Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

"Liepāja" uzvar "Kurbadu", trešais panākums arī čempionei "Prizmai"

"Liepāja" uzvar "Kurbadu", trešais panākums arī čempionei "Prizmai"
"Ogre/Sāga 97" izcīnījusi pirmo uzvaru
Foto: Ritvars Raits

Latvijas hokeja čempionāta virslīgas vakara centrālajā spēlē "Liepāja" savā laukumā atspēlēja divu ripu deficītu un pieveica Ogres "Kurbadu" (4:3). Citā mačā trešo uzvaru trīs mačos izcīnīja arī "Rīga"/"Prizma", kas nosargāja pārsvaru pret "Zemgali"/LLU (4:2). Pie pirmās uzvaras tika "Ogre"/"Sāga97" – 11:6 pret Jūrmalas HASC.

Pirmajā trešdaļā "Kurbads" un "Liepāja" apmainījās vārtu guvumiem (Jānis Straupe un Klāvs Plānics), bet otrās trešdaļas vidū viesi no Ogres atguva vadību un ieguva divu ripu pārsvaru. Vispirms 28. minūtē izcēlās Renārs Undelis, bet sešas minūtes vēlāk starpību dubultoja Renārs Valters (3:1). Tāpat kā abi vārti pirmajā trešdaļā, arī šīs divas ripas tika iemestas vairākumā.

"Kurbads" pēc 40 minūtēm bija ieguvis solīdu pārsvaru, taču noslēdzošajā trešdaļā "Liepājai" vajadzēja tikai septiņas minūtes, lai panāktu izlīdzinājumu. Vairākumu sēriju 43. minūtē turpināja Mārtiņš Gipters, bet 47. minūtē 3:3 panāca Artis Aniņš. Uzvaras vārti tika gūti sešarpus minūtes līdz pamatlaika beigām, kad otro reizi spēlē Uldi Čalpu pārspēja Plānics (4:3). Pamatlaika izskaņā "Kurbads" pat neilgu laiku uzspēlēja sešatā pret četriem, tomēr nespēja izglābties.

Trešo uzvaru trīs spēlēs izcīnīja "Rīga"/"Prizma", kas sagādāja otro zaudējumu "Zemgalei"/LLU (4:2). Rīdziniekiem divus vārtus guva Vitālijs Hvorostiņins, bet divreiz rezultatīvi asistēja Viktors Lobačovs. Iepriekšējos mačos Latvijas čempioni bija pieveikuši "Ogri"/"Sāgu97" (8:2) un "Kurbadu" (3:2 bullīšos).

Pirmo uzvaru svinēja "Ogre"/"Sāga97", kas pēc diviem pārliecinošiem zaudējumiem "Rīgai"/"Prizmai" (2:8) un "Kurbadam" (2:12) rezultatīvā mačā apspēlēja citu pastarīti Jūrmalas HASC - 11:6. Vēl pēc 25 spēlētām minūtēm rezultāts bija 5:5, taču mača otrajā pusē ogrēnieši salauza pretinieku pretestību. Uzvarētāju labā ar diviem vārtiem un trim piespēlēm izcēlās Mārtiņš Dzierkals.

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Liepāja3300020:79
2.Rīga/Prizma3210015:68
3.Kurbads4201123:147
4.Zemgale/LLU4200216:146
5.Mogo3100212:123
6.Ogre/Sāga973100215:263
7.HASC4000412:340

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija


, 2014-09-20 20:59, pirms 11 gadiem
Ko lai saka.. Dīvaina diena! Bet nu Ogrei vajadzēja ņemt 2 uzvaras!!! Čalpa..
, 2014-09-20 21:02, pirms 11 gadiem
Ogres 17-gadīgie ar +5 uzvarēja HASC 18-20-gadīgos (ar diviem pieredzējušiem vēl klāt)...

Vispār es esmu vīlies līdzšinējā HASC sniegumā. Iepriekšējā sezonā Dinamo/Juniors prata iekost līderu komandām, tāpēc pirms šīs sezonas man šķita, ka kopā ar Ivanovu un E.Lipsbergu šī varētu būt interesanta komanda. Tomēr izrādās, ka paņemot nost spējīgākos uz HK Rīga, atlikušie ex-Dinamo/Juniora kadri nespēj pat uzvarēt par sevi jaunākos 97.-os gadus.
, 2014-09-20 21:05, pirms 11 gadiem
Jūrmala ne tikai futenē pa apakšu maļāss. Ari hokejam tāds pats liktenis.
, 2014-09-20 21:05, pirms 11 gadiem
Nav jau HASC tik daudz to, kas spēlēja DRJ un kaut mazākajā mērā bija pamanāmi uz laukuma. Šišļaņņikovs, Purviņš, Smuļko, tas arī viss
, 2014-09-20 21:09, pirms 11 gadiem
FK Liepaja labakie
, 2014-09-20 21:13, pirms 11 gadiem
Pavlin2011 rakstīja: FK Liepaja labakie
gribēji noteikti teikt HK Liepāja ?
, 2014-09-20 21:14, pirms 11 gadiem
safitho rakstīja: Nav jau HASC tik daudz to, kas spēlēja DRJ un kaut mazākajā mērā bija pamanāmi uz laukuma. Šišļaņņikovs, Purviņš, Smuļko, tas arī viss
Bez Tevis pieminētājiem no ex-Dinamo/Juniora šodien spēlēja arī Dembickis (1993.), Kaktabulis, Jākobsons, Romašovs, Koniševs, Pušnovs - kopā tā ir gandrīz puse komandas. Vēl tur ir arī varočiks Reiss, kurš šodien nespēlēja.
, 2014-09-20 21:16, pirms 11 gadiem
Ivaram šoreiz izrādijās taisnība.. Bet laikam būtu nodrāzti teikt, ka nepelnīts zaudējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-20 21:20, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Bez Tevis pieminētājiem no ex-Dinamo/Juniora šodien spēlēja arī Dembickis (1993.), Kaktabulis, Jākobsons, Romašovs, Koniševs, Pušnovs - kopā tā ir gandrīz puse komandas. Vēl tur ir arī varočiks Reiss, kurš šodien nespēlēja.
Bet šī kompānija īsti neko nespēja parādīt arī pagājušosezon. Manis minētie bija starp tiem spēlētājiem, kas nesa DRJ punktus.
, 2014-09-20 21:22, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: 11:6 , laikam rezultatīvākā spēle LAČ vēsturē !
beidz smīdināt...90.gados ne tādi vien rezultāti bija!
, 2014-09-20 21:29, pirms 11 gadiem
Šovakar bija laba spēle.
Neskatoties uz to ka Čalpa trešajā periodā savos vārtos salaida visādus brīnumus, tomēr ogrēnieši var viņam pateikties,ka rezultāts nebija stipri lielāks par labu mājiniekiem. Pirmajos divos periodos tieši viņš vilka savu komandu. Jaunie buciņi šodien vecs bukus noskrēja uz vieniem vārtiem. Kā teiktu Cicurskis:''Mūsu golfiņš šodien noskrēja varenos meršus''.
, 2014-09-20 21:32, pirms 11 gadiem
Jācer, ka Dinamo ātrāk sabruks, jo līdz tiešām jēdzīgam čempionātam te pietrūkst kādas 3 normālas komandas. Tie paši MHL juniori jau paceltu līmeni.
, 2014-09-20 21:33, pirms 11 gadiem
hossa2009 rakstīja: Ivaram šoreiz izrādijās taisnība.. Bet laikam būtu nodrāzti teikt, ka nepelnīts zaudējums.
Kaut kā Kurbads spēlētāji bija baigi lēnie. Varbūt vel nebija atkopušies no spēles pret Mogo, vai kāda cita vaina, bet liepājniekiem viņi šodien ātrumos īsti turēt līdz nespēja.
, 2014-09-20 21:34, pirms 11 gadiem
Šo spēli neredzēju, bet ievērības cienīgs fakts ir FUŅ-a taisnīgā atzīšanās. Viņš labāk skatoties DR zāģus ar 0:6,nekā spraigas LAČ-a spēles.
Kurš var paskaidrot? Cik daudz cepuru ar nagu vēl ir palikušas pārdošanā Ja no CHI nav pasūtīts konteiners, tad ir cerības!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-20 21:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šovakar bija laba spēle.
Neskatoties uz to ka Čalpa trešajā periodā savos vārtos salaida visādus brīnumus, tomēr ogrēnieši var viņam pateikties,ka rezultāts nebija stipri lielāks par labu mājiniekiem. Pirmajos divos periodos tieši viņš vilka savu komandu. Jaunie buciņi šodien vecs bukus noskrēja uz vieniem vārtiem. Kā teiktu Cicurskis:''Mūsu golfiņš šodien noskrēja varenos meršus''.
Jā, tev taisnība. Šodien kaut kas neaizgāja meršiem - pēdējos kilometros noslāpa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-20 21:38, pirms 11 gadiem
hossa2009 rakstīja: Jā, tev taisnība. Šodien kaut kas neaizgāja meršiem - pēdējos kilometros noslāpa.
Macijevskim gan vajadzētu mazliet nerviņus paārstēt, jo takā psihs uzvedās.
, 2014-09-20 21:39, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: neirs !
Cik Tev gadu? 14? NIK's Brih čempja pastarīšiem meta pa 20 vārtiem vairākas reizes, taču arī pretinieki vienmēr tika pie kāda gola.
, 2014-09-20 21:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut kā Kurbads spēlētāji bija baigi lēnie. Varbūt vel nebija atkopušies no spēles pret Mogo, vai kāda cita vaina, bet liepājniekiem viņi šodien ātrumos īsti turēt līdz nespēja.
Nez.. Drīzāk uz kļūdām pazaudēja - kaut kur neizmeta no zonas, 4. golā rupja kļūda uz zilās. Iespējams pietrūka mājas ogrēniešu atbalsta. Kad būs Ogrē revanša mačs?
, 2014-09-20 21:44, pirms 11 gadiem
hossa2009 rakstīja: Nez.. Drīzāk uz kļūdām pazaudēja - kaut kur neizmeta no zonas, 4. golā rupja kļūda uz zilās. Iespējams pietrūka mājas ogrēniešu atbalsta. Kad būs Ogrē revanša mačs?
19. novembrī
, 2014-09-20 21:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Macijevskim gan vajadzētu mazliet nerviņus paārstēt, jo takā psihs uzvedās.
Kurās epizodēs?
Ogres komandām tāds paradums būt pat pārāk kaujinieciskiem. Šodien jaunie arī kārtīgi izvillojās ar HASC.
, 2014-09-20 21:50, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Jācer, ka Dinamo ātrāk sabruks, jo līdz tiešām jēdzīgam čempionātam te pietrūkst kādas 3 normālas komandas. Tie paši MHL juniori jau paceltu līmeni.
Problēma jau nav Dinamo, bet gan naudas neesamība Latvijas hokejā.
Ja mūsējie gatavi pieņemt Ungārijas, Moldovas, Lietuvas klubu piedāvājumus, kas visticamākais ir nekādi, tad varam nojaust kas darās mūsu lejasgala komandās. Neizslēdzu ka ir kādi jaunieši kas paši maksā par trenēšanos un spēlēšanu.
, 2014-09-20 21:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: 19. novembrī
Velns! 2 mēneši par daudz!
, 2014-09-20 21:57, pirms 11 gadiem
hossa2009 rakstīja: Kurās epizodēs?
Ogres komandām tāds paradums būt pat pārāk kaujinieciskiem. Šodien jaunie arī kārtīgi izvillojās ar HASC.
Tas gan nebija saistīts ar spēlis epizodi laukumā. Tas vairāk bijā tādā ''ala Ozo'' stilā, kad dusmās kaut kā gribās salauzt. Macijevskis bija noskaņots ar nūju sašķaidīt aizsargstiklu.
, 2014-09-20 22:00, pirms 11 gadiem
hossa2009 rakstīja: Velns! 2 mēneši par daudz!
Tāds mums tas LHV kalendārs ir, kad sezonā ir tikai 30 spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-20 22:13, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Nevis "nodrāzti" bet aplami Liepājnieki nav vainīgi ja Kurbads pēdējā trešdaļā vairs nevar paskriet
Arī fakts. Nav ko man te vaimanāt par zaudi, jo sezona tik sākusies.
, 2014-09-20 22:15, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Problēma jau nav Dinamo, bet gan naudas neesamība Latvijas hokejā.
Ja mūsējie gatavi pieņemt Ungārijas, Moldovas, Lietuvas klubu piedāvājumus, kas visticamākais ir nekādi, tad varam nojaust kas darās mūsu lejasgala komandās. Neizslēdzu ka ir kādi jaunieši kas paši maksā par trenēšanos un spēlēšanu.
Ungāri jau sen pie vietas: MOL+EBEL līgas, leišu ENERĢIJA arī zaudēta: spēlē BLR, meistarības ziņā otrajā spēcīgākajā. Intereses pēc varētu pielikt klāt kādu VIIKING vai Tartu Kalev Valk no EE. Diemžēl nesanāks, jo viņi arī knapi galus var savilkt. Uz Liepāju būtu jābrauc ar stopiem! (tie nav 0.5l, bet auto!)
, 2014-09-20 22:22, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: Šo spēli neredzēju, bet ievērības cienīgs fakts ir FUŅ-a taisnīgā atzīšanās. Viņš labāk skatoties DR zāģus ar 0:6,nekā spraigas LAČ-a spēles.
Kurš var paskaidrot? Cik daudz cepuru ar nagu vēl ir palikušas pārdošanā Ja no CHI nav pasūtīts konteiners, tad ir cerības!
Tieši tā labāk skatos Dinamo sagrāvi KHL nekā spraigu spēli Latvijas čempionātā. Noskatījos Liepāja -Kurbads spēli. Ceru ka tiem, kuriem nepatīk DR ir otrādi, viņi skatās jebkuru garlaicīgu spēli Latvijas čempionātā daudz labāk nekā DR spēli. Tas būtu tikai normāli. Katram savas intereses.
, 2014-09-20 22:25, pirms 11 gadiem
Ko pēc tam darīsi?
, 2014-09-20 22:26, pirms 11 gadiem
Jāsaka, ka priecē tas,ka pēc pirmās spēles nebija skatītāju atplūdums, un arī šodien bija +/- pāri par 600 skatītājiem.
, 2014-09-20 22:27, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši tā labāk skatos Dinamo sagrāvi KHL nekā spraigu spēli Latvijas čempionātā. Noskatījos Liepāja -Kurbads spēli. Ceru ka tiem, kuriem nepatīk DR ir otrādi, viņi skatās jebkuru garlaicīgu spēli Latvijas čempionātā daudz labāk nekā DR spēli. Tas būtu tikai normāli. Katram savas intereses.
Ir cilvēki, kuriem patīk hokejs un ir cilvēki, kuriem patīk projekts! Nestrīdos!
, 2014-09-20 22:28, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: Ko pēc tam darīsi?
Pēkšņi atzīs,ka viņam ļoti interesē LHV.
, 2014-09-20 22:31, pirms 11 gadiem
Funelis atkal ar savi dinamo nosmirdinājās
, 2014-09-20 22:34, pirms 11 gadiem
A.Cipruss atgriežas Lietuvā. Trenēs Žalgiri (hokeju, protams). Ir ziņa hockey.lt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-20 22:38, pirms 11 gadiem
Sportacentrs varētu vēl katra mača apmeklētību uzrakstīt, vispār būtu forši.
, 2014-09-20 22:46, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Problēma jau nav Dinamo, bet gan naudas neesamība Latvijas hokejā.
Ja mūsējie gatavi pieņemt Ungārijas, Moldovas, Lietuvas klubu piedāvājumus, kas visticamākais ir nekādi, tad varam nojaust kas darās mūsu lejasgala komandās. Neizslēdzu ka ir kādi jaunieši kas paši maksā par trenēšanos un spēlēšanu.
Problēmas sakne ir Dinamo, kas atņem gan naudu, gan arī treknu kumosu no spēlētāju resursa.

