Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Metallurg" atlaiž Samoilovu

Lauris Bērziņš
Lauris Bērziņš

Krievijas Superlīgas klubs Novokuzņeckas "Metallurg" no darba atbrīvojis Latvijas hokeja vārtsargu treneri Vitāliju Samoilovu, tiek ziņots www.metallurg-nk.ru.

Nekādi sīkāki paskaidrojumi par atlaišanas iemesliem netiek sniegti, izņemot to, ka tā notikusi ar kluba vadības lēmumu.

Latvijas vārtsargu speciālists Novokuzņeckas klubam pievienojās šī gada jūlija beigās. Pirms tam viņš strādāja arī par Latvijas valstsvienības vārtsargu treneri, tomēr vēl pirms 2007. gada čempionāta Maskavā Latvijas hokeja federācija (LHF) viņu atbrīvoja no šo pienākumu pildīšanas.

Izmantotie resursi:
www.metallurg-nk.ru

     [+] [-]

, 2007-10-24 11:25, pirms 17 gadiem
Varēs trenēt mūsu bāleliņus.

  -2 [+] [-]

, 2007-10-24 11:26, pirms 17 gadiem
piekrītu durikam

  -1 [+] [-]

, 2007-10-24 11:27, pirms 17 gadiem
Un tagad nakosais buus tocna Lavinsh
bet es jau ceru ka taa nebuus, bet jaaskataas jau no realaas puses uz dziivi

     [+] [-]

, 2007-10-24 11:31, pirms 17 gadiem
tur ir finansiaalas probleemas

     [+] [-]

, 2007-10-24 11:36, pirms 17 gadiem
ta ko tie loxi jedz!!!

     [+] [-]

, 2007-10-24 11:38, pirms 17 gadiem
Nu nekas, gan jau atradīs darbu, jo kā nekā viņš ir augstas klases speciālists. Vnk ja komandā ir pašvaks "materiāls", tad arī rezultāts izpaliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-10-24 12:10, pirms 17 gadiem
a tu ko ,latviski prasiiji vai?

     [+] [-]

, 2007-10-24 12:10, pirms 17 gadiem
=gairo=
Par to vai viņš ir augstas klases speciālists mani māc šaubas,bet varotčiks gan kādreiz bija labs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-10-24 12:28, pirms 17 gadiem
akuzatīvs=
Labs, domāju ka tagad viņi ilgi tulkos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-10-24 12:38, pirms 17 gadiem
Akuztivs

tu nu gan izcelies!tagad viniem vajadzes saukt atpakal samoilovu lai sis iztulko ko tu tur esi sarakstijis!

     [+] [-]

, 2007-10-24 12:40, pirms 17 gadiem
duriks

Katrā gadījumā tas, ka mūsu vārtsargi normāli stāv vārtos pēdējos PČ ir Vitālija nopelns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2007-10-24 13:07, pirms 17 gadiem
akuzatiivs - nu bljins - uz krievu lapu suuti jautaajumus latviski - tu arii somiem vai zviedriem varbuut gribeeji kautko paprasiit latviski? vinji ne vien tev neko neatbnildees bet arii netulkos neko - butu uzraxtiijis krieviski butu cita lieta - njem iztulko un aizsuuti veelreriz - kad buus atbildes liec seit ieksaa- bus interesanti palasiit( ja buus atbildes) ...

     [+] [-]

, 2007-10-24 14:55, pirms 17 gadiem
Сергей Николаев:
В последнее время я увидел такую тенденцию, что тренер по работе с вратарями Виталий Самойлов, что-то постоянно шепчет на ухо своим подопечным. Происходит такая ситуация, я считаю, неправильная, когда в команде мастеров в перерыве между периодами сидит тренер и шепчет-шепчет вратарям. Предлагал Самойлову прекратить это делать, но он продолжал. В этой ситуации было принято решение с ним расстаться. А иначе мы рисковали потерять обоих наших вратарей, которые попали в прямую зависимость к тренеру Самойлову.

