Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Kanāda triumfē finālā

Andrejs Siliņš

Kanāda triumfē finālā
Foto: AFP

Pasaules U-18 čempionātā hokejā, kas risinās Krievijas pilsētā Kazaņā, šovakar finālā Kanādas valstsvienība pārliecinoši ar 8:0 sagrāva mājiniekus Krievijas izlasi.

Kanādieši pamatus uzvarai ielika jau pirmajās divdesmit minūtēs. Pēc desmit nospēlētām minūtēm Kanāda jau bija izvirzījusies vadībā ar 2:0, bet pēdējās piecās pirmās trešdaļas minūtēs mājinieki vēl trīs reizes varēja meklēt ripu savos vārtos.

Otrās trešdaļas septītajā minūtē kanādieši otro reizi šovakar izmantoja skaitlisko vairākumu, palielinot pārsvaru līdz 6:0, bet nepilnas desmit minūtes vēlāk ziemeļamerikāņi atkal varēja priecāties par gūtiem vārtiem. Punktu mačam hokeja dzimtenes pārstāvji pielika neilgi pēc pēdējās trešdaļas sākšanās, kad pēdējo reizi šajā čempionātā lika vārtu tiesnesim iedegt sarkano sirēnu aiz Krievijas vārtiem - 8:0.

Pasaules čempionāts hokejā U-18 izlasēm.
Krievija, Kazaņa.
Fināls.
Kanāda - Krievija 8:0 (5:0, 2:0, 1:0)

Vārti: 4:32 Dešamps 1:0, 9:02 Trivino (Sauve) 2:0, 15:06 Eberle (Hodžsons, Eliss, vair.) 3:0, 15:55 Šenns 4:0, 17:05 Eberle (Skandella, Hodžsons) 5:0, 27:14 Kuma (vair.) 6:0, 36:21 Makmilans (Šenns, Nemižs) 7:0, 46:49 Halls (Hodžsons, Eberle) 8:0.
Soda minūtes: 34:64
Vārtsargi: Alens - Austratovs (44:05 Pečurskija)
Metieni: 31:29

Mačā par trešo vietu ASV valstsvienība ar rezultātu 6:3 pārliecinoši uzveica Zviedrijas hokejistus, izcīnot bronzas medaļas.

Izmantotie resursi:
iihf.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-04-24 08:20, pirms 17 gadiem
Jā, smags zaudējums, taču pēc gadiem 5 rezultāts būs pavisam cits... Kanādai vnk ir savādāka (labāka?) jauno spēlētāju trenēšanas sistēma, kamēr Krievijā ir "izdzīvošanas skola".

Par to valdīšanu, par kuru alguns tā nevar nomierināties... a kā savādāk nosaukt to, ka Krievijas hokejisti visos galvenajos statistikas rādītājos ir ja ne pirmie, ta ĻOOOTI tuvu tam. Bet uzbrucēji vispār... Kanādieši var tikai dvieļus pienest...

  +1 [+] [-]

, 2008-04-24 08:53, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, smags zaudējums, taču pēc gadiem 5 rezultāts būs pavisam cits... Kanādai vnk ir savādāka (labāka?) jauno spēlētāju trenēšanas sistēma, kamēr Krievijā ir "izdzīvošanas skola".

Par to valdīšanu, par kuru alguns tā nevar nomierināties... a kā savādāk nosaukt to, ka Krievijas hokejisti visos galvenajos statistikas rādītājos ir ja ne pirmie, ta ĻOOOTI tuvu tam. Bet uzbrucēji vispār... Kanādieši var tikai dvieļus pienest...


Sistēma noteikti savādāka bet masveidība arī vienkārši graujoša kanādiešiem.Interesanti kāda sistēma viņiem darbojas pie U18 izlases atlases/veidošanas, ja mūsējais treneris pat nosūkstījās, ka grūti esot izvēlēties (agrāk kandidātu bijis mazāk)

  +4 [+] [-]

, 2008-04-24 09:03, pirms 17 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, smags zaudējums, taču pēc gadiem 5 rezultāts būs pavisam cits... Kanādai vnk ir savādāka (labāka?) jauno spēlētāju trenēšanas sistēma, kamēr Krievijā ir "izdzīvošanas skola".

