Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Liepāja" grauj ar 21:5, "Mogo" samet deviņas ripas čempionei

Rolands Eliņš

"Liepāja" grauj ar 21:5, "Mogo" samet deviņas ripas čempionei
"Mogo" hokejisti
Foto: Ruslans Antropovs, rusantro.com

HS "Rīga/Prizma" pirmajā spēlē pēc neveiksmes Kontinentālajā kausā šodien ielaidusi deviņus vārtus pret "Mogo" vienību un cietusi zaudējumu 5:9, savukārt "Kurbads" trešajā periodā izārdīja "Ogre/Sāga97" aizsardzību, kura visnotaļ cienīgi bija turējusies pirmajās 40 minūtēs (8:2). Ja nu kādam ar pirmo divu spēļu rezultativitāti bija par maz, tad "Liepāja" parūpējās par sagrāvi 21:5 (!!!) pret HASC "Jūrmala".

"Rīga"/"Prizma" atgriezusies no Kontinentālā kausa, kur pēc visai cienīgām pirmajām divām spēlēm (2;3 un 3:2) trešajā cieta sakāvi pret Ungārijas klubu (2:3( un nākamajā kārtā neiekļuva. Šodien to gaidīja spēkošanās ar "Mogo", kurš sezonas sākumā bija pieteicis savas ambīcijas uz medaļām.

"Prizma" vārtos stājās Edgars Lūsiņš, taču viņš nespēja novērts "Mogo" sākuma uzlidojumu - pirmajās septiņās minūtēs gūti trīs vārti, un Ēriks Miļuns spiests pieprasīt pārtraukuma. Uzreiz pēc tā "Mogo" nokļūst mazākumā un iemet vēlreiz - precīzs bija Vladimirs Mamonovs.

Līdz perioda beigām "Prizma" vienus vārtus atguva, pēc tam prata panākt arī puslīdz cerīgo 3:5, taču sekoja vēl viens "Mogo" vārtu vilnis - pusotras minūtes laikā Mamonovs, Elviss Želubovskis un Aleksandrs Kerčs juniors nobombardēja Lūsiņa vārtus un panāca 8:3 (!). Atlikušajā spēles laikā "Prizmas" vārtus sargāja Kārlis Zakrevskis, kurš liedza "Mogo" sasniegt divciparu skaitli, taču spēles gala iznākums tik un tā iespaidīgs -5:9 par sliktu valsts čempioniem.

Ar četriem punktiem izcēlās Valerijs Fiļimonovs (2+2), Mamonovs (2+2) un Aldis Āboliņš (2+2), bet trīs pievienoja Želubovskis un Kerčs, kurš arī paspēja sapelnīt trīs noraidījumus. Savukārt "Prizma" rindās "hat-trick" un rezultatīva piespēlebijušajam "Dinamo/Juniors" spēlētājam Andrim Siksnim.

Šodien spēli aizvadīja arī "Kurbads", kurš pirmajā periodā sastapās ar sīvu "Ogre/Sāga 97" pretestību (1:1). Otrajā periodā "Kurbads" tomēr pārņēma spēles grožu savās rokās (3:1), bet pēdējās 20 spēles minūtes aizkavējās tehnisku iemeslu dēļ. Tas vairāk patraucēja "Sāgas" hokejistiem, kuri trešajā periodā vairs daudz saviem pieredzējušākajiem sāncenšiem pretim likt neprata, ielaida piecus vārtus un zaudēja 2:8. "Kurbads" līdz ar to saglabā vietu Virslīgas tabulas augšgalā.

Uz otro vietu pacēlusies "Liepāja", kura vakar oficiāli kļuva par KHL kluba Rīgas "Dinamo" fārmklubu, bet šodien par nederīgu atzina HASC "Jūrmala" aizsardzību. Pirmajā periodā tika gūti seši vārti, bet ielaisti tikai viens, un uzvarētājs bija kļuvis vairāk vai mazāk skaidrs. "Liepāja" gan bija sajutusi vārtu garšu un metās uzbrukumos, tādēļ aizsardzībā vairākkārt pielaižot rupjas kļūdas un ļaujot "Jūrmalai" līdz spēles beigām gūt vēl četrus vārtus, taču kurš gan varēja iztēloties, ka pieci gūti vārti hokejā var nozīmēt sakāvi ar ar 16 vārtu starpību.