Nezinu, par kādiem Lietuvas klubiem tu runā. Lietuvas Maxima publisko slidotavu projektu ar Virslīgu salīdzināt ir neadekvāti. Moldovā spēlē juniori, jo ir klubs MHL B. Ungārijā savukārt tīri uz iedzīvotāju skaita rēķina ir normāls vietējais līmenis.
, 2014-09-20 22:51, pirms 11 gadiem
Da pričom tur Dinamo? Pieņemsim, ka Dinamo šogad nebūtu, kad kāds no tiem spēlētājiem spēlētu Latvijas čempī?Visi Bukarti, Meijas,Džeriņi brauktu uz Kazahstānu, pohodu!
MachimoI rakstīja: Problēmas sakne ir Dinamo, kas atņem gan naudu, gan arī treknu kumosu no spēlētāju resursa.

Nezinu, par kādiem Lietuvas klubiem tu runā. Lietuvas Maxima publisko slidotavu projektu ar Virslīgu salīdzināt ir neadekvāti. Moldovā spēlē juniori, jo ir klubs MHL B. Ungārijā savukārt tīri uz iedzīvotāju skaita rēķina ir normāls vietējais līmenis.
, 2014-09-20 22:53, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Tieši tā labāk skatos Dinamo sagrāvi KHL nekā spraigu spēli Latvijas čempionātā. Noskatījos Liepāja -Kurbads spēli. Ceru ka tiem, kuriem nepatīk DR ir otrādi, viņi skatās jebkuru garlaicīgu spēli Latvijas čempionātā daudz labāk nekā DR spēli. Tas būtu tikai normāli. Katram savas intereses.
Tieši tā! Ir domājoši cilvēki, kas skatās un atbalsta savējos, kā arī ir tādi kā tu, lētas propagandas upuri, bez smadzenēm, kas iet uz krievu kluba spēlēm krievijas atklātajā čempionātā, kājās stāvot sastinguši klausās cccp himnu un dzied līdzi.
, 2014-09-20 22:55, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Sportacentrs varētu vēl katra mača apmeklētību uzrakstīt, vispār būtu forši.
LHF mājas lapā ir pieejams katras spēles protokols, kurā ir skatītāju skaits.
, 2014-09-20 22:55, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Da pričom tur Dinamo? Pieņemsim, ka Dinamo šogad nebūtu, kad kāds no tiem spēlētājiem spēlētu Latvijas čempī?Visi Bukarti, Meijas,Džeriņi brauktu uz Kazahstānu, pohodu!
Tu domā, ka viņus visus tur tā paņemtu. Labākos varbūt, bet 3-4 maiņai nekas jēdzīgāks kā Kurbads nespīd...
, 2014-09-20 22:57, pirms 11 gadiem
Gin4a rakstīja: A.Cipruss atgriežas Lietuvā. Trenēs Žalgiri (hokeju, protams). Ir ziņa hockey.lt
Iganatovičs ar...
Ē.Ševčenko šodien jau pirmo spēli VHL Sariarka nospēlēja...
, 2014-09-20 22:58, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Funelis atkal ar savi dinamo nosmirdinājās
tiešraides rakstā arī savu cēlo komentu ierakstīja, ka emociju viņam nav skatoties Latvijas čempi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-20 23:00, pirms 11 gadiem
Jāsaka, ka Liepāja un Kurbads šodien desmontrēja hokeju pa kuru jau var maksāt naudu
Nepiekritīšu Ivaram, ka Kurbads netika līdzi, es biju gaidījis, ka Kurbadieši uz Liepājas fona būs krietni lēnāki. Ņemot vērā Liepājas sastāvu un spēles stilu. Jāatgādina, ka gados jaunos HASC Liepāja noskrēja kā stāvošus.
Patika arī Kurbada spēle. Nav vēl redzēts Mogo, bet pēc līdz šim redzētā šķiet, ka Kurbads, kā jau bija gaidāms, rāda visprofesionālāko un kvalitatīvāko hokeju.
Kopumā tiešām prieks redzēt, ka hokejs Latvijā beidzot iet uz augšu.
, 2014-09-20 23:04, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Problēmas sakne ir Dinamo, kas atņem gan naudu, gan arī treknu kumosu no spēlētāju resursa.

Nezinu, par kādiem Lietuvas klubiem tu runā. Lietuvas Maxima publisko slidotavu projektu ar Virslīgu salīdzināt ir neadekvāti. Moldovā spēlē juniori, jo ir klubs MHL B. Ungārijā savukārt tīri uz iedzīvotāju skaita rēķina ir normāls vietējais līmenis.
Tā nauda kas no Latvijas aiziet RD, nav apzīmēta ar šaibām un hokeja vārtiem, viņa var nokļūt jebkur, kaut vai LDZ autoparkā, jaunās sliedēs vai darbiniekiem prēmijās.
Spēlētājiem protams fantastika perspektīva.
-Par ko mācījies?
-Hokejistu!
Cik pelni?
-Pats piemaksāju 200 eiro.
Tas ir darbs un nekā savādāk viņu nevajag uztvert. Mums apkārt katrs otrais apguvis vienu arodu, bet dzīvē nodarbojas ar kaut ko pilnīgi citu.

Nesekoju līdz visu jauno spēlētāju gaitām, bet pirms gada runāju ar diviem Juniora (MHL-B) spēlētājiem kas beidza skolu. Uz jautājumu ko tālāk? Viss jāmet miers, iesim studēt, varbūt uzrausim Rīgas čempionātā.
Nezinu cik spēlētāji šādi beidz karjeru, bet viņi ir, tikai neredz jēgu turpināt.
, 2014-09-20 23:34, pirms 11 gadiem
Lavinjam visas pirmajas 4 speelees pa rezultativitates punktam un 0+5 kopumaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 00:10, pirms 11 gadiem
LČ ir jāskatās klātienē, tas ir jau sen zināms fakts. Tiešraides no mazajām hallēm ir diezgan nekādas, gan internetā, gan televīzijā. Savādāki filmēšanas leņķi kā lielajās arēnās un vēl visādas nianses.
, 2014-09-21 00:18, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Da pričom tur Dinamo? Pieņemsim, ka Dinamo šogad nebūtu, kad kāds no tiem spēlētājiem spēlētu Latvijas čempī?Visi Bukarti, Meijas,Džeriņi brauktu uz Kazahstānu, pohodu!
Dinamo nav tikai viena komanda. Tas ir HK Rīga, tie ir jaunieši, tie netiešā veidā ir arī MHL leģionāri, bijusī MHL B komanda un tās atstātās pēdas. Kopā tur droši sanāk virs 40-50 potenciāliem LAČ spēlētājiem.

Pats svarīgākais gan nav spēlētāju resurss, bet nauda. Spēlētājus mums ir no kurienes smelties arī bez Dinamo. Rupji rēķinot, kādi 60-70 kadri spēlē ārzemju pusprofesionālās/junioru līgās (neskaitot elites juniorus). Un tie ir tikai aktīvie latviešu spēlētāji.

Dinamo zog uzmanību no vietējā čempionāta, tiek atņemti skatītāji, popularitāte un līdz ar to arī nav sponsoru, kas nozīmē, ka komandas nevar sakasīt pietiekamus budžetus un nolasīt cienījamus sastāvus, kādi šobrīd ir tikai 4-5 klubiem, ja esam dāsni.

Un te nav pat runa par Džeriņiem vai Meijām, kas spēlētu labās Eiropas līgās, ja Dinamo sabruktu.

Par Džeriņiem vai Meijām varētu runāt tad, kad būtu parādījies kāds lielāks sponsors/mecenāts, kas Rīgā būtu gatavs aizpildīt atstāto Dinamo nišu, t.i., kaut kādas formas Rīga 2000 variants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 01:10, pirms 11 gadiem
motosports rakstīja: MachimoI Treknajos gados bija kaut kada nauda un savi uznemumi, bet tie laiki ir pagajusi. Otrkart. ja LAC spele 70 nemakuligi amatieri tad kapec tu gribi tur dabut vel 70 amatierus? Un galvenais kas viniem maksas- TU?
Treknajos gados bija nauda, tagad arī ir nauda. Ja nav pieprasījuma pēc vietējā hokeja, tad nav nekāda loģika tur ieguldīt to naudu. Rīgā pieprasījums viss aiziet uz Dinamo.

70 pusprofesionāļi/augsta līmeņa amatieri ir bāze normāla līmeņa vietējam čempionātam.

Kas maksās? Skatītāji, sponsori, pašvaldības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 03:17, pirms 11 gadiem
Nu šis ir lābs iznākums
, 2014-09-21 09:31, pirms 11 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: 30 -50 cilvēki, draugi un radi, protams, arī Vilks.
Nu uz Liepājas spēli 615 skatītāji.. Priekš LAČ ideāli..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 10:11, pirms 11 gadiem
emigrantam atkal skrejamais, šoreiz jau Latvijas čempja sadaļā...
gaidi savu Dinamo un tur bezdē..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 10:42, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Jāsaka, ka Liepāja un Kurbads šodien desmontrēja hokeju pa kuru jau var maksāt naudu
Nepiekritīšu Ivaram, ka Kurbads netika līdzi, es biju gaidījis, ka Kurbadieši uz Liepājas fona būs krietni lēnāki. Ņemot vērā Liepājas sastāvu un spēles stilu. Jāatgādina, ka gados jaunos HASC Liepāja noskrēja kā stāvošus.
Patika arī Kurbada spēle. Nav vēl redzēts Mogo, bet pēc līdz šim redzētā šķiet, ka Kurbads, kā jau bija gaidāms, rāda visprofesionālāko un kvalitatīvāko hokeju.
Kopumā tiešām prieks redzēt, ka hokejs Latvijā beidzot iet uz augšu.
Nepiekritīšu Tev par to ātrumu, bet.......
Par cik nesekoju Kurbads komandai pirmo dienu, tad man aptuveni skaidra šīs komandas taktika. Tā būtu raksturojama ar trīs vārdiem-paņemt uz pieredzi. Un tas arī ir gluži saprotams, jo 33+ gados, kādi ir vairums Kurbads spēlētāji, nevar tik ātri paskriet visus trīs periodus kā 19+ spēlētāji. Toties ko nevar uz ātrumu rēķina to var uz pieredzes.
Un šeit atkal ir viens bet............
Liepājnieku gadījumā Kurbadam viņu stratēģija neiet cauri, jo vairums HK Liepāja jaunie spēlētāji jau savos 18 gados spēlēja vairāk vai mazāk spēļu BAČ, kurš ir pieaugušo čempionāts. Liepājniekiem ir gan ātrums, gan arī gana liela pieredze.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 10:45, pirms 11 gadiem
Tikmer Prizmai pievienojies aizsargs Vladislavs Balakuns, kurs papagajusajaa sezonaa speleja Ukrainaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 10:52, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Augsta līmeņa čempis ar 1,7 milj iedzīvotājiem nekad arī nebūs...pie tam valstī ar sagrautu ekonomiku..kas tad tās komandas uzturēs!Iespējams tikai amatieru-jauniešu čempis!un man nekas nav pret to..tikai nevajag te prievīšniekiem klaigāt,ka RD ir kaka,kamēr LČ ir nezin kāds lielais hokejs!Cik nu var spriest no video par Liepājas spēli,līmenis ir pabriesmīgs...Kurbada ātrums ir tāds pats,kā ja RD spēlētu bez slidām
Kā to saprast sagrauta ekonomika?
Tavā pielūgsmes zemē Rašā ir sagrauta, vairāk kā pusi budžeta veido energoresursu bizness. Mums jau IKP un budžets uz iedzīvotāju skaitu ir līdzīgs kā krieviem, tikai mums bez haļavas. Ja naftas cenas nokritīs kā tas bija Gorbačova laikā, Putins pēc dažām dienām būs tautas ienaidnieks Nr.1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 11:00, pirms 11 gadiem
Mani pārsteidz tas cik daudzi cilvēki sakās LHV neskatāmies un par to neinteresējamies un tajā pat laikā izmanto katru rakstu lai to vēl un vēl uzsvērtu
, 2014-09-21 11:01, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: tu tik tiesam naivi ceri,ka Dinamiesi pajuksanas gadijuma papildinas Latvijas virsligu? labakie paklidis pa KHL, ne tik labakie pa citiem Eiropas klubiem Latvijas 4empionata varetu palikt kads Grinfogels,Porejs,Upitis un Skvorcovs,ne vairak
Es varu atkārtot iepriekš teikto - Dinamo nav tikai KHL klubs.

Meistarīgākie bez šaubām spēlēs labās Eiropas līgās vai Krievijā, taču tādu spēlētāju ir kāds ducis. Vēl būtu neliela daļa, kas spēlētu visādās Lielbritānijās, Kazahstānās. Pāri paliek viens-pusotrs LAČ klubs.

Porejs, Upītis, Skvorcovs būtu spēcīgi papildinājumi. Uz tāda līmeņa hokeju jau var skatīties un maksāt par biļeti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 11:09, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Ko tad teikt par Arābijas pussalas valstīm?tur laikam ekonomikas vispār nav?Vai ne?Tur tak viss balstās uz energoresursiem?Vai atkal prievīšu dubultie standarti?Par IKP man nestāsti-pārāk jau labi zinu,kā tie rādītāji tiek veidotija Tu tiem tici,man smiekli nāk par tavu naivumu!Un pats galvenais-nu nav Krievija mana pielūgsmes zeme!
Es reizēm domāju, vai Tu tiešām esi muļķis, jeb tomēr par tādu izliecies?
Ja Tu zini vēsturi,tad Tev noteikti vajag zināt,ka Latvija 30-tos gados bija krietni priekšā tādā patreiz slavinātām valstīm kā Dānija, Nīderlande, nemaz nerunājot par visādām Ungārijām, Bulgārijām utt. Tikai mūsu atrašanās 50 gadus Tevis slavinātajā PSRS mūs noveda tur,kur mēs esam patreiz.
Ir jābūt diezgan lielam muļķim, lai iedomātos, ka Latvijai pēc PSRS sabrukuma bija jāsaglabā visi tie rūpniecības milži,kuri šai valstī tika sabūvēti PSRS laikā pilnīgi bez jebkāda ekonomiskā pamatojuma. Latvijas rūpniekiem šādu rūpniecības milžu uzturēšanai nav ne izejvielas, ne arī energoresursu. Nemaz nerunājot par darba spēku, jo tie laiki, kad Parašā likvidēja veselas sādžas, un gandrīz visus iedzīvotājus (īpaši jaunas sievietes) pārcēla uz Liepāju (Lauma) vai Ogri (Ogres trikotāžas kombināts) ir aizgājuši uz neatgriešanos.
Un pagalam stulbi ir iedomāties, ka Latvija savu ekonomiku uzbūvēs dažās desmitgadēs, ja visa civilizētā pasaule to darīja daudz ilgākā laika posmā.
, 2014-09-21 11:09, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Ko tad teikt par Arābijas pussalas valstīm?tur laikam ekonomikas vispār nav?Vai ne?Tur tak viss balstās uz energoresursiem?Vai atkal prievīšu dubultie standarti?Par IKP man nestāsti-pārāk jau labi zinu,kā tie rādītāji tiek veidotija Tu tiem tici,man smiekli nāk par tavu naivumu!Un pats galvenais-nu nav Krievija mana pielūgsmes zeme!
Tev laikam tie ķirzenieki spiež ka visu laiku bubini par prievītēm.
Nevajag jau krievu opozīciju, paklausies ko Putina ministri runā, standarts dubultais, viņi katru gadu bļauj par to ka reālā ekonomika neattīstās, cik reizes Putins nav aicinājis ārvalstu investorus likt naudu arī citās nozarēs, ne tikai naftā. Bet kurš tad ieguldīs nedrošā valstī, šodien aicina, rīt padzen vai atņem biznesu. Krievi paši savu stāvokli to sauc par ņeftenoje prokļaķije.
Nevajag jau pārcensties ar to mutē skatīšanos krieviem.

Ja kas tad AAE visiem valsts iedzīvotājiem maksā kaut kādu summu no naftas ieņēmumiem un tapēc lielākā daļa iedzīvotāji vispār nestrādā, bet viņi sāk uztraukties, kas būs nākotnē, kaut kad tas beigsies, bet cilvēki pieraduši neko nedarīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 11:14, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Blakusefektus Tu varēja novērot vislaik līdz šim, kamer bija Samsunglīga,LM utt. Tas pats arī Danijā, ka klubi tik palielina budžetus, lai varetu iepirkt vairak arzemniekus un vietejie jaunieši pie spēlēšanas netiek. Šobrīd mēs esam līderi jaunatnes iesaistē augstaka līmeņa sacensībās un Tu neredzetu tagad Dzierkalu, Seljutina hat triku utt. Pietiek tikai 2-3 klubiem sabiezet un viss tas var aiziet pa pieskari. Mums ir jāatīta amatieru kustība, kad katrs un katrā pilsetā var būt laba līmeņa klubs un tam nepieciešami minimali izdevumi. Tas arī ir sporta atīstības pamatā, nevis otrādi.
Visi blakus efekti vai defekti ir viņam galvā.
Mani smīdina, ka viņi slavina Ģinamu, un zināmā mērā noliek LHV, bet tajā pašā laikā aizmirst, ka gandrīz visus šīs komandas spēlētājus ir izaudzinājušas pašmāju LHV klubi. Kaut kā nemana šai čekistu komandā (arī HK Rīga) tos pašmāju hokeja produktus, kurus būtu uzaudzinājusi Ģinamas sistēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 11:15, pirms 11 gadiem
motosports rakstīja: AlusBurts ne par velti Lipmanis atbalsta un spiez tikai uz jauniesiem jo tur vismaz ir kada ceriba iegut labu speletaju. Tikai seit lielie specuki funktiere pie 70 bezjedzigiem Unduliem nolasit vel 70 Undulus, un pasarg Dievs vel maksat viniem.


Elites līmeņa juniori ar pāris izņēmumiem spēlē ārzemju komandās/līgās. Tas ir tas īstais Latvijas hokeja modelis, ka izlase balstās uz ārzemju junioriem, kas attīstās uz citu hokeja programmu rēķina.

Lai Latvijā attīstītos hokejs, ir jābūt vietējam čempionātam, un ar kaut ko ir jāsāk. Septiņpadsmit pavasara mirkļi nav ilgtspējīga pieeja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 11:21, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Mani pārsteidz tas cik daudzi cilvēki sakās LHV neskatāmies un par to neinteresējamies un tajā pat laikā izmanto katru rakstu lai to vēl un vēl uzsvērtu
Ir pāris tirliņi kuri hokeju nesaprot to kompensejot ar tukšām runām par līmeni un zinot ka RD nograbēs izmisumā nāk te agonēt.
, 2014-09-21 11:21, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Šodien jau stučīšana tiek propogandēta visaugstākajā valsts līmenī!Vai tad neesi pamanījis?
Ko Tavā izpratnē nozīmē stučīšana?
Tavi uzskati par stučīšanu varbūt aprobežojas, ka pats PSRS laikos regulāri piekāpi Liepājas pilsētas VDK nodaļā, un stučiji par savu kaimiņu politiskiem uzskatiem.
Visa ASV (un ne tikai) ekonomiskā sistēma balstās uz pašu pilsoņu godprātīgu attieksmi pret nodokļiem, un tajā ietilpst arī ziņošana (vari saukt to par stučīšanu) līdzpilsoņu nelikumībām ekonomiskā sfērā.
Vai jūti atšķirību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 11:25, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: un tu neesi aizmirsis,ka VISA LV hokeja skola bija bazeta uz VECA Dinamo pamatiem? no veca Dinamo tika izveidota LV izlase 90.to gadu sakuma,no izlases bazes,savukart tika atjaunots tagadejais Dinamo ta ir VIENA UN TA PATI HOKEJA SKOLA, viens un tas pats organisms, viena un ta pati sula,kura varijas vairakas musu hokejistu paaudzes
Dinamo skola balstījās uz migrantiem - varjanoviem un šašoviem. Daži (Znaroks, Kerčš) tika adoptēti izlases vajadzībām. N;akamais vilnis bija vietējie kadri, kuri uzspēlēja arī Latvijas čemoī Latvijas Bērza (Pārdaugavas sastāvā). Lābākie no tiem pēc tam spēlē arzemēs, daļa paliek Latvijā un spēlē šeit
, 2014-09-21 11:26, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko Tavā izpratnē nozīmē stučīšana?
Tavi uzskati par stučīšanu varbūt aprobežojas, ka pats PSRS laikos regulāri piekāpi Liepājas pilsētas VDK nodaļā, un stučiji par savu kaimiņu politiskiem uzskatiem.
Visa ASV (un ne tikai) ekonomiskā sistēma balstās uz pašu pilsoņu godprātīgu attieksmi pret nodokļiem, un tajā ietilpst arī ziņošana (vari saukt to par stučīšanu) līdzpilsoņu nelikumībām ekonomiskā sfērā.
Vai jūti atšķirību?
Aburts un lonja ir treknas padomju atraugas. Kamēr tādi neapsprāgs, Latvijā joprojām būs nopietnas problēmas ar ēnu ekonomiku, korupciju, utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 11:27, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Miķelis toč bija BLR(Matulis vēl SA bija pie viņiem aizbraucis),man liekas,ka Krišs un Jēkabs bija Amerikā..Pie Miķeļa bija Lauris,Naumovs..man liekas,ka arī Cipulis spēlēja BLR?Varbūt kļūdos...tad jāskatās netā..
Jā, un kur šie spēlētāji bija pirms spēlēšanas kaut kur ārpus LV?
Vai tik Krišs gadījumā nespēlēja LM, un nebija nobriedis slidas kārt vadzī? Par laimi viņu pamanīja Kurre, kurš tam spēja iedvest jaunu ticību saviem spēkiem uzaicinot uz izlasi.
Vai tik Cipulis,Masaļskis,Jēkabs Redlihs un Pujacs arī nespēlēja LM pirms devās plašākos ūdeņos?
, 2014-09-21 11:30, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Aburts un lonja ir treknas padomju atraugas. Kamēr tādi neapsprāgs, Latvijā joprojām būs nopietnas problēmas ar ēnu ekonomiku, korupciju, utt.
A burts ir vienkāršs tirsējs, bet Leonīds Iļjičs tiešām ir konkrēts PSRS laika stagnāts,kura domāšana ir apstājusies līdz ar šīs bijušās valsts izjukšanu, kurš nesaprot pat viselementārākās lietas.
, 2014-09-21 11:31, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Aburts un lonja ir treknas padomju atraugas. Kamēr tādi neapsprāgs, Latvijā joprojām būs nopietnas problēmas ar ēnu ekonomiku, korupciju, utt.
Aburts izdarīja labu darbu, aizbrauca. Tas otrs aci nepamirkšķinot pārdotu dzimeteni dēļ "augsta līmeņa hokeja" .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 11:42, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: brazkas taisisana ari ir " nelikumiga ekonomiska sfera" tava izpratne? vai ari,piemeram,neliela haltura,palidzot par alus kasti kaiminiam masinu saremontet? vai tantukam malku pazaget jeb zaliti nopliaut par darza labumiem? un ja kads pretigs resns brillainis no kaiminjloga ar mobilo jau padod ziniu attiecigam iestadem,vai tiesam tas tips nebutu pelnijis ar feisu pa teiblu?
Visu ko Tu ražo vai kā savādāk radi savām vai savu tuvienieku vajadzībām, un nav uzskatāms kā peļņas iegūšanas avotu, nekur pasaulē nav aizliegts, bet līdz ko Tu kaut ko radi peļņas gūšanai bez attiecīgās licences iegūšanas, tā tas skaitās nelikumīgs peļņas avots.
, 2014-09-21 11:42, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: praktiski VISS Rigas Dinamo 1990.gada modelis automatiski kliuva par Latvijas izlasi Varjanovs un Sasovs pazuda pec sudraba sezonas, visi parejie tika adopteti izlasi
Tad tā arī saki ja runā par vienu komandu, nevis lieto terminu "Dinamo skola". Tad jau parādījās vietējie produkti - Fanduļš, Boldaveško liekas arī Panteļejevs u.t.t. Daļa migrantu palika LV un spēlēja izlasē, vēl bija visādi brezgini kuri pazuda tālēs zilajās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 11:44, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: ka tad,labak lai Latvija izaug "politkorekta" multi-kulti toleranta paaudze,kuri dancos zem Balta nama stabulites,godigi maksas nodoklius Rotsildu un Fordu onkulisiem,kliustot par bezsmadzeniaino kosmopolitisko masu ar dolaru zimem acis un "cheez"iem uz lupam
Arī Tu uz turieni migrēji, nevis uz Krieviju
, 2014-09-21 11:48, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Tas Agris ir uzņēmējs?gribētos jau gan redzēt,kādas algas ta viņš maksā,cik godīgi nodokļus nomaksā!ir protams tādi kantori Latvijā,kas to visu dara godīgi..un maksā labas algas..vai vismaz šmauc nodokļus,bet maksā labas algas!Visu cieņu tādiem uzņēmējiem!Bet lielākā daļa ir kre..tīni,kas šmauc nodokļus un algās maksā ap 400 eur!un vēl gudri pļūta!
Agrāk bija lielāks, tagad man ir neliels bizness, darbiniece kas pie manis strādā ir pusmūža sieviete, lielisks profesionālis savā jomā un pelna ļoti labi, kā viņa saka, nekad dzīvē man nav bijuši tādi ieņēmumi.
Nevajag pārmest uzņēmējiem, viņi nedzīvo paralēlā pasaulē, kāda cilvēkiem pirktspēja, tādas algas, augs IKP, būs arī labākas algas.

Nevar taču salīdzināt kaut kādu AAE ar Krieviju. AAE-9 miljoni, Krievijā 150 miljoni, ja kas tad AAE tikai 13% ir pilsoņi, kas saņem haļavu, pārējie ir viesstrādnieki.
Šobrīd arābiem nekas nedraud, ar ekonomiku viss kārtībā, pat ja cenas nokritīs gan jau ar saviem mazajiem iedzīvotāju daudzumiem galus savilks, ko protams nevarēs izdarīt krievi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 11:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēkšņi atzīs,ka viņam ļoti interesē LHV.
Vispār jau vis ir strauji samainījies - iepriekš sarunas pārsvarā notika Rd sadaļā un tad šie vīriņi cītīgi aizstāvēja krievu čempi un šokējās ka kāds tur ne pa tēmu runā. Tagad šitie kolorado rāpuļi nevis RD sadaļā aizstāv Putina projektu, bet lien Latvijas čempionāta sadaļā to apmētāt ar dubļiem.
, 2014-09-21 11:56, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Kurš to apstrīd?Tikai nesalīdzini 90t0 gadu beigu LM ar šodienas Kurbadu!!!
Protams, ka žēl ir tas, ka LHV, atšķirībā no LFV, nav prasības lai zem pieaugušo komandas būtu apakšā arī bērnu un jauniešu komandas. Tas nenoliedzami būtu vel viens plats solis LV hokeja attīstībā. Tomēr mums ir jāsaprot arī dažas elementāras lietas u.t.i., ka šobrīd ne tuvu visām pašvaldībām ir tik pozitīva attieksme un finanšu iespējas pret bērnu un jauniešu sportošanu, un pieaugušo sporta atbalstīšanu, kā,piemēram,V-pils vai Liepājas pašvaldībā.
Situācija ir tieši tāda kāda tā ir, un ne vienmēr vajag noniecināt visus tos sporta procesus, kas mums notiek valsts iekšienē, jo jebkurā gadījumā tas viss ir tas uz kā balstās viss mūsu sports, kas iet uz starptautisko apriti. Kaut arī šī attīstība ir tikai pašā saknē, jeb agrīnā bērnībā. Ja mēs saviem mazajiem bērniem regulāri stāstīsim cik mūsu pašmāju hokeja ( basketbola, futbola utt.) čempionāti ir zemā līmenī, tad diez vai mēs viņiem dosim impulsu sākt nodarboties ar sportu.
, 2014-09-21 11:57, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: Brezgins pazuda vel pirms sudraba sezonas Fanduls sudraba sezona jau speleja pa vidu Beliavskim un Ker4am,pie tam diezgan rezultativi Boldavsko speleja Dinamo 89-90.gada,Pantelejevs ar Zoltoku un Semjonovu gadu velak,kad Dinamo transformejas Pardaugava vieteja skola un Dinamo bija NEATDALAMI JEDZIENI,jo formali bija tikai divas skolas,proti Dinamo un Latvijas berzs,bet faktiski tas bija VIENS UN TAS PATS,speletaji rotejas turp un surp meginasu atcereties tos,ka sspeleja pirmaja izlases iesaukuma,praktiski visi bija no Dinamo,tas ir viennozimigi Frolikovs Semerjaks Znaroks Kercs Beliavskis Fanduls Vitolins Pavlovs Boldavesko Semjonovs Pantelejevs Abols Zoltoks Cudinovs Grigorjevs Maticins Katlaps Sejejs Bondarevs visus neatcereties varsargi Irbe,Naumovs,Zinkovs
Es ne par uzvārdiem, es par tendenci runāju. Ka skola ilgu laiku balstījās uz migrantiem un tikai pēdējos gados tika iesaistīti vietējie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 11:58, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Dzimteni?Tu vēl skolas puika esi??Kas ir dzimtene?Caurcaurēm korumpētā šodienas Latvija?Kurā vieni peldas naudā,kamēr citi vergo īrijā!Tā dzimtene šodien ir tas pats Vaņa Haritonovs no 90tajiem,tikai piesedzies ar likuma spēku un ASV atbalstu!!!!Vot šitam visam es slaidi spļauju virsū!gan deļ hokeja,gan deļ savas algas,gan deļ jebkā cita!Mana dzimtene ir sēta,kurā es izaugu,skola,kurā gāju.spēj to saprast?Laikam jau nē!Jo intelekts par zemu!!
Tu kādām šai valstī esi devis naudu kā pateicību par izdarīto darbu, ja tas Tev oficiāli nav bijis jādara?
, 2014-09-21 12:02, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vispār jau vis ir strauji samainījies - iepriekš sarunas pārsvarā notika Rd sadaļā un tad šie vīriņi cītīgi aizstāvēja krievu čempi un šokējās ka kāds tur ne pa tēmu runā. Tagad šitie kolorado rāpuļi nevis RD sadaļā aizstāv Putina projektu, bet lien Latvijas čempionāta sadaļā to apmētāt ar dubļiem.
Būs jau labi, un neko nevajag dziļi ņemt pie sirds.
Būsim iecietīgi pret mūsu līdzpilsoņiem.

JĀŅA EVAŅĢĒLIJS
8. nodaļa
"Kas no jums ir bez grēka, tas lai pirmais met akmeni uz viņu!"
, 2014-09-21 12:04, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vispār jau vis ir strauji samainījies - iepriekš sarunas pārsvarā notika Rd sadaļā un tad šie vīriņi cītīgi aizstāvēja krievu čempi un šokējās ka kāds tur ne pa tēmu runā. Tagad šitie kolorado rāpuļi nevis RD sadaļā aizstāv Putina projektu, bet lien Latvijas čempionāta sadaļā to apmētāt ar dubļiem.
troļļu valstība sāk pārcelties uz Latvijas čempi...
Dinamo vairs nav modē
tā tā Dinamo gremdēšana notiek ar kvēlāko līdzjutēju atbalstu...
vispirms viņi nepērk biļetes un neapmeklē spēles, graujot ekonomiski...
tagad viņi pat morāli nesniedz atbalstu SC Dinamo sadaļas komentāros...
bet visu laiku smirdinās šeit, ka pat SC šo topiku ielikuši TOP notikumos
starp citu vakar viņš nebija nekāds TOP...
kā saka viņi palīdz popularizēt Latvijas čempi, to pat neapzinoties
, 2014-09-21 12:06, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būs jau labi, un neko nevajag dziļi ņemt pie sirds.
Būsim iecietīgi pret mūsu līdzpilsoņiem.

JĀŅA EVAŅĢĒLIJS
8. nodaļa
"Kas no jums ir bez grēka, tas lai pirmais met akmeni uz viņu!"
Vienkārši saku par politiskā kursa maiņu - no krievlīgas aizstāvjiem uz LHV aktīviem gānītājiem. Ar akmeņiem mest nevajag, vnk piefikset kuri skries ar puķēm sagaidīt ja te kas nelabs notiks.
, 2014-09-21 12:08, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: uz kurieni? Francija nav USA! NORMALI Fran4i neatbalsta Obamu un Balta nama ideologiju,sakot no "politkorektisma", holivudu un makdonaldiem,beidzot ar "krasainajam revolucijam" Austrumeiropa un Dienvidslavijas islamizaciju
Tais pašos liberālajos rietumos vien esi, lai kā nemēģini izlocīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 12:15, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vienkārši saku par politiskā kursa maiņu - no krievlīgas aizstāvjiem uz LHV aktīviem gānītājiem. Ar akmeņiem mest nevajag, vnk piefikset kuri skries ar puķēm sagaidīt ja te kas nelabs notiks.
Tas tāpat skaidrs, ka mums šādi lonjas un harlamovi, ir n-tos daudzumos.
Latvijas valsts integrācijas politika ir izgāzusies uz velna paraušanu, jo panākot to,ka krievvalodīgie iemācījās +/- runāt,lasīt un rakstīt latviski, tiem tagad ir iespēja ar savām prokrieviskajāmm idejām iespiesties Latvijas latviskajā sabiedrības daļā caur sociālajiem mēdijiem virtuālā telpā.
Vilkiem vilku psiholoģija-baro cik vēlies, bet agrāk vai vēlāk uz aitu kūti aizies, un tur kādu aitu nokodīs.
, 2014-09-21 12:17, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: personigi man nekas nav pret Latvijas 4empi,novelu tikai to labako! tikai realitate ir tada kad ta ir,lai peceltu limeni,Dinamo izputesana nepalidzes Volks te izteicas,ka vispar nebutu vajadzigs augsts limenis,tada gadijuma, kada jega vispar par kaut ko cepties un uz kaut ko tiekties?
vislielākie cepēji ir TRTD koris...ka Dinamo sāk izputēt!
Latvijas čempis būs vienmēr un neatkarīgi no līmeņa
es to apmeklēju patstāvīgi, kopš 90.gadu vidus, kad sabruka iepriekšējais Dinamo(Pārdaugava)...
tāpēc man otreizējā Dinamo pazušana vispār būs pie tirsas...
hokejs man nebeigsies atšķirībā no viena otra, kas agonijā raustās un skraida pa visām sadaļām troļļojot bezjēgā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 12:22, pirms 11 gadiem
Laba spēle,bet diemžēl neredzēju trešo trešdaļu,kura arī izšķīra spēles rezultātu ,bet pirmajās divās Kurbads noteikti nebija lēnāks par liepājniekiem.Šajā sezonā kā vidzemnieks gribēju fanot par Kurbadu ,jo agrāk vienmēr biju par bebriem.Bet Liepājai jauna komanda un jauns sastāvs ,tā kā tomēr laikam tāpat kā futbolā par Liepāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 12:25, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vislielākie cepēji ir TRTD koris...ka Dinamo sāk izputēt!
Latvijas čempis būs vienmēr un neatkarīgi no līmeņa
es to apmeklēju patstāvīgi, kopš 90.gadu vidus, kad sabruka iepriekšējais Dinamo(Pārdaugava)...
tāpēc man otreizējā Dinamo pazušana vispār būs pie tirsas...
hokejs man nebeigsies atšķirībā no viena otra, kas agonijā raustās un skraida pa visām sadaļām troļļojot bezjēgā...
Diezgan līdzīgi ,jo piemēram LHL sezona 1995-96 vairumam fanu izraisīja daudz lielāku intresi kā Rīgas Stara un Pārdaugavas agoniju Krievijas čempī 90 gadu pirmajā pusē.
, 2014-09-21 12:26, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: manuprat,limenis vietejam 4empionatam tomer ir vajadzigs! bet nevis ka Volks saka,ka tas varetu notikt tikai piesaistot legionarus,bet gan veicinot vietejo speletaju meistaribas limenia augsanu tas ko redzeju vakar,bija laba intriga, minus meistariba,diemzel
tak skaties meistarīgo Krievijas čempi un esi laimīgs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 12:28, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: kā jau teicu-es nezinu Tevi,nezinu cik tu maksā,kā nomaksā nodokļus!Skaidrs,ka to arī neteiksi..Pelna ļoti labi..tas ir stiepts jēdziens...kā jau teicu-par to es diskutētu tad,ja zinātu ciparus...
Kāpēc nevari salīdzināt AAE ar RUS?Abas dzīvo vairāk vai mazāk no energoresursu pārdošanas!tikai RUS vēl ir arī lauksaimniecība,rūpniecība,tai skaitā smagā rūpniecība,ir arī citu veidu dabas resursi.Un tai pat laikā Tu saki,ka RUS ekonomikas nav,bet AAE ir?
Ko es te iešu plātīties ar cipariem, bet viņa pelna trīs reizes vairāk nekā ieprikešējā, kurai arī nebija slikta alga, bet viņa mēdza uzkāpt uz korķa, strādāja pavirši, centās man acis aizsmērēt un pie visa viņai bija valdība, uzņemēji tikai ne pati.
Ieteiktu vairāk skatīties pašiem uz sevi, nevis lamāt visus apkārtējos. Es dzīvē esmu saticis tikai vienu cilvēku kas atklāti pateicis, izšķīros jo biju vainīgs, visiem tikai otra puse tā slikta. Nemākam atzīt savas kļūdas.

Kāda vēl lauksamniecība, viņi saražo no valstī vajadzīgā 15-20%. Kaut kāda rūpniecība jau ir, bet arī viņa nespēj nodrošināt pat savas valsts vajadzības. Parasti sankcijas ievieš, aizliedzot kaut ko ievest no tās valsts pret kuru viņas vērstas, krievu gadijumā stipri jāpiepūlās lai izdomātu ko tad viņi eksportē, faktiski nav pret ko ieviest, jāvēršās pret Rašu un vienlaicīgi sevi.
, 2014-09-21 12:28, pirms 11 gadiem
Kapec visu laiku ir jaaeceejas savaa starpaa? Vai tad nevar skatities gan Dinamo, gan LHV? Es sekoju abiem un tas nenoziimee, ka miilu Putinu un gribu okupaciju...
, 2014-09-21 12:33, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Bērniem neviens tā nestāsta..nu vismaz es nestāstu..tieši uz LČ es bērnu arī vedu..jo lielajā arēnā ne basi,ne hoķi viņa vēl neuztver...bet viss Tevis uzskaitītais nu nekādi neattaisno tavu naidu pret RD.
Par salīdzinājumu ar futeni-var jau priecāties par jebko,bet visu parāda līdzjutēju interese par izlasi!Cik tur cilvēku iet uz izlases spēlēm EČ vai PČ kvalifikācijā?Man liekas,ka uz Pč hokejā brauc daudz vairāk cilvēku!tātad kaut kādam līmenim tomēt jābūt!un vismaz es šo iespēju saglabāt līmeni,vai pat attīstīt to redzu tikai RD vai līdzīgā projektā!un ne tikai hokejā,bet arī basī un futenē...Basī VEF to daļēji pierāda..lai arī man nepatīk jaunups un vienotība,bet faktus es nenoliegšu.
Redzi, es RD ienīstu (tiešā vārda nozīmē) tāpēc,ka tas ir viens no elementiem, kurš mūsu pilsoņiem nedod iespēju izrauties no ''lielā lāča'' ķepām savā domāšanā. Tam nav nekāda sakara ar manu attieksmi pret šīs komandas spēlētājiem un treneriem. Pat neskatoties uz to,ka viņi ir tādi paši algotņi, kas naudas dēļ ir uz daudz ko pievēruši acis.
Un tagad man nevajag stāstīt, ka RD dod darbu virknei LV spēlētāju,treneru un tehniskam personālam, un tāpēc vien mums šis projekts mums ir vajadzīgs. Var nestāstīt līdz brīdim,kamēr šeit visi nekliegs par tiem LV ''ekonomiskiem bēgļiem'', kuri ir devušiem prom trimdā ekonomisku apsvērumu dēļ.
Tāpat var man nestāstīt par RD lielo ieguldījumu LV hokejā, jo tas aizvadītās sešās sezonās ne ar ko nav pierādāms.
Attiecībā uz hokeja līmeni varu pateikt-ja kādam už ļoti neapmierina LHV līmenis, tad vienmēr ir iespēja uzklikšķināt TV vai PC n-tās hokeja līgu translācijas katrai gaumei, un priekš tā nav vajadzīgs mums naidīgas valsts politisks sporta veidojums Rīgas Dinamo veidolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 12:35, pirms 11 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kapec visu laiku ir jaaeceejas savaa starpaa? Vai tad nevar skatities gan Dinamo, gan LHV? Es sekoju abiem un tas nenoziimee, ka miilu Putinu un gribu okupaciju...
Vot pajautā šim augstā līmeņa koloradovabolēm, ko viņa dara zemā līmeņa LHV topikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 12:39, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Ir arī pāris tirliņi, kuri uzskata, ka pēc RD "nograbēšanas" sāksies Latvijas čempja "zelta laikmets"
Zelta laiki nesāksies, bet LHF daudz vairāk būs spiesti sākt domāt par LHV attīstību pavisam noteikti, jo nebūs RD uz kuras lauriem varēja dusēt veselas sešas sezonas.. Un jau ir sākuši domāt, jo LHF ir izveidojusi balvu fondu LHV pirmo trīs vietu ieguvējiem. Lipmans ir devis ieguldījumu Liepājas komandas atjaunošanās, kas gan ir koks ar diviem galiem.
Lipmana aktivitātes LHV virzienā ir kļuvušas acīm redzamas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 12:45, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Redzi,Namj,tava problēma jau ir tā,ka tu Krieviju redzi kā naidīgu valsti..Jā ir tur savas utis,bet kā jau es Tev teicu-mani interesē ekonomika,nevis politika!Un ekonomika ir pensija no 50,zemi komunālie,labi apmaksātu darbavietu pieejamība ari rūpniecībā,ne tikai valsts sektorā vai datornozarē!un diermžēl visu to mums draudzēšanās ar ASV ir atņēmusi un nekad nespēs dot..
Tikai nestāsti ,ka Krievijā cilvēki dzīvo labāk kā pie mums.Labi zinu kā dzīvo cilvēki piemēram austrumvidzemē un kā robežai otrā pusē Pleskavas apgabalā un salīdzinājums noteikti ir par labu Latvijai.
, 2014-09-21 12:45, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Redzi,Namj,tava problēma jau ir tā,ka tu Krieviju redzi kā naidīgu valsti..Jā ir tur savas utis,bet kā jau es Tev teicu-mani interesē ekonomika,nevis politika!Un ekonomika ir pensija no 50,zemi komunālie,labi apmaksātu darbavietu pieejamība ari rūpniecībā,ne tikai valsts sektorā vai datornozarē!un diermžēl visu to mums draudzēšanās ar ASV ir atņēmusi un nekad nespēs dot..
Jā, jā!
Amerikāņi mums visu ir atņēmuši, bet ''labie'' krievi mums 50 gadus deva tik daudz, ka mēs pat pretī nespējām ņemt.
Es tev vēlreiz aicinu, bet dzīt demagoģiju, un vienkārši vienreiz aizbrauc uz tevis tik ļoti slavēto Krieviju. Nebrauc uz Maskavu vai S-Peterburgu, kurās kā jau lielpilsētās dzīves līmenis vienmēr ir augstāks, bet brauc uz Krievijas vidieni vai Sibīriju.
, 2014-09-21 12:48, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Tikai nestāsti ,ka Krievijā cilvēki dzīvo labāk kā pie mums.Labi zinu kā dzīvo cilvēki piemēram austrumvidzemē un kā robežai otrā pusē Pleskavas apgabalā un salīdzinājums noteikti ir par labu Latvijai.
Cilvēks acīm redzami dzīvo PSRS laiku falšās ekonomikas un tagadējās Krievijas masu mēdiju propagandas iespaidā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 12:49, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es Tev vēlreiz prasu : "No kurienes Tev ir tāds pieņēmums, ka mums vajadzīgs augsts līmenis"
Tas ir tieši tāpat, ka veloceliņu sakarytošanas vieta es pieprasītu Ušakovam, lai šams būvē Londonas sitiju, 100 stavīgus debeskrāpjus kā Sanhaja utml. Kad cenšas augstus līmeņus sasniegt, tad sanak tādas ēkas kā VID un bibliotēka, kas nestrāda
Es šito jautajumu esmu rūpīgi pētījis un nesaprotu kur tādas jocīgas idejas rodas!?
Piekrītu ,jo Latvijai visos komandu sporta veido pietiek ar pusamatieru čempionātiem ,kuros spēlē jaunieši ,veterāni un tie kuri nespēj kļūt par leģionāriem,bet labākajiem jāspēlē ārzemēs.
, 2014-09-21 12:49, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vislielākie cepēji ir TRTD koris...ka Dinamo sāk izputēt!
Latvijas čempis būs vienmēr un neatkarīgi no līmeņa
es to apmeklēju patstāvīgi, kopš 90.gadu vidus, kad sabruka iepriekšējais Dinamo(Pārdaugava)...
tāpēc man otreizējā Dinamo pazušana vispār būs pie tirsas...
hokejs man nebeigsies atšķirībā no viena otra, kas agonijā raustās un skraida pa visām sadaļām troļļojot bezjēgā...
Nezinu kā agrākos laikos cilvēki apmeklēja Zviedrijas un Somijas hokeja spēles, bet pēdējos pāris gadus vizuāli redzu ka lielākoties tribīnes ir pustukšas, ko atkal nevar teikt par Vāciju, Austriju. Sezonas beigās, play-offā viss notiek, bet šobrīd Skandināvijā daudzās hallēs kapitāli vējš svilpo. Varbūt tā ir mūsu un viņu apziņa, esam izaudzinājuši labus hokejistus, bet viņus kāds savācis, Vacijā un Austrijā ir otrādi, viņi labākus nopirkuši, bet tas tā, ne uz kādu patiesību nepretendēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 12:52, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Magadana derēs?
Pa lielam tur un Vladivastokā visu ekonomiku attīsta japāņi un ķīnieši.
, 2014-09-21 12:54, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es Tev vēlreiz prasu : "No kurienes Tev ir tāds pieņēmums, ka mums vajadzīgs augsts līmenis"
Tas ir tieši tāpat, ka veloceliņu sakarytošanas vieta es pieprasītu Ušakovam, lai šams būvē Londonas sitiju, 100 stavīgus debeskrāpjus kā Sanhaja utml. Kad cenšas augstus līmeņus sasniegt, tad sanak tādas ēkas kā VID un bibliotēka, kas nestrāda
Es šito jautajumu esmu rūpīgi pētījis un nesaprotu kur tādas jocīgas idejas rodas!?
Jā, es arī esmu pamanījis, ka virknei mūsu pilsoņu ir vēlme pēc dzīves līmeņa (arī sporta), kuru tie patiesībā nemaz nevar atļauties.
Ja tagad dažs labs čīkst, ka viņam jāmaksā daži eiriki par spēli, tad interesanti ko tie darītu, ja LHV līmeņa celšanai klubi paceltu ieejas biļešu cenas līdz 50+ eirikiem, jo par kaut ko taču šie augstā līmeņa spēlētāji un treneri ir jāpērk.
Tas ir tas pats, kas ''treknos gados'' sagrābties lielus kredītus, bet kā un kas tos atdos jau ir sekundārs jautājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 12:56, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Es zinu,kā dzīvo cilvēki Ludzā,Zilupē!un zinu,kā viņi dzīvoja 25 gadus atpakaļ!Piedod,bet viņiem nav par ko mīlēt šo valsti...Man arī nav par ko mīlēt,bet citu iemslu dēļ!
Tie ,kuri ir ar labu izglītību ,vai ir labi sava amata veicēji dzīvo labi.Piemēram kā pašnodarbināto brigāde veicam namdaru darbus reizēm arī Latgales pusē un atrast tur vietējos namdarus tur praktiski nav iespējams,jo vairums neko neprot.
, 2014-09-21 12:57, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es Tev vēlreiz prasu : "No kurienes Tev ir tāds pieņēmums, ka mums vajadzīgs augsts līmenis"
Tas ir tieši tāpat, ka veloceliņu sakarytošanas vieta es pieprasītu Ušakovam, lai šams būvē Londonas sitiju, 100 stavīgus debeskrāpjus kā Sanhaja utml. Kad cenšas augstus līmeņus sasniegt, tad sanak tādas ēkas kā VID un bibliotēka, kas nestrāda
Es šito jautajumu esmu rūpīgi pētījis un nesaprotu kur tādas jocīgas idejas rodas!?
Ja salīdzini, tad ar citām izklaidēm, nevis ēkām. Bibilotēkas, koncertzāles protams mums nevajag tādas kā citās lielplsētās, bet izklaides nozarē jābūt līmenim. Rīgas krogos dīdžeji arī atskaņo pasaules labāko mūziku, nevis pašmāju pagrabos tapušo.
, 2014-09-21 12:59, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: atkal atradi,kā izlocīties...nu bļāviens,tad Magņitogorskas metalurģiskais kombināts?Bet tas parāda,ka zini,kādas tur algas un kādas ir sadzīves izmaksas
Nesalīdzini atsevišķus ekonomikasflagmaņus,bet piemēram dzīvi Krievijas laukos un mazpilsētās un līdzīgiLatvijā.Un tad salīdzinājums noteikti nav par labu Krievijai,kur lauksaimniecība ir izputināta ,un komunālās saimniecība sabrukusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:04, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, es arī esmu pamanījis, ka virknei mūsu pilsoņu ir vēlme pēc dzīves līmeņa (arī sporta), kuru tie patiesībā nemaz nevar atļauties.
Ja tagad dažs labs čīkst, ka viņam jāmaksā daži eiriki par spēli, tad interesanti ko tie darītu, ja LHV līmeņa celšanai klubi paceltu ieejas biļešu cenas līdz 50+ eirikiem, jo par kaut ko taču šie augstā līmeņa spēlētāji un treneri ir jāpērk.
Tas ir tas pats, kas ''treknos gados'' sagrābties lielus kredītus, bet kā un kas tos atdos jau ir sekundārs jautājums.
Tai čīkstuļu šlakai jau tāds Dinamo ir vienīgais prieciņš, kurš pēc kādas uzvaras liek sajusties līdzvērtīgam ar lielo krievu brāli. Tāpēc jau šie šņukst kad apceļ krievu līgu un nesaprot kā kādam var patikt savas valsts čempionāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:07, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Es zinu,kā dzīvo cilvēki Ludzā,Zilupē!un zinu,kā viņi dzīvoja 25 gadus atpakaļ!Piedod,bet viņiem nav par ko mīlēt šo valsti...Man arī nav par ko mīlēt,bet citu iemslu dēļ!
Latvijā ir virkne pētījumu, kurus nepublisko, jo uz tiem ir uzlikti dažādas pakāpes slepenības zīmogi. Negribu par tiem plaši izvērsties, bet vienu stāstu pastāstīšu.
D-pils uzņēmēji ''mīļi'' palūdza Lindermanu&Co aizvākties no šīs pilsētās, jo viņiem pilnīgi un absolūti nevajag nekādas politiskās situācijas eskalāciju. Viņi grib vienkārši strādāt. Kamēr Ludzā un Rēzeknē Lindermana kompāniju sagaidīja ar atplēstām rokām.
Šī stāsta morāle-kamēr virkne LV iedzīvotāju (īpaši Latgalē) nesapratīs,ka valsts sākās no viņiem, un nevis otrādi, tikmēr viņi dzīvos tā kā viņi dzīvoja 23 gadus atpakaļ, kad patreiz neesoša valsts (PSRS) viņiem iedeva tieši tik cik nepieciešams lai tie eksistētu un netaisītu sociālos nemierus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:12, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Es zinu,kā dzīvo cilvēki Ludzā,Zilupē!un zinu,kā viņi dzīvoja 25 gadus atpakaļ!Piedod,bet viņiem nav par ko mīlēt šo valsti...Man arī nav par ko mīlēt,bet citu iemslu dēļ!
Tie kam nav par ko mīlēt, lai iemācās vismaz kaut ko darīt. Pirms pāris gadiem iebraucu tuvākajā servisā, džeki smuki grīdu klāj (betonē), apjautājos vai nevar līdz manīm atskriet, darbs vienai dienai, viņu šefs man kategoriski atsaka, nav laika, netraucē, mums pasūtijumi pusgadam uz priekšu, nevaram pat uz stundu aizbraukt. Netālu no manis viens serviss izputēja, nebija kas strādā, apkārtnē veči neko vairāk kā riteņus bortēt neprot. Jāmācās, ja iepriekšējā profesija vairs nav pieprasīta, jāpārkvalificējās un galvenais nevajag dzert.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:14, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: ko tads agresivs esi,neuzlapijies? labprat tev palidzetu,ta4u pagaidam vel nav izdomats veids,ka alu parliet caur netu
neesmu bijis nekad agresīvs un pohu šodien man nav...
vienkārši iesaku tev skatīties augstākās raudzes hokeju...
piemēram šodien 14.00 Barys pret Kuzņu - augstākās raudzes hokejs, kurā pie tam vēl piedalās Latvijas hokejists - jābūt pat dubultai interesei - augstākās raudzes hokejmīļiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:17, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Par tādu hokeju,kā pagājušo sezonu Bars vai MD es maksātu ar!!!Par RD-tā,kā viņi spēlē(attieksme,nevis meistarība)noteikti nē!!
Un tādas cenas ir kaut kur eiropā?Es nezinu,tāpēc prasu?
vēlreiz uzsveru-LČ to ir pierādījis-būs hokejs,nāks cilvēki!Kamēr ir amatieri,nekāda reklāma nelīdzēs!jā,aizies cilvēks vienu reizi,sapratīs,ka nav uz ko laiku tērēt un vairs neies!ies uz basi!Kā jau tas pirms Rd bija..
Redzi, RD savā paspārnē audzina (es viņus nesaukšu par hokeja līdzjutējiem) čibriku samērotājus, kuri savus dažādos kompleksus cenšas remdēt ar kaut kādām šis komandas mistiskām uzvarām pret nīstajiem krieviem. Pat neskatoties uz to, ka šis uzvaras kaldina ne tuvu paši latvieši vai krievi, bet gan algotņi leģionāri no tevis tik nīstās Eiropas vai Amerikas.
Cik zinu, tad tajā pašā DEL lētākās biļetes uz spēlēm maksā ap 30 eirikiem. Par pārējām līgām gan nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:20, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Namej,es ļoti labi zinu,kā top pētījumi LV!ĻOOTi labi zinu!Zinu,kā piedzen vajadzīgos ciparus,kā norāda no augšas,kādam jābūt pētījumu rezultātam!tā ka,domāju,neviens pētījums neatspoguļo reālo situāciju Latvijā!
Es nerakstīju par dažādiem pētījumiem, kurus ''veic'' ''Latvijas fakti'' utt., bet gan par pavisam nopietniem pētījumiem, kuros netiek iesaistīti cilvēki kā aptaujas objekti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:28, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: tiesi ta,bet tadi ka Zaipis to nesaprot viniem vai nu, vai nu ja skatas Dinamo,tad automatiski esi koloradka,tikai es nesaprotu,KADA HRENA PEC MAN BUTU JAUZTRAUCAS PAR HAHOLIJU un jasolidarizejas ar to? tas atgadina Padomju laikus,tipa,ja tu nejuti lidz Afrikas bada cietjiem,tad esi sudigs cilveks un nedostoinijs Padomju pilsonis
Tu nedzīvo Latvijā un vari neuztraukties par notikumiem Ukrainā,bet Latvijai tas ir ļoti tuvu ,un tas nav atsevišķis gadījums.Jo tas ir Piedņestras ,Abhāzijas,D.Osetijas turpinājums un daudziem ,arī man darba kolēģim otrās pusītes ir no Ukrainas,un to ko viņastāsta par notikumiem Odesā stipri atšķirās no Kremļa informācijas,jo viņa pati ir no Odesas.
, 2014-09-21 13:29, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: tiesi ta,bet tadi ka Zaipis to nesaprot viniem vai nu, vai nu ja skatas Dinamo,tad automatiski esi koloradka,tikai es nesaprotu,KADA HRENA PEC MAN BUTU JAUZTRAUCAS PAR HAHOLIJU un jasolidarizejas ar to? tas atgadina Padomju laikus,tipa,ja tu nejuti lidz Afrikas bada cietjiem,tad esi sudigs cilveks un nedostoinijs Padomju pilsonis
Tev nav jāsoladirizējas. Tu esi aizmucis uz nīstajiem rietumiem, pie gejiem un musulmāniem un pa gabalu daiļi runā itka tas uz tevi attiektos.
, 2014-09-21 13:29, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: tiesi ta,bet tadi ka Zaipis to nesaprot viniem vai nu, vai nu ja skatas Dinamo,tad automatiski esi koloradka,tikai es nesaprotu,KADA HRENA PEC MAN BUTU JAUZTRAUCAS PAR HAHOLIJU un jasolidarizejas ar to? tas atgadina Padomju laikus,tipa,ja tu nejuti lidz Afrikas bada cietjiem,tad esi sudigs cilveks un nedostoinijs Padomju pilsonis
nevienu neesmu nosaucis par kolorado vaboli tikai tāpēc, ka viņš skatās vai neskatās DR...beidz dzejot...
pēc tavas saprašanas tad huu ar ir koloradoss, jo apmeklē un skatās DR...
p.s. kārtējo reizi pārliecinos, ka tev ar saprašanu ir kā ir...smags gadījums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:36, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Es Tev šoreiz neatbildēšu!Jo es rakstu par korupciju un banditismu augstākajos varas ešelonos,nevi policista piecīti,vai daktera 50nieku!Vai tiešām domā,ka kontrabandas cīgas valstī saved nabaga čangaļi pa 2 paciņām nedēļā?Tad Tev toč kaut kas nav kārtībā ar galvu...vai arī tici,ka dombrovskis robeli EP par 23 štukām mēnesī dabūja,jo baigais spečuks ir?Vai arī,ka Ulmanis ar Kalviti ir RD,jo pārzin hokeju?
Un atkal Tu centies saskatīt vainu visos citos, un tikai ne pats sevī.
Ja Tu esi pieradinājis cilvēku pie dažādām ''pateicību'' izrādīšanām tiem atrodoties dažādās profesionālās sfērās mūsu ikdienā, tad Tu esi pielicis roku tam, lai veicinātu korupciju augstākos varas orgānos, jo daudzi no tiem,kuriem esi atpogājis kādu ''pateicību'', agrāk vai vēlāk nonāk varas virsotnē jeb politikā. Un Tur tiem arī ir apetīte uz dažādām ''pateicībām''.
Latvijas politiķi ir mūsu sabiedrības spogulis, jo viņi (šie politiķi) neatlido no Marsa, bet gan nāk no mūsu pašu vidus.
Ja šo elementāro patiesību cilvēks nesaprot, tad, piedod, .....................
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:40, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Es arī tev rakstu par tādiem pat nopietniem pētījumiem,nevis cilvēku aptaujām!!!Tās es pat neuzskatu par pieminēšanas vērtām!
Tas tikai kārtējo liecina par Tavu izkropļoto domāšanu, ja uzskati,ka NATO vai citās starptautiskās organizācijās visi ir korumpanti, un to tik vien viņi domā kā vēlamo uzdot par faktisko.
, 2014-09-21 13:42, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: kapec kaut kas butu JAPERK? esmu par to, ali paaugstinatu ESOSO speletaju meistaribu,tas ir izdarams ar papildus treniniem un individualo motivaciju, nevis par papirisiem,kuru par naudu sauc pietiktu ar BRIVO LEDU jebkura laika,lai iemacitos kartigi slidot un parvaldit ripu tada limeni,lai nebutu kauns publikai radities

Ir brīži,kad man uz tik lielām stulbībām nav pat vēlēšanās atbildēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:43, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tev nav jāsoladirizējas. Tu esi aizmucis uz nīstajiem rietumiem, pie gejiem un musulmāniem un pa gabalu daiļi runā itka tas uz tevi attiektos.

Bingo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:48, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Namej,es nejaucu sportu ar politiku!Man pilnīgi vienalga,no kurienes ir RD legi!arī Rd spēles skatījos ne jau lai priecātos par uzvārām pār NĪSTAJIEM krieviem,bet gan dēl kvalitatīva hokeja!un punkts!!
Par cenām-kāpēc tad nesalīdzini algas ar Vāciju?
Tu visu ko es rakstu uztver pārāk personiski. Es savos komentāros nebūt nesaucu kādu konkrētā uzvārdā.
Tu pats devi atbildi-mēs nevaram prasīt no LHV (un arī pārējiem čempionātiem) tādu līmeni kāds tas ir attīstītās valstīs, jo mūsu maksātspēja ir tieši tāda kāda tā ir, jeb mūsu vēlmes nesakrīt ar faktiskām iespējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 13:54, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Jā,jā,Tu tiešām dod kā vecs komunists!!man 91 gadā bija 16 gadu..ko es varēju pieradināt?Pat LV mērogā?Godmani?Birkavu?Gaili?Nesmīdini!Kāds sabiedrības spogulis?To paši saeimas kret..īni izdomājuši..lai vainu uzveltu cilvēkiem!
Kāds tam visam sakars ar 91. gadu, ja es rakstu par patreizējām mūsdienu realitātēm?
Attiecībā uz visiem Tevis nosauktiem personāžiem, tad tie ir tevis karsti mīlētā PSRS laika produkti.
Njā, godaprātīgu attieksmi un vērtējumu uz paša uzvedības modeli no Tevīm gaidīt laikam velti. Varu vienīgi Tevi mierināt ar domu, ka Tu tāds nesi vienīgais, kurš domā, ka viņš nekādi neietekmē Latvijas politiskos un ekonomiskos procesus. Tādu šai valstī ir ļoti daudz.
Katram gadījumam vēlreiz rakstu šo itin jau nodrāzto saukli-valsts sākas no katra tās iedzīvotāja, un nevis otrādi.
, 2014-09-21 13:56, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: Bus uzvaras,bus interes par dinamo,nebus,speles pie svilpojosa veja tas ir VIENIGAIS realais kriterijs lidzjuteju piesaistisanai varu saderet : viena uzvaru serija no 6-8 spelem un arena Riga bus parpildita! par spiti visiem 4ikstosiem antiDinamo trolliem un "Ukrainas" peksniajiem patriotiem
Uzvara pār Minsku bija lielisks piemērs! Pēc divām dienām gandrīz četri tūkstoši atnāca! Tas tik bija fanu pieplūdums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:02, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: paga,paga, ar ko tad Ukraina ir tuvaka Latvijai neka Francijai? kapec Fran4i nekerc ka traki, ROKAS NOST NO UKRAINAS! vai PRETIGAIS PUTINS! neka tamlidziga seit NAV,teiksu vel vairak,Fran4i arpolitikas zinia vairak simpatize Kremlim,neka Baltajam namam
krievi Parīzē beidzamo reizi bija 17.gadsimtā un neatstājot okupantus...un ar pateicoties vienīgi Napaleonam...!
no Latvijas viņi aizvācās 1994.gadā atstājot tūkštošiem okupantu...
, 2014-09-21 14:03, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: nekur es neesmu aizmucis! esmu PIE SEVIS! musulmani un geji mani pa kilometru apiet,jo zin kadas var but sekas,ja mani sakaitinas
Nu ja Tu esi francūzis, tad Tu esi pie sevis.
, 2014-09-21 14:05, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: paga,paga, ar ko tad Ukraina ir tuvaka Latvijai neka Francijai? kapec Fran4i nekerc ka traki, ROKAS NOST NO UKRAINAS! vai PRETIGAIS PUTINS! neka tamlidziga seit NAV,teiksu vel vairak,Fran4i arpolitikas zinia vairak simpatize Kremlim,neka Baltajam namam
Tāpēc ka nejut apdraudējumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:16, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Gribu redzēt,kā 50 gadīgs laucinieks Ciblā var par kaut ko pārkvalificēties!Viss tas,ko tu raksti ir tīra Pilsētnieka demagoģija!Pie tam lielpilsētā dzīvojoša1Par ko tu ieteiksi pārkvalificēties 50 gadīgam metalurgam?Un pastāsti man,kur tādu paņems darbā?Tikai bez demagoģijas!
Bet kāda ir izeja? Evolūcijas procesā vienmēr kādas profesijas izmirst. Varu iedomāties cik pēc kara bija kalēji, krāšņu mūrnieki, zirgu ratu meistri, bet kaut kad tas beidzās un bija jāmeklē kas cits.

