Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

LIELAIS GALDS: KONURSS VISIEM SPORTA SPECIEM

B

Skaistie!

Domāju, ka precīzu atbilžu autors uz visiem 5 jautājumiem nepaliks bez gandarījuma.

Uz priekšu:

1. Kas ir Latvijas valsts sporta panākums Nr.1 starptautiskās rezonanses ziņā kopš 1918.gada? Kas ir Nr.2 un cik tuvs tas ir Nr.1 šajā ziņā?

2. Cik skatītāju bija uz 1935.gada Eiropas čempionāta finālspēli basketbolā ar Latvijas līdzdalību? Cik skatītāju bija uz 1937.gada Latvias-Vācijas futbola izlašu spēli ASK stadionā?

3. Kad 2001.gadā Ķelnē notika PČ ledus hokejā, virkne Latvijas hokeja fanu (no 8tk.) Ķelnē ceļā uz ledus hokeja arēnu satika vācu sporta fanus no Ķelnes. Ko viņi teica, uzzinājuši, ka latvieši dodas uz PČ ledus hokejā? Interesē versija.

4. Kāds ir pilns un precīzs ACB līgas basketbola komandas Barcelona nosaukums? Kā veidojas šīs komandas finansējums?

5. 2002.gada 2.maijā PČ ledus hokejā pēc izkļūšanas no grupas turnīra Gēteborgā notika svarīga spēle starp Zviedrijas ledus hokeja izlasi un Slovākijas izlasi, kas vēlāk kļuva par čempioniem šajā turnīrā. Dažas dienas vēlāk Gēteborgā norisinājās vietējā futbola čempionāta mačs starp IFK Gothenburg un Orgryte IS. Cik bija skatītāju uz pirmo un cik uz otro spēli?

Bimbis.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 04:14, pirms 12 gadiem
1. Nr.1. varētu būt Euro2004 finālturnīrs futbolā. Nr.2. basketbola izlases uzvara 1935. gada Eiropas čempionātā. Grūti salīdzināt cik tuvs vai tāls ir Nr.2 no Nr1., jo tie bija dažādi laiki.

2. uz to jauko finālspēli bija apmēram kādi 2000, iespējams mazāk. Uz futbola draudzības spēli starp Latviju un Vāciju tieši pēc jāņu svinībām, 25. jūnijā, ieradās aptuveni 8000 skatītāju.

3. Vācieši mūsējiem, iespējams, prasīja, kur notiek spēles, cik maksā biļetes un kas tajā čempionātā piedalās.

4. FC Barcelona Bàsquet, kopš viņi ieguvuši tādu ļoti naudīgu sponsoru kā Regal, nosaukums ir - FC Barcelona Regal.

5. Uz hokeju ne vairāk kā 5800, uz to futbola maču ap 15000.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 05:49, pirms 12 gadiem
euro 2004 bez konkurences. visspilgtākais piemērs ir Lato Lapsas grāmatā, kur Āfrikas nekurienes vidū satiktie amerikāņi (amerikāņi! kas viņiem tāds sokers...) saprata, ka ā, Latvija, tā ir tā, kas spēlē futbolu.
Lai arī kas būtu otrā vietā, no euro 2004. šķir gaismas gads. bet kas ir otrā vietā... šaubos, vai kaut kas no pirmskara, nebija taču tik atīstītu mediju. un olimpiādes 0:7 pret franciju vai nu gluži pie panākumiem būtu jāskaita... gulbis vai pahars. vainšteins diez vai.
2. nezinu. cik stadionā sagāja, tik arī bija uz basi jau tik daudz nesanāks.
3. gan jau prasīja, kas tas tāds hokejs. īsāk sakot: "ko jūs ziemā ēdat"
4. maaaa pārliecinoši atbildējis, tātad viņam taisnība. pats meklēt negribu.
5. čo ta cipars 40 000 uz futbolu prātā. hoķī, nu cik hoķī... pustukša halle bija. teikšu 10x mazāk, 4000.

forši tukši pamuldēju, paldies.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 06:25, pirms 12 gadiem
1.Viennozīmīgi Latvijas pirmās brīvvalsts laikā PIRMAJĀ EČ BASKETBOLĀ IZCĪNĪTĀ ZELTA MEDAĻA 1935.GADĀ. "Sapņu komanda 1935"
Pēc tam, jā, varbūt futbola izlases tikšana uz EČ 2004 futbolā un neizšķirts ar Vāciju 0:0.
Tuvs? Attālums ir kosmisks.
2. 2.1)1000-2000 skatītāju, 2.2) 4000-5000 skatītāju.
3. Kas ir ledus hokejs un tas notiek pie mums?
4. Futbol Club Barcelona ir tikai daļa no sporta organizācijas Barselonā kas balstās uz futbola kluba Barcelona, tās sastāvā ir gan basketbola klubs BC Barcelona Regal, FC Barcelona Ice hockey, gan FC Barcelona Hanball.
FC Barcelona savus lielākos ienākumus gūst no futbola sekcijas pārdodot suvenīrus un atribūtiku, biļetes uz spēlēm utt. Jau vairākus gadus FC Barcelona spēlē bez komercreklāmas uz krekliņiem atvēlot vietu bezpeļņas labdarības organizācijām kurās katru gadu iemaksā zināmu naudas sumuu. Piemēram Unicef vai Quatar Foundation.

5. 18 800

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 06:41, pirms 12 gadiem
Diez, Ugrjumova otro vietu Tour de France var saukt par nākamo nozīmīgāko pēc futbolistu kvalificēšanās?

     [+] [-]

, 2013-03-26 07:25, pirms 12 gadiem
Starptautiskās rezonanses ziņā Euro 2004 pret Eurobasket 1935 nav pat vērts salīdzināt - basketbols nekad nav popularitātē bijis kaut cik tuvu futbolam, un arī pirmskara Latvijā futbola prestižs bija nesalīdzināmi augstāks. Visai droši var apgalvot, ka 1935.gadā Eiropā, kurā ekonomiskās krīzes rezultātā teju katrā valstī bija izveidojies autoritārs vai totalitārs režīms, bija daudz būtiskāku lietu par kaut kādu pirmo Eiropas čempionātu grozabumbā.
Tikām Euro 2004 nozīmi labi rāda kaut vai tas, ka pēdējo 10 gadu laikā (par ko ir pieejami Google dati) nekad vārds Latvia nav bijis tik ļoti meklēts internetā kā 2004.gada 12.-19.jūnijā, un lieki teikt, ka Top dienas bija 15. un 19.jūnijs - spēles pret Čehiju un Vāciju.

     [+] [-]

, 2013-03-26 08:59, pirms 12 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Diez, Ugrjumova otro vietu Tour de France var saukt par nākamo nozīmīgāko pēc futbolistu kvalificēšanās?
Es otrajā vietā tomēr liktu Romāna Vainšteina uzvaru Pasaules čempionātā 2000. gadā. Esmu pārliecināts, ka kaut kas tāds Latvijā neatkārtosies nekad.
Par kaut kādiem bimbambola, ragaviņu braucēju, airētāju, žibulētāju vai Apiņa(nekā personīga n-tajam medaļniekama) panākumiem vispār nav vērts diskutēt.
Atbildot uz autora jautājumu,tuvība ir tāda, kāda tā var būt starp futbolu un riteņbraukšanu (nejaukt ar BMX vai Olimpiādes līmeņa riteņbraukšanas sacensībām).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-26 10:15, pirms 12 gadiem
Skatos, ka problēmas sagādā 2. un 5.jautājums.

5.jautājums:

Zviedrija - Slovākija 5744 links Standings

37 763: Örgryte IS–IFK Göteborg 2–1, Ullevi den 8 maj 2002
Fotbollsallsvenskan 2002 - Wikipedia

Te es gribēju uzsvērt ledus hokeja PČ "īpašo" nozīmi un vērtību, kā arī vidējā letiņa stingro pārliecību, ka zviedri ir ledus hokeja nācija un šis sports ir NR.1 Zviedrijā.

Lieliski atceros, ka pēc šī čempionāta Renē Fāzels bija ļoti neapmierināts, piesauca tieši manis piedāvāto apmeklētības salīdzinājumu, brīnījās- kā tas varot būt? Akmens tika mests organizatoru dārziņā- kā tā varot būt, ka pat uz mājinieku spēlēm nenākot pietiekami liels skatītāju skaits? Arēna bija pustukša.

2.jautājums.
Atklāti teikšu- nezinu, cik tur Šveicē bija. Nojausma liek domāt, ka robežās no daži simti - 2000.
1937.gada 25.jūnijā ASK stadionā Latvija-Vācija maču noskatījās 17 000 skatītāju.

Pirmās Latvijas Republikas laikā futbolam popularitātes ziņā nestāvēja klāt neviens sporta veids.

     [+] [-]

, 2013-03-26 10:34, pirms 12 gadiem
Uz 1.jautājumu ar labu joku atbildējis Krokodils.

Diskusijas vērts varētu būt jautājums par Nr.2.

Laikam tomēr Vainšteina Pasaules čempiona tituls.
Varētu būt arī atsevišķas labas Latvijas futbola izlases spēles ārpus Euro-2004. Noteikti mači pret Turciju, ja pārspēles apskatām atsevišķi. Arī 1997.gada mačs Glāzgovā pret Skotiju un citas līdzīga kalibra spēles.
Patika kastroļa stāsts- par to google nezināju. Turklāt, jāņem vērā, ka 2004.gadā google izmantošana kā tāda bija krietni mazāk izplatīta, nekā pēdējos gadus.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 10:39, pirms 12 gadiem
Par 3.jautājumu versijas ir gana labas un precīzas. Man kāds tā čempionāta apmeklētājs stāstīja, ka benzīntankā Ķelnē esot satikuši vāciešus, kuri devušies uz futbola spēli. Ieraugot letiņus hokeja kreklos, nākuši draudzēties un runāties. Neviens neesot zinājis, ka Ķelnē notiekot PČ ledus hokejā, ar lielu izbrīnu klausījušies aizrautīgajos apgaroto latviešu stāstos par ledus hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 11:02, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Skatos, ka problēmas sagādā 2. un 5.jautājums.

5.jautājums:

Zviedrija - Slovākija 5744 links Standings

37 763: Örgryte IS–IFK Göteborg 2–1, Ullevi den 8 maj 2002
Fotbollsallsvenskan 2002 - Wikipedia

Te es gribēju uzsvērt ledus hokeja PČ "īpašo" nozīmi un vērtību, kā arī vidējā letiņa stingro pārliecību, ka zviedri ir ledus hokeja nācija un šis sports ir NR.1 Zviedrijā.