Notika tieši tā - "hat-trick" Mārtiņam Oskaram Freimanim un Bruno Zabim, taču principā vārtus "Liepājas" rindās guva visi, kam vien nebija slinkums. Otrajā periodā gūti deviņi vārti, trešajā vēl seši, un gala rezultātā iespaidīgā uzvara 21:5, kas kārtējo reizi liek izskatīt jautājumu par komandu spēku samēru Latvijas hokeja Virslīgā.

"Mogo"- "Rīga/Prizma" 9:5 (4:1, 4:3, 1:1)

"Kurbads" - "Ogre/Sāga 97" 8:2 (1:1, 2:0, 5:1)

"Liepāja" - HASC "Jūrmala" 21:5 (6:1, 9:3, 6:1)

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:50, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Malacītis. Beidzot tad vari man uzspiest IGNORE.
Tādu mēsliņu kā Tu nedrīkst ignorēt, jo savādāk ļaujot Tev brīvu vaļu jauniešiem smadzenes sačakarēsi. Tādi jātur patstāvīgi uz kontroles.

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:50, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tu pārdzīvosi, ka Liepājas sastāvā skraidīs pa laukumu hokejisti, kuriem algas maksā Putins (tas tā tēlaini), kuriem algas nāk no Krievijas. Tas taču nebūtu normāli, ja tu joprojām atbalstīsi Liepājas klubu, kurā spēlē Putina līgas hokejisti, maigās varas pārstāvji. Neesi divkosis, nost ar maigo varu. Es atbalstīšu Liepājas hokeju tavā vietā...
Tu jauprojām par Latvijas hokeju diskutē, tāds tak esot vakara mērķis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-10-25 21:50, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Skatītājiem protams izdevies, bet ja mēs uz Latvijas čempionātu raugāmies kā uz svarīgu posmu jauno hokejistu attīstībā, tad no tādām spēlēm nav nekādas jēgas. Dārziņš jau arī intervijā Pučem atzina ka šim pieklibo spēle aizsardzībā, jo kad spēlēja mūsu jauniešu čempionātā, īsti jau nebija vajadzības aizsargāties, galvenais vairāk samest. Liepājas-Jūrmalas spēles laikā, ienāca prātā ģeģīga doma, Liepājnieki treniņu nolūkos, varētu pēdējo periodu uzlaist mazākumā, kā mēs kādreiz bērnībā, bet tad IIHF bļaus, kas jums tur par bardaku, pasaulē apsmies.
Piekrītu, ka 21:5 22:0 u.t.t. rezultāti nav gluži ikdienišķa parādība, bet akmeni par to vari mest Kiras dārziņā, ka ielika zaļus un nenobriedušus (šādam līmenim) gurķus vienā čempī ar večiem! Čempis ir ok, čempim nav vainas, jo 4-5 komandas ir apmēram spēkos līdzīgas un uz PO solās būt gana jautri! Ritmiskam čempim pietiktu ar 6 komandām nevis 7 kā tagad! Kas attiecas uz aizsardzību tad uz tādu LČ skatītāji nāk skatīties uz iemestiem vārtiem nevis perfektu spēli aizsardzībā! Un ne jau no LAČ Dārzs vai kāds cits te tagad pa taisno izlasē un RD tika (vai tiks), pa vidu Dārzam bija Somija un Kanāda kur pieļauju, ka kaut ko no aizsardzības šim iemācija(mēģināja iemācīt), bet acīmredzot nesekmīgi! Akmeni par to var mest Dārza treneriem un arī tikai pašam Dārzam nevis līgai(vairāk izskatās pēc Dārza atrunām, jo pats vien ir vainīgs, ka neprot arī kaut cik D- spēlēt)! Līga sagatavo spēlētāju līdz noteiktam līmenim un tad čaliem pašiem ir jājūt, kad ir jāiet tālāk un pašiem jākļūst labākiem arī aizsardzībā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:51, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: Vīri, kam ir hokejs krūtīs,
Tie nemūžam nepagrūdīs
Izskatās ka te ir pārītis,kuri pagrūdīs, jo viņiem,redz, LČ līmenis neesot tas.

