Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Šuplers apstiprināts (labots)

Andrejs Siliņš

Šuplers apstiprināts (labots)
Juliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze"

Rīgas "Dinamo" hokeja kluba padome šodien sēdē apstiprinājusi valdes izvirzīto kandidātu galvenā trenera amatam Juliusu Šupleru, eSports.lv informēja valdes loceklis Viesturs Koziols.

"Padome apstiprinājusi valdes izvirzīto kandidātu," sacīja Koziols. "Tuvāko pāris dienu laikā man ar viņu būs tikšanās un tad arī tiks noslēgts līgums. Viņa nosacījumus jau esmu dzirdējis Halifaksā pasaules čempionāta laikā. Padome izteikusi savas norādes līguma slēgšanā."

Koziols arī pastāstīja, ka ar treneri iecerēts līgumu slēgt uz termiņu pēc sistēmas 1+1. Tātad, ja pēc pirmās sezonas ar padarīto darbu vadību būs apmierināta, līgums tiks pagarināts.

Jau iepriekš tieši Šuplers tika minēts kā galvenais kandidāts uz Rīgas "Dinamo" galvenā trenera amatu. Kā viens no reālākajiem pretiniekiem Šupleram tika minēts Robijs Ftoreks, kurš strādājis par galveno treneri arī pasaules hokejā Mekā Nacionālajā Hokeja līgā (NHL).

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2008-05-22 17:02, pirms 16 gadiem
RD nav kadas majas lapas vai kas lidzigs netaa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-22 17:03, pirms 16 gadiem
Varbūt ka var dabūt Simsonu uz interviju ņemot vērā, ka viņš visticamāk kārtos visas kluba tehniskās lietas no sērijas būs fanklubs nebūs fanklubs kāds būs, būs abonomenti nebūs kāda būs kluba simbolika u.t.t. pieļauju ka pie tā visa šobrīd notiek aktīvs darbs un līdzjutējiem tas varētu būt interesanti...

 +18 [+] [-]

, 2008-05-22 17:03, pirms 16 gadiem
Ja viņš būs, būs jāiet boikotēt pie LHF...

 +10 [+] [-]

, 2008-05-22 17:03, pirms 16 gadiem
pilnigi piekritu ka Šupleru navajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-05-22 17:05, pirms 16 gadiem
vajaga kadu no ziemelamerikas lai iemaca speka speli.

  +6 [+] [-]

, 2008-05-22 17:05, pirms 16 gadiem
nevajag mums viņu.

     [+] [-]

, 2008-05-22 17:06, pirms 16 gadiem
Nedod Dievs ka Šuplers par galveno treneri...
Pēc tādas izgāšanās apstiprināt par galveno tas būtu grēks..

  +9 [+] [-]

, 2008-05-22 17:08, pirms 16 gadiem
Varbūt vienreiz vajag pārtraukt rakstīt klačas?Noskaidrojiet vienreiz par visām reizēm un basta.Privātā dzīve kaut kāda......

  +9 [+] [-]

, 2008-05-22 17:08, pirms 16 gadiem
nu jā bet Koziols grib tieši viņu a lipmans gri NHL veci... šoreiz esmu lipmana pusee(man šķiet vienīgo reizi)...

 +33 [+] [-]

, 2008-05-22 17:09, pirms 16 gadiem
Otrs kandidāts ir Robijs Ftoreks
1971-72 U.S. Olympic Team Intl
1972-73 Virginia Wings AHL
1972-73 Detroit Red Wings NHL
1973-74 Virginia Wings AHL
1973-74 Detroit Red Wings NHL
1974-75 Tulsa Oilers CHL
1974-75 Phoenix Roadrunners WHA
1975-76 Phoenix Roadrunners WHA
1976-77 Phoenix Roadrunners WHA
1977-78 Cincinnati Stingers WHA
1978-79 Cincinnati Stingers WHA
1979-80 Quebec Nordiques NHL
1980-81 Quebec Nordiques NHL 78 24 49 73 punkti labākā sezona
1981-82 Quebec Nordiques NHL
1981-82 New York Rangers NHL
1982-83 New York Rangers NHL
1983-84 Tulsa Oilers CHL
1983-84 New York Rangers NHL
1984-85 New Haven Nighthawks AHL
1984-85 New York Rangers NHL
1985-86 New Haven Nighthawks AHL


Coaching
1985-86 New Haven Nighthawks AHL Head Coach
1986-87 New Haven Nighthawks AHL Head Coach
1987-88 New Haven Nighthawks AHL Head Coach
1987-88 Los Angeles Kings NHL Head Coach
1988-89 Los Angeles Kings NHL Head Coach
1989-90 Halifax Citadels AHL Head Coach
1990-91 Quebec Nordiques NHL Assistant Coach
1991-92 New Jersey Devils NHL Assistant Coach
1992-93 Utica Devils AHL Head Coach
1993-94 Albany River Rats AHL Head Coach
1994-95 Albany River Rats AHL Head Coach
1995-96 Albany River Rats AHL Head Coach
1996-97 New Jersey Devils NHL Assistant Coach
1997-98 New Jersey Devils NHL Assistant Coach
1998-99 New Jersey Devils NHL Head Coach
1999-00 New Jersey Devils NHL Head Coach
2001-02 Boston Bruins NHL Head Coach
2002-03 Boston Bruins NHL Head Coach
2003-04 Albany River Rats AHL Head Coach
2004-05 Albany River Rats AHL Head Coach
2005-06 Albany River Rats AHL Head Coach
2007-08 Eri Otters OHL Head Coach

 +27 [+] [-]

, 2008-05-22 17:10, pirms 16 gadiem
es domāju, ka Šuplers nav īsti ta kandidatūra Rīgas Dinamo vienībai.Sekojošu argumentu dēļ:
1. Slovakijas izlases treneris un uzreiz spiegs Latvijas izlasē
2. Nesekmīgs starts ar Jaroslavļas komandu
3. NAV NHL pieredzes, kas dotu specifiku treņinprocesā

Pie plusiem varu minēt tikai to, ka nav komunikācijas barjera, tomēr varēs normāli pateikt krieviski.
Slēpts komentārs: krilav

  -2 [+] [-]

, 2008-05-22 17:11, pirms 16 gadiem
Demar rakstīja: Kas vainas Šupleram?? Viņam vismaz mūsu hokejs un lielākā daļa dinamo hokejistu ir zināmi...

un??? tas neko nenozīmē...
tad jau K.Lindrstrēmu varēja labāk saorganizēt...

     [+] [-]

, 2008-05-22 17:13, pirms 16 gadiem
galigi garam ar to Supleru, es saku ne, ne, ne!
Ar Slovakijas izlasi izkrist uz izdzivosanas grupu...zinu, ka man teiks, ka nebija labakais sastavs, bet nu stipri saubos, ka sastavs bija vajaks neka Vacijai vai Norvegijai

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 17:14, pirms 16 gadiem
LETA tiko paradijās raksts ka Šuplers ir apstiprināts.... 3 balsoja par 1 pret !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-05-22 17:15, pirms 16 gadiem
Tikai ne vasiļjevu, Šuplers pavisam cita lieta, un PČ protams bija apstākļu sakritība, slovaki norvēģus pieveica 5-1, ar somiem līdzīgi 2-3, spēē ar vāciju nepaveicās bija viena melnā diena, kopumā jau šuplers kā trenerie ir ļoti labs, priekš Latvijas līmeni viņš bija par labu bet KHL pašā laikā.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 17:16, pirms 16 gadiem
Da viņi tak visu sapisīs ar šuplera paņemšanu!Tad jau noteikti vēl gribēs lai šuplers vada LV izlasi!Da nu i nafig!
Slēpts komentārs: jagris

  -1 [+] [-]

, 2008-05-22 17:19, pirms 16 gadiem
Ceru, ka Šupleru tomēr neapstiprinās... Ta jau moš labāk Vasiļjevu...? Ko principā arī varētu par nākamo izlases treneri apstiprināt, jo tak RD būs "izlases bāzes komanda" un tad loģiski būtu, ja RD trenētu tas pats vīriņš kas trenētu izlasi!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-22 17:22, pirms 16 gadiem
jakijs rakstīja: LETA tiko paradijās raksts ka Šuplers ir apstiprināts.... 3 balsoja par 1 pret !!!

Cerams ka tā nav taisnība!

     [+] [-]

, 2008-05-22 17:23, pirms 16 gadiem
Ja padome apstiprināja Šupleru, tad arī ir apstiprināts! Ne Koziols, ne Lipmans, ne Godmanis tur vairs neko mainīt nevar!

     [+] [-]

, 2008-05-22 17:25, pirms 16 gadiem
Nu no šī trenera būs atkarīga arī nākamās sezonas Latvijas izlases sniegums! Gribētos, lai treneris tieši uzvelk mūsu puišus uz meistarību, jo grupa mums būs ļoti sarežgīta!
nu pagaidām ar visiem šeit salasītajiem neizskatās komanda daudz spēcīgāka kā bija R2000 belarusu čempī, tā ka vaig domāt un lasīt spēcīgus legionārus kuri tad būs tie vadošie!!!
lai izdodas atrast to parezo treneri(r 2000 ar jūli amnuprāt izskatijās pietiekami labi, tikai tagad daudz dažādas kritikas pāri viņa galvai, kā būtu ar kanādieti hz, bet puisim liela pieredze, taču tikai ziemeļamerikā)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +35 [+] [-]

, 2008-05-22 17:27, pirms 16 gadiem
krilav rakstīja: Paskaties PČ hokeja rezultātu.. Ar tādu izlasi kā Slovēnija palikt 13. vietā...



SLOVĀKIJA!
Būtu ar Slovēņiem palicis 13. vietā, viņam Ļubļanas centrā pieminekli uzceltu!

 +10 [+] [-]

, 2008-05-22 17:28, pirms 16 gadiem
krilav rakstīja: Paskaties PČ hokeja rezultātu.. Ar tādu izlasi kā Slovēnija palikt 13. vietā...

Slovākiju ne Slovēniju murmuli!

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 17:28, pirms 16 gadiem
malezhik85 rakstīja: es domāju, ka Šuplers nav īsti ta kandidatūra Rīgas Dinamo vienībai.Sekojošu argumentu dēļ:
1. Slovakijas izlases treneris un uzreiz spiegs Latvijas izlasē
2. Nesekmīgs starts ar Jaroslavļas komandu
3. NAV NHL pieredzes, kas dotu specifiku treņinprocesā


nu nedomāju ka viņš ilgi taj amatā turēsies , bet tev taisnība
par nhl- vai tas tik ļoti vaidzīgs? no tā viedokļa ka varētu piesaistīt legionārus no nhl tas jā!

Pie plusiem varu minēt tikai to, ka nav komunikācijas barjera, tomēr varēs normāli pateikt krieviski.

  +3 [+] [-]

, 2008-05-22 17:32, pirms 16 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: nu nedomāju ka viņš ilgi taj amatā turēsies , bet tev taisnība
par nhl- vai tas tik ļoti vaidzīgs? no tā viedokļa ka varētu piesaistīt legionārus no nhl tas jā!

Pie plusiem varu minēt tikai to, ka nav komunikācijas barjera, tomēr varēs normāli pateikt krieviski.


Es domāju, ka NHL treņinprocess drusciņ atšķiras no eiropiešu trņinprocesa, jo tomēr me runājām par Rīgas Dinamo, bet tā ir izlases bāze. Es domāju jaunā treņiņprocesa ieviešana tikai padarīs mūsu jaunus hokejistus meistarīgākus. Būtu ļoti labi, ja treneris būtu ar NHL pieredzi, jo KHL ir ĻOTI STIPRA LĪGA un NHL speciālists dos tikai pozitīvu grūdienu izlases attīstībai.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 17:35, pirms 16 gadiem
Paskatoties slovākijas izlases rezultātus šinī chempī... nu nez, neškiet ka viņs labākais variants!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-22 17:36, pirms 16 gadiem
Paskatieties ko tas Ftoreks un ko kaut kāds tur Šuplers ir iespējuši, Šuplers pēc zīdaiņa izskatās.

  -2 [+] [-]

, 2008-05-22 17:38, pirms 16 gadiem
suplers nemak trenet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-22 17:42, pirms 16 gadiem
Godiigi sakot visu ko raksta beigaas izraadaas baumas....man jau saak likties ka taads Dinamo ar kaut kaada bauma un kaadam dzeeraajam baltaas peeliites skrien...... Saaku shaubiities vai liidz sezonas saakumam spees savaakt sastaavu ieskaitot ar treneri....

 +10 [+] [-]

, 2008-05-22 17:49, pirms 16 gadiem
malezhik85 rakstīja: Es domāju, ka NHL treņinprocess drusciņ atšķiras no eiropiešu trņinprocesa, jo tomēr me runājām par Rīgas Dinamo, bet tā ir izlases bāze. Es domāju jaunā treņiņprocesa ieviešana tikai padarīs mūsu jaunus hokejistus meistarīgākus. Būtu ļoti labi, ja treneris būtu ar NHL pieredzi, jo KHL ir ĻOTI STIPRA LĪGA un NHL speciālists dos tikai pozitīvu grūdienu izlases attīstībai.


Kādus jaunos hokejistus??? Kuri tad mums "Dinamo" būs tie jaunie??? Jeb Tu vēljoprojām Dārziņu pieskaiti pie jaunajiem?

  +9 [+] [-]

, 2008-05-22 17:52, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Kādus jaunos hokejistus??? Kuri tad mums "Dinamo" būs tie jaunie??? Jeb Tu vēljoprojām Dārziņu pieskaiti pie jaunajiem?

Vai tad Tu nezini, BMW Latvijā ir diagnoze tāpat kā hokejisti jauni skaitās līdz 27 gadiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 17:56, pirms 16 gadiem
Mums vajag, nevajag, slikts, jāiet piketēt.. Šķiet, ka daži sajutušies nozīmīgi un nesaprot, ka tas ir biznesa projekts, kurā tas, kuram nauda arī nosaka toni. Un tādi siekalaini komentētāji var ieskrieties.
Slēpts komentārs: Tomijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-22 18:04, pirms 16 gadiem
ejam labak lidzi NHL nevis Slovakijas extraligas virzienā, Šupleru nevajag!!!
tā gribētos vienreiz lai kads amerikānis trenē!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-22 18:04, pirms 16 gadiem
Sobriit gruuti spriest cik labs vai slikts buus Suplers.
P.S. Kaads nezina vai Suplers turpinaas treneet Slovaakijas izlasi?

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 18:04, pirms 16 gadiem
varbūt par to vai labs vai slikts spriedīsim pēc sezonas

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 18:04, pirms 16 gadiem
Demar rakstīja: Piekrītu,Latvijā ir dīvaina tradīcija 23-26 gadus vecus hokejistus(arī basketbolistus un futbolistus) uzskatīt par nez kādu jauno paaudzi...23 gados spēlētājam jau ir jātaisa rezultāts


23 gados? Nu iespējams (personīgi es viņus par jaunajiem neuzskatu), bet pasaules hokejā aizvien vairāk ienāk 20 gadīgi un jaunāki hokejisti (kā "rezultāta taisītāji"). Tas pats Malkins, Krosbijs, Ovečkins, Tavarezs, Keins, Toevzs, Stamkoss jau nesasniedzot 20 gadu vecumu bija "stāri". Var jau teikt, ka šie ir lielvalstu hokeja supertalanti... bet Kopitars?

Par tiem "jaunajiem"... Tas pats Karsums Latvijā tiek uzskatīts par jauno, bet viņam jau ir 22 gadi. Jā, nekāds vecais viņš nav, bet pie jaunajiem viņu pieskaitīt (uz pasaules hokeja fona) arī vairs nevarētu... .

Vēl ļoti spilgti ir palicis atmiņā Māris Ziediņš (drīzāk ne viņš, bet "aura" ap viņu). Kad viņš debitēja izlasē viņam bija jau 26 vai pat 27 gadi, bet kā "visi baigi fanoja", ka izlasē ir kāds "jaunais"...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 18:06, pirms 16 gadiem
Ziks rakstīja: Mums vajag, nevajag, slikts, jāiet piketēt.. Šķiet, ka daži sajutušies nozīmīgi un nesaprot, ka tas ir biznesa projekts, kurā tas, kuram nauda arī nosaka toni. Un tādi siekalaini komentētāji var ieskrieties.


oi oi pareizais atradies, kā tu zini ka es neesmu investejis tajā klubā!!!! fig tu zini gaili

     [+] [-]

, 2008-05-22 18:06, pirms 16 gadiem
Jēkabpils rakstīja: ejam labak lidzi NHL nevis Slovakijas extraligas virzienā, Šupleru nevajag!!!
tā gribētos vienreiz lai kads amerikānis trenē!


Amerikānis/kanādietis nāktu ar savu Ziemeļamerikas stilu, bet kā pierāda un parāda izlases spēles (un tieši no izlases būs apmēram 50% spēlētāju), tad mūsu hokejisti tā nevar (negrib?) spēlēt...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-22 18:06, pirms 16 gadiem
Labākais variānts !!! YESS !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-05-22 18:11, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Otrs kandidāts ir Robijs Ftoreks:...

Palasot Edgara ierakstus, manuprāt, Mighty Kirov(mighty Vorik, no otras puses) atkal ir kko samuldējies, es noteikti būšu viens no Rīgas ''Dinamo'' atbalstītājiem, lai man pašam ir sava dzīve(Kas saistīta ar uzņēmēja darbību), neskaitot sportu, nu lai arī būtu slovāku hokejs, man pret šo hokeju nav ko iebilst, bet manuprāt šādi treneri kā Robijs Ftoreks ir izmantoti, lai saceltu lielāku ažiotāžu ap Rīgas ''Dinamo''.

     [+] [-]

, 2008-05-22 18:13, pirms 16 gadiem
Demar rakstīja: to Juris

Nu to 23 es tik tā, kā piemēru...rezultātu var taisīt arī jaunāki hokejisti.

Vienkārši mums bieži vien ir tā, ka 23 gadīgus spēle'tāju slikto sniegumu attaisno ''ai nu tas jau jaunais, vēl jau nav pieredze utt''


Nu es jau saprotu, vienkārši gribēju pievērst uzmanību, ka mūsdienās tie "vilcēji" reāli jau agrāk uzrodas. Jebšu tā jau ir pasaules hokeja tendence un ja Latvija grib turēties Augstākajā divīzijā un spēlēt labu hokeju klubu līmenī, tad šīm tendencēm ir jāmēģina sekot līdzi.

Latvijas hokeja līdzjutēju vidē vispār ir daudz "interesantu" spriedumu (kuri jau gadu gaitā ir iegājušies)... Labi, ka Ivanānu nesauca par jauno (vismaz ja arī tas notika (bija redzēti arī tādi momenti), tad ne tādā apjomā)

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 18:13, pirms 16 gadiem
Dzivosim redzesim! Taka visiem pacietibu un ap jauno gadu jau zinasim precizi kads tas Julius isti ir!!!!

     [+] [-]

, 2008-05-22 18:15, pirms 16 gadiem
Gan jau, ka "taupīšanas nolūkos" Šupleru apstiprināja... lai pašiem vairāk "komadējumiem" u.c izdevumiem paliek! Ftoreks droši vien arī biš vairāk prasija...

     [+] [-]

, 2008-05-22 18:20, pirms 16 gadiem
vai tad kāds šaubijās... viss šis cirks ar treneriem, tas tā priekš mums ļautiņiem, nu kā konkursā par nosaukumu Dimano! viss sen jau ir izlemts!

     [+] [-]

, 2008-05-22 18:24, pirms 16 gadiem
Nu, ko... Kirovs, kas bija pret Supleru, atkal uzmests!
Ja sis klubs nebutu biznesa projekts, kas abiem izdevigs, oi oi oi, kadas blaustisanas ietu vala! Bet tagad abi sakostiem zobiem turpina sadarboties.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 18:25, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vēl ļoti spilgti ir palicis atmiņā Māris Ziediņš (drīzāk ne viņš, bet "aura" ap viņu). Kad viņš debitēja izlasē viņam bija jau 26 vai pat 27 gadi, bet kā "visi baigi fanoja", ka izlasē ir kāds "jaunais"...

Ja man atmiņa neviļ tad tad jaunie skaitījās visi kas jaunāki par Tambijevu, Semjonovu un Panteļejevu - katram "patriotam" bija svēta lieta aplikt trīs minētos un bļaut lai ieliek mūsu jaunos, bez Ziediņa vēl spilgts "jaunais" bija Ankipāns

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 18:26, pirms 16 gadiem
kaa es gribeju kanaadieti! pirma stulbaa lieta no dinamo puses, manuprat

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 18:27, pirms 16 gadiem
Par Šupleru kā pozitīvo var minēt ka viņš nebaidījās uzticēties jaunajiem (Daugaviņš, Sotnieks) un atminos kaut kur lasījis ka veica papildus treniņdarbu ar jaunajiem hokejistiem

     [+] [-]

, 2008-05-22 18:27, pirms 16 gadiem
krilav rakstīja: Paskaties PČ hokeja rezultātu.. Ar tādu izlasi kā Slovēnija palikt 13. vietā...

Slovakija

  -1 [+] [-]

, 2008-05-22 18:28, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Ja man atmiņa neviļ tad tad jaunie skaitījās visi kas jaunāki par Tambijevu, Semjonovu un Panteļejevu - katram "patriotam" bija svēta lieta aplikt trīs minētos un bļaut lai ieliek mūsu jaunos, bez Ziediņa vēl spilgts "jaunais" bija Ankipāns


Toties tagad ir jaunie (pie tam latvieši, par ko arī visi "vārījās") un kur mēs esam? Tur pat (ja pat ne švakākā vietā)...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 18:28, pirms 16 gadiem
Psc KOziols ists mudas!!!
Vot tagad taada sajuuta ka vins, dara to pa spiiti Lipmanim, nesaprotu priek6 kam apstiprinaat, kaadas nacionalaas izlases treneri, par muusu izlases baazes komandas treneri, tgad vins zinaas muusu speeleetaaju vaajaas un stipraas puses, to vins vareetu izmantot naakotnee!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 18:30, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toties tagad ir jaunie (pie tam latvieši, par ko arī visi "vārījās") un kur mēs esam? Tur pat (ja pat ne švakākā vietā)...

Apmēram turpat, tikai bez vairākuma realizācijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs: Ivars77

  +5 [+] [-]

, 2008-05-22 18:42, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: ......bet pavisam noteikti ne pēdējā!

Vispār jau pāragri saukt šo lietu par stulbu, jo vēl tam nav pamata...rezultāti rādīs, vai Šuplers bija īstā izvēle.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 18:43, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: nu normali pirmajam gadam, nav jau nekāds galīgi švakais arī. Bet par Dinamo sistemu, R2000 ir jāspēlē tikai džekiem līdz kādiem 24 gadiem, nevajag nekādus lēģionārus vai vecos. Līdzīgi kā AHL (man liekas tur ir pat vecuma limits). Rīga 20 paliek U20 bāzes klubs, labākie pēc 20 gadu sasniegšanas nonāk R2000 un mēģina izsisties uz Dinamo. Ja Latvijas čempionātā R2000 grūti iet ar Liepāju vai Ogri vēl jo labāk, normāla spēļu prakse

AHL nav vecuma limita...OHL ir,bet taa ir junioru liiga!

  +9 [+] [-]

, 2008-05-22 18:43, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: A,man viss vieglāk no visiem,jo-
gan tā komanda po,gan arī tas treneris!

Ja Tev tas viss būtu po, kā Tu izsakies, tad Tu nesēdētu te un nedirstu pēc katra otrā komenta.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 18:44, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vispār jau pāragri saukt šo lietu par stulbu, jo vēl tam nav pamata...rezultāti rādīs, vai Šuplers bija īstā izvēle.


Šitam apgalvojumam pievienojos par visiem 100%.

     [+] [-]

, 2008-05-22 18:44, pirms 16 gadiem
mammal rakstīja: AHL nav vecuma limita...OHL ir,bet taa ir junioru liiga!


Jā, nav gan... Limits ir CHL līgās - OHL, QMJHL, WHL, bet tas jau saprotams, jo tās ir junioru līgas.

  +6 [+] [-]

, 2008-05-22 18:45, pirms 16 gadiem
Ja buus labs hokejs, tad man pie kaajas, vai tur znachoks vai Jurchiks pie stuures! BET ES GRIBU LABU HOKEJU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77

  +4 [+] [-]

, 2008-05-22 18:47, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kad būs pirmais mačs,pirmais gols,tad esmu gatavs padiskutēt par šo komandu,bet pagaidām nē!


Vispār jau Tu tagad piedalies diskusijā te komentēdams, lai gan demonstrē to savu "po"...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-22 18:50, pirms 16 gadiem
B-50 Superfortress rakstīja: Ja Tev tas viss būtu po, kā Tu izsakies, tad Tu nesēdētu te un nedirstu pēc katra otrā komenta.


Tad ieskaidro man liepājniekam,kāds man tolks uztraukties par kaut kādu komandu no Rīgas!????
Mani šopavasar vairāk nodarbināja jautājums kāpēc LV izlasē nespēlēja neviens LM hokejists! LV čempji,kas grāva golus vienu pēc otra citu komandu vārtos,bet pēkšņi neviens no šiem puišiem izrādijās nederīgs LV izlasei!
Tikai nestāstiet man,ka mečim to uzvaru kaldināja leģionāri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77

  +3 [+] [-]

, 2008-05-22 18:53, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tad ieskaidro man liepājniekam,kāds man tolks uztraukties par kaut kādu komandu no Rīgas!????
Mani šopavasar vairāk nodarbināja jautājums kāpēc LV izlasē nespēlēja neviens LM hokejists! LV čempji,kas grāva golus vienu pēc otra citu komandu vārtos,bet pēkšņi neviens no šiem puišiem izrādijās nederīgs LV izlasei!
Tikai nestāstiet man,ka mečim to uzvaru kaldināja leģionāri!


Nosauc kaut vai 3 objektīvus iemeslus kāpēc viņiem izlasē bija jāspēlē? Tas, ka viņi ir čempioni, nav arguments... jo runa ir par individuālo meistarību un noderīgumu dotajā izlases modelī, nevis par kkādas komandas sasniegumiem.

     [+] [-]

, 2008-05-22 18:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,interese jau savā ziņā ir,jo galu galā taču alā nedzīvoju,bet tikai plika interese un nevis ieinteresētība!

Es jau to pašu saku, neteicu ka esi no Dinamo fanukluba ekstrēmā novirziena Ja par sevi - es nebiju idejas atbalstītājs, bet nu lietas rit savu gaitu, tagad sekoju līdzi nākotni neprognozēdams, ja viss aizies - iešu uz Dinamo spēlēm, neesmu jau pats sev ienaidnieks lai laistu garām iespēju pavērot augsta līmeņa hoķi. Gadīšos Liepājā, ieiešu arī pa mečiem pabļaut

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 18:57, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nosauc kaut vai 3 objektīvus iemeslus kāpēc viņiem izlasē bija jāspēlē? Tas, ka viņi ir čempioni, nav arguments... jo runa ir par individuālo meistarību un noderīgumu dotajā izlases modelī, nevis par kkādas komandas sasniegumiem.

Jā, ja Latvijas izlasē spēlētu Lietuvas ''Asi'' tad būtu cita runa...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-22 19:00, pirms 16 gadiem
LoRd rakstīja: Slovākiju ne Slovēniju murmuli!


Ātrumā rakstīju...
Un pats Tu murmulis esi...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 19:01, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tad ieskaidro man liepājniekam,kāds man tolks uztraukties par kaut kādu komandu no Rīgas!????
Mani šopavasar vairāk nodarbināja jautājums kāpēc LV izlasē nespēlēja neviens LM hokejists! LV čempji,kas grāva golus vienu pēc otra citu komandu vārtos,bet pēkšņi neviens no šiem puišiem izrādijās nederīgs LV izlasei!
Tikai nestāstiet man,ka mečim to uzvaru kaldināja leģionāri!

Par izlasi uzdod visus savus jautājumus Oļegam. Neesmu izlases treneris.
Bet Dinamo sakarā...man jau ir apnicis daudziem neRīgas iedzīvotājiem skaidrot, ka viss būs ok - dzīve neapstājas ar šī kluba izveidi, hoķi spēlēs arī Jūsu pilsētā.
Vienkārši nekomentē rakstus par RD, kā jau to ir iemācījušies darīt daži citi lokālpatrioti,jo: 1.Jums, kā Tu saki, ir PO; 2.Neko pozitīvu no Jums tik un tā nesagaidīt.
Slēpts komentārs: Ivars77

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 19:04, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tad ieskaidro man liepājniekam,kāds man tolks uztraukties par kaut kādu komandu no Rīgas!????
Mani šopavasar vairāk nodarbināja jautājums kāpēc LV izlasē nespēlēja neviens LM hokejists! LV čempji,kas grāva golus vienu pēc otra citu komandu vārtos,bet pēkšņi neviens no šiem puišiem izrādijās nederīgs LV izlasei!
Tikai nestāstiet man,ka mečim to uzvaru kaldināja leģionāri!


un daudz jums LM sastāvā bija to "izlases kandidātu"....? Neiet runa tikai plāksnē- "labs vai slikts", bet ar Latvijas pasi kabatā.... Kaut kā nāk prātā tik Ozols, Fiļimonovs (laikam... neesmu LM fans tapēc varu kļūdīties), tāpat "mazulis" un LM talismans Feldmanis .... moš vēl Jass, bet ar aizsargiem mums problēmu īpašu nebija tapēc šitie divi automātā atkrita & praktiski arī tas ir viss kas bija vēl (moš) puslīdz tādā izlases līmenī.... tāpat Žabotinskis jau "beņķi sildija"..... gan vairāk tribīnēs.... Un LM rezultātu vairāk tiešām "taisija" leiši un krievi....

  -2 [+] [-]

, 2008-05-22 19:06, pirms 16 gadiem
nu nejau shito aazi pa treneri peec taadas izgaashanaas 4empii
nu nee tad jau tieshaam labaak Kurdu panjemt

  -4 [+] [-]

, 2008-05-22 19:06, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Es jau to pašu saku, neteicu ka esi no Dinamo fanukluba ekstrēmā novirziena Ja par sevi - es nebiju idejas atbalstītājs, bet nu lietas rit savu gaitu, tagad sekoju līdzi nākotni neprognozēdams, ja viss aizies - iešu uz Dinamo spēlēm, neesmu jau pats sev ienaidnieks lai laistu garām iespēju pavērot augsta līmeņa hoķi. Gadīšos Liepājā, ieiešu arī pa mečiem pabļaut


Labs domu gājiens!
Še pieci!
Man visā šai ažiotāža smaidu uzdzen tas,ka daudzi stāsta-šī būs LV izlases kaltuve!
Atbildu! Ja Šuplers tiek plānots,kā LV izlases treneris,tad varbūt kaut kas tur sanāks,bet ja nē,tad tas ir tīrais biznesa projekts!

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:08, pirms 16 gadiem
aijja.;/
sakuma biju pa kanadieti bet nu kas izdarists tas izdarits..varbut nemaz nebus tik slikti.gan jau laiks radis.
Slēpts komentārs: Ivars77

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 19:13, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tev noveicies,ka šovakar nevelk ne uz kašķi,ne uz nerošanu!
Par kādu modeli Tu runā?? Vai par to,kas jau divus gadus netiek 10,vai par to kas šogad sameta už gauži maz ripas pretinieku vārtos, un padirsa jau uzvarētu spēli!
Jā,ta,tad atbildu īssi un konkrēti-nekāda modeļa vispār nebija,un LM puiši noteikti tajā barā labāk iekļautos, nekā teiksim Ivanāns (šeit nedomāju,ka viņš slikts hokejists).


Kam un kad paveicās vēl nav zināms...

Protams, mūsējie vispār tikai atbrauca uz Latviju, aizgāja nedaudz uz "kačalku", paslidinājās, tiem kam bija brīvāks laiks vairāk un vēlēšnās aizbrauca uz Kanādu (ja jau LHF ved) un tur arī tā nedaudz paslidinājās, bet vēlāk izrādījās, ka pasaules čempionātā spēlē... ne?

Katram trenerim ir vismaz kkāda ideja kā komandia ir jāspēlē. Znarokam tāda, noteikti ir. Stipri šaubos vai izlasē vajag spēlētāju, kurš ne "ar augumu" spēlē, ne arī ir ātrs un/vai tehnisks.
Tas, ka 2 gadus nav desmitniekā ir cita lieta, bet kas tev liek domāt, ka ar liepājniekiem mēs būtu vismaz 10. vietā?

Un vēl viens jautājums - Kura vietā tu liktu "savējos"?

Par Ivanānu. Protams, tīri saspēles veidošanas ziņā daži no LM varbūt arī būtu labāki, taču kurš tad skribelētu pus izlasi no bortiem? Tb nevajag jaukt divas dažādas lietas - "policists" un spēlētājs. Arī NHL komandās "policisti" ne tuvu nav tie tehniskākie spēlētāji (AHL ir arī meistarīgāki), taču viņi ir komandā, lai pretinieki "baiļu sajūtu nezaudētu"...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 19:17, pirms 16 gadiem
tad jau labak Vasiljevu ieliktu Riga 2000 vieta. ja jau blaujam ka latviesu komanda tad jau laikam ari treneri vajadzetu kuram ir patikama pagatne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:23, pirms 16 gadiem
urtis rakstīja: tad jau labak Vasiljevu ieliktu Riga 2000 vieta. ja jau blaujam ka latviesu komanda tad jau laikam ari treneri vajadzetu kuram ir patikama pagatne.


Patīkama pagātne? 2 reizes cīnījās par palikšanu A grupā (labi, pirmā nebija uz viņa sirdsapziņas), sataisīja izlasē vairākus skandālus, "atšuva" (ne visai korekti) Znaroku...
Ā, labās lietas laikam ir tās 2 spēles - pret Krieviju un ASV?
Nu tad kāpēc Beresņevs nav iecelts svēto kārtā (viņa vadībā labo mementu ir bijis krietni vairāk):
- 1996. gada PČ, kur tikām A grupā
- 1997. gada PČ, kas tiek dēvēts par visu laiku labāko
- 1998. gada PČ, kas arī bija tīri tā nekas
- 2005. gada OS kvalifikācija (ar visu uzvaru pār Baltkrieviem)
- 2005. gada PČ, kas tīri saturiski bija normāls (atskaitot pēdējo spēli pret zviedriem).

  +4 [+] [-]

, 2008-05-22 19:26, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bija un ir!Pat tādi,kas jau uzspēlējuši LV izlasē!
Tādas lietas,kā Tu raksti,var apgalvot,ja LV izlase būtu kaut vai bronzu PČ paņēmuši! Saki,ka ar aizsargiem problēmas nebija?? Domāju,ka Vents šobrīd ir daudz,daudz labāks nekā Laviņš!


Ko ta Vents kādā labākā līgā nekapā? Interesanti ko Vents ar savu rūķa augumu izdarītu pret "king kongiem" no Kanādas un ASV...? Tāpat norvēģus un vāciešus par mazuļiem nenosauksi! Rodis kopumā toč ir labāks.... paskaties kur spēlē Vents (LM) un kur Rodis(zviedru Elitserien, tagad visdrizākais RD).... un vienā spēlē noguruma dēļ var jebkurš kļūdīties.... te drīzāk Znarokam jāprasa huļi viņš mudaks pēdējās spēles ar 6 aizsargiem tik spēlēja, ka daudziem jau bija mikrotraumas un pamazām no palielās slodzes gan vairākumā gan (it seviķi) mazākumā jau bija uzkrājies nogurums un šie sāka pagurt un pieļaut kļudas, kamēr rezervē sēdēja spēka pilnais un ZA spēka hokeju izbaudijušais Ješka Rēdlihs un čehu līgu apostijušais Andersons....?!!!

  -4 [+] [-]

, 2008-05-22 19:26, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kam un kad paveicās vēl nav zināms...

Protams, mūsējie vispār tikai atbrauca uz Latviju, aizgāja nedaudz uz "kačalku", paslidinājās, tiem kam bija brīvāks laiks vairāk un vēlēšnās aizbrauca uz Kanādu (ja jau LHF ved) un tur arī tā nedaudz paslidinājās, bet vēlāk izrādījās, ka pasaules čempionātā spēlē... ne?

Katram trenerim ir vismaz kkāda ideja kā komandia ir jāspēlē. Znarokam tāda, noteikti ir. Stipri šaubos vai izlasē vajag spēlētāju, kurš ne "ar augumu" spēlē, ne arī ir ātrs un/vai tehnisks.
Tas, ka 2 gadus nav desmitniekā ir cita lieta, bet kas tev liek domāt, ka ar liepājniekiem mēs būtu vismaz 10. vietā?

Un vēl viens jautājums - Kura vietā tu liktu "savējos"?

Par Ivanānu. Protams, tīri saspēles veidošanas ziņā daži no LM varbūt arī būtu labāki, taču kurš tad skribelētu pus izlasi no bortiem? Tb nevajag jaukt divas dažādas lietas - "policists" un spēlētājs. Arī NHL komandās "policisti" ne tuvu nav tie tehniskākie spēlētāji (AHL ir arī meistarīgāki), taču viņi ir komandā, lai pretinieki "baiļu sajūtu nezaudētu"...


Jur,es par Tevi brīnos! Brīžiem šķiet,ka sakarīgas domas rosās Tavā galvā,bet brīžiem liekās,ka tur biezputra skalojas!
Es jau nesaku,ka mečī ir daudz to kandidātu,bet viņi stabili ir! Jā,protams,varam zīlēt,kur mēs būtu, ja būtu! Man aizdomas radās,ka nekas labs arī šogad nebūs,kad pērn pēc PČ netika atlaists Značoks! Visā pasaulē Valsts izlases trenē veči,kas apēduši ne vienu vien pudu sāls,bet mums uztic ar izlasi ekspermentēt trenerim,kas pirms tam puišeļus dzenājis!
Vai vēlies teikt,ka Feldmanis būtu sliktāks,kā Laviņš??
Vienreiz jabeidz domāt,ka PČ hokejā ir jaliek vienlīdzibas zīme ar PČ boksā!
Tur pat pēdējam cirvim bija skaidrs,ka Ivanāns nespēs tik īsā laikā pārorientēties uz PČ noteikumiem! Visu sezonu (un ne pirmo) viņš pildija poliča lomu,tas viņam jau asinī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:33, pirms 16 gadiem
Labāk jau Forteku! Šis vēl trenē Slovākus!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 19:34, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kam un kad paveicās vēl nav zināms...

Protams, mūsējie vispār tikai atbrauca uz Latviju, aizgāja nedaudz uz "kačalku", paslidinājās, tiem kam bija brīvāks laiks vairāk un vēlēšnās aizbrauca uz Kanādu (ja jau LHF ved) un tur arī tā nedaudz paslidinājās, bet vēlāk izrādījās, ka pasaules čempionātā spēlē... ne?

Katram trenerim ir vismaz kkāda ideja kā komandia ir jāspēlē. Znarokam tāda, noteikti ir. Stipri šaubos vai izlasē vajag spēlētāju, kurš ne "ar augumu" spēlē, ne arī ir ātrs un/vai tehnisks.
Tas, ka 2 gadus nav desmitniekā ir cita lieta, bet kas tev liek domāt, ka ar liepājniekiem mēs būtu vismaz 10. vietā?

Un vēl viens jautājums - Kura vietā tu liktu "savējos"?

Par Ivanānu. Protams, tīri saspēles veidošanas ziņā daži no LM varbūt arī būtu labāki, taču kurš tad skribelētu pus izlasi no bortiem? Tb nevajag jaukt divas dažādas lietas - "policists" un spēlētājs. Arī NHL komandās "policisti" ne tuvu nav tie tehniskākie spēlētāji (AHL ir arī meistarīgāki), taču viņi ir komandā, lai pretinieki "baiļu sajūtu nezaudētu"...


Starp citu! Par to "baiļu sajūtu" runājot... šogad PAT kanādieši salīdzinoši zolīdi "uzvedās" (salīdzinājumā ar citiem gadiem, kad šie bez ceremonēšanās no mūsējiem bieži vien "atsitamo gaļu" uztaisija) un domāju tik viena iemesla dēl...mums bija Ivanāns, kas pie reizes varēja arī kādam pārkarsušam "audzināšanas runu" noturēt....

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:39, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jur,es par Tevi brīnos! Brīžiem šķiet,ka sakarīgas domas rosās Tavā galvā,bet brīžiem liekās,ka tur biezputra skalojas!
Es jau nesaku,ka mečī ir daudz to kandidātu,bet viņi stabili ir! Jā,protams,varam zīlēt,kur mēs būtu, ja būtu! Man aizdomas radās,ka nekas labs arī šogad nebūs,kad pērn pēc PČ netika atlaists Značoks! Visā pasaulē Valsts izlases trenē veči,kas apēduši ne vienu vien pudu sāls,bet mums uztic ar izlasi ekspermentēt trenerim,kas pirms tam puišeļus dzenājis!
Vai vēlies teikt,ka Feldmanis būtu sliktāks,kā Laviņš??
Vienreiz jabeidz domāt,ka PČ hokejā ir jaliek vienlīdzibas zīme ar PČ boksā!
Tur pat pēdējam cirvim bija skaidrs,ka Ivanāns nespēs tik īsā laikā pārorientēties uz PČ noteikumiem! Visu sezonu (un ne pirmo) viņš pildija poliča lomu,tas viņam jau asinī!


Brīnies? Nu ko, pabrīnies vēl!
Ieteiktu atcerēties vienu "dzīves īstenību":
Izlases kandidāti nav tas pats kas izlases spēlētāji.
Jā, paspēlēt pārbaudes spēlēs LM'ovci varētu, bet PČ... Par Ventu kā Laviņa aizstājēju... kā Leflērs teiktu: "dienas hīts"
Spēlētājs, kurš nekad augstāk par Zviedrijas otro līgu nav spēlējis ir labāks par stabilu Elitserien/RSL spēlētāju? Kā jau tika minēts - uz noguruma fona pat Lidstrēms var kļūdīties...

Par izlases treneri. A kurš reāli domājošs treneris "ar vārdu" nāks trenēt izlasi, kurai uzdevums ir 10. vieta un sabiedrības spiediens tāds itkā izlase būtu izcīnījusi 3 OS zeltus un 10 PČ titulus?

Par PČ boksā. Vienreiz ir jāaizmirst tas hokejs, kas tieka propogandēts PSRS laikā... Hokejs ne tuvu nav daiļslidošana ar nūju rokās, hokejs, pirmkārt, ir asa, rupja spēle, kur fiziskam spēkam ir pirmšķirīga nozīme. Piruetes zīmēt var tad, kad visi pretinieki ir "novākti". Ne velti Ļevs Ļeščenko dziedāja (un dzied): "Trus ņe igrajet v hokkej!".

Par Ivanānu jau iepriekš teicu, ka spēlētājs, kurš pēdējos gadus spēlē ar NHL "večiem", bet tiek ielikts ar Samsunglīgas/Baltkrievijas ekstralīgas spēlētājiem, nevar parādīt savu labāko spēli. Pie tam Ivanāna noraidījumi bija "po dzelu" (atskaitot pret Somiju)...
Slēpts komentārs: Ivars77

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:40, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Hm,kā sauca to kanādieti,par kuru Ābols teica -viņš ar savu mazo augumu un mazo nūju??
Labi,tas viss ir no sērijas,kā būtu,ja būtu!


Martins Senluī... Nu i ko viņš tādu izdarīja? Vienreiz atņēma ripu? Protams savam augumam viņš ir spēcīgs, taču ja pretī nāk Ivanāna (vai vismaz Sprukta) komplekcijas spēlētāji, tad īpašu variantu viņam nav...

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:41, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Par šito es dikti smējos!
Vienkārši noteikumi palikuši tik strikti,ka tiešām jau sāka svilpt pie mazākās saskārsmes! Pričom tur Ivanāns!


Smejies tālāk... noteikumi visus gadus bija puslīdz vienādi (pēdējos 3 toč), bet mūsējos "mīcīja"... Ivanāns ir NHL TOP policists, ar kuru diez vai kāds gribēs "randiņu". It sevišķi jau NHL "veči", kuri zina kas ir kas...

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:43, pirms 16 gadiem
Ivanāns jau arī pievienojās izlasei tikai Kanādā, līdz ar ko nebija iespēju viņu "iespēlēt". Lai gan liekas, ka viņu tā īsti nemācēja pielietot.

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:45, pirms 16 gadiem
Grūti teikt, labi vai slikti...

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:46, pirms 16 gadiem
Un vēl. Šogad nevienā izlasē (na ASV, ne Kanādas) nebija tādu īstu policistu - smagsvaru. Citos gados šie jau pacenšas kādu paņemt. Tas pats Brašīrs Kanādas izlases rindās ir diezgan bieži redzēts.

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:46, pirms 16 gadiem
Varēja labāk Vasiļjevu!!!

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:47, pirms 16 gadiem
Ziks rakstīja: Ivanāns jau arī pievienojās izlasei tikai Kanādā, līdz ar ko nebija iespēju viņu "iespēlēt". Lai gan liekas, ka viņu tā īsti nemācēja pielietot.


Drīzāk - nebija iespējas viņu pielietot. Ja nu vienīgi pēdējā mačā vajadzēja Raiti jau agrāk izlasit laukumā, jo vācieši visu spēli taisīja tādus stipri apšaubāmus spēka paņēmienus...
Slēpts komentārs: Ivars77

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 19:50, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Hm,kā sauca to kanādieti,par kuru Ābols teica -viņš ar savu mazo augumu un mazo nūju??
Labi,tas viss ir no sērijas,kā būtu,ja būtu!


Nepiefiksēju par to kanādieti, ka šis teica... tur laikam tik St.Luis nebija nekāds milzis, bet toties tas kanādietis spēlē NHL.... Vents LAČ..... jūti atšķirību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:52, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Smejies tālāk... noteikumi visus gadus bija puslīdz vienādi (pēdējos 3 toč), bet mūsējos "mīcīja"... Ivanāns ir NHL TOP policists, ar kuru diez vai kāds gribēs "randiņu". It sevišķi jau NHL "veči", kuri zina kas ir kas...

Nu redzēs kā Tevis sacītais realizēsies attiecībā uz Geclafa kungu
Slēpts komentārs: Ivars77

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:52, pirms 16 gadiem
Bērnu hokejs jau attīstās un ne tikai Liepājā, bet arī Rīgā, Ogrē. Dod Dievs lai junioru vecumā no daudzsološajiem puikām ir kam pārstāvēt valsti.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 19:53, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Par šito es dikti smējos!
Vienkārši noteikumi palikuši tik strikti,ka tiešām jau sāka svilpt pie mazākās saskārsmes! Pričom tur Ivanāns!


Smejies vai nē, bet pret Raiču visiem bija zināms respekts! Un ne tikai kanadiešiem...

     [+] [-]

, 2008-05-22 19:54, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu redzēs kā Tevis sacītais realizēsies attiecībā uz Geclafa kungu


Vismaz pēc spēles Ivanāns teica, ka esot bildis viņam par satikšanos nākamajā sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-05-22 19:56, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Smejies tālāk... noteikumi visus gadus bija puslīdz vienādi (pēdējos 3 toč), bet mūsējos "mīcīja"... Ivanāns ir NHL TOP policists, ar kuru diez vai kāds gribēs "randiņu". It sevišķi jau NHL "veči", kuri zina kas ir kas...


Nepiefiksēju nevienu konkrēti,bet liela daļa ķērca,ka mūsējos tiesneši rok nost! It sevišķi ar somiem! Tieši tāpēc jau raka,ka mūsējie iedomājās baigos Lāčplēšus tēlot,ibio! Tad nevajag brīnīties,ka pusspēli jaspēlē mazākumā,un Masaļskim jaatvaira 64 metieni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 19:58, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nāca pretīm-i Sprukts,i Ivanāns,bet kas no tā sanāca,vai minies! 0:7 ne mūsu labā!


Pirmkārt, es teicu, ka Senluī individuāli (nevis viņa maiņai vai pat visai Kanādas izlasei) nav variantu pret Ivanāna/Sprukta komplekcijas spēlētājiem.

Tikai no tiem 0:7 0:5 bija spēlējat ceturtai maiņai pret pirmo... Pret Hītliju un Co pretī noliekot Ivanānu, Bļinovu un Štālu... neliekas, ka gan meisterības ziņā, gan "dzīvsvara" ziņā mūsējie ir "praļotā"... Nevajag salīdzināt neslīdzināmas lietas.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-22 19:58, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Priecējošs ir fakc,ka pēc gadiem 5-6 pus Latvijas izlase satāvēs no Liepājas džekiem,jo mums šobrīd aug tāda jaunā maiņa,kas pat kanādiešus masē viņu pašu mājās! Darbs ar jauno maiņu LM nostādīts ļoti augstā līmenī.Ko es nevaru teikt par citām pilsētām un komandām!

Nu par šito jasaka ka tā sišana vairāk ir zēnu gados, ne jauniešu/junioru (vēl jau laikam ar nav izauguši) bet novēlu liepājniekiem ne tikai augstā līmenī nostādīt bērnu sagatavošanu, bet arī to palaišanu lielajā hokejā, kas ir visas LV problēma!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-22 19:59, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nepiefiksēju nevienu konkrēti,bet liela daļa ķērca,ka mūsējos tiesneši rok nost! It sevišķi ar somiem! Tieši tāpēc jau raka,ka mūsējie iedomājās baigos Lāčplēšus tēlot,ibio! Tad nevajag brīnīties,ka pusspēli jaspēlē mazākumā,un Masaļskim jaatvaira 64 metieni!


Tiesnešus, lūdzu nejaukt, šī PČ tiesnešiem laikam pirms PČ kāds pamatīgi "iemācīja spēlēs noteikumus"... tas attiecas uz visu PČ, ne tikai Latvijas spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-22 20:00, pirms 16 gadiem
Ziks rakstīja: Ivanāns jau arī pievienojās izlasei tikai Kanādā, līdz ar ko nebija iespēju viņu "iespēlēt". Lai gan liekas, ka viņu tā īsti nemācēja pielietot.


Bet tā jau arī bija izlases vadības kļūda - citās izlasēs NHL veči (protams, no tiem klubiem, kas netika play-offos), lai viņus varētu iespēlet, tikai jau vispirms uz Eiropu atsaukti un tad kopā ar izlasi devās atpakaļ.
Taču mūsējie nocēlās - Ivanānu, kurš nekad (!!!) nebija izlasē spēlējis, iesaistīja tikai pēdējā brīdī.
Slēpts komentārs: Ivars77

  +3 [+] [-]

, 2008-05-22 20:05, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Re kur no AHL noteikumu grāmatas:

Each Member club must dress for each regularly scheduled or
playoff game at least eleven (11) players, other than goalkeepers, who
have played in a total of not more than two hundred sixty (260) regular
season games in the National Hockey League, American Hockey
League, International Hockey League or any European Elite League,
prior to the start of the season and one (1) player, other than
goalkeepers, who has played in a total of not more than Three Hundred and Twenty (320) regular season games in the National
Hockey League, American Hockey League, International Hockey
League or any European Elite League, prior to the start of the season.

Īsumā - 12 no 17 laukuma spelētājiem nedrīkst būt spēlējuši vairāk kā 260 spēles NHL, AHL, IHL vai Eiropas Elites līgās (t.sk. Samsung Premjerlīgā . Tas protams nav tiešs vecuma ierobežojums, taču šubos vai kādam tur interesē 28gadīgs spēlētājs, kurs nav nospēlējis kādas 3-4 sezonas (tas būtu apmēram tās 260 spēles) kādā no minētajām līgām. Tā kā principā AHL ir U24 līga. Protams, tur spēlē arī 30 un vairāk gadīgi veči, bet tas ir drīzāk izņēmums. reti kurš tādā vecumā grib sisties par to nelielo naudu ko tur maksā. Policisti kā Raiča ir cits gadijums. Tā kā AHL klubu īpašnieki ir tie paši, kas piesaistītajiem NHL klubiem, tad viņi ir vairāk ieinteresēti talantu attīstīšanā nekā Kaldera kapa iegušanā. Sanāk tā, ka tev ir tās 260 spēles, lai paradītu vai tu esi derīgs NHL vai nē, Karsumam arī nākošais gads varētu būt izšķirošais, es ticu, ka viņš izsitīsies. Viņam kaut kā neiet ar to Bostonu, ja būtu cita sistemā varbūt jau būtu augšā.
R2000 varētu būt līdzigi - lai Meija, Želubovskis, Brancis utt kapā treniņos un tiek Dinamo iekšā. Ja jau šogad nepaņems līdzekļu trūkuma dēļ


Kā jau vienā topikā (laikam par Kuldu) teicu... nezinu KAS Karsikam ir vēl jāizdara lai tas ūpis Žuljēns viņu uz NHL pasauktu!!!!! Viņš slikti spēlē???? Nē..... Nav komandas viens no līderiem...? IR! Ta kur problēma...? tikai un vienīgi Zuljēna galvā tapēc es neredzu KĀ Karsiks varētu tikt Bostonas sastāvā ..... moš šim pa hattikam spēlē ir jāmet...???? Visdrīsākais šim ir jāmaina komanda, lai tiktu NHL..... vai Bostonai hedkoučs....

  -3 [+] [-]

, 2008-05-22 20:09, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu par šito jasaka ka tā sišana vairāk ir zēnu gados, ne jauniešu/junioru (vēl jau laikam ar nav izauguši) bet novēlu liepājniekiem ne tikai augstā līmenī nostādīt bērnu sagatavošanu, bet arī to palaišanu lielajā hokejā, kas ir visas LV problēma!!!


Ceru,ceru,ka mums tas menedžments tik labi nostādīts,ka puikas tiešām parādīsies gan junioru,gan pieaugušo izlasēs! Ar vecākiem tiek slēgti līgumi,kuros tiek aprunāts,ka ja LM iegulda bērnos baigo piķi,un tas bērns pēkšņi izdomā pamest hoķi,tad vecākiem jaatmaksā baigā nauda! Sava veida vecāku stimulēšana,lai viņu bērni tā pēkšņi neizgaistu no hokeja aprites!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-22 20:12, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tiesnešus, lūdzu nejaukt, šī PČ tiesnešiem laikam pirms PČ kāds pamatīgi "iemācīja spēlēs noteikumus"... tas attiecas uz visu PČ, ne tikai Latvijas spēlēm.


Tieši tā! Par to arī es saku,bet mūsējie špīleri tā arī visu PČ negribēja saprast,ka tiesneši neļaust spēlēt ar pārkāpumiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 20:13, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ceru,ceru,ka mums tas menedžments tik labi nostādīts,ka puikas tiešām parādīsies gan junioru,gan pieaugušo izlasēs! Ar vecākiem tiek slēgti līgumi,kuros tiek aprunāts,ka ja LM iegulda bērnos baigo piķi,un tas bērns pēkšņi izdomā pamest hoķi,tad vecākiem jaatmaksā baigā nauda! Sava veida vecāku stimulēšana,lai viņu bērni tā pēkšņi neizgaistu no hokeja aprites!


No vienas puses tas disciplinē, bet no otras - ja pukia 6 gadu vecumā sagrib spēlēt hokeju, bet 15 gados saprota, ka tomēr labāk viņam patīk un padodas flautas spēlēšana... tas nozīmē, ka viņam vienalga būs jāmokās un jāspēlē hokejs, ka tik vecākiem nauda nav jāatmaksā... un beigu beigās ne viņš būs labs hokejists ne flautists...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 20:13, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tieši tā! Par to arī es saku,bet mūsējie špīleri tā arī visu PČ negribēja saprast,ka tiesneši neļaust spēlēt ar pārkāpumiem!


Ne jau "ļaus vai neļaus"... tiesnešu "inerpretācijas" bija ļoti.... dīvainas.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 20:15, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ceru,ceru,ka mums tas menedžments tik labi nostādīts,ka puikas tiešām parādīsies gan junioru,gan pieaugušo izlasēs! Ar vecākiem tiek slēgti līgumi,kuros tiek aprunāts,ka ja LM iegulda bērnos baigo piķi,un tas bērns pēkšņi izdomā pamest hoķi,tad vecākiem jaatmaksā baigā nauda! Sava veida vecāku stimulēšana,lai viņu bērni tā pēkšņi neizgaistu no hokeja aprites!

dzirdēju ka jaunie 5gadu līgumu neparakstīja...kas uz štatiem, kas amatieros, sīkumoas to situāciju nezinu

  -4 [+] [-]

, 2008-05-22 20:15, pirms 16 gadiem
freedoom rakstīja: Ja nu eSportā ir kāds patiess idiots, tad pirmais kandidāts uz šo nomināciju ir Ivars77. Ne tikai normāli nemāk diskutēt, bet vēl arī visus par glupiem uzskata. Nolaidies uz zemes, ākst!



Labi,ja Tu mani,cilvēku kuru Tu galīgi nepazīsti nosauci kā tur,tad es varu Tev atbildēt tieši tāpat!
Es no Tavas puses vispār nēesmu lasijis nevienu komentāru! Ne stulbu,ne gudru! Laikam arī pie šī ko man veltiji īpaši piedomāji!
Pēc trīs dienām gaidīšu vel kādu man veltītu komentāru,ceru,ka šai laika posmā Tavā paurītī,kas nobriedīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-05-22 20:18, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No vienas puses tas disciplinē, bet no otras - ja pukia 6 gadu vecumā sagrib spēlēt hokeju, bet 15 gados saprota, ka tomēr labāk viņam patīk un padodas flautas spēlēšana... tas nozīmē, ka viņam vienalga būs jāmokās un jāspēlē hokejs, ka tik vecākiem nauda nav jāatmaksā... un beigu beigās ne viņš būs labs hokejists ne flautists...


Tas līgums tiek slēgts ar puikām virs10 gadiem,bet tie mazie jau līdz tādam vecumam ir vai nu atbiruši,vai atklājuši pie kuriem ir vērts piestrādāt!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-22 20:19, pirms 16 gadiem
make78 rakstīja: Ja tu neesi ievērojis, tad līdz 1/4 fināliem tiesneši pārsvarā svilpj par labu top 6 komandām....


Bija atsevišķi gadijumi,bet lai apgalvotu,ka tā bija masveidā es neuzņemos!

     [+] [-]

, 2008-05-22 20:19, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmkārt, es teicu, ka Senluī individuāli (nevis viņa maiņai vai pat visai Kanādas izlasei) nav variantu pret Ivanāna/Sprukta komplekcijas spēlētājiem.

Tikai no tiem 0:7 0:5 bija spēlējat ceturtai maiņai pret pirmo... Pret Hītliju un Co pretī noliekot Ivanānu, Bļinovu un Štālu... neliekas, ka gan meisterības ziņā, gan "dzīvsvara" ziņā mūsējie ir "praļotā"... Nevajag salīdzināt neslīdzināmas lietas.


nu nezinu!
piem. es vispaar aprinoju Martinu San Luii - tik mazinsh speleetaajs, un viens no NHL komandas un Kanaadas izlases pamatsastaava vechiem!!!

un protams, vinsh izsitaas uz NHL, nebija drafteets, bet izgaaja cauri visaam liigaam liidz NHL!

tadi kaa San Lui mums ir vairaaki, bet vot meisteriibas zinja - SHVAKI !!!

     [+] [-]

, 2008-05-22 20:20, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Tagad marinē viņu AHL un skatās, kas notiks

Viena tante teica ja vēl šito sezonu nomarinēs, tad metīs mieru štatiem un laidīs uz Eiropu

  -1 [+] [-]

, 2008-05-22 20:21, pirms 16 gadiem
[quote juris_minins]
Ne jau "ļaus vai neļaus"... tiesnešu "inerpretācijas" bija ļoti.... dīvainas.
[/quote

....par laimi ne tikai pret LV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: zviedrss

  -2 [+] [-]

, 2008-05-22 20:27, pirms 16 gadiem
Zviedrss rakstīja: Vakar tak Rīmenis sporta ziņās teica,ka pa treneri tikšot iecelts Haralds Vasiļjevs!


R2000
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-22 20:34, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: nu nezinu!
piem. es vispaar aprinoju Martinu San Luii - tik mazinsh speleetaajs, un viens no NHL komandas un Kanaadas izlases pamatsastaava vechiem!!!

un protams, vinsh izsitaas uz NHL, nebija drafteets, bet izgaaja cauri visaam liigaam liidz NHL!

tadi kaa San Lui mums ir vairaaki, bet vot meisteriibas zinja - SHVAKI !!!


Nevajag pārspīlēt!
Senluī no sākuma spēlēja Kanādas koledžu hokejā (junioru līmenis), tad IHL (tolaik analogs AHL) un vēlāk AHL, līdz tika NHL.
Tb no junioriem uzreiz uz AHL un tad NHL (jebšu vis mūsējie šitādu ceļu iet).

Labāk apskaties kā NHL tika Raitis Ivanāns:
AEHL/Latvijas čempionāts-AEHL-UHL-CHL-ECHL-UHL-AHL-ECHL-UHL-AHL-UHL-AHL-NHL-AHL-NHL.
Vot viņš tiešām ir malies caur visām līgām, pie tam, kā izrādās, vasarā strādājis citus darbus, jo līgumi bija "par īsu", lai visu vasaru atpūstos.

     [+] [-]

, 2008-05-22 20:35, pirms 16 gadiem
Diena raksta, ka Cipa spēlēs Dinamo!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 20:37, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Kaut kur pirms šīs sezonas Providensas treneris teica, ka Mārtiņš ir sapratis savas kļūdas, tagad spēlē labāk, ir ņēmis vērā mūsu ieteikums utt. Likās, ka viņam ir bijušas kaut kādas nesaskaņas ar treneri un klubu. Neiet viņam tajā sistēmā, pasaules čempī man likās, ka viņš ir stipri labāks par pārējiem Latvijas izlasē, reāli kā NHL vecis kapāja. Problēma varētu būt viņa agresīvais spēles stils, kas īsti neiet kopā ar nelielo augumu (1.79 vai 1.80) un noslieci uz traumām. varbūt Bostona negrib riskēt un parakstīt līgumu ar spēlētaju, par kuru nav skaidrs vai ir īsti vesels. Tagad marinē viņu AHL un skatās, kas notiks


Es domāju Karsiks jau sen ir nobriedis spēlēt NHL (pat laikam jau pārbriedis) un viņa augums nav problēma... nav jau 1.65 m... Un fizsikais spēks šim domāju mav īpaši mazāks kā kādam pie 1,90m pa ko varējām pārliecināties, kad šis divcīņās pat garākus par sevi varēja mierīgi bortā iepresot... + vēl ir šim gana labs ātrums! Tāpat agresīvais spēlēs stils (priekš NHL) domāju ir tieši pluss un ja vēl šis ir ātrs un mobils (a Karsiks tāds ir), tad domāju šim problēmām tikt kāda cita NHL kluba sastāvā nevajadzētu būt..... No Karsika gadagājuma + vēl jaunāka drafta laikam visi ir tikuši jau kaut reizi uz NHL.... kamēr Karsiks tik joprojām pa AHL ņemās....
p.s. traumas gan varētu būt viens no iemesliem kapēc šo pa AHL vēl marinē....

     [+] [-]

, 2008-05-22 20:40, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Bija un ir!Pat tādi,kas jau uzspēlējuši LV izlasē!
Tādas lietas,kā Tu raksti,var apgalvot,ja LV izlase būtu kaut vai bronzu PČ paņēmuši! Saki,ka ar aizsargiem problēmas nebija?? Domāju,ka Vents šobrīd ir daudz,daudz labāks nekā Laviņš!

kuraa vietaa? peec kaa tu to spried? peec peedeejas speeles pret Vaciju,bet dereetu tev atgaadinaat,ka pret paarajam komandam vinjs bija vieniigais aizsargs kursh nedabuuja - koificentu,respektiivi neielaida vaartus,arii pret Kanaadu un ASV,un ya nebuutu taa likteniiga tresdala pret Vaciju, vinjs toc tiktu atziits par labaako aisargu LV izlasee!

     [+] [-]

, 2008-05-22 20:42, pirms 16 gadiem
LATPA rakstīja: Diena raksta, ka Cipa spēlēs Dinamo!!!


bet Peks un Mucha no Latgales - uz Baltkrieviju

     [+] [-]

, 2008-05-22 20:44, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Kaut kur pirms šīs sezonas Providensas treneris teica, ka Mārtiņš ir sapratis savas kļūdas, tagad spēlē labāk, ir ņēmis vērā mūsu ieteikums utt. Likās, ka viņam ir bijušas kaut kādas nesaskaņas ar treneri un klubu. Neiet viņam tajā sistēmā, pasaules čempī man likās, ka viņš ir stipri labāks par pārējiem Latvijas izlasē, reāli kā NHL vecis kapāja. Problēma varētu būt viņa agresīvais spēles stils, kas īsti neiet kopā ar nelielo augumu (1.79 vai 1.80) un noslieci uz traumām. varbūt Bostona negrib riskēt un parakstīt līgumu ar spēlētaju, par kuru nav skaidrs vai ir īsti vesels. Tagad marinē viņu AHL un skatās, kas notiks


atkal gribeetos likt piemeera SanLuii!
nav liels hokeists - bet kur un kaa spelee!!!

     [+] [-]

, 2008-05-22 20:45, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Es domāju Karsiks jau sen ir nobriedis spēlēt NHL (pat laikam jau pārbriedis) un viņa augums nav problēma... nav jau 1.65 m... Un fizsikais spēks šim domāju mav īpaši mazāks kā kādam pie 1,90m pa ko varējām pārliecināties, kad šis divcīņās pat garākus par sevi varēja mierīgi bortā iepresot... + vēl ir šim gana labs ātrums! Tāpat agresīvais spēlēs stils (priekš NHL) domāju ir tieši pluss un ja vēl šis ir ātrs un mobils (a Karsiks tāds ir), tad domāju šim problēmām tikt kāda cita NHL kluba sastāvā nevajadzētu būt..... No Karsika gadagājuma + vēl jaunāka drafta laikam visi ir tikuši jau kaut reizi uz NHL.... kamēr Karsiks tik joprojām pa AHL ņemās....
p.s. traumas gan varētu būt viens no iemesliem kapēc šo pa AHL vēl marinē....


NHL visi visus var "iepresot" bortos + ātrums arī ir puslīdz visiem. Un miermīlīgie līdz NHL netiek.
Jebšu tie ir Ziemeļamerikas hokeja pamatelementi, kas ir vajadzīgi lai tevi vispār pamanītu.

Karsuma gadījumā ir jārāda laba spēle treniņnometnē, tad, iespējams, arī tiks izsaukts uz NHL, jo viņam priekšā ir Kobasū, Kessels, Murrejs un Torntons. Reāli 3 pamatsastāva spēlētāji (normālos apstākļos) + viens enforcers...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-22 20:46, pirms 16 gadiem
oveckins#1 rakstīja: labak to nhl coachu nevis shito jaakli kas ar tādu izlasi kā slovakija spēja ierindoties....13.vietā no 16

blin, taa bija apmeram Slovakijas B izlase

     [+] [-]

, 2008-05-22 20:46, pirms 16 gadiem
p.s. Par to "gadagājumu" es domāju tieši Bostonu...

     [+] [-]

, 2008-05-22 20:46, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: atkal gribeetos likt piemeera SanLuii!
nav liels hokeists - bet kur un kaa spelee!!!


Izņēmums tikai pastiprina apgalvojumu (pie tam aizmirsi Teo Flerī, kurš ir 9 cm īsāks par Senluī).

     [+] [-]

, 2008-05-22 20:53, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL visi visus var "iepresot" bortos + ātrums arī ir puslīdz visiem. Un miermīlīgie līdz NHL netiek.
Jebšu tie ir Ziemeļamerikas hokeja pamatelementi, kas ir vajadzīgi lai tevi vispār pamanītu.

Karsuma gadījumā ir jārāda laba spēle treniņnometnē, tad, iespējams, arī tiks izsaukts uz NHL, jo viņam priekšā ir Kobasū, Kessels, Murrejs un Torntons. Reāli 3 pamatsastāva spēlētāji (normālos apstākļos) + viens enforcers...


Nu Murrejs un Kessels ir tomēr "stāri"un it sevišķi ar pēdējo domāju Bostona saista gana lielas cerības nākotnē tapēc šos divus šaubos vai šis varēs izkonkurēt.... Kobasjū ir gana viduvējs NHL players, bet šim (cik nu zinu) ir vienvirziena līgums.... tapēc ja nu kāds (Karsiks vai Kobasjū) būs jāsūta "lejā", tad domāju ilgi nebūs jādomā, lai saprastu, ka tas (visdrīzākais) būs Karsums.... Torntons savukārt šiem ir kā Raitis LA un Karsikam nav īpaši reālu iespēju viņu no sastāva izkonkurēt, lai arī iespējams Karsiks kā "uzbrukuma potenciāls" ir labāks...

     [+] [-]

, 2008-05-22 21:04, pirms 16 gadiem
Nesen tach bija raxtiits ka Shuplers par 99% nebuus Dinamo treneris, jo tas naak par sliktu PČ ja mees spelejam pret slovaakiem .. Domaju ka labaak vajadzeeja to dzheku no Devils..

     [+] [-]

, 2008-05-22 21:07, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu Murrejs un Kessels ir tomēr "stāri"un it sevišķi ar pēdējo domāju Bostona saista gana lielas cerības nākotnē tapēc šos divus šaubos vai šis varēs izkonkurēt.... Kobasjū ir gana viduvējs NHL players, bet šim (cik nu zinu) ir vienvirziena līgums.... tapēc ja nu kāds (Karsiks vai Kobasjū) būs jāsūta "lejā", tad domāju ilgi nebūs jādomā, lai saprastu, ka tas (visdrīzākais) būs Karsums.... Torntons savukārt šiem ir kā Raitis LA un Karsikam nav īpaši reālu iespēju viņu no sastāva izkonkurēt, lai arī iespējams Karsiks kā "uzbrukuma potenciāls" ir labāks...


Kobasū ir nule kā noslēgts 3 gadu līgums... manuprāt, ar to viss ir izteikts
Pie tam viduvējs ne viduvējs, bet otrs labākais "bombardieris" komandā.

Torntons... nu, jā "policists", taču arī Lučičs "tēmē" uz "policista" vietu... tāpēc jācer, ka Milanu atstās kā galveno faiteri un Karsumsm parādīsies vairāk iespēju tikt NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-22 21:43, pirms 16 gadiem
Bargs rakstīja: Bļin, a kas tas par plaģiātu - Iepriekšējais Ivars bija Ivars37 nevis Ivars77 un ar tādu pašu avataru??!


Tak tas ir viens un tas pats personāžs... tik pirms un pēc BANA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 21:45, pirms 16 gadiem
Demar rakstīja: Un??

Tad uzreiz Šuplers slikts treneris??

Un kas tad ir tas Dinamo?? Potenciālais KHL medaļnieks?? Jāgrs arī būs komandā??

Sorry, bet dinamo vēl pat budžets nav savākts a mēs ta gribam sapņot par NHL treneriem...

Varbūt tomēr debijas sezonā labāk lai Dinamo trenē cilvēks kuram mūsu hokejs ir zināms'.

(savulaik visi futbolā ierēca par G.Džonsonu- dagad viņš ved komandu uz premjerlīgu

Buus vien jaapiekriit, peekshnji Shuplers tik daudziem izraadaas tas "sliktais".

  -2 [+] [-]

, 2008-05-22 21:50, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tak tas ir viens un tas pats personāžs... tik pirms un pēc BANA!


Es nemaz nēesmu slēpis,ka mani nobanoja par krievu nolikšanu!
Ja kāds uztver banu par baigo notikumu,tad tā jau ir katra paša problēma!

     [+] [-]

, 2008-05-22 21:51, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kobasū ir nule kā noslēgts 3 gadu līgums... manuprāt, ar to viss ir izteikts
Pie tam viduvējs ne viduvējs, bet otrs labākais "bombardieris" komandā.

Torntons... nu, jā "policists", taču arī Lučičs "tēmē" uz "policista" vietu... tāpēc jācer, ka Milanu atstās kā galveno faiteri un Karsumsm parādīsies vairāk iespēju tikt NHL.


Nu par Kobasjū runājot.... nez' es viņu par baigo zvaigzni nenosauktu... man viņš vēl no Calgary laikiem kā tāds 3. maiņas spēlētājs asociejas... Joka pēc paskatijos šā status: 73 spēles 22 vārti 17 piespēles=39 punkti... un ceturtais pēc rezultativitātes.... izksatās jau stirpri viduvēji... Toties nesenais Karsika AHL maiņas biedrs Krejci gan uz PO bija atvēries... 7 spēlēs 5 punkti un otrs rezultatīvākais Bostonā!

     [+] [-]

, 2008-05-22 21:51, pirms 16 gadiem
Ehs... gribeeju es arii iekomenteet... bet palasiiju citus... un sapratu, ka man vairs nav ko piebilst! Lai Shuplers straadaa! Nav jau vinjsh tik melns, kaa vinju maalee. Bet tiem, kas vadaas peec shii gada PC rezultaatiem, Shuplers hokejaa nav pirmo gadu. Papeetiet vinja veesturi. Slovaakijas izlase shogad nebija tajaa labaakajaa sastaavaa... un taa nav Shuplera vaina!

     [+] [-]

, 2008-05-22 21:54, pirms 16 gadiem
Demar rakstīja: Kad mani banos?


Pasaki kaut ko par mūsu ,,draugiem'' austrumos tajos rakstos ko raksta ,vot neatceros kā viņu sauc,laikam Geka,un bans būs kā likts! Toreiz kopā ar mani nobanoja n-tos,bet kā redzi esmu dzīvs un atklāti ņirgājos par visādiem tīneidžeriem!

     [+] [-]

, 2008-05-22 21:57, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu par Kobasjū runājot.... nez' es viņu par baigo zvaigzni nenosauktu... man viņš vēl no Calgary laikiem kā tāds 3. maiņas spēlētājs asociejas... Joka pēc paskatijos šā status: 73 spēles 22 vārti 17 piespēles=39 punkti... un ceturtais pēc rezultativitātes.... izksatās jau stirpri viduvēji... Toties nesenais Karsika AHL maiņas biedrs Krejci gan uz PO bija atvēries... 7 spēlēs 5 punkti un otrs rezultatīvākais Bostonā!


Nu man arī viņš ar Kalgarī vairāk asociējas, kur viņš visai strauji nostiprinājās... . Par to viduvējumu, jā, taču "Bruins" šosezon ar baigajiem cipariem neizcēlās...

Demar

A baigi gribās?

     [+] [-]

, 2008-05-22 22:01, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu man arī viņš ar Kalgarī vairāk asociējas, kur viņš visai strauji nostiprinājās... . Par to viduvējumu, jā, taču "Bruins" šosezon ar baigajiem cipariem neizcēlās...

Demar

A baigi gribās?


Juri,pasaki man cik Tev ir gadi!

     [+] [-]

, 2008-05-22 22:02, pirms 16 gadiem
Es tikai vienu nesaprotu, kaapeec juus uzskatat par vajadziigu atbildeet uz visaadu Ivaru un tamliidziigu subjektu komentaariem? Shomeenes vinjsh te klaigaa, apniks, un vairs neklaigaas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-22 22:07, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Juri,pasaki man cik Tev ir gadi!


Neuzskatu, ka mans vecums šeit kaut ko mainītu... pie tam šitādi jautājumi ir vairāk nekā "aizdomīgi"

  -1 [+] [-]

, 2008-05-22 22:07, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Es tikai vienu nesaprotu, kaapeec juus uzskatat par vajadziigu atbildeet uz visaadu Ivaru un tamliidziigu subjektu komentaariem? Shomeenes vinjsh te klaigaa, apniks, un vairs neklaigaas!


Es te neklaigāju,bet neaizko paniekojos gan!
Pareizi viens džeks nesen atpakaļ pateica,kopš šeit parādijušies visādi tīņi,kas tēlo baigos specus,viņš šeit vairs neko nekomentē!
Vo, džeks pareizi pateica!
Es gan kādu laiciņu vel te izklaidēšos un tad izgaisīšu!

  +4 [+] [-]

, 2008-05-22 22:08, pirms 16 gadiem
Jo mazaak ar vinjiem diskuteesim, jo aatraak vinjiem apniks! Cilveekam jauniibas maksimaalisms Bet ja vinjsh ir vecaaks par 25... tad vienkaarshi slims un/vai kompleksains cilveeks.... un par taadiem nesmiesimies, pacietiisim!
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-22 22:15, pirms 16 gadiem
Demar rakstīja: īstenībā vienalga - nebūs jau pirmā reize

Vienkārši jau pirms kāda laika bija runas, ka man būs bans


Nu ko es varu pateikt - Nelasi dzelteno presi!
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-22 22:29, pirms 16 gadiem
Nu normāls keks var visu apvienot, nav tā ka vai nu jadauzās riņķī, va jatarčī netā

  +3 [+] [-]

, 2008-05-22 22:29, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Redzi,Yurchix,es jau vienreiz rakstiju,ka ja netā sēž vīrietis ap 40 un vairāk,tad tas nozīmē,ka viņš ir savu dzīvi nokārtojis (ir sieva,bērni,māja,auto u.t.t) un var šeit mazliet paniekoties,bet ja šeit bieži sēž jauns džeks,tad tas nozīmē,ka viņam nav draugu,un meitenes vietā viņam ir (labākā gadijumā) piepūšmā gumijas sieviete! Citādi es nevaru izskaidrot to,ka dzīves baudīšanas vietā jauns cilvēks izvēlas sēdēt pie kompja!

nu man liekas tu esi bisku paarskatiijies Holivudas filmas...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 22:32, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu normāls keks var visu apvienot, nav tā ka vai nu jadauzās riņķī, va jatarčī netā


Arī fakts! Un nebūt vecim pie ~40 gadiem vakarā ir tik pie kompja jāsēž.....

  -1 [+] [-]

, 2008-05-22 22:34, pirms 16 gadiem
tur jau viss bija izlemts un sarunnats svaa starpaa jo neviens klubs pie pilnas saprasanas nenemtu treneri kurrss tiiru 7innieka izlasi kaa SLOVAKIJU ir sitaa nolaidis ,bet panemtu amerikaanu specialistu kurss sewi gribeetu pieradiit, BET PROTAMS AMERIKAANU SPECIALISTAM BUUTU CITAS PRASIIBAS UN VINNAM VAJADZEETU CITU ATLGOJUMU..SUPLERS IR GALIIGI GARAAM!!!!!!!!

  -4 [+] [-]

, 2008-05-22 22:52, pirms 16 gadiem
Būšu trāpijis naglai uz galvas! Ne velti puišeļi besās!
Ejiet ,jaunēkļi, nobučojiet savas gumijotās draudzenes!

     [+] [-]

, 2008-05-22 22:56, pirms 16 gadiem
Nu gribejaas redzet Ftoreku ,bet ganjau bus labi ar slovakiju vnk neveicaas !

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 23:08, pirms 16 gadiem
nu bija vai nebija pareiza izvēle, to varēs spriest tikai sezonas gaitā, Šuplers mums ir labi zināms treneris, taču tas otrs vispār nav redzēts kā viņš vada komandu, tadjau redzēs..

  +1 [+] [-]

, 2008-05-22 23:18, pirms 16 gadiem
Slovākiem superkomanda ir tikai ar NHL stāriem, bet šogad parasta vidusmēra kā Vācija, Latvija, Norvēģija, Balkrievija. Varēja būt 9-10 nepaveicās ir 13.

     [+] [-]

, 2008-05-22 23:33, pirms 16 gadiem
[quote als]
Kobasjū ir gana viduvējs NHL players, bet šim (cik nu zinu) ir vienvirziena līgums.... tapēc ja nu kāds (Karsiks vai Kobasjū) būs jāsūta "lejā", tad domāju ilgi nebūs jādomā, lai saprastu, ka tas (visdrīzākais) būs Karsums..

Vai tiešām domā,ka Bostona parakstītu līgumu,ar viduvēju spēlētāju,uz trīs gadiem par 7 millioniem dolāru?

     [+] [-]

, 2008-05-22 23:46, pirms 16 gadiem
Demar rakstīja: Un??

Tad uzreiz Šuplers slikts treneris??

Un kas tad ir tas Dinamo?? Potenciālais KHL medaļnieks?? Jāgrs arī būs komandā??

Sorry, bet dinamo vēl pat budžets nav savākts a mēs ta gribam sapņot par NHL treneriem...

Varbūt tomēr debijas sezonā labāk lai Dinamo trenē cilvēks kuram mūsu hokejs ir zināms'.

(savulaik visi futbolā ierēca par G.Džonsonu- dagad viņš ved komandu uz premjerlīgu


neviens nesapņo par NHL treneriem, bija teikts ka Forteks ir kanditāts, kurš varētu strādāt!
un kas tad, ja nedabūsim medaļas, vai tad mēs nevaram puišiem iemācīt spēka spēli, kapāt, nevis Šuplers ar Kiru atkorķēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-23 08:38, pirms 16 gadiem
Garpeters rakstīja: [quote als]
Kobasjū ir gana viduvējs NHL players, bet šim (cik nu zinu) ir vienvirziena līgums.... tapēc ja nu kāds (Karsiks vai Kobasjū) būs jāsūta "lejā", tad domāju ilgi nebūs jādomā, lai saprastu, ka tas (visdrīzākais) būs Karsums..

Vai tiešām domā,ka Bostona parakstītu līgumu,ar viduvēju spēlētāju,uz trīs gadiem par 7 millioniem dolāru?


Domāju gan! Viņš ir viduvējība! Ja viņš būtu zvaigzne, tad ar viņu parakstītu līgumu par 7M$ GADĀ... Paskaties uz viņa statiem... tie ir stipri viduvēji - 39 punkti sezonā! Komandām arī labas viduvējības vajag!

     [+] [-]

, 2008-05-23 08:51, pirms 16 gadiem
Ko var cepties par lietām, kas vēl nav notikušas....!? Varēsiet vērtet Šuplera darbu pēc sezonas beigām, kad būs acīm redzami rezultāti! Tas, kas te tagad notiek ir tīrākā "Tukšu Salmu Kulšana".......

     [+] [-]

, 2008-05-23 09:51, pirms 16 gadiem
oveckins#1 rakstīja: labak to nhl coachu nevis shito jaakli kas ar tādu izlasi kā slovakija spēja ierindoties....13.vietā no 16

JA NEZINI ko runat labak neruna ...
Starpcitu no sakuma visi kritizetaji pajautajat kadi bija NHL trenera nosacijumi un cik izmaksatu vins un kadas prasibas vins uzstadija tad sapratisiet ka nebija variantu , taka labak paklusejat

     [+] [-]

, 2008-05-23 10:25, pirms 16 gadiem
Kā jau Latvijā, bez intrigām un aizkulišu cīņām jau iztikt nevar.
Vai nebij godīgāk sagaidīt mājās "Kirov Number one", un tad lemt par treneri?
Bet tak "āzis" jau bez sūdu liešanas jau iztikt nevar. Nu un tad, ka balsošanā 3:1, un būtu bijis 3:2, bet varbūt tomēr kaut kas būtu savādāk. Nav īpašu pretenziju pret Šupleru, bet tas , kā notikā trenera izvēle, jau uzņēmuma pirmsākumos, ne par ko labu neliecina.

     [+] [-]

, 2008-05-23 11:03, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Kā jau Latvijā, bez intrigām un aizkulišu cīņām jau iztikt nevar.
Vai nebij godīgāk sagaidīt mājās "Kirov Number one", un tad lemt par treneri?
Bet tak "āzis" jau bez sūdu liešanas jau iztikt nevar. Nu un tad, ka balsošanā 3:1, un būtu bijis 3:2, bet varbūt tomēr kaut kas būtu savādāk. Nav īpašu pretenziju pret Šupleru, bet tas , kā notikā trenera izvēle, jau uzņēmuma pirmsākumos, ne par ko labu neliecina.


Domāju "atskaņas" mēs vēl dzirdēsim... kad Kira mājās pārbrauks! Zinot viņa nostāju (diezgan negatīvo) Šuplera jautājumā šaubos vai Kira būs dikti priecīgs... Ok, moš pret pašu Šupleru kā sugu šim nekādu baigo pretenziju arī nebūtu, bet pret veidu kā šis tika iebalsots (atkal Kiram aiz muguras) gan....

     [+] [-]

, 2008-05-23 14:57, pirms 16 gadiem
kastasir rakstīja: Kā jau Latvijā, bez intrigām un aizkulišu cīņām jau iztikt nevar.
Vai nebij godīgāk sagaidīt mājās "Kirov Number one", un tad lemt par treneri?
Bet tak "āzis" jau bez sūdu liešanas jau iztikt nevar. Nu un tad, ka balsošanā 3:1, un būtu bijis 3:2, bet varbūt tomēr kaut kas būtu savādāk. Nav īpašu pretenziju pret Šupleru, bet tas , kā notikā trenera izvēle, jau uzņēmuma pirmsākumos, ne par ko labu neliecina.


Gan jau tas viens svārstīgais paskatītos Kiras godīgajās acīs un nobalsotu kā Kiram vajag, tapēc Vieča pacentās. Viņš labi atceras ka bija sarunājis nepieciešamās balsis kongresā, bet viņu uzmeta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-23 22:29, pirms 16 gadiem
Atceros to balsošanu, smuki uzmeta.