Lieliski atceros, ka pēc šī čempionāta Renē Fāzels bija ļoti neapmierināts, piesauca tieši manis piedāvāto apmeklētības salīdzinājumu, brīnījās- kā tas varot būt? Akmens tika mests organizatoru dārziņā- kā tā varot būt, ka pat uz mājinieku spēlēm nenākot pietiekami liels skatītāju skaits? Arēna bija pustukša.

2.jautājums.
Atklāti teikšu- nezinu, cik tur Šveicē bija. Nojausma liek domāt, ka robežās no daži simti - 2000.
1937.gada 25.jūnijā ASK stadionā Latvija-Vācija maču noskatījās 17 000 skatītāju.

Pirmās Latvijas Republikas laikā futbolam popularitātes ziņā nestāvēja klāt neviens sporta veids.
Neesmu speciāli pētījis, bet ir aizdomas, ka šobrīd uz pasaules ir tikai 1 valsts, kur populārākais sports ir ledus hokejs- un tā ir Kanāda.
Otra valsts, ko parasti min kā ledus hokeja meku- Somija šobrīd bauda futbola renesansi, pēc nupat izcīnītā niča WC2014 atlasē pret pašu Spāniju.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 11:06, pirms 12 gadiem
Un ko tu ar šiem provokatīvajiem jautājumiem centies panākt/pateikt? Lai es tagad skatos futbolu, nevis hokeju? Man futbols liekas garlaicīgs. Vienmēr par hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 11:20, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Neesmu speciāli pētījis, bet ir aizdomas, ka šobrīd uz pasaules ir tikai 1 valsts, kur populārākais sports ir ledus hokejs- un tā ir Kanāda.
Otra valsts, ko parasti min kā ledus hokeja meku- Somija šobrīd bauda futbola renesansi, pēc nupat izcīnītā niča WC2014 atlasē pret pašu Spāniju.
Divas, protams, divas: Kanāda un Latvija!
Kad Krievzeme Rīgā nodibinās futbola klubu ar finansējumu 100 KK $ gadā, tad pirmais būs futbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 12:08, pirms 12 gadiem
Par to Google - cik zinu, algoritms aprēķinam lietojuma daudzumu ņem vērā - tur parādās tas, cik procentuāli liela daļa no visiem meklējumiem Googlē konkrētajā periodā ir bijuši ar izvēlēto atslēgas vārdu.
Bet par Euro pārsvaru pār visu pārējo tāpat šaubu nav - tikai Eiropā vien šim turnīram seko milzīgs procents gandrīz visu valstu iedzīvotāju + domājams, ka par Euro interese ir labā līmenī arī pārējos kontinentos.
Futbola Eiro priekšrocība (vismaz līdz šim, kamēr tur spēlē 16 komandas, nevis 24) ir bijis tajā, ka šajā turnīrā vidējais komandu līmenis bija droši vien augstāks kā Pasaules kausā - jo PK vienmēr piedalās vairākas Z-Amerikas un Āzijas komandas, kurām ir garantēts pastarīšu statuss un minimālas iespējas izkļūt no grupas. Sākot ar astotdaļfinālu, protams, PK ir spēcīgāks.
Nav tā, ka mūsdienās hokejam un jo īpaši basketbolam nebūtu iespējas sacelt starptautisku ažiotāžu, taču tur Latvijai vajadzētu Olimpiskajās spēlēs apspēlēt ASV basketbolā vai Kanādu/Krieviju hokejā, lai izpelnītos kaut ko līdzīgu Euro 2004 popularitātes uzplaiksnījumam

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 13:09, pirms 12 gadiem
kastrolis rakstīja: Par to Google - cik zinu, algoritms aprēķinam lietojuma daudzumu ņem vērā - tur parādās tas, cik procentuāli liela daļa no visiem meklējumiem Googlē konkrētajā periodā ir bijuši ar izvēlēto atslēgas vārdu.
Bet par Euro pārsvaru pār visu pārējo tāpat šaubu nav - tikai Eiropā vien šim turnīram seko milzīgs procents gandrīz visu valstu iedzīvotāju + domājams, ka par Euro interese ir labā līmenī arī pārējos kontinentos.
Futbola Eiro priekšrocība (vismaz līdz šim, kamēr tur spēlē 16 komandas, nevis 24) ir bijis tajā, ka šajā turnīrā vidējais komandu līmenis bija droši vien augstāks kā Pasaules kausā - jo PK vienmēr piedalās vairākas Z-Amerikas un Āzijas komandas, kurām ir garantēts pastarīšu statuss un minimālas iespējas izkļūt no grupas. Sākot ar astotdaļfinālu, protams, PK ir spēcīgāks.
Nav tā, ka mūsdienās hokejam un jo īpaši basketbolam nebūtu iespējas sacelt starptautisku ažiotāžu, taču tur Latvijai vajadzētu Olimpiskajās spēlēs apspēlēt ASV basketbolā vai Kanādu/Krieviju hokejā, lai izpelnītos kaut ko līdzīgu Euro 2004 popularitātes uzplaiksnījumam
Euro2004 finālturnīra laikā pie LV faniem nāca klāt dažādu Āzijas valstu iedzīvotāji, gribēja kopā bildēties, stāstīja, ka speciāli ņēmuši atvaļinājumus, lai varētu atbraukt uz šo turnīru Portugālē. Katrā ziņā skaidrs, ka futbola pasaulē EČ ir tikai nedaudz mazāk populars par WC.
Arī vācieši nāca klāt un neskatoties un zaudētajiem punktiem pret Latviju, arī pēc šī mača teica "Thank you for Turkey".

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 13:18, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Neesmu speciāli pētījis, bet ir aizdomas, ka šobrīd uz pasaules ir tikai 1 valsts, kur populārākais sports ir ledus hokejs- un tā ir Kanāda.
Otra valsts, ko parasti min kā ledus hokeja meku- Somija šobrīd bauda futbola renesansi, pēc nupat izcīnītā niča WC2014 atlasē pret pašu Spāniju.
man šķiet, ir 3 valstis - Kanāda, Somija un Slovākija.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 13:25, pirms 12 gadiem
No viktorīnas autora kārtējo reizi redzama tendence nicināt hokeju un tā līdzjutējus. Acīmredzami autoram neiet pie sirds hokeja popularitāte Latvijā.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 13:30, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: man šķiet, ir 3 valstis - Kanāda, Somija un Slovākija.
Nezinu, kas tev liek tā domāt par Slovākiju. Vienīgais, kur ledus ir priekšā futbolam, ir starptautiskie panākumi (bet tā jau ir daudzām no tām nedaudzajām valstīm, kas ar ledus hokeju puslīdz nopietni nodarbojās).
Ja Slovākijā ir turpat 429 000 reģistrētu futbolistu, salīdzinājumam ar tikai ap 8000 hokejistu, grūti apgalvot, ka futbols tur varētu nebūt nr.1.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 13:39, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nezinu, kas tev liek tā domāt par Slovākiju. Vienīgais, kur ledus ir priekšā futbolam, ir starptautiskie panākumi (bet tā jau ir daudzām no tām nedaudzajām valstīm, kas ar ledus hokeju puslīdz nopietni nodarbojās).
Ja Slovākijā ir turpat 429 000 reģistrētu futbolistu, salīdzinājumam ar tikai ap 8000 hokejistu, grūti apgalvot, ka futbols tur varētu nebūt nr.1.
pag, pag!
labāk vispirms vienosimies, kas ir popularitātes "mērvienības".
Ja Tu runā par reģistrētiem futbolistiem, kas rakstāmi ar 6-ciparu skaitli, tad - runa ir par amatieru sportu. Kā amatieru sports, futbols noteikti populārāks par hokeju ir arī Slovākijā.

Ja runā par profesionālo sportu - tad ir pilnīgi pie kājas, cik ir to reģistrēto sportistu. Citādi pēc Tavas loģikas nonāksim pie absurda slēdziena, ka F1 ir Pasaulē visNEpopulārākais sports.

PRO sporta popularitātes rādītājs ir skatītāju auditorija (gan klātienē, gan TV) - taču visvairāk jau tieši TV reitingi.

  +5 [+] [-]

, 2013-03-26 13:43, pirms 12 gadiem
encephalon rakstīja: No viktorīnas autora kārtējo reizi redzama tendence nicināt hokeju un tā līdzjutējus. Acīmredzami autoram neiet pie sirds hokeja popularitāte Latvijā.
Nevis nicināt, bet salikt lietas pa plauktiem un uzsvērt realitāti, no kuras vienkāršais latvieša prāts ir pamatīgi novirzījies.
Ir taču smieklīgi klausīties, kā visi par varoņiem taisa ledus hokejistus, kuri nedaudz vairāk par 10 novājinātu valstu konkurencē mēģina ap 12.vietu turēties nevienam nenozīmīgā turnīrā "Pasaules čempionāts ledus hokejā", kā arī kvalificējas uz OS, zaudējot savās mājās frančiem, kuri vispār nespēlē ledus hokeju.

Tas ledus hokeja marasms taču jau ir pārņēmis pat vecmāmiņas. 4 no 5 latviešiem pateiks, ka hokejs mūsu vārdu pasaulē nes visvairāk, lai gan patiesībā nevienu tas pasākums līmenī, kādā spēlē LV, neinteresē. Protams, ja mēs OS dragātu zviedru, čehu, kanādiešu līmenī, tas ir kas cits.

Tāpat par basketu. Nav šaubu, ka lietuviešiem ar savu līmeni ir izdevies par sevi runāt pasaulē. Basketbols principā ir daudz nopietnāks pasākums par ledus muļķošanos un lietuviešiem tur patiešām ir panākumi.

Latvijai nepopulārajā ledus hokejā vispār nav nekādu panākumu, nopietnu sasniegumu. Pat tādas Dānijas un Norvēģijas jau ir garām.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 13:51, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pag, pag!
labāk vispirms vienosimies, kas ir popularitātes "mērvienības".
Ja Tu runā par reģistrētiem futbolistiem, kas rakstāmi ar 6-ciparu skaitli, tad - runa ir par amatieru sportu. Kā amatieru sports, futbols noteikti populārāks par hokeju ir arī Slovākijā.

Ja runā par profesionālo sportu - tad ir pilnīgi pie kājas, cik ir to reģistrēto sportistu. Citādi pēc Tavas loģikas nonāksim pie absurda slēdziena, ka F1 ir Pasaulē visNEpopulārākais sports.