Виталий Самойлов: Я не буду сейчас копаться в грязном белье, и пытаться оправдаться. Просто есть сегодня в клубной кухне человек, который выкинул меня из Новокузнецка. Знающие люди поймут о ком я. Скажу о другом. Те три месяца что я провел с командой, произвели очень сильное впечатление на меня. А ведь как понимаете я не первый год в большом хоккее. Ездил и на чемпионаты мира, и в Олимпийских играх принимал участие. И то, что я увидел в Новокузнецке меня приятно удивило. Ваш, теперь уже приходится так говорить, местный вратарь Сережа Бобровский в свои девятнадцать лет показывает очень качественную игру. Парень играет в тот хоккей, который со временем поможет стать ему вратарем номер один в стране. Да-да, именно в стране. Но мешает ему сегодня то, что в команде он не получает того доверия, от тренера, в котором он нуждается. Вы просто посмотрите на пример Ярославля. Семен Варламов, человек проигравший после возвращения из Канады с Суперсерии несколько матчей подряд, сейчас просто тащит свою команду. И это понимает и Кари Хейкиля, главный тренер ярославского клуба, оставляющий в запасе опытного Егора Подомацкого. И Бобровского также не стоит дергать. Парень много работает, здорово прогрессирует, и мне жалко с ним расставаться. Не хочу показаться не скромным, но уверен и в том, что за эти три месяца от меня он получил много того, чего не получит больше нигде. Такая же ситуация с Гайдученко. Он ведь не был нужен никому в Ярославле, его отдают в Новокузнецк, и едва не отчисляют со сборов в Швейцарии. Парень был не готов для серьезных дел. Десять тренировок с тренером Самойловым, и с Гайдученко в воротах "Металлург" обыгрывает Ярославль, Омск и Казань. Это ли не показатель моей профпригодности? Понимает это и сам Николаев, который честно, без обиняков сказал о том, что так как работаю я, не работает больше ни один из тренеров-вратарей в лиге. И не мог он поменяться в своем мнение, за столь короткий период времени. Не мог. В этом я убежден. Мне стыдно перед вратарями из системы "Металлурга", которых я взял под свое крыло, с которыми начал работать на открытых вратарских тренировках, а теперь получается не доведя дело до конца бросил.
А за меня переживать не стоит. Я без работы не останусь. Сразу после того, как мне объявили о моем увольнение, раздался звонок, и один из сильнейших клубов страны предложил мне вакансия тренера-вратарей. Через две недели присоединяюсь к этой команде и буду готовить вратарей играющих против "Металлурга". Но частичку своей души я оставляю здесь, в Новокузнецке, и очень хочу увидеть вратаря Бобровского играющего на уровне национальной сборной России. Сережа, я в тебя верю, и ты знаешь об этом.

     [+] [-]

, 2007-10-24 14:57, pirms 17 gadiem
Kā var saprast no komentāriem mājas lapā, atbrīvots dēļ konfliktiem treneru starpā. Bet vispār tajā klubā dēļ vadības un nepareiza selekcijas darba esot viss pkļā. Tāpēc arī li'dzjutēji atbalsta samoilovu

     [+] [-]

, 2007-10-24 15:01, pirms 17 gadiem
Nekas tachu, gan jau atradiis labu darbu.
--> duriks
Tas, ka Kirovam kaads nav vajadziigs, nenoziimee, ka vinjsh nav augstas klases speciaalis.

  -4 [+] [-]

, 2007-10-24 15:30, pirms 17 gadiem
nu samoilovs atkal varēs sēdēt maliņā un turpināt čukstēt ausī Vasiļjevam, kamēr Enkuzens spēlēs. laikam tas viņam raksturīgi.
Ko samoilovs ar saviem 150+ kilogramiem vispār var parādīt? Un kāds viņš ir speciālists modernajā hokejā, ja viņš vispār neatzīst butter-fly style, kuru spēlē praktiski visi NHL vorotčiki?
Kas attiecas uz mūsu bāleliņu trenēšanu, gan jau atradīs kādu maksātspējīgu fāteri, uz kura dēliņa rēķina varēs naudu kāst.

