Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Naumovs pieļauj iespēju beigt karjeru

Andrejs Siliņš

Naumovs pieļauj iespēju beigt karjeru
Sergejs Naumovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Patlaban sevi nenomoku ar darba meklējumiem. Ja būs piedāvājums, to izskatīšu, bet pieļauju arī iespēju sākt citu nodarbošanos," intervijā laikrakstam "Diena" stāsta Latvijas hokeja izlases vārtsargs Sergejs Naumovs, paužot nelielu sarūgtinājumu par Rīgas "Dinamo" vadības attieksmi pret spēlētāju.

"Pēc pasaules čempionāta klubu nemeklēju, jo no sava aģenta zviedra Leifa Nilsona uzzināju, ka arī nākamsezon varētu spēlēt Rīgas "Dinamo". Tā nopratu arī pēc sarunas ar Normundu Sējēju. Kad tika noslēgts līgums ar Edgaru Masaļski un paklīda runas par Pruseka iespējamo atgriešanos Rīgā, kļuva skaidrs, ka ar mani acīmredzot vairs nerēķinās."

"No vienas puses, līgums ar "Dinamo" man bija beidzies un formāli viņiem man nekas nebija jāpaziņo. Bizness ir bizness, un klubs jebkurā gadījumā izvēlēsies situācijai piemērotāko variantu. No otras puses, pagājušajā sezonā tomēr devu savu ieguldījumu komandas iekļūšanai izslēgšanas turnīrā. Kā vietējais spēlētājs varbūt tomēr biju pelnījis skaidru valodu: lai man pasaka, ka neesmu vairs viņu plānos."

"Pēc treniņnometnēm un pārbaudes spēlēm kāda vakance varbūt parādīsies. Neizslēdzu iespēju atgriezties Baltkrievijas vai Itālijas čempionātā, kur jau esmu spēlējis. Bet tikpat labi varu sākt nodarboties arī ar kaut ko citu," Naumovs vairs pārāk necer atgriezties Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) apritē.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

     [+] [-]

, 2009-07-25 14:04, pirms 15 gadiem
Diez kurš būs otrs GK olimpiādē, ja Naumovs nespēlēs un pirmais satraumēsies (Dievs nedod) ?

     [+] [-]

, 2009-07-25 14:08, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: labāk,lai Naumovs meklē citu klubu,šaubos vai viņš dabūs daudz spēlēt RD
Viņam nemaz nevajag daudz spēlēt viņš ir jau pieklājīgā vecumā priekš `hokejista un būtu labs otrais numurs.

     [+] [-]

, 2009-07-25 14:15, pirms 15 gadiem
Reksis rakstīja: Uzmeta Pujacu,uzmeta Sergeju..visus savējos....
pujacam vienkārši piedāvāja vairāk ja nemaldos

     [+] [-]

, 2009-07-25 14:15, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ko visi ieciklējušies, ka varočiks būs tieši tas, kas mūs OS vai PČ iecels saulītē.
Vispirmāmkārtām jau aizsardzības un uzbrukuma līniju vajag sakārtot, un tad cerēt, ka varam labi nostartēt. Ja aizsardzības līnija būs švaka, tad pat vislabākais varočiks nevarētu LV izlasi glābt.
Un otrāmkārtām, es nesaprotu ko visi tā satraukušies ka Naumovs aiziet. Tas ir normāls dabas process, jo neviens vel nav atradis mūžīgās jaunības eleksīru.
Es,piemēram, pagājušā sezonā neatceros (varbūt kļūdos) nevienu spēli kur Naumovs būtu izvilcis uzvaru ar savu spožo spēli. Bija uzvaras kuras tika nopelnītas ar visas komandas pūlēm, un tajā skaitā arī Naumova.
Un negribu tev piekrist, ka Žabam būtu tik liela meistarības plaisa ar Masalu, kā Tu te mālē.
taa plaisa vinju meistriibaa ir LJOTI juutama
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-25 14:39, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu Dinamo attieksmi. Naumovs, Masaļskis, Muštukovs - tas būtu lieliski. Pamatvārtusargs - Masaļskis, labs pieredzējis aizstājējs - Naumovs un salīdzinoši jaunais un perspektīvais Muštukovs. A ko tagad ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-25 15:15, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Nē nu davaj Masaļskis, Enkuzēns, Jansons. a kas vainas? Pamatvārtsargs, jau pa U20 PČ paspēlējušais baigi cerīgais un talantīgais ļoti jaunais. a ko, baigi ok, iespēlēs uz 2014 Sočiem biški jaunos, ne? a pofig, ja patesīs pāris spēles ar divciparu skaitli, netiks pleiofos un nenāks skatītāji. iespēlēs jaunos uz Sočiem biški un viss normāli
pilniigi piekriitu tas iespelet jaunos man patiik lai vinji atrod savaam spejam arbilstoshu liigu un tur lai arii sliipee savu meistariibu! 100% ka visi no shitiem dirseejiem ka vajag iespelet jaunos, tadu mushtokovu nodisrtu lidz pedejam pec 6 ielaistiem vartiem pret lokmotiivi

