Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Liepājas Metalurgs" uzraksta protesta vēstuli LHF

Jānis Celmiņš

"Liepājas Metalurgs" uzraksta protesta vēstuli LHF
"ASK / Ogre" un SK "Liepājas Metalurgs" hokejisti
Foto: Ritvars Raitis

Atsaucoties uz disciplinārās komisijas sēdes protokola Nr. 10 no 26.03.2009 punktu Nr. 1, paziņojam, ka SIA Ledus halle "Liepājas Metalurgs" un SK "Liepājas Metalurgs" uzskata šo lēmumu par nepamatotu, teikts vēstulē, kas adresēta Latvijas Hokeja federācijai.

1. Uzskatām incidenta norises atspoguļojumu par galēji nekorektu. Ledus halles rīcībā ir oficiāli iesniegumi no aculieciniekiem, kuri apliecina, ka incidenta iniciators bija "ASK/Ogre" galvenais treneris L. Beresņevs. ( iesniegumi pievienoti vēstulei). To apliecina arī A/S "Liepājas metalurgs" apsardzes darbinieks Artis Mažaiks savā paskaidrojumā spēles tiesnešiem.

2. Kārtību spēles laikā Ledus hallē nodrošināja 17 A/S "Liepājas metalurgs" apsardzes darbinieki, 5 Valsts policijas operatīvās reaģēšanas grupas un 3 pašvaldības policijas ekipāžas.

3. Izsakām neizpratni par Ledus halles "Liepājas metalurgs" pārstāvju neuzaicināšanu uz LHF disciplinārās komisijas sēdi, lai izskaidrotu situāciju, laikā, kad "ASK/Ogre" komandas pārstāvjiem šāda iespēja tika dota.

Pieprasām pārskatīt LHF disciplinārās komisijas sēdes protokola Nr.10 no 26.03.2009. 1. punktu, jo esam pārliecināti par tā neobjektivitāti un notikuma vienpusēju atspoguļojumu.

No šādiem incidentiem nedrīkst ciest sports un skatītājs, tādēļ iesakām LHF disciplinārajai komisijai vēlreiz izvērtēt sava lēmuma objektivitāti. Šādi incidenti ir nepieļaujami sportā un kopīgiem spēkiem ir jārunā par notikušo, lai novērstu līdzīgus notikumus nākotnē.

SIA "Ledus halle "Liepājas metalurgs"" direktors K. Dreņģers
SIA "Ledus halle "Liepājas metalurgs"" Valdes priekšsēdētājs V. Terentjevs
SK "Liepājas metalurgs"

LHF Disciplinārās komisijas lēmumi

Komisija nolēma: sodīt "Liepājas Metalurgs" ledus halli:
1.1. Ja notiks 7. fināspēle, tā notiks "Liepājas Metalurgs" ledus hallē bez skatītāju dalības;
1.2. Ja 7. spēle nebūs nepieciešama, aizstāt sodu ar naudas sodu 300 LS apmērā.
2. Par "ASK/Ogre" trenera L. Beresņeva apvainojošiem žestiem pret skatītājiem, publiskajiem izteikumiem un komandas aizvešanu no spēles, kas ir necieņa pret skatītājiem, nolēma sodīt "ASK/Ogre" treneri L. Beresņevu ar naudas sodu 150 Ls.
3. Par „ASK/Ogre” neatsveicināšanos spēles nobeigumā, sodīt "ASK/Ogre" komandu ar naudas sodu 50 LS. "ASK/Ogre" komandas neatsveicināšanās notiek atkārtoti.
"ASK/Ogre" komandas spēlētāja A. Kerča rīcību spēles konfliktā, nolēma sodu (2+2) aizstāt ar (2+2+20). M. Kokļins ir diskvalificēts uz 4 spēlēm, par disciplināro sodu 25 min. A. Ignatovičam tika noteikts, ka pēc saņemtā soda (20) var piedalīties nākamajā spēlē, bet, ja tajā saņems lielo sodu, sekos attiecīgā diskvalifikācija.

Sestā finālspēle starp SK „Liepājas Metalurgs” un „ASK/Ogre” ir paredzēta 27. martā Vidzemes ledus hallē, Ogrē, plkst. 19:45. Pasākumā būs nodrošināti papildus drošības pasākumi.

Izmantotie resursi:
liepajniekiem.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2009-03-26 21:31, pirms 16 gadiem
7. spēlei Liepājā jānotiek ar faniem! [protams, ja tāda būs vajadzīga...]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-03-26 21:32, pirms 16 gadiem
Ja Lm rītā zaudē, tad lai menti apsargā ogres fanu kuri varētu sēdēt aiz OGRE/ASK spēlētājiem......

Tad problēmas nebūtu un viss būtu čībās

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 21:33, pirms 16 gadiem
triisis rakstīja: Wisiem zināms, ka ogrēniešos wieni bandīti spēlē!
Wispār wajadzētu Ogri no čempionāta izslēgt!
Izlēgt nevajadzētu ,jo daļēji paši mēs Liepājnieki arī esam vainīgi ar saukli bad boys

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 21:34, pirms 16 gadiem
CA15 rakstīja: Ja Lm rītā zaudē, tad lai menti apsargā ogres fanu kuri varētu sēdēt aiz OGRE/ASK spēlētājiem......

Tad problēmas nebūtu un viss būtu čībās
Tas tiešām būtu tīri OK risinājums, vienīgais fanus parasti nesēdina halles tribīņu vidū, bet var jau būt kāds izņēmums.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 21:35, pirms 16 gadiem
Muse777 rakstīja: Tas tiešām būtu tīri OK risinājums, vienīgais fanus parasti nesēdina halles tribīņu vidū, bet var jau būt kāds izņēmums.
Šis būtu izņēmums un visiem viss būtu labi,neviens nesūdzētos
Slēpts komentārs: bukka
Slēpts komentārs: Meric

  -4 [+] [-]

, 2009-03-26 21:41, pirms 16 gadiem
Nu kaut kādas Hamaleonu rotaļas, nu cik tad var...
Slēpts komentārs: ask-bebrs

  +5 [+] [-]

, 2009-03-26 21:42, pirms 16 gadiem
prieks , ka šie cilvēki ( SIA "Ledus halle "Liepājas metalurgs"" direktors K. Dreņģers
SIA "Ledus halle "Liepājas metalurgs"" Valdes priekšsēdētājs V. Terentjevs
SK "Liepājas metalurgs" ) ir izdomājuši rīkoties un pareizi vien ir , jo neuzskatu , ka lēmums ir objektīvs , ja nav uzklausīti liecinieki darbinieku utt, ceru , ka 7 spēle nebūs nepieciešama , bet ja būs priecāšos tikai par to , ka varētu to vērot klātienē!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 21:45, pirms 16 gadiem
vispār jau vajadzētu ar skatītājiem, bet vispār Liepāja jau pasen ir slavena ar saviem līdzjutējiem un kaut kad sods ir jāsaņem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 21:47, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: vispār jau vajadzētu ar skatītājiem, bet vispār Liepāja jau pasen ir slavena ar saviem līdzjutējiem un kaut kad sods ir jāsaņem
sods ir jāsaņem , bet sākumā jānoskaidro apstākļi!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 21:49, pirms 16 gadiem
Protams ka liepājnieki rakstīs tādus ziņojumus, ka vainīga TIKAI ogre. Jo ka tik panākt lai skatītaji būtu, aj vajadzēs septīto. Nez cik apsargam sapiķoja lai uzraksta. Un ja vinš vispar būtu normāls apsargs, tad jau nebūtu pieļāvis provokācijas pret Beresņevu uz kuram viņš arī atbildēja ar ūdeni. Un apsargiem bija jāaiztur alus lējējs. Bardaks liepajas halle un viss.

     [+] [-]

, 2009-03-26 21:51, pirms 16 gadiem
eljux rakstīja: sods ir jāsaņem , bet sākumā jānoskaidro apstākļi!!!
galvenais apstāklis ir tāds ka viņiem ar normālu komandas atbalstīšanu rodas zināmas problēmas, vakar nebūt nebija pirmā reize.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 21:51, pirms 16 gadiem
triisis rakstīja: Da labi, naw ko likt mīnusus!
Haritonova slavenā banda ogrē spēlēja!
man liidz shim likaas, ka vieniigaa komanda, kam ir bijusi saistiiba ar Haritonovu ir Niks-BriH
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: riat80

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 22:00, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: liepāja sāk kā mazi bērni činkstēt, labāk lai nosauc summu par kuru uzpirkuši tiesnešus..... tā tiesāt nedrīkst, acīmredzami metāllūznim par labu.....
es gan teiktu ka drīzāk otrād!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-26 22:01, pirms 16 gadiem
Tas ir vispār murgs. Kā var neuzaicināt otru pusi un sēdi, bet ASK pārstāvjus tikai. Protams, tā rezūltātā varētu tikt pieņemts vienpusējs lēmums, bet jebkurā gadījumā LM un halles vadība malači, ka uzrakstīja protestu. Cerams, ka LHF šito uztvers nopietni.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 22:06, pirms 16 gadiem
Nu runājot par līdzjutējiem-nu Ogrē ir arī alu sadzērušies,kas apsaukā tiesnešus un pakaitina pretinieku spēlētājus-Nu Edij -Edij bija kā savulaik Repsi Repsi,kad viņš uz Maskavas Dinamo aizgāja spēlēt,bet kopumā neesmu lielas problēmas redzējis-esmu noskatījies Ogrē šosezon kādas 10 spēles.Bet LM līdzjutēji ,kas bija uz abām spēlēm Ogrē izskatījās,kā no futbola stadiona atnākuši,pie kam es tur latviešu valodu nedzirdēju...Arī uz Rīgas Dinamo šosezon nāca daudz krievu tautības lidzjutēji,bet viņu atšķirība ar LM faniem bija acīmredzama tieši kultūras līmenī...