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:51, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tak galīgi nojudzies
Es taču neesmu vainīgs ka tu nojūdzies. Giadu argumentus, ko no Dr nīdējiem ir ļoti gŗuti sagaidīt (no Nameja nekad nevienu argumentu neesmu sagaidījis-gluži kā kremļa politiķis).

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:53, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Piekrītu, ka 21:5 22:0 u.t.t. rezultāti nav gluži ikdienišķa parādība, bet akmeni par to vari mest Kiras dārziņā, ka ielika zaļus un nenobriedušus (šādam līmenim) gurķus vienā čempī ar večiem! Čempis ir ok, čempim nav vainas, jo 4-5 komandas ir apmēram spēkos līdzīgas un uz PO solās būt gana jautri! Ritmiskam čempim pietiktu ar 6 komandām nevis 7 kā tagad! Kas attiecas uz aizsardzību tad uz tādu LČ skatītāji nāk skatīties uz iemestiem vārtiem nevis perfektu spēli aizsardzībā! Un ne jau no LAČ Dārzs vai kāds cits te tagad pa taisno izlasē un RD tika (vai tiks), pa vidu Dārzam bija Somija un Kanāda kur pieļauju, ka kaut ko no aizsardzības šim iemācija(mēģināja iemācīt), bet acīmredzot nesekmīgi! Akmeni par to var mest Dārza treneriem un arī tikai pašam Dārzam nevis līgai(vairāk izskatās pēc Dārza atrunām, jo pats vien ir vainīgs, ka neprot arī kaut cik D- spēlēt)! Līga sagatavo spēlētāju līdz noteiktam līmenim un tad čaliem pašiem ir jājūt, kad ir jāiet tālāk un pašiem jākļūst labākiem arī aizsardzībā!
Beidzot šeit sagaidīju kaut ko sakarīgu (neanalizēju vai piekrītu, bet vismas ir savs viedoklis ar argumentiem) +1

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:53, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izskatās ka te ir pārītis,kuri pagrūdīs, jo viņiem,redz, LČ līmenis neesot tas.
Jāskatās ar ko salīdzinam.
Piekrītu Matulim, ka esam ar Poliju vienā līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:54, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es taču neesmu vainīgs ka tu nojūdzies. Giadu argumentus, ko no Dr nīdējiem ir ļoti gŗuti sagaidīt (no Nameja nekad nevienu argumentu neesmu sagaidījis-gluži kā kremļa politiķis).
Kādus argumentus, par ko Tu vispaŗ runā ? Tu tak esi tik murgains ka neko saprast nevar. Uzdod jautājumu. Tik ne par niku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:55, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tu pārdzīvosi, ka Liepājas sastāvā skraidīs pa laukumu hokejisti, kuriem algas maksā Putins (tas tā tēlaini), kuriem algas nāk no Krievijas. Tas taču nebūtu normāli, ja tu joprojām atbalstīsi Liepājas klubu, kurā spēlē Putina līgas hokejisti, maigās varas pārstāvji. Neesi divkosis, nost ar maigo varu. Es atbalstīšu Liepājas hokeju tavā vietā...
Putins HKL spēlētājiem maksās algu Tavos slapjos sapņos.
Lai viņš vispirms regulāri maksā tevis dievinātam Ģinamai.
Un, vispār, ja Tu domā, ka tādējādi mani baigi aizskar,tad Tu esi vienkārši..........nu,Tu jau saprati kas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:56, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Tiešām slims esi!Cilvēki fano par Latvijas komandu!Jeb tu tik truls esi,ka nespēj to saprast!Tu esi nožēlojams,ja dali latviešus labajos un sliktajos..
To Tu vari stāstīt kādam,kurš tam tic.
Jā, latvieši visi kā viens ir ideāli, perfekti utt., un vispār pārcilvēki.