     [+] [-]

, 2007-10-24 15:59, pirms 17 gadiem
sysadmin02 - veel viens Kirova tekstinjus saklausiijies... Biezhi vien muusu izlases vaartsargu lieliskaa speele ir bijis vinja nopelns. Tas, ka Kirovs atljaujas vinju rupjaa veidaa izchakaree, un peec tam veel pasaka, ka vinjsh nav vaartsargu attieciigi sagatavojis, nu tur nav ko teikt... Un taa piebilde par svaru vispaar debiilisms, kaads te sakars ar vinja svaru vispaar? Redzu, ka tu gan esi speciaalists "modernajaa" hokejaa... Par tiem stiliem, vinjam droshi vien ir savs viedoklis, tas ir tas pats, ka, ja buusi tieshi taads pats vaartsargs, kaa visi Ziemeljamerikas vaartsargi un ne ar ko neizcelsies, tad tur arii neizsitiisies...

     [+] [-]

, 2007-10-24 16:19, pirms 17 gadiem
Nu pirmkārt tāpēc tas ir vārtsargu treneris, lai viņš kko teiktu (čukstētu) priekšā vārtsargiem. Ja viņi spēlē normālā līmenī, tad viss ir kārtībā. Protams, tas nevar patikt galvenajam trenerim un šis sāk vārīties, jo viņš redz nevar kontrolēt vārtsargus.

Kas attiecas uz Samoilova trenēšanas stilu, tad jāsaka, ka butter-fly stila noliegšana nenozīmē, ka viņš ir slikts speciālists. Butter-fly stils ir kanādiešiem (kvebekiešiem), tad kāpēc mums ir jāpārņem tas, ja ne sliktākus rezultātus var sasniegt ar citiem spēles stiliem.
Kas attiecas uz NHL, tad tur ne stilā ir vaina, bet gan izpildītājos.

  -2 [+] [-]

, 2007-10-24 17:44, pirms 17 gadiem
Nu tad beidzot arī krievi pārkoda vareno speciālistu.pilnīgi piekrītu trenera viedoklim,divkosis un lišķis kā ari sava labuma meklētājs.Meiģiniet sameklēt interviju ar Naumovu kurā viņš arī tieši pasaka,vienīgais kurš grib lai Samoilovs būtu vārtusargu treneris izlasē ir Irbe.Bet var jau saprast arī Irbi,sieva viņu bija pametusi darba nebija,bet tad 'psihologs samoilovs'devās talkā.Mācīja NHL vārtusargam kā ķert ripas,psiholoģiski stiprināja ar domu,divatā mēs gāzīsim kalnus.Hašeks var-a tī! Bija Rīgai 2000 tāds sponsors kura dēlam piešķīra latvijas pilsonību.Samoilovs garantēja kā tad esošais vārtusargu treneris,topošais izlases vārtusargs-pasakains talants.Puikam piešķīra pilsonību,Samoilovam tēvs uzdāvināja mašīnu,žēl lietotu,bet tad braukt varēja.Tagad čalis brīvs kā klinšu ērglis-Samoilovs kļūdijās.Irbe pamazām nokārto dzīvi,pats varētu tērēt paša sapelnīto naudiņu savu bērnu skološanai,bet kas tas pēkšņi panīkst Samoilova vārtusargu skola.Vai tad kārtējais prakols.Irbe uzmet,Jakovļevs uzmet,Lipmans uzmet.....Un tad arī šoreiz lielo speciālistu uzmeta un vēl ilgi metīs.Tagad tikai aģeni kuri tgad tikai meklēs jaunu robu,paņems procentus no pilnās līguma summas,bet atbrīvospēc neilga laika ar minimālu aldziņu.Jo kā speciālists viņš ir apaļa-0-

  +2 [+] [-]

, 2007-10-24 18:17, pirms 17 gadiem
džaipurs

Tad jau tu, ja var tā rakstīt, mums esi satrenējis Tretjaku, Ruā, Hašeku, Brodēru, bet Luongo tev kurpes slauka...