Žēlojās jau ne tikai parastie cilvēki, bļauj jau arī uzņēmēji.
Vairs neesmu pilsētnieks, apnika tā spriedze, pārcēlos uz laukiem un saimniekoju viesu namā. Mani konkurenti brīžiem bļauj kā nelabie, bet es atrodos tālāk no Rīgas nekā viņi, vieta laba, bet no biznesa viedokļa neizdevīga. Man nez kapēc klientu netrūkst, bet viņi nolād visu pasauli, cilvēkiem nav neesot naudas u.t.t. Es jau zinu atbildi, klienti pastāsta, arī internetā var atrast neglaimojošas atsauksmes par vadību, nepieklājīgo personālu. Tiko arī izbrauca klienti, teica labus vārdus, slavēšot mūs internetā, es šiem atbildēju, ja patika, labāk lai pastāsta citiem, bet ja uzrakstīs netā, konkurenti atkal man pārmetīs ka gan jau pats viņas rakstu.
Nevajag pašiem būt cūkām un jāciena cilvēki, nevar domāt šodien apčakarēšu, gan jau rīt arī tā varēs. Jā varēs, bet kaut kad sasniegsi kritisko robežu un tad nekas cits neatliks kā lamāt valsti, jo pats jau kā vienmēr ne pie kā nebūsi vainīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:19, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: esmu EIROPIETIS (nejaukt ar piederibu ES! ) Francija ir Eiropas sastavdalia (ari nejaukt ar ES! ) mani seit atzist par Eiropieti, esmu veiksmigi integrejies vieteja sabiedriba, ta ka viss ir 4ikinieka!
Protams ka čikenieka, tik nevajag mācīt kā dzīvot Latvijā un atbalstīt vai neatbalstīt mums ukraiņus. Sēdi savā Eiropā, mēs paši zināsim kā dzīvot bez aizmucēju padomiem
, 2014-09-21 14:21, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: jut gan no USA puses nevis tiesaja veida, bet gan tada,par ko rakstiju vairakkart, proti Eiropas tradicionalo vertibu iznicinasana,multi-kulti ideologija,"politkorektisms",tas,diemzel,ir REALAS BRIESMAS,un NORMALI Fran4i to jut un saprot,atskiriba no daudziem USA pieradinatiem Letiniem
Beidz nolkt latviešus. Nekas te nav pieradināts, viņi vienkārši necieš Krievijas politiku attiecībā pret kaimiņvalstīm. Tu runā ka baigāis zinātājs, lai gan īsteniba esi noziepējis asti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:24, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: sezona ir tikai sakusies ka jau teicu,bus uzvaras,bus skatitaji un vel,kops ta briza,kad Savicka Juris pazinios,ka nauda sezonai sadabuta,viss nostasies vecajas sliedes,it ka nekas nav bijis
Būs būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:33, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: tu runa ta,it ka es but kosmosa patiesiba esmu tikai 2 stundu lidojuma attaluma no Latvijas,ta ka tavi parmetumi,ka esmu "kaut kur lioti talul" ir nevieta ir 21.gadsimts,internets,tapec varu justies tikpat ka majas,fiziski tur neatrodoties uz doto bridi nekas man neliedz justies piederigam pie Latvijas un ar Latviju saistosiem notikumiem,sportu un politiku ieskaitot! tapec visi parmetumi ka "esmu prom" ir bulliu kaka, esmu SEIT un punkts!
Tas nav pārmetums, tas ir fakts - Tu esi Francijā, mēs Latvija. Un man vienalga cik ātri tu vari ar riteni te atmīties, Tu nedzīvo Latvijā un tāpēc Tu nemācīsi kā mums attiekties pret lietām kuras skar mūs un neskar tevi. Buļļa kakas ir tavas pamācības, Tu vari sēdēt un regulēt satiksmi Francija, te mēs tiksim galā bez tavām gudrībām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:35, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: un vel,kas tev dod tiesibas par sevi runat daudzskaitli? ja neesi no Rojals dzimtas,tad runa tikai un vienigi SAVA varda,nevis "musu"
Tāpēc ka visiem man zināmajiem cilvēkiem emigrējošo latviešu muļķīgās pamācības neinteresē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:39, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: esmu Latvijas portala,tatad Latvija! fiziska atrasanas tur vai sur,nav obligata!
Ja tev virtuālā vide ir tas pats kas realitāte, tad Tu tiešām esi smagi slims ar galvu. Tip Tu atver Džolijas bildi internetā un skaitās ka jūs jau esat kopā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:43, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: cik daudz tad tu tos cilvekus zini? ka saka Putins, KONKRETI, VARDUS, UZVARDUS, JAVKAS!? tie jebkura gadijuma nav VISI
Vairāk par viens jau ir divi un divi ir latviešu valodā ir "mēs". Es nekur neteicu ka visus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:45, pirms 11 gadiem
motosports rakstīja: huy tu kad aizbrauc uz Zviedriju, automatiski klusti par Zviedrijas patriotu losi
Nē, par losi kļusti Tu, es tad vienkārši esmu Zviedrijā. Lai gan Tev nav nekur jābrauc, tu jebkurā vietā esi losis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:49, pirms 11 gadiem
motosports rakstīja: huy luk AlusBurts vienkarsi ir Francija losi.
Vai tad es saku ka nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:50, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: taks butu es rakstijis ka DR ir Kremlia maigas varas projekts un Krima ir okupeta,vins neko neparmestu,ka fiziski neatrodos Latvija
Es Tev nepārmetu ka Tu esi Francijā, saku jau otro reizi. Iemācies lasīt ko saka, nevis tiražēt dumjas klišejas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 14:58, pirms 11 gadiem
motosports rakstīja: huy vins tacu paliek Latvijas patriots dzivojot Francija. tapec es tev jautaju vai tu losi kad aizbrauc uz Zviedriju automatiski klusti par Zviedrijas patriotu?
Es neteicu ka viņs nevar būt patriots, es teicu lai piebremzē ar padomu došanu, pašam neesot klāt. Vēl viens kurš burtus atšķir, bet lasīt neprot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 15:12, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: kur ir logika? kapec "padomus var dot" tikai un vienigi tie,kas fiziski atrodas LV? Lenins, atrasdamies Sveice,velak Somija,guliot siena kaudze,organizeja Oktobra apversumu Krievija
Tapēc ka esot klāt Tu pārzinu situāciju, nevis sāc musm stāstīt ka jārīkojas kā frančiem, kurus tas vis neskar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 15:21, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nē, par losi kļusti Tu, es tad vienkārši esmu Zviedrijā. Lai gan Tev nav nekur jābrauc, tu jebkurā vietā esi losis.

Jautrība šeit sit augstu vilni.
, 2014-09-21 15:21, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: kada veida notikumi Ukraina skar Latviju? ta ir PARANOJA,nekas cits daudzi Lettini visos laikos ir bijusi lieli paranojiki,no paranojas nav talu lidz Belkai,no Belkas lidz sizofrenijai,kas ari ir verojams musu valsts un valdibas viru un sievu domas un runas
Tiko Tu lieliski nodemsostrēji situācijas nezināšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 15:27, pirms 11 gadiem
motosports rakstīja: huy tas ir tikai tavs situacijas redzejums. palasi ko raksta citi un katram tas situacijas redzejums atskiras
Par ko tieši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 15:29, pirms 11 gadiem
MārisKrauze rakstīja: Nabadziņš A-Burts, visi ir tik slikti, melnie un arābi pārņemot Eiropu, šausmas, tie laikam tādi necilvēki ir, patiesībā jau necilvēks ir pats A-Burts ar savu rasismu un acīmredzamo neaudzinātību, ja tik ļoti nepatīk Eiropa, tad dodies uz Krieviju, tur redzēsi ''demokrātiju'', tur Tu nemaz nevarēsi tādas lietas rakstīt kā šeit. Ironiski gan, ka Tu dzīvo Francijā.
p.s - Biju ceļojumā uz Franciju pirms diviem gadiem un ciemos pie radiem Anglijā, ejot pa ielu visi bija normāli cilvēki, muslimi nepiesējās man klāt, arī melnie bija labi kopti un pieklājīgi, drīzāk man eiropiešu vietā būtu kauns par tādiem rasistiem kā A-Burts.
Šovasar mums darbā bija divas kāzas, kur viena puse ar saviem radiem bija no Malaizijas un ...... (piemirsu valsti), bet no Āfrikas vidienes, melni, melni. Protams pārdesmit cilvēki nav kritērijs, bet mūsu krieviem, (dabiski ne jau visiem) būtu jāpamācās no melnajiem kā jāuzvedās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 15:32, pirms 11 gadiem
motosports rakstīja: huy par jebko, par visu. tu uzdoties par tadu kas itka vienigais dzivotu LV un ar vienigo pareizo situacijas redzejumu.
Situācijas redzējums šeit uz vietas atšķiras, es nekur neteicu ka tāds ir viens. Protams Tu drīksti domāt ka sēžot Francijā, redz labāk to kas notiek Rīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 15:37, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Par ko tieši?
Tev gan pacietība.
Man jau sen būtu apnicis barot šos dorņus ar iespēju klāstīt šeit savas stulbības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 15:39, pirms 11 gadiem
motosports rakstīja: huy bet tu sezot sava Riga nez kapec doma ka tu par AlusBurtu redzi labak to kas notiek Daugavpili, vai Citauna.
Es nezinu kas ir Citauna, bet Daugavpilī esmu samērā regulāri un ja neesmu, tad sazinos ar cilvēkiem no turienes.
, 2014-09-21 15:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev gan pacietība.
Man jau sen būtu apnicis barot šos dorņus ar iespēju klāstīt šeit savas stulbības.
Nevis pacietība bet temperatūra
, 2014-09-21 15:40, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev gan pacietība.
Man jau sen būtu apnicis barot šos dorņus ar iespēju klāstīt šeit savas stulbības.
viņš popularizē LHV , otro dienu raksts stāv SC TOPĀ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 15:43, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: viņš popularizē LHV , otro dienu raksts stāv SC TOPĀ
Jābauda mirklis, kaut kad tak atkal sāksies kolhoza seriāls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 15:46, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Jābauda mirklis, kaut kad tak atkal sāksies kolhoza seriāls
tak tur klusums, nav vairs modē...
Namejs ar tevi tik ik pa laikam tur patroļļo...pat funs vairāk pa šejieni smirdina...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 15:53, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: tas tikai ir pieradijums tam,ka daziem ir garlaicigi,nav ko darit es,pîemeram,gaidu otrdienu,lai redzetu DR speli pret Atlant citi,lai noskatitos "kolhoza serialu" ieks SC, burvigi!
Un ko tad tu te ievilkies, ja tik pareizs? Vai tik ne aiz gara laika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 16:02, pirms 11 gadiem
AlusBurts rakstīja: neticesi,gribeju paskatities LHF turnira tabulu nu ko,paskatijos
Un kā izskatās tabula?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-21 16:20, pirms 11 gadiem
Man liekas ka šogad LČ ir pamodies un sāks atīstīties tāpat kā vecajos labajos laikos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja