Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Edmunds Novickis

Krievija paziņo hokeja izlases sastāvu Vankūverai

Krievija paziņo hokeja izlases sastāvu Vankūverai
Iļja Kovaļčuks
Foto: AP/Scanpix

Šodien agri no rīta Krievijas Hokeja federācija paziņojusi savu izlases sastāvu - tajā atrodami 23 hokejisti, kuri tad arī pārstāvēs Krieviju Vankūveras Olimpiskajās spēlēs.

Atgādinām, ka Vankūverā vīriešu hokeja turnīrā pavisam piedalīsies 12 izlases, kas sadalītas trīs grupās pa četrām komandām. Latvija ir B grupā kopā ar Krieviju, Čehiju un Slovākiju, pie tam 16. februārī pirmais mačs mūsējiem būs tieši pret krieviem.

23 spēlētāju sarakstā atrodami 14 NHL spēlējošie un 9 KHL spēlējošie. 7 no 9 KHL spēlētājiem pārstāv "Salavat Yulaev" un "Ak Bars". Uzbrucēju un aizsargu skaits tradicionālais - 12 un 8. Interesanti, ka sastāvā iekļauts arī Semjons Varlamovs, kuru "Capitals" trenē Artūrs Irbe.

Jāņem gan vērā, ka sastāvs vēl var tikt koriģēts, ja kāds no spēlētājiem gūs savainojumu.

Krievijas hokeja izlases sastāvs Vankūveras Olimpiskajām spēlēm

SpēlētājsPozīcijaKlubs
J.NabokovsVārtsargs"Sharks"
I.BrizgalovsVārtsargs"Coyotes"
S.VarlamovsVārtsargs"Capitals"
A.MarkovsAizsargs"Canadiens"
I.ŅikuļinsAizsargs"Ak Bars"
D.KaļiņinsAizsargs"Salavat Yulaev"
K.KorņejevsAizsargs"CSKA"
D.GrebeškovsAizsargs"Oilers"
F.TjutinsAizsargs"Blue Jackets"
S.GončarsAizsargs"Penguins"
A.VolčenkovsAizsargs"Senators"
P.DacjuksUzbrucējs"Red Wings"
J.MalkinsUzbrucējs"Penguins"
S.FjodorovsUzbrucējs"Metallurg" (M)
I.KovaļčuksUzbrucējs"Thrashers"
M.AfinogenovsUzbrucējs"Thrashers"
D.ZaripovsUzbrucējs"Ak Bars"
A.SjominsUzbrucējs"Capitals"
S.ZinovjevsUzbrucējs"Salavat Yulaev"
A.RadulovsUzbrucējs"Salavat Yulaev"
V.KozlovsUzbrucējs"Salavat Yulaev"
A.OvečkinsUzbrucējs"Capitals"
A.MorozovsUzbrucējs"Ak Bars"

Vai, tavuprāt, tas ir labi, ka Latvijai Vankūverā pirmā spēle pret Krieviju?

  • 1019

  • 370

  • 1768



, 2009-12-25 04:43, pirms 15 gadiem
Vēl ''citus drāzošāku'' sastāvu es neesmu redzējis nevienā pasaules čempī vai OS....
Kanādai nav izredžu.
, 2009-12-25 04:49, pirms 15 gadiem
Pat bail iedomāties
, 2009-12-25 04:52, pirms 15 gadiem
Nu skaisti uz papīra izskatās! Ceru ka dzīvē nebūs tik iespaidīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 05:10, pirms 15 gadiem
specigi, bet kads komandas gars?
, 2009-12-25 05:26, pirms 15 gadiem
Pagājušajā OS dabūjām pa dibenu ar 2 pret 9, pareizi? Lai vai kā mīlu savējos, bet uz pozitīvu iznākumu grūti cerēt. Mums, piemēram, ir tikai viens vārtu vīrs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 05:43, pirms 15 gadiem
Zvērīgs sastāvs :/
, 2009-12-25 06:05, pirms 15 gadiem
piekriitu, ka uz papiira izskataas neuzvarami... nu cereesim ka Latvija nospeelees kaa Dinamo pret SKA...
, 2009-12-25 07:03, pirms 15 gadiem
Galvenais,ja arī zaudējam(tfu,tfu,tfu),lai nav sagrāve kā PČ.
Nez ko Kanāda liks pretī???
, 2009-12-25 07:27, pirms 15 gadiem
Liquidforce rakstīja: Vēl ''citus drāzošāku'' sastāvu es neesmu redzējis nevienā pasaules čempī vai OS....
Kanādai nav izredžu.
nu nu, Brodērs, Torntons, Lekavljē, Marlo, Hītlijs, Sentluī utt.
, 2009-12-25 07:27, pirms 15 gadiem
žeļ ka mums nav HOSAS
, 2009-12-25 07:52, pirms 15 gadiem
nu ja mēs spētu izvilkt līdz papildlaikam vai pat uzvarēt, tad runātu par mums ilgi
, 2009-12-25 07:56, pirms 15 gadiem
spēcīgi,spēcīgi.Bet der atcerēties ka arī kanādieši un Zviedri savāks savus labākos hokejistus.Jebkurā gadījumā OS būs milžu cīņa
, 2009-12-25 08:17, pirms 15 gadiem
Zvaigžņu tur ir pietiekami, ka tik neaplaužas
Slēpts komentārs: ricards5
Slēpts komentārs: ricards5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Koks_ar_2_galiem
, 2009-12-25 08:37, pirms 15 gadiem
MaiklsNaits rakstīja: žeļ ka mums nav HOSAS
Za to mums ir Cipulis un Sprukts!!! Krieviem kārtējo reizi ''zvaigžņotā '' izlase, būs grūti!
, 2009-12-25 08:51, pirms 15 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: es visus, kas man ieliek mīnusiņus atradīšu personīgi un atspārdīšu līdz viņiem nebūs asinis, ko izmīzt!
oj kā ''nobījos''
saproti,es tev varētu ielikt plusiņu,bet diemžēl ''+'' nevar uzrakstīt neuzrakstot ''-''!!!
Slēpts komentārs: Guntis7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DanY
, 2009-12-25 09:10, pirms 15 gadiem
brr, skudrinas noskreja par kauliem.
, 2009-12-25 09:22, pirms 15 gadiem
mani paarsteid tas ,ka nav ieklauts kovalovs- vai nu vinsh neveelas , vai ir nesaskanjas ar bikovu.katraa zinjaa vinsh ir krietni labaaks hokejists shobriid par viktoru kozlovu un sergeju fjodorovu.
, 2009-12-25 09:27, pirms 15 gadiem
Bourne rakstīja: Arī 2000. gadā Sanktpēterburgā Krievijai bija visus ''drāzošs'' sastāvs, taču mēs ļoti labi atceramies kā Krieviem tajā čempionātā gāja.
Taisnība, tomēr atļaušos teikt, ka šī izlase tieši attieksmes ziņā ir pilnīgi savādāka. Bikovs ir ticis vaļā no Krievijai tik raksturīgajām intrigām. Tiek ņemti visi labākie hokejisti, kuriem ir pareiza attieksme. Pieļauju, ka Zubovs varētu būt vienā līmenī, vai pat bišku labāks par kādu no aizsargiem, tomēr pats vainīgs.