PRO sporta popularitātes rādītājs ir skatītāju auditorija (gan klātienē, gan TV) - taču visvairāk jau tieši TV reitingi.
Nujā, par vienotu vērtējumu jau daudz šķēpu lauzts, kritēriji ir dazādi.
Tomēr spēlētāju cipars par labu futbolam Slovēkijā ir vienkārši graujošs. Tajā pašā Somijā, lai arī reģistrēto futbolistu skaits pret hokejistu skaitu tāpat ir ap 2x lielāks, ir vispāratzīts, ka hokejs vispārējās popularitātes ziņā tomēr ir priekšā futbolam.
Par Slovākiju es neko tamlīdzīgu nekur neesmu lasījis.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 13:54, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Nevis nicināt, bet salikt lietas pa plauktiem un uzsvērt realitāti, no kuras vienkāršais latvieša prāts ir pamatīgi novirzījies.
Ir taču smieklīgi klausīties, kā visi par varoņiem taisa ledus hokejistus, kuri nedaudz vairāk par 10 novājinātu valstu konkurencē mēģina ap 12.vietu turēties nevienam nenozīmīgā turnīrā "Pasaules čempionāts ledus hokejā", kā arī kvalificējas uz OS, zaudējot savās mājās frančiem, kuri vispār nespēlē ledus hokeju.

Tas ledus hokeja marasms taču jau ir pārņēmis pat vecmāmiņas. 4 no 5 latviešiem pateiks, ka hokejs mūsu vārdu pasaulē nes visvairāk, lai gan patiesībā nevienu tas pasākums līmenī, kādā spēlē LV, neinteresē. Protams, ja mēs OS dragātu zviedru, čehu, kanādiešu līmenī, tas ir kas cits.

Tāpat par basketu. Nav šaubu, ka lietuviešiem ar savu līmeni ir izdevies par sevi runāt pasaulē. Basketbols principā ir daudz nopietnāks pasākums par ledus muļķošanos un lietuviešiem tur patiešām ir panākumi.

Latvijai nepopulārajā ledus hokejā vispār nav nekādu panākumu, nopietnu sasniegumu. Pat tādas Dānijas un Norvēģijas jau ir garām.
pilnīgu tuftu Tu dzen.

- Ir taču smieklīgi klausīties, kā visi par varoņiem taisa ledus hokejistus, kuri nedaudz vairāk par 10 novājinātu valstu konkurencē mēģina ap 12.vietu - pilnīgi stulbs arguments. ja man patīk hokejs, es skatos hokeju. Un man ir pilnīgi vienalga vai tur piedalās Zimbabve, Igaunija un Brazīlija vai nepiedalās.

- ...zaudējot savās mājās frančiem, kuri vispār nespēlē ledus hokeju. - īstena POKEMONA cienīgs arguments. Spēlē un ui, kā spēlē. Frančiem ir pat 4 līgas - Magnus, 1.,2. un 3. divīzija, komandas valsts visās lielākajā pilsētās. Starp citu, Francijas Kausa finālspēle katru gadu notiek Parīzē Bersī Arēnā (cerams, tādu esi dzirdējis) - un finālspēle tiek vienmēr 100% izpārdota.

- 4 no 5 latviešiem pateiks, ka hokejs mūsu vārdu pasaulē nes visvairāk - tā domāt nevienam nav aizliegts. Katrā ziņā, nekā slikta tur neredzu.

- Basketbols principā ir daudz nopietnāks pasākums par ledus muļķošanos un lietuviešiem tur patiešām ir panākumi. - nu i? Lai viņi ņemās ar to savu basketbolu. Mums toties ir bobslejs, skeletons un 2-kārtējais Olimpiskais čempions BMXā.

- Latvijai nepopulārajā ledus hokejā vispār nav nekādu panākumu, nopietnu sasniegumu. - piemēram, Luksemburgai, Lihtenšteinai, Sanmarīno, Andorai arī nav nekādu panākumu (un arī nebūs - demogrāfisku iemeslu dēļ) futbolā (kaut #1 sprta veids šajās valstīs) - tad, ko - šo nāciju pārstāvjiem kolektīvi nošauties?

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 13:58, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nujā, par vienotu vērtējumu jau daudz šķēpu lauzts, kritēriji ir dazādi.
Tomēr spēlētāju cipars par labu futbolam Slovēkijā ir vienkārši graujošs. Tajā pašā Somijā, lai arī reģistrēto futbolistu skaits pret hokejistu skaitu tāpat ir ap 2x lielāks, ir vispāratzīts, ka hokejs vispārējās popularitātes ziņā tomēr ir priekšā futbolam.
Par Slovākiju es neko tamlīdzīgu nekur neesmu lasījis.
šķēpus vari nelauzt - atstāj veselus, noderēs.

atkārtoju vēlreiz - reģistrēto sportisku skaits norāda tikai un vienīgi attiecīgā sporta veida popularitāti amatieru sportistu vidū, salīdzinot ar citiem sporta veidiem, ar kuriem nodarbojas amatieri.

PRO sporta popularitētas vienīgais kritērijs ir auditorija (skatītāji). (tieši tāpat kā jebkuram citam izklaides pasākumam - filmām, koncertiem, teātra izrādēm u.t.t.)

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 13:59, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgu tuftu Tu dzen.

- Ir taču smieklīgi klausīties, kā visi par varoņiem taisa ledus hokejistus, kuri nedaudz vairāk par 10 novājinātu valstu konkurencē mēģina ap 12.vietu - pilnīgi stulbs arguments. ja man patīk hokejs, es skatos hokeju. Un man ir pilnīgi vienalga vai tur piedalās Zimbabve, Igaunija un Brazīlija vai nepiedalās.

- ...zaudējot savās mājās frančiem, kuri vispār nespēlē ledus hokeju. - īstena POKEMONA cienīgs arguments. Spēlē un ui, kā spēlē. Frančiem ir pat 4 līgas - Magnus, 1.,2. un 3. divīzija, komandas valsts visās lielākajā pilsētās. Starp citu, Francijas Kausa finālspēle katru gadu notiek Parīzē Bersī Arēnā (cerams, tādu esi dzirdējis) - un finālspēle tiek vienmēr 100% izpārdota.

- 4 no 5 latviešiem pateiks, ka hokejs mūsu vārdu pasaulē nes visvairāk - tā domāt nevienam nav aizliegts. Katrā ziņā, nekā slikta tur neredzu.

- Basketbols principā ir daudz nopietnāks pasākums par ledus muļķošanos un lietuviešiem tur patiešām ir panākumi. - nu i? Lai viņi ņemās ar to savu basketbolu. Mums toties ir bobslejs, skeletons un 2-kārtējais Olimpiskais čempions BMXā.

- Latvijai nepopulārajā ledus hokejā vispār nav nekādu panākumu, nopietnu sasniegumu. - piemēram, Luksemburgai, Lihtenšteinai, Sanmarīno, Andorai arī nav nekādu panākumu (un arī nebūs - demogrāfisku iemeslu dēļ) futbolā (kaut #1 sprta veids šajās valstīs) - tad, ko - šo nāciju pārstāvjiem kolektīvi nošauties?
Tu jau pat nesaproti, par ko es runāju. Un esi klasiskais tips, kuru es aprakstu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 14:05, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: šķēpus vari nelauzt - atstāj veselus, noderēs.

atkārtoju vēlreiz - reģistrēto sportisku skaits norāda tikai un vienīgi attiecīgā sporta veida popularitāti amatieru sportistu vidū, salīdzinot ar citiem sporta veidiem, ar kuriem nodarbojas amatieri.

PRO sporta popularitētas vienīgais kritērijs ir auditorija (skatītāji). (tieši tāpat kā jebkuram citam izklaides pasākumam - filmām, koncertiem, teātra izrādēm u.t.t.)
Nu tad linku, kur rakstīts, ka Slovākijā ledus hokeja skatītāju publika ir lielāka par futbola interesentu publiku, lūdzu, liec galdā!

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 14:05, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Tu jau pat nesaproti, par ko es runāju. Un esi klasiskais tips, kuru es aprakstu.
tādā gadījumā Tavos "aprakstos" patiesības ir ne vairāk kā avīzes 'Pravda' ārzemju ziņu sadaļās 1982. gadā.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-26 14:10, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nu tad linku, kur rakstīts, ka Slovākijā ledus hokeja skatītāju publika ir lielāka par futbola interesentu publiku, lūdzu, liec galdā!
es to tik kategoriski neapgalvoju - tikai izteicu pieņēmumu, ko esmu dzirdējis ziņās no Slovākijas. (bez tam, man galīgi šobrīd nav vēlmes meklēt pa netu kautkādus linkus, lai kādam kaut ko pierādītu)

Toties Tu gan to diezgan kategoriski apgalvoji, ka futbols ir populārāks. Tātad - linku studijā! (un nevis reģistrēto futbolistu/hokejistu skaitu, bet gan datus par TV auditorijām!)

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 14:24, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Par 3.jautājumu versijas ir gana labas un precīzas. Man kāds tā čempionāta apmeklētājs stāstīja, ka benzīntankā Ķelnē esot satikuši vāciešus, kuri devušies uz futbola spēli. Ieraugot letiņus hokeja kreklos, nākuši draudzēties un runāties. Neviens neesot zinājis, ka Ķelnē notiekot PČ ledus hokejā, ar lielu izbrīnu klausījušies aizrautīgajos apgaroto latviešu stāstos par ledus hokeju.
Jā, ja atmiņa neviļ, čaļi brauca uz Schalke spēli.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 14:26, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es to tik kategoriski neapgalvoju - tikai izteicu pieņēmumu, ko esmu dzirdējis ziņās no Slovākijas. (bez tam, man galīgi šobrīd nav vēlmes meklēt pa netu kautkādus linkus, lai kādam kaut ko pierādītu)

Toties Tu gan to diezgan kategoriski apgalvoji, ka futbols ir populārāks. Tātad - linku studijā! (un nevis reģistrēto futbolistu/hokejistu skaitu, bet gan datus par TV auditorijām!)
Vienreizēji. Tu izdomā tev pa prātam esošu kritēriju, kurš pie tam esot vienīgais īstais un man tagad ir jāmeklē linki par to.
Bez tam tu noteikti par šo auditoriju uzskatīsi salīdzinot SVK hokeja virslīgas un futbola virslīgu auditoriju (kur es arī neesmu drošs, ka hokejs būs priekšā). Savukārt, manuprāt PRO sporta auditorija valstī ir tā, kura interesējās/skatās gan vietējos, gan starptautiskos notikumus- pieļauju, ka bez SVK hokeja virslīgas vērošanas interese ir arī par NHL, Čehijas līgu, prosovietiski orientētajiem- arī par Slovan un KHL.
Turpretī futbola auditorijai būtu pieskaitāmi ne tikai SVK virslīgas vērotāji, bet arī Eirokausi, un kaut vai tikai to valstu nacionālie čempionāti, kuros spēlē slovāku leģionāri- tie ir visi Top5 Eiropas čempionāti (izņemot Spāniju, plus Turcija, Krievija, Čehija, u.c.)

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 14:41, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Vienreizēji. Tu izdomā tev pa prātam esošu kritēriju, kurš pie tam esot vienīgais īstais un man tagad ir jāmeklē linki par to.
Bez tam tu noteikti par šo auditoriju uzskatīsi salīdzinot SVK hokeja virslīgas un futbola virslīgu auditoriju (kur es arī neesmu drošs, ka hokejs būs priekšā). Savukārt, manuprāt PRO sporta auditorija valstī ir tā, kura interesējās/skatās gan vietējos, gan starptautiskos notikumus- pieļauju, ka bez SVK hokeja virslīgas vērošanas interese ir arī par NHL, Čehijas līgu, prosovietiski orientētajiem- arī par Slovan un KHL.
Turpretī futbola auditorijai būtu pieskaitāmi ne tikai SVK virslīgas vērotāji, bet arī Eirokausi, un kaut vai tikai to valstu nacionālie čempionāti, kuros spēlē slovāku leģionāri- tie ir visi Top5 Eiropas čempionāti (izņemot Spāniju, plus Turcija, Krievija, Čehija, u.c.)
Precīzi.
Starp citu, tā ir, ka Slovākijas futbola superlīga pēdējā sezonā (2,1 tk vidēji uz maču) ir nedaudz mazāk apmeklēta par ledus hokeja Ekstralīgu (2,8 tk). Taču, protams, ir vesela virkne citu kritēriju.

     [+] [-]

, 2013-03-26 14:42, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Vienreizēji. Tu izdomā tev pa prātam esošu kritēriju, kurš pie tam esot vienīgais īstais un man tagad ir jāmeklē linki par to.
Bez tam tu noteikti par šo auditoriju uzskatīsi salīdzinot SVK hokeja virslīgas un futbola virslīgu auditoriju (kur es arī neesmu drošs, ka hokejs būs priekšā). Savukārt, manuprāt PRO sporta auditorija valstī ir tā, kura interesējās/skatās gan vietējos, gan starptautiskos notikumus- pieļauju, ka bez SVK hokeja virslīgas vērošanas interese ir arī par NHL, Čehijas līgu, prosovietiski orientētajiem- arī par Slovan un KHL.
Turpretī futbola auditorijai būtu pieskaitāmi ne tikai SVK virslīgas vērotāji, bet arī Eirokausi, un kaut vai tikai to valstu nacionālie čempionāti, kuros spēlē slovāku leģionāri- tie ir visi Top5 Eiropas čempionāti (izņemot Spāniju, plus Turcija, Krievija, Čehija, u.c.)
es neizdomāju. Es tikai teicu: MAN ŠĶIET. (patin uz diskusijas sākumu) Un tas nav 100% apgalvojums.

Bez tam tu noteikti par šo auditoriju uzskatīsi salīdzinot SVK hokeja virslīgas un futbola virslīgu auditoriju ... - Ja mēs šitā balstīsim savus apgalvojumus uz ABSOLŪTI NEPAMATOTIEM pieņēmumiem par otra viedokli, diskusija nesanāks. šobrīd jau Tu esi nolaidies līdz bimbambola līmenim.

Savukārt, manuprāt PRO sporta auditorija valstī ir tā, kura interesējās/skatās gan vietējos, gan starptautiskos notikumus- pieļauju, ka bez SVK hokeja virslīgas vērošanas interese ir arī par NHL, Čehijas līgu, prosovietiski orientētajiem- arī par Slovan un KHL.
Turpretī futbola auditorijai būtu pieskaitāmi ne tikai SVK virslīgas vērotāji, bet arī Eirokausi, un kaut vai tikai to valstu nacionālie čempionāti, kuros spēlē slovāku leģionāri- tie ir visi Top5 Eiropas čempionāti
- lūk, šeit jau Tev ir pilnīgi pareizs domugājiens!

Turpretī futbola auditorijai būtu pieskaitāmi ne tikai SVK virslīgas vērotāji, bet arī Eirokausi, un kaut vai tikai to valstu nacionālie čempionāti, kuros spēlē slovāku leģionāri- tie ir visi Top5 Eiropas čempionāti (izņemot Spāniju, plus Turcija, Krievija, Čehija, u.c.) Ja runā par Eirokausiem u.tm.l. notikumiem - tad, hvz, kā ir Slovākijā, taču parasti šādās valstīs ši auditorijas daļa salīdzinoši ir maza un nenozīmīga pret valsts pamatmasu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 14:47, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgu tuftu Tu dzen.

- Ir taču smieklīgi klausīties, kā visi par varoņiem taisa ledus hokejistus, kuri nedaudz vairāk par 10 novājinātu valstu konkurencē mēģina ap 12.vietu - pilnīgi stulbs arguments. ja man patīk hokejs, es skatos hokeju. Un man ir pilnīgi vienalga vai tur piedalās Zimbabve, Igaunija un Brazīlija vai nepiedalās.

- ...zaudējot savās mājās frančiem, kuri vispār nespēlē ledus hokeju. - īstena POKEMONA cienīgs arguments. Spēlē un ui, kā spēlē. Frančiem ir pat 4 līgas - Magnus, 1.,2. un 3. divīzija, komandas valsts visās lielākajā pilsētās. Starp citu, Francijas Kausa finālspēle katru gadu notiek Parīzē Bersī Arēnā (cerams, tādu esi dzirdējis) - un finālspēle tiek vienmēr 100% izpārdota.

- 4 no 5 latviešiem pateiks, ka hokejs mūsu vārdu pasaulē nes visvairāk - tā domāt nevienam nav aizliegts. Katrā ziņā, nekā slikta tur neredzu.

- Basketbols principā ir daudz nopietnāks pasākums par ledus muļķošanos un lietuviešiem tur patiešām ir panākumi. - nu i? Lai viņi ņemās ar to savu basketbolu. Mums toties ir bobslejs, skeletons un 2-kārtējais Olimpiskais čempions BMXā.

- Latvijai nepopulārajā ledus hokejā vispār nav nekādu panākumu, nopietnu sasniegumu. - piemēram, Luksemburgai, Lihtenšteinai, Sanmarīno, Andorai arī nav nekādu panākumu (un arī nebūs - demogrāfisku iemeslu dēļ) futbolā (kaut #1 sprta veids šajās valstīs) - tad, ko - šo nāciju pārstāvjiem kolektīvi nošauties?
Nestŗīdies ar Bimbi, tāpat zaudēsi

     [+] [-]

, 2013-03-26 14:50, pirms 12 gadiem
Eh, ja kāds izpētītu vidējo skatītāju skaitu konkrētā gadā vai sezonā izlašu mačos pašu mājās un vietējo čempionātu augstākajās divīzijās sporta spēlēs, domāju, ka būtu interesanti, lai gan tāpat jau zināms par tām tuftām protokolos, ja vispār skaita atnākušos. Un ja vēl to būtu iespējams apskatīties un salīdzināt vairāku gadu/sezonu garumā

  -2 [+] [-]

, 2013-03-26 14:51, pirms 12 gadiem
Rafaello rakstīja: Nestŗīdies ar Bimbi, tāpat zaudēsi
viņš jau zaudēja!

     [+] [-]

, 2013-03-26 14:51, pirms 12 gadiem
Ar to domāju visas pamata sporta spēles ja varētu salīdzināt

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 14:53, pirms 12 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Eh, ja kāds izpētītu vidējo skatītāju skaitu konkrētā gadā vai sezonā izlašu mačos pašu mājās un vietējo čempionātu augstākajās divīzijās sporta spēlēs, domāju, ka būtu interesanti, lai gan tāpat jau zināms par tām tuftām protokolos, ja vispār skaita atnākušos. Un ja vēl to būtu iespējams apskatīties un salīdzināt vairāku gadu/sezonu garumā
daudz būtiskāki ir TV reitingi.

bet Tevis minētie cipari tiek diezgan plaši pētīti - tiesa gan, bieži vien nav publiski pieejami. Reklāmdevējiem tomēr ir interese, kur viņi naudu iegulda

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 14:57, pirms 12 gadiem
atceros, tikšanu uz euro Eurosport bija izvēlējis kā gada notikumu eiropas sportā 2003. gadā

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 15:05, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: - Basketbols principā ir daudz nopietnāks pasākums par ledus muļķošanos un lietuviešiem tur patiešām ir panākumi. - nu i? Lai viņi ņemās ar to savu basketbolu. Mums toties ir bobslejs, skeletons un 2-kārtējais Olimpiskais čempions BMXā.
Lai gan topika autors, protams, bišķi aizraujas ar hokeja izsmiešanu un apgalvojumi "franči vispār hokeju nespēlē" ir pārspīlēti, tā ir realitāte, ka tajā pašā Francijā, Itālijā, mazākā mērā Vācijā daudzi vietējie iedzīvotāji pat nezina, ka viņu valstij ir tāda hokeja izlase. Olimpisko spēļu kvalifikācijs turnīra laikā manā darba vietā bija atbraucis kolēģis no Parīzes (kas tur dzīvo kādus 10 gadus, bet sākotnēji ir no štatiem - līdz ar to ar hokeju kā tādu viņš ir pazīstams), kurš bija ļoti pārsteigts par to, ka francūžiem ir hokeja izlase un ka tā piedalās Olimpisko spēļu atlasē. Ar Itālijas izlasi un tās sniegumu pret Latviju pasaules čempionātā novērots tas pats.
Turpinot tēmu - pagājušogad visu maiju pavadīju Helsinkos, un līdz pat ceturtdaļfināliem ne reizes pilsētā nemanīju hokeja fanus un nekādas citas norādes par PČ norisi arī nenovēroju (ok, īpaši daudz pa centru nevazājos, bet apgalvot, ka Helsinkos pasaules čempionāts būtu mega notikums, noteikti nevarētu).
Kas attiecas uz skeletonu, bobsleju, BMX un līdzīgiem sporta veidiem - vienmēr priecājos par mūsējo sasniegumiem, bet visai droši var apgalvot, ka atpazīstamības tajos nav gandrīz nekādas pat tepat Latvijā - domāju, ka tikai retais no pagājušās vasaras pludmales volejbola faniem spētu atcerēties bronzu ieguvušā pāra uzvārdus.

     [+] [-]

, 2013-03-26 15:14, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es neizdomāju. Es tikai teicu: MAN ŠĶIET. (patin uz diskusijas sākumu) Un tas nav 100% apgalvojums.

Bez tam tu noteikti par šo auditoriju uzskatīsi salīdzinot SVK hokeja virslīgas un futbola virslīgu auditoriju ... - Ja mēs šitā balstīsim savus apgalvojumus uz ABSOLŪTI NEPAMATOTIEM pieņēmumiem par otra viedokli, diskusija nesanāks. šobrīd jau Tu esi nolaidies līdz bimbambola līmenim.

Savukārt, manuprāt PRO sporta auditorija valstī ir tā, kura interesējās/skatās gan vietējos, gan starptautiskos notikumus- pieļauju, ka bez SVK hokeja virslīgas vērošanas interese ir arī par NHL, Čehijas līgu, prosovietiski orientētajiem- arī par Slovan un KHL.
Turpretī futbola auditorijai būtu pieskaitāmi ne tikai SVK virslīgas vērotāji, bet arī Eirokausi, un kaut vai tikai to valstu nacionālie čempionāti, kuros spēlē slovāku leģionāri- tie ir visi Top5 Eiropas čempionāti
- lūk, šeit jau Tev ir pilnīgi pareizs domugājiens!

Turpretī futbola auditorijai būtu pieskaitāmi ne tikai SVK virslīgas vērotāji, bet arī Eirokausi, un kaut vai tikai to valstu nacionālie čempionāti, kuros spēlē slovāku leģionāri- tie ir visi Top5 Eiropas čempionāti (izņemot Spāniju, plus Turcija, Krievija, Čehija, u.c.) Ja runā par Eirokausiem u.tm.l. notikumiem - tad, hvz, kā ir Slovākijā, taču parasti šādās valstīs ši auditorijas daļa salīdzinoši ir maza un nenozīmīga pret valsts pamatmasu.
Nu ja tev reāli šķiet, ka Slovākijā interese par aizrobežu ledus hokeju (pāris vērā ņemamas līgas pa visu pasauli) varētu būt lielāka par interesi par aizrobežu futbolu (jau iepriekš uzskaitīju, kurās labās līgās spēlē SVK futbolisti- un par tiem jau noteikti interesējās vismaz lielākā daļa no tiem 430 tūkstošiem slovāku "futbola amatieru"), tad varu teikt vienkārši- tev nav taisnība.

     [+] [-]

, 2013-03-26 15:18, pirms 12 gadiem
kastrolis rakstīja: Lai gan topika autors, protams, bišķi aizraujas ar hokeja izsmiešanu un apgalvojumi "franči vispār hokeju nespēlē" ir pārspīlēti, tā ir realitāte, ka tajā pašā Francijā, Itālijā, mazākā mērā Vācijā daudzi vietējie iedzīvotāji pat nezina, ka viņu valstij ir tāda hokeja izlase. Olimpisko spēļu kvalifikācijs turnīra laikā manā darba vietā bija atbraucis kolēģis no Parīzes (kas tur dzīvo kādus 10 gadus, bet sākotnēji ir no štatiem - līdz ar to ar hokeju kā tādu viņš ir pazīstams), kurš bija ļoti pārsteigts par to, ka francūžiem ir hokeja izlase un ka tā piedalās Olimpisko spēļu atlasē. Ar Itālijas izlasi un tās sniegumu pret Latviju pasaules čempionātā novērots tas pats.
Turpinot tēmu - pagājušogad visu maiju pavadīju Helsinkos, un līdz pat ceturtdaļfināliem ne reizes pilsētā nemanīju hokeja fanus un nekādas citas norādes par PČ norisi arī nenovēroju (ok, īpaši daudz pa centru nevazājos, bet apgalvot, ka Helsinkos pasaules čempionāts būtu mega notikums, noteikti nevarētu).
Kas attiecas uz skeletonu, bobsleju, BMX un līdzīgiem sporta veidiem - vienmēr priecājos par mūsējo sasniegumiem, bet visai droši var apgalvot, ka atpazīstamības tajos nav gandrīz nekādas pat tepat Latvijā - domāju, ka tikai retais no pagājušās vasaras pludmales volejbola faniem spētu atcerēties bronzu ieguvušā pāra uzvārdus.
Lai gan topika autors, protams, bišķi aizraujas ar hokeja izsmiešanu un apgalvojumi "franči vispār hokeju nespēlē" ir pārspīlēti, tā ir realitāte, ka tajā pašā Francijā, Itālijā, mazākā mērā Vācijā daudzi vietējie iedzīvotāji pat nezina, ka viņu valstij ir tāda hokeja izlase. - tieši tā arī ir. Ja runā, par Itāliju, tad hokejs jau Itālijā praktiski nav vispār - tikai Dienvidtirolē un dažos tās tuvākajos apgabalos. Pārējajā Itālijā vispār nav haļļu.
Ar Franciju ir drusku savādāk - tur halles (un arī klubi) ir pa visu valsti. Piemēram, 1. divīzijas kluba spēlēs Lionā vidējais skatītāju skaits uz mājas spēlēm ir ~3,500, Bordo - ap 2,000 - taču domāju, ievērojami lielākā daļa šo pilsētu iedzīvotāji tāpat nezina, ka viņu pilsētās tiek spēlēts hokejs. Vācijā varētu būt stipri līdzīgi.

     [+] [-]

, 2013-03-26 15:21, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nu ja tev reāli šķiet, ka Slovākijā interese par aizrobežu ledus hokeju (pāris vērā ņemamas līgas pa visu pasauli) varētu būt lielāka par interesi par aizrobežu futbolu (jau iepriekš uzskaitīju, kurās labās līgās spēlē SVK futbolisti- un par tiem jau noteikti interesējās vismaz lielākā daļa no tiem 430 tūkstošiem slovāku "futbola amatieru"), tad varu teikt vienkārši- tev nav taisnība.
es domāju, ka tās "intereses par aizrobežu hokeju un aizrobežu futbolu" ir pārāk mazas, lai tas ko jūtami mainītu. Popularitāti jau nosaka pamatmasas izvēle.

     [+] [-]

, 2013-03-26 15:21, pirms 12 gadiem
kastrolis rakstīja: Lai gan topika autors, protams, bišķi aizraujas ar hokeja izsmiešanu un apgalvojumi "franči vispār hokeju nespēlē" ir pārspīlēti, tā ir realitāte, ka tajā pašā Francijā, Itālijā, mazākā mērā Vācijā daudzi vietējie iedzīvotāji pat nezina, ka viņu valstij ir tāda hokeja izlase. Olimpisko spēļu kvalifikācijs turnīra laikā manā darba vietā bija atbraucis kolēģis no Parīzes (kas tur dzīvo kādus 10 gadus, bet sākotnēji ir no štatiem - līdz ar to ar hokeju kā tādu viņš ir pazīstams), kurš bija ļoti pārsteigts par to, ka francūžiem ir hokeja izlase un ka tā piedalās Olimpisko spēļu atlasē. Ar Itālijas izlasi un tās sniegumu pret Latviju pasaules čempionātā novērots tas pats.
Turpinot tēmu - pagājušogad visu maiju pavadīju Helsinkos, un līdz pat ceturtdaļfināliem ne reizes pilsētā nemanīju hokeja fanus un nekādas citas norādes par PČ norisi arī nenovēroju (ok, īpaši daudz pa centru nevazājos, bet apgalvot, ka Helsinkos pasaules čempionāts būtu mega notikums, noteikti nevarētu).
Kas attiecas uz skeletonu, bobsleju, BMX un līdzīgiem sporta veidiem - vienmēr priecājos par mūsējo sasniegumiem, bet visai droši var apgalvot, ka atpazīstamības tajos nav gandrīz nekādas pat tepat Latvijā - domāju, ka tikai retais no pagājušās vasaras pludmales volejbola faniem spētu atcerēties bronzu ieguvušā pāra uzvārdus.
Es no pirmavota- itāļu jauniešiem- dzirdēju, kā viņi apgalvoja, ka stipri lielākā daļa itāļu ne tikai nezina, ka viņiem ir ledus hokeja izlase, pat vēl vairāk- viņi apgalvoja, ka Itālijā maz kurš zina par tādas NHL eksistenci un, ka vispār eksistē tāds sporta veids ledus hokejs.

Viņi bija pārliecināti, ka uz dienvidiem no Romas labi, ja kādi 5% cilvēku zinot kaut ko par ledus hokeju, tajā pašā laikā par futbolu tie paši cilvēki orientējoties diezgan labi. Itālijas ziemeļu daļā informācija par ledus hokeja ekesistenci esot nedaudz izplatītāka.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 15:24, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgu tuftu Tu dzen.

- Ir taču smieklīgi klausīties, kā visi par varoņiem taisa ledus hokejistus, kuri nedaudz vairāk par 10 novājinātu valstu konkurencē mēģina ap 12.vietu - pilnīgi stulbs arguments. ja man patīk hokejs, es skatos hokeju. Un man ir pilnīgi vienalga vai tur piedalās Zimbabve, Igaunija un Brazīlija vai nepiedalās.

- ...zaudējot savās mājās frančiem, kuri vispār nespēlē ledus hokeju. - īstena POKEMONA cienīgs arguments. Spēlē un ui, kā spēlē. Frančiem ir pat 4 līgas - Magnus, 1.,2. un 3. divīzija, komandas valsts visās lielākajā pilsētās. Starp citu, Francijas Kausa finālspēle katru gadu notiek Parīzē Bersī Arēnā (cerams, tādu esi dzirdējis) - un finālspēle tiek vienmēr 100% izpārdota.

- 4 no 5 latviešiem pateiks, ka hokejs mūsu vārdu pasaulē nes visvairāk - tā domāt nevienam nav aizliegts. Katrā ziņā, nekā slikta tur neredzu.

- Basketbols principā ir daudz nopietnāks pasākums par ledus muļķošanos un lietuviešiem tur patiešām ir panākumi. - nu i? Lai viņi ņemās ar to savu basketbolu. Mums toties ir bobslejs, skeletons un 2-kārtējais Olimpiskais čempions BMXā.

- Latvijai nepopulārajā ledus hokejā vispār nav nekādu panākumu, nopietnu sasniegumu. - piemēram, Luksemburgai, Lihtenšteinai, Sanmarīno, Andorai arī nav nekādu panākumu (un arī nebūs - demogrāfisku iemeslu dēļ) futbolā (kaut #1 sprta veids šajās valstīs) - tad, ko - šo nāciju pārstāvjiem kolektīvi nošauties?
Bimbis pareiza saka.
Sazombēta tauta, varbūt ne Tu Abrag, bet jaunatne gan...
Viens ir fanot par hoķi, otrs ir runāt muļķības, ka redz mums te ir sasniegumi hoķī, un hoķis populārāks par basketiem, futboliem, iekļūšaa OS ir super sasniegums LV sportā utt.

     [+] [-]

, 2013-03-26 15:31, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es domāju, ka tās "intereses par aizrobežu hokeju un aizrobežu futbolu" ir pārāk mazas, lai tas ko jūtami mainītu. Popularitāti jau nosaka pamatmasas izvēle.
Es, savukārt, apgalvoju, ka tie 430k slovāku futbola amatieru noteikti ir kaut ko dzirdējuši par Mesī, Ronaldu, interesējās par nac. futbola izlasi, tātad arī par izlases rindās spēlējošo futbolistu prof. gaitām.
Toties, ja ticam Bimbja datiem , ka uz SVK hokeja virslīgu vid. apmeklējums bijis ap 2,8k, es neticu, ka papildus šiem 2,8k, daudz ir tādu, kuriem būtu interese par Malkinu vai Nešu un aizrobežu hokeju kā tādu.
Kā jau iepriekš teicu, ledus hokejs populārākais Slovākijā ir tikai un vienīgi izlases sakarā, īpaši, ja viņi gūst panākumus (un viņi tos gūst šad un tad, atšķirībā no LV kaučuka dzenātājiem, no kuriem spēlēšana valsts izlasē dažam labam vispār nenozīmē neko).

     [+] [-]

, 2013-03-26 15:35, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: (un viņi tos gūst šad un tad, atšķirībā no LV kaučuka dzenātājiem, no kuriem spēlēšana valsts izlasē dažam labam vispār nenozīmē neko).
Tas jau tikai normāli, ka labākie nepiedalās PČ katru gadu. Prestižs zems tiem pasaules čempjiem.

     [+] [-]

, 2013-03-26 15:43, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Es, savukārt, apgalvoju, ka tie 430k slovāku futbola amatieru noteikti ir kaut ko dzirdējuši par Mesī, Ronaldu, interesējās par nac. futbola izlasi, tātad arī par izlases rindās spēlējošo futbolistu prof. gaitām.
Toties, ja ticam Bimbja datiem , ka uz SVK hokeja virslīgu vid. apmeklējums bijis ap 2,8k, es neticu, ka papildus šiem 2,8k, daudz ir tādu, kuriem būtu interese par Malkinu vai Nešu un aizrobežu hokeju kā tādu.
Kā jau iepriekš teicu, ledus hokejs populārākais Slovākijā ir tikai un vienīgi izlases sakarā, īpaši, ja viņi gūst panākumus (un viņi tos gūst šad un tad, atšķirībā no LV kaučuka dzenātājiem, no kuriem spēlēšana valsts izlasē dažam labam vispār nenozīmē neko).
es arī esmu dzirdējis ar Mesī - taču futeni praktiski neskatos (kaut bumbu padzenāt man patīk); tas popularitāti neceļ

Latvijā arī ir prestiži uzspēlēt tenisu - taču vai daudzi no tiem, kas spēlē, vispār zina tādu Džokoviču vai Mareju? Nemaz nerunājot, ka viņi pa TV skatītos tenisu.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 15:49, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Bimbis pareiza saka.
Sazombēta tauta, varbūt ne Tu Abrag, bet jaunatne gan...
Viens ir fanot par hoķi, otrs ir runāt muļķības, ka redz mums te ir sasniegumi hoķī, un hoķis populārāks par basketiem, futboliem, iekļūšaa OS ir super sasniegums LV sportā utt.
ja tā pagriež - tad arī baskets un futene Latvijā nav neko populāri sporta veidi...

a par tiem sasniegumiem - daudziem ir pārspīlēta attieksme (laikam jau kompleksi; seviški jūtams, ka ar to sirgst Bimbis) - ka PČ izlases piedalās tāpēc, lai visai Pasaulei kaut ko parādītu. Pilnīgs bullshit.
PRO sports ir tikai un vienīgi izklaide - ja Tev tas sagādā baudu, tad tā ir laba izklaide. Ja Tev baudu sagādājusi 12. vieta 16 komandu konkurencē un Tu par to esi gandarīts - tātad Tev tas ir lielākais sporta notikums. Un pilnīgi uzšķaudīt uz Mesī vai Barcelona. Svarīgi jau ir kā Tu to izbaudi nevis cik šis sporta notikums ir nozīmīgs Pasaules (vai savas valsts) kopējajā kontekstā.

     [+] [-]

, 2013-03-26 15:49, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Tas jau tikai normāli, ka labākie nepiedalās PČ katru gadu. Prestižs zems tiem pasaules čempjiem.
Prestižs ir zems tāpēc, ka mēs paši to tā uztveram. Subjektīvi.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 15:52, pirms 12 gadiem
Ja par popularitātes galveno rādītāju ņemtu cilvēku skaitu, kas ar attiecīgo sporta veidu pasaulē nodarbojas, tad basketbols pat būtu populārāks par futbolu (šķiet, 400 miljoni pret 250 miljoniem). Taču skatītāju intereses ziņā šie sporta veidi nav pat salīdzināmi.

     [+] [-]

, 2013-03-26 15:56, pirms 12 gadiem
Pārsvarā Eiropā parasto publiku hokejs uz ledus interesē tikpat cik Latvijā bērniem vai gados jaunākiem fizkultūriešiem lieliski piemērotā skriešanas spēle ar bumbiņas dzenāšanu - florbols, kurā Latvijai it kā augstas vietas pasaulē. Bet cik var nosaukt kādu mūsējo florbolistu vai komandas? Būs tikpat jautri kā žurnālistu eksperiments aptaujājot vāciešus ko viņi zin par vācu hokeju, kad tur pēdējo reizi PČ bija

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:01, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es arī esmu dzirdējis ar Mesī - taču futeni praktiski neskatos (kaut bumbu padzenāt man patīk); tas popularitāti neceļ

Latvijā arī ir prestiži uzspēlēt tenisu - taču vai daudzi no tiem, kas spēlē, vispār zina tādu Džokoviču vai Mareju? Nemaz nerunājot, ka viņi pa TV skatītos tenisu.
Tev, lai padzenātu futbolu vai tiem snobiem, kuriem prestiži liekas uzspēlēt tenisu- jums taču tāpēc nav jāreģistrējās kā asociētiem futbolistiem vai tenisistiem, vai ne?
430k slovāku ir reģistrēti futbolisti (lai arī būtu stipri lielāka daļa no viņiem amatieri), kuri spēlē klubos (arī attiecīgi- amatieru). Man gribas ticēt, ka tas ir daudz nopietnāk, nekā tavā gadījumā ar futbolbumbas padzenāšanu aiz gara laika.
Pēc analoģijas ar Latviju- nu nav daudz tādu futbolistu amatieru, kuri spēlē futbolu, bet par to neinteresējas, tā vietā pēc nospēlētas spēles uzraujot mugurā Dinamo/hokeja izlases kreklu un skrienot skatīties hokeju uz mājām vai tuvāko bāru.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-26 16:02, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Bimbis pareiza saka.
Sazombēta tauta, varbūt ne Tu Abrag, bet jaunatne gan...
Viens ir fanot par hoķi, otrs ir runāt muļķības, ka redz mums te ir sasniegumi hoķī, un hoķis populārāks par basketiem, futboliem, iekļūšaa OS ir super sasniegums LV sportā utt.
Tieši tas ir tas, ko gribu pateikt. Tak lai fano, bet nevajag runāt muļķības.
Pēc tam aizbraucu uz Eiropu, a tur man blakus viena latviešu dāma mēģina holandietim atgādināt, kā mēs ledus hokejā esot itāļus un baltkrievus vinnējuši. Ar pilnīgu pārliecību, ka to taču visi zina.

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:03, pirms 12 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Pārsvarā Eiropā parasto publiku hokejs uz ledus interesē tikpat cik Latvijā bērniem vai gados jaunākiem fizkultūriešiem lieliski piemērotā skriešanas spēle ar bumbiņas dzenāšanu - florbols, kurā Latvijai it kā augstas vietas pasaulē. Bet cik var nosaukt kādu mūsējo florbolistu vai komandas? Būs tikpat jautri kā žurnālistu eksperiments aptaujājot vāciešus ko viņi zin par vācu hokeju, kad tur pēdējo reizi PČ bija
Būs tikpat jautri kā žurnālistu eksperiments aptaujājot vāciešus ko viņi zin par vācu hokeju, kad tur pēdējo reizi PČ bija - un kāpēc tas būtu jādara? Vācijā daudz kur tā ir gana populāra izklaide reģionālā mērogā - starp citu viens no Vācijas 3. līgas (Oberlīgas) klubiem jau ne pirmo gadu ir starp Eiropas TOP 100 klubiem (pēc vidējā mājas spēļu apmeklējuma). Domāju, lielai daļai no tiem skatītājiem ir pilnīgi pie irsas izlase un PČ - viņiem galvenais ir labi ietusēt hallē, iedzert aliņu un izbaudīt tur atmosfēru. Viņi droši vien zina dažus (tos, kurus visbiežāk informātors nosauc pie gūtajiem vārdiem vai noraidījumiem) savējos - taču nezina pilnīgi nevienu no Vācijas izlases.
Bet arī tā ir hokeja popularitāte. Jo viņi nāk uz hokeja spēlēm.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:05, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Tieši tas ir tas, ko gribu pateikt. Tak lai fano, bet nevajag runāt muļķības.
Pēc tam aizbraucu uz Eiropu, a tur man blakus viena latviešu dāma mēģina holandietim atgādināt, kā mēs ledus hokejā esot itāļus un baltkrievus vinnējuši. Ar pilnīgu pārliecību, ka to taču visi zina.
tas būtu tieši tas pats, kas, ja blakus sēdošs holandietis mēģinātu vidusmēra latvietim atgādināt, ka Ajax ir vinnējis kaut kādu angļu vai spānu klubu.

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:08, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Tev, lai padzenātu futbolu vai tiem snobiem, kuriem prestiži liekas uzspēlēt tenisu- jums taču tāpēc nav jāreģistrējās kā asociētiem futbolistiem vai tenisistiem, vai ne?
430k slovāku ir reģistrēti futbolisti (lai arī būtu stipri lielāka daļa no viņiem amatieri), kuri spēlē klubos (arī attiecīgi- amatieru). Man gribas ticēt, ka tas ir daudz nopietnāk, nekā tavā gadījumā ar futbolbumbas padzenāšanu aiz gara laika.
Pēc analoģijas ar Latviju- nu nav daudz tādu futbolistu amatieru, kuri spēlē futbolu, bet par to neinteresējas, tā vietā pēc nospēlētas spēles uzraujot mugurā Dinamo/hokeja izlases kreklu un skrienot skatīties hokeju uz mājām vai tuvāko bāru.
Nu jau Tu te izsaki NEPĀRBAUDĪTUS apgalvojumus. Kā tad ir patiesībā - to mēs abi nemaz nezinām

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:17, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Nu jau Tu te izsaki NEPĀRBAUDĪTUS apgalvojumus. Kā tad ir patiesībā - to mēs abi nemaz nezinām
To sauc par loģiku. Ar šīs zinātnes palīdzību var izzināt daudzas lietas šajā pasaulē.

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:19, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: To sauc par loģiku. Ar šīs zinātnes palīdzību var izzināt daudzas lietas šajā pasaulē.
loģika ir tad, ja rīcībā ir pietiekošs faktu arsenāls... par šo es tā neteiktu...

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:25, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Prestižs ir zems tāpēc, ka mēs paši to tā uztveram. Subjektīvi.
Ok, tam piekrītu, bet kāpēc to tā uztveram ir skaidrs - katru gadu pasaules čempionāti, ideja ir galīgi garām. Kurā vēl sporta veidā katru gadu tie notiek, tad nav brīnums, ka zvaigznes izvēlas nepiedalīties, jo vienmēr būs nākošais gads un tad varbūt...

  +4 [+] [-]

, 2013-03-26 16:28, pirms 12 gadiem
Par to, kas Francijā ir ledus hokejs, vislabāk liecina vadošā franču sporta laikraksta L'Equipe mājas lapas struktūra:
Pirmajā lapā no sporta veidiem prioritārā secībā sekojošas sadaļas:

futbols, teniss, regbijs, F1, auto/motosports, basketbols, rokasbumba, golfs, riteņbraukšana, burāšana (!!!).

Tās ir pamatsadaļas. Un ir vēl viena - "Autres", kas nozīmē "citi". Kad to atver, arī tur nav hokeja sadaļas!
Toties ir veselas 16 sadaļas ar dažādiem sportiem, piemēram, slēpošana, volejbols, džudo, bokss, vingrošana, pat triatlons!!!

Paši varat pārliecināties šeit:

Sport : toute l'actualité sportive sur l'EQUIPE...

Tad par kādu ledus hokeju FRA vispār var būt runa.

Bez tam, pateikšu vēl, ka speciāli iegāju L'Equipe mājas lapā laikā, kad Francijā bija tas izlašu turnīrs, kur Latvija norāvās pa muguru no frančiem- L'Equipe šo turnīru vispār nepieminēja ne ar vārdu.

Kad LV Arēnā norāvās pagarinājumā no frančiem un tika uz OS, L'Equipe pašā apakšā ar maziem burtiem bija pieminēts šis fakts- kā totāli mazsvarīga ziņa.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:30, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: loģika ir tad, ja rīcībā ir pietiekošs faktu arsenāls... par šo es tā neteiktu...
Pēc wikipedia datiem SVK dzīvo ap 5,5 miljoni iedzīvotāju. Valstī ir 430k reģistrētu futbolistu un no 5,5 miljoniem tas sastāda 7,8%, kas priekš šīs valsts ir milzīgs skaitlis gan apsolūtos, gan relatīvos lielumos.
Pievērt uz to acis, apgalvojot, ka nav jau nekur pierādīts, ka viņiem tiešām tas futbols tā interesē- to latviski dēvē par naivumu vai arī gudrā valodā par demagoģiju.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:35, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Pēc wikipedia datiem SVK dzīvo ap 5,5 miljoni iedzīvotāju. Valstī ir 430k reģistrētu futbolistu un no 5,5 miljoniem tas sastāda 7,8%, kas priekš šīs valsts ir milzīgs skaitlis gan apsolūtos, gan relatīvos lielumos.
Pievērt uz to acis, apgalvojot, ka nav jau nekur pierādīts, ka viņiem tiešām tas futbols tā interesē- to latviski dēvē par naivumu vai arī gudrā valodā par demagoģiju.
jā, BET - tur jau nekur nav neviens vārds teikts par to, cik no Slovākijas iedzīvotājiem skatās hokeju un cik bieži to dara.

otrkārt, ko nozīmē "interesē futbols"? Tas, ka cilvēkam patīk padzenāt bumbu amatieru līmenī, neuzliek viņam par pienākumu arī regulāri skatīties PRO futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:36, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: tas būtu tieši tas pats, kas, ja blakus sēdošs holandietis mēģinātu vidusmēra latvietim atgādināt, ka Ajax ir vinnējis kaut kādu angļu vai spānu klubu.
Jā, un atsķirība vienīgi būtu tāda, ka, ja pie galda sēdētu dažādu Eiropas tautu cilvēki, tad visiem būtu skaidrs, par ko holandietis runā un visi varētu to aktīvi apspriest, bet pēc mūsu dāmas aizraujošās informācijas visi stulbi smaidītu un ātri pārslēgtos uz citiem jautājumiem.

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:39, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Ok, tam piekrītu, bet kāpēc to tā uztveram ir skaidrs - katru gadu pasaules čempionāti, ideja ir galīgi garām. Kurā vēl sporta veidā katru gadu tie notiek, tad nav brīnums, ka zvaigznes izvēlas nepiedalīties, jo vienmēr būs nākošais gads un tad varbūt...
katru gadu pasaules čempionāti, ideja ir galīgi garām. - kāpēc garām???? Priekš hokeja tas ir tikai labi - jo reāli jau tā ir tik ļoti maz starptautisko spēļu.

Cita lieta, ka Fāzera kantoris mārketingu nemāk menedžēt. Iedomājies, kādas auzas pie Fāzeļa iestātos, ja čempi notiktu vēl retāk (teiksim, reizi 2 gados)... Vēl vairāk būtu problēmas ar sponsoriem (viņi jau paši neneāk - ar tiem ir JĀSTRĀDĀ!) un popularitāte vēl vairāk kristos... Tas, ka izlasēs būt labāki spēlētāji, neko nedotu, ja no federācijas puses nebūtu pietiekama finansiālā seguma organizatoriskajai pusei...

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:42, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Jā, un atsķirība vienīgi būtu tāda, ka, ja pie galda sēdētu dažādu Eiropas tautu cilvēki, tad visiem būtu skaidrs, par ko holandietis runā un visi varētu to aktīvi apspriest, bet pēc mūsu dāmas aizraujošās informācijas visi stulbi smaidītu un ātri pārslēgtos uz citiem jautājumiem.
kā Tu zini, ka visiem??? pieļauju, vidusmēra igaunim, slovākam, somam, zviedram... arī Ajax varētu būt ne pārāk zināms..

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:42, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: jā, BET - tur jau nekur nav neviens vārds teikts par to, cik no Slovākijas iedzīvotājiem skatās hokeju un cik bieži to dara.

otrkārt, ko nozīmē "interesē futbols"? Tas, ka cilvēkam patīk padzenāt bumbu amatieru līmenī, neuzliek viņam par pienākumu arī regulāri skatīties PRO futbolu.
Jā, bet no otras puses skatoties un izmantojot to pašu loģiku, ja hokeju skatītos anomāli liels skaits to pašu futbola amatieru un vēl citu cilvēku, kuriem interesē tikai PRO hokejs, bet pilnīgi vienaldzīgs būtu PRO futbols, tas noteikti būtu pieminēts TUR. Bet nekas tāds nekur nav pieminēts.
Kāpēc tad mums apriori jāpieņem, ka SVK pastāv šāda anomālija, bet tā nekur nav īpaši atrunāta? Loģika saka priekšā, ka tieši tāpēc, ka nekādas anomālijas nav un interesei būtu jābūt proporcionālai.

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:44, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Jā, bet no otras puses skatoties un izmantojot to pašu loģiku, ja hokeju skatītos anomāli liels skaits to pašu futbola amatieru un vēl citu cilvēku, kuriem interesē tikai PRO hokejs, bet pilnīgi vienaldzīgs būtu PRO futbols, tas noteikti būtu pieminēts TUR. Bet nekas tāds nekur nav pieminēts.
Kāpēc tad mums apriori jāpieņem, ka SVK pastāv šāda anomālija, bet tā nekur nav īpaši atrunāta? Loģika saka priekšā, ka tieši tāpēc, ka nekādas anomālijas nav un interesei būtu jābūt proporcionālai.
...un interesei būtu jābūt proporcionālai. - PROPORCIONĀLI KAM?

  +4 [+] [-]

, 2013-03-26 16:44, pirms 12 gadiem
Pasaules čempionāts ledus hokejā vispār ir komēdija un nav nopietni uztverams.
Iedomājieties, kā tas būtu, ja PK futbolā notiktu aprīlī, kad norisinātos izšķirošie notikumi Čempionu līgā un visos vadošajos nacionālajos čempionātos un uz tiem mačiem brauktu Itāliju pārstāvēt čaļi no Padova un Modena, Angliju- Universitāšu futbolisti un džeki no Peterborough United.

     [+] [-]

, 2013-03-26 16:49, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Pasaules čempionāts ledus hokejā vispār ir komēdija un nav nopietni uztverams.
Iedomājieties, kā tas būtu, ja PK futbolā notiktu aprīlī, kad norisinātos izšķirošie notikumi Čempionu līgā un visos vadošajos nacionālajos čempionātos un uz tiem mačiem brauktu Itāliju pārstāvēt čaļi no Padova un Modena, Angliju- Universitāšu futbolisti un džeki no Peterborough United.
Pasaules čempionāts ledus hokejā vispār ir komēdija un nav nopietni uztverams. ...un atkal Tu esi nolaidies līdz Pokemona statusam. Pilnīgi absurds apgalvojums.

Maijs ir vienīgais normālais laiks, kad PČ rīkot. Reāli labāku alternatīvu nav.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 16:51, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kā Tu zini, ka visiem??? pieļauju, vidusmēra igaunim, slovākam, somam, zviedram... arī Ajax varētu būt ne pārāk zināms..
Igaunim ledus hokejs!!
Somam LV ledus hokejs pie kājas, bet tas, ka Ajax savulaik ilgus gadus spēlēja Jari Litmanens un Petri Pasanens, bet tagad spēlē Niklass Moisanders, visiem somiem ir zināms.
Arī viens zviedrs, piemēram, šobrīd spēlē Ajax. LV hokejs zviedram vienaldzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:54, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Igaunim ledus hokejs!!
Somam LV ledus hokejs pie kājas, bet tas, ka Ajax savulaik ilgus gadus spēlēja Jari Litmanens un Petri Pasanens, bet tagad spēlē Niklass Moisanders, visiem somiem ir zināms.
Arī viens zviedrs, piemēram, šobrīd spēlē Ajax. LV hokejs zviedram vienaldzīgs.
pričom tur ledus hokejs igaunim??
...ka Ajax savulaik ilgus gadus spēlēja Jari Litmanens un Petri Pasanens, bet tagad spēlē Niklass Moisanders, visiem somiem ir zināms. ... - ha, ha, nesmīdini. Starp citu, arī Latvijā droši vien vismaz puse no iedzīvotājiem nezin, kas ir Zemgus Girgensons.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 16:58, pirms 12 gadiem
Pats pieminēji igauņus. Laikam nav šaubu, ka igaunim vairāk interesē Eiropas futbols, nevis Latvijas vai Eiropas ledus hokejs.

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:00, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ...un interesei būtu jābūt proporcionālai. - PROPORCIONĀLI KAM?
Vismaz attāli- reģistrēto amatieru/pro skaitam, jo jāpieņem, ka no viņiem liela daļa ne tikai paši spēlē, bet arī skatās, kā to dara citi pro.

Lielākam ticamības momentam loģikai, piedāvāju paskatīties uz to pašu Somiju, kur hokejs skaitās populārāks- iedzīvotāji tie paši ap 5,5 miljoni, reģistrēti futbolisti 115k (tikai ap 2% no iedz. skaita pret 7,8% SVK), reģistrēti hokejisti 60k (ap 1% no iedz. skaita, pret slovāku 8300 spēlētājiem- 0,15% no iedz. skaita).

Lūk, šādām proporcijām un skaitļiem kā Somijai pietiek, lai valstī hokeju uzskatītu par nr.1.

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:02, pirms 12 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Pats pieminēji igauņus. Laikam nav šaubu, ka igaunim vairāk interesē Eiropas futbols, nevis Latvijas vai Eiropas ledus hokejs.
nekāda īpašā interese, cik manīts, jau viņiem nav arī par to Eiropas futbolu...

tik tā arī nesaprotu, ko Tu gribi pierādīt.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 17:03, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pričom tur ledus hokejs igaunim??
...ka Ajax savulaik ilgus gadus spēlēja Jari Litmanens un Petri Pasanens, bet tagad spēlē Niklass Moisanders, visiem somiem ir zināms. ... - ha, ha, nesmīdini. Starp citu, arī Latvijā droši vien vismaz puse no iedzīvotājiem nezin, kas ir Zemgus Girgensons.
Kāda puse Ārpus hokeja vides gandrīz neviens to nezina.

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:07, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Vismaz attāli- reģistrēto amatieru/pro skaitam, jo jāpieņem, ka no viņiem liela daļa ne tikai paši spēlē, bet arī skatās, kā to dara citi pro.

Lielākam ticamības momentam loģikai, piedāvāju paskatīties uz to pašu Somiju, kur hokejs skaitās populārāks- iedzīvotāji tie paši ap 5,5 miljoni, reģistrēti futbolisti 115k (tikai ap 2% no iedz. skaita pret 7,8% SVK), reģistrēti hokejisti 60k (ap 1% no iedz. skaita, pret slovāku 8300 spēlētājiem- 0,15% no iedz. skaita).

Lūk, šādām proporcijām un skaitļiem kā Somijai pietiek, lai valstī hokeju uzskatītu par nr.1.
tikai man neliekas ticams tas Slovākijas reģistrēto futbolistu skaits - 7,8% no valsts iedzīvotājiem... tas ir ārprātīgi daudz... jeb tur tiek reģistrēts katrs, kurš kaut reizi pa TV futeni ir skatījies?

  +3 [+] [-]

, 2013-03-26 17:11, pirms 12 gadiem
Es atkārtošos - mēs tomēr esam niecīga nācija, arī ne īpaši bagāta - tak labi, ka vismaz kaut kas ir. Lai ir tas hokejs, lai kāds viņš būtu. Hiperbolizējot visu - ja mēs būtu sala ar 100 iedzīvotājiem, mums būtu pamats būt lepniem kaut par burāšanas sacensību Ziemeļeiropas zonas ceturdaļfinālistu. un visi 100 ar karogiem ietu viņu atbalstīt. Būtu stulbi prasīt spēcīgu futbola komandu izveidot.

Jautājums tikai par to, vai kāds no tiem 100 iedomājas, ka dēļ tā burātāja mūs zina visā pasaulē.

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:13, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: tikai man neliekas ticams tas Slovākijas reģistrēto futbolistu skaits - 7,8% no valsts iedzīvotājiem... tas ir ārprātīgi daudz... jeb tur tiek reģistrēts katrs, kurš kaut reizi pa TV futeni ir skatījies?
Es neko no galvas neizdomāju:

Sport in Slovakia - Wikipedia, the free...

  -1 [+] [-]

, 2013-03-26 17:17, pirms 12 gadiem
Bimbim šodien diezgan labs loms trāpījies - pats Abrags .... inčīgi, malači, tā turpiniet.
Bimbi - kad būs viktorīna par basi??? Vajadzētu, basītis jau mums tomēr ejošāks gan par hoķi, gan par futeni

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:18, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Vismaz attāli- reģistrēto amatieru/pro skaitam, jo jāpieņem, ka no viņiem liela daļa ne tikai paši spēlē, bet arī skatās, kā to dara citi pro.

Lielākam ticamības momentam loģikai, piedāvāju paskatīties uz to pašu Somiju, kur hokejs skaitās populārāks- iedzīvotāji tie paši ap 5,5 miljoni, reģistrēti futbolisti 115k (tikai ap 2% no iedz. skaita pret 7,8% SVK), reģistrēti hokejisti 60k (ap 1% no iedz. skaita, pret slovāku 8300 spēlētājiem- 0,15% no iedz. skaita).

Lūk, šādām proporcijām un skaitļiem kā Somijai pietiek, lai valstī hokeju uzskatītu par nr.1.
bet paturpinot šo tēmu (par to, ka reģistrēto amatieru skaits nav vēl rādītājs) - piemēram, Vācijā bez futenes topā ir F1. Taču reģistrēto basketbolistu, hokejistu vai handbolistu ir daudz, daudz vairāk nekā F1 draiveru.... tācu F1 vienalga populārāks - kā tad tā?

Laikam jau Tavs apgalvojums īsti nestrādās...

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 17:24, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: tikai man neliekas ticams tas Slovākijas reģistrēto futbolistu skaits - 7,8% no valsts iedzīvotājiem... tas ir ārprātīgi daudz... jeb tur tiek reģistrēts katrs, kurš kaut reizi pa TV futeni ir skatījies?
Francijā uz 65 miljoniem iedz. 1,8 milj. reģistrēto futbola spēlētāju (2,7%);
Nīderlandē uz 16 miljoniem 1,07 miljoni (6,6%);

tā kā nekādas īpašas anomālijas Slovākijas futbolistu reģistrācijā nav, vienkārši to spēlēt ir populāri (redz, tev pat neticās, ka futbols Eiropā var būt tik cienīts un spēlēts).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 17:31, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: bet paturpinot šo tēmu (par to, ka reģistrēto amatieru skaits nav vēl rādītājs) - piemēram, Vācijā bez futenes topā ir F1. Taču reģistrēto basketbolistu, hokejistu vai handbolistu ir daudz, daudz vairāk nekā F1 draiveru.... tācu F1 vienalga populārāks - kā tad tā?

Laikam jau Tavs apgalvojums īsti nestrādās...
Jā, skatos F1 ir tavs galvenais trumpis, lai pierādītu, ka tāpēc ledus hokejs kaut kur ir populārāks.

F1 nebūtu korekti likt vienā plauktā ar citiem sporta veidiem, jo tam ar sportu ir maz sakara. Drīzāk F1 ir jāsalīdzina ar operu, teātri, Oktoberfest, utt. Tas ir bagātnieku un benzīnsvilinātāju šovs, nevis sports. Ar to neviens nav nekad nodarbojies, jo nevienam nav bijusi tāda iespēja, F1 nav dārgāks, pieejamāks vai lētāks sporta veids ar ko nodarboties, bet ar to vnk nav iespēju nodarboties.

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:32, pirms 12 gadiem
Rafaello rakstīja: Bimbim šodien diezgan labs loms trāpījies - pats Abrags .... inčīgi, malači, tā turpiniet.
Bimbi - kad būs viktorīna par basi??? Vajadzētu, basītis jau mums tomēr ejošāks gan par hoķi, gan par futeni
Ejošākais nu gan mums ir Kazakevičs, Rumbenieks vai viņiem līdzīgie

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:34, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Francijā uz 65 miljoniem iedz. 1,8 milj. reģistrēto futbola spēlētāju (2,7%);
Nīderlandē uz 16 miljoniem 1,07 miljoni (6,6%);

tā kā nekādas īpašas anomālijas Slovākijas futbolistu reģistrācijā nav, vienkārši to spēlēt ir populāri (redz, tev pat neticās, ka futbols Eiropā var būt tik cienīts un spēlēts).
Francijā tie cipari izskatās ticamāki par Slovākiju...

     [+] [-]

, 2013-03-26 17:36, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Jā, skatos F1 ir tavs galvenais trumpis, lai pierādītu, ka tāpēc ledus hokejs kaut kur ir populārāks.

F1 nebūtu korekti likt vienā plauktā ar citiem sporta veidiem, jo tam ar sportu ir maz sakara. Drīzāk F1 ir jāsalīdzina ar operu, teātri, Oktoberfest, utt. Tas ir bagātnieku un benzīnsvilinātāju šovs, nevis sports. Ar to neviens nav nekad nodarbojies, jo nevienam nav bijusi tāda iespēja, F1 nav dārgāks, pieejamāks vai lētāks sporta veids ar ko nodarboties, bet ar to vnk nav iespēju nodarboties.
F1 ir tiešs konkurents futbolam, tenisam u,t.t. jo tieši starp šiem sadalās skatītāju auditorijas. Arī futbols ir jāsalīdzina ar citām TV pārraidēm - tur Tev pareiza doma.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-26 18:10, pirms 12 gadiem
Abrag, Tev kā ledus hokeja ekspertam nu ir iespēja izcelties- pēc 5 min. lieku iekšā viktorīnu par Latvijas hokeja štellēm. Paskatīsimies, ko Tu zini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja