Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Latvijas hokeja izlase pirms PČ aizvadīs 11 pārbaudes spēles

Jānis Celmiņš

Latvijas hokeja izlase pirms PČ aizvadīs 11 pārbaudes spēles
Latvijas hokeja izlase
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas nacionālā hokeja izlase pirms pasaules čempionāta, kas norisināsies Slovākijā no 29. aprīļa līdz 15. maijam, aizvadīs vienpadsmit pārbaudes spēles. Pirmais pārbaudes turnīrs paredzēts no 11. - 13. februārim Norvēģijā.

"Euro Ice Hockey challange" turnīrā Norvēģijā Latvijas izlase aizvadīs savas pirmās pārbaudes spēles ar mērķi pārbaudīt izlases tuvākās rezerves. Bez Latvijas komandas pārbaudes turnīrā piedalīsies mājinieki - Norvēģijas izlase, Itālijas un Ukrainas valstsvienības. Tajā pašā laikā līdzīgi turnīri notiks arī Zviedrijā, Slovākijā, Dānijā un Spānijā.

Pēc Toronto notikušā hokeja samita, tika pieņemts, ka no 30. marta līdz 16. aprīlim norisinies Eiropas izlašu TOP 10 pārbaudes spēles. Pret visām pārbaudes spēlēm vajadzēs izturēties ļoti nopietni, jo visi spēles rezultāti tiks ņemti vērā, rēķinot kopējo reitingu. Komandai, kurai būs vismazāk punktu šajos mačos, nākamgad būs liegts piedalīties Eiropas TOP 10 pārbaudes spēlēs. Jau zināms, ka 30. martā un 1. aprīlī Latvijas izlase izbraukumā spēlēs ar Zviedrijas izlasi. 8. un 9. aprīlī, Rīgā spēles ar Somijas komandu. Visbeidzot, 15. un 16. aprīlī izbraukumā aizvadīs divas spēles ar Austrijas izlasi.

Pēdējās pārbaudes spēles pirms gaidāmā pasaules čempionāta tiks aizvadītas Rīgā. 25. un 26. aprīlī Latvijas izlase sacentīsies ar Norvēģijas izlasi. Šīs pēdējās pārbaudes spēles gan nebūs aizvadītas Eiropas TOP 10 spēļu ietvaros, jo sarunātas jau labu laiku iepriekš. Tā būs lieliska iespēja savu skatītāju priekšā aizvadīt labas spēles jau galīgajā sastāvā. Pasaules čempionātā Latvijas valstsvienība spēlēs D apakšgrupā ar Somijas, Čehijas un Dānijas izlasēm.

Papildu informācija:
Māris Gorbunovs
LHF preses sekretārs

 +50 [+] [-]

, 2010-10-22 11:40, pirms 15 gadiem
Maigi izsakoties par daudz.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-22 11:42, pirms 15 gadiem
Tajā pašā laikā līdzīgi turnīri notiks arī Zviedrijā, Slovākijā, Dānijā un Spānijā. - autoram (respektīvi puisim, kas aizpilda LHF preses sekretāra štata vietu) nav taisnība, Slovākija un Zviedrija nepiedalās "Euro Ice Hockey challange" un Zviedrijā un Slovākijā neviens "Euro Ice Hockey challange" turnīrs nenotiks: EIHC Championships | EIHC 2010/2011 .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-22 11:45, pirms 15 gadiem
P.S. Zviedrija, Krievija, Čehija un Somija savā starpā izspēlē Euro tūres turnīrus, savukārt, Šveice, Slovākija, Vācija un dažkārt Baltkrievija (citreiz Austrija vai kāda cita izlase) izspēlē turnīrus savā starpā.

 +43 [+] [-]

, 2010-10-22 11:46, pirms 15 gadiem
Kroks rakstīja: Neinteresē mani vairs izlase!

Es par Dinamo!!!!
nožēlojami.
Izlašu turnīri ir svarīgāki par nacionālajiem čempionātiem... vismaz Eiropā.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-22 11:47, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Maigi izsakoties par daudz.
Nevar nepiekrist. Tā jau Dinamo spēlētāju vājo sniegumu čempionātos noraksta uz garo sezonu, tagad varēs vēl uzspēlēt vairāk pārbaudes spēles, nekā citus gadus.

 +19 [+] [-]

, 2010-10-22 11:47, pirms 15 gadiem
Ogo, bezmaz vai vesela sezona!!

 +15 [+] [-]

, 2010-10-22 11:48, pirms 15 gadiem
11.02.-13.02. - 3 spēles
30.03.,01.04. - 2 spēles
08.04.,09.04. - 2 spēles
15.04.,16.04. - 2 spēles
25.04.,26.04. - 2 spēles
Kopumā paskatoties nav jau nemaz tik traki.

 +19 [+] [-]

, 2010-10-22 11:52, pirms 15 gadiem
Ka tik mūsējie uz PČ neaizbrauc kā izspiestas jāņogas.
+ gara KHL sezona, jā NHL ir vairāk spēļu, bet tas ir NHL.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 11:52, pirms 15 gadiem
IIHF mājas lapā rakstīts:
February 10-13: LG Hockey Games in Stockholm, Sweden, with the Czech Republic, Finland, Russia, Sweden.

February 12-13: Tournament in Bratislava, Slovakia, with Belarus, Germany, Slovakia, Switzerland.

February 11-13: Euro Ice Hockey Challenge in Denmark with Denmark, France, Russia B.

February 11-13: Euro Ice Hockey Challenge in Norway with Italy, Latvia, Norway, Ukraine.

February 11-13: Euro Ice Hockey Challenge in Spain with Romania, Serbia, Slovenia U23, Spain.
Kam ticēt? IIHF ir oficiāls avots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-10-22 12:02, pirms 15 gadiem
Uzgriežņu Arvīds rakstīja: 11.02.-13.02. - 3 spēles
30.03.,01.04. - 2 spēles
08.04.,09.04. - 2 spēles
15.04.,16.04. - 2 spēles
25.04.,26.04. - 2 spēles
Kopumā paskatoties nav jau nemaz tik traki.
Pirmkārt, nodalīsim 3 februāra spēles no 8 pirms čempionāta spēlēm.

8 spēlēs pirms PČ - jāsaka, nav maz... ja nemaldos, vienu gadu, kad bija 7, Znaroks jau rūca, ka esot par daudz... Tas būtu ļoti OK, ja sagatavošanās process būtu kā Zviedrijā vai Somijā (kur kandidātu uz izlasi ir ļoti daudz), respektīvi, sāk C sastāvs, tad notiek atsijāšana, turpina B sastāvs, atkal atsijāšana un beigās paliek jau A sastāvs... Taču mums jau šobrīd par 90% ir skaidrs sastāvs uz PČ! Ir baigā jēga dzenāt tādus Spruktus, Dārziņus, M.Rēdlihus u.c. pa n-tajām pārbaudes spēlēm?? Cita lieta, ja sākumā laukumā izietu tie, kam cerības uz PČ ir stipri mazas...

Un otra lieta, KHL play-offi - uz 30. martu vēl pilnā sparā būs tikai KHL konferenču fināli, tātad visticamāk, ka vismaz pimās 2 spēles būs bez Znaroka (un iespējams, pat bez RD spēlētājiem)... Starp citu, Kirovs pavasarī/vasarā pieprasīja, lai Znaroks atrod izlasei vēl vienu treneri, kurš būtu brīvs KHL play-offu laikā - tāds ir atrasts???

  +6 [+] [-]

, 2010-10-22 12:02, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: nožēlojami.
Izlašu turnīri ir svarīgāki par nacionālajiem čempionātiem... vismaz Eiropā.
Man ir taadas aizdomas ka hokejisti vismaz tie kas spelee RD arii pamazaam saak likt miiksto uz PC...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 12:03, pirms 15 gadiem
vismaz pretinieki pienaaciigi

  +9 [+] [-]

, 2010-10-22 12:07, pirms 15 gadiem
nav jau teikts , ka visās jāspēlē ar kauja sastāvu 5 mierīgi var nomaukt pētot jaunos, lai čali rukā

  +6 [+] [-]

, 2010-10-22 12:11, pirms 15 gadiem
Ko ņematies, pārbaudes spēlēs labi ja pēdējās piecās būs 80% no izlases spēlētājiem, jo pirmajās noteikti spēlēs jauniņie, kuriem būs iespēja sevi parādīt un tiem, kuri ir tuvi pie tikšanas izlasē, bet mazliet pietrūkst. Tā kā nav nemaz tik traki!

     [+] [-]

, 2010-10-22 12:13, pirms 15 gadiem
Ļeļa kungs rakstīja: Ko ņematies, pārbaudes spēlēs labi ja pēdējās piecās būs 80% no izlases spēlētājiem, jo pirmajās noteikti spēlēs jauniņie, kuriem būs iespēja sevi parādīt un tiem, kuri ir tuvi pie tikšanas izlasē, bet mazliet pietrūkst. Tā kā nav nemaz tik traki!
Paskaties iepriekšējo gadu sastāvus pirmajās pārbaudes spēles - jau tad parasti 80-90% no izlases pamatsastāva spēlēja.

     [+] [-]

, 2010-10-22 12:14, pirms 15 gadiem
Jā, šķiet, ka pietiktu ar 4 pārbaudes spēlēm...

Kas mums ir "nezināmais" izlases sakarā? Varbūt trešā vārtsarga postenis, pāris vietas aizsardzībā, ceturtā uzbrucēju maiņa...

     [+] [-]

, 2010-10-22 12:15, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: nav jau teikts , ka visās jāspēlē ar kauja sastāvu 5 mierīgi var nomaukt pētot jaunos, lai čali rukā
Arī jaunajiem izlasē uz tām pašām 5 spēlēm ir vajadzīgs treneris kuru Kirovs pagaidām nav nosaucis.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-22 12:16, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: nav jau teikts , ka visās jāspēlē ar kauja sastāvu 5 mierīgi var nomaukt pētot jaunos, lai čali rukā
Kurus jaunos? Tos, kas HK Rigas sastāvā tajā laikā rukās MHL play-offos?? (tajā laikā MHL ir konferenču pusfināli...)

     [+] [-]

, 2010-10-22 12:17, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Arī jaunajiem izlasē uz tām pašām 5 spēlēm ir vajadzīgs treneris kuru Kirovs pagaidām nav nosaucis.
HK Rīga spēlētāji tajā laikā visticamāk būs aizņemti play-offos...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-22 12:17, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Paskaties iepriekšējo gadu sastāvus pirmajās pārbaudes spēles - jau tad parasti 80-90% no izlases pamatsastāva spēlēja.
Turklāt, varu derēt, ka pret zviedriem un somiem baidīsies likt otro sastāvu, jo baidīsies no baigā nesmukuma.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-22 12:24, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Turklāt, varu derēt, ka pret zviedriem un somiem baidīsies likt otro sastāvu, jo baidīsies no baigā nesmukuma.
tiem jau ari nekadi NHL staari tur nebus

  -1 [+] [-]

, 2010-10-22 12:26, pirms 15 gadiem
shady123 rakstīja: tiem jau ari nekadi NHL staari tur nebus
Skaidrs, ka nebūs, bet jebkurā gadījumā ieliks jau praktiski gatavu sastāvu un Raitumu vārtos.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-22 12:30, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jā, šķiet, ka pietiktu ar 4 pārbaudes spēlēm...

Kas mums ir "nezināmais" izlases sakarā? Varbūt trešā vārtsarga postenis, pāris vietas aizsardzībā, ceturtā uzbrucēju maiņa...
pēc tavām domām pirmie divi vārtsargi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 12:35, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Paskaties iepriekšējo gadu sastāvus pirmajās pārbaudes spēles - jau tad parasti 80-90% no izlases pamatsastāva spēlēja.
Manuprāt reālas problēmas var būt tikai tad ja arī Liepājas Metalurgam tajā laikā ir spēles. Jo savādāk aizsūtam Liepājas Metalurgu bez ārzemniekiem, klāt pieliekot Grundmani, Muštukovu, Hartmani gan jau Jerofejevam, Jasam un vēl dažiem arī sezona būs beigusies.

Tu taču piekritīsi , ka pēdējās 3-4 sezonas Znaroks labākajā gadījumā paņem pa kādam eks U-20 taču maz aicina 21-24 gadus vecos... ja nu kāds izšauj līdžigi, kā Krišjānis Rēdlihs?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 12:36, pirms 15 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Turklāt, varu derēt, ka pret zviedriem un somiem baidīsies likt otro sastāvu, jo baidīsies no baigā nesmukuma.
Jaunekli, paskaties, kādi zviedriem un somiem ir sastāvi ap to laiku. Aprīļa sākuma zviedru sastāvu mēs 90. gadu beigās uzvarējām kādus 2-3 gadus pēc kārtas...

     [+] [-]

, 2010-10-22 12:38, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Pirmkārt, nodalīsim 3 februāra spēles no 8 pirms čempionāta spēlēm.

8 spēlēs pirms PČ - jāsaka, nav maz... ja nemaldos, vienu gadu, kad bija 7, Znaroks jau rūca, ka esot par daudz... Tas būtu ļoti OK, ja sagatavošanās process būtu kā Zviedrijā vai Somijā (kur kandidātu uz izlasi ir ļoti daudz), respektīvi, sāk C sastāvs, tad notiek atsijāšana, turpina B sastāvs, atkal atsijāšana un beigās paliek jau A sastāvs... Taču mums jau šobrīd par 90% ir skaidrs sastāvs uz PČ! Ir baigā jēga dzenāt tādus Spruktus, Dārziņus, M.Rēdlihus u.c. pa n-tajām pārbaudes spēlēm?? Cita lieta, ja sākumā laukumā izietu tie, kam cerības uz PČ ir stipri mazas...

Un otra lieta, KHL play-offi - uz 30. martu vēl pilnā sparā būs tikai KHL konferenču fināli, tātad visticamāk, ka vismaz pimās 2 spēles būs bez Znaroka (un iespējams, pat bez RD spēlētājiem)... Starp citu, Kirovs pavasarī/vasarā pieprasīja, lai Znaroks atrod izlasei vēl vienu treneri, kurš būtu brīvs KHL play-offu laikā - tāds ir atrasts???
ir nosaucis, tas būs Beresņevs intervijā SA+ ar Znaroku bija tāda lieta..

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 12:39, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Jaunekli, paskaties, kādi zviedriem un somiem ir sastāvi ap to laiku. Aprīļa sākuma zviedru sastāvu mēs 90. gadu beigās uzvarējām kādus 2-3 gadus pēc kārtas...
pirms gadiem 5-6 arī Ungārija vinnēja šādu zviedru sastāvu...

     [+] [-]

, 2010-10-22 12:41, pirms 15 gadiem
Man nav skaidrs kāda būs džekiem motivācija sisties, pēc n-tajām pārbaudes spēlēm Dinamo, regulārās sezonas, play-ofiem. Kādas vēl tur var būt emocijas ? Vienīgā vēlme varētu būt mēģināt apslidot pretinieku ar pusspēku.
Kāda vēl C un B izlase ? Pie C un B treneriem ? Znaroks tak arī nebūs. Un kāda jēga spēlēm februārī ? Tikai noguruma palielināšana un traumu iespējamība. Tādas pauzes jāizmanto veselības atjaunošanai.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-22 12:41, pirms 15 gadiem
Citos apstākļos priecātos par iespējām iespēlēt komandu un atsvaidzināt saites, kā bija pirms gadiem 5-10, tagad, kad darbojas RD projekts, tik daudz pārbaudes spēļu izlasei vairāk nav vajadzīgs.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-22 12:41, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Jaunie spēlē arī LAČ !
...tikai mums nav paredzētas pārbaudes spēles pret Lietuvu vai Igauniju... bet gan pret Zviedriju un Somiju...

     [+] [-]

, 2010-10-22 12:43, pirms 15 gadiem
Ekologs rakstīja: Man nav skaidrs kāda būs džekiem motivācija sisties, pēc n-tajām pārbaudes spēlēm Dinamo, regulārās sezonas, play-ofiem. Kādas vēl tur var būt emocijas ? Vienīgā vēlme varētu būt mēģināt apslidot pretinieku ar pusspēku.
Kāda vēl C un B izlase ? Pie C un B treneriem ? Znaroks tak arī nebūs. Un kāda jēga spēlēm februārī ? Tikai noguruma palielināšana un traumu iespējamība. Tādas pauzes jāizmanto veselības atjaunošanai.
februāra pārbaudes turnīram kā reizi ir vislielākā jēga - iespēja pārbaudīt #2 un #3 vārtsargus (nav jau pilnīga 100% garantija, ka Masaļskis būs OK uz PČ laiku), centrus, u.t.t. nav jau uz Norvēģiju jādzen kaujas sastāvs!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 12:45, pirms 15 gadiem
mammal rakstīja: ir nosaucis, tas būs Beresņevs intervijā SA+ ar Znaroku bija tāda lieta..
Nafig Beresņevs??? viņš jau ir U18 un U20 treneris! (arī HK Rīga tajā laikā visticamāk būs aizņemts play-offos - tā ka nekāda jauno iesaistīšana ar īsti nesanāks)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 12:49, pirms 15 gadiem
Ekologs rakstīja: Man nav skaidrs kāda būs džekiem motivācija sisties, pēc n-tajām pārbaudes spēlēm Dinamo, regulārās sezonas, play-ofiem. Kādas vēl tur var būt emocijas ? Vienīgā vēlme varētu būt mēģināt apslidot pretinieku ar pusspēku.
Kāda vēl C un B izlase ? Pie C un B treneriem ? Znaroks tak arī nebūs. Un kāda jēga spēlēm februārī ? Tikai noguruma palielināšana un traumu iespējamība. Tādas pauzes jāizmanto veselības atjaunošanai.
Jēga nav spēlēt decembrī jo tad daudzās līgās nav pārtraukumi un U-20 gatavojas savam čempim. Kapēc lai februārī uz Norvēģiju neaizbrauktu,
1. maiņa no U-20, Vilkoits, Grundmanis, Hartmanis, Bļinovs, Štāls, Andersons, Brahmanis Skvorcovs u.c.. Galu galā būs iespēja Raitumam, Lūsiņam un Muštukovam parādīt savas spējas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-22 12:51, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka IIHF ir iznācis kā tajā tautas teicienā-Gribēja kā labāk, bet sanāca kā vienmēr!
Bardaks, jo pārāk tuvu tas viss ir dažādu čempionātu Play Off, kas varētu sagādāt neertības gana daudz izlašu spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2010-10-22 12:52, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Manuprāt reālas problēmas var būt tikai tad ja arī Liepājas Metalurgam tajā laikā ir spēles. Jo savādāk aizsūtam Liepājas Metalurgu bez ārzemniekiem, klāt pieliekot Grundmani, Muštukovu, Hartmani gan jau Jerofejevam, Jasam un vēl dažiem arī sezona būs beigusies.
Februārī LM spēlēs. Iespējams marta beigās un aprīļa pirmajās dienās ar, ja tiks finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-22 12:55, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: vēl varetu aizsargu Adamoviču patestet jo tas baigi ārdās Polijā.
Lobačovu par kapteini, pagajušgad baigi ārdījās Tukuma čempī

  +3 [+] [-]

, 2010-10-22 12:57, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Uz pirmo turnīru pirmkart japarbauda mūsu vārtsargi kas spelē dažādos čempionatos - Lūsiņs,Mustukovs,Raitums

Aizsargi varētu būt - Andersons(LM),Apelis(Latgale),Grundmanis(Hull),Brakšs(Francija)
Uzbrucēji - no LM + Undelis un Ozoliņs(Zviedrija),J.Ozoliņš un V.Lobačovs(Ozolnieki),Bullītis(Latgale),Koreškovs(Francija)
Apeli tad jau Povečerovski kompānijai ar - pieredze viņam tomēr liela

  +5 [+] [-]

, 2010-10-22 13:00, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: vēl varetu aizsargu Adamoviču patestet jo tas baigi ārdās Polijā.
tad gan poļi aiz smiekliem pa zemi vārtītos - ka no viņu 2.līgas ņem spēlētāju uz Pasaules Elites grupas izlasi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:02, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Nafig Beresņevs??? viņš jau ir U18 un U20 treneris! (arī HK Rīga tajā laikā visticamāk būs aizņemts play-offos - tā ka nekāda jauno iesaistīšana ar īsti nesanāks)
cita mums jau tā palielam nav (ja skatās no tā, ka jābūt Znaroka čalim)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-22 13:07, pirms 15 gadiem
Nafig tik daudz? Sviests... Znaroks megina nokauseet muusejos

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:10, pirms 15 gadiem
ar somiem pārbaudēs un ar somiem arī čempī!

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:17, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Par Apeli jau mēs izrunajam topikā iepriekš...............................iedod citu kandidatūru kas nav vecaka par 25 gadiem
tur jau ari bija atbilde.

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:18, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tad gan poļi aiz smiekliem pa zemi vārtītos - ka no viņu 2.līgas ņem spēlētāju uz Pasaules Elites grupas izlasi...
nu vāciešus tā savulaik sitām

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 13:19, pirms 15 gadiem
Juri$$$ rakstīja: ar somiem pārbaudēs un ar somiem arī čempī!
tas nekas, tik jamaina taktika - japagrūž parbaudes spēle, lai var uzvarēt čempī

  -1 [+] [-]

, 2010-10-22 13:20, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Par Apeli jau mēs izrunajam topikā iepriekš...............................iedod citu kandidatūru kas nav vecaka par 25 gadiem
Birziņš, G.Puriņš, Brakšs, Iļiško - visi viņi šobrīd spēlē augstākā līmenī par LAČ...

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:23, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: tas nekas, tik jamaina taktika - japagrūž parbaudes spēle, lai var uzvarēt čempī
nu ja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-22 13:26, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: nu vāciešus tā savulaik sitām
nu labi, Vācijas 4. līgas komandas, domājams, ir spēcīgākas par Polijas 2. līgu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:30, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Uz pirmo turnīru pirmkart japarbauda mūsu vārtsargi kas spelē dažādos čempionatos - Lūsiņs,Mustukovs,Raitums

Aizsargi varētu būt - Andersons(LM),Apelis(Latgale),Grundmanis(Hull),Brakšs(Francija)
Uzbrucēji - no LM + Undelis un Ozoliņs(Zviedrija),J.Ozoliņš un V.Lobačovs(Ozolnieki),Bullītis(Latgale),Koreškovs(Francija)
Zinot Znaroku, labi ja viens no viniem tur buus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:32, pirms 15 gadiem
elmarsb rakstīja: pēc tavām domām pirmie divi vārtsargi?
Masala un Raitums. Muštukovs pie šiem treneriem tālu netiks.

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:40, pirms 15 gadiem
aizsargi izlase ir mazaka problema.jasak ar centriem un otriem vatsargiem.

  +6 [+] [-]

, 2010-10-22 13:42, pirms 15 gadiem
Njā... bet kāpēc gan visam pāri būtu jāliek DR spēlējošie čaļi. Agrāk tā pat pa visādiem Eiropas un Amerikas klubiem tika savākta izlase un arī tā bija pilnīgi spējīga neizkrist no A grupas. Nešaubos, ka arī tagad ir gana daudz kadru, no kuriem izvēlēties. Znaroka sistēmā gan vairāk blats darbojas, nekā dabīgā atlase. Tāds kā Bukarts gan jau ir gatavs skriet visos turnīros. Viss ir normāli - izlasē būs tie, kuri tiešām grib un kuriem plauša nav par īsu! Tagad izlase būs izaugsmes iespēja ne tik ūberkrutos turnīros spēlējošajiem latviešiem. Es vismaz tā ceru!

Un kauns pa visu seju tiem, kuri pasaka, ka šie tikai par Dinamo! PČ ir kā normāla Latvijas hokeja fana svētceļojums un it nekas nav spējīgs nostāties starp latvieti un sarnak-balt-sarkano hokeju. Kur nu kkāds komerciālais hokejs, kas, jā, es piekrītu, ir super aizraujošs, bet nekad nesniegt TO gandarījumu!

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:43, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Njā... bet kāpēc gan visam pāri būtu jāliek DR spēlējošie čaļi. Agrāk tā pat pa visādiem Eiropas un Amerikas klubiem tika savākta izlase un arī tā bija pilnīgi spējīga neizkrist no A grupas. Nešaubos, ka arī tagad ir gana daudz kadru, no kuriem izvēlēties. Znaroka sistēmā gan vairāk blats darbojas, nekā dabīgā atlase. Tāds kā Bukarts gan jau ir gatavs skriet visos turnīros. Viss ir normāli - izlasē būs tie, kuri tiešām grib un kuriem plauša nav par īsu! Tagad izlase būs izaugsmes iespēja ne tik ūberkrutos turnīros spēlējošajiem latviešiem. Es vismaz tā ceru!

Un kauns pa visu seju tiem, kuri pasaka, ka šie tikai par Dinamo! PČ ir kā normāla Latvijas hokeja fana svētceļojums un it nekas nav spējīgs nostāties starp latvieti un sarnak-balt-sarkano hokeju. Kur nu kkāds komerciālais hokejs, kas, jā, es piekrītu, ir super aizraujošs, bet nekad nesniegt TO gandarījumu!
viedi vārdi

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:48, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Maigi izsakoties par daudz.
izlasi kartiigi - pirmās pārbaudes spēles ar mērķi pārbaudīt izlases tuvākās rezerves...iespeja jaunajiem paradit ko spej !!!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-22 13:50, pirms 15 gadiem
gliemezis007 rakstīja: izlasi kartiigi - pirmās pārbaudes spēles ar mērķi pārbaudīt izlases tuvākās rezerves...iespeja jaunajiem paradit ko spej !!!
pastāsti, kad tā ir bijis?

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:50, pirms 15 gadiem
Njā, grūti pateikt, kā šīs pārbaudes ietekmēs izlases sniegumu. Bet nu, man kā izlases fanei prieks, ka būs daudz spēļu, ko skatīties - jo vairāk izlases spēļu, jo labāk, pat ja tās ir tikai pārbaudes spēles ar otro vai pat trešo sastāvu!

     [+] [-]

, 2010-10-22 13:52, pirms 15 gadiem
20 gadus atpakal NHL-ieši izlašu spēles sauca par Kolhozu sacensibam, jo tas esot nemotivetas apvienibas vai kautka taa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 14:11, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Citos apstākļos priecātos par iespējām iespēlēt komandu un atsvaidzināt saites, kā bija pirms gadiem 5-10, tagad, kad darbojas RD projekts, tik daudz pārbaudes spēļu izlasei vairāk nav vajadzīgs.
Nav vajadzīgs tādā formātā kā tas notika (sastāva ziņā) ,ka 2 maiņas "izlases džeki" un 2 maiņas "kandidāti" .tagad varētu izmantot situāciju un vairāk testēt tieši potenciālos kandidātus ,piem. februāra spēlēs iztik vispār bez "stabilajiem izlases večiem" un spēlēt tikai ar tuvāku vai tālāku kandidātu sastāvu - iespēja džekiem sevi pierādīt spēlējot vairāk ,kā vienu spēli. Un redz varbūt pēc tādas sistēmas spēlējot izrādīsies ,ka uz tām Euro top 10 spēlēm sastāvā varēs iekļaut jaunos izlases spēlētājus ,tādejādi "atslogojot" pārmaiņus "stabilos izlases večus" , jo nav jau taču ar tām spēlēm jātaisa PČ ģenerālmēģinājums . Nu un tad jau uz pēdējām 2-3 pārbaudes spēlēm varēs iet ar "kaujas sastāvu" un strādāt konkrēti jau pie spēles taktiskiem risinājumiem un nevis kā pagājušo gadu ,kad "pirmie" pārbaudes spēlēs nosēdēja uz soliņa un čempi aizvadīja galveno kārt mēģinot atrast savu kopējo spēli un kāds bija gala rezultāts taču atceramies.

     [+] [-]

, 2010-10-22 14:16, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: pastāsti, kad tā ir bijis?
vienreiz toč bija C, B un A izlases, liekas pie Vasiļjeva
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-22 14:23, pirms 15 gadiem
vismaz iespēlēsies ka komanda

     [+] [-]

, 2010-10-22 14:25, pirms 15 gadiem
Kaa var but hokejs par daudz un vel pie tam tadaa limenii!!?? izcili tagad varesim ritigi redzeet uz ko Latvijas izlase ir spejiga!

     [+] [-]

, 2010-10-22 14:25, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: vienreiz toč bija C, B un A izlases, liekas pie Vasiļjeva
tas jau bija sen. Tagad tikai priecātos, ja tā notiktos atkal... taču tas ir iespējams tikai tad, ja RD PO nokļūst vismaz līdz konferences finālam... taču tad jautājums, cik no RD vispār būtu gatavi spēlēt PČ un kādi viņi izskatītos...

     [+] [-]

, 2010-10-22 14:31, pirms 15 gadiem
Godiigi sakot - neinteresee.

Taapat jau pirmaas triis mainjas ir zinaamas. Skatiities kaa Dzherinsh vai Blinovs sitaas par iespeeju speeleet 4. mainjaa - kas tur interesants?

Maajas speeles buutu jaaorganizee Liepaajaa vai Daugavpilii, tur vismaz buus pilnu tribiinju efekts. Citaadi atkal buus 2 tuukstoshi Areenaa.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 14:34, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Taapat jau pirmaas triis mainjas ir zinaamas. Skatiities kaa Dzherinsh vai Blinovs sitaas par iespeeju speeleet 4. mainjaa - kas tur interesants?
Maajas speeles buutu jaaorganizee Liepaajaa vai Daugavpilii, tur vismaz buus pilnu tribiinju efekts. Citaadi atkal buus 2 tuukstoshi Areenaa.
Nu interesanti ir redzēt dažus visu sezonu leģionārus, piem Saulieti, Pečuru u.t.t.

