Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Šuplers uzteic savējos

Andrejs Siliņš

Šuplers uzteic savējos
Rīgas "Dinamo" galvenais treneris
Juliuss Šuplers.
Foto:dinamoriga.eu

Pēc izcīnītās uzvaras Gubernatora kausa izcīņā Mitiščos pār Toljati "Lada" hokejistiem Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers atzina, ka mača uzdevums nav bijis par katru cenu izcīnīt uzvaru.

"Man komanda šajā spēlē pret toljatiešiem ļoti patika," sacīja Šuplers. "Puiši bija līdz galam koncentrējušies, spēlēja ar pilnu pašatdevi. Īpaši gribu izcelt vārtsargu Masaļski, Hossu, Elisonu, otro maiņu Širokovs-Cipulis-Ņiživijs, centra uzbrucēju Aigaru Ciprusu. Sevi labi parādīja arī vairāki jaunie spēlētāji."

"Šajā tikšanās reizē ar Toljati komandu uzdevums nebija par katru cenu izcīnīt uzvaru," turpināja treneris. "Pēc šī panākuma esam otrie turnīrā, un mums ir iespēja spēlēt finālā."

"Es uzskatu Rīgas "Dinamo" par gudru komandu ar labu spēles uzstādījumu," pēc zaudējuma pretiniekus paslavēja "Lada" galvenais treneris Pjotrs Vorobjovs. "Tas un lielā vēlēšanās uzvarēt bija noteicošais, kāpēc viņi mūs pieveica. Diemžēl mūsu puišiem nepietiek pieredzes."

Saistītie raksti:
"Dinamo" pārspēj Toljati "Lada"

     [+] [-]

, 2008-08-26 21:55, pirms 16 gadiem
marchelo rakstīja: Kur Šuplers licis Galviņu pēc protokoliem Krievijā nespēlē nevienā spēlē atšķirībā no Sotnieka kas manuprāt pēc potenciāla un auguma parametriem ir vājāks par Galviņu.Nu nav mums tik daudz aizsargu lai norakstīt un ņemt leģionārus.


Vēl viens "bāzes komandas" apsēstais!!!! RD nekur nav teikts, ka noteikti un obligāti ir jāņemt TIKAI (vai pirmām kārtām) latviešu spēlētāji! Tas ka šogad viņu tiešām tādā RD ir padaudz ir pa daļai pateicoties Kiras "rozā sapnim" par "bāzes komandu" un kam tiešām bija sapnis sapulcināt RD labākos LV špīlerus (ko arī šogad pa lielai daļais izdevās izdarīt).... Āzim tāds sapnis nav bijis nekad!!! Viņš vislaik ir tik par "biznbesa projektu" runājis un ja "biznesa projektam" pa sezonu lāga neies kā bija iecerēts, tad domāju nākamgad būs jau diezgan pamatīgas izmaiņas (arī kadru ziņā)....

     [+] [-]

, 2008-08-26 22:00, pirms 16 gadiem
Galviņam it kā esot trauma.

P.S.
Attiecībā uz dažu labu septiņdesmit septīto komentētāju no Kurzemes rietumu nomales - ir jau pierādījies ne reizi vien, ka diskutēt vienkārši nav jēgas. Sākumā apsaukājas un runā muļķības, pēc tam mēģina pierādīt, ka tomēr kaut ko saprotot. Sekli. Un nav vērts.

     [+] [-]

, 2008-08-26 22:03, pirms 16 gadiem
marchelo rakstīja: Kur Šuplers licis Galviņu pēc protokoliem Krievijā nespēlē nevienā spēlē atšķirībā no Sotnieka kas manuprāt pēc potenciāla un auguma parametriem ir vājāks par Galviņu.

Sotnieks vēl pavisam jauns būdams spēlēja pie Šuplera BAČā, tāpat kā Galviņš (kuram itkā trauma šobrīd)

     [+] [-]

, 2008-08-26 22:20, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Vēl viens "bāzes komandas" apsēstais!!!! RD nekur nav teikts, ka noteikti un obligāti ir jāņemt TIKAI (vai pirmām kārtām) latviešu spēlētāji! Tas ka šogad viņu tiešām tādā RD ir padaudz ir pa daļai pateicoties Kiras "rozā sapnim" par "bāzes komandu" un kam tiešām bija sapnis sapulcināt RD labākos LV špīlerus (ko arī šogad pa lielai daļais izdevās izdarīt).... Āzim tāds sapnis nav bijis nekad!!! Viņš vislaik ir tik par "biznbesa projektu" runājis un ja "biznesa projektam" pa sezonu lāga neies kā bija iecerēts, tad domāju nākamgad būs jau diezgan pamatīgas izmaiņas (arī kadru ziņā)....

Par to kurš ir apsēsts un kurš nav pataupi sev,bet kas attiecas uz biznesa projektu tad skatītāju skaits ir atkarīgs netikai no rezultātiem,bet arī no vietējo spēlētāju skaita tajā kā arī algas vietējiem ir stipri mazākas nekā leģionāriem jo budžets no Hosu,Vestkoku,Hartiganu algām ir stipri lielāks nekā no Cipuļa,Tribuncova,Dārziņa algām.Tāka ar vietējiem spēlētājiem var dabūt vairāk skatītājus ar mazāk izdevumiem.

     [+] [-]

, 2008-08-26 22:21, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bet,kas attiecās uz Šuplera izteicieniem par RD spēles kvalitāti,tad tie laikam atkarīgi no iepriekšējā vakarā izdzertā šņabja daudzuma ar krievu kolēģiem!


Nu piemēram šeit saskatu, un ne tikai pie šī topika tu muldi pilnīgu sviestu.
Tagad arī man gribētos lai Dinamo samizotu tavus mečus, varbūt tad nomierinātos. Tu tā vietā, lai priecātos, ka mums beidzot ir komanda, kura spēlēs augstākajā līmenī, nespēj tikt galā ar savu skaudību par to, ka LM vairs neviens (protams izņemot tevi un vēl pāris fanātus) neuzskata par striprāko LV klubu. Varu pateikt godīgi, man neskauda, ka Liepāja pagāšgad kļuva par čempioni tāpēc nesaprotu kāda jēga tev ir tā satraukties

Dodu 100%, ka gadījumā, ja Dinamo netikai uzspēlētu vienu spēli pret mečiem, bet reāli spēlētu Samsunglīgā (vai kas mums tagad būs sponsors) tu būtu pirmais, kas bļautu, ka tas nav godīgi, ka klubs ar tādu budžetu lien kur nevajag

     [+] [-]

, 2008-08-26 22:21, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Sotnieks vēl pavisam jauns būdams spēlēja pie Šuplera BAČā, tāpat kā Galviņš (kuram itkā trauma šobrīd)


Nu ja Galviņam trauma, tad tas arī varētu izskaidrot kapēc šis ir "pazudis"...

     [+] [-]

, 2008-08-26 22:26, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: nespēj tikt galā ar savu skaudību par to, ka LM vairs neviens (protams izņemot tevi un vēl pāris fanātus) neuzskata par striprāko LV klubu.

es LM uzskatu par stiprāko klubu, RD spēlē citā līgā un nemaz nepretendē uz LV tituliem tapēc es šos ieskaitē neņemu.

     [+] [-]

, 2008-08-26 22:28, pirms 16 gadiem
marchelo rakstīja: Par to kurš ir apsēsts un kurš nav pataupi sev,bet kas attiecas uz biznesa projektu tad skatītāju skaits ir atkarīgs netikai no rezultātiem,bet arī no vietējo spēlētāju skaita tajā kā arī algas vietējiem ir stipri mazākas nekā leģionāriem jo budžets no Hosu,Vestkoku,Hartiganu algām ir stipri lielāks nekā no Cipuļa,Tribuncova,Dārziņa algām.Tāka ar vietējiem spēlētājiem var dabūt vairāk skatītājus ar mazāk izdevumiem.


Bet ja beigu rezultāts tomēr neapmierinās, tad nākamgad kluba vadībai tāpat vajadzēs meklēt kādus citus variantus šitam "biznesa projektam" kā pastiprināties.... domā fani nāks uz RD spēlēm (biezā slānī), ja tur būs kaut vai tik pat cik tagad (vai vēl vairāk) LV spēlētāji, bet RD pārsvarā visiem kāsīs.....? Es piem. stipri šaubos....

     [+] [-]

, 2008-08-26 22:41, pirms 16 gadiem
izstas ka CIPA tiks dinamo

     [+] [-]

, 2008-08-26 22:50, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Bet ja beigu rezultāts tomēr neapmierinās, tad nākamgad kluba vadībai tāpat vajadzēs meklēt kādus citus variantus šitam "biznesa projektam" kā pastiprināties.... domā fani nāks uz RD spēlēm (biezā slānī), ja tur būs kaut vai tik pat cik tagad (vai vēl vairāk) LV spēlētāji, bet RD pārsvarā visiem kāsīs.....? Es piem. stipri šaubos....

Spriežot pēc pārbaudes spēļu rezultātiem(kas protams vel nav 100%rādītājs)regulāru sagrāvju nebūs un zaudējumi līdzvērtīgā spēlē skatītājus neaizbaidīs protams piekrītu tev ka leģionāri nepieciešami,bet uzskatu ka pašreizējais leģionāru skaits ir optimāls.Jebkurā gadījumā var pastiprināt ies aizstājot nekvalitatīvus leģionārus ar labākiem.Neteikšu ka tagadējie ir slikti bet vismaz pagaidām pārsvarā rezultātu taisa mūsu puiši.Un spēlējot Rīgā mājas spēles emocijas mūsu puišiem būs daudz lielākas.Ja būs cīņa normāli līdzjutēji nepametīs savu komandu tāpat kā tas ir ar Latvijas izlasi ir liela vilšanās un katru pavasari vis sākas no jauna.

