Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"ASK/Ogre" izcīna pelnītu uzvaru

Agris Suveizda

"ASK/Ogre" izcīna pelnītu uzvaru
Cīņa pie Kristapa Stiģa vārtiem.
Foto: Ritvars Raits

Šopēcpusdien Vidzemes ledushallē "ASK/Ogre" sīvā cīņā ar 4:2 pārspēla pašreizējos Latvijas čempionus "Liepājas metalurgu", panākot sērijā 1:2. Mājinieku labā visrezultatīvākais bija pieredzējušais Vjačeslavs Fanduļs, kurš guva vārtus un atdeva divas rezultatīvas piespēles. Nākamā spēle rīt, plkst. 19:45 Ogrē. Sērija rit līdz četrām uzvarām.

Lielākais pārsteigums sastāvos bija "ASK/Ogre" rindās. Galvenais treneris Leonīds Beresņevs vārtos sūtīja gados jauno Kristapu Stiģi. Visticamāk, lai sapurinātu komandu, jo Raitums pirmajās divās spēlēs atstāja pietiekami labu iespaidu.

Pēc pirmās trešdaļas neizšķirts

Mājinieki jau otrajā minūtē ieguva iespēju spēlēt vairākumā, taču tā palika neizmantota. Laukumā ritēja visai līdzīga cīņa, taču desmitajā minūtē pēc laba Edgara Adamoviča metiena ripa trāpīja pa liepājnieka nūju un iespurdza pašā vārtu augšējā stūrī – 1:0. Diemžēl ogrēniešu prieki bija īsi, jo, spēlējot četriem pret četriem, nenovaldījās pirmās maiņas aizsargs Toms Bluks, kurš arī saņēma divas minūtes. Viesiem bija vajadzīgas tikai trīspadsmit sekundes, lai vairākumu izmantotu. "ASK/Ogre" vārtsargam Kristapam Stiģim prasmīgi tika aizsegts skats, un kārtējie vārti bijušā bebra Edija Brahmaņa kontā. Pirmās trešdaļas beigu daļā uz ledus bija visai daudz spēka divcīņu, kas draudēja pamazām pārvērsties asumos, tomēr pārtraukums nāca kā saukts.

ASK/Ogre izvirzās vadībā

Otrā trešdaļa iesākās ar nelielu nokdaunu mājiniekiem – pie Kristapa Stiģa atsistās ripas pirmais klāt bija Gunārs Skvorcovs, kurš ieraidīja ripu vārtos. Kaut arī ogrēnieši apelēja pie tiesneša, ka Skvorcovs guvis vārtus ar kāju, galvenais tiesnesis Eduards Odiņš vārtus ieskaitīja. Taču liepājnieku prieki bija īsi. Drīz pēc tam "ASK/Ogre" ieguva iespēju spēlēt vairākumā, un Aleksandrs Šiškovičs izdarīja spēcīgu metienu no zilās līnijas. Vispirms ripa atsitās pret vārtu stabiņu, tad no Dmitrija Žabotinska muguras ielēca vārtos. Pēc mājinieku gūtajiem vārtiem laukumā ritēja līdzvērtīga spēle. Komandas labi darbojās aizsardzībā, tomēr 33.minūtē liepājnieki pozicionāli rupji kļūdījās, un Raivis Brencās izveda partneri viens pret vienu ar Žabotinski, un Mihails Kokļins izslidināja ripu starp vārtsarga kājsargiem. Nokļūdami zaudētāju lomā, liepājnieki lieliem spēkiem devās uz priekšu, taču tādējādi atstāja plašas spraugas savā aizsardzībā, kuras par laimi viņiem "ASK/Ogre" hokejisti neprata izmantot.

"Ogre" prasmīgi aizstāvas

Trešajā trešdaļā teritoriālais pārsvars piederēja viesiem no Kurzemes, taču, visticamāk, tāds arī bija Leonīda Beresņeva plāns - atdod iniciatīvu un būvēt necaursitamus aizsardzības bastionus. "Liepājas metalurgs" aktīvi uzbruka, cenšoties izspēlēt kombinācijas, taču ogrēnieši ļoti prasmīgi spēli novirzīja uz laukuma apmalēm. Tāpat mačā bija ļoti daudz paužu, kas nāca tikai par labu mājiniekiem. Iespējams, Liepājai pietrūka lietuviešu uzbrucēja Darja Pliskauska, kas otrajā trešdaļā guva savainojumu.

Žabotinskis pasniedz dāvanu Fanduļam

Savukārt deviņas minūtes pirms spēles beigām Žabotinskis izdarīja ļoti paviršu piespēli, piespēlējot tieši Fanduļam uz nūjas, kurš ieraidīja ripu jau tukšos liepājnieku vārtos. Pēdējā Latvijas čempionu iespēja glābt spēli bija divas minūtes pirms beigām, kad noraidījumu nopelnīja Kirils Ugarovs. Žabotinskis devās malā, un "Liepājas metalurgs", izmantojot divu cilvēku pārsvaru, iespieda ogrēniešus to aizsardzības zonā. Taču materiālu labumu no tā neguva. Vēl vairāk - "ASK/Ogre" hokejists bija vien par mata tiesu no vārtu guvuma, jo ripa atsitās pret vārtu stabu un apstājās netālu pie vārtu līnijas. "ASK/Ogre" izcīnīja pelnītu uzvaru ar 4:2.

ASK/Ogre – SK Liepājas Metalurgs 4:2 (1:1, 2:1, 1:0)

Vārti: 1:0 Edgars Adamovičs (Aleksandrs Kerčs, Vjačeslavs Fanduļs) 09:43, 1:1 Edijs Brahmanis (Aleksejs Bihanovs, Konstantīns Mihailovs, vair.) 12:06, 1:2 Gunārs Skvorcovs (Vladimirs Mamonovs, Vents Feldmanis) 20:22, 2:2 Aleksandrs Šiškovičs (vair.) 22:33, 3:2 Mihails Kokļins (Vjačeslavs Fanduļs, Raivis Brencāns) 32:51, 4:2 Vjačeslavs Fanduļs 50:41
Sodi: 12:10
Vārtsargi: Stiģis -Žabotinskis
Labākie: Kristaps Stiģis - Sergejs Gubins
Sērijā: 1:2

Sērijas kalendārs

DatumsLaiksKomandasRezultāts
19.03.19:45Liepājas Metalurgs - ASK/Ogre LTV73:2
20.03.19:45Liepājas Metalurgs - ASK/Ogre LTV73:1
22.03.14:00ASK/Ogre - Liepājas Metalurgs LTV74:2
23.03.19:45ASK/Ogre - Liepājas Metalurgs LTV7
25.03.19:45Liepājas Metalurgs - ASK/Ogre LTV7
27.03.19:45ASK/Ogre - Liepājas Metalurgs (ja nepieciešams) LTV7
29.03.19:30Liepājas Metalurgs - ASK/Ogre (ja nepieciešams) LTV7

Izmantotie resursi:
lhf.lv

     [+] [-]

, 2009-03-22 20:19, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: un kur tad ogres fani ka finaals jaaspeelee pie pustukshaam tribiineem?
ko tu tur muldi?

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 20:27, pirms 15 gadiem
Un vispār baigi negodīgi, ka rakstu par spēli raksta ogrēnietis, baigi neobjektīvi sanāk

     [+] [-]

, 2009-03-22 20:30, pirms 15 gadiem
Liepajai strjoms...,BEBRI kapaasies uz visu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 20:46, pirms 15 gadiem
Smacee nost rakstīja: domaajams ka shii bija peedeejaa reize kad ogrei shitaa veicaas..interesanti ko zhabotinskis par 4 . golu domaa?
katram gadās kļūdīties!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 20:56, pirms 15 gadiem
Baigie malači-APSVEICU! :

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 21:09, pirms 15 gadiem
intriga saglabājās

     [+] [-]

, 2009-03-22 21:24, pirms 15 gadiem
Spēli skatījos pa Tv nu tur japiekrit virsrakstam tiešām pelnīta uzvara!!!
Turu īkšķus par Ogre ASK!!!

     [+] [-]

, 2009-03-22 21:24, pirms 15 gadiem
Ehh nekad nav patikuši tie Liepājas ultras.
Futbolā sāk parādīties arī latviešu grupējums, bet hoķis šiem laikam neinteresē.

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 21:27, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas to zin,kas darās LM spēlētāju galvās? Moška,ka tiešām grib kausu paņemt savu līdzjutēju priekšā,bet varbūt vienu spēli uzmeta uz toķika,jo kā zināms nevienam nauda kabatu nespiež!
Ja Pliskauska kļūda tiešām bija tikai spēles negadijums,tad tāda kļūda kā Žabim ar viņu pieredzi vienmēr izraisīs pārdomas! Neticu,ka Žabis būtu aizmirsis,ka vārtsargam piespēlēs un atsitieni ir jadara uz laukumu sānu apmalēm,un nevis taisni sev priekšā,kur mierīgi grozās pretinieka uzbrucējs!
kaada starpiiba kuru vietu vinji panjeema LAC, savstarpeejaas speelees tavi niikulji vienkaarsi iesuukaa