Tad jau labak Tukumā vai Jelgavā - ja man sagribas paskatīties lai nav tik tālu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 14:35, pirms 15 gadiem
Ja būtu 2.pārbaudes spēles-izlase no 8-12 vietai.
Ja būs 11.pārbaudes spēles-izlase no 8-12 vietai.
Galvenais, lai Kiram piķis pietiek!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 14:35, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Es tik atceros ka Grabovskis bija par rezerves izlases(B) izveidošanu un vienu gadu tāda arī spelēja izaicinājuma turnīru.Tas laikam bija kad vecie vēl spēleja(Tambiks,Kercš).
Bij ārī otrā izlase. Bet mēs runājām par pirmās izlases gatavošanās posmu pavasarī, kad tiek sijāti kandidāti

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 14:36, pirms 15 gadiem
LAtvija pret Spānijas izlasi

     [+] [-]

, 2010-10-22 14:41, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Es tik atceros ka Grabovskis bija par rezerves izlases(B) izveidošanu un vienu gadu tāda arī spelēja izaicinājuma turnīru.Tas laikam bija kad vecie vēl spēleja(Tambiks,Kercš).
Minos, ka LV izlase Nr. 2 spēlēja ar zviedriem divas pārbaudes spēles.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 14:41, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Godiigi sakot - neinteresee.

Taapat jau pirmaas triis mainjas ir zinaamas. Skatiities kaa Dzherinsh vai Blinovs sitaas par iespeeju speeleet 4. mainjaa - kas tur interesants?

Maajas speeles buutu jaaorganizee Liepaajaa vai Daugavpilii, tur vismaz buus pilnu tribiinju efekts. Citaadi atkal buus 2 tuukstoshi Areenaa.
Nu nav jau teikts, cik gara ievilksies RD sezona un kas no RD būs gatavi izlasē spēlēt...

     [+] [-]

, 2010-10-22 14:44, pirms 15 gadiem
Nu vismaz varees parbaudiities normaali

     [+] [-]

, 2010-10-22 14:49, pirms 15 gadiem
Dandris rakstīja: Nu vismaz varees parbaudiities normaali
Jēga no tās pārbaudīšanās būs tikai tādā gadijumā, ja no izlases treneriem būs vismaz viens. Ja būs kā treneri Baldonieks un Vasiļjonoks, tad jēga principā minimāla.

     [+] [-]

, 2010-10-22 14:56, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jēga no tās pārbaudīšanās būs tikai tādā gadijumā, ja no izlases treneriem būs vismaz viens. Ja būs kā treneri Baldonieks un Vasiļjonoks, tad jēga principā minimāla.
tur tev taisniiba

  -3 [+] [-]

, 2010-10-22 15:12, pirms 15 gadiem
Tas ir mulkigi taisit kaut kadus turnirus. Musu hokejisti bus nogurushi. Turklat ja dazhas speles notiks KHL un MHL play-off laikaa ,tad spelet ar LAC sastavu butu neprats un mes sevi pataisitu par izsmieklu zaudejot Zviedriem vai somiem ar 0-10. Shadi turniri padaris PC neskatamu un neinteresantu ,jo visas komandas bus ,ka seit jau mineja viens kaa izspiestas janogas.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-22 15:16, pirms 15 gadiem
manchester78 rakstīja: Tas ir mulkigi taisit kaut kadus turnirus. Musu hokejisti bus nogurushi. Turklat ja dazhas speles notiks KHL un MHL play-off laikaa ,tad spelet ar LAC sastavu butu neprats un mes sevi pataisitu par izsmieklu zaudejot Zviedriem vai somiem ar 0-10. Shadi turniri padaris PC neskatamu un neinteresantu ,jo visas komandas bus ,ka seit jau mineja viens kaa izspiestas janogas.
Nu cik var rakstīt dumības zviedriem somiem tajā laikā arī ir pleijofi tā kā nomierinies pat LAČ izlase tam sastāvam diez vai zaudētu 10:0

     [+] [-]

, 2010-10-22 15:18, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Nu interesanti ir redzēt dažus visu sezonu leģionārus, piem Saulieti, Pečuru u.t.t.
Nu pie normālu centru trūkuma Bērziņonkuli jau arī varētu vismaz uz pārbaudi šoreiz paņemt un pavērot vai jams ir (būs) pielicis pie spēles vai nē..... Iespējams, tad varēs izlasē atjaunot maiņu Dārziņš -Bērziņš - M.Rēdlihs....

     [+] [-]

, 2010-10-22 15:20, pirms 15 gadiem
Dandris rakstīja: Nu vismaz varees parbaudiities normaali
Pārbaudīt Latvijas izlases kandidātus pret citu valstu izlases kandidātiem? Nevienai izlasei ziemā uz šiem turnīŗiem (spēlēm) nebūs pat 50% no pamatsastāva. pavasarī jo tuvāk čempim jo spēcīgās sastāvs bet arī tad labi ja 70%. Man ja liekas, ka tās rudens un ziemas pauzes nu galīgi nevajag izlases dalībniekiem. Ja arī būs labākais sastāvs tad tik un tā viņi spēlēs kā RD ar koijotiem - ar gariem zobiem.

     [+] [-]

, 2010-10-22 15:20, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu pie normālu centru trūkuma Bērziņonkuli jau arī varētu vismaz uz pārbaudi šoreiz paņemt un pavērot vai jams ir (būs) pielicis pie spēles vai nē.....
Loģiski. Nav jau daudz variantu, izlasē ar mikušiem neaizlāpisies

     [+] [-]

, 2010-10-22 15:21, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Nu cik var rakstīt dumības zviedriem somiem tajā laikā arī ir pleijofi tā kā nomierinies pat LAČ izlase tam sastāvam diez vai zaudētu 10:0
LAČ izlase sasitīs tos 4 un 5 sastāvus, kā māla krūzīti

     [+] [-]

, 2010-10-22 15:22, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Maajas speeles buutu jaaorganizee Liepaajaa vai Daugavpilii
Labāk Ogrē.

     [+] [-]

, 2010-10-22 15:22, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu pie normālu centru trūkuma Bērziņonkuli jau arī varētu vismaz uz pārbaudi šoreiz paņemt
Vēl pavisam nesen spēlēšana SM-līgā bija tikpat kā garants vietai izlasē.

  -3 [+] [-]

, 2010-10-22 15:23, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu pie normālu centru trūkuma Bērziņonkuli jau arī varētu vismaz uz pārbaudi šoreiz paņemt un pavērot vai jams ir (būs) pielicis pie spēles vai nē..... Iespējams, tad varēs izlasē atjaunot maiņu Dārziņš -Bērziņš - M.Rēdlihs....
Ak tu riebīgais un kā ar Džeriņu? Atkal gribi nelaist džeku pie spēles?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 15:24, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Labāk Ogrē.
Jums vai ta vēl tur nav saimniecības preču tirdziņš...?

  +2 [+] [-]

, 2010-10-22 15:26, pirms 15 gadiem
VilnisJ rakstīja: Ak tu riebīgais un kā ar Džeriņu? Atkal gribi nelaist džeku pie spēles?
Izlasē nav jāspēlē "ielaistajiem", bet labākajiem..... Ja čalis "nokodīs" (būs labāks par) to pašu Bērziņu, tad neredzu problēmu, lai Džeriņš spēlētu izlasē.....

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 15:26, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Jums vai ta vēl tur nav saimniecības preču tirdziņš...?

     [+] [-]

, 2010-10-22 15:27, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Izlasē nav jāspēlē "ielaistajiem", bet labākajiem..... Ja čalis "nokodīs" (būs labāks par) to pašu Bērziņu, tad neredzu problēmu, lai Džeriņš spēlētu izlasē.....
Viņam klubā Mikušs janokož, jo sēžot Arēnas tribīnēs diez vai viņš nokodīs Bērzu....

     [+] [-]

, 2010-10-22 15:33, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Jums vai ta vēl tur nav saimniecības preču tirdziņš...?
halle strādā un nekas neliecina, ka varētu nestrādāt

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 15:35, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Viņam klubā Mikušs janokož, jo sēžot Arēnas tribīnēs diez vai viņš nokodīs Bērzu....
Tik redz' klubā jau dažs labs "zirgu jāšanas" speciālists nedod viņam to iespēju nokost to Mikušu.....

     [+] [-]

, 2010-10-22 15:37, pirms 15 gadiem
Sākumā likās,ka pārskatījos. 11 ir tiešām "mazliet" par daudz.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 15:38, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu pie normālu centru trūkuma Bērziņonkuli jau arī varētu vismaz uz pārbaudi šoreiz paņemt un pavērot vai jams ir (būs) pielicis pie spēles vai nē..... Iespējams, tad varēs izlasē atjaunot maiņu Dārziņš -Bērziņš - M.Rēdlihs....
es vairāk gribētu Vilkoitu ieraudzīt šajās pārbaudes spēlēs laukumā, taču tas, acīmredzot, ir nereāli, jo HK Rīga šajā laikā, visticamāk, būs jāspēlē play-offos...

     [+] [-]

, 2010-10-22 15:43, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: es vairāk gribētu Vilkoitu ieraudzīt šajās pārbaudes spēlēs laukumā, taču tas, acīmredzot, ir nereāli, jo HK Rīga šajā laikā, visticamāk, būs jāspēlē play-offos...
Nu redzot cik tomēr dažādos līmeņos spēlē komandas MHL, domāju, RD ir visas iespējas (ja paši nesāks dirs*ies) aiztikt vismaz līdz savas konferences pusfinālam/ finālam... Vilkoitam, ja čalis turpinās šādā pašā garā kapāt jau var nospīdēt ne tikai izsaukums uz kādu izlases pārbaudes spēli bet arī ietikšana KHL izlasē spēlēs ar ZA vienaudžiem....

     [+] [-]

, 2010-10-22 15:50, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tik redz' klubā jau dažs labs "zirgu jāšanas" speciālists nedod viņam to iespēju nokost to Mikušu.....
Nu tais retajos brīžos kad ir laukumā ir jāizšauj. pateikt viegli, izdarīt grūti, bet citu recepti neredzu....pirmsmikuša ērā šis spēlēja labi, bet viņam katrā spēlē bija vismaz viena superizdevība golam, kuras tika pūdelētas. Bet es protams ceru ka tomēr tiks pie spēļu prakses RD

  -1 [+] [-]

, 2010-10-22 15:53, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu redzot cik tomēr dažādos līmeņos spēlē komandas MHL, domāju, RD ir visas iespējas (ja paši nesāks dirs*ies) aiztikt vismaz līdz savas konferences pusfinālam/ finālam... Vilkoitam, ja čalis turpinās šādā pašā garā kapāt jau var nospīdēt ne tikai izsaukums uz kādu izlases pārbaudes spēli bet arī ietikšana KHL izlasē spēlēs ar ZA vienaudžiem....
tur jau tā nelaime, ka HK Rīga var tikt tālu PO! tas nozīmē tikai vienu - neviens no HK Rīga netiks uz "lielās" izlases treniņnometni, jo būs jāspēlē PO (kas var ievilkties vispār līdz PČ sākumam).
Savukārt, par to MHL izlasi - manuprāt, stipri bezjēdzīgs pasākums. Vēl jo vairāk tāpēc, ka Krievijas U20 izlasei novembra beigās ir 6 spēļu Supersērija pret CHL līgu izlasēm.
Savukārt, MHL spēles pret NCAA diez vai būs īpašs notikums dīķa otrā pusē (atšķirībā no Supersērijas) - nu atrausies smagi no Jēlas un Bostonas unveristātēm, pacīnīsies ar Vestpointu... iespējams, kārtīgi sakaus abas EJHL komandas...

     [+] [-]

, 2010-10-22 16:08, pirms 15 gadiem
manchester78 rakstīja: Tas ir mulkigi taisit kaut kadus turnirus. Musu hokejisti bus nogurushi. Turklat ja dazhas speles notiks KHL un MHL play-off laikaa ,tad spelet ar LAC sastavu butu neprats un mes sevi pataisitu par izsmieklu zaudejot Zviedriem vai somiem ar 0-10. Shadi turniri padaris PC neskatamu un neinteresantu ,jo visas komandas bus ,ka seit jau mineja viens kaa izspiestas janogas.
Bez LAČ, BAČ un Dinamo un pastaav ari speletajai, kas spelee arzemees.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-22 16:13, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Abrag priekš viņiem ir citas izlases kur spēlēt.Tik pat labi tad jau varetu izlasi komplektet no LM2
kuriem "viņiem"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-22 16:21, pirms 15 gadiem
Problēma ir tā, ka, izskatās mūsu spēlētājiem vairs nav īstas motivācijas spēlēt citādi, kā izņemot par naudu... Abrag, Tu arī raksti - "nelaime ir tā, ak Rīga var tikt tālu PO". Tur jau tā lieta, ka klubam tā nav nelaime, bet izlasei- izskatās ka problēmas rada. Redz, man nav īstas skaidrības par mērķiem vispār. Precizēšu, kāpēc spēlējam KHL un MHL. Tikt tālu po nozīmē nodzīt spēlētājus pasaules čempionātam. Zaudēt visiem KHL un MHL - nepatīk nevienam no mums. RD nav izlases bāzes klubs utt... Vispār bardaks

  -3 [+] [-]

, 2010-10-22 16:29, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Problēma ir tā, ka, izskatās mūsu spēlētājiem vairs nav īstas motivācijas spēlēt citādi, kā izņemot par naudu... Abrag, Tu arī raksti - "nelaime ir tā, ak Rīga var tikt tālu PO". Tur jau tā lieta, ka klubam tā nav nelaime, bet izlasei- izskatās ka problēmas rada. Redz, man nav īstas skaidrības par mērķiem vispār. Precizēšu, kāpēc spēlējam KHL un MHL. Tikt tālu po nozīmē nodzīt spēlētājus pasaules čempionātam. Zaudēt visiem KHL un MHL - nepatīk nevienam no mums. RD nav izlases bāzes klubs utt... Vispār bardaks
Es tam pieeju no savas subjektīvās puses: manā proritāšu skalā izlase (jo sevisķi PČ!) ir #1. Līdz ar to, man personīgi labāk patīk, ja izlasē ir motivēti spēlētāji nekā PO nodzenāti... tāpēc es būšu absolūti vīlies, ja RD KHL PO tiks tālāk par pirmo kārtu...
Tāpat arī attiecībā uz MHL - piemēram, man liekas, ka Vilkoitam ir daudz lielāks potenciāls nekā Bērziņam, Širokovam, A.Džeriņam vai Pečuram. Tāpēc ir skumji, ka viņam lielās izlases treniņnometne visticamāk ies gar degunu... (ja tā bija zināma vilšanās, ka Vilkoitam šī sezona jāaizvada junioru līgā...).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-22 16:44, pirms 15 gadiem
Labi, ka vairums pārbaudes spēļu izbraukumā - varēs normāli gatavoties čempim, neplēšot d... lai izpatiktu saviem skatītājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-22 16:51, pirms 15 gadiem
2 Abrags
Manā skatījumā problēmas sakne ir diagnosticējama, bet nelabojama. Piedalīšanās svešu valstu čempionātos nekad nebūs stimuls cīnīties par uzvaru tajos. Arī šie čempionāti ir veidoti tās valsts interesēs, kur tie notiek. Ja, nedod Dievs, izkrītam no A grupas un būtu jāspēlē par atgriešanos, kas KHL vēl čempionāts, kas tad spēlētu un kam galva par to sāpētu tajā pašā Krievijā? Mazas valsts problēma un ne tikai sportā.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-22 16:54, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Abragam - viņiem tas ir HK Rīga.Itkā par hokeju interesējies ne jau pirmo gadu bet nesaproti ka DAŽUS juniorus lielo izlašu satāvos iekļauj ja viņi ir draftēti pirmajās kārtās un tad vēl pablāvi izskatās uz kopējā fona. Latvija nerīko sparingus ar Bulgāriju un Rumāniju. Atceros pagājšgad Rumānijas U-20 aizvadīja maču ar mūsu U-18 kuru parliecinosi vinnēja.
redzi, nav īpaši vērts izlasei uz treniņnometni piesaistīt spēlētājus, kuriem īsti nav nekāda potenciāla... Loģiski, ka perspektīvākie ir tie, kas neko diži nav pārauguši (vai vispār vēl ir) U20 vecumu. Respektīvi, tādus, kam ir potenciāls. Šobrīd par 90% tādi ir savākti HK Rīga. Vēl daži ir LM.
Savukārt, Tevis piesauktais Apelis ir jau bez jebkāda potenciāla. Nu neprogresēs viņš Latgalē spēlējot - tomēr nav tas līmenis. Bija cerīgs aizsargs, taču kaut kas viņam tai karjerā nesanāca... Labi, pieņemsim, ka pēc gada viņš aizbrauc uz Angliju - tāpat viņš vēl vairāk būs attālinājies no izlases līmeņa nevis tam pietuvojies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-22 17:43, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Pirmkārt, nodalīsim 3 februāra spēles no 8 pirms čempionāta spēlēm.

8 spēlēs pirms PČ - jāsaka, nav maz... ja nemaldos, vienu gadu, kad bija 7, Znaroks jau rūca, ka esot par daudz... Tas būtu ļoti OK, ja sagatavošanās process būtu kā Zviedrijā vai Somijā (kur kandidātu uz izlasi ir ļoti daudz), respektīvi, sāk C sastāvs, tad notiek atsijāšana, turpina B sastāvs, atkal atsijāšana un beigās paliek jau A sastāvs... Taču mums jau šobrīd par 90% ir skaidrs sastāvs uz PČ! Ir baigā jēga dzenāt tādus Spruktus, Dārziņus, M.Rēdlihus u.c. pa n-tajām pārbaudes spēlēm?? Cita lieta, ja sākumā laukumā izietu tie, kam cerības uz PČ ir stipri mazas...

Un otra lieta, KHL play-offi - uz 30. martu vēl pilnā sparā būs tikai KHL konferenču fināli, tātad visticamāk, ka vismaz pimās 2 spēles būs bez Znaroka (un iespējams, pat bez RD spēlētājiem)... Starp citu, Kirovs pavasarī/vasarā pieprasīja, lai Znaroks atrod izlasei vēl vienu treneri, kurš būtu brīvs KHL play-offu laikā - tāds ir atrasts???
nūū vēl jau laika gana lai atrastu to treneri, bet jau tad domāju, ka tas nav īpaši nopietni......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-22 17:57, pirms 15 gadiem
izklausās pa slimu tās 11 pārbaudes spēles. kā nekā izlases lielākais kodols respektīvi lielākā komandas daļa visu sezonu spēlē kopā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-24 15:05, pirms 15 gadiem
manuprat vis vel var mainities :d