Par to valdīšanu, par kuru alguns tā nevar nomierināties... a kā savādāk nosaukt to, ka Krievijas hokejisti visos galvenajos statistikas rādītājos ir ja ne pirmie, ta ĻOOOTI tuvu tam. Bet uzbrucēji vispār... Kanādieši var tikai dvieļus pienest...


Ja jau JM kautko saka, tad tas kā vienmēr nepiepildīsies a ko dod statistika, ja Kanāda spēlēja ar 1 mērķi - uzvara PČ, nevis parādīt maksimālo rezultātu katrā spēlē Paskaties uz rezultātiem PČ - tikai uz rezultātiem vien skatoties liekas, ka Kanādai vispār medaļas nespīd, taču viņi zināja kā racionālāk spēkus sadalīt.
a par dvieļu pienešanu - visa Krievija sizlase var Kanādai dvieļus pienest. Spēli neredzēju, taču palasost krievu ekspertu komentārus, nākās secināt, ka krievu aizsardzība esot klasi zemāka par CAN un kanādieši esot perfekti noseguši jauno krievu "superzvaigzni" Filatovu.

     [+] [-]

, 2008-04-24 09:10, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: Ja jau JM kautko saka, tad tas kā vienmēr nepiepildīsies a ko dod statistika, ja Kanāda spēlēja ar 1 mērķi - uzvara PČ, nevis parādīt maksimālo rezultātu katrā spēlē Paskaties uz rezultātiem PČ - tikai uz rezultātiem vien skatoties liekas, ka Kanādai vispār medaļas nespīd, taču viņi zināja kā racionālāk spēkus sadalīt.
a par dvieļu pienešanu - visa Krievija sizlase var Kanādai dvieļus pienest. Spēli neredzēju, taču palasost krievu ekspertu komentārus, nākās secināt, ka krievu aizsardzība esot klasi zemāka par CAN un kanādieši esot perfekti noseguši jauno krievu "superzvaigzni" Filatovu.


Piepildīsies vai nē, tas nav svarīgi, jo šeit nav totalizators... un tas, ka rezultāts būs pavisam cits, tas tāpat ir skaidrs, jo Kanādieši šajā vecumā grauj visus un visur, bet pieaugušo hokejā vairāk tādas atšķirības nav...

Statistika bija domāta NHL (vismaz iepriekš par krievu valdīšanu tika runāts tieši šādā aspektā).

  +1 [+] [-]

, 2008-04-24 09:24, pirms 17 gadiem
Nu teiksim tā... es pusspēli redzēju (pie 0:6 jau biš man tā interese apsīka) un jāsaka, ka tieši pašā sākumā nekas neliecināja par kaut kādu sagrāvi vai to ka kanādieši būtu "galvas tiesu pārāki"! Spēle bija līdzīga līdz kanādieši mazākumā (!) iemeta vārtus... pēc tam pēc apmēram kādām 5 minūtēm krievi zaudēja arī otros un tas jau laikam šiem bija "beigu sākums", jo spēle jau šiem bija galīgi pajukusi ne tik daudz fiziski vai meistarības līmeņa atšķirību ziņā, bet izksatās tīri psiholoģiski... kā rezultātā šiem 1. perioda pēdējās piecas minūtes vispār izvērtās par murgu, jo praktiski nepilnu divu minūšu laikā šie zaudēja 3 vārtus un tas jau praktiski bija viss... otrais un trešais periods jau bija formalitāte....

  +2 [+] [-]

, 2008-04-24 09:54, pirms 17 gadiem
Tā, atkal iet vaļā...

Nu , jāsaka, ka arī es spēli noskatījos, tiesa gan, ne līdz beigām...