  -3 [+] [-]

, 2009-03-22 21:34, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir tikai viens bet,pajoliņ!
LM2 LAČ ieņēma trešo vietu, bet kuru Tavi slavenie LSPA????
Jaa viens bet tizleni ir un tas ir taads ka treso vietu LAC panjeema R2000 ar Meiju un Straupi prieksgalaa, nevis tavi niikulji

     [+] [-]

, 2009-03-22 21:36, pirms 15 gadiem
paldies visiem kas bija ieradusies Vidzemes ledus halle, prieks redzet pilnas tribines un ari LM fanu klubam paldies, ceru ka rit ari busiet, savadak ka tikai ASK fani, nu vieniem paliek garlaicigi...
bet tie kas velas tresdien 25.marta braukt uz Liepaju skatities speli, rakstiet uz ask_fans@inbox.lv tiek organizets autobus un ir brivas veitas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 21:51, pirms 15 gadiem
Varu teikt vienu, pirms macit te kadu, ka vajag pareizi atbalstit komandas, paniem atver google un izlasi kadi ir fanoshanas stili un ka pareizi ir jaatbalst komandu ! Pec tam tu vari sakt te kaut-ko d*rst uz tiem kuri shajas lietas zin 100 reiz vairak neka tu! LM fani iet pa noteikto fanoshanas kulturu! To ka ir ari krievu dziesmas nav nekas briesmigs, varbut jums ogre nav krievu tautibas cilveki, bet liepaja ir 40 % krievu! Ja jus esat nacists, tad tas ir jusu problema! Kas te rakstija ka futbola un hokeja komandas atbalsta dazhados vejdos, jus kljudijaties! Futbola un hokeja komandas atbalst ir loti lidzigs!

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:07, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Jaa viens bet tizleni ir un tas ir taads ka treso vietu LAC panjeema R2000 ar Meiju un Straupi prieksgalaa, nevis tavi niikulji
tu pamulķi novāc tos pirkstus beidzot no klaviatūras, cik var teikt.!
ko ņemies vislaik?! kāds tev labums no tā?!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 22:09, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: Varu teikt vienu, pirms macit te kadu, ka vajag pareizi atbalstit komandas, paniem atver google un izlasi kadi ir fanoshanas stili un ka pareizi ir jaatbalst komandu ! Pec tam tu vari sakt te kaut-ko d*rst uz tiem kuri shajas lietas zin 100 reiz vairak neka tu! LM fani iet pa noteikto fanoshanas kulturu! To ka ir ari krievu dziesmas nav nekas briesmigs, varbut jums ogre nav krievu tautibas cilveki, bet liepaja ir 40 % krievu! Ja jus esat nacists, tad tas ir jusu problema! Kas te rakstija ka futbola un hokeja komandas atbalsta dazhados vejdos, jus kljudijaties! Futbola un hokeja komandas atbalst ir loti lidzigs!
Man pilnīgi vienalga, kādā valodā fano, bet, ja fani piespļauda apkārtni un izceļās ar rupju žestu rādīšanu, tad tas nav īsti ok.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:24, pirms 15 gadiem
Kas ko piespljauj? Nevajag te izdomat! Par zhestu godigi teikt , tad faniem nepatik kad vinus fotografe tada tuvuma, tas ari ir sho zhestu rezultats, cilveks to izdarija ceredams ka foto netiks interneta! apskatoties vienu foto , jus redzesiet ka cilveki piesedz seju!

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:25, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Man pilnīgi vienalga, kādā valodā fano, bet, ja fani piespļauda apkārtni un izceļās ar rupju žestu rādīšanu, tad tas nav īsti ok.
Varu Tev tikai piekrist! Rit BEBRU RAGANA ar buus! Tu paspeej?!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:26, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: tu pamulķi novāc tos pirkstus beidzot no klaviatūras, cik var teikt.!
ko ņemies vislaik?! kāds tev labums no tā?!
Nu labi pierunaaji es tev atlauju nelasiit un taas ir manas domas par tavu komandu un seit ir publisks portaals kuraa driikst izteikt savas domas, ja tev nepatiik liec ignoreet, vai ej kaut kur citur, piemeeram LM maajaslapaa un priecaajies par savu niikulju komandu

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:28, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: Varu teikt vienu, pirms macit te kadu, ka vajag pareizi atbalstit komandas, paniem atver google un izlasi kadi ir fanoshanas stili un ka pareizi ir jaatbalst komandu ! Pec tam tu vari sakt te kaut-ko d*rst uz tiem kuri shajas lietas zin 100 reiz vairak neka tu! LM fani iet pa noteikto fanoshanas kulturu! To ka ir ari krievu dziesmas nav nekas briesmigs, varbut jums ogre nav krievu tautibas cilveki, bet liepaja ir 40 % krievu! Ja jus esat nacists, tad tas ir jusu problema! Kas te rakstija ka futbola un hokeja komandas atbalsta dazhados vejdos, jus kljudijaties! Futbola un hokeja komandas atbalst ir loti lidzigs!
pirmo reizi redzu ka kaadu vieteejo komandu atbalsta citaa nevalsts valodaa, nevienaa pasaules valstii neesmu dzirdeejis ka saukljus piemeeram kanaadaa bljautu vaaciski, vai zviedrijaa poliski

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:34, pirms 15 gadiem
Tada ir situacija valsti! Tu jau zin ka Latvija ir daudz Krievu! Nu varbut tu to pirmo reiz redzi un dzirdi, bet Latvija vel ir dazhi fan klubi kuri atbalsta komandu krievu valoda, piemeram ventspils fani! Tada ir situacija visas valstis kuras agrak bija PSRS sastava un nav ko brinities!

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:34, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: pirmo reizi redzu ka kaadu vieteejo komandu atbalsta citaa nevalsts valodaa, nevienaa pasaules valstii neesmu dzirdeejis ka saukljus piemeeram kanaadaa bljautu vaaciski, vai zviedrijaa poliski
Te viens komentaars no delfi.lv - 22.03.2009 17:37

beidzot,malaci ogre sadevaat tiem liepaaajas krievu-leisu mistrojumam,turklat vini veel loti netiiri speelee cehovas vitjaz stilaa!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:37, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Te viens komentaars no delfi.lv - 22.03.2009 17:37

beidzot,malaci ogre sadevaat tiem liepaaajas krievu-leisu mistrojumam,turklat vini veel loti netiiri speelee cehovas vitjaz stilaa!!
Jaa sodien jau galiigi juta ka neko nevar izdariit tad tas niikulis legionaars Gubins vai kaa vinju tur jau saaka kaut kaadus asumus jo juta ka vieteejie speeleetaaji tizlenji neko nevar izdarii

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:38, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Varu Tev tikai piekrist! Rit BEBRU RAGANA ar buus! Tu paspeej?!
Jāpaspēj, savādāk nemaz nevar

  -2 [+] [-]

, 2009-03-22 22:40, pirms 15 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Te viens komentaars no delfi.lv - 22.03.2009 17:37

beidzot,malaci ogre sadevaat tiem liepaaajas krievu-leisu mistrojumam,turklat vini veel loti netiiri speelee cehovas vitjaz stilaa!!
Bet ASK sodien pieraadiija ka no LM tik nosaukums tik palicis paari, taa ka jaaiet tik uz prieksu un jaapiesit tas mistrojums tak vareeja redzeet kaa ASK vinjus aizsardziibaa notureeja drusku taa vinji pat pa vaartiem uzmest nevareeja gar bortiem tik sitaas ka apdullinaatas cuukas

  +2 [+] [-]

, 2009-03-22 22:41, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: Nu labi pierunaaji es tev atlauju nelasiit un taas ir manas domas par tavu komandu un seit ir publisks portaals kuraa driikst izteikt savas domas, ja tev nepatiik liec ignoreet, vai ej kaut kur citur, piemeeram LM maajaslapaa un priecaajies par savu niikulju komandu
ei nost cik tu mums esi gudrs. izsaki daudz maz objektīvu viedokli, nevis ēdies vislaik virsū šijā gadijumā LM. es esmu par labu hokeju un ja tu ēstos virsū citai komandai, es arī neklusētu.
Ne jau viss ko tu raksti ir pilnīgi nepareizi, bet tu jau vairs muldēšanai robežas nezini.