  +6 [+] [-]

, 2009-07-25 15:25, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: žēl, ja beigs. mans favorīts. izcils vārtsargs. tiešām glāba un ručīja vienmēr, bija gatavs izpalīdzēt vienmēr un visur. Naumovs vienmēr bijis saprotošs un nenovērtēts, bet nekad arī nemētāja no sevis pārgudro un kruto, klusām darīja savu darbu, un darīja to lieliski, labāk nekā kāds cits. veiksmi viņam nākotnē, ceru, ka vismaz kur citur vēl spēlēs.
paldies par šo komentu, taisījos rakstīt apmēram to pašu! Sergejs manā LV vārtsargu topā stāv uz vienas pakāpes ar Irbi. Jā, Arturam ir lielāki sportiskie sasniegumi, bet cilvēcisko īpašību dēļ Sergejs ir vienā līmenī ar viņu. Nekad neesmu sapratis kapēc Irbi visi uzskata par baigo patriotu, bet tauta izliekas neredzot kā Sergejs ziedoja ZA karjeru lai palīdzētu izlasei, kā viņš pacietīgi gaidīja izsaukumus, lai arī parasti sarakstā bija trešais un nekad nekunskstēja, nekad necēla iebildumus, komandas vārdā vienmēr samierinoties ar savu lomu. Gribētu Sergejam novēlēt vēl šo sezonu uzspēlēt un aizbraukt uz olimpiādi.

     [+] [-]

, 2009-07-25 15:30, pirms 15 gadiem
Cepuri nost Sergejam!
Vēlētos redzēt vēl kādu bulīšu sēriju viņa izpildījumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-25 15:39, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tev ir taisnība, tomēr visam ir savs laiks, un dot iespēju veco nopelnu dēļ arī nav prāta darbs.
Vai tad kāds to prasa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-25 16:00, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vairāk mani biedē, ka arī aizsargu līnijā drīz būs problēmas, jo Skrastiņš un Laviņš arī ir tuvu karjēras beigām.
Aizsargu līnijā ir mazāk problēmu. Reķis, Kr.Rēdlihs, Kulda, cerams arī RD jaunie aizsargi progresēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-25 16:14, pirms 15 gadiem
IIZ 70

Savā laikā aiz Irbes/Skudras ar bija tukšums, Sergejs bija ZA, nākamie bija Zinkovs un Klodāns, samērā nenopietni elites divīzijai. Tas bija pat lielāks tukšums par tagadējo, kuru aizpildīja Naumovs, novembrī uzmetot savu klubu un atbraucot palīdzēt izlasei Šefīldā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-25 16:37, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: To es atceros.
Par to viņam, protams,liels paldies.
Tomēr skatīsimies nākotnē.
es jau skatos un tapēc saku, ka tas nosacītais tukšums mani nebaida un sniegalāpsta vārtos nebūs jāliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-25 16:52, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ja Naumovs aizies tagad, tad viņš aizies kā varonis. Bet no otras puses viņš ir pelnījis spēlēt olimpiādē, jo tieši pateicoties viņam mēs uz turieni tikām. Masaļskis nebija savā optimālajā formā un diez vai mēs vinnētu Ukrainu un Italīju, ja vārtos lielisks nebūtu Naumovs. Lai paspēlē kaut vai Baltkrievijā, bet vismaz kā otrajam vārtsargam olimpiādē viņam jābūt...Galu galā olimpiāde ir katra sportista sapnis un ceru, ka olimpiādē spēlēs ne tikai Naumovs, bet arī Ozoliņš atgūs formu un pārdomās savu lēmumu nespēlēt...

     [+] [-]

, 2009-07-25 16:54, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā, šobrīd tiešām nav tik traki, jo Masala un Žaba noteikti būs pamatvārtsargi, un visticamāk, ka Muštukovs trešais.
iespējams variants, bet variācijas ir dažādas, jaskatās kas, kur un kā spēlēs sezonas gaitā

     [+] [-]