Liels prieks par Fjodorovu un Kozlovu.
Slēpts komentārs: kozols
, 2009-12-25 09:35, pirms 15 gadiem
Visvisādi brīnumi gadās, un bieži tieši pirmajās spēlēs, ceru ka Latvija izdaris brīnumu un kādu punktiņu paņems.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 09:49, pirms 15 gadiem
vairāk nekā izcila komanda
, 2009-12-25 09:50, pirms 15 gadiem
ka tik krieviem ar tām zvaigznēm nesanāk kā pč sankpēterburgā
, 2009-12-25 09:53, pirms 15 gadiem
Runājot par Kanādu un Krieviju . Abas komandas nedabūja medaļas iepriekšējās OS. Kanāda palika 7 tie , Krievija 4 tie, tagad ir kkas mainījies . Es viennozīmīgi lieku Krieviju par OS zeltu!
, 2009-12-25 10:04, pirms 15 gadiem
"zvaigznes" ir, bet vai būs komandas spēle?! Ceru ka 16.februāri Latvija parādis "zobus" Krievijai, protams uz uzvaru būtu naivi cerēt, bet galvenais lai cīnās līdz galam .
, 2009-12-25 10:05, pirms 15 gadiem
Kur Aleksandrs Frolovs??? man tas ir neliels pārsteigms!!!
, 2009-12-25 10:19, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: Kur Aleksandrs Frolovs??? man tas ir neliels pārsteigms!!!
Frolovam ,acīmredzot, nav īsti vietas šajā sastāvā.
Afinogenovs viņu izkonkurēja par vietu pirmajās maiņās. Lieliska sezona un sapratne ar Kovaļčuku.
3. un 4. maiņā viņu izkonkurēja Kozlovs. Labāks aizsardzībā (Lielāka pieredze PK jomā), malējais uzbrucējs, kurš var spēlēt kā centrs, kas arī varētu būt viņa lielākais pluss.
, 2009-12-25 10:25, pirms 15 gadiem
Kur liigas rezultatiivaakais M.Sušinskis?Kopaa ar Jašinu apmesti?
Slēpts komentārs: Snikers007
, 2009-12-25 10:28, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Tūliņ būs mīnusiņi.
Esam Rēāli Latvijai nu nav nekādu izredžu + pirmā spēle pret Krieviju, un kā mes labi zinām vienmēr pirmo spēli gribas vinēt. Ko mūsējie iesāks pret tādām zvaigznēm? Iegrūdīs Ovi apmalē (karsuma variants) , nu tad vēlāk kkads Malkins viņam pa muti sados.
Es vēl nesaprotu uz ko Jūs cerat? Ka Latvija jau ir olimpiādē, tas jau ir gods!
c'mon visi saprot reālo situāciju un spēku samērus,bet tas taču neliedz cerēt ka varbūt viss būs savādāk.Piemēru kad dāvids uzvar goliātu ir pārpārēm
, 2009-12-25 10:29, pirms 15 gadiem
tb uz to labāko
, 2009-12-25 10:31, pirms 15 gadiem
to, ka LV neuzvarēs ir skaidrs.. bet ceru, ka mums nebūs sagrāve!!!
manuprāt, būs jau labi
, 2009-12-25 10:33, pirms 15 gadiem
ricards5 rakstīja: lai tak viņiem ir tās zvaigznes.komandas gars ir vairāk mums .mums maiņas saspēlējušās
saspelejusas ka tik ne ari, butu teicami saspelejusies tad danus smagak sasistu-ko manuprat visi gaidija!
, 2009-12-25 10:33, pirms 15 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: c'mon visi saprot reālo situāciju un spēku samērus,bet tas taču neliedz cerēt ka varbūt viss būs savādāk.Piemēru kad dāvids uzvar goliātu ir pārpārēm
Es skatos te daži nejau fano par hokeju, bet nodarbojas ar patriotismu (nedomāju par tevi). Vnk. nesaprotu ko jums tie krievi nepatīk? Ko viņi jums ir izdarījuši?
Un nav ko te cerēt, labi ja -5 nebūs.
, 2009-12-25 10:34, pirms 15 gadiem
Mani pārsteidz, ka nav Frolovs, Zubovs, Sušinskis!
Bet patīkami, ka Sergejs Fjodorovs ir
Varlamovs arī ir, lai gan lielajā Krievijas izlasē pat PČ nav spēlējis
, 2009-12-25 10:35, pirms 15 gadiem
skorpione rakstīja: to, ka LV neuzvarēs ir skaidrs.. bet ceru, ka mums nebūs sagrāve!!!
manuprāt, būs jau labi
Un kas tad pret Dāniju? Knapi vinējām, un es nesen biju uz arēnu, man pavisam nepatīk kā mūsējie dot piespēles. Vai nu ripa iet pa gaisu, vai garam lāpstiņai.
, 2009-12-25 10:36, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Mani pārsteidz, ka nav Frolovs, Zubovs, Sušinskis!
Bet patīkami, ka Sergejs Fjodorovs ir
Par Frolovu jau viens pateica. Par šušinski neviens neko nezina. Bet Zubovs, uzvārds jau ir tāds zvaigžņots , bet atnācis uz KHL es viņa nēesmu pamanījis.
, 2009-12-25 10:37, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Un kas tad pret Dāniju? Knapi vinējām, un es nesen biju uz arēnu, man pavisam nepatīk kā mūsējie dot piespēles. Vai nu ripa iet pa gaisu, vai garam lāpstiņai.
tak tās abas spēles mūsejie galīgi bez iedvesmas spēlēja, OS būsim atpakaļ līmenī bet pret Krieviju, būšu priecīgs, ja iemetīsim kādu ripu un nebūs -5...
, 2009-12-25 10:39, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: tak tās abas spēles mūsejie galīgi bez iedvesmas spēlēja, OS būsim atpakaļ līmenī bet pret Krieviju, būšu priecīgs, ja iemetīsim kādu ripu un nebūs -5...
Nū es nezinu. Mums atnāks uz OČ kas PČ nepiedalījas Bārtulis, tas nav tāds + kā krieviem Ovečkins,Datsjuks. Vispār nebūtu atcērējies ka Datsjuks vispār kādreiz RU izlasē ir spēlējis.
PČ Rezultāts bija 2:7 ja nemaldos, tad te viņi ir vēl stiprāki, tā kā redzēs kā būs. :S
, 2009-12-25 10:39, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Bet Zubovs, uzvārds jau ir tāds zvaigžņots , bet atnācis uz KHL es viņa nēesmu pamanījis.
Nu tad skaties - 35.spēlēs 5+18=23 punkti. Trešais visā KHL starp aizsargiem, pirmais no krievu aizsargiem.
, 2009-12-25 10:39, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nu tad skaties - 35.spēlēs 5+18=23 punkti. Trešais visā KHL starp aizsargiem, pirmais no krievu aizsargiem.
Nū labi, ne jau mums lemt ko Bikovs paņēma, ko nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Snikers007
, 2009-12-25 10:41, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Nū es nezinu. Mums atnāks uz OČ kas PČ nepiedalījas Bārtulis, tas nav tāds + kā krieviem Ovečkins,Datsjuks. Vispār nebūtu atcērējies ka Datsjuks vispār kādreiz RU izlasē ir spēlējis.
PČ Rezultāts bija 2:7 ja nemaldos, tad te viņi ir vēl stiprāki, tā kā redzēs kā būs. :S
Dacjuka komanda spēlē visu laiku play-off, viņš nevar atbraukt uz PČ. Viņš bija Turīnā.
eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Pavel Datsyuk
sarkanie stati ir izlases stati.
, 2009-12-25 10:41, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Gan jau somi paņems priekšā arī šo RU zvaigžņoto sastāvu. Un cerams, ka izdarīs to jau 1/4. finālā.
a somiem Kiprusofs spēlēs?
, 2009-12-25 10:42, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: a somiem Kiprusofs spēlēs?
Un Sellane?
, 2009-12-25 10:47, pirms 15 gadiem
Kanādai ir vajadzīgs Krosbijs un pārējās zvaigznes , lai apturētu Krievus
, 2009-12-25 10:49, pirms 15 gadiem
Sastāvs zvērīgs, bet teikš tā arī pārējām top izlasēm nebūs sliktāks un tad viss izšķirsies niansēs! Ceru, ka tomer krievi nepažems zeltu, lai gan priekšnoteikumi ir!
, 2009-12-25 10:49, pirms 15 gadiem
Tranquillo rakstīja: Kanādai ir vajadzīgs Krosbijs un pārējās zvaigznes , lai apturētu Krievus
Heatley,Lecavalier,Crosby,Stamkos,St.Louis,Brouder,Iginla. njām .
, 2009-12-25 10:49, pirms 15 gadiem
Domaajams, ka Tāpat Zviedri vinjus izvaro*...
Krieviem buus jaasamierinaas max- bronzA...tas buus labs sasniegums prieksh vinjiem

Tomeer Saldais eediens buus Zviedri-Kanaada!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 10:52, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: Domaajams, ka Tāpat Zviedri vinjus izvaro*...
Krieviem buus jaasamierinaas max- bronzA...tas buus labs sasniegums prieksh vinjiem