  -4 [+] [-]

, 2009-03-22 22:43, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: Tada ir situacija valsti! Tu jau zin ka Latvija ir daudz Krievu! Nu varbut tu to pirmo reiz redzi un dzirdi, bet Latvija vel ir dazhi fan klubi kuri atbalsta komandu krievu valoda, piemeram ventspils fani! Tada ir situacija visas valstis kuras agrak bija PSRS sastava un nav ko brinities!
Es nebriinos man kauns liepaajnieku vietaa, it iipasi ja latviesi iet un blauj krieviski, es eju uz RD speeleem un tur visi krievi blauj latviski saukljus, taa kaa jums buutu ko pamaaciities no RD liidzjuteejiem

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:47, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: ei nost cik tu mums esi gudrs. izsaki daudz maz objektīvu viedokli, nevis ēdies vislaik virsū šijā gadijumā LM. es esmu par labu hokeju un ja tu ēstos virsū citai komandai, es arī neklusētu.
Ne jau viss ko tu raksti ir pilnīgi nepareizi, bet tu jau vairs muldēšanai robežas nezini.
Bet es tev nelieku lasiit vai tad tu nevari uzlikt IGNORE, Ivarss77 te jau bij uzlicis bet nenotureejaas

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:50, pirms 15 gadiem
Cheryl rakstīja: ei nost cik tu mums esi gudrs. izsaki daudz maz objektīvu viedokli, nevis ēdies vislaik virsū šijā gadijumā LM. es esmu par labu hokeju un ja tu ēstos virsū citai komandai, es arī neklusētu.
Ne jau viss ko tu raksti ir pilnīgi nepareizi, bet tu jau vairs muldēšanai robežas nezini.

tad jau tu man daleeji piekriiti tam ka jaadod iespeeja jaunajiem speeleetaajiem jau tagad apsildiit degunus BAC, nevis jaamaksaa kaut kaadiem legionaariem tizliem, nu nevajag tik daudz prieks LV cempja vai ne??? legionaarus vajag bet dazus un patiesaam labus, taa lie jaunajiem buutu no kaa maaciities, kameer buus tie legionaari tikmeer man juus nepatiksiet nekad

  +1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:51, pirms 15 gadiem
Ne nu majas speles visi gudri , kadel tad ask/ogres fanu klubinjs nebrauc uz liepaju .Un par to pirkstinu radisanu ,mazakie druks parkapa robezas ,nepieredzejusi . Par šplaudisanos ,nu ta gan ir kada fantazija nekas tads nenotika , labak savaldiet dazus labus ogres fanus ,kur bija dazas epizodes, kur tiek aizskarts kads no lm faniem.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-22 22:51, pirms 15 gadiem
Buus jau labi,BEBRI sogad ir gan fiziski gan garigi stipri!!!

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:52, pirms 15 gadiem
Ko mums no viniem macities? mes jau tapat visu zinam! Un uz jusu uzskatiem par fanoshanu mums it vienalga, jo mes shaja lieta zinam vairak neka jus.... Mes dziedam gan krievu, gan latvieshu valoda un mums ir vienalgi kura valoda dzied RD. Katram fan klubam ir savi merki un uzkati!

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:53, pirms 15 gadiem
IllaGhee rakstīja: tad jau tu man daleeji piekriiti tam ka jaadod iespeeja jaunajiem speeleetaajiem jau tagad apsildiit degunus BAC, nevis jaamaksaa kaut kaadiem legionaariem tizliem, nu nevajag tik daudz prieks LV cempja vai ne??? legionaarus vajag bet dazus un patiesaam labus, taa lie jaunajiem buutu no kaa maaciities, kameer buus tie legionaari tikmeer man juus nepatiksiet nekad
Jā es tev šijā jautājumā tiešām piekrītu. es arī gribētulai viņi labāk liek jaunos un ņemas pa pēdējām vietām, bet izaudzina tādus kas tiek tālak. es tev patiešām piekrītu.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-22 22:56, pirms 15 gadiem
Forza LM rakstīja: Ko mums no viniem macities? mes jau tapat visu zinam! Un uz jusu uzskatiem par fanoshanu mums it vienalga, jo mes shaja lieta zinam vairak neka jus.... Mes dziedam gan krievu, gan latvieshu valoda un mums ir vienalgi kura valoda dzied RD. Katram fan klubam ir savi merki un uzkati!
Nu nesaliidzini nesaliidzinaamas lietas, jo RD fani jau nu ir vieni no labaakajiem eiropaa, taapeec te saliidzinaat ar jums buutu diezgan smiekliigi LM fani lai pamaacaas no ASK, jo ASK fanu atbalstu vismaz var dzirdeet, nevis kaa liepaajaa kad var dzirdeet skaidri ko speeleetaaji laukumaa runaa un tas jau ir raadiitaajs

     [+] [-]

, 2009-03-22 22:57, pirms 15 gadiem
lunqvist rakstīja: Ne nu majas speles visi gudri , kadel tad ask/ogres fanu klubinjs nebrauc uz liepaju .
Ask Ogre fanu klubins brauc uz Liepaju, vacam pagaidam cilvekus, bet tresdien busim