, 2009-07-25 17:07, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Bļin, cilvēki, jūs vnk nesaprotat. Pirmkārt, Sergejam pateica, ka var meklēt citu klubu jau sen atpakaļ, nevis tikko. Kapēc neatrada? Otrkārt, visu cieņu Segejam, bet viņš vairs nav KHL līmeņa vārtsargs. Viņam ir laba tehnika, bet gadu dēļ reakcija un ātrums vairs nav tas. Vārtsargam citreiz jāatsit metieni arī tīri uz instinktiem un 40 gadu vecumā tie ir nedaudz vājāki nekā 10 gadus jaunākiem. Treškārt, salīdziniet Naumova un Pruseka statistiku RD, Sergejam tā ir diezgan brutāla - vidēji spēlē ielaisti 3.5 vārti un tikai 89% atvairīto metienu. Prusekam 1.7 vārti spēlē un 94% atvairīto metienu. Ceturtkārt, Dinamo nav nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta, bet augsta līmeņa profesionāls klubs ar attiecīgiem mērķiem. Latvijā pagaidām nav divu KHL līmeņa vārtsargu, tāpēc arī komandā ir Pruseks
tikai. salīdzini arī cik Sergejs un cik Pruseks spēlēja, kā arī kādas spēles, pretinieki kādi. tak nevar salīzināt, pat pēc vecuma. 40 un? viņš joprojām ir lielisks un reakcija viņam kaut vai ir nedaudz izzudusi, joprojām tā ir ļoti augstā līmenī! 5 gadus atpakaļ viņam reakcija bija labāka nekā jaunajam Masaļskim un vecajam Irbem kopā, un tagad nemaz tik katastrofāli nav.

     [+] [-]

, 2009-07-25 17:19, pirms 15 gadiem
Es pat šobrīd labāk gribētu ka viņš atrod sev citur klubu, nevis tagad viņu pēc šiem fanu protestiem paņem atpakaļ RD.
Lai RD izsūt ko zaudēja.
Kaut nu viņš atrastu sev kādu klubu KHL !!!
Es fanošu par viņu, vienalga kurā klubā viņš būs...

  -1 [+] [-]

, 2009-07-25 17:35, pirms 15 gadiem
Ozolins bus tresais vartsargs!

     [+] [-]

, 2009-07-25 18:21, pirms 15 gadiem
busu priecigs ka uz karjeras beigam DR pievienosies skrastins

     [+] [-]

, 2009-07-25 18:22, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: To es atceros.
Par to viņam, protams,liels paldies.
Tomēr skatīsimies nākotnē.
Klau zebiekste, es neteicu, ka pats Naumovs sevi noslogo ar darba meklējumiem, bet aģents, tā ka ja nezini klusē, intervijā Naumovs arī saka ka nenoslogo, jo to dara aģents Tu mulāp!

Runājot par vecumu un tā tālāk, viņš savā vecumā nav ne sliktāks, ne par Pruseku ne par Masaļski. OS kvalifikācijā nodemonstrēja fantastisku sneigumu, arī bulīšos PČ pret zviedriem. Par viņu intresējas klubi, bet viņam VIENMĒR IR BIJUSI LV pirmajā vietā,a rī pagašsezon viņu gribēja belaru klubs viens, bet viņs izvēlējās LV klubu, tā ka beidz te FILOZOFOT, žēl ka dzīvē neiznu Tevi reāli iegrozītu Tev smadzenes, ātri beigtu tukši d!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-07-25 18:27, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Bļin, cilvēki, jūs vnk nesaprotat. Pirmkārt, Sergejam pateica, ka var meklēt citu klubu jau sen atpakaļ, nevis tikko. Kapēc neatrada? Otrkārt, visu cieņu Segejam, bet viņš vairs nav KHL līmeņa vārtsargs. Viņam ir laba tehnika, bet gadu dēļ reakcija un ātrums vairs nav tas. Vārtsargam citreiz jāatsit metieni arī tīri uz instinktiem un 40 gadu vecumā tie ir nedaudz vājāki nekā 10 gadus jaunākiem. Treškārt, salīdziniet Naumova un Pruseka statistiku RD, Sergejam tā ir diezgan brutāla - vidēji spēlē ielaisti 3.5 vārti un tikai 89% atvairīto metienu. Prusekam 1.7 vārti spēlē un 94% atvairīto metienu. Ceturtkārt, Dinamo nav nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta, bet augsta līmeņa profesionāls klubs ar attiecīgiem mērķiem. Latvijā pagaidām nav divu KHL līmeņa vārtsargu, tāpēc arī komandā ir Pruseks
Un kada tam varenajam prusekam bija statistika play off laika? Man te atgadinat kuram gk bija absoluti sliktaka statistika play off laika...atgadinat vartsargu kurs pats savos vartos iesita? atgadinat kuram deva vairak spelet? atgadinat kurs tuveja sturi no 4 metieniem ielaida 3 pret ska? Pateiksu tik to ka nejau Naumovam. Taja pat laika ka Naumovs nospeleja pret SKA...un cik bulisus atvairija? Sergeju laida avrtos parsvara kad gan uzbrucejiem gan aizsargiem bija traumas, un ta ir atskiriba!!!