Tomeer Saldais eediens buus Zviedri-Kanaada!!!
Tu loh. esi vai kā?
Es par Jums kārtīgi ierēkšu kad redzēsiet finālā Krievi - Kanāda
Kkas tāds jau bija pieredzēts.
, 2009-12-25 10:53, pirms 15 gadiem
Skaists sastavs! Lielie dara ka grib, mazie kaa var! Ja skatitos uz papira, tad jau Latvijai nav jegas braukt ari cehi un slovaki ir teoretiski paraki! Protams Olimpiskaja turnira, kas turklat notiek Kanadaa, visi NHL bus labakaja formaa, un tas soreiz ir viens no galvenajiem Krievijas trumpjiem. Bet, lai ari kadas izredzes mums ir, galvenais lai tas saglabatu, mums jacer, ka muusejie spes mobilizeties un izlikt 101% visas 60 minutes , ka tas bija 2000 un 2003 gada pret Krieviju... tad kalab lai iespajas butu mazakas? Katra zinja ari Latvijai ir labakais sastavs kopsh 2000 gada, kad ierinda bij visi vecie buki! Par uzvaru -Jus pesimisti!
, 2009-12-25 10:53, pirms 15 gadiem
a Kānādiešiem J.Spezza spēlēs?
, 2009-12-25 10:54, pirms 15 gadiem
KHL pārstāvēta ar 9 spēlētājiem.Labs rādītājs.
, 2009-12-25 10:55, pirms 15 gadiem
Turinaa pirmaja macha bija neizskjirts pret USA, jamegina atkartot!
, 2009-12-25 10:56, pirms 15 gadiem
Āpāc! Vai, vai, vai!
, 2009-12-25 10:56, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: a Kānādiešiem J.Spezza spēlēs?
kandidātos noteikti ir. viņi sastāvu paziņos 30.decembrī. kopā ar somiem, čehiem, vāciešiem, švieciešiem
, 2009-12-25 10:58, pirms 15 gadiem
a mūsējies paziņos 29. ja?
, 2009-12-25 11:00, pirms 15 gadiem
sastaavs skaists, bet katra speele sakas no 0:0, un lai kaa tur buutu. lai ka noskanjotis uz sho speli, protams vinjupraat galvenas speeles buus veelak, un teishi uz sho var arii paradiit zobus. skaidrs ka sjapelee par 110% uzmaniigi, un metienu attieciiba buus grayujosha - es pat pielauju ka katree periodaa musu puikas izdarits ne vaitrak ka kadi 4 -5 metieni pa vinju vartiem, bet reem gasas ka meitenu atshkjriiba apgriezta rezultatm... lai veicas puikaam....
, 2009-12-25 11:01, pirms 15 gadiem
Krievi kā vienmēr mani favoriiti, no favoriitiem Novelu shiem visus samizot...iznjemot muus
, 2009-12-25 11:01, pirms 15 gadiem
foršs sastāvs, pat "veco" Fjodorovu iebāzuši izlasē. Tiem kas te steidz jau apgalvot ka "Kanādai neesot izredžu" iesaku pamosties
, 2009-12-25 11:01, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Tūliņ būs mīnusiņi.
Esam Rēāli Latvijai nu nav nekādu izredžu + pirmā spēle pret Krieviju, un kā mes labi zinām vienmēr pirmo spēli gribas vinēt. Ko mūsējie iesāks pret tādām zvaigznēm? Iegrūdīs Ovi apmalē (karsuma variants) , nu tad vēlāk kkads Malkins viņam pa muti sados.
Es vēl nesaprotu uz ko Jūs cerat? Ka Latvija jau ir olimpiādē, tas jau ir gods!
Nu būtu komandā Ivanāns, tad Malkins vēl biku padomātu, vai to darīt!!!
, 2009-12-25 11:03, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Gan jau somi paņems priekšā arī šo RU zvaigžņoto sastāvu. Un cerams, ka izdarīs to jau 1/4. finālā.
somiem starp citu diezgan labi veicās spēlēs pret Krieviju, tā ka tas nebūtu nekāds brīnums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Capital
, 2009-12-25 11:04, pirms 15 gadiem
man kaut kā liekas , ka krieviem čiks vien iznāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 11:09, pirms 15 gadiem
Sastāvs kā Sanktpēterburgā,vai rezultāts arī būs tāds pats,nezinu 50:50!
, 2009-12-25 11:09, pirms 15 gadiem
Lieki atgadinat 2000. gada krieviem arī bija LOTI dauzdz zvaigznes, BET kas notika par to veel ilgi runās!!!
, 2009-12-25 11:09, pirms 15 gadiem
didzissss rakstīja: Krievi kā vienmēr mani favoriiti, no favoriitiem Novelu shiem visus samizot...iznjemot muus
Kā latvietim krievi var būt favorīti? Nožēlojami. Cerams ka kanādieši šiem ierādīs kur vēži ziemo.
, 2009-12-25 11:12, pirms 15 gadiem
Uzskatu par galvenajiem kandidātiem uz olimpisko zeltu Krievus..
, 2009-12-25 11:13, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Bet par ko tad es rakstu. Vel Kalgarī 1988 OS gadā CCCP vieņīgo zaudējumu piedzīvoja no somiem. Arī Turīnas OS 1/2 finālā krievi atrāvās (ar 0:4) no somiem.Tāpat Maskavas PČ 2007. gadā krievi 1/2 atrāvās tieši no somiem. U.t.t.
Trīs kāsieni 20 gados un Tu somus padari par RUS izteiktiem kapračiem? 1988. krieviem vispār neko nevajadzēja, zelts bija kaklā. Tāpat skaidrs ka septiņnieka ietvaros jebkurš var uzvilkt jebkuru, bet ja par kapračiem, tad krievi par tādu uzskatīja Sundinu, par somiem nekas nav dzirdēts.
, 2009-12-25 11:14, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Tu loh. esi vai kā?
Es par Jums kārtīgi ierēkšu kad redzēsiet finālā Krievi - Kanāda
Kkas tāds jau bija pieredzēts.
Tad redzeesi un Vareesi smieties pats par seviun visiem citiem taadiem kaa tu, kas tik aprobezhojies vislaik ar Krieviju--ovechkinu, malkinu, morozovu...un vairaak neko nejeedz..
Pasaules čempos, jaa Krievi parasti ir galvenie favoriiti, biezhi startee un izdodas salasiit to labaako sastaavu tajaa laikaa, kas pieejams...
Bet olimpiskajas speeles taa nenotiek..tur nu visiem ir reaalas izredzes, top valstu komandaam, un pilns skalju vaardu sastaavos....bet zviedriem ar Kanaadu uz papiira ir veel labaaki purni, kas to pieraadiis arii dziivee..
, 2009-12-25 11:15, pirms 15 gadiem
zhyper2 rakstīja: Kā latvietim krievi var būt favorīti? Nožēlojami. Cerams ka kanādieši šiem ierādīs kur vēži ziemo.
Ja ir skaists hokejs,tad politika aizmirstās.Neesmu krievu fans,bet labu hokeju protu novērtēt.
, 2009-12-25 11:16, pirms 15 gadiem
MaiklsNaits rakstīja: žeļ ka mums nav HOSAS
marsels buus pretinieku(slovaaku) blicee - buus interesanti paskatiities!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 11:19, pirms 15 gadiem
zhyper2 rakstīja: Kā latvietim krievi var būt favorīti? Nožēlojami.
gribi parunāt par politiku-tinies uz delfiem
, 2009-12-25 11:20, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tikai tādi kā Tu domā, ka krieviem 88 gada OS vairs neko nevajadzēja. Krieviem tas bija liels negods zaudēt mazajai Somijai. Un par to Tihonovs&Co vel ilgi tika zākāti. Neko nezinu par Sundinu, ka krievu kapraci, bet, ka somi reguāri izvaro krievus, tas ir nenoliedzams fakts.
Neviens tad netika zākāts. Un mazā Somija hokeja kartē nav nekādā maziņā. Tā regularitāte izpaužas 3 uzvarās 20 gados? Tu savu nenoliedzamo faktu varētu apstiprināt ar faktiem
, 2009-12-25 11:24, pirms 15 gadiem
šet uz papīra šitais sastāvs izskatās ne vājāks par
Larionov-Makarov-Krutov, Fetisov-Kasatonov
Homutov-Bikov-Kamenski, Gusev - Pervuhin ....

būs kruta, naktis būs negulētas !
, 2009-12-25 11:26, pirms 15 gadiem
Paldies dievam, ka nav Sušinska Edžam būs kaut par gramu mierīgāk!
, 2009-12-25 11:29, pirms 15 gadiem
Visi safanojušies ka finālā jābūt RUS vai CAN nu varbūt Sweden ,bet pilnībā ignorē Čehijas,Somijas, ASV ,varbūt pēc uzvārdiem šīs izlases būs nedaudz mazāk spēcīgas ,bet man ir nojausma ka tieši kāda no šīm izlasēm var pārsteigt jo sevišķi ASV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 11:33, pirms 15 gadiem
nezinu kāpēc, bet man ir reāli bail no tās spēles 16.02. Krieviem tā ir vienkāŗsi ultimatīvā komanda! Šāda komanda pat neizskatītos slikti NHL Allstar spēlē. Brīnumi dažkārt notiek, un uz to arī jācer, bet šeit var iziet plāni...
, 2009-12-25 11:35, pirms 15 gadiem
Zvaigžņu izlase - ne velti Olimpiskās spēles tiek dēvētas par spēcīgāko nāciju turnīru pasaulē
, 2009-12-25 11:37, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tika zākāts un kā vel, jo toreiz krievi uzskatija, ka viņiem jauzvar visur un visi. Es tajā laikā uzturējos Krievijā un ļoti labi izjutu kā tas bija.
Nesākšu meklēt kad un kur vel somi ir situši krievus, bet pats svaigākais apstiprinājuma fakts manam viedoklim ir nedēļu senā pagātnē, kad somi sasita krievus viņu pašu mājās Eiro tūres 1. kanāla kausa izcīņā, un pie tam pamatlaikā, kad visas pārējās spēles beidzas OT vai bullīšos.
Es nebiju domājis eirotūres vai draudzības spēles. (Es to RUS/FIN spēli noskatījos). Bet liekas tev vairāk par trīs augstāk minētajām spēlēm nav zināms. attā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 11:44, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Trīs kāsieni 20 gados un Tu somus padari par RUS izteiktiem kapračiem? 1988. krieviem vispār neko nevajadzēja, zelts bija kaklā. Tāpat skaidrs ka septiņnieka ietvaros jebkurš var uzvilkt jebkuru, bet ja par kapračiem, tad krievi par tādu uzskatīja Sundinu, par somiem nekas nav dzirdēts.
nekādi 3 kāsieni, vecīt. tur ir krietni vairāk to kāsienu ja ņem tieši pēdējos 20 gadus. somi Krievijai ir neērts pretinieks un tieši pēdējos gados tas visai labi redzams. Protams tā nav garantija ka somi arī šoreiz krievus uzraus bet ja tas notiks tad nebūs jābrīnās
, 2009-12-25 11:45, pirms 15 gadiem
arvils rakstīja: Pagājušajā OS dabūjām pa dibenu ar 2 pret 9, pareizi? Lai vai kā mīlu savējos, bet uz pozitīvu iznākumu grūti cerēt. Mums, piemēram, ir tikai viens vārtu vīrs!
vēl jau var pieskaitīt Skrastiņu
, 2009-12-25 11:46, pirms 15 gadiem
Liquidforce rakstīja: Vēl ''citus drāzošāku'' sastāvu es neesmu redzējis nevienā pasaules čempī vai OS....
Kanādai nav izredžu.
Nez, man Kanādas sastāvs izskatās vēl ''drāzošāks''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 11:47, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Visi safanojušies ka finālā jābūt RUS vai CAN nu varbūt Sweden ,bet pilnībā ignorē Čehijas,Somijas, ASV ,varbūt pēc uzvārdiem šīs izlases būs nedaudz mazāk spēcīgas ,bet man ir nojausma ka tieši kāda no šīm izlasēm var pārsteigt jo sevišķi ASV.
Jā, ASV man arī liekas diezgan spēcīgi!
, 2009-12-25 11:48, pirms 15 gadiem
ricards5 rakstīja: lai tak viņiem ir tās zvaigznes.komandas gars ir vairāk mums .mums maiņas saspēlējušās
Zini ko viens Ovechkin var salauzt muusu visu aizsardziibu kaada veel runa par saspleeli.
, 2009-12-25 11:50, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Piekrītu par Frolovu,neliels pārsteigums ir. Zubovu nepaņēma uz izlasi dēļ attieksmes un to ka neaizbrauca uz Karjala kaussu. Runājot par Sušinski neredzu iemeslu,kāpēc viņam būtu jābūt OS izlasē. Pirmā kanāla kaussa laikā bija apaļa nulle,viss ir likumsakarīgi.
Nezinu gan vai bija apaļa nulle, redzēju spēli pret čehiem, viņa ceturtā maiņa normāli iespieda zonā čehu pirmo, ar Novāku un Jāgru priekšgalā...
, 2009-12-25 11:50, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ovečkins- Dacuks- Semins ................. Kovaļčuks- Malkins- Afinogenovs
A.Markovs- Gončars ...................... Grebeškovs- Volčenkovs