Uz ledus bija pilnīgi noteikti tikai viena komanda, kas visu nokārtoja pirmajā periodā. Pat tad, kad krievi bija vairākumā, viņi neko jēdzīgu nespēja izdarīt.Atmiņā palika vairākas epizodes otrajā periodā, kad 2-3 maiņu garumā krievi ne tikai nevarēja izmest ripu ārā no zonas, bet pat nevarēja to kanādiešiem atņemt !Rezultātā kanādiešu 4. maiņas uzbrucēji ar nospiedošu pārsvaru guva septītos vārtus !Neapskaužu krievu koment'wetāju, kas runāja šo spēli...
No krievu spēles nebija nekā, ne aizsardzībā , ne uzbrukumā, pat neraugoties uz to, ka otrā perioda vidū kanādieši iebrauca " rasslabuhā " ! Varat iedopmāties, kas darījās krievu portālos, īsti pat nezināju, bet runā, ka daudzi krievi izlasē spēlē " pa blatu " !Kāds tur Aļistratovs, vai kā viņu tur , esot kkāda gubernatora dēlēns ! Tas liecina par šābrīža krievu jaunatnes un junioru hokeja līmeni ...un ne tikai...

als

Kā Tev patika 4. vārti ??

  +1 [+] [-]

, 2008-04-24 09:57, pirms 17 gadiem
Leflērs rakstīja: Tā, atkal iet vaļā...

Nu , jāsaka, ka arī es spēli noskatījos, tiesa gan, ne līdz beigām...

Uz ledus bija pilnīgi noteikti tikai viena komanda, kas visu nokārtoja pirmajā periodā. Pat tad, kad krievi bija vairākumā, viņi neko jēdzīgu nespēja izdarīt.Atmiņā palika vairākas epizodes otrajā periodā, kad 2-3 maiņu garumā krievi ne tikai nevarēja izmest ripu ārā no zonas, bet pat nevarēja to kanādiešiem atņemt !Rezultātā kanādiešu 4. maiņas uzbrucēji ar nospiedošu pārsvaru guva septītos vārtus !Neapskaužu krievu koment'wetāju, kas runāja šo spēli...
No krievu spēles nebija nekā, ne aizsardzībā , ne uzbrukumā, pat neraugoties uz to, ka otrā perioda vidū kanādieši iebrauca " rasslabuhā " ! Varat iedopmāties, kas darījās krievu portālos, īsti pat nezināju, bet runā, ka daudzi krievi izlasē spēlē " pa blatu " !Kāds tur Aļistratovs, vai kā viņu tur , esot kkāda gubernatora dēlēns ! Tas liecina par šābrīža krievu jaunatnes un junioru hokeja līmeni ...un ne tikai...

als

Kā Tev patika 4. vārti ??



Par to gubernatora dēlēnu nemaz nebrīnos- visas bijušās postpadomju telpas slimība.

  +1 [+] [-]

, 2008-04-24 10:00, pirms 17 gadiem
Leflērs rakstīja: Tā, atkal iet vaļā...

Nu , jāsaka, ka arī es spēli noskatījos, tiesa gan, ne līdz beigām...

Uz ledus bija pilnīgi noteikti tikai viena komanda, kas visu nokārtoja pirmajā periodā. Pat tad, kad krievi bija vairākumā, viņi neko jēdzīgu nespēja izdarīt.Atmiņā palika vairākas epizodes otrajā periodā, kad 2-3 maiņu garumā krievi ne tikai nevarēja izmest ripu ārā no zonas, bet pat nevarēja to kanādiešiem atņemt !Rezultātā kanādiešu 4. maiņas uzbrucēji ar nospiedošu pārsvaru guva septītos vārtus !Neapskaužu krievu koment'wetāju, kas runāja šo spēli...
No krievu spēles nebija nekā, ne aizsardzībā , ne uzbrukumā, pat neraugoties uz to, ka otrā perioda vidū kanādieši iebrauca " rasslabuhā " ! Varat iedopmāties, kas darījās krievu portālos, īsti pat nezināju, bet runā, ka daudzi krievi izlasē spēlē " pa blatu " !Kāds tur Aļistratovs, vai kā viņu tur , esot kkāda gubernatora dēlēns ! Tas liecina par šābrīža krievu jaunatnes un junioru hokeja līmeni ...un ne tikai...

als

Kā Tev patika 4. vārti ??


Atzīšos, ka lāga neredzēju (uz poda sēdēju... a tajā laikā 3 bankas ielika... ) Atnāku atpakaļ... māte mīļā!!! 0:5... kad gāju "sēdēt" tad bija tik 0:2...

  +1 [+] [-]

, 2008-04-24 10:01, pirms 17 gadiem
Leflērs rakstīja: Tā, atkal iet vaļā...

Nu , jāsaka, ka arī es spēli noskatījos, tiesa gan, ne līdz beigām...

Uz ledus bija pilnīgi noteikti tikai viena komanda, kas visu nokārtoja pirmajā periodā. Pat tad, kad krievi bija vairākumā, viņi neko jēdzīgu nespēja izdarīt.Atmiņā palika vairākas epizodes otrajā periodā, kad 2-3 maiņu garumā krievi ne tikai nevarēja izmest ripu ārā no zonas, bet pat nevarēja to kanādiešiem atņemt !Rezultātā kanādiešu 4. maiņas uzbrucēji ar nospiedošu pārsvaru guva septītos vārtus !Neapskaužu krievu koment'wetāju, kas runāja šo spēli...
No krievu spēles nebija nekā, ne aizsardzībā , ne uzbrukumā, pat neraugoties uz to, ka otrā perioda vidū kanādieši iebrauca " rasslabuhā " ! Varat iedopmāties, kas darījās krievu portālos, īsti pat nezināju, bet runā, ka daudzi krievi izlasē spēlē " pa blatu " !Kāds tur Aļistratovs, vai kā viņu tur , esot kkāda gubernatora dēlēns ! Tas liecina par šābrīža krievu jaunatnes un junioru hokeja līmeni ...un ne tikai...

als

Kā Tev patika 4. vārti ??


Sarp citu, nezini kas krieviem tur bija par tādu aizsargu Čudinovu...? Nav kāds radinieks mūsu izlases ex- aizsargam...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-24 10:18, pirms 17 gadiem
rusher

Nu un, kā CAN spēlēja grupu turnīrā, pusfinālā? Galveno cīņu uzvarēja -
malači.

     [+] [-]

, 2008-04-24 10:19, pirms 17 gadiem
als

Jūtu Tev līdz par tiem aizcietējumiem...

  +4 [+] [-]

, 2008-04-24 10:21, pirms 17 gadiem
rusher

Tu gan satraucies tā, it kā RUS būtu tava izlase...

     [+] [-]

, 2008-04-24 10:22, pirms 17 gadiem
Leflērs rakstīja: als

Jūtu Tev līdz par tiem aizcietējumiem...


Kā tu zini, ka aizcietējumi? Izjūti fluīdus?

  +4 [+] [-]

, 2008-04-24 10:27, pirms 17 gadiem
Kautko muldēt ,ka krievu jaunatnes hokeja sistēmaveidota uz rezultāta nešanu nākotnē,bet Kanādai otrādi ir stulbums.Nez cik gadus mēs paši sakām ,ka padomju un tagadējās pēcpadomju jaunatnes sporta sistēmas nav pareizas,jo katrs treneris domā par savu rezultātu,līdz ar ko spēlētāji netiek vispusīgi attīstīti un tie kuri uzreiz nespēj dot rezultātu pastumti malā.Pie visa tā,ka krievi senir atzinuši,ka CAN viņiem ir trīs soļus priekšā abu lielvalstu ambīcijas ir tik milzīgas,ka junioru čempionātiem tiek pievērsta milzīga uzmanība.Un pat ar visu saprašanu šie te 0-8 var maksāt karjeru treneriem,bet Fetisovs izsaukts uz sarunu pie Putina.Tas,ka pieaugušo līmenī starpība nivelējās(tā arī šobrīd nav ne tuvu šiem 0-8)ir pašsaprotami,bet CAN hokeja pārākumu raksturo medaļu skaits PČ PĒDĒJOS 15 gados.Jā krieviem šobrīd ir spilgtākās NHLzvaigznes,bet tam nav nekāds sakars ar rezultātu un uzvarām.Ar viņām var daudz nopelnīt,bet ja kāda kluba GM pirms play off vajadzētu izvēlēties kādu no viņām vai teiksim kapātājus Iginlu,Brindamūru un veselu čupu citus viņi ņemtu otros.