     [+] [-]

, 2007-10-24 21:25, pirms 17 gadiem
Интерестное резюме одного из боллельщиков Кузни.
...можно, наверное, подвести некоторые итоги:
- альянс Китова и Бабаева, сумевших убедить Сеича и Мартина в правильности своей тактики, привел к тому, что селекцию в межсезонье мы просто пр...ли. Потеряли ведущих игроков (Бердников, Тюрин, Медведев, Капуш, Семин, Рыбин, Гусев), просчитались с киперами и набрали в общей массе серость и убогость (для того, чтобы посчитать исключения хватит пальцев на одной руке);
- имеем конфликт в тренерском штабе, который выразился пока только в отставке Самойлова (это очень большая потеря, интересно только - кого он имел в виду - Китова или Бабая) и непонятно, что грядет еще;
- по всей видимости имеет место быть и конфликт (или непонятки) между Главным тренером и какой-то частью игроков. В результате имеем всего две пятерки игроков, которые играют, остальные делают вид...
- и, наверное, самое хреновое, имеем опасение, что к финишу (борьбе за выживание или заскакиванию в последний вагон на плей-офф) можем придти с другим Главным. Конечно Сеич уже не тот, который был 7 лет назад, но и альтернатива ему только и.о. Китов, что вообще говенно.
- надеяться на конкретное усиление в дозаявку, наверное, не стоит. Тут я с Китовым соглашусь. На рынке только такой же третьесортный товар. В прошлом году только Рыба по большому счету пользу и принес.
Вот, собственно, пока все...

  -2 [+] [-]

, 2007-10-24 22:00, pirms 17 gadiem
Gairo. Es atvainojos !!! Patiešām nezināju ka tu esi,tretjaka,Ruā,hašeka,Brodēra saimnieks vai vismaz ģenerālmenedžers.tev patiešām nevienu nu viņiem nēsmu satrenējis.bet dažus no viņiem pazīstu personīgi.Tāpēc iesaku nekad nemētājies ar vārdiem.Jo šī replika no tavas puses tāda pastulba izdevās.

     [+] [-]

, 2007-10-25 08:03, pirms 17 gadiem
džaipurs

Pirmkārt, kādā sakarā es būtu visu iepriekšējo saimnieks?
Otrkārt, attiecībā uz spēlētājiem nevar lietot vārdu ģenerālmenedžeris, jo viņiem ir tikai viens menedžeris.
Treškārt, labi, ka tev visas replikas ir intelektuālas un ar dziļu jēgu!

     [+] [-]

, 2007-10-25 12:12, pirms 17 gadiem
Un tagad vārtsargu treneris būs Skudra.

     [+] [-]

, 2007-10-25 15:00, pirms 17 gadiem
Sveiks Gairo! Atbildu tev kā čomam,ja lieto vārdu -mums- tad var secināt kad patiešām tu pārstāvi kādu komandu,jo tikai komandai varētu piederēt tevis nosauktie vārtusargi,bet zinot ka nēsi hokeists reiķinājos ar tevi kā saimnieku vai nu vismaz kā ģenerālmenedžeri ar stāžu ja jau tik daudz vārtusargiem lieto vārdiņu -mums- Labs ir neņem ļaunā,bet tev tagad intrigai.Atceries vārdu -zaļš- pienāks laiks un es tev atšifrēšu šo vārdu.Tas būs saistīts ar kādu notikumu,kuru es jau zinu tagad.Labs ir vecais turies...

     [+] [-]

, 2007-10-25 15:17, pirms 17 gadiem
=džaipurs=

Tas "mums" bija domāts nedaudz citā nozīmē, vnk kā iespraudums.
Otrkārt: Labi, atcerēšos šo vārdu ("zaļš").

Man ir jautājums attiecībā ar niku: kapēc gan Tu (Jūs) nelietojat šī nika "īsto" variantu?

P.S. Atzīšos godīgi, ka no sākuma "neatšifrēju" Tavu (Jūsu) niku, taču šodien pavisam nejauši atcerējos. Tāpēc arī tagad nojaušu "no kurienes šie vēji pūš" .
Kas attiecas uz to pašu komentu par Luongo un citiem, ja atzīstu, ka uz "kopējā fona" tas izskatās nedaudz muļķīgs, tāpēc atvainojos.

     [+] [-]

, 2007-10-25 15:26, pirms 17 gadiem
ceturtkaart, kuru no vinjiem: tretjaku,ruaa,hasheku vai brodeeru tu paziisti personiigi???

     [+] [-]

, 2007-10-25 15:44, pirms 17 gadiem
Tretjaku.