Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Kreditori atspēlē trīs vārtu deficītu un pietuvojas čempionu titulam

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Kreditori atspēlē trīs vārtu deficītu un pietuvojas čempionu titulam
"SMScredit.lv" jau parīt var izcīnīt savu pirmo Latvijas čempiones titulu
Foto: Vladislavs Proškins

Šovakar Piņķos otro Latvijas čempionāta hokejā finālsērijas spēli aizvadīja "SMScredit.lv" un HK "Juniors" hokejisti, uzvaru ar 6:4 izcīnot kreditoriem, kas nu sērijā panākuši jau 2-0, tādējādi nonākot soļa attālumā no Latvijas čempionu titula. Pa diviem vārtu guvumiem šovakar Elvija Biezā un Ronalda Cinka kontā.

Pēc vakardienas spēles, kurā zaudējumu ar 3:5 piedzīvoja HK "Juniors", šodien komandas rindas pastiprināja uzbrucēji Elvijs Biezais, Māris Bičevskis un Mārtiņš Porejs.

Spēles ievadā nedaudz aktīvāki bija "Juniors" hokejisti, perioda pirmajā pusē skaitliskajā vairākumā spēlējot uzreiz trīs reizes, vien trešajā no tām mača rezultātu atklājot Nikolajam Jeļisejevam. Tiesa, vien pāris minūtes vēlāk skaitliskajā vairākumā nonāca ar "SMScredit.lv" hokejisti, kuriem vajadzēja vien 20 sekundes, lai izspēlētu ripu līdz vārtu guvumam, 1:1 panākot Valērijam Fiļimonovam.

Perioda 14. minūtē juniorus vadībā atgrieza Georgs Golovkovs, kurš guva jau savus trešos vārtus finālsērijā. Lai gan kreditori sāka biežāk uzbrukt, trešdaļas izskaņā "Juniors" hokejisti nonāca lielajā skaitliskajā vairākumā, vien pēc astoņām sekundēm jau 3:1 panākot Elvijam Biezajam.

Otrās trešdaļas ievadā "Juniors" hokejisti nopelnīja divus noraidījumus, taču mazākumā uz Renāra Kazanova sargātajiem vārtiem izrāvās un jau savus otros vārtus spēlē guva Elvijs Biezais, tādējādi panākot 4:1. Perioda turpinājumā abas komandas apmainījās ar virkni noraidījumu. Perioda otrajā pusē Sorokina metienu pielaboja Ronalds Cinks, taču pašā trešdaļas izskaņā no vārtu priekšas jau 3:4 panāca Jānis Brakšs.

Trešā perioda sestajā sekundē kreditoriem izdevās panākt neizšķirtu, savus otros vārtus spēlē gūstot Ronaldam Cinkam. Abas komandas ilgstoši spēlēja visnotaļ piesardzīgi, līdz trešdaļas vidū lielajā skaitliskajā vairākumā spēlēja "Juniors", kuru gan vārtu guvumā pārvērst tiem neizdevās. Vien sešas minūtes pirms pamatlaika beigām izcilu Fiļimonova piespēli izmantoja Renārs Undelis, kreditoriem jau izvirzoties vadībā. "Juniors" vēl centās atspēlēties, taču otro dienu pēc kārtas atzina pretinieku pārākumu, sekundi pirms finālsvilpes ripu tukšos vārtos raidot Pečuram.

Finālsērijas trešo spēli abas komandas aizvadīs parīt, 25. martā, pulksten 19:30.

LČ finālsērija, 23. marts, Inbox.lv ledus halle

"SMScredit.lv” – HK „Juniors” 6:4 (1:3, 2:1, 3:0)
Vārti: 09:04 Jeļisejevs (Biezais, Porejs, vair.) 0:1, 10:49 Fiļimonovs (Undelis, Valters, vair.) 1:1, 13:13 Golovkovs (Maslovskis) 1:2, 16:43 Biezais (Bičevskis, Jeļisejevs, vair.x2) 1:3, 24:53 Biezais (Cimermanis, maz.) 1:4, 33:23 Cinks (Sorokins, Pečura) 2:4, 39:23 Brakšs (Fiļimonovs, Undelis) 3:4, 45:28 Cinks (Maslovskis, Brakšs) 4:4, 54:26 Undelis (Fiļimonovs, Kerčs) 5:4, 59:59 Pečura (tukšos vārtos) 6:4
Vārtsargi: Renārs Kazanovs - Rihards Cimermanis

1 2 3 4 115 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2013-03-23 19:13, pirms 12 gadiem
ēsemeskas, ēsemeskas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2013-03-23 19:15, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: Es pis, Dinamo jaunie talanti nejēdz amatierus uzvarēt
Tādi nu mums ir tie "talanti".... Jebkurā gadījumā esmu par SmsCredit, lai viņi parāda tiem junioriem, kur vēži ziemo Varbūt pēc zaudējuma sērijā spēs nolaisties uz zemes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-03-23 19:15, pirms 12 gadiem
nu,ja uz Junioriem neaizsutis piemeram kaut Jēkabu,tad viss lidz ar treso speli ari beigsies...pamatigi vecie buki uz pieredziti un nekaunibu jaunos nospiež

 +15 [+] [-]

, 2013-03-23 19:16, pirms 12 gadiem
nu ir jau arī SMS credit diezgan skanīgi uzvārdi. Un ne visi tur spēlē bez naudas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-23 19:18, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: Es pis, Dinamo jaunie talanti nejēdz amatierus uzvarēt
Tādi ir mūsu jaunie hokejisti.
Hokeju jau tikai var spēlēt izlutinātie bērni no bagātām ģimenēm, kas nezin kas ir smags darbs.
Lūk arī rezultāts

  +6 [+] [-]

, 2013-03-23 19:19, pirms 12 gadiem
domiigais rakstīja: nu ir jau arī SMS credit diezgan skanīgi uzvārdi. Un ne visi tur spēlē bez naudas....
Ir atšķirība, trenējoties 3x nedēļā uzvilkt uz desas spēlētājus kuri trenējas 2x dienā!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 19:19, pirms 12 gadiem
Te jau sevi pierāda tie Dinamo spēlētāji!

  +4 [+] [-]

, 2013-03-23 19:21, pirms 12 gadiem
Nu un vai līmenis ir tik slikts kā daudzi te stāsta?
Latvijas mērogiem ļoti normāls līmenis. SMS uz jauno puiku fona gana lēni, bet toties gana meistarīgi.
Kā jau minēju iepriekš, ja RD savus pāraugušos, kas nākamsezon netiks RD iedalītu kādai LAČ komandai, kaut vai tajai pašai Jelgavai, tad līmenis ar LM parādīšanos tur būtu gana neslikts. Mierīgi varētu izveidot čempionātu ar 4-5 spēkos līdzvērtīgām komandām.
Jo kā redzam, tad faktiski HKR sastāvam ir ļoti problemātiski spēlēt šajā līmenī. Ar mokām apspēlēja Monarhus un piedzīvojuši divus zaudējumus SMS.

  +7 [+] [-]

, 2013-03-23 19:24, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ir atšķirība, trenējoties 3x nedēļā uzvilkt uz desas spēlētājus kuri trenējas 2x dienā!!!
Protams! Un man, ja godīgi, ir prieks.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-23 19:24, pirms 12 gadiem
Zviedrītis - narciss! Jau kuro gadu šitais āksts grib būt galvenā persona ledus laukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:26, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nu un vai līmenis ir tik slikts kā daudzi te stāsta?
Latvijas mērogiem ļoti normāls līmenis. SMS uz jauno puiku fona gana lēni, bet toties gana meistarīgi.
Kā jau minēju iepriekš, ja RD savus pāraugušos, kas nākamsezon netiks RD iedalītu kādai LAČ komandai, kaut vai tajai pašai Jelgavai, tad līmenis ar LM parādīšanos tur būtu gana neslikts. Mierīgi varētu izveidot čempionātu ar 4-5 spēkos līdzvērtīgām komandām.
Jo kā redzam, tad faktiski HKR sastāvam ir ļoti problemātiski spēlēt šajā līmenī. Ar mokām apspēlēja Monarhus un piedzīvojuši divus zaudējumus SMS.
Tikai ar vienu piebildi, šajos klubos ir jābūt pilnvērtīgam treniņprocesam, ar visu pirmssezonas sagatavošanos un regularitāti sezonas laikā!!!

 +11 [+] [-]

, 2013-03-23 19:26, pirms 12 gadiem
Pirms kāda laika, kad vēl aktuāls bija Kerča vecākā jautājums, daudzi bija neizpratnē - kā "pensionārs" Kerčs var spēlēt (un labi spēlēt!) Latvijas čempionātā?

Man tagad vispār ir tāds globāla rakstura jautājums - ja komanda, kurā spēlē nosacīti Latvijas hokeja nākotne nevar apspēlēt komandu, kas noteikti ir Latvijas hokeja pagātnes rezervisti un tāli rezervisti, ko mēs varam gaidīt tālāk?

Pie tam 0:3 pēdējās 20 minūtēs ir ne tik meistarības cik rakstura jautājums. Sanāk, ka tādam Sorokinam, kurš ir izmalies pa visādām minorlīgām gan ZAmerikā, gan Eiropā, pabijis 7 PČ un 1 OS Latvijas čempiona titulu vajag vairāk nekā "zaļajam gurķim", kurš pretendē kļūt par profesionālu hokejistu?

  -1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:27, pirms 12 gadiem
Virsnieks rakstīja: no komenteetaajiem dzirdeeju, ka sms credit vareetu naakamsezon BAC speeleet, tas ir nopietni ?
Viņiem gan jau ka pietiek profesionālos hokejistus LAČ uzvilkt

  -1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:27, pirms 12 gadiem
Mr.Shit rakstīja: Zviedrītis - narciss! Jau kuro gadu šitais āksts grib būt galvenā persona ledus laukumā!
neesi gadiena no smesnjikiem? normali tiesaja,nelava bardaku taisit,jo parak nekaunigi un parak biezi darbojas vecie buki

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:30, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms kāda laika, kad vēl aktuāls bija Kerča vecākā jautājums, daudzi bija neizpratnē - kā "pensionārs" Kerčs var spēlēt (un labi spēlēt!) Latvijas čempionātā?

Man tagad vispār ir tāds globāla rakstura jautājums - ja komanda, kurā spēlē nosacīti Latvijas hokeja nākotne nevar apspēlēt komandu, kas noteikti ir Latvijas hokeja pagātnes rezervisti un tāli rezervisti, ko mēs varam gaidīt tālāk?

Pie tam 0:3 pēdējās 20 minūtēs ir ne tik meistarības cik rakstura jautājums. Sanāk, ka tādam Sorokinam, kurš ir izmalies pa visādām minorlīgām gan ZAmerikā, gan Eiropā, pabijis 7 PČ un 1 OS Latvijas čempiona titulu vajag vairāk nekā "zaļajam gurķim", kurš pretendē kļūt par profesionālu hokejistu?
Tu nelasi komentārus?
Hokejisti mūsdienās spēlē no bagātajām ģimenēm, kas nezina kā jāstrādā, lai iegūtu kaut ko.
Viņiem jau viss ir- slidas, nūjas, ekipējums, noteikti brendu, brends.
Nav motivācijas darbā, bet staigā jau apkārt kā NHL vecis

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 19:33, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms kāda laika, kad vēl aktuāls bija Kerča vecākā jautājums, daudzi bija neizpratnē - kā "pensionārs" Kerčs var spēlēt (un labi spēlēt!) Latvijas čempionātā?

Man tagad vispār ir tāds globāla rakstura jautājums - ja komanda, kurā spēlē nosacīti Latvijas hokeja nākotne nevar apspēlēt komandu, kas noteikti ir Latvijas hokeja pagātnes rezervisti un tāli rezervisti, ko mēs varam gaidīt tālāk?