     [+] [-]

, 2008-04-24 10:34, pirms 17 gadiem
girts skuja rakstīja: Kautko muldēt ,ka krievu jaunatnes hokeja sistēmaveidota uz rezultāta nešanu nākotnē,bet Kanādai otrādi ir stulbums.Nez cik gadus mēs paši sakām ,ka padomju un tagadējās pēcpadomju jaunatnes sporta sistēmas nav pareizas,jo katrs treneris domā par savu rezultātu,līdz ar ko spēlētāji netiek vispusīgi attīstīti un tie kuri uzreiz nespēj dot rezultātu pastumti malā.Pie visa tā,ka krievi senir atzinuši,ka CAN viņiem ir trīs soļus priekšā abu lielvalstu ambīcijas ir tik milzīgas,ka junioru čempionātiem tiek pievērsta milzīga uzmanība.Un pat ar visu saprašanu šie te 0-8 var maksāt karjeru treneriem,bet Fetisovs izsaukts uz sarunu pie Putina.Tas,ka pieaugušo līmenī starpība nivelējās(tā arī šobrīd nav ne tuvu šiem 0-8)ir pašsaprotami,bet CAN hokeja pārākumu raksturo medaļu skaits PČ PĒDĒJOS 15 gados.Jā krieviem šobrīd ir spilgtākās NHLzvaigznes,bet tam nav nekāds sakars ar rezultātu un uzvarām.Ar viņām var daudz nopelnīt,bet ja kāda kluba GM pirms play off vajadzētu izvēlēties kādu no viņām vai teiksim kapātājus Iginlu,Brindamūru un veselu čupu citus viņi ņemtu otros.


Galvas jau noteikti ripos, skaidrs, ka krievi to uztver kā pazemojumu.

     [+] [-]

, 2008-04-24 10:34, pirms 17 gadiem
girts skuja

Nu, par tām spilgtākajām zvaigznēm ne visai piekrītu. Zviedriem,
piemēram, arī ļoti spilgtu zvaigžņu pietiek - Lindstrēms, Zetebergs, Sundins...

  +1 [+] [-]

, 2008-04-24 10:39, pirms 17 gadiem
Leflērs rakstīja: als

Jūtu Tev līdz par tiem aizcietējumiem...


Kādi aizcietējumi? Normāli uz poda pasēdēju ap 5 min.! Paskat, Abrags vispār pat Irbes interviju SA "tādā veidā" ir izlasijis un gan jau, ka točna ne pa 5. min....

  +1 [+] [-]

, 2008-04-24 10:43, pirms 17 gadiem
Krisons_is_back rakstīja: girts skuja

Nu, par tām spilgtākajām zvaigznēm ne visai piekrītu. Zviedriem,
piemēram, arī ļoti spilgtu zvaigžņu pietiek - Lindstrēms, Zetebergs, Sundins...

Sundins Lindstrēms-tos šobrīd jau precīzāk būtu saukt par leģendām,bet Zetebergs ir daudz "klusāks" par Ovečkinu,Kovaļčuku,Dacjuku.

  +4 [+] [-]

, 2008-04-24 10:45, pirms 17 gadiem
Ģirts Skuja

Absolūti pareizi, 99 % manas domas.
Es pat gribētu piebilst par to valdīšanu, kā te daži izsakās, - tas , ka krieviem ir vairāki lieliski un individuāli spēcīgi hokejisti, - kā piemēram, Malkins, Avečkins, Kovaļčuks, Dacjuks, - nebūt nenozīmē, ka krievi valda. Rezultativitāte NHL vēl nenozīmē uzvaras Stenlija kausā un zelta medaļas Pasaules čempionātos. Vakardienas 0:8 man liek aizdomāties, kur tad krieviem ir tās lieliskās rezerves, par kurām te vairākkārt daudzi ir izteikušies...
Varbūt , ka sagadīšanās, bet skatoties vakar tik ļoti izdaudzinātā Filatova spēli, man radās jautājums, - ko šis puisis domā darīt Ziemeļamerikā....