     [+] [-]

, 2009-07-25 18:27, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Bļin, cilvēki, jūs vnk nesaprotat. Pirmkārt, Sergejam pateica, ka var meklēt citu klubu jau sen atpakaļ, nevis tikko. Kapēc neatrada? Otrkārt, visu cieņu Segejam, bet viņš vairs nav KHL līmeņa vārtsargs. Viņam ir laba tehnika, bet gadu dēļ reakcija un ātrums vairs nav tas. Vārtsargam citreiz jāatsit metieni arī tīri uz instinktiem un 40 gadu vecumā tie ir nedaudz vājāki nekā 10 gadus jaunākiem. Treškārt, salīdziniet Naumova un Pruseka statistiku RD, Sergejam tā ir diezgan brutāla - vidēji spēlē ielaisti 3.5 vārti un tikai 89% atvairīto metienu. Prusekam 1.7 vārti spēlē un 94% atvairīto metienu. Ceturtkārt, Dinamo nav nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta, bet augsta līmeņa profesionāls klubs ar attiecīgiem mērķiem. Latvijā pagaidām nav divu KHL līmeņa vārtsargu, tāpēc arī komandā ir Pruseks
Un kada tam varenajam prusekam bija statistika play off laika? Man te atgadinat kuram gk bija absoluti sliktaka statistika play off laika...atgadinat vartsargu kurs pats savos vartos iesita? atgadinat kuram deva vairak spelet? atgadinat kurs tuveja sturi no 4 metieniem ielaida 3 pret ska? Pateiksu tik to ka nejau Naumovam. Taja pat laika ka Naumovs nospeleja pret SKA...un cik bulisus atvairija? Sergeju laida avrtos parsvara kad gan uzbrucejiem gan aizsargiem bija traumas, un ta ir atskiriba!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-25 18:30, pirms 15 gadiem
Viens ir skaidrs, peec izgajieniem pret LV speletajiem Dinamo man sak riebties.... Sejejs vispar totals mikspedins ka acis nevar pateikt, totals azis, kauns ka vins ir latvietis.

Novelu Sergejam dabut komandu un tikt uz olimpiadi, paties darba rukis un patriots, fantastisks speletajs un to ka gatavs komandas laba uz visu, respect vnk, izcils vartsargs!!! Lai izdodas! Tavi fani bus un paliks ar Tevi, lai ko Tu daritu!

     [+] [-]

, 2009-07-25 19:34, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Bļin, cilvēki, jūs vnk nesaprotat. Pirmkārt, Sergejam pateica, ka var meklēt citu klubu jau sen atpakaļ, nevis tikko. Kapēc neatrada? Otrkārt, visu cieņu Segejam, bet viņš vairs nav KHL līmeņa vārtsargs. Viņam ir laba tehnika, bet gadu dēļ reakcija un ātrums vairs nav tas. Vārtsargam citreiz jāatsit metieni arī tīri uz instinktiem un 40 gadu vecumā tie ir nedaudz vājāki nekā 10 gadus jaunākiem. Treškārt, salīdziniet Naumova un Pruseka statistiku RD, Sergejam tā ir diezgan brutāla - vidēji spēlē ielaisti 3.5 vārti un tikai 89% atvairīto metienu. Prusekam 1.7 vārti spēlē un 94% atvairīto metienu. Ceturtkārt, Dinamo nav nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta, bet augsta līmeņa profesionāls klubs ar attiecīgiem mērķiem. Latvijā pagaidām nav divu KHL līmeņa vārtsargu, tāpēc arī komandā ir Pruseks
Vispār raksts bija jau par ko citu - izskatās, ka L-jas izlases problēmas ar nesazvanīšanu, neinformēšanu turpinās arī RD.
Avery - nezinu vai kādreiz esi nodarbojies ar sportu, bet nepiekritīšu Tev, jo uzskatu ka pieredzējušakam vārtusargam instinkti (pareiza vietas izvēle, prognozēšana) un spēles gudrība ir daudz lielāka nekā jaunuļiem, par reakciju un ātrumu piekrītu. Un par nākamo tekstu laikam mani nories, bet tu saki ka RD nav "nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta", bet tad pastāsti, ko RD tad dara tāds vīrs kā S.Ozoliņš. visu cieņu viņa pagātnes sasniegumiem, bet kas viņš ir tagad?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-25 19:47, pirms 15 gadiem
Bolgzds rakstīja: Un par nākamo tekstu laikam mani nories, bet tu saki ka RD nav "nekāds bijušo valstvienības spēlētāju karjeras norieta perioda mājvieta", bet tad pastāsti, ko RD tad dara tāds vīrs kā S.Ozoliņš. visu cieņu viņa pagātnes sasniegumiem, bet kas viņš ir tagad?
To redzēsim rudenī, tagad pāragri ielikt viņu striktā kategorijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-25 23:10, pirms 15 gadiem
Es tik ļoti gribu ka viņš atrod sev kādu citu klubu un vēl spēlē !!!