     [+] [-]

, 2009-03-26 22:06, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: liepāja sāk kā mazi bērni činkstēt, labāk lai nosauc summu par kuru uzpirkuši tiesnešus..... tā tiesāt nedrīkst, acīmredzami metāllūznim par labu.....
Diez uz kāda pamata tu sāc šitādus apgalvojumus te bārstīt?

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 22:07, pirms 16 gadiem
eljux rakstīja: es gan teiktu ka drīzāk otrād!!
Aizveries vienreiz! Jau pieriebusies līdz padusēm!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 22:10, pirms 16 gadiem
pareizi dara!

  -4 [+] [-]

, 2009-03-26 22:11, pirms 16 gadiem
ShoX rakstīja: Tas ir vispār murgs. Kā var neuzaicināt otru pusi un sēdi, bet ASK pārstāvjus tikai. Protams, tā rezūltātā varētu tikt pieņemts vienpusējs lēmums, bet jebkurā gadījumā LM un halles vadība malači, ka uzrakstīja protestu. Cerams, ka LHF šito uztvers nopietni.
Var, redzi, ka var! Tādēļ, ka tādiem kā šie tur nebija ko darīt! Tāpat viņi nesaprastu par ko tur runā!!! Sēde notika Latviešu valodā!!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 22:14, pirms 16 gadiem
kivi rakstīja: Aizveries vienreiz! Jau pieriebusies līdz padusēm!!!!
ja tev kaut kas nepatīk , neviens tev nelik te nākt un lasīt !!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 22:15, pirms 16 gadiem
kivi rakstīja: Var, redzi, ka var! Tādēļ, ka tādiem kā šie tur nebija ko darīt! Tāpat viņi nesaprastu par ko tur runā!!! Sēde notika Latviešu valodā!!!!
Domāju, ka šitā var notikt tikai mūsu brīnumzemē- Latvijā.
P.S Cepums par tavu joku, bet nu domāju, ka LM var aizsūtīt kompetentus pārstāvjus, kuri saprot arī latviešu val.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 22:15, pirms 16 gadiem
ShoX rakstīja: Diez uz kāda pamata tu sāc šitādus apgalvojumus te bārstīt?
uz acīmredzama pamata... neesmu ne par vienu, ne otru komandu, esmu par skaistu spēli... nepatīk ja tiesneši norok kādu komandu....

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 22:16, pirms 16 gadiem
kivi rakstīja: Var, redzi, ka var! Tādēļ, ka tādiem kā šie tur nebija ko darīt! Tāpat viņi nesaprastu par ko tur runā!!! Sēde notika Latviešu valodā!!!!
Nu tādus jokus Tu plēs vaļā, ka bikses no smieklem var pielikt.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 22:17, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: uz acīmredzama pamata... neesmu ne par vienu, ne otru komandu, esmu par skaistu spēli... nepatīk ja tiesneši norok kādu komandu....
Labi, katram savs viedoklis, un es neuzspiežu to mainīt bet nu tiesāšana tiešām finālsērijā nav korekta, bet nu ne jau man par to spriest
peace

     [+] [-]

, 2009-03-26 22:29, pirms 16 gadiem
Kad kko lej pretī, tad noraidījumu dabū abi - stingra hokeja loģika. Var jau sprauslāt, bet nu...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 22:29, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Latviešu valodā nav burta "W"Vai tad tiešām ir tik grūti "W" vietā uzspiest "V"?
bet kapec tad izruna un raksta Kercs juniors,vai tad latviesu valoda ir vards juniors,jeb pareizak butu Kercs jaunakais????

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 22:31, pirms 16 gadiem
liepāja sāk kā mazi bērni činkstēt, labāk lai nosauc summu par kuru uzpirkuši tiesnešus..... tā tiesāt nedrīkst, acīmredzami metāllūznim par labu.....

Ko vēl neteiksi. Es biju klātienē un sodi bija abām komandām! ASK paši vainīgi, ka sapelnīja sodus! Tas galu galā nav normāli, ka līdz ko zaudē, uzreiz taisa šitādu cirku!
Bet nu tiesneši... kādi tur tiesneši... kad divi ogrēnieši klapē vienu metalurga spēlētaju, bet tiesnesis turpat blakus stāv un mierīgi noskatās.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 22:33, pirms 16 gadiem
Ko tas LM tā kā tādas bābas tur čīkst, kāda atšķirība ,kas sāka konfliktu beresņevs vai fani, kārtību bija janodrošina, vai nu jāizmet no zāles tie fani,kas rīko nekārtības vai Beresņevs. Ja šāds konflikts ir radies tad vainīgi ir saimnieki un sods ir jāsaņem.

     [+] [-]

, 2009-03-26 22:34, pirms 16 gadiem
Banzai rakstīja: Protams ka liepājnieki rakstīs tādus ziņojumus, ka vainīga TIKAI ogre. Jo ka tik panākt lai skatītaji būtu, aj vajadzēs septīto. Nez cik apsargam sapiķoja lai uzraksta. Un ja vinš vispar būtu normāls apsargs, tad jau nebūtu pieļāvis provokācijas pret Beresņevu uz kuram viņš arī atbildēja ar ūdeni. Un apsargiem bija jāaiztur alus lējējs. Bardaks liepajas halle un viss.
Idiots esi, katram fanam tagad nosedinasi apsargu blakus???

Tad jau ari treneriem, jo man ari cilveki teica ka Beresnevs meta ar pudeli...

Ne jau tika Ogre vainiga, bet izproviceja gan L beresnevs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 22:38, pirms 16 gadiem
faņis rakstīja: Ko tas LM tā kā tādas bābas tur čīkst, kāda atšķirība ,kas sāka konfliktu beresņevs vai fani, kārtību bija janodrošina, vai nu jāizmet no zāles tie fani,kas rīko nekārtības vai Beresņevs. Ja šāds konflikts ir radies tad vainīgi ir saimnieki un sods ir jāsaņem.
Ja godigi padoma ko uzrakstiji, jo tad jau sanak, ka Beresnevs iemet ar pudeli un tad vinam uzlej alu par to, bet šis taka tada meitene savac savu mežoņu baru un iet uz ģērbtuvem....

Ja izmestu vienu fanu, nekas jau nemainitos, bet Ogre čīkstētu, ka redz viņiem treneri izsvieda, apbižoja utt...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 22:38, pirms 16 gadiem
Lēmums nav par to kurš sāka konfliktu, bet par to ka nebija nodrošināta kārtība hallē. un tur vainīgs ir LM.
eljux rakstīja: prieks , ka šie cilvēki ( SIA "Ledus halle "Liepājas metalurgs"" direktors K. Dreņģers
SIA "Ledus halle "Liepājas metalurgs"" Valdes priekšsēdētājs V. Terentjevs
SK "Liepājas metalurgs" ) ir izdomājuši rīkoties un pareizi vien ir , jo neuzskatu , ka lēmums ir objektīvs , ja nav uzklausīti liecinieki darbinieku utt, ceru , ka 7 spēle nebūs nepieciešama , bet ja būs priecāšos tikai par to , ka varētu to vērot klātienē!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 22:42, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: galvenais apstāklis ir tāds ka viņiem ar normālu komandas atbalstīšanu rodas zināmas problēmas, vakar nebūt nebija pirmā reize.
Beidz!
Vakar pats biju hallē,un nevaru teikt par līdzjutējiem neko tādu,lai viņus tik ļoti nosodītu! Protams,bija nesmuki,ka daži palamājās, bet tas nav iemesls, lai par to sodītu visus līdzjutējus,jo mums kā zināms nepastāv kolektīvā atbildība par dažu indivīdu grēkiem! Katram pašam jaatbild par izdarīto! Šoreiz LHF šķiet ir izvēlējusies iet vieglāko ceļu-nav līdzjutēju nav problēmu! Un atkal neviens pat īsti nemēģināja iedziļināties kāpēc tas tā notika,lai nākotnē izslēgtu šādus incidentus!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 22:43, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: Labi nav jau runa kurš tur sāka pirmais fakts ir tāds ka hokejistiem nav nodrošināta drošība .Es iedomājos ja LM spēletu ar Vilkiem un ja G.Paste būtu apliets ar alu........................
Vilki ir cietuši no skatītājiem. Vienreiz SP pats redzēju kā uz viņu hokejistiem, no augšējām rindām uzmeta kādas trīs pusdzertas 2L plastmasas pudeles.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 22:45, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vilki ir cietuši no skatītājiem. Vienreiz SP pats redzēju kā uz viņu hokejistiem, no augšējām rindām uzmeta kādas trīs pusdzertas 2L plastmasas pudeles.
tad jau Beresņvam vēl paveicās

     [+] [-]

, 2009-03-26 22:46, pirms 16 gadiem
tev man liekas nepielec, sods nav piespriests par beresņeva "provokāciju" vai tiešā veidā par LM fanu otmorozku cienīgo uzvedību, bet par kārtības nodrošināšanu hallē.
Es neesmu gan redzējis, ka Beresņevs parasti apmētā pretinieku komandas fanus ar pudelēm. Tā bija provokācija no LM fanu puses, ko LM halles apsardze nedrīkstēja pieļaut.
Name rakstīja: Ja godigi padoma ko uzrakstiji, jo tad jau sanak, ka Beresnevs iemet ar pudeli un tad vinam uzlej alu par to, bet šis taka tada meitene savac savu mežoņu baru un iet uz ģērbtuvem....