  +2 [+] [-]

, 2008-04-24 10:50, pirms 17 gadiem
Leflērs rakstīja: Ģirts Skuja

Absolūti pareizi, 99 % manas domas.
Es pat gribētu piebilst par to valdīšanu, kā te daži izsakās, - tas , ka krieviem ir vairāki lieliski un individuāli spēcīgi hokejisti, - kā piemēram, Malkins, Avečkins, Kovaļčuks, Dacjuks, - nebūt nenozīmē, ka krievi valda. Rezultativitāte NHL vēl nenozīmē uzvaras Stenlija kausā un zelta medaļas Pasaules čempionātos. Vakardienas 0:8 man liek aizdomāties, kur tad krieviem ir tās lieliskās rezerves, par kurām te vairākkārt daudzi ir izteikušies...
Varbūt , ka sagadīšanās, bet skatoties vakar tik ļoti izdaudzinātā Filatova spēli, man radās jautājums, - ko šis puisis domā darīt Ziemeļamerikā....

Pie tam Kanādai nebija vēl vismaz 10 spēlētāju, kas spēlē CHL play-off, ieskaitot prognozētos 2008 un 2009 gada drafta pirmos numurus Stamkosu un Tavaresu.

  +2 [+] [-]

, 2008-04-24 11:02, pirms 17 gadiem
Leflērs rakstīja: Ģirts Skuja

Absolūti pareizi, 99 % manas domas.
Es pat gribētu piebilst par to valdīšanu, kā te daži izsakās, - tas , ka krieviem ir vairāki lieliski un individuāli spēcīgi hokejisti, - kā piemēram, Malkins, Avečkins, Kovaļčuks, Dacjuks, - nebūt nenozīmē, ka krievi valda. Rezultativitāte NHL vēl nenozīmē uzvaras Stenlija kausā un zelta medaļas Pasaules čempionātos. Vakardienas 0:8 man liek aizdomāties, kur tad krieviem ir tās lieliskās rezerves, par kurām te vairākkārt daudzi ir izteikušies...
Varbūt , ka sagadīšanās, bet skatoties vakar tik ļoti izdaudzinātā Filatova spēli, man radās jautājums, - ko šis puisis domā darīt Ziemeļamerikā....


To pašu ko Ovi... būt vienīgā zvaigzne komandā... Bet ja nopietni, tad daudziem krieviem vajag fiziski biš pielikt, jo kanādieši labāki izkatijās (kā jau vienmēr) tieši fiziskā spēlē, jo bez tās "aiz dīķa" tādiem krieviem nebūs ko darīt... nu un šitas vakardienas rezultāts tomēr neastpoguļo REĀLO izlašu līmeni... TIK vāji krievi nav un TIK labi un pārāki nav kanādieši... + atceries vēl, ka tur spēlēja puikas, kam vēl lāga pat 18 gadu nebija un tomēr tajā vecumā psiholoģiskā noturība nav tāda pati kā piem. 25-30 gadīgiem večiem.... tāpat par tām "rezervēm" runājot, iespējams, ka šiem tur bija arī tas "variants", ka spēlēja tur "kāda gubernātora dēlēns" nevis piem. kāds jaunais talants, kam tie vecāki un pazīšanās nav tik "krutas"... un, ka Krievijā tādas lietas mēdz notikt (un ne tikai Krievijā...) domāju, ne man Tev tas ir jāstāsta...

  +2 [+] [-]

, 2008-04-24 11:02, pirms 17 gadiem
Leflērs rakstīja: Varbūt , ka sagadīšanās, bet skatoties vakar tik ļoti izdaudzinātā Filatova spēli, man radās jautājums, - ko šis puisis domā darīt Ziemeļamerikā....