     [+] [-]

, 2014-10-25 21:57, pirms 10 gadiem
Padomju Leonīds atgriezies! Tieši viņš vēl pietrūka šajā diskusijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 21:58, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Neaizmirsti tik,ka limeņus salīdzināt sākāt jūs!Jūs sākāt stāstīt par nezin kādu tur augsto LČlīmeni.Es ļoti labi zinu,kāds ir hokejs LV,zinu kāds bija pirms 5 un 10 gadiem..un nekad neesmu to noniecinājis.Tikai atzīstu,ka iesaistoties diskusijā ar Tev līdzīgiem esmu pats nolaidies līdz jums un rakstu tāpat kā jūs!Te pat šodien-neviens nespēj neko pateikt par hokeju..tikai trula apsaukāšanās uz to nabaga Funi.Tātad hokejs jums maz interesē..nez vai vispār uz spēli bijāt...
kāds ir sportiskais līmenis tāds ir, nekad neraujos salīdzināt...parasti TRTD to sāk darīt:
piemēram tādi kā arhivs cik atceros, kad pļūtī , ka prizmu tesīs visi pēc kārtas KK pie Dinamo raksta...un visi TRTD piebalso, tad jau nav ko gausties...
vai šodien funs ar ūdenspolo...
vienreiz iebrauc tēmā no sākuma, un tad mētājies ar kaut kādiem apvainojumiem, kaut gan kur tev saprast, jo tu uzskati visu laiku, ka es mētājos ar apvainojumiem...pat teici šodien, ka pa muti esmu solījis
interesanti kam?
jeb tev vēl bērnudārza epopeja grauž?
un ja kāds cilvēks nav ar tevi vienisprāt, tad viņš ir maita, un kurš sola pa muti tev?
p.s. kā jau tad prognozēju, ne ko tesa , ne ko spēles bija līdzigas...pret ungāriem gan fizuha bija nosēdusies, trešo maču pēc kārtas spēlēt...
p.p.s. nevienam pa muti neesmu solījis...lonja ti pregebijaseš palku! vot tā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-10-25 21:59, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es taču neesmu vainīgs ka tu nojūdzies. Giadu argumentus, ko no Dr nīdējiem ir ļoti gŗuti sagaidīt (no Nameja nekad nevienu argumentu neesmu sagaidījis-gluži kā kremļa politiķis).
Man ir viens arguments-man patiešām ir ļoti,ļoti žēl, ka tāds .........(cenzēts) strādā ar mūsu bērniem.
Klau, Tu gadījumā neesi no Imantas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 22:00, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Bail, ka nenobano?
Ja no vilka baidies, tad mežā labāk neiet.

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:00, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tādu mēsliņu kā Tu nedrīkst ignorēt, jo savādāk ļaujot Tev brīvu vaļu jauniešiem smadzenes sačakarēsi. Tādi jātur patstāvīgi uz kontroles.
Tātad tu uztraucies ka es jauniešus pakļaušu savai kontrolei. Žēļka esi tik antinacionāli noskaņots. Es skolā vēlējos visu patriotisko nedēļu (11. novembris-18. novembris) ar piespraustiem karodziņiem visā skolā staigāt (tā regulāri darām), 11. novembrī tradīcija - esam Brāļu kapos, aģitēju 18 novembrā ierasties krastmalā-izrādīt cieņu tiem, kas cīnījās par Latvijas neatkarību. Tas nav viss, vēl ir konkursi veltīti LATVIJAI. Tātad to visu tu gribi kontrolēt un ierobežot. Izklausās ticami. Kremļa aģenti vienmēr cenšas apspiest kaut ko apspiest. Labi , ka vismaz pats atzinies. Malacis.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-25 22:01, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Nu bet sēt naidu starp cilvēkiem tikai tāpēc,ka vienam patīk RD bet Tev LM...Tomēr Tu esi truls!Normāli cilvēki spēj priecāties gan par RD,gan par LČ.
Kaut kā neredzu to Tavu prieku par LČ.