Pie tam 0:3 pēdējās 20 minūtēs ir ne tik meistarības cik rakstura jautājums. Sanāk, ka tādam Sorokinam, kurš ir izmalies pa visādām minorlīgām gan ZAmerikā, gan Eiropā, pabijis 7 PČ un 1 OS Latvijas čempiona titulu vajag vairāk nekā "zaļajam gurķim", kurš pretendē kļūt par profesionālu hokejistu?
Tieši tā. Pats spēlējot amatieros, esmu arī mazliet uzspēlējis ar tā sauktajiem jaunajiem talantiem. Jāsaka kā ir, galvā sakāpis nenormāli! Latvijā var te blatot, bet uz pasaules kopējā fonā, ir niecības... skumji, ka paši to nespēj apzināties. Ja grib kaut ko sasniegt, tad ir nepieciešama arī attiecīga attieksme un darbs!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:35, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tikai ar vienu piebildi, šajos klubos ir jābūt pilnvērtīgam treniņprocesam, ar visu pirmssezonas sagatavošanos un regularitāti sezonas laikā!!!
Nu kas tāds vismaz šobrīd noteikti nav iespējams.
Taču gana normāli var funkcionēt hokeja čempionāti arī pusamatieru līmenī. Kaut vai tā pati Norvēģija. Cik viņu čempionātā ir profesionālas komandas? Bet kur IIHF rangā ir Norvēģija un kur Latvija.
Daudz svarīgāk būtu sākumā izveidot vienmērīgu līmeni, ar blīviem rezultātiem turnīra tabulā. Tad jau azarta iespaidā komandas pašas sāktu meklēt risinājumus rezultātu veicināšanai.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-23 19:36, pirms 12 gadiem
Virsnieks rakstīja: no komenteetaajiem dzirdeeju, ka sms credit vareetu naakamsezon BAC speeleet, tas ir nopietni ?
Ja būs aptuveni 0,8 Mio. Ls budžets, infrastruktūra, tad varētu arī spēlēt. Protams, ja belari viņus ņems pretī. Nevajag iedomāties,ka BAČ ir caurstaigājamā sēta.

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:38, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms kāda laika, kad vēl aktuāls bija Kerča vecākā jautājums, daudzi bija neizpratnē - kā "pensionārs" Kerčs var spēlēt (un labi spēlēt!) Latvijas čempionātā?

Man tagad vispār ir tāds globāla rakstura jautājums - ja komanda, kurā spēlē nosacīti Latvijas hokeja nākotne nevar apspēlēt komandu, kas noteikti ir Latvijas hokeja pagātnes rezervisti un tāli rezervisti, ko mēs varam gaidīt tālāk?

Pie tam 0:3 pēdējās 20 minūtēs ir ne tik meistarības cik rakstura jautājums. Sanāk, ka tādam Sorokinam, kurš ir izmalies pa visādām minorlīgām gan ZAmerikā, gan Eiropā, pabijis 7 PČ un 1 OS Latvijas čempiona titulu vajag vairāk nekā "zaļajam gurķim", kurš pretendē kļūt par profesionālu hokejistu?
Kāda tur Latvijas izlases nākotne, HKR jau sen, kopš RDJ laikiem nav varējusi lepoties ar labu, talantīgu komandu.
Tādi atkriteņi vien jau tur spēlē.
Potenciāls varbūt Golovkovam, Maslovskim un Jeļisējevam. Pārējie ir topošie LAČ spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 19:40, pirms 12 gadiem
Virsnieks rakstīja: no komenteetaajiem dzirdeeju, ka sms credit vareetu naakamsezon BAC speeleet, tas ir nopietni ?
Es sapratu, ka viņi teica, ka šis SMS sastāvs VARĒTU spēlēt BAČ nevis, ka grasās tur spēlēt.