Zaripovs- Fjodorovs- Morozovs ...................... Kozlovs- Zinovjevs- Radulovs
Ņikuļins- Tjutins .................................. Kaļiņins- Korņejevs
zdrasvuķi Bikov! Kak vam ģila?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 11:54, pirms 15 gadiem
gan jau iekabinasim
busim optimisti
musejie to var
ka piemeru nemam pc spele pret zviedriem
vai santpeterburgu
, 2009-12-25 11:54, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: zdrasvuķi Bikov! Kak vam ģila?
Normaļņo čuvak, ņeopoņimaem kak latviju viigraķ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 11:54, pirms 15 gadiem
Krieviem būs kāda pārbaudes spēle? IIHF mājaslapā uzrādītas tik trīs pārbaudes spēles:
Switzerland-Belarus
Germany-Latvia
Switzerland-Belarus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 11:57, pirms 15 gadiem
Gan jau sastāvi vēl nedaudz pamainīsies,līdz olimpiādei vēl daudz spēļu klubos jāaizvada.Bet tam nav nozīmes,jo favorīti uz zeltu bez krieviem ir gan Kanāda,gan Zviedrija,gan Čehija.Krievu sastāvā pamaz spēlētāju,kuri būtu ar mieru stiept klavieres ,uzbrucējos visi pianisti.
Izskatās ,ka Bikovs ar tik uzbrūkošu sastāvu aplauzīs ragus.Bet tās jau krievu problēmas.
, 2009-12-25 11:57, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Es izliku savu maiņu redzējumu,nevis apgalvoju,ka tā būs !!!
Nu tad labāk pirmo maiņu gribētos Ovečkins-Malkins-Kovaļčuks. Bet 99%, ka Ovi būs kopā ar Sjominu un Kovaļčuks ar Afinogenovu. Fjodorovs gan manuprāt pa ceturto maiņu kapāsies.
, 2009-12-25 11:58, pirms 15 gadiem
Ļoti iespaidīgs sastāvs, uzbrukums vienkārši graujošs, bet vājā vieta attiecībā pret kanādas izlasi varētu būt aizsardzības līnīja. Cik noprotu, tad pirmais vartsargs varētu būt brizgalovs, nu nez nez, lai cik labi viņš šogad spēlētu, manuprāt viņs nav Loungo vai Brodēra līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 11:58, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Gan jau sastāvi vēl nedaudz pamainīsies,līdz olimpiādei vēl daudz spēļu klubos jāaizvada.Bet tam nav nozīmes,jo favorīti uz zeltu bez krieviem ir gan Kanāda,gan Zviedrija,gan Čehija.Krievu sastāvā pamaz spēlētāju,kuri būtu ar mieru stiept klavieres ,uzbrucējos visi pianisti.
Izskatās ,ka Bikovs ar tik uzbrūkošu sastāvu aplauzīs ragus.Bet tās jau krievu problēmas.
Čehiem gan manuprāt nav izredzes uzvarēt, tad jau drīzāk Somija vai ASV.
, 2009-12-25 11:59, pirms 15 gadiem
saibai jau auksha ir apala un hokejs ir neparedzams sporta veids var jau but ka pec 10 gadiem viss atkartojas
, 2009-12-25 11:59, pirms 15 gadiem
Liquidforce rakstīja: Vēl ''citus drāzošāku'' sastāvu es neesmu redzējis nevienā pasaules čempī vai OS....
Kanādai nav izredžu.
Domā, ka Kanādai būs sūdīgāks sastāvs? Domaju, būs +/- pēc spēka ne sliktāks, bet iespējams pat labāks.... bet protams visu izšķirs kā šiem veiksies priekšacīkstēs un pēc tam ceturtdaļ vai pusfinālos.... zviedri, čehi, somi, ASV arī nebūs nekādi peramie zēni un šiem abiem grandiem gan jau vēl zobus parādīs.... un ja krievi ar kanādiešiem spēlēs jau kāda no pusfināliem, tad es liktu ne mazāk kā 50/50.... + vēl kanādieši spēlēs savās mājās....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 12:03, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: ......un ja savā iedomībā kārtējo reizi nenogāzīs ūdeņus.
Redzēsim kā būs... domāju pēc pagājušās OS viņi secinājumus būs izdarijuši....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 12:09, pirms 15 gadiem
Daudzi analizee RUS mainjas peec pieteiktaa sastaava....Vai kaads var driizaak iedomaaties,kaada izskatiisies ceturtaa mainja ???? Kurus no vinjiem likt 4. mainjaa ????
, 2009-12-25 12:10, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: sastāvs iespaidīgs,neko nevar apšaubīt...
Nezinu,kā Masaļskim būs jāsvīst vārtos,lai vismaz niču dabūtu
nu pieredze ar 60+ atsistām ripām Edžam jau ir! Jācer, ka šis atcerēsies kā tas darbiņš darāms!
, 2009-12-25 12:14, pirms 15 gadiem
kad kanaada nosauks sastaavu?
, 2009-12-25 12:18, pirms 15 gadiem
no zvaigžņu spožuma varētu visu rīgu izgaismot..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 12:20, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Gan jau sastāvi vēl nedaudz pamainīsies,līdz olimpiādei vēl daudz spēļu klubos jāaizvada.Bet tam nav nozīmes,jo favorīti uz zeltu bez krieviem ir gan Kanāda,gan Zviedrija,gan Čehija.Krievu sastāvā pamaz spēlētāju,kuri būtu ar mieru stiept klavieres ,uzbrucējos visi pianisti.
Izskatās ,ka Bikovs ar tik uzbrūkošu sastāvu aplauzīs ragus.Bet tās jau krievu problēmas.
aizmirsi piemineet veel somus ar sellanee prieksgalaa! tieshi somi man visvairaak simpatizee!
, 2009-12-25 12:20, pirms 15 gadiem
JP rakstīja: Daudzi analizee RUS mainjas peec pieteiktaa sastaava....Vai kaads var driizaak iedomaaties,kaada izskatiisies ceturtaa mainja ???? Kurus no vinjiem likt 4. mainjaa ????
attiecībā uz Krievijas maiņām baigo analīzi izdarīt nav jēgas - visas viņas ir vienlīdz spēcīgas un iemest var jebkura.
, 2009-12-25 12:21, pirms 15 gadiem
Jā varbūt Krieviem ir netīra pagātne, bet pie tā nav vainīgi ne šie hokejisti ne iedzīvotāji. Nodirshot Krieviju par urlām un visādiem idiotiem vēl, parādās tikai stulbums.
Lai kādus talantus arī liktu pretī Kanāda, Krievi šogad brauks uz Vankūveru kā nr1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 12:29, pirms 15 gadiem
graujoši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 12:52, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: LV izlasei vislielākā problēma tieši spēlē pret krieviem būs tas, kā viņi būs izgājuši atklimatizāciju. Ja krieviem vispār nebūs atklimatizācijas problēmu,jo vairāk kā puskomanda no NHL, tad letiņiem šī problēma pat spēlē pret čehiem var sagādāt galvassāpes.
Varbūt kāds zin cik dienas pirms pirmā mača LV izlase ierodās Kanādā?
Un otrā problēma-kā mūsējie adoptēsies pie maziem laukumiem. Un atkal krieviem,čehiem un slovākiem šeit ir priekšrocības.
10.februārī pārbaudes spēle, 11.februārī viņi izbrauc no Vācijas uz Vankūveru (nezinu vai tieši uz Vankūveru, bet uz Ziemeļameriku noteikti). 12.feb viņi būs Vankūverā, 16.feb spēle pret Krieviju. Daudzi jau saka, ka tieši ceturtā diena ir vistrakākā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 13:00, pirms 15 gadiem
a kur Fetisovs?
, 2009-12-25 13:01, pirms 15 gadiem
Nu uz papīra jau izskatās jau nu ļoti spēcīgi!!
, 2009-12-25 13:03, pirms 15 gadiem
Go Russia!!!!!!
, 2009-12-25 13:06, pirms 15 gadiem
Krievi viegli varetu pieteikt vel vienu sastavu!!! ļoti daudz labu speletaju palieka aiz krievijas izlases borta!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 13:19, pirms 15 gadiem
Koks_ar_2_galiem rakstīja: es visus, kas man ieliek mīnusiņus atradīšu personīgi un atspārdīšu līdz viņiem nebūs asinis, ko izmīzt!
Dawaj varoni.. Gaidu jau..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 13:29, pirms 15 gadiem
Labi,ka mums ar viņiem ir pirmā spēle,šie būs knapi savākušies,nebūs vēl maiņās saspēlējušies(kaut arī ir viņiem labi džeki),pirmajai spēlei var nepieiet pārāk nopietni,var arī mūs pienācīgi nenovērtēt un te mums plusiņš ir tas,ka komandas kodols spēlē Dinamo!Tomēr,nedomāju ,ka krievi ir lielāki favorīti par zviedriem un kanādiešiem-tiem būs iespaidīgāki sastāvi!
, 2009-12-25 13:35, pirms 15 gadiem
Janeks21 rakstīja: Labi,ka mums ar viņiem ir pirmā spēle,šie būs knapi savākušies,nebūs vēl maiņās saspēlējušies(kaut arī ir viņiem labi džeki),pirmajai spēlei var nepieiet pārāk nopietni,var arī mūs pienācīgi nenovērtēt un te mums plusiņš ir tas,ka komandas kodols spēlē Dinamo!Tomēr,nedomāju ,ka krievi ir lielāki favorīti par zviedriem un kanādiešiem-tiem būs iespaidīgāki sastāvi!
nebuus saspeeleejusies??? Ovi- Sjomins, Afinogenovs-Kovalchuks,Radulovs-Kozlovs(abi speelee viena klubaa, bet laikam atseviskas mainjaas),Zaripovs-Zinovijevs-Morozovs(vecaa labaa saikne), domaa vinji visi nebuus saspeeleejushies?
, 2009-12-25 13:36, pirms 15 gadiem
Bourne rakstīja: Arī 2000. gadā Sanktpēterburgā Krievijai bija visus ''drāzošs'' sastāvs, taču mēs ļoti labi atceramies kā Krieviem tajā čempionātā gāja.
Jā, bet 2000. gadā bija vārtsargu problēma un nebija nekāda komandas gara, bet šiem puišiem ir lieliska pieredze un varu derēt, ka viņi ļoti vēlas OS zeltu! Bet ceru, ka Latvija nospēlēs godam!
, 2009-12-25 13:41, pirms 15 gadiem
Kozlovs kriit araa no shii sastaava , jo 36 khl speles tikai 8+12 !
tad jau sushinskim vai mozjakinam vajadzeja but vinja vietaa..
, 2009-12-25 13:42, pirms 15 gadiem
Šādiem meistariem saspēlēšanās nav tik svarīga- ja pat viens ar savu individuālo meistarību var apgriezt kājām gaisā aizsardzību, tad ko var vesela maiņa. Jācer uz Masaļski, kas rādīs brīnumus un spēli aizsardzībā un uz labu momentu realizāciju. Bez tam pret latviešiem viņiem ir zināma pieredze, tā ka uz žēlastību un nenovērtēšanu varam necerēt. Patiesību sakot latviešiem tāpat šajā spēlē nav ko zaudēt - tikai nav jānolaiž rokas, ja krievi panāk 2 vs 0 un nav jāļauj sagraut izlasi. Pēdējie 2 gadi, kad krievi kļuva par čempioniem nez vai ir sagadīšanās - olimpiāde izskatās vispār būs hokeja saldais ēdiens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 13:46, pirms 15 gadiem
Kā viens cilvēks teica,ka nevis uzvārdi hokeju spēlē,bet laukuma spēlētāji un nav pamata jau pirms spēles norakstīties tikai izlasot spēlētāju uzvārdus. Ja mūsējiem spēle aizies jau no pirmās minūtes tad varam arī brīnumu sagaidīt mūsējo izpildījumā kas būtu tikai normāli zinot krievu augstprātību pret pretiniekiem kuriem domās jau ir pārkāpuši pāri. Ceru Krievijas izlase pusfinālā netiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 13:53, pirms 15 gadiem
Viss būs redzams laukumā.... !!!
, 2009-12-25 13:54, pirms 15 gadiem
Ko jūs visi domajat ka Kanāda nenjems stiprako sastavu kas vinjiem ir?!
, 2009-12-25 13:57, pirms 15 gadiem
Zvaigzhnju tur ir daudz, bet nedomaju, ka vinjiem nebuus komandas speele, pedejos divos chempionatos vinji ir uzvarejushi, kur lielakaa dalja no sastaavaja ir arii pieteikti OS.
, 2009-12-25 14:04, pirms 15 gadiem
niittymaki rakstīja: Zvaigzhnju tur ir daudz, bet nedomaju, ka vinjiem nebuus komandas speele, pedejos divos chempionatos vinji ir uzvarejushi, kur lielakaa dalja no sastaavaja ir arii pieteikti OS.
tomēr šeit ir daudz cilvēku no NHL, kuri nepiedālījās WC un nav zināms kā viņiem būs ar komandas spēli.
, 2009-12-25 14:13, pirms 15 gadiem
fon Dambis rakstīja: Zvaigžņu tur ir pietiekami, ka tik neaplaužas
Pietiekami?