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:01, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tātad tu uztraucies ka es jauniešus pakļaušu savai kontrolei. Žēļka esi tik antinacionāli noskaņots. Es skolā vēlējos visu patriotisko nedēļu (11. novembris-18. novembris) ar piespraustiem karodziņiem visā skolā staigāt (tā regulāri darām), 11. novembrī tradīcija - esam Brāļu kapos, aģitēju 18 novembrā ierasties krastmalā-izrādīt cieņu tiem, kas cīnījās par Latvijas neatkarību. Tas nav viss, vēl ir konkursi veltīti LATVIJAI. Tātad to visu tu gribi kontrolēt un ierobežot. Izklausās ticami. Kremļa aģenti vienmēr cenšas apspiest kaut ko apspiest. Labi , ka vismaz pats atzinies. Malacis.
Ja tā ir taisnība, tad cepuri nost.

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:02, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Putins HKL spēlētājiem maksās algu Tavos slapjos sapņos.
Lai viņš vispirms regulāri maksā tevis dievinātam Ģinamai.
Un, vispār, ja Tu domā, ka tādējādi mani baigi aizskar,tad Tu esi vienkārši..........nu,Tu jau saprati kas.
To jau sen sapratu, ka DR vienmēr būs maigās varas pārstāvis utt., bet Liepāja nekad un nekādos apstākļos nebšu sliktie, tie vienmēr būs labie, pat tad ja startēs KHL par krievu naudu.

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:02, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Par citiem es nezinu, bet liepājnieki noteikti tādi ir

Ir,ir!
Liepājnieki vispār stāv pāri visam.

     [+] [-]

, 2014-10-25 22:02, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tātad tu uztraucies ka es jauniešus pakļaušu savai kontrolei. Žēļka esi tik antinacionāli noskaņots. Es skolā vēlējos visu patriotisko nedēļu (11. novembris-18. novembris) ar piespraustiem karodziņiem visā skolā staigāt (tā regulāri darām), 11. novembrī tradīcija - esam Brāļu kapos, aģitēju 18 novembrā ierasties krastmalā-izrādīt cieņu tiem, kas cīnījās par Latvijas neatkarību. Tas nav viss, vēl ir konkursi veltīti LATVIJAI. Tātad to visu tu gribi kontrolēt un ierobežot. Izklausās ticami. Kremļa aģenti vienmēr cenšas apspiest kaut ko apspiest. Labi , ka vismaz pats atzinies. Malacis.
Un kads šim sakars ar hokeju? tevi dzīvē neslavē, ka te jālien šito stāstīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 22:03, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: To jau sen sapratu, ka DR vienmēr būs maigās varas pārstāvis utt., bet Liepāja nekad un nekādos apstākļos nebšu sliktie, tie vienmēr būs labie, pat tad ja startēs KHL par krievu naudu.
Par kādu krievu naudu? Ko Tu te murgo?

  +1 [+] [-]

, 2014-10-25 22:03, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man ir viens arguments-man patiešām ir ļoti,ļoti žēl, ka tāds .........(cenzēts) strādā ar mūsu bērniem.
Klau, Tu gadījumā neesi no Imantas?
Ļoti smags apvainojums-gaidu argumentus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-25 22:05, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti smags apvainojums-gaidu argumentus.
Kurš ir apvainojums?
Vai tas, ka pajautāju vai neesi no Imantas?
Tiešām nezināju, ka tāds jautājums ir smags apvainojums.