     [+] [-]

, 2008-08-26 23:45, pirms 16 gadiem
Normaliem lidzjutejiem ir pilnigi pajat uz nacionalitatem kluba, imo.

Gribetu redzet, tos divnedelu fanos izturam regularo sezonu skatamies ka komanda ar retiem uzplaiksnijumiem pakas speli pec speles. Ja kas, tas ari speletajus salauz. Agrak vai velak viens no viniem nosplautos - fans vai speletajs (drizak jau otrs; fuuu, nepatriots).
Nav un nekad nebus progresa bez regularam uzvaram. Un patlaban vieni letini KHL neko nespes panakt, lai ka speletaji cinitos un fani aurotu. Tapec atbalstu legionorus kaut puskomandu un vairak, ja vien tas palidz tikt tuvak gagarinam. A vietejie lai megina izkonkuret, nenobremzejot budzeta potencialu.
Izlasei deretu piemers, nevis kopija.

     [+] [-]

, 2008-08-27 08:34, pirms 16 gadiem
Papētīju Dinamo bildes, mūsējo formas man atgādina Colorado Avalanche.
Dārziņš labs, visas beibes gar zemi! Cerams, ka tik pat labi arī spēlēs.

     [+] [-]

, 2008-08-27 08:36, pirms 16 gadiem
Sputniks rakstīja: Normaliem lidzjutejiem ir pilnigi pajat uz nacionalitatem kluba, imo.

Gribetu redzet, tos divnedelu fanos izturam regularo sezonu skatamies ka komanda ar retiem uzplaiksnijumiem pakas speli pec speles. Ja kas, tas ari speletajus salauz. Agrak vai velak viens no viniem nosplautos - fans vai speletajs (drizak jau otrs; fuuu, nepatriots).
Nav un nekad nebus progresa bez regularam uzvaram. Un patlaban vieni letini KHL neko nespes panakt, lai ka speletaji cinitos un fani aurotu. Tapec atbalstu legionorus kaut puskomandu un vairak, ja vien tas palidz tikt tuvak gagarinam. A vietejie lai megina izkonkuret, nenobremzejot budzeta potencialu.
Izlasei deretu piemers, nevis kopija.


Piekrītu pa visiem 100%! Man arī būtu po.. vai RD satsāv no vieniem letiņiem vai vieniem leģionāriem galvenais, lai klubam ir profesionāla attieksme pret darbu (gan ar faniem, mēdijiem u.t.t.) gan arī spēlētājiem laukumā, tad es to komandu atbalstīšu arī pat tad, ja viņi kāsīs vairāk nekā vinnēs! Un tāpat piekrītu, ka klubā ir jābūt konkurencei un jāņem komandā ir labākie (no pieejamajiem un fin. iespējām) neatkarīgi no tā vai tas ir leģionārs vai mūsējais!

     [+] [-]

, 2008-08-27 11:00, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Piekrītu pa visiem 100%! Man arī būtu po.. vai RD satsāv no vieniem letiņiem vai vieniem leģionāriem galvenais, lai klubam ir profesionāla attieksme pret darbu (gan ar faniem, mēdijiem u.t.t.) gan arī spēlētājiem laukumā, tad es to komandu atbalstīšu arī pat tad, ja viņi kāsīs vairāk nekā vinnēs! Un tāpat piekrītu, ka klubā ir jābūt konkurencei un jāņem komandā ir labākie (no pieejamajiem un fin. iespējām) neatkarīgi no tā vai tas ir leģionārs vai mūsējais!

Izskatās ka pie tikšām tribīnēm Rd nebūs jaspēlē pat ļoti grūtos laikos - vismaz 2 līdzjutēji būs

     [+] [-]

, 2008-08-27 12:05, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Izskatās ka pie tikšām tribīnēm Rd nebūs jaspēlē pat ļoti grūtos laikos - vismaz 2 līdzjutēji būs

Nuuuu, tieši pretēji - jo sliktāk RD ies, jo mazāk interesi izrādīšu. JO tad jau sasparosies ĪSTENIE līdzjutēji, kuri tieši tādos brīžos sajūt gandarījumu par savu "saraušanu". Kam tur maisīties?..

     [+] [-]

, 2008-08-27 12:35, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Izskatās ka pie tikšām tribīnēm Rd nebūs jaspēlē pat ļoti grūtos laikos - vismaz 2 līdzjutēji būs


Nāc par trešo...