Tur VISAS ir zvaigznes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 14:18, pirms 15 gadiem
Easton77 rakstīja: Kozlovs kriit araa no shii sastaava , jo 36 khl speles tikai 8+12 !
tad jau sushinskim vai mozjakinam vajadzeja but vinja vietaa..
Aizmirsi, kas ir Rus izlases hedkoučs un kādu klubu šis vada?
, 2009-12-25 14:19, pirms 15 gadiem
Beidzot bus pilns lielais piecinieks Ovečkins, Malkins, Datsjuks, Kovalčuks, Sjomins, domaaju, ka shoreiz krieviem vareetu izdoties, bet runaajot par muusu izlasi, domaaju buus labaaks rezultaats par 2-9.

Kas vel palika krieviem aiz borta Frolovs, Kovaļevs, Anisimovs, Samsonovs, Kuļomins, Sušinskis, Jašins, Mozjakins, Zubovs, Habibuļins
, 2009-12-25 14:22, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: droši vari cerēt,es nezinu kas var apturēt Krievus vienīgi Kanāda vai Somi.
Katrs viņu izlases spēlētājs ir ar vārdu,nevis prikola pēc paņemts izlasē...
Ja par Kanādu viss skaidrs, tad kapēc tieši somus izcel? Zviedriem domāju, sastāvs būs pat bišķi iespadīgāks par somiem... un visi nez kapēc ASV te aizmirst.... domāju džeki kopumā varēs novākt ne īpaši sliktāku sastāvu par tiem pašiem kanādiešiem un krieviem vai zviedriem....
, 2009-12-25 14:24, pirms 15 gadiem
Vaaks ira!!
, 2009-12-25 14:28, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Ja par Kanādu viss skaidrs, tad kapēc tieši somus izcel? Zviedriem domāju, sastāvs būs pat bišķi iespadīgāks par somiem... un visi nez kapēc ASV te aizmirst.... domāju džeki kopumā varēs novākt ne īpaši sliktāku sastāvu par tiem pašiem kanādiešiem un krieviem vai zviedriem....
jo somi ruļevoj!
, 2009-12-25 14:29, pirms 15 gadiem
Kanādai,Zviedriem,Somiem,Amerikāņiem,Čehiem,Slovākiem nebūs nemazāk iespaidīgi sastāvi
, 2009-12-25 14:29, pirms 15 gadiem
It īpaši Kanādai un Zviedrijai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 14:33, pirms 15 gadiem
Mēs varam te apspriest šo sastāvu cik vien gribam, gan mīnusus gan plusus, bet skaidrs ir viens motivācija un labs treneris komandai ir !
, 2009-12-25 14:34, pirms 15 gadiem
2010 PČ mums ir iespējas pacīnīties pa augstāko vietu PČ kādu mūsējie ir jebkad izcīnījuši,jo pēc OS daudzās izlasē nespēlēs līderi,Kanādai,Zviedriem,Krieviem,Čehiem,ASV,Somiem,Slovākiem no OS sastāviem 2010 PČ nespēlēs vismaz 75%
, 2009-12-25 14:36, pirms 15 gadiem
Lundkvists,Zetebergs,Alfredsons,brāļi Sedini,Sundins,Lindstrēms,Kronvals utt.
, 2009-12-25 14:40, pirms 15 gadiem
mana favorītkomanda šajās OS! Lai veicas, graujoši būs rezultāti, Malkins, Kovaļčuks, Ovečkins, Radulovs.. manuprāt citiem nav izredžu!
, 2009-12-25 14:43, pirms 15 gadiem
Kā man gribās lai šīs krievu zwaigznes aplaužās, jau pirmajā spēlē..
, 2009-12-25 14:43, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kuri tad tie Zviedru skanīgie uzvārdi ? Varbūt detalizētāk ? Zetebergs,Niklas Lidstrēms !
Naw jābūt ar skanīgiem uzvārdiem lai nospēlētu labi OS.2002 gada OS Soltleiksitijā Baltkrievi ar neskanīgiem uzvārdiem dabūja bronzu.2000 gada PČ krievi jaw vienreiz aplauzās ar sawu zvaigžņoto sastāvu.Turīnā arī Krievu labākā(rezultatīvākā) maiņa bija tieši AK Bars maiņa ar Zaripovu un Zinovjevu priekšgalā newis rezultatīvākis NHL spēlētājs Ovečkins un Turīnā Ovečkins vispār švaki nospēlēja
, 2009-12-25 14:43, pirms 15 gadiem
nu kurš apturēs šitos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 14:52, pirms 15 gadiem
wāx kāds sastāvs, slikti ka pirmā spēle pret Krieviju, zinot to kā parasti Latvijas izlase pēdējās 20 minūtēs var nopūdelēt visu spēli, tādam pretiniekam garantēta uzvara, pat fiziski mūsējie nevilks viņiem līdzi...
, 2009-12-25 14:59, pirms 15 gadiem
nevaru sagaidit sho speli! Bus ta, ka mamma fanos par krieviju (jo pati ir krieviete) bet mes ar fateru par latviju, tikai parasti mamma mums pec zaudetas speles smadzenes pish vel veselu nedelju, it ipashi tas bija pec vankuveras spele
, 2009-12-25 15:04, pirms 15 gadiem
Te nu parādās samērs starp NHL un KHL pašā Krievijas izlasē. Neskatoties uz to, ka krievu skaits NHL strauji sarūk, spēlētāji izlasē pārliecinoši vairāk ir tieši no turienes + vēl tāds Fjodorovs un Kozlovs KHL ir nospēlējuši tikai dažus desmitus maču. Un par to apturēšānu runājot viss ir ļoti vienkārši, lielākajāmm zvaigznēm (tie ir kādi 3 spēlētāji) ir jāuzkabina savs "spēlētājs" turklāt ja ņemam to pašu Kanādas izlasi, tad Malkiniem, Ovečkiniem, Kovaļčukiem nebūs laika domāt tikai par uzbrukumu, ja pretī nāks, piemēram, tāda maiņa kā Nešs-Krosbijs-Iginla vai Hītlijs-Torntons-Marlo. Tā kā domāju, ka Krievijas izlase un kā vēl ir apturama un ne jau tikai no Kanādas puses.
, 2009-12-25 15:11, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Te nu parādās samērs starp NHL un KHL pašā Krievijas izlasē. Neskatoties uz to, ka krievu skaits NHL strauji sarūk, spēlētāji izlasē pārliecinoši vairāk ir tieši no turienes + vēl tāds Fjodorovs un Kozlovs KHL ir nospēlējuši tikai dažus desmitus maču. Un par to apturēšānu runājot viss ir ļoti vienkārši, lielākajāmm zvaigznēm (tie ir kādi 3 spēlētāji) ir jāuzkabina savs "spēlētājs" turklāt ja ņemam to pašu Kanādas izlasi, tad Malkiniem, Ovečkiniem, Kovaļčukiem nebūs laika domāt tikai par uzbrukumu, ja pretī nāks, piemēram, tāda maiņa kā Nešs-Krosbijs-Iginla vai Hītlijs-Torntons-Marlo. Tā kā domāju, ka Krievijas izlase un kā vēl ir apturama un ne jau tikai no Kanādas puses.
jā, tas ir neapstrīdami, bet vai būs tā vēlēšanās, parasti tādas kanādiešiem pietrūkst, vismaz skatoties pēdējos PČ...
, 2009-12-25 15:15, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kuri tad tie Zviedru skanīgie uzvārdi ? Varbūt detalizētāk ? Zetebergs,Niklas Lidstrēms !
Ar skanīgiem uzvārdiem vien nepietiek, lai uzvarētu OS.... vajag labu un saspēlētu komandu! Un tāda būs ne tikai krieviem vien.... tādas būs kā minimums vēl 3-4 izlases! Bišķi nesaprotu tos jūsmotājus, kas uzskata, ka nu tik krievi te visus "raus un plesīs" un pārējie ta laikam kā tādi āmuri stāvēs un skatīsies....? Ok, ja vēl objektīvi ar mūsējiem tā tiešām var vēl būt, ka šie mūs "raus un plēsīs , tad domāju jau grupā ar čehiem un slovākiem krieviem viegli neklāsies... par ceturtdaļ vai pusfināliem nemaz nerunājot.... ne jau krieviem vieniem būs "zvaigžnots sastāvs".... tādi būs vēl vismaz 3-4 izlasēm.... bez lielā sešinieka arī slovākiem tas sastāvs būs gana iespaidīgs! Piem. Gaboriks vispār ir viens no NHL to skoreriem + vēl Hossa vecākais u.c. neslikti NHL un KHL veči un domāju, viņus arī ir pāragri vēl norakstīt...
, 2009-12-25 15:21, pirms 15 gadiem
krieviem ir janem olimpiskas spelesJo vini ka neka ir divkartejie pasaules cempiopni....un tas ka ari krievi sogad cempi uzvareja ar vienu no vajakajiem sastaviem,bet tagad uz olimpiadi ir vis specigakais kas ir pieeejams....es neuskatu ka viniem ir konkurenti...
, 2009-12-25 15:21, pirms 15 gadiem
sindiKaT rakstīja: jā, tas ir neapstrīdami, bet vai būs tā vēlēšanās, parasti tādas kanādiešiem pietrūkst, vismaz skatoties pēdējos PČ...
Olimpiāde nav PČ pie tam OS notiks viņu mājās - Kanādā! Domāju, ar motivāciju savu skatītāju priekšā kanādiešiem nevajadzētu būt lielām problēmām.....
, 2009-12-25 15:26, pirms 15 gadiem
fans par hokeju rakstīja: krieviem ir janem olimpiskas spelesJo vini ka neka ir divkartejie pasaules cempiopni....un tas ka ari krievi sogad cempi uzvareja ar vienu no vajakajiem sastaviem,bet tagad uz olimpiadi ir vis specigakais kas ir pieeejams....es neuskatu ka viniem ir konkurenti...
Oho, viens no vājākajiem sastāviem, interesanti. Kanādieši gan bija tuvu optimālā sastāvā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 15:30, pirms 15 gadiem
Starp citu 2006 gada PČ Krievijas izlases sastāvā bija tikai viens NHL spēlētājs-Ovečkins un mēs visi zinam kā viņiem tas turnīrs beidzās.
, 2009-12-25 15:31, pirms 15 gadiem
SPECSS rakstīja: nu tas bus neaizmirstams hokejs, augstaka limeni neka NHL, kads var saskaitit cik NHL klubam izmaksatu piemeram Rus izlase un cik CAN izlase?? vismaz 100milj algas butu ne? a NHL algu griesti ir 50 mil?! palabojiet ja kludos....
es nesaprotu ka var teikt ka Krieviem ir neuzvarams sastavs?? Kanadiesiem ari bus ja ne stipraks tad ari ne vajaks sastavs... tie kas grib strideties, ja esiet tik parliecinati par kadas komandas uzvaru, tad ejiet un lieciet visu kas jums ir totollizatora, izcelsiet baigo piki
Nebūs tur augstāks līmenis par NHL, vienīgais koncentrētāks.
, 2009-12-25 15:34, pirms 15 gadiem
Masalim būs darbiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 15:40, pirms 15 gadiem
haha Latvijai ir tādā dirsā
, 2009-12-25 15:56, pirms 15 gadiem
Ko jūs baidaties?
Paskataties labāk uz Kanādas OS sastāvu, visi no NHL, visi zvaigznes...
Kanāda samesēs krievus kā mazos )))
, 2009-12-25 15:56, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Ar skanīgiem uzvārdiem vien nepietiek, lai uzvarētu OS.... vajag labu un saspēlētu komandu! Un tāda būs ne tikai krieviem vien.... tādas būs kā minimums vēl 3-4 izlases! Bišķi nesaprotu tos jūsmotājus, kas uzskata, ka nu tik krievi te visus "raus un plesīs" un pārējie ta laikam kā tādi āmuri stāvēs un skatīsies....? Ok, ja vēl objektīvi ar mūsējiem tā tiešām var vēl būt, ka šie mūs "raus un plēsīs , tad domāju jau grupā ar čehiem un slovākiem krieviem viegli neklāsies... par ceturtdaļ vai pusfināliem nemaz nerunājot.... ne jau krieviem vieniem būs "zvaigžnots sastāvs".... tādi būs vēl vismaz 3-4 izlasēm.... bez lielā sešinieka arī slovākiem tas sastāvs būs gana iespaidīgs! Piem. Gaboriks vispār ir viens no NHL to skoreriem + vēl Hossa vecākais u.c. neslikti NHL un KHL veči un domāju, viņus arī ir pāragri vēl norakstīt...
par slovakiem pilnigi piekrītu! tevis minētie + Čara, Višnavskis, Demtitra, Švatoš - tiešām visi slovākus par ātru norakstijuši, dažs kabs pat uzskata ka LV jāņem slovākus Manuprāt, ja viņi savāks visus šos kadrus, tad viņiem uz šo OS galīgi nebūs sūdīgāks sastāvs, piemēram, par to pašu somiju
, 2009-12-25 16:12, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: par slovakiem pilnigi piekrītu! tevis minētie + Čara, Višnavskis, Demtitra, Švatoš - tiešām visi slovākus par ātru norakstijuši, dažs kabs pat uzskata ka LV jāņem slovākus Manuprāt, ja viņi savāks visus šos kadrus, tad viņiem uz šo OS galīgi nebūs sūdīgāks sastāvs, piemēram, par to pašu somiju
Nu Slovākiem jau kādus gadus 4-5 neko neizdodas sasniegt. OS viņiem vispār līdz šīm ir bijusi tīrā katastrofa. Pēdējā pasaules kausā viņi arī spēlēja optimālā sastāvā, bet pamanījās 2 reizes pamatīgi atrauties no tiem pašiem kanādiešiem.
, 2009-12-25 16:19, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nu Slovākiem jau kādus gadus 4-5 neko neizdodas sasniegt. OS viņiem vispār līdz šīm ir bijusi tīrā katastrofa. Pēdējā pasaules kausā viņi arī spēlēja optimālā sastāvā, bet pamanījās 2 reizes pamatīgi atrauties no tiem pašiem kanādiešiem.
Cik atceros, tad toreiz viņiem lielākā problēma bija ar varotčikiem, jo laukuma spēlētāji kā suga arī tad nebija slikti.... tagad viņiem ir Halaks, kas pamazām no Habs vārtiem sāk viņu nākotnes cerību Praisu izkonkurēt..... vismaz stati šosezon Halakam ir labāki nekā Praisam....
, 2009-12-25 16:19, pirms 15 gadiem
Liquidforce rakstīja: Vēl ''citus drāzošāku'' sastāvu es neesmu redzējis nevienā pasaules čempī vai OS....
Kanādai nav izredžu.
Ak tu cirvi! Tu nu gan esi totals cirvis! Paskaties uz Kanadas sastavu kurs tiks pazinos paviam driz un tad redzesi ka Kanada absoluti neatpalike, ir pat paraka, tapec tu ne nepalaid muti ka krievi visus nems pieks un ka Kanaai vispar nav izredzu.
, 2009-12-25 16:22, pirms 15 gadiem
PROGNOZETAIS Kanādas sastāvs
Vārtusargi
Martin Brodeur, Marc-Andre Fleury, Roberto Luongo
Aizsargi
Scott Niedermayer, Chris Pronger, Dan Boyle, Shea Weber, Duncan Keith, Jay Bouwmeester, Drew Doughty
Uzbrucēji
Sidney Crosby, Rick Nash, Jarome Iginla, Ryan Getzlaf, Corey Perry, Martin St. Louis, Joe Thornton, Patrick Marleau, Dany Heatley, Mike Richards, Dustin Penner, Shane Doan, Jonathan Toews

Paskatoties uz vārtsargiem jau vien var apdristies
, 2009-12-25 16:26, pirms 15 gadiem
anti rakstīja: Ko jūs baidaties?
Paskataties labāk uz Kanādas OS sastāvu, visi no NHL, visi zvaigznes...
Kanāda samesēs krievus kā mazos )))
Neredzu nekaadu pamatojumu, NHL nespele pilnigi visi labaakie un to tev vajadzeetu saprast. Nemot veeraa kaa KHL, tagad speelee Radulovs vinam buutu gandriz punkts/spelee NHL.
Kovaļčuks, Datsjuks, Malkins, Ovečkins- Vini katru sezonu gust vairaak par punktu spelee, savukart kanadieshiem, katru sezonu shie speletaji mainaas.
, 2009-12-25 16:26, pirms 15 gadiem
Slovākiem jau sastāvs tīri labs, no KHL labākie spēlētāji, kuri tiešām spēlē pirmās vijoles savos klubos kā Hossa, Radevojevičš, arī Kukumbergs? ( nezinu vai šis iekļauts, bet pēdējās pārbaudes spēlēs rādīja teicamu sniegumu) , protams Štumpels, ir ko ņemt! No NHL Hossa vecākais, Gaboriks, Demitra, Svatošs, Čara, Meszaroš, un neaizmirsīsim Palfiju, tiesa viņš pats apzinās, ka līdz Vankūverai vajadzētu atrast labāku klubu labākā līgā lai pierod pie augsta līmeņa hokeja!
, 2009-12-25 16:28, pirms 15 gadiem
zhyper2 rakstīja: PROGNOZETAIS Kanādas sastāvs
Vārtusargi
Martin Brodeur, Marc-Andre Fleury, Roberto Luongo
Aizsargi
Scott Niedermayer, Chris Pronger, Dan Boyle, Shea Weber, Duncan Keith, Jay Bouwmeester, Drew Doughty
Uzbrucēji
Sidney Crosby, Rick Nash, Jarome Iginla, Ryan Getzlaf, Corey Perry, Martin St. Louis, Joe Thornton, Patrick Marleau, Dany Heatley, Mike Richards, Dustin Penner, Shane Doan, Jonathan Toews


Paskatoties uz vārtsargiem jau vien var apdristies
aizsardzības līnija krietni ieliek krievu aizsardzības līnijai. domaju ka tāda Dautija vietā, varētu iekļaut tadu ''slepkavu'' kā Fenafu.
, 2009-12-25 16:32, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Slovākiem jau sastāvs tīri labs, no KHL labākie spēlētāji, kuri tiešām spēlē pirmās vijoles savos klubos kā Hossa, Radevojevičš, arī Kukumbergs? ( nezinu vai šis iekļauts, bet pēdējās pārbaudes spēlēs rādīja teicamu sniegumu) , protams Štumpels, ir ko ņemt! No NHL Hossa vecākais, Gaboriks, Demitra, Svatošs, Čara, Meszaroš, un neaizmirsīsim Palfiju, tiesa viņš pats apzinās, ka līdz Vankūverai vajadzētu atrast labāku klubu labākā līgā lai pierod pie augsta līmeņa hokeja!
Tavs pieminetais Svatošs ir reals kandidaats uz netikšanu,nav vinsh nekaada lielaa zvaigzne Slovaakijaa.
, 2009-12-25 16:34, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: aizsardzības līnija krietni ieliek krievu aizsardzības līnijai. domaju ka tāda Dautija vietā, varētu iekļaut tadu ''slepkavu'' kā Fenafu.
Fenafs? Tu ko viņam pietiks izslidot uz ledus un neviens viņam klāt neslidos , nāvējošais elkonis !
, 2009-12-25 16:34, pirms 15 gadiem
Phe, aplauzisies.
, 2009-12-25 16:36, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Tavs pieminetais Svatošs ir reals kandidaats uz netikšanu,nav vinsh nekaada lielaa zvaigzne Slovaakijaa.
Nu neliels regress viņam pēdējā laikā, + trauma tagad, bet drīz jau uzzināsim, kas un kā būs!
, 2009-12-25 16:41, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Cik atceros, tad toreiz viņiem lielākā problēma bija ar varotčikiem, jo laukuma spēlētāji kā suga arī tad nebija slikti.... tagad viņiem ir Halaks, kas pamazām no Habs vārtiem sāk viņu nākotnes cerību Praisu izkonkurēt..... vismaz stati šosezon Halakam ir labāki nekā Praisam....
Un beackup golijs Budajs, kā arī kā trešais Lašaks?
, 2009-12-25 16:59, pirms 15 gadiem
zhyper2 rakstīja: Paskatoties uz vārtsargiem jau vien var apdristies
Un visi būtu neapstrīdami Nr.1 jebkurā citā izlasē!
, 2009-12-25 17:07, pirms 15 gadiem
Negribētos jau, bet RUS izlase nosloksnēs LV izlasi kā skābenes ar visu superuzbrucēju Spruktu, kas atkal slidināsies taisnu muguru un nemanīs pie saviem vārtiem pretinieku !!!!!
Cerams ka Kanādas izlase nevinnēs, viņi ir pārāk primitīvi!!!
, 2009-12-25 17:17, pirms 15 gadiem
Akujet,viss te skaidrs.Semina tikai trukst!
, 2009-12-25 17:18, pirms 15 gadiem
Gach0o rakstīja: nu kurš apturēs šitos
Nevienam nau nekadu shansu !!
, 2009-12-25 17:34, pirms 15 gadiem
helkama rakstīja: Akujet,viss te skaidrs.Semina tikai trukst!
Sjomins ir!
, 2009-12-25 17:49, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Un visi būtu neapstrīdami Nr.1 jebkurā citā izlasē!
Millers, Kiprusofs, Vokuns, Lundkvists kā arī Brizgalovs un Nabokovs sūta tev sveicienus Ziemassvētkos. Visi šogad ir labāki par Kanādas trio.
Tas, ka Brodērs ievāc ilglaicīgos rekordus, nenozīmē ka viņš šobrīd daudz ir labāks.
Par Flerī un Longo vispār nerunāsim.
, 2009-12-25 18:04, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Millers, Kiprusofs, Vokuns, Lundkvists kā arī Brizgalovs un Nabokovs sūta tev sveicienus Ziemassvētkos. Visi šogad ir labāki par Kanādas trio.
Tas, ka Brodērs ievāc ilglaicīgos rekordus, nenozīmē ka viņš šobrīd daudz ir labāks.
Par Flerī un Longo vispār nerunāsim.
Kuriem vēl no Tevis pieminētajiem ir kāds SC gredzens..? Liekas nevienam! Kanādai ir divi varotčiki - SC ieguvēji.... Un OS būs sava veida PO, kur parasti kanādieši jūtas kā zivis ūdenī! Liekas tikai Lundkvistam ir vēl OS zelts.... un protams nevienam no Top 6 nebūs viegli kādu citu no tā paša lielā sešinieka uzvarēt, bet salīdzinot ar citām Top 6 izlasēm (varbūt izņemot krievus) viņiem vārtsargu līnija (kopumā), manuprāt, ir "vismonstrozākā"....
, 2009-12-25 18:21, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kuriem vēl no Tevis pieminētajiem ir kāds SC gredzens..? Liekas nevienam! Kanādai ir divi varotčiki - SC ieguvēji.... Un OS būs sava veida PO, kur parasti kanādieši jūtas kā zivis ūdenī! Liekas tikai Lundkvistam ir vēl OS zelts.... un protams nevienam no Top 6 nebūs viegli kādu citu no tā paša lielā sešinieka uzvarēt, bet salīdzinot ar citām izlasēm viņiem vārtsargu līnija (kopumā) ir "vismonstrozākā"....