Nu, to mēs redzēsim, ko par to NHL skauti domā - drafts vairs nav tālu (bez tam, pēdējais pirmsdrafta prospektu TOP jau maija vidū tiks publicēts). Ka tik nebūs arī tā, ka visaugstāk no eiropiešiem netiks draftēts tas jaunais dāņu talants vai arī tas zviedrs Tedenby (kautgan, Filatovs ir viens norezultatīvākajiem U18 čempī un domāju, draftā daudz zemāk par 2.v. nebūs)

  +1 [+] [-]

, 2008-04-24 11:10, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Atzīšos, ka lāga neredzēju (uz poda sēdēju... a tajā laikā 3 bankas ielika... ) Atnāku atpakaļ... māte mīļā!!! 0:5... kad gāju "sēdēt" tad bija tik 0:2...

nu grozies kā gribi, bet Tu vārda tieša nozīmē pad**si trīs golus

     [+] [-]

, 2008-04-24 11:12, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: nu grozies kā gribi, bet Tu vārda tieša nozīmē pad**si trīs golus


Tā sanāk... Ceru krievi par to uz mani neapvainosies....

  +1 [+] [-]

, 2008-04-24 11:15, pirms 17 gadiem
als
Abrags

Par fizisko vispār nav ko runāt, bet viņi bija pārāki arī kombinacionālā spēlē un slidošanas ātrumā, kas parasti ir krievu stiprā puse !
Visur tagad raksta, ka zēni esot salūzuši psiholoģiski , bet vai tad psiholoģija nav viens no svarīgākajiem instrumenitiem, lai izcīnītu uzvaru ?Kur tad palika tie krievu komandas līderi, kad vajadzēja vissvarīgākajā brīdī spēlēt ?
Labi, es domāju nav īpaši ko diskutēt, kanādieši vnk bija labāki , tāpēc arī uzvarēja.

Interesantas lietas notiek šobrīd saistībā ar Krievijas pieaugušo izlasi, - dažādi jautājumi, piem., kas no Wašingtoniešiem spēlēs, kas nē, Avečkinam baigā apdrošināšanas summa, ko Tretjaks ir gatavs samaksāt, pats pēdējās 2 spēles spēlējis uz špricēm, par Fjodorovu vēl nekas nav skaidrs, ja Sjominu aicināšot, tad šis spēlēšot utt.utt. Skatīsimies tālāk !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-04-24 12:25, pirms 17 gadiem
Д

--------------------------------------------------------------------------------
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-24 13:55, pirms 17 gadiem
Leflērs rakstīja: Par fizisko vispār nav ko runāt, bet viņi bija pārāki arī kombinacionālā spēlē un slidošanas ātrumā, kas parasti ir krievu stiprā puse !
Visur tagad raksta, ka zēni esot salūzuši psiholoģiski , bet vai tad psiholoģija nav viens no svarīgākajiem instrumenitiem, lai izcīnītu uzvaru ?Kur tad palika tie krievu komandas līderi, kad vajadzēja vissvarīgākajā brīdī spēlēt ?

nu loģiski, ka komandas psiholoģija ir viens no svarīgākajiem nosacījumiem lai gūtu uzvaru spēlē! tie paši zviedri - paskaties cik PČ (un arī OS) nav vinnējuši, tāpēc, ka ir racionāli sadalījuši spēkus starp svarīgām un ne tik svarīgām spēlēm. Mūsdienu hokejā neviens vairs nevar vinnēt visas spēles pēc kārtas - uz to arī krievi vienmēr aplaužas: spēka un emociju pietrūkst tieši svarīgākajām spēlēm (jo uzpriekš visas ir spēlētas ar max atdevi).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-04-24 17:51, pirms 17 gadiem
kino rakstīja: Galvenais jau ka grupu turnīrā Krievija uzvarēja Kanādu. Parādas tas, ka kanādiešiem stiprā puse ir ne tikai meistarība, bet arī viltība.

Manupraat, tas arii paraada, kursh speej sanjemties uz izshkjirosho speeli.