Ja izmestu vienu fanu, nekas jau nemainitos, bet Ogre čīkstētu, ka redz viņiem treneri izsvieda, apbižoja utt...

     [+] [-]

, 2009-03-26 22:46, pirms 16 gadiem
Vajadzēja to protestu alū samērcēt un fakučus sazīmēt. Tā teikt - ar sveicieniem no šķīstošās kafijas pilsētas.

     [+] [-]

, 2009-03-26 22:46, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Beidz!
Vakar pats biju hallē,un nevaru teikt par līdzjutējiem neko tādu,lai viņus tik ļoti nosodītu! Protams,bija nesmuki,ka daži palamājās, bet tas nav iemesls, lai par to sodītu visus līdzjutējus,jo mums kā zināms nepastāv kolektīvā atbildība par dažu indivīdu grēkiem! Katram pašam jaatbild par izdarīto! Šoreiz LHF šķiet ir izvēlējusies iet vieglāko ceļu-nav līdzjutēju nav problēmu! Un atkal neviens pat īsti nemēģināja iedziļināties kāpēc tas tā notika,lai nākotnē izslēgtu šādus incidentus!
es netaisos nevienu ne sodīt ne nosodīt, vispār nesaprotu ko jūs tur ceļat brēku. Es nevēršos pret Liepāju, vnk ar diezgan lielu regularitāti no turienas nākas dzirdēt visādus brīnumus. Kādreiz kādam ir arī jāatbild, ja reiz paši netiek galā un nevar novērst...tā nu sanācis ka iespējams šī ir tā reize

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 22:48, pirms 16 gadiem
Jā, un vēl uzspļaut, tad pa īstam Liepājisks protests sanāktu

     [+] [-]

, 2009-03-26 22:50, pirms 16 gadiem
faņis rakstīja: tev man liekas nepielec, sods nav piespriests par beresņeva "provokāciju" vai tiešā veidā par LM fanu otmorozku cienīgo uzvedību, bet par kārtības nodrošināšanu hallē.
Es neesmu gan redzējis, ka Beresņevs parasti apmētā pretinieku komandas fanus ar pudelēm. Tā bija provokācija no LM fanu puses, ko LM halles apsardze nedrīkstēja pieļaut.
Nu tad kur bija tavas nekartibas halle, ja ne tas, ka Beresnevs un LM fani saka metaties un lieties....

Par to ka visi kliedza Mīzali! jau diez vai...

Tad kad publices, tad apsties pieradijumus, kuros redzams tas ko vins dara, jo es pats biju halle un mani draugi bija halle, un vismaz 50 cilveki redzeja ka Beresnevs met ar pudeli (pilnu pie tam vēl), un ari valoda viņam ""normāla" bija....

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 22:50, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Jā, un vēl uzspļaut, tad pa īstam Liepājisks protests sanāktu
Galīgi nevaru saprast, kas tev ir pret Liepāju vai liepājniekiem. Cik esmu pamanījis, Tu visu laiku par kaut ko cepies vai arī velti kādu "skaistu" vārdu tās virzienā.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 22:50, pirms 16 gadiem
Šis fināls iegājis Latvijas hokeja vēsturē.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 22:52, pirms 16 gadiem
ShoX rakstīja: Galīgi nevaru saprast, kas tev ir pret Liepāju vai liepājniekiem. Cik esmu pamanījis, Tu visu laiku par kaut ko cepies vai arī velti kādu "skaistu" vārdu tās virzienā.
Traks neesi? Liepāja ir viena no skaistākajām Latvijas pilsētām un tur dzīvo daudzi jauki cilvēki, bet kopš ceturtās finālspēles uz kādu mēnesi man ir principiāla nepatika.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 22:55, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: Butu jau interesanti pa TV pavērot ka halle nav ne1 lidzjuteja
viņiem pašiem "būtu" interesanti vērot un spēlēt spēli, nebūtu pat jēga kauties

  +6 [+] [-]

, 2009-03-26 22:56, pirms 16 gadiem
Skatoties kā ogres speletajs skreja pakaļ Brahmanim, nelikas, ka viņš to dara skatītāju vai atriebes dēļ...

Drīzāk, lai savainotu...

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 22:56, pirms 16 gadiem
apnicis jau rakstīt kāda starpība kurš sāka, kārtība nebija nodrošināta un sods ja nebūs septītā spēle ir smieklīgs un līdzvērtīgs beresņevam uzliktajam.
Name rakstīja: Nu tad kur bija tavas nekartibas halle, ja ne tas, ka Beresnevs un LM fani saka metaties un lieties....

Par to ka visi kliedza Mīzali! jau diez vai...

Tad kad publices, tad apsties pieradijumus, kuros redzams tas ko vins dara, jo es pats biju halle un mani draugi bija halle, un vismaz 50 cilveki redzeja ka Beresnevs met ar pudeli (pilnu pie tam vēl), un ari valoda viņam ""normāla" bija....

     [+] [-]

, 2009-03-26 22:57, pirms 16 gadiem
Riharcs69 rakstīja: Butu jau interesanti pa TV pavērot ka halle nav ne1 lidzjuteja
Un BEGIMOTS viens pats VIP lozaa!!
Slēpts komentārs: faņis

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 22:58, pirms 16 gadiem
piekriitu triisim.ogre nemaak zaudeet.un speeleet arii nejeedz.kas taa par speeli, ka nedomaa kaa izveidot uzbrukumu vai labi nostaaveet aizsardziibaa,bet pie mazaakaas tuviibas meeginaat pretiniekam iesist ar nuuju,vai iegruust bortaa.piemeers ar brahmani.nu labi,ja arii vins bija kaadu paarkaapumu izdariijis nu labi,bet ne jau taapeec jaaskrien pa visu laukumu pretiniekam pakalj,lai iedotu pa muti.ir jaaspeele.karoce ogre suukaa.ljoti neprofesionaala attieksme pret hokeju.visiem varbuut nee,bet ir daudzi iznjeemumi.ogrei vajag citu sastaavu un viss buus ok.beresnjevu un razgalu pirmos vajag patriekt.

     [+] [-]

, 2009-03-26 22:58, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: Skatoties kā ogres speletajs skreja pakaļ Brahmanim, nelikas, ka viņš to dara skatītāju vai atriebes dēļ...

Drīzāk, lai savainotu...
to no skriešanas stila izsecināji? Edijs daudziem netīk jo daudz runā...tāpat kā Ankipāns.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 22:58, pirms 16 gadiem
faņis rakstīja: apnicis jau rakstīt kāda starpība kurš sāka, kārtība nebija nodrošināta un sods ja nebūs septītā spēle ir smieklīgs un līdzvērtīgs beresņevam uzliktajam.
Jautāšu vēlreiz, katram fanam noliks apsargu blakus????

Sākās un sakas, tas ari bija vienigais konflikts, viss parejais bija ok...

Pirms runa, padoma vai Ogre nebus kkas līdzīgs un tad jau verēs nīdēt, ka tur hallei būīs uz kādu spēli tukšai jābūt...

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 23:00, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: es netaisos nevienu ne sodīt ne nosodīt, vispār nesaprotu ko jūs tur ceļat brēku. Es nevēršos pret Liepāju, vnk ar diezgan lielu regularitāti no turienas nākas dzirdēt visādus brīnumus. Kādreiz kādam ir arī jāatbild, ja reiz paši netiek galā un nevar novērst...tā nu sanācis ka iespējams šī ir tā reize
Mēs ceļam brēku????? Tu ko??
Atzīstu,ka neesmu pēdējos gados ceļojis pa LV sporta arēnām, bet parunājot ar cilvēkiem kas to dara,tad manuprāt nav absolūti nekāda pamata apgalvot,ka Liepājas sporta līdzjutēji būtu ar ko sliktāki/labāki par citu pilsētu līdzjutējiem! Mēs te cepjamies par to ka visai divdomīgos apstākļos treneri ar faniem palaistijās ar ūdentiņu un aliņu! Pzd gadsimta notikums LV sportā, jo izrādās ka Bereņevs ir no cukura un no saņemtās alus šalts pēkšņi izkusa,tāpat kā līdzjutējs kas saņēma ūdens šalti no Ļoņas!
Es saprastu,ja LM fani būtu lauzuši krēslus un ar tiem apmētājuši pretinieku spēlētājus un līdzjutējus! Tad gan būtu pamats bažām,bet tā tas viss ir pupu mizas!
Lieta jau ir pavisam kur citur, un tas ir,ka Beresņevs&Co bija ieinteresēti šādam scenārijam, jo saprot,ka normālā ceļā LM paņemt nevar,bet paprovacējot pretinieka spēlētājus un skatītājus var daudz ko sasniegt!
Piemēram,ja gadijumā, ja Bebri rīt paņem 6 spēli,tad Liepājā pie tukšām tribīnēm 7 spēlē kapāt būs daudz vieglāk,jo LM nebūs 6 laukuma spēlētāju-skatītāji!
Veči smalki psihologi!

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:00, pirms 16 gadiem
kivi rakstīja: Aizveries vienreiz! Jau pieriebusies līdz padusēm!!!!
Lohs konkreets

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:01, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: to no skriešanas stila izsecināji? Edijs daudziem netīk jo daudz runā...tāpat kā Ankipāns.
Pasties speles atkartojumu...

Pat kontakta Ogres zonā nebija, bet tad pēkšņi ne no kā nomet cimdus un sāk skriet pakaļ un sist....

No soliņa noteikti kko pateica vai parādija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-26 23:02, pirms 16 gadiem
spele laba.orge nemak spelet godigu speli,tas sarugtina

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 23:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Mēs ceļam brēku????? Tu ko??
Atzīstu,ka neesmu pēdējos gados ceļojis pa LV sporta arēnām, bet parunājot ar cilvēkiem kas to dara,tad manuprāt nav absolūti nekāda pamata apgalvot,ka Liepājas sporta līdzjutēji būtu ar ko sliktāki/labāki par citu pilsētu līdzjutējiem! Mēs te cepjamies par to ka visai divdomīgos apstākļos treneri ar faniem palaistijās ar ūdentiņu un aliņu! Pzd gadsimta notikums LV sportā, jo izrādās ka Bereņevs ir no cukura un no saņemtās alus šalts pēkšņi izkusa,tāpat kā līdzjutējs kas saņēma ūdens šalti no Ļoņas!
Es saprastu,ja LM fani būtu lauzuši krēslus un ar tiem apmētājuši pretinieku spēlētājus un līdzjutējus! Tad gan būtu pamats bažām,bet tā tas viss ir pupu mizas!
Lieta jau ir pavisam kur citur, un tas ir,ka Beresņevs&Co bija ieinteresēti šādam scenārijam, jo saprot,ka normālā ceļā LM paņemt nevar,bet paprovacējot pretinieka spēlētājus un skatītājus var daudz ko sasniegt!
Piemēram,ja gadijumā, ja Bebri rīt paņem 6 spēli,tad Liepājā pie tukšām tribīnēm 7 spēlē kapāt būs daudz vieglāk,jo LM nebūs 6 laukuma spēlētāju-skatītāji!
Veči smalki psihologi!
Tu jau te cepies,jo uz OGRI netiec! Un ja kas tad septito speeli ar neredzeesi!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:04, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: Pasties speles atkartojumu...

Pat kontakta Ogres zonā nebija, bet tad pēkšņi ne no kā nomet cimdus un sāk skriet pakaļ un sist....

No soliņa noteikti kko pateica vai parādija...
atkārtojumā tu redzi to ko tev parāda un nevar parādīt to kas nav nofilmēts. Un kontakts bija...Bet es neataisnoju Maslovski. man dēļ vakardienas nav nekāda cepiena vnk gribas lai cilvēki skatās plašāk un saprot ka vis notikušais ir komplekss un nav absolūti vainīgo un nevainīgo.

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:05, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Tu jau te cepies,jo uz OGRI netiec! Un ja kas tad septito speeli ar neredzeesi!
Manuprat 7. spele nemaz nebus....

Un ja ari bus, tad protests bus izskatits un fanu bus pilna liepajas halle...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:06, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: atkārtojumā tu redzi to ko tev parāda un nevar parādīt to kas nav nofilmēts. Un kontakts bija...Bet es neataisnoju Maslovski. man dēļ vakardienas nav nekāda cepiena vnk gribas lai cilvēki skatās plašāk un saprot ka vis notikušais ir komplekss un nav absolūti vainīgo un nevainīgo.
tev liekas savainot pretinieka speeleetaaju ir normaali ??

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:06, pirms 16 gadiem
Latvija ir unikāla zeme... jo tikai pie mums ir iespējams izšķirošo, sērijas SEPTĪTO SPĒLI!!! aizvadīt pie tukšām tribīnēm. Ceru, ka tā cīņa būs nepieciešama, kaut vai tādēļ vien, lai redzētu cik LHF spēj būt elastīga un vispār ar galvu domājoša. Paldies par uzmanību!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:06, pirms 16 gadiem
Pilniba piekritu pa tukso halli. Lai ari ,ko Beresnevs butu darijis, treneri , vai speletajus apliet ir kategoriski aizliegts. Un ja apsargi nevar nodrosinat laukos kartibu, tad tur ari nav jaspele. padomajiet cik tas izmaksatu Dinamo Riga ,ja tas notiktu pret Magnitkas ,Salavata, vai Dinamo Maskava trenerim

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:06, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: Manuprat 7. spele nemaz nebus....

Un ja ari bus, tad protests bus izskatits un fanu bus pilna liepajas halle...
Tas ir tavupraat...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:07, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: atkārtojumā tu redzi to ko tev parāda un nevar parādīt to kas nav nofilmēts. Un kontakts bija...Bet es neataisnoju Maslovski. man dēļ vakardienas nav nekāda cepiena vnk gribas lai cilvēki skatās plašāk un saprot ka vis notikušais ir komplekss un nav absolūti vainīgo un nevainīgo.
Ne jau to kas esporta, bet dabu no kada pilno ierakstu...

Gan jau ka kads ari ieraksta, lai kur tu ari nedzivotu...

Es saprotu ka komplekss pasakums, bet ne attaisnojams un nevaig nevienu vainot, jo tiesnesi vainigi, pretinieki provoce utt, bet pasi kausli nemak savu vainu atdzit...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:07, pirms 16 gadiem
un vispār, kāvās hokejisti nevis halle

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 23:07, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Atzīstu,ka neesmu pēdējos gados ceļojis pa LV sporta arēnām, bet parunājot ar cilvēkiem kas to dara,tad manuprāt nav absolūti nekāda pamata apgalvot,ka Liepājas sporta līdzjutēji būtu ar ko sliktāki/labāki par citu pilsētu līdzjutējiem!
Man šo to ir nācies dzirdēt...arī no pašiem liepājniekiem. VNK es par Liepāju esmu dzirdējis visvairāk negatīvā, tapēc viņi ir TOP 1. Tas gan nenozīmē ka citur ir vieni zelta gabaliņi.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:07, pirms 16 gadiem
pain rakstīja: tev liekas savainot pretinieka speeleetaaju ir normaali ??
kurš tika savainots?

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:08, pirms 16 gadiem
BEBRI nekad nepadodas! Labi,gaidam ritdienas KAUJU!!!

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:08, pirms 16 gadiem
kā tev liekas ja arī met ar ūdens pudeli vai var trāpīt fanam kas atrodas laukuma pretējā pusē no rezervistu soliņa, pietiektu nolikt vienu divus apsargus pie komandas rezervistu soliņiem kā tas bija izdarīts pēc laistīšanās ar alu un ūdeni. Un katru fanu kas dauza pa aizsargstiklu pie rezervistu soliņa mest ārā no halles. Elementāri vai ne. Var jau arī katram kaut reizi noķertam noziedznikema pielekt policistu kas guļ un ēd kopā, bet ja domā ar galvu to var izdarīt vienkāršak(lētāk)
padomā pirms raksti,
Name rakstīja: Jautāšu vēlreiz, katram fanam noliks apsargu blakus????

Sākās un sakas, tas ari bija vienigais konflikts, viss parejais bija ok...

Pirms runa, padoma vai Ogre nebus kkas līdzīgs un tad jau verēs nīdēt, ka tur hallei būīs uz kādu spēli tukšai jābūt...

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:09, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Tas ir tavupraat...
Es pat necentisos tavas domas mainit, vnk skrobe, ka dazi ta parnemti ar savas komandas aizstavesanu, ka nesaprot, kur ir robeza dirsanā...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:09, pirms 16 gadiem
Tas federācijas lēmums par halles sodīšanu ir pastulbs ķeksītis imitējot baigo atbildību!Paši jau visu haļļu atbilstību sacensību rīkošanai pārbauda pirms katras sezonas!!! Tas ja kāds par aizsargstikla augstuma aiz komandām atbilstību. Pēc pirmā laukuma tiesnešu pieprasījuma aiz viesu komandas soliņa nekavējoties tika norīkoti papildus 2 apsargi, tas redzams fotogrāfijās!!!Treneri,tai skaitā cien.Beresņevs, labi zin savas tiesības griezties pie galvenā tiesneša,lai novērstu traucējumus ko rada līdzjutēji ap savas kom.soliņu. LHF vajadzētu priecāties par skatītāju interesi par šīm spēlēm!!! Tagad sanāk halle cenšas lai būtu labāk,bet paliek gandrīz par galveno vainīgo.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:09, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: bet pasi kausli nemak savu vainu atdzit...
paši hokejisti to uztver vismierīgāk Tas pats Edijs, pēc iepriekšējā pēriena pats publiski pateica ka vis čikeniekā un hokejā tā gadās

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:10, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: atkārtojumā tu redzi to ko tev parāda un nevar parādīt to kas nav nofilmēts. Un kontakts bija...Bet es neataisnoju Maslovski. man dēļ vakardienas nav nekāda cepiena vnk gribas lai cilvēki skatās plašāk un saprot ka vis notikušais ir komplekss un nav absolūti vainīgo un nevainīgo.
Kompleksā ja ņem,tad var vienozīmīgi teikt, ka Bebrī izvēlējās šādu taktiku,lai lauztu LM lokomotīves ieskrējienu, jo savādāk es nevaru izskaidrot,ka visas cūcības sākās pie rezultāta 6:2,bet līdz tam nekādi asumi nebija! Kad pēc pirmās pauzes Bebri atgriezās laukumā,tad tā jau bija pavisam cita komanda,kas spēlēja pirmā periodā!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:11, pirms 16 gadiem
faņis rakstīja: kā tev liekas ja arī met ar ūdens pudeli vai var trāpīt fanam kas atrodas laukuma pretējā pusē no rezervistu soliņa, pietiektu nolikt vienu divus apsargus pie komandas rezervistu soliņiem kā tas bija izdarīts pēc laistīšanās ar alu un ūdeni. Un katru fanu kas dauza pa aizsargstiklu pie rezervistu soliņa mest ārā no halles. Elementāri vai ne. Var jau arī katram kaut reizi noķertam noziedznikema pielekt policistu kas guļ un ēd kopā, bet ja domā ar galvu to var izdarīt vienkāršak(lētāk)
padomā pirms raksti,
Pats padoma, jo Beresnevs meta ar pudeli faniem aiz rezervista solinja, nevis pari laukumam, sekretariatam, lai trapitu faniem...

No kludam macas, un nekad nav bijis ta, ka treneris ar skatitajiem saktu kko tadu, bet tad macaties un uz ritdienas speli pie abiem treneriem un aiz solinjiem apsargus un bus ok....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:14, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: paši hokejisti to uztver vismierīgāk Tas pats Edijs, pēc iepriekšējā pēriena pats publiski pateica ka vis čikeniekā un hokejā tā gadās
Nu nezin vai Edijs soreiz taa pateiks,jo pie BEBRIEM vairs atpakal cela NAV. Kaut vai tapeec ka ASK/Ogre lielaa komanda vairs nebuus!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 23:16, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Man šo to ir nācies dzirdēt...arī no pašiem liepājniekiem. VNK es par Liepāju esmu dzirdējis visvairāk negatīvā, tapēc viņi ir TOP 1. Tas gan nenozīmē ka citur ir vieni zelta gabaliņi.
Varu vienīgi piekrist, ka ir daži indivīdi,kas grib izcelties,bet tā vidējas liepājnieku līdzjutējs nekrīt ārā no kopējās LV sporta līdzjutēju kopainas!
Mums nav jajūtas vainīgiem,ka mūsu hokeja un futbola komandas ir tīri labas priekš LV komandu līmeņiem, un tas citu komandu līdzjutējiem mazliet griežas aknās!

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:16, pirms 16 gadiem
par to jau ir runa, ka nevajag apsargu katram fanam, vai visos halles sektoros, jo no pretējās puses nevar iemest ar pudeli vai uzliet alu virsū trenerim , bet pie spēlētāju rezervistu soliņiem.
b
Name rakstīja: Pats padoma, jo Beresnevs meta ar pudeli faniem aiz rezervista solinja, nevis pari laukumam, sekretariatam, lai trapitu faniem...

No kludam macas, un nekad nav bijis ta, ka treneris ar skatitajiem saktu kko tadu, bet tad macaties un uz ritdienas speli pie abiem treneriem un aiz solinjiem apsargus un bus ok....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:18, pirms 16 gadiem
Velreiz īpaši attapīgajam:
No kludam macas, un nekad nav bijis ta, ka treneris ar skatitajiem saktu kko tadu, bet tad macaties un uz ritdienas speli pie abiem treneriem un aiz solinjiem apsargus un bus ok....

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:19, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kompleksā ja ņem,tad var vienozīmīgi teikt, ka Bebrī izvēlējās šādu taktiku,lai lauztu LM lokomotīves ieskrējienu, jo savādāk es nevaru izskaidrot,ka visas cūcības sākās pie rezultāta 6:2,bet līdz tam nekādi asumi nebija! Kad pēc pirmās pauzes Bebri atgriezās laukumā,tad tā jau bija pavisam cita komanda,kas spēlēja pirmā periodā!
Cēloņus var sākt meklēt jau pirmajās četrās spēlēs...tas ir psiholoģiski grūti vislaik spēlēt pret vieniem un tiem pašiem...iespējams stulbi salīdzināt, bet vasarā pirms NAHL sezonas nospēlējām 4 draudzības spēles pret vienu un to pašu komandu...ceturtajā jau sākām plūkties, lai gan pilnīgi nekas neizšķīrās...vnk sezonā nospēlē spēli, ja ir kāds kašķis, tu jau par to aizmirsti un gatavojies jaunajam pretiniekam, te zini ka tas tips rīt atkal būs pretī...Vnk vakar pie 6:2 rezultāts bija skaidrs un tad sākās. Cilvēciski es visu saprotu. Un nevajag vienus pataisīt vainīgākus par otriem. Maslovskis gan varēja Ediju nesist, pilnīgi pietika ka tas pazemojoši dabūja ienirt ledū. Bet visā visumā normāli. Tribīnes un tiesneši ir cits stāsts.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 23:21, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Varu vienīgi piekrist, ka ir daži indivīdi,kas grib izcelties,bet tā vidējas liepājnieku līdzjutējs nekrīt ārā no kopējās LV sporta līdzjutēju kopainas!
Mums nav jajūtas vainīgiem,ka mūsu hokeja un futbola komandas ir tīri labas priekš LV komandu līmeņiem, un tas citu komandu līdzjutējiem mazliet griežas aknās!
Nevienam nekas negriež, par jums priecājas. Un neviens neliek justies vainīgam, bet jūsu problēma ir tie indivīdi. Un ar tādiem var tikt galā, tik vajag gribēt.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:21, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: Velreiz īpaši attapīgajam:
No kludam macas, un nekad nav bijis ta, ka treneris ar skatitajiem saktu kko tadu, bet tad macaties un uz ritdienas speli pie abiem treneriem un aiz solinjiem apsargus un bus ok....
Tici vai nē,bet šķiet,ka šis būs kārtējais gadijums,kad neviens neko no tā nebūs mācijies!
Pirmkārt,incidenta izskatīšanā nebija iesaistītas abas puses,un, otrkārt, šķiet ka sodīšana ir veikta tikai ķeksīša pēc,lai būtu iespaids,ka LHF baigi rīkojas!

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:24, pirms 16 gadiem
huy- jautājums, vai pie rezultāta 4-2 Kerča noraidījums(turēšana ar nūju),atstājot Ogri 3 pret 5 bija teļukā vai atkārtojumos labi redzams? Tajā brīdī mečis divus iesita un,manuprāt, Ogre salūza... jo 2-4 jau vairs nebija bezceris.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:24, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tici vai nē,bet šķiet,ka šis būs kārtējais gadijums,kad neviens neko no tā nebūs mācijies!
Pirmkārt,incidenta izskatīšanā nebija iesaistītas abas puses,un, otrkārt, šķiet ka sodīšana ir veikta tikai ķeksīša pēc,lai būtu iespaids,ka LHF baigi rīkojas!
Par LHF es pilnigi piekritu, jo vnk nepateikt lm un izskatit tikai ar Ogri bija, lai kko tjip daritu, bet es domaju apsargus halle, ka turpmak sedes tur kur vaig utt....

Srobe vnk, ka ja gadijuma bus 7. spele, tad fanus atstaj aiz durvim...
Mes gribam hokeju...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:26, pirms 16 gadiem
riat80 rakstīja: liepāja sāk kā mazi bērni činkstēt, labāk lai nosauc summu par kuru uzpirkuši tiesnešus..... tā tiesāt nedrīkst, acīmredzami metāllūznim par labu.....
Tā saucamie tiesneši ar ODIŅU priekšgalā sabojāja visu spēli,jo tiesāji neobjektīvi svilpojot ta vienai komāndai par labu tad otrai,pienēmot strīdīgos lēmumus,uz tādām spēlēm jāaicina tiesnešus no Baltkrievijas,Ukrainas vai Krievijas.

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:27, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nevienam nekas negriež, par jums priecājas. Un neviens neliek justies vainīgam, bet jūsu problēma ir tie indivīdi. Un ar tādiem var tikt galā, tik vajag gribēt.
Nesaki,ka priecājas,jo atliek šeit palasīt komentārus,lai saprastu,ka daudzi vēlētos,lai LM kluba komandas izgastu kā dūmi! Pat ja tie ir tīņi,kas šos komentārus raksta,jo tieši vīņi ir tie kas visvairāk iet uz tām hallēm un sporta pasākumiem!Protams,ka es visus nelieku zem vienas lupas,bet pārsvarā tā ir elementārā letiņu nenovīdība!
Par to cīņu ar tiem indivīdiem gribu teikt,ka nav nemaz tik vienkārši, jo kad ar vieniem tiek galā tad citi nāk vietā! Var ierobežot,bet galīgi iznīdēt nevar,ja nu vienīgi katram pieliek apsardzi,kas,kā pats saproti, nav un nebūs reāli nekad!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:35, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Cēloņus var sākt meklēt jau pirmajās četrās spēlēs...tas ir psiholoģiski grūti vislaik spēlēt pret vieniem un tiem pašiem...iespējams stulbi salīdzināt, bet vasarā pirms NAHL sezonas nospēlējām 4 draudzības spēles pret vienu un to pašu komandu...ceturtajā jau sākām plūkties, lai gan pilnīgi nekas neizšķīrās...vnk sezonā nospēlē spēli, ja ir kāds kašķis, tu jau par to aizmirsti un gatavojies jaunajam pretiniekam, te zini ka tas tips rīt atkal būs pretī...Vnk vakar pie 6:2 rezultāts bija skaidrs un tad sākās. Cilvēciski es visu saprotu. Un nevajag vienus pataisīt vainīgākus par otriem. Maslovskis gan varēja Ediju nesist, pilnīgi pietika ka tas pazemojoši dabūja ienirt ledū. Bet visā visumā normāli. Tribīnes un tiesneši ir cits stāsts.
Pamātā visam ko uzrakstiji es piekrītu un saprotu, bet šoreiz bija mazliet cits gadijums, kas nelīdzinās vienkāršai divu komandu attiecību nelielai izskaidrošanai! Ja spēlētājs bloķēšanas dēļ ir gatavs otru nosist, tad man jajautā vai šis džeks nav mazliet saspiedis galvu,jo tā vairs nav izplūkšanās no sportiskās izpratnes!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:37, pirms 16 gadiem
Federācija pieņēma neparēizu lēmumu aizvadīt 7 spēli bez līdzjutējiem.Rīt Ogrē var būt vēl trakāk,kausies vēl vairāk,var notikt kautiņs starp LM un Ogres faniem un līdzjūtējiem.Tad jau vajadzēja pieņemt lēmumu abas divas spēles aizvadīt bez līdzjutējiem.Citādāk viss var beigties traģiski un būs par vēlu vel kaut kādu sodīt.

  -4 [+] [-]

, 2009-03-26 23:46, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: Skatoties kā ogres speletajs skreja pakaļ Brahmanim, nelikas, ka viņš to dara skatītāju vai atriebes dēļ...

Drīzāk, lai savainotu...
zēl ka nesanāca, jo tā mūk tikai mikstie.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:49, pirms 16 gadiem
kics rakstīja: zēl ka nesanāca, jo tā mūk tikai mikstie.
Mošk tā mūk tie kas domā ar galvu?

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:49, pirms 16 gadiem
?!?Interesanti vai Kerč vecākais bij laukumā vai no soliņa izleca, kad gājis aizstāvēt dēlu, ja bij uz laikuma, tad nevajadzētu sodīt bargāk, jo viens otru tur aizstāvēja ik pa laikam!!!

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:50, pirms 16 gadiem
Edjah rakstīja: ?!?Interesanti vai Kerč vecākais bij laukumā vai no soliņa izleca, kad gājis aizstāvēt dēlu, ja bij uz laikuma, tad nevajadzētu sodīt bargāk, jo viens otru tur aizstāvēja ik pa laikam!!!
Bija jau bija uz laukuma.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:53, pirms 16 gadiem
varbut jautajums nevita, bet kur atrodas Ogres halle? kautka neizdevas atrast koordinates..

     [+] [-]

, 2009-03-26 23:53, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nesaki,ka priecājas,jo atliek šeit palasīt komentārus,lai saprastu,ka daudzi vēlētos,lai LM kluba komandas izgastu kā dūmi!
Lielākā kļūda ir domāt ka neta komenti atspoguļo kaut kādu sabiedrisko domu idiotus nav jāņem galvā, jācitē vai kā savādāk uz viņiem jāatsaucas. Bet visi ir galvu domājošie priecājas par SK LM.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 23:54, pirms 16 gadiem
Nākamreiz, kad Beresņevs viesosies Liepājā, labs sauklis būtu "Ļoņa, alu gribi?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:56, pirms 16 gadiem
nevajag sodit? tie sodi ir neadekvati mazi ar to kas izdarits, tapec tos vispar nevar uzskatit par sodiem gribas rit aizbraukt beidzot paskatities klatiene, lai paskatitos kas notiek aiz kameram un kurs tad isti ir tas iniciators

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 23:56, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pamātā visam ko uzrakstiji es piekrītu un saprotu, bet šoreiz bija mazliet cits gadijums, kas nelīdzinās vienkāršai divu komandu attiecību nelielai izskaidrošanai! Ja spēlētājs bloķēšanas dēļ ir gatavs otru nosist, tad man jajautā vai šis džeks nav mazliet saspiedis galvu,jo tā vairs nav izplūkšanās no sportiskās izpratnes!
cilvēki nolaida tvaiku - katrs atbilstoši savai saprašanai un iespējām...gluži kā līdzjutēji tribīnēs atbalsta...vieni skandē Liepāja, Liepaja...citi mauc necenzētos.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-27 00:01, pirms 16 gadiem
ShoX rakstīja: Mošk tā mūk tie kas domā ar galvu?
Vai tad Edijam ir GALVA??!

     [+] [-]

, 2009-03-27 00:02, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Vai tad Edijam ir GALVA??!
Tu gan esi riebeklis....Edijs ogrēniešiem ir pietiekoši daudz prieka sagādājis lai Tu pievaldītu muti

     [+] [-]

, 2009-03-27 00:03, pirms 16 gadiem
ask-bebrs pastasti, ka nokljut lidz jusu hallei - jaabrauc ieksha Ikshkile, vai kautka caur jaunogri var izbraukt?

     [+] [-]

, 2009-03-27 00:03, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: cilvēki nolaida tvaiku - katrs atbilstoši savai saprašanai un iespējām...gluži kā līdzjutēji tribīnēs atbalsta...vieni skandē Liepāja, Liepaja...citi mauc necenzētos.
citi visu sezonu visus citus par bandītiem saukā...
bet nu - mums jau te viegli runāt kā neitrāliem cilvēkiem... tā teikt, ir prokurori, kas bezkaislīgi apsūdz, ir advokāti, kam darbs ir aizstāvēt, un ir liecinieki, kas katrs kaut ko redzējis un domā

     [+] [-]

, 2009-03-27 00:05, pirms 16 gadiem
Ogres halle jeb Vidzemes ledus halle atrodas Ikšķiles teritorijā, kura ir uz robežas ar Ogres teritoriju
vidzemesledus.lv

     [+] [-]

, 2009-03-27 00:08, pirms 16 gadiem
Edjah rakstīja: Ogres halle jeb Vidzemes ledus halle atrodas Ikšķiles teritorijā, kura ir uz robežas ar Ogres teritoriju
http://www.vidzemesledus.lv/
paldies, bet isti nevar saprast ka tur piebraukt, kur man janogriezas no Daugavpils shosejas - Ikshkile, vai kautkur pie Elkshnjiem?

     [+] [-]

, 2009-03-27 00:08, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tu gan esi riebeklis....Edijs ogrēniešiem ir pietiekoši daudz prieka sagādājis lai Tu pievaldītu muti
pats labaakais, ka vinjsh pats izprovicee, pats muuk kaa miikstais, tas tak nav dzheks tas ir skukjis un + saka ka OGRI SAGRAUS savaa populaarajaa komentaaraa un vinjsh tagad buutu OGRES draugs??? pfff... un piedevaam ogrei vinjsh neko labu nedariija, tikai tagad taa kaa kaut ko buutu sariijies speelee, nez no kurienes njeemis speekus

  +1 [+] [-]

, 2009-03-27 00:08, pirms 16 gadiem
kayle rakstīja: citi visu sezonu visus citus par bandītiem saukā...
bet nu - mums jau te viegli runāt kā neitrāliem cilvēkiem... tā teikt, ir prokurori, kas bezkaislīgi apsūdz, ir advokāti, kam darbs ir aizstāvēt, un ir liecinieki, kas katrs kaut ko redzējis un domā
un galu galā kādam arī alus jāsalej

  +2 [+] [-]

, 2009-03-27 00:12, pirms 16 gadiem
Liepaaja pirmaa saaka rupjiibas finaalseerijaas..un tas vinjiem no taa ka nemaak vairs speeleet tik labi kaa citus gadus,,un plus traki paspaarliecinaati un leciigi (mees vinjus sasitiisim ar cik tur vaartu starpiibu) veel leciigaaki "iekseeji" iespeejams bija Riiga 2000 ...ar visu savu Dinamo pieredziiti...iereekt pa to visu var!!!!
taapec cienu Ogri kuraa ir viens izcils meistars un veel vismaz paaris ljoti labu meistaru..un komanda ciinaas kaa maak...bet Liepaaajai uzputiiba visaas intervijaas redzama...it iipasi dazu speleetaju izteikumos..dazbriid hokejaa nesavaakta neinteligenta komanda..iebrauceeju caurstaigaajamaaa seeta ar dazaam nekustiigaam seeeneem kuriem taa ilgterminja uztureesanaas komandaa naak pa sliktu..ssi komanda pilniigi bez emocijaam ir MAN...bet ogre man uzsit prieka un intrigas emocijas...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-27 00:13, pirms 16 gadiem
Tiksimies Ogre, lielie Liepajas atbalstitaji

  +1 [+] [-]

, 2009-03-27 00:15, pirms 16 gadiem
aa vis paldies, sapratu, tas ir pie mezha tekja.

ko var malties, tuvakajas dienas uzzinasim kurs bus chempions, skaidrs ir viens, ka LM ir daudz labaks sastavs, bet Ogrei ir tikai viena laba maina, kas ari taisa rezultatu, bet diezvai ilgi ta var vilkt spelejot ar 3 mainam un 1.maina speles lielako dalu pavada laukuma. Tapec sava bezspeciba tiek izradita agresija..

     [+] [-]

, 2009-03-27 00:16, pirms 16 gadiem
bija tik skaists fināls... lūk, kam bija jānotiek, lai to sabojātu

     [+] [-]

, 2009-03-27 00:24, pirms 16 gadiem
kics rakstīja: zēl ka nesanāca, jo tā mūk tikai mikstie.
tochna tev viss nav maajaas ,izskataas, ka tevi maajaas sit ,taapeec jau tu taa cietaa

     [+] [-]

, 2009-03-27 00:31, pirms 16 gadiem
ShoX rakstīja: Labi, katram savs viedoklis, un es neuzspiežu to mainīt bet nu tiesāšana tiešām finālsērijā nav korekta, bet nu ne jau man par to spriest
peace
peace on you too kā jau teicu, neesmu ne par vienu komandu.... kašķi nemeklēju....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-27 00:52, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tu gan esi riebeklis....Edijs ogrēniešiem ir pietiekoši daudz prieka sagādājis lai Tu pievaldītu muti
Labi,labi... pakluseesim!

     [+] [-]

, 2009-03-27 00:54, pirms 16 gadiem
andeens rakstīja: ask-bebrs pastasti, ka nokljut lidz jusu hallei - jaabrauc ieksha Ikshkile, vai kautka caur jaunogri var izbraukt?
Ja Tu par BEBRIEM,tad braucot no Rīgas uz halli varu paķert...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-27 00:56, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: un galu galā kādam arī alus jāsalej
esportā vajag "smailiju" - 2 litru pudeli/0.5 l plastmasas kausu... varētu fani viens otram liet virsū virtuāli

  -1 [+] [-]

, 2009-03-27 01:05, pirms 16 gadiem
"Protams, ka Disciplinārkomitejas lēmumi neapmierināja, jūtamies nedaudz "apbižoti"," par piešķirtajiem sodiem teica Feodorovs. "Mēs negribējām spēlēt pie tukšām tribīnēm. Piedāvājām, lai LHF ļauj septīto spēli aizvadīt neitrālā laukumā, taču netikām uzklausīti. Mēs prasījām "Liepājas metalurgu" nevis sodīt finansiāli vai ar tukšu laukumu, bet gan neitrālu spēli."

  +1 [+] [-]

, 2009-03-27 01:11, pirms 16 gadiem
Par neitraalu laukumu...!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-27 01:21, pirms 16 gadiem
par garšīgu alu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-27 03:01, pirms 16 gadiem
Abas komandas ir vainigas un nav ko te pacelt tadu bazaru! Runajot par liepajas monstriem jeb lidzjutejiem- youtube.com: YouTube - SKA - Spartak Hockey Hooligans...
youtube.com: YouTube - Ice hockey fight
Varbut tas aizvers jums mutes

     [+] [-]

, 2009-03-27 03:36, pirms 16 gadiem
Kartejais pieradijums ka ogre neprot zaudet un 2 ogreniesi lec uz vienu speletaju. Varenie bebri =]
youtube.com: YouTube - Latvian Ice Hockey FIGHT !

     [+] [-]

, 2009-03-27 06:11, pirms 16 gadiem
Ja Latvijas Hokeja federācija (LHF) nemainīs lēmumu nacionālā čempionāta finālsērijas spēli Liepājā aizvadīt tukšu tribīņu priekšā, Latvijas Televīzija (LTV) šādu cīņu negrasās rādīt, ziņo aģentūra BNS.

“Ja nav skatītāju, nav arī televīzijas,” citēts LTV Sporta programmu daļas vadītājs Andris Ušackis. Skats no arēnas, kur Liepājas metalurga un ASK/Ogres hokejisti spēlētu tukšu tribīņu priekšā, būtu tik nomācošs, ka drīzāk kalpotu kā hokeja antireklāma, skaidroja Ušackis.

Savukārt LHF ģenerālsekretārs Ēvalds Grabovskis aģentūrai BNS norādīja, ka federācijai ar LTV ir līgums par spēļu rādīšanu televīzijā un vienošanās neparedz iespēju no translācijām atteikties tādēļ, ka tribīnēs nav skatītāju. Grabovskis gan neizslēdza, ka LHF Disciplinārās komitejas lēmums vēl var tikt mainīts, jo tas jāapstiprina LHF valdei.

     [+] [-]

, 2009-03-27 07:05, pirms 16 gadiem
Forza LM rakstīja: Kartejais pieradijums ka ogre neprot zaudet un 2 ogreniesi lec uz vienu speletaju. Varenie bebri =]
http://www.youtube.com/watch?v=UIF1QMtT5do&feature=related
Kārtējais pierādījums, ka LM māk uzvarēt tikai provocējot bija iepriekšējā spēle.

  -4 [+] [-]

, 2009-03-27 07:27, pirms 16 gadiem
..iesaku mečiem paskatīties TV ierakstu, īpaši ieklausoties skatītāju replikās, kuras brīžiem bija skaļākas nekā komentatoru teksti, kuri protams uzmaukuši austņas neko nebūs dzirdējuši... brutāli rupjas un aizskarošas, tā ir cita publika, nekā Dinamo vai izlases spēlēs izjustā.. diemžēl visi normālie liepājnieki, kas 1997. gadā sāka nākt uz LM spēlēm, jau sen ir pamukuši uz Īriju, Angliju vai sliktākajā gadījumā uz Rīgu.. tur tagad nāk tie pamuļķie krievi - futbola līdzjutēji un dzied savu'" ļepaaaajskij metalurg", pārstrādājušies un pēc "izklaides"izslāpušie metalurga, ostas strādnieki (citu darba vietu vairs nav) un pārdzērušies bezdarbnieki, kurus vairs neņem darbā ne Liepājā, un pat ne Grobiņā ielas slaucīt..Tā ka Ļjoņam ausīs visu laiku brēc, ka viņš ir pid... (nu viens no maigākajiem izteicieniem) utt, tad uzliet ūdeni domājams ir adekvātākā reakcija (es iespējams būtu izmantojis kļušku)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-27 08:04, pirms 16 gadiem
metropolis rakstīja: Liepaaja pirmaa saaka rupjiibas finaalseerijaas..un tas vinjiem no taa ka nemaak vairs speeleet tik labi kaa citus gadus,,un plus traki paspaarliecinaati un leciigi (mees vinjus sasitiisim ar cik tur vaartu starpiibu) veel leciigaaki "iekseeji" iespeejams bija Riiga 2000 ...ar visu savu Dinamo pieredziiti...iereekt pa to visu var!!!!
taapec cienu Ogri kuraa ir viens izcils meistars un veel vismaz paaris ljoti labu meistaru..un komanda ciinaas kaa maak...bet Liepaaajai uzputiiba visaas intervijaas redzama...it iipasi dazu speleetaju izteikumos..dazbriid hokejaa nesavaakta neinteligenta komanda..iebrauceeju caurstaigaajamaaa seeta ar dazaam nekustiigaam seeeneem kuriem taa ilgterminja uztureesanaas komandaa naak pa sliktu..ssi komanda pilniigi bez emocijaam ir MAN...bet ogre man uzsit prieka un intrigas emocijas...
Kas tad galu galā sāka rupjības,kad Pliskauskas Ogre izsita no ierindas?Varbūt uzkati ka tā nebija rupjība.
Ogre jau no pirmās spēles spēlēja diezgan rupji,par ko tiesneši viņus nesodīja,LM sāka atbildēt tikais ceturtās spēles beigās.
Ogrei ir vismaz divi labi meistari-aktieri(Kerčs, Ignatovičs),un vēl pārs kuri neslikti demonstrē šo aktiermāku.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-27 08:10, pirms 16 gadiem
Veel Juus te nematies!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-27 08:14, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Kārtējais pierādījums, ka LM māk uzvarēt tikai provocējot bija iepriekšējā spēle.
Ievēroji vienu sīku ,bet tomēr niansi,5. spēlē Ogres spēlētāji vairs netēloja,ka tas bija visās iepriekšējās spēlēs,kāpēc Ogre atteicās no sava spēcīgākā ieroča?Lūk arī rezultāts 0-4 ...jau sākumā!Es pieņemu iespēju ka šie Kerči un tamlīdzīgie arī tika nobrīdināti ,ka sāks sodīt par tēlošanu!Jo iepriekš Ogre nevienu reizi par tēlošanu netika sodīti.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-27 08:26, pirms 16 gadiem
triisis rakstīja: Wisiem zināms, ka ogrēniešos wieni bandīti spēlē!
Wispār wajadzētu Ogri no čempionāta izslēgt!
nerunā muļķības!

     [+] [-]

, 2009-03-27 08:45, pirms 16 gadiem
Kaut kāds stulbums, zaudētāji ta skatītāji vien būs! Ja gribēja sodīt Ledus halli, tad arī varēja uzlikt sodu piemēram 1500Ls. iedomājos to skatu pa TV, pie tukšām tribīnēm.
atceros gadījumu futbolā, kad pasules slavenu klubu spēlē pieņēma lēmumumu pārcelt spēli pie tukšām tribīnēm, tad tas bija pēc tam kad līdzjūtēji gandrīz nodedzināja stadionu un traumēja tiesnešus un spēlētājus, a te mazliet atdzesēja Beresņevu.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-27 08:45, pirms 16 gadiem
Dīvaini ka šādi incidenti ir tikai spēlēs ar Ogres piedalīšanos . Mistika vai ne?

  +4 [+] [-]

, 2009-03-27 08:46, pirms 16 gadiem
tāpatas tulit kašķi beigsies visi apvienosies par sarkanbaltsarkaniem

  -4 [+] [-]

, 2009-03-27 08:46, pirms 16 gadiem
Bet Ogri tik un tā vajag mečim izdrāzt visos caurumos(es par hokeju runāju)!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-27 08:58, pirms 16 gadiem
Tā kā Ogrē finālsērijas spēles vairs nebūs, tad jau LM treneri var noliet no galvas līdz kājām ar kādu 7grādīgo Vanadziņu no 2litrīgās pudeles.Golubovič saturies!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-27 09:20, pirms 16 gadiem
Nu necienīs neviens liepājniekus, tādi krieviski izlēcieni vienmēr un lielīšanās arī kā krieviem!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-27 09:26, pirms 16 gadiem
kics rakstīja: zēl ka nesanāca, jo tā mūk tikai mikstie.
ta pakaļ dzenas tikaj slimie

  +2 [+] [-]

, 2009-03-27 09:30, pirms 16 gadiem
tine rakstīja: Nu necienīs neviens liepājniekus, tādi krieviski izlēcieni vienmēr un lielīšanās arī kā krieviem!
Varbuut neriskeejiet un nebrauciet uz OGRI,jo mees tacu esam BANDITI!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-27 09:31, pirms 16 gadiem
Tas gan būtu drausmīgi, ja LHF pārskatītu sankcijas pret LM, jo tad sanāk, ka īstie vainīgie izspruks vispār bez soda.
Bet vispār diezgan uzjautrinoši lasīt kā provokatori raud un čīkst

  -1 [+] [-]

, 2009-03-27 09:33, pirms 16 gadiem
kas tas par stulbumu?sods par neatsveicināšanos?gribu sveicinu gribu nesveicinu,pretinieks kā nekā

  +2 [+] [-]

, 2009-03-27 09:34, pirms 16 gadiem
edgarZ rakstīja: kas tas par stulbumu?sods par neatsveicināšanos?gribu sveicinu gribu nesveicinu,pretinieks kā nekā
katrā vietā ir savi noteikumi

  +2 [+] [-]

, 2009-03-27 09:39, pirms 16 gadiem
zauris rakstīja: Dīvaini ka šādi incidenti ir tikai spēlēs ar Ogres piedalīšanos . Mistika vai ne?
aizmirsi, ka arii latgale aizgaaja prom speeles laikaa ar LM. laikam jau ogre latgales formaa speeleeja, vai ne?

     [+] [-]

, 2009-03-27 10:14, pirms 16 gadiem
Hokejs cieš no Tā te visa haosa, bet skatītājiem jau patīk...asumi.Galvenais lai nav traumas..gaidam speeli!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-27 10:59, pirms 16 gadiem
pēc 10 stundām čempions būs zināms!!!

     [+] [-]

, 2009-03-27 11:07, pirms 16 gadiem
gatis37 rakstīja: pēc 10 stundām čempions būs zināms!!!
Man ir kauns ka Tu esi mans varda bralis!

     [+] [-]

, 2009-03-27 11:24, pirms 16 gadiem
Kerču ģimene darbībā: liepajniekiem.lv
Normāli vai ne? Vairs nekādas cieņas pret šo leģendāro spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-27 14:07, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Ja Tu par BEBRIEM,tad braucot no Rīgas uz halli varu paķert...
un ja neesmu? ne, esmu dzimis Liepajnieks, tik tur nedzivoju, bet shodien ir iespeja atbraukt paskatities uz Ogres halli, ko ari daishu. Esmu par Liepaju un braukshu ar savu a/m, bet paldies par piedavajumu

     [+] [-]

, 2009-03-27 14:34, pirms 16 gadiem
555 rakstīja: aizmirsi, ka arii latgale aizgaaja prom speeles laikaa ar LM. laikam jau ogre latgales formaa speeleeja, vai ne?
Latgales aiziešana bija uz tiesnešu sirdzapziņas(neiedeva noraidijumu un rezultātā gols) tai spēlē nebija nekādu ipašo rupjību.

     [+] [-]

, 2009-03-27 14:41, pirms 16 gadiem
zauris rakstīja: Latgales aiziešana bija uz tiesnešu sirdzapziņas(neiedeva noraidijumu un rezultātā gols) tai spēlē nebija nekādu ipašo rupjību.
tika un taa "Dīvaini ka šādi incidenti ir tikai spēlēs ar LM piedalīšanos . Mistika vai ne?"

  +1 [+] [-]

, 2009-03-27 14:41, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Tas gan būtu drausmīgi, ja LHF pārskatītu sankcijas pret LM, jo tad sanāk, ka īstie vainīgie izspruks vispār bez soda.
Bet vispār diezgan uzjautrinoši lasīt kā provokatori raud un čīkst
aceros tevi jau no hokey.lv laikiem vienmēr patika palasīt tavus komentus un vairākus gadus uzskatīju tevi par vienu no jēdzīgākajiem komentētājiem BET nu šī nīdēšana ir galīgi garām.

     [+] [-]

, 2009-03-27 14:43, pirms 16 gadiem
555 rakstīja: tika un taa "Dīvaini ka šādi incidenti ir tikai spēlēs ar LM piedalīšanos . Mistika vai ne?"
Pasaulē vispār ir daudz dīvainu lietu vai ne.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-27 14:48, pirms 16 gadiem
Mr.Normāls rakstīja: Kerču ģimene darbībā: liepajniekiem.lv
Normāli vai ne? Vairs nekādas cieņas pret šo leģendāro spēlētāju.
Par leģendaru jākļūst gadiem ilgi bet pazaudēt autoritāti un cieņu līdzjutēju acīs var ātri.

     [+] [-]

, 2009-03-27 15:12, pirms 16 gadiem
JĀ BŪS AR SKATITAJIEM 7SPEELE. [ja buus vsp.]

Skatītāji tomēr varēs vērot spēli (18)

27.03.2009

* hokejs
* liepājas metalurgs
* ask/ogre

Ja Latvijas hokeja čempionāta finālsērijā būs nepieciešama 7.spēle, kura notiks Liepājā, tajā tomēr varēs piedalīties arī skatītāji, portāls uzzināja no neoficiāliem, bet drošiem avotiem. Izrādās, ka, lemjot par soda piešķiršanu hallei, disciplinārā komisija nebija iepazinusies ne ar liepājnieku, ne ogrēniešu skaidrojumu par radušos situāciju.
Reklāma

Lai skatītāji varētu vērot spēli, Latvijas Hokeja federācijai nepieciešams saņemt Sporta kluba, halles un Valsts policijas garantiju, ka mača laikā tiks nodrošināta kārtība.

Sods atcelts ledus hallei, bet piešķirts sporta klubam "Liepājas metalurgs". Oficiāla informācija no Latvijas hokeja federācijas gaidāma pēcpusdienā.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-27 15:33, pirms 16 gadiem
Bl** vot tas pieraada cik nozhelojama ir LM fanu un pashas Liepaajas sabiedriiba! Vnk smiekliigi!

     [+] [-]

, 2009-03-27 19:39, pirms 16 gadiem
priekšnieks rakstīja: katrā vietā ir savi noteikumi
negribi sveicināties maksā sodu!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-28 00:46, pirms 16 gadiem
Loch rakstīja: Bl** vot tas pieraada cik nozhelojama ir LM fanu un pashas Liepaajas sabiedriiba! Vnk smiekliigi!
negribas atkārtoties, bet, kaut kas jau iepriekš skaisti pateica - "no sākuma paskaties ar ko un kas tev apkārt dzīvo" un pēc tam tikai d...rs uz cietiem.