Nezināju, ka OS spēlē līdz četrām uzvarām.
Vokuns- OS Bronza.
Lundkvists- OS, PČ Zelts.
Kiprusofs- OS Sudrabs.
Nabokovs- PČ Zelts.
Brizgalovs- PČ Zelts.
Tikai Mileram nav šādu turnīru medaļu.

Kanāda.
Brodērs- OS Zelts.
Flerī- IIHF pieaugušo hokejā neviena medaļa.
Longo- PČ Zelts.

Jā, Kanādai ir iespaidīga vārtsargu līnija,tomēr ,teikt ka viņi visās citās izlasēs (Izņemot Brodēru) būtu neapstrīdami 1. numuri? Ir ,maigi izsakoties, pārspīlēti. Tam taču piekritīsi?
, 2009-12-25 18:30, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja:
Nezināju, ka OS spēlē līdz četrām uzvarām.
Lasi vēlreiz "sava veida PO".... protams, ka neviens nespēlēs līdz 4 uzvarām, bet ar PČ šito turnīru nez vai būtu prātīgi salīdzināt..... ok, pēc formāta varbūt, bet ne pēc spēlētāju sastāva.... ok, iespējasms krieviem (Nabby), zviedriem (Lundkvists) vai somiem(Kippers) viņi visi nebūtu Nr. 1, bet ASV, čehiem, slovākiem jebkurš no viņiem būtu Nr.1..... domā Vokouns , Halaks vai pat arī Millers varētu kādu no viņiem izstumt no Nr.1 vietas? Stipri šaubos.... ok, palabošu.... ne visiem, bet apmēram pusei no lielā sešinieka (vai septītnieka) šie vīriņi varētu būt Nr.1 vārtos!
, 2009-12-25 18:39, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Stipri šaubos.... ok, palabošu.... ne visiem, bet apmēram pusei no lielā sešinieka (vai septītnieka) šie vīriņi varētu būt Nr.1 vārtos!
Tam es piekrītu.
, 2009-12-25 19:29, pirms 15 gadiem
Kanāda tikuntā vinnēs! Hītlijs ar Torntonu nežēlīgi sitīs!
, 2009-12-25 21:12, pirms 15 gadiem
lai vinjiem veicas, veel reiz ir jaaapspelee Kanadu vinju maajaas! KHL vs NHL
, 2009-12-25 21:47, pirms 15 gadiem
Man patīk šie bezgala bezjēdzīgie strīdi,palasiet pašu hokejistu intervijas.gandrīz ikviens uzsver,ka play off viena kļūda ceturdaļfinālā
var atstāt jebkuru favorītu bez medaļām.Un tā ir tīrākā taisnība.
, 2009-12-25 21:48, pirms 15 gadiem
Bet Latvijai ir CIPULIS !!! Mārtiņš CIPULIS ! Pasaules labākais hokejists ! Tā ka krieviem viņu zvaigžņotais sastāvs var palīdzēt labākajā gadījumā izcīnīt otro vietu ! Jo pirmajā būs Mārtiņš ar LV izlasi ! Un Cipulis būs labākais un rezultatīvākais spēlētājs !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-25 22:19, pirms 15 gadiem
Archerx rakstīja: Esam reali! Mums nebus ozolins!

Kkads lashars lavins pret overchkinu un malkinu, camoon te nav reali busim izsmiekls
Protams, ja Tu būtu Laviņa vietā, tad bloķētu visus Ovečkina metienus.
, 2009-12-25 22:40, pirms 15 gadiem
Uzbrucēji
, 2009-12-25 23:07, pirms 15 gadiem
Pycckue rakstīja: Sjomins ir!
Taapeec, ka sarakstaa droshi vien mekleeja "Seminu".
, 2009-12-26 14:27, pirms 15 gadiem
Ka tik atkal nav savākta zvaigžņu un miljonāru komanda...

Tā kā es Kanādas un Krievijas duelī esmu par Austrumiem, tad lai viņiem izdodas saraudināt kanādiešus.

Bet runājot par mums... jācer, ka uz 1o spēli viņi vēl nebūs saspēlējušies. =)
, 2009-12-26 19:25, pirms 15 gadiem
Pēterim>>>arionov-Makarov-Krutov, Fetisov-Kasatonov
Homutov-Bikov-Kamenski, Gusev - Pervuhin ....

būs kruta, naktis būs negulētas

Pervuhin -Bilaletdinov, Gusevs, jeb vecā Gisalka, bija vēl oirms Fetisov- Kasatonov, vienā pāŗi ar Kobzevu kad 1. PSRS pijole bija Michailov- Petrov- Kharlamov, .. ja nezini , tad nerunā lieki
, 2009-12-26 19:36, pirms 15 gadiem
Cik labi, ka SOK nav izdomājusi, ka hokejā nav kā bobslejā, ka olimpiādē vai PČ var startēt vairākas ekomandas(ekipāžas)CAN I, CAN II, CAN III, RUS I, II, III, CZE I, II,SWE I, II, III, FIN I, II, III utt.
, 2009-12-26 22:17, pirms 15 gadiem
kaads var iedod man kaadu labu link kur warees skatiities Latvia vs Canada U20 sowakar??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-30 20:12, pirms 15 gadiem
Finālā Krievija - Kanāda, bez izmaiņām..
, 2009-12-30 20:30, pirms 15 gadiem
Tas ir vnk psc-tāds sastāvs,domāju,ka slāveļi nevienu spēli Olimpiādē nezaudēs!!! Viennozīmīgi-individuāli spēcīgākais sastāvs,redzēs tikai kā būs ar komandas spēli,bet domāju,ka krieviem galva nesāp par to,jo no sastāvā iekļautajiem uzbrucējiem gandrīz jebkurš var spēli uztaisīt! nabaga vārtusargi!
, 2009-12-30 21:16, pirms 15 gadiem
gii1981 rakstīja: Tas ir vnk psc-tāds sastāvs,domāju,ka slāveļi nevienu spēli Olimpiādē nezaudēs!!! Viennozīmīgi-individuāli spēcīgākais sastāvs,redzēs tikai kā būs ar komandas spēli,bet domāju,ka krieviem galva nesāp par to,jo no sastāvā iekļautajiem uzbrucējiem gandrīz jebkurš var spēli uztaisīt! nabaga vārtusargi!
tu paskaties Kanādas izlases sastāvu un tad izvērtē,kuram ir individuāli spēcīgākais sastāvs- es tomēr sveros uz Kanādas pusi.. būs aizraujoši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-30 21:59, pirms 15 gadiem
Kanāda protams ar komentārus neprasa! Bet,ja skatamies uz uzbrucējiem,kaut vai ņemot pagājušās NHL sezonas labākos,tad krievi viennozīmīgi ir labāki! Tur pat nav vērts diskutēt! Uz doto brīdi labāko hokeju Pasaulē spēlē tieši Krievi! Bet laukumā viss izšķirsies-nevis uz papīra!
, 2009-12-31 10:56, pirms 15 gadiem
Man liekas, ka te būs jābūt lielam brīnumam lai LAtvija spētu pretoties šādam sastāvam.. krieviem- labākie no labākajiem!
, 2009-12-31 11:52, pirms 15 gadiem
Koks_ar_2_galiem,
Tu hokeju skaties???
, 2009-12-31 15:55, pirms 15 gadiem
krieviem nau tik labs sastāvs, kanādai laBāks!
un kanadiesu sastavs ir 1 klasi augstaks par Krieviem!
, 2010-02-10 19:13, pirms 15 gadiem
nu mums mazinsh plusin sh ir tas ka puss izlase ir dinamo riga
, 2010-02-11 14:50, pirms 15 gadiem
mes uzvaresim ar sawam zwaigznem