vadību?
- Ar ''Dinamo'' vadību ir lietišķas attiecības, tas arī ir viss. Nepatīkami ir tas, ka nelaime var notikt ar jebkuru. Vienu dienu esi ļoti vajadzīgs, esi liels malacis, visi par tevi priecājas, bet nākamajā dienā kaut kas notiek un vairs neesi vajadzīgs nevienam. Tas bija sāpīgs moments.

- Kāds ir Vācijas hokeja līgas līmenis un kādas ir galvenās atšķirības salīdzinājumā ar Kontinentālo Hokeja līgu (KHL)?
- Meistarības ziņā lielas atšķirības nav, tikai šeit spēlētais hokejs ļoti atšķiras no tā, kas tiek spēlēts KHL, kur mēģina ielaist pēc iespējas mazāk vārtus, spēlē no aizsardzības un taktiski pareizi. Savukārt, Vācijā galvenā uzmanība pievērsta vārtu gūšanai, tāpēc arī ir tik lieli spēļu rezultāti,. Mums komandā ir spēlētāji, kas spēlējuši Nacionālajā Hokeja līgā (NHL). Nedomāju, ka šeit līmenis ir sliktāks nekā KHL.Vienkārši šeit netiek pievērsta tik liela uzmanība spēles taktikai kā KHL. Piemēram, ja manai komandai būtu jāspēlē pret kādu KHL komandu, mums būtu milzīgas problēmas tikai tāpēc, ka mēs spēlējam pavisam savādāku hokeju.

- Sanāk, ka no aizsargiem vispār nav nekādas jēgas, ja visu laiku domā par uzbrukumu?
- Ir jau jēga. Mums ir divi aizsargi, kas diezgan ilgi spēlējuši NHL. Viens pat ir spēlējis kopā ar Sandi Ozoliņu. Bet viņi arī vairāk domā par uzbrukumu, cenšas riskēt. Mēs pēdējās spēles spēlējam ar pieciem aizsargiem. Tas nozīmē tikai to, ka mēs necenšamies spēlēt vairāk aizsardzībā.

- Līdz ar to lielāka slodze rodas vārtsargiem? Kā ar to tiki sākumā galā un kā ir tagad?
- Sākumā es nebiju formā. Uz Vāciju atbraucu, notrenējies pāris pilnus treniņus ar ''Rīga 2000''. Labus treniņus. Līdz tam es mēģināju tikt atpakaļ uz slidām un pieradināju kājas pie slodzēm. Būtībā no lidostas klibodams braucu uz treniņu. Sanāca tā, ka nākamajā dienā savainojumus guva abi komandas vārtsargi un man bija jāiet uz ledus nesagatavotam – ar neizdziedētu kāju, divarpus treniņiem aiz muguras un trīsarpus mēnešiem bez hokeja. Ņemot vērā to, ka ne tuvu nebiju labākajā formā un metienu pa maniem vārtiem bija daudz, tāpēc tie rezultāti sākumā bija tik milzīgi. Ar laiku es iespēlējos un ar katru spēli jutos labāk. Būtībā esmu atpakaļ savā labākajā formā.

- Kā bija ar iejušanos jaunajā komandā?
- Šeit ir normāls, draudzīgs kolektīvs. Vāciešu šeit ir ļoti maz – kādi pieci cilvēki. Te ir norvēģi, slovāki, čehi, daži krievi, protams, arī amerikāņi un kanādieši – ļoti internacionāls sastāvs. Komandā komunicēšanās notiek pārsvarā angļu valodā.

- Cik daudz un kādas ērtības nodrošina klubs?
- Man ir pilnībā viss nodrošināts – jauna mašīna, labs dzīvoklis, viss ir apmaksāts, tikai jātrenējas un jāspēlē, par sadzīviskām lietām nav jāuztraucas.

- Šo sezonu pabeigsi Vācijā? Kādi ir līguma termiņi?
- Jā, līgums ir parakstīts līdz šīs sezonas beigām. Iespējams, drīzumā varētu tikt uzsāktas sarunas par līgumu pagarināšanu. Tad būs lielāka skaidrība, kādas būs kluba finansiālās iespējas un komandas mērķi nākotnē.

- Februāra sākumā Rīgā notiks olimpisko spēļu atlases turnīrs? Vai gaidi ielūgumu uz izlasi?
- Esmu uzaicināts, un man ir nopirktas biļetes. Rīgā ieradīšos nedēļas beigās. Man piektdien Vācijā pēdējā spēle, pēc tam uzreiz braukšu mājās.

Slēpts komentārs: OsĪtS.

 +51 [+] [-]

, 2009-01-27 14:15, pirms 17 gadiem
Nu ko, veiksmi tev Tieshi taa kam gan negadaas kljuudiities

 +74 [+] [-]

, 2009-01-27 14:16, pirms 17 gadiem
obidu iesledzis dzekins...lai tak njem un kaa muzhiks izstaasta kaa plosijaas Vecrigaa un miers...ja bija pie filmas un kaut ko atceras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +99 [+] [-]

, 2009-01-27 14:18, pirms 17 gadiem
Edgar, uzticību cilvēkam var iegūt tikai ilgā periodā, bet pazaudēt to var vienā dienā. Profesionālā klubā ir arī profesionāli jāuzvedas, pietiek jau ka mūsu basketbolisti pa klubiem vazājas katru vīkendu.

 +30 [+] [-]

, 2009-01-27 14:20, pirms 17 gadiem
JimBim rakstīja: obidu iesledzis dzekins...lai tak njem un kaa muzhiks izstaasta kaa plosijaas Vecrigaa un miers...ja bija pie filmas un kaut ko atceras
Nu un tev vieglāk paliks, ka izstāstīs?
Nu sataisīja figņu - sūdi gadās - tas nenozīmē, ka nav cilvēcīgu attieksmi pelnījis! Bet domāju, ka sakārtosies viņam ar RD attiecības - lai nav mums Skudra 2, kurš vienreiz uzmet lūpu un pipec visam mūžam!
Lai veicas!
Slēpts komentārs: JimBim

 +84 [+] [-]

, 2009-01-27 14:23, pirms 17 gadiem
he, šajā intervijā var atrast atbildi uz jautājumu, kādēļ Vasiļjevs nav rezultatīvs izlasē

 +16 [+] [-]

, 2009-01-27 14:24, pirms 17 gadiem
Masalskis bija tiesham malacis!
Man patika vinja spele, domaju ka vinjam ir iespeja sevi pieradit kvalifikacijas turnira. Un ko daris "Dinamo" kad Prusek dabus labaku ciparu?
Domaju, ka tad ari bus zvans Masalskim.
Turies

 +17 [+] [-]

, 2009-01-27 14:30, pirms 17 gadiem
''Iespējams, drīzumā varētu tikt uzsāktas sarunas par līgumu pagarināšanu.''

sapigs teikums gribas jau edgaru nakamsezon redzet atkal dinamo vai vismaz kada cita KHL kluba

 +10 [+] [-]

, 2009-01-27 14:30, pirms 17 gadiem
JimBim rakstīja: A Tev liekas,ka ir padomju laiki un viss kas notiek ar pazistamiem aktieriem , sportistiem utt ir jaapaliek nosleepumaa uz gadu desmitiem???
Pričom tur noslēpumā - pa lielam tur viss tak sen ir skaidrs - Masaļskis pārkāpa sportisko režīmu, iekūlās nepatikšanās, kas liedza spēlēt - Dinamo atteicās no viņa pakalpojumiem! Pārējais ir viņa privātā darīšana - kas, kapēc, kā. Un par privātām lietām tā - gribi stāsti, gribi nestāsti - tā nav spiesta lieta nekādos laikos!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-27 14:32, pirms 17 gadiem
Kurš ir tas aizsargs, kurš ar Sandi kopā spēlēja?

 +11 [+] [-]

, 2009-01-27 14:32, pirms 17 gadiem
Pagale viena pati nedeg. Vai tad kāds ir izstāstījis, kas tajā naktī patiesībā notika? Visi klusē kā partizāņi. Man jau gribas domāt, ka škrobei vairāk pat vajag būt Dinamo, ka Masaļskis satraumējās, jo līdzi nāca visādas klapatas ar vārtu sargu meklējumiem. Labi, ka Pruseks uzradās. No otras puses, pirms izlases turnīra Baltkrievijā bija visādi stāsti, ka Edgars turnīrā spēlēs, bet tad atkal nespēlēs, jo Edgaram kāja nedzīst, kvalifikācijā varam negaidīt, utt. Bet drīz pēc tam Edgars jau reāli spēlēja Vācijā, par ko laikam daudziem bija pārsteigums. Secinājumi katra paša ziņā, bet prieks, ka viņš sāk atgūt formu.

  +7 [+] [-]

, 2009-01-27 14:37, pirms 17 gadiem
Jā, vārtsargiem daudz ko noņemties Vācijas čempī. Diez ko negribētu, lai Edgars pagarina līgumu. Viņa vieta ir augstāka līmeņa komandā.

  +7 [+] [-]

, 2009-01-27 14:37, pirms 17 gadiem
Nu cepuri nost! Ar neizdziedētu traumu uzreiz sākt spēlēt! Veiksmi turpmāk!

 +18 [+] [-]

, 2009-01-27 14:40, pirms 17 gadiem
prieks ka edgaram viss ir kaartiibaa, bet par to attieksmi no dinamo puses arii uzskatu ka pats vien ir vainiigs! Nefig dzerstiities peec triis labi nospeletaam speeleem! buutu vismaz pussezonu labi nospeeleejis, tad jau vareetu arii blatot! Pat ozo neblatoja pec vienas sezonas NHL! Bet nu edgara biografija iet kaa pa pauguriem - tad vienaa briidii vinjs spelee cehijaa, tad atkal ir bez darba un seez skatiitaaju tribiinees...lai jau veicas - cerams ka no kljuudaam maaciisies!

 +14 [+] [-]

, 2009-01-27 14:44, pirms 17 gadiem
bonis2 rakstīja: Kurš ir tas aizsargs, kurš ar Sandi kopā spēlēja?
Rick Berry no Kolorado laikiem

  +3 [+] [-]

, 2009-01-27 14:46, pirms 17 gadiem
Vaartsargs labs, nav divu domu, bet izklaideeties arii ir jaaprot, ja nemaak dzert, tad nedzer, vai dzer ljoti minimaali, nevajag piemauties, kaa lopam un varoni teelot, taa arii karjeru var sap.ist! Lai veicas uz laukuma un aarpus taa..

  +2 [+] [-]

, 2009-01-27 14:47, pirms 17 gadiem
daleji pac vainigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2009-01-27 14:50, pirms 17 gadiem
OsĪtS. rakstīja: Piz*ets ntas NAUMOVS neko nedara labāk lai MAsaļskis nāk atpakāl
Normāli Naumovu vnk miskastē izmet
Laikam kāds Vitjaz hokejists, kuram neizdevās iemest RD vārtos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-01-27 14:55, pirms 17 gadiem
C' est la vie !
Tāda ir dzīve !
Vienubrīd tu esi viļņa augšgalā, vienubrīd jau lejā...
Starp citu, Garinča, izcilais brazīliešu futbolists, e-ntais Pasaules čempions dzīvi pabeidza totālā nabadzībā, trūkumā un ar izstieptu roku...Ubags...
Kaut ar mums tā nenotiktu, vēlu veiksmi un izturību Edgaram Masaļskim, un, galvenais, Latvijas izlases vārtus turēt ciet !!Veselību un galvu uz pleciem, kam negadās kļūdīties !!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-27 14:57, pirms 17 gadiem
Nee vins bija vajdzigs dinamo

  +7 [+] [-]

, 2009-01-27 14:58, pirms 17 gadiem
jāsaka, ka tiešām prieks ka viņš ir atpakaļ uz strīpas un izskatās atguvis formu.
Bet tie vārdi par to ka vienā dienā esi vajadzīgs bet otrā ne... tur jau tā lieta, ka viņš bija vajadzīgs arī otrajā, trešajā un citās dienās, tikai vesels. Un, ja viņš traumu būtu dabūjis spēlē, treniņā, vai kaut vai paslīdot uz slapjas grīdas vēl nebūtu nekas. Tādā gadījumā viņa vieta RD nekur nepazustu. Man jau liekas ka vainīgs pats vien bija, varēja vismaz sākumā nestāstīt kaut kādas pasakas, tad vēl... Bet ko nu tagad vairs, jāaizmirst visi kreņķi un jāiet tālāk. Lai veicas!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-27 15:00, pirms 17 gadiem
Jā, nu Dinamo iekūlās pamatīgos neplānotos izdevumos, un līgumu lauza, tālāk Masaļska darīšana kā viņš plāno atgūties.

 +16 [+] [-]

, 2009-01-27 15:00, pirms 17 gadiem
bimbambols rakstīja: Nevajadzeja jau ta parlielit to Vacijas ligu,KHL ir 2 limenjus augstaka klase!
viņš mācās no citiem, kuri kādu citu līgu ceļ nebijušos augstumos

 +16 [+] [-]

, 2009-01-27 15:01, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: he, šajā intervijā var atrast atbildi uz jautājumu, kādēļ Vasiļjevs nav rezultatīvs izlasē
kad salika kopā ar Karsumu palika rezultatīvs!

 +10 [+] [-]

, 2009-01-27 15:02, pirms 17 gadiem
Vispirms pastāsti, kas īsti vecrīgā notika un pēc tam vaino vadību, ka viņi ar tevi negrib runāt!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-27 15:03, pirms 17 gadiem
Nu te RD liekas, ka bišķi "pārcentās" Edžu palaižot pavisam.... R2K jau varēja atstāt.... ja nu tagad vēl kas ar Naumiču notiek.... ko ta šie darīs? Katrā ziņā prieks, ka Edža būs izlasē (visdrīzākais) arī OS kvalifikācijā!

 +12 [+] [-]

, 2009-01-27 15:03, pirms 17 gadiem
Intervija parāda Masaļska būtību: pats sataisa sūdus sev un klubam (ne tikai traumas un kīperu problēmu ziņā, bet arī PR klubam pabojāja), klubs apmaksā ārstēšanos un rehabilitāciju, dod iespēju atgūt formu iekš R2000, bet tad čalis paņem un tam visam uzliek virsū!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-27 15:06, pirms 17 gadiem
Es nezinu man gribeetos , lai Masaljskis peec shiis sezonas atgrieztos RD , jo sargaaja tikpat labi kaa Pruseks un veel pie tam vinjsh ir latvieshu puika. Bet taas tikai manas domas.

 +17 [+] [-]

, 2009-01-27 15:15, pirms 17 gadiem
Nevajag vainot RD. EM pats pieļāva lielu un muļķīgu kļūdu. Jā, piekrītu, atvadas varbūt varēja būt arī kaut kādā veidā savādākas, bet nebijai jau arī tā, ka RD viņu izmestu uz ielas. Ir līgums un ir noteikumi. Ja trauma būtu treniņā vai kaut kur arēnā būtu paslīdējis uz slapjas grīdas, komanda viņu paturētu, bet tā tomēr notika liela līguma noteikuma pārkāpuma dēļ.
Slēpts komentārs: fire

  +7 [+] [-]

, 2009-01-27 15:21, pirms 17 gadiem
Ja godīgi, palasot interviju var izdarīt secinājumu, ka čaļi, kuri spēlē Dinamo būs labi saspēlējušies, un pielikuši taktiskā un tehniskā ziņā... Man liekas izlasē tas mesīs augļus, piemēram uz tādas Šveices un Vācijas fona.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-27 15:40, pirms 17 gadiem
droppy84 rakstīja: Edgar, uzticību cilvēkam var iegūt tikai ilgā periodā, bet pazaudēt to var vienā dienā. Profesionālā klubā ir arī profesionāli jāuzvedas, pietiek jau ka mūsu basketbolisti pa klubiem vazājas katru vīkendu.
Shitam pilnigi piekritu....Bisku skumji lasit bija interviju, izskatas, ka joprojam nav sapratis, ka sataisija su...s un tapec ar vinu isti vairs nerekinajas, bet tagad vel "abidu" iesledzis. Es jau laikam nebutu neko teicis par Dinamo vina vieta....Ir reizes, kad labak ir pakluset.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-27 15:43, pirms 17 gadiem
Kriss2007 rakstīja: Nu ko, veiksmi tev Tieshi taa kam gan negadaas kljuudiities
Piekrītu tev!
Edgar, lai tev vairāk nebūtu vecrīgas notikumi un lai tev veicas EV Duisburgas rindās, daudz atvairītu metienu un tā pat izlasē, jo augstāks procents jo labāk!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-27 15:49, pirms 17 gadiem
andrjuha-depils rakstīja: Edgars laikam paspile par vajadzibas Dinamo rindas
Nu nevar saprast kas tur domāts... tulku studijā!

     [+] [-]

, 2009-01-27 15:50, pirms 17 gadiem
fire rakstīja: Visu cieņu Masaļski, bet izlasē šobrīd esi tikai trešais vartsargs, un uzaicināja Tevi jo esi Znarokam ļoti mīļs draugs, citādāk neņemtu.

Bet par teikumu, ka viņš negaidīja tādu atvadīšanos un ka DINAMO tagad tāadi, un šitādi, sorry vecīt Edgar Tu manas acīs zaudēji ļoti daudz, nīikulis nudien. Butu labāk atvainojies JO TU iegāzi komandu pieviili viņus un fanus, melojot pataisiji par muļiem Dinamo vadību, kas Tevi sākumā aizstāvēja. Ja reiz japaceļ rokas uz meitenēm, ko Tu gribi puisi? Būtu kaunejies, un atvainojies nevis šitā izteicies, tiešam kauns.

Neesi vēl neko sasniedzis bet zīmulis esi jau kopš LM laikiem, nožēlojami, ka cilvēkam šakāpj galvā un domā ka ir dievs.

Klubs viņam palidzeja ar naudu, bet viņš vēl čikst, piedod Edgar bet ar tādu attieksmi neesi pelnijis būt rigas klubā, tad labāk lai vēl divus gadus kadus Martins tur spēlē.

Īstam vecim jāmāk atbildēt par to ko izdara, biji vainīgs, pasaki godīg, pats sačakarēju visu, un rīkojos kā zīdainis. Kas par veci ja novel uz komandu vainu, vai viņi Tev šmigu lēja mutē???????
Ja vien izlasē dažiem enbutu antipātijas uz Dmitriju tad Edgar izlasi Tev ilgi nenāktos tuvumā redzēt! Kuans!
Nu zini...šitais izklausās jau ļoti personīgi!
Pirmkārt, kā klubs palīdzēja ar naudu???Visu sedz apdrošināšana, nevis klubs!
Tu domā, ka Edgars nav pamatīgi samaksājis jau par visu lai viņu tā nozākāt?Kāds zīmulis kopš LM laikiem? Tu viņam kāds čoms?Izklausās, ka tu esi viņam pazīstams un tāds gļevulis, ka nevari acīs pateikt!
Dima? Tu neesi pamanījis, ka pa 10 gadiem jau cik izlases treneri nomainījušies un tu tiešam domā , ka VISIEM ir zobs uz Dimu??!!
Kam viņam jāsaka tev vai reportieriem, ka "pasaki godīg, pats sačakarēju visu, un rīkojos kā zīdainis." tā ir augstākā instance kam attaisnoties??
Man tiešām kauns par tādiem kā tu, kuri piesārņo citu prātus.Esi tāds vecis aizej uz Arēnu 6. februārī un pasaki Edgaram acīs, coolai čalis!

  +6 [+] [-]

, 2009-01-27 15:53, pirms 17 gadiem
fire rakstīja: Visu cieņu Masaļski, bet izlasē šobrīd esi tikai trešais vartsargs, un uzaicināja Tevi jo esi Znarokam ļoti mīļs draugs, citādāk neņemtu.

Bet par teikumu, ka viņš negaidīja tādu atvadīšanos un ka DINAMO tagad tāadi, un šitādi, sorry vecīt Edgar Tu manas acīs zaudēji ļoti daudz, nīikulis nudien. Butu labāk atvainojies JO TU iegāzi komandu pieviili viņus un fanus, melojot pataisiji par muļiem Dinamo vadību, kas Tevi sākumā aizstāvēja. Ja reiz japaceļ rokas uz meitenēm, ko Tu gribi puisi? Būtu kaunejies, un atvainojies nevis šitā izteicies, tiešam kauns.

Neesi vēl neko sasniedzis bet zīmulis esi jau kopš LM laikiem, nožēlojami, ka cilvēkam šakāpj galvā un domā ka ir dievs.

Klubs viņam palidzeja ar naudu, bet viņš vēl čikst, piedod Edgar bet ar tādu attieksmi neesi pelnijis būt rigas klubā, tad labāk lai vēl divus gadus kadus Martins tur spēlē.

Īstam vecim jāmāk atbildēt par to ko izdara, biji vainīgs, pasaki godīg, pats sačakarēju visu, un rīkojos kā zīdainis. Kas par veci ja novel uz komandu vainu, vai viņi Tev šmigu lēja mutē???????
Ja vien izlasē dažiem enbutu antipātijas uz Dmitriju tad Edgar izlasi Tev ilgi nenāktos tuvumā redzēt! Kuans!
Man jau gan liekas, ka Edgars tur neko daudz par to negadījumu nevarēja pastāstīt, kurš tad viņam prasīja un kurš pie viņa tika?
lai kā tur ari nebūtu, tas etaps jau ir pāriets un tagad būtu jāskatās, kā Edgars nospēlēs OS kvalifikācijā un savā klubā... tad jau arī varēs atgriezties RD nākošajā sezonā...

     [+] [-]

, 2009-01-27 15:55, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Man jau gan liekas, ka Edgars tur neko daudz par to negadījumu nevarēja pastāstīt, kurš tad viņam prasīja un kurš pie viņa tika?
lai kā tur ari nebūtu, tas etaps jau ir pāriets un tagad būtu jāskatās, kā Edgars nospēlēs OS kvalifikācijā un savā klubā... tad jau arī varēs atgriezties RD nākošajā sezonā...
Vins visu albi zinaja, pats klubam zvanija!

     [+] [-]

, 2009-01-27 15:55, pirms 17 gadiem
keikei rakstīja: Nu un tev vieglāk paliks, ka izstāstīs?
Nu sataisīja figņu - sūdi gadās - tas nenozīmē, ka nav cilvēcīgu attieksmi pelnījis! Bet domāju, ka sakārtosies viņam ar RD attiecības - lai nav mums Skudra 2, kurš vienreiz uzmet lūpu un pipec visam mūžam!
Lai veicas!
un pareizi izdarija Skudra.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-27 15:59, pirms 17 gadiem
kukuruku rakstīja: Nu zini...šitais izklausās jau ļoti personīgi!
Pirmkārt, kā klubs palīdzēja ar naudu???Visu sedz apdrošināšana, nevis klubs!
Tu domā, ka Edgars nav pamatīgi samaksājis jau par visu lai viņu tā nozākāt?Kāds zīmulis kopš LM laikiem? Tu viņam kāds čoms?Izklausās, ka tu esi viņam pazīstams un tāds gļevulis, ka nevari acīs pateikt!
Dima? Tu neesi pamanījis, ka pa 10 gadiem jau cik izlases treneri nomainījušies un tu tiešam domā , ka VISIEM ir zobs uz Dimu??!!
Kam viņam jāsaka tev vai reportieriem, ka "pasaki godīg, pats sačakarēju visu, un rīkojos kā zīdainis." tā ir augstākā instance kam attaisnoties??
Man tiešām kauns par tādiem kā tu, kuri piesārņo citu prātus.Esi tāds vecis aizej uz Arēnu 6. februārī un pasaki Edgaram acīs, coolai čalis!
A Tu kāds vin'jam brālis kad aizstavi? Kurs piedzras? kurs rokas palaiz? Kurs meloja klubam? Un mentiem? A? TAGAD VINS KLUBU vaino, ko ta gribeja iegaza visus. LM laikos vins ari pa mulli noravas sava leciguma dēļ! Tas ri viens, otrais, izlase pirmo speli speleja zem ultimata, jo teica, nebraukc uz PČ ja vinjam nedos spelet, nospļaujoties vai tas var kaitet izlasei.
Lecigs dzive un intervija to apliecina.
Viņam nav tiesibu kkami vainot klubu!!!!!!!

Par Dimu, vinjam enbija pilsonibas, nav tās spelet nevari, dabu to, spelesi, dabuja, bet netika spēlēt jo nav (tumšās vietās lidejs), parsvara dara klusām melno darbu, vismaz nav tāds ņunja ka Edgars, par kuru biju labākās domās, bet pēc šīs intervijas, neko labu vairs nedomaju, labs vartsargs bet tāda attieksme neder!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-27 16:00, pirms 17 gadiem
beatles rakstīja: un pareizi izdarija Skudra.
Skudra ir cits stasts, tur paldies fani var teikt hokeja saimniecibai, žurnālistiem un sev...

 +11 [+] [-]

, 2009-01-27 16:02, pirms 17 gadiem
nav ko uzēsties uz Edgaru, es saprotu kļūdu izdarīja, bet jebkuram cilvēkam ir tiesības tikt cienītam!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-27 16:03, pirms 17 gadiem
droppy84 rakstīja: Edgar, uzticību cilvēkam var iegūt tikai ilgā periodā, bet pazaudēt to var vienā dienā. Profesionālā klubā ir arī profesionāli jāuzvedas, pietiek jau ka mūsu basketbolisti pa klubiem vazājas katru vīkendu.
Pilnīgi piekrītu

  -1 [+] [-]

, 2009-01-27 16:05, pirms 17 gadiem
Jancis2 rakstīja: nav ko uzēsties uz Edgaru, es saprotu kļūdu izdarīja, bet jebkuram cilvēkam ir tiesības tikt cienītam!
Bet viņš fanus, kluba vadību un kolēģus cienīja? Un vai ciena tagad? Doma Dinamo Riga vadiba bija laimiga, sakuma metās aizstāvēt, un ticeja viņam, bet kad nāca gaismā patiesība...kā domā kā jutās????? Es domāju jutās piekāsti! Katrā ziņā biju daudz labākās domās par šo spēlētāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-27 16:15, pirms 17 gadiem
Laba intervija, paldies !
bet,
"Nepatīkami ir tas, ka nelaime var notikt ar jebkuru"
vecais, nav tad ko to nelaimi meklēt pašam. Labāk būtu pateicis, ka pats sūdus sataisīji, tad tagad arī rokies ārā. Jāatzīst, ka malacis, turpina kapāt kā zvērs

  +1 [+] [-]

, 2009-01-27 16:18, pirms 17 gadiem
Da labi. Ir neizdevusies intervija, nu nekas, paies laiks un būs OK. Skaidrs, ka izklausās, ka džeks uzmetis lūpu, kaut reāli jau nu nevajadzētu... vajadzētu noliekt galvu, riktīgi pastrādāt un cerēt, ka vēl kkad izdosies tikt uz tā augšupejošā viļņa uz kura jau bija ticis.... bet apvainoties uz citiem par to, ka ar varītēm viņu nestutē atpakļa uz viļņa... nezinu, neiznu, pašam bij jāturās un jākoncentrējās, nevis pārāk ātri jāatslābinās.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-27 16:26, pirms 17 gadiem
Domaaju sheit viss ir taisniigi......pats ziepes savaarija, pasham arii jaaizpeerk.... Uzskatu Dinaamo riiciibu par pareizu un vieta Dinamo rindaas arii no jauna jaanopelna!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-27 16:33, pirms 17 gadiem
fire rakstīja: Visu cieņu Masaļski, bet izlasē šobrīd esi tikai trešais vartsargs, un uzaicināja Tevi jo esi Znarokam ļoti mīļs draugs, citādāk neņemtu.

Bet par teikumu, ka viņš negaidīja tādu atvadīšanos un ka DINAMO tagad tāadi, un šitādi, sorry vecīt Edgar Tu manas acīs zaudēji ļoti daudz, nīikulis nudien. Butu labāk atvainojies JO TU iegāzi komandu pieviili viņus un fanus, melojot pataisiji par muļiem Dinamo vadību, kas Tevi sākumā aizstāvēja. Ja reiz japaceļ rokas uz meitenēm, ko Tu gribi puisi? Būtu kaunejies, un atvainojies nevis šitā izteicies, tiešam kauns.

Neesi vēl neko sasniedzis bet zīmulis esi jau kopš LM laikiem, nožēlojami, ka cilvēkam šakāpj galvā un domā ka ir dievs.

Klubs viņam palidzeja ar naudu, bet viņš vēl čikst, piedod Edgar bet ar tādu attieksmi neesi pelnijis būt rigas klubā, tad labāk lai vēl divus gadus kadus Martins tur spēlē.

Īstam vecim jāmāk atbildēt par to ko izdara, biji vainīgs, pasaki godīg, pats sačakarēju visu, un rīkojos kā zīdainis. Kas par veci ja novel uz komandu vainu, vai viņi Tev šmigu lēja mutē???????
Ja vien izlasē dažiem enbutu antipātijas uz Dmitriju tad Edgar izlasi Tev ilgi nenāktos tuvumā redzēt! Kuans!
lol nav vinsh nekaaads 3. vaartsargs!!!
vinsh buus muusu 1. numurs lol
paskatieska pedejaas speelees plosaas

  +5 [+] [-]

, 2009-01-27 16:37, pirms 17 gadiem
Visu cieņu, Edgar!

Man patīk, kā Tu spēlē un kā Tu attiecies pret Latvijas izlasi utt.

žēl, ka sabiedrībā tik un tā nav skaidrs, kas tad arī notika tajā nelaimīgajā naktī, tāpēc virmo baumas utt.

Ceru Tevi vēlreiz redzēt iekš Dinamo un KHL labāko vārtsargu ailēs !

  -3 [+] [-]

, 2009-01-27 16:37, pirms 17 gadiem
demons35 rakstīja: lol nav vinsh nekaaads 3. vaartsargs!!!
vinsh buus muusu 1. numurs lol
paskatieska pedejaas speelees plosaas
Vinš ir švakaks par Dmitriju kurš šobrid ir pelnijis but nr1. Vismaz ar tadu vārguļa un abižotā sīča attieksmi masaļskis vairak par slidu asināšanu nav pelnijis, un ari vacija ielaisto ripu koeficents nav neko spožšsssss. Vienu speli nospideja vairak, jo šaubos vai esi redzējis speli, ka saki noplosijas

  +5 [+] [-]

, 2009-01-27 16:45, pirms 17 gadiem
Lai Tev Edža veicas!!!!!!!!!!!!!!!! Spēē vienalga kur tikai neaizmirsti ka esi no LV!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-27 16:53, pirms 17 gadiem
beatles rakstīja: un pareizi izdarija Skudra.
A vispaar ko Skudra pashlaik dara? naw zinju arii pa Ozo

     [+] [-]

, 2009-01-27 16:55, pirms 17 gadiem
fire rakstīja: Vinš ir švakaks par Dmitriju kurš šobrid ir pelnijis but nr1. Vismaz ar tadu vārguļa un abižotā sīča attieksmi masaļskis vairak par slidu asināšanu nav pelnijis, un ari vacija ielaisto ripu koeficents nav neko spožšsssss. Vienu speli nospideja vairak, jo šaubos vai esi redzējis speli, ka saki noplosijas
lol visaas speeles nospideeeja tikai 1. spelei nebija gatavs ja kas Dima shaubos vai labaaks pa Mustukovu vai Naumovu
ta kaa piever muti siikais :p

  +6 [+] [-]

, 2009-01-27 16:56, pirms 17 gadiem
Dināmo jau neko neteica tpc ka Pruseks bija ja nebūtu PRuseka man liekas viņi lūgtos lai Edgars nāk atpakaļ.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-27 17:00, pirms 17 gadiem
Masaļskis izturas kā degunradzis... kā jau latvietis!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-27 17:02, pirms 17 gadiem
Lai nu kādas muļķības,toreiz Edgars ar nebūtu nostrādājis,bet lielāku cilvēcību un sapratni no Dinamo funkcionāriem jau nu varētu prasīt.Kaut vai tāpēc,lai vēlāk nevajadzētu,ar kaunā nolaistām acīm,vērsties pie Edgara pēc palīdzības bezizejas gadījumā!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-27 17:04, pirms 17 gadiem
OsĪtS. rakstīja: Piz*ets ntas NAUMOVS neko nedara labāk lai MAsaļskis nāk atpakāl
Normāli Naumovu vnk miskastē izmet
čist muļķis esi?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-27 17:08, pirms 17 gadiem
beatles rakstīja: un pareizi izdarija Skudra.
Ne jau par to stāsts - manis pēc pareizi vai nepareizi! Tā ir pagātne!
Es tikai izsaku cerību, ka šeit nebūs vēl viens tāds variants! Šoreiz tikai ar RD!

  -3 [+] [-]

, 2009-01-27 17:10, pirms 17 gadiem
demons35 rakstīja: lol visaas speeles nospideeeja tikai 1. spelei nebija gatavs ja kas Dima shaubos vai labaaks pa Mustukovu vai Naumovu
ta kaa piever muti siikais :p
Sīkais esi tu visticamāk, 6 speles 5 zaudejumi vinam vācijā bija. Dima ir daudz labāks par Masaļski to pieradija kad abi speleja LV līgā. Masaļskis nebut nav Latvija labākais spēlētājs, katrā ziņā, mani neuztrauc labi slikti viņš spele/bet galvenokārt attieksme, tāds čoms kas nespej atbildēt par saviem vārdiem, vienmēr visā vaino citus tikai ne sevi, nav cienīgs saukties Latvietis. Un tagad uzvedās kā mīkstmiesis, ja ne dinamo, tad speletu viņš tagad baltkrievijā labākajā gadījumā, jo pirms sezonas viņam neviens vietu nepiedāvāja pat! Un tagad kā tādz ēzelis nepateicīgs!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-27 17:11, pirms 17 gadiem
"Vienu dienu esi ļoti vajadzīgs, esi liels malacis, visi par tevi priecājas, bet nākamajā dienā kaut kas notiek un vairs neesi vajadzīgs nevienam. Tas bija sāpīgs moments."
Bēdīgi, galīgi. Žēl man šitā visa, ka gadījās viņam tā
Bet prieks, ka izlases sastāvā viņu redzēsim
Slēpts komentārs: labais333

  +1 [+] [-]

, 2009-01-27 17:15, pirms 17 gadiem
fire rakstīja: Vinš ir švakaks par Dmitriju kurš šobrid ir pelnijis but nr1.
nez kāpēc tad Žabotinskis nav nevienā komandā vismaz nu kāda Zviedrijas līgā ?

Tak nevar būt, ka , ja jau jams ir daudz labāks par Edgaru, viņu neviens nav pamanījis ?

Neesi kāds Dmitrija rads ??

P.S> nav nekas pret Dmitriju!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-27 17:15, pirms 17 gadiem
labais333 rakstīja: malacis,edgar,ka nespeelee dinamo!!!!!!!!!!
ar nepacietiibu gaidu riitdienu,ceru,ka spartaks sagraus dinamo un dinamo netiks izsleegsanas speelees!!!!!!!!!!
lai piepildaas!!!!!!!!!!!!!turam iikskus
aizej uz izpildi mājasdarbus, Sīkaļa.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-27 17:18, pirms 17 gadiem
Laba intervija, tikai žurnālists nobijās un nepajautāja to jautājumu, ko ļoti daudzi gaidīja. Protams, nav jau jāizdabā publikai, bet kas tu par žurnālistu, ja neuzdod sāpīgus jautājumus ? Būtu visiem vienreiz miers, ja Masaļskis pats būtu pastāstījis savu viedokli par notikumiem vecrīgā, savādāk tagad ir tik daudz baumu ... Un gadiem ilgi vēl baumos apr to, ko Masaļskis darīja / nedarīja tonakt. Es nesaku, ka tas mani ļoti interesē, bet vienkārši man Masaļski un viņa radiniekus / draugus / paziņas žēl, jo gadiem ilgi tagad būs jālasa visādas kret.īniskas lietas, no kurām labi, ja puse būs patiesība. Lai veicas karjerā, Masaļski. Parādi tiem vāciešiem, kur vēži ziemo.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-27 17:20, pirms 17 gadiem
Cerams Olimpisko spelu atlases turnīru būsi vislabākajā formā un nostāvēsi kādu spēli sausā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-01-27 17:35, pirms 17 gadiem
lai vai kā - nav mums Latvijā kaudze ar extra klases (nebaidos teikt šo vārdu) vārtusargiem, lai pēc katras šaizes izmestu viņus mēslainē... tā kā, priecāsimies ka Edgars ir atkal uz strīpas un var mūs priecēt ar savu sniegumu vienalga vai viņš ir izlases, Dinamo, vai kādu ārzemju klubu formas tērpā!!!
Lai veicas Edgar!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-27 17:39, pirms 17 gadiem
daccc rakstīja: "Vienu dienu esi ļoti vajadzīgs, esi liels malacis, visi par tevi priecājas, bet nākamajā dienā kaut kas notiek un vairs neesi vajadzīgs nevienam. Tas bija sāpīgs moments."
Bēdīgi, galīgi. Žēl man šitā visa, ka gadījās viņam tā
Bet prieks, ka izlases sastāvā viņu redzēsim
ta ka notika ar Masalski, vareja notikt ar jebkuru,pat ar tiem kas nedzer, nepipe un tikai droci pie kompja,bet klubs gruta bridi pagrieza muguru.... lai spele Vacija,kas te pateiks ka RD ir labak,vel sodien nav zinams kadas algas ir RD.....

  +2 [+] [-]

, 2009-01-27 17:41, pirms 17 gadiem
Lai veicas, gan jau arī noderēs kaut kad.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-27 17:45, pirms 17 gadiem
parādīs izlasē labu sniegumu, varbūt tiks atpakaļ uz dinamo, katrā ziņā, sliktāk nebūs! lai veicas!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-27 18:02, pirms 17 gadiem
Nezinu kas tur bija kas nebija,kā vārtsargs ir labs.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-27 18:11, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: viņš tev kaadu klubu vaino? un tu ne sū*a nezini, kas tur bija, ko viņš sita un kam viņš ko meloja...tas ka kautkāds Millers vakara ziņās pats izdomā kādu stāstu nemaz neintervejot Masaļski, tad tu uzreiz esi baigais zinātājs. neviens neko oficiali nav paskaidrojis! Taka ne tu kautko vari zinat un neviens cits šeit....Baigais, zinātājs, tam viņšsita, viņš izdzēra to un to, un tik un neko nesaprata, meloja visiem.....nu tāds zinātājs, nu tāds tu esi, ka di*st gribas...
Nu nu vieglāk palika?
Tavaj zināšanai viss sen zināms. Tikai Tu tēlo muļķi, kurš neko nezina !!!!
Policijai tak ir video, liecinieki bārā...viss ir...
Un klubu vinš vaino - sakot, ka domaja savadak atvadisies utt, ar vinju nerunāja, ko viņš melo, ka klubs ar viņu nerunāja!!!!!
Labs vartsargs, bet ar šadu attieksmi, nav vajadzīgs. Savarīja podus lai saka tā arī, nevis purkšķ! Šajā gadījumā būtu labāk viņš paklusējis! Citādi izklausās, riebigie Dināmo, iemeta bārā piedzirdīja, paši atdauzīja, izmeta kā suni...nelikdamies ne zinis - sorry tieši tā izklausās!!!!!
Lai spēlē vācijā, varbut uz PČ bus vajadzīgs, jo OS kvalifikācijas turnirā var arī ar muštukovu un Lūsinju nospēlēt pozitīvi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-27 18:19, pirms 17 gadiem
dēls, tu stulbs vai izliecies?
OsĪtS. rakstīja: Piz*ets ntas NAUMOVS neko nedara labāk lai MAsaļskis nāk atpakāl
Normāli Naumovu vnk miskastē izmet

  +2 [+] [-]

, 2009-01-27 18:33, pirms 17 gadiem
Kungi, nemoralizēsim tagad! Nelaime nenāk brēkdama.

Par Dinamo - dabūjuši Pruseku, viņi par daudz sapriecājās - bet tagad, kad Pruseks savainots, labs vārtsargs būtu noderējis.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-27 18:38, pirms 17 gadiem
Ja godīgi, tad par to ,ka Edgaram batīk blatot ne tikai pālī bet arī skaidrā dzirdēju no džekiem,kas kopā ar viņu spēlējuši LM, tā kā piekrītu tiem, kas saka , ka pašam vien savi mēsli ir jāizstrēbj, un nav ko tēlot mocekli un gaidīt līdzjūtību. Jāpāršķir jauna lapa un jāsāk viss no 0.
kukuruku rakstīja: Nu zini...šitais izklausās jau ļoti personīgi!
Pirmkārt, kā klubs palīdzēja ar naudu???Visu sedz apdrošināšana, nevis klubs!
Tu domā, ka Edgars nav pamatīgi samaksājis jau par visu lai viņu tā nozākāt?Kāds zīmulis kopš LM laikiem? Tu viņam kāds čoms?Izklausās, ka tu esi viņam pazīstams un tāds gļevulis, ka nevari acīs pateikt!
Dima? Tu neesi pamanījis, ka pa 10 gadiem jau cik izlases treneri nomainījušies un tu tiešam domā , ka VISIEM ir zobs uz Dimu??!!
Kam viņam jāsaka tev vai reportieriem, ka "pasaki godīg, pats sačakarēju visu, un rīkojos kā zīdainis." tā ir augstākā instance kam attaisnoties??
Man tiešām kauns par tādiem kā tu, kuri piesārņo citu prātus.Esi tāds vecis aizej uz Arēnu 6. februārī un pasaki Edgaram acīs, coolai čalis!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-27 18:41, pirms 17 gadiem
stulbenis tas nominatīvs tu 39 gadu vecumā sen jau būsi aizmirsis kā slidot!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-27 18:57, pirms 17 gadiem
ņehuj taisīt sūdus- ja tā,esi vīrs un paturi savas negācijas pie sevis,nevis bazūnē mēdijos..ir jāsaprot,ka starp nelaimi un sūdu taisīšanu ir liela atšķirība un tieši attieksmes dēļ ar dinamo vadību viņam ir tikai lietišķas attiecības- tā tam jābūt.
Slēpts komentārs: MartinsGra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-27 19:15, pirms 17 gadiem
Edgars tagad būtu labs palīgs Dinamo ,kad ir sdavainots Pruseks

  -1 [+] [-]

, 2009-01-27 19:18, pirms 17 gadiem
ja, godīgi, tad RD tu tiešām neesi vajadzīgs

     [+] [-]

, 2009-01-27 19:30, pirms 17 gadiem
Daži raksta tā, ka tagad Masaļski vispār no sporta aizdzīt! Padomājiet, mums nav tādu vārtusargu tik daudz!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-27 19:46, pirms 17 gadiem
nevajag lekties uz ielas, it sevišči ja esi augumā, kā sieviete
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-27 20:07, pirms 17 gadiem
Rīgas Dinamo tā arī neizpauda, kas tajā vakarā notika Vecrīgā. Un tādēļ mums līdzjutējiem ir grūti objektīvi par to spriest. Bet nu laikam jau nebija viss tik balts kā Masaļskis šeit zīmē. Skaidrs, ka kļūdamies mēs visi, bet nevajag šeit tēlot bez vainas apvainoto. Gan jau pats bija dzēris, gan jau pats arī uzprasījās un stulbu apstākļu sakritības dēļ iedzīvojās traumā. Diemžēl tā gadās...

     [+] [-]

, 2009-01-27 21:19, pirms 17 gadiem
Lielie Masaļska kritizētāji- kāda būs jūsu dziesma ja Masaļskis labi nospēlēs izlasē? Piekrītu tikai ka tā uzvestie nedrīkst, taču arī RD nav paradīze kurā netiekot viss šķiet cauri. Prieks, ka Edgars ir iekārtojies Vācijā. Katrā ziņā daudz labāk nekā kaut kādā nīkulīgā R2000, LM vai Ogre, kuri knapi velkās pa BAČ. Vismaz klubs ir vairāk piemērots viņa spējām. Galu gala nevajag cilvēku norakstīt tapēc ja viņš nejēdz atpūsties. Spēlē tak viņš labi.

     [+] [-]

, 2009-01-27 21:26, pirms 17 gadiem
Ko Jūs piesējāties čalim - atbildēt, vainīgs. Nav nekāds datorists lai rakstītu vai stāstītu memuārus. Uztusēja čalis un viss. Miers.

     [+] [-]

, 2009-01-27 21:30, pirms 17 gadiem
ja nebūtu huiņu taisījis tad būtu vajadzīgs dinamo, interesanti kapēc vācu saitos rakstīts, ka traumu dabūjis pēc uzbrukuma, nevis atrāvies par to ka sievietei iesitis, baigais varonis. Pēc šitā respekts pilnīgi 0 pret šito "superstāru"

     [+] [-]

, 2009-01-28 22:34, pirms 17 gadiem
tas kaadas ir Dinamo lietishkjas attiecibas ar Edgaru ir viens .. bet nevajag liet,ka taa ir nelaime ... pats ieliidi suudos,tagad atbildi par to! kaa par sportistu noveelu Edzham atveseljoties un tikt atkal elitee,bet kaa cilveekam veelu vinjam nejaukt privaato dziivi ar savu darbu - var slikti beigties,kaa shajaa gadiijumaa ar Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-28 23:47, pirms 17 gadiem
Masala!
Lai Tev veicas, visu cieņu par Tavu spēli! Prieks, ka Tev izdodas atgriezties!
Nolaidies uz zemes, beidz dirsties un esi savējais.
Nevienam nav noslēpums, ka esi lecīgs. Davai savaldies un Tevi cienīs, Tevi uz rokām nesīs!!!!

     [+] [-]

, 2009-01-29 00:32, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nevajag vainot RD. EM pats pieļāva lielu un muļķīgu kļūdu. Jā, piekrītu, atvadas varbūt varēja būt arī kaut kādā veidā savādākas, bet nebijai jau arī tā, ka RD viņu izmestu uz ielas. Ir līgums un ir noteikumi. Ja trauma būtu treniņā vai kaut kur arēnā būtu paslīdējis uz slapjas grīdas, komanda viņu paturētu, bet tā tomēr notika liela līguma noteikuma pārkāpuma dēļ.
Tādā ziņā viss pareizi, BET tā ir klasiska kļūda, ka cilvēki savā starpā nerunā un dedzina tiltus. Da pilnīgi vienalga, kas notika, vadībai ar Masaļski tomēr vajadzēja normāli atvadīties un OK.

     [+] [-]

, 2009-01-29 04:56, pirms 17 gadiem
da normaals chalis!

     [+] [-]

, 2009-01-29 06:42, pirms 17 gadiem
vartos jau labs,bet intervijā izklusās pēc aizvainota puišeļa!kat gan bija pārkāpis režīmu!!!protams jābūt atpakaļ uz dināmo!!!droši vien nākamajā sezonā,ja vien būs gribēšana un būs sapratis kāpēc vis ir tā noticis!!!lai veicas!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-01-29 07:21, pirms 17 gadiem
Vai Laviņam un Sorokinam arī neatrastos vieta ar Tribuncovu tajā zviedru klubā ???

     [+] [-]

, 2009-01-29 08:08, pirms 17 gadiem
viņš pats negrib uz Dinamo iet, viņš domā pat līgumu pagarināt!

un, ja viņa Olimpsikajā Kvalifikācijā nebūs paši zinat būs dirsā!!!

Viņš ir pašlaik Latvijā labākais vārtsargs!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-29 08:47, pirms 17 gadiem
lai vai ka gribu laj edzis ir atpakal rd

  +3 [+] [-]

, 2009-01-29 10:24, pirms 17 gadiem
Sportisti sevi parāda darbībā. Komandas klerki turpretī sevi parāda ar savu attieksmi pret spēlētājiem. Dinamo acīmredzot nošāva "buku", izmetot Masaļski aiz borta. Tagad, kad Prušeks ir traumēts, komandai ir palicis tikai viens drošs vārtsargs - Naumovs, kuram paldies dievam ir sportiskās formas un veiksmes pacēluma periods. Kas notiktu, ja Naumovs kādā brīdī nevarētu (Tfu-tfu-tfu, ka tik kas nenotiek!) palīdzēt komandai?
Bet man protams ir liels prieks par Masaļska ātro un sekmīgo sportiskās formas atgūšanu Vācijas Bundeslīgā. Tur vārtsargam spēlē dažkārt jāatvaira ap 50 un vairāk metienu un Edžam tur tiešām ir labākā treniņu vieta. Lai viņam veicas un lai veica Latvijas hokejam!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-29 11:22, pirms 17 gadiem
masalskis bija un bus labakais

  +1 [+] [-]

, 2009-01-29 12:45, pirms 17 gadiem
Vismaz būs izlasei kārtīgs vecis spēka gados, naumovam jau 42 gadi, ja vajadzēs uzlaidīs, bet visas spēles 60 minūtes viņš nevarēs kapāt ar pilnu klapi!

     [+] [-]

, 2009-01-29 15:59, pirms 17 gadiem
srajo rakstīja: Vismaz būs izlasei kārtīgs vecis spēka gados, naumovam jau 42 gadi, ja vajadzēs uzlaidīs, bet visas spēles 60 minūtes viņš nevarēs kapāt ar pilnu klapi!
42, skatos māki ceļot laikā viņam ir 39, 4 aprīlī paliek 40

     [+] [-]

, 2009-01-29 16:11, pirms 17 gadiem
iistenniibaa znarokam buus gruuta izcveeele , ko loikt vaartos...

     [+] [-]

, 2009-01-29 17:04, pirms 17 gadiem
Protams mes visi gribam specigu dinamo,bet saja gadijuma domaju galvenais lai edgars neuzmet lupu uz izlasi,cik saprotu to vins nedar!Bet dinamo galu gala nav izlase un gan jau iztiks bez edgara,bet cerams ka atpakalj celjs uz dinamo vinjam nav liegts!

     [+] [-]

, 2009-01-29 19:27, pirms 17 gadiem
Nepatīkami ir tas, ka nelaime var notikt ar jebkuru. Vienu dienu esi ļoti vajadzīgs, esi liels malacis, visi par tevi priecājas, bet nākamajā dienā kaut kas notiek un vairs neesi vajadzīgs nevienam.

Tā ir viena no dzīves patiesībām tā tas ir un tur neko nevar darīt tu vari uzticēties un paļauties tikai uz pašiem tuvākajiem ``gimenes locekļiem un draugiem.

     [+] [-]

, 2009-01-29 19:29, pirms 17 gadiem
muusejie rakstīja: Protams mes visi gribam specigu dinamo,bet saja gadijuma domaju galvenais lai edgars neuzmet lupu uz izlasi,cik saprotu to vins nedar!Bet dinamo galu gala nav izlase un gan jau iztiks bez edgara,bet cerams ka atpakalj celjs uz dinamo vinjam nav liegts!
Es domāju ka viņam ceļš nav liegts, bet pēc tādas "draudzīgas" atvadīšanās vismaz es viņa vietā vairs negribētu atgriesties Dinamo.

     [+] [-]

, 2009-01-29 19:32, pirms 17 gadiem
budins25 rakstīja: iistenniibaa znarokam buus gruuta izcveeele , ko loikt vaartos...
Es domāju ka viennozīmīgi tas ir Edgars viņš rāda fantastisku sniegumu Vācijā kāmēr Naumovs rāda labu sniegumu bet ne vairāk. Naumovs var paņemt ļoti smagu ripu, bet ielaist pāris uzmetienos no zilās līnijas
Slēpts komentārs: OsĪtS.

     [+] [-]

, 2009-01-30 11:37, pirms 17 gadiem
Starp citu tur puse no Rīgas Dinamo komandas koda......
Un visu to traci sacēla neviens cits kā Koziols.
Ja nebūtu Koziols, neviens pat nenojaustu par šo gadījumu