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:40, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirms kāda laika, kad vēl aktuāls bija Kerča vecākā jautājums, daudzi bija neizpratnē - kā "pensionārs" Kerčs var spēlēt (un labi spēlēt!) Latvijas čempionātā?

Man tagad vispār ir tāds globāla rakstura jautājums - ja komanda, kurā spēlē nosacīti Latvijas hokeja nākotne nevar apspēlēt komandu, kas noteikti ir Latvijas hokeja pagātnes rezervisti un tāli rezervisti, ko mēs varam gaidīt tālāk?

Pie tam 0:3 pēdējās 20 minūtēs ir ne tik meistarības cik rakstura jautājums. Sanāk, ka tādam Sorokinam, kurš ir izmalies pa visādām minorlīgām gan ZAmerikā, gan Eiropā, pabijis 7 PČ un 1 OS Latvijas čempiona titulu vajag vairāk nekā "zaļajam gurķim", kurš pretendē kļūt par profesionālu hokejistu?
eksperts ta eksperts, bet paskaties kaut vai citas līgās/valstīs - gribi teikt ka jaunie krievi (apmēram tāda paša līmeņa) izkapās krievu "pensionārus" kas uztur sevi formā? maz ticams... un par to attieksmi arī nepiekrītu, tu, lai kam domā ka, piemēram, sorokins iet laukumā zaudēt? es domāju ka viņš iet ar dubultu motivāciju parādīt kapēc ir spēlējis LV izlasē, RD utt.

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:42, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nu kas tāds vismaz šobrīd noteikti nav iespējams.
Taču gana normāli var funkcionēt hokeja čempionāti arī pusamatieru līmenī. Kaut vai tā pati Norvēģija. Cik viņu čempionātā ir profesionālas komandas? Bet kur IIHF rangā ir Norvēģija un kur Latvija.
Daudz svarīgāk būtu sākumā izveidot vienmērīgu līmeni, ar blīviem rezultātiem turnīra tabulā. Tad jau azarta iespaidā komandas pašas sāktu meklēt risinājumus rezultātu veicināšanai.
Man jau vairāk liekas, ka būtu jāstrādā pie tā, lai puikiņi līdz 20 gadu vecumam spēlējot Latvijā sasniegtu tādu līmeni, ar kādu varētu bez problēmām iekārtoties darbā vadošo līgu vadošajos klubos!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-23 19:43, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Kāda tur Latvijas izlases nākotne, HKR jau sen, kopš RDJ laikiem nav varējusi lepoties ar labu, talantīgu komandu.
Tādi atkriteņi vien jau tur spēlē.
Potenciāls varbūt Golovkovam, Maslovskim un Jeļisējevam. Pārējie ir topošie LAČ spēlētāji.
Latvijas hokejs nav tikai Latvijas izlase.

Pie tam, būsim godīgi, atskaitot dažus uzvārdus, "Kreditoru" sastāvā spēlē hokejisti, kas savulaik bija tieši tādi paši "atkriteņi", kā tev labpatīkas viņus saukt. Un šiem vecajiem "atkriteņiem", kuriem faktiski vispār nekādu ambīciju par PRO karjeru nav un laikam jau nevar būt samizo ~20 gadīgos, kuriem būtu no ādas jālien ārā, lai parādītu sevi un pretendētu uz ko vairāk kā LAČ (pretējā gadījumā - lai nemokās un iet mācīties/strādāt).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:44, pirms 12 gadiem
rockys rakstīja: eksperts ta eksperts, bet paskaties kaut vai citas līgās/valstīs - gribi teikt ka jaunie krievi (apmēram tāda paša līmeņa) izkapās krievu "pensionārus" kas uztur sevi formā? maz ticams... un par to attieksmi arī nepiekrītu, tu, lai kam domā ka, piemēram, sorokins iet laukumā zaudēt? es domāju ka viņš iet ar dubultu motivāciju parādīt kapēc ir spēlējis LV izlasē, RD utt.
vāvuļošana tēmas, kā būtu, ja būtu...

Konkrētāk, par kuriem krieviem Tu runā?? Krieviem ir tik daudz jauniešu kā arī veterānu komandu, ka variācijas ir iespējamas simts un viena...

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:48, pirms 12 gadiem
rockys rakstīja: eksperts ta eksperts, bet paskaties kaut vai citas līgās/valstīs - gribi teikt ka jaunie krievi (apmēram tāda paša līmeņa) izkapās krievu "pensionārus" kas uztur sevi formā? maz ticams... un par to attieksmi arī nepiekrītu, tu, lai kam domā ka, piemēram, sorokins iet laukumā zaudēt? es domāju ka viņš iet ar dubultu motivāciju parādīt kapēc ir spēlējis LV izlasē, RD utt.
Ko mēs uzskatam par līmeni - reālās spējas vai ierakstu CV. Ja krievijas nosacīti 2. U-20 izasei priekšā noliktu bijušos Krievijas izlases kandidātus, PČ dalībniekus, KHL spēlētājus tad - fig viņu zina kā būtu.

Savukārt, ja pretī noliktu hokejistus, kas malušies pa LAČ čempionātam līdzīgām līgām, zemākajiem ZAmerikas čempionātiem utml. (kas drīzāk atbilst patiesībai) un cīņa notiktu par sezonas galveno balvu - tad nedomāju, ka jaunie atļautos tādas vaļības.

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:53, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Man jau vairāk liekas, ka būtu jāstrādā pie tā, lai puikiņi līdz 20 gadu vecumam spēlējot Latvijā sasniegtu tādu līmeni, ar kādu varētu bez problēmām iekārtoties darbā vadošo līgu vadošajos klubos!!!
Nu tas jau būtu skaisti, bet tam vajadzīga attiecīgā augsne.

     [+] [-]

, 2013-03-23 19:54, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nu tas jau būtu skaisti, bet tam vajadzīga attiecīgā augsne.
Nosauc konkrēti, kas tam nepieciešams?

  +2 [+] [-]

, 2013-03-23 19:58, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Latvijas hokejs nav tikai Latvijas izlase.

Pie tam, būsim godīgi, atskaitot dažus uzvārdus, "Kreditoru" sastāvā spēlē hokejisti, kas savulaik bija tieši tādi paši "atkriteņi", kā tev labpatīkas viņus saukt. Un šiem vecajiem "atkriteņiem", kuriem faktiski vispār nekādu ambīciju par PRO karjeru nav un laikam jau nevar būt samizo ~20 gadīgos, kuriem būtu no ādas jālien ārā, lai parādītu sevi un pretendētu uz ko vairāk kā LAČ (pretējā gadījumā - lai nemokās un iet mācīties/strādāt).
Jā, piekrītu, bet kas tev liek domāt, ka SMS spēlētājiem ir po... uz šo pasākumu ko sauc par LAČ finālu?
Domāju, ka viņiem krempt tas, ka viņi kļuva pa regulārās sezonas čempioniem, bet uz play off atnāk HKR un taisās paņemt kausu.
Beigu beigās viņi arī ir esošie vai bijušie, bet tomēr sportisti, kam nepatīk zaudēt.

     [+] [-]

, 2013-03-23 20:02, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, piekrītu, bet kas tev liek domāt, ka SMS spēlētājiem ir po... uz šo pasākumu ko sauc par LAČ finālu?
Domāju, ka viņiem krempt tas, ka viņi kļuva pa regulārās sezonas čempioniem, bet uz play off atnāk HKR un taisās paņemt kausu.
Beigu beigās viņi arī ir esošie vai bijušie, bet tomēr sportisti, kam nepatīk zaudēt.
Es nesaku, ka viņiem ir PO (jo acīmredzami, ka nav), es drīzāk esmu zināmā mērā pārsteigts, ka (drīzāk) jaunajiem, kuriem šī varētu būt pirmā kaut cik nozīmīgā balva karjerā (pieaugušo hokejā - noteikti) ir PO un viņi nav gatavi sisties par LAČ galveno balvu.
1 2 3 4 115 komentāri